ישראל (לא) תפתיע בוויילס

walesisrael

לא בטוח שנבחרת ישראל פחות טובה מוויילס. נכון שוויילס נותנים קמפיין מצוין. נכון שהם עשו בית ספר בסמי עופר. נכון שיש להם את גארת' בייל ועוד כמה שחקנים מהפרמייר ליג. אבל אני לא בטוח שיש להם יותר שחקני איכות מהנבחרת בכחול לבן. למעשה, זו קבוצה של בייל, רמזי ועוד שחקנים רבים מאוד בינוניים. כמובן שזה רק מעצים את ההישג שלהם. אבל אני לא חושב שישראל אנדרדוגית מחר בקארדיף.

במיוחד אם הידיעות האחרונות על כך שגוטמן ימשיך לתת אמון בדסה ובדאבור נכונות. אז רק כדי שנהיה מדוייקים: וויילס בהחלט יכולה לנצח, ואף יש יותר סיכוי שהיא תנצח בהפרש גדול מאשר שישראל תעשה זאת, אך לדעתי במשחק כזה כל תוצאה אפשרית. כאשר התוצאה ההגיונית ביותר היא תיקו או ניצחון בהפרש של שער לאחת הנבחרות, כאשר אני לא חושב שסיכוייה של ישראל לעשות זאת קטנים מאלו של וויילס.

ארבעה הימורים:

100 ש' על תיקו כדי להחזיר 320 ש'

100 ש' על ישראל כדי להחזיר 420 ש'

ארון ראמזי כובש ראשון ביחס של 1:11. להניח 50 שקלים.

מואנס דאבור (אמן שישחק) כובש ראשון ביחס של 1:8. גם חמישים שקלים. 

 

מאזן הימורים:

צ'לסי-קריסטל פאלאס: פלוס 880

ליברפול-ווסטהאם: פלוס 300

טוטנהאם-אברטון: מינוס 50

באיירן מינכן-לבקוזן: מינוס 50

קפריסין-וויילס: פלוס 100

ערן זהבי כובש מול אנדורה: מינוס 50

רומלו לוקאקו לא כובש מול בוסניה: מינוס 50

ישראל גוברת על רוסיה ביורובאסקט: פלוס 200

 

שורה תחתונה: 1280 ש'

 

 

 

 

 

Bundesmania - שבוע 36
טוב ככל שיהיה

53 Comments

דונטה פישטה קונטרה ונטה 5 בספטמבר 2015

לפחות במוזיקה אתה מבין משהו.

מאנו 6 בספטמבר 2015

גם במוזיקה הוא חלש. ארקטיק מאנקיז? נו במת.
אני חושב שבורוביץ' הוא מגדולי הסאטיריקנים שהיו כאן. הוא ליצן

דונטה פישטה קונטרה ונטה 6 בספטמבר 2015

אני בסך הכל מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה.

עירן 7 בספטמבר 2015

האמת, השיר פחות מעניין ממה שהוא כותב, שזה תמיד מעניין….

איתן 6 בספטמבר 2015

בורוביץ עוד תגרום פה לדור שלם להידפק על דלתות של מכון גמילה ;)

עם עוד כמה הצלחות בניחושים כמו שהבאת בשבת, תיזהר שהבטים\הווינר כל החברה משם "יעזרו" לך להתאבד, או לפחות יגרמו לזה להיראות כמו תאונה חחח

יואב 6 בספטמבר 2015

בורוביץ',
עד מתי במדינת ישראל ימשיכו לגנוב דעת ולחשוב שאנחנו לא פחות טובים ולא פחות מוכשרים? גם אם ננצח מחר את ווילס זה לא אומר שאנחנו טובים יותר, אלא אומר שהם חירבו לעצמם. הם בונים מתקנים, אקדמיות, משקיעים בחינוך, ספורט, תרבות והכי חשוב- הם לא רצים מסביב למגרש הכדורגל בעיגול אלא פונים ימינה על קו החוץ של דגל הקרן. הם לא מעגלים פינות, הם עובדים קשה ועובדים בחד"כ כל הזמן ובלי שווארמות באמצע.
אני רוצה שנפסיד וניכשל- אני רוצה שניפול כדי שאולי למישהו ייפול האסימון שאנחנו אפסים כי אנחנו לא משקיעים ולא כי אנחנו לא מוכשרים.
בהצלחה!

Duncan 6 בספטמבר 2015

מסכים עם כל מילה

שושני 6 בספטמבר 2015

מי זה ווילס האלו? קטנים עלינו רמזי, בייל ולאשלי ווילאמס יש את רוני בכיס. כבד. קטן עלינו שחהים מהפרמייר ליג לנו יש את זהבי

משה 6 בספטמבר 2015

אני לא כל כך מבין את הטיעון. מצד אחד אתה אוהד מכבי שיש לה רוב מוחץ בסגל ובהרכב הנבחרת ואתה כותב בכל מקום על המקצוענות שלה ועל הסטנדרטים האחרים שהיא מכניסה ומצד שני יורד על השחקן הישראלי והאופי שלו ושל המערכת. מאחר ואני מאמין שאתה לא טוען שביטון בסלטיק, נאתכו במוסקבה או דאבור בשוויץ עוקפים קונוסים באימון או מרמים בריצה, אל מי בדיוק מופנית הטענה ?

yaron 6 בספטמבר 2015

אנשים מתחתנים עם הטענות שלהם ואחרי עשרים שנה נשארים ביחד רק מתוך הרגל…

שגיא 6 בספטמבר 2015

מה שמשה אמר.
נבחרת ישראל מורכבת ברובה משחקני מכבי שמבחינה התנהלות מקצוענית היא ברמה אירופאית לכל דבר ומעוד כמה שחקנים שמשחקים במועדונים אירופאים אמיתיים. כלומר, מקצוענים באמת.
אז איך נבחרת ישראל לא מקצוענית?

אסף the kop 6 בספטמבר 2015

קרעת אותי

אלון 6 בספטמבר 2015

כרגע ישראל עם 3 בלמים. דסה ובן הרוש מגנים. כיאל ביטון ונאתכו קשרים וזהבי ודאבור לבד בודדים מקדימה. לא הייתי מהמר על גול לישראל… מצד שני זהבי שם.
הרכב בונקר מארץ הבונקרים.

yaron 6 בספטמבר 2015

בורו,
אין על המשפטי פתיחה שלך.
"לא בטוח שנבחרת ישראל פחות טובה מווילס"… אתה אמיתי???
כתבת טור קצת הזוי לטעמי והצעת לגוטמן לעלות עם אותו הרכב וקראת לגוטמן פחדן והנה גוטמן מוכיח את הטענה שלך!
במקום לעשות שינוי מינורי ולהכניס עוד קשר במקום חמד/דאבור, הוא מושיב גם את טב"ח ומוסיף גם עוד בלם…

תiמר 6 בספטמבר 2015

וההמשך.. "נכון שיש להם את בייל ועוד כמה שחקני פריימליג אבל.."

רומן 6 בספטמבר 2015

מה עם אלן? זה שחקן אלמוני? שרף פה את השא בסמי עופר ויחד עם בייל היה המצטיין.
אבל בגדול מסכים, אין שום סיבה שלא ננצח היום.
הפריע לי מול אנדורה החד גוניות שהכל הלך דרך האמצע, דרך אותו התרגיל עם קיר עם החלוץ וזהבי בא עם הפנים, או שעשו הרבה מסירות ואז נאתכו הכניס כדור מפתיע בצ'יפ פנימה.
חייבים לשחק יותר עם האגפים, שטב"ח לא יכנס לאמצע, שישרוף את הקו, צריך לפתוח את המגרש, לא לשחק קטרגל.

יואב בורוביץ׳ 6 בספטמבר 2015

אני חושב שג'ו אלן פצוע (נגד קפריסין הוא לא שיחק).

רומן 6 בספטמבר 2015

אם כך, זה חדשות מעולות.
אין סיבה שלא ננחית עליהם פטיש בראש בקארדיף, השחקנים שלנו במומנטום מטורף.
ווילס היא באמת באמת אובררייטד.
אם נסגור נכון את בייל ונשחק בסבלנות, אין סיבה לא לנצח, בטוח שגוטמן הפיק לקחים ממה שהיה פה בחיפה.
עכשיו קראתי את ההרכב, אז טב"ח לא רלוונטי..
עולה היום עם 5-4-1 שמתוך ה4, 3 דפנסיביים, מערך טוב למשחק מול קבוצה עם הגנה כבדה, מתפרצת ועקיצה של דאבור.

ניק 6 בספטמבר 2015

רומן,
באיזה מומנטום בדיוק הנבחרת שלנו נמצאת?
מזה שנצחנו את אנדורה?
או מזה ששחקני מכבי (אם ההרבה מאוד כבוד שיש לי להעפלה שלהם) הצליחו לנצח 2 משחקים מתוך 6 באירופה?

אבל זה שווילס עלתה לעשירייה הראשונה בעולם (אם כל החוסר כבוד שיש לי לדרוג הזה) זה לא מוסיף למומנטום.

ירושלמי 6 בספטמבר 2015

אולי מפני ששחקני מכבי רגילים שלא להפסיד באירופה לקבוצות טובות מהם (קרי, להוציא תיקו על הקשקש ולעלות שלב).
אולי הם יביאו את ה"תחת של אברם" גם לנבחרת ויוציאו תיקו מול ווילס?

היתרון היחיד שלנו הוא אותו יתרון שהיה לווילס במפגש הראשון: זחיחות.
אנחנו הגענו זחוחים מהניצחון על בוסניה כשחשבנו לעצמנו "מי זאת כבר ווילס? הנבחרת הרביעית באי הבריטי".
והיום הווילשים עלולים להגיע זחוחים בעקבות תוצאות הדירוג והעובדה שאנגליה כבר מאחוריהם.

ההבדל היחיד הוא שאת הזחיחות הוולשית מלווה גם יכולת טובה בניגוד לזחיחות של הנבחרת שלנו שמלווה בד"כ בעוד זחיחות וקורטוב של זלזול ביריבה.

איאן ראש 6 בספטמבר 2015

"עקיצה של דאבור". אהבתי.

איאן ראש 6 בספטמבר 2015

זה שאם היינו במצבם של הוולשים היינו מזלזלים ביריבה לא אומר שזה מה שהם יעשו.

ירושלמי 6 בספטמבר 2015

אלן פצוע ולא זומן לסדרת המשחקים של ספטמבר.

ירושלמי 6 בספטמבר 2015

בורו, ישראל לא פחות טובה מווילס.
ישראל ה-ר-ב-ה פחות טובה מווילס.
פרט לבייל, וראמזי יש כ"כ הרבה שחקנים טובים אחרים שכל אחד מהם היה יכול לפתוח בהרכב של גוטמן.
וגם אם בייל לא היה משחק הם היו עדיפים עלינו פשוט מפני שיש להם דור לא רע של שחקנים.
וזה עוד כשג'ו אלן, ג'ו לדלי, צ'סטר וריקיטס (כ"א מהם שחקן הרכב פותח בפרמייר ליג) לא משחקים.

לכן כל תוצאה פרט להפסד משפיל תחשב להישג.

-גיסנו- 6 בספטמבר 2015

אצלנו הטופ של השחקנים משחקים בצ'מפיונשיפ.
אצלם הטופ משחקים בארסנל, ליברפול וריאל מדריד, ורוב השחקנים ה"בינוניים" בסגל משחקים בצ'מפיונשיפ ופרמייר ליג.

כתבתי גם בפוסט הקודם שלך.
את הטעות של לזלזל בוולשים כאילו הם בייל ועוד 10 נגרים (ועדיין לא מצליחים לדגדג את בייל בכלל), לעלות התקפי ועם אותו הרכב שניצח משחקים נגד יריבות חלשות בהרבה – כבר עשינו. וחטפנו בראש.

אתה מה אומרים על מי שעושה את אותה הטעות פעמיים. אבל בדיוק אותה הטעות.

-גיסנו- 6 בספטמבר 2015

*אתה יודע מה אומרים וכו'

דורפן 6 בספטמבר 2015

אני מקווה שלא תוסיף חטא על פשע – ואחרי הקביעה המופרכת שאין פער בשחקני האיכות תקטול את הנבחרת הישראלית אם לא תצליח.

לא אומר שמחייב שנובס, הם לא נבחרת אדירה, אבל כל אי-הפסד הוא הפתעה לא קטנה.

תiמר 6 בספטמבר 2015

דורפן, אתה כנראה שכחת אבל לווילס אין חלוצים שחורים ולכן הסיכוי שלהם להבקיע קטן יחסית

רומן 6 בספטמבר 2015

יש להם חלוץ שחור דווקא..
תבדוק עובדות

תiמר 6 בספטמבר 2015

אז איך הם לא פיבוריטים ברורים??

תiמר 6 בספטמבר 2015

אה ורונן, אני שואל אותך ברצינות בתור אחד המייסדים של האתר הזה, אתה לא חושב שיואב לפעמים מקל ראש או מזלזל בקוראים בשביל הדיון והתגובות? אם יש משהו אחד שלא מתאים לאתר הזה זה זילזול באינטיליגנציה של הקוראים.

יואב בורוביץ׳ 6 בספטמבר 2015

תומר, אם אני כל כך "מזלזל באינטיליגנציה" שלך (אגב, אתה לא יכול להשתמש במונח קצת פחות שחוק או קלישאי?), אז אתה מוזמן לא לקרוא. יש כאן מספיק כותבים.

תiמר 6 בספטמבר 2015

יואב, אתה לא יכול לצאת טוב מהסיפור הזה..

תiמר 6 בספטמבר 2015

זה כמו שגורדי קרוייף בחר להשאיר את קרלוס גארסיה וחואן פאבלו בתחילת השנה לא ידעתי מה יותר גרוע, אם הוא השאיר אותם בגלל שהוא מאמין בהם מקצועית הוא בגלל שהם ביחסים טובים.. אותו דבר איתך- זה יותר גרוע שאתה עושה מאיתנו צחוק או שאתה מאמין למה שאתה כותב..
"נכון שיש להם את גארת' בייל ועוד כמה שחקנים מהפרמייר ליג. אבל אני לא בטוח שיש להם יותר שחקני איכות מהנבחרת בכחול לבן. "

יואב בורוביץ׳ 6 בספטמבר 2015

לא מסכים, וויילס עכשיו בשלב הניפוח. לא אומר שהיא בהכרח לא תנצח, אבל לא אופתע כלל אם לא.

מאנו 6 בספטמבר 2015

וויילס נבחרת בינונית מאוד ברמה אירופאית ועולמית. אין ספק. מה שעוד אין ספק לגביו זה שישראל נבחרת ברמה עולמית ואירופאית נמוכה. אם נסתכל על הסגל, יש לנו סגל חלש בהרבה, עם "כוכבים" מהצ'מפיונשיפ, שזאת בכל זאת הליגה השנייה באנגליה. למעשה, רק שני שחקנים אצלינו בסגל משחקים בליגות סבירות – נאתכו ורפאלוב. כל השאר מתמודדים ברמות נמוכות.

משה 6 בספטמבר 2015

אחרי מספיק משחקים עם יכולת נמוכה בנבחרת אני חושב שעל נאתכו תופס המשפט של גראוצ׳ו מרקס שהוא לא רוצה להיות חבר במועדון שמוכן לקבל אותו. הליגה הרוסית לא איכותית אם זה שחקן מוביל בה.

רומן 6 בספטמבר 2015

מסכים.
מליקסון חייב לפתוח במקומו

קורא 6 בספטמבר 2015

זה נורא קל לבקר את בורוביץ' אבל הוא שם את הכסף שלו איפה שפיו – ובינתיים מוכיח שהולך לו לא רע.

רומן 6 בספטמבר 2015

נראה אותם מול 3 בלמים.
הרכב מעולה של גוטמן לא יכלתי לבקש משהו יותר טוב.
זה בדיוק מה שאמרתי לחבר אתמול, חייבים 3 בלמים.
הדבר היחיד שהיתי משנה זה מליקסון במקום נאתכו.

yaron 6 בספטמבר 2015

נכון… בואו ניקח רביעיית הגנה של מכבי ונדחוף להם באמצע עוד בלם… זה בטח לא יזיק… אם כבר שינויים בהגנה אז כשמישהו ימצא את שפונגין שישלח מברק לגוטמן :-)
השינוי היחידי המתבקש זה הוספת קשר על חשבון חמד/דאבור. אם ייני היה בריא זה היה מתבקש, אבל הוא לא. אז מאחר וגוטמן עולה עם בן הרוש כמגן שמאלי, ריקן יכול (וצריך) להישאר.
להוציא את טב"ח ולבנות על מתפרצות?? זה כמו להוציא את זהבי ולחכות לנס :-)

Georgie Best 6 בספטמבר 2015

עאלק לישראל לא נופלת מבחינת איכות שחקנים…הצחקתני כמו שאמרו הגששים.
הנסי לא מהשוערים הטובים שיש אבל הוא לבטח עולה בכמה רמות על כל שוער ישראלי נוכחי.
אשלי וויליאמס הוא בלם פנטסטי בקנה מידה של פרמיירליג. בן דיוויס הוא מגן שמאלי נהדר שיכול גם לשחק כבלם. ניל טיילור הוא מגן שמאלי לגיטימי לחלוטין בפרמיירליג כבר מספר שנים. ג'ו אלן עבר לליברפול ב-15 מיליון ליש"ט, כמובן שהוא לא שווה את זה והוא לא באמת שחקן מהשורה הראשונה אבל הוא עדיף על כל קשר ישראלי בתפקיד שלו. ג'ו לדלי זה חתיכת סוס במרכז המגרש, על ראמזי ובייל מיותר לדבר.
לווילס יש בעיה של קיצוניים, אין להם שם שחקן טוב, רובסון קאנו או קוטרייל הם באמת שחקנים חלשים ורק בעמדות הללו לישראל שחקנים עדיפים.
וממתי שופטים קבוצות ככה? זה לא פיפ"א, פרו או פוטבול מנג'ר. מה עם מנטאליות, מתקנים, אקדמיות, מאמנים, תרבות ספורט? לא לחינם ישראל כושלת קמפיין אחר קמפיין.
אתם ראיתם איך בייל חגג את השער? כל השחקנים בתוספת הספסל ונראה לי גם אוהדים קפצו כמקשה אחת.

נולי 6 בספטמבר 2015

לעניות דעתי צריך לבוא קטנים (כפי שאנחנו) ולצאת גדולים. כמו נבחרת הכדורסל מול רוסיה. כמו מכבי ת"א כדורגל מול הצ'כים והשוויצרים במוקדמות הצ'מפיונס.
להכיר במגבלות ולנסות להפתיע את הוולשים בכדורגל מבוקר ונחוש. במשחק פתוח אין לנו סיכוי.
הנבחרת יכולה היום רק להפתיע לטובה, שכן רוב הסיכויים הם שנפסיד.
בהצלחה לנבחרת!

קשקשן בקומקום 6 בספטמבר 2015

מה הקטע של הימורים ולשים כסף על משחקים?
אחד מהתחומים היותר מחורבנים ויותר ממכרים שיש (שאגב, לצערי, חלק גדול ממי שפודה את הכסף הזה אלה יהודים בכלל ישראלים בפרט, זה ופורנו).
מילא גם היינו עושים משהו היתולי קטן בסכומים מגוחכים – יענו משחק.

לעשות את זה כדי להוכיח את רצינות ההערכות שלך? נו, שוין

אסף the kop 6 בספטמבר 2015

מאיפה המידע שהיהודים נמנים על השולטים בשוק ההימורים ?

קשקשן בקומקום 7 בספטמבר 2015

מכמות האנשים שאני מכיר שעוסקים / עסקו בתחום בישראל / קפריסין וכמובן שלדון וכו' אבל זה כבר קזינו.
וזה לא מידע – זאת הערכה.

אלי מוריניו 6 בספטמבר 2015

מריח כמו 5-3-2 היסטרי, פופוליסטי, בונקריסטי , מבולבל ופקוק שייהפך בדקה ה-29 ל 4-4-2 אחרי פנדל לא מחייב ורמזי כן מחוייב.. ובקיצור 4-2 ווילס

אלון 6 בספטמבר 2015

ובאיזה עולם דגני עולה בלם לפני שיר צדק.לא שזה מה שיכריע גורלות אבל זה כאילו גוטמן לא רואה את ליגת העל.

יואב 6 בספטמבר 2015

משה ושגיא,
זה לא אני (אוהד מכבי ויונייטד) שכתב בהקשר לנבחרת ישראל. כנראה יואב אחר.

משה 6 בספטמבר 2015

זה באמת נראה מוזר.

פנדה 7 בספטמבר 2015

DUDE
מצד אחד אני חושב שאני אתחיל לשים כסף לפי ההמלצות שלך, מצד שני אני חושב "אבל עד כמה בנאדם יכול להיות צודק"

Comments closed