עם כל הכבוד לאן.בי.איי / יואב בורוביץ'

מבחינתי שלא יהיה אן.בי.איי. אני אוהב שדברים רעים קורים. בעיקר אם הם מטומטמים. אני מסכים עם דורפן שהשחקנים צריכים להיכנע. יותר מדי אגו. וגם הבעלים לא צדיקים.

ובינתיים אני אולי אקבל הזדמנות להתמקד באהבתי הגדולה מן העבר- קולג'ים. אני מוכן למות בריב על איזה כדורסל טוב יותר. אין ספק בכלל שמכללות. ואני באמת אוהב אן.בי איי. אבל שיילכו להזדיין שם. בינתיים יש קולג'ים. בקולג'ים אין כמעט עבירות. והשחקנים משחקים על ספידים. והם נותנים הכל. ויש מעין מסורת של כבוד למאמן.

אני לא פריק של מאמנים, בלשון המעטה. אבל בקולג'ים אני חושב שהכבוד שהם מקבלים לרוב הוא מוצדק. אני אוהב שקוראים למאמן רק COACH. ואני עוד יותר אוהב שמייק ששבסקי קורא לבובי נייט רק COACH. ואהבתי לראות את החיבוק של ששבסקי ונייט. ואהבתי את זה שששבסקי בכלל לא חייך שהוא זכה בניצחון ה-903. ואהבתי את האירוע במדיסון סקוור גארדן. ואת אווירת הקודש, כמעט.

"זה לא הכדור שלי", אמר ה-קואץ' שקיבל את כדור המשחק. "זה כדור של בית ספר (הכוונה היא לאוניברסיטה אבל המילה שבה הוא השתמש היא SCHOOL, אולד סקול). וזה כדור של תוכנית".

ואז אמר ששבסקי את המשפט היפה ביותר: "אף פעם לא חשבתי על כמות הניצחונות. אבל זה מה שקורה לנו המאמנים כשאנחנו מאמנים במקומות טובים". נראה לי שאלכס פרוגסון גם יכול היה לומר משפט כזה.

ובארץ: כאן אין סיכוי שאי פעם יחגגו לדרור קשטן את שבירת שיא הנצחונות בליגה הבכירה. אף אחד כנראה לא יודע לאיזה מאמן יש הכי הרבה נצחונות. ספק אם למישהו אכפת. כי כאן אין תרבות ספורט. יש כאן לואו לייף.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

*
יואב בורוביץ' ב"דה באזר"
"דה באזר" בפייסבוק

קלוזה
משחק הכסאות (איזה יופי וחן - בסיטרואן)

47 Comments

Vladimir 17 בנובמבר 2011

אז תעזוב יא נקניק

ניתאי 17 בנובמבר 2011

תסלח לי, אבל המשפט האחרון פשוט עלוב ומיותר.

יהויכין פנדלוביץ' 17 בנובמבר 2011

צודק.

איתן בקרמן 17 בנובמבר 2011

בורוביץ' ביקש ממני עוד קודם למחוק אותו, אבל פספסתי את בקשתו. נמחק.

יהויכין פנדלוביץ' 17 בנובמבר 2011

איך כדורסל מכללות יכול להחשב טוב יותר כשמרבית השחקנים שם אינם ברמת NBA?

ריקי רומא 17 בנובמבר 2011

החמישייה הקאמרית כבר עשו מערכון על זה בניינטיז
http://www.youtube.com/watch?v=ervGMLEEj2I

חוץ מזה מה אתה בא להגיד?
לא טוב לך?, יאללה סע, בדה באזר יש לא מעט כותבים שחיים בחו"ל אבל אני לא רואה אותם מתחילים להתמרמר ולשפוך ת'בררה שלהם.

תודה לאל שבוע הבא אני במילואים
אתה יודע איך זה:
צבא עלוב, במקום עלוב עם אוכל עלוב ..

יאללה בורביץ' לך one co il עמנואל מחכה לך

עדי 17 בנובמבר 2011

לא שאין פה חסרונות אבל בעיניי חרגת מעט מגבול הטעם הטוב עם כל הכבוד לעיתונות חופשית.

ריקי רומא 17 בנובמבר 2011

דולה!

אלון 17 בנובמבר 2011

ששבסקי הוא המאמן הכי גדול בהיסטוריה של הספורט האמריקאי.
עוד 3 שנים לניצחון ה-1000.

יהויכין פנדלוביץ' 17 בנובמבר 2011

בורוביץ, למה שלא תרים את הכפפה שזרקת בעצמך ותביא סטטיסטיקה שלך ניצחונות לכל מאמן?
או שאתה טוב רק בלקטר מהבית?

סוס מעץ 17 בנובמבר 2011

מה אתם רוצים.
מתלהמים בלוקאל פטריוטיות, הוא צודק.
המלה עלוב מתארת יפה את מה שקורה במדינה הזו.
מאבק הרופאים, יוקר המחיה, חקיקה שחורה בכנסת,
פוליטיקאים מושחתים
וגם הספורט.

יהויכין פנדלוביץ' 17 בנובמבר 2011

וגם הטוקבקיסטים.

רועיש 17 בנובמבר 2011

במיוחד הטוקבקיסטים

תומר חרוב 17 בנובמבר 2011

אי אפשר להגיד שאין צדק במשפט האחרון, אבל זו לא ממש דרך מקורית להגיד את זה. בטח שלא מועילה.
וחבל, כי פוסט על ששבסקי וכדורסל מכללות זה משהו שהתבקש וכיף לקרוא.
ואגב, אני חושב שגם באירופה לא ממש נהוג לספור ניצחונות. הנתונים שמתרשמים מהם יותר זה שנות עבודה (סיר אלכס,גי רו, ונגר)וכמובן תארים, יש פחות חשיבות לניצחון במשחק הבודד. אני מניח שזה עניין של תפיסה.

Cabrio 17 בנובמבר 2011

לטעמי זה בגלל שהספורט בארה"ב הרבה יותר שוויוני, אז אליפות היא משהו הרבה יותר נדיר ולכן מאמן שנמצא 20 שנה ברצף בקבוצה עם "רק" 2 אליפויות לא יחשב כישלון טוטאלי כמו שהוא ייחשב במצב דומה עם קבוצה גדולה באירופה. אבל בכל מקרה – זה פתח לדיון ארוך הרבה יותר……

ניינר 17 בנובמבר 2011

שמתי לב שהמאבק המשפטי שמתנהל בNBA מעניין אותי יותר מהמשחקים והתוצאות עצמם. יאללה שימשיכו להתכתש

דורפן 17 בנובמבר 2011

מקום מסובך, לא עלוב, מחפיר בהתייחסות לחלש, עם ספורט מאד עלוב

Vladimir 17 בנובמבר 2011

איזה שטויות. אין מדינה שמתיחסת לחלשים כמו ישראל. איזו עוד מדינה תסכים שמאה אלף מהגרים יעברו אליה בשנה אחת? איזו עוד מדינה תביא חייל תמורת אלף , נו באמת אדון דורפן הפעם הגזמת, אולי תספר איך בהונגריה שלך מתנהגים לחלשים ?

איתן בקרמן 17 בנובמבר 2011

1777000 עניים, היום פורסם מספר רשמי. כפול 2 ממדינות המערב. זה עלוב. זה מאוד עלוב. זה הכי עלוב.

אריק 17 בנובמבר 2011

זה מאוד עלוב. מצד שני לאף מדינה שלא בנתה את כלכלתה על גבם של אחרים אין מאזן טוב מזה… זה לא שלא היינו רוצים קולוניות, זה דווקא מתאים לנו כמדינה פשוט אחרנו את הרכבת…

אודי 17 בנובמבר 2011

אני מניח שלא קראת עיתונים לאחרונה – יש לנו קולוניה כבר 44 שנה.

אריק 17 בנובמבר 2011

אבל הקולוניה הזאת לא כלכלית… עדיף מהו עם מחצבים ויהלומים מעבר לים

אודי 17 בנובמבר 2011

בעשרים השנים הראשונות, כשהפלסטינים היו בשקט, היא גם היתה כלכלית.
אח"כ הם הפסיקו להיות בשקט, היא הפסיקה להיות כלכלית והתחלנו לספר לכל העולם שאם רק הם היו בשקט היה שלום.

אריק 17 בנובמבר 2011

אודי שלא תבין לא נכון, אנחנו קרובים בדעותינו הפוליטיות להערכתי. אני רק אומר דבר אחד – כולם אותו דבר. אין מה להשוות אותנו ליבשת או מדינת ענק ששלטו בחצי עולם או יותר במשך מאות שנים.

אנונימוס 17 בנובמבר 2011

ישראל הסכימה שמאה אלף מהגרים יעברו אליה בשנה?! מתי?!
האמת שבאירופה לדעתי זה קרה לא מעט (ועכשיו מתחילים קצת להתחרט)

Vladimir 17 בנובמבר 2011

בשנת 2011 יעברו 100 אלף סודנים לישראל, בקרמן אין לך מושג ,אל תביא לי מספרים מסטטיסטיקות כי הגדרת קו העוני שונה בין מדינה למדינה . עזבו אין לכם מושג קלוש תמשיכו לחיות בחלום שלכם

אודי 17 בנובמבר 2011

איך היית מגדיר את המשפט: "בשנת 2011 יעברו 100 אלף סודנים לישראל?". מספרים מסטטיסטיקות אולי?

שרון 17 בנובמבר 2011

כשכותב מתחיל במשפט "אני אוהב שדברים רעים קורים", למה כבר אפשר לצפות?
לעלוב מכל.

יוני 17 בנובמבר 2011

לא מסכים. יש הרבה דברים טובים ופוטנציאל כשקורים דברים רעים. למשל, תקומה. או מייק אפ סקס. או יצירת קשר אמיתי אחרי שאמרת את האמת בפרצוף.

אריק 17 בנובמבר 2011

60 שנה זה לא הרבה זמן בשביל לבנות תרבות. זה לא עניין של עלוב או לא. כשמישהו מכין פסטה אלף שנה, זה מוטבע במסורת. כשמשחקי ספורט מתקיימים אלף שנה ויותר זה מוטבע במסורת, כאן זה אינסטנט. כדי שמהגרים מממזרח ומערב יתחברו במקום שהוא שונה לרובם דרוש זמן. לטעמי בהקשר של הספורט הדבר שני הדברים הכי גרועים זה תשתית והתקשורת. תשתית במובן של חינוך ולא רק מתקנים. ישראל זה מקום של כוח, של בוז לנחשל, וזה מקום שכתוצאה מכך מאוד לא ספורטיבי בהוויתו.
להגיד עלוב מעיד בעיקר על הכותב. (בעיקר שהעיר שלך, תל אביב, היא אחת הערים היותר מוצלחות שהייתי בהם) אפשר להגיד עלוב על כל מקום כמעט, לידס ומידלסבורו הם מקומות עלובים ומדכאים מה שאתה קורא לואו לייף, אבל הספורט לא רע, גם אוקלהומה למשל, באוקלנד (קליפורניה, לא ניו זילנד) היית? לא חסרות דוגמאות. וזה עוד בעולם המערבי. אם המקום הזה יתקיים עוד מאה מאה חמישים שנה הדברים בודאי יראו אחרת.
אם תיקח גלובוס ותסובב אותו תראה שלהיוולד למקום שבו גדלת אומר עד כמה שזה נשמע מוזר להיוולד לעשירון העליון העולמי. ואני רחוק שנות אור מלהיות פטריוט.

יונתן מתניני הלילה של רמה"ג 17 בנובמבר 2011

וזו בדיוק התשובה שפטריוט היה נותן.

אריק 17 בנובמבר 2011

אני לא יכול לשאת פה יותר מדי דברים כדי להיקרא כך. אבל גם להלקאה עצמית יש גבול.

יואב בורוביץ' 17 בנובמבר 2011

חברים: האמת שרציתי להוריד את העלוב (בשני המשפטים האחרונים). בגרסה הראשונה אפילו כתבתי משהו חריף מזה אבל בסוף שיניתי למשהו אחר. אבל הגרסה השניה לא נכנסה (והעלוב נשאר). אני מתנצל. זו לא ממש הייתה הכוונה שלי. בואו נסתפק בלואו לייף.

אזי 17 בנובמבר 2011

בורוביץ, תעשה ניסוי, תנסה לחבר כתבת ספורט אחת בלי להתלונן.
תכתוב על כדורסל מכללות, על סטטיסטיקות, על מנצ'סטר, ליברפול או ליגת מהגרים. מה שבא לך. רק די להתמרמר כבר!!!

ותסלחו לי, אבל זה שסופרים כמה ניצחונות יש למאמן זה הדבר האחרון שמייצר תרבות ספורט. זה ררק כדי שעוד אמירקאים יוכלו להשויץ מי הכי טוב (ע”ע תגובות של מנחם לס).
הNBA היא לא הלי הכי טובה בכלום. נקודה.
אם ליגה שעומדת בפני ביטול עונה ולאף אחד לא איכפת, אז איך היא ליגה מעניינת?
מישהו יכול לדמיין את הליגה האנגלית בכדורגל מתבטלת? הספרדית? האיטלקית? אפילו הישראלית…המון זועם היה יוצא לרחובות.
הספורט האמריקאי משופע באתלטים מלידה ובשיווק פסיכי.
אבל כספורט, הוא לא מעניין אף אחד.
הספורט האמריקאי הוא טלנובלה. ממש טובה. אבל עדיין טלנובלה.

איתן בקרמן 17 בנובמבר 2011

אזי, אתה מתלונן? :/

אזי 17 בנובמבר 2011

במקרה הזה כן :-)
לא תמיד….

אוהד מטס בירושלים 17 בנובמבר 2011

רונן אתה צודק, אין פה תרבות ספורט. אין פה תרבות בכלל.
אתה לא צריך להתנצל על הניסוח שלך. התגובות שתקפו אותך רק מוכיחות את הטיעון שלך.

הסוציולוג 17 בנובמבר 2011

אמרו את זה כבר בביקור התזמורת –
"No Arab culture, no Israeli culture, no culture at all
אין לך על מה להתנצל

MOBY 17 בנובמבר 2011

בורוביץ לא אוסיף לגבי אלה שמעלי שפכו עליך די בצדק.
אבל לא תשכנע אותי שפיל ג'קסון מאמן טוב יותר מג'רי סלואן או צ'אק דיילי.
אז תרבות ספורט זה יופי אבל בתרבות מעבר לים יש רק את המנצח ותו לא (ראה למשל פלפס את לוכטה) הם לא בדיוק מדברים על הדרך…..

יניר 17 בנובמבר 2011

כדורסל מכללות זה כיף, וNBA זה עסק.ובארץ יש מקום לשיפור בתרבות הספורט אבל זה לא ממש בראש סדר העדיפיות.
מצד שני גם פה חטאנו לעניין. איפה למשל התיחסות ( כל שהיא)לשביתת הכדוסלניות ( שהיא הרבה יותר צודקת משביתת הNBA)או הרעיון הביזארי לקרוא איצטדיון על שם שחקן שבמקרה הורשע גם במכירת משחקים

יואב 17 בנובמבר 2011

לספור נצחונות זה לא תרבות ספורט זה חלק מהתרבות ההערצה אמריקאית לסטטיסטיקה, הערצה חולנית! כל משחק אן.בי.איי שאני רואה יש נתון מפגר אחר: השחקן הכי צעיר שעשה טריפל דאבל במשחק חוץ בחודש ינואר, השחקן הכי צעיר שקלה 1000 נקודות, מסר 500 אסיסטים ואכל 10 נקנקיות במחצית ועוד כל מיני שטויות כאלה

יואב 17 בנובמבר 2011

קלע ב-ע' כמובן

Amir A 17 בנובמבר 2011

"חולנית", "מפגר", "שטויות", עוד משהו?

S&M 17 בנובמבר 2011

לא רק שאין כאן תרבות ספורט, הספורט כאן הוא עלוב, המתקנים עלובים, הארגון עלוב, תכניות הספורט עלובות, ואני ממש לא מבין את העריכה שהורידה את העליבות בסוף המאמר. הדבר היחיד שקשור לספורט ואינו עלוב בארץ, זה דה באזר. וגם זה בתנאי שהשרת בכלל בארץ.

מאיר 17 בנובמבר 2011

הכתובית בחדשות הספורט מדהימה. עלו לי דמעות בעיניים

שרון רזניק 17 בנובמבר 2011

חבר'ה, מספיק, לא הכל על רקע אישי.

שעת כתיבת ההודעה: 18:19

GGMU

Comments closed