קחו את סווארז, תנו את נאני / יואב בורוביץ'

 

 

 

 

 

 

 

 

***

גם כשלואיס סווארז היה בשיאו בתחילת העונה חשבתי שנאני טוב ממנו. אני רוצה שנציע טרייד ליונייטד- ישר ולענין: סווארז תמורת נאני.

לא אכפת לי שסווארז מבקיע יותר. לא אכפת לי שהוא שם גדול יותר (כך, לפחות, אני חושב). לא אכפת לי שסווארז הוא פאקינג מסי לעניים. תנו לי את נאני. מבחינתי הוא אחד האנדרייטדים הגדולים בכדורגל. נכון שהוא לא מבקיע הרבה, אבל האיש הוא אשף, קוסם, טכני ברמות רונאלדו כמעט, ויוצר אינספור מצבי הבקעה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האם יונייטד תסכים לטרייד? יש מצב. סווארז הוא פאקינג שם ענק. אני גם מאוד אוהב אותו, שלא תהיינה אי הבנות. במשך שלוש וחצי שנים מדי שבוע שאלתי את חברי עיתונאי הכדורגל הבינ"ל המהולל עמית לוינטל מה סווארז ממשיך לעשות באייאקס. היה ברור שזה כשל שוק.

אבל אם אני ליברפול אני חייב להיות יצירתי. אני רוצה את נאני ואני רוצה חלוץ מרכזי איכותי (אשמח אפילו לקבל את הונטלאר). ואם אפשר להשיג אפילו 15 מיליון ליש"ט על אנדי קארול, פחות ממחצית ממה ששילמנו עליו לפני פחות משנה, אז הייתי מוכר.

כי קארול הוא לא התשובה. הוא לא העתיד. הוא מתכון לבינוניות מינוס. אני רוצה וורלד קלאס! סווארז כזה, אבל נאני גדול יותר. ואולי עכשיו הזמן לפנות ליונייטד, כשהם מאוכזבים עד אין קץ, ואולי ירצו להתנחם בדמות סופרסטאר כמו סווארז.

תכלס גם הם צריכים את סווארז, אבל את נאני הם צריכים יותר. השאלה היא האם פרגוסון יודע זאת. והאם ליברפול תבחן זאת. אגב, ברור לי שזה בחיים לא יקרה. ברור גם שלפחות 90 אחוז מאוהדי ליברפול בכלל לא היו רוצים שזה יקרה. ואני חושב שלפחות 50 אחוז מאוהדי יונייטד היו חותמים על טרייד כזה. אז ליברפול, בחייאת, תגישי הצעה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

*

בורוביץ' בדה באזר

מה אכפת לו להיינקס
הלימבו של גולדהאר

46 Comments

בני תבורי 8 בדצמבר 2011

ממממממ…הצעתך נשקלה בתשומת לב ונדחתה פה אחד.
הבא בתור בבקשה.

יואב 8 בדצמבר 2011

אני מהחמישים אחוז(עלק) שדוחה את ההצעה. את מה שנצטרך נשיג במקום אחר, אין עסקים בין המועדונים(כך פרגי אומר).

כושי 8 בדצמבר 2011

שיונייטד ילכו לחפש… לא רוצה שום קשר איתם

אשר קשר 8 בדצמבר 2011

קרול מקובל, סווארז בשום פנים ואופן.

אסף שלום 8 בדצמבר 2011

יואב – פעם אחרונה ששמעתי מציגלר הוא חי בארה"ב. הקשר נותק מזמן לצערי.

אני בדיעה שצריך לבנות מחדש. הקונספט סוארז – קרול לא עובד. כרגע היחיד בסגל שנותן איזה תקווה לעתיד הוא אנדרסון וגם הוא צריך עוד להשתפר רבות. מייאש

אביעד 8 בדצמבר 2011

יואב, זוכר את השחקן האחרון שניסה לעבור מהיונייטד לליברפול ישירות? זוכר מה פרגוסון עשה בשביל למנוע את זה?

דראמנון 8 בדצמבר 2011

התבלבלת. נאני הוא לא אנדרייטד. הוא אוברייטד. על כל משחק טוב שהוא נותן הוא נעלם לשבעה. הוא שחקן "חכם על חלשים" קלאסי.

לא רונאלדו ולא בטיח. הנקודה היחידה שבה הם דומים היא האנטגוניזם שהם מעוררים.

כסיפוביץ 8 בדצמבר 2011

+++++

יואב בורוביץ' 8 בדצמבר 2011

חברים- אני חושב שנאני לעתים אפילו טכני יותר מרונאלדו. אני חושב שהוא כל כך אנדרייטד כי הוא נתפס על ידי רבים כשחקן שכונתי והוא גם לא כובש הרבה. רבים חושבים שהוא שחקן של דאווינים. אני חושב שהוא עילוי העילויים. כבר לפחות שנתיים-שנתיים וחצי, אני חושב כך. כל הקונספט של מועדונים שלא עושים ביניהם עסקים גם לא מקובל עלי. ליברפול חייבת בכל מחיר לנסות להשתפר. אני יודע שמעטים חושבים שנאני טוב מסווארז, אבל בעיני זו המציאות. גם יש לו הרבה יותר ניסיון בכדורגל האנגלי. הוא מכיר אותו טוב טוב. לקבל כזה עילוי טכני שיודע איך לשחק באנגליה זה משהו נדיר.

אסף שלום- מעניין אם ציגלר עדיין אוהד מכבי..אתה באמת חושב שג'ורדן הנדרסון כזה כשרוני? עוד לא ראיתי מספיק ממנו כדי להסכים אתך. אבל תחושת הבטן היא ששילמנו עליו הרבה יותר מדי (כ-20 מיליון ליש"ט).

כסיפוביץ 8 בדצמבר 2011

נאני הוא האימא של הדאווינים [סלח לי הצ'כונה]

אישית אני לא סובל אותו. שחקן ששכתוב לו על המצח שטובתו האישית היא מעל הכל. אולי יש טכניקה עילאית והוא יודע לתת כמה שערים וירטואוזים בשנה אבל אין לו אפילו שמינית מהלב של סוארז.
נאני יהיה כישלון חרוץ בכל מקום בעולם והיחידי שיכול לביית את הארס הזה הוא פרגסון.

לי הוא יותר מזכיר שחקנים מן הסוג של רוביניו.

יואב בורוביץ' 8 בדצמבר 2011

כסיפוביץ- לא ניתן לשלול את טענתך כליל, אך לדעתי נאני מוכיח כבר הרבה מאוד זמן הצטיינות בקבוצה מאוד "קבוצתית". הוא יודע להיות חלק מקבוצה, הוא יודע לשתף פעולה, הוא לא כזה אנוכי (יחסית לעובדה שהוא כזה עילוי טכני שמשחק עם שחקנים שברובם הגדול הרבה פחות מוכשרים ממנו). נאני אולי נראה כמו צ'כונה אבל הוא לא שכונה. אני חושב שהוא הרבה יותר קונסיסטנטי ואף איכותי מרוביניו (כשרון על מבוזבז).

כתבתי בפוסט שליברפול צריכה להיות יצירתית. אבל אולי יותר התכוונתי לאמיצה. לוותר על סווארז תמורת נאני דורש ביצים של שור. בוא נראה אם יש לדאלגליש את הביצים לעשות MOVE כזה. למרות שכמובן קודם כל הוא צריך לחשוב שMOVE כזה הוא נכון, ואני בספק אם הוא חושב כך. כפי שציינתי, מרבית אוהדי ליברפול לא חושבים כך אבל לעתים כדי לעשות את הדבר הנכון צריך ללכת נגד הרוב. אם אני דאלגליש/ג'ון הנרי, אני עובד על ה-MOVE הזה חזק.

כסיפוביץ 8 בדצמבר 2011

אני מבין את הנקודה שלך ולא חולק על העובדה שנאני הוא כישרון אדיר.

אבל שם לדעתי הוא נגמר אלא אם יש מעליו דמות כמו פרגסון שיכול גם לביית רוטויילר במבט אחד.

אצל דאלגליש להרגשתי מספיק משברון קטן ביחסים על מנת שהשד יצא מהבקבוק.
לדוגמא אני עד היום מצטער ששחקן כמו קוארסמה לא הגיע לשחק תחת מאמן כמו פרגסון.
נאני גדל ביונייטד תחת צילו של רונאלדו ולהרגשתי הוא חי ברגשי נחיתות כי הוא בטוח שהוא לא פחות טוב[אבל מה לעשות שהוא באמת לא רונאלדו].

אבל לך תדע…אני בדרך כלל אחד שטועה ;-)

עומרי 8 בדצמבר 2011

אני קונה את הטרייד הזה בחלקיק שנייה.

השתגעת?

נאני הוא טים-פלייר, בחור מצויין ושחקן כשרוני אבל הוא לא מישהו שניתן לבנות עליו מדינה כמו סוארז.

ליונייטד יש תחליף לנאני, אפילו כמה, אבל היא משוועת לעוד מבקיע ברמה של סוארז

אמיר ענבר 8 בדצמבר 2011

בורוביץ', חסרים לך נקודה וכמה אפסים בנתון לגבי אחוז אוהדי יונייטד שיסכימו לטרייד כזה. 50%? אולי 0.050%.

אם אני רוצה שחקן בסגנון של סוארס, אני לוקח את טום דיילי – הקופץ למים, למי שמכיר – ומלמד אותו לשחק כדורגל. הרי אלמנט אחד מהארסנל של הרמאי הקטן כבר יש לו.

יואב בורוביץ' 8 בדצמבר 2011

אמיר- לא חושב שאתה צודק. עשה סקר בין אוהדי יונייטד ותראה שאחוז לא מבוטל היה הולך על הטרייד הזה (וחלק מהמסרבים היו מסרבים רק כי הם לא רוצים שחקן מליברפול או בכלל לעשות עסקים עם ליברפול). אם אני אוהד יונייטד, ואני לא, אולי אפילו הייתי יכול למצוא היגיון בטרייד הזה.

לואיס סווארז הוא שחקן מעולה, חלוץ, ויכול להוסיף ליונייטד הרבה שערים. אבל אני כן מסכים אתך בכך שאתה לא מוכן לטרייד, אם הסיבה לך היא שאתה חושב שנאני שחקן טוב יותר. כי כך גם אני חושב. אך לדעתי מרבית עולם הכדורגל לא חושב כך. ואת הכשל הזה ליברפול צריכה לנצל.

אמיר ענבר 8 בדצמבר 2011

אין פה שום כשל שאפשר לנצל, כי אין שום סיכוי שתהיה עסקה כזאת, האם הייתי מתנגד לחלוץ באיכות של סוארס? בגדול, לא, הגם שאותו ספציפית לא הייתי רוצה אחרי שראיתי אותו באנגליה. מעבר לאיכויותיו, הוא גם נושא "מטען" גדול מדי והוא הצליח להוציא לעצמו מוניטין נוראיים תוך פחות מעשרה חודשים. גאון.

לגבי הסקר בין אוהדי יונייטד, אף אחד מהם לא היה מוותר על הקיצוני הטוב ביותר שלנו למען חלוץ – ולא משנה מי הוא החלוץ. יש לנו את הרננדס ו-וולבק ליד רוני. להביא חלוץ במקום נאני יהיה מהלך גאוני. הרחבת הארסנל בחוד על חשבון אחד מהבודדים שיכול לסדר להם כדור לגול. ולא, זו לא דעה מה-50% שחושבים כך. זו דעה מה-99%.

אם אתה באמת מאמין בדברים שאתה כותב – הן בכך שעסקה כזו אפשרית בכלל, והן בכך שיש אוהדי יונייטד רבים שיתמכו בה – הרי שאתה חי בעולם אחר מרובנו. בהצלחה לך שם.

יריב ס. 8 בדצמבר 2011

אחד המאמרים המיותרים וההזויים שנתקלתי בהם בשנה האחרונה באתר.
ישנם מספיק שחקנים לעשות עלייהם טרייד בליברפול ועוד יותר שחקנים מתאימים יותר להביא לקבוצה מהטרייד ההזוי הזה.

ההצעה נדחית על הסף על ידי 99.9% מאוהדי ליברפול – מלבד הכותב

בני תבורי 8 בדצמבר 2011

יואב,
הנה תגובה מפורטת יותר: יש כמה שחקנים ביונייטד שהייתי שמח לו בחרו אחרת והיו מגיעים אלינו. נאני הוא אחד מהם, השאר, לא לפי סדר החשיבות הם רוני, וידיץ', אברה וצ'יצ'יריטו. את התשובה למה אני לא רוצה אף אחד מהם כיום, תוכל למצוא בפוסט של דורפן. הם שבעים, מדושני עונג והביצועים שלהם בהתאם. עסקה כושלת ומיותרת.

יואב בורוביץ' 8 בדצמבר 2011

אמיר- הבחן בתגובה של יריב ותראה כי הרבה מאוד אנשים- כנראה גם בצד המנצ'סטרי- חושבים כי טרייד כזה היה פוגע בליברפול בראש ובראשונה. כמובן שאני מתנגד בתוקף (למרות שאין לדעת אף פעם איך טרייד יתממש על המגרש). אני כן מסכים עם הרציונל שלך של לא להחליף את נאני בחלוץ, אך לא בגלל שצ'יצ'ריטו ו-וולבק כל כך מבריקים אלא פשוט מהסיבה שלא צריך להחליף את נאני בעבור (כמעט) אף אחד. אבל אני לא בטוח כמה אנשים מסכימים איתנו. נראה לי שהרבה מאוד אנשים, כולל אוהדי יונייטד, חושבים שסווארז טוב מנאני.

וכמובן שאני לא חושב שעסקה כזו אפשרית אבל זה לגנות הכדורגל, שעדיין שבוי בכל מיני קונספציות מיושנות שמורידות מרמת העניין במשחק. לצערי דאלגליש, גם אם היה רוצה לבצע טרייד כזה, היה מפחד בכלל לפנות לפרגוסון בנושא.

בני תבורי- לא מאמין כל כך בכל קונספט ה"שבעים, מדושני עונג" וכו'. אם יונייטד אתמול מנצחת דורפן לא היה כותב זאת בכזו תקיפות. יש אמת מסוימת בטענות הללו אך גם שחקני ברצלונה אולי מעט שבעים? ויש הרבה כדורגלנים שבעים לפרקים מסוימים, אבל זה יכול להשתנות ובמהרה בסיטואציה אחרת. אני לא חובב גדול של פסיכולוגיסטיקה בכדורגל. וכן- הייתי מאוד רוצה את רוני אצלנו, וגם לא הייתי מתנגד בכלל לצ'יצ'ריטו, וולבק ו-וידיץ'.

אבל את רוני אין מצב בעולם להביא. צ'יצ'ירטו- גם יוניטד לא ימכרו. וגם לא את וידיץ' ואפילו לא את וולבק. גם את נאני הם לא היו מוכנים למכור, ודאי לא לנו. אבל אם אנחנו מציעים את השחקן הכי טוב שלנו (למעט ג'רארד, אולי) אז אולי הם יהיו מוכנים לוותר על נאני. שוב, אני מדבר מהאספקט הכדורגלני בלבד ולא מהאספקט של הכבוד והיריבות בין המועדונים- שלמעשה מונעת כל אפשרות לעסקה.

אמיר ענבר 8 בדצמבר 2011

הטרייד הזה היה פוגע בליברפול בראש ובראשונה כי הדבר העיקרי בו היא מתקשה העונה זה לשים כדור ברשת, מצבים היא דווקא יוצר. אז להיפרד מהשחקן האחד שלה שמסוגל לשים כדור ברשת – וגם זה לא באופן עקבי, הסיומת שלו בעייתית לטעמי – זה מגוחך לא פחות מאשר להציע ליונייטד להיפרד מהשחקן האחד שלה בקישור/אגפים שמסוגל לתת כדור לגול.

יונייטד היתה שמחה לסוג של סוארס וליברפול שמחה לסוג של נאני. אבל לא על חשבון השחקנים המצוינים שיש להן כרגע בעמדות אחרות.

יואב בורוביץ' 8 בדצמבר 2011

מסכים שנאני חייב לבוא בנוסף לחלוץ. אבל אני אוהב להסתכל פחות על צרכים ויותר על איכות כללית. השאלה החשובה בסופו של דבר היא מי יותר טוב באופן כללי. ולדעתי נאני עולה במעט על סווארז (שניהם כבירים כמובן). אבל יש משהו בסווארז שאני לא לגמרי סגור עליו. אולי זו הסיומת. אולי זה האופי. אולי אני טועה בענק. אבל אני לא סגור על השחקן הזה, למרות כל כשרונו והישגיו עד כה. ובלי שום קשר, לדעתי נאני פשוט מוכשר יותר. ולכן לטווח הרחוק גם יועיל יותר. ואני כמעט בטוח שמרבית חובבי הכדורגל לא חושבים כמוני. סווארז הפך לשם גדול מנאני. הוא נחשב על ידי רבים לדבר הבא הגדול בעולם הכדורגל (ואולי גם לדבר הגדול כיום). לכן זה הזמן המתאים מבחינת ליברפול לביצוע הטרייד, כי יש תחושה רחבה שהיא מוותרת על יותר מכפי שהיא תקבל בתמורה. אם פרגוסון גם חושב כך, וברור שהוא הדמות היחידה שרלוונטית כאן, אז יש הזדמנות למגה-טרייד.

יואב 8 בדצמבר 2011

יואב,

כל מה שאמיר ענבר כתב.וכלל לא רלוונטי מה חושבים אנשי המרסיסייד.

ובכל מקרה, גם אם נתעלם מהנתק בין המועדונים(המבורך),אני שותף להערכה הגדולה שלך לנאני ומאמין שעוד שנתיים הוא יהיה אפילו טוב יותר.

יואב בורוביץ' 8 בדצמבר 2011

יואב- הנתק בין המועדונים מבורך כל עוד שאינו מונע מהמעודנים להשתפר. כאן יש הזדמנות לשיפור אצל ליברפול, לדעתי כמובן, ולכן חבל לי ששיקולים לא ענייניים (לא עושים ביזנס עם יונייטד וכו') יכולים לפגוע בעסקה כזו שתשפר אותנו.

יואב 8 בדצמבר 2011

מעבר לזה שזאת עיסקה לא טובה ליונייטד, הדבר האחרון שפרגי רוצה זה לשפר אתכם. וזה מאד עיניני(:

k_700 8 בדצמבר 2011

אין לי מושג איך אתה קובע בכזה ביטחון ש50 אחוז מאוהדי יונייטד היו רוצים טרייד כזה.

תן לי לחדש לך, אוהדי יונייטד חולים על נאני.

לא מוכר אותו בעד שום טרייד, כן כן מה ששמעת אדוני היקר.

אולי הוא מצטייר כאנדרייטד(זה בסדר כבר אנחנו רגילים לזה שהשחקנים שלנו אנדרייטד, לפלטשר שנים קראו אנטי כדורגל, על רונאלדו צחקו בתחילת הדרך, לא הבינו מעולם מה עושה אצלנו סולשאייר, גם מסקולס לא החזיקו יותר מדי ובטח לא ספרו אותו כאחד מהקשרים הגדולים אי פעם- והוא כזה).

אוהדי יונייטד ואני ביניהם חולים על נאני, בשבילנו הוא כוכב מהרמות הגבוהות ביותר.

לואיס סווארז? אפילו לא בצחוק.

לא רוצה צוללן כזה שגורם אפילו לרונאלדו וג'רארד להיות ילדים טובים לידו.

יואב 8 בדצמבר 2011

יפה כתבת k700

אסף THE KOP 8 בדצמבר 2011

לא מוכן להחליף עם היונייטד אפילו את ההוא שמסמן את הקוים של המגרש עם המריצה.

k_700 8 בדצמבר 2011

כאוהד יונייטד, מסכים איתך בהחלט.

אני ממש נגד כל תחלופה בין שני המועדונים ואני כולי תקווה שככה זה ישאר גם בעתיד.

אביעד 8 בדצמבר 2011

אבל תודה שזה יהיה מצחיק אם אותו בחור ינסה לעבור והמנג'ר של אותו מועדון יתבע אותו :)

פנדלוביץ' 12 בדצמבר 2011

LIKE X 100

נעל קרועה 8 בדצמבר 2011

עד היום שום כוכב ברמה עולמית כמו סוארז לא היה מוכן לשחק תחת מאמן כמו פרגוסון,קשה לי להאמין שסוארז יסכים.

כוכבים בדרך כלל בורחים מפרגוסון

שרון רזניק 8 בדצמבר 2011

אם כבר עסקים עם ליברפול, קחו את היורופה ליג. ווין-ווין.

יוסי 8 בדצמבר 2011

נראה לי אתה סוס טרויאני של פרגוסון באנפילד. מאיפה הגעת עם הפוסט ההזוי הזה? למה לא תציע טרייד של סוארז תמורת טורס? מי ישים 15M על עגלה בשם קארול? אתה בטח אינך מודע לעובדה שכבר איזה 200 שנה לא היה שחקן שעבר ישירות מאנפילד לטראפורד או להיפך, אבל עדיין, להוציא את היהלום היחיד שנשאר בליברפול? גם ככה הוא עוזב תוך שנה לבא(ר)סה, אז תן להנות ממנו קצת. יש לך מזל שאלפסי לא רואה כי אז הוא אוכל אותך בלי מלח עם ההתחכמויות שלך. תהיה בריא

אביאל 9 בדצמבר 2011

לסוארז יש אותו מספר שערים שיש לג'ון טרי העונה, עם זאת לסוארז יש את היכולת הזו לעשות משהו לבד כשכל הקבוצה לא עושה כלום ואת זה הרבה יותר מיוחד או קשה לעשות מכל דריבל.
אם הייתי אוהד יונייטד הייתי שמח לטרייד, שחקני כנף פרגסון יודע לאתר ולגדל יותר מכל דבר אחר.

יואב 9 בדצמבר 2011

לא מעניין. לא מיקצועית ולא רעיונית.

טל 12 9 בדצמבר 2011

ליברפול צרכים שחקן כזה.אבל אם כבר לוותר על סוארז אני מוכן עבור איברהים אפלאי מברצלונה.הוא שחקן גדול לדעתי והוא בטח רעב לשחק.

לוינטל 9 בדצמבר 2011

רעיון יפה אך בלתי ישים.

ראשית שני המועדונים לא עושים עסקים ופרגי לא רוצה לדבר איתם.

שנית סוארז שחקן נשמה אמיתי, למרות ההתחזויות שלו הוא נותן הכל ולא עושה הצגות. רודף אחרי כל כדור אבוד.

הוא מסוג השחקנים שליברפול צריכה בשביל לחזור לאיים על משהו.

נאני איכותי אבל לא יציב, וליברפול משוועת ליציבות.

במקום נאני שיביאו כישרון מבטיח – הזאר, רויס, גצה. משהו כזה.

ניק 9 בדצמבר 2011

אני בתור אוהד יונייטד לא הייתי רוצה את הטרייד הזה, כי לדעתי נאני הוא כן שחקן וורלד קלאס לא פחות מסוארס, ואף יותר.. לדעתי גם יש לו פוטנציאל יותר גדול משיש לסוארז להתפתח עוד…
מה שכן הייתי מאוד מאוד רוצה שחקן מהסוג של סוארס- שחקן מלוכלך… לפעמים זה נראה כאילו יונייטד יותר מדי חננות.. צריך איזה פסיכי כזה(קין משהוא?) שידע לשבור לשחקנים את הרגל ברגע שהם מעיזים לעשות איזה טיקי טקה לידו(לדוגמא)… רוני היה כזה אבל הוא גם די נרגע… וסוארז הוא אחד המלכולכים!

amitpros 10 בדצמבר 2011

בורוביץ
אני חושב שאתה לא צודק
סוארז שחקן כדורגל יותר טוב מנאני,וכמו שנכתב כאן לפני ,היחיד שעוד איכשהוא מסוגל להבקיע.
בעיני זו עיסקה גרועה לליברפול.
אבל אני מוכן לדיל אחר
רוני תמורת כל שחקן שלנו,להוציא את סוארז וסטיבי.

סער 10 בדצמבר 2011

אבוי, לך תשטוף את הפה( או את המקלדת) בסבון.
רוני?
כן, אני מבין שזה בפאן המקצועי, אבל אני לא רוצה לראות את חובב הזקנות אצלנו בקבוצה.

סער 10 בדצמבר 2011

סוארז הבקיע במשחק אחד בנבחרת שלו את סך השערים שלו העונה בליברפול בפריימרליג.
עצוב, אבל זה מראה שיש לו את היכולת להבקיע (קצת קשה ש20 שחקנים שומרים עליך).

סוארז מעצבן אותי במנטליות שלו, הוא מביא לי את הקריזה, כל התבייכניות, היביבנות וההצגות, זה פשוט מביא לי את הקריזה, שיפסיק עם זה, אני אוהב אותו.
(לפחות כמו המאהב הספרדי שהיה בקבוצה הזאת)

יואב בורוביץ' 10 בדצמבר 2011

עמית- רוני תמורת כל אחד למעט סטיבי וסווארז?!
ג'רארד אני עוד מבין- רק כי הוא סמל. אבל סווארז? אני נותן אותו ועוד כל שחקן אחר לבחירת יונייטד תמורת רוני. בלי לחשוב שניה.

פנדלוביץ' 12 בדצמבר 2011

פרגי לא רצה לתת את היינצה, אז על נאני אתה מפנטז?

רועי מונדר 10 במרץ 2012

סוארז מסכן אצלנו אין שם אף אחד. סקרטל מבקיע יותר טוב מכל ההתק]ה שלנו. קארול זה באמת מתכון לשום דבר. זירקו אותו גם בחינם.

assa 21 במרץ 2012

אתה ממש טועה נאני בכלל לא אנדרייטד הוא נחשב לכוכב השני הכי גדול של מנצ'סטר וכולם יודעים כמה הוא מוכשר לעומת סוארז שפשוט לא מספיק טוב אם ליברפול יוסיפו כמה מיליונים טובים אז אולי יהיה שווה ליונייטד.

sra 27 במרץ 2012

שחקן של מנצ'סטר בליברפול? אין מצב לקחת שחקן מהאויבת המושבעת! זה כמו שפיגו עבר לריאל…

Comments closed