לברון, תקשיב

 

 

פתאום לברון הושיע את עצמו. פתאום הציל את שמו. פתאום מבקריו הגדולים ביותר טוענים כי הטענות כלפיו כל השנים אולי לא היו נכונות. ועוד טענה מעצבנת- פתאום ברור לכולם שהוא השתנה. או שאנחנו פשוט היינו לא בסדר כל השנים איתו. מסכן לברון.

ואני, באמת מעריץ גדול של לברון אומר- שטויות. הטענות היו נכונות. לפחות חלקן המשמעותי. ה-Decision הייתה חרפה. ההחלטה ללכת למיאמי הייתה סוג של בריחה מהתמודדות. ולברון באמת לפעמים Fucked up במשחקים גדולים. והוא גם ברח מאחריות. והוא היה סוג של לוזר.

וחשוב לומר זאת עכשיו. ואם הוא לא יהיה במיטבו בסדרה מול OKC ומיאמי שלו תפסיד, אז ברור שיאמרו זאת רבים- ובצדק רב.

אבל אם לברון לוקח אליפות אז בבקשה מכם כל מבקריו- על תעלו על הרכבת. אל תתחילו להסביר לי על השינויים שהוא פתאום עשה. כי זה שטויות.

אני מכיר אתכם- אלו שתמיד מסבירים את מה שקרה. לוקחים כל סיטואציה ומוצאים לה הסברים.

החוכמה היא להסביר לפני. ואם טעיתם אז טעיתם. ותודו בכך.

ואם לא החזקתם מספיק מלברון כל השנים הללו אז אתם פשוט לא מבינים מספיק בכדורסל. כי לברון, למרות כל הביקורת שלי כלפיו וכל הדברים המוטעים שעשה, הוא עדיין הסיבה שלשמה צריך לראות את ה-NBA. בשבילו צריך לראות כדורסל. הוא הדבר היחיד שבאמת מעניין. כי הוא לברון. והוא מייתר כמעט את כל היתר, שהם עלובים לעומתו.

התקשורת בארצות הברית מסקרת אותו כך כבר שנים אבל לא שמעתי מישהו אומר זאת במפורש. כי זה כאילו פוגע ב-NBA. זה פוגע באתוס ובמותג.

ולכל המקטינים של לברון תמיד היה הנשק הטוב מכולם. הוא לא זכה באליפות.

זה לא משנה, וזה כמובן כן. כי בלי אליפות עם כל הכשרון והיכולות שבעולם (שאת כולן יש ללברון) עדיין אפשר לטעון כי אתה פשוט לא אלוף. אין לך מה להראות.

ואני הראשון שמקבל את הטענה הזאת.

אבל לא ניתן לטעון אותה מבלי לחזור ולטעון כי לברון הוא שחקן הרבה הרבה הרבה יותר טוב מכל היתר ב-NBA.

היחיד שכיום מתקרב אליו בצורה כלשהי הוא קווין דוראנט. KD סקורר טוב מלברון (בטיפה) ויש לו יד טובה יותר אבל לברון טוב בכל פרמטר אחר.

אבל מה אני שומע- שדוראנט יותר קבוצתי.

לא משנה שלברון מוסר הרבה יותר אסיסטים ויש לו יכולת מסירה גאונית שדוראנט לא מסוגל עדיין להתקרב אליה.

גם לא משנה שדוראנט גבוה מלברון ב-4 סנטימטר ועדיין ג'יימס קוטף 2.4 ריב' יותר בפלייאוף- 9.6 לעומת 7.2, והוא וגם שומר יותר טוב.

אבל כיף לפרגן לדוראנט. כי הוא שקט. כי הוא משחק בקבוצה קטנה ונאמן לה. כי הוא באמת שחקן מהמם.

אבל הוא לא לברון, ולדעתי גם עדיין די רחוק מלהיות.

אבל מה דעתי חשובה אם דוראנט יהיה טוב יותר בסדרת הגמר מלברון ויזכה באליפות. דוראנט בטוח יקבל הרבה הרבה יותר עזרה.

ועדיין, לברון מוכרח להיות טוב יותר. אז אפילו אם לא יזכה באליפות אני אהיה מוכן לסלוח לו הפעם. כי אני באמת חושב ש-OKC מוכשרת בהרבה ולכן אני גם מהמר שהיא תנצח בשבעה משחקים (והלוואי שאתבדה).

אבל לא אהיה מוכן לקבל תצוגה אינפיריורית של לברון לדוראנט. לא אהיה מוכן לקבל בריחה מאחריות. לא אהיה מוכן לקבל שהוא לא הטוב ביותר בסדרה.

ואם אחרי הכל הוא כן לא יהיה השחקן הטוב בסדרה אז אני נוטש אותו. לא מעניין אותי מה יעשה בעונה הבאה. מצידי שייקח ארבע אליפויות בעתיד- וכמובן שזה לא יקרה אם הוא לא זוכה השנה.

כי אני רוצה שהוא יזכה עכשיו. זה כבר היה צריך להיות מזמן. או לכל הפחות בעונה שעברה כשלברון באופן מבזה הפסיד אליפות לדאלאס לאחר פלייאוף כביר.

תמיד יש לו פלייאוף כביר עד הסדרות שבהן הוא מודח. בהן הוא לא השחקן הכי טוב.

וזה פשוט לא מקובל.

לברון- You gotta make sure that you're the best fucking player in the series. Concentrate on that. Fuck the championship. The only way you can(finally) be a champ is if you'll be the best player. I hope you get it my boy. I love you and want you to win. And than you can come to all the haters and tell them what you think of them. Although part of their criticism towards you was true. But they still failed to miss the big point and that is you're God's gift to mankind. You're the main reason we love basketball in the last decade. You're an all time great. You're a fucking legend. But without a championship you're a big time loser. Unless you will be the best player in the series and it still won't be enough. It could happen. But I want to see it to believe it. And I have a tiny feeling that if YOU WILL BE THE BEST PLAYER IN THE SERIRS your team will win. And no fucking one deserves a ring more than you. Good luck my friend.

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

 

יורו (2) - רשמים מסיבוב ראשון
"דע מאין באת ולאן אתה הולך" (מסכת אבות, פרק ג', משנה א')

31 Comments

יואב 12 ביוני 2012

זה לא משנה גם פוסטים עוד יכתבו עליו. הוא בוודאי שחקן עצום.
אין לו את הבייגלה מעל הראש. למייקל היה. גם לחלום. בירד והקסם.
הוא לא יגרום לאדם הרגיל לקום באמצע הלילה. נו בייגלה.
הוא לא מרתק. גם הקרב בינו לשאר העולם ,אחרי פארסת הבחירה, לא מספיק.
וזה לא מלאכי ואסתטי כמו 23. שם לא נשאלו שאלות אלא בעיקר היו תשובות.

מישקה 12 ביוני 2012

קודם כל, יש הרבה אמת במה שאתה אומר. אבל אני חושב שאתה גם מגזים בהרבה דברים.
לברון לא הרבה יותר טוב מכל שחקן אחר. הוא יותר שלם מכל שחקן אחר. מבחינה התקפית, אני חושב שלדוראנט יש נשק הרבה יותר עוצמתי וזו הקליעה האבסלוטית והבלתי עצירה שלו. כשהכל נתקע דוראנט מסוגל לחלץ את הקבוצה עם סל על ראש של שחקן. לברון גם יכול לעשות זאת, אבל רק כשהוא בזון (משחק 6 בבוסטון למשל. המשחק המדהים נגד דטרויט, משחק 7 מול בוסטון ב2008).
לגבי סוגיית הלוזריות אתה צודק לחלוטין. קל לשכוח שלברון נתן תצוגות נהדרות, כולל תצוגות קלאץ' גדולות, בשלושת הסיבובים הראשונים של הפלייאוף הקודם. למרבה הצער, בשלושת השנים האחרונות ההדחות של לברון הן מאוד מכוערות. ההפסד למג'יק ב2009, התבוסה המבישה לסלטיקס ב2010, הטריפל דאבל העצוב הכי פחות דומיננטי בהיסטוריה במשחק 5 של גמר אשתקד.
אני חושב שאין דבר שספולסטרה צריך לעשות יותר מלמקד את הקבוצה בנקודות מקצועיות נטו. בלי שיחות מוטיבציה, בלי נאומים מפוארים. לברון צריך לעלות על המגרש כשברור לו לחלוטין מה הוא צריך לעשות. להוריד ממנו את הלחץ הזה ולמקד אותו בדברים פשוטים. אני לא יכול לתאר לעצמי איך זה לשחק עם כובד המשקל הזה על הכתפיים.
אני רחוק מלהיות אחד מאוהביו, בעיקר בגלל שסגנון המשחק שלו פחות מוצא חן בעיני, פחות אסטתי בעיני (לא בגלל המעבר או כל השטויות שמעבר), אבל אני חייב להודות שיהיה מעניין לראות את לברון משחק אחרי שהוא זכה בטבעת. אחרי שהקוף הזה ירד מהגב.

יריב 12 ביוני 2012

אני זוכר את הביצועים שלו בסדרה נגד אורלנדו ב2009 כמשהו מדהים, לא כהפסד מכוער (אמנם בסיום הסדרה הוא ירד מהמגרש בלי לברך את המנצחים, אבל כמו שראינו השבוע זה דבר שקורה בNBA).

תום 13 ביוני 2012

אתה צודק. אנשים שוכחים שלברון שדרג את קליבלנד מקבוצת לוטרי לקונטנדרית.

מנחם לס 12 ביוני 2012

יואב, המשפט הזה הרס לך את כל המאמר (כשאתה מסביר שטבעת היא לא חובה):

The only way you can(finally) be a champ is if you'll be the best player

e
יואב, בולשיט! הדרך היחידה היא טבעת. שום דבר אחר לא יספיק. אני יודע שאתה אוהד שלו ואתה חושש שההיט לא ינצחו אז אתה רוצה להכין תרוץ למפרע. זה לא עובד. גם אני אוהד שלו ואם לא ישיג טבעת אני אקרע אותו!

השמח בחלקו 12 ביוני 2012

לסטיב נאש אין טבעת גם למלון וסטוקטון אין , אז הם לוזרים ?
שחקנים נמדדים באיך הם משחקים לאורך זמן ובכמות ההשפעה שלהם על הקבוצה ועל הליגה . לברון שחקן גדול אך עוד לא הוכיח שיש לו את האקסטרה של האלופים האמיתיים וזה לא קשור דוקא לטבעת . מה תגיד אם מיאמי תיקח אליפות אבל לברון יברח מאחריות בסדרה כרגיל וירעדו לו הביצים .

yaron 12 ביוני 2012

מנחם אין עליך.
the only way to be a champ is to win the god dem championship!

אלעד 12 ביוני 2012

תפסיקו למדוד קבוצתיות במספר האסיסטים שיש לשחקן. גם לאייברסון היו עונות עם ממוצעים של 8 אסיסטים. זה מה שקורה כשהכדור בידיים שלך 85% מהזמן, ואתה קורא כמעט את כל התרגילים של הקבוצה.

רמי פורטלנד 12 ביוני 2012

אני אגיד לך לפני מה יהיה ההבדל הפעם-ההבדל הוא שהקונצנזוס,וכל האוהדים המזויפים,הם הפעם בצד של אוקלהומה,ואני בצד של לברון.
ברגע שקבוצה סוחבת אחריה כמות כ"כ גדולה של אוהדים מזויפים,כפי שקרה לאוקלהומה,זו מצווה לתת לה בראש.
פשוט לא ייאמן שלברון פאקינג ג'יימס מגיע לסדרה הזאת כאנדרדוג כה גדול בהימורים ובפופולאריות.שיהיה בהצלחה .

לקסוס 12 ביוני 2012

אשמח לדעת על פי מה אתה מגדיר אוהדים מזויפים.

אבא של נועם 12 ביוני 2012

יפה אמרת – כבר שנים ארוכות שאין שחקן בליגה שמתקרב ברמתו ללברון – לא דוראנט לא וייד ולא קובי. אחרי שלברון עזב את קליבלנד הם עם בערך אותו סגל עברו מהמאזן הטוב בליגה לגרוע בליגה. שים את לברון מחר בשרלוט שהיא ללא ספק הקבוצה הגרועה בכל הזמנים, והם בפלייאוף בעונה הבאה.
דוראנט מכונת סלים מופלאה, אבל לא קרוב ללברון בהגנה, ריבאונד, ראיית משחק, חדירה לסל ועוד. למעשה, לברון הרבה יותר קרוב למייקל ממה שדוראנט קרוב ללברון.
if he was wired like michael he would be greater like than michael.

ניינר 12 ביוני 2012

קובי בשיאו לא רואה את לברון ממטר (ואני ממש לא מחסידי קובי)

לברון שחקן לא חכם בלשון המעטה וגם לא אסתטי לצפייה. אין בו שום דבר שגורם לסימפטיה או לרצות שהוא יזכה בטבעת הזו סופסוף

אוקלהומה סיטי בחמישה!

יריב 12 ביוני 2012

אולי אתה לא מחסידי קובי, אבל קשה לטעון שיש לך ראיה ניטרלית את לברון ג'יימס.

ניינר 12 ביוני 2012

לא התיימרתי. מודה שאני מתעב אותו

יריב 12 ביוני 2012

כוונתי, זה מטה את ההערכה שלך אותו כלפי מטה. גם במובן ההערכה הכללית של היכולת שלו, ועוד יותר מזה בכמה מהדברים שכתבת למעלה. היות וציינת שאתה לא ממעריצי קובי, חשבתי שיש טעם לציין שהפער בין היחס האמוציונלי שלך לקובי וללברון לא שונה בהרבה מאצל מעריץ קובי שאדיש ללברון.

rondi 12 ביוני 2012

יש המון דברים חכמים בפוסט הזה!

הדבר הכי מצחיק בעיניי זה שלברון לא עשה בפלאייאופס האלו שום דבר חדש שהוא לא עשה לפני זה. הוא כבר הכריע בעצמו סדרות גדולות מול קבוצות עם DNA של אלופה כמו הסלטיקס והפיסטונס בדרך לגמר, הוא סחב קבוצת נגרים בעצמו לגמר, נתן כבר הופעות אישיות קלאסיות, הוביל קבוצות למאזנים מעולים והיה השחקן הטוב על כל מגרש כבר שנים, והוא הולך ומשתפר משנה לשנה. כל הביקורת עליו קשורות להתנהלות שלו כבנאדם ולא קשורות בכלל למה שהוא עושה על המגרש.

רק דבר אחד הוא לא עשה – להוביל קבוצה עד הסוף.

שני המשחקים הכי גדולים של לברון היו שני המשחקים היחידים שמיאמי היו בפיגור (2:1 לאינדי' ו-3:2 לסלטיקס). המצב המנטלי הכי נוח ללברון הוא לבוא כאנדרדוג. הוא הרבה יותר פוחד מהצלחה מאשר מהכישלון. בשלב כזה או אחר הוא יצטרך להכריע את הסדרה בעצמו. לא משנה אם דוראנט יתן שבעה משחקים טובים יותר מלברון. לברון נמדד רק לפי מבחן התוצאה. שום דבר פרט לאליפות לא יסלח!

אמיר 12 ביוני 2012

אין שום שחקן אחר שמגיע לו אליפות יותר מלברון ?
אני עוזב את אלו שפרשו כבר , אבל הלו ?
סטיב נאש !

אזי 12 ביוני 2012

יש לי שאלה לכל מי שטוען ששום דבר פרט לאליפות לא יסלח, או לא יספיק וכאלה…

מה לדעתכם יהיו התגובות שלכם, ושל שאר הציבור, אם הוא לא יקח איפות ויגיע גם שנה הבאה לגמר?

בדיוק אותן תגובות..
אולי טיפה יותר ציניות ויאוש, אבל גם אז תטענו שהא חייב אליפות כדי להסיר את העננה מעל הראש…

הוא שחקן ענק
הוא בגרעון ענק באליפויות
הוא משווק הכי גרוע שהוא יכול
ותאמינו לי שהוא רוצה את האליפות הזאת הרבה יותר ממה שאתם חושבים שהוא צריך אותה.

אני כן מחבב אותו,
אני גם בעד ההיט,
אבל אני בעיקר רוצה שלברון יקח אליפות כדי שיפסיקו להגיד שהוא חייב לקחת אליפות.

rondi 12 ביוני 2012

אזי – אני לא מתעסק עם התדמית השיווקית של לברון אלא עם לברון הכדורסלן. אני מאמין בלברון, והאמנתי בו משנת הרוקי שלו ועד היום. בתחילת השנה שעברה ההגעה לגמר תוך שנה היתה הישג שלא ציפיתי לו, אבל הפסד הסדרה לאחר שברבע האחרון של המשחק השני כבר היתה גמורה היתה כישלון אישי מהדהד.
מרגע שהעונה שעברה הסתיימה אמרתי שמבחינתי העונה של לברון מתחילה ונגמרת השנה בסדרת הגמר.

היכולת להוביל קבוצה עד סוף הדרך היא תנאי הכרחי לדרג שלברון שואף וראוי להשתייך אליו. הכוונה שלי בלא יסלח זה שאין לו יותר מה להוכיח לי חוץ הדבר הזה…

אזי 12 ביוני 2012

ויהיה מבחינתך הבדל אם האליפות שהוא יקח תהיה השנה או שנה הבאה?

כי מתגבות של אנשים פה, נראה שאם הוא לא יקח אליפות, הם לא מעוניינים לצפות בו יותר, ויבחרו בו אחרון כשיעשו כוחות בשכונה.

rondi 12 ביוני 2012

כמו שאמרתי כבר כמעט עשר שנים אני נהנה לראות את לברון משחק כדורסל ואין לזה קשר לדימוי שלו. (אני גם לא סובל את קובי ונהנה תמיד לראות אותו..)

תראה, ג'רי ווסט היה שחקן עצום שהביא את הקבוצה שלו לגמר עשר פעמים וזכה באליפות רק פעם אחת. נכון שלרוב הוא הפסיד לראסל אבל הוא גם שיחק עם שחקנים היסטוריים וגם היו לו הזדמנויות שהוא פשוט לא ניצל. (גם האליפות שלקח לא באמת היתה בזכותו).

אף אחד לא מדבר על ווסט כשייך לרמתם של מייקל, ראסל, מג'יק או בירד.

לברון הוכיח לי שהוא שווה קונטנדרית תחת כל מצב. בשביל להחשיב אותו לאחד מגדולי המשחק הוא חייב להיות מסוגל להשלים את הדרך בעצמו. הוא אפילו לא צריך להתעלות – רק להיות עצמו…

יריב 12 ביוני 2012

על וילט כן מדברים במונחים האלו, והוא זכה בשתי אליפויות בלבד. ווסט גם לא זכה מעולם ב MVP, כך שכנראה יש סיבות אחרות לזה שהוא לא בדיון הזה.

לקסוס 12 ביוני 2012

הוא מעורר סלידה-מתוכנית הריאלטי ב-ESPN שגילמה מגלומניות בשיאה,ועד התגובות הילדותיות מסדרת הגמר דאשתקד לגאון האצילי נוביצקי.

GIL 12 ביוני 2012

"You gotta make sure that you're the best fucking player in the series. Concentrate on that. Fuck the championship. The only way you can(finally) be a champ is if you'll be the best player".
הפוך, יואב, הפוך. כדי להיות הכי טוב – תביא אליפות. יכול להיות שכדי להביא אליפות אתה צריך להיות השחקן הכי טוב בסדרה, אבל כדורסל זה עדין ספורט קבוצתי. אתה רוצה שלברון ישחק בשביל המורשת שלו [ובשביל הזכרון שלך], אבל זה בדיוק מה שיושב עליו. המורשת. הניסיון לכתוב את ההיסטוריה תוך כדי הווה. פשוט שישחק טוב, שלא יחנק ושיקח אליפות.

k_700 12 ביוני 2012

התקפית גם קובי(בעיקר בשיאו וגם היום) וגם דוראנט יש סט התקפי משובח הרבה יותר.

ללברון לעולם לא תהיה הכניסה שיש לקובי עם הפיידאווי מהצד. את הכניסה שהייתה למייקל אני אפילו לא מכניס לדיון.

אני אפילו חושב שלדירק רוז יש כניסה טובה יותר לסל וזה כמובן בזכות הרגליים הקלילות והריחוף המדהים באוויר.

אנשים נוטים לזלזל בסט שוטר כמו דוראנט ולהחשיב שחקנים כמוהו רק לסקוררים אבל מגוון האופציות שיש לו בהתקפה לדעתי מעפילות על כל הדברים שלברון נותן ובעיקר המנהיגות השקטה והאופי.

זה משהו שיש לקובי ולדורנט. לא יורשים את זה ולא עובדים על זה. אני עדיין רוצה לראות את לברון בסדרת גמר, רבע רביעי, 2 דקות לסוף לוקח כדור ומשתלט על העניינים, בלי לברוח, בלי להחטיא ולא לדעת יותר בכדור, בלי מסירות להאסלם, צ'אלמרס או בוש.

הוא חייב לעשות את זה.

אני רק שאלה 12 ביוני 2012

הייתי חייב להגיב.
דוראנט? מנהיג?? דוראנט אחלה שחקן התקפה. נקודה. זהו. לא שחקן הגנה גדול במיוחד. אפילו לא ריבאונדר מחונן.
אה, והמנהיג האמיתי של OKC הוא כמובן הארדן.

שחקן שש-בש 12 ביוני 2012

מה זה "סט התקפי משובח יותר"?
זה נכון שלברון נחות בדברים מסויימים אבל יש לו גם יתרונות שמבתטאים התקפית – הוא יותר חזק מקובי, קולע יותר מריבאונד התקפה, יותר קטלני במשחק המעבר. עובדה שאפילו בתור סקורר לברון פחות או יותר משתווה לקובי ודוראנט מבחינת נקודות, ועושה זאת באחוזים יותר טובים. פשוט הדברים שהוא יותר טוב בהם פחות מוערכים מהיכולת לחדור ולעלות לג'אמפ, שבהם הוא באמת קצת פחות טוב.
בדברים שמעבר ללקלוע כמו הגנה ומסירה הוא עולה גם על קובי וגם על דוראנט.

איתי 17 ביוני 2012

לקובי מגוון תנועות רחב יותר,מה גם שקובי השכיל להבין בגיל צעיר שהוא חייב להוסיף לעצמו עוד מגוון תקיפות לסל כי הרגליים לאט לאט כבר לא יקפצו כמו פעם את זה אי אפשר להגיד על לברון שממשיך להשתמש בגוף פוטבול שלו

fid 12 ביוני 2012

וואו.
שמע בורוביץ אני בדרך כלל נהנה לקרוא את מה שאתה רושם, באופן קבוע, אבל ברצינות

זה היה אחד הפוסטים הכי מבזים לכותב שקראתי על כדורסל, ובעיקר הפסקה באנגלית בסוף.

הרגשתי כאילו שאני קורא מחשבות של ילד בן 12.

מצטער

יניב 13 ביוני 2012

הכל טוב ויפה אני גם מסכים שלברון אחד הגדולים ששיחקו את המשחק ואותי גם לא מעניינת ההחלטה המטופשת שלו,מבחינתי זה בכלל לא משנה בכמה אליפיות הוא יזכה,הוא תמיד יחשב בעיני כשחקן גדול ולא יותר,כי ברגע שהוא עבר למיאמי הוא הכריז קבל עם ועדה אני לא שחקן כזה גדול בשביל לסחוב קבוצה לבדי לאליפות,אני צריך עזרה(ולא סקוטי פיפין)אלא לחבור לשחקנים הטובים ביותר,זה כמו משחק בשכונה שעושים כוחות והשחקן הכי טוב בשכונה לקוח 2 נוספים מהכי טובים בשכונה ואז הוא מנצח את המשחק,נו יופי,כל הכבוד

רעות 13 ביוני 2012

קודם כל, מה זו הרמה הבזויה הזו של הפוסט (זה בלוג של בת 16 או אתר שמתיימר להיות מקצועי?) והתחביר (העברי והאנגלי)?

אי אפשר להביא את הריבאונדים כמדד לדומיננטיות כשאתה משווה שני שחקנים כאלה. צריך לזכור שליד דוראנט משחקים שני ריבאונדרים מעולים וגבוהים כגון איבאקה ופרקינס, בעוד איזור הצבע של ההיט די עלוב.

לברון חודר הרבה יותר מדוראנט (גם בגלל הפיזיות, וגם בגלל שזה מתאים לו יותר, הוא לא קלעי מי יודע מה, בטח לא ברמה של דוראנט), מה שאומר הרבה יותר זמן בצבע ויותר אופנסיב ריבאונד.

וגם לברון לעתים שומר על 4-5 מה שאומר שהוא מבלה הרבה יותר זמן בצבע שלו מאשר למשל דוראנט, וזה מתבטא ביותר ריבאונדים.

לגבי האסיסטים, אני מסכימה. לברון מוסר מעולה ולדוראנט יש הרבה מקום להשתפר. אבל גם כאן צריך לראות את התמונה הכוללת. לברון מנהל את המשחק של מיאמי רוב הזמן, בעוד אצל OKC עושים את זה ווסטברוק/הארדן, מה שמתבטא ביותר מסירות ויותר אסיסטים ללברון.

בסוף, זה תלוי בסגנון המשחק של הקבוצה שלהם. אם תשים את לברון ב OKC במקום דוראנט אתה תראה איך המספרים שלו יורדים פלאים (בריבאונד ובאסיסטים). ו vice versa.

הטענה הזו שלברון הוא שחקן שלם יותר היא רק אחיזת עיניים שנובעת מהתפקיד שהוא משחק ותמיד שיחק בקבוצות שלו, שזה הרבה הובלת כדור והרבה זמן בצבע.
דוראנט שחקן טוב יותר מלברון, כרגע קשה לראות את זה, אבל ברגע שהוא יפתח חדירה טובה לסל ומשחק עם הגב, הוא יהיה הרבה יותר "שלם" מכל שחקן אחר.

קח מלברון את החדירה האימתנית שלו לסל, ואין לו הרבה מה להציע…
אבל כמובן שאי אפשר כרגע לעצור לו את החדירה לסל, ולכן הוא נחשב לכזה גדול. לעניות דעתי, מוטציה מפלצתית פיזית ותו לא. Overrated.

Comments closed