לא עבר – רונאלדו (ובעיקר הכדורגל)

גם ספרד לא מדהימה, והגולים בכלל נעלמו מהיורו

רונאלדו לא עבר את המבחן. אין מה להתפלא. אולי גם לא להתאכזב. זה רונאלדו. אוברייטד. ודאי בנבחרת.

ונאני עוד טינף הרבה יותר. וגם בספרד כמעט אף אחד לא היה טוב.

זו בושה שמשחק כזה משוחק בחצי הגמר. בושה שבמשך 240 דקות רצופות ביורו לא ראינו שער.

זו לא תולדה של הגנות כבירות. ממש לא. זו תולדה של כדורגל לא מספיק טוב למעלה.

גם בושה שדל בוסקה לא עלה עם חלוץ. אני ממש לא רוצה שספרד תזכה שוב בתואר גדול.

וגם אם תזכה – יותר מדי כבוד והערכה אין לי כלפיה.

כבר במונדיאל מאוד לא התלהבתי ממנה. הייתה הרבה פחות טובה מביורו 2008. אז היה קסם אצלה.

עכשיו סתם תכליתיות עקרה.

ופורטוגל – אף פעם לא באמת מסוגלת לזכות בטורניר גדול. שילוב של לוזריות (גם כשאירחה הפסידה ליוון בגמר) וחסך מסוים באיכות.

כמה נבחרות טובות היו ביורו הזה, שרבים כל כך מיהרו להלל אותו עד אין קץ?

כמה נבחרות טובות?

גרמניה. ו-?

גרמניה בלבד.

אז אין טעם להתווכח עם המסקנה שיש בעיה גדולה בכדורגל- ולא רק בזה הבינלאומי של הנבחרות.

גם בצ'מפיונס בשנים האחרונות יש מעט מאוד קבוצות משובחות. גם כמעט אין ליגות טובות בשנים האחרונות.

הבעיה היא כללית. לדעתי חייב גם לבוא שינוי מסוים בחוקה. לא אכנס כאן לשינויים הנדרשים, אך יש לא מעט. וגם אם ישנו קצת חוקים, אבל חשובים, ניתן יהיה לצפות לשיפור די גדול.

אבל מי דואג לכדורגל?

עסקני פיפ"א ואופ"א?

והעיתונות כמו תמיד בוגדת בתפקידה העיקרי. היא לא מזיזה כלום בנידון.

כולנו סאקרים. וסובלים לא מעט.

אם הכדורגל היה בשליטה אמריקאית היינו רואים לא מעט שינויים חשובים מאוד לטובה.

אבל הכדורגל נשלט על ידי העולם המעמדי הישן המושחת והנחשל.

וכך הוא לרוב נראה.

וזאת למרות כל קסמו. וגדולתו. ובעיקר הפוטנציאל העצום שעוד גלום בו ואינו מנוצל.

יאללה, לפחות שמחר גרמניה תרביץ באיטלקים. שכולם יבינו שאין השוואה לכדורגל התקפי טכני ומהיר.

מי היה מאמין- שגרמניה תהיה מצילת הכדורגל האיכותי.

חרפה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

 

 

יורו (קרוב לסוף). נהיה ספרד
אביה הנעדר של שחקנית הנבחרת נמצא בריא ושלם (!!)

35 Comments

יניב 28 ביוני 2012

ברור, רונאלדו אוברייטד.. אני בספק אם היית כותב את זה אם פורטוגל היו עולים בפנדלים. פנדלים זה מזל.

אבל אם יש הזדמנות לרצות כמה קוראים ששונאים את רונאלדו, למה לא? אה?

לקח נבחרת שב-4 משחקי הכנה לפני הטורניר הבקיעה שער אחד לחצי-גמר יורו.

זה צריך להיות אנדרייטד, אדון בורוביץ'.

קורא אדוק 28 ביוני 2012

יניב לקחת לי את המילים
קצר ולעניין ומדוייק

מדהים איך אנשים חיכו לו בפינה
אם הוא אוברייטד אז מה נגיד על מסי שכשל בפנדלים ברבע גמר הקופה אמריקה שנה שעברה? איפה הוא היה כשהיה צריך אותו?

קורא אדוק 28 ביוני 2012

ורק להבהיר,"כשל": הכוונה שבכלל הוא לא היה שם במשך 120 דקות בשביל לשים את הגול ולמנוע פנדלים

בובו 28 ביוני 2012

נתחיל:
1. רונאלדו בהחלט לא אוברייטד, הוא בין 3 שלושת השחקנים הטובים ביותר בעולם היום.

מבחינת תארים הוא בין הגדולים בעולם, מבחינה הישגים אישיים כנ"ל, הוא השחקן המוביל במדינה שלו והוא משתפר כל הזמן.

2. כמה נבחרות טובות יש ביורו הזה? – ארבעה.

גרמניה, איטליה, ספרד ופורטוגל וכולן הגיעו לחצי הגמר. המשחק של איטליה, מבחינתי, לא נופל מהמשחק הגרמני ולעתים אף עולה עליו, הן מבחינת יופי, הן מבחינת חכמה וכמובן מבחינה טכנית.

ספרד אלופת העולם, אלופת אירופה והיא שוב בגמר, היא טובה.

פורטוגל אפילו מעולה רק חסרת מזל, כדורגל חיובי, דומיננטי והתקפי, טיפה מזל ויש לה 2 יורו ומונדיאל אחד, מה לעשות יש מקום לקבוצה אחת בלבד למעלה :), אבל היא בהחלט נבחרת טובה.

3. הבעיה בכדורגל היא לא ירידת רמה, להפך, הבעיה היא עליית רמה.

כולם מצמצמים פערים כל הזמן: בין נבחרות לנבחרות, בין ליגות לליגות ובין קבוצות לקבוצות.

כולם שיפרו ומשפרים את רמת האימון, דואגים לשחקן ברמת התזונה, דואגים לעזרה פסיכולוגית, עזרים טכנולוגיים ועוד.

הכדורגל נגיש יותר היום והשחקנים היום חכמים יותר מבעבר, אם מצפייה ברמות הגבוהות, אינטרנט גדוש במידע ואפילו משחקי מחשב.

יש יותר כסף בכדורגל היום, מה שמוסיף לחץ ועוצמה לזכייה בטורניר או ליגה כלשהי מעבר לכבוד המקצועי.
במקביל הלחץ על השחקנים הוא גבוה יותר עקב שכרם הגבוה והפער הכלכלי הגדול שנוצר בינם לבין האוהד הפשוט, מה שמגדיל את הציפיות מן השחקן והקבוצה במקביל.

התחרות היום גדולה יותר הן ברמת הנבחרות והן ברמת הקבוצות:

לפני 20 שנה הנבחרות האפריקאיות היו קוריוז ואם הייתה דרום אמריקאית מאיימת שהיא לא ברזיל או ארגנטינה, לעולם היא אכזבה במונדיאל.

בכל נבחרת היה כוכב או שניים והשאר היו חוטבי עצים או שחקנים בינוניים וזה הספיק ליצור עניין בטורנירים כשבתחילה השאלה הייתה מי יבקיע לחלשות יותר, אחר כך השאלה התחלפה ב-מי תפשל מול אחת הקטנות והיום נבחרת אפריקאית ונבחרת דרום אמריקאית שהיא לא ארגנטינה או ברזיל, הגיעו לחצי גמר המונדיאל.

המצב דומה בכדורגל הקבוצות עם בוא חוק בוסמן, התפרקות הגוש הסובייטי ועליית הכדורגל האפריקאי.

כל זה הציף את אירופה בשחקנים טובים ובינוניים בכמויות אדירות, מה שהעלה את הרמה הכללית של הקבוצות וצמצם פערים עד כדי כך שיש צורך בקבוצת על (דוגמת ריאל או בארסה) כדי לחזור לפערים שהיו לפני 20 שנה.

אז הכדורגל התקדם ולכן נעשה משעמם יותר, יש צורך בשינוי של כמה חוקים אך הם לא ייעשו עד שיהיה לכך אילוץ כלכלי, כמו ירידה בכמות הצופים העולמית או משהו דומה.

וחכה חכה לגל האסייתי שבדרך…

4. למה הישועה לא תבוא מאמריקה? – כי כולנו בני אדם ואנחנו די דומים, כלומר, בני אדם לא אוהבים שינויים, בטח לא דרסטיים והאמריקאים לא שונים בקטע הזה, למרות השחיתות של פיפ"א.

הסיבה לשינויים בספורט האמריקאי היא כמו בכל דבר בחיים – תחרות.

הNBA נוצר ממיזוג 2 ליגות וכמובן מיזוג חוקים, כשהNBA התחיל להפסיד צופים דיוויד סטרן שינה חוקים- לא לפני.

הפוטבול היה קבוע וסטטי שנים עד ההקמה של הליגה המתחרה על ידי דונאלד טראמפ- הUSFL הליגה שהביאה את החידושים של: יותר שופטים על המגרש, הילוך חוזר בטלוויזיה ועוד ועוד.
הNFL העתיקה את רוב החוקים החדשים וכך שמרה על מעמדה והצליחה לרסק את הליגה החדשה (עם קצת שוחד ושחיתות על הדרך כמובן), הנקודה היא- הNFL לא שינה חוקים עד שעמד בפני תחרות מוצלחת ובריחת קהל.
וכך זה בכל ספורט, בכל מקום בו יש בני אדם – שינוי בא מתוך הכרח לא מרצון, אז עזוב את האמריקאים, בכל עם יש טוב ורע, צא מהבאסה יש אחלה יורו אז תהנה מכדורגל ברמה גבוהה.

:)

משה 28 ביוני 2012

יופי של תגובה. מאוד עניינית.
המסקנה היא למעשה שהכדורגל צריך תחרות. כי אני לא רואה מצב שבעוד שנתיים בברזיל או בעוד 6 ברוסיה כמות הצופים תרד משמעותית עד שיהיה הכרח לשנות את החוקים. כי הכדורגל פשוט התמסחר אחרת מהספורט האמריקאי בלי לשבור מסגרות. מה שיוצא הוא שכמו בארה"ב צריך מסגרת מתחרה. היו מחשבות על קבוצות שנקראות הG14 או 16, להקים ליגה משלהם. לא ברור לי שזה הפתרון,כי בדרך כלל קבוצות לא עברו בין ליגה לליגה בארה"ב, מה שאומר שהיה צריך להקים קבוצות חדשות. אני מתקשה לראות תרחיש כזה שתוקם קבוצות נוספות בארצות אירופה שתשבורנה את שוק האהדה.
פתרון נוסף הוא שהכדורגל יעלה את כמות החילופים. פעם לא היו חילופים, מאוחר יותר היו רק חילוף אחד אחרי זה הוסיפו חילוף לשוער במקרה והוא נפצע ולבסוף שלושה חילופים כמו היום (זה כמובן תקציר העניינים). זה הדבר היחידי כמעט בכדורגל שמשתנה.

אבי 28 ביוני 2012

דבר אחד אתה שוכח: אצל האמריקאים התחרות היא תפיסת עולם ומה שמה מצופה ממנה להשיג הוא שיפור בעוד שאצל האירופאים מדובר בשמירה על מעמד ה"אצולה" שמקבלי ההחלטות מחזיקים.
האמריקאים אלופים בניהול, זה מקור העוצמה שלהם. האירופאים שמרנים מדי ומקובעים מדי.

יפה אמרת 28 ביוני 2012

פורטוגל אכן עשתה תמקסימום שנבחרת ללא חלוץ אמיתי יכולה לעשות…אמנם יש לה סופרסטאר אבל זה לא מספיק….
אך לגבי ספרד מציק לי כל התגובות העויינות על הכדורגל שלה כאילו הייתה כה מגעילה כמו "יוון2004" או "צ'לסי 2012" זה שספרד לא סופגת כמעט זה כי יש לה קישור אחורי מעולה והגנה טובה ולא כי היא משחקת בונקר, הרי היא לא מרחיקה כדורים אצלה ברחבה היא יוצאת מזה על ידי מסירות והחזקת כדור….והיא בסך הכל עובדת על האלמנט הכי חשבו של הכדורגל "כדורגל זה משחק של טעויות" וממש כמו בשח מט משחקת חכם ומגיעה להרבה "שח" אבל לא "שח מט" כי כמו שאמרת ישנו צמצום פערים רב….אבל לכל מי ש"אנטי ספרד" כמו שפעם היו "אנטי איטליה" הנה לכם כמה עובדות שמסבירות את הנצחונות בתוצאה לא גבוהה של ספרד (אחזקת כדור עצומה שאיננה מתורמת להבקעת שערים).
*מי שכותב שספרד "יותר משעממת מיוון" ו"להקיא ממנה" פשוט לא מבין כדורגל נקודה.
בסך הכל ספרד היא הנבחרת הכי מוכשרת שיש בטורניר מבחינת קישור (קשר שמשחק באלופת אירופה-צ'לסי, קשר שמשחק באלופת הליגה הטובה באירופה-אנגליה-מנצ'סטר סיטי,קשרים מאלופת ספרד וסגניתה-הענקיות: ריאל את בארסה)…אז עם כזה קישור הם מחזיקים יותר בכדור ומשתלטים על המשחק ומתמסרים ביניהם יותר.
**ההגנה של ספרד היא אחת הטובות אם לא הכי טובה באירופה.
***אבל עם כל זה יש גם כמה חסרונות,בעיקר בעמדת החלוץ: היות ודוד וייה פצוע וטורס זה כבר לא אותו טורס (בן 28 וכבר איבד את זה) .
דל בוסקה עשה טעות שלא נתן בשלב הבתים ליוראנטה לשחק (5 הראשונים בטבלת ה"פיצ'יצ'י" ב"לה-ליגה" הם זרים, אחריהם יוראנטה וסולדדו הספרדים)ובהצלבה זה כבר היה מאוחר מידי לשלבו, פדרו לא בדיוק חלוץ, אז לכן דל בוסקה הולך לפעמים על 6 קשרים בגלל הבעיות הנ"ל ולכן החסרונות העיקריים הם :אי שילובו של יוראנטה ,ואי זימונו של ראול (בעונה שבה הבקיע 15 שערים ב "בונדסליגה" (הקשה יותר מהספרדית…כי חוץ מריאל ובארסה אין שם רמה כמעט).
****דל בוסקה לא יצליח לנצח את גרמניה אם לא יעלה אם חלוץ "אמיתי" מההתחלה כדי שיהיו מסירות לעומק…עדיף ש יהמר על יוראנטה וסולדדו יחד כ"ג'וקר" אבל בשביל זה צריך ביצים…שלדל בוסקה כנראה אין.
מכל זה נובע שטורס לא מספיק טוב וכך גם פדרו הוא לא לרמות האלו כבר (גם לא בברצלונה) ובלי זימונו של "ראול בכושר" ויחד עם פציעתו של דוד וייה ואי שיתופו של יוראנטה……כל זה מתורגם להחזקת כדור באחוזים הכי גבוהים שיש אך ללא הבקעת מספיק שערים (חוץ מאירלנד שפשוט לא יכלה לה).
לגבי אירלנד …לצערה נפלה לבית השני בחוזקו (אחרי "בית המוות")
אך אירלנד טובה מאוקראינה (החלשה בטורניר) ולא פחות טובה מצ'כיה ופולין…אז צריך לקחת הכל בפרופורציה.

תום 28 ביוני 2012

דבר אחד, דונאלד טראפ לא הקים את ה-USFL הוא הרס אותה. יש סרט 30 for 30 על הליגה, תצפה בו.

התחרות העיקרית של ה-NFL הייתה ה-AFL בשנות השישים והתחרות בין שתי הליגות היא הדבר שגרם לפוטבול מקצועני להפוך לענף הספורט הפופולרי ביותר בארה"ב.

בובו 28 ביוני 2012

ראיתי את הסרט, למעשה ראיתי את כל הסדרה, ממליץ בחום טבעיקר על ה"2 אסקוברים" :).

דונאלד כן הקים את הUSFLולכן הוא גם זה שיכל לפרק אותה. השינויים בחוקת הפוטבול באו בעקבות התחרות עם הUSFL.

תראה את הסרט שוב :).

בכל מקרה הנקודה היא שבני אדם משנים ומשתנים כשהם חייבים, כשלמישהו הכל הולך הוא לא משנה כלום (הרכב מנצח לא מחליפים).
הכדורגל רק צובר עוד ועוד מעריצים מדי שנה, מגביר פופולריות עולמית כל יום והוא הספורט, אולי, הפופולארי בעולם.

פיפ"א לא תשנה כלום. היא לא חייבת.

mcmanaman 28 ביוני 2012

וואו
פירקת לגורמים את הכדורגל האירופאי והעולמי(ברמת הנבחרות)
זה היה מרשים

DANIELLE FOXXX 28 ביוני 2012

העיתונות בוגדת בתפקידה לא בכך שהיא לא מנסה לשנות דברים.
העיתונות בוגדת בגלל שהיא שכחה שתפקידה החשוב ביותר הוא לדווח חדשות ועובדות. JUST THE FACTS. חף מדעות אישיות, פרשנות ואג'נדות. בלי לנסות להשפיע על דעת קהל, בלי להסית ובלי לסכסך.

רונאלדו עצום.
מהמר על איטליה עד הסוף.

מישקה 28 ביוני 2012

העיתונות אף פעם לא דיווחה רק על עובדות. מילים הם לא כלי לדיווח עובדות. בכל מילה יש ניואנס, ובכל בחירת מילה יש פרשנות ואג'נדה.

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

זאת לא כתבה, זה בלוג. זה לא דיווח, זאת דיעה.

DANIELLE FOXXX 28 ביוני 2012

היום יש בעיתונות הכתובה והאלקטרונית יותר טורי דעה מידיעות, יותר משקל לפרשנים מאשר לכתבים. וכשיש עיתונאים שהם גם בלוגיסטים, העירבוביאדה נעשית אף גדולה יותר.

ואתה יכול לראות בלא מעט דיווחים ושידורים חיים שהכתב מכניס פרשנות ונופך משלו כשמתחשק לו.

סימנטוב 28 ביוני 2012

עיתונות אולי אבל פרשנות צריך קצת מסוכן אם לא תהיה דיעה משהו עוד עלול לגנוב אותה

ברוך שפינוזה 28 ביוני 2012

ואין כמו בורוביץ' בלגנוב דעה. עוד טור טיפוסי של הכותב הכי הזוי באתר.
מחפה על חוסר הבנה בסיסי בכדורגל עם פרובוקציות זולות

מישקה 28 ביוני 2012

אני מסכים איתך בהרבה דברים, ובאופן כללי בשנתיים האחרונות אני פתאום מוצא את עצמי מבין את כל האמריקאים שלא מבינים איך אפשר לצפות במשחק שלא קורה בו כלום במשך תשעים דקות. רוב המשחק היום הרגיש לי כך. בעצם, כל המשחקים של ספרד בטורניר הזה הרגישו לי כך. היו כמה דקות נחמדות במחצית הראשונה, וכמה דקות טובות של ספרד בהארכה. זהו.
דווקא המשחק של אנגליה ואיטליה היה טוב יותר, והאטלקים היו טובים יותר ועלו בצדק.
אני חושב שהעיתונאים לא יכולים ליצור שינוי בכדורגל, מאחר שהשינוי יחול רק כשלכדורגל באירופה תהיה תחרות אמיתית. בארצות הברית, הקיום של ענפי ספורט שונים, ברמה הגבוהה ביותר ובמקביל, יוצרים דינמיות גבוהה בניסיון לשמור על העניין של הקהל. הכדורגל באירופה, לפחות במערב אירופה, הוא במעמד כה גבוה, שספק אם נראה שינוי גם אם העיתונות תאיר זרקור על רמת העניין ההולכת וקטנה.

אנונימוס 28 ביוני 2012

אם הכדורגל היה בשליטה אמריקאית היית רואה 5 פסקי זמן במשחק לפרסומות ואיסור על קללות על המגרש ובמרחק 500 מטר ממנו.

גיל 28 ביוני 2012

הבעייה היא בשיטת הנוקאאוט שמובילה לכדורגל פחדני. מצידי שיבטלו אותו ויערכו עוד סיבוב ליגה וגמר. או שיענישו את קבוצות שמסיימות בתיקו במשחק חוזר מחר ואז נראה אם הם לא ישחקו כמו משוגעים.

חוץ מזה, האשמה היחידה היא בנו האוהדים. מוכרים לך מוצר דפוק שיכל להיות הרבה יותר ואתה אוכל כמו סאקר. אם אנשים יצפו פחות בכדורגל ותהיה ירידה בהכנסות אז דברים יתחילו לזוז. למה לשנות ביצה שמטילה זהב?

סימנטוב 28 ביוני 2012

re-שיטת הנוקאאוט בדיוק! דיברנו על זה בשלב הבתים.
כן אשמה גדולה של האוהדים, תראה איך זה כשיש רומנטיקה + רצון לכדורגל ממצה פוטנציאל ומרגש והדברים עוברים מעל הראש כי לאוהדים הכי חשוב ההצלחה של קבוצתם.

פאקו 28 ביוני 2012

לא יודע גיל, אתה קצת מחמיר. הבעייה היא לא עם השיטה (הרי גם בפוטבול יש שלבי נוקאאוט), אלא עם הנבחרת הספציפית. אם תוציא רגע את משחקי נבחרת ספרד מהמשוואה (לפחות החל מהמשחק האחרון של שלב הבתים), יש לך אחלה יורו. גם ה 0-0 בין אנגליה לאיטליה היה נהדר והסתיים בתוצאה זו בעיקר בגלל אזלת הרגל של איטליה בהתקפה. זה ישתנה ברגע שילמדו לנטרל את נבחרת ספרד (או שלחילופין הנבחרת תשנה סגנון למשהו יותר נעים לצפייה).

גיל 28 ביוני 2012

כן, אבל בפוטבול הסיכוי לתיקו קטן מאוד. אולי משחקים בודדים הולכים להארכה ובכל מקרה, אתה לא יכול לשחק הגנתי אלא חייב לתקוף. נכון, אם מוציאים את ספרד אז זה נראה הרבה יותר טוב אבל מה לעשות שספרד הם פני הכדורגל היום?

ירח אדום 28 ביוני 2012

עד ההארכה (חבל על ההחמצה של רונאלדו בדקה ה90) היתה תקווה ל"שינוי" אבל בהארכה הספרדים שיחקו טוב ונכון והראו לכולם שהם יכולים לשחק על מנת להבקיע שערים ולא בשביל לשבור את שיא אחוזי אחזקת הכדור… חבל על פורטוגל שעשתה (כמעט) הכל נכון בזמן החוקי ועם קצת יותר אומץ יכלה לעשות את הבלית יאומן.
לא מבין את המשפט האחרון:גרמניה היא הנבחרת האטרקטיבית ביותר באירופה כבר 6 שנים.איך אומרים "קדימה גרמניה" בגרמנית?

סימנטוב 28 ביוני 2012

מסכים עם סובלים ולא מעט, רק לגבי שרונאלדו לא כ"כ לעבור מבחן שכזה לא כ"כ קל… הייתי נותן קצת ריספקט היה ניסיון כביר אבל עם אתלטיות והטקטיקה של ימינו זה לא פשוט.

סלטיקס מניו דלהי 28 ביוני 2012

סליחה על הבורות, אלברו נגרדו הוא לא חלוץ? (14 שערים ב-30 משחקי ליגה העונה כחלוץ בסביליה ע"פ ויקיפדיה ). חוצמזה השיטה של דל בוסקה עובדת גם אם אתה לא אוהב את זה…

ניינר 28 ביוני 2012

אלוהים, כמה שהמשחק הזה היה משעמם. אלמלא כמה פייסלים מפוטמים, לא יודע איך היינו מצליחים לצפות בו לכל אורכו. זה היה נורא ועוד יותר נורא זה שספרד האיומה שוב בגמר. יאללה שייגמר כבר היורו הזה

פולדש 28 ביוני 2012

חכה, יש עוד הזדמנות לישועה. למרות שנהגתי כמוך במהלך המשחק וזה לא עזר מספיק.

אבי 28 ביוני 2012

אני לא מבין איך אתה יכול לרדת ככה על הרמה של הכדורגל שבזמן שלי שלך ושל כך הגלקסיה זכינו לראות את הקבוצה הטובה בהיסטוריית המשחק (ברצלונה למי שלא הבין..) ומשחקים לא מהעולם הזה..לפני שבוע דיברו על זה שהיורו הזה הוא אחד הטובים שהיו ואז שתי משחקים של הארכה ופוסלים את הכדורגל זה מגוחך..זה דיי צפוי שבשלבי ההכרעה המשחקים יהיו פחות פתוחים יש יותר מדי על הכף..בכל מקרה שיהיה המשך יורו מהנה עד כמה שאפשר..

Orlev 28 ביוני 2012

לך תעשה כתבה על מסי יא חתיכת עיתונאי בזיוני – כל הקטע זה להיות אובייקטיבי ולעשות קעקוע של מסי = אלוהים זה הכל חוץ מאובייקטיבי.

אתם יודעים אני מסכים עם מה שהוא אומר.
אני יפה, עשיר והשחקן הטוב ביותר – אתם? אתם קנאים.
תמשיכו עם הקנאה עד שתתפוצצו.
במקום להסיר את הכובע בפני אתלט ברמה הזאת אתם בוחרים לרמוס.
לא היה אף אתלט ברמה הזאת בכדורגל – מקצוען שאין דברים כאלה.

יאיר 28 ביוני 2012

סוף סוף מישהו שכותב עם קצת שכל. קראתי ביקורת של עמיר פלג בווינט על רונאלדו שהיללה אותו בתור "שחקן מושלם", שעולה על מסי. מסי- כשרוני, אבל רונאלדו "מושלם"…שמח שמישהו שם לב לכך שרונאלדו הוא השחקן הכי אוברייטד בעולם כיום. לא הייתי לוקח אותו לקבוצה שאני מרכיב גם בחינם- גם בגלל היכולת וגם בגלל האופי הדוחה. 90 אחוז מהכדורים שהוא מקבל הוא מאבד (איך לא שמים לב לזה? הוא מקבל כמעט כל כדור ומאבד כמעט כל כדור), אני זוכר משחקים שלמים בריאל שהוא לא עשה כלום, פשוט כלום מהדקה הראשונה עד הדקה התשעים רק איבד כדורים, לא זוכר בעיטה חופשית אחת שהוא הבקיע בה אבל לוקח את כולן ומתכונן כאילו הוא מינימום פלאטיני. כולו פוזה ודאווינים ותרגילים של ילדים שלמדו לעשות פדלאדה בפעם הראשונה אבל בתכל'ס- הורס כל התקפה כמעט שמגיעה אליו. אגואיסט ושחצן מגעיל עם הבעת פנים זחוחה כל המשחק שבא לך למחוק עם סטירה. איפה מסי ואיפה הוא. והמשחק אתמול באמת היה מגעיל ומשעמם, וגרמניה היא הנבחרת הכי מלהיבה כבר שנים. אם אלה הנבחרות הכי טובות ביורו(!) מה הפלא שהכי גרועות נראות כמו נבחרת ישראל. לפחות בדרום אמריקה ואפריקה יש כדורגל טוב!

another loser 28 ביוני 2012

Hey Yoav,

A few questions to understand your position and point-of-view:

1. When did you enjoy a big football tournament? Which national team managed to exceed your expectations?

2. What do you prefer – to play ugly and win or pretty and lose?

3. Do you think Portugal would get to the semis without Ronaldo?

4. As a journalist, how can the media fight to improve the football level against these corrupted politicians and businessmen?

Thanks and good day!!

מנחם לס 28 ביוני 2012

היי, מה קורה? איך החיים בדהבאזר?
אצלי ברוך השם הכל בסדר. האתר שלי הופס עוסק בימים טרופים אלה בעיקר בדראפט (אולי אחליט על בלוג חי הלילה) ושחייה. יותר נכון לוכטי ופלפס). כדורגל אני רק קורא.
אז בורוביץ', אם רונלדו שם את הגול בדקה ה-90 הוא היום "הגדול מכולם". אפילו אם היו נותנים לו לבעוט פנדל והפורטוגזים מנצחים, אז הוא היה יוצא גדול. בכל מקרה, הוא היה השחקן היחיד המסוכן מכולם. כל השאר שעמום של שנת אח"צ. אז אתם מתפלאים שהאמריקאים לא מסוגלים להבין את המשחק הזה בו לא קורה כלום? רק בהארכה הספרדים שיחקו קצת. אבל בגדול, תנו לי פוטבול פלייאוף ANYTIME.

כפי שציינתי, החיים אצלי מצויינים. אתמול שחקתי טניס פעם שנייה אחרי הניתוח שהוא בן שלושה שבועות ויום. הכתף הביונית שלי (ניתן לבחור את המתכת שהיא 'הכדור' ו-'הכיס' של הכתף – BALL AND SOCKET בצבע, ואני בחרתי ירוק לכבוד הסלטיקס ומכבי חיפה) מתפקדת טוב יותר מכשהייתי בגילכם. מכת הפתיחה שלי הפכה ביונית לחלוטין ומקומי היום בוימבלדון, ולא גרינוויל, דרום קרולינה.

בשבוע הבא טסים לישראל ל-7 שבועות. זה קצת ארוך מדי (אחרי השבוע הרביעי אני מתחיל להשתעמם ורוצה הביתה) אבל ישנן 3 נכדות נפלאות, אז נשארים כמה שיותר. מה שמביא אותי לסיבה האמיתית של תגובה זאת:

ישנם ביניכם 2-3 שהתערבו איתי על סביח או ארוחה אם מיאמי מנצחת. נדמה לי שניינר הוא אחד מהם אבל היו עוד. אז זהו את עצמכם. נצטרך ליצור קשר, ואני בוחר בסביח בהוד השרון.

שיהיה יום טוב! LIFE IS GOOD!

יואב 28 ביוני 2012

רונאלדו אוברייטד?
סורי, אין לי את היכולת להתייחס למשפט הזה עיניינית.
אבל את העבודה הוא כנראה עושה-משיכת תשומת לב בכח.

מנחם לס 28 ביוני 2012

מי שמעוניין – דראפט חי הלילה ב-2:30 ב
hoops.co.il

איתי 28 ביוני 2012

רונאלדו אוברייטד
קובי ברייאנט אוברייטד

יש עוד מישהו ברשימה שלך?

Comments closed