חרפה וכלימה וזוועה

 

איזה סיפור הייתה האליפות של קרית שמונה. כמעט עונה שלמה דיברו עליה. היא הייתה התכלית. הדבר. שום דבר אחר כמעט לא היה חשוב.

כמעט כל מהות הכדורגל הישראלי התכנסה לתוך העובדה שקרית שמונה זכתה באליפות. ואפילו בצדק.

הקבוצה הזו לקחה אליפות בפור של כמעט 20 נק'. והיא קרית שמונה.

עיר שכוחת אל, בקצה הנידח של המדינה, עיר עניה, כזו שחשה מופקרת.

אין סיפורים כאלה. אין דברים כאלה. אין קבוצות כאלה שלוקחות אליפות.

והנה- קרית שמונה מגשימה את החלום הגדול. לא רק שלה, אלא של כל אדם שמתעניין בכדורגל עלי אדמות.

לשחק בליגת האלופות!

עירוני פאקינג קרית שמונה במוקדמות ליגת האלופות.

במדינה עם תרבות ספורט אירוע כזה היה נחגג. במדינה עם תרבות ספורט התקשורת הייתה מסקרת סיפור כזה בטירוף.

אבל ישראל היא מדינה עלובת נפש בכל הקשור לספורט. וגם לכדורגל.

בישראל עירוני קרית שמונה לא תשודר כשהיא תשחק במוקדמות ליגת האלופות. ואם כן תשודר- זה רק יהיה באלתור של הרגע האחרון. עלוב.

אבל נכון לזמן כתיבת הפוסט היא לא תשודר.

של מי החרפה הזו?

של כל ערוצי הטלויזיה שמשדרים ספורט. של כל האנשים שעובדים בערוצים הללו. בעיקר של אלו שמתמקדים בכדורגל הישראלי.

ואז- הסיפור הזה הוא גם חרפה של תקשורת הספורט. זו שאינה מוקיעה את העוולה הזו. זו שמפחדת להיכנס בערוצי הטלויזיה שלא משדרים את המשחק.

אלו שמפחדים לומר שמקום שבו לא משודר משחק של קבוצה בליגת האליפות אינו קרוי להיקרא מקום שבו יש תרבות ספורט.

וכשאין תרבות ספורט גם אין עיתונות ספורט.

החרפה היא על ראש כולנו העיתונאים.

אך גם של האוהדים.

כן, החרפה היא גם על ראשם של אלו שאוהדים כדורגל ישראלי ועוקבים אחריו. כי הם אוהדים ענף במקום שבו לא אכפת למקום מהענף. והאוהדים הללו כמעט לא עושים דבר לשנות את המציאות הזאת. וגם אם עושים, עדיין לא נשמע קול האנשים כשנודע כי קרית שמונה לא תשודר.

החרפה היא על כולנו. גם על דה באזר, מקום שיש בו לא מעט אוהדי כדורגל ישראלי ואפילו עיתונאים שמסקרים או כאלו שסיקרו אותו (כמוני למשל).

*

וברור שאם היו אלה מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, או בית"ר ירושלים- אז משחקים במוקדמות ליגת האליפות היו משודרים. אבל זה לא היה הופך אותנו למדינה שי ש בה תרבות ספורט וכדורגל ולו כמלוא הנימה.

כי אנחנו יודעים איך הדברים כאן עובדים.

והאמת- אני חושב שרבים בכלל לא מופתעים שמשחקה של קרית שמונה אינו משודר.

אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים.

במדינה עם תרבות ספורט שהיא חרפה וכלימה וזוועה.

 

התייעצות
חרפה, כלימה וזוועה

71 Comments

תומר חרוב 17 ביולי 2012

זה כבר קרה בעבר, גם עם הפועל תל אביב וגם עם מכבי חיפה. זה לא היה בסדר אז וגם לא היום אבל צריך להגיד את זה.
אתה יודע בורוביץ, אתה לא פעם אומר שהכדורגל הישראלי מת והוא בושה וכל זה…והאמת שאני לא כזה חולק עליך, אבל אתה תמיד מציין את לגבי זה את הסיבות שלדעתי הן פחות רלוונטיות.
הבעיה של הכדורגל הישראלי שהוא נמצא בידיים של עבריינים ומושחתים אבל אתה יודע משהו? דברים נעשים בכדורגל, אוהדים לא שותקים יותר וקמים לקחת אחריות, שינויים נעשים ויעשו, צריך לתמוך במי שעושה ולהוקיע את מי שהורס. תקראו לי אידוט אבל לדעתי העתיד של הכדורגל ורוד יותר מעתידם של ענפים וגורמים אחרים במדינה.

בלינדר 17 ביולי 2012

כי לכדורגל יש אסתטיקה ברורה וקל יותר לכולם לזהות שהמצב בקנטים.

יואב בורוביץ' 17 ביולי 2012

תומר,
כשמשך כל העונה מדברים על כך שקרית שמונה תהיה בליגת האלופות, ומי היה מאמין שקרית שמונה תהיה בליגת האלופות, ואיזה חלום זה שקרית שמונה בליגת האלופות, וגם כך אנחנו כל הזמן מדברים על ליגת האליפות, וליגת האלופות היא מעין תכלית הכל של הכדורגל שלנו, אז אחרי כל זה כשקרית שמונה מגיעה לליגת האליפות והיא לא משודרת בטלויזיה, ב-2012, וכמעט איש אינו פוצה פה.
אתה לא שומע אף אחד מערוצים הטלויזיה. לא את המנהלים, לא את השדרים והמנחים, לא את הפרשנים.
ואתה גם לא שומע אף אחד מהעיתונאים. ואתה גם כמעט ולא שומע את האוהדים.
מקום כזה בעיני הוא בזוי. מדינה של מוגי לב. מדינה של מפגרים וכסילים.
מדינה של אנשים שלא מבינים מה זו תרבות ספורט.
מדינה שכל דבר שיאכילו את האזרחים שלה הם יאכלו. ולא רק בכדורגל ובספורט. הרי עד שנה שעברה בחיים לא היה בישראל מרד צרכנים או בכלל התארגנות צרכנית נורמלית וראויה. דברים שבעולם המערבי, והעשיר בהרבה מישראל, הם לחם חוק של אזרחות.
אבל לנו זה זר.
וכנראה שגם לנו זה זר שזה לא בסדר שקבוצה בליגת האלופות אינה משודרת. כאילו זה לא הדבר הכי מובן מאליו.

יואב בורוביץ' 17 ביולי 2012

אז אני מסכים אתך שלאחרונה אוהדי הכדורגל בישראל, לאחר שנות דור, החלו לפעול. בעיקר אוהדי הפועל תל אביב (בנסיבות די מחייבות, האמת). ועוד יותר צריך להחמיא לאוהדי קטמון, וגם ליפו.
אך זה מיעוט זניח תומר.
מרבית האוהדים בארץ בחיים לא פעלו על מנת לשפר את איכות חייהם. לשפר את החוויה. לשפר את כבודם.
ויש לי עוד עשרות נימוקים מדוע אך אני בטוח שאתה לא צריך שאשתמש בהם.

יואב בורוביץ' 17 ביולי 2012

ועוד משהו תומר, אני כן מסכים אתך לגבי התחושה כי המצב כן ישתפר. גם כי הוא לא יכול להיות גרוע יותר.

אזי 17 ביולי 2012

אל תגיד את זה…
הכל יכול להיות גרוע יותר. תמיד.

תומר חרוב 17 ביולי 2012

לא רק אוהדי הפועל תל אביב. אוהדי ביתר ירושלים פתחו ביוזמה חדשה והקימו עמותה ואני מניח שבקרוב אלפסי יכתוב לנו משהו על זה.
במכבי נתניה משתפים פעולה עם הקהל. העמותה בנתניה מוכרת בשתפ עם ההנהלה מנויים מוזלים. אוהדים, גם לא כחלק מהעמותה, משותפים ועוזרים.
במכבי תל אביב יוזמים מהלך לגבי מחירי המנויים, אולי יש פה מישהו שיכול לעדכן אותנו בקשר לזה(תולעת, יואב).
קבוצות שיש להן קהל מתחילות לפעול במישורים האלה. אפילו בראשון לציון יש מאבק נגד הבעלים.
יש תזוזה לכיוון נכון. ולמרות שהתקשרות ברובה שטחית ולא חושפת את הבעיות מתחת לפני השטח, יש כאלה שכן עושים את זה ואוהדי כדורגל מן הסתם קצת יותר מודעים כי הם אובססיבים לגבי הקבוצה שלהם וקוראים וחוקרים כל דבר.

דן 17 ביולי 2012

יואב,

מרד הצרכנים אולי הראשון בישראל היה ביציעי מכבי ת"א וידוע כתופעת ה"חולצות השחורות".
כמי שהיה חלק מהמחאה הזו שבעיקרה היתה בעלת אג'נדה חברתית ונגעה בנושאים כגון: הוצאת השוטרים מהמגרשים, שיפור תשתיות האצטדיונים, הוזלת כרטיסים, הכנסת נשים ומיגור האלימות בדרכים אפקטיביות (זה ויכוח בפני עצמו אז נעזוב את זה עכשיו).
כשראיתי איך גאון תקשורתי אחד הצליח בעזרה של כמה כתבי חצר להסיט את האש כלפי לוני על לא עוול בחפו וגרם לכולנו להיראות מטומטמים גיליתי עד כמה בזבזתי את הזמן שלי ועד כמה אותה תקשורת היא לא יותר מכלי בידי בעלי הכוח וההשפעה.
מיותר לציין שמאז אני סולד מכל כלי תקשורת כלשהו שמשדר "אקטואליה" כלשהי מצוצה מהאצבע ומהולה בעיקר באינטרס.
בסוף יואב יש פה לא מעט תופעות חברתיות יפיפיות בדבר הזה שנקרא כדורגל הן פשוט מצטלמות הרבה פחות טוב מערס שיורק וצורח או מ"פרסום ראשון" כלשהו…

אחד שקורא 17 ביולי 2012

חיפוש קצרצר העלה כי גם את משחק החוץ של מכבי חיפה נגד אקטובה לא שידרו. אבל אני מסכים איתך שכל משחק של קבוצה ישראלית באירופה צריך להיות משודר ומופתע מאוד ש-ONE לא קפצו על העגלה ורכשו את הזכויות.

Sooner 17 ביולי 2012

גם המשחק של הפועל באקטובה לא שודר. וזה היה שלב אחד קדימה. גם משחק של הפועל בשלב הבתים באתונה מול פאו לא שודר. הנה, קרסה קונספציית ארבע הגדולות ושידורים מאירופה. לא תמיד משדרים.

MG 17 ביולי 2012

מכבי חיפה והפועל ת"א פגשו את אקטובה באותו השלב (שלב המוקדמות השלישי).

Sooner 17 ביולי 2012

אתה טועה. המשחק של קרית שמונה עכשיו הוא בשלב המוקדמות השני

Sooner 17 ביולי 2012

אה, אתה לא הבנת אותי ואני לא אותך…

MG 17 ביולי 2012

תקרא את המשפט שלי עוד פעם. הוא לא מתייחס כלל לקריית שמונה.
כתבתי רק שהתגובה של "אחד שקורא" והתגובה שלך מתייחסות לאותו שלב.

תורג'י 17 ביולי 2012

אני לא יודע מה טיב היחסים של הכותבים פה עם ערוץ "הספורט".
אבל בעיקר בגלל שהכתובת של האתר הזה מכילה את כתובתו של ערוץ "הספורט". ופוסטים מדהבאזר מפורסמים באתר ערוץ "הספורט", כדאי לפנות אליהם.
קצת אירוני כל הסיפור הזה.

הערוץ יפרסם את הפוסט הנוכחי באתר שלו?

אזי 17 ביולי 2012

שאלה נהדרת.
אני אצביע לך בגמר רק בגלל זה :)

בני תבורי 17 ביולי 2012

באמת שאלה מצויינת, אני סקרן לראות מה תהיה התגובה שלהם.

קורא אדוק 17 ביולי 2012

nodding sadly

פשוט בזיון

ניתאי 17 ביולי 2012

כמו שאמרו, במקרה הזה אתה לא צודק. גם את הפועל וגם מכבי (חיםה) לא שידרו בעבר בשלבים האלו. כנראה שהם לא מספיק אטרקטיבים. לא צריך לחפש את האפליה בכח.
מה שכן זה בעניין הסיקור התקשורתי האפסי. לא משנה אם זה טוב להם או לא, זה כרגיל סוג של ביזיון. לפתוח את אתר הספורט של וואלה ולראות שהכתבה הראשית היא על אולי אולי אולי החתימה של טוטו תמוז בשקר כלשהו, והמשחק היום הוא רק הידיעה השלישית (וכמעט לא דיווחו עליו במהלך השבוע)… בוא נגיד שהפועל תל אביב לא הייתה מקבלת את היחס הזה.

Amir A 17 ביולי 2012

(נסיון שני לשלוח)

אם מדברים על תרבות ספורט:

http://www.youtube.com/watch?v=xzSPdWMIWVw

לראות ולקנא.

בני תבורי 17 ביולי 2012

אני מקנא במדינה ששורקים בה בוז לנשיא. אצלנו היס"מ כבר היה מטפל בהם בחומרה.

אדום 17 ביולי 2012

לא בתרבות ספורט הזה אני מקנא. זאת תרבות ספורט מסוג שאני מקווה שלא נגיע אליו. ברור שזה עדיף על התרבות הקיימת בארץ אבל עדיף את תרבות הספורט האירופאית מאשר את תרבות ספורט הממוסחרת והמגעילה לפרקים בארה"ב (מי שמע על קבוצות שעוברות עיר ממניעים כלכליים).

Amir A 17 ביולי 2012

אני לא יודע מאיפה להתחיל. לפחות שמחתי לגלות שהספורט באירופה לא ממוסחר…

MG 17 ביולי 2012

בורו, יש לך קישור לפוסט שכתבת שמכבי חיפה לא שודרו בסיבוב המוקדמות השני בשנת 2002? ומה עם הפוסט על זה שהיא לא שודרה בסיבוב המוקדמות השלישי ב-2009?
אהה, אין לך? אז כנראה מי שעושה את האפליה זה קודם כל אתה!
בדקת עם המשחק משודר בסלובקיה? אם לאו, אתה מבין את העלויות האדירות שלהרים כזו הפקה שבמקרה הטוב תוליד 2% צפייה?
ולמי הטענות מופנות? ערוצים 2 ו-10? אלה ערוצים מסחריים וכמו כל חברה פועלים להשאת רווחים. אז אולי ערוץ 1? אז מישהו כבר היה רושם פוסט על ביזוז כספי ציבור או על העדפה של קבוצה מסוימת באמצעות כספי ציבור.
סיבוב המוקדמות השני לא עניין את התקשורת גם בשנים הקודמות וגם אז הוא הגיע לעמוד השלישי למטה במקרה הטוב.
ועוד דבר, שאתה כותב כמעט 20 נק' הפרש, אתה מתכוון ל-14 נק' הפרש בו העונה נגמרה או ל-11 אם לא לוקחים בחשבון את הורדת הנקודות להפועל ת"א? העניין הוא שלדברים האלה יש כנפיים. עוד 5 שנים מישהו יפנה לפוסט הזה כהוכחה לזה שקריית שמונה סיימה בהפרש של כמעט 20 נק'. איזה מזל שהאתר של אופירה טוב במשהו.

תומר הוותיק 17 ביולי 2012

זה לא פוסט בדה באזור אם לא בורוביץ אומר את אחד מהדברים הבאים:
1.הכל חרא! (קיצור לבישראל לא יודעים כלום,כולם אפסים אבל במדינה אחרת שגרתי בה כמה שנים,או או שם הכל נכון!)
2.האדם השחור טוב מהלבן בכל ספורט.

אלכס 17 ביולי 2012

חזק ביותר, תומר הוותיק…ונכון.

מנחם לס 17 ביולי 2012

אני אפילו לא יודע היכן נימצאת קרית שמונה (אם כגי היתה לי שם פעם חברה; בימים ההם לקח 4-5 שעות להגיע אליה מת"א!), אבל דבר אחד אני כן יודע: זה הכל עניין של כסף. אם היה עניין – היה שידור כי היו פרסומות והיה ניכנס כסף. אלא אם כן הכל כאן זה ערוץ "חינוכי-ממשלתי" בלי פרסומות.

MG 17 ביולי 2012

מנחם, זה לא מדוייק.
מרבית הערוצים בישראל אינם רשאיים לשדר פרסומות (הם משדרים חסויות וגם על זה יש מחלוקת משפטית).
אי לכך ובהתאם לזאת אותם ערוצים צריכים לבחון את תוספת המינויים השולית מול עלות הוספת כל תוכן. אין ספק שמדובר על עלות שאינה מצדיקה את עצמה בט"ק או בט"א.

גיל 17 ביולי 2012

די נו. אתה היית רואה קריית שמונה – ז'ילינה? יש כאן יותר משני אנשים שהיו רואים?

אזי 17 ביולי 2012

בשיממון הספורטיבי שיש עכשיו הייתי רואה גם הפועל קטמון נגד אליצור באקו

MG 17 ביולי 2012

באמת שמעתי שהסניף של אליצור פורח באזרביג'אן :)

בלינדר 17 ביולי 2012

מתי המשחק מול צפרירים ירבאן?

אזי 17 ביולי 2012

חכה שקופל ישמע על זה גם..

Sooner 17 ביולי 2012

מה לגבי המשחק של הפועל נגד רינג'רס, אחרי שלב הבתים של הליגה האירופית, ולאחר ניצחון 2:1 בבלומפילד – שלא שודר למעט פריצות מהמשחק של מכבי חיפה נגד צסק"א? אבל הפועל קבוצה גדולה, ובגלל שאין תרבות דופקים את קרית שמונה

צור שפי 18 ביולי 2012

מזל גדול וטוב שלא שודר, הייתי במשחק והיינו חושך מצרים (4-0 לריינג'רס, להזכיר).

אריק 17 ביולי 2012

את הפועל תל-אביב לא שידרו בשלב מאוחר יותר במוקדמות ליגת האלופות
את הפועל תל-אביב לא שידרו בשלב הבתים של גביע אופ"א
את הפועל תל-אביב לא שידרו בשלב שאחרי שלב הבתים של גביע אופ"א, 1/16 הגמר, נגד גלאזגו ריינג'רס ז"ל וזאת עוד לאחר ניצחון ביתי.
אבל אם אנשים שבכח מחפשים קיפוח אין דרך להתמודד…
לפחות תודה שטעית בעניין ה"אם זו היתה קבוצה גדולה כן היו משדרים אותה"
אגב, אני זוכר אוהד של מכבי חיפה שכתב איפשהו אחרי שלא שידרו אותם נגד אקטובה "ברור שאם זו היתה קבוצה מתל אביב היו משדרים אותה". שנה עברה, והופ הפתעה! לא שודרה גם הפועל ת"א בשלב זהה. אבל הקיפוח כנראה כ"כ מושרש עמוק בפנים אצל אותו אוהד, כמו אצל כותב הפוסט הזה.
די לבכיינות כבר

אריק 17 ביולי 2012

אריק, רק בקשה קטנה אני מעצבן את בורוביץ כבר זמן מה תחת השם "אריק" אז אם תוכל להוסיף איזה אות לשם כדי שידע מי מעצבן אותו…

ניוקו אריק 17 ביולי 2012

קיבלת,
פלוס מחווה קטנה לריינג'רס :-)

ארז 17 ביולי 2012

כולנו אשמים כי כולנו קיבלנו את זה שכסף זה הכול הכול הכול הכול.

איך לעזאזל במדינת ישראל ביום שבת אין שידור של כדורגל ביום שבת בערוץ פתוח????@#$%#^%^%!!!

מישהו מעלה על דעתו שבארה"ב לא יהיה שידור של פוטבול ביום ראשון בערוץ פתוח? לא בעוד מיליארד שנים. אבל קיבלנו את זה שהכי חשוב זה כסף כסף כסף אז אנשים משלמים בשביל הערוצים המגעילים האלה.

אני מניח שבסוף יאלתרו שידור אבל לא צריך להתפלא. כולנו קיבלנו את חוקי המשחק האלה ממזמן.

MG 17 ביולי 2012

מסכים ביותר!
מי שמשלם לספורט 1,2 על היורו שלא יתפלא שהוא צריך לשלם על פורמולה 1 (אני יודע שזה לא אותו ערוץ, אבל זה לא משנה), ליגה אנגלית וחלק ממשחקי ליגת האלופות.

אזי 17 ביולי 2012

אני לא מסכים חלקית עם שניכם.

נכון, אין ביום שבת שידור בערוץ פתוח, אבל יש ביום שני. מה זה משנה באיזה יום?

הרי הערוץ המשדר החליט שיותר משתלם לו כלכלית לשדר באמצע שבוע, כנראה כי יותר אנשים צופים.
אם יותר אנשים צופים, אז בעצם יותר אנשים נהנים. אז מה זה משנה באיזה יום משדרים?

בקשר לערוצים בתשלום, נכון, יש דברים שהיו פעם בחינם והיום הם בתשלום.
כמו חלק משידורי היורו/מונדיאל (השלבים הסופיים משודרים בערוץ פתוח).
אבל רוב התכנים שצריך לשלם עליהם מעולם לא היו בערוץ פתוח.
הליגה האנגלית, גביע הטוטו, עוד שלושה משחקים בליגת האלופות, הליגה האירופית. לעזאזל ספורט 1 משדר היום משחק אימון של מנצ'סטר סיטי!
וכמובן שידורי הHD שהם גם ככה עבור יותר תשלום.
מי שמעוניין ביותר תכנים צריך לשלם על יותר ערוצים.

מי שלא רוצה לשלם מקבל משחק 1 מהליגה הישראלית, משחק 1 מליגת האלופות, חלק ממשחקי הישראליות באירופה, כל שידורי הנבחרות, שלבים סופיים בטורנירים גדולים ואולימפיאדה.
בעצם כל מה שקיבלנו עוד לפני שהיה כבלים וערוצים בתשלום.
הדבר היחיד שאין היום, וזה אכן ביזיון, זה סיכום ליגת העל

MG 17 ביולי 2012

פורמולה 1, אמצע עונה ב-NBA, כל משחקי ליגת העל בכדורסל, ליגה גרמנית, כל משחקי היורו והמונדיאל, ווימבלדון, ליגה איטלקית (משחק מרכזי כל מחזור) – להמשיך? כי יש לי עוד רשימה ארוכה של תכנים שזלגו. בנוסף ליגת אלופות משדרים לפחות פעם בשבוע את המשחק המרכזי בספורט 5+.

נתן העזתי 18 ביולי 2012

להתנתק להתנתק להתנתק. חוץ מ"כדורגל" ישראלי הכל אבל הכל חינם ובאיכות סבירה עד מעולה, תלוי במזל שלך באותו יום, ברשת.

יניר 17 ביולי 2012

זה באמת מעניין מישהו?
איזה רייטינג זה יקבל?
האם תפקיד ערוץ כלשהוא לשדר משחק כי הוא היסטורי למרות שהוא לא מעניין אף אחד?

דורון 17 ביולי 2012

אני אגיד משהו לא כל כך פופולרי.

אם מכבי ת"א כדורעף, או הפועל ראשון כדוריד, או אריק זאבי מתחרים במסגרת האירופאית הכי בכירה, בסיבוב מוקדמות, אני לא בטוח שמשדרים אותם בטלויזיה.

אז למה את קרית שמונה, שיש לה פחות אוהדים מכל אחד שהזכרתי פה, צריך לשדר?

בערוץ ציבורי, זה בא מהכסף שלי, אז תודה, אבל לא תודה, מצידי שלא ישדרו. ובערוץ מסחרי – שיעשו את התחשיב שלהם. כנראה שרייטינג של 0.00003% לא מצדיק שליחת צוות או רכישת זכויות, לא יכול להאשים אותם.

נירדו 17 ביולי 2012

זה לא נכון שבישראל אין תרבות ספורט. דווקא בשנים האחרונות התפתחה פה תרבות ספורט עמוקה ושורשית. קוראים לה ברסה. יותר מדויק, קוראים לה מסי. אפשר להיות בטוחים שאם באיזושהי סיטואציה ברצלונה היתה צריכה לשחק בשלב המוקדמות של ליגת האלופות המשחק היה משודר פה ישיר, כולל 4 פרומואים כל שעה שבועיים לפני המשחק, כולל נדב יעקובי בצעקותיו, כולל שעון ענקי עם ספירה לאחור בפינת המסך.
מה שקורה עם השידור של קרית שמונה זה פשוט בושה.

Sooner 17 ביולי 2012

למה זה בושה? משחקים של חיפה והפועל סיבוב אחד מאוחר יותר לא שידרו. למה עכשיו זו בושה?

נירדו 17 ביולי 2012

גם אז זה היה בושה. משחקים של ישראליות במפעל הספורט האירופאי הגדול ביותר צריך לשדר. וזהו. ממש לא משנה איך קוראים לקבוצה.

אריק 17 ביולי 2012

אבל בורוביץ התבכיין על זה ש"אם זו היתה אחת מהגדולות בטוח היו משדרים.
לפחות שיודה בטעות שלו.
בכיינות מאולצת ותחושת קיפוח לא מוצדקת שמושרשת וחייבים להשתמש בה זה אחד הדברים הכי שנואים עלי

אריק 17 ביולי 2012

אופס,
מסתבר שבסופו של דבר המשחק כן ישודר
אז מה אתה אומר בורוביץ?
בושה אה! איך את הפועל ת"א ומכבי חיפה לא שידרו. פשוט בושה!
פעם הבאה כשלא ישדרו את הפועל ת"א באירופה, אני אכתוב טור שזה בושה וש"אם זו היתה קריית שמונה בטוח היו משדרים אותה!". אני אולי אשמע מגוחך, אבל לפחות אדע שאני זה שצודק ואני לא זה ששבוי בסיסמאות פופוליסטיות
"אם זו היתה אחת מ4 הגדולות בטוח היה משדרים" עלאק…

MG 17 ביולי 2012

לא שזה משנה יותר מדי, אבל צריך להסיף סוג של גילוי נאות ולכתוב שהמשחק משודר רק כי איתוראן (החברה של איזי שרצקי והספונסר של קריית שמונה) נותנת חסות למשחק ובעצם מממנת חלק גדול מהשידור.

אזי 17 ביולי 2012

אז עכשיו אפשר להגיד לשירצקי "תתבייש שאתה דוחף את החברה שלך לכל מקום יא עסקן מגעיל?" :)

MG 17 ביולי 2012

אזי, הגעת חד היום!
התגובות שלך משעשעות ובמקום.

אזי 17 ביולי 2012

יום קשה בעבודה..
לא היה לי כח עד עכשיו להיות רציני…
אבל תודה :)

יואב 17 ביולי 2012

תומר חרוב,
היה ניסיון לדבר עם ההנהלה והפצצה מאסיבית של הפייסבוק של מכבי בדרישה להוריד מחירים(הטענה היא שמחירי המנוי של מכבי הם היקרים בארץ).אני חושב שריבוי הארגונים ואי הצגת חזית אחת חזקה ואחידה(בעיה עתיקת יומין במכבי), לא תרמה לעניין.חרם מנויים מוגדר כנשק יום הדין ולא נלקח הפעם בחשבון, לשמחתי(אם כי יהיו בוודאי כאלה שלא יחדשו). צריך למצות את הדיאלוג ולתת להם צ'אנס נוסף(לדעתי).
אבל כן, המודעות חזקה מבעבר והדיאלוג אמור להיות מעכשיו רציף ועקבי(הסעות, מחירי מוצרים נלווים ועוד).

אזי 17 ביולי 2012

קודם כל, תודה אישית ממני לכל מי שנלחם (אני לא מהנלחמים).
אבל כבר מאז שניידר בערך שאני תוהה אם מחיר המנוי צריך להיות צמוד להצלחה או להשקעה.

כי כנראה שמכבי משקיעה בשנים האחרונות הכי הרבה כסף בקבוצה, בכל שנה, יותר מכל קבוצה אחרת. וכנראה שזה משקף את מחיר המינויים.

מצד שני, מכבי סיימה מקום 6! וזה קצת מוזר שקבוצה מהמקום השישי בליגה מוכרת את המנוי הכי יקר.

בכל מקרה חידשתי… מאוד מסקרן אותי מה שמתפתח שם…

גיאקו 17 ביולי 2012

דיון סרק.

המשחק ישודר בספורט 5 (ערוץ פתוח), ספורט 5 HD, ואתר ערוץ הספורט.

מצ"ב קישור:

http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.124437.html

לגבי ההודעה בדקה התשעים, זה נפוץ במשחקי חוץ באירופה, וכנראה מהווה תולדה של משא ומתן – מחכים לדקה ה-90 כדי לא לשדר לחץ ולהשיג מחיר נמוך יותר.

ונקודה אחרונה – זכור לי משחק של נבחרת ישראל (נגד צרפת אם אני לא טועה) שגם נוהל מו"מ ובסוף לא שודר. יתרה מכך, המשחק שודר בערוץ צרפתי שמדושר בארץ, ובשל בעיית זכויות יוצרים נאלצו חברות הכבלים והלווין להחשיך את הערוץ.

כך שכרגיל, מנחם צודק. הכל שאלה של כסף ומשא ומתן ושום קשר לאפליה וכיוב'.

גיאקו 17 ביולי 2012

מצאתי קישור על המקרה שציינתי בו משחק הנבחרת מול צרפת לא שודר (ואף החשיכו את הערוץ הצרפתי):

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2973027,00.html

מ.ש.ל

אריק 17 ביולי 2012

יואב, זה אריק שמעצבן אותך בדר"כ ולא זה מהתגובה מלמעלה. אתה כמובן צודק בכל מה שאתה אומר, אכן עליבות לשמה. רק הערה קטנה, אתה לא משאיר מקום לסאבטקסט, ולזה שנגיע בעצמנו למסקנה כמו "ישראל מדינה עלובת נפש" אתה מציג לנו כבר את הסאב טקסט בטקסט.

אזי 17 ביולי 2012

יואב, בפעם הראשונה אני כמעט מסכים איתך.
אבל ריבוי הטעויות שלך שכנראה נובעות מזה שאתה מנסה לשכנע את עצמך בשורה התחתונה ("ישראל מדינה עלובה וגזענית ולכן ישדרו את הקבוצות הגדולות ואת ק"ש לא")
והשפה הבוטה,
גורמים לי כל פעם מחדש לעצור באמצע הפוסט ולדלג ישר לתגובות, שבניגוד לכל כתבת ספורט בארץ, כתובות בשפה יותר נעימה מהכתבה עצמה.

בנושא עצמו, בדיוק אתמול ראיתי טור בישראל היום על זה ש"מחר ק"ש בליגת האלופות ואף אחד לא משדר"
הדבר הראשון שעלה לי בראש לפני "איך זה שלא משדרים את זה?!"
היה "המשחק שלהם מחר!? איך זה שאף אחד לא מדבר על זה??"

זה מוזר כל הבילד אפ שעשו שנה שעברה ועכשיו שכחו מהם…

תום 17 ביולי 2012

בקיצור, יואב לך הביתה.

ליאב 17 ביולי 2012

לא נעים להודות, אבל האליפות שלהם היתה עלובה מאוד ובעיקר באה על רקע הטלטלות בהפועל ת"א והתגלית המדהימה כי אלישע לוי (ותספורתו האופנתית..) הוא למעשה נזיר שברח מקאסט של הסרט "שם הורד". אם ברצינות, אז זה בהחלט בזוי שמשחק כזה לא משודר, אבל חלקם של אוהדי הקבוצה הוא משמעותי ביותר. טלוויזיה מונעת על פי אינטרסים כלכליים כמו כל גוף מסחרי ומה לעשות שרואים שמשחקים של קריית שמונה לא מביאים יותר מ-3,500 אנשים לאיצטדיון, שלא לדבר על 3-5% רייטינג במקס'..

ויכסלפיש 17 ביולי 2012

בטלוויזיה יש גם רגולטורים כדי לרסן איכשהו את אוסף הריאליטי המצחין, ולא הכל נקבע משיקולים כספיים, אבל רגולציה לא קשורה למשחק זה או אחר, וקרית שמונה כן משודרת. תרבות ספורט שכונתית ופרובינציאלית יש פה בלי קשר למשחק הזה

אזי 17 ביולי 2012

במחשבה שניה, תוך כדי שאני שומע את שלמה שרף, אולי עדיף שלא היו משדרים…

איך הוא מעז לדבר על בגרות…
שיהיה לק"ש בהצלחה בארץ.

תומר חרוב 17 ביולי 2012

הוא היה ענק
איך הוא חגג את הצלת הפנדל וכשיונתן כהן אמר לו:חכה, עוד נקבל את הגול מהקרן- הוא ביטל אותו לגמרי, ואז כשהשער הובקע הוא אמר שהם עדיין חגגו את הצלת הפנדל.

אזי 17 ביולי 2012

ציטוט ממסרון שקיבלתי מחבר תוך כדי: "הוא יותר גרוע מאיתנו במשחק של מכבי"

אסף THE KOP 17 ביולי 2012

אולי היה עדיף שלא ישדרו…

תומר חרוב 17 ביולי 2012

יואב, תודה על התשובה. הפילוגים בקהל של מכבי זה משהו לערוך עליו מחקר אקדמי.

בורוביץ, עלה לי עוד משהו בזמן שראיתי את המשחק. אתה אומר שאתה חלק מכל זה ולא מוציא את עצמך מהכלל שזה בעעצם כולנו. אבל חשבתי על זה שאם במקום לבוא ולהלין על מה שכולנו כבר יודעים היית בא ומדבר מקצועית על המשחק של קרית שמונה, אז זה היה הרבה יותר אפקטיבי. כי במקום לדבר בנטו כדורגל בעניין הזה ולתת לקרית שמונה את הכבוד שמגיע לה, דיברנו רק על השידור והתרבות הישראלית והקהל של הפועל וביתר ומה לא, חוץ מעל קרית שמונה ועל הסיכויים שלה או ההכנה שלה או השינויים שהיא עברה- ככה שגם בפוסט שבא להאיר או להעיר על תופעה קלוקלת, בעצם חיזקנו את אותה תופעה.
הרי אם חיפה הייתה משחקת היום ולא היו משדרים את המשחק, פרוסנר בטח היה מעלה פוסט שמזכיר את זה שלא משדרים אבל גם מדבר על המשחק עצמו והיינו דנים על מכבי חיפה והמשחק עצמו. אז אתה וכולנו הכאנו חטא על פשע- הייתה לנו הזדמנות לעשות חסד עם קרי תשמונה והתעלמנו ממנה.

יואב דובינסקי 18 ביולי 2012

צודק

יואב בורוביץ' 19 ביולי 2012

חברים- מתנצל שלא הגבתי על כל התגובות שלכם (חוץ מבהתחלה). לא יודע למה עשיתי את זה. פשוט הייתי עסוק מאוד ביומיים האחרונים וגם כל הפוסט הזה גרם לי קצת להרגיש רע, ולא בגלל שאיני מסכים עם מה שנכתב. אבל מקווה שאתם מבינים. תודה.

רפאל 20 ביולי 2012

בורו, אתה בחור טוב. זה כל מה שיש לי לומר.

Comments closed