למה לא בספורט?

אני רואה באדיקות את "מחוברים 2". כל הדמויות (למעט ג'ייסון, קצת) מעניינות אותי- בעיקר לצפייה בטלוויזיה. במרבית הימים אני חוזר לאחר חצות מהעבודה ואז רואה את הפרק של היום ב-VOD. לא פספסתי פרק. זה לא טריוויאלי אצלי. אני לא יכול לסבול יצירות ישראליות בטלוויזיה. כמעט כלום במשך הרבה מאוד שנים לא מעניין אותי. אני פשוט חושב שכמעט כל דבר לא מספיק טוב. הכתיבה זה החלק הכי גרוע. אחרי זה המשחק. אחרי זה הנסיונות הפאתטים בכל זאת לרצות את הקהל. פשוט לא סובל יצירה טלוויזיונית ישראלית, כמעט בלי יוצא מן הכלל. והנה יש סדרה. לא כתובה. דוקו. וכמעט הכל בה מעניין. והכל ערוך נהדר. ומצולם נפלא (למרות שאין כאן כמעט צילום מקצועי). ואני לא יכול להפסיק לראות.

גדעון לוי מעניין אותי כי גדעון לוי מעניין. הוא עניין אותי עוד לפני שהכרתי אותו, רק בגלל הכתיבה שלו. אומץ הלב ללכת נגד הקונצנזוס והכתיבה הטובה עשו לי את זה. בשנים האחרונות אני גם מכיר אותו כבן אדם. אנחנו אפילו משחקים טניס כל שבוע. אז ברור שיעניין אותי לצפות בו במחוברים. לדעתי גדעון שוב מפגין הרבה מאוד אומץ לב. הוא רהוט, הוא מדבר לעניין, הוא מביא את הקרביים של החיים שלו למסך. את החברה שלו, קתרין, אני לא מכיר אישית- אך גם היא מאוד מעניינת בתוכנית.

חנוך דאום הוא כוכב התוכנית. בעבר ניסיתי לקרוא אותי אבל לרוב הייתי סתם מתעצבן או משתעמם. אז שנים אני כבר לא קורא. האמת שלא סבלתי אותו. הוא נראה לי מה זה פאתט, ובעיקר מדתיי המחמד האלה שהתקשורת מתמלאת בהם בשנים האחרונות. הימנים המעצבנים והפוצים האלה.

והנה אני רואה שהאיש הזה הוא הכל חוץ מפוץ. הוא מבריק. הוא אמיץ. בטירוף אמיץ. הוא שנון. הוא חכם. גם המשפחה שלו מקסימה. הוא מהפנט אותי במחוברים, אני ממש מרגיש שאני אוהב את הפרסונה שלו (לא אגיד שאני אוהב את האיש מבלי להכיר אותו. אולי לא הייתי מסוגל להיות חבר שלו. ואולי כן. אבל הוא הדמות הטלוויזיונית הכי טובה שהייתה כאן- לפחות ממה שאני זוכר בשנים האחרונות).

אמירם טובים חמוד. מצחיק בחייו האישיים. בכל קטעי הסטנד אפ שלו (שמראים במחוברים) הוא דווקא לא מצחיק. הבדיחות שלו שם נשמעות שבלוניות ודי נמוכות (לא מבחינת גסות, אלא מבחינת סוג הומור). אבל אמירם מקסים בתוכנית. וגם אשתו דורין. כיף לראות אותם.

סקאזי- מעניין. פשוט מעניין. יש לאיש כריזמה. הוא נראה טוב. יש לו אומץ שחבל על הזמן. אומר את כל מה שאחרים מפחדים להגיד. לא דופק חשבון. האיש גם בהמה. שובניסט מהסוג המגעיל. אבל יש לו לב, כך נדמה. וחברה שלו אווה גם חמודה- למרות שהיא לא הכי מעניינת בתוכנית.

ג'ייסון דנינו-הולט- הכי פחות עושה לי את זה למרות שאני מעריך את הנשמה שלו ואת כל חיבוטי הנפש. אבל אני מוכרח להודות שהקטעים שלו הכי פחות מעניינים אותי. הוא דרמטי מדי. ויותר מדי עסוק בעצמו. ומדבר בצורה קצת מעצבנת. אגב, החבר שלו גלעד (עפולה) הוא מותק. אבל גם הוא לא הכי מעניין, למרות שלפעמים כן.

מגיעות גם מלים נפלאות ליוצרים עמי טיר, דורון צברי, רם לנדס ושי כנות (ואם לא הזכרתי מישהו, אני מתנצל. כולם עושים עבודה ממש נפלאה ככל הנראה).

*

ועכשיו אני שואל- למה אין מחוברים בספורט? למה שערוץ הספורט לא ייקח חמישה שחקני כדורגל ויצלם אותם מחוברים סטייל במשך כל העונה. זה יהיה מפעים. אפשר גם לקחת ספורטאים מענפים שונים. למרות שאולי כדאי להתמקד בענף אחד, וזה צריך להיות כדורגל. אבל אפשר גם כדורגלן, כדורסלן, טניסאי, מתעמל, ושחיין (או מלא אופציות אחרות).

אבל לדעתי אפשר לעשות מזה יצירת מופת. כמובן שהיוצרים צריכים להיות מקצוענים ברמת אלו שיוצרים את מחוברים. אבל גם אם זה יהיה קצת פחות טוב עדיין זה יהיה מרתק לראות מחוברים של ספורטאים. הכי טוב אם אפשר היה להראות שבוע-שבוע, לעקוב אחריהם במהלך העונה. אבל גם אם יראו הכל אחרי סיום העונה זה עדיין יהיה מעניין.

יאללה, שמישהו ירים את הכפפה.

 

 

 

מסקנות אולימפיות: לברון, דייויד ודייויד (ומסר לדייויד אחר)
מי גדול יותר: מייקל פלפס או יוסיין בולט? / יוחאי שטנצלר

42 Comments

MOBY 15 באוגוסט 2012

די כבר.
1. לא רואה את הסידרה. לא מתפלא שאתה מתחבר לעיתונאי שאמינות במקרה הטוב בעיתית לגביו. ישבתי איתו פעם בקפה בדיזינגוף. הסיפור חשוב לו על הפרטים.
2. נמרוד משיח נבחן למחוברים.

רועי 15 באוגוסט 2012

ואני מוצא שרמת הכתיבה שלך נמוכה מרמת הכתיבה של יצירות ישראליות.

ניתאי 15 באוגוסט 2012

הגיע הזמן שתפסיקו לאשר תגובות כאלו. מילא היה להן תוכן.
לעניין – רעיון לר רע. לא סטראטאפ המאה, אבל יכול להיות נחמד מאוד, וגם יביא ריטינג יש להניח.
כמובן, לבחור 5 כדורגלנים עמוקים זו אולי בעיה (אני הייתי הולך על אחד בחו"ל).

רועי 15 באוגוסט 2012

מה שהגיע הזמן זה שהאתר הזה יפסיק לתת לו במה לרמת כתיבה נמוכה שכזו.

ניתאי 15 באוגוסט 2012

אולי. זכותך לחשוב ככה. זכותם של העורכים לחשוב אחרת.
וגם את זה יש דרך נורמאלית להגיד.

רועי 15 באוגוסט 2012

אני חושב שהניסוח שלי היה עדין ביותר. על אחת כמה וכמה כשאני משווה אותו לניסוחים של בורוביץ'.

MG 15 באוגוסט 2012

בורו, אני מנסה לסכם את כל הדברים שנחותים לדעתך, על סמך הפוסטים בחודשים האחרונים.
אני ישראלי, יהודי, אשכנזי, לבן, במרכז המפה הפוליטית, צופה ועוסק בעוסק בספורט (אף על פי שלא מדובר על המקצוע שלי ואני לא יכול להקדיש לשני אלה יותר מכמה שעות בשבוע), מתעסק בין היתר בכתיבה (דוחות ביקורת, אבל עדיין כתיבה).
לסיכום, האם לעשות את הדרך למחנה הריכוז הקרוב למקום מגורי באופן עצמאי או לחכות שמישוה יקח אותי?
נדירים הפוסטים שלך, בהם אתה לא תוקף/מעליב/משפיל/בז/אחר לחתך אוכלוסיה במדינת ישראל. שזה קורה מדי פעם, זה מעורר דיון. שזו נהיית נורמה, זה לא לעניין.

תומר הוותיק 15 באוגוסט 2012

MG אל תאכיל את הטרול…

אזי 15 באוגוסט 2012

"ישראלים" הם לא חתך אוכלוסיה במדינת ישראל…

שירד כבר מהארץ…

אבי 15 באוגוסט 2012

למה זה לא לעניין? הוא הרי כל פעם מנסה לשחוט פרה קדושה אחרת. אם הוא מצליח לעצבן, יתכן והוא עלה על משהו. תתמוד עם הטענות שלו שאמנם לרוב מעט מוגזמות אך גם לרוב גורמות לך לחשוב.
ספציפית: אכן רוב העשייה הטלויזיונית הישאלית נמוכה, הרי זה עתה הסתיימה האולימפיאדה וראינו את הרמה. מדוע מותר לכולם לרדת על גרטל אך לבורוביץ' אסור לרדת על מה שהוא תופס כעשוי רע?

MG 15 באוגוסט 2012

מעט מוגזמות? אתה רציני?
להגיד שבעולם קיימים 2 מצבים. או שהאדם השחור עליון על האדם הלבן או שלא ניתנה לו ההזדמנות להראות את עליונותו זה מעט מוגזם?
לכתוב על כך שאין ערבי במשלחת האולימפית, אבל לא להתייחס לזה שאין אף חרדי. לזלזל בכתיבה ישראלית. לכתוב שזה לא רציני לראות רק חלק מהאולימפיאדה. כל הדברים האלה הם לא מעט מוגזמים. הם נכתבים על מנת לעורר פרובוקציה.
תומר צודק. אני עושה טעות בכך שאני מאכיל את הטרול ומחר נקבל פוסט שמשמיץ את כל ההורים ואז הוא יתקרב להספיק לרדת על כל האספקטים בחיים שלי או של שאר תושבי ישראל.

אזי 15 באוגוסט 2012

אתה סתם מגזים…

הוא אף פעם לא כתב כלום על אוהדי מכבי חיפה…
יש לאן לשאוף..

MG 15 באוגוסט 2012

מזל שהמנהלת שלי בחו"ל, אז היא לא שמעה אותי עכשיו :)

אבי 15 באוגוסט 2012

אז מוגזמים מאד. אז מה? ומה ניתן להבין מהתגובה הכה אמוציונלית שלך ושל אזי? אם הכל היה שטויות זה פשוט היה עובר לכם ליד האוזן. עניין השחיין הערבי הוא אכן נושא ראוי לדיון וכך גם נושא גזע וספורט שהוא הכי לא PC שאפשר. בורוביץ' צולל למים העמוקים בלי מצופים ועל זה יש לתת לו כבוד, אפילו אם המסקנות שלו שגויות לטעמם של חלקנו.

MG 15 באוגוסט 2012

אבי, כמה דברים:
1. מרבית התגובות שלי באתר נכתבות כי זה מעניין אותי ונחמד לי ולא כי מדובר במשהו שבוער בי ואני חייב לשחרר קיטור. גם לשטויות אני מגיב וגם אני כותב שטויות לא פעם.
2. צריך לקחת בחשבון שגם בורו צריך לשים גבולות ולחשוב פעמיים. למשל שהוא פרסם את הפוסט על כך שקריית שמונה מקופחת ולא משדרים אותה כי היא קבוצה קטנה. עזוב את זה שבסוף שידרו אותה, הוא לא יכל לדעת את זה ואני לא זוקף את זה לחובתו. העניין הוא שגם את מכבי חיפה והפועל ת"א לא שידרו (ועוד בשלב יותר מתקדם) בשנים שלפני. בדיקה קצרה בגוגל היתה חוסכת את כל הביקורות נשכתבו כתגובות לאחר מכן.
3. אין לי בעיה עם עורך הדין של השטן (אני מקווה שאתה מכיר את הביטוי ואיך הוא מיושם בארגונים גדולים), אבל לא צריך בכוח.
4. אם גרמתי לך למורת רוח בתגובתי "האמוציונאלית" אני מתנצל.

אבי 15 באוגוסט 2012

1. נתקלתי כבר בתגובות שלך ולרוב אני מוצא אותן רלבנטיות ולגופו של עניין. הפעם לתחושתי לא.
2. למה? הוא מעלה נושא כפי שהוא רואה אותו, מדוע להיכנע לאותם תכתיבים, לאותה משטרת המחשבות שהוא יוצא נגדה? לגבי ק"ש, גם לדעתי היא קבוצה קטנה שמקופחת ואני מאמין שגם לדעתך (אפילו אם קרה פעם או פעמיים שלא שידרו קבוצות גדולות). בצדק או לא זה דיון אחר.
3. פרקליט השטן דווקא כן צריך בכח, זה בדיוק הרעיון, לחשוב בכח באופן שונה ולהעלות אפשרויות שלא מדברים עליהן.
4. לא גרמת לי מורת רוח, אולי לבורוביץ' אבל יש לי תחושה שהוא כבר פיתח עור של פיל.

אזי 15 באוגוסט 2012

אבי,
אתה בעצם כותב שבורוביץ' כל כך מפריע לי כי מה שהוא כותב נכון.
לפעמים זה נכון. במקרים מסויימים.
אבל בורוביץ' לא מאמין במילה "לפעמים".
מה שבארץ = רע
מה שישראלי = דפוק
מה ששחור = ספורטאי בחסד.

אבל מה שבאמת מעצבן אותי, זה הבון טון שנהיה בענף העיתונות לקטול הכל.
מכלב השמירה של הדמוקרטייה התקשורת הפכה לאמסטף משתולל שצריך להרדים.
כמה כתבות יצא לך לקרוא שהספורטאי הישראלי לא מקצוען?
אני מאמין שהרבה.
אני לא יודע כמה אתה קורא עיתונות ספורט, אבל אני דיי מכור.
אני יכול להגיד לך שעיתונאי הספורט בארץ הרבה פחות מקצוענים מהספורטאים בארץ.
אבל מה איכפת להם? יש להם מקלדת ופלטפורמה. יאללה! להשחיט!

זה מה שמרגיז אותי כל כך.
שאדם (ולא רק בורוביץ') שכותב ומגיע למסה של אנשים – צריך לחשוב על ההשלכות.

איציק 15 באוגוסט 2012

על מה יש לתת לו כבוד. למה לתת כבוד על טיפשות גם עם היא אמיצה. בן-האדם (אם זה מתאים להגדרה של בורוביץ') משמיץ כל מה שזז אם זה לא בידיוק יושב עליו. פולט שטויות בקצב ואתה אומר לתת לו כבוד. הוא כותב הרבה לפני שהוא חושב, ואחר-כך הוא כבר לא צריך לחשוב כי כבר שלח את זה.
דוגמא: לומר על כך שאירופאים משחקים חכם מהאמריקאים כי רובם שחורים זה גזענות, אבל לומר שהשחורים יותר אתלטים מהלבנים זה לא גזענות. אז שניהם יכולים להיות גזענות ושניהם יכולים להיות לא, תלוי האם יש עובדות תומכות. בורוביץ' לא צריך עובדות, מספיק שהוא צועק ופוגע. כנ"ל בכתבה הזו.
אז לא צריך להצדיק אותו, אני קורא אותו רק בשביל שתהיה לי הרגשה שכל מה שאני קורא אחריו זה במקרה הרע לא רע. הוא הקו התחתון וכל מה שבא אחריו זה שיפור. אז נחמד לי שאני קורא דברים משופרים.
אני לא חושב שצריך לאסור עליו לכתוב, אני חושב שהוא פשוט אות קיין על מצחו של עורך ערוץ 5, וזה גם בסדר. ברוסית אומרים שבכל משפחה יש מפגר, אז הוא המפגר של ערוץ 5. אולי יש עוד, אבל הוא בטוח במשבצת הזו.

אבי 15 באוגוסט 2012

אזי, מטבע הדברים בורוביץ' כותב על מה שמפריע לו ולכן ניתנת התחושה כאילו הכל דפוק ובאמת יש הרבה מאד שדורש תיקון. השאלה היא האם הביקורת מוצדקת או לא ויש לבחון את הפוסטים בפריזמה הזו. בסופו של יום הוא גורם לי לחשוב ואני משוכנע שהוא יהיה מהראשונים שיצעקו שהמלך הוא עירום.
מצטרף אליך בביקורת על עיתונות הספורט הישראלית, לכן מרבית עיתונות הספורט שאני צורך היא דה-באזר ועיתונות זרה. לא נכנס לספורט 5 ו/או לוואן. לעיתים להארץ וגלובס שהם ויתרו על ניוז לטובת כתבות עומק מזדמנות.
איציק, הטענה שחורים/לבנים של בורוביץ התבססה על כך שמרבית ספוטאי העל שנדרשת מהם אתלטיות שמתבטאת בזריזות, ניתור, קורדניציה וכח מתפרץ הם שחורים. טענתו שעולם הספורט הוא המעבדה הטובה ביותר לבחון את זה ושהעובדה ששחורים שולטים שענפים אלו, על אף שלבנים מוכשרים היו שמחים להשתלב בהם, כנראה אומרת משהו. החשוב הוא שטיעון זה לא מנותק מהמציאות גם אם אינו נכון.

איציק 15 באוגוסט 2012

אבי, טעות בידך ובנימוקך. כדורסל ופוטבול הם לא חזוט הכל. תראה בענפים כמו כדוראף או כדוריד כמה כח מתפרץ צריך וכמה לבנים יש שם. אבל המבחן הגדול יותר, ראה כמה שיאי עולם ומדליות יש ללבנים מול השחורים בקפיצות לגובה, רוחק, משולשת, ואפשר גם במוט, למרות שזה קצת שונה. פרט לרוחק, יש יתרון ענק ללבנים גם בגברים וגם בנשים. ברוחק יש יתרון לשחורים אך גם שם יש די הרבה מדליות ללבנים. לכן צריך דיון יותר עמוק. אתה יכול מייד לשלוף את הריצות הקצרות ואני אקח את מקצועות השדה. מישיומר שבהטלת קידון לא צריך כח מתפרץ לא יודע על מה הוא מדבר. אני לא בא להגן על האדם הלבן מול השחור או להפך. אני רק נותן דוגמא לשיטחיות של הדיון של בורוביץ' וההסתכלות דרך חור מנעול סתום. זו לא עבודה עיתונאית כי אם התבססות על אמונות טפלות. על הדרך הוא גם דואג להעליב ולהשפיל. יחד זה יוצר גועל מיותר.

אבי 15 באוגוסט 2012

התשובה שלו למרבית טענותיך תהיה שמאחר והשחורים הם ממעמד סוציו אקונומי נמוך הנטייה שלהם תהיה ללכת למקועות שבהם ניתן להתפרנס כמו פוטבול, כדורסל וכד'. באירופה אנחנו רואים מעט שחורים יחסית גם בכדורסל ולכן הדיון של מרבית סוגי ספורט שנפוצים באירופה אינו רלבנטי.
הדבר החשוב הוא לא אם בורוביץ' צודק או לא, אלא האם מותר לו להשמיע את דעותיו והשערותיו. לטעמי זה חשוב.

איציק 15 באוגוסט 2012

יש הבדל בין להביע דעה לבין לזרוק דברים לא מבוססים בצורה מעליבה ובוטא. אני לא טענתי שלבנים טובים יותר וגם לא להיפך, והטענה שלך נכונה כמו חלק מטענותי ורבות אחרות שלא הועלו. הנושא הוא של הצורה של אני ואפסי, ולא של עצם הנושא. מי שלא חושב כמוני או שהוא גזען או כסיל או מגעיל או הכל ביחד אני לא צריך להוכיח כלום. אני אומר כך אז זה כך. אלו פחות או יותר הטענות של בורוביץ' וזה לא בדיוק מספיק לדיון רציני.

אזי 15 באוגוסט 2012

אבי,
"אני לא יכול לסבול יצירות ישראליות בטלוויזיה. כמעט כלום במשך הרבה מאוד שנים לא מעניין אותי. אני פשוט חושב שכמעט כל דבר לא מספיק טוב"

הוא לא צועק שהמלך הוא עירום, הוא צועק שאנחנו חיים במועדון חשפנות.

יואב בורוביץ' 15 באוגוסט 2012

MG- Take it easy, man. גם אזי ותומר הוותיק.

אזי 15 באוגוסט 2012

בורוביץ',
תעבור על הפוסטים שלך.
תראה כמה הם שונאים ומתסיסים.

היתה תקופה שלא נכנסתי בכלל לפוסטים שלך, רק כדי לא להתעצבן ולהגיב כמו שאני מגיב לך.
יש פוסטים שאני נכנס קורא, ויוצא בסוף הפסקה הראשונה שבדרך כלל מסתיימת ב"חבל שכולם כאן אפסים"
אני אמנם לא האדם השליו ביקום, אבל נורא נורא קשה לי לקורא פוסט שלך ולא להגיב בציניות מהולה בכעס וזלזול.
אותו זלזול שאתה מפגין בכולם.

אני לא מצפה שתשתנה או תשנה את הכתיבה שלך. אתה הרי מתבטא תמיד באותה צורה, לפחות מאז שנחפשתי אליך בפעם הראשונה בתוכנית הרדיו של ספורט 5, שתפקידך היה לעצבן את דני ענבר עם דיעות מוזרות.

אבל אני לא יודע to take it easy כשכל פעם מזלזלים בי ובכל מה שמסבבי.

הנרי ביבי 15 באוגוסט 2012

האמריקאים כבר עלו על זה מזמן hbo עושה כל שנה את hardnocks מיני סדרה שכל שנה מתעדת את ההכנות לעונה של קבוצת פוטבול שלמה והפכה את התכנית למוסד נחשק מצד אחד ומקולל מצד שני -שכן הרבה מנהלים מאמינים שיש ג'ינקס על מי שמופיע שם
אני דווקא הייתי עושה מחוברים על עסקני הספורט בארץ-קופל לוזון ורשביאק ושאר הנבלות ככה לפחות יהיה מעניין ונקבל מבט מבפנים למי שבאמת קובע. אבל אם כבר ספורטאים זו הרשימה המעודכנת לעונה הבאה:
אלמוג כהן-הבנאדם קומיקאי בחסד
דייויד בלאט – בשביל האיכות
דודו אוואט-אייקון ספרדי [ אלון מזרחי הספרדי]
עמרי קנדה-האם הוא יישאר בחיים בסוף העונה?
יעקב תומרקין-שיילמדו הילדים מה זה ספורטאי

בני 15 באוגוסט 2012

אני לא יודע מה יש בהם באנשים האלה שנשארו שמוצניקים של כיתה י"א שמצליחים להרתיח אותי כל כך.לא הם כמובן,הדברים שהם חושבים (מה שהופך את זה ללגמרי הם)
בכל סיטואציה אחרת היה נכתב פה על ריאלטי שזה המיץ של הזבל-ובצדק. ואז יש איזה ריאלטי עם גדעון לוי וזה הופך להיות עמוק.
לגבי ריאליטי על כדורגלנים, אני לא יודע כמה זמן יוכלו לראות אותם ישנים.

רטקסס 15 באוגוסט 2012

אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.

פורצה קטמון 15 באוגוסט 2012

תכניסו לתוכנית הזו את דן רומן ואני בפנים…הבנאדם רהוט ואינטלגנטי בצורה שקשה למצוא, ויש לו מה לאמר.

תומאס נוימן 15 באוגוסט 2012

מה כל כך מכעיס בלומר שגדעון לוי ושחנוך דאום שניהם מעניינים מאוד? ושהטלוויזיה הישראלית ברמה נמוכה? אני באופן אישי לא מסכים, אני חושב שיש והיו דברים נפלאים בטלוויזיה הישראלית (מסחרי, כבלים, לוויין ואפילו שידור ציבורי), אבל לא ברור לי למה בורוביץ' מעלה אצל מגיבים כעסים כאלו. ואותו דבר אפשר לומר לגבי כל פוסט אחר של בורוביץ' – כן אפילו על עליונות ספורטאים שחורים. רבותיי, הבן אדם כותב את מה שהוא חושב, עושה את זה בצורה ייחודית ולא מתחנפת וגם אם הוא עושה את זה רק על מנת לעורר פרובוקציה, לרוב הדיונים שמפתחתים בעקבות הפוסטים שלו מעניינים ביותר.

לגבי ההצעה – זה נשמע טוב. זה לא יעבוד ברמת השידור בזמן אמת, אבל בהחלט, בסוף השנה, אם זה יהיה ערוך כמו מחוברים וייבחרו ספורטאים מתאימים – זה יהיה אדיר. השאלה אם זה לא יפריע לעבודה המקצועית. אני לא רואה, למשל, את בלאט מתעד את עצמו באופן הנדרש כי זה פשוט יבוא על חשבון דברים אחרים שהוא חייב יהיה לעשות במסגרת היותו מאמן. לעומת זאת, עם מרבית שחקני הכדורגל, ודאי וודאי מאמני כדורגל, זה לא יפריע כלל וכלל. הייתי הולך קודם כל על שייע. וגם על גוטמן, כי כמאמן נבחרת יש לו עודף זמן. מאיר טפירו. גיא פניני. וואליד באדיר. אורנה אוסטפלד. איתמר צ'יזי'ק. פרוספר אזגי (או אחד מסוגיו, כי חייבים לסגור את הפינה של בעלים הזויים). ברקוביץ' לא מעניין כי הוא כבר overexposed, וכי צריך שתהיה בת-זוג מעניינת. אולי ללכת על אופציית דוידוביץ'. אברם יכול להיות נפלא. ואם יש תקציב בלתי מוגבל – זלאטן (ליהוק מושלם, אבל שמעתי שהוא עולה הרבה כסף).

איציק 15 באוגוסט 2012

תומס, זה לא מרגיז מה שהוא אומר, גם אם לרוב זה לא נכון, כי אם איך שהוא אומר. יש דרך לומר דברים קשים ומקוממים. הם עדיין ירגיזו ויקוממו אך לא ישפילו ולא יגעילו. אצל בורוביץ' זה כבר השידרוג של "להשטין מהמקפצה זה פסה, אבל לחרבן ממנה זו אומנות." סליחה על הביטוי, אך זו ההרגשה לגבי בורוביץ'. אני לא יודע האם זה במכובן או לא, אבל המה שבורוביץ' עושה אין לא שכל ולא כבוד.

צור שפי 15 באוגוסט 2012

קראתי כבר ביקורות טובות על העונות הקודמות של מחוברים/ות וגם על זו. אני לא צופה בתכנית, זה שילוב של מחסור בזמן ורתיעה די קשה מכל מה שמריח ריאליטי. החריג היחיד שהצלחתי לעכל ואפילו להינות ממנו היה "מעושרות", סידרה שהיתה כל כך טראשית עד שכבשה אותי. אני לא מסכים לפסילה הגורפת שלך מחומרים ישראליים. היו כבר סדרות ודרמות מעולות בטלוויזיה, שלא לדבר על סרטי קולנוע.

matipool 15 באוגוסט 2012

לא יצא לי לראות את מחוברים ( מלבד קטעים פה ושם ) אבל הבנתי שיש דיבור חזק על התכנית ובמיוחד על חנוך דאום ( הבת שלי , בת 16 , רואה את כל הסדרה והפכה לסוג של מעריצה של דאום ) .
דן רומן כפי שכתב פורצה קטמון + מורן רוט + ניקי פאלי + הגר פיינר + מורן סמואל + אלכס שטילוב יכולים להיות שילוב מעניין של חוכמה , אינטילגנציה , אמוציות וסיפורי חיים מרתקים .

דורון 15 באוגוסט 2012

אני מציע להעלות מחוברים ספורט בערוץ 24. מועמדים:

ברק יצחקי, אלירן עטר, אביחי ידין, עובד קראוס, שאול אייזנברג, אורן זריף.

לעומתם, תעלה גם תכנית בערוץ 8 עם:

תומר שטיינהאור, דן רומן, עידן מימון, אריק זאבי, יואל רבוזוב, עדי גורדון ודורון שפר

אזי 15 באוגוסט 2012

אורן זריף לא מחובר לכלום…

אודי 15 באוגוסט 2012

יואב בורוביץ היקר
הסכמתי איתך בכמה משפטים בודדים שהצלחת להוציא פה בכתבה הזו:

"אני לא יכול לסבול יצירות ישראליות בטלוויזיה. כמעט כלום במשך הרבה מאוד שנים לא מעניין אותי. אני פשוט חושב שכמעט כל דבר לא מספיק טוב. הכתיבה זה החלק הכי גרוע. אחרי זה המשחק. אחרי זה הנסיונות הפאתטים בכל זאת לרצות את הקהל. פשוט לא סובל יצירה טלוויזיונית ישראלית, כמעט בלי יוצא מן הכלל. "

אבל לפני שאתה אומר דברים כאלו תבחן קצת את עצמך

"אבל גם הוא לא הכי מעניין, למרות שלפעמים כן."
הכתבה הזאת היא כלום לעומת דעה פוליטית שלך וחיזוק הדמות של גדעון שהוא חבר אישי שלך.
אם היית חושב קצת יותר לעומק ומבין שלתת ל 5 שחקני כדורגל מצלמה לתעד את החיים שלהם במשך כמה חודשים היית יודע שזה יכול להיגמר בגמירת קריירה לשחקן / כלא / כל דבר שזה לא יהיה.
אם שחקנים בארץ צוחקים באמצע אירוע שקשור לשואה, אז לתת להם מצלמה ולראות את זה בטלוויזיה זה יותר הגיוני?

קצת חומר למחשבה

הנרי ביבי 15 באוגוסט 2012

אודי -אני הייתי מטיס אותם מבודפשט לפולין לסיור קצר במחנות
אחכ הייתי קונס אותם בגובה כל הבונוסים שהיו אמורים לקבל
אחכ השעיה לכל הקמפיין הקרוב ותורם אותם לניצולי שואה-גם ככה לא נעלה לפחות ננצל את ההזדמנות לחנך
אחכ 100 שעות התנדבות בבבתי אבות לניצולי שואה
הידיעה הבוקר על התקרית הזאת החזירה אותי לימי התיכון שבשיעורי היסטוריה כל ה "ערסים" היו פורצים בצחוק לנוכח כל עדות במבטא
ואז טוענים שזה בכלל יום זכרון לאשכנזים.
אני לא אלך למשחקים בקמפיין הנוכחי ולא אצפה בטלוויזיה

סתמניק 15 באוגוסט 2012

חנוך דאום עמוק ומדהים
גדעון לוי סתם שמאלני טיפש
את הקטעים עם ההומו אני מריץ כדי לא לראות
אמירם טובים חמוד.
סקאזי- מעניין

Chris W 15 באוגוסט 2012

מה תעשה עם מחוברים של כדורגלנים ישראלים?
קמים ב11. עושים אימון בהליכה וצחוקים
הולכים הביתה לישון או לים
הולכים לנמל או למקום התכנסות אחר של ערסים.
שותים מלא
חוזרים ב2 או במקרה הרע ב4 בבוקר לישון

בחו"ל:
אותו דבר +קזינו ודיוטי פרי.
וואו…מרתק.

משה 15 באוגוסט 2012

איך בנאדם שמעריץ בצורה פאתטית את התרבות האמריקאית יכול להתבטא כך על היצירה הישראלית ? על הומלנד, בטיפול, רמזור וכד' שמעת או שהראש שלך נמצא כ"כ עמוק בתוך הישבן שלך ?

ויכסלפיש 16 באוגוסט 2012

בתור מי שאוהב יציה ישראלית, בעיקר קולנוע ולפעמים סדרות, לדעתי העונה הקודמת היתה טובה בהרבה, בעיקר רן שריג ודודו בוסי, וגם ישי גרין וגולדן, ופה רק גדעון לוי מעניין אותי.

סקאזי? יש לו קהל שרוקד לצלילים הסתמיים אז בשבילם הוא תותח, אלי הוא לא מדבר

ויכסלפיש 16 באוגוסט 2012

יצירה ישראלית…

Comments closed