ברבאטוב לעשירים

אתם, כל אוהדי הקבוצות הפאתטיים, כן אתם, שלא מבינים שהבדיחה היא עליכם. שאתם מעודדים ואפילו אוהבים שחקנים שהיום הם אצלכם ומחר הם אצל יריבכם השנואים. אליכם אני כותב.

מה אתם אומרים על המעבר של רובין ואן פרסי מארסנל למאן יונייטד?

כן, אתם אוהדי ארסנל ואוהדי יונייטד- מה יש לכם להגיד להגנתכם?

שאתם פאתטיים. שאתם בוחרים לאהוד קבוצות, שאין בהן כלום. דבר אין בהן. רק מכונות לעשיית כסף. בעולם קפיטליסטי אתם חיים והכדורגל הוא העולם האולטרה-קפיטליסטי. ואתם לוקחים חלק בחגיגת החזירות הזאת.

אני מתבייש בכם.

אז מה אתם אומרים על המעבר של ואן פרסי ליונייטד?

אוהדי ארסנל- אהבתם אותו? אהבתם את נאסרי? אהבתם את ססק פברגאס (אלוהים, איך אפשר לאהוב אותו)?

אהבתם עוד טובים ורבים. והנה, הם כבר לא אצלכם. כי ארסן ונגר משחק לפי חוקים אחרים.

ואתם, אוהדי יונייטד. שנאתם את ואן פרסי כשהיה בארסנל? ספק אם בכלל ספרתם אותו. כי את הקבוצה שלו בצדק לא ספרתם.

ומה הייתה לואן פרסי- עונה אחת (אמנם מזהירה במרביתה) בארסנל? תמיד הוא נפצע. והוא בכלל לא צעיר הבחור הזה. וכעת לשלם עליו 24 מיליון ליש"ט ועוד מיליונים רבים במשכורת.

אני חושב שואן פרסי ביונייטד יהיה ברבאטוב לעשירים. אני חושב שהוא קצת כוסית מדי בשביל היונייטד.

אני חושב שהוא סופר מוכשר- זה ברור. אבל לא הייתי משקיע בו ובגילו ובמצבו את כל הכסף הזה.

*

ממליץ לכולם לצפות בכתבת המופת של עדי הרשליקוביץ', אסף אקרמן וינון סלוצקי ששודרה הערב בחדשות הספורט על יום הבחירות באיגוד הכדורסל. כמה לואו ליייף יכול להיות המירוץ הזה בין המגה-עסקן אבנר קופל למגה-מתעסק צביקה שרף. האמת שבאופן אישי יש לי סימפטיה מסוימת לשני האנשים האלה (בעיקר לצביקה שתמיד מוכן להתראיין ולחוות את דעתו). אך כמה שהמירוץ ביניהם מכוער. וכמה שהכדורסל הישראלי בשפל. וכמה אני חושב שהוא יישאר בשפל, וכמעט לא משנה מי מהם יזכה. ואת כל העליבות הזו יכולתם לראות בכתבה הנהדרת ששודרה הלילה.

ואגב, טוב שהנבחרת הפסידה למונטנגרו.

 

על רכישת ואן פרסי
סיבות לאופטימיות (ושלום לתמימות, בפעם האלף)

50 Comments

יואב אלה 16 באוגוסט 2012

אני חושב שמספיק כבר לבכות על זה שבעלי הכסף תמיד רוכשים את השחקנים הטובים ביותר,מספיק כבר עם הרומנטיקה המזויפת כל שחקנים והסמל,זו עבודה כמו כל עבודה וזו המציאות
אני מאמין שאוהדי יוניטד כבר אוהבים את ואן פרסי שמגיע,למה לא הוא שחקן נהדר

אוהד מטס בירושלים 17 באוגוסט 2012

כביסה. כמו שסיינפלד אמר, אנחנו אוהדים כביסה. השחקנים מתחלפים, לפעמים הקבוצה עוברת עיר ורק המדים נשארים. http://www.youtube.com/watch?v=6WSD6Y2YWj4
אם כי, המדים הסגולים החדשים של ארסנל מעמידים גם את זה במבחן.

ניינר 16 באוגוסט 2012

הכתבה הזו היתה חתיכת הזייה שלא תיאמן. הזייה במובן איך הדברים מתנהלים באיגוד המגוחך הזה. ואיך זה שאייזנברג הנאלח עדיין מושך בחוטים ובוחש בכל מקום? לא פלא שהכדורסל כאן כל כך עלוב עם חבורת המוקיונים שמנהלת אותו

רטקסס 16 באוגוסט 2012

איך היה אומר תומר סיני… הכתבה הזאת – הזיה.

יוסי מהאבטיחים 16 באוגוסט 2012

תומר סיני בטח היה אומר "אזיה"…

אביאל 16 באוגוסט 2012

אני לא מבין מה אתה רוצה מאוהדי יונייטד ? ואן פרסי היה מתקבל בשמחה בכל קבוצה, כמו שאמרתי אצל דורפן אוהדי ארסנל צריכים לשאול את השאלות לגבי הפתטיות של ונגר.

ומה טוב בזה שהנבחרת הפסידה למונטנגרו ? ממה שאני ראיתי היא היתה ראויה מאוד לנצחון והציגה יכולת טובה במשחק ראשון שהוא גם משחק חוץ מול נבחרת טובה מאוד.

עירן 16 באוגוסט 2012

בורוביץ,
כמו שכבר כתבתי לך בעבר – אבי רצון יש רק אחד וטוב שכך.

נסיון להיות חיקוי די נלעג שלו, כמו שאני מפרש את הטורים שלך, זו כבר חתיכת פתטיות רצינית.

Yair 16 באוגוסט 2012

למה ברבטוב לעשירים? מה לעזאזל זה אומר? הבולגרי עלה יותר בהעברה שלקחה רבה יותר זמן
ולשאלתך, מה אוהדי יונייטד אומרים על ההעברה, שהלוואי שהיינו מביאים קשר אחורי אבל עושה רושם שלעולם זה לא יקרה, שכל הפעמים שראיתי גול ש ל ואן פרסי בעונה שעברה ואמרתי שהלוואי והוא היה משחק אצלנו כנראה השתלמו.

ודבר אחרון, מהטקסטים שלך משתמע שאתה כנראה אחד האנשים האומללים על הכדור, תתעודד

יואב בורוביץ' 16 באוגוסט 2012

יאיר- לא אחד האומללים. ה-אומלל ביותר.

Yair 16 באוגוסט 2012

טוב, אני מניח שזה סוג של הישג, ברכות

יואב 16 באוגוסט 2012

ואתה יואב,
אנטי ספורט שכמותך, מה יש לך להגיד להגנתך שאתה מקבל במה כדי להגיד שאתה רק שונא?
האם אתה מבין על מה אתה כותב?
האם אתה חי מפרובקציות?
האם אתה כותב על ספורט כי זה קל יותר?
זאת אומרת קל יותר מאשר על מוסיקה, ציור, ספרות, קולנוע? שם נדרשת התבוננות , סבלנות וראיה של הדברים שעליהם אתה כותב.
בספורט? אתה כללי כמו הים. קצת עושה גלים.

כמעריץ רוני(אתה) ציפיתי ממך להזיל ריר על שיתוף פעולה בינו לבין ואן פרסי.איפה אתה ואהבת כדורגל אמיתית.ברור שתחמיץ את ההנחתה. אתה וואן טריק פוני.

טל המנצ'סטרי 16 באוגוסט 2012

יואב,

אני בעיקר מרחם עליו כי אין לו את זה, בלב ובכלל, כנראה שגם מעולם לא היה לו.
אין לו את הריגוש המטורף שעובר לנו בורידים לקראת מחזור הפתיחה,
לקראת משחק, לקראת שיתוף פעולה כזה או אחר על הדשא ובגלל זה כל מה שיצא לו לחשוב ולכתוב עליו ביום מרגש כמו שעבר אתמול על אוהדי יונייטד או יום דכאוני במיוחד על אוהדי ארסנל זה כלום ושום דבר.
הוא מעולם לא ירגיש את עוצמות ההצלחה וגם לא את דיכאון ההפסד כפי שאנחנו מרגישים זאת על בשרנו ובנפשנו.
הוא כותב על כדורגל כמו עוד אלף ואחת כאלה שנותנים להם עט ובמה
אבל הוא בחיים לא ירגיש את הכדורגל כפי שאוהדים אמיתיים חיים ומרגישים ולכן זה בעיקר פאתטי שאחד כזה מחפש להטיף לנו מוסר.

אבל זה בסדר, אנחנו נישאר בכדורגל, הוא יעביר ערוץ בטלוויזיה, פעם לטניס ופעם לכדורסל, פעם לכדורגל ושוב פעם לכדורסל…והוא גם יכתוב על זה, אנחנו נמשיך לחיות את זה.

יונתן 16 באוגוסט 2012

בורו, מה הקטע? מה הסיפור? אתה פשוט נהנה להיכנס בכל מי שהספורט יקר לליבו, סתם בגלל איזה תסביך אישי, או מה?
אתה מחפש להגיע למסקנות חותכות, ובעקבותיהן אתה מרגיש לגיטימציה להיכנס בכל מי שבסגנון חייו לא חי לפי התובנות העמוקות שלך. מה שעצוב זה שהתובנות הללו מסתכמות במשפטים בני כמה מילים כל אחד. אין פה טיעון עמוק, רציף, מחושב. זה פשוט מעליב.
ואם אתה כל כך עומד מאחורי המילים שלך, מאחורי התדמית הזו שאתה מנסה לצייר, מאחורי העמדות והמסקנות שלך, הרשה לי לשאול אותך כמה שאלות:

איזו קבוצת ספורט בעולם אתה אוהד? מה הפך אותך לאוהד שלה?
מה ענף הספורט החביב עליך? למה דווקא הוא?
מי הספורטאי הישראלי שאתה הכי מעריך? והכדורגלן הישראלי?
מהי עמדתך (האמיתית) לגבי בית"ר ירושלים, מאבקיה להישרדות או בכלל עמדתך הנוגעת לזכות הקיום של הקבוצה הזאת, אותה אתה מסקר במקומון ירושלמי?

אני (ואני בטוח שאני לא היחיד) מאוד אשמח לקבל תשובות.

יואב בורוביץ' 17 באוגוסט 2012

יואב- האמת שהביקורת שלך לא רעה*. אני באמת מעריץ רוני. חושב שהוא טוב מואן פרסי בשתי דרגות לפחות. הלוואי שימשיך להראות לכל אוהדי יונייטד שבלעדיו הקבוצה הזו כמעט לא שווה פרוטה.

* אני כותב על ספורט כי אני הרבה יותר מחובר לספורט ואוהב ספורט. אני יודע שקשה לך להאמין. אך זו האמת- לפחות כך אני מרגיש.

אלברט פירות 16 באוגוסט 2012

זה נקודה שמעט מאוד התעסקו בה,ואן פרסי נושק ל30,עם חוזה ל4-5 שנים יונייטד לוקחים איתו סיכון גדול.

הם כנראה יקבלו ברבטוב תוך איזה שנתיים

Abe 16 באוגוסט 2012

מאמר חןבה של מנחם באתר שלו

תiמר 17 באוגוסט 2012

חחח.. בטח מנחם כתב את התגובה הזאת..

MG 16 באוגוסט 2012

יואבי, כמה דברים:
1. התגובות לפוסט אתמול (כולל שלי) הגיעו לטונים צורמים ועל כך אני מתנצל. אני חושב שכולנו (קודם כל אני, אח"כ אתה ולבסוף שאר המגיבים) צריכים לספור עד 10 בין הרגע שהם מסיימים לקרוא את הפוסטים שלך או התגובות להן לבין הרגע שהם מגיבים. יכול להיות שאני נאיבי, אבל אני מרגיש שנוצר כדור שלג שמאיב על התגובות בכל האתר.
2. (העתקה של התגובה מהפוסט של דורפן)אני מבין את מורת הרוח שלכם, אבל אתם שוכחים דבר אחד חשוב מאד. ארסנל היא חברה מונפקת. הווה אומר שמטרתה היא השאת רווחים. המחויבות של מנהליה (גם אם זה לא מוצא חן בעיניכם) היא עבור המשקיעים (בעלי המניות). אני לא אומר אם זה מוצדק או לאו, אך זהו המצב לאשורו. חזקה על מנהלי הקבוצה, שבכל מהלך הם רואים את הרווחים שינבעו ממנו לטווח הקצר והארוך. הביקורת על המנהלים יכולה להיות רק אם לדעתכם תהיה פגיעה ברווחיות (השגיות, רצון של שחקנים אחרים להגיע, מרצ'נדייז וכו').
3. העברות כאלה משמחות אותי ואני אסביר – זה עוד שלב בדרך לכך שהאהדה לקבוצה תקח אחוזים גדולים יותר והאהדה לשחקנים קטנים יותר. אני לא חושב שהמחויבות שלי למקום העבודה (או של מקום העבודה אלי) גדולה יותר מהמצב בקבוצת כדורגל, ולכן אני מבין שאדם/מקום עבודה בוחרים להיפרד (בכל הסיבות שמצויות בעל העברה).
4. העברת לפרוסנר? קראת בעצמך? זה היה כל כך גרוע שזה אפילו לא שווה תגובה (שלא לדבר על פרסום)?

אזי 16 באוגוסט 2012

בקשר לחברה מונפקת.
גם אם נתייחס לארסנל כמו אל חברה ולא אל קבוצת ספורט (עם אוהדי וחוסר רציונאליות וכו'), הם לא נראים לי מתנהלים נכון.
כי בקצב ההתקדמות שלהם, אני לא בטוח איזה שחקנים צעירים יעדיפו להגיע אליהם עוד כמה שנים.
הרי בקצב הזה הקבוצה תהפוף לאברטון וטוטנהם. וזה הרבה פחות ממה שהחברה הזאת יכלה להיות.

MG 16 באוגוסט 2012

אזי, אני לא שופט אם המהלך נכון או לאו כלכלית. אני רק אומר שהמחוייבות לבעלי המניות גדולה יותר, ולכן השיקול הכלכלי (בט"ק ובט"א) הוא המכריע. יכול מאד להיות שמדובר על החלטה עיסקית גרועה כמובן שמעבר לרווחים יש אספקטים של התנהלות שוטפת של ארגון שאסור לשכוח (תזרימי מזומנים, אפשרויות מימון וכו').

עופר פרוסנר 16 באוגוסט 2012

ארסנל היא לא חברה מונפקת רגילה, והמניות שלה כמעט ולא נסחרות. למעלה מ95 אחוז ממנה מוחזק על ידי שני אנשים, ככה שאין פה שום עניין כזה, לדעתי.

MG 16 באוגוסט 2012

אם זהו אכן המצב, אז באמת אין רלוונטיות למה שכתבתי.

רועי 16 באוגוסט 2012

הבנתי… וב NBA היקר שלך, שמבחינתך כל הכדורסל מת ברגע שהוא נגמר ועד שהוא מתחיל, הכל רומנטיות דביקה, אכן, החיבור בין לברון ג'יימס לקליבלנד ואוהדיה היה רומנטי מאין כמותו.
בערך כמו החיבור בין הווארד למג'יק.
אז גם אוהדי קבוצות ה NBA פאתטים לשיטתך ?

אני 16 באוגוסט 2012

מילא הכתבה המשעממת והמטופשת
אבל למה גם היכולת-כתיבה הנוראית.
הכל משפטים בדידים בלי קשר בלי שום עריכה או כשרון כתיבה.
נורא ואיום.

אורי דב 16 באוגוסט 2012

די, לא נעים לקרוא את התגובות האלה, גם כשיש בהם משהו…

MG 16 באוגוסט 2012

אכן. כתבתי את זה בסעיף 1 בתגובה 9, אבל אני רואה שדי מתעלמים ממני.

יוסיין 16 באוגוסט 2012

שמע אתה סותר את עצמך לאורך כל הכתבה. ואן פרסי סופר מוכשר, אבל הוא כוסית מדי בשביל היונייטד בגלל הגיל והפציעות?
להזכיר לך שתיירי הנרי הגיע לברצלונה כשחשבו שהוא כבר מעבר לשיא והוא נתן 3 עונות נהדרות?
להזכיר לך שפטר צ'ך שבר את הגולגולת, ואחרי שאנשים כמוך אמרו שהוא כבר לא יחזור, הוא הציל את צ'לסי מאות פעמים ויש לו חלק ענק בזכייה בצ'מפיונס לפניי שלושה חודשים?
אוהדי ארסנל הם אוהדים נהדרים כי הם אוהדים מתוך אהבה ולא בכלל שהיא מצליחה. ארסנל לא לקחה תואר 8 שנים. אתה קורא להם פאתטיים?
אפס.

ברברוביץ' 16 באוגוסט 2012

בשלוש מילים:
מה אתה רוצה???
אהדת ספורט איננה דבר רציונלי, בדיוק כמו חיבה לספרים או תוכניות טלוויזיה – זה בידור שאפשר להנות ממנו הרבה יותר אם מרגישים מעורבות רגשית.
לעומת זאת נשאלת השאלה – למה אתה עיתונאי ספורט? ברי אתה מתפרנס מכל אותם אוהדים פאתטיים שהרבית להשמיץץ

נ.ב.
הנ.ב.א זה הבלוף הכי גדול שיש בספורט העולמי

רטקסס 16 באוגוסט 2012

מילה על אהדת ספורט ובחירה.
אני מאמין שרובנו התחלנו לאהוד קבוצת ספורט בפעם הראשונה מהחלטה "לא רציונאלית":
שחקן אהוב, דחיפה של המשפחה, חברים, מיקום בארץ, ביקורים בחו"ל וכו'.
אני לא אמור לשנות את האהדה שלי לקבוצה בצרפת (פ.ס.ז, אם תהיתם) בגלל שקנה אותם שייח סעודי והם קונים כל אורן ניסים ב40 מיליון דולר. אני גם לא אמור להפסיק לאהוד את מנצ'סטר בגלל שהם רכשו את ואן פרסי.
יש בקבוצות הללו הרבה יותר מ"דבר" והן הרבה יותר מ"מכונה לעשיית כסף".
אם כבר אז כבר, להזדהות רגשית עם קבוצה, לכאוב על הפסדים שלה, לדמוע בנצחונות – זה משהו שלדעתי קיים אצל כל אחד (או צריך להיות קיים) רק עם קבוצה אחת, מקסימום שתיים. אז בשביל להזדהות רגשית יש לי את מכבי.
בשביל לאהוב קבוצה בפרמיירליג יש לי את מנצ'סטר עם ואן פרסי, ויאללה טריפל השנה :-)

תומאס נוימן 16 באוגוסט 2012

הכתבה על הבחירות היתה אכן נהדרת ומשעשעת באופן יוצא דופן. בקשר לפוסט של אתמול, צריך "מחוברים" עם שאול אייזנברג – דחוף. הייתי מציע כי שלושת מכיני הכתבה מערוץ הספורט יהיו אמונים על המלאכה.

אשר לואן-פרסי – לא צריך להתרגש. כבר התרגלנו לפני שנים רבות. בורוביץ' – אצלך אין אהדת קבוצה, אלא יותר אהדת שחקנים. לכן קשה לך להבין את האוהדים ה"פאתטיים" שהולכים בצורה עיוורת עם קבוצה שמחתימה שחקנים של יריבה צנועה.

שד אדום 16 באוגוסט 2012

יואב כחת כמה דברים חשובים!!!!
גם מנצ'סטר יונייטד וגם ארסנל לקחו אליפויות עם 6-7 שחקני בית מהאקדמיה שלהם ואפילו בנו שושלת רחמנא לצלן ובניגוד גמור לאליפויות של צ'לסי ומנצ'סטר סיטי שנטו נקנו בכסף של רכש. בחרת ליפול דווקא על 2 הקבוצות אשר משביחות שחקנים כמו מפעל בעיקר ארסנל ושהכסף שהוצא על שחקנים לא בקנה מידה של צ'לסי והסיטי, את הדברים שכתבת מוטב היה לכתוב אחרי משחק האליפות של הסיטי. ישנת יותר מידי זמן, הבדיחה היא עליך

הצד התכלת של העיר 16 באוגוסט 2012

לפני שתתחילו לצעוק פה שאין לי זכות דיבור אני חייב לציין שאמנם אני קצת חושש מהרכישה של ואן פרסי אבל לא בטוח שההגמוניה תשוב כל כך בקלות לטראפורד קשישא. סיטי בעונה שעברה, לדעתי, בכלל לא היו קרובים למימוש הפוטנציאל ולכן עם שיפור העונה הם יכולים להיות הרבה יותר טובים אפילו בלי רכש מוצלח…
בכל מקרה יהיה מאבק מטורף !!! אפשר רק לחכות ולראות…

ובורוביץ' – אני מוכן לסלוח על זה שגנבת את השמשייה בתנאי שתופיע עם איפור כחול-לבן במוצאי בשבת הקרובה בראשון-לציון כדי לעודד את נבחרתנו במסעה ההירואי מול האריות מטאלין

יואב בורוביץ' 17 באוגוסט 2012

תכלת- כבר שנים רבות אני לא אוהד את נבחרות ישראל. ואני לא חושב שזה ישתנה בקרוב.

ניסים האפסנאי 23 באוגוסט 2012

איזה קול אתה בורוביץ', כמה מגניב מצדך להיוט פוסט ציוני, מיזנטרופ וציני.
אני בטוח שנעים לך להיות חבר בחברת עצמך.

שחר 16 באוגוסט 2012

ומה לגביכם עיתנואי הספורט שרק בוכים על כמה הכדורגל גרוע,

והכדורסל בארץ פח, וממשיכים לירוק אל עבר הבאר ממנה אתם שותים כך כך יפה. אבל להעביר ביקורת זה קל, לנסות ולמצוא את הדברים הטובים ואותם לשדר, כדי להראות שאפשר אחרת זה בעיה. ככה זה שהכול
אצלכם מונע מאינטרס. חדשות הספורט שבימי חמישי כי מכבים משודרים הופכים להיות חדשות מכבי ספורט, אך בשנה שלא שדרו את מכבי אפילו לא הראו את גמר היורוליג. מה אתה בביקורת על קפיטלזים, כשאתה כותב במקום שבמקור היה מקום להעביר ביקורת על התקשורת והפך להיות שופר של ערוץ הספורט.
ככה זה שאתה מכביסט-מרשה לעצמך להעביר ביקורת על כולם חוץ מעל עצמך

שחר 16 באוגוסט 2012

סליחה התכוונתי עיתונות הספורט, אבל בגלל שזה בוער בעצמותיי הכעס

זה יצא ככה.

צור שפי 16 באוגוסט 2012

נו, ולי לא כאב כששמעון גרשון הלך לבית״ר וכשאניימה הולך עכשיו למכבי? הרי ברור שהאוהדים נאמנים והשחקנים שכירי כדור, שלא לומר זונות. זו דרכו של עולם.

יוסי 16 באוגוסט 2012

תשמע אתה פשוט כותב רדוד, בלי טיפה של עומק. מה אתה מבין בכלל?? רואים שאין בך אהבה למשחק ובטח לא לקבוצה כלשהי. אתה מסכן שאתה לא חווה שום הזדהות ואהבה עם קבוצה כלשהי, כותב לנו פה מילים ריקות מתוכן רק כדי לצאת איזה מגניב שמסתכל על משחק הכדורגל כביכול מבחוץ ולא נכנס לכל הטירוף הזה. אתה פאתטי ברמות על.

השם 16 באוגוסט 2012

אני לא סופר אנשים כמוך שמבלבלים את השכל … מה קרה התעוררת? הכדורגל קיים די הרבה זמן, שום דבר לא השתנה .. תמיד היו העברות כאלה ואחרות, לא צריך להתרגש מזה כמו איזה פולנייה שמתלוננת ..

מה זה? 16 באוגוסט 2012

מה זה השטויות האלו שאתם מעלים פה באתר?!
זו כתבה?
פשוט תת רמה, מגעיל! לא מתאים לאתר ברמתכם.
ומי זה הכותב הזה יואב בורוגכגכדגכ? לא הייתי נותן לו לכתוב תפריט לקיוסק.

אריק 16 באוגוסט 2012

יואב בורוביץ: ײלא הייתי משקיע בו,ײ אוי ויי פרגי בטח תופס את הראש. אוי מה עשיתי השקעתי בשחקן שבורובית לא היה משקיע בו

מישו שמבין 16 באוגוסט 2012

אם אתה בז לאוהדי קבוצות ספורט, לא מבין את הבסיס שלהם ועדיין עוסק במקצוע הזה – פשוט תתפטר. זה יחסוך לכולנו את המבוכה.

אוביק 16 באוגוסט 2012

יואב
עזוב את זה שאני לא מסכים עם מילה ממה שכתבת בכתבה הזאת,
אבל לכתוב שטוב שהנבחרת הפסידה אתמול?למה? איך בן אדם מגיע לרמה שהוא לא אוהד יותר את הנבחרת שלו?

רועי מ 16 באוגוסט 2012

בורוביץ יפה אמרת זה דבר עם אמוציות רבות.

אבל איך אומרים אומנם הכדורגל זה מקצועני עכשיו למעשה כבר שנים רבות הכדורגל הבריטי מקצועני בכל המובנים.

אבל אני אוהד את הקבוצה ולא מקבל שכר , להפך אני מוציא מידי פעם כסף על ליברפול. אין לי ברירהף
וזה ברור שכמה שאהבנו את טורס עכשיו אנחנו שונאים אותו.
כמו שפרוסנר השני כתב, אני לא מאחל לפרסי ]ציעה חס וחלילה, הוא בכל מקרה יפצע.
וכמה אני אמשח שיוגב לא יצליח לא בנחברת ולא באמא רוסיה. ככה זה אמוציות.

ירושלמי 16 באוגוסט 2012

קצת הגזמתם חברים.
מי שלא מתאים לו, שלא יכנס ולא יקרא את הפוסטים של בורוביץ', אני לא מחסידיו הגדולים (וגם לא מהקטנים) אבל זו לא סיבה לעשות לו רצח אופי.

קונקרטית חד משמעית לא מסכים. המועדון הוא מעל כל שחקן שנקנה או נמכר. לגיטימי בעיניי שהיונייטד יעריצו מעתה את ואן פרסי ואוהדי ארסנל יקללו אותו. עוד לא נולד השחקן שבגללו צריך לסגור מועדון.

הרבי מיעוטו 16 באוגוסט 2012

סלחו לי, אבל אני פשוט נגעל מכמות הרפש ששופכים פה על בורוביץ', וזה ממש לא רלבנטי אם מסכימים איתו או לא. להזכיר לכל המבקרים: אתם נמצאים בבלוג. בלוג הוא קיצור באנגלית ל webb log- יומן רשת. כמו היומן שכתבתם בכיתה ה'- רק ברשת. בלוג הוא מקום בו אדם כותב את ליבו (או את הפרובוקציות שלו. או את מה שלעזאזל מתחשק לו).את הבחלט מוזמנים להכנס ולקרוא, ולהגיב בחיוב או בשלילה על הכתוב ביומן. בשביל זה הוא ברשת. הבעיה היא שאתם נכנסים ליומן שלו ותוקפים אותו לא על מה שהוא כתב אלא לגופו של אדם, וזה כבר חוצפה.

יעקב לוי 17 באוגוסט 2012

זאת לא חוצפה, כי יומן הוא דבר אישי, בעוד שהבלוג הזה מופץ לקהל רחב ומיועד לו, ולכן טבעי שתהיה ביקורת מצד הקוראים.

זן נדיר 18 באוגוסט 2012

תשמע בורוביץ', סימפטום ההלקאה עצמית-שמאלנית-יהודו-נוצרית שלך כבר מזמן יצא מפרופורציות. ברצינות חבר, נהיה משביז לקרוא פוסטים שלך.

במלכוד 22 מספר איזה זקן שהוא הצליח לעבור את המהפכה של מוסוליני בשלום, ואחר כך את הכיבוש הנאצי, ואחר כך את הכיבוש האמריקאי. שואלים אותו: מה הסוד שלך ?
אז הוא אומר – בכל פעם שהגיעו חיילים יצאתי לקראתם בפרחים ובצהלות.

משל לכלכלה העולמית- היא כבר נכבשה בידי הקפיטליזם. עכשיו אני מציע לך לצאת אליה בפרחים.

זן נדיר 18 באוגוסט 2012

נ.ב: אני אוהד יונייטד. הסמל שעל החולצה הוא האהבה שלי, ולא השם שמאחורה. השחקנים הם בסך הכל כלים בידי המועדון. אי אפשר לצפות מהם שיתנהגו אחרת.

Comments closed