של מי הבזיון?

מכבי חיפה חלשה העונה. מכבי חיפה לא משכנעת כבר הרבה שנים. מכבי חיפה כבר המון זמן היא לא מכבי חיפה. התקשורת כמעט ולא מתייחסת לכך וכל פעם שיש כשלון במכבי חיפה, ויש המון בשנים האחרונות, מטפלים בכך באותה נימת תדהמה ובזיון. הבזיון הוא של התקשורת שכמעט אף פעם לא מתייחסת לתמונה הרחבה והעמוקה והיא שחרפתה של חיפה היא על כך שכבר שנים היא לא משחקת את הכדורגל שפרסם אותה והיא גם לא מצליחה.

אבל כעת אני רוצה לכתוב על חרפת התקשורת בעניין רובן עטר. לכאורה, חיפה באמת כושלת השנה. אולי זו פתיחת העונה הכי גרועה שלה בעידן המודרני. הקבוצה לא משחקת איום ונורא במרבית המשחקים אך התוצאות שלה איומות. אז כמעט כל התקשורת עולה על עטר. דורשת את ראשו. מצטטת שחקנים בעילום שם שמאשימים אותו. "אבי הכשלון" מכנים אותו אותם אפסי אפסים.

ועטר, כמו עטר, לא הבן אדם הכי מתוחכם בעולם. הוא גם לא אוהב עיתונאים. בצדק.

ועדיין, הוא עושה טעויות בתנהלות שלו מולם. נכנס למלחמות מיותרות לפעמים. אבל בעיקר נדמה שהוא סולד מהם ולכן מנסה לשדר שהוא לא סופר אותם (אבל נראה שהוא דווקא כן).

והעיתונאים ממשיכים לשתות לו את הדם. הם חייבים את ראשו. מנסים להעביר אינספור מסרים- בתחילה סמוים וכעת לגמרי גלויים- שהדבר החכם הוא להכתיר את ניסוי עטר ככשלון ולהיפטר ממנו.

האכזריות והשטחיות. קול המון כקול שדי.

שוכחים שעטר במשך שנים רבות הצליח במכבי נתניה, לא קבוצה גדולה. כמה מאמנים מצליחים כאן כפי שהוא הצליח במשך כל כך הרבה שנים?

נוח כעת לאנשים לומר: הוא הצליח בקבוצה בינונית-קטנה, מכבי חיפה זו אופרה אחרת.

אבל בל נשכח- גם את אלישע פיטרו (ובמשך זמן רב לא היו מרוצים ממנו) וגם את רוני לוי וגם את אברם. מתי היה כאן מאמן בחיפה שהיה קונצנזוס סביבו? אפילו סביב שפיגל לא היה קונצנזוס כי שחר משום מה הסתייג ממנו (וגם את גיורא האשימו בכך שעם חיפה סופיריורית הוא לא זכה באליפות ב-95).

ואני שוב אומר: הסיפור הוא שמכבי חיפה כבר שנים זונחת את התדמית שלה. במו רגליה היא הופכת אותו למיתוס. איפה הברק? איפה הגאונות? איפה הכדורגל ההתקפי? איפה הירוק של הכרמל ששינה כאן את פני הכדורגל בארץ?

חיפה במשך שנים היא עוד קבוצה חזירית. כבר מזמן החל שחר לקנות מכל הבא ליד בליגה. הוא היה חזיר, ובסופו של דבר גם שילם על כך את המחיר. גם שחקני בית מוכשרים (שגדלו בקצב פחות תדיר מבעבר) לא מצאו מקומם (עדן בן בסט, תומר חמד, סארי פלח וכמובן הבנים של- חנן ממן, רן אבוקרט ועוד).

אבל התקשורת כמעט ולא נוגעת בכל הבעיות שפוגעות בחיפה במשך שנים. הרבה יותר סקסי ונוטף דם להתייחס רק לרובן עטר.

אז אני חושב שעטר מוכרח להישאר. אני חושב שאם עטר מתפטר הוא אפס מאופס. ואם שחר מפטר אותו (או נותן לו ללכת) הוא אפס מאופס.

כי עטר הוכיח בנתניה במשך שנים שהוא מאמן מספיק טוב. הוסיפו לכך את ההיסטוריה שלו כשחקן וכסמל, והוא מוכרח להישאר בחיפה.

הבעיה של חיפה היא לא עטר. השחקנים שלה פשוט לא מספיק טובים. נכון שהם הרבה פחות גרועים מהמאזן הנוכחי שלהם, ועדיין הם לא מספיק טובים.

ואני נזכר בולדימיר דבאלישווילי, חלוץ פלגמט למדי אבל גולר שלחיפה לא היה כמותו הרבה שנים, ואיך הוא הושפל כאן כל הזמן עד שנזרק בסוג של בושת פנים.

מה הם עשו מאז שדאבלישווילי עזב לקבוצה עלומה בפולין?

העיקר שהחתימו את תמיר כהן, חומץ בן יין, ב-300 אלף יורו לעונה.

גאון יעקנלה שחר (ה-אתרוג של תקשורת הספורט לדורותיה).

אי אפשר להיות ישראלי חובב כדורגל שגדל בשנות ה-80 וה-90 ולא לרכוש כבוד ואולי אפילו קצת הערצה למכבי חיפה ובעיקר לאתוס שייצג אותה.

כיום אני בעיקר מזלזל בחיפה.

והתקשורת שמסקרת אותה- עלובה בהרבה.

 

 

שבתרבות - עוד קצת אמריקה
מר שחר, עשה את הדבר הנכון

27 Comments

יואב דובינסקי 26 באוקטובר 2012

נתחיל בזה שהתגעגעתי לטורים שלך כי אתה אחד האנשים שאני הכי אוהב לקרוא.
אמשיך ואומר שביום חמישי נפגשתי לצהריים עם אחד מחבריי הטובים בתקשורת ואיש נרגן לא פחות משנינו, אוריאל אסקל, ושוחחנו עליך בחיבה גדולה.
ג'ון סטוארט מכנה את פוקס ניוז כ"בולשיט מאונטיין". זה מה שאני חושב על רוב תקשורת הספורט בישראל כיום

משה אלקלעי 26 באוקטובר 2012

מר בורוביץ היקר מילותייך בסלע אמת לאמיתה לו הייתי אני כותב את הטור לא הייתי משנה בו מילה אחת שחוקה בוז ענק לתקשורת המקומית כולל הללי בן דור תומר לוי שאת כולם אני מכיר ומוקיר אולם כמה צודק אתה בפיספוס הענק של העיתונאים המקומיים בחיפה וגם במצטרפים מגוש דן שפשוט לא זיהו ולא ניסו לזהות ואולי לא רצו לראות את מה שכתבת כאן באותיות קידוש לבנה מכבי מזייפת כבר שנים והמקומבן מכולם בקבוצה בראש המאכזבים

עוז הר אדיר 26 באוקטובר 2012

טור מצוין, וצודק דובינסקי – תקשורת הספורט בישראל היא ברובה המוחלט בולשיט מאונטיין

נאפולי 26 באוקטובר 2012

זו הכתבה הכי מופרכת ששמעתי בחיים שלי.
עטר הוא קונצנזוס? אתה בעצמך אמרת שכל התקשורת מבקרת אותו.
התקשורת בארץ אכזרית? אתה זה שכמעט כל טור דורש לשחוט ולפטר כל מה שזז.
מה גם שאתה אומר שהשחקנים הם הבעיה ולא עטר – הוא בחר אותם.
ד"א אני לא מבין למה כולם אומרים שחנן ממן הוא שחקן בית של מכבי חיפה, הוא בכלל גדל בהפועל חיפה.

MG 26 באוקטובר 2012

בורו, גם כאשר איני מסכים עם דברים שנכתבים עם פוסטים באתר, אני משתדל לענות בצורה עניינית ומכובדת, אבל אתה פשוט בושה וחרפה!!!
איך אתה בכלל מעז לבקר את התקשורת ובאותו הפוסט ממש לפרסם דברים שגובלים בהוצאת דיבה? שקרים על גבי שקרים!
אין לך שום יושרה או כבוד למקצוע?
גרנט הלך מיוזמתו לנבחרת, למרות שרצו שהוא ימשיך.
לרוני לוי ואלישע לוי פשוט לא חידשו את החוזה, אבל ממש לא פיטרו אותם. הרי כל שנה יש שחקנים שהקבוצה בוחרת לא לחדש להם את החוזה או שמיוזמתם בוחרים לא לחדשו – מה ההבדל?
לאלישע לוי חידשו חוזה 3 פעמים ברציפות. זה יפה ומרשים בנוף הכדורגל הישראלי.
האם שאתה בוחר לא לחדש את חוזה השכירות מול בעל הבית אתה חוטא במשהו? כמובן שלא.
קונצנזוס, אם אתה כבר שואל, היה סביב יצחק שום (היחיד משנת 200 שלא לקח אליפות בעונתו הראשונה) והוא בחר לעזוב ליוון. חבל שלא שמעת כמה שרו לו בג'.
להעביר ביקורת על רמת הכדורגל זה בסדר, אבל כשלונות? קצת על השנים האחרונות במכבי חיפה (ממינויו של אלישע):
1. 2 אליפויות (ללא התקציב הגבוה בליגה).
2. שיעור ההצלחה הגבוה בתולדות המדינה (עונת הקיזוז).
3. העפלה לליגת האלופות.
4. העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופאית.
5. הניצחון הכי גבוה במפעל אירופאי (לא כולל מוקדמות) מאז הצטרפות ישראל לאירופה.
6. 3 פעמים גמר גביע.
7. זכייה בגביע הטוטו.
*** כל זה ב-4 השנים האחרונות. האם יש קבוצה ישראלית שהשיגה יותר בטווח הזמן הזה? אולי הפועל ת"א שווה.
אין ספק – מכבי חיפה בשנים האחרונות היא כישלון חרוץ, אבל אתה הצלחה מסחררת.

סביר בעיני שאתה כותב פוסטים בדעות שעלולות להיחשב קיצוניות, אבל גיבוב של שטויות ושקרים בפוסט לעיל קיצוני אפילו בשבילך.

מקווה שלא נפגעת, כיוון שזו לא הייתה המטרה.

שבת שלום.

אזי 26 באוקטובר 2012

נפגע? זה רק מזין את המפלצת.
כל מילה בסלע.

נאפולי 26 באוקטובר 2012

כל כך נכון

יוסי 27 באוקטובר 2012

אין ספק שבורוביץ' הוא קשקשן ודמגוג חסר תקנה ואין בדברים האמורים לגרוע ולו במעט מתארי הגנאי שהדבקת לו.
אבל האמת היא, שלא חשוב כמה פעמים תספור את שתי האליפויות האחרונות, קדנצית אלישע תיחרט בהיסטוריה כקדנצית "הביזיונות".
1. להגיע לשלושה גמרים בארבע שנים זה יפה, אבל להפסיד שלושה גמרים בארבע שנים זה ביזיון מהסוג שיוצר מיתולוגיות.
2.להגיע לצ'מפיוס זה יפה, אבל לקבוע שיא שלילי של 0-0-0, זה ביזיון מהסוג שנכנס להיסטוריה של המועדון.
3.אחוזי הצלחה גבוהים מול עכו ורמת-גן זה נחמד, אבל לחטוף שלישיות או רביעיות במשחקי עונה אלה ביזיונות מהסוג שנכנס לד-נ-א של מועדון.
4.להפסיד אליפות בגלל הקיזוז זה טראגי, אבל להתפרק סתם בסיבוב האחרון עם אנטי-כדורגל ובסוף להפסיד את האליפות במחזור האחרון מול בני יהודה כשזה ברגליים שלך זו התבזות שמעצבת אופי.

MG 27 באוקטובר 2012

התייחסות קצרה:
3. התייחסתי לאחוזי ההצלחה בעונת הקיזוז. בעונה זו מכבי חיפה לא ספגה 3 שערים ומעלה באף משחק ליגה במהלך כל העונה.
4. 10 מ-15 זה לא מספיק, אבל בטח לא התפרקות.

אני קונה מכל מאמן את אותם הישגים וכישלונות במשך 4 שנים.

ניתאי 27 באוקטובר 2012

אני מסכים עם רוח הדברים של בורו. הניסוח הוא הניסוח של בורו, אבל רוח הדברים נכונה. מכבי חיפה, קרי יעקב שחר, שינו את הגישה מהותית עם בואו של גיידאמק. במקום להיות הכי טובים והכי דורסים וכו' נהיינו שפיות כלכלית. בימים של אלישע זה אפילו פעל. התוצאה של המדיניות הזאת התבטאה גם על המגרש: אז נכון שעוד יש תוצאות, וכנראה גם יהיו פה ושם הישגים, אבל כדורגל כבר מזמן אין. גם בשנים האחרונות של רוני לוי, ובטח כל השנים של אלישע אנחנו לא רואים כדורגל מבריק (להוציא אולי כמה מחזורים במקביל לצמפיונס). כמו שאמר יוסי, באופן מפתיע לכל ההישגים למעלה יש גם מקבילה של הישג שלילי, וזה רע מאוד. וכרגיל, השאלה מה קדימה, לא מה היה. הפועל מצליחים להשאיר אותנו מאחור, בטח במשחקים, להערכתי גם בהישגים (אם כי זה קרוב). מכבי ת"א רק מתחזקים, וגם הקבוצות הקטות כבר לא חוששות כמו בעבר. ואצלנו שחר עדיין עושה קונצים לראובן על הקשר האחורי לפני העונה, רק כדי להביא 3 קשרים אחוריים אחרי שהתחילה. גם משלם יותר וגם משלם בנקודות על חוסר מוכנות. רק כדוגמא.

MG 27 באוקטובר 2012

בין מה שאתה כתבת פה ובין השקרים של בורו כנראה שהדבר היחיד המשותף הוא המונח האמורפי "רוח הדברים".
אתה כותב דעה לגיטימית שניתן להסכים איתה או לאו. בשבילו המציאות היא המלצה בלתי מחייבת.

ניתאי 27 באוקטובר 2012

האמת היא לא נר לרגליו, זה בטוח.
אבל בעובדה שניהולית חיפה כבר שנים יורדת לרמה של הליגה ולא להפך, ושממעטים לדבר על זה – הוא צודק.
על הכדורגל אפשר חהתווכח.

ירוק 27 באוקטובר 2012

לצערי אני לא יכול שלא להסכים עם ניתאי. עזבו את העבר, אפשר להתווכח על ההישגים והרמה. מה שנראה מדאיג למדי הוא ההווה, ועוד יותר גרוע – העתיד.

MG 27 באוקטובר 2012

ירוק, אם זה שווה משהו אז הנוער 7 מ-7 העונה…
וברצינות, אני לא יודע בני כמה אתם אוו כמה הזיכרון שלכם טוב, אבל בשנות ה-90 המאוחרות היינו קבוצת מרכז טבלה-שיפולי צמרת ובשנות ה-2000 זכינו ב-9 אליפויות ו-2 העפלות לליגת האלופות.
לכל מועדון, בליגה תחרותית ברמה סבירה, יש גם שנים פחות טובות.
אני לא אומר שאין שינויים שצריכים להתבצע, אבל סומך על שחר וצ'יזיק שידעו לבצעם.
עם 5 שנים רצופות לא נזכה בתואר ולא נעפיל לאירופה, אתחיל לדאוג.
ובמקרה הכי גרוע, אולי, כמו סבי ואבי, גם אני אזכה לעונת משחקים בליגת המשנה…

איציק 26 באוקטובר 2012

אני לא רוצה להתייחס לתוכן. לא קשר להבנתי בכדורגל בכלל ובמכבי חיפה, אינני חושב שזה הנושא החשוב בפוסט זה.
אנחנו, מגיבי הפוסטים, מגנים מגיבים שמתנסחים בשפה בזויה. למה אנחנו זצריכים לקבל פוסטים שמתנסחים בצורה בזויה. אפשר לחתוך בבשר החי, אבל גם את זה אפשר לעשות בכבוד.
בורוביץ', אינני מסכים עם רוב הפוסטים שלך, אבל עם השפה שלך אני אף פעם לא מסכים. אתה אפילו קיצוני מידי ליציע העיתונות בריגעי הנמוכים ביותר.

תומר חרוב 26 באוקטובר 2012

כל כך הרבה טקסטים על רובן עטר, אתם הורגים אותי, אין לי זמן לכל זה.
יואב, אתה כותב לעיתים רחוקות מידי וחבל, אני ממש אוהב את הסגנון שלך למרות ובגלל שאתה מעצבן אותי לפעמים.
גם הטור הזה שלך קצת מעצבן אותי כי אתה מייצר איזו דיכוטומיה שנוחה להעדפה שלך והולך איתה עד הסוף. רובן הוא לא מקור כל הטוב והתקשורת מקור כל הרע וגם לא להיפך.
רובן עטר מאמן לא רע אבל גם לא איזה עילוי. הוא הצליח בנתניה במידה רבה לצד כמה כשלים שגם עליהם ראוי לדבר.
אתה אומר שהוא סולד מעיתונאים ובצדק אבל האמת היא שהוא לא סולד מכל העיתונאים, יש למשל עיתונאי בערוץ הספורט שסיקר אותו שנים רבות וממנו הוא לא סלד כלל וכלל ובתמורה העיתונאי הזה שמר עליו ופרגן לו. הוא אפילו נהג באופן קבוע לכנות את מכבי נתניה בתור הקבוצה של רובן עטר, כאילו ששמה של האימפריה לא הולך מלפניה.
רובן הוא אותו הנוף של עיתונאי התקשורת ושל לא מעט מאנשי המקצוע בארץ. הוא לא שונה מהם בהרבה. יש לו את יתרונותיו וחסרונותיו, הוא רחוק מלהיות צדיק בכל הנוגע ליחסי אנוש והוא רחוק מלהיות נבל בכל הנוגע לאימון קבוצה.
מכבי חיפה לא מתאימה לו. לא בגלל שהיא קבוצה גדולה ויש בה לחץ שאין בנתניה. בגלל שזו מערכת שלעולם לא תוכל לעבוד לפי הכללים שלו. כי לפי הכללים של רובן למשל אין דובר למועדון מכבי נתניה במשך שלוש שנים כי הכל עובר דרכו. לפי הכללים של רובן בוקולי לא יראה דשא כי הוא דיבר עם עיתונאי שלא מצא חן בעיניו.

ניצן 26 באוקטובר 2012

תומר, נו, רובן הוא כן מקור כל הטוב!

תומר חרוב 26 באוקטובר 2012

ששש….אל תגיד להם, זה בסך הכל קמפיין להחזרתו הביתה.

פרלה 26 באוקטובר 2012

"מכבי חיפה לא משכנעת כבר הרבה שנים. מכבי חיפה כבר המון זמן היא לא מכבי חיפה"
כמה זה הרבה שנים?
כמה זה המון זמן?
נראה לי שהמילים הכלליות נועדו למנוע הטחת עובדות שיקעקעו את התיאוריה.
חפשו לכם עץ אחר.
בכל עשור, מאז האליפות הראשונה, היינו מס' אחת ונשאר מס' אחת.
צר לי על שפת הטוקבק אבל אתה התחלת.
הנשיא ראוי לביקורת, וגם המאמן והשחקנים אבל הקהל, כמצופה, המורגל בפנטזיות ובהשגים, לעולם אינו שבע.
בענין דבה, יעידו תגובותיי לאורך שנותיו, היה ראוי לחוזה הבכיר ביותר בקבוצה.

ניצן 26 באוקטובר 2012

בורו יקירי, וורד! כבר שנים שאני לא מתייחס, בטח לא מתרגש, מהטון הכללי בתקשורת הספורט. אבל בגלל שאני כל כך אוהב את רובן, ומכיר את גדולתו, אני לא יכול שלא להיגעל ולהתעצב לליבי מהשחיטה המכוערת שעושים לו. עם הציטוטים האנונומיים המומצאים מחדר ההלבשה וכל השיט הזה, בליווית ניתוחים פסאודו- אינטלקטואליים עאלק, שזה הכי גרוע. עליבות. מה אתם רוצים? עד שסוף סוף יש פה מאמן שהוא בנאדם (ומאמן!)- אז נניח שלא הולך לו. וואלה, קורה. לכל אחד קרה. תנו לו לנשום. לא מגיע לענף הזה מישהו עם איכויות אישיותיות כאלה. אל דאגה, אלה שיחליפו אותו כבר יהיו החארות הרגילים, או חארות משוכללים יותר

אזי 26 באוקטובר 2012

איך זה שגם כשאני מסכים עם הרעיון המרכזי שלך אתה דוחה אותי?

אליאור 26 באוקטובר 2012

לצערי הרב, כל מילה בול. אני אוהד את הקבוצה הרבה שנים, וכבר שלוש שנים לא יכול לראות אותה משחקת. בושה, גועל נפש, השפלה, חוסר כבוד.
הטור הזה מסכם את כל הבעיות של מכבי חיפה, שהיא עדיין, צריך לזכור, המועדון המצליח ביותר בארץ בעשרים השנים האחרונות, אבל כבר מזמן היא לא "מכבי חיפה".
בגלל זה פיטרו מאמנים אחרי אליפויות, בגלל זה אף אחד לא מצליח בקבוצה כבר שנים, בגלל זה אי אפשר לראות את קטן בהרכב, ובגלל זה גם כשהוא לא בהרכב אין כלום בקבוצה.

בקיצור, יעקב שחר ת ת ע ו ר ר . . . . . . .

MG 27 באוקטובר 2012

גם אתה?
מתי פיטרו מאמן אחרי אליפות? מאיפה אתה מוציא את המידע הכוזב הזה?
ומה זה לא מצליחים כבר שנים? כמה זה שנים? העשור האחרון הוא המוצלח בתולדות הקבוצה.

חיימון 27 באוקטובר 2012

כמו שטענתי כבר כמה פעמים בעבר – זהו פוסט בבלוג פרטי ומי שלא נאה לו לא חייב להישאר. ממש אין טעם לרדת לשפה נמוכה שלא עושה כבוד לאף אחד מאיתנו.
אבל!!!! לצד זה, אני אוסיף שלדעתי בלבד, הכותב אינו מכבד את קהל הקוראים שלו, שמרביתו בסך הכל מחכה לפוסטים חדשים בשביל הזדמנות להביע דעה, ולהתערבב במיקס של פרשנויות וחוכמות, לרוב מנומקות וענייניות.
למה אני חושב שהכותב לא מכבד את קוראיו? כי השפה האלימה, הנחרצת ולעיתים קיצונית, לא משאירה שום פתח לדיאלוג או לתגובה עניינית. גם לא ראיתי את שם הכותב עולה בתגובות כמנסה להסביר לקוראיו הנאמנים מה עומד מאחורי הדברים.
רק יום קודם, נכתב בבלוג זה פוסט שעסק במצבה של אותה קבוצת כדורגל וראה זה פלא – כותב הפוסט הגיב בסבלנות ובנימוק (והיה שם גם סמיילי, נשבע!) באיזור 8-10 פעמים.

אז כותב יקר אני מכבד מאוד את דעתך, לעתים מסכים ולעתים לא, אבל אולי כדאי לבדוק את התגובות שאחרי המוסטים שלך – שבמקום שיכילו דיון מתגלגל ואינטליגנטי על נושא הפוסט או כל נושא אחר, הן עוסקות בך, בדרמטיות ובכלליות של דבריך.

ולמגיבים – לעתים כמות התגובות מעידה על איכות הפוסט וכמה מעניין הוא – כשלא תגיבו המסר יעבור בצורה טובה יותר
 

רועי מ 27 באוקטובר 2012

אני אוהד נתניה זה חשוב לומר
. בקשר לרובן חבל לי שעזב את נתניה זה היה טוב לשני הצדדים

בקשר לחיפה? כבר שנים שהקהל התקשורת הרדדוה והעיתונאים הרדודים שיש שם. שחלקם יצא לעולם הגדול של התקשרות הארצית וממשיך את הגועל בעיתונות הספורט הראשית.

הקהל של חיפה חיי על אדי בנזין של שנות ה 90 המופלאות שלהם.
אין להם כיום את השחקנים שהיו אז אין מה לעשות.

ואת כל זה יש להוסיף את התכונה הכי טובה שלנו או רובנו חוסר סובלנות בבניית משהו. רוצים תוצאות ישר,
אפילו אם תהיה עונה גרועה והם יסיימו מקום 6 . צריך לראות האם יש דרך כלשהי, האם יש כיוון. והאם צריך לתת למאמן יותר מעונה אחת לבנות משהו.
רובן הוא בחור חם מזג ומהיר "להתפוצץ"
וכבר שנים שהיש בחיפה הדלפות שרובן נראה לפי העיתונות של שחקנים בכירים. אני מכיר רק שנים כאלה בחיפה דווידוסיץ וקטן שהוא בעיה כמעט הכי גדולה של חיפה.
צריך לדעת לכבד כוכבי עבר, אבל גם צריך לדעת מתי לשחרר אותם ולתת לאחרים להוביל את הקבוצה.

טל 12 27 באוקטובר 2012

אפשר לא לאוהב את סגנון המשחק של חיפה בעונות האחרונות,אבל אי אפשר להתוכח עם ההישגים של הקבוצה.

אני מסכים שעטר טועה בהתנהלות התקשורתית שלו ושהבעיה העיקרית של חיפה היא כמו שאתה כותב:"השחקנים שלה פשוט לא מספיק טובים".

כיום,אין לחיפה מחליפים ראויים לרפאלוב ודבאלשווילי.גם טוואטחה הוא לא בדיוק מסיללה.

Comments closed