לנבחרת

שלושת השערים של טוטו תמוז אתמול לא התקרבו ליופי של הגול מטדי, לאחריו הוא הורחק (אני לא בטוח ששחקן אחר, עם רפיוטיישן קצת יותר נקי משל טוטו מורחק אחרי אקט סתמי שכזה. ואני לא בטוח שחלק מהרפיוטיישן של טוטו הוא נגזרת של צבע העור שלו והיחס שהוא מקבל בעקבותיו בישראל, היכן שהוא תמיד נחשב ללא לגמרי משלנו).

טוטו כובש שערים יפים ושערים רגילים. הוא כובש מתוך הרחבה ומחוצה לה. הוא כובש שערים של נגיעה אחרונה, או שערים של שחקן מול שוער, וגם שערים של חלוץ מול מגן ובלם שצריך לעבור אותם לפני שהוא מכניע את השוער.

טוטו כובש בכל הדרכים. וכאשר הוא לא כובש הוא מספיק טכני וזריז כדי לעשות דברים יפים אחרים. אפילו מסירות יפות יש לו למרות שכמו כל סקורר וחלוץ מרכזי הוא קודם כל מחפש את השער. גם די ניתן להבין אותו לנוכח הכשרון הנעלה שלו בהשוואה לחלוצים שבדרך כלל משחקים לצדו בארץ.

ולמרות כל אלו טוטו תמוז אינו בנבחרת ישראל כבר שנים רבות. אלי גוטמן, מאמן שכל כך נהנה ממנו בהפועל (טוטו כבש יותר מעשרים שערים בעונה למרות שהמאמן לא רצה אותו והעדיף את עידן שריקי על פניו. רק אלי טביב, האדם שטוטו זיהה כעלוב נפש וגם היחיד שהיו לו הביצים לצאת נגדו מול כל העולם, מספיק האמין בטוטו כדי להביא אותו מבית"ר)

אך אני לא מייחס זאת להבנת כדורגל כבירה של טביב. הפועל אז הייתה זקוקה לחלוץ, וטביב די נהנה מההפקר כאשר טוטו התאמן בנוער של בית"ר ואילו מכבי חיפה, שטוטו הוצע לה, לא מספיק רצתה להביא אותו.

כבר שנים שהקבוצות הגדולות מוותרות מראש על תמוז. גם מכבי תל אביב, עד תחילת העונה כאשר הצוות המקצועי הזר שלה די התלהב ממנו, אך גם הם בסוף ויתרו עליו.

אפילו בהפועל לא רצו כל כך את טוטו והוא לא פתח שם את העונה- וזאת למרות שהוא החלוץ הכי פורה שלהם בשנים האחרונות.

לא משנה כמה טוטו יכבוש (ובכלל ישחק כדורגל ברמה גבוהה) בישראל עדיין יראו בו בעיקר ברירת מחדל.

לדעתי האוהדים של הפועל לא כל כך אוהבים את טוטו. האוהדים של בית"ר וודאי שלא אהבו. כפי שכבר צוין, בנבחרת אף פעם אין לו מקום.

אשכרה ברירת מחדל. שיגיד תודה שהוא משחק אצלנו.

אז זהו, לדעתי אנחנו דווקא צריכים להגיד תודה שטאלנט כמו טוטו מפאר את מגרשי הכדורגל בארץ. הוא שחקן שכבר בגיל 17-18 לא היה צריך להיות פה. בשנים האחרונות אפילו יצא לי לדבר עם הסוכן שלו, רונן קצב, והתפלאתי לגלות שגם הוא לא הכי מחזיק מטוטו. זה כנראה מסביר מדוע תמוז עדיין בישראל.

וחובה להבין- בלי סוכן טוב שמאמין בך ככדורגלן ישראלי אין לך סיכוי לשחק בחו"ל ולא משנה כמה תרהיב ותכבוש בליגת העל. אז גם יכול להיות שהכסף היחסית גדול שטוטו מרוויח בארץ (עוד מימי בית"ר) די הוריד לו את הרצון להצטרף לליגה הבלגית- למשל.

אני אפילו יכול להבין זאת. כי טוטו צריך לכוון גבוה יותר מהליגה הבלגית. הצטערתי בזמנו כשלא עבר למונאקו כי למרות שהיא בליגה השניה בצרפת, ברור שיש שם סקאוטים שיכלו להתרשם ממנו אם היה משחק היטב, ודרכו לליגה הראשונה הייתה סלולה.

לא הייתי מתפלא אם טוטו גם היה מצליח בליגה גדולה יותר מהצרפתית, כמו האיטלקית למשל או בקבוצה קטנה בינונית-קטנה בבונדסליגה. אפילו קבוצה בינונית-קטנה באנגליה יכלה ליהנות ממנו.

כי טוטו שחקן. והוא בעיקר חלוץ.

אז ברור שהוא צריך לשפר את עניין המשקל ובכלל החיים הספורטיביים. ברור שהוא צריך להתבגר. אבל לא הייתי ממהר לזלזל באופי שלו. ידוע מה הבחור הזה עבר בחיים, והוא עדיין חלק מהמשחק, ועדיין חלוץ כוכב.

קרדיט לא מבוטל גם הייתי נותן לאשה שאימצה וגידלה אותו, אורית תמוז, שלמרות שהתקשורת הישראלית הציגה אותה באור לא מחמיא המון פעמים יצא לי פעם לדבר אתה יותר משעה והיא הרשימה אותי כאשה אינטליגנטית, רהוטה ורגישה.

זה היה כשטוטו רק הגיע להפועל תל אביב. הוא ישב לא מעט על הספסל של אלי גוטמן. אבל לפני משחק צ'מפיונס הצעתי לעורך שאת הכתבה נעשה דווקא על טוטו תמוז. "הוא הסיפור", אמרתי לו אז. טוטו אכן כבש יותר מעשרים שערים באותה עונה אבל לצערי נדמה כי מאז לא התקדם.

מדוע? קצת פציעות, קצת בלגן, בעלים דפוק (טביב), קבוצה לא יציבה, מאמנים מתחלפים, עצבים על המגרש ואולי עוד דברים מחוץ למגרש שאנחנו לא יודעים.

ועדיין כל הדברים הללו אינם משנים את העובדה שמבחינתי טוטו תמוז הוא ביי פאר החלוץ הטוב בישראל. העובדה שגוטמן אינו רואה זאת (וגם אם הוא כן, הוא מסוגל לא להזמין את טוטו כי הרי לגוטמן יש את הפייבוריטים שלו וטוטו מעולם לא היה אחד מהם) אינה מפתיעה אותי. העובדה שאבוקסיס, שכל כך נהנה מטוטו בהפועל ובכלל אמור לדעת מה יש לו ביד, אינו מצליח לשכנע את גוטמן בכל זאת לזמן את תמוז היא תמוהה ואפילו מקוממת.

כי אני מחזיק מאבוקסיס בן אדם עם אינטגריטי ובכלל מאמן כדורגל טוב מאוד (אכתוב עליו פוסט בקרוב). אז מדוע טוטו בכל זאת לא בנבחרת? לא נראה לי הגיוני שיוסי אינו מחזיק ממנו. אולי הוא בכל זאת ניסה לשכנע את גוטמן וזה לא הצליח. ואולי אבוקסיס קצת פחדן ואינו רוצה להיכנס עם אלי לפינות.

הסיבה האמיתית אינה חשובה. כי השורה התחתונה היא שהמאמן הלאומי פשוט מועל בתפקידו.

והנה אני מגיע לנקודה לא פחות חשובה- העובדה שתקשורת הספורט כבר שנים לא דוחפת את טוטו לנבחרת ובעיקר בעת האחרונה, כשברור שתמוז הוא חלוץ-על וגם ברור מה הוא עשה בהפועל בתקופת גוטמן, מציגה את עיתונות הספורט שוב בפרצופה האמיתי- לא חכמה, לא הוגנת ולא אמיצה.

 

 

.

 

 

 

 

שקרים, שקרים ארורים וסטטיסטיקה
דרבי אדיר

29 Comments

אמיר א. 27 בנובמבר 2012

טוטו חלוץ גדול לליגה הישראלית, ואת זה אפשר לראות בכמות הגולים שיש לו בגיל כזה (84 שערים ב7 שנים) בליגה הישראלית.
אבל להגיד שטוטו הוא חלוץ שיכול להצליח בליגות הטובות באירופה היא קצת מטעה לדעתי.
טוטו חלוץ מאוד איטי! בליגה שלנו הכח שלו גובר על כל הבלמים החלשים שנמצאים פה, אבל באירופה מול בלמים אנגליים וגרמנים לא ראיתי אותו מצליח עד עכשיו.
מהירות היא גורם מאוד חשוב בכדורגל האירופאי היום דבר שבליגה שלנו לא צריך כי כולם פשוט עומדים על המגרש.
גם אתמול טוטו לא הצליח להשיג בלם איטי כמו זה של ב"ש (הגבוה אני לא זוכר את שמו).

יצחק 27 בנובמבר 2012

בורוביץ, בדר"כ אם אף אחד לא אוהב אותך זה אומר משהו על הטיפוס.
אישית אני חושב שדמארי יותר טוב ממנו, אבל בתור אוהד הפועל ת"א אני נהנה מחוד שלא היה בהפועל בחיים.

יואב דובינסקי 27 בנובמבר 2012

אתה יודע שאני אצטרף לכל גינוי של תקשורת הספורט הישראלית, אבל אני לא חושב שתפקידה לדחוף את טוטו לנבחרת. כמו שכתבתי לך אחרי הפוסט על ערן לוי – זה לא באמת משנה. כמו שכתבת על טוטו ולוי היית יכול לכתוב על אלירן עטר, או אחמד סבע, או שכטר או בן סהר המפוספס. תומר חמד ועדן בן בסט שחקנים יותר מוכשרים בעיני. ושוב, זה לא באמת משנה.

תולעת 27 בנובמבר 2012

אליבא דבורוביץ' –
כן לנבחרת: טוטו תמוז וערן לוי.
לא לנבחרת: ורמוט, שכטר ואלברמן.

הגיוני.

יואב בורוביץ' 27 בנובמבר 2012

תולעת- לגמרי. למרות שערן לוי הוא שחקן נבחרת מאוד גבולי (כפי שכתבתי אז). אבל הייתי מביא אותו כשהוא בכושר מצוין (כפי שהיה בטרום העונה. וחבל שאלי כהן לא מספיק נתן לו קרדיט בשלבים הראשונים של העונה למרות היכולת הגבוהה).
בנוגע לטוטו- אין כל ספק. שחקן נבחרת וכמובן פותח. לא רק עכשיו אלא כבר כמה שנים היה צריך להיות כזה. ולראייה, החלוצים שכן קיבלו קרדיט בנבחרת כמעט אף פעם לא הצדיקו אותו ולכן כל הזמן הם מתחלפים. אבל בלי קשר, טוטו טוב ופורה מהם.
ובנוגע לורמוט, שכטר ואלברמן- לא חושב שאף אחד מהם שווה סגל נבחרת. ורמוט לא טוב כיום ולמעשה למעט עונה אחת עצומה לא נתן קריירה טובה. שכטר גם נתן עונה וחצי טובות ולא מפתיע שהוא כשלון באירופה. אלברמן במדינה נורמלית לא מתפרנס מכדורגל.

תולעת 27 בנובמבר 2012

אפשר להניח שככה הדברים נראים מהמקום שבו אבוקסיס הוא איש עם אינטגריטי (כלפי מי? הנבחרת אליה התחייב, ואליה הגיע לאחר עונה אחת בינונית כמאמן? הפועל, אותה הוא עוזב יומיים לפני משחק כדי לאמן את הנבחרת? גיל לנדאו? הקהל של בית"ר?), ותקשורת הספורט צריכה לעסוק בדחיפת שחקנים להרכב הנבחרת (במקום בדברים שוליים כמו הזזת שעות משחקים ארבעה ימים לפני עריכתם, קביעת משחק בגביע הטוטו בשעה 20:45, פיקוח על מחירי כרטיסים ועוד זוטות).

מי שקיבל קרדיט לא הצדיק אותו (שכטר, חמד), זה אומר שמי לא קיבל קרדיט בהכרח יצדיק אותו (תמוז, לוי). או שלא הבנתי מה ה"לראיה" בא להראות.

ניתאי 27 בנובמבר 2012

פותח? לפני מי? חמד או בן בסט (בהנחה שגוטמן ישחק עם שני חלוצים)? וזה בלי להזכיר את החביבים שלן שכטר (שטוב מטוטו)ודמארי (ניתן להתווכח). ואת ברדה שחוזר לכושר (וגם טוב ממנו).
וזה במקצועיות נטו, בלי להכניס אופי. גם היציאה של טוטו על תמוז לא הייתה בגלל ביצים או משהו, אלא רק בגלל שהוא ילד קטן.
וכן, כמו שכתבו כאן מתחתיי, השרשרת שתיארת שההרחקה שלו הייתה, בסופו של דבר, תוצר של צבע העור שלו, היא דמגוגיה מהסוג הגרוע ביותר ועושה עוול, בעקר לתמוז.

אדום עולה 28 בנובמבר 2012

פותח לא. נכנס בדקה 70 ומפעיל לחץ כן, טוטו שווה סגל

שינג׳י 28 בנובמבר 2012

במדינה נורמאלית גם לא בטוח שיואב בורוביץ מתפרנס מעיתונות..

דניאל 27 בנובמבר 2012

את האמת שלא קראתי את הפוסט כולו עצרתי לאחר הפסקה הראשונה ולכן אתייחס רק אליה (ייתכן ואצא אידיוט גמור ) . אני אתייחס לחלק שבו אתה מתרץ את ההתנהגות של טוטו תמוז בזה שהוא שחור והאזרחים במדינת ישראל גזענים א. גם אם זה נכון ואני אישית חושב שזה מאוד נכון זה לא סיבה להתנהג ככה על זה נאמר אם השכן שלי מרביץ לאישתו אני לא ארביץ לאישתי ולא אעזור לו להרביץ לאישתו אפילו יש יאמרו שאנסה לעזור לה אבל בו לא נסחף ןלכן במיוחד עקב זה שהוא דמות ציבורית ומשמש מודל לחיקוי לאלפי בני נוער שחורים בארץ הייתי מצפה ממנו להתנהג אחרת.
ב. בכלל לשייך את זה שהוא טרבל מייקר שחקן מפונק ובן אדם פשוט לא מחונך (ראה ערך תקרית הטלוויזיה עם טביב) לעובדה שהוא שחור זה דמגוגיה לעניות דעתי והתחמקות מהבעיה עצמה הרי אם שחקן אחר היה עושה את זה אף אחד לא היה אומר שהוא עשה את זה כי משויך לעדה כזו בן דת כזו או בעל גוון עור כזה או אחר , אתה עושה לו הנחה עצומה שאתה נותן לגיטמציה לתרץ התנהגות נלוזה במסווה של קיפוח (ואין ספק שיש קיפוח).

חוץ מזה שלאור ההיסטוריה של טוטו תמוז ובית"ר ירושלים הייתי מצפה ממנו לא להלהיט את היצרים (מהאודים של בית"ר אין לי ציפיות גבוהות לרוב) ולכן הגיע לו צהוב ומה גם שהשופט יכול להעניש רק אותו ולא את הקהל זה מקומו של המשקיף.

ניר 28 בנובמבר 2012

דניאל, אתה חדש פה?

אוהד 27 בנובמבר 2012

אבוקסיס "בן אדם עם אינטגריטי" אתה רציני ?

קורא אדוק 27 בנובמבר 2012

מצחיק כמעט כמו להגיד שערן לוי צריך לשחק בנבחרת

פראליה 28 בנובמבר 2012

בורוביץ', אמירה מאד בעייתית לאדם עם כושר שיפוט מעולה כמו שלך, אפילו בקו אחד של אינטגריטי הוא לא ניחן, פושט תחמן סדרתי לאורך כל הקנציה שלו כשחקן ועכשיו כמאמן.

חוץ מזה, אתה באמת חושב שהוא חושב איך לעשות טוב לנבחרת ע"ח הפועל? מה יצא לו מזה בדיוק אם טוטו יזומן? (בהנחה שאין לו אחוזים בכרטיס שלו וככל הידוע לי אין לו).

גיסנו 27 בנובמבר 2012

סתם קוריוז – בענייני כדורגל, כל מה שאמרת כאן על טוטו תמוז גם נאמר בזמנו על ברק יצחקי, עמית בן שושן, ראובן עובד, עומר גולן ועוד לא מעט שלא עולים לי שמות שלהם כרגע. המשותף לכולם: אופי חלש ו/או מגעיל. רק שהם לא יכולים להסתתר מאחורי תירוץ הגזענות (שלצערנו קיימת, אבל זה לא יכול להיות תירוץ לכל התנהגות גועלית של תמוז).

הסיבה שטוטו תמוז עדיין בארץ היא שהוא ככל הנראה נרקיסיסט, שמחזיק מעצמו זלטאן ולא סופר אף אחד – אבל במובן הרע של המילה. התפרצות של שחקן על בעלי הקבוצה רגע אחרי נצחון בצורה כזו היא מבישה, לא אקט של גבורה (בדיוק כמו ההתנהגות של ידין וטועמה באותו דרבי, דרך אגב). כנראה שלחצי מהמאמנים אין כוח להתעסק איתו, כנראה שרוב השחקנים לא רוצים לחלוק איתו חדר הלבשה. כנראה שלסוכן שלו אין כוח להתמודד עם הדרישות המנותקות מהמציאות שלו.

תמוז לא עקבי, לא מספיק יציב, ב 7 השנים בערך שהוא משחק בבוגרים הוא לא נתן יותר מחצי עונה טובה ברצף (כן גם כשסיים כמלך השערים הוא נעלם למחזורים לא מעטים) ותמיד חרך כל גשר שהוא עבר עליו. וכל עוד תומר חמד ועדן בן בסט כובשים בליגות הגדולות במציאות ולא רק על הנייר – מקומם לפני תמוז בנבחרת. גם אלירן עטר אגב, שנכון לעכשיו מוביל את טבלת מלך השערים בפער ניכר ועם ממוצע של שער למשחק.

קח כדוגמא את יאן מ'ווילה מראן – שחקן שסומן בפנקסים של כל הגדולות של אירופה כבר לפני שנים ועדיין משחק בקבוצת מרכז טבלה בצרפת. לאחרונה הושעה מהנבחרת עד 2014 למרות שמבחינת כשרון הוא הקשר האחורי הטוב ביותר בסגל הצרפתי וסומן כיורש של ויירה. למה? כי יש לו אופי חרא, הוא מתנהל כמו אחרון הפרחחים ואף אחד לא רוצה צרות כאלה בקבוצה שלו או בנבחרת שלו, על אף הכשרון הגדול.

יונתן 27 בנובמבר 2012

אני לא בטוח שטוטו מתאים לרמות הגבוהות ביותר. הוא שחקן די אגואיסט שכל פעם שהוא מקבל כדור במרחק של 30 מטר מהשער או פחות, הוא בועט. יש לו אחלה של בעיטות, אבל במסגרת קבוצתית הוא יכול לשגע שחקנים אחרים, במיוחד בימים שלא הולך לו. ויש לו ימים כאלה.

אולי דווקא בכדורגל האנגלי, בו הכדור כל הזמן מגיע לרחבות, יש לו מקום. בליגות כמו איטליה, גרמניה וצרפת, בהן לפעמים במשך 20 דקות או יותר קבוצות לא מצליחות להתקרב לרחבה, נוכחות של שחקן שרק בועט יכולה להיות אסון לקבוצה.

אופיר 27 בנובמבר 2012

לדעתי הכשרון הגדול באמת הוא טל בן חיים (מהפועל).
יש פה פוטנציאל לחלוץ ישראלי ענק.

יואב בורוביץ' 27 בנובמבר 2012

הוא גם פרחח וגם לא כובש מספיק.

משה 28 בנובמבר 2012

הוא פרחח וטוטו קורבן של הנסיבות ? אני גם רוצה מהחומרים שאתה לוקח.

אדום עולה 28 בנובמבר 2012

יש מצב שאחרי שדמארי וטוטו יעזבו (טוטו זה בוודאות ואת דמארי ינסו למכור כדי להזרים סף) נגלה שטל בן חיים הוא חלוץ ענק.
מזכיר קצת את שכטר ששיחק בנתניה על הקו והתגלה כחלוץ מרכזי ענק.
השילוב שלו עם ורמוט יכול להיות קטלני.

וגם על שכטר אמרו פרחח וליצן.

דניאל 28 בנובמבר 2012

לא דיברתי על היכולת שלו רק על ההתנהגות שלו שאתה מתרץ באיזה אמתלה של גזענות.
דרך אגב אני חושב שמבחינת כישרון ונתונים פיזיים יש לו המון מה להציע ואני לא יודע אם הוא לא מצליח באירופה בגלל האופי שלו או לא אני לא מכיר אותו , פשוט מאוד התיאור שלך בפסקה הראשונה קצת חרה לי.

טיטו מהחפ"ק 28 בנובמבר 2012

בורוביץ, רק בזכות אוהדי הפועל טוטו לא נמכר למכבי בקיץ. כולם מודעים לחשיבות שלו, ולעצם העובדה שהוא החלוץ הכי טוב בארץ, שחקן שהוא חצי קבוצה, שובר שיוויון בליגת העל. לא יודע מאיפה הבאת את זה שלא אוהבים אותו. אוהבים, מוקירים ומעריכים.

צור שפי 28 בנובמבר 2012

אני אוהב את טוטו כי בהרבה משחקים ניתן לראות שהוא משקיע הרבה יותר מדמארי ובן חיים הפלגמטיים. הוא משקיע את הנשמה במגרש וכשזה מתחבר למימדים הפיזיים שלו זה מביא לכך שהוא מנצח בהרבה קרבות אבודים על הכדור. רואים שהוא גם חי את המשחק ומבין אותו יותר טוב מהחברים שלו לחוד וכל פעם שהשחקנים פותחים פערי מרחק בין אחד לשני ולא עושים תנועה רואים איך הוא מתעצבן מזה ומנסה לדרבן אותם.
יחד עם זה אני לגמרי מסכים עם אלה שכתבו כאן שכגע חמד, בן בסט ואולי גם עטר צריכים לשחק לפניו מה שאומר שאין לו מקום בנבחרת.

אנונימוס 28 בנובמבר 2012

מעבר לעניין של האופי שהזכירו פה, יש פה עוד נקודה שגורמת לאוהדים לא להתאהב בתמוז – הוא שכיר חרב, ולא מנסה להסתיר את זה לשניה.
ברגע שיכל עזב את הפועל פ"ת שגידלה אותו. ברגע שלא הסתדר לו עזב את בית"ר, ברגע שלא הסתדר לו ניסה לעזוב את הפועל ת"א. בלי סנטימנטים. זה לא משהו מאד יוצא דופן, אבל הוא לא יכול לצפות שאוהדים יתחברו אליו עם התנהגות כזאת.
ולנסות לתרץ את זה בטיעוני גזענות קלושים, זה די מעליב ובריחה אוטומטית למקום שאין שום הצדקה ללכת אליו מלבד בראשו של הכותב במקרה הזה.

אבי 28 בנובמבר 2012

בתור אוהד הפועל שראה את טוטו בהמון משחקים אני חולק עליך לחלוטין.
טוטו לא מהיר, לא מסוגל למסור לעמוד ומלבד המשחק האחרון אני לא זוכר אותו כובש מחוץ לרחבה. גם משחק ראש לא זכור לי במיוחד. הוא כן מאד פיזי לליגה המאד לא פיזית שלנו. במשחקים של הפועל באירופה ראינו כל בלם אחר בלם פשוט מבטל את היתרון הפיזי של טוטו ומעלים אותו מהמשחק, כלומר ברגע שאובד לטוטו היתרון הפיזי הוא אינו יכול לפצות באמצעות משהו אחר כגון מהירות, זריזות או טכניקה (גם כן מאד לוקה בחסר). השוואה לאיתי שכטר של אותה עונה גדולה נותנת תוצאה חד משמעית לכיוון אחד. שכטר היה הרבה יותר מסוכן, מהיר, עם טכניקה טובה וגם בליגה שלנו ניצח מאבקים פיזיים רבים. במשחקים באירופה הוא היה מאד מסוכן וניכר היה שלבלמים של היריבות קשה איתו.
הדבר שעומד לזכות טוטו היא סטטיסטיקת הכיבושים המרשימה שלו ואין להקל בכך ראש כאשר מחפשים חלוץ ליגה טוב. בילי בין יגיד עזוב את איך שהוא נראה (שמן, לא יודע למסור, מפוזר) ותתמקד במספרים. מאידך קבוצות שהוא היה מוביל בהן עד כה היו פריכות ולא התמודדו על התארים עד הסוף. כלומר הוא לא מביא מספיק נצחונות.
לטעמי העונה הזו היא עונת מבחן עבורו שעד כה הוא עובד בהצלחה. על זה מגיע לו מקום בסגל הנבחרת (כמחליף בינתים).

רוקט 88 28 בנובמבר 2012

עזבו אתכם מלדבר על טוטו…בוא נדבר רגע על בורוביץ'.
האם אני היחידי שמציקה לו העובדה שהפוסט הנרגש של י. בורוביץ' נכתב יומיים אחרי שטוטו כובש שלישייה. אם הכותב הנכבד חושב שטוטו צריך להיות בנבחרת, למה הוא לא כתב את זה לפני שבועיים או לפני 6 חודשים כשטוטו התנפל על הבעלים של הקבוצה שלו. הרי היכולת שלו לא השתנתה עד כדי כך בזמן הזה.
איך בורוביץ' יכול להלין על תקשורת הספורט הישראלית כשהוא בעצמו מגלם את כל מה שרע בה. היעדר מחשבה, היעדר עומק, היגררות לססיסמאות ולפאתוסים מטופשים.
לפני כמה שבועות, כשהוא ניסה לדחוף את ערן לוי לנבחרת הוא ציין באגביות שהוא התקשר לעוזר מאמן הנבחרת ושאל אותו למה ערן לוי לא מוזמן. כאילו שזה תפקידו. כאילו שדעתו צריכה לעניין מישהו. ואחר כך הוא מלין על תקשורת הספורט…פשוט עלוב…לחלוטין.

Rוקו 28 בנובמבר 2012

תודה רוקט. חסכתי לי תגובה.
טוב בכל זאת – אני מת מת שערן לוי יגיע לנבחרת כי זה בדיוק מה שמגיע לנו בנבחרת – ערס, שמן, לא נייד, לא עושה הגנה, לא באמת ספורטאי, ובינינו – לא באמת כדורגלן – אבל בעיני עצמו הוא טוטי. פשוט בדיחה. בליגות למקומות עבודה יש שחקנים שעושים יותר תנועה עם/בלי כדור מערן לוי.

אנונימוס 28 בנובמבר 2012

והנה היום הוא בדיוק מתראיין ואומר שהוא רוצה לעזוב בינואר.
הוא שאמרתי – שכיר חרב, ותו לא.

טוטוטוטוטוטוטוטוטו 12 בינואר 2013

מדהים אותי שלמרות שעד היום יש לטוטו 86 שערים, ועדיין הוא לא קבוע בהרכב.
להפועל יכול להיות חוד קטלני, עם דמארי ותמוז באמצע ובן חיים קצת בצד, וגם עם ורמוט וממן.
אבל בהפועל פשוט רוצים להיפטר מתמוז למרות שעד עכשיו יש לו 8 שערים בחצי עונה, מקום 3 בליגה.
לדעתי בהפועל צריך בפגרה להביא רק איזה מגן או 2 וקשר אמצע טוב

Comments closed