No Average Joe

 

קפרניק באמת עשה היסטוריה.  181 יארדים על הקרקע לקוורטרבק ועוד במשחק פלייאוף זה לא מציאותי (בנוסף ל-263 יארדים באוויר). ולחשוב שעד לפני חודשיים-שלושה לא שמענו עליו בכלל. קוורטרבק ממכללת נוואדה. בחירת סיבוב שני. מחליף. מכניע אתמול די בקלות את הקוורטרבק הטוב במשחק- ארון רוג'רס.

מלמד עוד משהו על התפקיד, שרבים מגדירים כחשוב בקרב כל ענפי הספורט הקבוצתיים.

מלמד עוד קצת על כך שלעתים אתלטיות היא מעל הכל.

ואני עדיין לא ממש מסכים עם דורפן שרואה בקפרניק ובניינרס חזית במהפכה- היו כבר לא מעט קוורטרבקס שהם אתלטי-על לפני קפרניק.

ועדיין ראינו שבתמונה הגדולה הפוקט-פאסרים הגדולים יותר אפקטיבייים מהם על פני זמן. נכון שהיום יש גם פוקט פאסרים מעולים שהם אתלטים טובים מאוד ומנגד אתלטים מעולים שהם פוקט פאסרים טובים מאוד (למשל, RG3).

ועדיין אני סבור שההסתברות לפציעה ובכלל לקריירה קצרה יותר ברמות הגבוהות ביותר היא יותר מנת חלקם של הקיו-ביז שהם אתלטי-על (גם לכך RG3 אולי יהווה דוגמא).

ואני דווקא רוצה לדבר על קוורטרבק אחר- פוקט פאסר במהות אך גם אתלט טוב מאוד. לא מוסר מבריק אבל חכם ופייטר. לא שם גדול, אבל שחקן שלא איבד את השליטה על התפקיד החשוב ביותר מאז שהוא רוקי. למרות ששיחק במכללת דלאוור ובקושי הכירו אותו. ולמרות שיש עליו לא מעט ביקורת במשך הקריירה שלו הקבוצה שלו בעיקר מנצחת. הרבה.

ג'ו פלאקו.

אתמול פלאקו גבר על מי שרבים סבורים שהוא גדול המוסרים אי פעם בעונה נפלאה של אותו מוסר אגדי ובמגרשו הכל כך ביתי. במשחק נוק אאוט, פלאקו הגיש כזה לפייטון מאנינג.

לאחר 12 ניצחונות רצופים של פייטון ולאחר שלא מעט גם סברו שמגיע לו ה-MVP.

למרות שהרייבנס היו אנדרדוג של 10 נק' (וזה המון) אני לא רואה זאת כהפתעה.

כי אני יודע שהרייבנס קבוצה טובה. אני יודע שיש להם הגנה. אני יודע שדנבר פחות טובים מהמאזן שלהם. ואני יודע שפייטון הוא לוזר פלייאוף כמעט עקבי.

ואני יודע שג'ו פלאקו הוא קוורטרבק שלרוב ניתן לסמוך עליו. שחקן שלא משפיל מבט.

התצוגה של פלאקו אתמול במייל היי הייתה לא פחות מופלאה מזו של קפרניק. כי היא היתה לא פחות קשה. 331 יארדים, 3 טאצ'דאונס, 0 אינטרספשנס, אינספור מסירות מדהימות ברגעים הכי חשובים וכשהקבוצה בפיגור- וכל זה מול 80 אלף שונאים במזג אוויר שמאוד קשה בו למסור. פלאקו סיים את המשחק עם 116.2 QB רייטינג, פייטון מאנינג עם 88.3.

*

אני כן חושב שיש לזה משמעות על האופן שבו פייטון מאנינג ייבחן מבחינה היסטורית. אני כן חושב שקוורטרבק כזה ב-15 שנים עושה אליפות אחת זה לא מספיק. במיוחד לא כאשר אחיו הפחות מוכשר (אך היותר ווינר) עושה שתי אליפויות. בן רות'ליסברגר עשה שניים. טום בריידי עשה שלושה (והיה קרוב לחמישה).ולדעתי גם דרו בריס, ארון רוג'רס וברט פארב שסיימו כמו מאנינג עם טבעת אחת, הם לא פחות איכותיים ממנו.

אני לא יודע עם כמה אליפויות ג'ו פלאקו יסיים את הקריריה. בעונה שעברה הוא כבר מסר את טאצ'דאון הניצחון בפוקסבורו שרק בגלל אוזלת יד של הרסיבר (לי אוואנס) לא הסתיים בהופעה בסורפבול (ולכו תדעו איך היה נגמר שם מול הג'איינטס). אתמול טורי סמית', רסיבר עמוק מצוין, כבר גמל לפלאקו עם שני טאצ'דאונס.

אבל המסירות הכבירות היו של ג'ו. וכל ניהול המשחק המצוין היה של פלאקו, וזה לא במשחק ענק של ההגנה כשהרייבנס סופגים 35 נקודות.

*

אבל כולם ימשיכו לדבר על פייטון מאנינג. כולם ימשיכו לדבר על הקיו.ביז של המספרים הגדולים. ולעתים אנחנו רואים שיש קיו.ביז עם מספרים פחות גדולים אבל הם לא פחות הירואיים ו-ווינרים. ולעתים אנחנו גם רואים שאי אפשר לחזות איזה קוורטרבק יהיה טוב, או איזה סוג קוורטרבק. ואלמוני-פלמוני כמו קפרניק יכול להעלים גדול עולם ומוסר כירורגי כמו רוג'רס.

*

כי הקוורטרבק חשוב, מאוד חשוב. אבל בכל משחק נתון יכולים להיות לפחות שניים-שלושה שחקנים בקבוצה שלו שהם לא פחות חשובים (וזה גם במקרה שהקוורטרבק היה טוב וניצח).

לכן גם הלילה ניצחון של מאט שוב על טום בריידי לא יהמם אותי. וגם לא ניצחון של ראסל ווילסון על מאט רייאן (מי שם בכלל נחשב ליותר טוב מהשניים?)

בניגוד לאתמול, שחזיתי ניצחון של הרייבנס ונפלתי בחיזוי ניצחון של הפאקרס, הלילה באמת אין לי מושג.

 

עשר מחשבות על לילה מטורף
אין יותר משחק עונה מזה

31 Comments

childish 13 בינואר 2013

משחק מדהים של פלאקו ופייטון באמת איכזב (בלי הולדי המשחק הזה לא קרוב אפילו) אבל מה שקרה במסירת השוויון של פלאקו זה מחדל ברמות הכי נוראיות שראיתי מאז הפאנט של הקאבויז לדשון נגד פילדפיה.
לפייטון יש חלק נכבד בהפסד אבל ההגנה שלו איכזבה ברגע הכי קריטי שיש

ניינר 13 בינואר 2013

פלאקו באמת היה ענק אבל כדאי שישלח פרחים הבוקר לצ'אמפ ביילי העגלה שנשרף ע"י סמית באופן מחפיר.
מגיע לברונקוס להפסיד בגלל ניהול המשחק הפחדני של פוקס.

עורב סגול 13 בינואר 2013

הבעיה עם פלאקו היא שלעולם אינך יודע מה תקבל ממנו. מסירות של 50 יארד, לא פעם גם ריצות יפות מחוץ לפוקט, אבל יותר מדי פעמים המרה שלישית שמסתיימת בזריקה לשום מקום. אתמול נתן את משחק ענק (אני משוכנע שאם לפייטון היו אמש מסירות דומות, אף אחד לא היה מדבר על הסייפטי שהזניח את התופס).. רק שלא יאמין שוב שהוא כבר ברמה של מאנינג וביריידי כי אז מגיעה הנפילה.

ניצן פלד 13 בינואר 2013

פלאקו הוא QB בינוני – בגלל שהוא לא מסוגל לשמור על יציבות.
וגם כשהוא משחקת בתקרת היכולת שלו – הוא נותן משחק שהוא משחק טוב מאוד של QB על. והעניין הוא ש-QB על ייתן משחק טוב מאוד כמה וכמה פעמים בשנה, פלאקו יגיע לתקרה שלו פעם בהרבה מאוד זמן.
ומה שהופך את פלאקו לQB בינוני זו העובדה שבתדירות שהיא אולי זהה הוא יתן משחקים שהם אשפה לתפארת פארק אריאל שרון.

מעבר לזה, הרסיבר שכשל אשתקד היה לי אוואנס, לא טורי סמית'.

יואב בורוביץ' 13 בינואר 2013

ניצן- תודה על התיקון. פלאקו הוא הכל חוץ מבינוני. הוא כמעט תמיד מתעלה ברגעים חשובים ומאז שהוא רוקי הוא מוליך את הקבוצה שלו להצלחות. זה מאד נדיר להצליח באופן עקבי ב-NFL. הקוורטרבק הזה הוא ווינר.

ניצן פלד 13 בינואר 2013

יכול להיות שההגדרות שלנו לבינוני הן שונות, אבל לפי ההגדרה שלי, בטח שהוא בינוני.

כשאני אומר בינוני אני מתכוון בשום פנים ואופן לא עילית, לא היה עילית ולעולם גם לא יהיה עילית, וגם אלה שמאיימים להיות עילית, או שפעם חשבו שהם יכולים להיות, או שעוד יכולים להיות בעתיד, או שהתקרה שלהם טובה מספיק כדי להיחשב עילית – גם הם יותר טובים ממנו.

כשאני אומר בינוני אני מתכוון שמחוץ לעילית (כיום: מאנינג, בריידי, רוג'רס, בריז) יש חבורה של QB מוכשרים ממנו בהרבה (כיום: איליי, רות'ליסברגר, מאט רייאן, RGIII, ריברס, סטאפורד, רומו), וזה לא כולל QB צעירים ומוכשרים שכל קבוצה הייתה לוקחת אותם לפני שהייתה לוקחת את פלאקו (ניוטון, לאק, ווילסון).

אז הנה, ספרתי ברגע 14 QB שהם לבטח טובים ממנו ו/או צעירים ומבטיחים בהרבה.

אם היו עושים דראפט בין הקבוצות וכולן היו חייבות להתחיל מ-QB, הוא לא היה נבחר גבוה יותר מ-15.

כאן אתה מגיע כבר לאזור של מאט שוב, אנדי דולטון וג'יי קאטלר, ופלאקו נמצא כאן. בדיוק כאן. כשגם את דולטון אני מאמין ש-80% מהקבוצות בליגה היו לוקחות היום לפני שהיו לוקחות את פלאקו.

וזה בינוני.

עוד הגדרה לבינוני זה שהוא לא יעלה קבוצה רמה. כלומר, אם ההגנה שלה בינונית וההתקפה בינונית, הוא לא יעשה אותה קבוצה טובה. וזה נכון גם למאט שוב ולקאטלר, בעוד גם שחקנים כמו רומו, ריברס ורייאן – שאינם עילית אבל התקרה שלהם מאוד גבוהה – כן היו מסוגלים לעשות קבוצה עם התקפה בינונית והגנה בינונית לקבוצה שהיא יותר מבינונית (אולי לא באופן עקבי לאורך שנים, אבל בטח לאורך עונה אחת טובה). פלאקו לא כזה.

מה שכן, הוא טוב בפלייאוף באופן די עקבי בשנים האחרונות והוא הולך ומשתפר עדיין. אבל הוא עדיין לא יותר מבינוני.

יואב בורוביץ' 13 בינואר 2013

אני בוחר אותו לפני ריברס, סטאפורד ורומו. ונכון לעכשיו גם לא בטוח שגריפין טוב ממנו.

ניצן פלד 13 בינואר 2013

אז עכשיו אתה פשוט נהייה בורוביצ'י-מדי עוד פעם.

לפני ריברס ורומו?
אתה צוחק – וסתם מגזים.
אין שום סיכוי.

לריברס היו עונות של 9-22, 11-34, 9-28, 13-30, וגם העונה – בעונה חלשה מאוד, סיים עם 15-26.
עונה ממוצעת של ריברס כ-QB פותח היא עונה של 13-27 עם 3963 יארד באוויר.

לרומו היו עונות של 19-36, 9-26, 10-31, וגם העונה – בעונה חלשה, סיים עם 19-28.
עונה ממוצעת של רומו מאז שהוא מתחיל עונה כ-QB פותח היא עונה של 13-26 עם 3806 יארד באוויר.

אלה מספרים שפלאקו יכול רק לחלום עליהם!
בעונת השיא שלו פלאקו מסר 25 ט"ד.
בעונה אחרת רשם שיא של 3817 יארד.

וזה בדיוק מה שאני אומר: העונות הכי טובות שלו הן עונה ממוצעת אצל QB מהרמה של ריברס ורומו – כלומר, QB שהתקרה שלו מאוד גבוהה, כמעט עילית, רק שהוא לא מגיע אליה בעקביות.

אצל פלאקו התקרה שווה קצת יותר מהממוצע של אלה כמו ריברס ורומו, שהתקרה שלהם שווה קצת יותר מהממוצע אצל העילית.

אצל סטאפורד הדגימה קטנה יותר, אבל בשתי עונות בריאות כ-QB פותח מסר ל-61 TD עם 5000 יארד לעונה.

וגריפין?!
אויש, ברצינות.

grukel 13 בינואר 2013

לפלאקו יש בקבוצה את ריי רייס, שגם הוא צריך לקבל את הכדורים לריצה שלו. אין ספק שזה לוקח מכמות היארדים של הQB. לרוב הQB'S המובילים אין רץ ברמה של רייס ולכן הם מוסרים יותר.
חוץ מזה, למרות שאמריקאים הם חולי סטטיסיקות, בפוטבול הסטטיסטיקה לא בהכרח מוכיחה עליונות. דרו בריס לדוגמא מסר העונה הכי הרבה טאצ'ים. זה הופך אותו לQB הכי טוב בליגה העונה?
סטאפורד מסר כמו מפלצת ולאן הליונס הגיעו?כך גם הברס שם מארשל נתן עונה גדולה(ביארדים) לא הגיעו לכלום.
פלאקו הוא אחד הQB הטובים בליגה לדעתי(אמנם לא בעלית שהזכרת אבל כן בגבוהה) בעיקר כיוון שכשאני מסתכל עליו בthird down הוא תמיד משדר לי רוגע של אני עומד לתת עכשיו מסירה טובה. במשחק אתמול הוא נתן מחצית שניה מהסרטים(גם הראשונה הייתה טובה אבל לא בthird down) וכשהרייבנס השיגו את הכדור לדרייב האחרון שלהם אני ידעתי שזה ייגמר באנד זון. ראיתי את זה על הפנים של פלאקו.
בקיצור, פלאקט מביר איתו למגרש מנהיגות ורוגע,
אמנם הוא לא הכוכב הגדול של הרייבנס(בכל זאת יש שם את ריי לואיס..) אבל אין ספק שהוא מעמודי התווך של קבוצה שלא נמצאת בטופ במקרה.

ניצן פלד 13 בינואר 2013

זה לא סתם סטטיסטיקות ומספרים – זו עליונות שלהם עליו לאורך כל השנים שלהם בלגה. זה לא משהו מקרי שאפשר לבטל את המשמעות שלו.

ואתם כולכם – שחושבים כמוך כאן הכוונה – מושפעים הרבה יותר מדי מהעונה החלשה של רומו וריברס, ועוד יותר מושפעים מההופעות הטובות של פלאקו היום ובפלייאוף בשנים האחרונות. להזכיר לכם את סאנצ'ס היה נראה בפלייאוף בשתי העונות הראשונות שלו?

הייתי מת לראות את כולכם עומדים בראש ארגון פוטבול מקצועני ב-NFL, כשבוחרים QBים, ואז מגיעה הבחירה שלכם: כשאין לכם הגנה עדיין, אין תופסים, אין כלום. להתחיל מ-QB. אם אתם אומרים שאתם לוקחים את פלאקו לפני רומו, ריברס וגריפין אתם סתם מבלפים ואין שום סיכוי שאני מאמין לכם.

חדש 15 בינואר 2013

במתצית הראשונה הרחיבה היו אפס מארבע בהמרת דאון שלישי והם בקושי הגיעו לרדת גון תודות לביילין שנתן לסמים 14 נקודות כל אחת לפחות לשלושים יארד. מבלי להזכיר את מור ושבעיםיארד.

מיכאל 13 בינואר 2013

תגובה מעניינת מאוד, תודה!
אגב, באיזה מקום תבחר את קפרניק וסמית' מ- SF, מעניין.

מאור 13 בינואר 2013

מסכים איתך. פלאקו הוא אנדרייטד, לרוב בגלל חוסר היציבות שלו במהלך העונה. אבל כשמגיעים לפוסט סיזן הוא מספק את הסחורה. חמש שנים רצוף שהבחור מנצח לפחות משחק פלייאוף אחד. זה הישג שאסור לזלזל בו.

ניצן פלד 13 בינואר 2013

לומר שהוא "חמש שנים רצוף מנצח משחק פלייאוף" זה לתת לו קצת הרבה יותר מדי קרדיט.
ב-5 משחקי הפלייאוף הראשונים שלו מסר לטאצ'דאון אחד (אחד!) ול-6 אינטרספשנס עם 132 יארד באוויר. זה יחס מבהיל בגריעותו.
לכן זה הישג שאולי אסור לזלזל בו, אבל גם אסור לזקוף לזכותו.

מאז, אגב, הוא באמת מציג יכולת גבוהה בפלייאוף, מה שאומר שצריך לערוך טיפה את המשפט שלך ולומר "שלוש שנים רצוף שהבחור מנצח לפחות משחק פלייאוף אחד. בשנתיים לפני כן הקבוצה ניצחה למרות שהוא היה ה-QB שלה".

או משהו כזה… :)

אריאל 13 בינואר 2013

לא כ"כ מבין את ההשוואות שאתה עושה בין הק"ב. פלאקו ניצח את מאנינג? לרגע אחד הם לא היו יחד על המגרש, ובטח שלא שיחקו מול אותן הגנות. לכן גם אין טעם להשוות בין שאוב לבריידי. איך בכלל אפשר להשוות את ההגנה החזקה של הטקסנס להגנה של הפטריוטס.
וגם, כתבת שבריז ורודג'רס סיימו עם טבעת אחת. לא יודע למה החלטת שהם פרשו. בטח רודג'רס, שיש לו עוד כמעט עשר עונות לתת.

פלאקו 13 בינואר 2013

פלאקו אחלה ק"ב
אם אני לא טועה הוא כל שנה מגיע לפלייאוף
הרבה גם בזכות ההגנה
והוא כבר לא כ"כ צעיר ויש לו נסיון בליגה
ואין לי מושג לאן אני הולך עם זה
כי תאמת רציתי שפייטון יעלה אבל שאר הקבוצה שלו
עוד לא מוכנה לשלב הבא

ניצן פלד 13 בינואר 2013

"שאר הקבוצה שלו שלא מוכנה לשלב הבא" הגיעה לאותו שלב בדיוק בשנה שעברה, עם ה-QB המחליף של הג'טס (שה-QB הפותח שלהם הוא מהגרועים בליגה).

רועי 13 בינואר 2013

עובדה נכונה, אבל היא לא משנה עובדה אחרת- ההגנה של הברונקוס הפסידה את המשחק ואי אפשר להכחיש את זה.
לא ראיתי הרבה משחקי פוטבול שבהם לקבוצה המפסידה היו 38 נקודות.
מה שאני אומר הוא שאם ההגנה של הברונקוס לא מצליחה להתמודד עם התקפה של 25 נק בממוצע למשחק, איך היא תוכל להתמודד עם הפטס ועם התקפה של 35 נקודות בממוצע למשחק..?

ניצן פלד 13 בינואר 2013

לא יודע, אני ראיתי את המשחק ומה שאני ראיתי זה שהספיישל טים של דנבר התפוצץ ועשה מלא נקודות… ושה-QB של דנבר מסר את הכדור שהפסיד את המשחק…

מה שאני מתכוון – הוא לא אשם בלעדית, ממש לא – אבל מרגיז שעושים ממנו קדוש מעונה. היה לו משחק לא טוב, והוא מסר את את האיבוד שהיה המסמר האחרון. אין לאן לברוח מזה. וגם מזה שלאורך הקריירה הוא יותר פישל בפלייאוף מאשר הדהים.

רועי 14 בינואר 2013

מסכים עם זה שפייטון לא צדיק גדול והיה לו משחק לא טוב, אבל בכל יום נתון אחר ועם הגנה יותר מבינונית דנבר מנצחת את המשחק

ניצן פלד 14 בינואר 2013

ולכן אתה גם יכול לומר שעם משחק טוב של פייטון, דנבר הייתה מנצחת למרות הבעיות שהיו לה בהגנה ובקבלת ההחלטות מהספסל.

גיל 13 בינואר 2013

לומר על פייטון שאתמול היה לוזר זה עיוות של מה שקרה על המגרש. כאילו הוא זה שלא כיסה פעמיים את טורי סמית, או שחצי דקה לסוף כשהם מובילים נתן ט"ד ליריב על פני 60 יארד עם כיסוי שערורייתי. וזה עוד בלי לדבר על השיפוט שנתן לרייבנס במתנה שני ט"ד, אחד מאינטרספשן שלו שלא היה בגלל פאס אינטרפירנס, או אי שימוש בטאק רול כשהוא כל כך שקוף. יש גבול לכמה אפשר לעוות משחק שהיה רק אתמול.

oz 13 בינואר 2013

שאלה של בור. מה זה טאק רול?

גיל 13 בינואר 2013

חוק שלאף אחד אין מושג למה הוא קיים. אתה יכול לקרוא פה:

http://en.wikipedia.org/wiki/Tuck_rule

מעריץ של גיל 19 בינואר 2013

גיל אתה תותח כמו פייטון

Tal 13 בינואר 2013

אני חושב שג'ו פלאקו הוא ממש ההגדרה לאוורג' ג'ו. כמו שניצן פלד היטיב לכתוב כאן, ק"ב שהוא בערך ב- tier השלישי או הרביעי בליגה, ומבחינת פוטנציאל אולי פחות.

ההחלטה של הרייבנס כניראה לשים עליו פרנצ'ייז טאג בעונה הבאה מאוד תמוה בעיניי, אבל כניראה שמבחינת השוק והפוטנציאל בדראפט לא מסתמנות אפשרויות טובות יותר.

כל שנה יש ציפייה שהעונה הזו תהיה עונת הפריצה שבה הוא יצטרף לקבוצת האיכות השנייה של הק"ב (על בריז, רוג'רס, בריידי וכו' אין מה לדבר), וכל שנה הוא נותן כמה משחקים גדולים אבל הרבה מאוד משחקים חלשים, מרובי אינטרספשנס והחלטות גרועות.

אתמול הוא היה ענק, ומצא בדייקנות את החורים בהגנה של דנבר, גם ברגעי האמת ואני לא לוקח ממנו שום דבר על ההצגה הזו, אבל לדעתי מדובר בק"ב פותח בינוני במונחי NFL, לכל היותר.

גם קפרניק לדעתי הוא תוצר של שיטה, אופנסיב ליין משובח, הרבה כישרון אנדרייטד מסביבו ומאמן גדול, אבל יש בו משהו מיוחד שאין בד"כ בקיובי אתלטי שרץ הרבה. אולי זו קריאת מהלכים מעולה בריד אופשן, אולי זו סתם יכולת מעולה גם כרץ (איזו זריזות!!) וגם כמוסר פוקט – אבל בהחלט יש בו משהו.

תום 13 בינואר 2013

לג'ו פלאקו יש את אחת מ-3 הזרועות הכי חזקות בליגה, ומתי שהרייבנס בוחרים לנצל את זה הוא נראה כמו QB על.

BrooklyN 14 בינואר 2013

נקודה למחשבה: שים את פייטון ברייבנס ואת פלאקו בדנבר, איזו קבוצה תשתפר? לי התשובה ברורה לטובת פייטון. אז נכון שהוא לא וינר גדול בפלייאוף אבל עדיין כבודו במקומו.
לגבי פלאקו אין לי מה להוסיף, ניצן כתב היטב.

גילי 14 בינואר 2013

ואני תוהה כמה קפרניקים יש בליגה. והאם באמת יגיע הרגע של כל אחד מהם

גלן 14 בינואר 2013

פאלקו בסדר גמור. בוחר אותו כל יום לפני סטפורד. וזה גם ברור למה אנחנו מגלים אותו מחדש. המאמן שלו עכשיו גם היה המאמן של מנינג בשנים הגדולות. שזה אומר OC שעובד עם QB ובשביל ה QB. ה OC הקודם קמרון – כל גדולתו בצ'ארגרס הייתה על רתימת הפיגורות הנכבדות (בריס וריברס) למופע של LDT. רבאק אפילו בריס נראה יותר טוב בסיינטס ואיזה חרא הוא אכל שהם אפילו שיחקו עם הגמד המזדקן פלוטי לפניו.

ברייבנס קמרון נכשל טוטלית (לדעתי גם בגלל הארבו, אבל זה סיפור אחר). קולדוול משדרג את פלאקו. גם הצד השני צודק. עלית עלית הוא לא. אבל לגיטימי כן ובודאי יותר טוב היסטורית מדילפר….

URLACHER 14 בינואר 2013

האמת היא באמצע – חוץ מה QB עילית(יש שיגידו שגם איליי וביג בן שם) יש עוד ספרה של QB ובתוכה הם נעים בין טובים בעונה הסדירה ולא בפלייאוף(ראיין, שאוב) טובים רק בפלייאוף(פלאקו או אפילו איליי אם והוא לא עילית) נחנקים בסוף העונה(רומו) או פשוט נותנים פלייאוף כל כמה עונות(ריברס, אולי סטאפורד מתחיל להיות כזה)
בסופו של דבר ג'ו פלאקו הוא QB טוב אבל לא מספיק יציב. זה גם מה שמפריד בין QB עילית לעוד QB טוב. אלמלא אותה אליפות ב 2006 הייתה ספרה נפרדת ולה היו קוראים "ה QB הכי טוב אי פעם בעונה הסדירה שלא מצליח לנצח בפלייאוף"
אפשר להאשים את פוקס ואת הסקונדרי ואת מי לא. בסופו של דבר יזכרו שפייטון שוב הגיע כמועמד לנצח(פאקינג מועמד לקחת סופרבול!) והפסיד בצורה מפתיעה.
לפלאקו יש תותח במקום יד. אז מה? גם לקאטלר…צריך לדעת לנצל את הכשרון שלך ועד שפלאקו לא יוביל את הרייבנס לאליפות אין בכלל מה להזכיר אותו עם שאר ה QB שמשחקים בליגה הזאת ושיש להם כבר טבעת. גם איליי הוא QB זוועתי של עונה סדירה אבל 2 ריצות פלייאוף שלא נראו בהיסטוריה של המשחק הזה שמו אותו גבוה בפנתיאון ה QB'S. אם פלאקו ימשיך בתצוגות כמו זאת מול הברונקוס גם מול הפאטס והניינרס(אולי הפלקונס?!) אז הוא בצדק ייחשב כ QB מעולה, אולי אפילו עילית. עד אז? הוא פשוט נתן עוד משחק פלייאוף טוב וזהו

Comments closed