פלייאוף פח (חלק ב')

bracket-heat-finals

 

אוקלהומה סיטי בלי כוכב העל ראסל ווסטברוק מנצחת די בנקל את יוסטון (איפה ג'רמי לין?). גולדן סטייט בלי הכוכב דייויד לי מנצחת את דנבר (מה שווה המאזן המעולה של העונה הסדירה?). לוס אנג'לס קליפרס, הקבוצה החמה של השנתיים האחרונות, מפסידה באופן מביש לממפיס, שויתרה באופן די מביש על רודי גיי במהלך העונה בגלל כסף. סן אנטוניו לא היתה צריכה להזיע נגד הלייקרס. כפי שמיאמי לא הזיעה נגד מילווקי. הניקס, לא בנקל, גברו על בוסטון. אינדיאנה ואטלנטה (הבינונית מינוס) נתנו לנו סדרה לא מעניינת (שגם לא ראינו ממנה שום דבר). נותרו שתי הבינוניות ניו ג'רזי  ברוקלין ושיקגו, היחידות מבין שמונה הסדרות בסיבוב הראשון שהגיעו לגיים 7.

לצערי אנחנו ממשיכים לראות פלייאוף לא טוב. היעדר הכוכבים פוגע בצורה אנושה. וגם אם הם היו, אין מספיק קבוצות טובות.

גם אין יותר מדי התרגשות לקראות סדרה כמו מיאמי-ניו ג'רזי/שיקגו (למרות שדווקא הבולס אולי יכולים טיפה להקשות) או סן אנטוניו-גולדן סטייט (למרות שאי אפשר לדעת, אם הנטיה של הספרס להקשות על עצמם את החיים בסדרות מסוימות בפלייאוף). אוקלהומה סיטי- ממפיס יכול להיות מעניין רק בגלל שווטסברוק לא משחק. לדעתי גם ניו יורק-אינדיאנה לא תהיה סדרה יותר מדי טובה, כאשר אני מזהה יתרון ברור לניקס.

נקווה שלפחות הגמרים האזוריים יתנו איזו סחורה, למרות שעל פניו סן אנטוניו (אם תעלה) טובה בהרבה מאוקלהומה או ממפיס, וגם מיאמי פייבוריטית די כבדה נגד ניו יורק (למרות שכאן לא אתפלא אם תהיה הפתעה).

גמר מיאמי-סן אנטוניו הוא היחיד שיכול להיחשב ראוי (בשלב זה).

אתם בטח שמים לב שהפלייאוף הזה לא עושה לי את זה.

 

 

 

מכתבים על אליפות (2) - חיים שדמי
מה עושים עכשיו

38 Comments

ג'וני 4 במאי 2013

רק כתב חצר ישראלי חובבן יכול בכלל להעיז לחשוב שיש פלייאוף פח בליגה הטובה בספורט בעולמי .

יואב בורוביץ' 4 במאי 2013

thanks johnny boy

הרצל 4 במאי 2013

.

ארה"ב הסיעודית 4 במאי 2013

אחלה כותרת. אהבתי.

אודי 4 במאי 2013

שש סדרות הלכו לשישה משחקים שזה הרבה.
גולדן סטייט נתנה הפתעה מרעננת שזה תמיד כיף.
ממפיס עשו מהפך שלא רואים הרבה מ2:0 ל2:4 עם הרבה אופי וכדורסל חכם.
לא מבין מה אתה רוצה?

גורבצ'וב 4 במאי 2013

הסיבוב הראשון טוב ממה שהיה אמור להיות, חוץ מזה זאת הכתבה הכי משעממת ומיותרת שקראתי אי פעם על הפלייאוף.

TYOMA23 4 במאי 2013

אני מסכים איתך, זה היה אחד הסיבובים הראשונים המשעממים בשנים האחרונות אבל מזה הסיבות האלה??
ההבדלי רמות במערב בשנים האחרונות הצטמצמו משמעותית בעיקר 3-8.
להזכירך דנבר איבדה לפני הפלייאוף את גלינארי,חלק חשוב בקבוצה למי שבאמת עוקב ורואה משחקים של דנבר,ולמרות שהאמנתי שהם יעברו אני לא חושב שזאת הפתעה מרעישה וגולדן סטייט עוד תעשה חיים קשים לסאן אנטוניו.הטרייד של ממפיס על רודי גיי היה מהלך גאוני שהניב שיפור במאזן היחסי מאז שהוא הגיע,בהגנה,בחדר ההלבשה ובתקרת השכר אז להגיד שההפסד של הקליפרס הוא מביש זה משפט של אוהד כדורסל חובבן ולא מישהו שחי את הליגה ומבין אותה(ממפיס קבוצה לא פחות טובה מהקליפרס בטח לא לסגנון המשחק האגרסיבי של הפלייאוף שבו גריפין נראה כמו ילדה קטנה ליד רנדולף).
אוקלהומה-יוסטון זאת סדרה שצריכה להסתיים ב6 משחקים גם בלי ווסטברוק כי יוסטון פשוט לא ברמה ויש סדרות כאלה כל שנה.
הדומיננטיות האבסולוטית של מיאמי בליגה ובטח במזרח החלש משמעותית היא לא משו מפתיע ומשו שניתן היה לצפות מראש.
בוא נדבר אחרי הסיבוב השני?
ROUND 2..

שי 4 במאי 2013

על איזה ניו ג'רזי הוא מדבר?
שמעתי גם שסיאטל עברה את יוסטון בפלייאוף.

מוש 4 במאי 2013

אוקלוהומה ניצחה בנקל. את משחק הניצחון אחרי שני הפסדים, ראית? אז נקל ממש ממש לא היה שם. לא יודע מה הראו בתקציר…
ההגנה של דנבר לא היתה סוד כל העונה…
הקליפרס אכן איכזבו. אך הם הפסידו לקבוצה עם מאזן זהה, לא פחות טובה, וודאי טובה יותר הגנתית ובמשחק עומד וקרבות חפירה. אם ממפיס היתה עפה היתה מאכזבת לא פחות, ואפילו יותר כי שנה שעברה עפה…
ניקס – סלטיק, נטס – בולס ופייסרס – הוקס היו סדרת מעולות. ודאי באופן יחסי לסיבוב ראשון.
אוקלוהומה ממפיס זו סידרה מעולה ולחלוטין לא צפויה. לפני ואחרי ווסטברוק. ניו יורק אינדיאנה אין שום סיבה שלא תתפתח למשהו מעניין. אתה מחליט שלא, בלי לנמק. הרי לא חסר שם מי שישתק את מלו. אז איזה משעמם, ואיזה יתרון לניקס??? (לדעתי אינדיאנה ב-6)
מיאמי בולס אם…, תהיה סדרה חזקה אך בעיקר אגרסיבית. אני כאוהד מיאמי, מחזיק אצבעות לנטס. על אף שאני כבר מחכה שיתחיל הפליאוף גם בפלורידה וזה יקרה רק מול שיקגו, אני לא רוצה לקחת סיכון מול הבריונים מאילנוי. כל פאול שם הוא מכל הלב. ואם אפשר גם להשבית מישהו, עדיף. הארד פאול? אל תהיו קצרי טווח… קצת חרגתי. אך מענייין יהיה…

משה 4 במאי 2013

בליגה פח יש פלייאוף פח. בתור כתב שמקדש את הלברוניזם וחוסר האימון(ששווה לחוסר הכדורסל) אתה יכול לראות בעצמך שותף מלא.

אלעד (האחר) 4 במאי 2013

יואב – אני מגיב למרות שנראה לי שאתה כותב רק כדי שירדו עליך. כשאתה רוצה לחשוב לפני שאתה כותב אתה כותב טוב וכבר ראינו את זה – חבל שאתה לא מתאמץ יותר.
לעניין – חוץ מהיט-באקס וספרס-לייקרס שלא היו כוחות כל אחת מסיבה אחרת (מישהו אמר קובי?), כל הסדרות הציגו הפתעות, מהפכים, גיבורים ועוד – חבל שלא עקבת, ולהלן פירוט קטן ולחלוטין לא ממצה:

פייסרס-הוקס: סדרה שהייתה אמורה להגמר בסוויפ או 4-1 נגררה למשחק שישי כאשר הפייסרס אוכלים שני הפסדים דו-ספרתיים, וג'וש סמית מבטל את פול ג'ורג', שאפילו לברון ירק מולו דם. אטלנטה הייתה עד לסיום הסדרה הפתעת הפלייאוף, ולמעשה הופתעתי שלא כפתה משחק שביעי.

נטס-בולס: מיותר לציין – שלוש הארכות?…

סלטיקס-ניקס: רק במשחק האחרון חזרו הסלטיקס למשחק אחרי ריצת 20-0!!!, ולמעשה אלמלא כרמלו היו מנצחים וכופים משחק שביעי. ללא רונדו, כאשר גרין מתעלה וגארנט ופירס פשוט הרואיים, מה אתה עוד רוצה? האם שמת לב לאחוז המחפיר מהשדה של מלך-הסלים הטרי של הליגה? זו שמירה רצחנית, יואב, ולא תוצאה של עודף מקדונלדס.

ממפיס-קליפרס: בלייק גריפין עלה פצוע בקרסולו למשחק שישי על כל הקופה מול זאק "המפלצת" רנדולף, ופשוט הלך אתו מכות כל המשחק. ראית כמה שחקנים הורחקו במשחק הזה בשני פאולים טכניים? אני ספרתי ארבעה(!!!)… במשחק אחד! כריס פול בתצוגת אולסטאר ומולו טוני אלן מתחפש ללברון…מי זוכר את רודי גיי?

ת'אנדרס-רוקטס: ג'רמי לין שוב נפצע אחרי שדוראנט נהיה פיזי ונכנס לו בכתף. ווסטברוק נפצע אחרי שאני-לא-זוכר-מי פצע אותו – חביבי, מתנהלת מלחמה ואתה ישן…על דוראנט-הארדן לא צריך לדבר.

נאגטס-ווריירס: כמו שהזכירו לפני כאן, פציעתו של גלינארי גמרה את דנבר, אבל עדיין – סדרה נפלאה ואני לא מקנא בספרס בסיבוב הבא.

roei034 4 במאי 2013

1.הסדרה קליפרס ממפיס הטובה ביותר עד כה.הקליפרס הגיעו למשחק אבל נכנעו לק ב ו צ ה יותר טובה .הקליפרס נתנו התקפה טובה 105 נקודות אך נכשלו בהגנה.כמו שרשמו זה לא הפתעה כי הם סיימו עם מאזן דומה.
2.דנבר סבלו מאוד מהפציעות של גלינארי ושל קנט פריד עד למשחקים האחרונים בסדרה.עם קנט פריד בריא ב100 אחוז-לא כולל גלינארי דנבר קרוב לוודאי עוברים למרות שגם תותח רציני בוורירוס נפצע.למרות זאת לחלוטין לא הפתעה.
3.נטס-בולס גם סיפקה רגעי דרמה עם חזרה של הנטס מ3-1 למשחק שביעי.המשחק הגדול היה הרביעי שזה משחק שלא אשכח מהר.התחיל שבת שעברה ב9 בערב ונגמר בסביבות 1 וחצי.רבע רביעי משוגע של ניטט רובניסון שרתח עם 24 נקודות ברבע .

בלינדר 4 במאי 2013

אתה כותב את זה יום אחרי שקבוצה כמעט הצליחה לחזור מפיגור של 26 נקודות ברבע האחרון ולשלוח את הסדרה למשחק מספר 7 אחרי שכבר פיגרה 3-0. אה כן, מדובר גם ביריבות הכי ארוכה בליגה. כל הסדרות למעט אלה של ההיט וס"א היו מהנות ביותר גם אם לא ראינו את הכדורסל הכי יפה בעולם (היי, זה פלייאוף לא האולסטאר). כיף לראות את הכשרון הצעיר שיש לג"ס, לדנבר, ליוסטון ולפייסרס
if you don't like this, you don't like NBA basketball

יואב, בוא נעשה את זה מעניין – אם הגריזליס עוברים את הספרס והפייסרס לוקחים את ניו יורק (גם וגם) אתה מפסיק לכתוב על הליגה הזאת במשך שנתיים. אם הניקס או הספרס עולים לשלב הבא אני מפסיק להגיב אצלך בבלוג לעד ולהזכיר לך שאתה מחזיק בדיעות גזעניות + אם אתה מגיע לארה"ב בזמן הסיבוב הראשון של פלייאוף 2014 – אני קונה לך כרטיס למשחק (כן, גם במחירים הלא שפויים של ניו יורק).

תאמין לי, בכל מקרה אתה יוצא מורווח כאן.

נתן 4 במאי 2013

בדה באזר יש מספיק כותבים כולל אותך שמספקים תובנות יפות ומענינות בתחום הספורט גם בלי לחטוא בידעונות ובניחושים[טל בן יהודה ביקש באוקטובר לבטל את הליגה כי הלייקרס חזקים מדי] .דבר אשר הופך את המאמר לפח ולפרוקטיבי בגרוש .אתה מספיק מענין גם בלי תחזיות מצוצות ולא ניתנות לניבוי .

אלון 4 במאי 2013

אתה פרובינציאלי.
"נקווה שזה יתן את הסחורה"

אוי אוי אוי…אם דיוויד סטרן היה יודע שבישראל לא מרוצים מרמת הפליאוף הוא היה מקדים את סיום תפקידו

לא טוב לך הרמה? לא מרגש אותך?
אתה יכול תמיד לעבוד לחיקוי הזול- הליגה המקומית שלך.

תהנה

PG4 4 במאי 2013

כרגיל כמעט בטורים של בורוביץ', רמת ההבנה של המגיבים עולה בהרבה על זו של הכתב עצמו.

כמו בלא מעט הזדמנויות הרושם הוא שיש שתי אפשרויות:
1. אתה בכלל לא רואה משחקים.
2. אתה רואה ולא מבין.

מקווה בשבילך שאופ' 1 היא הנכונה, אחרת זה כבר ממש עצוב.

גל דגון 4 במאי 2013

בורוביץ', ממפיס לא ויתרה על גיי בגלל כסף, היא ויתרה על גיי כי הוא שחקן התקפה גרוע שעולה הרבה כסף.

ניינר 4 במאי 2013

כמה דברים טובים מהסיבוב הראשון:
גולדן סטייט ווריורס
סטפ קרי
ניהול המשחק של מארק ג'קסון
תרגיל הויליס ריד של הווריורס
אנדרו בוגוט נראה כמו שחקן

אני מסתפק בזאת

סוסמעץ 4 במאי 2013

לייק בגדול

סימנטוב 4 במאי 2013

איזה כיף עם הקבוצה שלנו! קארי מזכיר פטרוביץ' ובוגוט את סבוניס (בגמלונותו). הייתי במתח אדיר במשחק השישי

ניינר 4 במאי 2013

אולי אני דביל אבל אני די אופטימי לגבי הסדרה מול הספרס

אלעד 4 במאי 2013

בתור אוהד כדורסל גם אני אופטימי. זו תהיה סדרה כיפית לצפייה. בתור אוהד הווריורס אל תהיה אופטימי. הם יפסידו ב-5, ואז יעשו שטויות בקיץ ויהרסו את הקבוצה.

ניינר 4 במאי 2013

תסריט הגיוני אבל יש לי תחושה שעם ג'קסון זה יהיה אחרת. גם אם נפסיד לא יהרסו את הקבוצה בקיץ, להפך.

סימנטוב 5 במאי 2013

אין לי מושג (רק תקווה) במילא אני לא מכיר את הקרקע שאני עומד עליה.

אסף 4 במאי 2013

טוב, האמת שקראתי את הכותרת ונכנסתי וקראתי את הכתבה, וכשלא כהרגלי תגובה נראית לי האופציה הכי טובה.
ראשית כל הניתוח הבסיסי שלך לא נכון, או לא מדויק. יש פליאוף מעולה! אחד הטובים בשנים האחרונות וכמו דבר טוב בחיים יקח זמן להעריך זאת, אם הכוכבים הראשיים היו משחקים כנראה שהוא היה אחד הטובים אי פעם…

נתחיל קודם כל עם אוקלהומה – יוסטון.
סדרת פליאוף שהתפתחה למעניית(פציעה בלתי צפויה), יוסטון היא קבוצה מסקרנת עם שחקן שלטעמי בסביבה הנכונה יכול להתפתח לאחד הטובים אי פעם בתפקידו, להארדן יש הכל מהכל רק לא קבוצה מסביב.
עומר האשיק הוא סנטר צעיר שיכול להתפתח לגורם נחמד לא יותר, ג'רמי לין הוא אובררייטד מובהק.
שחקן שבשיטה מסוימת הצליח די יפה אך העונה עם המושכות לא הראה סימנים של רכז אמיתי,עזוב את התפוקה ההתקפית שכוללת קליעה ושאר האחוזים מסביב, איפה אינטלגציית המשחק(למד בהארווארד לא?) שחשבתי שתביא ערך מוסף?
בכל זאת קיבלנו סדרה שהתפתחה טוב, עם ווסטברק עד הפציעה לא באמת הייתה אופציה לקבוצה מיוסטון להגיב, משחק מעבר מהיר, משחק עומד מדהים ושליטה בכל הנוגע לקצב המשחק.
לאחר הפציעה הארדן הבין שאת הקצב הוא יכול לנהל ולקח איתו שתי משחקים.
אבל זה גורע מאוקלהומה, שבשנתיים האחרונות עשתה התקדמות מדהימה.
איבאקה הוא אחד השחקנים שהכי התקדמו מאז שאני צופה כדורסל, כיום אוקלהומה בנתה עבורו תרגילים לקליעה משלוש כשלכולם היה ברור בשנים האחרונות שלבחוץ יש מעט מאוד שחקנים באוקלוהמה שצריכים לצאת אליהם. אין ספק שהנשק הזה קטלני, ומזכיר קבוצות אירופאיות רק שהערך המוסף זו אתלטיות על.
לקבוצה יש את החוסם הטוב בליגה, אחד השומרים הטובים(ספאלושה), וכמובן את דוראנט, מין לארי בירד משודרג.
לטעמי אחת הקבוצות המוכשרות אי פעם.

מתי שהגעתי לפסקה השניה על הקליפרס מול הגריזליס כבר ממש כעסתי (:
מדובר על אחת מקלאסיקות הפליאוף של השנים האחרונות. שתי סגנונות כל כך שונים, האחת קבוצת אולד סקול מהזן הכי כיפי שיש, השניה עם אחד הרכזים הטובים אי פעם, אחד האתלטיים הטובים אי פעם, ושורת קלעים מפחידה.
איזו סדרה, בדומה ל4-3 מהעונה שעברה היא לא איכזבה, רק שהפעם ממפיס הביאה את הערך המוסף הרצוי, שזה אינטלגציית משחק שאני לא אתפלא אם תביא אותה לגמר.
רודי גיי צריך להבין הוא סופר סטאר,שבקבוצות מסוימות יכול להוביל עד הסוף.מאז סוף שנות השמונים הרגילו אותנו ששוטינג גארדס או סמול מה שתקראו לזה מנצחים משחקים.
מגוון עצום התקפית, יכולת קלאץ' מהפנטת, ועידן הכוכבים האינבידואלים שתואם לתקפותנו, הרי אנחנו רוצים כוכבים ולא באמת קבוצות.
והנה, הסדרה הזו הוכיחה חד משמעית כמה המונח קבוצה חשוב יותר מסך חלקיו.
הרי על הנייר, לקליפרס פונטציאל קבוצתי רחב יותר, אבל היעדר השיטה הברורה ואינטלגציית המשחק שנופלת על שחקן אחד בעיקר מורידה את הערך הנוכחי דרמטית.
ממפיס עשתה בחכמה, היא העבירה את גיי והביאה את פרינס, אבל פרינס להבדיל מה שרושמים הוא לא הערך המוסף שקיבלה הקבוצה כמו את הזהות האמיתית שלה.
הרי שנים אנחנו מתלבטים בשאלה מה עדיף, להיות 80% בהכל או מאה אחוז במשהו אחד.
אין לזה תשובה חד משמעית רק ברורה, אם תהיה הכי טוב במשהו אחד יש סיכוי שתהיה הטוב ביותר בתחום, כשאתה מפזר את היכולות שלך אתה הרבה פעמים יכול ליפול בין הכסאות.
ממפיס הלכה לאולד סקול המקורי, משחק צבע מהפנט, עם שני ביג מנים כל כך אינליגנטים. מוסרים בחסד, קלעים בחסד(מהצבע מכל הטווחים כמעט, כן), והכי חשוב משלימים אחד את השני מצוין.
בפליאוף בו לכל משחק יש חשיבות עליונה הולכים למקומות הכי בטוחים, כאן אלמנט המאה אחוזים נכנס.
שים לב לסטטיסטיקות : זאק ראנדולף עלה מ-46% בשדה בעונה הרגילה ו-15.4 נקודות לכ-57% מהשדה ו20.8 נקודות בפליאוף.אגב בשלושת המשחקים האחרונים זה 24 נקודות בממוצע, כמות הריבואדנים ירדה בממוצע וזה נתון מפתיע(נדבר על זה מיד). מארק גאסול הסופר סטאר בחינתי מעלה את הנקודות ל-17.3 כמעט 3 יותר מבעונה הרגילה ובאחוזים עולה ב-3% לסביבות החמישים בשדה. טוני אלן אחד השחקנים המשלימים הטובים שיש, שחקן מאסט לקבוצת אליפות לטעמי מעלה את כמות הריבואנדים שלו ב-2 למשחק כמעט 6.5 בפליאוף, כך גם קונולי.
בקיצור הקבוצה מבינה לאן נושבות הרוחות במשחק לפי הביקוש, כל אחד יודע את תפקידו משדרג בהתאם כדי ליצור סבירות גבוהה לניצחון בסגנון מותאם ליריבה.אגב את השדרוג במקום גיי היא קיבלה מג'רארד בייליס, שחקן שהתקדם המון! שמביא מהירות ומשחק מעבר קטלני שווה(=)נשק נוסף.
אני לא רואה את אוקלהומה עוברים את ממפיס, רק משום שכבר לצבע של אוקלהומה תהיה בעיה עצומה לעשות סלים מבפנים ואלן די חי על לעצור שחקנים יריבים כגון דוראנט, טוב ככל שיהיה. מי שיצפה בסדרה בעיקר יראה את "המסחרי" מול "הקהילתי", סופרסטאר ענק שעושה הכל, החל מהובלת כדור עד לקליעה,ויצירת מצבי זריקה.
מול קבוצה שכל סל שלה הוא תענוג צרוף, פנימה עם תרגילי פיק אנד רול קלאסיים.
להוציא סנטר אחד מהעמדה ובמסירת רצפה חכמה לביג מן השני לסל קל. אחוזי השדה זה שם המשחק בממפיס, ושהסלים באים מהתקפות כל כך מגוונות ובטוחות אין לי ספק שמי שתרדוף זו אוקלהומה.
אני לא בטוח שבשנות השמונים אם היה סופר סטאר כזה מובהק הייתה קבוצה עוד בסיבוב השני שיכלה לעצור, זו המגמה של האנבאיי בשנים האחרונות, המון קבוצות טובות, כל כך הרבה שחקנים טובים. כשהמבחר כל כך גדול בין סגנונות לאנשים די נוטים להוריד מהערך, מי שהיה כאן לפני עשר שנים עם הפיסטונס יידע להעריך.
ראו מקרה קרי אחד הקלעים הגדולים שצמחו כאן(ראו השיא של אלן שנשבר בעונה השלישית שלו בליגה), ותוכן התגובה של בורוביץ על הנפילה של דנבר(:

לגבי הקליפרס, כפי שאמרתי סדרה ענקית, לקבוצה על הנייר רול פליירס קלאסיים. אך ג'ורדן בצבע שלצידו עוד שחקן מוגבל כמו גריפין זו מותרות גדולה מדי.
גריפין אינטלגנטי שלא תבינו לא נכון אך מוגבל ביכולות, קראופורד קלעי ענק ככל שיהיה ביחס לגי אר סמית לדוג' מאוד אנמי.הם תלויים מדי ואין שיטה ברורה, יום גדול של קלעי קם ונופל על דברים קטנים כממונטום.

נ.ב
חפרתי עמוקות, אך יש עוד במאגר על הפליאוף הנוכחי והקבוצות השותפות בו, כך שאם יהיה עניין אין לי בעיה להרחיב (:

אורי 4 במאי 2013

איך אבל איך אתה מזלזל ככה בממפיס?????????????
כרגע הקבוצה הכי טובה במערב עם הקו הקדמי הכי טוב ב10 שנים האחרונות!!!!
איך אף אחד לא רואה את זה???????
הם הולכים להגיע לגמר ולתת פייט ענק למיאמי.מיאמי תנצח ב 6 או 7.
וחוץ מזה פלייאוף תענוג, ה4 סדרות הבאות הולכות להיות מדהימות!
CANT WAIT!!!!!

טל 4 במאי 2013

מסכים,.
אולי הקבוצה היחידה שתוכל למיאמי בגלל הקו הקדמי שלהם.
עשו ההתאמות הדרושות ופשוט שחטו את הקליפרס. הם הראו כזאת עליונות במשחקים האחרונים שאני חושב שהפציעה של גריפין לא שינתה כלום.

גיל 4 במאי 2013

הם לא יגיעו לגמר. יש להם את אוקלהומה ואחר כך כנראה את הספרס. שלוש סדרות קשות מאוד ושוחקות כשאין להם יתרון ביתיות באף אחת מהן. בסופו של דבר הם יפסידו.

טל 4 במאי 2013

אווקלהומה היא לא באמת אוקלהומה מאז הפציעה. הם הזכירו יותר את ניו יורק עם דוראנט בתפקיד כרמלו. נראה אם יצליחו לעשות התאמות לקראת הסידרה. בכל מקרה אני מאוד מתרשם מרנדולף וגאסול ולא חושב שיש מי שיעצור אותם בokc. הסדרה שלהם מול הספרס אם תהיה נראית יותר שוויונית. וזה אם הספרס יעברו את סטפ קארי הנהדר וההתלהבות שקיימת שם.
בקיצור כמו שכתב המשורר ….. פח, אבל ממש פח

גיל 4 במאי 2013

נכון שאוקלהומה נחלשו אבל יהיה קשה לעבור אותם. לגבי הספרס, אין קבוצה שיודעת לנצל את היתרונות שלהם ולמנוע מהיריב את היתרונות שלו יותר מהספרס. עכשיו כשכולם בריאים פחות או יותר, אני לא רואה מי שיעצור אותם בדרך לגמר. את גולדן סטייט הם יעברו די בקלות לדעתי. עם כל הכבוד לקארי, דנבר נתנו לו לחגוג כאילו אין מחר. בכל מקרה, הוא לבדו לא יכול לנצח את הספרס טוב כמה שלא יהיה.

גיל 4 במאי 2013

בורוביץ', הפלייאוף אכן התחיל משעמם וצפוי אבל ההמשך היה מלהיב למרות שנשאר קצת טעם חמוץ שכל המשחקים אמש נסתיימו בהכרעות סדרה. קליפרס ממש לא שיחקה מביש, ראית בכלל את המשחקים? אם היית רואה היית יודע שהמאצ'אפ של ממפיס הוא קטלני עבורה וגם גריפין שיחק מאוד פצוע אתמול כך שהיה קשה לחזור מפיגור בחוץ.

אוקלהומה ממש לא ניצחה בקלות ולמעשה נראתה בהלם טוטאלי אחרי הפציעה של ווסטברוק וזה למרות שבשני המשחקים האחרונים הארדן משחק כשהוא חולה בשפעת ובקושי אוכל, ולין פצוע ולא אפקטיבי.

קובי 4 במאי 2013

אם ממפיס עוברים את התאנדר הם יהיו בגמר מול מיאמי,
ודווקא לממפיס יש את הסיכוי הטוב ביותר לטעמי מולם.
ככה שיכול להיות מעניין.
מול התאנדר יהיה להם קשה כי הסגנונות כל כך שונים,
ולא יודע איך זה יסתדר.

קיש 4 במאי 2013

הדבר הכי חשוב בפלייאוף הזה הוא ששיקגו תנצח ותעבור את NJ.
כי אז, או אז, דריק רוז כנראה יחזור לשחק – ואז כל מאזן הכוחות בליגה ישתנה…
חוץ מזה, למרות המרמור הלא כל כך ברור – השורה התחתונה נכונה – הליגה גדולה מדי (וארוכה מדי – לעניין הפציעות) ולכן אין מספיק קבוצות טובות.
ועדיין, לקרוא לפלייאוף "פח" זה כאילו להגיד – לא ראיתי אף משחק, ואני כותב רק על התוצאות.

רטקסס 4 במאי 2013

למה בורוביץ' בכלל מקבל במה עוד אחרי הפלגיאט בערוץ הספורט?

אם יש לך ביצים, תענה על השאלות האלה:
1. כמה משחקים ראית מכל סדרה בפלייאוף? (משחק מלא, לא תקציר בNBA COM)
2. כמה משחקים ראית השנה של דנבר, קליפרס, ממפיס או הפייסרס?

איתי 4 במאי 2013

מעולם שום דבר לא באמת עשה לך את זה- אז לא מופתעים כאן.

shadow 4 במאי 2013

וואו בורוביץ'

זו אחת הכתבות המביכות שקראתי מעולם ועל הליגה הטובה בפרט.

עזוב שלא ברור בכלל מה אתה רוצה להגיד בכתבה הזו.

עזוב שקראת לברוקלין ניו ג'רזי. (פשוט מביך)

אתה טועה בערך בכל ניתוח שלך.

אם הייתי מרגיש שהכתבה אפילו חצי ראויה הייתי גם מסביר לך איפה אתה טועה. אבל היא כל כך מביכה שרק אם באמת תבקש אני אולי אטריח את עצמי לעשות את זה.

את התגובה הזאת אגב אני כותב פשוט כי התעצבנתי וביזבוז הזמן שגרמת לי על כניסה לכתבה הזו ועוד יותר בגלל הזילזול המופגן בקוראים.

לתשומת ליבך.

יואב בורוביץ' 4 במאי 2013

מתקן לברוקלין, עצם הבלבול אולי יכול להמחיש את חוסר העניין שהקבוצה הזו מעוררת (ויחד עם זאת אשמח אם תנצח הלילה את שיקגו)

c web 4 במאי 2013

2 נקודות :
1. הגזמת עם הביקורת לפי דעתי. בינתיים הפלייאוף הזה ארגן לנו כמה הפתעות וכמעט הפתעות ברמה שהרבה לא חשבו שיקרה(דנבר עפה? כולם בנו עליה לגמר מערב) וחוץ ממיאמי אף אחת לא בטוחה בשלב הבא
2. למה כולם מדברים על כל הכוכבים שחסרים? דריק רוז לא ראה פרקט כל העונה אז תפסיקו לכלול אותו. רונדו פצוע כבר 3 חודשים. חוצמזה קובי נפצע ממש לפני הפלייאוף אבל אף אחד לא חשב שגם איתו הם יעברו את הספרס מה שמשאיר את ווסטברוק. ממתי דלינארי הוא כוכב?! פאריד? דיויד לי? קצת נסחפו עם גל הפציעות. יש גל פציעות וחסרים כמה כוכבים אבל עדיין מיאמי בהרכב מלא, הספרס בהרכב מלא, ממפיס בהרכב מלא, אינדיאנה בהרכב מלא.
קיצר לוקח קצת זמן אבל הפלייאוף מתחמם
מה זה משנה? בסוף מיאמי יקחו

Comments closed