אלונה ממשיכה לשגות

מדוע ההשקעה באליניב ברדה היא הדבר הלא נכון

378960

 

זה מקסים שיש בית חם לחזור אליו. עוד יותר מקסים כאשר הבית החם הזה מרפד את קירותיו במיליון דולרים עבורך. מיליון. לשלוש שנים. בירוק.

לא משנה שהבית החם הזה נמצא במדבר הישראלי. לא משנה שהבית הזה הוא קבוצה של עיר עניה. גם לא קבוצה מצליחה במיוחד. ממש לא. כושלת, אפילו. לא קבוצה שמוכרת יותר מדי כרטיסים. לא קבוצה עם רווחים. אבל מיליון דולר יש להם בשבילך- איזה כיף.

מזל שיש מיטיבה. מזל שיש פריצה. מזל שיש אלונה ברקת. מהבעלים הכושלים של הכדורגל הישראלי בשש-שבע שנים האחרונות שוב עושה מהלך גדול שעולה מלא כסף. היא שוב עושה רעש.

אליניב ברדה חוזר לבאר שבע. איזו התרגשות. הוא אומר בתקשורת שהוא ויתר על הצעות של פי שתיים (sure) ואלונה ודאי תנגן על הגיבור שחוזר הביתה. לא משנה שהגיבור הזה עזב בגיל מאוד צעיר, והתפרסם יותר בארץ כשחקן מכבי חיפה (לא הצליח שם) והפועל תל אביב. לא משנה שהגיבור הזה הוא לא כזה גיבור. כמה שערים כבש ברדה בשנים האחרונות? בעונה שעברה בליגה הבלגית שש בלבד. עונה לפני כן 9. לפני זה 14. לפני זה 7, 5 ו-16. כן- מבחינת הבקעת שערים עונתו הראשונה בבלגיה, אי שם ב-2007-8 היתה הטובה ביותר.

אבל את מי זה מעניין? מי בודק פרטים? התקשורת ודאי תברך על המהלך הזה. כנראה גם הקהל בבאר שבע יתלהב.

שמחת עניים.

*

מיליון דולר שכר נטו (על פי פרסומים) זה כמעט שני מיליון דולר עלות מעביד. בכסף הזה אלונה ברקת יכלה להביא 5-6 מאמני ילדים ונוער מהולנד כדי שיסייעו למוטי איוניר לגדל את דור העתיד לאחר שהם הופכים כל אבן בדרום הארץ כדי למצוא את הילדים המוכשרים ביותר- לפני שמפתחים אותם במועדון באמצעות שיטות עבודה והדרכה של מדינת כדורגל מוכחת. אבל אלונה לא בחרה להשקיע במאמני הילדים והנוער הזרים. היא בחרה לשים את הכסף שלה על שלוש שנים של אליניב ברדה בן ה-31 וחצי. ועל כך נאמר: חרפה.

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

חשבון נפש מיידי!
בין עיקר לטפל - עדו גבעון

83 Comments

ג'וני 25 ביוני 2013

אלונה בחרה בקבוצה הלא נכונה

שתשקיע בהפועל ב"ש בכדורסל שם יש יותר פוטנציאל בהרבה פחות כסף.

אגב ,יעקב שחר עשה את אותו הדבר שבחר לשים כמה מאות אלפי דולרים בעונה על יניב קטן אחרי שחזר על 4 מווסטהאם ועד היום השחקן הכושל הזה לא החזיר לו בשום תואר.

מורן 25 ביוני 2013

כמה אי דיוקים ג'וני
1. באף קבוצת כדורסל שהיא לא מכבי, הפועל, ירושלים או חולון אין יותר פוטנציאל מהפועל באר שבע (אם אנחנו מדברים על פוטנציאל בקטע של לסחוף המונים ולקבל הכרה). לבאר שבע יש פוטנציאל קהל אדיר. ברגע שיהיה להם אצטדיון נורמלי + עונה אחת בצמרת אתה גם תראה את זה
2. לא שאכפת לי ממנו, אבל מאז שקטן חזר מווסטהאם הוא לקח 2 אליפויות (מן הסתם לא לבד. יכול להיות שבשבילך זה "שום תואר" אבל זה לא תואם את המציאות. just saying.

בורוביץ', לא מסכים איתך באופן כללי.
א. ברדה חזר לבאר שבע תמורת חוזה גדול. אבל ברדה חזר לבאר שבע, כמו שכטר להפועל, כשהיו להם אופציות אחרות- בכל זאת, נתנו עדיפות וכן, הלכו עם הלב.
ב. אלונה ברקת היא אישה מלאה כוונות טובות שנכשלה בשנים האחרונות (עד כאן מסכימים). השיטה של להביא שחקנים בינוניים שאין להם אפילו קשר קטן לעיר לא הוכיחה את עצמה בלשון המעטה, אז הביאו מישהו שהוא לא בינוני וכן מחובר לעיר.
ג. הדרישה להביא במקום ברדה "מלא הולנדים שיעבדו עם איווניר" היא לא תואמת את פני השטח והמציאות (ואני לא נגד השקעה בנוער אבל אין לזה קשר לברדה). כמה סלחנים יהיו אוהדי באר שבע בחמש שנים (נגיד) עד שמחלקת הנוער המפוארת עם ההולנדים תצמיח את הברדהבניון הבאים כשבינתיים הקבוצה הבוגרת המקצוענית עם השאיפות ממשיכה להלחם על חייה? להשקיע בנוער ולהזניח את הקבוצה הבוגרת זאת לא שיטה שעובדת, בטח לא בקבוצה שרוצה לעשות קפיצת מדרגה למעלה.
ד. אם תסכים איתי שעדיין צריך להשקיע בקבוצה הבוגרת עם השאיפות, אז במקום ה 330 אלף דולר לברדה היית מביא שני ברוכיאנים סטייל, עדיף? נראה לי שלא
ה. השאלה מה יעשו שם מעבר לברדה, בזה אלונה ושאר הצוות ייבחנו, לא במהלך של הבאת ברדה שלכשעצמו מצויין מקצועית ושיווקית.
ו. הכותב אינו אוהד הפועל באר שבע, בכלל.

מורן 25 ביוני 2013

אה ושכחתי להוסיף. יש לנו נטייה לזלזל בליגה הבלגית. שחקן ששיחק שם באופן קבוע במשך 5 שנים ועוד שנה לסירוגין (בקבוצה שלרוב היתה בצמרת) והבקיע קרוב לשישים שערים השיג הישג מרשים. לא בינוני. מספיק לראות את רשימת השחקנים שחזרו כלעומת שהלכו מהליגה הבלגית שכוללת בין השאר את גילי ורמוט (אהוב לבי) וברק יצחקי (3 שערים!).

למרות שאני סולד מחלק גדול בקהל הבאר שבעי, הלוואי שאלונה תצליח ונראה עוד כמוה ולא עוד טביבים, אזגים ולוזונים.

נחש רצינות 25 ביוני 2013

מחבב

קורא 25 ביוני 2013

ועוד, להגיד שהוא נכשל במכבי חיפה זו פשוט שטות, הוא היה מצויין במכבי חיפה.

תומר חרוב 25 ביוני 2013

צודק. מהלך יחצני בסופו של דבר שנועד לתייג את ב"ש כקבוצה שמחזירה לגיונרים. אני בטוח שהקהל של ב"ש די אוהב את זה, כי הוא קהל במשבר זהות והחתמה כזו מלטפת לו את האגו, אבל זה לא מה שבאר שבע צריכה.

יואב בורוביץ' 25 ביוני 2013

ברור שלא. אבל כך זה כש"מנהלים" בטיפשות ובפופוליזם.

תולעת 25 ביוני 2013

גם למהלך יחצ"ני יש חשיבות לקבוצה שאין לה מספיק יחסי ציבור טובים.

ברדה שיחק 6 שנים בבלגיה, זכה באליפויות ושיחק בליגת האלופות. לניסיון של שחקן כזה ולידע שלו יש יותר משמעות מאשר רק מהלך תדמיתי. ועוד דבר – לדעתי ברדה יכול ללמד את השחקנים של הפועל ב"ש כדורגל באימונים לא פחות מאשר עוד 5-6 מאמני נוער.

בורוביץ', אני בטוחה שבדקת – כמה מאמנים יש במחלקות הנוער של ב"ש? כמה שחקנים לכל מאמן?

תומר חרוב 25 ביוני 2013

יש לזה ערך מוסף, ואני מודה שאם אלמוג כהן היה חוזר לנתניה הייתי מאוד אוהב את זה. אני מזדהה עם כך שהאוהדים מתלהבים מהחתימה של ברדה ויש הצדקה מקצועית מסוימת ובכל זאת, זה לא נראה לי מהלך מוצלח.

זיק 25 ביוני 2013

האמת, קצת כואב הלב על אלונה.
המון רצון והשקעה, אך בכל פעם העסק מתפוצץ לה בפרצוף.

אני מאוד מתקשה לראות איך המהלך הזה מצליח.
להבדיל מכדורסל, בכדורגל ההשפעה של שחקן אחד טוב ככל שיהיה (ואני לא בטוח שברדה הוא יותר מסביר), קטנה מאוד על הרכב של קבוצה, בטח אם גם שאר הסגל לא טוב.
מעבר לכך, חוזה כזה לשחקן אחד כשהבא אחריו ירוויח חצי במקרה הטוב, לא יצמיח שום דבר טוב. העסק הזה יצור יותר מרמור ממוטיבציה.

אגב, קל מאוד לטעון כל פעם שצריך להביא מאמני נוער וכו', נניח שזה מצליח ומצמיחים מספר שחקנים טובים – מישהו באמת חושב שבאר שבע תצליח להחזיק את השחקנים הטובים אצלה?

יואב בורוביץ' 25 ביוני 2013

אם אלונה תשלם להם סכומים שמתקרבים לאלה שהיא משלמת לברדה- למה לא?

זיק 25 ביוני 2013

כי אם יהיו מספיק אטרקטיביים, כל הצעה דומה מאחת מהגדולות תעלה אותם מהר על כביש 6 צפונה.

יואב בורוביץ' 25 ביוני 2013

כדי שהם יהיו אטרקטיביים מספיק לקבוצות גדולות במרכז, הם צריכים להיות טובים מאוד בבאר שבע. גם אם הם לא נשארים, הם החזירו למועדון על ההשקעה בהם. וחלקם בוודאי כן יישארו. אבל הכל כמובן בתיאוריה. כי באר שבע לא הצמיחה מספיק שחקנים מוכשרים כבר יותר משלושה עשורים.

זיק 25 ביוני 2013

בגדול ישראל לא הצמיחה מספיק שחקנים מוכשרים כבר יותר משלושה עשורים, אבל את זה נשאיר לפעם אחרת :-)

lion 25 ביוני 2013

יש לך טעות יואב , איך הגעת ל 3 עשורים?.
ממחלקת הנוער של באר שבע יצאו : בניון , ברדה , חן עזרא , אלמוג כהן ,אילוז , דוידזאדה (שהראה ביורו האחרון שהוא מגן מאוזן יותר מטוואטחה). כאשר חן עזרא ואלמוג כהן ברחו בנדיבותו של זינו שהפך את מחלקת הנוער לנטל.הייתי אומר שלד לא רע , עם שניים שלושה חיזוקים קבוצה לאליפות.

יואב בורוביץ' 25 ביוני 2013

זה נכון מאוד, אבל עדיין הפועל באר שבע, גם אם זה באופן יחסי, הצמיחה הרבה פחות כשרון מן היתר.

איציק 25 ביוני 2013

יואב, מתי בפעם אחרונה ביקרת בבאר-שבע? נכון, באר-שבע היא לא כפשר שמריהו, הרצליה או תל-אביב, אך היא בהחלט עיר בצמיחה כלכלית. תבוא פעם ותראה איך העיר שינת פניה, תבוא ותראה מסחר הרבה יותר תוסס, פארק הי-טק מוקם, כל השטח נשכר ותוך חודש מתחיל איכלוס, כל מה שסוסס סביב עיר הבה"דים נותן דחיפה לבאר-שבע והסביבה. אז במקום לפרגן על השינוי לטובה, קל יותר להמשיך בתדמית השלילית (שבאר-שבע היתה ראויה לה) ובפרסומת שלילית.
כן, לגור בבאר-שבע זול יותר מאשר במרכז הארץ, והרכבת עושה שרות טוב, הרבה נוסעים לעבוד במרכז (כמוני) והרבה עושים את הדרך ההפוכה (ידידים שלי מרצים בבן-גוריון). זה כבר לא חור כמו פעם, ועדין לא פאר היצירה, אך השיפור עקבי.
שחקני כדורגל לא רוצים להגיע לבאר-שבע, ואם באים אז במחיר שבריבית קצוצה לא משיגים תנאים כאלו. פתאום סמל מוכן לחזור. לא משנה מתי עזב, אבל בתודע הוא נשאר סמל. הוא לא פחות טוב מכל מיני ברוכיאנים, אך הוא מזוהה עם המקום. לא, הוא לא יביא אליפות, אך הוא גרם להתעוררות בעיר. נמכרו במידי הרבה יותר מנוים ובמחירים גבוהים יותר עד כמה שידוע לי (חבל שהעלו את המחיר, עדיף שיותר קהל יבוא), כך שההשקעה תוחזר בחלקה. תוסיף לזה את בניין האיצטדיון ומרכז הספורט בכללותו ותראה שאם מינוף נכון ניתן להחזיר קהל, למשוך ילדים ונוער (ברדה כסמל, ואיוניר כאיש מיקצוע). אני לא בטוח שזה יצליח, אבל הניסיון מבורך. זה מאוד קל להיות אנטי לכול דבר, אך כמו ברוב הדברים, גם הפעם אתה מדבר מתוך חוסר ידיעה וחוסר הבנה. חבל.

אריאל גרייזס 25 ביוני 2013

מה הקשר בין הפריחה של באר שבע לכישלון של קבוצת הכדורגל שלה? ברקת כבר שנים משקיעה כסף בלי הצלחה וגם עכשיו היא זורקת כסף, זה כל מה שהוא אומר.

מתן גילור 25 ביוני 2013

כי הוא הכריז שבאר שבע זו עיר ענייה וזה רק מראה שהוא לא היה בבאר שבע 700 שנים בערך ושהוא חי על סטיגמות – ממש שום קשה לאלונה.

אריק 25 ביוני 2013

הייתי שם לפני שבוע. לא ראיתי שינוי גדול מלפני 20 שנה. ובטח שלא מצאנו מה לאכול. הייתי אומר שבתור כדורגלן תל אביב ואפילו חיפה קצת יותר אטרקטיביות

lion 25 ביוני 2013

אריק אני תושב הרצליה פתוח כבר כ-5 שנים ובמקור מבאר שבע.
יש בבאר שבע מה לאכול הרבה יותר מהרצליה פתוח ולא פחות איכות.
צריך פשוט לדעת לאן ללכת.

אריאל גרייזס 25 ביוני 2013

אני מאוד אוהב את באר שבע והיא סבבה לסטודנטים והכל, אבל לחשוב שהיא יותר אטרקטיבית לכדורגלנים מאשר המרכז או חיפה זה נאיביות.
ומה לעשות, אחרי הכל באר שבע היא עדיין עיר ענייה יחסית. יש בה פריחה אבל יש בה גם המון עוני עדיין בשכונות הישנות

אריק 25 ביוני 2013

פעם הבאה, לפני הנסיעה, אני מעלה פה לדיון את סוגיית ה"איפה לאכול?" בבאר שבע.

אילי 25 ביוני 2013

גרייזס, מי שרוצה להמשיך לגור בתל אביב, שימשיך לגור בתל אביב. זה שעה וחצי (אחרי פקקים) נסיעה ברכב. 55 דק' ברכבת.
55 דקות זה הזמן שלוקח לידידה שלי, שגרה ברמת גן (!) ועובדת בתל אביב, להגיע הביתה אחרי יום עבודה.
וחוץ מזה, זה מקצוע. איפה פה בכלל השיקול? שאין להם מועדונים? אז שלא יצאו, או שיסעו פעם בשבוע שעה נסיעה לתל אביב.
כל המדינה הזאת מטר על מטר.

שחר דמרי 25 ביוני 2013

עזוב, אריק, תרשום לעצמך כבר עכשיו "סבא ג'בטו" ותחסוך לעצמך שאלות בעתיד.

איציק 25 ביוני 2013

תודה מתן,
באר-שבע אכן לא הלוס-אנג'לס של ישראל (זה שמור לקירית מלאכי :-)) וגם לא חיפה, אבל יש שינוי אדיר לטובה, לכן הצורה בה כתב בורוביץ' הכעיס אותי. יש לה עוד לאן להשתפר אבל יש מקומות לאכול לבלות, תאטרון, תאטרון פרינג', רביעי בסמילנסקי פשוט תענוג במיוחד לצעירים (כל יום רביעי הופעות רחוב, מוזיקה, בארים ופאבים). לפני 3 שנים אף אחד לא קיווה לזה בבאר-שבע.
האם זה הופך את מה שאלונה עושה לנכון… אין לזה קשר, אך אם כותבים צריך לפחות לבדוק. לגבי הבאת ברדה כתבתי, הוא אולי לא בן-איון ובסוף קרירה אך הוא לפחות בא, יודע לאן הוא בא, ולהבדיל משחקי מרכז הארץ הוא בא מתוך רצון ולא אילוץ (אני מניח שיכל למצוא חוזה בקבוצות אחרות בארץ או בבלגיה). שחקן מרכז הארץ לא בא לבאר-שבע אלה אם משלמים לו הרבה יותר מאשר במרכז רק כי הוא "עושה טובה" ובא לבאר-שבע, אז אם לשלם, עדיף לברדה.

אריק 25 ביוני 2013

רשמתי. אבדוק. נראה טוב באתר. שם מחריד למסעדה אבל זה כמובן לא אומר כלום.

איציק 25 ביוני 2013

כך גם משהו פחות שיגרתי, מסעדה מרוקאית "יקוטה" http://www.rol.co.il/sites/yakota/

שחר דמרי 26 ביוני 2013

חכה שתראה את השמות של המנות…

קורא אדוק 25 ביוני 2013

החתמה מעולה לדעתי
השחקן הישראלי הכי אנדרייטד בשנים האחרונות
לדעתי יגיע לכעשרים בישולים ושערים בטוטאל וייתן עונה מצויינת. למעט קבוצות הצמרת הוא בוודאות יעשה צחוק מכל הגנה בליגה.

נתי 25 ביוני 2013

אתה דפוק או מה? הכתבה הכי טיפשית אי פעם!

שמיל 25 ביוני 2013

מספיק עם הפרשנים שיודעים הכול הרה אלונה אוהבת את הפועל באר שבע ולא כמו בעלי בית שקידמו את עצמם בלבד

מוריס 25 ביוני 2013

מתי ביקרת בפעם האחרונה בעיר?ב"ש עם מרכזי קניות ומסחר רבים וגדולים וכולם מלאים, בלי יוצא מן הכלל, עיר ששינתה את פניה והפכה להיות לאחת הערים היפות בארץ… אנחנו לא עניים וגאים בעיר שלנו!!!אז לפני שאתה קובע עובדות,תבוא לבקר בה…

ניסים 25 ביוני 2013

תגיד לי יא סמרטוט מתי היית בב"ש שאתה פותח את הפה עיר עניה אלק לא רואה הרבה מקומות כולל תל אביב ששמה אולי יש יותר בתי קפה אבל כל אחד גר בחירבה ומשלם ים כסף, חבל שנתנו לאחד כמוך לכתוב בכלל ויחסית לשאר הליגיונרים שיצאו בכזה רעש ברדה הוא הצלחה ענקית למרות שהוא לא מהאיזור שלך

איתי 25 ביוני 2013

אחלה שפה ניסים אתה נשמע איש מאד נחמד וחיובי.
עושה חושק לבוא לבאר שבע ולפגוש אנשים כמוך.

ואז הם מתפלאים למה אף אחד לא רוצה להגיע לחור הזה.

אילי 25 ביוני 2013

אולי תסכים לשמוע דעה ממישהו פחות "נחמד וחיובי".
אני לא יודע מאיפה אתה ולמה אתה מרשה לעצמך לקרוא לבאר שבע חור. אני נולדתי וגדלתי בת"א עד גיל 20, ובעשר שנים האחרונות אני גר בבאר שבע.
אני אפתיע אותך מעט, יקירי, אבל מבחינת איכות החיים, וטעמתי סגנון חיים עצמאי לחלוטין פה ושם, באר שבע לא נופלת, ואפילו עולה על תל אביב בהרבה פרמטרים.
יש קניונים בשפע, כולל קניון חדש דנדש שהוא אחד הגדולים בארץ.
יש מסעדות מצוינות, פאבים שכונתיים וגם גדולים יותר שהם הרבה מעבר למצופה, יש חיי חברה עשירים, וכמו בכל עיר יש את השכונות העניות יותר, וזה לא ששכונת התקווה זה איזה סביון.
אז בוא תסביר לי רגע, מאיפה ההתנשאות, הבורות, שנאת החינם, הגזענות שאתה מונע ממנה? למה?
בוא לבקר בבאר שבע, איתי. נעשה לך סיבוב בעיר.
אה, ועוד דבר אחד – האנשים פה הרבה יותר נחמדים. אבל הרבה. מניסיון.

שחר דמרי 25 ביוני 2013

אילי, אתה מבזבז את הזמן. אתה באמת חושב שהוא מעוניין בדיעה הגיונית ומנומקת?

אילי 25 ביוני 2013

כנראה שלא… :)

איתי 25 ביוני 2013

הבחור שאמר סמרטוט ושאר ירקות- זה בסדר היה בעיניך.
ומה שאני כתבתי – לא?
מעניין.

אילי 25 ביוני 2013

להפך, זה ממש לא היה בסדר מבחינתי. בגלל זה השורה הראשונה שכתבתי. קיוויתי שאם תשמע דעה מנומקת ומנוסחת בלי כל הפיקנטריה, זה אולי יוביל גם לתגובה בהתאם, אולי יזיז אצלך משהו מהבורות המשוועת שהפגנת. טם היית עונה רק לו – פנאן, לא הייתי רושם לך כלום, ואתם שניכם תריבו כמה שאתם רוצים. אבל זה לא מה שעשית. יצאת די גרוע וחשוך בתגובה שלך.
ובכלל, הרבה יותר פשוט להתייחס לנקודה שציינתי, במקום להסיק מסקנות למה בסדר או לא בסדר בעיניי. אבל כנראה ששחר דמרי צודק.

גיא 25 ביוני 2013

נא לגזור ולתייג תחת " תחילת הסוף, החבר'ה מ One וספורט 5 עלו על האתר."
Enjoy while it lasts folks….

lion 25 ביוני 2013

למה שפה כזאת נמוכה?.

עופר 25 ביוני 2013

חבל להשקיע כסף רב בשחקן ב 31 טוב ככול שיהיה
בימקום להשקיע את הכסף בבניה של מתחם אימונים מודרני (כמו קצף של מבי חיפה)
מה שחייבים לעשות בבאר שבע במקום להשקיע כסף רב במשכורות ורכש צריכים להשקיע בתשתיות כמו מתחם אימונים מודרני וחדיש ותשתית
אנושית של מאמני נוער כושרפיזיולוגיהופיזוטרפיה הדברים האלו הם MUST! בניגוד גמור לשלם לחלוץ ב31 שכבר הרבה אחרי השיא שלו

איציק 25 ביוני 2013

עופר, זה חייב להיות שילוב. אתה לא יכול לפתח רק רגל אחת, חייב איזון. אתה יודע בדיוק מה תהייה תגובת האוהדים בבאר-שבע, אם יפתחו מתקנים, יפתחו נוער, והקבוצה שוב תהייה במאבקי ירידה. יעשו את המות לאלונה. חוץ מזה, יתכן וברדה כבר החזיר חלק מההשקעה בו בגלל מכירת יתר של מנוים, ויציעים מלאים גם חשוב. ברדה לא יהיה זה שיביא לבאר-שבע אליפות, אני גם לא בטוח שזה יתברר כהצלחה, אבל בדיעבד כולנו נהייה חכמים יותר, בנתים זה מהלך לא רע.

עופר 25 ביוני 2013

לצערי הרב עד שהאצטדיון החדש לא יהיה מוכן ויפתח כמות המנוים תישאר אותו דבר לא משנה איזה שחקנים יחתמו בקבוצה
לבזבז כול כך הרבה כסף על שחקן אחד טוב ככול שיהיה זאת טעות אסטרטגית פשוט ענקית
באר שבע חייבת פשוט חייבת מתחם אימונים מודרני
באר שבע חייבת לזרז את בניית האצטדיון החדש כי הנזק שווסרמיל גורם לקבוצה פשוט עצום
באר שבע חייבת מאמני כושר ומאמנים זרים ואיכותים שיעבדו עם הנוער
באר שבע לא חייבת להשקיע כסף בשחקן 1 בן 31 טוב ככול שיהיה זאת שגיאה פאטלית!

איציק 25 ביוני 2013

עופר, שים לב, בגלל זה כתבתי שילוב.
דרך-אגב, אני לצערי גר במקום שנאלץ לעבור מספר פעמים ביום מול אתר הבניה של האיצטדיון החדש (איזה באאסה, כל הרעש יהיה ליד הבית כשהבנייה תסתיים). יחסית למה שאני מורגל, הבנייה מתקדמת מהר מאוד, כל שבוע מרגישים התקדמות. אולי אפשר לזרז עוד, אבל יחסית למה שהורגלנו, קצב הבנייה מהיר מאוד.

עופר 25 ביוני 2013

במשכורת של מליון דולר אפשר להביא 5 בעלי מקצוע מחו"ל ב 100 אלף לכול איש מקצוע לשנתיים
שוב מה עדיף 5 אנשי מקצוע שיעבדו עם הנוער או שחקן אחד חלוץ בן 31 שכבר עבר את השיא שלו..

איציק 25 ביוני 2013

אתה יכול לומר זאת על כל קבוצה בארץ, אז למה אתה אומר זאת דורא על באר-שבע. היא יותר מצורעת או יותר קרובה ללבך שאתה דואג כל-כך לפרנסתם של חמישה אנשי מקצוע מחו"ל. אתה אומר זאת כאילו תיכף תוציא את ההמלצות עליהם, שפוך קצת שמות שנדע מי חמשת אנשי המקצוע מחו"ל שמתים לפתח את הכדורגל בבאר-שבע. בטח על ה-100 אלף תתן לכול אחד רכב, דירה, טלפון, וויצ'יץ' להברגת מנורות. מהתוספות הנילוות על הארבעה (אחד מתקזז עם ברדה) אפשר יהייה לרכוש גם את בנאיון, גם הוא פעם משלנו.
בקיצור, עזוב, אם תבנה על עוד 5 שנים, האוהדים ישרפו לא רק את המועדון של באר-שבע, כי אם גם של בית"ר ועוד כמה קבוצות בדרך. חוץ מזה, איוניר הוא מחו"ל, הרי יש מדינת ישראל ויש מדינת תל-אביב, לא…

שחר דמרי 25 ביוני 2013

חבר'ה אין סיבה להתרגז, יחסית לדברים שבורוביץ' כתב על באר שבע הפעם הוא היה ממש עדין. חוץ מאמירה די מטופשת "עיר ענייה" וכמה סיסמאות הוא היה ממש בסדר. בניגוד לפעמים קודמות הוא הפגין רק בורות ולא אמר שום דבר גזעני. לא יודע מה אתכם אבל אני מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה.

אז נכון שבבאר שבע באמת בונים איצטדיון חדש עם מתחם אימונים מצוין. נכון שמינו מאמן בכיר לפקח על הנוער. נכון שברדה בסך הכול בן 31 ואין באמת סיבה לגמור לו את הקריירה ב2008. נכון שאוהדים מתחברים לשחקן בית שתמיד היה סמל למקצוענות שהם פוגשים מדי פעם באיזה מסעדה יותר מאשר לאיזה שחקן דרג ג' שמככב במועדוני ריקודים במרכז. נכון שבורוביץ' לא נוהג לבדוק את העבודות לפני שהוא זורק "פח" ו"ביזיון" לאויר.
אבל, היי, מה חדש? בגלל זה להתרגז?

איציק 25 ביוני 2013

לא מתרגזים, דוקא אחלאה, בגלל השטויות שלו יש דיון גם על באר-שבע ולא רק: תל-אביב, חיפה, ירושלים, נתניה, אשדוד, פתח-תקוה, רמת-גן, עכו, קירית-שמונה. שכחתי משהו… ברצלונה, מדריד, מנצ'סטר, ליברפול, מינכן, ברמן, מילאנו… מיקרונזיה…
וזה לא בגלל ריגשי נחיתות, סתם סובבתי את הגלובוס והתברר לי שבאר-שבע מרכז העולם לא פחות מכול שאר המקומות :-)

איציק 25 ביוני 2013

סתם לא קשור, משהו טוב שקרה בבאר-שבע. דרך אגב יש שם גם כמה קיבוצניקים, לביסתים, מיתריסטים, עומרניקים וערדיסטים. זו לא הפילהרמונית אך אם תראו כמה אהבה יש שם, פשוט טענוג. אני הצלם עם הידים הרועדות: https://www.youtube.com/watch?v=nGju2vLHsZo

איציק 25 ביוני 2013

* להביסתים *

שחר דמרי 25 ביוני 2013

איציק, סלח לי אבל אתה לא באר שבעי אמיתי אם היית צריך גלובוס בשביל לגלות את זה…

איציק 25 ביוני 2013

:-)

תולעת 25 ביוני 2013

לייק

MOBY 25 ביוני 2013

1. אני מעדיף להשקיע מיליון דולר בברדה לשלוש שנים מאשר 1.5 יורו בבן חיים…. בייחוד שהקבוצה שלי צריכה להרוויח ולא אני על איזו מכירה עתידית למכלן.
2. אוחנה מודה להוריך ולכך שבזמנו לא היה אינטרנט ואנשים שכלכך מבינים.
3. שחר מודה להוריך ועל כך שב-7 שנים הראשונות שלו לא היה אינטרנט ואנשים שכלכך מבינים. (יחד איתו בריילובסקי רביבו, וקטן (בתקופה מאוחרת יותר)).
4. דווקא כילדי דור האינטרנט הפתעתם אותי הרי מיתוג זה כל כך המאה ה-21 לא חשוב כלכך התוכן. אני מדגיש כבר עכשיו ברדה הוא אחד השחקנים שאני יותר מעריך והוא מבחינתי פספוס גדול ברמת הנבחרת והתקשורת בארץ.
5. הלוואי על כולנו ראש עיר ותנופת פיתוח כמו בבאר שבע.
6. באמת על עוקף באר שבע אין איפה לאכול אבל גם לא במנהרות הכרמל באיילון או בבגין, תהיו רציניים, אחלה אוכל ואחלה עיר (וזה לא רק הגלידה :) הייתי חייב, תל חנן בנושא הזה עדיפה).

שחר דמרי 25 ביוני 2013

מעניין אותי לדעת כמה באמת ראו אותו משחק?
בבאר שבע הוא היה שחקן מרכזי באחת הקבוצות הכי מלהיבות והתקפיות שאני זוכר, אבל לדעתי מעט מאוד אנשים מחוץ לבאר שבע הבינו את זה בזמן. בחיפה הוא היה שחקן ספסל ובקושי שיחק. בהפועל תל אביב הוא דווקא הצליח אבל זאת הייתה תקופה קצרה. בבלגיה הוא גם הצליח אבל אף אחד לא צופה במשחקים מהליגה הבלגית.

אני מעדיף אותו על פני ארבעה שכטרים ושבעה ברק יצחקים.

MOBY 25 ביוני 2013

בתור אחד הירוקים פה, אני יכול להגיד שאני נהניתי לראות אותו, הצטערתי שעזב לאדומים אבל שמחתי בהצלחתו.

נתן העזתי 25 ביוני 2013

מחשבה קצת לא קשורה, למה אנחנו קוראים לאלונה ברקת אלונה אבל ליעקב שחר אנחנו קוראים שחר? או לאלי טביב טביב? או למיטש גולדהאר גולדהאר? זה קצת כמו שללאה גולדברג קוראים לאה, לדליה רביקוביץ' קוראים דליה, ולגולדה מאיר קוראים גולדה, לעומת נתן אלתרמן דויד אבידן או מנחם בגין. או בדה באזר לשלומית גיא שלומית אבל לרונן דורפן דורפן.
יש פה איזה ריח קל של שובניזם (שקוף כמובן, לא מכוון) בשימוש בשפה, כאילו נשים דומות יותר לילדים מאשר לגברים מבחינת האופן בו צריך להתייחס אליהן. ברור שיש דוגמאות נגדיות, ביבי למשל קופץ מיד לראש, אבל באופן כמעט גורף אני חושב שיש כאן תופעה שראוי לשים אליה לב, בעיקר על במות ציבוריות באופיין כמו זו למשל. אז בורוביץ', בתור שובר המוסכמות של האתר, אולי תתחיל אתה את המהפכה ותכנה נשים וגברים כאחד בשם המשפחה.

מתן גילור 25 ביוני 2013

כי לי אנשים קראו "גילור" עוד ביסודי ואף אחד לא יעלה על דעתו לקרוא לאשתי "גילור" החל מגיל 25.
אני ממש לא חושב שזה קשור לשובניזם, אלא שחברתית התרגלנו ככה, כיוון שבתת מודע ברור לנו שהגבר נשאר עם שם משפחתו לכל החיים וזה של האשה (על פי רוב) משתנה.

אני מניח שאם פתאום הגברים היו מתחילים לשנות את שם משפחתם והנשים להשאיר, אז תוך כמה שנים השיח היה משתנה.

חוץ מזה, איך אתה רוצה שנקרא לאשה שפונה אלינו "היי, זאת שלי…"?

יואב בורוביץ' 25 ביוני 2013

כשאני מכנה את באר שבע "עיר עניה" אני מתייחס למדינת ישראל שבמשך עשרות שנים הזניחה פריפריה, ולכן הן יותר עניות כלכלית (ולרוב גם תרבותית) מערי המרכז. ובלי קשר, אני חושב שקבוצה שמייצגת עיר לא עשירה בישראל, ובכלל כל קבוצה בישראל, לא צריכה לשאת בעלות של 8 מיליון שקל על משכורת לשחקן אחד במשך שלוש שנים.
בנוגע להערה על אלונה ברקת (כשקראתי לה "אלונה") אני מסכים- זה באמת שוביניסטיות שקופה. קראתי לה כך כיוון שזה השם שהשתרש בתקשורת הספורט הישראלית בשנים האחרונות. ואגב, לא שמעתי את ברקת מתלוננת על כך. אבל גם לא צריך לעשות מזה ביג דיל. בהרבה מאוד מדינות מכנים את השחקן או המאמן (פפ) או אפילו הבעלים בשם הפרטי (או בכינוי), וזה לא בהכרח נובע משובניזים או מכל אפליה אחרת.

שחר דמרי 25 ביוני 2013

בחייאת בורוביץ' מתי בפעם האחרונה היית בבאר שבע?
עניה כלכלית, ענייה תרבותית, יכול להיות שזה נכון אבל אותי מעניין על סמך מה אתה כותב את זה.

מיליון דולר לשלוש שנים לשחקן הרכב בליגה הבלגית, אלה הסכומים שמשלמים היום. כמה שילמו לשכטר שרק חימם ספסלים במשך שנתיים? לורמוט? לקטן? אתה לא יכול בכלל להשוות בין הקריירות שלהם לבין הקריירה של ברדה. לטעמי גם אי אפשר להשוות בין היכולות, אבל זה כבר עניין של דיעה אישית.

קבוצה עם קהל גדול ומצב כלכלי יציב יכולה להרשות לעצמה להביא כוכב כדי לעשות קפיצת מדרגה. אין שום סתירה בין זה לבין השקעה בנוער.

עופר 25 ביוני 2013

לצערי הרב כול זה נכון במידה והיו מבאים איזה כוכב צעיר מהארץ או מיח"ול בשיא כושרו
פה מדובר בשחקן מבוגר שקשה לי להאמין שישחזר את יכלותו מבלגיה או מהפועל

שחר דמרי 25 ביוני 2013

הוא בסך הכל בן 31
בישראל מתייחסים לשחקני כדורגל כמו שברני סטינסון מתייחס לנשים… גיל שלושים זה כבר פג תוקף.

איציק 25 ביוני 2013

אספר לך על תרבות. יש בבאר-שבע תרתות ולא מעט. לא כמו בתל-אביב אבל בו נראה, אם אני רוצה לשמוע את הפילהרמונית, לוקח לי שעה וחצי ברכב פרטי להגיע לתל-אביב. במוסקבה או בניו-יורק זה זמן סביר בלי לצאת מהעיר. אז נכון, הבימה והפילהרמונית לא מחממות לי את האוירה כשאני מנפנף במנגל בשבת, אבל אני גם לא צריך זאת. לעומת זאת, אני חיי בשכונה טובה, בבית פרטי, במחיר שבתל-אביב לא היתי קונה שלושה חדרים, עם כל היתרונות של עיר מפותחת/מתפתחת תרבותי , חברתית ועיסקית. שעה וחצי נסיעה גג לכול האירועים שלא מגיעים לבאר-שבע. תחשוב שאני מקבל כל זאת, בלי הפלצנים של לגור בהיי סוסאיטי ולהשתתף במעושרות, בלי הלחות המזויעה, בלי העיר הלחוצה עד מוות. הכל הרבה יותר קרוב, איתי מגיעה תוך פחות מ-20 דקות לעבודה ועוד מקפיצה אותי לרכבת על הדרך ואם צריך, אז גם את הילדים לבית-ספר.
אתה שואל אותי האם הכל טוב בבאר-שבע, לא!!! יש הרבה מה לשפר, אבל לא היתי מחליף אותה במרכז תמורת שום דיל (כמעט). האמת, אולי לונדון היתה מתאימה לי…

ניינר 26 ביוני 2013

הכל סבבה אבל אין לך ים…

סימנטוב 26 ביוני 2013

בלונדון הייאוש נעשה יותר נוח :)

עופר 25 ביוני 2013

לצערי הרב בכדורגל הישראלי אין שום ראייה ארוכת טווח במקום להשקיע כסף בתשתית פיזית ואנושית משקיעים במשכורות ורכש לא נחוץ
הגיעה הזמן שלכול קבוצה בליגת העל יהיה אצטדיון ראוי ומתחם אימונים מודרני
ויהיו בכול קבוצה אנשי מקצוע איכותיים

שחר דמרי 25 ביוני 2013

תראו איך העיר שלנו מתפתחת ומשגשת, בכל יום מקימים ובונים פה. מרכזי קניות, תאטרון, מרכזי בילוי ופאבים, ועכשיו אחרי התגובה הזאת מסתבר לי שפתחו גם גן חיות…
:/

איציק 25 ביוני 2013

שחר עזוב, כיוון שאתה מבאר-שבע הם עוד חושבים שאתה גמל ;)

ליאור 25 ביוני 2013

אם הוא מבאר-שבע (ואוהד הקבוצה) הוא אכן גמל וזה עלבון כמו לקרוא לפרוסנר קוף

סימנטוב 25 ביוני 2013

רוביק יהיה ראש העיר הראשון שיקבל יותר ממאה אחוזים של הבוחרים מבלי לפברק תוצאות

ליאור 25 ביוני 2013

יש לי הרגשה שהתגובה הזאת הושתלה על ידי אנשי האתר ליצור מצג שווא של תושבי באר שבע (ואם לא, אז אין לי מה לדאוג כי כותב ההודעה לא יודע מה פירוש המילה מצג)

תומאס נוימן 25 ביוני 2013

לכל המגיבים כאן, העיר באר שבע איננה זקוקה להגנתכם. לקחתם שתי מילים מתוך פוסט שלם והפכתם אותם לעיקר. חבל, זה סתם משדר רגשי נחיתות היכן שלא צריכים להיות כאלה.

ולענייו – ברדה שווה את הכסף בכושרו הנוכחי. 31 זה כבר לא "זקן", אפילו לחלוץ. הוא שיחק בקבוצה בכירה בליגה הבלגית ויש לו שם מוניטין מצוין. פרט לדודו, בניון ונאתכן, הוא הישראלי המצליח ביותר בחו"ל אם לוקחים 6-7 שנים אחורה. והוא עדיין בכושר טוב. אם הוא גם בריא (ואני מניח שהצוות הרפואי בבאר שבע דאג לוודא זאת לפני החתימה) – הוא יעשה לקבוצה רק טוב. גם מקצוען ממדרגה ראשונה.

איציק 25 ביוני 2013

תומאס, יש משהו בדבריך.
מצד שני, עד שמשהו כותב על באר-שבע, סתם לזרוק רפש, חבל. ולא שאין מה לשפר, יש ויש.

שחר דמרי 25 ביוני 2013

ליאור, עד לפני כמה חודשים הכינוי שלי פה בדה באזר היה "גמל"

איציק 25 ביוני 2013

איך התפלחת לתגובה 21 כשאתה עונה לתגובה 24 :-)

ידידאל אלחיאני 25 ביוני 2013

להשקיע סכומים גדולים בשחקנים כמו רביבו או ברוכיאן זה בזבוז כסף.

כנ"ל על לגיונרים כמו שכטר וורמוט שחוזרים לארץ אחרי גול אחד ו17 דקות משחק בשנתיים.

אליניב ברדה, לעומת זאת, הוא החלוץ הישראלי הכי מצליח בשנים האחרונות (ומוזמנים לבדוק את התפוקה שלו בנבחרת כדי להבין את הפער בינו לבין ה"כוכבים" שיותר מחוברים לעיתונאים), שמסיים עונה עם 9 שערים ו11 בישולים (למרות שהיה פצוע 3 חודשים), ומגיע אחרי 6 שנים שהפך לכוכב ענק בליגה הבלגית (שמסתכלת על ליגת העל שלנו וצוחקת).

אז כן, בלי שום קשר להיותו שחקן בית, 300,000$ זה סכום ראוי בהחלט. וכן, היו לו הצעות הרבה יותר גבוהות, גם מבלגיה וגם מהארץ.
שאפו לאלונה, אסי וכל מי שהיה מעורב בהחתמה שלו. בהצלחה!

התקשורת 25 ביוני 2013

משעשע שהכותב חסר המושג מאשים את התקשורת בעצלות ובורות ובעצמו לא טורח לבדוק דבר. אם הוא היה מתקשר לעיתונאים בלגים או יוצר קשר עם אוהדי גנק (לא קשה במיוחד) הוא היה יודע עד כמה הם מעריכים את ברדה ומה היתה תרומתו לגנק בשנים בהן הוא שיחק שם. אבל הכותב רק בודק מספר שערים, מספר סביר למדי, אגב, ועל בסיס נתון אחד יוצר תיאוריה מופרכת. אגב, הייתי בגנק פעמיים ובניגוד לכותב אני יודע על מה אני מדבר כשאני טוען שברדה היה אחד הזרים המוערכים ביותר בבלגיה

יואב בורוביץ' 26 ביוני 2013

האם כתבתי שהוא לא היה מוערך בבלגיה?

ניינר 26 ביוני 2013

זכור לי ראיון עם ברדה מלפני שנתיים שלוש בו הוא הצהיר שבלגיה זה הבית שלו והוא, אשתו והילדות רואים את המשך החיים והעתיד שלהם בבלגיה. איך דברים משתנים כשאתה יושב על הספסל.

Comments closed