ההימור על כספי לא ישתלם

יוסטון רוקטס, למרות האהבה מלאס וגאס, אינה מועמדת לאליפות

casspi

כשיוסטון הלכה על דווייט הווארד היא מאוד קיוותה שיבוא איתו חברו הטוב, ג'וש סמית' מאטלנטה. אבל סמית', פורוורד עם ממוצעים של 17.5 נק', 8.4 ריב' ו-3.8 אס', העדיף לחתום על חוזה בשווי  56 מיליון דולר ל-4 עונות בדטרויט.

יוסטון, בצר לה, החתימה שני פורוורדים אחרים: עומרי כספי ופרנסיסקו גארסיה. לדעתי שניהם מהווים החתמות די גרועות. כספי, לאחר עונת רוקי מבטיחה למדי, כבר הולך אחורה שלוש שנים. אפילו הקליעה שלו מבחוץ אינה טובה כמו פעם, וספק אם הצליח להשתפר באלמנט אחר. וגם אם כן- ספק אם זה מספיק טוב ל-NBA. ודאי שזה לא מספיק טוב כשחקן רוטציה בקבוצה עם אספירציות לאליפות. גם גארסיה רחוק מלהיות שחקן שמסוגל לתרום משהו מעבר לקליעות מדי פעם ונוכחות חדר הלבשה חיובית.

כדי להיות קונטנדרית אמיתית יוסטון צריכה שחקנים טובים יותר, גם בשיפולי הרוטציה. ובינתיים אין לקבוצה הזו כמעט כלום למעט שני כוכבי על.

ולמרות הכל ניתן כבר לחוות את השפעת ההייפ שבעקבות החתמת דווייט הווארד. הידעתם שלפי לאס וגאס יוסטון היא מועמדת חזקה יותר לתואר מסן אנטוניו ספרס. העובדה שהספרס היו מרחק שלשה אחת ושתי שניות מזכיה בתואר, והיא לא מאבדת אף שחקן משמעותי בעונה הבאה (למרות שהגרעין המזדקן יזדקן בעוד שנה), לא מונעת מקובעי היחסים בווגאס (וגם מהציבור האמריקאי) להפוך אותם למועמדת לתואר ביחס של 1-11 לעומת יוסטון שהיא 1-10.

אני לא חושב שהספרס יזכו באליפות בעונה הבאה אבל יחס של 1-11 זה הימור של smart money.

הימור קצת פחות טוב אבל גם לא רע הוא גולדן סטייט (פלוס איגודאלה, מינוס ג'ארט ג'ק) ב-1-16.

גם הלייקרס (1-40) שווים ניסיון.

כל יתר הליינים לא נראים לי טוב. אינדיאנה, למרות שעל פניו יחס של 1-15 זה טוב, לא נראית כמו חומר לאליפות. OKC ב-1-6 זה נמוך מדי, וגם אני לא מאמין בשיקגו (1-10) ובוודאי שלא בקליפרס (1-10).

מיאמי מחזיקה ביחס של 1-2 כפייבוריטית אולטרה-כבדה. תכל'ס, זה כנראה ההימור הכי טוב.

הייתי שם כסף על מיאמי, סן אנטוניו, גולדן סטייט ולייקרס. כאשר על מיאמי הייתי שם את הסכום הגבוה ביותר.

בהצלחה למנחשים (למרות שאני באופן אישי לא מהמר וגם נגד הימורים. אבל לפעמים זה כיף ותמיד זה משכיל).

בכל זאת אתלטיקה, בכל זאת כאן
צ'רצ'יל עוד לא היה ראש הממשלה

56 Comments

משה 7 ביולי 2013

חוסר הפירגון מגיע לרמות חדשות. שחקן ישראלי משחק ב-NBA כבר עונה חמישית, עבר 3 קבוצות וקיבל חוזה לא רע בכלל(ורחוק מהמינימום) ובארץ הולדתו משופעת הכשרונות העיתונות ממשיכה לכתוב כמה הוא לא מתאים לשם. כל זאת ועוד: עיתונאי ספורט שכותב בכל פוסט שלו כמה אנחנו לא מבינים כדורסל לעומת האמריקאים, שיש לנו עוד הרבה ללמוד ועל אפסיותנו באופן כללי, כשזה נוגע לכספי מחליט שהאמריקאים כנראה לא מבינים מה שהם עושים. מה היה קורה חס וחלילה אם הוא היה מעמיד ממוצעים גבוהים יותר, איך היינו מוצאים דרך ללכלך עליו אז ?

איתי 7 ביולי 2013

לא מתווכח עם אחד או האחר, אבל הוא קיבל חוזה מינימום לשחקן שנה חמישית..

בן 7 ביולי 2013

משה מה הלחץ? בורוביץ' צודק. השנים בנ.ב.א הוכיחו למרבה הצער שהוא לא מספק את הסחורה שמצפים ממנו, וזה לא קשור לפרגון. עצם זאת שהוא בנ.ב.א זהנ השיג ענק, ואכן מפרגנים לו בענק אבל זה לא אומר שהוא באמת שייך לשם. את זה בוחנים רק על סמך ממוצעים, ופה הוא נופל. הלוואי שתהיה היפוך מגמה בעונה הקרובה והוא יזכיר את כספי של סקרמנטו שם הוא הראה ניצוצות ממשיים של שחקן לגיטימי בנ.ב.א.

מה אתה רוצה שנשקר ונגיד שהוא שחקן טוב כשהוא לא ?

ירושלמי 7 ביולי 2013

אני לא יודע למה אתה ציפית ממנו, אבל אםהיו אומרים לי לפני ארבע שנים שהוא הולך לתת ארבע עונות עם מעל 250 משחקים בהם פתח בלמעלה מ90 עם יותר מ20 דקות בממוצע למשחק ועם 8 נקודות, הייתי אומר שמדובר בשחקן ספסל לגיטימי.

משה 7 ביולי 2013

א. אין שום לחץ.
ב. בדיוק כפי שירושלמי אומר, אם ציפית ממנו שיתחרה על תואר ה-MVP של הפלייאוף או מינימום עונה סדירה הוא באמת מאכזב. אם הוא אמור להיות מחליף לגיטימי אז ברוב הזמן הוא היה כזה ויש מאות שחקנים פחות טובים ממנו(לא טעיתי במילה) שלא מוכרזים מיידית כפלופים.

דולבסקי 8 ביולי 2013

1+

דולבסקי 8 ביולי 2013

כל שחקן, טוב ככל שיהיה, צריך שיאמינו בו ויתנו לו הזדמנות.

סקוט הרג את כספי – יום יבוא ואני מאמין שכספי יספר את הכל.

כספי שחקן נפלא עם פוטנציאל אדיר וצר לי על כתבים כמו בורוביץ'.

כשצל גדול נופל מאיש קטן, סימן שהשמש שוקעת – בורוביץ' נועד לקריאה ואז שחרור כל העצבים מהשבוע

c web 7 ביולי 2013

אני לא חושב שכספי וגרסיה הם תחליף לסמית'
אם כבר החתימו אותם בשביל טרייד על מישהו אחר
או פשוט לעבות את הסגל בשחקנים שיכולים לעשות את המעבר מעמדת גארד לפורוורד
זה דווקא יכול להתאים מבחינת צורת משחק להאוורד כמו שזה התאים לו באורלנדו

yaron 9 ביולי 2013

תקרא את הכותרת – "ההימור על כספי לא ישתלם"
אם הוא לא יהיה פותח ויביא אליפות ההימור נכשל….

בליקי 7 ביולי 2013

זה נראה ונקרא כמו מדור המלצות ווינר ב-ONE בורוביץ.

martzianno 7 ביולי 2013

לייקרס?
לייקרס???
לייקרס?????????

martzianno 7 ביולי 2013

(לייקרס???!!!)

קשקשן בקומקום 8 ביולי 2013

בהקשר של 1:40 – לא נשמע רע מדי

אברי 8 ביולי 2013

גם ב 1-40 לא הייתי שם שקל על הלייקרס לשנה הבאה.

גיל 7 ביולי 2013

תמיד מפחיתים בסיכויי הספרס לטובת מועמדות "סקסיות" יותר. לדעתי לספרס יש סיכוי לא רע לחזור לגמר אבל אם הייתי מהמר אני דווקא הייתי שם את הכסף על שיקגו. אף פעם לא ראינו אותם בשיאם נגד מיאמי ואם רוז יחזור להיות מה שהיה ולא יהיו להם פציעות הם לדעתי טובים יותר ממיאמי.

יריב 7 ביולי 2013

מה היה חסר להם ב 2011? זה לא נגמר אחרת מב 2013.

גיל 7 ביולי 2013

ניסיון ודרק רוז בשיאו.

פשוט 7 ביולי 2013

אין סיכוי שרוז חוזר כבר העונה לשיאו אחרי הפציעה הקשה שעבר..אם כן,זה לא פחות מנס….

שלומי 7 ביולי 2013

אחי אתה על גראסס

מיץ קופצאק כבר אומר שהם הולכים בבנייה בלייקרס
גולדן סטייט בעצמם לא ידעו שהם מועמדים לאליפות

אינדיאנה יש לה סגל מושלם ודני גריינגר יחזור
הם מאויישים בכל העמדות

מיאמי ,סאן אנטוניו , יוסטון , אנדיאנה , ברוקלין נטס, וגם ניו יורק ניקס
יוסטון וברוקלין הם הכי יפתיעו השאלה עד כמה
שמעתי שברניאני הלך לניקס יש להם חתיכת כישרון אם רק יפסיקו להיות אגואיסטים גם הם ברשימה

יואב מ 7 ביולי 2013

חוזי מקסימום להווארד, הארדן ולין לא השאירו הרבה מרחב תמרון.

גרסיה וכספי מגיעים על חוזים זולים ובתור שחקני רוטציה, כך שלא על ההחתמות שלהם תקום ותיפול העונה של יוסטון, ובוודאי שאי אפשר להתייחס אליהן כ"גרועות" בלי לשים לב למועמדים שיש בשוק שרלוונטים לתקציב וסגנון המשחק של הרוקטס.

כספי יכול לתת דקות כסטרצ' 4 , ולנצל את יכולת הריבאונד הסבירה שלו.
גרסיה כבר הוכיח לאחר הטרייד ליוסטון שהוא נותן תרומה סבירה ומשתלב יפה בסגנון של הרוקטס. ועכשיו, לאחר שחוזהו המוגזם הסתיים והוא חתם מחדש על חוזה וטרן מינימום, יחס העלות-תועלת שלו השתפר להפליא

ירושלמי 7 ביולי 2013

בורו פשוט חיכתי לפוסט הפסימי שלך כרגיל.
קודם כל בכסף שהביאו אותו כספי בהחלט הימור משתלם.
דבר שני, אתה יכול להגיד שכספי לא שחקן ליגה מוביל, שהוא עוד לא מימש את מלא הפוטנציאל וכו'. אבל שהוא לא שחקן ליגה לגיטימי? כנארה שמקהייל לא חושב כמוך…

yaron 9 ביולי 2013

הבעיה היא שמקהייל האידיוט מחתים שחקנים לפני שהוא קורא מה הם שווים בדה באזר…
מילא חוסר הפרגון לשחקן ישראלי באן בי איי, אבל דחיל רבאק – הרוקטס הביאו את הארדן והווארד תוך שנתיים, יכול להיות שהם מבינים קצת יותר מבורוביץ?
במחיר שהם שילמו עליו הוא הימור מעניין ומחושב.
לא יודע מה הציפיות שלך ממנו אבל מס' 8 ברוטציה עם 10-20 דקות למשחק זה הישג ענק!!!

קסיוס קליי 7 ביולי 2013

שיקגו 1 ל ל 10 זה הדבר הכי מופרך ששמעתי.

אם (וזה באמת אם גדול) רוז יחזור שאר השחקנים יירדו ברמתם .

אל תתפו להאמין שהשחקנים המשלימים יישארו באותה יכולת כפי ששיחקו

בלעדיו.

וגם איתו הקבוצה כבר די מיצתה את היכולת שלה. היא קצת תציק אבל

לא יותר מזה.

גיל 7 ביולי 2013

על סמך מה אתה קובע שהשחקנים ירדו מרמתם? הם אולי ישנו את התפקוד שלהם אבל הם בפרוש יהיו חזקים יותר. ואיך בדיוק מיצתה את היכולת איתו אם בקושי שיחקו ביחד? רוז זכה בMVP בגיל 22 והוא רק אמור להשתפר מאז כך שאיתו הם קבוצה סופר חזקה (זאת בהנחה שהוא יחזור לרמות הקודמות שלו, משהו לא ברור בכלל).

קסיוס קליי 7 ביולי 2013

על סמך זה שמנטלית הם היו מוכרחים לשחק יותר טוב כשהכוכב פצוע.
זו תופעה ידועה בעולם הספורט.

לאחר שהשחקן המרכזי חוזר תחושת הדחיפות הזו נעלמת וישנה ירידה קלה במתח. ההבדל בין 100 אחוז ריכוז ל 98 אחוז הוא משמעותי ברמות האלה.

רוז לא אמור להשתפר לדעתי, הוא מיצה את היכולת שלו ורואים שהוא לא חזק מספיק מנטלית . זו לא התנהלות של סופרסטאר גם אם כביכול "צודק". בינתיים הליגה עקפה אותו בסיבוב ונבנות קבוצות-על.

קבוצה מבוססת רכז שמתפקד כקלע עיקרי לא יכולה להגיע לכלום.

גיל 7 ביולי 2013

באותה מידה שהם השתפרו הם גם יכלו להתרסק. ראינו מה קרה ללייקרס ואוקלהומה עם הפציעות. זה לא טריוויאלי שהם השתפרו וזה קשור גם ליכולות אימון טובות של תיבודו. עם רוז בהרכב ועם הכישרונות שיש להם שם אין שום הגיון בזה שתהיה ירידה מנטלית אלא להפך. הם ידעו שעכשיו הם מועמדים לגיטימיים לאליפות. רוז הוא לא רק קלעי אלא גם מוסר מעולה וריבאונדר טוב. הוא שחקן אול אראונד שבהנהגתו רק השמיים הם הגבול. לומר שאיתו הם יהיו פחות טובים זה פשוט לא הגיוני.

מיקו גוטליב אהלן סבבה 7 ביולי 2013

שיקאגו עם פציעות עפה מול פילדלפיה בסיבוב הראשון באותה עונה. לא חוכמה להשוות קבוצות ישר אחרי הפציעה עם כאלה שמתאמנות כל הקיץ בלי הכוכב.

גיל 7 ביולי 2013

אני מסכים ועדיין, שיקגו שיחקה מצוין בלי רוז אז די מגוכח לחשוב שאיתו הם לא יהיו טובים יותר, גם אם לא יחזור להיות מה שהיה פעם.

דמוסתנס 7 ביולי 2013

זה די ברור שאתה לא מבין את מבנה הליגה אם אתה כותב שכספי לא שייך ל NBA.

ב NBA יש 5 מעמדים:

SUPER STARS

STARS

STARTERS

ROTATION

PROSPECT

BENCH WARMERS

מחממי ספסל ב NBA הם שחקנים שרואים דקות אך ורק בתבוסות או ניצחונות גדולים. אין להם מטרה אחרת חוץ מלמעלות את הרוסטר. לדוגמה, טריסי מגריידי היה BENCH WARMER בספרס. ג'וחוון הווארד וג'ונס היו במיאמי.

כספי עולה בהרבה על מרבית ה BENCH WARMERS בליגה. הוא שחקן רוטציה לגיטימי. לא רוטציה גבוהה, אבל משלמים לו על התוצאות במגרש. אין ספק שמקומו ב NBA, גארסיה כנל.

בארץ מתייחסים לשחקן רוטציה כאילו נחות, כאילו הוא כוכב שאיכזב. ב NBA מבינים את חשיבותם, מבינים שכל קבוצה חייבת ROLE PLAYERS, מבינים שהם נחוצים לא פחות מכוכבים לקבוצת אליפות.

זיגי 9 ביולי 2013

בעולם יש 3 סוגי אנשים – כאלה שיודעים לספור וכאלה שלא.

אלעד 7 ביולי 2013

הרבה כבוד לכספי ומקל, ומאחל לשניהם הצלחה, אבל הסיקור של ההחתמות שלהם קצת לוקה.
מקל הוחתם להיות פוינט-גארד שלישי, וסביר שלא בכל המשחקים הוא יתלבש אפילו. ההחתמות של קלדרון והאריס לא "פגעו במעמדו" כי הוא מראש הובא על שכר מינימום כדי להשלים סגל.
אותו דבר לגבי כספי – מדובר בהחתמה על שכר לא גבוה לשחקן 11-12 ברוטציה. לא בטוח שנראה ממנו הרבה דקות שנה הבאה, ואם הרוקטס יחלבו ממנו משחקים טובים זה רק בבחינת בונוס עבורם. מצבת הפורוורדים שלהם זה פארסונס וגרסיה.
הליינים של וגאס מראים את עול הפנטזי שהאמריקאים חיים בו. לא ראיתי דב ר מהאוורד בשנתיים האחרונות שגורם לי לחשוב שהוא יביא לשינוי במאזן הכוחות. אם כבר הוא יפגע במארג הכימיה של יוסטון. יוסטון הייתה משתפרת בכל מקרה אם רק הייתה רצה עם אותו סגל שנה שנייה ברציפות. עכשיו דלפינו הלך וכנראה גם אשיק ושניהם היו חלקים חשובים בעונה הקודמת שלה.

... 7 ביולי 2013

מצבת הפורוורדים של יוסטון מורכבת משני שחקנים… טוב אחי

אלעד 7 ביולי 2013

.. סמול פורוורדס. התכוונתי לשחקנים על המשבצת של כספי. אבל תפסת אותי במילה, אה גבר?

המלוח 7 ביולי 2013

לגבי גארסיה- הבנתי שחווה עונה מחורבנת עוד יותר מזו של כספי, והוא גם מעט מבוגר (לא?). יש סיכוי לדעתך שכספי יצליח לעקוף אותו ברוטציה?

אלעד 7 ביולי 2013

אני מתאר לעצמי שהמאבק פתוח, אבל כאן באמת זה תלוי בכספי אם הוא יצליח להראות שהוא שווה יותר מגארסיה. אני מדבר על המאבק על המקום ה-8 ברוטציה…
בסוף יגיע מישהו על חוזה ל-10 ימים ויעקוף את שניהם. בכל מקרה, איזו חוויה לכספי! זאת קבוצת פלייאוף (לא קונטנדרית. פלייאוף), עם אחד השחקנים הטובים בליגה (הארדן).

אלעד 7 ביולי 2013

אני מתאר לעצמי שהמאבק פתוח, אבל כאן באמת זה תלוי בכספי אם הוא יצליח להראות שהוא שווה יותר מגארסיה. אני מדבר על המאבק על המקום ה-8 ברוטציה…
בסוף יגיע מישהו על חוזה ל-10 ימים ויעקוף את שניהם. בכל מקרה, איזו חוויה לכספי! זאת קבוצת פלייאוף (לא קונטנדרית. פלייאוף), עם אחד השחקנים הטובים בליגה (הארדן).

אלעד 7 ביולי 2013

.. סמול פורוורדס. התכוונתי לשחקנים על המשבצת של כספי. אבל תפסת אותי במילה, אה גבר?

קובי 7 ביולי 2013

עם כל הכבוד לכספי עכשיו נגמרו התירוצים!!! הוא נמצא בקבוצה מצוינת עם מאמן ומנג'ר מצוינים. ויש לו את כל תנאי הפתיחה כדי להצליח. בנוסף הוא יוריד את כל החלודה במשחקי הנבחרת הקרובים. ככה שלטעמי כישלון נוסף שלו שם והוא חייב להיות על המטוס חזרה לאירופה!!!

אין שום הבדל בין כספי לבין דוראנט. שניהם באותה עמדה שניהם לא ממש אתלטים. אבל על הפרקט מדובר בשני עולמות שהדבר היחיד שמפריד בניהם זה- ביצים!!!!

כספי צריך לעלות על הפרקט מתוך כוונה אחת ויחידה- לזרוק לזרוק ולזרוק!! בהתחלה האחוזים ממש לא משנים אלא המנטאליות שלו. וככל שהוא יתרגל להניח על כתפיו יותר. ככה הביטחון יגדל הכדורים יצללו פנימה והאחוזים ישתפרו.

אם לברון דוראנט קובי וכל השאר היו חושבים על כל זריקה שהם זורקים. הם לא היו מגיעים אפילו לעשר נקודות בערב!! אבל הביטחון העצמי הגבוה שלהם נותן להם לזרוק המון כל ערב. ולהאמין בכל זריקה שהיא תצלול פנימה רק ככה הופכים לווינרים!!!!!!

אז זה העצה שלי לכספי- "אם אתה רוצה להיות תותח תתחיל לחשוב ככה" אם אתה מפחד – מתבייש – מתעצל – מתפנק. תחזור לאירופה ותהיה גיבור על חלשים……

המלוח 7 ביולי 2013

זו תגובה רצינית?

יואב מ 7 ביולי 2013

דייויד אנקראם מבקש את הפילוסופיה שלו בחזרה

ליבר 7 ביולי 2013

צודק לגמרי!
אין סיבה שכספי לא יהיה טוב כמו דוראנט!
כל מה שהוא צריך זה לזרוק הרבה כדורים לסל.
וגם אין סיבה שפניני לא יהיה טוב כמו כרמלו ושמקל יהיה טוב כמו פול וגם קוזיקרו יכול לשחק כמו הווארד.

מיכאל 8 ביולי 2013

צודק ! יתרה מכך, כספי כבר הרבה יותר טוב מדוראנט.

גיא ד 8 ביולי 2013

האמת שזה באמת נשמע כמו קובי…

קובי 7 ביולי 2013

אוי טיפשים אני לא חושב לרגע שכספי יהיה ברמה שלהם. כוונתי הייתה שאם הוא יחשוב כמוהם הוא יכול להיות שחקן טוב ומעלה [דהיינו בסביבות ה 15-20 נקודות למשחק ו- 10 ריבאונדים….],

המלוח 7 ביולי 2013

גם אחרי ההבהרה אשאל שוב- זו תגובה רצינית?
אתה באמת חושב שכספי, עם כל הערכתי הרבה (בלי שמץ ציניות) אליו, הוא שחקן של ממוצע דאבל דאבל?
העיקר שכולם "טיפשים".
בכלל, מצחיק אותי הלהט בו אתה מטיף לכספי ומשיא לו עצות.

קובי 7 ביולי 2013

"הפחדנות" זה המחלה של כל הישראלים שיוצאים לחו"ל בכל ענף שהוא. הם כאילו מרגישים שהם כבר השיגו את הכל. ועכשיו כל מה שנותר להם זה להפסיד אז הם פשוט נכנסים להקפאה. ואז מוצאים את עצמם כעבור שנה שנתיים בדרך חזור. ככה שאני לא באתי להגיד כאן משהו חדש אלא להיפטר ממחלה ישנה. ואני אומר את זה בתור אחד שמאחל לכספי להצליח בענקקקק!!

ולא בתור פסימי שרואה כל ישראלי כזן נחות וחסר סיכוי….

בשביל לקחת ריבאונדים לא צריך להיות אתלט מטורף או שחקן על. אלא רצון נחישות וקצת שכל ואת זה יש לכספי בגדול [פרקינס היה הריבאונדר הכי טוב במכבי בזמנו בגלל נחישות!!].

ולגבי קליעות- שחקן שעושה איירבול מקו העונשין מראה על חוסר ביטחון עצמי. ולא על יכולת גרועה ככה זה כשאתה מרגיש בכל רגע שאתה במבחן. אבל אם יתנו לו שקט כמו בהתחלה בסקרמנטו. בשילוב של שחקנים מצוינים ומפרגנים כמו שיש ביוסטון. כספי יכול לקלוע בהחלט 15-20 לערב כמובן שזה תלוי גם בסיטואציה. כי אם פרנסוס וגארסיה פתאום יפציצו אז לכספי לא יהיו דקות של חסד….

גיסנו 8 ביולי 2013

כספי במקרה הטוב יהיה שחקן של 10 נק לערב. לא 15 ובטח לא 20.

חוצמזה כשיחזור לו הבטחון והוא יאפס את היד נראה לך ששוב כולם ישאירו אותו חופשי?
הוא יצטרך להשתכלל.

ואולי כשתתבגר קצת גם תבין שיש *טיפה* יותר משתנים מכריעים בספורט מעבר ל"נחישות וכוח רצון ובטחון עצמי".

תוהה בדרכים 7 ביולי 2013

1. הווארד לא כוכב על.

2. היחס על אוקלהומה נראה לי אפשרות להימור טוב.

בהנחה שהם יהיו בריאים ועם כמה חיזוקים נקודתיים, הם עדיין מועמדים חזקים מאד לאליפות (אולי שניים רק למיאמי).

קובי 7 ביולי 2013

ואגב משהו אחרון-

למרות הכל לגבי כספי אני די אופטימי שהוא ישתפר. כי יותר נמוך מזה הוא כבר לא ירד,

אבל לגבי מקל אני דוקא פסימי ואני לא רואה אותו מצליח בנ.ב.א לדעתי זאת הייתה קפיצה מוקדמת מידי [כמו שהוא עשה בגיל צעיר עם מכבי ונכווה!]. חוץ מהגנה אין לו שום דבר באמת מיוחד אולי קצת ניהול משחק לא יותר. אני חושב שכבר שנה הבאה הוא יחזור לאירופה [ישוחרר או יושאל…],

זטרברג 7 ביולי 2013

היחסים האלה מעניינים מאוד. מעניין כמה הם נותנים על הנטס או על הניקס עכשיו…
בכל מקרה- בכל מה שקשור לאוקלהומה, הם ככל הנראה יגמרו כמו אורלנדו של הניינטיז, 2 שחקנים מפוצצים בכישרון (שאק ופני, לעומת דוראנט ווסטברוק), שנראו כעתיד של הליגה אבל בסופו של דבר גם כשהגיעו לגמר לא הבריקו. אני מאחל לדוראנט שהסוף שלו יהיה כמו של שאק…

זטרברג 7 ביולי 2013

אגב, אותה אורלנדו חטפה סוויפ מיוסטון רוקטס בגמר, כשהובילו אותם סנטר וגארד מצויינים… מזכיר משהו?

גילעד 7 ביולי 2013

אני מניח שהאמריקאים נותנים ליוסטון את היחס הזה גם מתוך הערכה שהם לא סיימו את המהלכים שלהם בקיץ, והם ימשיכו לבנות מסביב. שמועות על ריאן אנדרסון לדוגמא, יכולות להסביר עוד למה אנשים מאמינים ביכולת שלהם להשתפר. צריך לזכור שדוויט הווארד כבר לקח קבוצה פחות טובה מזו לגמר המזרח. אז נכון שהמערב הוא עולם אחר לגמרי וגם דוויט הווארד נראה אחר לגמרי, אבל אפשר להבין לפחות חלק מההייפ.

וגולדן סטייט איבדה לחלוטין את הבנץ' סקורינג שלה. עם כל הכבוד לשיפור שעוד יבוא אצל קליי למשל, אני לא רואה אותם מצליחים יותר כשהם איבדו עוד שני שחקנים שששווים משהו בהתקפת חצי-מגרש והביאו שחקן שחייב מתפרצות כדי להיות יעיל (לזכותו ייאמר שהוא מייצר כאלו).

שגיא 7 ביולי 2013

סליחה, אבל פחחחחחחח…

לייקרס הם הימור גרוע גם במיליון ל-1.

אז נכון שיוסטון לא הצליחו להביא את ג'וש סמית', אבל זה לא אומר שגרסיה וכספי באו במקומו, הם סה"ג שחקנים לעיבוי הסגל. אני מאמין שיוסטון לא סיימה את פעילותה בשוק ההעברות.

מעבר לכך גולדן סטייט גם הימור גרוע כל עוד יש לה קו אחורי שפשוט לא מסוגל לעשות הגנה על קווים אחוריים חזקים פיזית. עם קארי ותומפסון בעמדות הגארד היא לא תיקח אליפות.
הקליפרס לעומת זאת הם דווקא הימור טוב, למרות שעפו מול ממפיס. הם עשו חיזוק נכון בדמותם של רדיק ודאדלי שהם שחקנים קבוצתיים טובים, glue guys. נכון כנראה חסר להם עוד כוכב וסנטר נורמלי כדי לאיים ברצינות על האליפות, אבל עדיין לדעתי הם הימור הרבה יותר בטוח מהווריורס.

זטרברג 8 ביולי 2013

איגודלה שחקן הגנה מצויין, כך שהנה נפתרה בעיית ההגנה של הקו האחורי. אני מבין שעכשיו היא כן תיקח אליפות לדעתך? הסיבה שגולדן סטייט לא מועמדת לאליפות היא פשוטה- היא לא טובה מספיק בשום דבר.
בנוגע לקליפרס. תעשה לי טובה.

דולבסקי 8 ביולי 2013

ג'מיר נלסון הוא שחקן הגנה די טוב בקו אחורי אולי גולדן סטייט תעשה טרייד עבור קארי כדי שתוכל להיות קונטנדרית לתואר – נו באמת…

יהודה 8 ביולי 2013

אתה טועה
כל הכבוד לעמרי כספי – נראה לי שהוא יפתיע בגדול .יש לו בגרות מדהימה ורצון להוכיח

Comments closed