באר שבע בלוף

הקבוצה של אלישע היא כרגע אוברייטד

Hapoel-Beer-Sheva

 

יוצא לכם לקרוא מאמרי ביקורת על קבוצה לאחר ניצחון, ועוד בהפרש שני שערים, ועוד נגד מכבי חיפה, במשחק גדול ומתוקשר?

תודו שלא.

אז אני נותן לכם את זה: באר שבע אכזבה הערב. לא שיחקה טוב. גם נגד מכבי תל אביב בניצחון 3- 2 היא לא שיחקה טוב.

מן הסתם, רבים מאוהדי הקבוצה לא יסכימו איתי- וגם כנראה רבים שאינם אוהדים את באר שבע. ברור שאת האוהדים מעניין בעיקר הניצחון- ובצדק.

אבל אם אני אוהד באר שבע אז אני לא באמת אופטימי, למרות שניתן לחשוב שכשמנצחים כאשר לא משחקים טוב זה סימן טוב. לפעמים זה באמת כך. רוב הפעמים לא.

אני חושב שבאר שבע באופן די עקבי לא משחקת מספיק טוב השנה. אגב, גם כשגברה על מכבי פתח תקווה לא שיחקה טוב. גם לא כשסיימה בתיקו עם רעננה ובית"ר.

ברור שמבחינת צבירת הנקודות באר שבע במצב טוב מאוד בינתיים. גם ניצחונות על מכבי תל אביב ומכבי חיפה הם הישגים מעולים כשלעצמם.

אך לדעתי יותר מדי שחקנים בקבוצה הזו לא משחקים מספיק טוב- לפחות לא הערב.

אליניב ברדה היה חלש. שלומי ארבייטמן היה חלש למרות השער היפה. מאור מליקסון לא היה קיים. מאור בוזגלו היה בינוני- מצד אחד ניסה ופה ושם עשה דברים יפים (כולל בישול), מנגד איבד המון כדורים. רועי גורדנה למרות השער הנפלא גם לא הרשים. הבולטים היו ארבעה שחקנים דפנסיבים- הקשר ההגנתי אוגו, הבלמים הובן וסווארס, והשוער אג'ידה. שלושתם- בעיקר השניים האחרונים- הם סחורות מוכחות ודי מעולות בליגה שלנו. המשמעות שלהם בבאר שבע גדולה.

אבל באר שבע גם תזדקק ליכולת הרבה טובה של השחקנים האופנסיבייים שלה. היא לא יצרה הערב מספיק הזדמנויות. ומנגד, חיפה יכלה לכבוש לפחות ארבעה שערים די בקלות. וזה לא בגלל מחדלים הגנתיים (כאמור, החולייה ההגנתית של באר שבע, כולל קישור אחורי, הייתה טובה).

אז אם אני בא לנתח כעת אני חושב שבאר שבע עדייין חייבית להשתפר בהרבה כדי לאיים על התואר- וזו כוונתה בעונה של רכש גדול לאחר שסיימה במקום השני.

אם עלי לנחש כעת מי תסיים קודם- באר שבע או חיפה- אז אני מהמר על חיפה למרות שהיא מפגרת כעת ב-8 נקודות (14 לעומת 6) וכולם מדברים על משבר גדול.

זה לא שחיפה כל כך טובה. ממש ממש לא. אבל אני עדיין חושב שחיפה תשחק בסופו של דבר כדורגל טוב יותר. במובן מסוים היא אפילו שיחקה טוב יותר הלילה למרות שכלל לא שיחקה טוב.

יעקלה שחר והמערכת שלו פשוט יצטרכו לגלות סבלנות, יכולת להתמודד גם עם תקופות קשות ומאכזבות. קבוצות נבחנות בזמנים הקשים.

באר שבע, מנגד, חייבת להבין שלמרות המקום השני המחמיא (מקדימה אף את מכבי תל אביב) היא חייבת-חייבת לא להיות מסופקת.

מאמן טוב יש לבאר שבע. הבעיה שלה היא לא כדורגל קבוצתי. הקבוצה לגמרי ביחד והיא עובדת יפה ביחד על המגרש. אבל באר שבע פשוט צריכה יכולת יותר טובה של די הרבה שחקנים. כדורגל הוא שילוב בין הקבוצתי לאישי. בלי אחד מהם- קשה מאוד להצליח על פני זמן.

 

זמן זה כסף
חיפה צריכה את בניון - כמנג'ר

47 Comments

דוד 28 באוקטובר 2014

אתה כ"כ סובל מהאיכות של הליגה שלנו למה אתה ממשיך לצפות בה?

יואב בורוביץ' 28 באוקטובר 2014

כי אני אוהב לכתוב על כדורגל

יוני ק. 29 באוקטובר 2014

זאת גם הסיבה שאתה כותב כל 12 שעות? אני לא עומד בקצב!
מה שאני יותר לא מבין שזו אהבה חדשה מהשבוע האחרון…

זהבי 1 בנובמבר 2014

הבעיה היא – שאתה לא יודע לכתוב על כדורגל.

יואב בורוביץ 28 באוקטובר 2014

מי זה יואב בורוביץ?

צור שפי 28 באוקטובר 2014

סחתיין על ההעזה. אני חושב שהדברים נכונים ביחס לחצי השני שבו הם קצת נעלמו אבל בראשון הם היו טובים ולרגעים אפילו טובים מאוד. זה המשחק הראשון שלהם שראיתי אז אני לא יכול להתייחס לקודמיו.

חדש בשכונה 28 באוקטובר 2014

היום ראיתי רק תקציר, אבל ניתן להבין ממנו ומההיכרות מתחילת העונה של שתי הקבוצות שהן משחקות כמעט רק על חטיפה ומתפרצות ומה שהכריע את המשחק זה הלחץ בו נמצאים שחקני חיפה שגרם להם להחטיא מצבים דומים לאלה שבאר שבע הבקיעו מהם.
באר שבע במשחק מול מכבי לפני כחודש אותו ראיתי במלואו היתה בגדול סטטיסטית וברת מזל. למרות הכל, יש לה די הרבה כשרון בקבוצה ועם אנרגיות חיוביות היא יכולה לסיים שניה אחרי מכבי (ויסלחו לי קריית שמונה עם כל הכבוד).

מרקוביץ 29 באוקטובר 2014

אין ספק לגבי המשחק נגד מכבי תל אביב – במשך 67 דקות מכבי עלתה על באר-שבע. תוצאה של 1-1 עשתה עם באר-שבע חסד גדול. כניסתו של ארביטמן למשחק איזנה לחלוטין את המשחק ובאר-שבע החמיצה לפני ההצגה של ברדה (איזה מסירה של הובאן לברדה ?!)

עם מליקסון וארביטמן בכושר מלא אני מאמין שנוכל להראות יותר טוב מול מכבי.

נ.ב: זה נדוש שבכדורגל לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת אבל אי אפשר להתעלם מאליניב ברדה (ספורטאי מרגש שרק בשבילו חזרתי לרדוף אחרי הקבוצה שלי כולל עד ספליט בקיץ וביום שבת בעכו)שניצח את המשחק בשלושער שכולו נחישות.

גיסנו 31 באוקטובר 2014

ועדיין נראה שב"ש ממשיכה בדיוק את המגמה מהעונה שעברה, אותה שיטה בדיוק וסגל לא מאוד רחב.
אני צופה שהם יאבדו נקודות דווקא במשחקים נוחים על הנייר, ויאבדו קצת גובה בפלייאוף, בדיוק כמו שנה שעברה. מה גם שנראה שהשלושער המצויין של ברדה נגד מכבי היה יוצא דופן.

גיא זהר 1 בנובמבר 2014

אפשר להתווכח לגבי האטרקטיביות או הטקטיות המוגבלת של באר שבע, אבל הסגל השנה פרט לעמדת המגן השמאלי, הרבה יותר רחב ואין בעיית עומק.

Dina 22 בנובמבר 2014

Heck yeah this is excltay what I needed.

אופיר 29 באוקטובר 2014

סחתיין, רק תזהר לא לגרום לעצמך נזק מוחי מכל הצפייה הזו בכדורגל ישראלי.

סניור 29 באוקטובר 2014

היית כותב את זה בשבת אחרי ה 4-0 על פתח תקווה, שהגיע ביום באמת חלש, הייתי מקבל. אבל היום? מחצית ראשונה נהדרת, המון דקות טובות גם בשניה, הרבה מצבים, לחץ על ההגנה היריבה, הגנה חזקה והמון שקט במרכז המגרש. אמנם מליקסון לא היה מורגש (מניח שחיפה התמקדה בו) והוא עוד יורגש. אבל ברדה? היה ראשון כמעט לכול כדור ביחד עם ארבייטמן, גורדנה היה נהדר (ולא רק כשכבש) ובוזגלו ה"בינוני" שלח את טוואטחה לטיפול פסיכולוגי כבר במחצית הראשונה. על הובאן אין מה לדבר, שחקן שרק בנס מגיעים כמותו לישראל.
צריך לדעת גם לפרגן ולא רק להנות מעמדת ה"אנטי זה גזעי".

איציק 29 באוקטובר 2014

באר-שבע שיחקה גרוע באופן אבסולוטי. זה נכון אם מסתכלים על איכות של הכדורגל הישראלי. אך נראה לי שאתה כותב ביחס לרמה של הכדורגל הישראלי ולא ביחס לספרד או אנגליה, כי אם לא, אז הפוסט שלך מיותר לחלוטין. אם כן, גם אז הפוסט מיותר, כי בהשוואה למה שיש בארץ באר-שבע שיחקה טוב. אולי אתה כותב ביחס למצופה מבאר-שבע, ואוו, פריצת דרך, אז בו נראה. שיחקה רע, אך עדיין יכלה לכבוש עוד שלושה ארבעה שערים על ידי החוליה הקידמית, כלומר לומר שלא תפקדה זה מצחיק. האם היא תפקדה כל הזמן טוב? לא, היו דקות מתות וצריך שיפור, אך בין טוב לרע יש גם בסדר, שמתישב טוב יותר עם המציאות. האם צריך לצפות לשיפור עם הזמן? ודאי. כאשר מגיעים כל-כך הרבה שחקנים חדשים ועוד היו פצועים, אז קצת הגינות. ודבר נוסף, למה באר-שבע איבדה את המרדף אחרי מכבי בשנה שעברה (אליפות לא היתה לוקחת בכול מקרה)? בגלל החוליה האחורית החלשה. ההגנה היתה פצועה ולא היו מחליפים ראוים. אז אם אתה משבח את ההגנה אז זה סימן מאוד טוב (אם אפשר לסמוך עליך). החלק ההתקפי יתן את שלו, ואולי לא כל פעם נחטיא 2 פנדלים מתוך שלושה. אז תרגע, באר-שבע לא מועמדת לאליפות. אירופה שנה נוספת יהיה הישג נהדר. רק לפני שאתה כותב, שים נקודת יחוס שנבין יחסית למה אתה כותב את הגיגך.

D! פה 29 באוקטובר 2014

"אז אם אני בא לנתח כעת אני חושב שבאר שבע עדייין חייבית להשתפר בהרבה כדי לאיים על התואר" – הנה נקודת ההתייחסות.

איציק 29 באוקטובר 2014

היא חייבת להשתפר, זה לא אומר שהיא גרועה. ההיתייחסות של לא מעולה זה גרוע מקוממת. אין אפור, אין צבעים נוספים, רק שחור לבן. למה?

D! פה 29 באוקטובר 2014

טוב, זה כבר משהו שיואב בעצמו יצטרך לענות עליו

Andrea 22 בנובמבר 2014

This is just the pecefrt answer for all of us

משה 29 באוקטובר 2014

באופן מפתיע אני מסכים איתך בפעם השניה תוך יומיים. באר שבע לא משחקת טוב, לא נגד מכבי ולא אתמול. עדיין אני לא חושב שחיפה טובה ממנה (או שתהיה כזו עם סגל השחקנים הנוכחי ).

Maman 22 בנובמבר 2014

This is way more helpful than anyhting else I've looked at.

Zouhir 26 בנובמבר 2014

Your answer shows real intncligeele.

ערן (המקורי) 29 באוקטובר 2014

לדעתי הדברים נכונים גם לעונה שעברה, בה באר שבע היתה היריבה העיקרית של מכבי על התואר, עד שלב מתקדם בפליי אוף. היא אמנם צברה נקודות רבות אך בעיניי היתה רחוקה מלהרשים ונהנתה מכמות רבה מאד של הבקעות ממצבים נייחים.
זאת, למרות העובדה שהחלק הקדמי של באר שבע חזק ביותר. הקבוצה היתה צריכה להיראות יותר טוב, לדעתי, בהתחשב בכלים ההתקפים שלה.
כששיחקה נגד מכבי לאחרונה, היתרון של מכבי במצבי הבקעה היה עצום, וההפסד שלה לבאר שבע נבע בעיניי רק ממשחק אדיר של ברדה.
כמכביסט העדפתי לפני המשחק אתמול שחיפה תפסיד ותיכנס לבלגן, מאשר שבאר שבע תפסיד.

איציק 29 באוקטובר 2014

בשנה שעברה לבאר-שבע לא היה קישור איכותי. המשחק היה ברובו שליחת כדורים למתפרצת. השנה יש עיבוי של מרכז השדה ולכן ניתן לשחק גם משחק מאורגן יותר ולהחזיק בכדור. מרכז השדה עדיין נופל מזה של מכבי תל-אביב ולכן נגדה באר-שבע חזרה יותר לסגנון של שנה שעברה אך מול קבוצות אחרות באר-שבע לא נופלת במרכז המגרש. עדיין, מכבי תל-אביב גם השנה תהייה אלופה בפער ניכר.

asaf 29 באוקטובר 2014

יואב יש משהו במה שאתה מעלה שמבחינת פוטנציאל ויכולת אישית של השחקנים שנמצאים בקבוצה ב"ש לא ממצה כרגע עד תום את היכולות שלה,
מצד שני לאור הנדנדות שעבר המועדון הזה ב-15 שנה האחרונות לראות אותו בשנתיים האחרונות מייצר המשכיות ויציבות של קב' צמרת (1-4) ושהופך להיות מקום ששחקנים ישראלים מהדרג הראשון רואים בו כרלוונטי לבוא לשחק בו (ברדה,בוזגלו,מליקסון,ארבייטמן…) כנראה אומר שבלוף היא בטוח לא.
אגב אולי הגיע הזמן לאיזה טור כאן של מישהו שבקיא ברזי ב"ש ויתייחס למהפך שאלונה ברקת חוללה בהדרגתיות ושיטתיות בו בתקופה שהיא במועדון(מבחוץ זה נראה מאוד מרשים)

גיא זהר 29 באוקטובר 2014

אהלן אסף. כמקומי שקצת בקיא בנעשה בקבוצה אשיב לך בקצרה על הנעשה בקבוצה. אלונה מתחילה את שנתה השמינית בקבוצה. ניתן לחלק את התקופה לשתיים: שש השנים הראשונות שפרט להבלחות בודדות היו כשלון. אלונה שנכנסה לקבוצה עם חוסר ניסיון מוחלט בניהול ואפס הבנה בכדורגל, עשתה את כל השגיאות האפשריות כשהדבר התבטא בראש ובראשונה בהישגים דלים של הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער ובתחלופה גבוהה של הצוות המקצועי והניהולי. בשנתיים האחרונות סגל הקבוצה הבוגרת שודרג באופן משמעותי והתוצאות ( עד עכשיו לפחות) בהתאם. יש התייצבות בשדרה הניהולית ושיפור מסויים אבל ההבדל בין באר שבע לקבוצות רציניות הוא הבדל של שמיים וארץ ולו רק נשווה בין המנכ״ל של חיפה איתמר צ׳יזיק לבין המנכ״ל של באר שבע אסי רחמים. מחלקת הנוער ממשיכה לדשדש בגדול וניכר שם הניסיון לחסוך בהוצאות.

asaf 29 באוקטובר 2014

גיא תודה על הניתוח,סתם מתוך סקרנות אם יש לך מספרים משוערים אשמח לדעת מה בערך גודלה של מחלקת הנוער-ילדים של ב"ש ומה בערך אחוז ההשקעה היחסי מהתקציב-משאבים שמוקצע לה ???
זו נק' שמבחינתי מאוד חשובה בהתפתחות של מועדון ויצירת זהות וחיבור עם הקהל ובהתחשב בכמות האוכלוסייה בעיר וסביבתה יש פוטנציאל למשוך המון ילדים למועדון בניגוד למרכז נגיד שבו יש המון מועדונים שמתחרים על הילדים.

גיא זהר 30 באוקטובר 2014

אלו נתונים שקשה מאוד לבדוק כי אתה צריך להסתמך כמעט באופן בלעדי על נתוני הקבוצות שאינן חושפות מספרים מסיבות מובנות. יש קבוצה אחת תחרותית מילדים ב׳ עד נוער היינו שש קבוצות פלוס בית ספר לכדורגל שמונה מעל אלף איש. לדברי אלונה היא משקיעה בסביבות שני מליון שקל אבל כמו ששחר מצהיר על השקעה אין דיווח על הכנסה. מחלקות הנוער בבאר שבע מקבלות את מגרשי האימון בחינם. המאמנים המועסקים במחלקת הנוער של הפועל באר שבע הם מקומיים וגם המנהל המקצועי מקומי אחרי שמוטי איווניר שהיה בתפקיד בשנה שעברה פוטר. השחקן האחרון שעלה מהנוער והפך לשחקן הרכב קבוע הוא דודזדה וגם זה במקרה. שחקנים אחרים כמו אלגרבלי, אבו לאבן וטויטו מקבלים פירורי דקות ובד״כ מוצאים עצמם מושאלים. עד לשנתיים האחרונות היתה בריחת שחקנים מהנוער לאזור המרכז למשל עוז פרץ שכיום במכבי פת, היום הדבר נעצר פחות או יותר. מנהל פדגוגי שהיה במחלקה התפוטר לפני שנתיים ווהמנהל האדמיניסטרטיבי הועף לאחר שעשה פדיחות בענייני רישום מה שגם הוביל להפסד טכני של קבוצת הנוער במחזור הראשון. נכון שהמחלקה הוזנחה ברמה פושעת בימיו של זינו, אבל גם בימיה של אלונה נעשה ניסיון לחסוך בכל דבר והמחלקה מדשדשת.

אסף .ג. 30 באוקטובר 2014

תודה גיא,מודה שזה שם באור מעט אחר את ההצלחה היחסית של אלונה
בב"ש… משום מה חשבתי שיש יותר השקעה בתחום זה.

Glaucio 22 בנובמבר 2014

Okay I'm condnicev. Let's put it to action.

מרקוביץ 29 באוקטובר 2014

שלום יואב,
מכבד אותך כעיתונאי אבל אני פשוט לא מבין מה ראית אתמול.

אליניב ברדה חלש ? אתה מתכוון ל10 אדום או 10 ירוק (ראיוס) ?

ברדה היה מצויין, מחצית ראשונה בישל גול 100% לארביטמן שהחמיץ מ3 מטר, היה מעורב בשער של ארביטמן בזה שפינה לבוזגלו שטח ובנחישות של שחקן נוער במשחק בכורה חטף את הכדור שהוביל לשער של גורדנה. אני כבר לא נכנס למנהיגות שלו – הדבר הכי מרגש בספורט. הבן אדם הפך קבוצת תחתית לקבוצה ווינרית מוכחת.

ארביטמן היה חלש ? נכון רק גול אחד נהדר של חלוץ אמיתי ועוד אין ספור פעולות במחצית הראשונה שהביכו את הגנת חיפה. אני מסכים שהוא נעלם במחצית השנייה (בעיקר כי הוא הוחלף בגלל פציעה)

מליקסון לא קיים – מסכים שזה היה משחק חלש מאוד של מאור (מה יהיה כאשר ישחק טוב ??) אבל בכל זאת מסירה אחת גאונית לבוזגלו במחצית הראשונה הפכה כמעט לשער נדיר שהשוער הסרבי (המצטיין של חיפה אתמול) הוציא מהחיבור.

בוזגלו חלש ?? משחק ענק שלו. מה שהוא עשה באגף ימין לטוואטחה זה יכול להחשב לגזענות. הוא פשוט פירפר אותו, בישל פעם רביעית העונה (רק אחד במצב נייח), בעט מספר בעיטות מצוינות ועוד.

גורדנה בינוני ? 15 אדום ? כי 15 ירוק פצוע. אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל.

לא ציינת את בן ביטון הענק ואת אופיר דוידזאדה שחוזר לכושרו הטוב לפני הפציעה שהשביתה אותו כמעט כל השנה שעברה.

חיפה הגיעה לשלוש הזדמנויות טובות – כליבת, ורד ועמאשה בגרביץ טיים ואת זה צריך לבדוק אבל צריך לזכור שבאר שבע שיחקה במערך סופר התקפי.

בעיקר לא ברור לי על מה ולמה אתה נותן כותרת "בלוף" למאמר שלך? אתה אולי אוהד מכבי ?

אוהד כ. 30 באוקטובר 2014

מרקוביץ כמובן צודק, אבל "באר שבע בלוף" זו עדיין כותרת יותר אטרקטיבית. גם אם אין מאחוריה שום תוכן אמיתי. זה בטח יותר טוב מ"עדיין צריכה להשתפר"…

מרקוביץ 30 באוקטובר 2014

מסכים שפרובוקציה עוזרת ואפילו מובנת כאשר בוחרים כותרת.
בכל זאת אני חושב שיותר הגון היה לבחור כותרת: "האם באר שבע באמת בלוף ?" ואז לכתוב את המשנה (למרות שהיא ממש מופרכת)

מרקוביץ 29 באוקטובר 2014

אגב אתמול פעם ראשונה שראינו את בוזגלו, מליקסון, ברדה וארביטמן פותחים ביחד בהרכב. ביחד זה כנראה עדיין פחות טוב מזהבי, בן חיים, דור מיכה וחלוץ כלשהוא אבל אי אפשר להתעלם מהחוזק של הרביעייה הזו.
אין לי אשליות – הכול תלוי במכבי תל אביב שהופכת להיות כמו אחותה הגדולה (עדיף שחקנים ישראלים על הספסל הצהוב מאשר שישחקו חס וחלילה בקבוצות אחרות) אבל כיף להתרגש עם שחקנים שבאים מאהבה וגם מקבלים.

דר 29 באוקטובר 2014

יואב הייתי מסכים איתך אם היית כותב את זה אחריי המשחק מול מכבי פתח תקווה אבל אחריי אתמול, אתה פשוט עיוור…
אתמול באר שבע נתנה משחק נהדר בין המשחקים הטובים שראיתי מבאר שבע, לטעון שבאר שבע זה בלוף זאת פשוט טענה מגוכחת, אם הקבוצה מצליחה להביס 4-0 את מכבי פתח תקווה תוך תצוגת כדורגל גרועה, לא להחמיץ ניצחון בגלל פספוס פנדלים מול רעננה תוך כדיי תצוגת כדורגל גרועה זה אומר שיש לקבוצה הזאת פוטנציאל ענק ורק המאמן עושה בעיות אם כי אתמול משחק נהדר של הקבוצה אליניב ברדה היה פעלתן אתמול ובזכותו ארבייטמן כבש, הוא הצליח להעלים את הבלם של חיפה שרדף אחריו ובכך פינה לארבייטמן את השטח להגיע ולכבוש.
10 שערים בניגוד לעונה הקודמת שכבשה הקבוצה מתוך 14 הם שערים ממשחק רץ, לבוא ולהגיד שבאר שבע זה בלוף זה פשוט טמטום וחוסר הבנה שהסגל של באר שבע הוא בין הטובים בליגה ולא נוםל מזה של מכבי תל אביב.

גיא זהר 29 באוקטובר 2014

בגדול אני מסכים שהמשחק של באר שבע היה בינוני פלוס (טוב במחצית הראשונה, בינוני בשנייה), אבל הכותרת הפרובוקטיבית שמן הסתם מתכתבת עם דברי בן חיים מקוממת ומתאימה לצהובון.

מרקוביץ 30 באוקטובר 2014

לגבי "באר שבע בלוף" זה בהחלט מקומם במיוחד באתר נחשב כמו "דה באזר"
התשובה של בורוביץ תהיה שזה רגשי הנחיתות שלנו.

אני דווקא גאה מאוד בקבוצה שלנו ובקהל המדהים.

אצלנו שואה זה דבר מקודש ובמחוץ לתחום המגרש ורק ביום הזיכרון לשואה והגבורה האחרון נעשו פעולות של שחקנים וקהל למן ניצולי שואה.

אצלנו ערבים הם לא מחבלים גם עם הם משחקים בקבוצה יריבה.

תפנימו במגדל השן – יש בצפון מפעל מדהים של קרית שמונה כבר שנים שמזנב בכם ובשנתיים האחרונות צומחת לה קבוצה נפלאה בנגב ששחקנים מעדיפים לשחק אצלה על פני קבוצות אחרות גם במחיר של הרבה פחות כסף כי באר שבע זה בית (ברדה, בוזגלו, מליקסון, סוארס ועוד)

מרקוביץ 30 באוקטובר 2014

למן=למען
עם=אפ

גיא זהר 30 באוקטובר 2014

לא צריך לעשות אידיאליזציה של הקהל של באר שבע. יושבי שער שתיים, בהכללה, הם לא הסובלניים והסובלני ים בלשון המעטה, לא כלפי יריבים ולא כלפי קבוצתם. נכון שיש שיפור בהתנהגות.

מרקוביץ 30 באוקטובר 2014

מסכים לגבי שער 2 אבל זה ממש לא משהו מאורגן. אלו אנשים רפי שכל שמקללים כל מה שזז.
ארגוני האוהדים שהתאחדו השנה תומכים בקבוצה בכל מצב, משקיעים המון בתפאורה ובכלל מייצרים אווירה חיובית ומהנה כמובן באופן יחסי לתרבות הספורט שלנו.
אני 40 שנים עם הקבוצה – לא זכורה לי תקופה כזו.בזכות זה אני מביא איתי לכל משחק בית או חוץ (כולל חוץ לארץ :) )את שלושת הילדים הגדולים שלי.
עם המעבר לאצטדיון החדש אני משוכנע שנחווה שדרוג נוסף.

משה אהרון 29 באוקטובר 2014

היא שיחקה מספיק טוב. בשביל לנצח. יש לה שחקנים אופנסיביים שיכולים להכריע משחק אפילו אם הם נעלמים למשך רובו. וואן פרסי עשה את זה השבוע מול צ'לסי. ואם כבר יונייטד. באליפות שלה ב-2011 היה לה כינוי מעניין: The Best Shit Team in the World.
לא צריך יכולת טובה. צריך יכולת מספיק טובה ובמיוחד בליגה שלנו, באר שבע יכולה להיות כזו.

בר דלס 30 באוקטובר 2014

"שלושתם- בעיקר השניים האחרונים- הם סחורות מוכחות ודי מעולות בליגה שלנו. המשמעות שלהם בבאר שבע גדולה."

נתת ארבעה שחקנים, שנים מהם הגיעו לפני חודש-חודש וחצי ואמרת ששלושה הם סחורות מוכחות….
יתכן והתכוונת לפאיוביץ, רק שהוא היה פצוע ובמקומו שיחק חובאן כבלם ובדקות הסיום חובאן שיחק עם פאיוביץ.

אפשר לזרום עם התזה שבאר שבע שיחקהב לא טוב.
רק שאם במשחק לא טוב עם צמד בלמים שמשחק לראשונה יחד וללא 2 שחקני הרכב (אחד עלה מחליף כשהשחקן הכי משמעותי בהגנה יצא ) היא הבקיעה 2 , החטיאה פנדל והוציאה מסטויקוביץ עוד 2 הצלות לא נתפסות ואני לא מדבר פה ושם על החמצות אז כנראה שהיא אולי לא טובה לשיטתך אבל אנחנו מבסוטים כי אנחנו מה אנחנו? כולה ישראל השלישית והרביעית הרי…

goomba 30 באוקטובר 2014

בורוביץ, סביר להניח שאין לך באמת מושג מי זו הפועל ב"ש וחמור מכך- אתה מבקר את הקבוצה כאילו באמת ראית את המשחק.
הרי לא יכול להיות שכתבת שבוזגלו איבד המון וגורדנה לא הרשים.
אתה גם כנראה לא מבין את המשמעות של ברדה במועדון וגם לא את זו של מליקסון.
טוב נו, אתם תנבחו ואנחנו נמשיך לעבור…

מרקוביץ 30 באוקטובר 2014

ואגב:

"הקשר ההגנתי אוגו, הבלמים הובן וסווארס, והשוער אג'ידה. שלושתם- בעיקר השניים האחרונים- הם סחורות מוכחות ודי מעולות בליגה שלנו"

סוארס ואג'ידה הם לא סחורות גם אם הם לא בהירי עור.
אגב הם לא מוקה הם ממש ממש שחורים כך שאין מה לצפות מהם מאינטליגנציית משחק אלא רק אתלטיות וניתורים.

ככל שאני קורא יותר את הפוסט אני מפנים עד כמה זה מאמר מליב

מרקוביץ 30 באוקטובר 2014

התכוונתי מביש.

goomba 30 באוקטובר 2014

שלושתם-בעיקר השניים האחרונים… חבל רק שלכותב אין כ"כ מושג, רק השניים האחרונים מוכחים, השניים הראשונים מעולם לא שיחקו בארץ לפני כן. מסתמן שבורוביץ עשה שלמה שרף, כתב על המשחק מבלי לראותו

Comments closed