בתמונה: טוטו תמוז

פוסט מאת איתן בקרמן

לא טוטו תמוז ולא בן שהר, לא שלומי ארבייטמן ולא מאור מליקסון, גם לא דודו ביטון או עדן בן בסט. עומר דמארי הוא המועמד לפתוח בהתקפת נבחרת ישראל, לצד אליניב ברדה, במשחק בשבת נגד לטביה. עומר דמארי ממכבי פתח תקוה. במקום הקשר איל גולסה, הפצוע, זומן החלוץ טל בן חיים. ממכבי פתח תקוה. למד משהו, פרננדס.

תבחרו (Take 2)
יום של אושר וגאווה לישראל

45 Comments

אדם 22 במרץ 2011

חזק

עמית פרוס 22 במרץ 2011

עצוב,העיקר הוא מתעקש ללמד את הפרימיטיבים כאן מה זה כדורגל.

צור שפי 22 במרץ 2011

חיוור קצת, טוטו…

ניר 22 במרץ 2011

אני בעד הקמת עצומה " לא הולכים למשחקי נבחרת כל עוד לוזון היו"ר"

אני עדיין בעד הנבחרת ואראה בטלויזיה כנראה, אבל יש גבול לכמה שאפשר להשתין עלינו, מבחנתי הגבול נחצה עם המינוי של גיא לוזון.

היום אני מנצל את הבמה כדי לקרוא לכם להצטרף אליי לעצומה, אשמח כמובן אם יעלו רעיונות נוספים.

ג'ו 22 במרץ 2011

אני איתך, ורק מחדד – "כל עוד שם משפחת היו"ר הוא לוזון".

ניר 23 במרץ 2011

מסכים עם החידוד

קרקו 22 במרץ 2011

לדעתי, אין עדיין בהגנת הנבחרת אף שחקן של מכבי פ"ת. צריך לתקן את המעוות, ויפה שעה אחת קודם.

דורון 22 במרץ 2011

יולאם מגמדוב

מיכל 22 במרץ 2011

אוי ואבוי.

אלון 22 במרץ 2011

עומר גולן 2.

סימנטוב 22 במרץ 2011

הסדיר את החוב מהר מאוד…

יניר 22 במרץ 2011

כלל מספר 1 בזיהוי זימון תמוה לנבחרת- שחקן של דודו דהאן (ראה רמי גרשון,דודו דהאן,אליניב ברדה)
כלל מספר 2- שחקן של מכבי פ"ת- (ראה עומר דמארי,טל בן חיים)
הקשר בין הכללים- דודו דהאן הוא הסוכן של פרננדס ואבי לוזון הוא הבוס של פרננדס.
בקיצור- בקרוב נגיע רחוק

גמל (סתם גמל) 22 במרץ 2011

אליניב ברדה הוא זימון תמוה?!

בני תבורי 22 במרץ 2011

מצטרף לתהייה. ברדה חלוץ מצויין בליגה מהדרג השני באירופה, משהו שבהחלט ניתן להסתמך עליו בקבלת החלטות.

לוינטל 23 במרץ 2011

אליניב ברדה אינו שחקן של דהאן אלא של דוד קורן והוא יותר מראוי לנבחרת.
לגבי מכבי פ"ת, כל מילה בסלע. זה בושה. חבל שאין יותר שחקנים מהקבוצה הזו בנבחרת כדי להפוך את זה לבולט, גס ופאתטי במיוחד

איתן בקרמן 23 במרץ 2011

אני לא יודע אם אתה צודק לגבי דודו דהאן, אבל אתה צודק שזאת הדרך לבחון את הדברים. לצערנו זה המצב. דמארי, אם אני לא טועה, שחקן של עובד קראוס.

דובינסקי 22 במרץ 2011

מעולה!

שלו 22 במרץ 2011

חוץ מהנפוטיזים, מה זה משנה?
למי אכפת מהנבחרת?
האמת(ואני לא מבין גדול בכדורגל ישראלי) מה ההבדל בין כל השחקנים שצוינו?
אם אין, תמיד טוב ללקק לבוס.

מאשקה 22 במרץ 2011

רק בגלל שהוא האחיין של רב אלוף ( מיל ) גבי אשכנזי

ויכסלפיש 22 במרץ 2011

דודו דהאן עצמו לא זומן לסגל… אבל ניר ביטון שחקן שלו

פרננדז זה שם רע לחלטורה הוא קנה פה אמון והערכה בבית"ר עם בואטנג וז'רום לרואה והצטייר כקורבן של שיטת השלוף של גאידמק ובקדנציה בנבחרת הוא מיישם את שיטת השלוף. יש תקוה יורו 2016 24 נבחרות ויש לי הרגשה שגיא לוזון יהיה מאמן… ואגב לדעתי גיא לוזון מאמן ראוי אבל המינוי שלו בעייתי בלשון המעטה

תושב חוזר 22 במרץ 2011

יפה.
בלי קשר לעצם הרעיון שבפוסט, ראוי לציין שדמארי הוא חתיכת כשרון.

איתן בקרמן 23 במרץ 2011

מסכים שדמארי כישרון. חופשי. יש אדם שפוי שנותן לו בימים אלה לפתוח במשחק נבחרת לפני טוטו תמוז??

d-d 22 במרץ 2011

חזק..

מנחם לס 23 במרץ 2011

אני בארץ מה-4 לאפריל עד ה-5 למאי. האם עלי לשריין איזה תאריכים מיוחדים לכדורגל?

איתן בקרמן 23 במרץ 2011

מנחם, כל משחקי הכדורגל בישראלי סולד אאוט, לעתים שנים מראש, כרטיס בשוק שחור למשחק נבחרת זה מאות ולפעמים אלפי דולרים, אני מציע שתחשוב על זה פעמיים. תודיע ל"דה באזר" לאן אתה רוצה ללכת וננסה עם קשרים לסדר לך משהו לדרבי הירושלמי.

moby 23 במרץ 2011

אולי עם תעודת עיתונאי במרומי היציע בקופסה או באורווה או בנפחיה?

בני תבורי 23 במרץ 2011

moby'
תתעדכן אח'שלו, אין אורווה, היא נמצאת בחשבון הבנק של מאיר שמיר…

פראליה 23 במרץ 2011

בקרמן, עומר דמארי שחקן מצויין, בשלב זה של הקריירה שלו כבר היה צריך להיות מוכן למשחקים בסדר גודל כזה. לדעתי, מתקפה מיותרת, פרננדז הולך הביתה בכל תוצאה שתהיה.

איתן בקרמן 23 במרץ 2011

גם אני בשלב הזה של הקריירה מוכן למשחקים כאלה :) אתה מעלה אותי ואני נותן 110 אחוז מיכולתי. תגיד לי שאתה מעלה את דמארי לפני טוטו תמוז במשחק נבחרת. שים יד על הלב ותגיד את זה…

פראליה 23 במרץ 2011

אני אנסה להבהיר את עצמי טוב יותר, אם לדמארי היו ברזומה עכשיו עשרה משחקים בצעירה ועשרים בבוגרת הוא היה חלוץ לגיטימי למשחק כזה כי מבחינת כישרון יש לו המון. זה שהוא הולך לעלות בטיימינג הזה "אאוט אוף נו-וור" בעייתי מאד. (אבל יש עוד כמה בעיות כאלה בנבחרת, שלא באו מאזור פ"ת).
טוטו תמוז שחקן עם ים כשרון לא מלוטש ובעיקר עם מנטליות שבירה שבשום פנים ואופן לא הייתי מעלה במשחק כזה. הוא סבירות גבוהה מאד שאתה מוצא את עצמך תוך 10 דקות משחק 10 מול 11.
אני הייתי עולה עם סהר וברדה למעלה.

בני תבורי 23 במרץ 2011

פראליה,
עשרה נגד אחד עשר? עם טוטו? על מה ולמה?

פראליה 24 במרץ 2011

טוטו שחקן עם נתונים מעל הממוצע אבל איו לו פתיל, ריצת האמוק שלו על 50 מטר בטדי (שמשום מה לא הסתיימה באדום ישיר) הזכירה לכולם את הריצה של רביבו מול דנמרק (שפחות משעה אחריה כבר היה בנתב"ג), הבנאדם חסר-אחריות ובשביל לשחק במשחקים מהסוג הזה לא מספיקים נתונים ויכולת ניצול מצבים טובה מאד בליגה, אתה לא לוקח סיכון כזה במשחק כזה אלא אם כן אתה מתאבד, הרי מדובר בפעולה אופיינית שלו.

צור שפי 23 במרץ 2011

אני חשבתי על זה עוד קצת (מצטער, זה קורה לי לפעמים) והגעתי למסקנה שכווווולכם סתם עדה של חמוצי פנים וקפוצי תחת (או להפך)ושהקטנוניות והתעוב שלכם לשבט לוזון-פרננדס (כאן חיים בכיף) מונעים מכם לראות את האור ואת ההיגיון הפיננסי באיחוד הנבחרת עם מכבי פתח תקווה, בראש ובראשונה האפשרות ללבוש אותו סט תלבושות. חוץ מזה שאפשר להעביר גם הנבחרת לאורווה ובא לציון גועל.

איתן בקרמן 23 במרץ 2011

האמת, מכבי פתח תקוה מנצחת את הנבחרת…

גברי לוזון - פ"ת 23 במרץ 2011

הסבר למי שלא מבין:
טוטו תמוז הוא חלוץ של הפועל ת"א שנמצא בכשור מצויין
עומר דמארי הוא חלוץ של מכבי פ"ת שנמצא בכושר סביר

אם זה היה להיפך או אם זה היה לפני שנה כשתמוז עוד שיחק בבית"ר השנואה אף באז לא היה זז אבל מאחר וזה לא להיפך זה כמובן סימן לשחיתות וכו'

אלמנטרי לא?

איתן בקרמן 23 במרץ 2011

אה? אתה משווה את תמוז של לפני שנה לתמוז של היום? ולא הזכרתי פה שחקנים אחרים? שמע, לפעמים אהדת בית"ר גובלת בפראנויה.

אשך טמיר המקורי 23 במרץ 2011

עומר דמארי שחקן יותר טוב מטוטו תמוז.
עם זאת, טוטו בכושרו הנוכחי צריך כמובן להיות בסגל.

איתן בקרמן 23 במרץ 2011

טוטו לא טוטו, עומר דמארי, כבודו במקומו, זה החלוץ שמאמן נבחרת מעלה? גם אם ישים שישיה בשבת זו בחירה מגוחכת.

אשך טמיר המקורי 23 במרץ 2011

לא חושב
לא עקבתי אחרי כושרו לאחרונה אבל במשחקי הידידות האחרונים הוא היה אדיר, 9 אמיתי.
אני נוטה לחשוב שפרננדז שם עליו עין כשחקן שהוא מעריך יותר מאשר נפוטיזם.
משהו בסגנון שלמה שרף ורונן חרזי.

אגב, פרננדז לא עושה עלי רושם של אחד שזורם עם נפוטיזם.
אני מעריך אותו כאיש מקצוע שבא לעשות עבודה נטו.
כמה הוא טוב בעבודה שלו זו כבר שאלה אחרת.

יוני 23 במרץ 2011

בקרמן, ההומור שלך בתגובות בפוסט הזה משונן. כיף לקרוא.

moby 23 במרץ 2011

אם כל הכבוד לדמרי וטוטו, בן בסט בעל אחוזי הבקעה הגבוהים ביותר. מהזדמנות וחצי הוא עושה גול. חיכיתי חיכיתי בכיתי בכיתי, קשים חיי הפרובינציה החיפאית.

יו 23 במרץ 2011

lol

אלון 25 במרץ 2011

בקרמן, המשחק של מכבי התארך וגלש למשבצת השידור של היום שהיה

אני מתפלא שעוד לא פרסמת פוסט נזעם בנושא…

ניב שטנדל 25 במרץ 2011

אתם באמת חושבים שזה בגלל לוזון? אני לא. הזימונים של פרננדז היו תמוהים גם כשזה לא היה קשור במכבי פ"ת. גם העובדה שאיציק כהן בתמונת ההרכב, אפילו לכאורה. שלא לדבר על מערך שלושה בלמים במשחק כזה.
מעבר לזה, אני גם לא מאמין שפרננדז – שברור לו שהוא הולך הביתה אם אין נקודות במשחקים הקרובים – היה לוקח הימור לא מקצועי במצב כזה. ברור לו שלוזון לא יוכל להשאיר אותו לעוד קדנציה, הוא חייב לנצח, גם במחיר של סגל חף מפתח תקוואים.
חוץ מזה, אני לא חושב שזה זימון כזה תמוה. הטיעון שטוטו/ארבייטמן/בן בסט/אלירן עטר/תומר חמד (איך שכחתם אותו??) טוב יותר תקף, אבל לדעתי זה דווקא במסגרת שיקול דעת מקצועי סביר. גם אם אני בהחלט חולק עליו. למרות שיכול להיות שבין חלוצים בדרג דומה זה היה שיקול מסוים, אבל אני חושב שמינורי. אבל ההרכבה שלו חייבת להיות מקצועית, אני לא מאמין שהוא היה פועל אחרת, ולו מאותו טעם של שמירה על כסאו, שתתאפשר רק דרך ניצחון.
אני גם לא בטוח שברדה בהרכב זה הרבה יותר מובן מדמארי. רק קצת.

Comments closed