אימפריה ירוקה

אחרי כמעט שעתיים וחצי של טחינת מוח מצדו של רמי ויץ, והפסד בפנדלים, קצת קשה להתעקש על תפישת מציאות שונה, אז נתקצר את זה: אחלה הופעה של מכבי חיפה בליגת האלופות.

זאת קבוצה חדשה, רבאק. זאת קבוצה שרצים בה חבורה של צעירים, כמעט ילדים, שאתה לא יודע להחליט מי מהם יותר מוצלח. קבוצה ישראלית עם זר וחצי,  שלושה ורבע שחקנים מבוגרים, ורשימה של טאלנטים ששחר החתים לכמה שנים טובות, כדי שאפשר יהיה להקים כאן משהו מסודר במקביל לנהירת הישראלים  לאירופה.

אין בעיה להעיף על חיפה רשימה של בעיות וטעויות: בחלקים גדולים של המשחק הם נראו כמו עדר בלי רועה (תמיר כהן שולב מאוחר מדי), איציק כהן לא עמד במעמד, בוקולי, משומר וקטן כבר אחרי השיא, בלה בלה. בתכלס, רצו על המגרש חבורת קטינים ו/או חדשים – טאווטחה, פלאח, כהן, גולסה, ורד, ימפולסקי, עמאשה – ונתנו פייט מאוזן לגמרי לאלופת בלגיה. כן שמענו שזו סתם ליגה וזאת סתם קבוצה.

מכבי חיפה, על אינסוף ההישגים המקומיים שלו, הוא מועדון שיכול להיצמד אל זוג המילים "בונים קבוצה" בלי שום בושה. והקבוצה נבנית מהר וטוב. בגנק אלישע והתינוקות שלו עמדו במצב ממלכד: הם עוד לא מספיק מחוברים כדי להתרומם  על ערימות הכישרון שם, ולא מספיק מנוסים כדי לשחק טקטי. לאורך מאה ועשרים דקות הם הצליחו לתמרן, עם עליות ומורדות, בין הצרכים המשתנים לאורך המשחק: לכבוש אבל לא לספוג, למשוך את הזמן או להאיץ, לקחת חופש יצירה או לשמור על העמידה הטקטית. הם עשו את זה טוב.

בשלב הזה של הקבוצה החדשה, שכמובן צריכה להתחזק, עם הפצועים והמתאקלמים למיניהם, קשה לראות מה עוד עונה חלשה בשלב הבתים של הצ'מפיונס היתה נותנת מקצועית למה שאלישע מגבש. זאת בדיוק הקבוצה שצריכה להשתפשף על הליגה האירופית, דרגת לחץ בינונית, באופן שיאפשר לצעירים לחלץ את מלוא הכישרון  שלהם (זאת, כמקובל בחיפה, תהיה קבוצה התקפית מבוססת ברק), בדרך לתחרות לא קלה על אליפות בישראל ולתכניות על הצ'מפיונס של שנה הבאה. שחר הפסיד כאן הרבה כסף, אבל הרוויח קבוצה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

*

דה באזר גם בפייסבוק

יום חמישי, גבעת חיים איחוד, ליגת טרזין - כולם מוזמנים!
פורצה יובה

45 Comments

יניר 24 באוגוסט 2011

האם ראינו אותו משחק?
מכבי חיפה שיחקה נגד קבוצה חלשה והפגינה ניצוצות של כשרון אבל משחק לא קוהורנטי ומקרי להפליא.
נכון שיש מספר צעירים וחדשים אבל השלד כלל 6 שחקנים ומאמן בעונתם השלישית לפחות בקבוצה
אני מסכים שעליה לשלב הבתים היתה עלולה לספק תוצאה של 0 נקודות ו0 שערים והליגה האירופית יותר מתאימה, אבל הכדורגל הישראלי צריך להתרגל לעובדה שהאלופה שלו תאבד כל שנה מספר שחקני מפתח וכל שנה יהיה צורך לבנות קבוצה מחדש , בדיוק בשלב שבו אתה אמור לעלות לבתים של ליגת האלופות

הופ 24 באוגוסט 2011

פוסט נכון, ומנחם.
ועדיין, באסה.

amit pros 24 באוגוסט 2011

אני מצטרף להופ.בקרמן,אתה צודק ,אבל התסכול לא רוצה לעבור….

אסף רביץ 24 באוגוסט 2011

מסכים, גם לגבי ההתאמה לליגה האירופית. ההפסד הוא בעיקר כספי וזה משמעותי. הבעיה היותר גדולה היא שנוצר מצב חדש בו כל שחקן שייתן עונה טובה כמעט בוודאות יעבור לאירופה, כל אלופה תצטרך לבנות את עצמה מחדש כל פעם. המזל הוא שבשיטה החדשה של ליגת האלופות מקבלים יריבות שאפשר לעבור גם ככה.

ורמי וייץ הפך רשמית למטיף במקום שדר. הוא בדרך הבטוחה להיכנס לרשימה ע"ש שלמה שרף של אנשים שמכריחים אותי לראות משחקים במיוט.

חואניטו 24 באוגוסט 2011

ולגנק לא חסרו 4 שחקנים?
ומאמן שרוצה לעזוב את הקבוצה?

בלי שום תירוצים, חיפה הייתה צריכה לעבור בקלות את גנק שנחלשה מאוד תוך שבועיים בודדים.
נכון, גם חיפה נחלשה, אבל כל ההעברות היו כבר בתחילת הקיץ והיא נבנתה לאט לאט, כמו שצריך. לא כמו גנק שבבת אחת איבדה שחקנים מאוד חשובים ומשמעותיים בשלב מאוחר של מועד ההעברות.
חיפה הראתה שליטה יחסית במגרש בשני המשחקים והגיע לה לנצח.
מצד שני, טוב שהיא לא עלתה, אולי ככה נמנעו עוד בושות בשלב הבתים.
לא נורא, יש את הליגה האירופית שתוסיף הכנסה לא רעה מהבונוסים והכרטיסים. ובהחלט אפשר לתת שם הצגה מכובדת.

איתן בקרמן 24 באוגוסט 2011

חואניטו, גם ישראל זה עדיין לא מעצמת על. בוא לא נגזים עם זה.

טל 12 24 באוגוסט 2011

אתה צודק.קבוצה כמעט חדשה,שחקנים צעירים.השאלה מה יהיה עם עמאשה למשל.האם בעונה הבאה הוא יהיה בחיפה או בקבוצה אחרת,כנראה אירופה?

אולי היה עדיף לחיפה להביא חלוץ עם ניסיון באירופה,כי זה באמת נחמד לבנות קבוצה,אבל עמאשה שצובר עכשיו ניסיון,אולי לא יעזור לחיפה בעתיד,אלא לקבוצה אחרת.

חואניטו 24 באוגוסט 2011

עמאשה בן 26.
חתיכת פריצה הוא עשה בעונה שעברה והעונה, האם הוא יתקדם מעבר לזה? אני בספק.

טל 12 24 באוגוסט 2011

אני מסכים.יכול להיות שהוא לא ישחק באירפה בעונה הבאה.יחד-עם-זאת,הצד השני של מה שאמרתי – ההחלטה לתת לשחקן חסר ניסיון אירופי לשחק במעמד כזה – הוא האפשרות החלופית להביא שחקן עם ניסיון במעמד שכזה ואז אולי הוא יעזור לקבוצה לעלות לשלב הבתים.

אין לי שם של חלוץ מסיום,אבל בטח יש כאלו ששחר יכול היה לרכוש,ואולי(רק אולי)חיפה היו עולים

חיפה קבוצה יותר טובה אבל זה לא בא לידי ביטוי בשערים וזה מה שחשוב בכדורגל.

כתבתי כבר שלדעתי חילוף של דאאלשווילי בשלהי המחצית השנייה בחלוץ מהיר ורענן(נגיד גדיר) היה נותן סכוי טוב יותר לחיפה,אבל אלישע העדיף את קטן והחזקת הכדור,ועוד על חשבון ורד.

יואב 24 באוגוסט 2011

לא נכנס לניתוח על חיפה אבל למרות שגנק היא אלופת בלגיה ובלגיה נמצאת ביבשת הישנה, אלו רק עובדות חסרות משמעות כאשר רואים אותה משחקת.היא פשוט קבוצה מעליבה.אולי זה נובע מהבעיות הספציפיות שלה אולי אלה בעיות של הכדורגל הבלגי(לא מתמצא)אבל מדובר בקבוצה ללא הרבה כישרון וללא הבנה טקטית יוצאת דופן שקצת צובטת את עצמה היום בלילה.

תורג'י 24 באוגוסט 2011

אוהדי חיפה אלופים בלזיין את השכל.
גנק קבוצה פח, בלי מאמן. שהייתה צריכה לצאת מרמת גן עם שביעייה!
כל הדיבורים על "ליגה אירופאית יותר נכון לנו עכשיו" נשמעים כמו התבכיינויות של אברהם גרנט או אלי גוטמן.
דוידוביץ' – 35
קטן-30
איציק כהן-28
משומר-28
בוקולי-33
תמיר כהן-27
עמאשה-26

כל הזלזול הזה בליגה האירופאית מעורר בחילה.
"אפשר לעשות תצוגות יפות". נחייה ונראה.

גפן 24 באוגוסט 2011

אבל גם חיפה קבוצה פח

איציק כהן?שיחק שנה שעברה בעכו
סרי פלאח? שיחק בנוער של חיפה
טוואטחה?איזה ניסיון יש לו?
תמיר כהן?הוא שיחק בכלל?שיחק 8 דקות אחרי שחיפה נשארו ב10 שחקנים
לורד וגולסה לא היה מקום ב 11 בשנה שעברה

עם בנאדו,מסיללה ורפאלוב חיפה היתה עוברת את גנק.
בלעדיהם ועם שחקני בוסר הם היו רחוקים מרחק בעיטות פנדלים מעליה

ושוב,שתי הקבוצות (חיפה וגנק) הן קבוצות פח.
חבל רק על הכסף שחיפה ושחר הפסידו.

גפן 24 באוגוסט 2011

השפיץ של הנעל,המשפט הכי גאוני שיצא אי פעם מפיו של שלמה שרף

זה בדיוק מה שהיה חסר לחיפה ושחר.
עמאשה בבעיטה לקורה השמאלית מ 7 מטר..והנה הלכו 50 מיליון ליענק'לה

לגבי המשחק וההתמודדות בכלל :

1-כתבתי כבר שבוע שעבר אצל פרוסנר שהפסדנו את הצ'מפיונס ברמת גן.
ואם נהיה הוגנים אזי חיפה (או גנט) מודל 2012 לא שווה העפלה לשלב הבתים עם או בלי השיטה של פלטיני

2-לדוידוביץ היה משחק מצויין,למרות שהגול השני של גנט היה באשמתו הישירה..

3-סרי פלאח (אני מקווה בשביל חיפה שהוא חתום על חוזה ארוך טווח..) זה הבלם העתיד של ישראל.לדעתי הוא צריך לפתוח כבלם שני לצד טל בן חיים כבר במשחק הקרוב נגד יוון.

4-אלישע היה בסדר גמור.נמאס כבר שנטפלים אליו אחרי שכל עונה 4 (ב2010 עזבו קינן-טישיירה-כיאל-ארבייטמן ב2011 עזבו מסיללה-בנאדו-רפאלוב-חמד) שחקנים מרכזים עוזבים אותו,והוא עולה עם 4 צעירים חדשים וחסרי ניסיון.

5-ווב היה שערורייה.לא להאמין שזה שופט ששפט בגמר הצ'מפיונס ובגמר המונדיאל ב 2010. שני השערים של גנק הובקעו אחרי עבירות על איציק כהן ובוקולי,והאדום..

נתנחם בזה שלפחות בליגה האירופית המשחקים יערכו בקריה..

גפן 24 באוגוסט 2011

*גנק

כסיפוביץ 24 באוגוסט 2011

לקחת לי את המילים.
ברדה במדי חיפה היה נותן לגנק רביעייה.
בסופו של דבר חיפה מוצאת עצמה במקום הכי מתאים לה.

והיה משחק פח

קוון 24 באוגוסט 2011

המסקנה הברורה מהמשחק הזה: פלאטיני חייב ללכת הביתה.

B. Goren 24 באוגוסט 2011

שני המשחקים של חיפה מול גנק הזכירו לי את הדברים שתמיד נהג לומר דוביד שוויצר עליו השלום לשחקניו: "כשאתם יכולים – תרצו. אח"כ כשתרצו- יתכן שכבר לא תוכלו".

איציק אלפסי 24 באוגוסט 2011

לגמרי נכון ורמי וייץ פשוט טחן אתמול את הראש בלי שום סיבה – אם הוא מתוסכל מהעבודה שלו שיעשה הסבה מקצועית.

טימי 24 באוגוסט 2011

לא רק שהוא לא להפסיק לטחון את המוח , גם הסאונד ב hd היה לפני הצפייה, מה שהפך את החוויה לבלתי נסבלת.
אגב, חיפה פח ואל תספרו סיפורים. משחק ברמה של ערערה מול ביתר צפת.

כסיפוביץ 24 באוגוסט 2011

אישית אני שמח בשביל חיפה שלא עלו לאלופות.
ההתקדמות של החברה הצעירים תהיה הרבה יותר אפקטיבית במשחקים מול קבוצות בדרג בינוני+ ולא מול מנצ'סטר או ביירן.
ליגת האלופות אולי מעלה את ערך השחקנים קצת אבל ההתקדמות המקצועית נעשית שאתה משחק מול קבוצות ברמה שלך פחות או יותר.

ארז (דא יונג) 24 באוגוסט 2011

כלומר סביליה, טוטנהאם, שאלקה, ספורטינג או לאציו הן קבוצות בקליבר של צעירי מכבי חיפה, בשונה מבאיירן או מנצ'סטר, לפי טענתך.
אנחנו בליגה דרג 3-4 באירופה. הרוב המוחלט של הקבוצות בדרג השלישי ומעלה באירופה מנצחות כל קבוצה ישראלית בכל יום נתון.

אני ממש לא מצליח להבין את טיעון ההתקדמות הזה. מה, משחקים נגד ויאריאל, נאפולי או מנצ'סטר סיטי באמת יתרמו פחות לשחקנים מאשר משחקים נגד אחת מהקבוצות שמוזכרות למעלה?

כסיפוביץ 24 באוגוסט 2011

הבתים בליגה האירופית הם קצת יותר מאוזנים.
אתה מקבל קבוצה כמו לאציו אבל ברוב המקרים תקבל גם קבוצה בלגית או הולנדית ברמה שלך +-
זה עדיף מלקבל בית עם ביירן, יובה וליון שמחזיקות 75% מהזמן בכדור.

ארז (דא יונג) 24 באוגוסט 2011

אז אולי כדאי שחיפה ישאפו מראש למקום שני + גביע ולא יאבקו על האליפות, כי חבל שהם בטעות ישתחלו לליגת האלופות על חשבון קבוצה שאולי כן תהיה מעוניינת בלשחק נגד הקבוצות הטובות באירופה ועל הדרך להרוויח הרבה הרבה יותר מאשר מה שהייתה מרוויחה בליגה האירופאית.

ניתאי 24 באוגוסט 2011

מה הקשר מעדיפים? זה מה יש, למרות שניסו יותר.

ארז (דא יונג) 24 באוגוסט 2011

מסכים לגמרי. אבל משום מה יש אוהדי חיפה שמנסים להציג את ההדחה כיתרון במקום ככשלון.
יאללה, עפתם עם קבוצה בינונית – תתמודדו עם המצב.
כל ה"עדיף ליגה אירופאית" הזה נשמע כמו מישהו שחברה שלו זרקה אותו והוא אומר שעדיף ככה כי כנראה הם לא ממש התאימו מלכתחילה, ועכשיו יש לו צ'אנס למצוא את האחת הנכונה.

הופ 24 באוגוסט 2011

הייתי מעדיף להגיע לצ'מפיונס. אבל טיעון אחד שנשמע לי די משכנע הוא שעדיף לשחק בליגה האירופאית ואולי להשיג הישג כלשהו, כמו עליה לרבע גמר, מאשר להיות מובכים בליגת האלופות.
אם נזרום עם הדימויים שלך, תשווה את זה לבחור ביישן שלא הולך לו עם בנות והוא צריך להחליט במסיבה אם הוא מתחיל עכשיו עם הבחורה הכי שווה או עם מישה פחות מושכת. הסיכוי שיזכה בשווה שואף לאפס, אבל אם יתחיל עם השניה ויצליח אולי יתחיל לפתח ביטחון בקשר ליכולות שלו.

אופיר 24 באוגוסט 2011

חיפה נהדרת לדעתי. חבל שלא קברו אותם במשחק הראשון, אבל לראות קבוצה ישראלית שולטת טוטאלית מול קבוצה אירופאית במחצית השניה ובהארכה במקום ליפול מהרגליים – חזון אחרית הימים.

אחלה קבוצה עם אחלה שחקנים, שעוד תעשה דברים יפים מאוד. לא הייתי משנה כלום (חוץ מלהוציא את קטן מההרכב).

אנונימוס 24 באוגוסט 2011

אנשים פה התרגלו יותר מדי לראות את ברצלונה לדעתי.
היה משחק נחמד מאד בין שתי קבוצות מליגות אירופיות בינוניות מינוס.
בתור צופה אובייקטיבי (טוב, האמת רציתי שמכבי חיפה יפסידו, אבל עדיין) נהניתי מהמשחק.
קצב טוב, הזדמנויות. רק חבל על השדרים המעיקים והשופט המצחיק.
זאת הרמה של אלופות ישראל ובלגיה בשלב זה של העונה. לא ברצלונה, גם לא אנדורה. איפשהו באמצע.
איך שהם נראו אתמול, אני בטוח שבליגה האירופית יהיה למכבי חיפה עוד הרבה מה למכור.

פראליה 24 באוגוסט 2011

אני לא הולך להכנס לכל ההשוואה האינסופית בין הליגה הבלגית לישראלית כי הנושא נטחן עד דק אבל בנקודה אחת שווה לגעת –
אפשר כמובן להסביר את זה שחיפה לא עלתה בקורה זו או אחרת או בשופט השחצן אבל –
הסיבה שגנק היתה בקרב הזה קרובה לחיפה במשך 210 דקות למרות שחיפה קבוצה שתי רמות יותר טובה ממנה היא שהיא משחקת בליגה אמיתית ותחרותית של כדורגל, השחקנים שלה רגילים לרמה כזו של עצימות ובנויים לתת מלחמה כל השנה ולא רק בהזדמנויות נקודתיות.

מוזגטס 24 באוגוסט 2011

המון מ"התחרותיות" בליגה הבלגית נובעת מהשיטה שלה. שיטה שהרבה יותר אכזרית מהקיזוז. לא בטוח שהייתי רוצה שמודל כזה יהיה בארץ. אם כבר אז לקבוע תקרת שכר ואמצעיים אחרים שיגרמו ליותר שיוויון התחלתי בין הקבוצות.

פראליה 24 באוגוסט 2011

ליגה תחרותית מבחינת העובדה שברב המשחקים כל תוצאה אפשרית, שתי הקבוצות משחקות כדורגל ואין הרבה משחקי חתול ועכבר כמו אצלנו ולא מבחינת הקיזוז אחרי הליגה הסדירה.

אריק 24 באוגוסט 2011

רמי וייץ פשוט מגעיל. נרגן, חסר מושג ויהיר. אם לקבל המון כסף כדי לנסוע באירופה לראות כדורגל אז שיפרוש. עמיחי שפיגלר מאוד הרשים אותי עם השמירה על הפרופטרציות באולפן שאני כבר לא רואה כמעט

אריק 24 באוגוסט 2011

צ"ל אם לנסוע… לא מתאים לו אז שיפרוש

ניר 24 באוגוסט 2011

וויץ מביא מין יהירות ריקה ומעצבנת של מישהו שלא עשה דבר בחייו. יונית לוי של הכדורגל.

Avg. Joe 24 באוגוסט 2011

טאלב טוואטחה בעיקר וסרי פאלח.
2 הדברים הטובים ביותר שהיו על הדשא.
צעירים עם הרבה כשרון, חוצפה חיובית שלא נכנעו לבינוניות הכללית של המשחק.
לראות את טאלב שגדל בג'יסר מרביץ פריצות על הקו ובישולים בהארכה היה שווה לי את ההדחה
(2 הקבוצות צריכות לשמוח על ההגרלה- למשל ליון-גנק ו רובין קאזאן-חיפה היה כנראה שולח את שתיהן לליגה האירופית…)
מעבר לעובדה המשמחת על הכמות ההולכת וגדלה של שחקנים ערבים ( 3 בחיפה אתמול, 4 בהפועל ת"א: בדיר,טועמה,לאלה,חוטבא) בהרכבים של הקבוצות המובילות בארץ, יש לכך השלכה משמעותית יותר לראות 20,000 גזענים ברמת גן מריעים לנבחרת עם 30% אחוז שחקנים ערבים.
דו-קיום דרך הכדורגל, אולי.

B. Goren 24 באוגוסט 2011

מהראן לאלה הוא דרוזי מעוספיה ועל פי מיטב זכרוני גם שרת בצהל.

Pingback: ): | מצד שני
גלעד בלום 24 באוגוסט 2011

ב גורן-עד כמה שאני מבין דרוזי ששירת בצהל עדיין מייצג את המגזר הערבי,לא משנה אם הוא דרוזי,מוסלמי או נוצרי,הוא לא יהודי ולכן עבור רוב האוהדים הוא ערבי.

B. Goren 24 באוגוסט 2011

אתה טועה בגדול. מבטיח לך שלא תשמע אוהדים יריבים שרים ללאלה את מה שעמית בן שושן שר לטועמה (וגם את השיר הידוע ההוא אני כמובן לא מצדיק).

עופר 24 באוגוסט 2011

אולי מספיק להגיד שטוואטחה היה טוב אתמול, די הוא לא מסוגל לתת פס ליותר מ4 מטר.
אמנם המסירה לעמאשה היתה יפה אבל לפני זה היו איזה 10 מסירות פשוטות שלא הגיעו לשום מקום (ואני מנסה להוציא אותו טוב עם 10).
עם מסיללה בהרכב חיפה שמים שלישיה…….
חוץ מי זה שמדובר בשחקן הגנה שערוריתי שבזמן שגוטמן היה בהפועל הוא תמיד אמר לשחקנים לשחק עליו כי הוא לא יודע להגן.
אז נכון הוא מהיר ואטלט אבל הבנת משחק ברמה של הטמפ' בקאזאן בחורף.
וד"ש לנאתכו

חואניטו 24 באוגוסט 2011

תגידו, זה רק אני או שכל ההגנות של הצמרת הישראלית גרועות?
בהגנת חיפה יש בעיה של פציעות וחילופי דורות.
כנ"ל עם הפועל.
במכבי יש בעיה עם המגנים ועם הכושר הלקוי של ניבאלדו.

האם צפויה לנו העונה ליגה התקפית ואטרקטיבית יותר?

מאשקה 24 באוגוסט 2011

רמי וויץ צריך להחזיק בידו של יורם ארבל, וילכו השניים לנוכח השקיעה אל עבר הים לשבת על החול ולפטפט על כדורגל.
גנק הייתה עדיפה על מכבי חיפה בתיקולים על הכדור, הם משחקים פיזי יותר. בהארכה חיפה כמעט לא בעטה לעבר השער, ומי שלא בועט לשער אין סיבה שהכדור ייכנס אליו ויהיה פתאום גול.איפה יניב קטן המנוסה שיבעט ראשון את הפנדל ? למה הוחלף עמאשה ? למה תמיר כהן עם הניסיון שלו שיחק כל כך מעט דקות ?
להישאר ערה עד אחרי חצות עם רמי וויץ שטוחן לי את המוח, זה מאמץ ששווה ליגת אלופות לחיפה, אבל לא, הייתי מאוכזבת.
מילה טובה על הקהל של גנק, לא הפסיקו לשיר לעודד בקולי קולות 120 דקות !!!.
חבל לי על מכבי חיפה ועל אוהדיה.

איש 24 באוגוסט 2011

כל כך הרבה מילים נטחנות על רמת הכדורגל בבלגיה לעומת הרמה בארץ. למישהו יש מושג לגבי הניהול? כיצד מתנהלת ההתאחדות הבלגית? רמת הניהול בקבוצות שם? פיתוח שחקנים צעירים?
עם כל הכבוד למכבי חיפה, יענקל'ה שחר הוא יחיד סגולה בארצנו (וגם רמזי מקפה טיראן אבל אצלו זה בקטנה). הרי כל ההשוואות בין הליגות ברמת הכדורגל לא שוות כלום כל עוד הכדורגל כאן דורך במקום במקרה הטוב, או רוקד סקובידו במקרה הרע.

דורפן 25 באוגוסט 2011

איש – כל שאני יודע שהבלגים מוכרים שחקנים ישירות לאנגליה בעשרות מליונים. אז לפחות בכמה מדינות רואים בהם ליגה חזקה מישראל

איש 25 באוגוסט 2011

אני בטוח לגבי היותם ליגה חזקה מישראל. אני שואל לגבי הניהול שם כי יש כאן לאנשים את החוצפה לטעון שאנחנו טובים מהם במשהו. אולי אם נראה את התמונה המלאה ייפסקו ההשוואות בין הליגות. ושוב- חיפה של שחר היא לא דוגמה מייצגת לליגה הישראלית.

Comments closed