האישה של הראש של הממשלה של ישראל (עדכון ברוח טובה)

בדיון על הפוסט הזה התנהל ויכוח עז, בוטה, ביני ובין המגיב אד הורטון. הערב קיבלתי ממנו מייל ארוך למדי ובו בקשת סליחה והסברים נבונים. עניתי לו במייל ארוך ובו בקשת סליחה (שכעת מיועדת גם לכמה מגיבים אחרים) והסברים משלי.  כבר בהתחלה כתבתי לו שזה אחד הדברים המשמחים ביותר שקרו לי בשנה וקצת של דה באזר.

אד (שהסביר בין השאר מדוע הוא חייב להישאר בשם בדוי) ציין כי לא אכפת לו שהמייל שלו יפורסם, אבל אני מעדיף להשאיר בינינו את מה שבינינו. אד כתב שהדברים שלו ברוח הימים של חודש אלול, אני  עניתי שאצלי הפיוס הוא ברוח המהפכה האזרחית. נדמה לי ששנינו מסכימים שהיינו צריכים להתנסח יותר במתינות, ובעיקר שכולנו רוצים חיים נעימים ורגועים יותר, בישראל ובכל מקום.

*

העבודה הזאת של חנוך פיבן, יקיר דה באזר, הוכנה לגיליון סיכום השנה של "הארץ" 1996.  היה אז ענין גדול עם אחת מהעובדות שלה. מאז היה עוד ענין ועוד אחד, שרה לא נחה. הפעם זאת טרה הנפאלית, המטפלת הסיעודית של אביה. האיור הנפלא הזה, בקרוב בן 15, צולף כעת  יותר מתמיד. הגברת נתניהו, הפלא ופלא, נראית כיום דומה מאי פעם לדמותה הפיבנית.

*

"דה באזר" מגיש: קארל מרקס / חנוך פיבן

pivenworld.com

"דה באזר" גם בפייסבוק

זה הם שהתקדמו או אנחנו שנשארנו מאחור?
חמוץ מתוק. בעיקר חמוץ (ליברפול וה-31 באוגוסט)

102 Comments

צור שפי 31 באוגוסט 2011

תיקון: מדובר ברעייתו של בעלה של אשת ראש הממשלה. הנה לינק וסליחה על חילול הקודש.

http://www.youtube.com/watch?v=XNU7H4NxUgs

איתן בקרמן 31 באוגוסט 2011

לייק

אבנר 31 באוגוסט 2011

גועל נפש איך שהתקשורת- אתם למעשה- נטפלים לאישה הזאת.
תמיד מצניעים איך אחרי כל הכפשה מתגלה הטעות, או הניצחון בתביעה. שרה נתניהו ניצחה את כל העיר בתביעה ואף אחד לא הזכיר את זה. גם טניה שואו הפסידה בגדול לשרה, וגם מכל הניסיונות לחקירה לא יצא כלום (לא מעמדי ולא מהמתנות). לשרה נתניהו נטפלים כי בעלה באמת מנהיג ימני, באמת לא מושחת. לא ימני מחמד או אריק שרון.

פשוט גועל נפש.

צור שפי 31 באוגוסט 2011

שכחת לציין שהזוג נתניהו משך תביעה נגד רביב דרוקר (לא זאת שתלויה ועומדת עכשיו, קודמת). גם יצחק שמיר היה מנהיג ימני לא מושחת ומעולם לא נטפלו לאשתו. אני די מחבב את ביבי, חושב שיש לו הרבה יתרונות כמנהיג (גם חסרונות כמובן) ושאשתו היא אחת הבעיות הגדולות שלו ברמה כזו שזו גם בעיה שלנו.

אבנר 31 באוגוסט 2011

כשהיה שמיר התקשורת לא הייתה מפותחת כמו היום, זה דבר אחד, אז פשוט האמריקאים עשו לו טריק משלו מצד אחד- איימו עליו להקפיא בנייה- והימין הנאיבי, המפלגות הקטנות בחוסר ההבנה הפוליטי המסורתי שלהן, הפילו את הממשלה שלו בגלל ועידת מדריד (וקיבלו אוסלו לפנים). זה דבר אחד.

דבר שני, זה שביבי הוא גם, בניגוד לשמיר, תקשורתי (לפחות בקדנציה הראשונה). אז הוא היה גבר בן 45 בערך, נשוי לאישה צעירה (אז) ומושכת (אז) ועם שני ילדים קטנים, הקטן מביניהם בן שנה וחצי. כמו קנדי בזמנו- אבל בצד הלא נכון של המפה. ואת קנדי אגב רצחו, לביבי עשו רצח אופי.
בקדנציה הזאת ביבי כבר לא צעיר בכלל, אבל הנורמה השתרשה כמו שהיא לא הייתה על אף פוליטיקאי- בטח שמדינאי- מעולם.

קשקשן בקומקום 1 בספטמבר 2011

הכל אני מוכן לקבל – אבל שרה נתניהו מושכת? אפילו אז? אפילו אי פעם? היא? מושכת? האישה הזאת?

ולעניינו – האיש המציא את המושג "רעיית ראש הממשלה", האיש שם אותה בקדנציה הראשונה בפרונט בכל הזדמנות (החל מעניין הקלטת המגוכחת שלו), אז שלא יתפלא שמחפשים אותה. את אולמרט הפילו על שחיטות ולא נגעו באישתו, והוא ממש לא היה מחמד עיתונות כמו שרון למשל.

if you cant stand the heat dont walk into the kitchen

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

אבנר, האם תוכל להגיב עניינית לטענה של צור לגבי רביב דרוקר או לחילופין שמיר (וגם בגין), מבלי לחמוק לדיונים על הקפאות בנייה? הוא פשוט מחק במחי שני משפטים את הטענות שלך.

Asaf2040 1 בספטמבר 2011

הפגיעה בראש ממשלה מכהן דרך אישתו וילדיו החלה בנתניהו (ע"ע מערכוני החמישיה הקמארית) וגם נשארה רק איתו.
הרי סיפור של בת ראש ממשלה משתמשטת, אשר מפגינה נגד מדיניות הממשלה, הוא הרבה יותר גדול משמועות של עובדת זרה מפוקפקת – אך עדיין התקשורת העדיפה להשתיק את עלילות דנה אולמרט ולהדגיש סיפורים על כך שלבן ראש המשלה יש מאבטח בצבא.
ומה לגבי הסיפורים על לאה רביןף חשבון הדולרים, הסיפור על פלוגת חיילים שחיפשה אחרי עגיל שנפל ועוד – על סיפורים אלה לא שמענו ולא נשמע – מסיבה אחת פשוטה – קרבתו האידיאולוגית של רבין לעיתונאים בארץ…

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

אסף, אני לא בטוח שהאירוניה שלך הובנה… לייק.

B. Goren 31 באוגוסט 2011

מי שיוצא מגוחך בעייני בכל הסיפור הזה אלו העיתונאים שעוסקים בשרה.
אתמול בבוקר גם אני רבתי עם העוזרת אצלי בבית. זה מעניין בערך באותה רמה.

ריקי רומא 31 באוגוסט 2011

נמוך בקרמן נמוך
לא סובל את הגישה של התקשורת לחגוג על דמם של אחרים
במיוחד כשלא הוכח כלום
ומשום מה לא נראה לי שמישהו יפרסם בעמוד הראשון או בבלוג התנצלות במידה ויוכח משהו הסותר את מה שכל כך קל לאנשים להאמין

ועדיין אני מפרגן לחנוך פיבן הבנאדם מוכשר הוא יודע איך להעניק ולהחצין תכונות לאובייקטים שלו בצורה מרשימה

B. Goren 31 באוגוסט 2011

זה היה נמוך גם ב-1996.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

וראה איזה צירוף מקרים בין טניה שואו ב-96 לנפאלית ב-2011 ורל"שית איכותית דתיה מירושלים בדרך. נמוכות הן, נמוכות.

איתן בקרמן 31 באוגוסט 2011

אתה תפרסם התנצלות אם יוכח שיש דברים בגו? אם כן אז יש דיל.

ריקי רומא 31 באוגוסט 2011

יש דיל
המייל שלי נמצא בדה באזר
אם יוכח שאכן יש דברים בגו בבקשה תפנה אליי ותציין גם באיזה פוסט לפרסם את ההתנצלות

ורק לצורך הבהרה אני לא מכיר את שרה נתניהו לא יודע אם היא אשמה או לא וגם לי באופן אישי ממש זה לא משנה כמו שלא אהבתי לראות את הדיווחים על כך שרון קופמן פשט את הרגל (ואני ממש לא מחבב את הבחור) או שבחרו לשים בעמוד הראשון בעיתון את הפוטורצח של מרגול (שגם אותה אני לא אוהב)

*אני ביקשתי שבמקרה ואכן הפרסומים נכונים תיצור איתי אתה קשר מפני שאני לא רואה טלוויזיה ומשתדל מאד לא לקרוא עיתונים
ויכול להיות מצב שבו אני טעיתי וכך העיסקה תכובד במהירות ושלא תחשוב שהתקפלתי או משהו כזה

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

דיל זה דיל, חל גם עלי כמובן :)

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

גם העוזרת שלך התחילה לקפוץ סתם כך על הרצפה, הזניחה את הטיפול בבן משפחה חולה והשארת אותה אצלך יום ולילה? תרשה לי לנחש את התשובה.

איתן 31 באוגוסט 2011

לא מצביע ביבי, ולא תומך בו (ברוב התחומים), אבל נראה לי שאם הדבר הכי חזק שיש לידיעות אחרונות נגדו זה הסיפור הזה עם אשתו והמטפלת של אבא שלה, אז מצבו טוב. בשביל ראש ממשלה בישראל, אפילו מצוין.

גיל 31 באוגוסט 2011

כל דבר שמוביל לפירסום עבודה של פיבן מוצדק. מצידי תכתוב על אליפות הדוקים.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

אני לא רוצה להיאחז בזה גיא, אבל על דרך אגב זאת בהחלט היתה אחת הסיבות לפרסום הפוסט.

אשך טמיר המקורי 31 באוגוסט 2011

היום הבנתי משהו.

הבנתי מה מניע את ביבי להרוס לנו ת'חיים ואת המדינה.
פשוט, הוא סמרטוט של אישה מטורפת בבית, צובר וצובר תסכולים בתור הפודל שלה ופורק את זה עלינו בתור ראש ממשלה, שם הוא יכול "לצאת גבר" ולעשות רק מה שהוא רוצה.

אני באמת מאמין בזה.

ניינר 31 באוגוסט 2011

יש מצב שאתה צודק.

נינו 31 באוגוסט 2011

אבנר – אתה יודע מה? יכול להיות שזו קונספירציה. אבל רק תסביר לי למה על אף אשת ראש ממשלה קודמת (כולל כמה לא אהובים במיוחד – אולמרט, ברק…) לא היו תלונות של מספר עוזרות על עבירות דומות, למה לא נאווה ברק, לא לאה רבין ז"ל, לא עליזה אולמרט וגם לא שולמית שמיר מינו ופיטרו אנשים מלשכת ראש הממשלה (לפרטים: נתן אשל) ולמה הגירסה של גב' נתניהו נשמעת כל כך לא סבירה.

אבנר 31 באוגוסט 2011

ברק היה בזמנו בצד 'הנכון' של המפה הפוליטית מבחינת התקשורת, אז על פרשת העמותות של נאווה עברו בשקט יחסי. (על נילי פריאל אגב מלכלכים בלי סוף מאז שברק חבר לביבי).

עליזה היא לא רק בצד הנכון, היא גם גררה לשם את בעלה המושחת מיסודו ואפילו 'אומנותית' וכו'- איך אף אחד לא שואל איך היא מכרה את יצירותיה הבינוניות בשדרה החמישית בעשרות אלפי דולרים, אם לא בסיוע בעלה? שלא לדבר על מעורבותה הודאית בפרשות השונות של בעלה?

ואגב, על שולמית שמיר (שבעלה חטף מהתקשורת בדרכים אחרות אגב) וכמובן, הוד קדושתה לאה רבין ז"ל (לא רוצה לפגוע באף אחד, אבל היחס לרבין ואשתו הוא כאל קדושים בשיח הציבורי שלנו) יש המון המון המון סיפורים, יותר מבוססים מהסיפורים על שרה.

דובי מילר 31 באוגוסט 2011

מצטער בקר, אנחנו לא מסכימים בנקודה הזו.
ההתעסקות בשטות הזו היא רק בגלל שמדובר בשרה נתניהו.
אין לתקשורת יותר מה לעשות..? זהו? נגמרו הצרות ?

אני מציע שכל אחד מאיתנו יעמוד מול המראה ויחשוב על עימות שהיה לו עם מטפלת/מנקה שלו או של אחד מהורין…נכון, זה קורה לכולנו כמעט כל יום.

בואו נחזור לדברים רציניים.
גם אני לא מחסידיה (ולא של ילדיה שנוסעים על חשבוני לחו"ל) אבל הפעם, זה לא לעניין.

איתן בקרמן 31 באוגוסט 2011

לייק לכולם. אני מקווה שסייעתי לחבורת הכעסנים לחזור אל הימים היפים בהם הם יכלו להשתלט ולצעוק בכל דיון אינטרנטי.

לענין, מי שמאמין שארבע (לפחות) נשים, מיהודיה מדרא"פ דרך הרל"שית הדתיה הירושלמית ועד למטפלת הנפאלית של האבא, וזאת על תקופה של 15 שנים, מתלוננות על התנהגות קיצונית, אלימה, מתנשאת ועוד כהנה של שרה נתניהו – זכותו. אולי זאת באמת מזימה רב-שנתית גלובלית של ארגוני השמאל במימון של אלקעידא או משהו.

אני מגדיר חברה שבה יש חשד חוזר שאשת ראש הממשלה מתנהגת לבני אדם כשפוטים נרצעים שלה, ו"העם" אץ להגן עליה, כחברה מקולקלת.

מעניין אם זאת היתה ההתנהגות של מישאל אובמה זה גם היה סיפור 'קטן' ו'לא מעניין' באמריקה.

מבחינתי התגובה המנצחת היא זאת שקשורה גם במהפכה במצרים. חצי שנה אחרי שבישרו לנו שזה סוף היחסים עם מצרים, שהערבים בקרוב יאכלו אותנו, הם תוקפים את מי שחשב כבר אז אחרת. נפלא.

אד הורטון 31 באוגוסט 2011

צריך לשים תמונה שלך ליד הערך "השלכה" במילון הפסיכולוגיה. הפוסטים שלך גוררים את התגובות הכי קיצוניות וצעקניות פשוט משום שהם עצמם קיצוניים וצעקניים וזה באנדרסטייטמנט. זה שאתה מתנסח קצת יותר בחדות ויודע לעקוץ עם מילים יותר מתוחכמות מכמה ימניים נחותים כמונו, הנבערים מדעת, לא הופך אותך לפחות היסטרי בתגובות שלך, בטח שלא לפחות מתנשא. היו כאן הרבה מגיבים עם דעות שונות שלא חיפשו לטהר את שמה אלא להגן עליה מהתקפות לא הוגנות, אבל כל דעה אחרת היא כמובן "מקולקלת".
אני מוכן להאמין לכל מילה על שרה, אני פשוט לא חושב שזה כל כך רלבנטי להחלטה שלי כאזרח למי להצביע. אני מניח שהיית מצביע לבן גוריון למרות שאמרו שפולה היא קלפטומנית או לרבין, למרות שהסיפורים על לאה היו לא פחות גרועים ושרה לפחות לא שלחה פלוגת טירונים לחפש במדבר תכשיט שנפל לה. אני מניח שאם נתניהו היה חותם על הסכם שלום, נגיד עם אסד הצדיק, שרה היתה יכולה מבחינתך לשלוח גם 500 נפאליות לצחצח לה את הנעליים.
וכמי שכתב את התגובה על מצרים אשמח להסבר כי בקוטן דעתי הבנתי שאתה סבור שהיחסים עמם השתפרו ושהעם המצרי משתוקק לקרבתנו, על אף שכמובן זה לא דבר סביר כשאזרחים ישראליים תוקפניים תוקפים עמדה מצרית תמימה שרק סייעה קלות לכוחות התנגדות לכיבוש אילת.

גיא 1 בספטמבר 2011

אחד מה"מתעניינים בטבע האדם"- בא אדם ורשם 2 תגובות, אמנם מעט תוקפניות (בטח לא יותר משלך), אבל מנומקות שמציגות שאלות קשות כנגד עמדתך והצורה שבה אתה מביע אותן- ואתה מתעלם מהן. המינימום זה שתכבד אותנו באחת ראויה (ופחות פרובוקטיבית, אם אפשר).

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

גיא, למה ולמי אני אמור להגיב כאן? אחד שמדבר איתי, כאילו בשמי, על "ימנים נחותים נבערים מדעת"? צר לי, זו דמגוגיה גדולה עלי. על הטענה שמאשימה אותי בזה שיש הרבה תגובות לפוסטים שכתבתי?

השיחה האד-הורטונית הזאת, ולא תגיד שאני בכלליות מתעלם מתגובות לא פחות בוטות, היא באמת מהסגנון שאני לא סופר. נראה לך שיש לי כוח להתעסק עם מי שבתגובה לפרשת שרה נתניהו מאשים אותי בפיגועים באילת? גם לי יש גבולות.

S&M 1 בספטמבר 2011

אתה יודע מה הכי מצחיק בסיפורי הפרשות של שרה נתניהו? שבעוד כמה שנים, כשביבי כבר לא יהיה בשלטון, והעכברים שעכשיו מפחדים לפתוח את הפה יצאו מהחורים, יתברר כמה פרשות הצליחו להסתיר אודות הבהמה הזו שמתייחסת לעובדים ולכפופים שלה כמו אל סמרטוטים.

מנסיוני הדל, תביעות לשון הרע משמשות אנשים מאוד מסוימים כדרך לסתימת פיות והשתקה. לא יותר ולא פחות.

הכי מצחיקים אלו עם תאוריות הקונספירציה. הטבחית המרוקאית מאור עקיבא, קשרה קשר עם המטפלת הנפאלית, המנקה האינדונזית, הגנן הפורטוגלי והמוביל הירושלמי כדי להאשים את שרה שגנבה מתנות, צרחה על מבשלת, הכתה עובדת סיעודית וזרקה נעליים על מגהצת תורכיה. אז רק שתדעו – אני ממומן על ידי הקרן החדשה, אברהמס מחזיק את קו האינטרנט שלי, אופנהיימר לוחש על אזני, והזונה ההיא של הערבים שמלשינה על ההתנחלויות החדשות הייתה איתי בגן אילנה. ובכלל לא קראו לה אילנה, והיא פוקדת אנשים לקדימה מטעם מחנה עמיר פרץ.

Asaf2040 1 בספטמבר 2011

שטויות!
אתה מזכיר לי את כל אלה שאמרו שנתניהו יתגרש ממנה מיד לאחר ההפסד שלו ב99 לברק.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

מר הורטון, הגיבור שמתחת למסכת השם הבדוי: קראתי שוב את מה שכתבתי על מצרים לפני כמה חודשים, שאתה משום מה עף עליו בלי שום קשר לנושא, וכל מה שיש לי להגיד אחרי שחשבתי על זה היטב: אתה שקרן. תבע אותי, אתה מוזמן. פשוט שקרן.

Asaf the Kop 31 באוגוסט 2011

כל הכבוד למי שנלחם על טיפול מצויין לאביו.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

ובמסגרת הזו משאיר אותו חצי שנה עם עובדת מזניחה, שמסכנת את חייו, כפי שהעיד רופא המשפחה. באמת סחתין.

Asaf the Kop 1 בספטמבר 2011

איך היא היתה יכולה לדעת מראש ? לוקח זמן לגלות את ההתעמרות.

כל הכבוד לה שהיא נלחמת על הטוב ביותר עבור אביה.

נ.ב.
אני לא מתעניין בעבודותיו, אבל האם החנוך פיבן הכין אי פעם בימי חייו עבודה ביקורתית על איש שמאל ?

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

אה, כי היא ונציגיה דווקא טענו שזה נמשך חודשים ארוכים. אני מציע שתתאמו עמדות.

ולשאלת פיבן – נניח לצורך הענין שלא. אז מה? זה לא דיון בבית ספר יסודי או בטלוויזיה הממלכתית שצריך להקפיד על האיזון המקודש. האם חגי סגל, נניח, כתב פעם משהו ביקורתי על איש ימין? זה תפקידו?

חבל לחפש הבלים מתחת לאדמה כדי להגן על האישה המקולקלת הזאת. מצד שני, היא האישה של ביבי אז מותר לה.

אסף THE KOP 1 בספטמבר 2011

בקרמן,

למה אתה פונה אלי ברבים, הכל בסדר ?

פיבן, כמו הקולגות שלו, כנראה יודע לאיזה צד פוליטי הוא צריך לקרוץ, שלא לומר ללקק, בכדי להיחשב למשהו.
אותו סיפור ישן נושן.

הוא בטח גם מחזיק מעצמו אמן "מחאה".

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

אסף, זכית בפרס הגדול !! – אתה יכול להגיד עלי כמעט כל מה שאתה רוצה, אבל תיאורית הקונספירציה שלך על פיבן, כולל עלבונות אישיים ושקריים, היא בלתי נסבלת.

אחרי מאמצים רבים, ולא רק בפוסט הזה, הצלחת להגשים את חלומך – אני מוחק תגובה שלך. הנה יש לך הזדמנות לצעוק על הצביעות של השמאל וכל הדבר הזה שעשית כל מאמץ כדי להגשים אותו.

ניתאי 31 באוגוסט 2011

את מי זה מעניין, את מי.
כל היום זה הנושא בתקשורת, מראיינים את העוזר שלה, ואת רופא המשפחה, ואת האורטופד שטיפל בה, הלישכה של רה"מ מוציאה הודעות… די. ראבאק. אז היא לא הבנאדם הכי חביב בעולם, אז מה. וואו.

אד הורטון 31 באוגוסט 2011

אני לא מכיר את שרה נתניהו, אתה כן?
אני לא הייתי בבית של אביה של הגברת, אתה כן?
אני לא יודע בוודאות מה היה שם אלא שומע גירסאות סותרות מעיתונאים, אנשים שרק לאחרונה הודו בפה מלא שעיוות המציאות והסתרת ביקורת כדי להועיל מחאת האוהלים היא ראויה "כי זה צודק", אתה יודע בדיוק מה היה שם?
אגב, דבר אחד בלבד אני כן יודע מכלי ראשון משום שאמי היתה מחנכת של אחד מבניו של ראש הממשלה בעת שזה לא שימש כראש ממשלה, היא אומרת שלא היה לה שום מגע עם הגב' נתניהו ושביבי היה איש חביב מאד.
יכול להיות שהכל נכון אבל מדהים לראות באיזה קלות אנשים נתפסים למידע לא מוכח, או לכל הפחות שהם לא מכירים לכל פרטיו ובונים עליו תילי תילים של תאוריות כשכמובן כל מידע שנוסף, סותר או תומך, משתלב נפלא בתאוריות המוכחות שכבר בנו לעצמם ושכבר הוכחו באינסוף מקרים שגם עליהם הם שמעו רק מכלי שלישי או רביעי.
כמובן שכאשר אדם מוכר לאנשי התקשורת, או מי מהם עצמם, נקלע לסיטואציה ההפוכה וחש על בשרו את החוויה של חריצת דין תקשורתית שאינה קשורה לעובדות פתאום משתנה הטון. דוגמאות? קופמן הצבוע שרותח פתאום על התקשורת שחדרה לפרטיותו כשפשט רגל וכמובן אותו כתב טלוויזיה שאין לומר את שמו שזכה לפריביליגיה מיוחדת בהסתרת שמו שלגביה אף אחד מחבריו מכלי התקשורת לא ביקש הסרת צו ולא רמז באלף ואחד רמזים כבדים כ"סלע" מה זהותו. פתאום כשזה קרוב, חזקת החפות חוזרת להיות במודעות ודוחקת את זכות הציבור לדעת את מה שאני העיתונאי בעצמי לא בטוח לגביו. פתאום מחכים להכרעת המשטרה.
אגב בקרמן, מה עם איזה פוסט עדכון לגבי מהפכת הקטיפה המצרית? מאז פריצת הדמוקרטיה והחירות של הצעירים המצרים יחסינו עמם השתפרו לאין שיעור, לא? חיילים מצרים מסייעים במעשה או במחדל לפיגוע, הפגנות ענק נגד ישראל, בכירי הממשל קוראים לביטול הסכם השלום, דגל ישראל מורד מהשגרירות והמוריד זוכה למעמד של גיבור לאומי וההשתוללות של אל קאעידה בסיני רק גוברת. אחרית הימים ממש.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

איפה ראית פה תילי תילים של תיאוריות? קרא שוב.

ניר 31 באוגוסט 2011

קטן ומכוער.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

גם אני חושב שלהחזיק עובדת כושלת ומסוכנת בתור המטפלת של אבא שלך זה קטן ומכוער. הרי לך הסכמה.

קובי 31 באוגוסט 2011

בקרמן ודומיו בתקשורת מיואשים המחאה גוועת ,מה לא עושים בשביל להוריד את ביבי,לא נורא העם לא מטומטם,אגב ככל שתתקפו אותו יותר כך יצמח.

איתן בקרמן 31 באוגוסט 2011

לא יקירי, אתם המיואשים. את המחאה גוועת אנחנו שומעים כבר חמישים יום. אתם מיואשים כי אנשים יוצאים ולא יחזרו אחורה נגד תופעה אחת שקשורה לכלכלה, חברה, שליטה באחרים, יחס לזרים וכו' – ח ז י ר ו ת.

הרושם המצטבר של לא מעט אנשים בנוגע לגברת נתניהו היא של התנהגות חזירית מסוגים שונים. תראה איך פיבן קלט את זה כבר לפני 15 שנה.

ושוב אני שואל: האם גם מקרה כזה בארה"ב, דנמרק, גרמניה, הולנד היה נחשב כקטן ולא ענייני. לא, אבל אנחנו איבדנו את הצפון בכל מה שנוגע ליחסי אנוש. לא נורא, זה חוזר בגדול.

איתן 31 באוגוסט 2011

אתה באמת נותן את המדינות הללו להתנהלות תקינה של יחסי אנוש?

כנראה שאני לא מבין אותך ברמה הבסיסית ביותר.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

איתן אם הבנתי נכון אתה רק מחזק את דברי. אם במדינות האלה, שהן לא מופת ליחסי אנוש, כן היו מתיחסים בקול גדול לסיפור כזה, כי הוא מריח רע מאוד, אז במדינה המתוקנת ישראל צריך לעצום עיניים? כולה נפאלית קטנה, שתעבוד ותסתום.

אסף 31 באוגוסט 2011

יש מספיק דברים רעים לכתוב על הדרך בה ביבי מנהל את המדינה. יש המון ביקורת עניינית שאפשר להעביר עליו.
ההיטפלות לאישתו נמוכה וצהובה. אין לגברת נתניהו השפעה על חיינו, ואין סיבה שתעטר את כותרות העיתונים.

עד שהשלמתי עם זה שדה באזר הוא "בית תוכן לספורט ופוליטיקה", אני מבין שאצטרך להתרגל ל "בית תוכן לספורט פוליטיקה ורכילות".

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

אדוני, אמרנו את זה לא פעם: דה באזר הוא לא חלק חובה בתכנית הלימודים לבגרות או תנאי קבלה לעבודה. אתה לא חייב. אנו מתנצלים על קשיי ההסתגלות שאנחנו גורמים לך בעקביות ועל הסבל בכלל. איתך הסליחה.

Asaf2040 1 בספטמבר 2011

"בית תוכן לספורט ופוליטיקה, אבל רק אם נכתבת מהצד "הנכון" של המפה הפוליטית"

amit pros 31 באוגוסט 2011

די ברור שמתעלקים על שרה רק בגלל ביבי.ודווקא נראה לי כאן שהיא הייתה די בסדר.אפשר לרדת על ביבי מספיק,לא צריך לטפס על אישתו.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

רק בגלל ביבי. אך ורק. לא בגלל שיש פה איזה צירוף מקרים רב שנתי של לפחות ארבע נשים מכל העולמות והמגזרים שטוענות בנפרד שהגברת הראשונה התעללה בהן. שטויות, ידיעה קטנה וזנוחה לכל היותר. תתעורר פרוסנר סניור, תתעורר.

גפן 31 באוגוסט 2011

פוסט תת רמה

אני שמאלן בדעותיי,אבל,די.עד כמה נמוך אתם יכולים לרדת?

את מי שרה מעניינת או את מה היא אמורה לייצג?
זה נכון גם לגבי הסיפור אודות אישתו של ברק והעובדת הזרה.

בכדורגל אין לנו סיכוי מול האנגלים.אבל בעיתונות צהובה ועלובה אנחנו מתקרבים אליהם בצעדי ענק.

Asaf the Kop 31 באוגוסט 2011

אני לא מסכים איתך.
אנחנו יכולים לנצח את אנגליה. הם לא כזה שוס גדול.
זאת גרמניה שאין לנו סיכוי נגדה.

B. Goren 31 באוגוסט 2011

עידן טל כבר הסביר פעם שתוצאת המשחק נגד אנגליה תלויה אך ורק בנו.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

תודה לך גפן על המחמאות. אכן, אשת ראש ממשלה שהעובדות נוהגות לקפוץ מולה על הרצפה, יתכן שגם נאסר עליהן לצאת מהבית, הוא סיפור נמוך, תת רמה, צהוב. לא נורא, כשתגדל תבין.

גפן 1 בספטמבר 2011

דיברתי נטו על הפוסט הזה.את רוב הפוסטים בנושאי פוליטיקה כאן אני בכלל לא טורח לקרוא,הפעם האומנות קראה לי.

שמע,אני מזמן כבר לא מתעסק בפוליטיקה.לא מעניין ולא רלוונטי.בעבר הצבעתי מר"צ מספר פעמים.
כיום,כבר כמה שנים טובות אני לא הולך אפילו להצביע.מבחינתי אם אני מצביע אני שותף ל120 מושחתים.טוב,119 ואילן גילאון צדיק אחד.

לא מבין למה בעלי טור דעה צריכים את הליכלוך הזה בכלל..

ולא, שרה לא רלוונטית,כמו שנילי לא,כמו שעליזה לא,כמו שמישל לא.

קשקשן בקומקום 1 בספטמבר 2011

אז למה כל מי שיוצא מהלשכה של ביבי אומר שבלי ששרה מאשרת אותך אין לך סיכוי שם? כי היא לא רלוונטית?

יוסי 1 בספטמבר 2011

דווקא דורפן כתב פוסט על כך שהלוואי והיינו אנגליה בכל הנוגע לעיתונות צהובה. זה היה בזמנו על הפרשיה של וויין רוני, שהעיתונות האנגלית הייתה מוצפת ידיעות מדוייקות על מה היה, עם מי, כמה ומתי. דורפן כתב שחבל שבישראל ברגע שיש ידיעה על איזה מאמן שבוגד בבת זוגתו, הכל בשושו

דורפן 31 באוגוסט 2011

אני חושב שהעיסוק בשרה נתניהו מוגזם. בעלה הוא ראש ממשלה כל כך גרוע שאם מישהו עושה זאת כדי להפיל אותו או למחות כלפיו זה גול עצמי מטורף.

Asaf the Kop 31 באוגוסט 2011

אני חושב שאין אלטרנטיבה עדיפה. לא ברק, לא יחימוביץ, לא לבני.
ה"מחאה" תיגמר והוא ישאר, זה ברור כשמש.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

ברור כשמש בשעה בה כתבת את הדברים. יכולת ההכחשה שלכם מול מציאות מתהפכת היא תענוג לכל מי שמתעניין בטהע האדם. אהה, המחאה תישכח כלא היתה, אין ספק, ובנימין ושרה נתניהו ימשיכו לשלוט בישראל. כשמש.

Asaf the Kop 1 בספטמבר 2011

מי זה אתם ?

אתה באמת חושב שיגיעו מיליון להופעה של סחרוף ?

ה"מחאה" מתה. זה מה שקורה למי שנותן לשמאל הקיצוני להשתלט על מאבק מוצדק.

Asaf2040 1 בספטמבר 2011

מצחיק שאתה מדבר על "יכולת הכחשה מול המציאות" נוכח הניסיון הנואש (שלא לומר נואל) שלכם לדבוק בכישלונות כמו הסכם אוסלו

ריקי רומא 31 באוגוסט 2011

רונן אני מכבד את דעתך שביבי הוא ראש ממשלה גרוע
זוהי אגב לא דעתי – למרות שמגבלותיו וחסרונותיו ידועים לכל וכן גם לליכודניק כמוני יש לא מעט ביקורת עליו
אבל עולה השאלה אם ביבי הוא "ראש ממשלה כל כך גרוע" מיהו לדעתך ראש הממשלה הקודם שלא היה "כל כך גרוע"
אין צורך שתסביר אך אני אשמח לקבל ממך שם

ג'ון מקינטייר 31 באוגוסט 2011

זה הזמן לחיזוק זר…

יוסי 1 בספטמבר 2011

לייק לג'ון

דורפן 31 באוגוסט 2011

ריקי – באמת למרות מעמדי הרם והנישא כבעל האתר הזה ראה את זה כעמדתי האישית בלבד בגלל ששאלת….

אנחנו בלוזינג סטריק של גרועים מאד. חונטה בטחונית ששומנה על ידי חונטה כלכלית. הרי בכל פעם שקצין בכיר משתחרר אנחנו במתח עצום "יבחר בליכוד? אולי בקדימה? אולי בעבודה? (כשעוד הייתה רלוונטית). הם שורה של אופורטיוניסטים בעלת אינטרס משותף לראשי הצד השני להמשך הסכסוך על אש נמוכה.

מרבין לאחור – גם שמיר, בגין, – הייתה לפחות סדרה של לא מושחתים שפעלו מתוך איזשהי שליחות. שלא היו שם בכדי להתעשר אישית ולכולם היה רקורד מעורב מבחינה ביצועית. רבין חתם הסכם עם מנהיגות פלשתינאית מבלי להקפיד על אכיפה. שמיר הביא למשבר חסר תקדים עם ארצות הברית. בגין הביא להיפר אינפלציה ולבוץ הלבנוני – ולרובם היו גם הישגים.

את כולם המתנחלים הובילו באף. כפו עליהם עובדות. שיחקו להם על המצפון והביאו למצב הרצוי גם מבחינתם – חוסר פתרון.

לפני זה הייתי ילד קטן אבל בן גוריון אמרו לי שהיה תותח!

את פרס אני שם בין אלו לאלו. נדמה לי שפעל בעיקר מתוך שליחות אבל בשגעון גדלות מסויים כאילו עמידתו בראש המערכת היא אינטרס של המדינה. אני רואה זאת בחרדה שהוא נתקף אם מישהו פותח בשיחות שלום בלעדיו ובכך שהקים משרד חוץ אלטרנטיבי למדינה בשם מרכז פרס.

אז צר לי שאין לי שם עבורך. אני חושב על זה רבות ומגיע למסקנה שלמרות היותו של העם היהודי ברוך כשרון – הוא לא העמיד מסורת של מנהיגות בגלל חוסר הסיכוי של יהודי להפוך בדרך כלל למנהיג הראשי. יהודים התרגלו להיות היועצים אבל לא פורצי הדרך (באופן אירוני דווקא בהונגריה הקומוניסטית היו יהודים כמנהיגים ראשיים).

אנחנו במשבר מנהיגות קולוסאלית. מצב בו רמת הפוליטיקאי נמוכה בהרבה סדרי גודל (עשרים סדרי גודל אם להשתמש בדימוי של אלן האנסן לגבי ארסנל בסוף השבוע) מתחת לתחומים אחרים בחברה הישראלית.

ריקי רומא 31 באוגוסט 2011

טוב רונן אני רוצה קודם לומר שאני מעריך את זה שנתת תשובה כנה ואמתית . קל יותר היה פשוט לזרוק שם וחסל וכמו כן הקדשת רגע להרהר ולשים את ביבי בפרספקטיבה לא של תנועת המחאה של ישראל היום אלא ביחס למנהיגים אחרים בהיסטוריה הקצרה שלנו

נקודה מעניינת היתה בנוגע למנהיגים יהודיים וקומיניזם אולי אןלי מישהו פה ירים את הכפפה ויארגן לנו פוסט בנושא (אתה או אולי בקרמן)
יהיה מעניין לקרוא

סימנטוב 31 באוגוסט 2011

תתעסק חביבי מותר להיות כלב שמירה לפעמים. ולכל מי שפוסל ומגדף אל תתנו להתחממות הגלובלית להטעות אותכם אם משהו נראה לא טוב צריך לדבר, זאת לא תחרות הורדת ידיים זו צעידה אל המחר

חואניטו 1 בספטמבר 2011

חברה, לא היה ולא יהיה ראש ממשלה כמו אולמרט.
אכן, הוא מושחת עד עצמותיו, אבל כראש ממשלה נטו, בעיסוק המדיני, לא היה עוד אחד כמוהו מאז רבין אם לא בן גוריון.

אגב, נתניהו ראש ממשלה גרוע ולו רק בגלל שהוא דוחה ודוחה החלטות, לא מתערב (כמו במחאת הרופאים והמתמחים), מעדיף להימנע ולא למצוא פתרונות סופיים וכמובן בעל השקפה כלכלית בזויה. (אין זה פלא שבשבתי הקדנציות שלו המצב הכלכלי של *מעמד הביניים* הורע)

Canadian 1 בספטמבר 2011

Olmert was indeed the best pm in the last 30 years, even his rivals will say so

תומאס נוימן 1 בספטמבר 2011

לא הרבה אומרים זאת, אבל אני מסכים. אולמרט היה ראש ממשלה לא רע, אם לא למעלה מכך. ברור שאם היה ממשיך ופועך ללא הצל של המשפט הפלילי מעליו – מצבנו היה היום טוב יותר.

יחד עם זאת – מודבר באדם מושחת עד שד עצמותיו (ללא ספק המנהיג המושחת ביותר שהיה לנו, להוציא אולי את אריק שרון ומשה דיין)

אסף THE KOP 1 בספטמבר 2011

באיזה אספקט כהונתו של אולמרט הייתה "מוצלחת" – מלחמת לבנון השניה או שבירת שיאי חקירות הפליליות לראש ממשלה מכהן ?

גלן 1 בספטמבר 2011

היסטוריה. פעם ראשונה בחודשיים שאני מסכים איתך. הללויה.

יניר 1 בספטמבר 2011

אם ראש הממשלה נשוי לחולת נפש, כדאי שהציבור ידע את זה.
לבחורה יש הסטוריה מפורטת של תקריות ביזאריות שלא מעידות על שפיות יתר.ברור שאם היא הייתה אשתו של השכן שלי ,זה לא היה מתפרסם, אבל השכן שלי " לא מחליט עלי" וביבי כן.

תומר חרוב 1 בספטמבר 2011

אני לא מאמין שאני צריך להגן על ביבי ושרה נתניהו אבל תמיד יש פעם ראשונה לכל דבר.
"אם ראש הממשלה נשוי לחולת נפש, כדאי שהציבור ידע את זה." למה בדיוק? האם אין זו זכותה של שרה להיות "חולת נפש"? אם שרה היא בעלת אישיות הפרעתית, זקוקה לכדורים כאלו ואחרים, מטופלת על ידי פסיכיאטר(או שלא), מדוע כדאי שהציבור ידע את זה? אם היא הייתה בקטע של סאדו מאזו זה גם מעניינו של הציבור?
מעבר לכל דבר שאפשר להגיד על העיסוק בשרה, הוא פשוט לא מעניין מספיק.
מה שכן היצירה יפה מאוד כשלעצמה.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

תומר, גם אני לא מאמין אבל אני מסכים. השאלה אם הגברת חולת נפש או לא היא בתחום החיסיון הרפואי (אתה חושב שהיא בקטע של סאדו-מאזו? מעדיף לא לדמיין את זה).

הטענה שהעיסוק לא מעניין כמובן מופרכת, ראה הלהט הרב-כיווני כאן, יש יותר הגיון בטענה שזה לא עניינו של הציבור. טענה שהיתה יכולה להיות טובה יותר אם לא היינו מממנים את הגברת.

יניר 1 בספטמבר 2011

תומר,
האם זה לא מעיד במשהו על שיקול דעתו של האדם שמקבל כאן החלטות ( לפעמים ורק שאין ברירה, אבל בכל זאת)

תומר חרוב 1 בספטמבר 2011

יניר. לא, אני יכול למצוא מספיק דברים לקויים בשיקול הדעת של ראש הממשלה מאשר המניירות המוזרות של אישתו.
איתן, השימוש במילה לא מעניין הוא אולי שגוי. כנראה שהוא מעניין כמו שמרגול מעניינת, השאלה היא מה זה משרת? דווקא בימים אלו של מחאה חברתית רחבה שמבקשת לעסוק בדברים באמת חשובים, במצוקות אמיתיות ובשינוי תפיסת התודעה הציבורית, יש מקום לשים בצד עיסוק תפל כמו התנהגותה של שרה נתניהו לעוזרת הבית שלה ולא שאני מצדיק אותה או מחבב את ההתנהגות הזו, אלא שלשם בדיוק הבעלים של המדינה הזו רוצים להסיט את הדיון. כמה שיותר רחוק ממונופוליזים ואוליגרכיה וכמה שיותר קרוב למרגול, קסאמים והעוזרת של שרה.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

שמע, כל אחד והמחאה שלו. המחאה שלי היא לפני הכל נגד החזירות. יחסי עובד-מעביד כמו שידוע לכולנו מחוויות אישיות הם מקום מופלא לחזירות. אני באמת ובתמים לא מבין איך אתה לא רואה כמה זה סמלי, ולכן חשוב, שאשת ראה"מ מתעללת לכאורה בעובדות שלה. ואגב, הנפאלית לא רואה בזה סמליות. אלה הם חייה.

יריב 1 בספטמבר 2011

אני לא מבין את ההתעסקות הבלתי פוסקת (כמעט) בדמותה של אשת ראש הממשלה. אין תפקיד כזה (אשת ראש הממשלה) במערכת השלטון הישראלית, שרה נתניהו היא אדם פרטי. מצד שני, אני לא מבין למה לשכת ראש הממשלה מנפקת תגובות על מה שקרה במפגש בין אדם פרטי לבין המטפלת של אביה, שניהם אנשים פרטיים גם כן.

מה שכן, העובדה שהלשכה מתעסקת בזה היא כן דבר חשוב, שמעיד על סדר העדיפויות של ראש הממשלה. העובדה שהוא (לפי מה ששמעתי) יצא שוב ושוב מ"דיון דחוף של 'השמיניה' בנושא בטחוני" כדי לטפל בעניינים כאלו, היא עניין חמור הרבה יותר.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

יריב, למה לשכת ראה"מ מתעסקת בזה בכזה אטרף, על חשבון המדינה, עוד יתבהר, ואתה גם צודק שאין תפקיד כזה אשת ראש הממשלה. מה שיש זה דבר פשוט: מימון מהכיס שלך, שלי ושל אד הורטון ללשכה שלה, לתקציבי הנסיעות שלה ועוד כהנה.

לכן אני מבקש מכל מי שרואים בשרה נתניהו אדם פרטי בלבד, שאומרים שעיסוק בחשד שהיא מתעללת בעובדיה הוא עניינה בלבד והוא קטנוני, לבקש שאזרחי ישראל לא יממנו אותה. מה דעתך?

יריב 1 בספטמבר 2011

יש לה לשכה? זה חדש לי. אם כך, למה לשכת ראש הממשלה מדבררת אותה כל הזמן? אני חושד שהמימון שהיא מקבלת הוא רק כנלווית לראש הממשלה (למשל, תקציבי נסיעות רק בנסיעות של ראש הממשלה, לא בנסיעות אחרות). ייתכן שאני טועה, ואם כך אני מסכים עם הדרישה שלך לחלוטין, אבל אני חושב שבלבלת את הפרטים. אתה יודע איך לבדוק דבר כזה (את ההוצאות, כוונתי)?

דודו 1 בספטמבר 2011

רק שאלה לי על העניין. איך זה שלא נמצאה ולו התקפה תקשורתית אחת (פרט אולי לקלמן ליבסקינד) על התערבותה של אשת ראש הממשלה בעניין השארתה בארץ של ילדה שבחית?

עזבו אם צריך להשאיר אותה או לא? עזבו מה אומר החוק ואיך נוהגת המדינה. אשת ראש ממשלה. לא מישהי שעברה בחירות מפעילה לחצים ומסביב? שקט. כאילו ככה נהוג.

את המסכה מעל פניה של התקשורת הסירה (ולא בכוונה) אורית גלילי יועצת התקשורת של המשפחה שהסבירה שבזכות התערבוץ זו זכתה הגברת נתניהו לתקשורת חיובית.
כי כשזה תואם את האג'נדה שלכם הכל מותר והכל ראוי.

אביאל 1 בספטמבר 2011

בהתחלה השמאל התלונן שנתניהו יצא למלחמה כדי להשתיק את המחאה, עכשיו אני פשוט רואה שהם מתחילים בעצמם להרוס את ההד התקשורתי עם התעסקות שטותית כזאתץ

ובקרמן – אפשר קצת לפרגן גם לשרה נתניהו, נגיד בעניין הילדה המיועדת לגירוש, לא ?

אשך טמיר המקורי 1 בספטמבר 2011

אפשר גם לפרגן להיטלר שאהב מאוד כלבים, אם אתה ממש רוצה.

והילדה גורשה אגב.

B. Goren 1 בספטמבר 2011

הילדה גורשה והידיעה העוקבת בחדשות היתה על שובו לארץ של הצדיק הדגול מאיר אברג'יל. יום גדול.

איתן בקרמן 1 בספטמבר 2011

אביאל, אתה הכי צודק: באמא שלי אני נשבע שפרגנתי לגב' נתניהו על זה, אמרתי וואלה אישה צעירה יחסית שיכולה בעמדתה ("את מי היא מעניינת" אלק) לשנות דברים רבים, והנה עושה את זה. ואז מתברר לי שלכאורה באותו זמן היא התעמרה באישה זרה אחרת שכפופה לה בעמדת נחיתות. באמת מבאס.

גלן 1 בספטמבר 2011

אני גם חושב שזוהי דרך הסחה. אפשר לאהוב את המחאה או לא אבל היא דורשת חשיבה, היא דורשת עומק. אפשר לחשוב שיקרה משהו באו"ם או לא זה דורש עומק. ענייני נתניהו ואשתו פשוט שוליים. יש ארצות שזה היה ביג דיל. אנחנו כל כך רחוקים משם. זה רק אופיום להמונים ותראו איך זה נכנס כמו מרגול למשבצת נבלה או צדיקה (וכמובן אשה) שכלם כל כך אוהבים. זה קל להיות החלטי עם שרה.

שודד 1 בספטמבר 2011

בקרמן אני מחזק את ידייך, לנוכח ההתקפות האישיות להן אתה זוכה פה

אחרי שאני קורא את התגובות כאן, אני יודע שצדקתי וידעתי על מה אני מדבר בהקשר להרחבת מועדון הקוראים.
לעצם העניין –
שרה ובעלה הוא ראש הממשלה, שאמורים להיות מופת בהתנהגותם ודוגמא לאזרחי המדינה ואור לגויים בנסיעות רבות בעולם הגדול,
הם ההפך הגמור – ומהוים בושה וחרפה לישראל הדמוקרטית.

ההפתעה שלי, היא שאתה עוד מסוגל להיות מופתע מהגברת נתניהו ומעלליה

אביאל 2 בספטמבר 2011

אשך טמיר המקורי – ושוב הגענו להיטלר ? אז זו ההשוואה, שרה נתניהו מתערבת כנגד גירוש של ילדה זרה והבחור המתחכם ישר מציע את היטלר ואת אהבתו לכלבים, פשוט לוגיקה מדהימה אני חייב לציין.

בקרמן – לצערי את חוטא חטא גדול מאוד כאן, עד שלא יבדקו כל העובדות ע"י הגורמים אני הייתי מציע להכניס לפני כל משפט שלך שמדובר בטענה של העובדת הזרה, אפילו לא חשד, אז תעשה לי טובה, דווקא אתה שמגיע מהתקשורת ובעל ניסיון מתנהג כאחרון הטוקבקים של Ynet וישר טוען ששרה נתניהו התעללה במטפלת של אביה, כאשר אפילו לא מועלה חשד כזה אצל המשטרה או אצל גורם אחר, ישר להאשים בלי שום ביסוס ובלי שום כלום, מעניין אם מחר בבוקר היו מעלים חשד נגדך או נגד קרוב שלך וישר היו חורצים את הדין, מעניין איך היית מגיב אז.

דורפן – עם כל הכבוד לרבין, הקשר בינו לבין שלטון נקי רחוק מאוד, תבדוק קצת על שמעון שבס ידידו הקרוב ותבדוק גם את איך רבין ביטל לבגייה שוחט את מס הבורסה כי אנשי עסקים לחצו עליו בטיסה לחו"ל או בארוחות שבת וזה רק אחד מהסיפורים.

ריקי רומא 2 בספטמבר 2011

+ אלכס מיצובישי אחד

אשך טמיר המקורי 2 בספטמבר 2011

מדהים אותי השכנוע העצמי שלך, אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך.
אנשים כמוך תמיד יחפשו וימצאו דרך להוכיח את נקודת מבטם, ולא משנה מה השכל הישר אומר.

כבר כמעט 20 שנה הגברת הנכבדה נתניהו נקשרת לכל מיני פרשיות מפוקפקות והתנהגות נלוזה כלפי גורמים שונים אשר אין שום קשר ביניהם.
למה שדבר כזה יקרה בצורה סדרתית אם אין בכך שום אמת?

אבל לא, מספיק לך תרגיל יחצני אחד של שרה נתניהו במדי סופרמן עוצרת מטוס כדי להציל ילדה, ובשבילך היא צדיקה כי זה מה שאתה רוצה שיהיה, בהשקפתך.
לא משנה שדקה אחרי שנכבו המצלמות והתפזרו העיתונאים הילדה הנ"ל נבעטת מהמדינה בלי שאף אחד יודע.
אם באמת הייתה רוצה לעזור הייתה עוזרת בצורה יסודית ושיטתית לכל העובדים הזרים העומדים בפני סכנת גירוש.

ראש הממשלה הנכבד משתמש בדוברי לישכתו כדי לחפות על אירוע מביך נוסף של אישתו, גם עובר על החוק וגם דורס מטפלת נפאלית חסרת זכויות.
אבל זה לא מעניין, כי הוא מלך ישראל ולנצח נבחר בו, דווקא כנגד המלעיזים.

רופא שהיה עד למערכת היחסים של שרה עם המטפלת מתראיין ואומר ששרה צעקה והשליטה טרור על המטפלת, אשר בנוסף לכך לא קיבלה זכויות בסיסיות ונאלצה לעבוד 24 שעות כאסירה בבית נתניהו.
אבל זה לא מתאים לנו, שרה צדיקה ובעלה מלך ישראל, אז בו נחליט שהרופא הזה בטח סמולן מניאק שליח ווי-נט.

ולסיום קישור קטן שממחיש את ההתנהלות של הזוג נתניהו מתחת לפני השטח כבר שנים רבות:
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=1222369&contrassID=1&subContrassID=12
טוב, כנראה שהמלצר הזה גם סמולן מניאק שליח הארץ. (או אל-קאידה)

אסף THE KOP 2 בספטמבר 2011

אט"ה – יש רכילות שמאל שאתה לא קונה ?

איתן בקרמן 2 בספטמבר 2011

טענה של העובדת הזרה, וטענה של העובדת הקודמת, והקודמת, והקודמת. כמה תספר לעצמך סיפורים, אתה באמת מאמין שהכל בדיות? ארבע נשים לפחות, 15 שנים, והכל המצאות על הגברת שאתה ואני מממנים. ואנא, אל תדבר איתי על אחרוני הטוקבקיסטים, משום מה הם תמיד בדעות כמו שלך.

קשקשן בקומקום 2 בספטמבר 2011

לכל אלה שטוענים שזה עניין פרטי ולא רלוונטי. אני עוד לא שמעתי שברק רביד לא אמין, אבל…זה אני:

"בתוך האווירה ההיסטרית ששררה ביום רביעי בבוקר בלשכת ראש הממשלה הסתובב, מעט המום, ראש מערך ההסברה הלאומי החדש יועז הנדל, שרשמית ייכנס לתפקידו בעוד חודש. כבר ביומו השני בלשכת ראש הממשלה, הנדל איפסן את שאיפותיו לעסוק בחשיבה אסטרטגית לטובת ניהול משבר המטפלת הנפאלית, שתוארה על ידי ראש הממשלה ואשתו כאיום ביטחוני כמעט.

זו היתה התנהלות באמוק, כאשר שרה נתניהו צועקת על היועצים ודורשת שהודעות התגובה ייצאו "עכשיו". לפי עדות אחת, יועצים שהצליחו להתחמק מטיפול בפרשה, הסתגרו במשרדיהם. "כשנמצאים תחת מתקפת טרור, הראש לא תמיד עובד ואתה פשוט עושה מה שאומרים לך", אמר גורם המצוי בפרשה. "לכולם ברור שמי שיתנגד לדרישות של שרה, ימצא עצמו תוך זמן קצר מחוסר עבודה".

מאשקה 2 בספטמבר 2011

אני מרחמת על עצמינו שיש לנו ראש ממשלה שכזה עם אישה כזו- שגרמה לו להוציא הודעות לעיתונות בקצב של הסלים של נוביצקי על הראש של נבחרת ישראל.
ההיסטרייה של לשכת ראש הממשלה מכל פאשלה והתפרצות של גברת נתניהו מפחידה אותי.
מה יהיה עם יהיה איזה משבר מדיני רציני, וגברת נתניהו שוב תריב עם איזה עוזרת ? מה נעשה סטופ ונחכה עד שהיא תרגע ?
גם ככה יש לנו ראש ממשלה שמתמהמה להחליט החלטות, ויודע רק להגיב למה שקורה ככבאי שריפות, וגם שיש שריפה גדולךה בכרמל, מחפשים פיתרון של סופר טאנקר דרך גוגל באינטרנט.
שהאבא של שרה נתניהו יהיה בריא
לך איתן בקרמן, תודה.

עמיר 2 בספטמבר 2011

מה קרה? נהיה צפוף באתר ״רוטר״ אז כל הרוטריסטים עברו לדהבאזר?

איש 2 בספטמבר 2011

דורפן- אולי בן גוריון היה תותח (אני בטח לא יודע, אפילו לא הייתי עוד בקנה) אבל הוא גם אחראי לערבוב דת ומדינה.
אם נחבר לדיון שהתקיים בפוסט אחר, בחלקה שלך אאל"ט, אולי כדאי להחזיר את הניהול כאן לידי הבריטים…

אשך טמיר המקורי 2 בספטמבר 2011

הערב בערוץ 2 ליליאן פרץ (העוזרת לשעבר בבית נתניהו, הנמצאת בתהליך משפטי כנגדם) שברה שתיקה בריאיון ששם את האמת על השולחן.
וזה היה מדהים.

היילייטס לכאלה שפיספסו:
– דקה 24, ליליאן מספרת ששרה הכריחה ללבוש 4 סטים שונים של בגדים בכל יום עבודה, אחד לכל חדר בבית.
– דקה 67 – רפאלוב בועט מעל המשקוף.
– דקה 82 – ליליאן חושפת שאסור היה לה לבשל בבית נתניהו (לזוג נתניהו, כן? לא לעצמה). וזאת מפאת "הריח של הטיגון שיידבק לתמונות".
הנוהל היה שהיא מבשלת בביתה, על חשבונה, ורק אז מביאה את האוכל לבית נתניהו…

כל מי שראה את האישה הזאת מדברת וממשיך לטעון שהכל עלילות ושקרים, כבר לא יכול להיות סתם אידיוט. הוא צריך להיות מטורף.

B. Goren 3 בספטמבר 2011

שמחתי לקרוא את העדכון.

Comments closed