כוונו שעונים – רובי גלודאן

הלילה, בשעה שלוש שעון ארץ הקודש, יגיע לסיומו טורניר הקופה אמריקה סנטאריו: מהדורת המאה של הטורניר. ואיזה גמר מחכה לנו, ארגנטינה נגד צ'ילה.

במחזור הראשון של בית ג' השנה, צ'ילה פגשה את ארגנטינה נטולת לאו מסי. התוצאה? ניצחון 2-1 של ארגנטינה. מאז, ארגנטינה קיבלה חזרה את מסי מהפציעה ורק דוהרת קדימה ודורסת כל יריבה בדרך. נכון גם להגיד שצ'ילה התאוששה יפה  מאז ההפסד ולא הפסידה יותר אף משחק, כולל תצוגת תכלית של 7-0 נגד מקסיקו ברבע הגמר.

תוסיפו לזה את העובדה שבגמר קופה אמריקה של שנה שעברה, צ'ילה ניצחה את ארגנטינה וזכתה בתואר בפעם הראשונה וקיבלנו מתכון לגמר פיקנטי לגמרי. ומה מצפה לנו?

*

מצד אחד צ'ילה עם המאמן הארגנטינאי חואן אנטוניו פיצי (אשר בעל אזרחות ספרדית ובתור שחקן ייצג את ספרד וגם בילה את רוב הקריירה שלו שם. מצד שני, טאטה מארטינו שבא ישר מאימון ברצלונה לאמן את ארגנטינה.

מצד אחד, מלך השערים הנוכחי של הטורניר – אדוארדו וארגאס מצ'ילה, שיש לו כבר שישה שערים כולל רביעייה מול מקסיקו. מצד שני, סגן מלך השערים של הטורניר – לאו מסי, עם חמישה שערים כולל שלושער מול פנמה. מה שכן, מסי עם ארבעה בישולים כבר בטורניר לעומת רק אחד של וארגאס.

בשער – יש את סרחיו רומרו בארגנטינה ששמר על רשת נקייה שלוש פעמים בטורניר. לעומתו, קלאודיו בראבו מצ'ילה שמר על רשת נקייה פעמיים.

ארגנטינה היא הנבחרת שהבקיעה הכי הרבה בטורניר (18 שערים) וספגה פחות מכול המשתתפות (רק 2 שערים). מצד שני, צ'ילה קיבלה חזרה את ארתורו וידאל לאחר שהורחק ממשחק חצי הגמר עקב צבירת צהובים.

*

ושימו לב לנתון הבא: מתוך שמונים ושמונה מפגשים בין שתי הנבחרות, צ'ילה ניצחה רק שבע פעמים! בעשרים ושניים מהמפגשים התוצאה הייתה תיקו ואילו ארגנטינה ניצחה בחמישים ותשעה משחקים בין השתיים. כאמור, המפגש האחרון בין שתי הנבחרות היה בתחילת החודש בשלב הבתים עם ניצחון של ארגנטינה. לפני כן, נפגשו הקבוצות בחודש מרץ השנה וגם אז ארגנטינה ניצחה 2-1. אבל בקופה אמריקה 2015, שתי הנבחרות נפגשו בגמר, סיימו בתיקו מאופס ואז צ'ילה ניצחה בפנדלים וזכתה בקופה בפעם הראשונה שלה.

משהו שהמארגנים בחרו לציין הוא שהמנצחת הלילה לא תוכר ברצף הזכיות של הקופה ולכן צ'ילה תישאר האלופה המכהנת והנבחרת שתלך לגביע הקונפדרציות בשנה הבאה. הזוכה של היום בלילה תוכר בתור זוכת קופה אמריקה סנטאריו אבל לא תגן על התואר שלה בשנת 2019 , בקופה אמריקה הבאה.

*

אז מי תנצח הלילה, האם לאו מסי יביא סוף סוף תואר בינלאומי ראשון לארגנטינה או שאולי צ'ילה תנקום בארגנטינה על ההפסד מוקדם יותר החודש ותשחזר את ההישג של שנה שעברה?

ליגת שוקי ההון- הכל קשור
סגל מאכזב

53 Comments

רומן 26 ביוני 2016

בטח זה ממש מעיק על מסי הידיעה שגם אם יזכה היום בטורניר, ולא משנה כמה ינסו אוהדיו להלל אותו והתקשורת ללטף, עמוק בלב הוא ידע תמיד שזה זה"כ טורניר ראווה..

ישראל 26 ביוני 2016

זה היה צפוי.
כמובן שאם הוא יפסיד – אז זה לא היה טורניר ראווה כלל וכלל (ראה תגובה 2…).

lose lose situation בשביל מסי

רומן 26 ביוני 2016

לגמרי

אסף the kop 27 ביוני 2016

רומן
לא נמאס לך לדבר שטויות ?

רומן 27 ביוני 2016

לא
גם בטורניר הראווה הוא לא מסוגל לזכות..

אסף the kop 27 ביוני 2016

מביכה הבורות שלך.

גיל 26 ביוני 2016

אם מסי וארגנטינה לא זוכים בטורניר הזה אז כבר שום דבר לא יעזור להם. הטורניר הזה די אסון מבחינת איך שהוא מנוהל. לא רק שמשחקים במקביל ליורו ולגמר הנבא, אלא שהוא גם בשנה אולימפית ולא כל השחקנים הטובים משחקים בו.

אסף כלשהו 26 ביוני 2016

גיל- זה ממש לא נכון. השחקן המרכזי היחיד שלא הופיע לטורניר הוא ניימאר כי ברזיל באמת רוצים לזכות באולימפיאדה הביתית (וגם אין להם זהב אולימפי מעולם)- אבל בינינו הנבחרת הזו משמימה גם בלעדיו (אגב- וויליאן וקוטיניו למשל דווקא כן היו, אז לא מדובר בהרכב משני לגמרי) ולראייה הם במקום השישי במוק' המונדיאל כרגע, וזה כשהוא שיחק ברוב המשחקים. יתר הנבחרות- כולל מקסיקו, צ'ילה, אורוגוואי, קולומביה וכמובן ארגנטינה שכרגע הן טובות יותר או לפחות משתוות לברזיל- הגיעו בהרכב הראשי כולל כל הכוכבים- חאמס, קוואדרדו, סוארס (שהיה פצוע אבל עדיין היה על הספסל), קבאני, גודין, צ'יצ'אריטו, גווארדדו אלקסיס, וידאל, מסי, מסצ'ראנו וכו'.

מבחינת העניין של התנהלות הטורניר- זו מהדורה חד פעמית לכבוד 100 שנה לקופה אז חד פעמית זה מקביל ליורו. אמנם עד 2007 היה בלגאן גדול בתדירות הטורנירים, אבל מאז השליטו שם סוף סוף את הסדר המבוקש וקבעו שהטורניר יהיה פעם בארבע שנים- בשנה שאחרי המונדיאל (בחירה מעולה כי ככה הנבחרות עוד לא עסוקות בטורניר מוקדמות המונדיאל המתיש של דרום אמריקה). ובאמת מאז 2007 יש לנו טורנירים רציניים שמקבילים ליורו מבחינת היוקרה (כלומר טורניר יבשתי שמתקיים אחת לארבע שנים והחברות בו לוקחות אותו ברצינות).
אני יכול להבין למה אנשים חושבים שהמהדורה הנוכחית פוגעת ברצינות הקופה, אבל לדעתי אם זה אכן חד פעמי (או לפחות פעם במאה שנה…) אז זה בסדר גמור, מה גם שהשורה התחתונה מבחינת הכוכבים שמשתתפים מראה שהטורניר הזה נלקח ברצינות (וזו גם תשובה לבחור מתגובה 1- זה ממש לא טורניר ראווה).

גיל 26 ביוני 2016

מרסלו, קאקה, ראפיניו גם לא משחקים מסיבות שונות ונראה שדוגנה החליט (או שהחליטו בשבילו) על הרכב יותר ניסיוני. גם בקבוצות אחרות היו שחקנים בולטים שלא משחקים כמו דיבאלה בארגנטינה.

אין לי בעייה עם המהדורה הזו אבל העיתוי שלה נוראי. אני חושב שעדיף היה לעשות טורניר בשנה הבאה גם אם זה לא יוצא בדיוק על ה100 שנה כי ככה יש שני טורנירים אחד אחרי השני ואז שלוש שנים עד להבא. אם היה 3 כל שנתיים היה יותר טוב.

יוסי מהאבטיחים 26 ביוני 2016

ושנה אי זוגית היא תמיד שחונה בהיבט ספורט בקיץ.
להתחרות ביורו, אולימפיאדה ווימבלדון והמעבר של זהבי זה פשוט טיפשי

גיל 26 ביוני 2016

את המעבר של זהבי הם היו שורדים נראה לי אבל זה באמת די מטומטם התזמון.

יוסי מהאבטיחים 26 ביוני 2016

קבלו תיקון- בלי המעבר של זהבי.

בעצם עם.

טוב, בלי

טיפה סרוחה 27 ביוני 2016

זה היה אחד מה0-0 המרהיבים.כל מאמן שמכבד את עצמו חייב להקרין לשחקנים שלו את המשחק,שילמדו מצ'ילה על עמידה נכונה על המגרש,ביטחון עצמי ותשוקה(שחשבתי שתדעך אחרי הזכייה הקודמת)

קארל מרקס אנד ספנסר 27 ביוני 2016

אחלה משחק. טוב משאר משחקי היורו עד עתה כולל ה 3:3. דיי ברור גם למה. עם הגלדיטורים של היום עשרה מול עשרה זה המתכונת לכיף

ד"ר רזי הופמן 27 ביוני 2016

מסי הוכיח שאולי הוא השחקן הכי טוב כיום בעולם אבל חסר לו משהו בשביל להגיע לרמה של מרדונה או פלה. החמצה כזו גורלית בשיא הקריירה ועצם זה שהוא לא משמש המנהיג שצריך היה להיות מראים שחסר לו משהו בשביל להיות הרוצח שהוא צריך להיות ולא משנה אם הוא מתופקד נכון או לא נכון בנבחרת ארגנטינה.

פו 27 ביוני 2016

סלח לי…
מראדונה החמיץ פנדל ברבע/שמינית גמר מונדיאל 90 מול יוגוסלביה…זה לא "הוריד אתו ברמה".
מסי הבקיע פנדלים מכריעים לא פחות (נניח גמר הקופה אמריקה בשנה שעברה) הרבה יותר מאשר החטיא.
כרגיל אם היגוואין לא היה משלשל ברגע האמת מסי כבר היה עם זכייה במונדיאל ושני תארי קופה אמריקה

ק. 27 ביוני 2016

פעם ראשונה בקריירה שהוא מחמיץ בדו קרב פנדלים

no propaganda 27 ביוני 2016

מסי החטיא לא מעט פנדלים חשובים אבל החמצה בדו קרב פנדלים זה לא משהו שאפשר לזקוף לחובתו, זה קורה לכולם. זה אפיךו ךא המצב שאפשר לאמר שמישהו אחר היה צריך לבעוט כי מסי בודאי בין 5 הבועטים הטובים של ארגנטינה.

קובי 27 ביוני 2016

במקום שייצא מראדונה יצא רוברטו באג'יו :(((

ColoColo 27 ביוני 2016

אושר…גם יש לנו נבחרת להגיע לרוסיה.

ניק 27 ביוני 2016

וכמנהיג הגדול שהוא, מסי מודיע שעה אחרי המשחק על פרישה מהנבחרת… נו, לפחות יודע לקחת אחריות

אחד 27 ביוני 2016

צעד קיצוני ולא חכם. לפרוש בגלל טורניר ראווה זניח, כשיש לו סיכוי לא רע בכלל לזכות במונדיאל הקרב.

גיל 27 ביוני 2016

נראה לי שהוא עוד יחזור מזה, אחרת זה מעיד על תבוסתנות ואי עמידה בלחצים.

אמיתי 27 ביוני 2016

בדיוק. היה פה פוסט של קאלימי על לוזריות. אז זה זה

no propaganda 27 ביוני 2016

הוא סתם רוצה לנוח, יחזור למונדיאך 2018, סטייל זידאן

רומן 27 ביוני 2016

:-)

גיל שלי 27 ביוני 2016

מסי דיבר עוד לפני הגמר על כך שההתאחדות הארגנטינאית היא מתחת לכל ביקורת, אמר שיוסיף אחרי הגמר. לי נראה שהפרישה היא אמצעי לחץ שאמור להביא לשינוי אמיתי בהתאחדות הכי מושחתת בעולם, אז כן, מדובר בצעד של מנהיג

אריאל גרייזס 27 ביוני 2016

ממה שהבנתי, פיפא השתלטה על ההתאחדות הארגנטינאית. בכל מקרה, זה נשמע לי כמו ניסיון שבמקום לחטוף על הראש על עוד גמר שהוא הפסיד בו, שכולם יבכו על זה שהוא עוזב ויתחננו שהוא ישאר (וקשה לי להאמין שהוא יוותר על מונדיאל עוד שנתיים)

karim the dream 27 ביוני 2016

אנחנו רק מנחשים כרגע. אני מסכים איתך שהוא יחזור למונדיאל, הוא לא נראה אחד מאלה שיחיו עם עצמם בידיעה שלא ניסו שוב.

הארכיון 27 ביוני 2016

התוצאה הסופית מפתיעה מאוד.
240 דקות מול צ'ילה בשני גמרים ואפס תפוקה לנבחרת עם אולסטארים דוגמת מסי, אגוארו ושות'.

לדעתי, זה אחד הבזיונות הגדולים בקריירה שלו.
להפסיד בטורניר שכל כולו נועד כדי להעניק לו תואר.
חבל שזה מה שייזכר ממורשתו בכל מה שקשור לנבחרות.

וודר 27 ביוני 2016

זה מדהים אותי כל פעם מחדש איך בני אדם כל כך בטוחים שכל העולם מתנהל וחושב דרך העיניים שלהם, עד שהם לא מסגולים לחשוב שיש אנשים ממש כאן לצידם שגם להם יש מחשבות משלהם ורגשות משלהם.
מותר למסי ולכל אחד אחר לפרוש מתי שרק בא לו ובעיתוי שהוא רואה לנכון, וזה נכון לכל ספורטאי כזה או אחר פדרר, בניון, או זלאטן. כולם גיבורים דרך המקלדת בבית להעביר ביקורת, לגדף, להקטין מי זה לברון?? קרי אגדה, יומיים אחרי, משחק אחד וכל מה שקרי עשה בשנתיים האחרונות נמחק כלא היה ולברון הוא המייקל החדש. לפני שמישהו כותב או מעביר ביקרות שישב וינסה לרגע לדמיין מה עובר בראש לאותו ספורטאי והאם זה באמת מעיד על משהו אותו רגע על קריירה שלמה. להעביר ביקרות זה קל מה איזה אפס איך הוא לא שם את זה בפנים??? שרובנו לא מסוגלים לעבור יותר מילד בן 16 בשכונה ולהבקיע עוד מעמדת נבדל.
לסיום כואב על מסי וארגנטינה, הזוי מה שקורה לנבחרת הזו בגמרים הפעם באמת היתה הרגשה שזה שלהם ובאמת הגיע להם. סל הכל הם עשו טורניר טוב מאוד, לכל אלה שעדין עסוקים בהשוואות המגוכחות האלה כן מראדונה לא מראדונה, תארו לכם רק את אותם כוכבים ואגדות מתנהלים עם עידן החשיפה ותקשורת שיש היום, שכל העולם על עוקב אחריכם ויודע על כל פיפס שאתה אומר או עושה, אני לא בטוח שכל אותן אגדות כדורגל היו עדין אותן אגדות, ולמי שרוצה הוכחה קטנה, יש איזה רונאלדו אחד 1998, צרפת גמר מונדיאל, עד היום אף אחד לא יודע מה היה שם באמת אבל הבחור קרס בחדר הלבשה ,וזה עוד הרבה לפני עידן הפייסבוק והטוקבקים. חומר למחשבה

איברה 27 ביוני 2016

יפה. פורפורציות.

רומן 27 ביוני 2016

יופי, עכשיו אפשר סוף סוף לסמפט את הארגנטינאים שלמרות היותם רמאים בדרך כלל משחקים כדורגל נהדר ומלא תשוקה.
עכשיו שסוף סוף הבטלן עזב תהיה להם אחלה נבחרת ברוסיה.
זה יהיה פשוט נהדר אם הם יזכו בלעדיו.
אמרתי אלף פעם ואומר זאת שוב, שחקן טוב, דריבל טוב, סיומת טובה, לא עילוי ולא אגדה, סתם עוד שחקן טוב.

karim the dream 27 ביוני 2016

איפה המוח.. אתה ברצינות מאמין למה שאתה כותב? סתם שחקן טוב? אז מי מכל הנבחרת "האימתנית" התקפית של ארגנטינה שיחק טוב? מי סידר את ההזדמנויות בין עם בכדור חופשי או במהלך המשחק השוטף לשחקנים האלה? הוא אשם שהיגוואין עם מנטליות של בת 12? הוא אשם שאגוארו השחקן אולי הכי אוברייטד בהיסטוריה של ארגנטינה? הוא נחנק בדו קרב ואין ספק בכלל, אבל תהיה בטוח שבלעדיו אין להם סיכוי להגיע לרבע גמר במונדיאל הבא, אני חותם על זה (למרות שאני די בטוח שהוא יתחרט ויחזור).

רומן 27 ביוני 2016

אגוארו??? תגיד אתה מקשיב לעצמך? הבחור נותן 20+ שערים כל שנה ב EPL!
איך הוא אוברייטד??
לארגנטינה הסגל הטוב בעולם (אולי חוץ מבלגיה) חבורת כוכבים בכל מקום במגרש(אולי חוץ מהשער).

karim the dream 27 ביוני 2016

מה הוא עשה בנבחרת בשלושת הקמפיינים האחרונים? וכן, 20 שערים בליגה האנגלית זה יפה, לא מדהים. במיוחד השנה.

אתה אומר לי שאם אתה משווה את הסגל של גרמניה לארגנטינה לארגנטינה יש עדיפות? או אפילו מול ספרד וצרפת? איפה בדיוק? היתרון היחיד שלהם על הנבחרות האלה הוא מסי, ואפשר להוסיף את מסצ'רנו שאני אוהב מאוד, אבל הוא כבר לא רלוונטי כי הוא גם פרש וכנראה לא יחזור.

karim the dream 27 ביוני 2016

של תבין אותי לא נכון, היגוואין ואגוארו שחקנים טובים מאוד, והיגוואין נתן עונה מדהימה. אבל אי אפשר להטיל את כל האחריות על שחקן אחד כשאחד בגדר נעלם בכל טורניר בינלאומי והשני מפספס כל פעם במשחק חשוב וצמוד.

אנדר 27 ביוני 2016

כל עוד השיכורים שלכם ימשיכו להסריח את המגרש מוודקה אני גם כן בסדר עם זה

Guss 27 ביוני 2016

זה באמת לא נתפס, ההבדל בין האיכויות והיכולות של מסי בברצלונה ובארגנטינה.
קשה לומר שמסי לוזר, או אחד שנחנק במשחקים גדולים, אחרי 4 גביעי צ'מפיונס (3 מהם כשהוא השחקן המרכזי, וכבש ב-2 מתוך הגמרים), 4 גביעי מלך, ו-8 אליפויות. ונכון לומר שהוא נהנה בברצלונה מקבוצת-על, אבל בעונות רבות (ובטח במשחקים ספציפיים), גם כשהקבוצה עצמה היתה בינונית, מסי התעלה וניצח לבדו משחקים. גם כשהקבוצה גימגמה, מסי ידע פעמים רבות לתת את השער (או צמד, או שלושער, או בישולים מבריקים) המכריע, לפעמים ממש לבדו.
בנבחרת הוא פשוט לא מצליח להגיע לאותן רמות משחק, ובייחוד לאותה התעלות שבה הוא לוקח על עצמו את הקבוצה לניצחון. זוכרים את מראדונה ברבע הגמר ב-86' מול אנגליה? זוכרים את רונאלדו לפני כמה ימים נותן 2 שערים ובישול? זוכרים את זידאן בגמר המונדיאל ב-98? זוכרים את לברון במשחק 7? שחקני על שמבינים שלא משנה מה רמת הקבוצה, הם בעצמם לוקחים את כל השאר לניצחון. מסי כזה בברצלונה. נכון, היו לו גם נפילות (אין שחקן שזוכה תמיד), אבל היו לו כל כך הרבה הצלחות (אולי יותר מכל שחקן אחר אי-פעם ברמה הקבוצתית), אבל היו לו משחקי התעלות נפלאים (סתם כדוגמא, אחד מהם היה חצי גמר הצ'מפיונס נגד ריאל ב-2011).
אז למה שחקן כזה לא מצליח להביא את עצמו להתעלות בנבחרת? זה לא חוסר מוטיבציה. זה לא בהכרח רמת הנבחרת, כי ארגנטינה היא קבוצה טובה ומוכשרת, לפחות כמו יריבותיה, וכאמור היה מצופה ממנו להתעלות מעל כולם גם במשחק בינוני של חבריו. ההסבר היחיד שלי הוא חוסר היכולת שלו להתמודד עם רמת הציפיות של אומה שלמה. נכון שיש יותר אוהדי ברצלונה מאשר ארגנטינים, אבל איכשהו הלחץ העצום בברצלונה מצליח להתפזר. יכול להיות בגלל שהקבוצה כבר זכתה בצ'מפיונס כשהוא היה מאוד צעיר, יכול להיות בגלל תארי האליפות הרבים, זה לא לחץ כמו שהוא מרגיש בנבחרת. אני חושב שהלחץ פשוט משפיע לו על מהירות התגובה. שחקן כמו מסי, עם זריזות רגליים חד-פעמית, לא חושב במהלך מהלכים – הוא פועל באינסטינקט. המוח שלו חושב לעשות הטעיה, אבל הרגליים זזות מעצמן וההטעיה עצמה (מימין? משמאל? בין הרגליים?) באה באוטומט, ללא מחשבה מודעת. בנבחרת, הלחץ הגדול והמוטיבציה הנוראית פשוט גורמת לו לחשוב יותר מדי. הוא מתכנן במקום לפעול. האינסטינקטים והרפלקסים מואטים קמעה, כי הוא רוצה כל כך שהוא מפעיל את הראש במקום לנקות את הראש. יש שחקנים שזה מועיל להם. מסי מאבד כך קצת מהקסם

karim the dream 27 ביוני 2016

לחץ גדול אף פעם לא מועיל, והוא חייב לעשות כל כך הרבה בשביל הנבחרת בשביל שתצליח- הוא הפליימקר והסקורר הכי טוב שלהם, בעוד בבארסה הוא יכול לא לעשות עבודת הגנה ולשחק באחד התפקידים האלה, אך לא שניהם. הוא נתן משחקים טובים בטורניר הזה, וגם בגמר הוא היה לא רע, בטח ביחס לחברים שלו לנבחרת בהתקפה.

אבל באמת יותר מהכל, אני לא יודע עד כמה הוא מנהיג, תכונה שיש לשלושה מהארבעה שציינת (לדעתי רונאלדו מנהיג בכך שמשמש דוגמא למצוינות, אבל תנועות הידיים שלו והתסכל מכך שלא מגיע לו הכדור לא מסמל מנהיג בשבילי). בבארסה תמיד הייתה מסביבו קבוצה מגובשת מאוד, ואני לא חושב שיש צורך בדמות דומיננטית כפי שנחוץ בנבחרת.

Guss 27 ביוני 2016

מתוך הארבעה שציינתי, רק לזידאן היתה תכונה מנהיגותית שמשפרת בעקביות לא רק את רמת המשחק של עצמו, אלא של חברי קבוצתו. מראדונה, לברון ורונאלדו, 3 עילויים שידעו לקחת משחק על עצמם, לאו דווקא ידעו גם לסחוף את חבריהם להתעלות (מראדונה איפשהו באמצע, תלוי באיזה שלב בקריירה).
מסי ידע לא פעם להעלות גם את רמת חברי קבוצתו. אגב, לא רק בברצלונה אלא גם בנבחרת. העובדה שארגנטינה מצליחה להגיע ל-3 גמרים רצופים היא במידה רבה בזכותו. אתה צודק שהוא לא מנהיג במובן שמרים את חבריו מוראלית, נוזף בהם כשצריך, נותן הכוונה תוך כדי משחק. אפשר לראות למשל איך וויין רוני משמש בדיוק בתפקיד הזה בנבחרת אנגליה הנוכחית. אבל מסי מצליח להנהיג פשוט על ידי משחק עילאי – מסירות נכונות, מיקום טוב, לחפש את הכדור. אין דבר שמעלה את הביטחון של חלוצי ברצלונה כמו מסירת אומן של מסי שמשאירה אותם לבד מול השער לגול קל. ושוב, בנבחרת איכשהו זה מתפספס (אפשר לרדת על היגוואין כמה שרוצים, אבל מה עם אגוארו?)

Guss 27 ביוני 2016

במשפט האחרון התכוונתי מתפספס בשלבי ההכרעה הסופיים

הארכיון 27 ביוני 2016

מסי הוכיח שהוא שחקן ענק בקבוצה מצוינת.
מסי גם הוכיח שכאשר הוא משחק בקבוצה טובה אך לא מצוינת רמת האפקטיביות שלו יורדת ולכן זה גורע מגדולתו כשחקן היסטורי.
עד שהוא לא יוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה מחוץ לברצלונה- הדיון עליו כשחקן היסטורי לא יוכרע.
הוא קיבל מתנה מפיפא בדמות טורניר ללא מתחרות ראויות ושוב נכשל.
רונלדו משחק בצד הקשה יותר של הגלובוס עם נבחרת הרבה יותר חלשה ועדיין הוא מגיע לאותם הישגים כמו הפרעוש (חצי גמר מונדיאל, גמר יורו, חצי גמר יורו). זה אומר משהו על מסי. הוא ממש לא לוזר אבל בטח שלא היסטורי בדרגת מראדונה, פלה או זיזו.
הדיון לגבי הגדולה שלו מול רונלדו- זה מה שעומד על הפרק עד שיוכח אחרת.

בני 27 ביוני 2016

נכון. כשרונלדו הגיע לגמר היורו זה לא היה עם שחקנים שזכו בליגת האלופות באותה שנה, או עם פיגו, שחקן נבחרות גדול בהרבה מרונלדו, זה היה רק רונלדו וכל שאר הנבחרת פח. שכתוב ההסטוריה שיש מההיסטריה השוואתית היא מגוחכת לחלוטין

אחד 27 ביוני 2016

ללא מתחרות ראויות? צ'ילה נבחרת נפלאה שעשתה בית ספר לספרד במונדיאל הקודם, וההדחה שלהם בידי ברזיל החלשה בהיסטוריה היא אחת מהתעלומות הגדולות של עולם הכדורגל.

ColoColo 27 ביוני 2016

תודה לאל…מיליון תגובות ואף אחד לא אומר שמולו עמדה נבחרת מצוינת ששלטה במגרש במחצית שניה ורוב הארכה, נבחרת שמסוגלת לנצח כמעט כל נבחרת בעולם. וידאל נתן את משחק חייו כך גם מדל, בראבו עצר את הכדור האחד שכל הדיון הזה היה הופך למיותר.

Amir A 27 ביוני 2016

כל פעם כשארגנטינה מפסידה טורניר גדול אני חושב על הגמר נגד הולנד ב-1978, על מריו קמפס ושות', על המשחק של ארגנטינה נגד פרו ומחייך. כל כאלב ביג'י יומו.

פאקו 27 ביוני 2016

זקנים שכמונו.

אסף the kop 27 ביוני 2016

היה אחלה משחק לדעתי

דודו פ. 27 ביוני 2016

מה שאני מנסה להסביר כבר שנים ואף אחד לא רוצה להקשיב, זה שמסי הוא הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים אך ורק בגלל המעטפת של ברצלונה. הוא גדל בתוכה מגיל 12, מוקף בכמה מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל האירופי בשיטה שהתאימה לו כמו כפפה ליד. בתוך השיטה הזו היכולת שלו ממוקסמת. ברגע שזיהו שם ירידה ביכולת שלו, הביאו את ניימאר ואח"כ את סוארס כדי לחפות עליו וזה עובד נהדר. ברגע שמוציאים אותו מהחממה הזו, הוא עוד שחקן נפלא, מצוין, לא יותר מזה ובטח לא הגדול בהיסטוריה.
חוץ מזה, להגיד שהוא הביא אותם לגמר זו בדיחה עצובה: חוץ מצ'ילה במשחק הפתיחה, הם ניצחו את פנמה, בוליביה, ונצואלה וארה"ב, לא בדיוק אריות הכדורגל.

אנדר 27 ביוני 2016

ממש ירמיהו

גון בארנס 27 ביוני 2016

קשקושי ביצים
קצת מזל בשני הגמרים והיו כותבים שמסי השחקן הכי גדול בהיסטוריה
תזכרו שארגנטינה הפסידו בפנדלים ןבפנדלים צריך מזל

אמיתי 27 ביוני 2016

זוכרים זוכרים… אבל בלי קשר לדיון החוכמה
היא לא להגיע לפנדלים

Comments closed