רמת טביב ג'

.

.

.

.

.

.

.

.

***

פוסט מאת איתן בקרמן

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

*

ברור שהסיפור הוא לא קשטן, אלא טביב. זה קצת טו מאץ'. יכול להיות שקשטן יתפוטר (לאן נעלמה המילה), והשאלות למה ומה הלאה יהיו מעניינות, אבל כך או אחרת הקאמבק של קשטן מהנבחרת הוא לא כלימה. גם העונה הנוכחית שלו בהפועל תל אביב היא לא כלימה. בטח בכלים שיש לו בידיים. ומסביבו.

יותר מדי ראיות מחשידות שהעסק בהפועל תל אביב לא ייגמר בטוב. השאלה רק מתי. מימינך רימון הלם, משמאלך שורת הדלפות, מולך סדרת כשלונות בליגה, מאחוריך נוהם הקהל. זה לא אומר שאתה אשם, אבל כן שאתה בצרות. במקרה כזה, מציעה לך תורת הזן, תאכל מעץ הדובדבן. לפחות תיהנה בינתיים.

מבחינתי, הילד שצועק שהמלך הוא ערום, זה איזה איש צעיר מממחלקת הנוער, שדיבר לספורט של וואלה!. מנהל לא בכיר מדי, שהחליט להוציא את מה שיש לו. והתגובה של הפועל, לגופו של אדם לא לגופם של דברים. והתגובות באתר. שידור ישיר מהמעיים של הפועל. לא מריח שם טוב.

אני לא מכיר את הבנאדם הזה, לא שמעתי עליו קודם, בכלל אני משתדל לא להבין בתככים בהפועל, אין בהם אפילו מעט מהקסם של עלילות בית"ר, גם לא של מכבי תל אביב. מבין שלוש הגדולות – למרות שהיא עוד רצה מעל התהום כמו בסרטים מצוירים – הפועל היא המועדת המובילה ליפול. ניר לוין זה כדור הרגעה מושלם, הנשיא שחר זה פסל בטון שמנסים למשוך בחוטים. בית"ר זה הולילנד, זה ליגה אחרת.

אפשר להפיל את זה על האוהדים של הפועל, אבל הולך ומסתמן שמשטרו של טביב לא יחזיק עוד הרבה. שאחרי המהפכה יחולו קרבות בין הסיעות השונות, עד למשטר הבא. זה לא בהכרח יקרה מחר בבוקר, אבל אם זה ייגרר יותר מדי הם באמת יגמרו כמו כפר סבא.

*

איתן בקרמן ב"דה באזר"

"דה באזר" בפייסבוק

 *

 

ליגת שוקי ההון: שנה חדשה ואין חדש
הידד, עתידנו מאחורינו! / עדי מאירי

48 Comments

אדם בן דוד 8 בינואר 2012

אני דווקא כן אוהד הפועל. ואני דווקא כן מתעניין בסחלה שמסתובב אצלנו. ואני קורא אדוק של דה באזר (יהלום של איכות בתוך הביב של עיתונות הספורט בארץ). ומתוך כל זה אני הייתי רוצה לדעת: מתוך הכרות של רבים מהכותבים (והמגיבים) פה עם המצב בארץ- איך האוהדים יכולים לפעול?

הרי ברגע שמתקוממים נגד טביב והשכונה שלו – מייד מקוטלגים כאנרכיסיטים, אנטי ציונים וגזענים (כנגד תימנים) ואם נשב ונשתוק – סופנו יהיה בהקמת הפועל בלומפילד. אז איך קובעים קוים אדומים לבעלים שהורס כל חלקה טובה במועדון? ואין הכוונה לתוצאות- הכוונה לדרך הניהול.

תודה מראש על העצות.

יונתן 9 בינואר 2012

פישי?

הופמן 8 בינואר 2012

אופטופיק, או שלא:
אני גיליתי היום שאפשר לתרום לניצולי שואה חסרי כל, דרך עמותה של אוהדי הפועל ת"א: http://red-workers.com/actions.html
יש עוד עמותות כאלה של אוהדים? שאפו.

אדם בן דוד 8 בינואר 2012

אופאופ טופיק- יש אוהד הפועל בשם שחר שכבר שעבר תאונת דרכים לפני כארבע שנים ומאז נזקק לזריקות שלא נמצאות בסל התרופות. כבר שנתיים שלפני כל משחק אוספים האוהדים פחיות עבורו. אותו שחר רצה להודות לכל אלפי האוהדים שכל משחק עוזרים לו. הוא רצה לפרסם את המכתב ב"אדום" שהוא עיתון האוהדים שמחולק לפני המשחק- הוא לא לקח בחשבון שהיותו חלק מאותם אוהדים שמתנגדים לההנהלה הנוכחית (באופן אירוני- דווקא עמותת פועלים באדום היא אחת מהמוקצות הראשונות של ההנהלה החדשה) תמנע ממנו לפרסם. כן- ירדה הוראה מפורשת מההנהלה לא לפרסם מכתב תודה על תרומה של פחיות לאוהד שזקוק לזריקות. הסיפור הנ"ל רק מחדד את שאלתי- מה ניתן לעשות? כיצד אני, כאוהד הפועל ת"א, יכול למחות כנגד הנהלה שמתוך שיקולים שכאלה, מנסה לחבל בפיעילות מבורכת כמו פועלים באדום, ועדיין לא לצאת גזעןאנרכיסטכל גנאי אחר (ואולי אפילו "יפה נפש" רחמנא לצילן)?

אסף THE KOP 8 בינואר 2012

מדהים

מרגש

הזלתי דמעה

השניה ה-38 היא החביבה עלי:

http://www.youtube.com/watch?v=KYK-aw1DCp0

אפריים 9 בינואר 2012

תשמע, אני ממש רוצה להגיד דברים טובים ודומים על אוהדי בית"ר.
ברצינות. אני מניח שאני לא לבד.
בוא תתגבר רגע על הצורך בהעלאת הקטע מיוטיוב ותראה לי דוגמא דומה למשהו שאוהדי בית"ר עושים.
אתה יודע, משהו קטן בשביל הקהילה. בשביל בני אדם. בשביל הנזקקים.
מבטיח להמשיך ולבקש.

כסיפוביץ 9 בינואר 2012

מה קשור אחד לשני?
יש כאן כמה אוהדים של בית"ר שכותבים באתר אז בבקשה ממך…
בסופו של דבר שני מחנות האוהדים ששרים שירים ומצדיעים במוהל יד צריכים לעוף לכלא.
גם אם זה מחיפה או מנתניה.
אל תהפכו את זה להתנצחות אינפנטילית.
את הסרטון שאסף העלה צריך להראות למשטרה ולאנגלה מרקל

אפריים 10 בינואר 2012

כסיפוביץ, מקווה שתקרא את זה.
כמו שאמרת- מה קשור האחד לשני?
אני מסכים לחלוטין עם מה שאמרת על נקיטת יד קשה, רק שזה ממש לא קשור. וגם אין לי כל כוונה להפוך את העניין להתנצחות אלא להפך.
דעתו של אסף בעניין היא ברורה. כל מה שאמרתי/ ביקשתי היא לראות צדדים אחרים של הקהל של בית"ר. הוא טוען שאוהדי הפועל מצדיעים במועל יד (ממש מקווה שזה לא נכון, זה עושה לי בחילה רק לכתוב את זה) בזמן שכל התגובות לפניו עסקו בצדדים האחרים של הקהל של הפועל. אני באמת (שוב, באמת! בלי טיפת ציניות או ביקורת) רוצה לראות שיש צדדים אחרים לקהל של בית"ר.

ברור לי שיש עוד אוהדים של בית"ר שכותבים כאן. איך זה רלוונטי? יש לי אחים (חלקם בדם, חלקם בנפש) שאוהדים בית"ר, הפועל, מכבי, חיפה, פ"ת, נתניה. אז אסור לי להציב בפניו מראה כשם שהוא ניסה לעשות?

כדי לסיים את זה בפשטות, אם אתה מכיר פעילות של אוהדי בית"ר למען הקהילה/ נזקקים אני אשמח לשמוע עליה.

כסיפוביץ 10 בינואר 2012

אפריים
בעניין אוהדי בית"ר היו כאן אין סוף דיונים בזמן האחרון והרבה אנשים טובים סובלים מהמצב הבלתי נסבל ביציע של ה"קומץ".
בעניין התרומה לקהילה אני כמעט בטוח שכל קבוצה גדולה תורמת את חלקה בין אם זה בגיוס תרומות או בין אם זה בביקורים במחלקות ילדים בשניידר.
לגבי התרומה של אנשי בית"ר תצטרך לשאול אנשים שמגיבים כאן כמו דויד ירושלים, שבי כהן ואפילו אלפסי כי אני ממש לא מעורב.

בסופו של יש אנשים טובים בבית"ר בחיפה, בתל אביב וכו'.
אני לא אוהב את ניסיון ההתנצחות האין סופית מי יותר צדיק [ולא טוען חלילה שאתה מנסה].
סתם מן התגובה שלך הראשונה היה נקרא כאילו אתה מחפש צדדים טובים באנשי בית"ר וסלח אם הבנת הנקרא שלי הייתה לקויה. ;-)

אפריים 10 בינואר 2012

:)

בוב השקט 11 בינואר 2012

אסף

קודם כל, האנשים שריססו את הכתובות ושאר המעשים המוצגים בסרט הם טינופת אנושית בדיוק כמו אוהדי בית"ר שנוהמים ומציעים בננות לטוטו תמוז.

אבל… כנראה שיש לך (וליוצרי הסרט) בעיה חמורה בהבנת המושג "גזענות". זה באמת לא כל כך מסובך. אוהדי מכבי אינם גזע ולכן קריאות נגדם (נוראיות ככל שיהיו) אינן גזענות.

אגב, בשל החוק החדש שנועד בכלל כנגד החרדים ושקובע ששימוש בזכר השואה ובמילה נאצי כמילת גנאי הן עבירות, בקרוב תהיה דרך להלחם בתופעה הזו (שהיא אכן מזעזעת).

אבל להאשים כרגע את בית הדין שהוא לא הוגן כי הוא מאשים את אוהדי בית"ר בגזענות ואת אוהדי הפועל לא זה פשוט חוסר הבנה.

דרור רייכר 8 בינואר 2012

אדם –

במקרה של טביב – איש עסקים שזיהה הזדמנות עסקית והגיע להפועל ת"א כדי לגזור קופון וללכת, ואחד שהמניעים שלו הם אגו וכסף – יש רק דרך אחת אפקטיבית עבורכם.

אתם יכולים למחות ולהפגין אבל ככל שתהיו יצירתיים יותר, ככל שתמשכו יותר תשומת לב והפנים של טביב יהיו יותר בכותרות, אתם תאריכו את הזמן בו תצטרכו לסבול ממנו.

כי בלי הפועל ת"א הוא בסך הכל עוד איש עשיר. כמוהו יש עוד עשרות אלפים. עם הפועל ת"א הוא אלי 'פאקינג' טביב. מותג.

עד שלא תפגעו לו בכיס ותהפכו את הפועל ללא משתלמת כלכלית, ולא בדרך של אלימות אלא פשוט תפסיקו להגיע למשחקים, ועד שלא תהפכו אותו לנון-אישיו מבחינה תקשורתית ותחזירו אותו להיות סתם עוד איש עשיר (אבל עם עסק מפסיד), הוא ימשיך לא לספור אתכם.

וזה עצוב, עצוב מאוד.

אנונימוס 9 בינואר 2012

כל מילה בסלע. ואני אישית מיישם זאת כבר (בכאב לב גדול)

אביאל 8 בינואר 2012

את טביב, על אף ההיסטוריה הידועה שלו ביחס לקבוצות כדורגל, הכניס האוהד השרוף מוני הראל, שהפועל ואוהדיה יאכלו את הדייסה שהם בישלו לעצמם.
אני לא רואה בדיוק דרך איך להעיף את טביב מהקבוצה.

Sooner 8 בינואר 2012

אוהד? מוני אוהד את ניו באלאנס ואת עצמו. לא רואה אותו במשחקי חוץ

ערן לוי 8 בינואר 2012

אז זהו, נפלה החלטה? אוהד הוא מי שמגיע למשחקי חוץ?
ואיך נכנה את אלה שהפועל ת"א (או כל קבוצה אחרת לצורך העניין) חשובה להם ושלא מצליחים/רוצים/יכולים להגיע למשחקי חוץ או אפילו – שומו שמיים – לכל משחקי הבית? צופים? טרמפיסטים? בטלנים? מחק את המיותר?

אלקו 8 בינואר 2012

אדם, אין פתרונות קסם. מדבריך אני מניח שאתה מכיר את בנאנו ואת כל הזוועות שמתרחשות לנו מתחת לאף. כל הקווים האדומים כבר נחצו מזמן והסיפור האחרון עם השלט הוא הקש האחרון.
נקוטלג כאנרכיסטים ואנטי ציונים? שיקטלגו אותנו עד מחר. זה לא פשוט להעיף איש כמו טביב מהמועדון אבל מי שיודע מה קורה לא יכול לשתוק ובטח ובטח לא להצטרף לשורקי הבוווז, שבאופן מפתיע לא הפריעו למחאה אתמול בב"ש. כנראה שלנסוע עד באר שבע זה מאמץ מוגזם בשבילם.
צריך למחות ללא הפסקה ובגבולות החוק ובעיקר להשקיע בהסברה לאלו שפחות מעורבים במיץ של הזבל. הבוווז מקורו בבורות שלהם.

עופר פרוסנר 8 בינואר 2012

אני עם דרור רייכר כאן. הטעות הגדולה היא לחשוב שהפועל לא יכולה לגמור כמו כפר סבא. כי זה מאוד מאוד קל, וכל קבוצה יכולה ליפול קורבן לניהול גרוע או כושל (אני נזהר בלשוני), ויש מספיק דוגמאות מהעולם לקבוצות גדולות מהפועל שנמחקו.

אם האוהדים של הפועל רוצים להיפטר מטביב, הם צריכים להפסיק לקנות כרטיסים – זוהי הפעילות האקטיבית הכי טובה שאפשר לעשות.

אלקו 8 בינואר 2012

אולי תיאורטית אתה צודק, אבל זה לא מעשי.
מחאה מהסוג הזה לא תסחוף אחריה את רוב הקהל, בעיקר אם הקבוצה בצמרת ולכן גם לא תהיה אפקטיבית באמת. זו הסיבה שעניין ההסברה לקהל הרחב כל-כך חשוב.
ובהחלט שהפועל יכולה להתרסק עם אדם כזה בראשה, כמו הפועל-סל, לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא דוגמאות.

תומר חרוב 8 בינואר 2012

מה שטביב עושה, בהצלחה יש להגיד, זה הפרד ומשול בקהל של הפועל. מצד אחד קבוצת צמרת ורכישת שחקנים (נראית בעלת אינטרסים אבל בכל זאת) אבל מצד שני הרבה כשלים שמתחילים לצוץ בגלל הניהול. אז יש הרבה אוהדים שלא אוהבים את ההתנהלות אבל יש גם הרבה אוהדים שמוכנים לספוג את זה בשביל הצמרת והדרבי.
למעשה לאוהדי הפועל יש רק פיתרון אחד לאיך להתאחד כולם ולהשיג קונצנזוס כדי להחליף את ההנהלה. הם צריכים שמכבי תהיה טובה מהם.

ערן 9 בינואר 2012

זה לא טוקבק, זה מיני פוסט!
אני איתך, ואם על הדרך מכבי תיקח דרבי תפסנו שתי ציפורים במכה.

ניהול קבוצת כדורגל חייב להכיל איזשהם סטנדרטים מקובלים ההכרחיים לתפקיד. קשה להאמין שזה יקרה, בעיקר מפני שזה לא בהכרח עובד במדינות כדורגל נאורות יותר.

אדום בדם 9 בינואר 2012

גם אני רוצה שטביב יעוף מהפועל
http://www.facebook.com/tabib.go.home

קסיוס קליי 9 בינואר 2012

הרבה פעמים יורדים על אוהדי הכדורגל אבל אי אפשר לבלף אותם.
הפועל יקיאו את טביב.

האוסידון הזה הוא הדבר הכי דבילי שראיתי הרבה זמן.
הדרך שלו לא ישרה בהרבה מאוד מקרים וכמה שאנחנו לא סומכים עליו, אני בטוח שהשחקנים עצמם עוד יותר, וכך גם האוהדים.

לא סתם חזרו מולם מפיגור.
כמו שלא סתם חיפה חטפה שלישיות.

האנרגיה והפסיכולוגיה של הדברים הרבה יותר משמעותית ממה שמדמיינים.

off topic 9 בינואר 2012

ראשית, בתור אוהד הפועל ת"א מלידה, אני מוחה על הסיווג לפיו רק מי שבא למשחקים הוא אוהד או רק מי שבא למשחקי חוץ. יש המון סיבות למה לא לבוא למשחקים (מחירים מופרזים, תנאים םיזיים נחותים, אלמיות פיזית ומילולית, חוויה מפוקפקת, רמה ירודה של משחק וכו' וכו' וכו') ועדיין אפשר להיות אוהד.

בלי כל קשר, כבר תקופה ארוכה שאני פשוט לא מצליח להבין את העליהום כנגד טביב. הדבר היחידי שצריך להטריד את אוהדי הפועל ת"א בכל הקשור לאלי טביב היא העובדה שמדובר באדם שעד להגעתו לקבוצה כבעלים, לא זוהה כאוהד הקבוצה. כלומר, המסירות שלו לקבוצה עלולה לעמוד בספק ובצוק העתים הוא עלול להתנדף כמו יאמר או גאיידמק. זו הבעיה היחידה.
אגב, בניגוד ליאמר ולגאיידמק ישנן לא מעט דוגמאות של בעלים של קבוצות שהגיעו בלי זיקה לקבוצה והצליחו (איזי שירצקי ויעקב שחר, למשל). ואני מאמין שטביב ששם הרבה מאוד כסף על הפועל ת"א ירצה בהצלחת הקבוצה ויעשה הכול על-מנת שזה יקרה ובכל זאת…זה הספק היחידי.

יש לי תחושה שישנם לא מעט אנשים שמסיבות שונות ומשונות (גזענות, נאמנות לבעלים הקודמים, "ההפוך על הפוך" שאוהדי הפועל כל כך מתגאים בו ובתכלס הוא סתם מטופש וכד') רוצים שטביב ייכשל. חבל. בעידן שבו מכבי ת"א ומכבי חיפה נשלטות בידי טייקונים כלכליים, הפועל ת"א צריכה ספונסר טוב וחלק מהיכולת של טביב להיות טוב, קשורה בשקט התעשייתי שיתנו לו ולהנהלה שהוא ימנה. וברור שתהיינה טעויות, זה חלק מהעניין. אבל צריך קצת שקט.
אם הרעש הבלתי פוסק מגיע מכיוון התקשורת, זה בסדר. הם צריכים למכור עיתונים ופרסומות באינטרנט וארוחות בבלאק. אבל כשזה מגיע מהאוהדים, זה מאוד מצער.
אלמלא הקבוצה הייתה יקרה לי כל כך, הייתי מאחל לאוהדים לחזור לשנים "הנהדרות" של משה סיני או של הליגה הארצית או לימי בית ברנר העליזים. והכי גרוע, לתחילת שנות התשעים בהם הקבוצה פשוט הייתה לא רלוונטית לכלום.

תנו לאיש קצת זמן ושקט. זה הכול

אדם בן דוד 9 בינואר 2012

OFFTOPIC יקר,
התגובה שלך היא בדיוק הדבר ממנו אני כל כך רוצה להימנע.
אין לי בעיה שטביב לא זוהה כאוהד הפועל.
אני ממש לא אהבתי את הראל או קיבלתי ממנו איזה שהיא טובת הנאה- אני עדיין זוכר לו את שנות התשעים.
הבעיה שלי עם טביב היא דרך ההתנהלות שלו.
קשה לי לתמוך בבעלים- ותקרא טוב כי זה נשמע בדיוני- שהחליט לא לסבסד למנהל המשק אלי בואנו, אדם שמאז 1995,לאחר שירש את התפקיד מאחיו "יאשין", עוסק בשמירה על הגופיות ואיסוף כדורים אבודים (http://kav17.wordpress.com/2008/07/06/157/)מוניות. מדובר בפחות באלפיים שקל בחודש- והוא החליט שזה ביזבוז.
אני יודע שאני תמים- והעובדה שהכל ביזנס אמורה להיות ברורה למישהו בגילי- אבל בכל מה שקשור לאהדה של הפועל אני פועל מהלב ולא מהראש. אני בא למגרש (וכן- אני בא רק למשחקי הבית- יש גבול לכמה פאסים אפשר לקבל מהאישה) אני מאמין באמת שכולם נמצאים שם מהאבה. השחקנים באמת אוהבים את הקבוצה, הבעלים אוהב את השחקנים שאוהבים את המאמן וכולם אוהבים את הקהל שאוהב אותם. ברור לי שזאת שטות. אבל אנשים כמו בואנו- שמחרף את נפשו בנחלים ובשדות תירס בחיפושים אחרי כדור אימון כאילו היה זה הגביע הקדוש בעצמו- הם אלה שממשים אצלי את הפנטזיה הדו חודשית הזאת. ולהגיד לאדם כזה- תסתדר לבד, אם לא מתאים לך – תפרוש, אתה סך הכל איש משק- זה לזלזל ביחס שלי לקבוצה.
זאת כדוגמא אחת ואולי רומנטית ולא מציאותית לסיבות שבגינן אני הייתי מעדיף שטביב ימצא לו פרויקט אחר.
ולגבי שאר העצות- איך אני יכול להחרים את משחקי הקבוצה?
הרי בסופו של דבר אני אהפוך לאדיש. אני אפסיד את החלק הזה שבי, שאוהב ללא תנאי את הקבוצה, את החלק הרומנטי, הילדותי, התמים.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 9 בינואר 2012

באמת? זה הדבר היחידי שצריך להטריד את אוהדי הפועל? העובדה שהוא לא אוהד?
מה עם העובדה שהוא כבר פירק קבוצה בליגת העל? זה לא צריך להטריד אותם? הדבר היחידי שצריך היה להדאיג בשנה שעברה את אוהדי עירוני נהריה לגבי שאול אייזנברג היא העובדה שהוא לא אוהד נהריה?
מה עם העובדה שלא מכבדים הסכמים חתומים מול שחקנים? זה לא צריך להטריד את אוהדי הפועל?
מה עם זה שהקבוצה זקוקה נואשות לחיזוק ובעל הבית שלה החליט שהוא נוסע עד תום מועד ההעברות לחו"ל, בדיוק כמו שעשה בשנה שעברה? מה עם העובדה שלקבוצה אין מנהל כבר כמה חודשים כי הספונסר שמקיים את הקבוצה החליט שמדובר במותרות? תעצור אותי כשמשהו פה מצלצל לך מוכר.
אלי טביב לא שם שקל אחד בקופת המועדון. מעולם. תקציב הקבוצה מבוסס בלעדית על רווחים מהשנים האחרונות. אבל תמשיך לספר סיפורים על גזענות(מעולם אוהדי הקבוצה לא הואשמו בכך, עד שהגיע הגביר ממיאמי ורתם את הגזענות למסע ההכפשה המתוקשר שלו נגד אוהדי הקבוצה), נאמנות לבעלים הקודם, והפוך על הפוך(מה זה אומר בכלל?).
אל תדאג, עם האיש שרק צריך זמן, השנים הנהדרות שאתה מאחל לחזרתן יגיעו במהרה.

תולעת 10 בינואר 2012

הוא לא שם שקל בהפועל, הוא הביא לכם שחקנים שעשו דאבל. והוא עשה את זה תוך כדי שהוא מרסק את הפועל כפר סבא – רק שאז זה כנראה לא כל כך עניין אתכם. עכשיו הקבוצה בתקופה מקצועית רעה, אז פתאום מטרידה "ההתנהלות", וזה שהוא "לא שם שקל".

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 11 בינואר 2012

המחאה של האוהדים נגד טביב התחילה כשהקבוצה עלתה למקום הראשון, כך שמלכתחילה הטענה שלך היא שטות. איך הפועל ת"א ואוהדיה אשמים במה שקרה לכפ"ס אני לא מבין, אבל בסדר. כבר מאוחר ואני אחרי לילה ארוך, אני אלך לחפש את יצחק בן אהרון מתחת למיטה ואלך לישון.

תולעת 11 בינואר 2012

אתה מתכוון כשעלתה למקום הראשון שלושה מחזורים לפני סוף עונת 2009/10? אני זוכרת ששרקתם בוז צורם לקבוצה שלכם, אבל זה היה שני סיבובים קודם, ולשחקן צעיר בכלל, לא לטביב.

כסיפוביץ 9 בינואר 2012

אסף דה קופ
הקטע של הילדים מצדיעים במוהל יד צריך להיכנס למוזאון ישראל לדורות.
אתה יודע מאיפה זה לקוח?

אסף THE KOP 9 בינואר 2012

כסיפוביץ,

התקשורת האדומה לא תפרסם דברים כאלה, היא תסית ותחגוג על הדם של בית"ר.

האמת מתפרסמת במקומות אחרים:

דפדף לעמוד 40 למטה (ישראל היום 27.6.2011 – אלי סהר):

http://digital-edition.israelhayom.co.il/Olive/ODE/Israel/Default.aspx?href=ITD%2F2011%2F06%2F27

כסיפוביץ 9 בינואר 2012

אשרך
אני מקווה מאוד שהילדים האלה מתאמנים ב לחזק את שרירי הזרוע ולא את האונה הימנית הגזענית

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 9 בינואר 2012

התקשורת השמאלנית האדומה שלא תפרסם דברים כאלה היא המקור בו פורסמה התמונה הזאת(מעריב).
בכלל, אין דבר יותר מצחיק מאשר כל פעם שפרימו-סג"ל-סהר-שרף צווחים בתכניות הספורט המובילות במדינה אחרי גרפיטי של אוהדי הפועל שאם היה מדובר באוהדי בית"ר התקשורת הייתה זועקת עד לב השמיים. אני מתפוצץ מצחוק כל פעם מחדש.
יאללה, לישון. כבר מאוחר וצריך לבדוק שיצחק בן אהרון לא מתחבא לך מתחת למיטה.

אסף THE KOP 9 בינואר 2012

ישראל היום, לא מעריב.

קפיש, מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ'-נודניק ?

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 10 בינואר 2012

פורסם בזמן אמת במעריב. אני מבין שישראל היום העלו את זה באוב באחרונה? בטח זה היה בהקשר של אם אוהדי בית"ר היו עושים את זה התקשורת הייתה זועקת עד לב השמיים. על הבובה של ייבגני אובארוב כתבו?

אסף THE KOP 10 בינואר 2012

בית"ר זה לא מכבי.

אם אובארוב היה השוער של בית"ר באותו משחק, אז אולי היו מזכירים את התקרית בשורה עלובה, וגם זה, רק ב"על המשמר".

אתה טוען שפורסם ב"מעריב" – באותה מידה יכולת לטעון שבמקור פורסם ב"הארץ" ו/או במקבילו האנטי-ישראלי "הגארדיאן".
העובדה שאין עליה עוררין היא שאני הבאתי קישור לאתר של "ישראל היום", ואתה הבאת כראיה את מה שאתה חושב שאתה זוכר, אולי.

תולעת 10 בינואר 2012

זה פורסם במעריב, לדעתי אפילו עמיקם צילם את התמונה בעצמו.

אסף THE KOP 10 בינואר 2012

ואני אומר שזה פורסם גם ב"דיילי מייל" ובמקומון של טהרן.
איפה הקישור, הוכחה, גזיר נייר שלך, משהו ?

תולעת 10 בינואר 2012

http://www.nrg.co.il/online/3/ART/953/778.html

יש קישור לדיילי טהרן?

אסף THE KOP 10 בינואר 2012

יכול להיות שמדובר בכלל במקרה נוסף, שהתרחש בשנת 2005. אחרי הכל, אין קישור לתמונה המדוברת.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 11 בינואר 2012

נכון. גם יכול להיות שחוצנים בנו את הפירמידות. גם יכול להיות שאלטלנה טבעה בגלל פיצוץ במנועים. הכל יכול להיות.

אסף THE KOP 11 בינואר 2012

את אלטלנה הטביע רבין.

זיו 9 בינואר 2012

בתור אוהד הפועל כפר סבא:
מעבר ל"ניהול הכושל" של טביב, תמיד עלו טענות למעשים לא כשרים (אני נזהר בלשוני) שאולי קשורים לניהול כספים לא תקין או לנושאים אחרים. חוזים כפולים, העברת הניהול לחברת קש וכיוב'.

פרט לכך, בין האוהדים של הפועל כפר סבא תמיד מדובר על כך שטביב שגדל בשכונה פרפיריאלית בכפר סבא מרגיש צורך להתנקם באליטה האשכנזית שאולי לטענתו פגעה בו לאורך השנים. הדבר בא לידי ביטוי בצורה מאוד חזקה בתקופה האחרונה שלו בקבוצה – מצד אחד הוא הפסיק לתמוך כלכלית בקבוצה ומצד שני לא הסכים למכור אותה הלאה. התחושה היתה שהוא מנסה להרוס את הקבוצה. כשהוא עזב להפועל (ואת זה אני אומר מדברים ששמעתי משחקנים) הוא לקח הכל, משחקנים (דה סילבה, ידין, יבואה ובן לוז) ועד כיסאות פלסטיק ובקבוקי מים.

קסיוס קליי 10 בינואר 2012

ברור שטביב לא יחזיק מעמד.
זה כמעט כולם צפו.

הדורון צעצועון הזה הוא טיפוס מיותר ועד עכשיו ביצע רק דברים שליליים.
הוא לא גורם חיובי מחבר.

אם היו נותנים לקשטן לעבוד ולא מתחילים לשאול שאלות אחרי תיקו, הם היו במצב יותר טוב.

ההרגשה היא שהאוירה במועדון מחורבנת ואף אחד לא מחוייב.
קשטן עוד איכשהו החזיק אותם.

אבל כמו שאני מזכיר לא אחת ולא פעמיים, בקבוצת כדורגל, חגר ההלבשה הוא קריטי ואם המצב שם לא טוב זה יתורגם ל"מזל רע".

מדהים שבאותה עונה כל 3 הגדולות מגיעות לשפל חדש בכל פעם.

רק מראה כמה כדורגל הוא בלוף.

אם אני לוקח את הסגל של חיפה אני שם אותם טופ 3 בארץ רק בעזרת שפת סימנים.
הרמה בארץ היא בושה.

Comments closed