רמת טביב ג' (חלק 2)

.

.

.

.

.

.

.

.

***

פוסט מאת איתן בקרמן

לפעמים הדברים קורים מהר. בדיוק לפני שבוע כתבתי כאן  פוסט, רמת טביב ג' , בו הנחתי שהכסא של אלי טביב רועד מלמטה. שסופו מתקרב. זה עוד לא קרה, אבל הפעם זאת באמת חבטה רצינית, אחרונה בסדרה מהירה,  שיהיה מעניין לראות איך הוא קם ממנה. גבי קצרה זה בינתיים הפתרון. גבי קצרה יקצור את הדשא בידו האחת וירכוש שחקנים דרך הטלפון הנייד שבידו השניה.

עירד צפריר בבלוג הסמוך הגיש פה אתמול ניתוח מרתק לטעמי של מה שהמועדון עבר מהקיץ ועד סוף השבוע.  על רקע הכאוס שתואר שם  מרד ההנהלה פחות מפתיע, ובכל זאת מדובר בתופעה נדירה מאוד. מתי בכדורגל כאן, ובכלל, קמה ככה קבוצת מנהלים ומתפטרת תחת הטענה של ניהול כושל מצד הבעלים.

המקורבים לטביב עוד יזעקו שהכל פוליטי, בטוח שיש בזה משהו, אבל אי אפשר לטשטש תחת זה לתמיד. גם לא תחת הטענה, שיש אש לעשן שלה, שגם ניחוחות עדתיים היו קשורים להתנגדות לטביב אצל חלק מאוהדי הפועל (כמו בית"ר, כמו לוזון, אי אפשר להתכסות תחת ההצדקה הזאת עד אין סוף. היו מי שלא סבלו את לוני הרציקוביץ' בגלל הפולניות שלו, אז זה עשה אותו מוצלח?).

את הסימן הראשון לקריסה הממשית ראיתי בהתפטרות של מנהל קבוצת הנוער ניר בן אנו, בהסברים שלו ובתשובות של הפועל. אנשים מסוגו חייהם הוא המועדון. אם הם עוזבים, רקוב שם מאוד.

הפועל תל אביב זה מועדון שראה יותר מדי אירופה, במשך יותר מדי שנים, כדי שתתאפשר בו שכונה כזו. לאוהדי בית"ר ייזכר לתמיד, גם בימיהם הרעים ביותר, איך פיטרו את אלי גוטמן כשהוביל את הליגה.  זו היתה מחאה של פנתרים שחורים, בהפועל זאת המחאה של המעמד הבינוני.  כמו שאוהבים להגיד עכשיו.

סיני היה הסמל. הרעיון שיחזור לאמן זרק את קהילת לימים העלובים ביותר של המועדון מהבחינה הניהולית.  אם טביב היה איש הפועל, או באמת מעורה מספיק, הוא לא היה נופל בזה. אתה לא מציע את אריק שרון למתנחלי גוש קטיף. גם לא כדי לבדוק גבולות.

הקהילה שסביב מכבי תל אביב,  כשחזרה והתכנסה סביב מותו של אבי כהן ז"ל, היא שפטרה את המועדון מעונשו של זה אחרי הרבה מדי שנים.  עם כל הכבוד, יש גבול לכמה נמוך אפשר לרדת. להפועל יש קהל וקשרים שספק אם יתנו לה לרדת הרבה יותר מהעליבות הנוכחית שלה.  וכשכופים שחקן על מאמן קבוצת הנערים, כמו שסיפר בן אנו, זה הכי עלוב שיש.

*

הידעת:  שאלתיאל דאויל הוא השם בדרכון המזויף באמצעותו יצא אלי טביב את הארץ, למרות צו עיכוב יציאה (1991)

*

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

*

שבת הגדול (2): הקריירה של אלכס סמית'. התפיסה של וורנון דייויס.
ליגת שוקי ההון: פסיכולוגיה של שוקים וקבוצות

54 Comments

פרננדס 15 בינואר 2012

אני לא מבין איך קבוצה שאוהדיה תומכים/אוהדים/חברים בפרויקט הנהדר של הפועל תל אביב בגכורסל, לא מנסים לעשות אותו מהלך גם בכדורגל.
אותו אנלוגיה אני עושה בין הפועל קטמון להפועל י-ם סל, למרות שזה לא בדיוק אתו דבר.
בקיצור,נשגב מבינתי.

עופר פרוסנר 15 בינואר 2012

פרננדס – מהסיבה הפשוטה, שבסופו של דבר לנהל קבוצת כדורגל (על כל המשתמע מכך) הוא דבר הרבה יותר יקר. הרבה הרבה הרבה יותר יקר.

אפריים 15 בינואר 2012

פרוסנר, מצד אחד אתה צודק.
מצד שני, אומרים שטביב לא השקיע שקל מכיסו בהפועל תל-אביב (מלבד הכסף לקניית חלקו של הראל בקיץ) ולמעשה הכספים מהשנים האחרונות ממכירת שחקנים, כרטיסים ואירופה מממנים את כל הפעילות.
גם אוהדים היו יכולים לעשות זאת ולהערכתי למנף את הכסף בצורה יותר טובה והרבה פחות נכלולית.

אנונימוס 15 בינואר 2012

הוא עדיין מעמיד אבל את הערבויות בבקרה, ושם מדובר בכמה מיליונים.
אלו התחיייבויות שבהתארגנות נכונה, ועם התגייסות של אוהדים בעלי הון שיעמידו סכומים של כמה עשרות אלפים כל אחד, גם עליה אפשר להתגבר.
אבל זה מהלך בכלל לא טריויאלי, ובעיקר הוא דורש מהפך מחשבתי, מאחר שבתפיסת האוהדים בישראל (בהכללה) אותה טיפחו בשקידה כלי התקשורת בשנים האחרונות, להיות בעלים פירושו של דבר לזרוק מיליוני שקלים לפח כל שנה.
כמובן שמי שמתעמק טיפה בעובדות, יודע שמדובר בשקרים וחנופה לעסקנים דרג ג' ורמאים דרג א' מאלו שמציפים פה את הספורט מאז התפרקות ההסתדרות.
אבל תפיסתית, מרבית האוהדים עדיין חושבים שזה מהלך בלתי אפשרי.
וזה מה שחשוב, כי בלי זה אין את המאסה הקריטית הדרושה.

גם בהפועל כדורסל, קטמון וכל אלו, השינוי הגיע רק כשבאמת הגיעו אחרי שנים של הידרדרות לתהומות שלא יאמנו. כלומר רק במצב של ממש "אין ברירה".
זה מה שידרש כדי שזה יקרה גם באחד מהמועדונים הגדולים בכדורגל.

איתן בקרמן 15 בינואר 2012

לייק

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 16 בינואר 2012

ברמת העקרון מכיוון שקופת המועדון מלאה, טביב לא היה צריך להעמיד לבקרה ערבויות מכיסו, אלא רק להפקיד צ'קים שלא יפדו לעולם בשל המצב התקציבי. הבעיה היא במועדונים שאין להם את הרזרבות שהיו להפועל, מצב שאליו(אלמלא העפלה לליגת האלופות) תחזור הקבוצה לכל המאוחר תוך שנתיים, שזה גם לכל המאוחר יהיה פרק הזמן בו יתחיל טביב לחפש רוכש לקבוצה.

פרננדס 15 בינואר 2012

אין צורך בבעלות מלאה, ראה הכדורגל הגרמני. אפילו מספיק 10 אחוז. מה שחשוב שהאוהדים שיקימו את המועדון יוכלו לקבוע כי גם לבעלים שמחזיק ב-90 אחוז אסור לבצע כך וכך וכך , ואם לא מתאים לו שילך. וכמובן שמהצד השני אם האוהדים לא מוצאים משקיעים לקבוצה או שיוותרו/ישנו את האידאולוגיה בשביל הישגים ותארים או שיישארו עם הערכים אבל בלי ההישגים

Sooner 15 בינואר 2012

אתה מכיר בן אדם שיחזיק 90 אחוז מעסק ויהיה כפוף לרצונם של מחזיקי עשרת האחוזים הנותרים? מאיפה גירדתם את השטויות האלו?

Sooner 15 בינואר 2012

וגם כי להרים קבוצה כל בוקר זו בריחה מהמציאות

תולעת 15 בינואר 2012

אולי כי יש בערך אלף איש שהפרויקט הזה מעניין אותם, ואולי כי בניגוד לאגדות טביב דווקא שם לא מעט כסף בהפועל.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 15 בינואר 2012

המון כסף, שבעים וששה מליון שקלים לפחות.
כבר שנתיים שהפועל מתנהלת על סמך הכנסות העבר שלה, טביב לא שם מעולם אגורה במועדון.

תולעת 15 בינואר 2012

רק מהפסקנות שבה קבעת שהוא לא שם אגורה אין לי ספק שאין לך מושג.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 15 בינואר 2012

אם אתה מתקשה, קח חשבוניה, ותעשה את חשבון ההכנסות של הפועל ת"א בשנתיים האחרונות מהכנסות על ליגת האלופות, הליגה האירופית, מענקי מיקום, מכירת שחקנים, מכירת כרטיסים ומנויים, ספונסרים, טוטו והקצבות, ואח"כ תפחית מאותן הכנסות את סך ההוצאות. כל כתב ספורט, כל אוהד וכל ילד במדינת ישראל יודע שאלי טביב לא הוציא עד היום שקל מכיסו לטובת התקציב של הפועל ת"א. אז מה רוצה התולעת? כנראה מחפשת חכה.

תולעת 16 בינואר 2012

מאיפה אתה יודע מה ההוצאות של הפועל? כמה שילמו וכמה לא שילמו, לדוגמא, מהחוב שהיה להם לנתניה ולק"ש? כמה בכלל היה החוב? מה השכר של טוטו תמוז בדיוק, כולל כל הרכיבים (אוטו, דירה)? כמה עולים טיפולים פיזיותרפיים? כמה עולה מחנה אימון?

תומאס נוימן 15 בינואר 2012

כעת ברור שכל עוד הראל היה במועדון – ההתנהלות לפחות היתה שפויה.

מרגע שטביב זכה ב"במבי" והראל נושל סופית – התחיל הכאוס (וזה בלי קשר לרמה המקצועית של המועדון, שהיה צפוי שתרד נוכח עזיבת זהבי, דה-סילבה, ורמוט וכו'.

ועם כל הביקורת – אוהדי הפועל לא יכולים להתעלם ממה שטביב תרם למועדון – הבאת ארבעה שחקנים טובים מהפועל כפר סבא שסייעו לגוטמן להביא את הפועל להישגיה. חוץ מזה, למיטב הבנתי, טביב לא תרם דבר (הוא טרם נאלץ להוציא כספים מכיסו לטובת הקבוצה)

עופר פרוסנר 15 בינואר 2012

ההתנהלות עם הראל הייתה שפויה? הוא הביא את טביב, ועזר לפרק את הפועל כפר סבא.

Sooner 15 בינואר 2012

הראל הוא השקרן הכי גדול. מאוד שפוי הוא היה בסיבוב הראשון בשנות התשעים כשפירק את המועדון

תומאס נוימן 15 בינואר 2012

"פירוק" המועדון אז, הוביל להצלחות של סוף שנות התשעים ותחילת שנות ה-2000.

הבאת טביב נשאה פרי – דאבל, ליגת אלופות, קבוצה חלומית. להראל לא אמורים להיות סנטימנטים להפועל כפר סבא.

הטעות הראשונה של הראל היתה בצורת ההתקשרות עם טביב, אשר הובילה לצורך ב"במבי". הטעות השניה היתה ההצעה שהובילה להפסד ב"במבי". בסופו של דבר הראל ייזכר לדיראון עולם שכן מהלכיו השגויים הובילו לכך שהקבוצה בבעלות טביב כשליט יחיד – דבר שלאט לאט יוביל לריסוק טוטאלי של הקבוצה.

אנונימוס 15 בינואר 2012

אז אנחנו צריכים לאמר תודה להראל שפירק את הקבוצה בשנות התשעים והביא אותה לסף פשיטת רגל שרק סמי סגול הוציא אותה מהבוץ?
תודה מוני! אתה גאון!

Sooner 15 בינואר 2012

מה זאת אומרת "פירוק" במרכאות? מה נראה לך היה כל הפיאסקו הזה, עם רביבו וחיפה לדוגמא? אסטרטגיה ניהולית מבריקה? מה זה, מדובר בבקונין? ניהליסט מהמאה הקודמת? רק חורבן יביא תקומה?

עופר פרוסנר 15 בינואר 2012

נוימן – קח תקרא את הדבר הזה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-174468,00.html

עכשיו – הטעות הגדולה של הראל הייתה להכניס את טביב. כי אם שופט קבע שהוא לא ראוי לנהל קבוצת כדורגל, אז מה פתאום להכניס אותם לקבוצת כדורגל שאתה הבעלים שלה. המשמעות של הדבר הזה, בכל עסק, היא אחת: לשים זין על העסק שלך.

הראל החליט שלא מעניין אותו האופי והקבלות של טביב, הוא צריך כסף. את התוצאות אתה רואה היום. וכל הבכי וכל הנהי, לא ישנו את זה. דאבל וליגת האלופות וקבוצה חלומית זה דבר שנמשך למשך תקופה קצרה. ניהול גרוע כמו של טביב (ויש דוגמאות כאלה בעולם) זה משהו שיכול להימשך לתקופה הרבה יותר ארוכה.

מוני הראל, האוהד, עשה מעשה שלא ייעשה. אני רוצה להאמין שיעקב שחר, הבעלים של הקבוצה שלי, לא היה מכניס מישהו כזה לנהל איתו ביחד את הקבוצה.

איתן בקרמן 15 בינואר 2012

תאומים סגול רמון והחבורה הזאת, בתקופת קשטן וכו', שינו את הדי.אן.איי של הפועל. אחרי זה הם קרסו, הרבה אוהדי הפועל שונאים שנאה עזה את תאומים, אבל הם אלה שהפכו את הפועל למועדון מתקדם, איכותי, גם בתודעת האוהדים, ולכן קורה מה שקורה היום.

לא משנה מה הנסיבות, לבוא ולהגיד לאוהדי הפועל את המשפט "סיני במקום קשטן" זה המתכון לנפילה. קשטן, גם כשהוא לא בשיאו, זה לא שכונה. לפי מה שמתחיל לצאת עכשיו מהפועל, מה שהוא הוציא משם עד היום עוד יתגלה כהצלחה גדולה.

הביא את ניצן שירזי. בקומבינה לארבע חודש. במכבי ניר לוין היה בנוער, בהפועל ניצן שירזי מאמן ראשי. האו לאו קן יו גאט.

דניאל האמר זה רעיון גדול, דרך אגב.

Sooner 15 בינואר 2012

כן, עם הלוק מפיק סרטי פורנו שלו. רק שרלטן זר עוד לא היה לנו. חוץ מזה כבר עברנו הכל, בכדורגל ובכדורסל

אריאל 15 בינואר 2012

לזה קוראים – החטא ועונשו. אוהדי הפועל נהנו מפירות הבאושים של מה שטביב עשה להפועל כפר סבא – ועכשיו הגיע הזמן שישלמו על זה. הייתי שמח אם הם היו סובלים מאותו גורל שטביב המית על הפועל כפר סבא ויירדו ליגה אבל לצערי לקבוצה הזאת יש יותר מדי תומכים שיימנעו ממנה את העונש שמגיע לה ולאוהדים שלה שלא מחו בזמן אמת על ההגעה של טביב וקופת השרצים שלו איתו.
אני מאחל להם עוד הרבה שנים תחת הבעלות של אלי טביב.
גילוי נאות – הכותב אוהד הפועל כפר סבא

Sooner 15 בינואר 2012

איזה עונש מגיע לה? היא צריכה לרדת ליגה לא על המגרש? כי אם היא תרד ליגה על המגרש אף אחד לא יעזור לה. זה כבר קרה לנו.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 16 בינואר 2012

בקיצור, אתה מתלונן על כך שאוהדי הפועל ת"א לא עשו את העבודה שאתם הייתם צריכים לעשות.
השמועות על כך שהראל וטביב הגיעו ביניהם לסיכום על העברת אחוזי בעלות לטביב תמורת דה סילבה ידין ויבואה להפועל במקום העברת כסף לכפ"X הופיעה רק סמוך לינואר של אותה עונה, ואיש לא ידע על כך דבר קודם לכן, כשספק רב אם היה מדובר על כך קודם לכן. אם כך היה הדבר, סביר שגם ישראלביץ' שהיה מבוקש בהפועל היה מגיע אליה ולא למכבי ת"א. אני לא רואה מה היה אמור להיות תפקידם של אוהדי הפועל במשוואה גם לו היו יודעים על כך בקיץ, אבל באמת שהייתי רוצה לדעת איזה תפקיד בדיוק הם היו אמורים לשחק באמצע העונה בסיטואציה הזאת?

בוזו 16 בינואר 2012

טלקיסקי-מרקוביץ' יקר,

זכית בתואר "ההודעה המיתממת של העשור". באמת, אף אחד לא ידע? היו רק "שמועות"? מה הקשקושים האלו?

כאוהד כפ"ס (גילוי נאות)אני יכול להביא לך לפחות 5 אוהדים שלכם משער 7 ששמעו ממני בדיוק מה קורה. ו-וואלה – לא ממש עניין אותם.

אז אין בעיה, שלא יעניין, אתם לא חייבים לנו כלום. אני אבין אם מבחינתך שיפרקו את כפ"ס כל עוד זה עוזר להפועל. זה באמת לגיטימי.

הדבר היחיד שהיינו רוצים זה שתפסיקו ליילל כמה אתם מסכנים. ידעתם עם מי אתם עושים עסקים, ידעתם מה הדרך שלו, ידעתם שלא היה צינון – ובחרתם ללכת עם הבנאדם.

אז אני יודע שאוהדי הפועל ת"א קדושים בעיני עצמם, אבל האם אין לכם אפילו את היושר לומר "טעינו" וליילל קצת פחות…??

תולעת 16 בינואר 2012

LIKE

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 17 בינואר 2012

בקיצור, אתה בא בטענות לאוהדי הפועל תל אביב שלא הגנו על הפועל כפר סבא. מוזר, חשבתי שזה תפקידם של אוהדי הפועל כפר סבא. אם אתם הייתם יודעים "לייבב" בזמן, אולי מישהו היה שומע על העברת השחקנים בזמן.
בסדר, אוהדי הפועל תל אביב אשמים במצבה של הפועל כפר סבא. ד"ש לוויליאם.

בוזו 17 בינואר 2012

אתה ממשיך להיתמם, אני בא בטענות לאוהדי הפועל שהם בוכים עכשיו למרות שידעו מי האיש.

נו,שוין. היתממות זה אתם.

ד"ש לליהי טביב.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 17 בינואר 2012

אני לא צריך להיתמם, אני תמים. אתם לא שמרתם על הקבוצה שלכם ועכשיו אתם באים ומאשימים את כל העולם. למרות שלפי תפיסת עולמך כנראה ישבתם ושתקתם כי הרגשתם אשמים כי לא נאבקתם בטביב אחרי שהרס את עליה כפר סבא.

צור שפי 15 בינואר 2012

למה אי אפשר לקחת דוגמה מאירופה ולהביא איזה שייח ערבי שיקנה אותנו?

אלקו 15 בינואר 2012

בגלל הכיבוש

יואב 15 בינואר 2012

עם כל הביקורת שלי על לוני, הוא התעשת בזמן והפסיק את השותפות עם מאנה למרות שהיה זקוק בדחיפות למזומנים(סיטואציה מאד דומה למוני וטביב).
זה כנראה ההבדל בין אוהד אמיתי לבין לא.

עפר ויקסלבאום 16 בינואר 2012

"שאלתיאל" זה התרגום הכי טוב שהוא מצא ל- " קרואלה "?

שאלתיאל דאוויל 16 בינואר 2012

גם אני רוצה שטביב יעוף מהפועל!
http://www.facebook.com/tabib.go.home

אפריים 16 בינואר 2012

תולעת יקרה, טביב לא שם אגורה על הפועל.
הייתי מסביר לך בדיוק למה ואיך אבל אני פשוט ממליץ על הראיון עם ניר ענבר. מכוון אותך לפסקה העוסקת במשרד הכרטיסים לאן ובכסף שיושב שם.
http://www.haaretz.co.il/sport/israel-soccer/1.1618096
אפשר להמשיך לנסות ולחשוב כי יש עוד אופציות, שטביב שם כסף על הפועל ושאלו שהתפטרו הם הבעיה (או שבכלל קשטן הוא הבעיה). אני חושב שזו טעות והדברים החד-משמעיים בכתבה רק מחזקים זאת.

תולעת 16 בינואר 2012

קראתי, לא התרשמתי במיוחד. כשקבוצה כושלת מקצועית ומתפוררת תמיד יימצא מי שיטנף עליה (ראה למשל ההבדלים בין הראיון הזה לכתבה הזאת בעניין של אורמוש – http://www.haaretz.co.il/sport/israel-soccer/1.1474056). ענבר בעצמו מודה שהתפטר שנייה לפני שטביב פיטר אותו, כנראה כי מהצד של טביב ההתנהלות של ענבר נראתה קצת אחרת.
וזה שלאן ומסינג הם נבלות שכנראה עושות קומבינות על גב האוהדים עם רוב הקבוצות בליגת העל זה לא חדש, ובטח לא ייחודי לטביב והפועל.

rotem 16 בינואר 2012

באמת שכל עניין טביב לא מעניין והלוואי וימשיך לנהל את הפועל עוד שנים רבות כמו שמגיע לאוהדים הצבועים והצדקניים שלה.

אבל תיקון אחד אני חייב, גוטמן לא פוטר מבית"ר שהוא הוביל את הליגה. גוטמן עזב את בית"ר בפיגור של 9 נקודות ממכבי חיפה אחרי שקיבל 3 חתיכות מבניון פראליה וחבריהם. אחרי המשחק לחץ הדם שלו עלה לפתע ואז אחרי תקופת אישפוז ממושכת הוא עזב אז בקרמן לא לעוות את ההיסטוריה.

אלקו 17 בינואר 2012

שכחת לציין שהם עוכרי ישראל סמולנים קוקסינלים ואוהבי ערבים.
שכחת גם לציין שהנאצות נגד גוטמן התחילו כשבית"ר הייתה במקום הראשון. וזו לא הייתה מחאה, זו הייתה נאצה.

גם אני שמח בנפול אויבי, זה לגטימי ומתבקש. אבל אנשים כמו טביב אסור שיהיו בכדורגל.
זה לא ניהול כושל, שכונתי. זה ניהול פושע. וזה הבדל מהותי.
לא מעניין אותי בכלל איזה קבוצה אתה אוהד, הנזק בטווח הארוך הוא זהה לכולם.
וכן, אמרתי את זה גם כשהיינו במקום הראשון.

ירון 17 בינואר 2012

ארמת את זה גם כשהוא פרק את כ"ס
או שאז היית עסוק בלקבל 4 שחקנים שאולי הצילו אתכם מירידה?

בוזו 17 בינואר 2012

LIKE!!

אלקו 18 בינואר 2012

בוזו וירון היקרים,
אולי תקראו לי גם מיתמם, אבל אני מקבל את העובדה שרוב האוהדים לא עושים תחקיר מעמיק על בעלים שמגיע לרכוש את קבוצתם.
למיטב ידיעתי גם אוהדי הפועל כפ"ס לא מחו על החורבן שטביב השאיר בעלייה כפ"ס לפני שקנה אתכם.
התרגלנו כולנו יותר מדי ל"בעל המאה הוא בעל הדעה" וזה דבר שחייב להפסק.
אני לא רוצה להשמע כביורוקרט, אבל אם טביב עבר על החוק כשלקח איתו את השחקנים מכפ"ס להפועל (ואני די בטוח שכן) זה לא באחריות של אוהדי הפועל לעצור את זה, רובם בסך הכל אוהדים.
יש גופים כמו התאחדות ומשטרה שאמורים לחקור את זה והקלון יישאר גם על מצחם לנצח, גופים שמייצרים לגיטימציה לגורמים סרטניים בכדורגל שלנו. בחיים שלנו.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 17 בינואר 2012

להציל אותנו מירידה הם בטח שלא הצילו בהתחשב בזה שהם הגיעו בעונה אחרי זאת שהתמודדנו על הירידה. בנוסף בן לוז הגיע כשחקן חופשי. גם כשמגיבים לגופו של אדם ולא לגופם של טיעונים בעובדות יש לדייק.

Cabrio 17 בינואר 2012

איזו דרמטיות מפלסטיק. איזה נזק בטווח הארוך ייגרם לכולם? במקרה הכי גרוע הפועל תרד ליגה ואולי אף תלך בדרכה של הפועל כדורסל. איך בדיוק זה ישפיע על שאר הקבוצות? אשמח להסבר.

אלקו 18 בינואר 2012

לא אמרתי שהגורל של הפועל הוא זה שיגרום נזק לכולם, זה לא העניין.
מה שהתכוונתי זה שאנשים מסוגו של טביב אסור שיהיו בעלי קבוצות.
מנהל כושל זה דבר שיכול לקרות בכל קבוצה. זה קורה.
מנהל פושע זה סיפור אחר לגמרי. זה בדיוק ההבדל בין לוני לטביב.
אם אנחנו כקהל נצליח להעיף את הגביר ממיאמי לקיבינמט שהוא ראוי לו זה יהיה ניצחון חשוב של אוהדים שאולי יסייע בעתיד למנוע מאנשים כאלה להרוס לכולנו את החיים (הכדורגל).

בוזו 18 בינואר 2012

אלקו ומצ'ו:

נתחיל בנושא עלייה כפ"ס – לצערי התלונות עליו החלו אחרי שהוא בא אלינו וחבל שלא ידענו מה הוא עשה בעליה לפני שהגיע אלינו. לצערי לא היה כתוב על זה בשום מקום, בעוד שמה שהוא עשה לנו פורסם (גם אם לא מספיק לדעתי). ואם מר אלקו חושב שהיה צריך "תחקיר מעמיק" כדי לגלות מה שהוא עשה לנו – אז,כן,הוא מיתמם. היה רק צריך לקרוא עיתון.

מצ'ו – תתפלא, אבל עד היום יש אצלינו ויכוחים בין האוהדים האם עשינו מספיק כדי לבוא נגדו ואיפה טעינו. אנחנו הראשונים להודות שאולי לא שמרנו על הקבוצה שלנו מספיק. וגם אם תמשיך עם המנטרה השקרית שלך ש"אנחנו מאשימים את כולם" זה לא יהפוך אותה לאמת. אין לי שום תלונות אליכם שכפ"ס לא מעניינת אותכם. אני רק מבקש שתפסיקו ליילל כמו ילדות. ידעתם מי זה – ונפלתם. אני מאחל לך שתדע לבקר את ההתנהלות של האוהדים שלכם כמו שאני יודע, אבל אתה עוד שטוף מוח שבטוח שהשמש זורחת לאוהדי הפועל תל אביב מהישבן.

אז בסדר, אתם האוהדים הכי טובים בעולם, אתם סוציאליסטים, אתם חתרניים – אתם רק לא מסוגלים לקחת אחריות על הטעויות שלכם.

ד"ש לליהי,הא?

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 18 בינואר 2012

אני לא זוכר את השלב במאבק של האוהדים שלנו נגד אלי טביב שבו הוצאנו קול קורא לאוהדי כל הקבוצות לבוא ולתמוך בנו במאבקינו הצודק. מכיוון שהסיבה שאני לא זוכר את זה היא כנראה שזה מעולם לא קרה, ככל הנראה מה שאתה מגדיר "יבבות" הוא המאבק נגד טביב, שזוכה להד תקשורתי כי הוא מתרחש בעולם המציאות, לא בדיונים בפוגי דיו.

בוזו 19 בינואר 2012

לא, הוא זוכה להד תקשורתי בגלל ששמונים אחוז מתקשורת הספורט בארץ אוהדת הפועל.

בכל מקרה, מרגע לרגע הטיעונים שלך מגוחכים ומעייפים, אתה כנראה בהיסטריה קלה. ובצדק.

אני אפרוש פה.

מסרת כבר ד"ש למנהלת ליהי??

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 20 בינואר 2012

לא קלה, התמוטטות עצבים כללית. בן אדם שטוען שתקשורת הספורט בארץ אוהדת הפועל קורא לטיעונים כלשהם מעייפים. נו.

אלקו 20 בינואר 2012

בוזו, אולי זה יפתיע אותך, אבל בגדול אני מסכים איתך.
הגרעין הקשה של אוהדי הפועל התנגד לטביב מהרגע הראשון שהגיע לקבוצה, אבל רוב שאר הקהל לא הבין למה ולא היה מוכן לזה בגלל הטיעון השקרי ש"האיש שם מכספו" ו"בעל המאה …".
הקהל הרחב של הפועל זהה לכל שאר אזרחי ישראל, מאמין לאותו פופוליזם זול ולוקה באותו קפיטליזם מצחין.
למדתי טוב בשנתיים האחרונות לשנוא חלקים נרחבים מהאוהדים שלנו.

אבל אנחנו לא מייללים ולא מתבכיינים, כפי שאתה טוען.
אנחנו לא מבקשים מאוהדים אחרים לתמוך בנו, זה עניין שלנו כרגע.
אנחנו לא מאשימים אף אחד חוץ מטביב ועצמנו (הקהל הרחב).
אנחנו בסך הכל רוצים להעיף את האיש הזה לכל הרוחות ואני בסך הכל טוען שאם אוהדי הפועל יביסו את כוחות הרשע בקרב הזה, זה ישרת את כל האוהדים בישראל בטווח הארוך.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 20 בינואר 2012

על מה אתה מדבר, כל המאבק הזה שלנו בטביב הוא יבבה אחת גדולה. עלינו לנהוג כמו אוהדי הפועל כפ"ס- לשבת ולשתוק, ורק אחרי שטביב יסיים להחריב את הקבוצה ויעבור הלאה, להאשים את אוהדי הקבוצה הבאה שלו שהם לא באו לעשות במקומנו את המחאה בזמן אמת, ולהגיד להם שהם מייבבים. זוהי מחאה אמיתית! כפר סבא סטייל!

אלקו 21 בינואר 2012

עזוב, מצ'ו. אין טעם לריב עם אוהדי כפ"ס, זה לפספס את העיקר. גם יש אמת בטענה שהיינו צריכים להתעורר כבר בהתחלה ולא לחכות עד עכשיו.
שייקראו לנו בכיינים, הטענה המטופשת הזאת לא ראויה לתגובה.
כמו הטענה שהיינו גזעניים ואנרכיסטים עד לפני שבועיים וכמו הטענות על תקשורת אדומה.

Comments closed