מותר לסרב ליענקל'ה? (זה חוקי בכלל?)

מאת תומר חרוב (נתניה)

אומרים שיענקל'ה שחר רותח על קובי בלדב בגלל חן עזרא. לכאורה, שחר והנהלת נתניה סגרו על מחיר לפני כמה חודשים, אבל כעת בנתניה רוצים מיליון וחצי יורו על הכישרון הצעיר. מעבר לזה, בנתניה הציעו חוזה לשלוש שנים בשכר מאוד גבוה כדי להשאיר את עזרא אצלם, ועכשיו ההחלטה בידיו.

למעשה עזרא חתום גם כך לעוד שנה בקבוצה, אבל גם הוא יודע שאם לא יחתום על החוזה שהוצע לו, הוא לא ישחק השנה בנתניה, אלא יימכר לקבוצה אחרת. וזאת משום שבנתניה לא יהיו מוכנים לראות אותו הולך בחינם בקיץ הבא, כשהקבוצה אפילו לא זכאית לדמי השבחה בעבורו. המקרה הקצת מסובך הזה מכיל בתוכו כמה נקודות מעניינות לגבי ההתנהלות בכדורגל הישראלי מכמה גורמים.

ראשית, יעקב שחר. אני לא יודע אם שחר באמת רותח או לא. בכל מקרה, כבר התרגלנו לחמירות הסבר של נשיא הכדורגל הישראלי, שרותח בתדירות של מכונת קפה בתחנת מוניות. אבל אני יכול להניח ששחר מתוסכל. למה? כי הוא רואה שלא כולם מתיישרים לפי החליל שלו.

האבסורד הגדול ביותר פה זה ששחר מתייחס למועדונים בהם הוא משתמש כדי לחזק את קבוצתו (נתניה, בית"ר ובטח הפועל פתח תקווה בזמנו) כמקרי סעד, שזקוקים לגביר כדי להתקיים והוא רק שם בשביל הצדקה. לא בכדי האצטדיון בחיפה יקרא על שמו סמי עופר, האיש שיודע יפה יותר מכולם לתת עשרה מיליון שקל, לקבל מאה חמישים ועוד לדרוש הכרת תודה מכל העולם ואשתו בשביל השקשוקה שרקח. מבחינת שחר, העסקאות הקודמות בין נתניה לחיפה היו פילנטרופיה. אז עכשיו, כשמכבי נתניה רוצה לדבר איתו ביזנס, הוא מנסה לרשרש בקופסת הצדקה שלו.

*

מה שמעניין מהבחינה הנתנייתית זה השינוי התפיסתי שיש פתאום במכבי נתניה בנוגע למדיניות שימור ושחרור השחקנים. אני חייב להודות שכבר השלמתי עם מכירתו של חן עזרא לחיפה כבר לפני כחודשיים. זה היה ברור וטבעי, אבל איכשהו משהו השתנה.

אולי זו הייתה החוויה של משחק הפרידה מהקופסא ששינתה את התפיסה של כמה אנשים, כולל כאלה עם קצת כסף בכיס, שהיו מוכנים לשלוח את היד ולעזור במימון החוזה של עזרא, ואולי ההנהלה החליטה שהיא מוכנה לקחת כמה ריזיקות כלכליות כדי למשוך קהל והצלחה לקראת המעבר לאצטדיון החדש.

לפי מקור אמין, הוצעו חוזים ארוכי טווח לשלושה שחקנים צעירים בקבוצה. עזרא כמובן, וגם פיראס מוגרבי (שחקן נהדר, חשוב מעזרא לדעתי) ועומרי בן הרוש.

ההנחה עד לפני כמה חודשים הייתה שנתניה תמשיך להתבסס על שחקנים צעירים ולמכור אחד-שניים מדי פעם כדי לשרוד, אבל הקיץ הנוכחי מלמד אותנו שההנהלה הגיעה למסקנה שהברזל חם ויש להכות בו עכשיו ולא בעוד שנתיים. אירופה, איצטדיון חדש, מתחם אימונים, מאמן חדש ומקצועי והתמורות שחלו בכדורגל הישראלי בשנה האחרונה (שלוש מ"הגדולות" לא באירופה, וזו שכן מתפרקת) גורמות לאנשים להאמין שכוח חדש יכול לעלות מכביש החוף.

*

הנקודה השלישית  תתבהר השבוע לפי החלטת השחקן עצמו. חן עזרא הוא באמת כישרון נהדר, ולא רק שהוא שחקן טוב, המשחק שלו גם מאוד אסתטי, זה שחקן שקונים כרטיס בשבילו.

לפני שלוש שנים הוא פרץ  לתודעה עם משחק נהדר מול בית"ר ירושלים בו בישל שלושה שערים נהדרים. כמה ימים אחר כך קרע את הרצועה והושבת למרבית העונה, גם בעונה לאחר מכן הוא הושבת לכמה חודשים. מכבי נתניה דאגה לו כמובן, שלחה אותו לטיפולים ונתנה לו את הבמה גם ברגעים הפחות טובים, כשהיה צריך להתמודד עם חזרה לא קלה למגרש.

עם הצעה כספית נדיבה ומטענים רגשיים, עם האפשרות להפוך לשחקן מוביל בקבוצה ולסמל בעבור האוהדים, חן עזרא עומד כרגע בפני צומת. ולא רק הוא, גם הדימוי שיש לנו כלפי שחקני כדורגל. אם במקרים אחרים היינו יכולים להבין שחקנים שרוצים "להתקדם" ולעזוב מקומות כמו נתניה לטובת יענקל'ה שחר, ההונדה מתנה והלוקר האישי ב"קצף", כאן נדמה שהסיבות להישאר יותר הגיוניות מהסיבות לעזוב.

אם עזרא יבחר להישאר אולי זה אומר שהשתנה משהו בתפיסה לפיה הכדורגל הישראלי צריך להרכין את ראשו בפני קונצרן מאיר והאליפות של שירצקי וההצלחה של בני יהודה הן לא מקריות. אם יבחר לעזוב, נצטרך לחכות לגיבור אחר.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

***

תומר חרוב ב"דה באזר"

"דה באזר" בפייסבוק

בדד
לאט יותר, נמוך יותר, חלש יותר (עמית פרוסנר)

34 Comments

צור שפי 2 ביוני 2012

מ-ד-ו-י-ק. מאחל לעזרא ולכם שימשיך בנתניה ושהעונה הבאה שלכם תהיה עוד יותר מוצלחת מזו שהיתה. אומנם קשה לי לפרגן לקבוצות בצהוב-שחור אבל אם התגברתי על הצבעים הנוראים האלה בדורטמונד אז אין סיבה שזה לא יקרה גם אתכם.

MOBY 2 ביוני 2012

לא מקובל!!!
אתם רוצים להרוויח על שחקני בית? לקרוא תיגר? חוצפה ! :)
שיהיה בהצלחה הדורגל הישראלי רק ירוויח.

childish 2 ביוני 2012

התשובה היא שאסור להגיד לא ל"דון" שחר, אבל ברצינות בתור אוהד חיפה גם אני לא אהבתי את הרכישות הללו מבית"ר ונתניה שהוגדרו כתרומה, או שאתה מאמין שהשחקן שווה את הכסף או שלא. מכבי חיפה לא עמותת צדקה לעזרת קבוצות, אני באופן אישי לא באמת מאמין ששחר שילם כסף מיותר על שחקן רק בשביל לעזור לקבוצה אחרת אבל רק העובדה שהוא מתיימר לכך מקוממת.

אפריים 2 ביוני 2012

ניתוח מעולה.

שמעתי כבר טענות על זה שחיפה נכשלה השנה כי התחילה להתנהג בפילנטרופיה מוגזמת משל הייתה מכבי תל-אביב בכדורסל (לדוגמא-לשלם סכום מופקע על עזריאל שלא הביא כלום ולהשאיל ללא תמורה את פילאבסקי לבית"ר שהייתה בקשיים כספיים).

מקווה בשבילך שבאמת יש איזה שינוי בכיוון ההתנהלות של נתניה. לפני שבועיים שמעתי את בלדב מדבר על תקציב של 17 מיליון ומדיניות שמטרתה לשמור על הקיים. אם יגיעו משאבים שיאפשרו גם התפתחות, יכול להיות מעניין ב"איצטדיון לעילוי נשמתה של 'קיקה'".

פרלה 2 ביוני 2012

אם הנשיא סגר עם בלדב בתקיעת כף, כולל סכום העברה, ואחר כך ההסכמה הופרה על ידי מי שנהנה בעבר מיחס חיובי מצדו של הנשיא, זה נראה לי קצת לא לענין לקרוא את הביקורות לעיל.
מיצאו לכם ארועים אחרים להיתלות בהם.

תומר חרוב 2 ביוני 2012

לא יודע אם הייתה תקיעת כף או לא. ואם חן היה נפצע במשחק האחרון של העונה הנשיא היה משלם?

פרלה 2 ביוני 2012

לניר הוא שילם בנסיבות דומות (אם כבר שאלת)

תומר חרוב 2 ביוני 2012

לא חושב שהיה משלם. בתגובה שלך אגב נמצאת הבעיה, בהתחלה חשבתי שאתה ציני אבל מה זה "נהנה בעבר מיחס חיובי מצד הנשיא" ? הנשיא שחר עושה טובות? הוא פילנתרופ הכדורגל הישראלי?

פרלה 3 ביוני 2012

"נהנה בעבר מיחס חיובי מצד הנשיא" זה לא טובות או פילנטרופיה אבל זה אומר שהסתדרו ביחד לא רע. סטנדרט היחסים של מכבי עם נתניה ובית"ר אחר מזה שעם הפועל ת"א, למשל (ולא רק בגלל התחרות). הציפיות הערכיות שלך מאדם שבשגרה יש לך מערכת יחסים מתפקדת איתו אחרות מהציפיות שלך מזר מוחלט או ממי שמסוכסך איתך.

דר' רזי הופמן 3 ביוני 2012

תקיעת כף היא חוזה סגור בפני החוק.
אם אכן היתה כזו לשחר יש עילה לתביעה משפטית בתואנה של הפרת חוזה.
קשה להוכיח שהיתה תקיעת כף אבל בכדורגל הרוב ארסים שמילה שלהם לא מילה!!!!
איחולי הצלחה לנתניה באירופה בכל מקרה.

אפריים 2 ביוני 2012

"הנשיא"? מה אתה, איתמר צ'יזיק?

תולעת 3 ביוני 2012

א. האם לרצונו של השחקן אין משמעות?
ב. בהנחה שקיבלו את הסכמתו של חן עזרא, לא מדובר בעבירה על איסור עריכת שיחות עם שחקן תחת חוזה?

ניתאי 2 ביוני 2012

אם אני חן עזרא, אני חושב שהבחירה שלי עדיין הייתה ללכת לחיפה. אולי זאת הבחירה הקלה, אבל היי, רובנו לא גיבורים.
בתור התחלה נגיד שאני ירוק, אז גם אצלי העיניים לא ניטראליות.
תמונת המצב שאתה מצייר בפסקאות האחרונות היא לא מלאה מהצד של חיפה. הוא יגיע לקבוצה שהחסרון הגדול ביותר שלה בעונה האחרונה היה שחקן בעמדה שלו, עם מאמן שמכיר אותו מבין אותו ומעריך אותו ועם קהל שכבר עורג לו ולא צריך הרבה כדי להפוך אותו לגיבור.
וזה בלי לדבר על הקבוצות. יכול להיות שנתניה היא כח שיפרוץ קדימה (הלוואי), אבל יותר סביר שעם חיפה הוא יצליח יותר. למרות העונה האחרונה.
בבחירה בין להיות סנכ"ל תפעול בסלקום לבין סמנכ"ל תפעול בגולן טלקום, עדיין יותר סביר לבחור בסלקום. ולא כולם יכולים או מוכנים להיות ניסן קפטה (סליחה על ההשוואה העלובה. נתניה היא ממש לא ראשון).

יואב 3 ביוני 2012

"קהל שכבר עורג לו"- אפשר לחשוב שמדברים פה על קרל הינץ רומיניגה.

מיכה 2 ביוני 2012

יופי של טור תומר… אף אחד לא עושה לנו טובה ואם כבר אנחנו עזרנו לחיפה שנתקעו בלי מגן ימני/בלם בשמנה שעברה ושחררנו להם את אוראל דגני באמצע העונה. אם על אוראל הוא שילם מיליון דולר הרי שעל החן התמורה צריכה להיות פי 3 לפחות….

יואב 3 ביוני 2012

אז אל תמכרו.
על מה הפוסט? על כעס לא מוכח של הבעלים של חיפה? והאם הארנק המרשרשים שלו לא תאם את הצרכים של נתניה באותן עיסקאות?
אם נתניה קונה בזול ומוכרת יקר זה נהדר.גם לסוונסי.
ואם חן עזרא הוא המלפפון החם אז לחיפה יש בעיה עם מחלקת הנוער שלה. ואלו בשורות טובות.

תומר חרוב 3 ביוני 2012

בהחלט תאם, אבל ככה זה כשזה ביזנס, לא פילנתרופיה.

כסיפוביץ 3 ביוני 2012

אני מסכים עם פרליה מעלי.
הפוסט כולו נוטף רגשיי נחיתות לא ברורים.

א. כל שחקן כמעט יעדיף מועדון כמו חיפה [הלוקרים הם בכפר גלים ולא בקצף]. בטח ובטח מול עונה לא ברורה שתהיה בנתניה.
המגרש החדש ובלי עטר מאפילים על עתידה של נתניה ואני שם ווינר שהם מסיימים את העונה שלהם כבר במרץ.

ב. בלי שום קשר אין שחקן ישראלי ששווה מליון וחצי יורו.
רק כאן שחקן עושה 3 בישולים אז הוא כבר דור העתיד.
קודם כל שירוץ 10 קמ ממוצע למשחק אחר כך אסכים לקרוא לו שחקן מקצוען.
אחרי הכל זה עוד ילד מהשכונה שיודע כמה טריקים וזהו כרגע.

לא מצליח להבין התלהבות משחקן כלשהו בליגה הזו…

אבאל'ה גיבור 3 ביוני 2012

מסכים עם כל מילה של כסיפוביץ.
די ליילל, כשקיבלתם הרבה מאוד (ולא מוצדק) על דגני וימפולסקי לא שמעתי את האוהדים המעפנים שלכם בוכים.
תגידו תודה שמישהו היה מוכן לתת על הטרנטה הזאת 2.5 מיליון ש"ח ואל תהיו חמדנים.
זה שאתם אגודה רקובה עם קהל מגעיל שגירש את יאמר מהארץ, לא אומר שכולם צריכים להתיישר כי אתם מחזיקים בעזרא.. בסוף הוא יבין שאף אחד לא ישלם לבלדב החמדן את הסכום שהוא דורש ויכנס לשנת הסגר בה כולם מפסידים..
אמר נכון כסיפוביץ – שחקנים שמהילדים עוד לא קרעו זוג נעליים כבר מוזכרים במשפט שכתוב בו מיליון ו יורו.. רק בישראל.
ומה הוא כבר עשה בכלל??

martzianno 7 ביוני 2012

כל מילה בסלע

אזי 3 ביוני 2012

מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מה הסיפור של הדמי השבחה האלה?
למי מגיע אותם ומתי?

עפר ויקסלבאום 3 ביוני 2012

תומר,
אני תמיד נהנה לקרוא את הפוסטים שלך.
בפוסט הזה, עם זאת, יש בעייה:
אם היתה הסכמה למכור לחיפה את חן עזרא, במחיר שסוכם, ובלדב חזר בו, מה לך להלין על שחר, שהוא כועס ? ( אהבתי את ההשוואה של שחר הכועס למכונת קפה בתחנת מוניות ).
ה – " צדקה ", " הגביר ", " הפילנטרופ " ושאר הכינויים בהם השתמשת, לא קשורים לעניין.

משה פינקו 3 ביוני 2012

תומר,
אני מצטרף לשבחים אכן טור נהדר שמתעסק בנושא שהתקשורת עושה כל שביכולתה להתעלם ממנו. אט אט נוצרת לה מכבי "עלית" תל אביב סניף הכרמל. בעבר כולם הרכינו ראש כשיענקל'ה רתח (ההשוואה למכונת קפה נהדרת), אך לא עוד הכדורגל בארץ הגיע לרמתו הנמוכה אי פעם, כל הקבוצות שוות ולכן אין שום סיבה למכור שחקן זה או אחר למועדון מתחרה (בעיני סכנין, חיפה והפועל רמת גן הן מתחרות שוות בערכן) הקהל של חיפה ירד מגדולתו ובכלליות אני צופה בעיות התאקלמות של עטר בחיפה. אם אני חן עזרא אני הולך על בטוח ונשאר בנתניה ומנסה בעוד שתי עונות לצאת לאירופה.

יונתן 3 ביוני 2012

שחר אמנם לא פילנטרופ, אבל אסור לשכוח שכן קיים המושג "יד רוחצת יד". תמיד צריך לעשות קצת זום אאוט ולא להסתכל על מקרה ספציפי כמקרה יחיד בתוך מדבר שומם.
אז כן, במקרה הספציפי שלנו כולנו יכולים לבוא ולהגיד "למה מי זה שחר? מה הוא חושב, שבגלל שהקבוצה שלו אימפריה והוא בעל הבית הכי שפוי ונורמלי פה אז אנחנו צריכים להתרפס בפניו? פחח", וכמובן שיענקלה הוא אדם הגון ובריונים לא יעניקו גביעי גלידה לבת של קובי בלדב מחוץ לגן.
אבל אסור לנו לשכוח שבסופו של דבר, נתניה היא קבוצה בלי בעל בית. היא קבוצה שמתנהלת בצורה מעוררת הערכה, אבל מספר טעויות בניהול ואנחנו יכולים לצפות בעוד שנתיים בעוד קבוצה במצבה של בית"ר. ואני לא סתם נותן את בית"ר כדוגמה, כי איציק קורנפיין מבין את העקרון הזה טוב טוב. שמעתם את קורנפיין מביע דעה על מנהלת הליגה? התשובה היא שלילית ולא במקרה. הוא מיישר קו עם יענקלה. אני לא אתפלא אם בעוד כל מיני סיטואציות קורנפיין חושב על טובתה של מכבי חיפה לפני שהוא מקבל החלטה. זה מה שהעניק לו מליון דולר על חן עזריאל, ועוד שני שחקני הגנה בהרכב בעונה הנוכחית. לפני מכירה של אריאל הרוש, לא משנה למי, קורנפיין יצלצל לשחר וישאל אותו אם הוא רוצה את השוער באותו המחיר. זה משתלם לו.

בשורה התחתונה קשה להגדיר מערכת יחסים שכזו "טבעית" או אפילו "רצויה" בכדורגל. אבל הכדורגל הישראלי הוא לא מדד ת"א 25 ומצבו רע, ובגלל זה תופעות שכאלו מסייעות לו להישאר בצורה כלשהי עם הראש מעל המים.
האם נתניה נוהגת בחכמה בהתנהלותה מול שחר? קשה לדעת. ימים יגידו. רק אל תשכחו שאת ימפולסקי חיפה קנתה בסכום גבוה (מישהו יודע/זוכר כמה?), והכסף הזה היווה חלק משמעותי מהתקציב של נתניה.

שלו 3 ביוני 2012

בשכונה של הכדורגל הישראלי, לקרוא למר שחר הגון זאת לא מחמאה.
הוא נמצא בסביבה כל כך רקובה שאי עשיית פשע הופכת אותו לצדיק.
מה שכן הוא מנצל את חולשתם של האחרים, הוא שאב כישרונות (בדרך חוקית, נכון) מכל מה שקיים.
הוא מנסה לנטרל את התחרותיות (או לצמצם אותה) ככל האפשר (כמו כל המועדונים הגדולים, בארץ ובעולם).
רק חבל ששכח שפעל לפני לא מעט שנים, מחלקת הנוער שלו הייתה היצרנית מספר אחת של שחקנים לקבוצה הבוגרת ולא זאת של הפועל פ"ת, בית"ר ירושלים או מכבי נתניה.
וזה גם מה שהפך את חיפה לאימפריה.
ואני מסכים לגמרי שבבוקר מוקדם יכול להיות שמר שחר רואה במראה את ש. מזרחי.

הופמן 3 ביוני 2012

בלי קשר לפילנתרופיה: אם היה הסכם, כתוב או לא כתוב, מחייב או לא, הגיוני שאחד הצדדים יכעס אם הצד השני יפר אותו. גם אני הייתי כועס אם בעל בית שסגרתי איתו על דירה יסכם פתאום עם מישהו אחר.
נראה לי שאנשים מחפשים בכוח את המכבי תל אביב של הכדורגל. מבחינת הישגיות, אין לי בעיה שנהיה כאלה. לצערי אנחנו ממש לא.
את הויכוח על דמותו של שחר אשאיר לכם. אני מרגיש שאני חייב לו הרבה יותר מדי ומעריך אותו הרבה יותר מדי מכדי שאוכל לבקר אותו בעיניים אובייקטיביות.

הופמן 3 ביוני 2012

אגב, זה ששחר כועס/מתוסכל בגלל שנתניה "כפוית טובה", וזה שהוא מרשרש בקופת הצדקה שלו – זו פרשנות שלך תומר או מבוסס על איזשהו ציטוט?

תומר חרוב 3 ביוני 2012

על פי גורמים במכבי חיפה(אני ניזון כמובן מהתקשורת).

הופמן 3 ביוני 2012

יש לינק?

הופמן 3 ביוני 2012

כי הגורמים היחידים שאני מצאתי (וחיפשתי) התנסחו דווקא אחרת לגמרי:
"אנחנו לא לחוצים. כשחן יחליט לא לחתום שם, נסגור איתו".
http://sports.walla.co.il/?w=/3825/2538091

תומר חרוב 3 ביוני 2012

http://one.co.il/Article/200628.html
וגם במעריב הופיע משהו דומה. והנה משהו בעניין ביתר בזמנו:
http://sports.walla.co.il/?w=/7/1845253

בני תבורי 3 ביוני 2012

ברדידות של הכדורגל הישראלי אני מעדיף לקבע את מעמדו של יעקב שחר כסמל למצוינות וערכים. גם מול החורבות שנותרו מקבוצת הכדורגל האהודה שלי, אני חוזר ומזכיר לעצמי שיעקב שחר, גם אם היה שותף בכיר ונהנה מפירות התהליכים שהביאו בסופו של דבר לקריסת המערכת, אינו האיש הרע בסיפור.
אני לא בקי בפרטי עסקת חן עזריאל ולא מוכן לנקוט עמדה מפורשת, אבל ביני לביני תמיד תהיתי איזה מחשבות עברו לשחר בראש כשמאיר שמיר פירק בשבילו את הפועל פ"ת. אפילו אצלנו בעדה אומרים לפעמים למישהו: תודה אחי, הגזמת בטובות שאתה מרעיף עלי, בסוף לא יישאר לך כלום.

תומר חרוב 3 ביוני 2012

למי שלא הבין, אני לא מלין על שחר שהוא כועס, זכותו לכעוס כמה שהוא רוצה. אני מלין על כך שהקולות מחיפה(לא אני) מנסים להציגו כפילנתרופ של נתניה ושל הכדורגל הישראלי שסובל מכפיות הטובה של היתומים ששכחו שהוא אבא שלהם. גם במקרה של ביתר, שחר הציג את עצמו כמי שדואג לאינטרסים של הכדורגל הישראלי, כאילו שחן עזריאל ואריאל הרוש לא נועדו כדי לשפר את חיפה מקצועית וכלכלית וכאילו שההשאלה של פיליאבסקי בחינם לא החזירה אותו עכשיו לחיפה משופשף יותר. נכון, זה שירת אינטרסים משותפים אבל זה מה שזה, אינטרסים.

כסיפוביץ- אפשר להגיד שאף אחד לא שווה את הסכומים האלה ובכלל תמחורים של שחקנים גם בארץ וגם בחול הם הזויים, מי באמת שווה מה? אבל ברגע שיש משא ומתן ונזרקים מחירים כאלו ואחרים, זכותה של נתניה לדרוש מה שהיא חושבת שהיא יכולה לקבל במקום אחר.

יונתן- נתניה הרוויחה מימפולסקי(אגב, לא נמכר אלא סיים חוזה ונתניה הייתה זכאית לדמי השבחה) ובעיקר מדגני אבל שוב, אף אחד לא עשה לה פה טובה. את דגני קנו כי היו לחוצים על שחקן הגנה ישראלי לליגת האלופות, את אדרי השאילו לנתניה כי היו לחיפה שני שוערים ועכשיו הם קיבלו שוער שני עם עונת ניסיון בצמרת ליגת העל. שוב, יש אינטרסים משותפים אבל במצב הזה האינטרסים מתנגשים והציפייה שנתניה תוותר על האינטרסים שלה מקוממת בעיני. ואותי ואת אוהדי נתניה לא מעניין מה בלדב סגר או לא סגר עם שחר, יש להנהלה מחויבות כלפינו לבנות את הקבוצה התחרותית ביותר שהמשאבים שלנו מאפשרים לנו.

בני, זה לא עניין של איש רע או איש טוב, בדיוק ההיפך. יש כאלה שמנסים להציג את זה כך ועל זה אני מדבר.

אזי, פחות או יותר כך. כרטיס שחקן ישראלי במועדון שמחזיק קבוצת בוגרים שייך למועדון עד גיל 23. אם נגמר לך חוזה אחרי גיל 23 אתה חופשי ללכת לאן שתרצה. אם תעבור לחול, הקבוצה שקלטה אותך לא מחוייבת לכלום, אם זה בארץ אז ישנה הרשאה לדרוש עבורך דמי השבחה שיקבעו או בין שני הצדדים או על ידי הוועדה למעמד השחקן. במידה והשחקן כבר עבר ועדה אחת אין מחויבות לתשלום דמי השבחה בפעם הבאה. לכן ניר נחום שכבר כמה שנים מושאל מאשדוד ועכשיו מבקש לחתום בנתניה בתור שחקן חופשי צריך לגשת לועדה הזו שתקבע אם וכמה דמי השבחה מגיעים לאשדוד שדורשת אותם(והם לא יקבלו הרבה כי הוא בקושי שיחק שם ושיחק בחוזים נמוכים מאוד). במקרה חן עזדרא זה לא תקף כי הוא עבר מטוברוק והייתה כבר בוררות לגביו.
קיצור, בירוקרטיה רצינית ואני אפילו לא בטוח שלגמרי דייקתי.

Comments closed