קונצ'רטו לחליל בסול מאז'ור מאת וולפגאנג אמדאוס מוצרט

.

איתן בקרמן / אל אל ישראל

שודר אתמול. משך הקטע: 16:23 דקות. שיאו בארבע הדקות האחרונות.

*

 

יומן אליפות צהוב-כחול (1): אופטימיות קוסמית בקרית שלום
אולמרט - בוא להציל את בית"ר

86 Comments

דורון קרמר 10 ביולי 2012

בערך פעם בשלושה חודשים מתקשרת אליי נציגת מכירות של מעריב ומנסה לשכנע אותי לעשות מנוי. אני כל פעם שואל אותה "זה עיתון חדש?". זו שיחת הטלפון שאני הכי מחכה לה בכל רבעון.

איתן בקרמן 10 ביולי 2012

שלח אותה אלי. גם אני רוצה.

פרדריק לאפמפה 10 ביולי 2012

מה שיפה זה שלקח להם עשר דקות עד שנשף המסכות נגמר. בהתחלה דיברו על משה אביב, חיים רמון, פרקליטות. כל מיני דברים ואנשים שהזכירו לי את חדשות הספורט עם מודי פרידמן. הכל היה מסביב למנה העיקרית. למי למי תמיד למי יש יותר גדול

אבל אז, אחרי עשר דקות של התחרמנות החל המשגל. איינשטיין חדר ראשון ועשה את המוב שלו- לצעוק משפט או הבהרה אחת ממש חזק. בן כספית המתין עד סוף השגעה כדי לומר את מה, שאני מניח, אנשים חושבים שהוא חושב- "אני עיתונאי דגול וחשוב. וזה שאני מתעסק בספורט ועיתונאיספורט זה מתחתיי". קופמן קינח את הריקוד שלו, קללות ברוטב בשר. הפסקתי להקשיב שתי דקות לסוף, אבל אני מקווה שפרימו גם לקח חלק באורגיה.

וכמובן שנפלא שבאתר של התחנה נתנו לינק ישיר שכולנו נוכל לחוות את הקונצרט.

אסף לאופר 17 ביולי 2012

אני חושב שהשאלה המהותית היא- למה לעזאזל מראיינים את בן כספית בתכנית ספורט? מה הקשר שלו לספורט, חוץ מהיותו מאוהד, מסור ככל שיהיה, של הפועל ת"א? רק בגלל שהוא עיתונאי ואוהד קבוצת כדורגל צריך לתת לו במה? במה שונה ראיון איתו מראיון עם אוהד כדורגל ממוצע משער 5?
אז אם מראיינים אוהד רק בגלל אהדתו, מה הפלא שהתכנית נשמעת כאילו היא מתנהלת בטריבונה?

גלן 10 ביולי 2012

.פרדריק. נשף המסכות זה של ורדי
מצד שני קרנבל החיות זה של סן סנס

גורדיטו 10 ביולי 2012

הייתי אתמול באוטו עם הילד שלי בן השש וחצי ולא האמנתי למה שאני שומע… למזלי הילד ישב עם הסמארטפון שלי, אוזניות באוזניים והקשיב לקליפים על כדורגל ביוטיוב ככה שהביוב עבר לידו.
גודל המאורע (או קוטנו) לא נעלם מעיניי, ואני שמח שהתייחסתם לזה כל כך מהר. בן כספית בלע את הלשון כשקופמן הזכיר את תיאודור אור ובאופן כללי היה יריב לא ממש שקול למשקל הכבד והברוטאלי שעמד מולו ולקומבינציה עם איינשטיין השואג והגועה מן הצד.
אני לא זוכר דבר כזה ברדיו, קופמן גורם לנתן זהבי להשמע כמו נערת צופים שמוכרת עוגיות ולימונדה והתחושה שלי אתמול, כשהאירוע התרבותי הזה התפייד לפרסומות בשעה שבע, היתה שקופמן מיצה את עצמו והוא נמצא בדרכו החוצה מהזירה המשודרת. האנטגוניזם כלפיו הולך וגובר וזמנו קצוב. או שלא…

MOBY 10 ביולי 2012

החלק העצוב שכולם צודקים.
ביבים, עיתונאי חצר, תרבות דיבור, השתקה, השאלות הנכונות,
אתה לא תלמד אותי, פאשיזם, סמרטוט ריצפה, בהמה, עיתונאי מטעם, לא עומד בסטנדרטים של….

MG 10 ביולי 2012

אני יודע שזה ישמע מגוחך, אבל זו אחת הסיבות העיקריות לכך שאני מעדיף להקשיב ל-102FM (אופירה ואייל).
לא שהרמה שם הרבה יותר גבוהה (אולי אפילו בכלל לא), אבל שם שמישהו מתחיל לקלל (ראה מקרה פרוסר אזגי שאפילו לא קילל את המגישים, אלא את אוסידון) אופירה מיידית מפסיקה את הראיון ומורידה אותו משידור.
אם רמה נמוכה אני יכול לחיות (בכל זאת מדובר בספורט ישראלי), אבל ברגע שהשפה ותרבות הדיון נעלמים אין הרבה ערך לתוכנית.

משה 10 ביולי 2012

אני שמעתי את הקטע עם פרוספר אזגי ב-102 , זה היה לא פחותמגעיל, נמוך וצהוב. כנ"ל קטע דומה שהיה שם עם חנן עדני, תת רמה ובהמיות לשמה, לא פחות מהסימפוניה הנ"ל.

שלו 10 ביולי 2012

על רקע זה,
צריכים להבין את החשיבות והאחריות שיש לכל כותב כאן.
אני מאמין שלכולנו יש רצון לראות ספורט ישראלי אמיתי.
באופן בו מתנהל וויכוח,
באופן בו מתנהל דיון,
באופן בו מנהל דיווח.
כיוון שלכולם ברור שניתן גם אחרת, צריך להכנס לסדק הזה בו הציבור (אנחנו) רוצים ספורט אחר.
ניתן אני חושב לדון כמעט על כל דבר בדרך אחרת (וזה כבר נעשה כאן).
צריך לבוז לאותם אנשים שלא מסוגלים להתנסח בצורה ראויה וחייבים להוריד את הדיון לרמת הרחוב.
היה יכול להיות גם משמח אם היתה עמדה לערוץ שמפרנס את אותם אנשים, ומביא יותר מודי בראון ופחות מהשאר.
יש לי ביקורת רבה על הפרשנים של ערוץ הספורט (מלר, שגיא ויעקובי) אבל אני מתקשה לחשוב על סיטואציה בו הם יורידו את רמת הדיון מבחינת שפה כל כך נמוך.

טימי 10 ביולי 2012

לא מבין למה שמעתי את הדבר הזה על הבוקר. מרגיש מחולל

amitpros 10 ביולי 2012

אין ספק שזה היה מעורר קבס ברמה זו או אחרת,אבל אני מעדיף את זה אלף פעם,לעומת העובדה המחליאה הרבה יותר שבערוץ עשר,בשעה 17:00 בערב מראים בתוכנית של רפי רפש הוצאה להורג באופן מלא,ועוד נותנים שישה שידורים חוזרים ותקריבים,שאף ילד לא יפספס.

אחד שקורא 10 ביולי 2012

גועל נפש. ומעניין לעניין באותו עניין, למי שבמקרה יצא לראות את תצוגת האימים של צביקה שרף מחוץ לאולם בית המשפט לפני יומיים (אני חושב), לא קשה לנחש מהיכן שואב צביקה את מקורות ההשראה שלו. האשמים הבלעדיים הם מנהלי ערוץ הספורט ו-103 שבוחרים להקריב את הספורט הישראלי על מזבח הרייטינג (הזעום). במדינות כמו ארה"ב ואנגליה אדם כמו קופמן לא היה חושב אפילו על לפתוח את הפה, מה גם שחצי מהדברים שהוא אומר הם פשוט שטויות במיץ.

יונתן 10 ביולי 2012

מבחינתי זה כמו מלחמת איראן עירק.
זה נבלה וזה טריפה.

גיל 10 ביולי 2012

זה כבר מעבר למצחיק ואותי די מפחיד. בהשוואה לזה, הכותבים ומהגיבים פה הן אמא תרזה.

ניר 10 ביולי 2012

מה שבאמת מדהים הוא הדרך שרדיו 103, במקום לקבור את עצמו באדמה מבושה, שם את זה בגאווה באתר שלו, עם כותרת "בן כספית לקופמן: "אתה איש ביבים! קופמן: "סמרטוט שכמוך! חתיכת אפס!"" – יענו, בוא תראו איך הכוכבים שלנו שיחקו אותה.

זה לא התרבות הישראלית ולא הספורט הישראלי (בעייתיים ככל שיהיו) זה %100 ה-ת-ק-ש-ו-ר-ת הישראלית. יש קופמנים וזהבים בכל מקום בעולם, אבל לא בכל מקום נותנים להם מיקרופון, ועוד מתגאים בלכלוך שיוצא להם מהפה.

חננאל 10 ביולי 2012

צודק, ניר.
באתי לכתוב כמעט בדיוק אותה תגובה.

מצד אחד, כל מה שבא לי זה להתעלם ממקרים כאלה – כי נמאס כבר להתעצבן וגם די נמאס לצחוק מזה (מיצינו את זה בשלב הראיונות עם אזגי בעונה החולפת).
מצד שני, אסור לקול השפוי לשתוק כי אז הקופמנים רק ייצברו עוד מעריצים (שימו לב לכל התגובות מהפיססבוק באתר של 103 – כולם משבחים את קופמן כמה שהוא גבר).

אזי 10 ביולי 2012

פעם קודמת שכתבתי תגובה דומה בא בורוביץ' וכתב לי ש"הציבור מקבל את מה שהוא רוצה"

משה 10 ביולי 2012

לא חשבתי שאני אגיד את זה אבל בורוביץ' צודק. תחושה קשה של הפרק הראשון של הסדרה BLACK MIRROR משתלטת עליי.

MG 10 ביולי 2012

משה, אני לא חושב שזה אותו הדבר.
פה מדובר על מה שהציבור רוצה כ"ליטרת הבשר היומית".
בפרק הראשון של מראה שחורה מדובר על לחץ ציבורי לשלם מחיר של מוסרי.
אז נכון שבסופו של דבר כולם נמצאים מול המסך, כי הם לא יכולים להתגבר על יצר הסקרנות, אבל זה לא שהיתה שם דרישה לתוכן מסויים, פשוט כי זה מה שמעניין.

אזי 10 ביולי 2012

אז למה לא משדרים פשוט פורנו בכל מקום!?
כולם ישמחו לקבל פורנו…

(ולפני שתגיד לי שכן משדרים – יש איזשהו גבול דק שלא מוכנים לעבור, גם בפרסומות, וגם בתוכניות היומיות, וגם בחדשות. וכל פעם שעוברים אותו, כולם מזדעקים)

משה 10 ביולי 2012

MG,
אני בעיקר מתמקד על סוף הפרק בו הרחובות שוממים כי למרות תחושה התיעוב מהמעשה כולם לא יכולים להפסיק ולהסתכל. אני מרגיש שגם העיסוק באנשים שפלים כמו קופמן, כספית, רוזן, איינשטיין, פרימו, אופירה אסייג וברקוביץ' הוא פורנו לשמו. אני אישית מרגיש שאני צריך להתקלח אחרי שאני מאזין להם.

חננאל 10 ביולי 2012

תגובת השנה מהדף של 103 –
"כמאזין קבוע של 103FM, זו אחת התוכניות הבודדות שגורמות לי לעבור ערוץ. " (יוסי בנבנישתי)

צור שפי 10 ביולי 2012

בקר, לא שמעתי את ההקלטה, הסתפקתי בקריאת התגובות. אני נוטה להשאיר את זה ככה. איכפת לך?

פאקו 10 ביולי 2012

1+

איתן בקרמן 10 ביולי 2012

צור, זו בחירה שלך, אם תראה את זה כסטנד-אפ אולי אפילו תאהב.

אולי תקשיב רק לשלוש השניות האחרונות, משהו כמו:

– תודה לך.
– תודה גם לכם.

הרג אותי הסיום הזה.

תומאס נוימן 10 ביולי 2012

שמעתי בזמן אמת ולא האמנתי למשמע אוזניי. זה היה בוטה, אפילו בשבילם. זה כמו תאונה קשה שאתה לא יכול להסיר ממנה את העיניים. ואחר כך, לאחר הפסקה קצרה לפרסומות, הם המשיכו, כאילו כלום, לנושא הבא.

מצד שני – לא צריך יותר מידי להתיפייף. יש מקום גם לדברים האלה במרחב התקשורתי (אם כי אני מסכים שעדיף לכולנו שזו לא תהיה תרבות הדיון בתכניות ספורט).

וקופמן, על אף היותו בהמה (והוא הראשון שיודה בכך) הוא עיתונאי לא רע ומרבית האג'נדות שלו במקום הנכון.

כספית אף פעם לא היה כוס התה שלי …

יריב ס. 10 ביולי 2012

שמעתי 3 שניות וניתקתי. למה לשמוע את זה? אני גם לא רואה יציע העיתונות – בשביל מה???

dtnsgl 10 ביולי 2012

שמעתי את זה אתמול בלייב בעבודה.
הקטע ההזוי הוא שאיינשטיין לא הפסיק את הראיון באמצע. זה הופך ליותר הזוי כשכבר בתחילת התכנית קופמן קילל את כספית שלא בפניו על מה שכספית כתב ואז כספית עלה לשידור חצי שעה מאוחר יותר.

וזה עוד כלום. הקטע הכי עצוב הוא שכספית הוא שדר ברדיו 103FM, והתכנית שלו משודרת בשעה 17:00, כלומר מיד לפני תכנית הספורט – משמע השניים נפגשים באופן קבוע (אמנם אתמול כספית לא שידור אך בכל זאת).
איך תחנה כל-כך וותיקה מרשה לעצמה ששני שדרים שמופיעים אצלה בעות שיא לשידורי רדיו (כאשר אנשים חוזרים מהעבודה) מרשה לעצמה ויכוח כזה ועוד מתגאה בו אח"כ באתר האינטרנט שלה?

jk 10 ביולי 2012

רייטינג.
אל תתפלאו אם השניים יושבים במסדרונות 103FM, שותים קפה וצוחקים על כולנו.

הסוציולוגית 10 ביולי 2012

טוב, אז אני חייבת וידוי:

כן, אני יודעת שהראיון הוא תת רמה וביזיון ומבייש את תרבות הדיון וכו' וכו'…, אבל בצורה די סוטה, כמעט על גבול הפטיש (fetish), היה כמעט ממכר להאזין לשלוש הדקות האחרונות… כן.. חיכיתי שכל אחד ייתן איזה אמירה יותר בוטה. זה אשכרה ריגש אותי בסגנון 'יאללה מכות יאללה' ובוא נשאל – למה דה באזר מחליט לפרסם את זה ככותרת ראשית אצלו? בוא נודה שלא רק כדי לבכות את מצבו של הכדורגל הישראלי, אלא בעיקר כדי שנוכל להקשיב ואז לצקצק בלשונינו

זה כמעט כמו חמש השניות האלה ביו-טיוב של אותו מפקד שדופק את הקת בראש של המתנדב ההולנדי (?). כל פעם הסתכלתי, הזדעזעתי, כעסתי (באמת, לא בציניות, אני חושבת שזה היה נורא) ועדיין… המשכתי להסתכל.

אתם מוזמנים לבקר אותי על תת הרמה שלי ולהגיד שזאת תעודת עניות לעצמי, כן, אני יודעת את זה, ובכל זאת – אולי אנחנו הצבועים?

איתן בקרמן 10 ביולי 2012

מסכים עם הכל, מלבד המילה "לצקצק". צקצוק זו בחירה אישית. יש עוד סןגים ליהנות או להיגעל מסרטי סנאף (נדמה לי ש"לך חפש מי ינענע אותך" הוא פסגה רדיופונית חדשה).

לדעתי, בגלל שגם קופמן וגם כספית שהו תקופות בארה"ב, יותר טבעי להם לשמוע ולהשמיע טקסטים כאלה וצרחות כאלה מלמאזינים ישראלים, אבל שעת השידור של הפורנו הקינקי הזה היא באמת לא הגיונית גם למי שמאמין בללכת עד הסוף (ונעבור לפרסומות)

גורדיטו 10 ביולי 2012

כשהפסגה הרדיופונית הזו הגיעה, ליכסנתי מבט מעבר לכתף כדי לוודא שהילד עם האוזניות עמוק באוזן ולא אצטרך להסביר לו אחר כך מה היתה הכוונה…

אזי 10 ביולי 2012

אנחנו לא צבועים,
"צבועים", ו"האמת שלי" הפכו לביטויים הפוכים לנימוס וחינוך בעולם הריאלטי.
בבון שצועק כל שטות שעוברת לו בראש ולא שואל לדעתו של אף אחד הוא אמיתי, אדם שמדבר בשקט ומסנן את דבריו הוא צבוע.

ברור שאנחנו נהנים לשמוע דברים כאלה ולהזדעדע, ברור שאנחנו נשים את היד על העיניים אבל נפתח חריץ בין האצבעות כשנראה רצח בחדשות.
בשביל זה יש עורכים ומעליהם רגולטורים שאמורים לא לתת למידע הזה להגיע אלינו.
מי שמנפק מידע למליונים של אנשים, צריך להכיר באחריות שיש לו כמעצב דעת קהל!

אלעד 10 ביולי 2012

נכון מאוד אזי.

יובל 10 ביולי 2012

במקומות שנותנים למשה פרימו להיות עיתונאי ספורט, שלא יתפלאו שהקולגות שלו שורפים אחד את השני.

תומר חרוב 10 ביולי 2012

http://www.icast.co.il/PlayerWin.aspx?file=http://pod.icast.co.il/5898e911-99e6-4519-aeab-b0c992dbaf9a.icast.mp3&IndexID=407806&name=iCast

פנינה של בן כספית: אין הלבנות הון בכדורגל הישראלי.
מה שעצוב פה זה שקופמן יכול להיות לעיתים עיתונאי נהדר עם חשיפות ראויות. כך למשל כשיצא נגד קופל, המנהלת ומפעל הפיס על הקומבינה שהם תפרו. הבעיה שהוא הורס את כל זה בסגנון האלים שלו שמעבר לכך שלא מכבד את המקצוע, הוא מסמן אותו כחלק מאותם תופעות שהוא יוצא נגדן.

ויכסלפיש 10 ביולי 2012

לייק

גיא 10 ביולי 2012

תומר, בלי לנקוט צד ב'ויכוח' הספציפי שבהקלטה הזו, השאלה היא אם מישהו היה יודע כמה קופמן הוא עיתונאי טוב, ואם מישהו היה בכלל מתעניין בכל העוולות והקומבינות שהוא משתלח נגדן אם הוא לא היה בריון צעקן.
וזאת אולי תחילתה של הבעיה.

ניר 10 ביולי 2012

למוטי גילת הולך לא רע בכלל ואני לא יודע אפילו איך נשמע הקול שלו. גם דן מרגלית הפיל פעם ראש ממשלה מכהן, וברוך קרא עשה צרות קשות לשרון וכן הלאה.

מצד שני כל מיני כוכבי טלוויזיה הציפו "תחקירים" שנגמרו בבלונים.

ההתחלה של הבעיה היא כשנדמה לנו שיש איזה מתאם בין כמה רעש העתונאי עושה לכמה הוא משפיע בפועל. זה כמעט הפוך.

גיא 10 ביולי 2012

ניר, התכוונתי לעיתונות הספורט. אל תיתמם.

תומר חרוב 10 ביולי 2012

אני מסכים עם ניר אבל מקבל את הסייג שלך. ניב רסקין למשל היה עיתונאי טוב מאוד עם שהביא חשיפה בסדר גודל ענק עם שופטים באדום. בסופו של דבר הוא קעקע את התדמית של עצמו. אז נכון שהיום הוא ביציע העיתונות וכולם מכירים אותו, מצד שני ההערכה העיתונאית לה הוא זוכה היא פחותה.
אבל השאלה של מה מוכר היא שאלה אחרת. אני דיברתי בעיקר על זה שברגע שזו ההתנהגות של קופמן אז לחשיפות הראויות שלו אין שום ערך כי הוא רק משמר את השיטה.

MG 10 ביולי 2012

תומר, אולי ההערכה העיתונאית בספורט לה הוא זוכה היא פחותה, אבל תוכנית הבוקר שלו בגלי צה"ל היא הרבה יותר מעוד תוכנית ראיונות.
אני חושב שהוא מעוד מעורך בתחום זה ולא רק כמגיש התוכנית.

אזי 10 ביולי 2012

הבעיה היא בכל עולם העיתונות.
קופמן בהמה שככה הוא מתנהג.
עורכי חדשות ספורט למינהם הם בהמות שזה מה שהם מחליטים למכור לקוראים/שומעים/צופים שלהם.

אביעד 10 ביולי 2012

האמת היא שמבחינתי ההיילייט היה כבר יחסית בהתחלה. בקטע בו קופמן רמז בעדינות האופיינית לו על כך שכספית כעיתונאי פועל על פי האג'נדות של בעל הבית של מעריב. לא יודע אם זה נכון או לא, אבל כשזה יוצא מהפה של אדם שבאופן מפתיע לא נשמע קולו כנגד ערוצים בתשלום מסיבה עלומה כלשהי, אני פשוט חייב לצחוק.
לא יודע, אולי רון קופמן היה בעבר עיתונאי ספורט ראוי. היום, הוא בעיקר מייצג ראוי של כל מה שרע במקצוע שלו.

איתן בקרמן 10 ביולי 2012

אני חושב ש"חפש מי ינענע אותך" יותר חזק. אבל זה שיפוט אישי כמובן.

גיא 10 ביולי 2012

ורק שלא תגידו שלא הזהרתי אתכם – בגמר הגביע, כשכולם דנו בשאלה מי יותר בהמה, טביב או תמוז, לא היו פה הרבה אנשים שאמרו את האמת: הבהמה האמיתית היא ערוץ הספורט, שנותנת לשניהם פתחון פה בזמן חגיגות הגביע.

אזי 10 ביולי 2012

בדיוק על הקטע הזה בורוביץ' התווכח איתי, שהציבור מקבל את מה שהוא רוצה.

מוזר, אני רוצה סמים וזונות בחינם… אני לא מקבל את זה…

הסוציולוגית 10 ביולי 2012

אבל הנה… אתה מודה שאתה רוצה סמים וזונות בחינם.. אז למה לא בעצם? (ברצינות אני שואלת)

אזי 10 ביולי 2012

למה לא?
כי האחד ממכר מאוד, פוגע בשיקול הדעת, והופך אותך משהו בין אפאטי ושברירי לדולפין.
והשני מנצל בצורה צינית נשים (בעיקר), ומעודד פשיעה, מפיץ מחלות ומדרדר לסמים.

לכן בא המחוקק, ומגן עלי (ועל הזונות עצמן) בכך שהוא אוסר עלי את השימוש בשניהם.

מעבר לחוק, כל מוסד חינוכי (או לפחות אלה שעד גיל 18), מנסים לחנך אותך שהדברים הנ"ל רעים לך מאוד.

גם דיון בהמי בעיתון, ברדיו, בטלווזיה או באינטרנט, פוגעים בך בצורה כזאת או אחרת. כאן בא התפקיד המצפוני של הבעלים של רשת התקשורת לסגור תכנים כאלה (עיתונאים, לא בידוריים). והתפקיד החוקי של רגולטורים לסגור רשתות תקשורת כאלה.

הסוציולוגית 10 ביולי 2012

אתה רואה פורנו, אזי?
בהכללה גסה, פורנו הוא לא דבר שיותר מדי "מתחשב" בנשים. למען האמת לרוב הן נראות כנועות, מוכנות תמיד למין והסבל שלהן הוא ההנאה של הגברים.
עם זאת, אני משערת שאתה לא מתייחס לנשים ככה ביום יום.
האם אתה חושב שצריך לאסור על צפייה בפורנו?

זה מאוד שמרני בעיניי, סורי. גם דעתך על כן/לא סמים הוא מאוד שמרני – כל עוד אתה לא פוגע באף אחד אחר בשימוש בסמים (למשל לא נוהג אחרי למשל), אין שום סיבה שיחליטו מה אתה צריך לצרוך ומה לא.

מה שקרה בין הקוף לבן הוא פורנוגרפיה – לא תספר לכולם שנהנית, אבל דוגרי.. זה ממכר.
אני מסכימה עם בקרמן שהבעיה עם הדיון הוא השעה שבה הוא שודר והנגישות שלו למי שאולי לא יודעים להפעיל שיקול דעת, אבל אנחנו בעידן האינטרנט שגם אם הדיון היה משודר בשלוש בלילה, הוא זמין לצפייה בכל שעות היום.

יש בהמות בעולם what can you do?

ניר 10 ביולי 2012

אז אם פורנו זה סבבה וכולם ממילא רואים, למה לא נשדר את זה כל ערב בשמונה בערוץ 2? יביא אחלה רייטינג.

כי אנחנו בני אדם, והפכנו עם השנים עדינים יותר מהקופים וקיבלנו על עצמנו כללים "שמרניים" מסוימים שעושים את החיים בחברה האנושית נסבלים יותר. בדיוק מאותה סיבה שאנחנו מפליצים ועושים גרפסים ומאוננים בבית ולא בין אנשים.

MG 10 ביולי 2012

האם את באמת סוציולוגית?
האם בתור אחת שכזו את לא מודעת לכך שהמדינה רואה עצמה אפוטרופוס של כלל אזרחיה?
עכשיו נשאלת השאלה מהם הגבולות:
– האם הייתי מרשה לבגיר שאני האפוטרופוס שלו לראות פורנו? כנראה שכן, למרות שלא הייתי אוהב את זה יתר על המידה.
– האם הייתי משרה לאותו בגיר כאמור להשתמש בסמים? ודאי שלא!
לכן, אם המדינה היא האפוטרופוס של אזרחיה, אזי שהיא צריכה לנהוג כפי שאפוטרופוס סביר היה נוהג. (אגב, אני איני סביר).

הסוציולוגית 10 ביולי 2012

חבריי היקרים
נתחיל בניר – טענתי העיקרית שמה שאתה רואה בחדשות ערוץ 2, מצטערת לומר לך, הוא פורנוגרפיה. חצי מהדברים שמראים בחדשות הם לא דברים שסביר שילדים יראו אותם. אוקיי, אז הם לא מין (אוי ואבוי), אבל הם כן הרבה אלימות מסוג אחר.

"המדינה רואה עצמה אפוסטרוף של כל אזרחיה" – אז עכשיו המדינה צריכה להחליט מה טוב לי לראות ומה לא? אוי לנו אם דבר כזה יקרה

MG 11 ביולי 2012

יקרה??? למה הוא לא קורה עכשיו? האם אין תכנים שאסורים לשידור או מותרים לשידור רק בשעות מסויימות ועם אזהרה להגבלת גיל?
יש דבר הרבה יותר בסיסי שהמדינה מחליטה עליו בשבילך והוא רוח החיים שבך.
המדינה כאפוטרופוס סביר לא מתירה לך להתאבד או לשדל אדם אחר להרוג אותך – האם זה לא בסיסי הרבה יותר? האם הזכות לחיים או מוות אינה הראשונה שבחרויות, הרבה לפני הזכות לצפות בתכנים כאלה ואחרים?

אזי 11 ביולי 2012

סוציולוגית, את מודעת לזה שיש חוקים במדינה הזאת, נכון?
בקשר למה אני רואה או לא, או עושה או לא, כאן בדיוק הבעיה.
יש המון דברים שאני רוצה לעשות שחלקים לא הוגנים או לא מוסריים.
את חלקם אני עושה למרות זאת וחלקם אני עוצר את עצמי.
מי לא נוסע מעל המהירות שהחוק מאפשר? רוב האנשים כנראה לא עשו תאונה קטלנית, או בכלל. אז מה? זה בסדר?
מה מהירות? מי לא נהג שיכור לפחות פעם אחת בחייו, זה בסדר?
בקשר לפורנו, גם שם יש חוקים.
סרטי סנאף או של קטינים הם לא חוקיים וכן, המדינה חוסמת אותי מלהגיע לשם.

המדינה כבר היום עוצרת אותך מאיזה מידע את יכולה לצרוך או לא, ותראי מה זה, זה לא כזה נורא.

בקשר למה שכתבת על החדשות, שזה פורנו, זה נכון. העולם היום נהיה עולם של רייטינג, ופורנו מוכר.
וזאת בדיוק התלונה הראשונית שלי על "עיתונאים" כמו קופמן. שצורחים וצועקים כי הם יודעים שזה יגרום ליותר רייטינג. רק גם יביא בעקבתיו הרבה פחות עיתונות.

אבי 11 ביולי 2012

MG:
זה שהמדינה לא מרשה לאנשים להתאבד לא עושה את זה נכון מוסרית.
כיום ישנן מדינות שמתירות המתות חסד ו/או התאבדויות חסד (ראה מקרה עדי טלמור). מי צודק?
באופן כללי נשאלת השאלה עד כמה למדינה מותר/רצוי להתערב ברצונו של בגיר ולקבוע עבורו מה נכון ומה לא נכון. אני בעד כמה שפחות, האחריות היא על הפרט. אם תצקצקו בלשונכם על קופמן תוך כדי שאתם מקשיבים לו אז זו צביעות בדיוק כמו להקשיב לו ואז לומר "למה הרגולטור לא מוריד אותו משידור?". אם הוא לא ראוי (לדעתי כיום הוא לא) אז אל תצפו ואל תקשיבו לו. קחו אחריות על ההחלטות שלכם.

MG 11 ביולי 2012

אבי – אתה רציני? אתה באמת רואה קשר ישיר בין המתות/התאבדויות חסד להתאבדויות שאינן כאלה? זה ממש, אבל ממש לא דומה.
אגב, גם בישראל קיים חוק חולה נוטה למות. זה עדיין לא אומר שרופאים יכולים לא לחבר למכשירים לא לא לחדש הזנה לכל מי שמבקש, אלא רק לחולה אשר נוטה למות, בהתאם להגדרת החוק.
אם הילד שלך (חו"ח) ירצה להתאבד, אתה תתיר לו? אם לא, למה – הרי נכון מוסרית – לא? ברור שלא! המדינה רואה אותך כילד שלה (היא האפוטרופוס שלך), ולכן היא לא תתיר לך להתאבד, כפי שאתה היית מונע זאת מהילד שלך. (אני לא יודע מה אתה באמת היית עושה בכזה מצב, אבל אני הייתי עושה כל דבר שאוכל ע"מ למנוע מהילד שלי לנסות לשים קץ לחייו, אלא אם מדובר על חולה נוטה למות).

אבי 11 ביולי 2012

אדם שרוצה להתאבד מצוי במצוקה קשה מאד. כרגע התפיסה היא שסבל גופני מצדיק המטת חסד וסבל נפשי לא. מי קבע ומדוע? האין זו זכותו של אדם לא לחיות?
אינני ילד של המדינה, אני אזרח בה ויש לי שיקול דעת משל עצמי. לשיטתך המדינה יכולה לקבוע לי שאני חייב לעשות חצי שעה התעמלות כל בוקר, הרי זה בריא ואנחנו רוצים לחנך אנשים שיעשו כך.

MG 11 ביולי 2012

אבי, חבל שאתה לא קורא את כל התגובות שלי בשרשור או מנסה לסלפן.
תכתבי (יותר מפעם אחת) שמדובר על מבחן האפוטרופוס הסביר (סביר לשיקול דעתו של בית המשפט). זה לא סביר להכריח את מי שאתה האפוטרופוס שלו לעשות התעמלות, אבל כן להמשיך לחיות. המציאות היא שהמחוקק ובית המשפט מסכים עם דעתי ולא עם דעתך.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 11 ביולי 2012

מה שנקבע סביר היום היה לא סביר לפני 20 שנה. זה הכל אופנות.
השאלה היא מה מוסרי והאם זה מוסרי להכריח אדם לחיות בניגוד לרצונו? פעם המתת חסד נחשב כרצח והיום רבים יאמרו שזה הומני.

אזי 12 ביולי 2012

אבי, כשאני נוסע הביתה מהעבודה, יש לי מספר אופציות
1. לשמוע תחנה שתשמיע לי את אותה מוסיקה ששמעתי כל היום
2. לשמוע אחת משתי תוכניות הספורט שמשודרות

מעבר לזה אין לי מה לשמוע, אז אני שומע את אחת מתוכניות הספורט, מלקט כתבות בין אוסף של שטויות שהם צועקים.
אתה מכריח אותי להכל או כלום?
מה זה "קח אחריות"?
אני עדיין מעדיף את זה על כלום

jk 10 ביולי 2012

תקשורת הספורט בארץ פשטה את הרגל כבר מזמן.
למי שזוכר, ערוץ 5 ניסה למתג את עצמו כ- ESPN הישראלי. ערוץ שמתייחס לספורט כבידור, אבל גם ככזה שנותן לספורט את הכבוד הראוי לו. מתישהו לאורך הדרך אופירע צברה תאוצה, צ'רלטון הוקמו וערוץ הספורט נלחץ. כתוצאה מכך הגיעה פשיטת הרגל התרבותית ממנה סובלים תקשורת הספורט ואנחנו.

הבעיה: יש לזה ביקוש. זה מה שמעניין אומה שרואה ספורט, אבל לא באמת מתעניינת בו. אומה שמקדשת את הניצחון בכל מחיר, ולא יודעת שבספורט (וגם בכלל בחיים) ראוי לכבד את המפסיד.

ערוץ 5 הבין את זה ופנה באופן חד למכנה המשותף הנמוך ביותר. התחיל לצעוק, התחיל לקלל וגרוע מכך, נתן לאינטרסים להשתלט על כל חלקה טובה (אינטרנסים תחרותיים שהחלו לנהל את ערוץ). ערוץ 5, בניגוד לאופירע, עדיין מתהדר בנוצות לא לו. הם עדיין רוצים שנחשוב שהם ESPN הישראלי. אולפנים יפים, כתבות מושקעות ומודי בר-און, אבל מתחת להכל תוססת לה הביצה וזורם הביוב. הביוב כבר השתלט שם כמעט על כל חלקה טובה (דבר שמסביר את העזיבה הלא מעטה של אנשים מוכשרים, שפשוט ברחו מהערוץ).

כתוצאה של כל התהליך הזה גם חזינו בעלייתו של קופמן (או הקוף כפי שהוא מכונה בחביבות בערוץ). זה שצועק ומשתלח, חסר סבלנות, חותך ושולח. מעלה אנשים למטוסים עוד לפני חנוכה. אלה פני הערוץ, הכל בשביל רייטינג, גם ובעיקר במחיר של פגיעה בכבוד של אנשים ובכבוד של הספורט. הרי בסופו של דבר זה מה שמוכר כאן.

ולגבי בן כספית, לא באמת ראויה התייחסות רצינית. מעבר להיותו אוהד הפועל אין לו קשר לענף. הוא פשוט מנצל את הבמה שניתנה לו מהיותו כתב פוליטי. פשוט עצוב לשמוע אותו ואת הקוף מתנגחים וצועקים, אבל בסופו של דבר לא באמת אומרים שום דבר (חוץ מאפס ופח).

עצוב, אבל אז אתה נזכר במצבו של הספורט הישראלי. משלים עם המצב, ואומר לעצמך: "לפחות מצחיק פה".

ברלר 10 ביולי 2012

אבל שחר, גם אתה לא משהו..

שחר 15 ביולי 2012

צ'וק אתה גדול

D! בארץ הקודש 12 ביולי 2012

עד לתגובה זו – אני נוטה להסכים עם שלך.

כסיפוביץ 10 ביולי 2012

תקראו לי מפגר אבל לדעתי הפתרון הוא להקשיב בכלל לתכניות האלו.
בין השעות 17:00 ל- 20:00 אני מקשיב רק ל 88FM.
בלוז, ג'אז ורוגע.

מזוכיזם בשיאו להקשיב לאינשטיין או אופירע.

ערן 10 ביולי 2012

מפגר :-)

פשוט אדום 12 ביולי 2012

אם זה מה שאתה עושה אתה היחידי שלא מפגר כנראה

D! בארץ הקודש 12 ביולי 2012

אולי צריך לתת לבועז כהן גם רצועה של ספורט…

איתן בקרמן 13 ביולי 2012

והרי תגובת המערכת:http://debuzzer.sport5.co.il/buzz/?p=1383

סולי 10 ביולי 2012

האמת שמעבר לשעת השידור אני לא מבין מה הבעיה – אפשר לחשוב שתקשורת הספורט באנגליה – אומת ספורט קצת גדולה יותר מכאן – היא לא צהובה – נמוכה ונשכנית ולפעמים מחליאה.

בכדורגל מעורבות המון אמוציות וזה לא במקרה שהעוסקים בתקשורת הספורט הם ברובם או לפחות בחלקם הניכר בבואה של הכדורגלנים – המאמנים – הצוות המקצועי וכל מי שעוסק בספורט הזה שבדרך כלל אינם אנשים המתאפיינים ברוגע נפשי ונחמדות יתר אלא אנשים צעקניים ומחוספסים שחרדתם הקיומית היא להיות פראיירים.

בכלל השיח האלים מאפיין את השיח הציבורי בהרבה פורומים "יצוגיים" (משיהו הזכיר את הכנסת? אנסטסיה מיכאלי אולי?)ולכן לא מובנת לי ההשתוממות החוזרת והנשנית מהשתלחות צעקנית פה ושם או התגוששות מילולית.

לגופו של ויכוח נראה לי שהעמדה של כספית היא אנטי עיתונאות לשמה – ומה שהעלה את הפיוז לקופמן זו ההתנשאות של כספית באמתלה של דיון תרבותי ומי שקרא את המאמר של כספית מבין שהוא פשוט שינה קו בראיון. אתה לא יכול באמת כעיתונאי לעלות שלידור ולומר אני מסכים מסכים לכל מה שאתם אומרים אבל הסגנון לא נראה לי???!!!

בכל הכבוד אותי מזעזע החלק שבו כספית אמר שרמון צריך לתבוע את קופמן ומבחינה אתית בין חברים למקצוע זו פשוט שערוריה.

אני גם חשוב שקופמן מציג שאלות מאוד נכונות לגבי העברת הקבוצה ומי איש הצללים שעומד מאחורי רמון. הוא צודק גם ככל הקשור לנושא הכספים שהיו בקופת המועדו ועל חשדות פליליים שהתעוררו נגד טביב שגם מערבים את ההתאחדות (עסקת דמארי עם עמוס לוזון) ועכשיו נעלמו כאילו לא היו לאחר ביצועה. אני חושב גם שהקביעה "אין הלבנת הון בכדורגל הישראלי" היא בלתי נסלחת ומצטייר כניסיון להטעות את הציבור במיולד לאחר כל הפרסומים שהיו בתקשורת על קשרי ארגוני הפשע עם מועדונים (הימורים וכו') נושא שאף אמצעי תקשורת מעז לגעת בו למעט אותו קופמן. לפחות יש לבנאדם את הביצים לעורר את הדובים מרבצם במקום כל אותם עיתונאי הפרבה שכל מה שמעניין אותם אם ג'ורדי קרויף הפליץ או לקטן הצטמק האשך השמאלי

אבי 11 ביולי 2012

האמירה שלך שמשהו ראוי רק כי הוא קיים בעייתית מאד.

ד"ר אלי רגב 11 ביולי 2012

סולי – מסכים עם כל מילה שאמרת.

רון קופמן הוא עיתונאי מעולה, שנכנס לרזולוציות מאוד עמוקות, שמעט מאוד עיתתונאים נכנסים.

יש לזכור היטב, שאם הוא לא היה ניכר בסגנונו הצעקני והייחודי וחסר-הגבולות (הגם שלעתים עובר מעט את הגבול בלי סיבה אמיתית) – אף אחד לא היה סופר אותו. הוא היה עוד עיתונאי שסיקוריו על הספורט הישראלי לא מעניינים לאף אחד את חוט השערה.

דבריו של קופמן הם בדרך-כלל ענייניים מאוד בנושאים הקשורים לשחיתות ולתקשורת. בואו נשים לב לתוכן דבריו ופחות להתלהמות – הלעתים מיותרת – שמתפתחת סביבו, ואז נגלה אדם עם לא מעט דברי טעם.

ד"ר אלי רגב

אבי 11 ביולי 2012

היה עיתונאי מעולה אך איבד את דרכו. התוכן החשוב פינה את מקומו לצעקנות כשיטה, כמהות.

איתן בקרמן 11 ביולי 2012

אתה לא מדייק, דוק. קופמן כשעבד בהארץ נחשב כבר ובצדק לעיתנאי ספורט בולט ומשפיע, סגן עורך מדור הספורט, בעל טור רציני, כמובן עם הרבה פחות רייטינג ובמדיום אחר.

יואב 11 ביולי 2012

לא משפיע כמו היום ובטח בגלל המדיום.
ולא כל אחד היה יכול להתאים את עצמו כך.
יותר מזה, הוא שוחה במים החדשים (יחסית) ברמה פנומנלית. סטאריות ממש.
כאילו היה ״מבוזבז״ בעיתונות הכתובה על פי מה שאנחנו רואים עכשיו.
זה נדיר ממש. וקרדיט לו על זה.

אזי 12 ביולי 2012

קרדיט לו על מה?
שהוא מצליח להיות ליצן החצר במסווה של עיתונאי?

roei034 12 ביולי 2012

קרמר – גם בעיתון שבו אתה כותב ישראל היום. אין צדיקים כל כך גדולים. חלק אני מכיר אישית.והם באמת אנשי ביבים.

מנחם לס 13 ביולי 2012

התשובה בעיקר לבקרמן שכתב שקופמן היה עתונאי ספורט רציני כשהיה סגן עורך הספורט של הארץ.

לי היה הכבוד המפוקפק לבלות די קרוב אליו משך 3 שבועות באולימפיאדת אטלנטה. הבנאדם לא זז כמעט מבית העתונאות. היה לו חם מדי וצפוף מדי ללכת לתחרויות ולמשחקים. אבל כמובן שהוא כתב כאילו היה בכל מקום.
טוב, את זה הרבה עושים (לא אני! אני יותר מדי אוהב להיות שם כשזה קורה). אבל הבעייה הגדולה של קופמן היא שמלבד כדורגל וקצת כדורסל, אין לו מושג בסיסי אפילו בכל ספורט אחר. הדבר היחיד שעניין אותו היו 'האמריקאים המטומטמים שאין להם מושג איך לארגן אולימפיאדה'. למזלי כשכתבתי פעם להארץ, זה ששכר אותי היה שוקן עצמו, העורך היה אבי רצון ועם קופמן עוזרו סרבתי שיהיה לי כל קשר והעמדתי זאת כתנאי.

איתן בקרמן 13 ביולי 2012

שוב הוכחת קולגיאליות, מנחם. שוב השטנקרת. שוב טינפת. שוב לא הבנת שכל השיחה כאן מתנגדת לסגנון הזה. והנה גם אני נמשכתי ואמרתי טינפת. אני מתקן ללכלכת.

אבל אנחנו רוצים שיהיה לך טוב, מנחם, תאמין לי או לא.

אגב, לקופמן אין מושג בסיסי בכדוריד, או שזה לא משחק מספיק אמריקאי.

מנחם לס 13 ביולי 2012

אולי מישהו יכול להסביר לי על מה בקרמן מדבר? היכן לכלכתי, היכן טינפתי? בזה שהגבתי שאתה נתת לו צל"ש על היותר בעבר עתונאי ספורט טוב, ואני הבעתי את דעתי שאין לו הרבה מושג בספורט?

אני חושב שעכשיו אני מבין לחלוטין את הבעייה שהיתה בינינו: אתה סובל ממחלת רדיפה. יש לזה תרופה. היא נקראית CYMBALTA

ד"ר אלי רגב 18 ביולי 2012

למנחם לס,

אולי לקופמן אין מושג בהרבה ענפי ספורט (אגב, כדוריד הוא כן יודע), אבל בוא נודה שלעתים הוא מדבר מאוד לעניין, ואינו מוכן להימנות (גם במחיר של תביעות) עם עסקני הספורט ועיתונאי החצר.
נכון שלעתים התלהמותו מופרזת ואולי אין לו ידע בהרבה ענפי ספורט, אבל בתחום הפוליטיקה של הספורט הוא מבין ועושה את זה לא רע.

בברכה,
ד"ר אלי רגב

Oakley Sunglasses 27 ביוני 2013

You should take part in a contest for the most effective blogs on the web. I will suggest this site!

Comments closed