פרשנות למצב

האם מי שלא שיחק יכול לפרשן? ועל המצב במצרים

פרשן פרשן

בוודאי ידועה לכם הטענה "מה הפרשן הזה מקשקש". והטענה הקצת ספקולטיבית "שמי שלא שיחק לא יכול לפרשן". אבל מצד שלישי דני נוימן שיחק. ומצד רביעי, ואולי אפילו יותר צדדים, זה היה אלן האנסן שאמר "אתה זוכה בכלום עם ילדים". ומצד בערך חמישי יהודה שהרבני שאמר משהו "הקבוצה תתרגם את יתרונה במרכז המגרש למצבים ומספר שערים תהיה בעלת סיכויים טובים לנצח".

בוודאי שמתם לב שהפוסט עד עכשיו מבולבל ולא קוהורנטי. נראה קצת כמו פרשנות כדורגל יש לציין. בכלל אני אוהב את הביטוי האנגלי punter יותר מאשר analyst. זה קרוב יותר למהמר או לזה שבועט את הבעיטות הרחקה בפוטבול אמריקאי….המממ… הטקסט עדיין די מבולבל.

אני רק רציתי לומר את פרשנותי למצב והיא משהו כזה:

מעכשיו הפרשנים לענייני ערבים לא יכולים להיות יהודים.

סאות'המפטון. מי הרשים ומי לא
מרתון תל אביב - על היחודיות

85 Comments

שי 29 בינואר 2011

הקוראים בבלוג ישמחו לדעת מה שתית / כמה בדיוק / והאם זה היה טוב…

יוסי מזרחי 29 בינואר 2011

חששתי לרגע שימצא קשר בין דני נוימן(אומרים שהוא פרשן) לבין המהומות במצריים,על בסיס היותו פרשן(כאמור לעיל)ויהודי.
עוד שעתיים עד המשחק… צריך להעביר איך שהוא.

דורפן 29 בינואר 2011

יוסי מזרחי – כמו שאתה רואה המצרים יוצאים לרחובות על בעיות הרבה יותר קטנות מהפרשנות של דני נוימן.

צור שפי 29 בינואר 2011

אין רחובות רחבים מספיק כדי להכיל את המפגינים נגד הפרשנות של נוימן.

יוסי מזרחי 29 בינואר 2011

רונן וצור,
אתם לא יכולים להיות צודקים יותר.

שלו 29 בינואר 2011

אם נכון הידיעה שהאמריקאים מאחורי המהפכה במצרים, אז לאור ההצלחות שלהם בעבר הרחוק באירן, והפחות רחוקות בעיראק ואפגניסטן, נראה לי שיהיה רק יותר רע ולכולם.

מנחם לס 29 בינואר 2011

שלו!
מה רוב הישראלים רוצים מהאמריקאים?
אתה תראה שבגללם (ובגללם בלבד!) כל המזרח התיכון יהיה דמוקרטי בעוד 30 שנה. לי עוד יש סכוי לחיות את זה (אהיה רק בן 104). בעיראק אין סדאם חוסיין. באפגניסטן הטליבאן בבריחה. במצרים תהיה דמוקרטיה. באיראן גם תהיה מהפכה ותהיה דומקרטיה. הדאו ג'ונס דבר 12,000 לראשונה והכלכלה מראה צעדים ראשונים של הבראה שלא היתה כמותה. במכללות ישנם היום 3 שחקנים בכדורסל שלא היו כמוהם כבר שנים (אם מדלגים על בלייק גריפין). הסופרבול ישבור כל שיאי ציפייה. הטמפרטורה כאן 20 מעלות, קצת קריר, אבל אני יוצא לים לשייט קצר, בערב הולכים לקולנוע לסרט חדש, אדיר לפי ששמענו, BARNEY'S VERSION עם פאול ג'יאמטי ודאסטין הופמן (מי עוד יכול לייצר סרטים כאלה? הצרפתים? ההודים – שיש להם תעשיית סרטים יותר גדולה מהוליווד! – ? הישראלים?
אל תדאג לאמריקאים. ALL IS GOOD HERE, והם מנסים לעשות שגם בשאר העולם יהיה GOOD. אז תרדו מהם קצת ותנו להם לשחק בייסבול בשקט (עונת אימוני החורף מתחילה, והערב יש ערב אגרוף נפלא מלאס ווגאס)!

צור שפי 29 בינואר 2011

מנחם – יש יותר סיכוי שתגיע ל-104 ואפילו ל-204 מאשר שהמזרח התיכון יהיה דמוקרטי

טל 29 בינואר 2011

מה שמפחיד זה שאובמה וחבורתו רואים את המצב כמוך.

תרשה לי להרגיע אותך, לא תהיה דמוקרטיה במצרים, תהיה אנרכיה ו/או דמוקרטיה לכמה חודשים שתוביל למדינת הלכה איסלמית.

הסיסמאות של אובמה יכולות לעבוד נפלא על קהל היעד של אופרה ווינפרי. המזרח התיכון לעומת זאת הוא מחסל סידרתי של סיסמאות נבובות. המקום שבו הרעיונות הנשגבים של היפים בפוטנציה מתנפצים על סלעי המציאות.

אשך טמיר המקורי 29 בינואר 2011

טל, פעם ראשונה שאני מסכים עם כל מילה שלך

אדם 29 בינואר 2011

למרות זאת, אני מאמין שממצרים תבוא דימוקרטיה, הפעם המצב שונה, זה העם שעשה את המהפכה, לא הצבא, לא איזו מאפיה דתית, המהפכה היא עממית חילונית, העם לא יחליף את מובארק ברודן אחר, אם המצב יהיה כך זה כבר באמת טמטום.
היסטורית, אחרי המהפכה של עבדאלנאצר, סוריה, עיראק ולוב עשו גם הן מהפכה באותו סגנון, של קצין צבאי כריזמטי שתופס את השלטון.
תוניסיה עשתה מהפכה עממית, ואם במצרים זה קורה, במדינה הערבית הכי גדולה והכי חשובה, אז כל הרודנים נמצאים על זמן שאול. אני מאמין שהעולם הערבי ברובו חושק בקדמה יותר מאשר פונדמנטליזם דתי, במיוחד במצרים, הקריאות לדימוקרטיה שם נשמעות באופן גלוי כבר למעלה מעשור.

יוסי מזרחי 29 בינואר 2011

טל,
בעיקרון אני מסכים להערכה.
ובכל זאת גלישה למדינת הלכה איסלמית זה תרחיש קיצוני בשים לב לאופי של המצרים.

אופיר המקורי 29 בינואר 2011

מנחם, אני מעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר בסרט אמריקאי. הסרטים ההודים בהם צפיתי לאחרונה עולים לאין שיעור על כל הזבל שמיוצר בהוליווד.

המלצות:
מים
Fire
חתונת מונסון
סלאם בומביי
סמסרה
ובגדול כל מה שמירה נאיר עושה (השנה מסריטים את "ילדי חצות" של רושדי ואני לא יכול לחכות!).

שלו 29 בינואר 2011

fire – סרט מעולה.

אשך טמיר המקורי 29 בינואר 2011

מדהים כמה נמוך הם הגיעו שם בהוליווד.
אבל שוב, כמו תמיד, אפשר להאשים את היהודים – הם הקימו את המקום, והם שולטים בו

אביעד 29 בינואר 2011

אתם חושבים שמה שראיתם עד עכשיו זה נמוך?
טימור בקממטוב הרוסי (שדווקא עשה עבודה טובה ברוסיה עם night watch) עובד עכשיו על סרט הוליוודי בעל תקציב גדול שצפוי לצאת ב-2012. Abraham Lincoln: Vampire Hunter. וכל מילה נוספ מיותרת.

סימנטוב 29 בינואר 2011

חתונת מונסון נהדר
מצד שני סופרנו מאד מן דקסטר…

שי 29 בינואר 2011

מרכז הכובד של היצירה הקולנועית נדד מאולמות הקולנוע אל הכורסא והפלזמה

צור שפי 29 בינואר 2011

סלאם בומביי לא סרט הודי אלא הוליבודי בכל מובן המילה. הוא גם לא סרט טוב.

moses 29 בינואר 2011

מעניין שאתה לא מזכיר את המחיר שהעולם וחלק גדול מהאמריקנים עצמם, משלמים על הבחישות שלהם. ראינו איך זה עבד להם בדרום אמריקה.
יש לך ילדים במארינס שמשרתים במערכות המוצלחות האלה באפגניסטן ןעירק? סתם מסקרנות… הדבר היחיד שהאמריקנים נלחמים עליו זה האינטרסים של חברות הענק שלהם שלחלק גדול מאנשי הממשל הבכירים יש מניות בהם.
לגבי הסרט, רק שלא תתאכזב אבל זה סרט קנדי…

מנחם לס 29 בינואר 2011

רק הפרודוסר הוא קנדי

אחוול 29 בינואר 2011

דר', האמריקאים עושים הרבה פעמים יופי של קולנוע, אבל אולי כדאי שתבדוק כמה מהסרטים שיוצאים מהוליווד הם חידושים לסרטים צרפתייםגרמנייםיפניים וכו' שמופקים רק בגלל שלא אוהבים לקרוא כתוביות תרגום בארה"ב.

ואגב the fighter (שהוא יופי של סרט) כמעט ולא הופק כי האולפן חשש שאין לו פוטנציאל כלכלי.

שלו 29 בינואר 2011

מנחם, אני באופן אישי הייתי רוצה מהאמריקאים ויזה…
לגבי עיראק, נכון סדאם לא נמצא יותר אבל המחיר אלוהים המחיר שהם והעירקים משלמים.
המקרה האיראני מוכר לי קצת יותר, לקחו מדינה שהיתה מילימטר מהמערב והחזירו אותה ( החומניים לא האמריקאים), אלף שנה אחורה.
אתה קצת יותר מבוגר ממני, אני קונה את הניתוח שלך.
אמן במהרה בימנו.

שלו 29 בינואר 2011

הבעיה של פרשנים היא שהם מתבלבלים וחושבים שהם נביאים.

מאשקה 29 בינואר 2011

כאחת שהיא בוגרת חיל המודעין ומבינה ערבית, הדברים שקורים במצריים מעניינים אותי מאוד, מרותקת לרדיו ומקשיבה גם לרשתות ערביות מה הם אומרים.
מה שקורה שם יכול בהחלט להשפיע על המצב במזרח התיכון ואולי במעט גם עלינו.
מי נביא וידע. נחכה ונראה.
בינתיים שירד גשם

מנחם לס 29 בינואר 2011

אגב, דברתי על הסרט החדש שכולם מדברים עליו. האם THE FIGHTER הגיע ארצה? איך קבלתם אותו?

נינו 29 בינואר 2011

הוא קיבל ביקורות ממש טובות לפי מה שראיתי. אין לי מושכ לגבי נתוני צפייה. כתבתי לך מה דעתי עליו בפוסט שאתה כתבת על הסרט, אשמח אם תקראי

moby 29 בינואר 2011

אני לא נשטף בגל המהפכה. אל ג'זירה ליבתה את האש. אני מעריך שעוד מעט כוחות הבטחון המצרים יתפסו ויערפו את הראשים. ואלג'זירה תכבה את האש.
האם יוצא משט לכיוון אלכסנדריה /קהיר? והיכן הרופאים ללא גבולות? קדימה יש פצועים והרוגים.

דורפן 29 בינואר 2011

אנשים – נדמה לי שאתם נסחפים בתסמונת "הפרשן היהודי לענייני ערבים". יש דיקטטור שלושים שנה. כל דיקטטור נופל – בלי קשר לאמריקאים או לשאלה האם זה טוב לישראל. כנראה שזה רע לישראל – כי אנחנו בלוזינג סטריק די ארוך.

אבל ההנחה שבהחלטות נבונות אפשר להכתיב שבתורכיה, פקיסטן, מצרים, עיראק, לבנון וסעודיה יהיה שלטון פרו מערבי קיצוני מגוחכת. אם אתם חושבים שהבדיחה בסעודיה תחזיק מעמד לנצח – אתם גם טועים. והמערב סולח להם על הפרות זכויות אדם חמורות בהרבה משל איראן.

לישראל יש שר חוץ מומחה. ושר בטחון מומחה. אני בטוח שהם ישתלטו בקלות על המצב.

יוסי מזרחי 29 בינואר 2011

שכחת את האחראי לאותם שני מוצלחים.
בעלה של שרה למי שלא יודע.
יש ענין כלשהו שאני לא ער לו ?

צור שפי 29 בינואר 2011

לא כל דיקטטור נופל, פרנקו לא נפל, פינושה לא נפל (ומבחינה כלכלית קידם את צ'ילה שנות אור), קסטרו, קדאפי, לוקשנקו, מוגאבה (בטח שכחתי כמה) עדיין איתנו. ויש גם שיטות לא דמוקרטיות ששורדות יפה: בסינגפור יש דיקטטורה שמבוססת על רמת חיים גבוהה ולא נראה שלתושבים אכפת, סין היא כל דבר חוץ מדמוקרטיה. אני לא שופט את זה ערכית, מאוד יתכן שהדמוקרטיה איננה צורת משטר שמתאימה לכל חברה. צ'רצ'יל אמר פעם שדמוקרטיה זו שיטה מחורבנת אבל כל האחרות גרועות ממנה, נראה שבחלקי עולם מסויימים חושבים שהוא טעה. להרבה אנשים (אם לא הרוב) יותר חשוב שיהיה להם אוכל על השולחן ושהרחובות שלהם יהיו בטוחים, חירויות פוליטיות זו לא העדיפות הראשונה.

ניב שטנדל 1 בפברואר 2011

הבעיה בדיקטטורה היא לא במצב האידיאלי שלה. לפי הגישה הזו, דיקטטורה יכולה להיות משטר מושלם. ברוב המערכות שבהן אנו חיים אנחנו חיים תחת דיקטטורה (מנהיג שלא בחרנו מכתיב לנו מה לעשות). אבל משטר, שנוגע בעניינים של זכויות אדם וחיי אדם, צריך בלמים. כי את הדיקטטור הטוב יכול לרשת מחר דיקטטור רע, ואת המלך החכם יכול לרשת מחר הנסיך הטיפש. בהחלט יש מקום לשיפוט ערכי, בדיוק כפי שאפשר לשפוט באופן ערכי עבירות מין ואלימות ולא לקבל אותם כתלויי-תרבות.

dice 1 בפברואר 2011

תבדיל בין דיקטטורה, לבין דיקטטורה שמבוססת על הלכה איסלאמית.

גיל 29 בינואר 2011

כל הדיבורים הללו על זה שהאמריקאים שולטים בכל פיפס שקורה בעולם מתחילים להזכיר את הפרוטוקולים של זקני ציון. כל דבר רע שקורה זו ישר אשמת האמריקאים. הלוואי שהייתה להם השפעה כזו גדולה. דווקא ההיסטוריה ואפילו ההיסטוריה הקרובה מראה עד כמה ההשפעה שלהם אפסית.

בלינדר 29 בינואר 2011

לי הדיבורים האלה לפעמים מזכירים יותר את הסצינה מ מלייף אוף ברייאן:

what did the romans ever do for us?

בלינדר 29 בינואר 2011

DO=DONE

רוזנברג 31 בינואר 2011

בלינדר: מונטי פייתון קראו וחקרו ולמדו לפני שעשו הסרט. הנה המקור עליו מבוססת הסצנה:
מפני מה נקרא ר' יהודה ראש המדברים בכל מקום? שישבו ר' יהודה ור' יוסי ור' שמעון וישב לידם יהודה בן גרים. פתח ר' יהודה ואמר, כמה נאים מעשיה של אומה זו (רומאיים) תקנו שווקים, תקנו גשרים, תקנו מרחצאות. ר' יוסי שתק. נענה ר' שמעון בן יוחאי ואמר, כל מה שתקנו לא תקנו אלא לצורך עצמן. תקנו שווקין – להושיב בהן זונות. מרחצאות – לעדן בהן עצמן. גשרים – ליטול מהן מכס. כשנשמעו הדברים למלכות, אמרו, יהודה שעילה יתעלה, יוסי ששתק יגלה לציפורי, שמעון שגינה יהרג

"למען עצמם". בשבילנו? כלום!

בלינדר 31 בינואר 2011

לא ידעתי. מעניין !

Shukrman 29 בינואר 2011

לגבי האמרה המפורסמת "אתה לא יכול לזכות בכלום עם ילדים!"
לכל חוק יש את היוצא מן הכלל ופרגסון הוא יוצא מהכלל!..
אתה מוזמן לבדוק את כשרות האמרה הזאת על קבוצת כדורגל בשם ארסנל

moby 29 בינואר 2011

רונן
אכן יש מומחים בבטחון ובחוץ אבל…. פשוט…. כרגע… יש בעיה… הם קצת עסוקים… אחד לא מצליח להוציא דפי עמדה (הפקידות שובתת) בגלל שכר של שקל שלושים. והשני לא רואה ממטר שום דבר. וחבר שלו והוא עסוקים בלכבות שרפות. תפסו אותם משתינים מהמקפצה, הם היו בטוחים שהבריכה שלהם.
רבים טוענים שההיסטוריה חוזרת.
בגדול דיקטטור מוסלמי אחד מוחלף בדיקטטור מוסלמי אחר. יש בעיה, הדיקטטורה הזו יותר נוטה לכיוון חומייני מאשר לכיוון אטאטורק.

טל 12 29 בינואר 2011

סמואל הנטיגטון – פרנסיס פוקויאמה 0-2 במחצית.
בתחילת המחצית השנייה לחץ של פוקו… יש צפיפות באזור קהיר,האם הוא חוזר למשחק?

יש לנו איתות מירדן

צור שפי 29 בינואר 2011

לא מסכים. הנטינגטון טוען שיש התנגשות בין הציויליזציה המערבית ובין האיסלאם אבל זה לא נכון, קו השבר עובר בתוך העולם המוסלמי.

יוסי מזרחי 29 בינואר 2011

גם וגם.

טל 12 30 בינואר 2011

השאלה היא האם הדמוקרטיה הליברלית היא שיטה טובה לכולם או שההבדלים התרבותיים מפרידים בין ה"ציויליזציות",כפי שהנטינגטון טוען.

פוקויאמה טען,כך נדמה לי, שהדמוקרטיה הליברלית טובה לכולם.זה רק ענין של זמן…

לדעתי,נכון לעכשיו,הנטינגטון מוביל

בעז 29 בינואר 2011

תודה לאל שאנו חיים מזמן שהמעצמה הגדולה בעולם היא ארצות הברית.

עם כל המגרעות והטעויות של האמריקאים ( ומי לא טועה), מעולם הכח הדומיננטי בעולם לא היה מחויב לטוב כמו האמריקאים. ללא האמריקאים העולם היה בשליטה סוביטית במקרה הרע פחות או בשליטה נאצית במקרה הרע יותר. הארופאים כפויי הטובה היו חיים תחת משטרים טוטליטרים רצחניים , ואני לא רואה את אבירי זכויות האדם והאנטי אמריקאים פותחים פה כנגד חבורת גבלס השלישי או סטאלין החמישי.

שלא לדבר בכלל על היכן העם היושב בציון היה נמצא כיום ( או יותר נכון לא היה בנמצא) אלמלא "האידיוטים מהוליווד עם הסרטים הגרועים וההבנה האפסית במזרח התיכון".

וכל זה נעשה בשלטון ששואף לטוב כללי- שהאוטופיה שלו היא עולם חופשי ולא עולם משועבד לתועלת ארה"ב.

ניתן לבוא בביקורת עד בלי סוף על מדיניות החוץ הנאיבית או הדורסית ( תלוי מהיכן צצה הביקורת). על האידאלים הכלכליים המעוותים של אמריקה שהיא ניסתה להנחיל בכח לעולם ( כסוציאל דמוקרט אני מעדיף כל סוג של קפיטליזם חזירי במדינה דמוקרטית על כל סוג של קומוניזם). על הצביעות ועל האגואיזם האמריקאי. עדיין אף לא מעצמה אחת לאורך ההיסטוריה לא העניקה לעולם ולמדינות חסותה חיים חופשיים וטובים יותר מאשר אנו חווים.

בבקשה מי מוכן לחיות תחת איזושהיא אלטרנטיבה לעולם בדומיננטיות אמריקאית? הגמוניה רוסית? סינית? איסלאמית?

אם יש אלוהים הוא לא רק ברך את אמריקה כברכה המפורסמת הוא ברך את העולם בקיומה של ארה"ב.

אופיר המקורי 29 בינואר 2011

הלו, אמרתי בסה"כ שהסרטים חרא! עם הקו הכללי שלך אני מסכים…

בעז 29 בינואר 2011

אופיר סליחה:).

הרבה זמן בא לי להוציא את ההרצאה הפרו אמריקאית . מצטער שנפל על הראש שלך:)

צור שפי 29 בינואר 2011

העניין הוא שהדומיננטיות האמריקאית הולכת ונחלשת.

בעז 29 בינואר 2011

נכון וזה רע.

אבל יש תקוה בסוף המאה השניה לספירה ובתחילת השלישית האימפריה הרומית גם הייתה במצב שנראה כקריסה והם התאוששו לעוד כמעט מאתיים שנות דומיננטיות. לא כדאי להספיד את האמריקאים כ"כ מהר כך לפחות אני מקוה.

שלו 29 בינואר 2011

בעז אני די מסכים איתך לאורך כל המניפסט, אבל אמריקה שאומנם כנסתה הכריע את מלחה״ע 2 בכל זאת לא נלחמה לבד על חירות העולם, הסובייטים נתנו גם משהו.

בעז 29 בינואר 2011

הסובייטים נתנו יותר ממשהו. הבריטים שיבשו את כל האסטרטגיה הנאצית עם העקשנות שלהם. אבל בלי התמיכה הכלכלית של ארה"ב כל זה לא היה עוזר כנראה.

מנחם לס 29 בינואר 2011

רציתי לומא בדיוק מה שאתה אמרת, אבל לא ידעתי איך.

1. האמריקאים הצילו את העולם מנאציזם

2. האמריקאים הצילו את העולם מקומיניזם ובריה"מ וסטאלין

3. האמריקאים דואגים שהמזרח התיכון לא יהפוך לג'יהד מוסלמי

4. האמריקאים מגינים על ישראל ומבטיחים לנו SECURITY לעד

5. האמריקאים המציאו PC, אינטרנט, פייסבוק

6. האמריקאים יצרו את מייקל ג'ורדן, את הסופרבול, והם המדינה הכי ספורטיבית בעולם (תחברו את אולימייאדת הקיץ והחורף, ותצרפו את המדליות, והאמריקאים עומדים בסקאלה לגמרי עליונה). ואפילו לא התחלתי לדבר על ה-DREAM TEAM!

אוי ואבוי אם היתה מדינה אחרת שהיתה שולטת בעולם. האמריקאים קובעים המון בעולם בלי לשעבד אותו. ואתם תלכו לסרטים הודיים (ראיתי כמה; יש טובים אחד למאה. השאר זה כמו מלודרמות ממצרים) ואני לאמריקאים.

דורפן 29 בינואר 2011

ועדיין הם לא יודעים לשחק כדורגל בשיט..

מנחם לס 29 בינואר 2011

זה נכון, אבל ראיתי את הצעירים שלהם ויבוא שיפור גדול בקרוב.

רוני 29 בינואר 2011

בלשחק הם דווקא די סבירים, אבל הם לא מבינים את המשחק ולא באמת אוהבים אותו.

טל 12 30 בינואר 2011

כן,אבל הם תמיד בכושר ונותנים 120 אחוז כל משחק. אולי רק היפנים רצים יותר.כך זה נראה לי בגביע העולם האחרון

ניב שטנדל 1 בפברואר 2011

האמריקאים נפלאים (בלי ציניות, אני פרו-אמריקאי), וגם הכוונות האימפריאליסטיות טובות (לרוב. לפעמים זה סתם אינטרסים), אבל הרעיון לכפות דמוקרטיות אז-איז על חברות הוא כישלון מתמשך. זה לקח שהיה צריך להילמד עוד במלחמת העולם השניה.

גיל 29 בינואר 2011

אגב, לא יודע מה התלונות נגד סרטים הוליבודיים. דווקא השנה האחרונה הוציאה כמה סרטים מעולים ומעוררי מחשבה כמו הפייטר, נאום המלך, הרשת החברתית, Inception, הברבור השחור.

בלינדר 29 בינואר 2011

וגם את סקס והעיר 2, בורלסק, THE SPY NEXT DOOR ואני אפילו לא אזכיר את "פיית השיניים" עם דווין ג'ונסון.

אבל ברצינות, נורא אהבתי את אינספשיון וגם THE OTHER GUYS היה מרענן מאד. DUE DATE דווקא אכזב.

האמת שדווקא בטלוויזיה יש כרגע לא מעט סדרות איכות יחסית ללפני עשור.

גיל 29 בינואר 2011

אני לא מתווכח שיש הרבה זוועות, ועדיין, יש הרבה סרטים טובים שיוצאיםץ

מנחם לס 29 בינואר 2011

גיל, עזוב, הלבנטינים לא מבינים אותנו.

מנחם לס 29 בינואר 2011

גיל, עזוב, הלבנטינים לא מבינים אותנו.

אשך טמיר המקורי 30 בינואר 2011

בבקשה, בבקשה בבקשה ממך
רק אל תזכיר לי את הברבור השחור
אני מתמלא חררה כשאני נזכר בסרט הזה
זה בדיוק מדגים את השפל ביצירה בהוליווד
מילא זבל שלוקח את עצמו בקלות, אבל זבל שמתיימר להיות איכות?
זה כבר מעיד על שטחיות שנכנסה עמוק עמוק לווריד

יוסי מזרחי 29 בינואר 2011

ומפוליטיקה לחיים האמיתיים.
מרגיז אותי שישנם שחקנים שבתחילת הדרך ושצריכים להלחם כדי להוכיח שמקומם במועדון כמו יונייטד, ודוקא במשחקים כאלה,כשהם צריכים 'להזיע דם' אני לא רואה אותם רצים כמו משוגעים ומראים שהם מנסים.
אוברטן מנסה כל הזמן טוב יותר וטוב פחות אבל דווקא גיבסון מזייף?
אני טועה או סתם לחוץ ?

יואב 29 בינואר 2011

יוסי,
הוא גם לא רודף אחרי שחקן כאשר הוא מאבד כדור(מה שגיגסי בגיל 37 עדיין עושה).חלון ההזדמנויות שלו הולך ונסגר כי הסוד הכי גלוי בקשר ליונייטד זה שהיא תביא קשר בכיר בקיץ.הוא גם לא ילד(24) שיתחיל לצאת עכשיו להשאלות.הרכבת כבר יצאה מהתחנה במקרה שלו…

אור שחולם להיות אלבס 29 בינואר 2011

עוד משחק אגדי של אלבס, טוב שחזר

אביאל 29 בינואר 2011

אני מת על הישראלים האלה, כמו moses כאן בתגובה, ששוכח שבלי ארה"ב הוא אני ושאר יושבי הבלוג החיים בארץ ישראל כנראה לא היינו קיימים במתכונת הנוכחית.

בכל מקרה, לי זה דווקא נראה, שמובארק ישאר בשלטון, הוא מינה את האיש החזק בצבא (עומר סולימאן) לסגן הנשיא, ככה שהצבא כנראה אצלו ואחרי הכל, במהפכות זה מה שחשוב.

גם מה בדיוק התחליף ? ברדעאי ? שהסתיר מידע על איראן ותקף בכל רגע פנוי את ישראל ? תוך שנה-שנתיים יעלה מושחט חדש בתוניסיה והכל יחזור לקדמותו, השינוי צריך להעשות (כמו בדרום אמריקה) בעזרת מדינת חסות, כמו ארה"ב, רק שכרגע מבחינת יחסי חוץ היא בשפל.

צור שפי – מגדלי התאומים, המלחמות באיראן ואפגניסטן, סין שצוברת כוח, רוסיה שחוזרת לזירה, הנטינגטון צודק ובגדול כנראה…

אבי 30 בינואר 2011

ולמרות הכל: יש פרשנים יהודים מצויינים לענייני ערבים.

תומר ש 30 בינואר 2011

לא יודע איך יש אנשים שאוהבים לראות את הקולנוע ההודי. אבל על טעם וריח…

דירק דיגלר 30 בינואר 2011

אני בעד הפסקת דני נוימן כפרשן.
אבל ה'כיפה אדומה' שמנסים לעשות לו הוא פסול. טמנו לו מלכודת שפלה.

יוסי מזרחי 30 בינואר 2011

דירק,
אני מכיר את התכשיט הזה באופן אישי ויודע כמה דברים עליו ועל יכולותיו ודיעותיו.
אנ גם האחרון בירושלים שיגן על דני נוימן מהרבה סיבות, עניניות וגם קנטרניות.
אבל, אני משוכנע שדני נוימן לא אמר את הדברים שיוחסו לו,בודאי לא כפי ש"צוטטו".הוא מספיק טיפש בהרבה תחומים אבל גם לו יש קווים אדומים והוא מודע לסביבה.
הכתבת שהוציאה שיחה פרטית החוצה, על רקע של אהדה/שנאה לקבוצת כדורגל,היא לא אחרת מפקידה במשרד שמנסה להתקדם דרך המיטה של הבוס. בדרך כלל, זה נגמר במצב שכל החסרה עושים עליה סיבוב וזו רק מטאפורה.

יוסי מזרחי 30 בינואר 2011

החסרה =החברה

פרדיננד הפר 30 בינואר 2011

מנחם אתה מומחה ספורט נערץ אבל בקשר לאמריקה אתה קצת כמו חוזר בתשובה ביחס לרבי נחמן.

אשך טמיר המקורי 30 בינואר 2011

מ מנ מנח מנחם לס מהסטייטס
:)

mirage 30 בינואר 2011

רק שלא יהיה מחסור בפרשנים. הם מפרשים את הפירושים שלהם ומפרישים מחוכמתם או מסיכלותם. עכשיו שסיימו לפרוס את מרכולתם הגיע הזמן שייפרשו לפנסיה לפני שנחספת העובדה שאין יותר רוח במפרשיהם….

רוני 30 בינואר 2011

אני לא מבין כלום בטניס אבל לפי 9 המשחקונים הראשונים בגמר, נראה לי שהצלחתי לגבש כלל שמנבא את העתיד באחוזים מעוררי השתאות-מי שמגיש מנצח.

אופיר המקורי 30 בינואר 2011

עצוב לראות את מארי שפוף כל כך.

אביעד 30 בינואר 2011

עצוב לראות שהוא פשוט התפרק אחרי השבירה במערכה הראשונה…

קונדופוני 30 בינואר 2011

צפוי ולא עצוב כלל וכלל

טל 30 בינואר 2011

שתי שאלות טניס:

1. יש תקדים לשחקן ששיחק בשלושה משחקי גמר גראנד סלאם ולא לקח אפילו מערכה?

2. מי נחשב לשחקן הטוב בהיסטוריה שלא לקח גראנד סלאם?

אני מצליח לחשוב על טים הנמן. בקצב הזה, מארי עוד יהיה המתחרה שלו על התואר.

גיל 30 בינואר 2011

אה זה ברור, גלעד בלום יקיר הבלוג.

דורפן 30 בינואר 2011

טל – בדיוק חשבתי על כך. היה מדורג ראשון בעולם – מרסלו ריוס – שלא זכה בגרנד סלאם. אז אולי הוא מועמד לכך.

דהגאנר 30 בינואר 2011

ובלי קשר, לייטון אוריינט בדרבי לונדוני מול ארסנל, יונייטד נגד קרוולי מהבלו סקוור בשמינית

Comments closed