מכבי של בלאט

אני רואה את מכבי פעם בחודש. פעם בחודש אני רואה קפיצה

את מכבי תל אביב בכדורסל אני רואה מדי תקופה. בערך פעם בחודש. למעשה אני יותר קורא על המשחקים שלהם מאשר צופה בהם. כך שאת המאקרו אני מקבל מצפיה. ואת המיקרו בקריאה.

במיקרו אני קורה דברים כמו "שבשלב האב מול קבוצה זו וזו מה שיש היום לא יספיק".

ושהתוצאות הטובות אפשריות רק על רקע המצב הנוכחי של הכדורסל האירופי. אני עצמי התייחסתי לכך. בגלל שיש שתיים-שלוש קבוצות מיותרות באמריקה באמת חסרים הרבה שחקנים טובים באירופה.

ועל זה אני יכול לומר: בלאט יכול לאמן את מכבי תל אביב רק ביורוליג של 2010-2011. הוא לא אשם בכך שכדורסל יוגוסלבי לא אפשרי היום. או רמת האמריקאים באירופה נמוכה. ורמת הסגלים נמוכה בכלל.

אבל פעם בחודש, כשאני צופה בהם, כמו הערב, פשוט רואים קפיצה. לא שיפור באחת הבעיות שמישהו הצביע עליהן. לא סתם שיפור של שחקן זה או אחר. באמת אין שם שחקנים יותר מדי מרגשים. אבל רואים פשוט קפיצה. פשוט העובדה שיש שם עבודה ומחשבה מוחשית לחלוטין.

*

דווקא ציטוט די חסר משמעות לפני המשחק הבהיר לי את העניין. דורון פרקינס אמר "אני המנהיג של הקבוצה בהגנה". כששחקן מתגאה באספקט ספציפי בתוך המערכת זה סימן מצויין. בטחון מצד אחד, אבל גם את מגבלות המקום שלו. לפני כמה חודשים בבלגרד איידסון, פרקינס ופרגו נראו קצת כמו אוסף.

הערות לסדר
הכל דיבורים. בינתיים.

39 Comments

הופ 4 בפברואר 2011

הם נראים נהדר.
לאחרונה קראתי מישהו שמתלונן על זה שמכבי ת"א חזרה להיות הקבוצה הכוחנית והדורסנית שהפכו אותה לכל כך שנואה על הרבה אנשים. לדעתי זה לא מדויק. נראה לי שמה שבלאט הצליח לעשות, אולי לראשונה במועדון, זה לפתח "מכביזם ממוקד": דורסנות וכוחניות מוחלטת על המגרש, אבל כזו שנשארת על המגרש.
לראשונה זה הרבה זמן, כמעט כל שחקני מכבי וגם בלאט עצמו הם אנשים שהיה נחמד לי לראות איתם משחק על בירה (אולי חוץ מפניני ובלו. אבל כל קבוצה צריכה מניאקים כמו פניני וקילרים כמו בלו).

דורפן 4 בפברואר 2011

מכיוון שפניני הוא היחיד משחקני מכבי הנוכחית איתו ישבתי פעם לשתות משהו (במסגרת ראיון כששיחק בקבוצה בבלגרד) – אני מתחייב פניך – בחור חביב וצנוע שלא מזיק לאיש.

הופ 4 בפברואר 2011

אני מאמין לך ואפילו תיארתי לעצמי שזה ככה (בגלל זה הסתייגות ה"אולי") – אבל בתדמיות עסקינן, ובהשלכה מההתנהגות על המגרש להתנהגות בחוץ. אין לי כמובן שום ידע לגבי האופי האמיתי של אף אחד מהם.

גורדיטו 4 בפברואר 2011

תחליף את השם פארגו (שלא היה שם) באלן הנדרסון, תחליף את בלאט האינטנסיבי בפיני גרשון הדובון לא-אכפת-לי ותבין את ההבדל לבד.

גיל 4 בפברואר 2011

העדות הכי טובה בעייניי להצלחה של מועדון היא לשמוע מה אומרים השחקנים שלא משחקים. כל השחקנים שמקבלים דקות מעטות מלאים בשבחים לשחקנים האחרים, לא עושים מרידות, ונלחמים הכי קשה באימונים. זו חותמת של מועדון מצליח.

rondi 4 בפברואר 2011

אני מסכים איתך לגמרי.

בניגוד לפיני גרשון שתמיד ציפה מהקבוצה שלו לשחק חכם, אבל מעולם לא הייתה לו סבלנות לעבוד עם השחקנים שלו, לדיויד בלאט מעולם לא הייתה בעיה לעבוד עם שחקנים וגם כדורסל כנראה לא חסר לו.
הקפיצות במשחק של מכבי לא אמורות להיות כאלו מהירות במסגרת של אליפות אירופה במצב תקין, אבל זה באמת לא משנה כל עוד יש דרך ברורה גם בתאוריה וגם הלכה למעשה.
הרבה שנים הייתי מנוי בהיכל וגם אני כבר הגעתי למצב שאני צופה במשחק אחד בכל חודש-חודשיים. לא האמנתי שזה יקרה לי אבל נוצרה בי אדישות מסוימת למועדון הספורט שהיה הכי יקר לי אי פעם.
את המשחק היום לא ראיתי ומהמשחק בשבוע שעבר לא באמת נהנתי, אבל אחרי שנים של אובדן זהות, משהו בקבוצה של דיויד בלאט מתחיל להזכיר לי את אהובתי הישנה…

הופ 4 בפברואר 2011

ועוד משהו – לא מסכים עם "אין שם שחקנים יותר מדי מרגשים". נדמה לי שמבחינת נחישות, לחימה ובעיקר מחויבות למשחק יש שם את אחת הקבוצות המרגשות זה שנים, ולא רק בזכות רוח הקבוצתיות שהחדיר שם בלאט אלא גם בזכות שחקנים מחויבים כמו פארגו, סופו, אידסון, הנדריקס וכמובן פרקינס – שמרגש אותי במשחק שלו יותר מכל אנדרסון.
אפילו אליהו נראה השנה מחויב בכל רמ"ח איבריו.

טל 12 4 בפברואר 2011

כיום,כל השחקנים במכבי הפנימו שקודם כל צריך לשחק הגנה.כולם מחויבים ומדובר פשוט בקבוצה.תענוג.

בעתיד אני מקווה לראות את בלאט עוזר מאמן/מאמן באן בי איי.זה יהיה מרגש,לצפות במשחקים שלו.

אני חושב שזה בהחלט אפשרי.הוא מאמן טוב,עם ניסיון,יודע להסתדר עם אנשים,בחור טוב
והוא גם אמריקאי.

יונתן ארבל 4 בפברואר 2011

הפרשנים הישראלים זו בדיחה.

כשברצלונה או פנא מפרקות קבוצות אומרים שהן הכי טובות באירופה.
כשמכבי מפרקת אומרים שהיורוליג חלש.

מילא פעם אחת אבל כשזה חוזר על עצמו כלללללל העונה, ובסך הכל הפסידו לברצלונה בחוץ אז זה אומר שמכבי היא טופ 3 באירופה בצורה וודאית.

לא זוכר כזו קבוצה באירופה שדורסת בכזו אינטנסיביות.
הקבוצה היחידה שיכולה לתת פייט למכבי זו ברצלונה.
משאר הקבוצות אני ממש לא דואג גם בלי יתרון ביתיות.

מכבי משחקים כקבוצה מתנהגים כקבוצה ואפילו כמו סיירת צבאית.
כל שחקן מתנפל על כל כדור ב 30 הפרש.

כל אירופה צריכה לעבור שיעורים אצל דיוויד בלאט ואנשים מדברים איתי שלמכבי יש בעיות עדיין.

דורפן אני מתפלא עליך, אין קפיצה משמעותית??
איידסון בשיא, פארגו בשיא, סופו בשיא, אליהו בשיא וכל השאר מצויינים.

ומכבי לא מרגשת??
לא בטוח שאפילו פעם בחודש ראית אותם. זו הקבוצה הכי מרגשת באירופה.
אתה בטח קורא את אלי סהר בישראל היום ומתבלבל בין אנשים שמבינים כדורסל לכאלה שמבזבזים לי 3 דק' קריאה על טור חסר בסיס.

דורפן 4 בפברואר 2011

הבנת הנקרא חברי. צריך לשפר. אם הצלחת להבין שלא רואים קפיצה ביכולת מדי חודש אתה פשוט צריך לעבוד חזק על הבנת הנקרא.

בני תבורי 4 בפברואר 2011

מסכים ושואל: האם העובדה שמכבי סיימה את העונה שעברה ללא תואר בארץ ובאירופה אין בה מספיק בכדי שיפסיקו לזחוח שם ולהתחיל לעבוד ברצינות? אחרי הכל, פיני לא מאמן רע, הוא פשוט היה שבע. גם השחקנים. ושימון הוא שימון.

יונתן ארבל 4 בפברואר 2011

דורפן..
אתה לא הבנת אותי..
בוא לא נתחיל בהשמצות מי לא מבין, אני מאמין ששנינו מבינים ברמה מספקת
.
אני אצטט את עצמי:
דורפן אני מתפלא עליך, אין קפיצה משמעותית??
איידסון בשיא, פארגו בשיא, סופו בשיא, אליהו בשיא וכל השאר מצויינים.

פרשנות- למה התכוונתי כאן:
התכוונתי כאן על מה שאמרת שאין קפיצה משמעותית.
אתה רואה פה את המילה חודש?
אני לא רואה.

נצטט את עצמי שוב:
מכבי לא מרגשת??
לא בטוח שאפילו פעם בחודש ראית אותם. זו הקבוצה הכי מרגשת באירופה.
אתה בטח קורא את אלי סהר בישראל היום ומתבלבל בין אנשים שמבינים כדורסל לכאלה שמבזבזים לי 3 דק' קריאה על טור חסר בסיס.

פרשנות- אתה אמרת שמכבי לא מרגשת אני אמרתי שאתה כנראה לא רואה אותם מספיק פעמים וספק אם פעם בחודש.
ניתן בהחלט להסיק מתוך המשפט "לא בטוח שאפילו פעם בחודש ראית אותם" שאני מתכוון שלא בטוח שאפילו פעם בחודש ראית אותם.

אחרת לא היית כותב את מה שאתה כתבת.
ואם כן, אתה כותב כדורגל מעולה, כדורסל.. חלש מאוד.

דורפן 4 בפברואר 2011

אני מתקשה לנהל דיון עם מי שלא מבין מה נכתב בטקסט – ומכיוון שחזרת על רוב הדברים שוב אז כנראה שזה מה שקרה – לכן עדיף לחדול כאן.

אזי 4 בפברואר 2011

אני מתקשה להבין למה שניכם מתנהגים כמו ילדים קטנים כששניכם צודקים

יונתן, דורפן לא כתב שאין קפיצה משמעותית.
הוא כתב שהקפיצה היא לא נקודתית (לדוגמה, מהחודש שעבר רואים שפארגו מוסר יותר אסיסטים) אלא הקפיצה היא קבוצתית (לדומה, מהחודש שעבר מכבי משמידה את היריבות שלה אפילו יותר חזק)

מעבר לזה, אני מסכים עם מה שיונתן אמר בנוגע לפרשנים שתמיד טוענים שהיורוליג נחלש.
אני לא מבין את הפסיקה הזאת. אם היורוליג נחלש, מכבי היתה אמורה להחלש יחד איתו, מה שאולי יכול להביא בירידה של איכות המשחק, אבל גם בליגה חלשה יש קבוצה שהיא הכי טובה.
אז אני לא מבין מה זה קשור שהיורוליג נחלש לזה שמכבי מנצחת.

לפני כמה זמן שמעתי משפט אלמותי (אני רק לא זוכר אם זה היה אלי סהר או אביב לביא) "לליאור אליהו יש את החוסר מזל הזה שכל השחקנים שהוא שומר עליהם קולעים באחוזים גבוהים"
אנא ילדים, עזרו לי להבין למה לעזאזל התכוון המשורר…

יונתן ארבל 4 בפברואר 2011

אמרת שבלאט יכול לאמן רק ביורוליג של השנה.
לא מבין מה זה אומר.

אמרת שמכבי לא פתרו את הבעיות שלהם?
בוא תראה לי קבוצה בלי אף חסרון ויותר מאוזנת ממכבי?

אמרת שמכבי לא מרגשת אותך.
אמרתי שזו הקבוצה הכי מרגשת באירופה.

דברת על קפיצה משמעותית ברמה הקבוצתית.
אני הוספתי שלא רק אלא גם קפיצה ברמה האישית מתוכם 4 שחקנים בעונת שיא. המשתלבים יחד בקבוצתיות של מכבי.

עדיין לא מבין אותי?
ניפרד כידידים.
לא קרה כלום

דורפן 4 בפברואר 2011

או קיי. אני אסביר לך דבר דבר:

בלאט יכול לאמן ביורוליג של השנה, כי הוא לא מסוגל לסוע בזמן. נסיעה בזמן הוכחה עד כה רק ברמה התאורטית. ולכן כל הביקורת על רמת היורוליג לא רלוונטית. הוא עושה עבודה פנטסטית ביורוליג של 2011.

אמרתי שההתקדמות של מכבי היא מעבר לפתרון בעיות שלהם עליהם קוראים במיקרו, או מעבר לסתם שיפור ברמת כל שחקן, אלא ממש קפיצה משמעותית שרואים מדי חודש – כפי שקורה לי. כל חודש אני רואה קבוצה שעשתה התקדמות דרמטית מהקודמת.

אם לא הבנת את כל זה מהכתוב – וסתם רצית להוציא קיטור על כל העולם – אז באמת אינני יודע איך לכתוב.

דפ"ר 4 בפברואר 2011

בקריאה ראשונה קראתי מחמאה ספוגה בביקורת (כמו שעשה יונתן ארבל).
לאחר קריאת תגובתך האחרונה, רונן, הבנתי את כוונתך למחמאה שלמה.
המפתח היה להבין את כוונתך הטובה ב-"בלאט יכול לאמן את מכבי תל אביב רק ביורוליג של 2010-2011"
טוב … כבר קראתי לעצמי דפ"ר … אבל אולי צריך שניים לטנגו (?)

דורפן 4 בפברואר 2011

דפ"ר יקירי – אולי הסוד הוא לא במנת משכל והבנת נקרא. אלא לגשת לקריאה בניחותה ולא בגישה של "כל הפרשנים שונאים מכבי ולא מבינים שום דבר ורק מנסים לקטול את הקבוצה הענקית הזו". אלא התייחסות יותר רגועה לעניין.

דפ"ר 4 בפברואר 2011

טוב, הכל בראש הכחול (צהוב)

אזי 4 בפברואר 2011

אבל זה נכון!
כל הפרשנים שונאים מכבי.. זה באמת מתיש…
תנסה להיות אוהד מכבי ופעם ותראה… :)

גיא זהר 4 בפברואר 2011

כמה נקודות: מכבי של השנה אכן קבוצה מרשימה שמדגימה באופן יוצא דופן את המונח השלם עולה על סכום חלקיו.זה לא סותר שפרט לבארסה וקאחה הם לא נתקלו בקבוצות ששוות התייחסות.ולגבי הרגשי נחיתות של בלאט, אני לא משווה בין היורוליג של השנה לזה של השנה שעברה אבל למרות התדמית של מיסטר קלין בלאט רחוק מלהיות כזה – תשאלו את שיבק. עצוב לי לראות את מה שנשאר מבורשטיין אחד השחקנים המוכשרים והבלתי מוערכים ששיחקו במכבי וגם את חוסר השיפור אצל אליהו (ואל תגידו לי שהוא התחיל לשמור. ובאשר לפניני, אולי מחוץ למגרש איש נחמד, בתוכו מהמלוכלכים שראיתי בשנים האחרונות, מעבר לגבול הטעם הטוב – אמיר שלח של הכדורסל.

אלעד 4 בפברואר 2011

חבל לי שלא מפסיקים להיטפל להגנה של אליהו. הוא שומר מחורבן, אין ספק, אבל יש עוד הרבה שומרים גרועים ממנו או כמוהו. לעומת זאת בהתקפה אין הרבה שחקנים באירופה שיעילים ממנו. לא מדדתי סטטיסטית, אבל מאוד יכול להיות שהתרומה ההתקפית שלו עולה על הנזקים שהוא עושה בהגנה.

גיא זהר 4 בפברואר 2011

דווקא בגלל שיכולותיו הטבעיות בהתקפה הן מתת אל מרגיז לראות את חוסר השיפור שלו באספקטים השונים, במיוחד בהגנה, הכי קל לברוח מאיבנוביץ' שאולי חולה נפש אבל שיפר ללא הכר שחקנים כמו ספליטר וסקולה. במיוחד כשרואים את המטרפוזה שעבר בלו (איזה מן שם זה של כוכב סרטי פורנו) עוד במהלך השנה האחרונה. לא סתם אליהו שיחק מעט נגד בארסה.

דורפן 4 בפברואר 2011

מה שמזכיר לי שגם אמיר שלח היה איש די חביב.

אריאל 4 בפברואר 2011

הכל נכון, אבל זה לא משנה את העובדה שהכדורסל האירופי היום הוא בדיחה. רק תראה את המאמן של לובליאנה אתמול, יורי זדובץ' – מסוג השחקנים שבזמנו היו מעמודי התווך של הכדורסל האירופי במשך שנים ארוכות. כמוהו היו עשרות של שחקנים, כאלו שמהווים בסיס לקבוצות היבשת. היום, למעט ברצלונה, שם יש שחקנים כמו נווארו או ריקי רוביו, פשוט אין שחקנים כאלו. כל שחקן אירופאי נורמלי נשאב ל-NBA בשניות. אפילו שחקן כמו כספי, שחקן מוגבל לחלוטין, נמצא שם כבר.
ומה נשארנו באירופה? עם אוסף שחקני מכללות שלא היו מספיק טובים ל-NBA. ואין מאמן מכללות יותר טוב באירופה מאשר דיוויד בלאט.
אז נכון, בלאט לא יכול לאמן בשום מקום (או זמן) אחר, זאת לא אשמתו שזה המצב, אבל זה לא אומר הרבה חוץ מזה שבנקודה הנוכחית הוא מצליח להוציא הכי הרבה מליגת הפיתוח של ליגת הפיתוח של ה-NBA.
זה בעיקר עצוב מאוד.

אלעד 4 בפברואר 2011

היורוליג כבר שנים בנסיגה, כך שזה לא לעניין לדבר על זה דווקא עכשיו. בשורה התחתונה מכבי של השנה פשוט מהנה לצפייה, רוב הזמן, ולא זכור לי שנהניתי לראות אותה בשנים האחרונות. הנאה לא כאוהד מכבי (כי אני לא) אלא כאוהד כדורסל. אפילו בשנה ששרף אימן ואיכשהו הם הגיעו לגמר היורוליג, פשוט היה נוראי לראות אותם משחקים.
המשחק אתמול היה תאווה לעיניים.

שלו 4 בפברואר 2011

ועדיין, למרות הכל, אני רואה שם בקצה הספסל, איש עם שיער מאפיר, שולח SMS למשהו (אתמול ב 40 הפרש), עם פרצוף מאוד מודאג, ונזכרתי שהוא הורס לי את כל הכיף.

קשור אבל פחות, למרות כל הירידות והביקורת הקשה שקיבל מאיתנו (כולל אותי) רון קופמן הוציא ראיון מעניין מאוד עם האיש האמתי היום מאחורי מכבי, דיוויד פדרמן, לא איזה שהיא מהפכה תודעתית, אבל לשמוע את מה שפדרמן אמר, קצת פייס אותי בקשר למכבי.
במיוחד בנושא, פיני ופנאן והפרשיות השונות, ברוח הימים האחרונים, אני לא דורש יותר שמכבי תתחיל מההתחלה, רק שני דברים:
1. שיספרו לנו את כל האמת על מה שקרה לאורך שנים.
2. ששמעון יפרוש.

גיא זהר 4 בפברואר 2011

שלו, לדעתי אתה תולה תקוות שווא בפדרמן. הוא לכאורה כמו שחר מהגוד גייס אבל למעשה איש עסקים במלוא מובן המילה וימנה גם את אחמניג'ד למאמן אם יחשוב שזה יהיה לתועלתו. להזכיר לכולנו ולדעתי לא במקרה קופמן לא הזכיר זאת, גרשון חזר למכבי לקראת הפיינל פור בתל אביב אחרי נאום המוקה שלאחריו גם שימש כפרשן בערוץ חמש. פדרמן השתלח בשנה שעברה בשופטים אחרי המשחק החמישי מול בני השרון כאחרון הגרשונים. לא כל הרוע במכבי הוא מזרחי ולא כל הטוב פדרמן.

שלו 4 בפברואר 2011

אני מסכים מאוד עם הפסקה האחרונה שלך, ברור לי שפדרמן שותף לרוע, ברור שגם לא כל הטוב זה פדרמן (ורחוק מזה), השאלה מה שמעון היום תורם לטוב, אני מתקשה כבר עשר שנים לראות.
אתה גם צודק בעניין המוקה, בכלל אני לא מבין איך חזר למכבי אחרי זה, מצד שני מי שישן עם כלבים אל לו להתפלא שקם עם פרעושים.

גיא זהר 4 בפברואר 2011

לפי פדרמן בראיון שאגב היה אכן מרתק הסיבה לכך שמזרחי במערכת מבחינתו מכיוון שהוא האדם הבולט שמזוהה עם המותג "מכבי" (כמו מושביץ' בעלית), המוקהיקני האחרון ואולי גם מי שמושך מפדרמן את האש. לגבי החיוביות בעצם נוכחותו, גם לי קשה למצוא, אולי עדיין הקשרים ביול"ב (אני לא יודע מה היה חלקו בכך שהפיינל פור התקיים ב2004 בת"א) ואולי גם סוג של אימה שמטיל על שופטים אירופאים מסוימים (בארץ לדעתי השפעתו פחתה)

rondi 4 בפברואר 2011

נ.ב – פרקינס שחקן מרגש.

יש לי תחושה טובה לגביי מצ'באן.

moby 4 בפברואר 2011

בלאט מאמן ענק הוא אלוף אירופה בעידן של ספרד, הוא בנה קבוצות מרגשות כשניתנה לו ההיזדמנות.
לראות את בלו ביום שחור משחור עם אחד מעשרת אלפים נשאר על המגרש בגלל יכולות הגנתיות (חוזר הגנתיות) ונותן משחק טוב בכלליות, זה מדהים.
שמעתי שיש פרשנים שלא אוהבים את ה"רגל על הפול גז" של מכבי, אני מעריך שכשנערי הפוסטר שיחקו (פנאן) בהבסות הגדולות בעבר הם גם התלוננו. אני מעדיף את הגישה העכשוית של בלאט. אנחנו באים לשחק כדורסל 40 דקות והמחויבות שלנו לא יורדת. אין מצב שנתחיל לזלזל בך, אז בוא ונראה ממה אתה בנוי. – גישה קשה מייאשת אבל בתור אוהד (ולא את ת"א) אני מעדיף אותה. לעזאזל אני קניתי כרטיס לראות 40 דקות של כדורסל מחוייב (רוזן אתה שומע??).

דורפן 4 בפברואר 2011

זה ממחיש דבר מאד פשוט אצלו. יש לו דרכי עבודה ושיטה.

הופ 4 בפברואר 2011

מובי בהקשר רוזן – אמנם סביר שהוא מינה את נאווי כי הוא לא רוצה להמשיך לזרוק כסף כשממילא לא יהיו ירידות (כנראה), אבל אולי מתוך שלא לשמה בא לשמה – נראה שדברים מתחילים להיראות טוב יותר, ונדמה לי שאם כבר כדורסל מחויב אז אין הרבה מחויבים כמו נאווי.
(ועכשיו תבטל בבקשה חצי מהדברים שלי, על סעיף ווישפול ת'ינקינג)

moby 4 בפברואר 2011

הלואי ואתה צודק.
אין לי ויכוח איתך לגבי נאווי השחקן. לגבי חיפה כדורסל של השנה, כרגע, הסטטיסטיקה מראה אחרת. קבוצה שלא מצליחה למקסם את יכולותיה, בעלת סף שבירה נמוך מים המלח. שמפסיקה לשחק מתישהו (מובילה או מפסידה).

הופ 4 בפברואר 2011

אני זוקף את זה לחובת חסין ולא לחובת נאווי.
בסה"כ למכבי יש סגל טוב שחסר לו 1. מאמן שיודע כדורסל ויכול להקנות לקבוצה שיטת משחק מובחנת וטובה. 2. דבק, מוטיבציה וחיבור (מה שאמור להביא לשיפור ההגנה, בהתקפה נדמה לי שאנחנו במקום לא רע בכלל). לחסין היה אולי את הכדורסל התיאורטי אבל חוסר הניסיון כנראה לא אפשר לו לבטא את הידע שלו על המגרש. את עניין הדבק והחיבור לא היה לו בכלל. לנאווי יש לכאורה את היכולות הטבעיות לחבר אנשים ולהחדיר בהם התלהבות. לגבי הכדורסל אני לא יודע.
סף השבירה נראה לי קשור יותר לסעיף המוטיבציה והאמונה ולכן אני אופטימי. ושוב, ווישפול ת'ינקינג וכל זה.

גיא זהר 4 בפברואר 2011

בלי להוריד מהניצחון הטאקטי של בלאט על ספרד בגמר שגם הסתייע בצ'וקריות של גאסול אני לא זוכר קבוצות מרגשות של בלאט פרט לשנה הנוכחית עד עתה (ותודות להוא שהתמוטט) וזאת כשהולכים לקראתו בכל מיני נסיבות מקלות כמו עזיבת זרים (פילזן)ועונש (בנטון) ואפילו ליגה אדריאטית. הקבוצה של בנו אודריך? אריס של השנה שעברה? דינמו סנט פטסבורג? אפילו גליל של אז שאפשר להצביע על הישגים כלשהם? שחקנים שגידלה?

שלו 4 בפברואר 2011

דרך אגב זה רק אני שמעתי, או שבאמת שלח אמר בתחילת המשחק, שלובליאנה היא קבוצה שנלחמת עד הסוף ולא נכנעת אף פעם.

יואב 4 בפברואר 2011

שלו,
לא רק אתה שמעת וזה גם נכון, עד אתמול. הקרדיט הוא למכבי ובוודאי גם לשמעון.הוא שוב שותף מלא ליצירת קבוצה מרגשת ומחויבת לאחר כמה שנות דישדוש בינוניות ולא ממוקדות.
דורפן,
לטעמי,פרקינס הוא אחד השחקנים המרגשים ביותר שלבשו את החולצה הצהובה.חסר פחד, בעל אינספור ידיים עם כל כך הרבה פעולות וואו הגנתיות שומטות לסתות.
וכמובן סופו שהוא תמיד סיפור.לראות איך בלאט מוציא ממנו את המיטב ולוקח אחריות(למרות פרצופים ותסכול פה ושם מהאיש הגדול)ולהשוות את זה לטיפול של נמני במדוניאנין ולהבין את הפער בין שתי המחלקות. אחד לוקח אחריות על שחקן הרכש היקר שרצה להביא והשני עסוק במשחקי אגו על השחקן הכי יקר בתולדות מכבי שהוא נלחם להביא!אפשר לחשוב שנמני היה מתאמן ברצינות תמיד(חמש פעמים בשבוע? פחחח) ומדהים לראות שדווקא נמני לא מבין נפש של כישרון גדול אבל קצת קפריזי ומפונק.ואני לא מזכיר את הזילזול בכספו של מיטשענק….

Comments closed