ומשהו על ריאל מדריד

בדקה החמישים, כשריאל עלתה מהמחצית וספגה שער רכרוכי למדי, למרות שהטאץ' המסיים של ג'ררד היה נפלא, הבנתי לפתע למה ריאל מדריד היא מועדון עלוב כל כך.

זה פשוט: אם מנצ'סטר יונייטד בטעות תפגר במחצית בשבת 0-2 מול הקבוצה המצויינת שהביסה היום את ריאל, לא הייתי רוצה להיות שחקן של יונייטד בחדר ההלבשה. אם ריאל בפיגור דומה לא הייתי רוצה להיות המאמן.

ועכשיו לדיון מעמיק בשאלה האם בבוא היום ג'וזה מוריניו הוא המועמד המתאים להחליף את אלכס פרגוסון בתפקיד המנג'ר במנצ'סטר יונייטד
10 מסקנות מהערב הראשון בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות

No Comments

מבקר המדינה 11 במרץ 2009

ברכותי, רונן.
עוד אחד מאותם משחקים חסרי חשיבות שתוצאתם היחידה היא שגבר הסיכוי שהליצן על הספסל של ליברפול ישאר שם יותר מהזמן שהוקצב לו (רוצה לומר, הוא היה צריך לעוף כבר לפני שנתיים).

יונתן 11 במרץ 2009

כמה פשוט ככה נכון

אלון זנדר 11 במרץ 2009

איזה משחק. וכמה יפה לראות את ריאל, שקנתה לה הגנה מכל העולם, לא מסוגלת לשמור על שטח ולא לסגור שחקנים. רחמי על קסיאס. אגב, ראול ועוד כמה הציבו אולטימטום בפני ראמוס: גוטי במקום רובן "האנוכי". כמה כיף להם לשחק ביחד בבאלט הלבן ראינו הערב.

אור הלוי 11 במרץ 2009

צודק במאת האחוזים

נ.ב
רונן, ראיתי שאתה מתחיל לכתוב (פעם ראשונה שאני רואה) טורי דיעה ללא קשר לספורט ב"ישראל היום", שאפו!

ניינר 11 במרץ 2009

ואו רונן, אמרת מילה טובה על ליברפול? האמת מגיע להם. אם לא הפאקינג קסיאס הזה היה נגמר שמונה אפס

לוינטל 11 במרץ 2009

גאוני!!

שלוש מילים יש לי לריאל, לבלוג ולכולם.
THIS IS ANFIELD
ואני תותחן לכל התוהים

דודיק 11 במרץ 2009

כמי שמודע היטב להסטוריה של ריאל מדריד, שלא היה מזוהה יותר ממנה לאורך כמעט חצי מאה עם משטרו הפשיסטי והעקוב מדם של פרנקו, שהמערכת הבנקאית בספרד נחלצה מדי פעם להושיעה מהרפתקאות פיננסיות ע"י מחיקת חובות בעשרות מיליונים, ושהנהלתה מתנהגת לאורך שנים כאילו "אלהים לנצחון בחרתנו", נהניתי מכל רגע של השפלתה ב"אנפילד". העובדה שפירוקה של ריאל בוצע בניצוחו של מאמן ספרדי ושהשתתפותם של חמישה כדורגלנים ספרדים, שאף לא אחד מהם (למעט טורס) היה נחשב בעיני הקלדרונים והפרזים כראוי ללבוש את המדים הלבנים, מקרבת את היום שבו יפנימו יותר ויותר כדורגלנים בכירים כי מעבר למדריד לא ישרת בהכרח את הקריירות שלהם

אביאל 11 במרץ 2009

היא עדיין המועדון הגדול ביותר בהיסטוריה ולא משנה אם תכתוב שהיא עלובה, הימים הטובים בליגת האלופות יחזרו.

אני חצי שמח חצי עצוב היום, צ'לסי עלו אבל ריאל עפה, מקווה שמחר אינטר תעשה את העבודה.

סימנטוב 11 במרץ 2009

בול! יש לך את זה רונן

יואב 11 במרץ 2009

אביאל,
מה הרלוונטיות של זה?ריאל לא היתה עלובה היום כי יש לה הרבה תארים?
לוינטל,
באירופה אכן. בליגה, ליברפול איבדה בבית שתיים עשרה נקודות(נגד מרכז ותחתית).

דוד מירושלים 11 במרץ 2009

מה שמזכיר לי רונן, טור שאתה כתבת, כמה רע זה להיות מאמנו של ריאל מדריד.
וזה מזכיר לי את השאלה למה כבר לא מתייחסים לקבוצות בלשון זכר?
פעם היו אומרים בחדשות "בית"ר ירושלים ניצח את הפועל ת"א בתוצאה 2-1"…

תסלחו לי על היציאה האוף טופיקית, אצלינו בירושלים חוגגים את הפורים מחר, שלא כמו בשאר ערי הפרזות…

אביאל 11 במרץ 2009

יואב – הוא קרא לריאל מועדון עלוב ועם כל הכבוד הוא לא מועדון כזה 2 משחקים מול ליברפול הטקטית של בניטס במעמד כזה יכול לקרות לכל קבוצה ולא צריך להסיק שזהו מועדון עלוב כי הוא עדיין הגדול, המפואר והעשיר ביותר בעולם ,כולם כאן יודע שללא פרשת יונייטד-רונאלדו-ריאל לא היה נכתב כאן פוסט כזה ואפילו דורפן היה מעודד את הלבנים נגד ליברפול.

יואב 11 במרץ 2009

אוקי. הבנתי.אני בוודאי הייתי בעד הלבנים ובכלל אני בעד כל מי שמשחק נגד קבוצה אנגלית שהיא לא יונייטד.

רונן דורפן 11 במרץ 2009

אביאל – ראשית הייתי בעד ריאל במשחק. אני תמיד נגד הקבוצה ממרסיסייד.
שנית – גם בתקופות רעות שחקנים, נשיאים, עיתונים ודיקטטורים מעולם לא ניהלו את מנצ'סטר יונייטד, רק מנג'רים.
שלישית – העליבות היא לא התוצאה. אתה מפספס את העניין. העליבות היא התגובה של השחקנים – כולל שחקני נשמה גיבורים כמו ראול – לפיגור 0-2 במחצית. פשוט אפטיות.
ורביעית – לא התכוונתי להגיד שפושקש, די סטפנו, דל בוסקה או רוברטו קרלוס היו שחקנים עלובים. רק המנטליות הנוכחית של ריאל מדריד.

סימנטוב 11 במרץ 2009

אביאל – הם חטאו למה לסמפט אותם? אני בכלל חושב הפוך מגיע מילה טובה התעלינו על עצמנו לעשות refresh על רגשות שליליות זה הכי קשה – לא?  

רונן דורפן 11 במרץ 2009

דודיק – אני חושב שהמגמה הזו כבר מתרחשת. בקיץ אחרי שעיסקת רונאלדו לא קרתה ריאל ניסתה להשיג את דויד וייה או את סנטי קסורלה. הנשיאים של היריבות סירבו – אבל מה שהיה מעניין שבניגוד לעבר השחקנים כלל לא הפעילו לחץ כדי לעבור.

רונן דורפן 11 במרץ 2009

דוד מירושלים – שושן פורים שמח לך!
אור הלוי – זה החל אמנם לפני כמה חודשים, אבל תודה על המחמאות.

YB 11 במרץ 2009

הבחנה מעולה.
חייב לומר שיש בי שמחה לאיד גדולה על כשלונה של ריאל. ושמחה לא פחות גדולה על הצלחת הכדורגל האנגלי. מתי כבר יבינו כל הקונטיננטלים גנבי הדעת כי זוהי הליגה האמיתית.

סופרפלי 11 במרץ 2009

צודק 100 אחוז

בני גלובינסקי 11 במרץ 2009

הציטוטים הגדולים בהיסטוריה

רנה דקארט: "אני חושב משמע אני קיים"

מרטין לותר קינג: "יש לי חלום"

רונן דורפן: "אם מנצ'סטר יונייטד בטעות תפגר במחצית בשבת 0-2 מול הקבוצה המצויינת שהביסה היום את ריאל, לא הייתי רוצה להיות שחקן של יונייטד בחדר ההלבשה. אם ריאל בפיגור דומה לא הייתי רוצה להיות המאמן"

נאור 11 במרץ 2009

אחרי הערב עסקת רונאלדו כנראה סגורה. 100 מיליון של משהו + הונטלאר נשמע לי כעסקה הוגנת.. ואז אפשר יהיה להחזיר את "אני סתם מטייל על המגרש" ברבאטוב להיכן שהגיע ממנו

עמיחי שלו 11 במרץ 2009

הגדרת את זה מדויק ויפה

אביעד 11 במרץ 2009

למבקר – אני לא בטוח שגברו סיכוייו של בניטז להמשיך בליברפול אחרי אתמול. אני חושב שגברו סיכוייו לשבת על הספסל הלבן בשנה הבאה.
אני בכלל חושב כבר הרבה זמן שעצם הימצאותו של גוטי בריאל מדריד היא בשל היותו שחקן בית. אני לא חושב שהוא שחקן ברמה הזאת ואני לא רואה אותו מכניס רוח מסוימת לקבוצה שנובעת מהיותו שחקן בית. או בקיצור – ריאל יכולה להשיג הרבה יותר טוב. אבל הוא לא האשם. 80% בערך מהשחקנים של ריאל אתמול הם לא ברמה הזאת. בקיץ, כשיבוא פלורנטינו פרז, נראה את הקבוצה הזאת נבנית מחדש בפעם ה-516 ב-10 השנים האחרונות.
וכל האמור לעיל לא מוריד אפילו מילימטר מהניצחון הנהדר של ליברפול אתמול. אני מוריד את הכובע בפניהם.

יואב תל אביב 11 במרץ 2009

אויויויויוי סדאם חוסיין בשוק!!!!! תאכלו לקרדה כולכם,בעיקר אתה דורפן!!! לא יעזרו כל צחצוחי המילים וליקוקי המגיבים!! כמאמר המשורר הידוע ז"ל עלי מוהר:פירקו אותם!!

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 11 במרץ 2009

סטיבי ג'י הוא אחד השחקנים העצומים של דורנו ואני תמיד תמה מדוע הקבוצות הגדולות באיטליה וספרד לא מבקשות את שירותיו.
צריך לקוות שגם יונייטד וארסנל יעלו הערב ואז להמתין לתגובה הזועפת של פלטיני המתוסכל.

ליאור 11 במרץ 2009

גאוני!
יש לך לפעמים הברקות שאני מקנא שאני לא חשבתי עליהן. לתפוס אסנס של עולם שלם במשפט אחד זה אומנות

גיא אלון 11 במרץ 2009

אם יש משהו שאני לא מבין, זה למה מונעים מקבוצות מאותה מדינה להיפגש בשלב הזה.
מה, יותר מעניין שיגיעו ארבע אנגליות (פעם זה היה איטלקיות) לחצי וזה יהפך לעניין פנימי אנגלי ?
לדעתי אופ"א צריכים לחייב שבשלב הזה, תחת חוקי ההגרלה (מקום ראשון מול מקום שני וכו') אם מתאפשר להפגיש שתי קבוצות מאותה מדינה אזי זה מה שיקרה.

r 11 במרץ 2009

אני לא מבין את כל עניין ה'גדולה'. נכון ש-3 אליפויות אירופה ב-5 שנים במעבר המילניום (סוף ה-90 תחילת ה-2000) הם הישג עצום, ובתקופה זו אכן ריאל הייתה כנראה הקבוצה הטובה בעולם, אבל להאיחז באליפויות אירופה משנות ה-60? נו באמת.
שנות ה-60 ותחילת ה-70 כשהכדורגל עוד בחיתוליו מבחינת מקצוענות, ידע, שלא נדבר על פרנקו והאדרת ריאל, לא אומרים כלום.

כמו הקבוצה ממרסיסייד שנאחזת בשנות ה-70-80.. שכחתם אולי, אבל זה היה כבר לפני 25-30 שנה! איפה אז ואיפה היום..

ודרך אגב, מתחילת שנות ה-80, לריאל שתי אליפויות ספרד יותר (בלבד) מאשר לברצלונה.. ריאל ברצף של 5 שנים בשנות ה-80 וברסה ברצף של 4 בשנות ה-90.

cookie-monster 11 במרץ 2009

מעניין. נראה שהם נואשים מספיק מהאנגליות נכון להיום מספיק בדיוק באמת לעשות את זה

סימנטוב 11 במרץ 2009

המבנה האירגוני בספרד לא משאיר הרבה מרחב למאמן, קבוצות בספרד מובנות סביב מינוי הנשיא (הוא ירכיב הוא יפרק) בגדול רווח והפסד ההמשכיות של הקבוצה לא עומדים בקו אחד עם ההכנה לבחירות (אני זוכר לפני שנים שאחד המתמודדים הודע שיש לו נורה חדשה שתאיר את ר"ג) אצל הלבנים זה רק יותר מוקצן: יש יותר כח, יותר תקשורת, יותר שררה וכו' וכו'

רבים רואים את הספרדים כטהורים: הם יעשו הכל להצליח ולא משנה מה המחיר הם הרומנטיקנים של הכדורגל העולמי הכדורגל היפה, הבעיה היא כאמור אירגונית ולכן פעם הם בשמים ופעם הם בתוך האדמה.

ויוה ברסה! 11 במרץ 2009

אם בשבת התוצאה במחצית תהיה 2-0 לרעת היונייטד סביר להניח שבמחצית השנייה השחקנים שלה יעלו למגרש אחרי שינגבו את הרוק.הטיפול היבש של סר אלכס יעבוד שעות נוספות.

נמניהו 11 במרץ 2009

תיקון קטן לציטוט:
אם מנצ'סטר יונייטד בטעות תפגר במחצית בשבת 0-2 מול הקבוצה המצויינת שהביסה היום את ריאל, לא הייתי רוצה להיות שחקן של יונייטד בחדר ההלבשה -כי פרגוסון יזרוק עליי נעל. אם ריאל בפיגור דומה לא הייתי רוצה להיות המאמן.

אדם 11 במרץ 2009

'מנטליות נוכחית' משליכה היסטורית על מועדון שקיים למעלה ממאה שנים והופכת אותו למועדון עלוב? כל שנות קיומה של הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל האירופי נמחקות ומושלכות לפח הזבל של ההיסטוריה בשל 'מנטליות נוכחית'? נשמע קצת כמו ילד שכועס שניסו לקחת לו את הצעצוע בקיץ.

Z 11 במרץ 2009

סימנטוב
זה לא המבנה הארגוני בספרד, זה רק המבנה הארגוני בריאל מדריד.
באתלטיקו או סביליה או בכל מועדון כדורגל ספרדי אחר, ההתנהלות היא שונה לגמרי (שפויה).

אגב, הדבר היחיד שחבל לי עליו בהקשר של ריאל מדריד הוא ששוסטר וקלדרון כבר לא נמצאים בתפקיד שלהם.

BadGone 11 במרץ 2009

אני חייב להודות, ללא קשר למטליות הסרוחה של ריאל, שתמיד ראיתי קשר הרבה יותר הדוק בין הקבוצה הזו לפאשיזם מאשר בין מכבי ל'מכביזם'.

אור 11 במרץ 2009

רונן מעניין אותי לדעת מה דעתך בעניין העליונות המוחלטת של האנגליות. בשנה שעברה אם ההגרלה הייתה אחרת היינו רואים חצי גמר כל אנגלי ואיך יכול להיות שהקבוצה השלישית כרגע באנגליה דרסה את הקבוצה בכושר הטוב בספרד ועוד בשלבים האלה. לדעתי עד שלא יגבילו את השכר לשחקנים באנגליה ואת דמי ההעברה המצב לא ישתנה בשנים הקרובות.

גלעד בלום 11 במרץ 2009

לדורפן,לכל אוהדי יונייטד,שונאי יונייטד,שונאי ליברפול ואינטרסנטים למיניהם-

כמו שלא שופטים אדם בצערו לא צריך לשפוט אדם כשהוא באופוריה לכן אני לא שופט את רונן על הגדרת ריאל כמועדון עלוב,הוא פשוט בהיי כי הוא רואה 6 תארים מול העיניים והשמחה לאיד מעבירה אותו על דעתו כל כך שהוא מתכחש לעובדה שליברפול נתנה הצגה בלתי נשכחת.

אם יונייטד היתה נותנת 4 חתיכות(5-0 בכללי) לריאל היינו קוראים טור פיוטי על גדולת יונייטד ולא על עליבות ריאל.

כאחד האנשים האובייקטיבים היחידים פה(אני אוהד ספרס מסכן,אנחנו לא מספיק טובים שישנאו אותנו חוץ מיריבות לונדוניות כמובןואנחנו לא שונאים אף אחד חוץ מיריבות לונדוניות) הנה מה שאני הסקתי מהמשחק הזה-

1)אם זו הקבוצה השניה בטיבה בליגה הספרדית(6 נצחונות רצופים ותיקו בדרבי בשבעת המשחקים האחרונים) אז זו הוכחה נוספת שהליגה האנגלית טובה ברמה אחת מעל שאר הליגות כולל האיטלקית,לפחות לפי מנצ'סטר-אינטר בשבוע שעבר,(נראה מה יהיה היום).

2)לראמוס אין מושג בהגנה-גם טוטנהאם היתה מופקרת,אבל מה שהולך שם זה שערוריה וזה היה יכול להיגמר בשמיניה אם אין להם את השוער מס' 1 בעולם,קסיאס לא הפסיק לקלל פוטה מדרה כל המשחק,מסכן.אגב גם מול אתלטיקו בשבת הם היו צריכים לחטוף לפחות 4-5.

3)הטעות של פפה בגול הראשון זו טעות שגומרת עונה למרות שגם לפני זה היו צריכים לחטוף,שחקן מכוער שלא מתאים לרמה הזאת.

4) זה רק אני או שליברפול יותר טובים בלי יוסי,יכול להיות שגם עם יוסי היה קונצרט אבל הם נראו הכי טוב שראיתי אותם העונה,מהירים,חדים,פיזיים,לוחצים.מצד שני בלי הגול של יוסי בבירנבאו היינו רואים משחק אחר לגמרי.

5)טורס פשוט נפלא,זה דרבי פרטי בשבילו והוא קילל בספרדית כמו שלא ראיתי אותו בחיים.

 

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 11 במרץ 2009

Gilad- as your Spurs showed us more than once this year- it is not the all league, just the top teams that are 2 levels above the other leagues.

ליאונידס 11 במרץ 2009

אני מקוה שמנצ'סטר יפגשו את באיירן בסיבוב הבא.

לירן שבתאי 11 במרץ 2009

ללוינטל, לליברפול, ולכולם
fuck ANFIELD
glory man utd

shalev 11 במרץ 2009

עוד מעט יוצאים למגרש לראות רומא-ארסנל פורצה רומא!
בהצלחה מאן יו, ובארסה!!!
ריאל ואינטר מייצגות את כל מה שמגעיל בכדורגל! (גם צ'לסי, ויובה).
שנבלה.

שמש 11 במרץ 2009

לירן שבתאי – חלק מהיופי בבלוג המקסים הזה הוא במאמץ העקיף לעקוץ. מסכים איתך בדבריך אך בו ונעבור לתרבות הסב-טקס (:

באשר לחצי השני של דבריך:
glory man utd
glory man utd
glory man utd
glory man utd

יוסי מזרחי 11 במרץ 2009

מספיק לסלוד מריאל כדי לשמוח במפלתם ובהשפלה שליברפול גרמה להם.
אבל דוקא כאוהד יונייטד אני יכול להנות וגם להעריך את ליברפול של אתמול(מה לעשות, יש רגעים קשים בחיים).
ואם נחזור לחיים האמיתיים, הם בסך הבל היו חכמים על חלשים….

YB 11 במרץ 2009

גלעד- זה בהחלט לא רק אתה. אני טוען בתוקף ובעקביות כי ליברפול טובה יותר בלי יוסי. לדעתי אין לו מה לחפש במועדון מאנפילד. הוא שחקן נחמד, טכני למדי, חרוץ, פיקח, אבל בשום פנים ואופן לא מתאים לרמה שצפינו בה אתמול- זו שאוהדי ליברפול מצפים מקבוצתם.

ארנון 11 במרץ 2009

גלעד, YB, אני בהחלט מתחבר לגישה האנטי-פרובינציאלית שלכם, אבל ההרגשה שלי היא, שאם נבדוק סטטיסטיקה של +/- של כל שחקן בדקות שהוא על המגרש כמו שעושים ב-NBA, נגלה ממצאים מאד מחמיאים לילד מדימונה.
יש למישהו רעיון אם ואיפה אפשר למצוא סטטיסטיקות כאלו?

ובהקשר למאבקים האיטלקים-אנגלים הערב, יש לאיטלקים סיבה לאופטימיות, אחרי ההצלחה של יובה אתמול נגד צ'לסי.
כן, הצלחה, במובן זה שסופסוף קבוצה איטלקית הצליחה להבקיע לקבוצה אנגלית בליגת האלופות, לראשונה מאז רומא נגד יונייטד בשלב הבתים בשנה שעברה. ומאז חלפו 9 משחקים או 810 דקות ללא שער.

אז יש סיכוי כלשהו שרומא ו/או אינטר יצליחו להבקיע בפרידתן המיוחלת מהמפעל…
טפו-טפו.

עזי 11 במרץ 2009

r – גדולה אלו לא תארים בשנים האחרונות, זו קודם כל מסורת ושם והיסטוריה ואוהדים, וגם תארים. מנ.יונייטד של 1990 למשל, היתה אחרי עשרים ומשהו שנה בלי אליפות ובלי תואר אירופי ועם קבוצה מדשדשת, אבל אף אחד לא יכול להגיד שמנ.יונייטד לא היתה מועדון גדול גם ב-1990. וידוע שאני לא חובב את הקבוצה. היא היתה גדולה גם אז בכלל ההיסטוריה, בגלל האוהדים, בגלל המסורת. אז להגיד על ריאל, אלופת ספרד הנוכחית (ושיאנית הארים שלה) וקבוצה שזכתה בעשור האחרון שלוש פעמים בצ'מפיונס (וכמובן שיאנית התארים באלופות) שהיא לא מועדן גדול זה עלבון לאינטיליגנציה.

YB 11 במרץ 2009

עזי- אני אוהב אותך אבל אתה אוהד קבוצה פשיסטית (בדיוק כמו הקב' שנהגת לאהוד בארץ) שהיא חרפה לערכי הכדורגל הנעלים. סליחה, ערכי הכדורגל לא כל כך נעלים אבל הנבלה הגדולה מכולן היא הקב' ממדריד.
ולכל אלה שמזילים ריר מראול, השחקן היחיד שגדל במדריד ששווה שנזיל ריר לכבודו הוא אל ניניו טורס, ואפילו את הכשרון העצום היחיד שהעיר הזו הצמיחה לא הצמיחה ריאל.
איזו קבוצה טראגית!

שרון רזניק 11 במרץ 2009

עזי,
ריאל מועדון ענק ומגעיל אפילו יותר.
הסכמנו?

תומר 11 במרץ 2009

YB-קבוצה טראגית? טוב שלא הפכת אותם להפועל בית שאן. באמת לאוהדי ריאל יש הרבה סיבות לקנא באלה של אתלטיקו,שהם אגב לגמרי לא פאשיסטיים.
לגבי בניון,ארנון צודק לגמרי לגבי הסטטיסטיקה וזה לא רק זה. הוא מספיק טוב בשביל להיות שחקן משלים ברמות האלה והוא גם אישיות חיובית נטולת אגו שנותנת הכל למען הקבוצה.
לגבי הפרובנציאליות,לא צריך לנפנף בה כל פעם. בניגוד לאברם,יוסי הוא נציג חיובי לכדורגל הישראלי.בחור צנוע ומוכשר שהגיע מרקע לא פשוט ובזכות עבודה קשה הצליח להגיע לרמות הגבוהות ביותר. הוא דמות ראויה לחיקוי והצלחה שלו היא באמת באמת מבורכת לתרבות הספורט הישראלית.
אוף טופיק-פאבל נדבד סיים אתמול את דרכו בגביע ארופה שבו לעולם הוא לא יזכה ושוב בחוסר מזל משווע.

גלעד בלום 11 במרץ 2009

למשתמשא אוהד ספרס-דווקא טוטנהאם היו לא רעים האירופה וגם מנ' סיטי ברבע הגמר אופ'א.אני לא ראיתי את ליברפול נותנת כאלה הצגות בליגה גם מול נמושות הליגה האנגלית הם היו נתקלים בהגנות הרבה יותר טובות,יש לא מעט סקוררים(רובם זרים) מעולים בקבוצות המרכז תחתית של הפרמייר,לא ראיתי כלום מריאל אתמול במשחק הכי חשוב שלה העונה והיא אלופת ספרד.

לגבי בניון,אין קשר לפרובינציאליות,אני אוהד שלו וכאב לי להגיד את זה אבל זה היה בולט אתמול.יש משחקים שבהם בניון מתאים ויש משחקים כמו אתמול,שהלחץ במרכז המגרש על ההגנה והעוצמה הפיזית מכריעים את המשחק כמו אתמול.הוא בהחלט מתאים לרמות האלה מבחינה מנטלית,מבחינת ראיית המשחק ומבחינת טכניקה,הוא רק לוקה בכח,מהירות ותיקולים.

לירן שבתאי 11 במרץ 2009

ריאל זה מועדון פער. עזי אתה צודק במאה אחוז. יש לי סמפטיה לריאל, בעיניי זה מועדון אריסטוקרטי עם המדים הלבנים שלהם. מועדון יותר גדול וחשוב לכדורגל בשל הפנטזיות שלו להרכיב את "קבוצת החלומות" שכל אוהד כדורגל מזיל ריר כאשר הוא חולם בהקיץ. לטעמי יוזמת הגלקטיקוס המגלומנית היא נסיון להגשים את הפנטזיות הרטובות של כל אוהב כדורגל ולרגעים לא מעטים היא סיפקה כדורגל בין היפים שראיתי, ולדאבוני זה היה לא פעם על חשבון יוניטד. ראול הוא הוא הדבר הטוב שיצא ממדריד yb ומי ששיחק כדורגל יודע כמה טכניקה וטאץ דורשים על מנת להבקיע את השערים שהוא הבקיע החודש, ולטורס ybיש עוד הרבה זוגות לקרוע כדי להגיע לרמתו. אז נכון שכיום מלבד ראול, ראמוס וסאן איקר הם קבוצה של סמרטוטים, ורונן צודק בכך שהוא דוחה את משרת האימון בברנבאו, אבל זו קבוצת פער שנמצאת במשבר. דרך אגב אני לא בטוח שברסה מסוגלת לעבור את אחת האנגליות, פרט לקבוצה של ההוא שכתב לכולם ש"פה זה אינפילד" והוא בכלל חושב שהוא "תותחן".

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 11 במרץ 2009

Doodik, partially YB (aka as the Bla Bla boy by others) and others- here is a friendly advice:

The next time you talk in public about the fascist Franco you might be met by some people that actually know one or two things about fascism and Franco. If anything Franco had some points in his regime shared with Fascism (so is Liberman and Pootin) but he was not even close to be a complete Fascist by all accounts. Many Historians (certainly the most acclaimed) from right to left don’t consider him or Spain as fascist at all. Saying that he made a bloody dictatorship is by far the best way to describe him and Spain.
The fact that his friends (and some forces that helped him in his war-the phalanges) were Fascists does not make him or his regime Fascist.

Maybe you should read about Fascism and Franco to understand the difference because even in Israel this distinction is crucial.

In summary throwing words without understanding them is not a virtue here or anywhere else.

Glen 11 במרץ 2009

Glen

Glen 11 במרץ 2009

it was Glen the anti-fascist guy…

תומר 11 במרץ 2009

גלעד- אני חולק עליך בענין הזה. מול פורטסמות' נדרשת הרבה יותר פיזיות ויוסי כבר המון זמן עומד במבחן הפיזיות. מי שראה אותו בחודשיים האחרונים יודע שמדובר בשחקן פרימיירליג לכל דבר שיכול לשחק בכל משחק.

יואב 11 במרץ 2009

yb
בדרך כלל שהכרעת האהדה נופלת(בגיל צעיר מאד),לא יודעים דבר על מושא האהבה.אם מכריעים בגיל מבוגר, בצורה שכלתנית, נטולת רגש ויבשה אז להטיח פשיסטיות בפניו של אוהד, היה הגיוני.
ולא כל מה שאתה לא אוהב הוא פשיסטי.
וכמו שאמר תומר, אתלטיקו הם אבירי האום והצלב האדום? אולי תרענן קצת את עולם המושגים שלך.
בקשר לארץ, כל קהל שמקלל על רקע גזעני, מוזיל שואה, פוגע דרך טרגדיות אנושיות, משחית קברים ופוגע באנשים פיזית-הוא בלתי נסבל בעליל וראוי לגנאי.מסקנה-גם קבוצתך שם.

יואב 11 במרץ 2009

"הכישרון היחידי שהעיר מדריד הצמיחה"?נו שויין.

Glen 11 במרץ 2009

and if you think about the way the organization of Real Madrid acts for years without a real authority taking charge and witout emphesizing the collective work,one can claim that they became really an anti-Fascist group ((:

YB 11 במרץ 2009

הכשרון העצום היחיד בעת הנוכחית. אולי גם ראול צריך ליפול לתוך הרובריקה הזו אבל אני לא שם אותו שם כי הכדורגל שלו כל כך חיוור ביופיו בהשוואה לזה של טורס.

עזי 11 במרץ 2009

בורו, קודם כל אני בטוח שאתה מסכים שריאל קבוצה גדולה, זה כל מה שאמרתי. כמו מנ. יונייטד, כמו יובנטוס וכו'. דבר שני, תומר, יואב ולירן כבר ענו לגבי ריאל, ואני אספר לך יואב שאני אוהד את ריאל בגלל שהם לובשים לבן ושדון ריווי לקח מהם את הלבן של לידס. דבר נוסף, ב-15 השנה הראשונות של פרנקו בשלטון ריאל מדריד לא זכתה באף אליפות, ברצלונה הקטלונית בחמש, בילבאו הבסקית בשתיים, אתלטיקו מדריד היריבה העירונית זכתה ועוד ועוד.
וחוץ מזה בורו גם אני אוהב אותך, זה לא קשור.

Glen 11 במרץ 2009

Uzi: until now I did not have any real thing against Real. After your fact about the white shirts I think I am joining the anti fascist league against Real. Viva Barca….

יואב 11 במרץ 2009

yb
ההשוואה לראול לא נכונה מהסיבה שגם ראול גדל אצל אתלטיקו, מה שבוודאי סוגר את הדיון על העת הנוכחית(צודק).
עזי,מבין לגמרי את הקסם של הלבן…

עזי 11 במרץ 2009

למה גלן? בגלל לידס?

Glen 11 במרץ 2009

of course…

Glen 11 במרץ 2009

it's the first time that I have a link to ther Barca game but not the other games.
Anyone?

גיל, מזימבבואה 11 במרץ 2009

חברה בואו נשאיר את הויכוח "הפשיסטי" כן או לא מאחור, כבר היינו בסרט הזה עם בחור ממטולה שטרק את הדלת. זהו ויכוח שלא נגמר ועל אותו משקל אפשר גם להגיד על ארגנטינה 78 שהיא גם שייכת לאותה אסכולה (עזי תקן אותי אם אני טועה).
לעצם העניין, עזי צודק ב – 100% , ריאל היתה מעצמת כדורגל ותישאר כזו תמיד. כרגע הם בתקופה לא טובה אבל אני מאמין שהם ילמדו מטעויות ויחזרו להיות שם דבר באירופה (רק לא על חשבון היוניטד).
לגבי בניון, אני גם חושב כמו גלעד, אם יוסי מצליח למסור פס מדויק אנחנו עושים ממנו כוכב המשחק. לדעתי אם היינו עושים לו עלות/תועלת התועלת שלו היתה כ"כ גבוהה. התקשורת הפרובינציאלית יצרה משהוא שהוא לא.

גיל, מזימבבואה 11 במרץ 2009

כמובן שהמשפט האחרון צריך להיות אם היינו עושים לו עלות/תועלת התועלת שלו לא היתה כ"כ גבוהה.
מצטער ממהר למשחק!!

ברק 11 במרץ 2009

Glen – can u share the link to Barca?
thx

אור הלוי 11 במרץ 2009

והנה הגול של וידיץ' בדרך אל הניצחון הבטוח

יוסי מזרחי 11 במרץ 2009

מחצית באולד טראפורד.
לא רע, אחד אפס במחצית אנמית עם 10 שחקנים,למרות שראיתי את ברבטוב במינהרה.

דוד מירושלים 11 במרץ 2009

הניצחון הבטוח אור?
תרשה לי לצטט את אחאב מלך ישראל שאמר (באחד הפרקים האהובים עלי בתנ"ך כולו) "אל יתהלל חוגר כמפתח"…

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 11 במרץ 2009

פרגי בחר להפעיל את המנג'ר האוטומטי וכך הקבוצה נראית.
טבז היה חייב לפתוח בהרכב כי נמאס מברבטוב,סקולס כבר לא מתאים לרמות האלה אלא אם כן אתם חובבים את המסירות הארוכות שעבדו מול דרבי בגביע הליגה אבל לא ממש נגד אינטר,חסרה לי האנרגיה של פארק ובעיקר לא ברור איך אלופת אנגליה ואלופת איטליה מייצרות משחק כה חלש.
ליברפול אתמול וברצלונה הערב לא דומות למה שיונייטד ואינטר מציגות.

Glen 11 במרץ 2009

Barak: the lonk is http://www.channelsurfing.net
/

and THEY added the United-Inter game

אורן 11 במרץ 2009

גיגס-רוני-רונאלדו
2-0, איזה יופי

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 12 במרץ 2009

בושה שברבטוב משוטט 90 דקות על המגרש,לא תורם דבר וטבז לא משחק.

Red Camel 12 במרץ 2009

שמישהו יוציא את הראש מהחלון יבדוק אם הוא רואה איזה תמהוני על חמור לבן שעונה לשם משיח (או אולי מוישה מושמושקוביץ). ברבאטוב רץ הכי הרבה במשחק למעט קאריק?! ולחשוב שזה השחקן שבתחילת העונה הועברה עליו ביקורת בבולגריה בגלל שהוא רץ 2 קילומטרים במשחק נבחרת…

ובקשר לבניון, זה מאד מזכיר לי את ההערות על פארק או פלטשר.
הוא שחקן מאוד מאוד מוכשר ומאוד מאוד חכם שלמד לעשות הגנה ואין לו מיליגרם מיותר של אגו. הוא אמנם לא סטיבי, אבל בניטז יודע טוב מאוד למה הוא משאיר אותו. הוא נשק מאוד יעיל נגד יריבות מסוימות.

רונן דורפן 12 במרץ 2009

עזי – ריאל מדריד היא מועדון ענק שכרגע שרוי בעליבות. פלורנטינו פרז רכש גלקטיקוב אבל נתן למאמן לעבור מספר שנים. כרגע זה רכש לשם רכש ופיטורי מאמנים לשם פיטורי מאמנים וקבוצה חסרת חוט שדרה.

ברק 12 במרץ 2009

red camel –
תעמיד את עצמך בפינה. למשיח יקראו בוזגלו או כל שם מזרחי אחר. המשיח לא יכול להיות אשכנזי.

עזי 12 במרץ 2009

רונן, אני מסכים. הויכוח היה עם מי שאמר שריאל לא מועדון גדול, זו כמובן שטות.

רועי 12 במרץ 2009

לאביאל היקר, אתה כנראה אוהד שרוף של עריץ 5, אחרת אני לא יכול להבין את המושג קבוצה טקטית.
אתה מתכוון הגנתית? זה די מוזר. תבדוק טוב את כמות הבעיטות לשער שהם ביצעו הכוננה למסגרת וכמות השערים בלעגת האלופות. תראה שלירפול נמצאת בצמרת של שני הפרמטרים הנזכרים מעל.
ליברפול לא הייתה טקטית לשיטתך במשחק הזה וגם מול ברצלונה ב 2-1.
העלמנו את היריבות "העדיפות" אנחנו עושים את זה די הרבה זמן באירופה. וזה נעשה תוך תצוגות כדורגל מצויינות.
אבל אנחנו רגילים לזה שאנשים תקועים באקסיומות לא נכונות.
ולא שאין לי ביקורת על הפחדונות של ראפא, אבל הגנתיים אנחנו לא.
וכן לריאל אין הגנה אבל מי זוכר את ה בכלל. גם לבארסה אין.

Red Camel 12 במרץ 2009

ברק- תעמיד את עצמך בפינה. אבל שים גם אוזניות של אייפוד ותנגן את המערכון של הגששים "משיח דופק בדלת" ותבין שיש ויכוח אם זה משיח או מוישה מישמושקוביץ ששינה את השם למשיח (כמו מדונה)

ישי 15 במרץ 2009

אוי ואוי,

לא ידעת מה נבאת (אמנם 2-1, אבל נגמר משפיל באותה מידה)

Comments closed