ליברפול. אנפילד-קליפטיקה

תבוסה שהייתה גרועה מהתוצאה הסופית.


הייתי בזמנו ב-1-4 וזה לא דומה. ה-1-4 היה משחק בו ליברפול הובילה ויונייטד לחצה. ואז הייתה הרחקה בגלל מתפרצת ונגמר 1-4 כפי שלפעמים קורה. לא הייתה שום בעיה מהותית עם היחס של הקבוצה למשחק. אולי עם היכולת. עובדה שגם יונייטד זכתה באליפות והגיעה לגמר האירופי אחר כך.

המשחק היום היה מביש. והטעות הכי גדולה היא להאשים את ווס בראון. בראון הוא הבלם החמישי. אתה לא מקבל שחקן בכיר כבלם חמישי. הבעייה הייתה בתגובה של רוב השחקנים הבכירים לבעיות ההרכב. רוני שיחק בחוסר עניין מקומם. הוא מביא את עצמו לנקודה בה – מבלי לגרוע מדברים עצומים שעשה בעבר – בכלל לא בטוח שייזכר כאגדת עולמים ביונייטד. את הטעויות ההגנתיות האמיתיות עשו הבכירים. אברה שיחק כפי שמגן בכיר לא צריך לשחק כשחסר הבלם הבכיר. גם נאני וסקולס לא הגיעו. למרות שאם נאני סיים את העונה זו קטסטרופה.

ולגבי קאריק אני לא יודע אם זה חוסר עניין או חוסר יכולת. פרגוסון טעה קשות שהפקיד בידיו את האמצע במשחק כזה. וגם שצ'יצ'ריטו לא שחקן ההרכב הראשון.

הייתה גם קבוצה מנצחת ששיחקה את אחד המשחקים הגדולים שלה תקופה ארוכה. דווקא משום שזה לא היה חד צדדי לחלוטין. המשחק היה חד צדדי ברוח ובגישה, אבל לא ביכולת. סוארז ומירלש היו נפלאים ומסמלים המון עתיד. וקויט כבר שלושער. ואנחנו שוב לומדים כמה המשחק הזה הוא משחק של מאמנים ושינוי של 180 מעלות שהביא קני דלגליש לקבוצה.

בעיקר בגישה פרקטית. דלגליש תקף את כל החולשות הידועות של יונייטד. לחץ על מרכז קישור חלוש. העבודה ההגנתית הלא טובה של אברה שנחשפה כבר מול סיטי.

צפיתי במשחק עם ארי פולמן, אוהד ליברפול שסיכם "לשבת פה איתך ביום שכזה שווה הרבה יותר מזכייה באוסקר" (כזכור לכם 'וואלס עם באשיר' היה בין המועמדים הסופיים אבל לא זכה).

"בכלל לא הגיע לך האוסקר. הגיע ליפנים", עניתי.

וזה מה שנכתב לפני המשחק:

אני נמצא בקלן – אם תשאלו אותי זו אחת הערים הכי אנדרייטד באירופה – למרגלות הקתדרלה העתיקה ושני המגדלים המפורסמים שלה – הסמולינג והוידיץ' והבראון [פרדיננד]. נהר הברבה זורם באיטיות ובעוצמה אל ים הואן דר סאר ממערב. תושבי העיר, במעט משובה אם אתם שואלים אותי, ממהרים לחגוג את קריסת מרסיסייד בשלושה ימי חגיגות אותם הם מכנים כאן "קרנבל".

"לאט לכן", אמרתי אמש לכמה מהחוגגות, "וכי אי אפשר לחכות שיתבררו התוצאות המדוייקות של תבוסת מרסיסייד? לוודא מי יהיו גיבורי השעה? חייבים לחגוג ערב קודם?"

"ראה", אמרה לי אינטלקטואלית צעירה, "אתה נמצא בארץ הפילוסופים dude. תבוסת מרסיסייד לא מחר תתרחש. היא ארעה כבר בחודש מאי אשתקד. באותו יום בו אנפילד חגגו הפסד ועודדו קבוצה יריבה. כפי שאומר הגל – כל התקדמות הסטורית היא פתרון לסתירה שהייתה בהיסטוריה הקודמת. אז שאוהדי מועדון כזה יחזיקו בשיא האליפויות זוהי סתירה מובהקת! ומשוכנעת אני שבקרוב תבוא על פתרונה".

"אבל דלגליש חזר לאמן אותם. אולי יחזרו להיות מועדון שגיב?"

"תגיד, מה נסגר אתך?", אמרה, "כבר אמר לייבניץ' כי הזמן הוא נגזרת של התודעה. ואין משמעות למסע לאחור בזמן. הזמן כבול בתפישה האנושית שהיא המעבר מן העבר כפי שהוא ידוע לנו אל העתיד".

ואת אפילו לא קצת מוטרדת מכך שוידיץ' לא משחק?
"התחרפנת? יותר מדי וויסקי? כאילו כבר שכחת את מה שניטשה כבר אמר: "מי שיש לו 'איזה למה' שלמענו יחיה יוכל לשאת כמעט כל איך".

*

הפוסט, כמו האתר הזה, כמובן בהשראת מונטי פייטון.

קן לציפור, לא לאלימות
הכנה למרתון ונקובר - מוזיקה

129 Comments

אריאל 6 במרץ 2011

והעיקר, לא לפחד כלל. ג'רארד בחוץ, מיירלש גם, הנמסיס שלכם כבר לא בקבוצה. ועדיין, נוע תנוע.

רון מהכפר 6 במרץ 2011

חיכיתי מהבוקר לקרוא וכמובן שלא התאכזבתי.

נקווה שהאינטלקטואלית הצעירה צודקת.

ניצחון היום חשוב יותר מהמשחק שנערך בלונדון ביום שלישי.

יוסי מזרחי 6 במרץ 2011

אפשר לנצח.
צריך לנצח.
ננצח.

יוסי מזרחי 6 במרץ 2011

הסיום התפספס:
כי כמה אפשר לסמוך על ארסנל ?

גלן 6 במרץ 2011

יש ספר יפה שמתרחש בעת הקרנבל בקלן שכתב יליד המקום- "הכבוד האבוד של קתרינה בלום" אולי "הכבוד האבוד של קני דלגליש"?

אייל 6 במרץ 2011

משחק הפילוסופים המקורי (גרמניה-יוון): http://www.youtube.com/watch?v=92vV3QGagck

טל 12 6 במרץ 2011

אם מרקס היה פותח ב 11 הוא היה מוביל לשוויון

גלן 6 במרץ 2011

יוסי- על זה נאמר: אם על ארסנל אי אפשר לסמוך, אז על מי כן?

יוסי מזרחי 6 במרץ 2011

נכון.

הוא זידאן המקורי 6 במרץ 2011

בראון הוא מאדריכלי ההפסד 4:0 לווסטהאם. אם יונייטד במצב שהוא צריך לשחק בלם, זה חמור מאוד.

matipool 6 במרץ 2011

התפרסם ההרכב של ליברפול . ג'רארד ומיירלאש בפנים ( מקווה שהם באמת כשירים ולא מחוסר ברירה ) . אגר פצוע ואפילו לא על הספסל וסוארס חלוץ יחיד ( קארול על הספסל ).
נקודות התורפה – הגנה ( אורליו – סקרטל – קארגר – ג'ונסון ) , הווינגרים (?) מקסי וקאוט ו"הגרזן" לוקאס .
לדעתי , נצטרך להבקיע שניים בשביל לנצח וזה יכול לקרות רק אם מיירלאש וג'רארד באמת כשירים .

אזי 6 במרץ 2011

רונן, הפוסט על המשחק בסטמפורד בריג' היה מוזר… חשבתי שאתה משתעשע קצת… עכשיו זה כבר ממש הזוי.
אויר הפסגות בטבלה לא עושה לך טוב..

לאיזה מצב מנצ'סטר הגיע שכבר אין מה לנתח אותה מקצועית…

נ.ב.
אני בעד שעל הסרט שעל זרועו של קפטן ארסנל, במקום שתהיה כתובה האות C, תהיה האות L…

קורא אדוק 6 במרץ 2011

רונן בעקבות כתבה שקראתי בוואלה,מי לדעתך השוער הטוב והמשמעותי ביותר ביונייטד:שמייכל או ואן דר סאר?

ואל תשכח את המשפט הכי חשוב לדעת בקלן:״צווי קולש ביטה״…..

אבי 6 במרץ 2011

ארורים חיי העבודה!

אני מבקש מהמשתתפים בבלוג לא לספר לי על המתרחש במשחק; גם לא לרמוז. אני מקליט.

פרנקו 6 במרץ 2011

אבי, אתה לא באמת מצפה שכל קוראי ומגיבי הבלוג ימנעו מלהגיב על המשחק רק כי אתה מקליט, נכון?
יש לי הצעה יותר טובה, למה שפשוט לא תמנע אתה מלקרוא את הבלוג לפחות עד שתראה את המשחק המוקלט?

אבי 7 במרץ 2011

משחק מדכא, אבל יש פה כמה שהגזימו בראיית עתיד שחור לקבוצתנו האפסית וחסרת הכשרון. אני לא כועס עליהם – זה זרם ידוע ומתמיד בקרב אוהדי יונייטד; התרגלנו.

– פחדתי (וזה מתועד) מהאחריות היתרה שהוטלה על קאריק; הוא לא הספיק. – עכשיו מבינים כמה קריטית הייתה ההרחקה של וידיץ' בלונדון – לא שמישהו היה זקוק להוכחה למרכזיותו.
– אברה פחות טוב מבשנה שעברה (פרופורציות: אז היה הטוב בעולם).
– אם נאני (חס וחלילה!!!) גמר את העונה יונייטד תצטרך לקחת אליפות בשיניים (ואפשר); הוא שחקן ההתקפה הטוב ביותר העונה, הוא הברק. רק שלא.

אבי 7 במרץ 2011

זה לא היה אמור להופיע פה…

אבל אם כבר: קצת הומור, פרנקו, בחייך!
(למרות שלדיקטטורים אין…)

עוז 6 במרץ 2011

רונן, איפה אתה רואה את המשחק?

אבי 6 במרץ 2011

הספקתי להציץ בהרכב. כפי שזה נראה, קאריק יצטרך להחזיק את הקישור לבד מבחינה הגנתית, ועוד לפני צמד בלמים לא מתואם בלשון המעטה.

אם זה יצליח לו, אנחנו מסודרים. הרכב התקפי יחסית: עם רפאל ולא אושיי, עם סקולס וגיגס, ועם שני חלוצים. פרגוסון הולך על נצחון.

D! במולדת 6 במרץ 2011

איזה ברכיים יש לסוארז.

ארז N 6 במרץ 2011

נו-קאוט!

קורא אדוק 6 במרץ 2011

אוי ואבוי…סוארז הזכיר לי כשהוא תפר את שחקני יונייטד את קאקה בחצי גמר ליגת האליפות באולד טרפורד…

Danny 6 במרץ 2011

Nani is still not a man

נשנש 6 במרץ 2011

איזה כיף של מחצית!! זה יכול להיות ה31.3.10 של 2011!
מקווה שזה לא.

Yair 6 במרץ 2011

מה צריך לעשות שחקן בליגה הזאת כדי לקבל כרטיס אדום? התשובה ככל הנראה מכילה את הביטוי ״במחצית השנייה״.

פרנקו 6 במרץ 2011

לא מבין את הלך הרוח של רונן שגורם לתחושה שהמשחק הזה בכיס…
יונייטד פשוט גרועים במחצית הראשונה, משחקים בלי בטחון ובלי מנהיגות.

אני עוד זוכר טוב מדי את ה 4:1 באולד טרפורד. המשחק הזה בדרך לשם.

רון מהכפר 6 במרץ 2011

אפשר את פלטשר בבקשה? קאריק חייב להחליף חיתול..

דותן 6 במרץ 2011

מי זו הקבוצה באדום ששורפת את הדשא?

חבקוק 6 במרץ 2011

הפעול תל אביב

גפן 6 במרץ 2011

3 – ם לליברפול
זו כבר השפלה ליונייטד..

ארסנל פרייארים

zivush 6 במרץ 2011

statement indeed. כמעט כמו של מיאמי

ארז N 6 במרץ 2011

LIKE

פרנקו 6 במרץ 2011

הוצאת לי את המילים מהפה.
הסטיימנט היחידי שיונייטד נתנו הוא שהם פגיעים ויכולים להפסיד בקלות.

דותן 6 במרץ 2011

צלסי רק 6 מיוניטד (אם היא מנצחת את החסרים) – ויש משחק בין יוניטד לצלסי…. נהיה מענין!!!!

חוץ מזה … מענין על מה אלכס ילין הפעם… השופטים דווקא בסדר…

סוארז פשוט ענק…

דרור 6 במרץ 2011

מאז שאלכס פרגוסון הגיע ליונייטד והחל להאבק על האליפות לא היתה לו קבוצה כה סתמית ודלה,בינונית וחסרת השראה כמו הקבוצה הנוכחית.
היום יונייטד נראתה אובדת עצות ואומללה אבל בשבועות הקודמים היא לא נראתה טוב יותר.
יונייטד של העונה בנויה על יכולתם של שניים שלושה שחקנים (נאני,ברבטוב והרננדז) וסביבם אוסף של שחקנים בינוניים.
הבשורה המרה לאוהדי יונייטד היא שלא ישתנו דברים רבים בעונה הבאה.
הארכות החוזים לפלטשר וקאריק והידיעה שגיגס ימשיך עוד עונה משמעותם היא שמה שהיה הוא שיהיה.
יונייטד זקוקה לשינויי דרמטי בסגל (בעיקר בקישור) כדי לחזור ולהיות מכונת הכדורגל האיכותי שהיא היתה בעבר.
 

קובי 6 במרץ 2011

מה עושים עם קאריק,בראון ?

מה יהיה עם רפאל ?

ומי לעזאזאל יחליף את סקולס ?

זכייה באליפות השנה תהיה פיצוי על שנה שעברה בה דרוגבה והשופט גנבו את האליפות מרוני.כי לא מגיע להם להיות באירופה לפי היכולת השנה.

לירן שבתאי 6 במרץ 2011

אני מסכים שהבשורה הקשה בסופ"ש היא ההחתמה של קאריק (אלא אם כן זו החתמה כדי לקבל עליו כסף). מהשחקנים הסתמיים שלבשו את החולצה של יונייטד. לידו סרחיו בוסקטס נראה כמו מסי. אפס תרומה בהתקפה (משחקן בתפקיד מרכזי על המגרש), אפס תרומה בהגנה (כוסית, בגול הראשון רפאל קיבל בין הרגלים וזה קורה, סמולינג ירד לגליץ' לא מוצלח, ורק קאריק עמד והרים ידיים!. בגול השני הוא איבד כדור באמצע כמו ילדה). למסור פס ימינה, פס שמאלה על מטר מרובע גם שחקן נוער יכול. ולחשוב שהדבר הזה נקנה בסביבות ה25 מיליון פאונד. מה נזכור ממנו שהוא יעזוב? מה? איזו השפעה הייתה לו? שחקן עם תרומה אפסית!

ניינר 6 במרץ 2011

הקישור של יונייטד מביך. קאריק פשוט בדיחה. לא להאמין כמה צ'לסי וארסנל פראייריות ולא מנצלות את העונה הבינונית של השדים האדומים.

יואב 6 במרץ 2011

חבטו בנו היום כהוגן.
אני כל הזמן אומר-האליפות תלוייה בכושרם וכשירותם של שלושה שחקנים-אדווין, ריו, וידיץ.שם נמצא היתרון המשמעותי של יונייטד על כל הליגה.הביטחון שלהם, הנעת הכדור השקטה מאחור, כח ההרתעה מול חלוצי היריב וגם הידיעה של הקישור שיש על מי לסמוך ואפשר לקחת סיכונים. כל זה היה חסר היום ולמרות שששני הבלמים שלנו עשו כמיטב יכולתם ולא בהכרח אשמים בשערים,כל המשחק היה זימזום של חוסר שקט.
שתי שאלות,
1-איך פלטשר לא פותח במשחק כזה? הוא השחקן הראשון שאני רושם על הלוח במשחקים כאלה ומעבר לזה,הוא הקשר הטוב ביותר שלנו, שיכול להפתיע בתנועה לעומק ובוודאי האנרגיות שהוא מביא למגרש(הוא היה אחד הטובים שלנו בגשר).לא היתה לי בעיה עם הארבע ארבע שתיים. חשבתי שיונייטד צריכה ללכת כאן על ניצחון, אבל לקאריק וסקולסי כבר קשה להחזיק מערך כזה לבד.
2-מדוע גיגסי ורוני משחקים באגפים הפוכים? כשנאני משחק אני מבין אבל שניהם זה כבר יותר מידי.יונייטד מאבדת שניה של שליטה על הכדור וסיבוב לרגל הנכונה וכל המהלך נתקע.שיבואו בצורה טבעית עם הפנים למגינים שלהם-הגיוני הרבה יותר.הם בעצמם מרגישים נוח יותר. מוזר.

היינו כבר במקומות האלה.יונייטד של פרגי תמיד נמדדה באיך יוצאים מתקופה לא טובה ולא ברחמים עצמיים.תקופה לא טובה יש לכולן.יכולת ההתאוששות היא ההבדל.גם ללא להתפרק באנפילד במשחק רע שכזה-יש משמעות.הם עדיין שמרו על צלם של קבוצה כאשר המשחק הזה היה מזמן גמור…
ולכן אני מצפה לתגובה חזקה כבר מול ארסנל בשבת(ומארסיי לאחר מכן).

אביעד 6 במרץ 2011

מאילוצי עבודה לא ראיתי את המשחק, אז על זה אין לי יותר מדי מה לומר.
התוצאה מצד שני… לא סוף העולם, אבל בדרך. שום סטייטמנט חיובי (רק שלילי), שום דבר חיובי. כלום. צריך להסתמך על ארסנל שיפשלו? לא מספיק טוב.

פרנקו 6 במרץ 2011

יפשלו מול מי? מולנו? ארסנל לא פישלה מול סנדרלנד, היא שיחקה מעולה
ופרקה את הקורות והמשקוף. רק נאחס זה מה שהיה לה שם.
אבל נקודה זה יותר מאפס…
אז בינתיים אנחנו המפשלים!

אביעד 6 במרץ 2011

בחייאת… אם היונייטד הייתה במצב הפוך היית טוען שפישלנו.

רמוס 6 במרץ 2011

1. מסתבר שווידיץ הוא השחקן הכי חשוב, בלעדיו אפילו ואן דר סאר בפניקה .
2. אם סקולס במגרש אז חייבים עוד שני שחקנים שיתמכו בו.
3. לקאריק שחקן לגיטימי בקבוצה כמו ווטפורד או רידינג או שפילד יונייטד.
4. את רוני צריך למכור בקיץ הקרוב כל עוד הוא שווה משהו.

אני מקווה שהתבוסה היום תגרום לזעזוע במיוחד אצל צוות המאמנים ואצל פרגי. צריך שינוי בהרכב בשיטה במערך והעיקר שיעשו משהו מצידי שפרגי יעביר את רוני לקישור האחורי. אולי ולנסיה ופארק יביאו שינוי. אפשר גם אחרת !

דותן 6 במרץ 2011

כמו שכתבתי קודם – כולם פה מרגישים נח כי ארסל יפשלו (מה שבאמת קורה) – אבל צלסי … צלסי באים מאחורה … והם קבוצה רעה… לא חנונים כמו החברה של וונגר…

סאביסביץ' 6 במרץ 2011

מאכזב. פעם שנייה ברציפות שקבוצה מנצחת את יונייטד בגלל שהם רוצים יותר. קיבלנו היום סטירה חזקה המחזירה אותנו למציאות הבינונית. שיחקנו מטופש ובאופן פחדני (למה רוני שהיה חלש מאוד ולא לקח אחריות לא לקח את קראגר לאחד על אחד, היה לו צהוב ואין לו מהירות, מרכז השדה היה חלש ביותר, סקולס לא יכול מבחינה פיסית לתת יותר מ-65 דקות, במיוחד במשחק אינטנסיבי. חוץ מרפאל שאני מת עליו באופן אישי והוא מייצג את התשוקה, הרצון לנצח בכל מחיר ולפעמים אדומים טיפשיים שיפסקו בעתיד, כל הקבוצה פשוט שיחקה לרגליי ליברפול והתגובה של הקבוצה לפיגור ולמשחק האגרסיבי של ליברפול הייתה פשוט מגוחכת, קאריק היה גרוע במיוחד היום לא הצליח להחזיק את האמצע (הוא לא יכול לשחק עם סקולס, פשוט לא פיסי מספיק בשביל לשמור על האמצע כשסקולס מרכז את המשחק) ושיחק את משחקו החלש מאז שהגיע ליונייטד). פרגי בבעיה קשה, הוא גילה ב- 2 המשחקים האחרונים שהקבוצה לא מספיק טובה בשביל להתמודד עם החזקות של אירופה וחלון ההעברות עבר. השחקנים שניצחו אותנו הגיעו לקבוצותיהם החדשות בחלון ההעברות.

נשאר לנו את ארסנל בחוץ וצ'לסי בבית בתור המשחקים ה"קשים", למרות שיונייטד העונה יכולה להפסיד לכל קבוצה בחוץ, למזלנו גם ארסנל.

ניב שטנדל 6 במרץ 2011

אני לא שותף לתחושות סוף העולם, למרות ההשפלה הקשה. התוצאה קצת מרמה, יונייטד לא נפלה באופן משמעותי, היתה קורה, שני חילוצים מהקו. אם כי השורה התחתונה שיונייטד לא מרגיעה אותך השנה בקשר ליכולת שלה לקחת אליפות. יותר מדי תלוי בלוזריות של ארסנל.
מה שמדאיג באמת הוא שאין שום כלי מהספסל שיכול לשנות את המשחק אחרי שצ'יצ'ריטו נכנס. חלק מזה הן כמובן הפציעות, אבל חוששני שהבעיה רחבה יותר. וכמובן – מרכז הקישור. בעיה חמורה בהרבה מההגנה, גם בהרכבה הנוכחי. לא מחזיקים את מרכז השדה מחד, לא יוצרים מצבים מאידך.

אילן 6 במרץ 2011

הפסדנו בצדק אבל הנה שוב כולם מסיקים מסקנות ממשחק אחד (גם משני משחקים זה לא מספיק).

אנחנו עדיין בראש הטבלה ושום דבר עדיין לא גמור.

אלה שאומרים שזו קבוצה בינונית, הכי בינונית של פרגי, מצחיקים אותי.
אם זה נכון, מה זה אומר על ארסנל וצ'לסי? ועל הליגה?

ואלה שאומרים שקאריק שחקן גרוע, מעצבנים אותי.
סליחה על השחצנות, אבל הם גם לא מבינים דבר בכדורגל. הוא אחד השחקנים הכי חכמים שיש לנו בקבוצה למרות שהיום באמת היה לו משחק נוראי.
העובדה שפרגי נתן לו חוזה חדש אומרת הכל, הוא מבין קצת יותר טוב מאיתנו בזה.

יואב 6 במרץ 2011

like

סאביסביץ' 6 במרץ 2011

1. הסקת המסקנות היא מכל העונה, במשחקי חוץ אנחנו נראים גרוע.

2. אנחנו באמת בראש הטבלה, אבל צריך להתחיל לפחד מצ'ילסי, אם הם יתקרבו, הם לא יבזבזו את ההזדמנות כמו ארסנל.

3. זאת קבוצה בינונית עם יותר מדי נק' תורפה. מה זה אומר על צ'ילסי? צ'ילסי עוברת את העונה הכי גרועה מאז אברמוביץ' במועדון וארסנל פשוט למזלנו עדיין עושים קקי כל פעם שיש להם הזדמנות לעלות למקום ה- 1 ולברוח. הליגה השתפרה, אבל כל הגדולות נשארו במקום וקיבלו עוד 2 קבוצות למועדון הגדולות (טוטנהאם והסיטי).

4. קאריק שחקן חכם, אבל מבחינה פיסית הוא לא ברמה של הגדולות, כשהוא משחק עם סקולס היונייטד כמעט תמיד, במיוחד במשחקי החוץ מפסידים את האמצע. העובדה שפרגי נתן לו חוזה היא בגלל שהיה נגמר לו החוזה שנה הבאה והוא היה הולך בחינם, כשהוא תחת חוזה אפשר לקבל עליו כסף ובאנגליה משלים על אנגלים ביוקר.

5. אני סומך על פרגי שיפתור את הבעיות ויוביל לדרך חדשה, לדעתי שנה הבאה הקב' נכנסת חזק לשוק ההעברות.

טל המנצ'סטרי 6 במרץ 2011

מביש זה בטח לא היה,לחפש שחקן ספציפי גם לא יהיה חכם לדעתי,הפסדנו כקבוצה ואגב,ידענו משחקים רעים הרבה יותר באנפילד בעשור האחרון,רעים מבחינת כדורגל,מעצבנים מבחינת האפטיות ועם הרכבים מלאים הרבה יותר,המשחק היום לא היה הזכיר במאומה את אותם ההפסדים,אגב,מבחינת יכולת,זה היה נראה טוב יותר גם מחלק מתוצאות התיקו העונה בחוץ,כמו בסנדלרנד למשל.
במחצית הראשונה,בחצי השעה הראשונה זה היה נראה בסדר גמור,עם הנעת כדור שקטה ושליטה במרכז השדה ועם ניסיונות לעקוץ בזהירות לגיטמית למשחק חוץ באנפילד,אבל מול רגע של גאונות(סוארז) ורגע נוסף של כפתור השמדה עצמי אין מה לעשות,הגול הראשון שינה את המומנטום של המשחק,הגול השני הפך אותו למבחן קשה הרבה יותר.
התשובה במחצית השנייה מצד יונייטד היתה חיובית,לחץ מאסיבי גדול הרבה יותר,מזכיר במשהו את צ'לסי העונה באנפילד גם כן ולאחר שירדה לפיגור של 2-0,עם קצת יותר ריכוז וכוונת(בארבטוב,גיגס)אז אולי דברים היו נראים אחרת אבל אז עוד כפתור השמדה בדמות חומה ששוב זזה(גיגס וככה השאיר פתח לכדור לעבור)וואן דר סאר(קורה גם לגדולים ביותר)ומשם זה היה בעיקר ניסיון לשמור על הכבוד(שמרנו)לא להתפרק ולקבל את הרביעי(לא קיבלנו)לנסות לכבוש גם כן,גם בשביל הכבוד,בשביל ההרגשה המנטלית וגם בשביל יחס השערים שכרגע סביר להניח ישאיר אותנו במקום הראשון וגם אם ארסנל תנצח את המשחק החסר שלה וכבשנו את השער הזה.
בתקווה שנאני יהיה בסדר,עם ולנסיה ופארק שחוזרים בקרוב,גם ריו מהפציעה שלו ווידיץ מההרחקה,יש לנו את העומק,האיכות והניסיון לנצח במלחמה ולמרות שהפסדנו היום בקרב.

אלי 6 במרץ 2011

מסכים עם אילן לגביי קאריק. לא הוגן להאשים אותו במשחק של 4-4-2 נגד קישור של מירלאש לוקאס וג'רארד.

היה, נמשיך הלאה. לא אכפת לי להפסיד להם כל עונה 5-0 ולקחת אליפות.

אריאל 6 במרץ 2011

לוקאס בעצמו לא מאמין שנתנו אותו בתור דוגמא לקישור איכותי..

גיל 6 במרץ 2011

הבעייה המרכזית היא שלמנצ'סטר של השנה האחרונה אין שום סוואגר. קבוצות לא מפחדות לתקוף וליזום נגד יונייטד, בטח בחוץ, כי התגובה די אנמית. כנראה שנגזר עלינו לקחת אליפות בדרך הקשה.

לירן שבתאי 6 במרץ 2011

רוני היה במשחק חלש מאוד, אבל בתקופה האחרונה הוא עושה דברים יפים (גול מול צ'לסי, גול בדרבי ומול וויגאן), אם על כל חמש עונות טובות, תבוא עונה כזו, אני חותם בשמחה.
בסופו של דבר, הפסדנו את המשחק בקישור. מיירלש אולי הרכש הכי טוב של ליברפול מזה שנים. בתפקיד של קאריק, אבל כל כך רחוק ביכולת! יכול מאוד להיות שהפציעה של אנדרסון הייתה בשלב קריטי.

הוא זידאן המקורי 6 במרץ 2011

מי האשים את ווס בראון?

D! במולדת 6 במרץ 2011

יא אללה
אין הרבה ימים כאלו לאוהד ליברפול באתר הזה.

תמשיכו תמשיכו

ilan 6 במרץ 2011

Like

Aussie Aussie Aussie 8 במרץ 2011

Double like!!!!!

יוסי מזרחי 6 במרץ 2011

טל ויואב.
הכי גרוע זה לשקר לעצמנו.
ההפסד היום היה רשום על הקיר שליד לוח ההרכב שעליו ניתנה ההרצאה בחדר ההלבשה.
הרכב פותח כזה, לא ראוי אפילו למונח "הזוי" והוא יותר במחלקת חוסר האחריות ושאננות מעליבה.
במשחק בו שני הבלמים הראשיים בחוץ, מוציאים את אושיי שיכול לתרום כח וגובה לסיוע ושולחים למלחמה מרכז של סקולס וקאריק.
נא לא לבוא בטענות לקאריק,זה מה שהוא יכול לתרום במרכז עם סקולס ואם פלטשר היה במגרש עם שני אלה, גם קאריק היה טוב יותר.
הבעיה האמיתית לא נמצאת בתוצאה של היום.
שום דבר לא גמור ועדיין יש יתרון שלוש נקודות וארסנל צריכה להשלים בביקור בוויט הארט ליין. צלסי והאוסף התכול נפגשים במחזור הבא וגם משם יש למה לצפות.
הבעיה היא שהחדשות הקשות של הארכת חוזים לקאריק, הציפיה לסקולס וההארכה לגיגס,אומרות למעשה שלא תהיה מהפכה בקישור.
זה בסדר לרצות את סקולס וגיגס לעוד עונה בהנחה שאז יעבירו את השרביט לאחרים,אבל זה לא בסדר, ויותר מכך, חסר אחריות להמשיך לחשוב עקום.חסרים לנו שם, שני שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר.מישהו שיהיה גם מאסיבי במחלקת הכח והשני, מה שקוראים "יצירתי". אחד שיכול להניע קבוצה ורק לא עוד טלאי.
אני לא יודע מה יהיה עם רוני. זו תעלומה ולא סתם תקופה רעה.וזה לא יתרפא מעצמו.
ברבטוב? בחור טוב אבל לא למצבים שבהם צריך להציל את המולדת. לא למצבים שהוא יכניס שינוי ויציל את הקבוצה במצבים נחותים. לתפקיד כזה צריך שחקנים כמו סווארז שיכולים לנצח במהלך כמו בגול הראשון.
בסך הכל יש לנו קבוצה חיוורת עם אין מרכז שדה.

היה לי וויכוח ארוך לפני תקופה עם דורפן, כשאמרתי שחסר ליד פרגוסון עוזר משמעותי. היום ראינו שוב את משמעות החוסר בעמדה הזו.
נכון הוא,שאין לו לסיר אלכס תחליף, וכולנו וגם אני משתבחים בו ובמה שהוא מייצג עבורנו, אבל מותר גם לבקר. והיום, ההפסד התחיל בחדר ההלבשה והאחריות לטעויות ולתוצאתם ברורה. אחד הבסיסים לטעויות האלה הוא הזנחת מרכז השדה וריכוז בינוניות בכל מרכיביו,אם מפאת גיל או מיכולות מוגבלות וזה קורה לאורך זמן.
אם לא תהיה מהפכה יסודית בסגל של מרכז השדה, לא יהיה כח בעולם שימנע את הקבוצה מלאבד גובה בעונה הבאה ואני לא רוצה להשתמש במונח אחר. על אירופה לא כדאי לדבר.

טל המנצ'סטרי 6 במרץ 2011

יוסי,

אין לי בעיה עם ההרכב,אומנם גם אני הייתי מעדיף לראות את פלטצר בהרכב אבל גם זה לא משנה את העובדה שסקולס וקאריק יכולים וצריכים היו להיראות טוב יותר.
לגבי רפאל כן ואושיי לא,אם היה זה אושיי שמקבל כדור בין הרגליים אז היו אומרים,למה לא רפאל והרי הוא פחות גמלוני ומגן טוב יותר על הקרקע מאושיי.
שמחתי לראות את רפאל כי התקפית הוא הרבה יותר טוב והיינו צריכים ניצחון,כנ"ל לגבי פרגי שהעלה 2 חלוצים,הוא לא שיחק ככה יותר מדי פעמים באנפילד בעונות אחורה וגם אז חלק מהפעמים זה היה נראה רע,אפילו יותר.
הארכת החוזה לקאריק,גם לפלטצר,גיגס ובתקווה סקולס מבורכת ביותר ואין לי ספק שיחד עם זה נראה תוספת רכש למרכז הקישור.
בכלל אני חושב שאתה לוקח רחוק מדי וקיצוני מדי את ההפסד,
זה לא עניין של עוזר לצד פרגי ולא עניין של הארכת חוזים לשחקנים מסויימים.
מרכז הקישור זה עקב האכילס שלנו ועדיין,הוא לא מרכז קישור רע,הוא פחות יצירתי והיה כזה גם בעונה שעברה אבל אז הכנפיים שלנו שיחקו תפקיד מרכזי,נאני ממשיך לתת את שלו אבל כן סבלנו מבאנקר נוסף מהעונה שעברה,ולנסיה,זה יכול היה להראות אחרת איתו העונה אבל לפחות הוא חוזר בקרוב,גם פארק,זו תוספת משמעותית לישורת האחרונה.

יוסי מזרחי 6 במרץ 2011

טל.
אם אני מחמיר מדי, אתה בודאי מקל.
סקולס וקאריק היו צריכים להיראות טוב יותר?
טל ידידי.
הם לא יכולים להראות טוב יותר. סקולס הוא לא הילד הג'ינג'י וקאריק לא היה אף פעם מי יודע מה.
כנפיים.
אין לנו היום את מה שהיה בשנים שעברו,ולכן , עוד יותר, צריך היה להסתכל על החלק החלש במרכז.
למעשה כל החלק העליון הרלוונטי מולנו, התחזק בינואר.וולנסיה פצוע עוד לפני ינואר ואפשר להמשיך.

אני לא אופטימי כמוך. אם כל הקשרים מקבלים חוזים חדשים, לא תהיה מהפכה במרכז השדה. פשוט לא תהיה.
והכי חשוב, לא תהיה עוד עונה כזו של חילופי משמרות ותהליכי בניה אצל היריבות
אם לא נשתדרג בשתי דרגות ובהכי טובים שאפשר, לא נהיה שם.
זה נשמע הזוי?

דורפן 6 במרץ 2011

יוסי מזרחי – אין קשר אפילו קלוש בין הארכת חוזה לבין תכנון הסגל. לא להאריך לשחקן חוזה זה הדבר הכי מטומטם שאפשר לעשות כי זה לזרוק כסף לפח. אי אפשר למכור שחקן שלא תחת חוזה.

אני רק מזכיר לך שבכל משחק גדול אתה מתלונן שפארק משחק ועל הבינוניות שלו. אולי קיבלת השבוע את התשובה לאיך נראים משחקים גדולים בלי פארק.

יוסי מזרחי 6 במרץ 2011

רונן ידידי.
תיקון.
טענתי, שמשחקן ל"משחקים מיוחדים" הוא הפך להרבה יותר מכך והוספתי בדיון האחרון לגביו שאני שמח שטעיתי.
.
ועם זאת יש משהו בדברים.
אולי עם פארק זה היה יותר טוב, אבל לזה אתה שואף? זה מספיק על רקע מה שאנחנו רואים? זאת השאלה.לא פחות.
.
ובאשר להארכת החוזים, נכון שכך יהיה אפשר לקבל משהו,ואני מתחייב לעמוד שעל השולחן ולבקש סליחה ולהראות ב-U-TUBE אם תתברר האסטרטגיה שמעבר למילים, אלא שאני חושש מעוד עונה שאלו יהיו הפתרונות.

טל המנצ'סטרי 6 במרץ 2011

יוסי,

אני תמיד אופטימי,מה לעשות,אופי
אבל אני באמת לא רואה מצב שפרגוסון לא מביא חיזוק בקיץ.
סקולס וקאריק היו הצמד חמד ששיחק ביחד במרכז המגרש באליפות הכה מרגשת ב 2007 ולשניהם יש מניות רבות בהצלחה הגדולה ב 2008 ו 2009
ולכן משם אני שואב את היכולים לשחק טוב יותר,הם הוכיחו זאת.
שחקן טוב(קאריק)לא הופך להיות שחקן רע או אחד שצריך לוותר עליו בקלות לאחר תקופה פחות מרשימה.
כן,הוא בירידה אבל אני לא מבטל אותו לגמרי ויודע מה,בקרב מול הקישור של ליברפול היום,מול גרארד ולוקאס,גם הוא וסקולס היו יכולים לתת פייט טוב יותר ואגב,למשך רגעים לא מעטים(20-25 דקות במחצית הראשונה והשנייה)מרכז השדה היה בשליטה שלנו.
אני לא מחפש מהפכות,אני מחפש המשכיות וחיזוק על הדרך,תוך כדי תנועה,קאריק שחקן סגל לגיטמי לאורך עונה ארוכה,
הוא לא יהיה מנהיג,הוא לא יהיה סקולס,אבל הוא כן יכול להיות תוספת מוצלח לפאזל ותהיה חתיכה נוספת בקיץ.

לירן שבתאי 7 במרץ 2011

טל, אני לא מצליח, ולא הצלחתי להבין אף פעם, במה בדיוק קאריק טוב? כול העולם היה בהלם מהקנייה של אנדי קארול לליברפול, ובצדק גמור!. הרכישה בזמנו של קאריק ב25 מיליון ליש"ט היא לא פחות הזויה לדעתי. אולי אני עיוור, אולי אני מדבר מתוך כעס ותסכול מההפסד, אבל אני באמ לא מבין מה קאריק עושה ביונייטד כבר שנים. ועוד באחד התפקידים המרכזים בקבוצה.

יואב 7 במרץ 2011

לירן,
קאריק עלה 16 מיליון והיה שחקן הרכב מרכזי בשלושת עונות האליפות שלנו(פלוס זכייה בליגת האלופות).
ווליו פור מאני לכל דבר ועניין…

גיל מזימבבואה 6 במרץ 2011

מישהוא יודע מה קורה עם נאני? מתי ואלנסיה ופארק חוזרים?

YB 6 במרץ 2011

לצערי לא יכולתי לראות את המשחק (עבודה). דורפן, עדיין סבור כי פאטו אינו נחוץ ליונייטד?

אילן 6 במרץ 2011

למה פאטו נחוץ ביונייטד?

יואב 6 במרץ 2011

לא מובן.
יש עמדות בוערות יותר ובוודאי שפאטו יכול להוסיף אבל גם מסי יכול.

טל המנצ'סטרי 6 במרץ 2011

פאטו שחקן נהדר אבל יש נפצע לא מעט
חוץ מזה,יש את הרננדז בסגנון דומה ווולבק צריך לחזור גם כן.

אילן 6 במרץ 2011

פאטו שחקן נהדר אבל יש לנו את כל הסיבות שבעולם שלא לקנות אותו.
ברזילאי צעיר בליגה חדשה בעלת סגנון משחק שונה לחלוטין ממה שהוא רגיל והוא יעלה מינימום 25 ליש"ט.
מה גם ששנה הבאה חוזרים אלינו וולבק ומאקדה מהשאלה.
על מה ולמה פאטו?

אריאל 6 במרץ 2011

האם לא היינו ראויים לכותרת "מנצ'סטר יונייטד מראה ממה היא עשויה"?
מנצ'סטר עדיין תיקח אליפות כי הליגה השנה בינונית להחריד ושאר המתחרות נמצאות אף הן בתקופת מעבר, אבל ההסתמכות על שחקנים מבוגרים שלא מסוגלים לסחוב יותר מדי משחקים, יחד עם הירידה ביכולת של רוני – הסיבה היחידה לזה שיונייטד בכלל היו בתחרות על האליפות שנה שעברה – מעידים שבאולד טראפורד קורים דברים לא טובים (אם אתה אוהד יונייטד, כמובן).

אריאל 6 במרץ 2011

במחשבה שניה, אולי הכותרת הראויה היא "ליברפול מראה ממה היא עשויה"

יואב 6 במרץ 2011

יוסי מזרחי,
במה אני משקר את עצמי? טענתי שחסרונו של פלטשר זעק(אין לי בעיה עם רפאל במקום אושה).
היית צריך ללכת על ניצחון(ההגנה של ליברפול פחות טובה מהמחליפים שלנו) וזה לא הסתייע.
אהבתי את המערך וצורת המשחק בגשר, חבל שלא היתה המשכיות. זה הסגל השנה וזה לא ישתנה(והוא בהחלט יכול להתמודד על תארים, כי זה מה שקורה כרגע). מתאר לעצמי שפרגי רואה את מה שאנחנו רואים ופנקס הצ׳קים יפתח ביג טיים. אין לי שום ספק.
אני שמח על כל הארכות החוזה האחרונות. שמור על הקיים(ניסיון, יציבות,המשכיות) ותוסיף לו את הדרוש. בוא נגדיר זאת כך-פרגי כבר יודע מה הוא צריך ואת מי הוא רוצה. עוד לא פגשתי מאמן טוב ממנו בליצור סגל. לא מבין את הפאניקה בכלל.
בוא נראה איך הקבוצה תגיב לפני שאתה לוחץ על כפתור האזעקה.

יוסי מזרחי 6 במרץ 2011

יואב. זה לא אישי(כמובן).
אני מתכוון לכך, שצריך לראות את המציאות לא דרך הרכות של ארסנל אלא דרך אי היכולות שלנו.
הלואי ואטעה בהערכה, אבל אני לא רואה איך מוסיפים עוד שניים שלושה על הקיים.
זה מנוגד להגיון, ואל תשכח שהסגל שלנו הוא כבר היום הרחב ביותר, אז מה??? איפה זה בא לכדי ביטוי? ואם כך אז מרחיבים עוד?
האמן לי הלחיצה על הכפתור האדום בכלל לא הזויה.
ואמרתי, שעם כל זה, אנחנו עדיין ביתרון שיביא תוצאות העונה. ומה הלאה??

באבא ימים 6 במרץ 2011

רונן, מה התמונה? מנצ'סטר בתקופת הקרב על בריטניה או יום רגיל ופסטורלי בליברפול?

איזה כיף היה לשמוע את אוהדי יונייטד שרים בשבחו של דייגו פורלאן. סוג של צדק פואטי.

יונייטד מובילה בנקודות וכרגע היא על החבלים. ספק אם יריבותיה ישכילו לנצל את זה.

דרור 6 במרץ 2011

ביונייטד אימצו את השיטה הישראלית של הימנעות ממפגש עם התקשורת ואיסור על השחקנים להתראיין לאחר הפסד וכך פרגי נמנע מלהגיב לאחר המשחק ב-sky sport,פילן לא הגיע לעמדה של ה-BBC ואפילו MUTV לא זכו לקבל תגובה לאחר המשחק.
רק פרדיננד שאולי לא היה מודע לאיסור הגיב בטוויטר על כך שזה היה ״אחד מהימים האלה״.

אמיר 6 במרץ 2011

יוסי מזרחי – אני מחזק אותך,כל העובדות שציינת הינן ראיה נכונה של המציאות ועוד היית עדין…
הנה עוד שתי מסקנות מהמשחק וגם משאר העונה:

1.הפציעה של נאני לא ניראת טוב,משום מה יש לי חיזיון חוזר של הפציעה של רוני במינכן שגמרה לנו את הליגה ואת גמר הצמפיונס!
2.תהיה אשר תהיה האלופה(יוכרע במחזור האחרון ואת זה אמרתי כבר בתיחלת העונה)זו האלופה החלשה ביותר בתולדות הפרמייר ליג.
אין לי סטטיסטיקות מול העיניים אבל אני רואה את הרמה של כל הגדולות וזה לא מזכיר שום דבר מהעבר.

דורפן 6 במרץ 2011

זו אמירה היסטרית וחסרת בסיס. את הפרמייר ליג לקחו בעבר עם פחות משמונים נקודות בעונות של 42 משחקים בהן אלופות אנגליות היו מודחות בשלב הבתים של אירופה על ידי קבוצות שבדיות. עכשיו אתה במצב של משהו כמו 2-4 קבוצות ברבע גמר האירופי. זה לא נראה מרשים – אבל זה הרבה הרבה יותר חזק משנות התשעים.

אמיר 6 במרץ 2011

דורפן – הרמה…אני מדבר על הרמה ולא על סטטיסטיקות או מה שהגדולות עשו באירפה בשנות התשעים שהיו "שנות הלימוד" שלהם במפעל.
בכל הגדולות משחקים היום שחקני הרכב שאני לא בטוח שהיה להם מקום בסגל של האלופות המפוארות(יונייטד,ארסנל,צלסי ולא נקפח את בלקבורן…)
אני מנסה לחשוב למי מגיע להיות שחקן העונה(תמיד היה דומיננטי לחלוטין..)ואיני רואה אחד כזה שאפשר לומר עליו סחף אחריו את כל הקבוצה,נתן תצוגות מרשימות ויותר מהכול שמר על עקביות!

דורפן 6 במרץ 2011

להיפך – סטטיסטית העונה מאד שקולה. הרמה – שזה מה שנמדד מול אירופה – גבוהה מאד. אתה אולי מסתכל על עונה לא מדהימה של יונייטד – ובכל זאת התשובה שלך היא בין וידיץ' לואן דר סאר (ביונייטד). שחקן השנה של הליגה זה בוודאי טבז.

לגבי רמת הסגלים – לא ממנו ולא מקצתו וטעות קשה בידיך!
בשנות התשעים רוב השחקנים בליגה לא היו זרים, הרבה פחות תחרות על מקומות בהרכב וסגלי האלופות היו דרמטית חלשים משל היום. פשוט לא ראית את זה כי כל הליגה הייתה בריטית. הכוכבים בליגה – זולה וז'ינולה ורבנלי ודי קאניו – היו פנסיונרים של הליגה האיטלקית החזקה בהרבה.

ב97-98 ארסנל העלתה מאד את הרמה עם הצרפתים ועם ברגקאמפ. ואז הגיע לבשלות דור הזהב של יונייטד ואז הצטרפה צ'לסי והסגלים היום חזקים בהרבה.

זיזו 6 במרץ 2011

הגיע לו אוסקר.

הופ 6 במרץ 2011

בטח יותר מליפני הגרוע והקיטשי.

תומר חרוב 7 במרץ 2011

דווקא זכה פרידות שהיה נהדר, אבל מסכים שהגיע לואלס.

הופ 7 במרץ 2011

פרידות נהדר? הוא ממש עצבן אותי. אבל אולי סתם קשה לי עם פרידות

אילן 6 במרץ 2011

אני כבר חודשים רבים דואג בגלל ולנסיה.
הוא חסר מאד אצלנו.
א. הוא אולי בין הטובים בעולם בכל מה שקשור ללעבור מהר את המגן שלך ולתת הרמה לרחבה, הוא השחקן הכי מהיר שלנו, ממש מפלצת גנטית.
ב. סגנון המשחק הישיר שלו בהתקפה זה בדיוק מה שחסר לנו במשחקי החוץ שלנו.
ג. אולי ההיעדרות שלו היא הסיבה לכושר של רוני? שנה שעברה הוא הבקיע הרבה שערים בעזרת הרמות של ולנסיה. אני בטוח שהוא מתגעגע אליו. נאני יכול להיות שחקן מאד מתסכל לפעמים, במיוחד עבור רוני.

אני רק ממש מקווה שהוא יוכל לחזור לכושר שלו, זו הייתה פציעה מאד רצינית אם כי יש לציין שהוא החלים ממנה מהר מאד וראיתי תמונות שלו באימונים אחרי הפציעה, הוא נראה ממש טוב. עדיין גוף של שור http://desmond.yfrog.com/Himg620/scaled.php?tn=0&server=620&filename=2frwf.jpg&xsize=640&ysize=640
אני לא יכול לחכות שיחזור.

ובינתיים תראו את הפציעה הנוראית של נאני, זה עלול להיות שוב מקרה רוני כמו שנה שעברה:
http://img.mobypicture.com/21de0927afce7863fedde73237ae7d0d_view.jpg
קראגר היה צריך לראות אדום.

סאביסביץ' 6 במרץ 2011

לא מובן איך קראגר לא הורחק, הוא בכלל לא ניסה ללכת לכדור, אלא לעשות עבירת הפחדה על נאני ופשוט כמו בהרבה כניסות שלו ב-3 שנים האחרונות הוא פיספס ופשוט כתש לו את הרגל. מה שהכי מגוחך שהשופט האידיוט בא והסתכל על הפציעה ועדיין הוציא צהוב, פשוט בושה.

דרך אגב גם רפאל היה צריך להיות מורחק.

צור שפי 6 במרץ 2011

"בשיר" היה חדשני ונועז. היפני היה סרט אמצע הדרך חמוד ולא יותר.

סימנטוב 6 במרץ 2011

אין כמו הפסד כואב בחצי השני של העונה לשחרר ידיעות על רכש בומבסטי בקיץ (זה גם מסורת)
לא ראיתי את המשחק (עבודה).

ארנון 6 במרץ 2011

ברכות לסקאוזרים למיניהם.
ואני רק שאלת תם: איך זה שההגנה המושמצת והשוער הטירון של ארסנל חוטפים רק 27 גולים, בעוד ההגנה המפוארת של יונייטד עם השוער הטוב באי הבריטי חוטפים 30 (טוב, אם נוריד את השלושה של היום זה שווה)?

יואב 6 במרץ 2011

ארנון,
פשוט כי ריו, וידיץ וארווין טובים יותר, מנוסים יותר ומוכחים יותר מהמקבילים שלהם בארסנל.
יונייטד נראתה נהדר כשריו ווידיץ היו בריאים. סטיית הספיגות קשורה להיעדרות הארוכה של ריו.

שלו 6 במרץ 2011

פחות או יותר אנחנו עומדים על עשרה מחזורים לפני סוף העונה בכל הליגות,
בליגה האנגלית זה נראה כמו "מי רוצה להיות אלופה", בסוף האופי יכריע ואני חושב שראש בראש יונייטד ארסנל התשובה ברורה.
בגרמנית בעצם המאבק הוא על ליגת האלופות והליגה האירופאית כשהחשיבות היא שהקבוצות שיגיעו לליגות האלה גם יעברו את שלב הבתים על מנת להמשיך את התקדמות הבונדסליגה בדירוג האירופאי, נראה לי שחוסר יציבות של הקבוצות המייצגות מדינה באלופות גורם בסופו של דבר להידרדרות בדרוג, מצד שני הרב גוניות של המייצגות נותנות צבע.
אם אתה אוהד גרמניות זה רע לך אם אתה לא זה נחמד לראות הרבה קבוצות לאורך השנים.
באיטלקית זה מסתמן כמו עונה מילאנזית, אני עדיין לא הייתי מהמר על מי מבין השתיים. הקרב על שני המקומות האחרונים לליגת האלופות פתוח, נאפולי נראת לי וודאית מבין השתיים הנבחרות, לאציו נראית לי חלשה מדי כדי להתמיד, זה יגמר בין אודינזה לרומא, אם רומא תיצור שרשרת ניצחונות אני מאמין שהיא יכולה גם לגמור שלישית, אם לא היא יכולה גם להדרדר לליגה האירופית…
בספרדית אני לא מבין את החוקיות אבל אין סיבה לחשוב שזה לא יגמר כמו בעונות האחרונות.
בארסה חזקה מספיק כדי לא לאבד את היתרון שלה על ריאל, לריאל יש יצר הרס עצמי שגם אם בארסה תפשל ולדאנו כבר יפריע למוריניו לקחת אליפות.

כן היה משחק רע היום, הקבוצה כקבוצה נראת רע, ועדיין יש מי שיאסוף את השברים ויוציא מים מן הסלע הזה.
אני דרך אגב נגד מרוץ החימוש הכלל גלקטי, משחקים עם מי שיש, עד היום לא השתכנעתי שמקניות ללא גבול מצליחים באופן חריג.
גם בארסה היא סה"כ דוגמא לקבוצה שקונה שחקנים משלימים / מחליפים אבל השלד הוא מבית.

תומר חרוב 7 במרץ 2011

למה רע לך אם אתה אוהד גרמניות? זה אומר שגם אם אתה אוהד של נירנברג או באנובר זה ריאלי לזכות באליפות, אוהד של ניוקאסל יכול להגיד את זה היום?

שלו 7 במרץ 2011

רע במובן שלוקח זמן ללמוד להתמודד עם ליגת האלופות ואז המחיר ירידה בדרוג פיפ"א.
ואוהד גרמניות מבחינת ז'אנר שרוצה כמה שיותר גרמניות בלי הכוונה לקבוצה מסויימת.
אני למשל מתחיל לחבב את הליגה הזאת, יש צילום מצוין מתקנים טובים, כדורגל חיובי.
יש לי רק בעיה גנטית עם גרמנים.

גיל 6 במרץ 2011

ובינתיים, מיאמי בעוד תצוגה למופת מפסידים בנקודה אחרי עוד החטאה של לברון.

אופיר המקורי 6 במרץ 2011

וואו…! אנחנו (ארסנל) אולי ה-bitch הקבועה שלכם ושל צ'לסקי, אבל בחיי שכשאתם רואים את ליברפול אתם מתכופפים כבר עצמאית להרים את הסבון…LOL
טורס או סוארז, בניטז או דאלגליש, say my name, bitch…

לפחות תתנחמו בעוד הפסד בית של מיאמי.

Nir 7 במרץ 2011

Before that game Utd won three games in a row against Liverpool

ניקו 6 במרץ 2011

רונן למה התכוונת בדיוק על ידי האמירה שהרננדז לא שחקן הרכב ראשון?

דורפן 6 במרץ 2011

שפרגוסון טועה שהוא לא שם אותו כרגע הרכב ראשון באנקר. רוני וברבטוב צריכים בעיטה בתחת.

רוני 6 במרץ 2011

אני עדיין בטוח שיונייטד תיקח אליפות, כי ארסנל תמיד תמצא דרך לפשל, אבל זו תהייה אחת האליפויות החלשות ביותר של יונייטד שאני זוכר. אני מניח שבמאי כשיונייטד תעבור את ליברפול במספר הזכיות באליפות מעטים יזכרו, או שיהיה להם איכפת, אבל בכל הקשור לאירופה היעדר האיכות לא יאפשר לה להגיע לגמר. גם חצי גמר יהיה הישג, בעצם.

אבי 7 במרץ 2011

משחק מדכא, אבל יש פה כמה שהגזימו בראיית עתיד שחור לקבוצתנו האפסית וחסרת הכשרון. אני לא כועס עליהם – זה זרם ידוע ומתמיד בקרב אוהדי יונייטד; התרגלנו.

– פחדתי (וזה מתועד) מהאחריות היתרה שהוטלה על קאריק; הוא לא הספיק. – עכשיו מבינים כמה קריטית הייתה ההרחקה של וידיץ' בלונדון – לא שמישהו היה זקוק להוכחה למרכזיותו.
– אברה פחות טוב מבשנה שעברה (פרופורציות: אז היה הטוב בעולם).
– אם נאני (חס וחלילה!!!) גמר את העונה יונייטד תצטרך לקחת אליפות בשיניים (ואפשר); הוא שחקן ההתקפה הטוב ביותר העונה, הוא הברק. רק שלא.

עידן ש. 7 במרץ 2011

ה4-1 הוכרע כמעט בצורה זהה. 2 טעויות מטופשות של אברה ווידיץ', בדומה לסלאלום היפה (אך חייבים להודות שיש כאן אשמה גדולה של ההגנה) של סוארז והנגיחה אחורה של נאני. וגם כאן יונייטד הראו נחישות בכל זאת, והמשיכו ללחוץ ולתקוף במחצית השנייה – והיו דקות שזה נראה טוב. ואז כמו השער של אאורליו, המשחק חוסל בחיתוליו מעוד שטות.

בשורה התחתונה – כשמסתכלים על הקבוצה באופן כללי – שיחקנו לא רע יחסית למשחק חוץ. למשל רוני וברבאטוב שיחקו סביר. גם ואן דר סאר ובראון שיחקו טוב – אבל עשו 2 טעויות מכריעות. יש 3-0, ויש 3-0. ה3-0 הזה לא בא ממשחק גרוע שלנו(הכל כמובן יחסית למשחק חוץ טיפוסי העונה), אלא מ4-5 טעויות בודדות שבשילוב היעילות של ליברפול הכריעו את המשחק. זה לא היה כמו בהפסדים מול פולהאם לפני שנה או בסן סירו לפני 4 שנים.

דורפן 7 במרץ 2011

yb -הרעיון לקנות את פאטו הוא אווילי אלא אם יציעו אותו ב-20 מליון פאונד. אבל הוא יעלה 50 או 60. כל רכישה של שחקן בסכום כזה היא אווילית. הנה – בכסף של טורס קנו את סוארז ועוד את קארול. כנראה שסוארז לבדו לא פחות טוב. את צ'יצ'ריטו קנו ב-6 מליון. הרעיון שיונייטד לא תדאג למחליפים לפרדיננד וסקולס בגלל רכישה מגלומנית של חלוץ שאולי ישתלב באנגליה ואולי לא הוא מטורף נטו. יונייטד כבר קנתה את אחד החלוצים הטובים בעולם (ואני מזכיר לך שהתרעת בפני לא להשוות אותו לרוני) אבל למרבה הצער לאנשים כואב שהוא עלה 6 מליון. אם היו שמים 2 או 3 לפני המחיר שלו אנשים היו רגועים מכך שנקנה חלוץ ב26 או 36 מליון.

אם אתה מציע רעיון כללי בו יביאו את פאטו לחזק את ההתקפה. את צ'אבי וסניידר להחליף את סקולס וכמובן לא ישכחו את ההגנה ויקנו נניח את קומפני ולוסיו עם חוליו סזאר כגיבוי – אז הרעיון שלך מעולה מבחינה מקצועית.

שלו 7 במרץ 2011

אני חושב שראוי גם להסתכל כמה משחקים פאטו משחק בעונה.
ראוי לציין שהוא בן 22 משחק בליגה פחות אלימה וקשה גופנית.
פשוט לא שווה שום מחיר.

סאביסביץ' 7 במרץ 2011

דורפן אני איתך, לא חושב שפאטו זה שחקן שמתאים לליגה האנגלית, הוא נפצע בממוצע 4 חודשים כל עונה וסביר להניח שככל שהעונות יעברו הפציעות יחמירו. לא כל שחקן מתאים לליגה הברוטלית הזאת, בגלל זה אני חושב שרונאלדו יותר טוב ממסי, הוא שיחק והצטיין בליגה הכי אגרסיבית בעולם ושלט בה ללא עוררין, בעוד שאני מאמין שאם קראגר היה עושה עבירה כמו שהוא עשה על נאני על מסי, מסי היה לוקח את המזוודות ובורח חזרה לספרד.

בנוסף, יש הרבה כישרונות צעירים באירופה שרק מחכים שקבוצה גדולה כמו יונייטד יקנו אותם, אני מאמין שפרגי משדרג כל שחקן שמגיע ליונייטד ורואים לאורך השנים כישרונות שבחרו ללכת בעקבות הכסף ולא ליונייטד ובסופו של דבר הם דרכו במקום. הבעיה שהמו"מ עם יונייטד לוקח בד"כ הרבה זמן וכידוע כל שחקן שיונייטד רק רומזת שהיא רוצה, פתאום מבינים שצ'לסי וההסיטי נכנסות גם כן למו"מ.

יוסי מזרחי 7 במרץ 2011

יש ענינים שאני מסכים לניתוח שלהם ע"פ דורפן.

אפי 7 במרץ 2011

טעית דורפן!
כתבת היום ב"ישראל היום" במי שבישל את הבישול הוירטואוזי לשער הראשון של קאוט היה אנדי קארול – ולא הוא. לקחת קרדיט נוצץ במיוחד מסוארז.
כתבת שאתה מבין יותר מתמיד שהמשחק הזה הוא משחק של מאמנים. אז למה רוני לוי ומוטי איווניר לא מצליחים להביא את השינוי לקבוצותיהם? שמעתי את אבי מלר טוען דווקא דבר הפוך, שהמאמן תלוי הרבה יותר מהשחקנים שלו מאשר השחקנים במאמן. וזה נשמע לי יותר נכון.
אם מוריניו מגיע מחר לבית"ר – הוא מסוגל להרים אותם?

אבי 7 במרץ 2011

נו, מה קורה עם נאני?!
שיגידו משהו.

רונן דורפן 7 במרץ 2011

אפי – כמובן שכל צורת החשיבה שלך נובעת מהמילה "מחר" שאתה משתמש בה. למה איווניר לא שינה את הדברים בתוך כמה שבועות. למה רוני לוי מיד לא הצליח. זו הרי חוצפה מצד המאמנים שהקבוצות שלהם לא השתפרו בתוך חודשיים עם שחקנים שלא הם קנו. אתה אוהד ואתה מצפה לשינוי מחר. מה הבעיה להביא שינוי תוך חודשיים? כמובן שאתה גם מסיק שיכולת של שחקנים לא קשורה למאמן. ששחקן נולד עם כשרון ואין קשר למאמנים. אבל לגמרי במקרה בהולנד גדלים שחקנים על ובבלגיה לא. שום קשר למאמנים.

אלא שעבודת מאמן אמיתית היא ארוכה יותר. היא כוללת גיוס שחקנים. שיקום מועדון. יצירת קשר עם מחלקת הנוער. מועדון כמו מכבי, שחולה כבר שנים, לא ישתקם במהירות. ייתכן כמובן שאיווניר איננו מאמן מתאים אבל לחלוטין לא ניתן לשפוט אותו. דלגליש הביא שינוי מהיר יותר – אבל אסור לשכוח – הוא הביא אותו לקבוצה שהיא בסך הכל שנתיים מאז שהייתה סגנית אלופה ובחצי גמר גביע אירופה. והוא בכל מקרה בעל קשר מאד מיוחד למועדון הזה.

אם מוריניו יאמן את בית"ר שנתיים הם יהיו בוודאות הקבוצה הטובה בישראל.

לגבי הטעות שאתה מייחס לי – איש לא נקי מטעויות – אבל הטעות כאן היא שלך בהבנת הנקרא. קרא שוב את הטקסט אם אינך בטוח. נכון שהמלים אנדי קארול (שלא היה במגרש באותו רגע) כתובות באותו משפט, אבל יש לשים לב למילות החיבור והפסוק שיוצרות משפט מהמלים. כתוב שבלי קשר למחירו של אנדרי קארול (שנקנה גם הוא בכסף שהתקבל מטורס), סוארז הוא בעצמו תחליף ראוי לטורס.

שלו 7 במרץ 2011

למי שראה את המשחק מול עכו (של מכבי) כן ראה כדורגל הרבה יותר טוב של מכבי.
יש גם מגן ימני מהנוער (ג'ורג') ועוד מספר שחקני נוער שמשתלבים.
איווניר בהחלט משנה לאט לאט.
פשוט יש במכבי כל-כך הרבה בעיות שאי אפשר לפתרן כמו בקסם.

D! במולדת 7 במרץ 2011

האמת הא שהבעיות בכדורגל הישראלי טבועות באוהדים ובתקשורת (שנותנות להם הד).
חשבתי על זה השבוע בהקשר של באר שבע. קבוצה שהגיעה להישג השיא שלה (בשנים האחרונות) לפני איזה עשור וגם אז זה היה מקום שלישי (אולי אני טועה בפרטים הקטנים). האוהדים מצפים כל שנה שהקבוצה שלהם תשחק כדורגל מרהיב ותתמודד על כל התארים. למה? איך?
בחזרה למכבי – הבעיה של איווניר (ובהשלכה על שאר המאמנים) היא לא רק בלחץ החיצוני אלא בחוסר היכולת שלו להתמודד עם זה בצורה ישירה. הוא צריך ללמוד מדלגליש (ולא מבניטז).אם הוא היה קם ומודיע: חברה' יש לנו שחקנים מוכשרים אבל הם לא שחקני ריאל מדריד, אני לא מוריניו (שניתן לראות לפחות טביעת אצבע שלו על הקבוצה תוך כמה שבועות ספורים), צריך זמן. הבעיה השניה שלו היא שכמעט אף אחד לא מקשיב. זו לא קבוצה מפורקת אלא מועדון מפורק.
בעונה הראשונה של גרנט במכבי הייתה פתיחה נוראית ואוהדים ועיתונאים כאחד רצו לזרוק את אובאורב ופולקארוב. איפה היה המועדון הזה היום אם היו עושים את זה.
אין מעוף ואין סבלנות. גם למאמנים. קולואוטי צריך משחק מסודר. רנגלוב הוא לא סוקרר אבל מאד פותח את המשחק ותורם לו, מדוניאן צריך חופש. ייני היה יכול להתפתח לשחקן ענק בקנה מידה מקומי אם מישהו היה משקיע בו (גם הפסדים) במקום להביא לו שחקן או שניים על המשבצת כל שנה בחמש האחרונות.
אילו היה פה איזה פרגוסון אולי היה למישהו ממי ללמוד.
ושוב אני שואל – מה לומדים המאמנים האלו בהשתלמויות שלהם בחו"ל? מה?

סאביסביץ' 7 במרץ 2011

הם לא לומדים כלום. תראה את אוחנה, הוא מצהיר בגאווה בכל הזדמנות שטקטיקה לא מעניינת אותו והוא עוד מאמן את הנוער שלנו, כאילו פרגי וגווארדיולה אומרים לשחקנים: יאללה תעלו על הדשא ותהנו. זה כבר מזמן לא עובד, קבוצות באירופה משקיעות על טקטיקה יותר מאשר על כל דבר אחר, כי טקטיקה מחפה על חולשותיה של קבוצה חלשה וחושפת חולשות של קבוצה חזקה.

חוץ מזה, התרבות של כל מה שקשור לכדורגל פשוט קטסטרופה פה, ברגע שאני אראה ילדים ונשים שמגיעים למגרשי כדורגל, אז אני אתחיל להבין שרוצים לשנות פה משהו.

אפי 7 במרץ 2011

צודק דורפן, לא טעית.
וצודק גם לגבי הזמן שדרוש למאמן כדי להביא שינוי, אם כי נוכחנו כבר בדוגמאות מהירות יותר, שאין להם ממש הסבר. בכל זאת, זה לא מדע מדויק.

בניגוד לסברה שלך, אני דווקא מאד חושב שמידת ההצלחה של שחקן בודד תלויה במאמן. אבל גם מאמן טוב יתקשה מאד מול חבורה של לוזרים, מאותגרים מנטלית שלא קיבלו את הטיפול הנכון. בארץ יש בעיה של מאמני ילדים ונוער. כל מיני אוכלי חינם טרמפיסיטים, שאין שום קשר בינם ובין חינוך.

ושמת לב? לאחרונה אנחנו דווקא להבעת אמון מצד הבוסים במאמניהם הכושלים: קלינגר, עזורי, ואן חאל וגרנט. שזו גם תופעה נאה בעיני.

אהוד 7 במרץ 2011

שוב כמו נגד צ'לסי – יונייטד לא העלתה את רמת האגרסיביות והאינטנסיביות שלה למה שהיריב הציב מולה. לא יודע אם זה פרגוסון אשם בהכנה לקויה ואובר-התעסקות בלעשות ברוגז עם התקשורת או פשוט כל הליקויים של הקבוצה נחשפים בפחות משבוע.

B. Goren 7 במרץ 2011

הגיע הזמן שפול סקולס ימצא את מקומו ביציע על יד נוויל, אחרי שהיונייטד יארגנו לשניהם משחק פרידה והוקרה. את סקולס צריך להחליף אחד הגרמנים- טורקים הבולטים היום באירופה: נורי שאהין (דורטמונד) או מסוט אוזיל (ריאל).

יואב 7 במרץ 2011

לא מסכים. יש לאיש מה לתרום אבל אם רוצים להינות ממנו אז רצוי שישחקו עוד שני קשרים לידו. בשביל מה שיש לו בציפורן מבחינת חוכמה והבנה, זה שווה את המחיר.

אורי ויספלנר 7 במרץ 2011

זה אולי מובן מאליו, אבל אין לי להביע את תקוותי שדלגליש יישאר על הקווים באנפילד גם בעונה הבאה. האם יש לו כח ורצון לזה? אני לא יודע. רונן- ליברפול של לפני שנתיים הפסידה הפסידה ברבע הגמר לצ'לסי והייתה סגנית נפלאה לאלופה ששמה משום מה ברח לי כרגע. זה קצת לשחק בנדמה לי, אבל אם היינו עוברים את צ'לסי לא בטוח שהיו מדברים על עונת הטריפלטה של ברסה, אבל זו סתם הרגשה של אוהד.

אשר לסוארז, האיש פשוט חלוץ כביר. מאז ראיתיו בסוקר סיטי מכיר בעליונות הקבוצה על השחקן הבודד, רציתי שיגיע למלווד.

יואב 7 במרץ 2011

ואם צלסי לא היתה נשדדת מול ברצלונה, בטוח שלא היו מדברים. צלסי גם אז, היתה קבוצה טובה יותר מליברפול(כמו כל העשור הקודם ותחילתו של החדש).  

אורי ויספלנר 8 במרץ 2011

אין ספק שצ'לסי נשדדה במשחק בברידג'. באותה עונה, ליברפול הייתה טובה יותר לטעמי.

מנחם לס 7 במרץ 2011

קבלתי 5 דקות אינטרנט פעם שנייה היום. מחכה שעה ל-5 דקות אינטרנט. עברתי בריפרוף אחרי התגובות. את המשחק ראיתי. עם כל הפילוסופיות של רובכם וכל מחשבות על ה-CAUSE AND EFFECT במשחק של 80% מכם, כל השערים אתמול (ראיתי המשחק) היו ללא קשר למשחק, לקבוצה, , למאמן, או למנג'ר: הראשון כדרור אישי מהצד. השני נגיחת מגן גרועה ביותר שהיתה למעשה שער עצמי, השלישי השמטת שוער מבעיטת עונש וריבאונד לשער. ואתם עושים מכל זה DOCTORAL DISSERTATUION. אני לא קולט: אתם לא מבינים מה שאתם רואים?

יואב 7 במרץ 2011

מנחם,
ככה גולים מובקעים בדרך כלל אבל בדרך כלל זאת תוצאה של יריב ששיחק טוב יותר במשחק נתון.
ואם יונייטד טעתה יותר, אז היא כנראה היתה טובה פחות(גם אם זה רק ברמת ריכוז).

אלכס 7 במרץ 2011

צר לי להודות אבל אנחנו כנראה זקוקים לדוד זקן מאמריקה שהוא מומחה לכדורסל כדי שיחזיר קצת תבונה "להבנת הכדורגל" שלנו.

סימנטוב 7 במרץ 2011

איזה זקן יותר צעיר מכולנו תראה כמה התלהבות יש בכל פוסט ותגובה הלוואי עלי

תושב חוזר 7 במרץ 2011

כמה מחשבות נוגות שמתרוצצות במוחי עוד טרם המשחק. את המשחק לא ראיתי ולכן הוא לא שינה בענין זה, החשש בעינו עומד. החשש שמנקר בלבי הוא ביחס לשאלה מה איבדנו כשרונאלדו עזב. שחקן שמסוגל לתת ארבעים גולים בעונה – זה ברור, אבל בסך הכל לא היתה ירידה בתפוקה ההתקפית של הקבוצה, כי אחרים השלימו את המנה. אבל מה שאני חושש ממנו, הוא שבאיזה מקום אבסורדי, רונאלדו – אנוכי, אגוצנטרי, אטום רגשית וילדותי ככל שיהיה – היה המייצג הנאמן (האחרון?) של ה"פרגוסוניזם" בקבוצה. שרוח הלחימה היונייטדית השגיבה נבעה לא רק מהסר, אלא מהפרחח הפורטוגזי עם הג'ל, שהיה חוטף מכות וקם מהדשא הקפוא כדי לתקוף בכדרור את הבלם שהוריד אותו לדשא, ומתנהג כאילו מי שמנסה למנוע ממנו להבקיע מתערב בסדר הטבעי והצודק של היקום והבריאה. יכול להיות שכל האחרים נדבקו באמונה היוקדת שלו, ושהיום אין מי שיטע בהם את התחושה הזו?

Danny 7 במרץ 2011

so: go figure, United scored 63 goals so far, more then any other team. United is still in the lead and if we win 2 games in the EPL, all will look so nice once again. All the above with a weak midfield. I say: NOT BAD AT ALL

אבי 8 במרץ 2011

נאני מודיע בטוויטר שאולי ישחק כבר השבת!

כנראה שלא נחתך לו השריר.

Comments closed