ההרחקה של רוני

הרחקה של שחקן על סמך קללה למקרופון שהוצמד אליו בזמן חגיגת שער? הזוי

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

הבעיה הגדולה בשיפוט היא כששופטים מתחילים להתחשבן. כשהוא אומר "נתתי להם אדום ואני כבר לא כל כך בטוח במה שעשיתי, אז בהזדמנות הראשונה אחזיר להם פנדל".

ולא רק שופטים במגרש, אלא גם בועדת המשמעת. הם כרגע מרגישים רע על שאפשרו לאלכס פרגוסון לעלות ליציע ולשפר בהרבה את המודעות הטקטית שלו, אז עכשיו הם מנסים לאזן קצת והרחיקו את ווין רוני על כך שהוא מקלל.

על כך יש לי שני דברים להגיד:

הראשון הוא שזה הזוי – על סף הבעייתי מבחינת זכויות אזרח – להעניש שחקן על דברים שצעק בתוך דבוקה של שחקנים שחוגגת שער. אם הם לא רוצים לשמוע את זה שיגידו לסקיי לא להצמיד מקרופון לדבוקה של שחקנים שחוגגים גול.

השני הוא שזו צביעות אנגלית קלאסית. קחו למשל התאחדות רצינית – זו של הולנד. גם היא התאכזבה קשות מהתנהגות של שחקן שלה – נייג'ל דה יונג – לאחר כמה מקרים ששיחק באופן די אלים במגרש. מאמן הולנד הרחיק אותו – מהמשחק של הנבחרת שלו. אם ההתאחדות האנגלית מוטרדת מההתנהגות של רוני שתרחיק אותו מממשחקים של הנבחרת סוג ז' שלה. וכמובן שלא תמכור בחנויות את חולצת הנבחרת שלו.

ליונייטד אין מה להתעסק בזה, מעבר למדיניות הרגילה של פרגוסון להזיק לנבחרת אנגליה בכל עניין אפשרי. בסך הכל זה תורם למנטליות המצור של הקבוצה כרגע. בשבת היא בבית מול פולהאם, והגיוני שרוני ינוח בין שני משחקים קשים מול צ'לסי. המשחק השני הוא חצי גמר הגביע מול סיטי. והחשש העיקרי שלי מהמשחק בוומבלי הוא שהדשא באיצטדיון שבנתה ההתאחדות האנגלית גורם לפציעות.

גמר המכללות: הסייח הצעיר מול השועל הקשיש (אלון עברון, דיוק)
לקראת הגמר הערב

79 Comments

שלו 4 באפריל 2011

הבעיה של ההתאחדות האנגלים היא שאין לה משמעות.
ok רוני בחוץ אז ברבטוב וצ׳יצ׳יריטו ישחקו והיונייטד יעלו עם תחושת כל העולם נגדנו,
שהסר ימנף לטובתו.
זאת פעולה של נואשות, טיפשות וחוסר רלוונטיות.
בעצם זה פותר לסר את הדילמה מי יעלה מתי.
ומגחיך את ההתאחדות עוד יותר.

בני תבורי 4 באפריל 2011

שלו,
ועל המשחק אתמול אין לך מה להגיד? :)

שלו 4 באפריל 2011

יש אצל לוינטל כתבתי,
משחק שהיה צריך להגמר 7-6 לאחת הקבוצות, בגלל שהשחקנים גרועים נכנסו רק שניים.
במקרה זה היה לצד של רומא לטובת יובה.
זה לא אומר שום דבר טוב על אף אחת מהקבוצות.
כשדוני לוקח שניים שלושה גולים של 100% זה תמיד נגמר רע.
אנחנו צריכים שוער, שני בלמים, מגן ימני, קשר ימני (או ביצים למנז), יובה הפכה להיות סתם קבוצה, לא בשר, לא חלב.
חטא הקדמון היה העפת דשאמפ, מאז גורנישט.
בקצב הזה דל-פירו וטוטי יכולים לשחק לנצח.

תןמר 4 באפריל 2011

ראית את המשחק?
רוני לא קילל בתוך דבוקת השחקנים. הוא פנה אל המצלמה וקילל אל תוך העדשה. תהיה הוגן עם עצמך ואיתנו

דורפן 4 באפריל 2011

תומר – הטענה שלך הזויה – מכיוון שצירפתי את הוידאו לפוסט…. אז קשה להגיד שמישהו מסתיר ממך את העובדות.
שכל אחד ישפוט לעצמו אם זו סיטואציה ברת ענישה על ביטוי. זה שאתה מצולם במשחק כדורגל לא אומר שאתה מודע לכך שעכשיו אתה מצוטט.

moses 4 באפריל 2011

רונן – נדמה לי שאתה קצת מיתמם. אני כמובן לא חושב שהןא צריך להיענש על זה מאותה סיבה שאסור היה להזדעזע, להבדיל, מהנגיחה של זידאן – אם כבר ניכסת את הכדורגל ממעמד הפועלים והלכת והוצאת אותם מהשכונה, לא יקרה כלום אם הקהל הבורגני ומעלה ייזכר מדיי פעם, אחרי ששילם 60 פאונד לכרטיס, איפה הכל מתחיל – אבל מכאן ועד לתאר את זה כ"דברים שצעק בתוך דבוקה של שחקנים שחוגגת שער" מתעלם מכך שהוא צועק ישירות למצלמה ויודע טוב מאד לאן זה הולך. הילד לא גאון הדור ומה לעשות הוא הולך לשלם על זה. אתה מתאר את זה כמיקרופון סמוי בכיס של שחקן, עמית לקבוצה, שאין לו מושג שישמעו אותו. לי זה נראה כהתרסה.

דורפן 4 באפריל 2011

מוזס – על מה אתה מדבר? שחקנים מצולמים כל הזמן בסיטואציות הללו ולעתים נדירות ביותר הם מושמעים. אתה באמת חושב שכל חגיגות השער בעונה מצולמות ואין קללות.

אני לא זוכר שום תקדים של הרחקה על קללות – אם זה לא לשופט, שחקן יריב או בראיון. אבל אולי רוני הוא הראשון שקילל.

אגב, כשקילל אוהדים במדי הנבחרת ההתאחדות לא חשבה להרחיק אותו. היא הבינה שזה היה בשעת צערו.

בקיצור בדיחה.

moses 4 באפריל 2011

רונן – זה באמת מוזר שהמיקרופון פתוח, יתכן שהבמאי אוהד ליברפול?
בכל מקרה, כולם כמובן מקללים וניתן להבין זאת מקריאת שפתיים לאורך כל המשחק אבל מעטים המקרים שהם עושים את זה ישירות למצלמה בצורה כ"כ בוטה. זכור לי מקרה אחד, איני זוכר מי היה השחקן, אבל זה היה אחרי גמר המשחק/מחצית והוא אמר לצלם פאק אוף כיוון שזה נצמד אליו בצערו וגם אז היו קצת גלים אחרי. אפילו מראדונה סתם צרח בנחיריים לבנות מאבקה בקלוז אפ מטורף.
שוב, אין מקום לעונש כמו שכתבתי כבר, אבל הוא אידיוט ש – should of known better
(יש לדמיין את הביטוי הזה במבטא סקוטי כבד והבל פה עם ניחוח אלכוהול)

k_700 4 באפריל 2011

מוזס מה שאתה בעצם אומר שמעכשיו כל שחקן שמקלל, יורק, צועק צריך להיענש.
עצם העובדה שאנשים פה מצדיקים את הענישה המגוחכת בתולדות הכדורגל הבריטי לדורותיו הם למעשה רוצים להכניס את הסטריליות לכדורגל.

יש לי הצעה טובה יותר, בואו נפסיק לשדר את המשחקים בטלוויזיה בואו נסתפק בעדכוני טקסט באנטרנט או לחילופין נעבור לשידורי רדיו.

עוד יותר מעניין 4 באפריל 2011

מישהו יכול לכתוב מה רוני צעק שם? אני לא מבין מבטא בריטי, אבל אני כן מבין מבטא של כושים מהגטו בהארלם.

דורפן 4 באפריל 2011

זה נשמע כמו
Fucking what

שעל פניו זה נשמע כמו תשובה למישהו שצועק לו שהוא פאקינג משהו.

The Football Association of Cunts 4 באפריל 2011

Fucking what?
What?
Fucking hell!

זאת התגובה שלי על ההשעיה של רוני, וזה גם מה שהוא אמר.

עוד יותר מעניין 4 באפריל 2011

האם זאת בדיחה? על זה להשעות שחקן? היום קובי ברייאנט צעק במשחק JESUS CHRIST FUCK ME בשידור ארצי מחוף לחוף. לזרוק F BOMB ולהתרגש מזה זה כל כך שנות ה50.

שלו 4 באפריל 2011

הוא אומר ושמעתי את זה בברור,
"E לא שווה MC^2, פשוט לא שווה״

הופ 4 באפריל 2011

שלו אל תיתמם
כל ילד יכול לראות שהוא צעק "פאקינג לא שווה"

עוד יותר מעניין 4 באפריל 2011

זה באמת לא שווה. זה רק קירוב טוב אחרי שמזניחים כמה גורמים. גם ויין רוני למד פיזיקה בטכניון ונכשל.

שלו 4 באפריל 2011

הוא נכשל בפיזיקה 1/מ כי למד אצל אלישע כהן הידוע בכינויו "אלירשע", לא היה פקטור וממוצע המבחן היה 43.
וגם המבחן היה מאוד קשה רק תוצאות סופיות בלי דרך.
חוץ מזה הוא מילמל "אנרגיה במנוחה, זאת רק אנרגיית גוף במנוחה".

שיפוד רץ 4 באפריל 2011

אדיר

גיל 4 באפריל 2011

האמת היא שהעונש לא מוצדק אבל רוני הביא את זה על עצמו. היה ברור לו שמצלמים אותו והוא פנה ישירות למצלמה וקילל. הוא היה צריך להתעלות ולא לקלל במקרה כזה.

ירון ב. 4 באפריל 2011

אם הישיבה של פרוגסון ביציע משפרת את המודעות הטקטית שלו למה הוא לא עושה את זה בכל משחק?

דורפן 4 באפריל 2011

ירון – אני חייב לומר לך – זו אחת התעלומות הגדולות בספורט. מדוע מאמני כדורגל עומדים באזור הטכני ונובחים על השופט הרביעי במקום להיות במקום שהם יכולים לראות את המשחק.

הופ 4 באפריל 2011

מן הסתם הם עומדים למטה כדי שהשחקנים יוכלו לשמוע את ההוראות שלהם. אבל באמת עדיף שמאמנים ישבו ביציע, וימנו אחרים להעביר את ההוראות (אלו יהיו חייבים להיות צועקים טובים. זה יכול לייסד מקצוע חדש בכדורגל – צועקי הוראות. הנה סוף סוף מקצוע בענף הכדורגל שאני יכול לעבוד בו).

ניר לוי 4 באפריל 2011

אני די בטוח שזה היה מוריניו, אבל היה מאמן שנהג להעביר את המחצית הראשונה ביציע כדי לראות יותר טוב את הפריסה, ורק בשנייה ירד למטה

תומר חרוב 4 באפריל 2011

ניר לוי- ונדלי לושמברגו בריאל, לא עזר לו יותר מידי.

אזי 4 באפריל 2011

גם אריקסון בנבחרת אנגליה, לא?

אריק 4 באפריל 2011

סם אלדייס יושב ביציע אגב

דורפן 4 באפריל 2011

גיל – בחייך? לא שמעת אף פעם שיש טראש טוק בספורט מקצועני? אתה לא חושב שאייברסון אומר פאק 19 אלף פעמים במשחק. והוא אמר פאקינג. אתה באמת חושב שפדרר לא אומר את זה אחרי פספוס?

יש נוהג שהרשת המשדרת פשוט לא מעבירה את זה לעולם והייתה כאן פשלה שלה (והשדר באמת התנצל בשידור).

אני הראשון להאשים את רוני בזה שהוא הסתבך בצרות – אבל זה קשקוש מקושקש.

גיל 4 באפריל 2011

דורפן, ההבדל הגדול הוא שזה לא נעשה למצלמה. יש הרבה דברים קטנים מפוקפקים שנעשים במשחק, אבל אם לא תפסו אותך על זה אז הרווחת. במקרה הזה די מטופש לצעוק את הדברים למצלמה בכוונה ודי ברור שזה יצור הרבה רעש.

גיל 4 באפריל 2011

ונכון שהרשת לא הייתה צריכה לשדר את זה, אבל לדעתי במקרה הזה לא יכלו לדעת שהוא יקלל. הרי לדחוף מצלמה לפנים של שחקן זה נוהג די מקובל ואני לא זוכר שחקן שקילל בעבר.

דורפן 4 באפריל 2011

הופ – לא יודע אם ראית את המשחק מול בולטון. זו הייתה שלמות טכנולוגית-ספורטיבית בהתגלמותה. פרגוסון ישב למעלה, דיבר בטלפון עם רנה מת'יוסן למטה. מת'יוסן אמר לפילן, פילן צעק לשחקנים, והשחקנים עשו מה שרצו. שירה.

הופ 4 באפריל 2011

לא ראיתי. אני מבין שפילן הוא צועק ההוראות שלכם.
בעיני זה אך טבעי. השחקנים שלי (בפלייסטיישן) עושים בדיוק את מה שאני אומר להם, ואני רואה את המשחק מעמדת מצלמות הטלוויזיה.

אביעד 5 באפריל 2011

למעשה אנחנו מדברים כאן על שני ג'ובים חדשים: צועק ההוראות ומקבל ההוראות. כל מי ששיחק אי פעם טלפון שבור יודע מה החשיבות של מקבל הוראות טוב. זה עוד יהיה ג'וב מבוקש שיצריך מבחנים פסיכולוגיים לפני קבלה לעבודה.

כסיפוביץ 4 באפריל 2011

כמו שלא הרחיקו את רונאלדו על היריקה במונדיאל כך לא צריך להרחיק את רוני.
מספיק לקרוא קצת שפתיים במשחק כדורגל כדי להעשיר את אוצר הקללות שלנו

דורפן 4 באפריל 2011

גיל – לא נכון. גם הקללות של אייברסון הן למצלמה. יש בערך 30 מצלמות במשחקים ישירים של סקיי. השחקנים משחקים באופן חופשי שיודעים שמכבדים את הפרטיות שלהם ולא מכניסים את הסאונד.

ותזכיר לי בבקשה מקרה אחד שאתה זוכר ששמעת משהו משחקן תוך כדי משחק אחרי שהבקיע. מקרה אחד.

אני חושב שאתה קצת מתבלבל בין ספורט לאח הגדול. שחקנים משחקים את המשחק עצמו – לא הראיונות – תחת מוסכמה שהם לא מוקלטים ומשדורים.

גיל 4 באפריל 2011

בנבא יש קנסות על דברים כאלו. אני לא אומר שהעונש לא מוגזם. קנס היה מתאים יותר. לגבי לשמוע שחקנים, יכול להיות שאתה צודק, ועדיין זה לא מצדיק מה שהוא עשה.

דורפן 4 באפריל 2011

מתי היה קנס בNBA על דבר כזה במהלך משחק חי?

גיל 4 באפריל 2011

גלן דיוויס קילל אוהד ונקנס ב25 אלף דולר.

דורפן 4 באפריל 2011

קנס זו לא הרחקה ודייויס לא היה במגרש בזמן המקרה אלא ישב על הספסל.

גיל 4 באפריל 2011

אני מסכים שהרחקה זה מוגזם, אבל אני חושב שאתה ממעיט באשמה של רוני. הוא במכוון קילל למצלמה. בלי קשר לאם צריך להעניש אותו או לא, זו התנהגות לא ראויה.

עזי 4 באפריל 2011

אתם טיפה רותמים את העגלה לפני הסוסים. הוא מועמד לדין, עוד לא הורחק אם כי ברור כמו כל התאחדות בעולם שאין סיכוי ממשי שלא יורשע ויורחק לשני משחקים.

אריק 4 באפריל 2011

הוא הורחק לשני משחקים

עזי 4 באפריל 2011

הוא לא הורחק. הוא הואשם. הוא יכול לבחור להודות ואז יורחק משני משחקים או לבחור להישפט ואז יורשע ויורחק משני משחקים….אבל כרגע הוא עוד לא הורחק. מי שכן הורחק משני משחקים כי מתח ביקורת על השופט של גרנט.

טל המנצ'סטרי 4 באפריל 2011

זו החלטה,עוד החלטה מגוכחת מבית היוצר של התאחדות הכדורגל הצבועה ומטופשת של אנגליה.
על מה הם מבזבזים את הזמן שלהם ואיך הם רוקדים לפי החליל של התקשורת האנטי יונייטד,זה פשוט בושה אחת גדולה.
מילא אין יצעי עמידה,מילא אסור לשתות בירה ביציעים,עד כמה הם רוצים להפוך את הכדורגל לסטריילי?
אלוהים ישמור,אפשר לחשוב מה רוני עשה,קילל פאק לכיוון המצלמה,כולה מצלמה,לא כלפי שחקן,לא כלפי שופט,לא כלפי אוהדים ביציע,הוא לא ירה ברובה אוויר במגרש האימונים,הוא לא זרק חץ על שחקן נוער,הוא לא קפץ על אוהד ביציע,כולה אמר פאק,פאקינג וכשמה לעשות,זה הרגש שיצא ממנו לאחר כיבוש שער שלישי ומהפך גדול במשחק.
הוא לא מורה בבית הספר ולא אבא של כל ילדי אנגליה,הוא לא צריך לחנך אף אחד חוץ מהבן שלו,הוא לא חיפש לפגוע בכוונה בקמפיין הריספקט ומספיק עם הדוגמא ומופת שכאילו הוא צריך להראות לכל העולם ואשתו,הוא שחקן כדורגל וזהו.
זה פשוט זועק לשמיים העיוולת הזו,לעשות מעשה של יראו ויראו על הגב שלו ואפשר לחשוב שממחר אף שחקן לא יקלל בזמן משחק.

דורפן 4 באפריל 2011

ועדיין אתה אוהד את ההתאחדות הזאת במונדיאל….. (-: ?

שומר יונייטד ירחק מהנבחרת זבל הזו

אריק 4 באפריל 2011

הפעם הם הגזימו חבורה של צבועים. פאק זה מילה שהיא מזמן לא רק קללה וכולם שומעים אותה כל יום. פעם אהבתי את התרבות האנגלית ככל שהשנים עוברות אני מתעב את הצדקנות השמרנות והפטרוניות שלהם. בשביל האיטלקים החיים הם פסטיבל של צבע ואמוציות (כפי שזה בא לידי ביטוי בצלחת) הם היו צוחקים על כל העניין, אבל האנגלים הם פוצים בלתי נסבלים ובשליפה ובלי לבדוק אני יכול להעריך שמקרי הפדופיליה והאונס האנגלים גבוהים בהרבה בגלל כל המהוגנות שלהם לעומת האיטלקים. אני מקווה שכל הסקאמבס הלונדונים של הFA יאכלו את הלב הקנאי שלהם כשנקבל את הצלחת

סאביסביץ' 4 באפריל 2011

בושה!!! לא נראה לי שיש ליגה שרואים בה שחקנים מקללים כמו הליגה האנגלית, ההתאחדות האנגלית פשוט נכנסת השנה ביונייטד ללא הפסקה. היום ראיתי ביקורת של הארי רדנאפ על הקללות של רוני ובה הוא דורש השעייה, ואני חשבתי שרק בארץ יש מאמנים שמתחנפים להתאחדות, אני זוכר משחקים של טוטנהאם כשמראים את רדנאפ (שיש לו פה של פועל נמל אנגלי) מקלל בבירור הרבה יותר גרוע מרוני, צביעות מגעילה.

צור שפי 4 באפריל 2011

מדהים והזוי שזה בכלל issue. אם היו מספרים לי על זה ביום שישי הייתי בטוח שזה אחד באפריל. ספורט בלי קללות זה כמו….וכאן שכל אחד ישלים לעצמו את האנלוגיה.

דורפן 4 באפריל 2011

גיל… אוייש… באמת. רג'י מילר ומייקל ג'ורדן קיללו בכל התקפה בקריירה ואחרי זה סיפרו על כל הטראש טוק ואתה קראת והתמוגגת. באמת נפגעה הנאתך מהמשחק? לא תיקח את ילדיך לסרט קולנוע בא אומרים את המילה אף יו סי קיי (לא רציתי לחשוף אותך אליה)?

גיל 4 באפריל 2011

לא, לא, לא, אנחנו מדברים על דברים אחרים לגמרי. יש הבדל בין לקלל ולדבר טראש טוק על המגרש, לבין לחפש את המצלמה ולומר פאק. אני מסכים שהדברים יצאו מפרופורציה אבל רוני לא תמים כל כך במקרה הזה. יכול להיות שמישהו חיפש לדפוק אותו אישית אבל זה עדיין לא מצדיק לומר את זה למצלמה. אם היה אומר את זה לשחקן אחר על המגרש אני לא חושב שהייתה למישהו בעייה עם זה.

מנחם לס 4 באפריל 2011

הייתי בטוח שכשאנחת בישראל יהיו איזה פוסט קטנצ'יק על דג'וקוביץ, ונצחונו הנוסף על נדאל. אז ישנן שתי אפשרויות:

1. לא שמעתם על זה

2. לא נעים לכם לשמוע את זה אז אתם מתעלמים.

אבל חובתי להזכיר לכם, כי כתבתי פוסט לפני כחודש שהגיע זמן חדש לטניס, ודג'וקוביץ הוא עכשיו THE MAN TO BEAT. מצטער דורפן שהכנסתי את זה לפוסט שלך אבל לא ידעתי להיכן להכניס. אולי אכניס לעוד פוסט סתם ככה, להרגיז עוד כמה גולשים.

דורפן 4 באפריל 2011

מנחם – כשלדג'וקוביץ יהיה ניצחון אחד על נדאל, אחד, בסלאם, בדייויס, באולימפי, במשחק של חמש מערכות, ניצחון אחד כזה – אז נתחיל בדיון.

טורנירי סבב המאסטרס הם הדרג הכי נמוך של טניס שהשחקנים הללו משתתפים.

מנחם לס 5 באפריל 2011

רונן, דברתי על "הכי טוב אי-פעם"? דברתי על "הטניסאי הגדול בהסטוריה"? כל מה שאני אומר הוא מי הוא האדם לנצח עכשיוץ שלושה נצחונות רצופים על נדאל, ובמשחק האחרון נדאל – שאתה בעצמך ניסית ללמד אותי ש-"נראה את דג'וקוביץ' ב-5 מערכות!", היה זה שהיה סחוט לחלוטין אחרי 3.5 שעות של טניס, כשהסרבי מריץ אותו מצד אחד של המשטח לצד השני. אני לא אומר "דשא", ואנחנו צריכים לחכות לוימבלדון, אך לומר שהסבב הוא "הדרג הכי נמוך של טניס" זה כמו לומר שהפרמייר ליג הוא הדרג הכי נמוךל של כדורגל, עד הגביע וכל המפעלים האליפויות האירוטפאיות לאלופותומחזיקותגביע ושאר הבולשיט האירופאי טורנירי הסבב של המאסטרס הם הלחם והחמאה של הטניסאים. אלה הקרבות האמיתיים. להתעלות פעם אחת בוימבלדון זה פחות חשוב לגבי מנצחונות רצופים בסבב.
יאללבה, 4:45 בבוקר. זמן לאליפות המכללות. אני מתלישון אבל מה לעשות? זקן דפוק אני!

דניאל אחר 6 באפריל 2011

תיקון קטן: שני נצחונות רצופים. לפני אינדיאן וולס הם נפגשו בלונדון, שם נדאל ניצח. ולפני כן היה הגמר בניו-יורק.
ולגבי הלחם והחמאה: מה שרונן אמר.

גיל 4 באפריל 2011

מנחם, ראיתי את המשחק והוא היה ברמה גבוהה. שני השחקנים נראו די תשושים ואני אף פעם לא ראיתי את נדאל ככה (הוא החליף משהו כמו 6 חולצות). עם זאת, ההכתרה של דג'וקביץ עדיין מוקדמת. כל מה שיש לנו כרגע (ואני לא בא לזלזל בזה) זה ניצחונות על מגרשים קשים והוא נראה כהכי טוב בעולם. אם הוא ינצח גם ברולאן גארוס ווימבלדון אז זו באמת תהיה מהפיכה.

ID במולדת 4 באפריל 2011

טוב, אני שונא את היונייטד האלו
וברור לכל ילדה קטנה עם קוקיות שרוני פונה בישירות ובכוונה אמוציונלית אל עבר המצלמה.
רק שלא ידעתי ש'פאק' זו קללה.

אבל אם כבר אז הגשש נתנו את העונש לפני שנים:

כל המוציא דבר קללה מפיו
ינעל אבי אבי באיו

פאק מי שאם הייתי כובש הרגע שלושה הייתי אומר לפחות ארבע פעמים פאק

שלמה 4 באפריל 2011

גרנט הורחק לשני משחקים ויישב ביציע,האם זה יביא נצחונות לווסטהם?

שחר 4 באפריל 2011

תגובה ראוייה של רוני – צריכה להיות הודעה על פרישה מנבחרת אנגליה

יואב 4 באפריל 2011

לייק אבל לא יקרה
אוהב אותם מידי והיא חשובה לקאריירה שלו.

אלי 4 באפריל 2011

יש את ההרגשה שמחפשים את היונייטד. אין לי כל כך בעיה עם העונש כמו עם האיפה ואיפה, אם פאק למצלמה זה קללה אז תחפשו כל שחקן סטוק/סנדרלנד/אברטון שמקלל וגם לו תתנו באן. אין סיבה להיטפל לשחקן פרופיל גבוה כמו רוני, למרות שזה הדבר הכי קל לעשות. שוב זה רק תחושה, אבל אם ג'ון טרי מקלל למצלמה לא נראה לי שההתאחדות היתה עושה מזה עסק. רוני גם לא היה צריך להתנצל, זה רק העלה את הפרופיל של המקרה האיזוטרי הזה.
ואם כבר בקטע של עונשים למה שאופ"א לא יענישו את פרגי על "בלאדי הל" שלו? זה לא שפה נאותה.

יואב 4 באפריל 2011

החלטה צפויה(מהרגע שזה בכלל עלה לסדר היום) ומבחילה.
קל לעשות תקדימים על יונייטד.
ריו מורחק לשמונה חודשים ושחקן אלמוני של סיטי על אותה עבירה(אי הגעה) מקבל חודשיים(בערך באותה תקופה).
סקולסי ורוני מושעים על ידי ההתאחדות האנגלית על הרחקה בטורניר אמסטרדם כאשר ריסה וג׳רארד(כמה שנים קודם) לא מורחקים ובצדק.
גארי מורחק כי נישק את הסמל מול אוהדי ליברפול בשער ניצחון בדקה התשעים. קורה בכל מחזור(זכורים לי כל כך הרבה מקרים).
פשוט החלטה מבחילה. פרגי ימנף את העניין לטובתו-אנחנו נגד כל העולם אבל זה עדיין מקומם ומרתיח.
פאק זאת בדיוק המילה שילדי אנגליה לא צריכים לשמוע, יה רייט.
כי ביציעי אמפטן פארק לא שרו שרוני הוא סקאוזר שמן ומזיין זקנות(והם שרו).הילדים הצעירים לא עושים תנועת אוננות עם אבא שלהם כאשר הכדור עובר את המסגרת או סתם יוצא לחוץ.
החלטה מבחילה!  

יונתן ארבל 5 באפריל 2011

למנחם,

דווקא חיכיתי לפוסט שלך אחרי הניצחון של דיוקו.
הגמר היה קצת מוזר אבל היה משהו שונה בדיוקו.
הוא לא איבד שליטה.
מרגישים שהוא בא לנצח, ויותר מזה, הייתה הרגשה שזה תלוי בו יותר מאשר בנדאל.

והראלים הארוכים נגמרו בדר"כ בצד של דיוקו. בדיוק הנקודה החזקה של נאדאל.

אולי לא היה פה הטוב מ 5,אבל כן היה פה 2 או 3 מאסטרס וגראנד סלאם אחד מתחילת העונה.
זה לא אומר הכל אבל בוודאות זה אומר שדיוקו כרגע מעל פדרר.
זה ברור.
הוא לא מפחד לרגע ממנו והוא עליון לו.
לגבי נאדאל,זה מתחיל לבוא.

נצחון אחד נוסף עליו וזה לא משנה אם זה 3 או 5 מערכות יקבע אותו כפייבוריט.

העניין פה עם 5 מערכות הוא אובררייטד.
דיוקו מראה יכולות עצומות ככל שהמשחק מתקדם. הוא נהיה קשוח.

הוא לוקח נק' בתזמון שלא עשה זאת בעבר, וכח ההרתעה שלו גדל.
הוא ללא ספק חלק מביג 3 בטניס ואפילו ביג 2.

פדרר גמור.

חצי גולדסטאר 5 באפריל 2011

אני רק אציין שלולא ההחלטה להשעות את רוני בכלל לא הייתי יודע שהוא קילל במשחק. ובטח שלא הייתי צופה בתיעוד המצולם ושומע את המילה הנוראית שרוני אמר, מילה שלא שמעתי אפילו פעם אחת בשלושים שנותיי על פני האדמה. נפשי הרכה נפגעה ואני מטיל את מלוא האחריות על ההתאחדות האנגלית, שאלמלא היא כלל לא הייתי נחשף לכל הפרשה.

גיל 5 באפריל 2011

מחצית ראשונה עברה ואנחנו צופים אולי במשחק הכדורסל הגרוע בהיסטוריה. כבר מחצית שנייה שווקר לא במשחק בכלל.

דורפן 5 באפריל 2011

מנחם – לא. סבב המאסטרס הוא לא הלחם והחמאה. בענף בו יש ארבעה סלאמים – שזה חודשיים בשנה – שזה האורך של הפלייאוף בכל ענף נורמלי – הסלאמים הם העניין. ושחקנים נשפטים על פיהם. השחקנים הגדולים – סרינה, פדרר – החלו להבין לפני תקופה שמספרם מוגזם לחלוטין.

נדאל התעלה חד פעמית באיזה ווימבלדון?

אני מאד מקווה שדג'וקוביץ' יהפוך ליריב הגון לנדאל בסלאמים. אבל מחכה שזה יקרה.

עניין החמש-מערכות הוא חלק מהעניין. המתח של גמר סלאם הוא משהו שונה לגמרי.

אתן לך דוגמא: מארי מוביל בצורה מוחצת על פדרר במשחקי הטוב משלוש בסבב. האם בנאדם שפוי יגיד "שהוא מנצח בלחם ובחמאה ופדרר רק מתעלה בסלאמים?"

דניאל 5 באפריל 2011

הבראקט הוא שלי.
יששששש!

דורפן 5 באפריל 2011

שלח לי מייל עם השם שלך – בכדי שאוכל לפרסם אותו בפוסט הבא

נאנוס 5 באפריל 2011

ברמה הטכנית, סקיי לא הצמידו מיקרופון לדבוקת שחקנים.
על המצלמות יש באופן קבוע מיקרופון הנקרא-"מיקרופון מצלמה".
שמטרתו לקלוט קולות רקע .
להשתיק את המיקרופון הזה יפגע בחויית הצפיה שלנו.

נדמה לי שמה שקרה כאן הוא פשוט תגובות פבלוביות של כל החשודים המיידיים כמו בפרשת יורם ארבל-ענת קם.
מן הסתם תוך כדי השידור הורים "מזועזעים" התקשרו לרשת סקיי,איזה ספונסר אמר משהו, השדר התנצל כבר בשידור ןמקהלת הטהרנים דרשה שייעשה מעשה.
וכך קללה שכל אחד מאיתנו מסנן תוך כדי עבודה -בטח ברגע אמוציונלי כזה הפכה לעונש הזוי

שלו 5 באפריל 2011

גבולות,
משחק הכדורגל הוא משחק של גבולות, עד היכן נותנים לו להכנס ולהשפיע.
טל המנצ'סטרי כתב "מילא אין יצעי עמידה, מילא אסור לשתות בירה ביציעים,עד כמה הם רוצים להפוך את הכדורגל לסטריילי?"
ואני אומר שיציעי העמידה הם פשע,
בירה מותר לשתות בתרבויות שמבינות אלכוהול לא כאלה שצורכות אותו כסם, באיטליה יש בירה באצטדיונים ואין בינה לבין האלימות שם שום קשר, באנגליה לצערי יש קשר גורדי.

אבל השאלה היותר חשובה היאעד כמה הם רוצים להפוך את הכדורגל לסטרילי?

האם אנחנו מוכנים לשמוע קללות גזעניות, ברור שלא (לפחות לי).
האם אנחנו מוכנים שיהיו קללות אלו בין השחקנים ולא נשמע, אצלי התשובה היא זהה.

האם מקובל עלינו שחקן שבועט באוהד, אותו דבר מבחינתי.
לכן היכן עובר הגבול?
לדעתי הוא בדיוק במקום שבו מתקיימת ההצגה לבין הסובב אותה.

למגרש הכדורגל יש שטח עם שוליים, אנחנו רוצים להיות קרוב ככול שניתן לארועים ולכן היום יציעי האוהדים שואפים להיות על הקווים.
אנחנו רוצים לראות טוב אבל לא להרטב מהגשם לכן כל היציע מכוסה גג חוץ משטח המשחק.
אנחנו רוצים שחקנים אוטנטים לכן כרטיס צהוב על הורדת חולצה נראה טיפשי, אנחנו רוצים תגובות ממאמנים וביקורות שלהם אנחנו מוכנים לקבל את זה בצורה מכובדת ולא משתלחת.
ושם עובר לדעתי הגבול.

הטעות של ההתאחדות האנגלית היא שבטווח הקצר מאמנים כמו הסר לא יגיבו באופן ישיר על שופט זה או אחר, אבל במהרה יגיעו הדלפות ומקורבים וגם על אופן העברת הביקורת לא תהיה שליטה.
כי מה אפשר לעשות לאדם שמקורב לסר שמתראיין לאמצעי תקשורת ומספר בדרכו על שיחה אופליין עם הסר.

אביעד 5 באפריל 2011

דבר ראשון: רוני לא יוזם כאן פניה למצלמה באופן מכוון. הצלם ועוזרו הכניסו את המצלמה לכיוונו וביקשו שהוא ינשק אותה כמו שמארק נובל עשה אחרי הפנדל הראשון שהבקיע. הם דחפו לו את המצלמה בפנים ופתחו את המיקרופון בכדי לשדר את התגובה שלו.נשמע בסדר?
דבר שני, רוני לא הכדורגלן הראשון שמקלל בטלויזיה. לפני כמה שנים, בראיון אחרי משחק בו כבש, מיקה ריצ'ארדס התראיין לבי.בי.סי ואמר בשידור חי שהוא "פאקינג מאושר" מהשער שכבש. המראיין גער בו ובזה העניין הסתיים. בלי התנצלות פומבית, בלי העמדה לדין, בלי עונש השעיה.
אבל רוני ומנצ'סטר יונייטד זה סיפור אחר. רונן קצת צחק כשהוא כתב על פנקסנות ושההתאחדות "מחפשת" את היונייטד אחרי ההשעיה של פרגוסון, אבל לטעמי זה מדויק – בהתאחדות רצו להעניש את רוני אחרי המרפק מול ויגאן ולא התכוונו לתת להזדמנות הזאת לחמוק.
מה שיש לנו זה דבר פשוט – ההתאחדות האנגלית מעמידה לדין שחקן לשני משחקים במהלך תקופה קריטית של סיום העונה וזאת בגין עבירה שאף כדורגלן לא הואשם בגינה אי פעם לפניו.
ועוד דבר – כמה מאוהדי ווסטהאם צעקו בשבת קללות גזעניות כלפי בני משפחה של פרדריק פיקיון ו-ויקטור אובינה שהיו ביציע. ההתאחדות טרם התייחסה לנושא הקללות הגזעניות. אבל תוך 48 שעות היא כבר קבעה שרוני יועמד לדין כי אמר "פאקינג" בטלוויזיה ומה יהיה עונשו במידה ויורשע. נשמע בסדר?

יוסי מזרחי 5 באפריל 2011

קצת באיחור, אבל דעתי היא שרוני יכול לשים את ההתאחדות האנגלית בפינה ,מבחינה תקשורתית, אם יודיע שהוא שוקל פרישה מהנבחרת,(העלובה שאותה אני אוהד, ולא מבין למה).

טל המנצ'סטרי 5 באפריל 2011

שלו

למה יציעי העמידה בעינייך הם פשע?
הרי ההוראה להרוס אותם ולהפוך את האיצטדיונים באנגליה לכאלה בעלי מושבים בלבד באה בעקבות אסון הידלסברו ואסון טיילור
אבל לא היציעים גרמו להרג אלא רשלנות של המשטרה.
אגב,אם לא היו גדרות סביב היציע אז שום אסון לא היה מתרחש.
בגרמניה יש יציעי עמידה מודרנים,אני לא רואה שקורה שום אסון
או שיש בלאגן.
יציעי עמידה זה יותר מקומות באיצטדיון,זה מחירים נמוכים יותר לכרטיס,זו אווירה טובה בהרבה.
בירה וגם כיום נמכרת בכל האיצטדיונים וברוב המשחקים באנגליה גם כן,
פשוט אסור להכניס אותה ליציע עצמו.
החוליגניזם לא היה בגלל הבירה,שיכורים היו ויהיו תמיד,הם מטופלים ביד קשה.
אנגליה היא המדינה שסבלה הכי הרבה מחוליגניזם והיא ידעה ויודעת לטפל בזה הכי טוב גם כן.

בקיץ,בגביע העולם רוני ובדרך לחדר ההלבשה לאחר המשחק של אנגליה נגד אלג'יר,אמר פאקינג בסוף דברים שבהם גינה את הקהל האנגלי ששרק בוז לשחקנים,ההתאחדות לא ביקשה ולא הענישה אותו בהרחקה ממשחקי הנבחרת באותו גביע עולם או לאחר מכן.
כשרוני אמר פאק למצלמה בשמחה לאחר כיבוש שלושער,כרגש רגעי שפרץ ממנו ולא כלפי אף אחד אחר אז מעמידים אותו לדין.
פה קבור הכלב.

שלו 5 באפריל 2011

אני לא אהבתי את יציעי העמידה כמו שאני לא אוהב את העובדה שמעשנים לידי, אין לי בעיה שיהיו יציעים למעשנים או ליתר דיוק שיהיו יציעים שאסור בהם לעשן לפי צורכי הציבור.
אם יש צורך עצום ליציעי עמידה אפשר לאשר את זה תוך הגבלת הצפיפות ואפשרויות המילוט השונות.
יצא לי להיות במגרשי כדורגל מלא מעל לגדותיו זאת הרגשה לא נעימה להימחץ.
בסופו של יום אנשים שכלואים כמו בהמות גם מתנהגים כמו בהמות.
זה בטח לא מקום שהייתי שולח עליו ילדים.
לגבי מחירי הכרטיסים, אני לא ממש בטוח שירדו,
באיטליה המגרשים לא מפוצצים בלשון המעטה ועדיים כרטיס הכי זול הוא בסביבות 20-25 €.
אצטדיונים בסגנון הקאמפ נואו, או הסנטיאגו ברנבאו הם מספיק גדולים לקבוצות כמו היונייטד. פשוט צריך להגדיל את היציעים (לטעמי).

חוץ מזה אני שונא לעמוד.

הוא זידאן המקורי 5 באפריל 2011

אייל לחמן הגיב פעם לאחר ניצחון משכנע של סכנין, שהוא "מרח להם חרא של ברווזים על הפרצוף לפני המשחק." שאלו ברדיו את אריה מליניאק לדעתו. מליניאק אמר שזה שיר יפה, ויש לזה אפילו מנגינה, והתחיל לשיר לפי 'ערב של שושנים':
חרא של ברווזים / נצא נא אל הבוסתן…

טל המנצ'סטרי 5 באפריל 2011

שלו

סיגריות זה בעיה שגם אני סובל ממנה במקומות ציבוריים ואני שמח שאסרו על עישון ביציע,עמידה או ישיבה.

יציעי העמידה בגרמניה הם בטוחים יותר,מרווחים יותר מאשר אלו שהיו באנגליה עד תחילת שנותת ה 90 וכמובן שתהיה הגבלה ופיקוח רציני אם וכאשר.

הבהמתיות דאז היתה בגדרות מסביב,זה היה בניסיון לעצור את החוליגנים מלהכנס למגרש או לעבור בין יציעים לכיוון הקהל היריב.

אני מניח שהמחירים ליציע עמידה יהיו זולים יותר.
לא רוצה שהאולד-טראפורד יתרחב,הכמות כיום מספיק טובה,
גם ככה כבר קשה למלא את האיצטדיון בכל משחק,עם המחירים המטורפים בוודאי זה לא עוזר.

חוץ מזה קשה לי לשבת כשיש משחק.

נועם 5 באפריל 2011

זו החלטה רעה וטפשית שכמעט משתווה להחלטה של דייני ההתאחדות להשעות את ערן זהבי ממשחק ליגה אחד בגלל עבירת משמעת שביצע בנבחרת.

אביעד 5 באפריל 2011

מי שמקלל בבלוג יושעה לשני פוסטים?

Ole 5 באפריל 2011

יורדות לו נקודות בחידון השבועי.

אביעד 5 באפריל 2011

אז אפשר להשוות את העונש הזה (לפחות לגביי) למקרה בו הארגריבס חוטף עכשיו השעיה לשני משחקים – לא רלבנטי לכלום.

Comments closed