ועכשיו למשהו אחר לגמרי!

דה באזר מחתים את רועי בית לוי ללוס קלאסיקוס. ואולי צריך בכלל למסד את הסדרה הזו?

בקלאסיקו כמובן משחקות הקבוצות שמחתימות את השמות הגדולים ביותר בכדורגל, וזה בדיוק מה שעשינו בדה-באזר. החתמנו את רועי בית לוי כדי ללוות אותנו ב-18 ימי הסדרה הזו. עם רועי בהרכב אנחנו מבטלים את כל היריבים שלנו. אין להם מה לחפש נגדנו – והיום כבר היה הפוסט השלישי שלו. או-לה!

הפערים הגדולים של הליגה הספרדית, וההתלהבות העצומה מהסדרה הזו מעלה שאלה מעניינת. מה אם עונות כדורגל באמת היו מסתיימות בסדרות – כמו בליגת הכדורסל האמריקאית המקצוענית. ולא היינו מקבלים את הסדרה המוזרה הזו: משחק פחות חשוב, משחק די חשוב, ושני משחקים חשובים מאד בכללי הכרעה שונים. אולי הן צריכות ללכת על הדבר האמיתי? זה פתרון אפשרי – למרות שלא הטוב ביותר – לבעיית חוסר השוויוניות הכלכלית.

יש הרבה דיונים לגבי חשיבות המשחק הזה והאם היוקרה גדולה משיקולי חשיבות. דעתי היא כזו: מוריניו יודע שהכלים שלו פחות טובים. לכן הוא מסמן את המשחק השלישי. מהמשחק היום אין לו מה להרוויח.

*

כמובן ששתי הרשתות המשדרות בישראל יודעות ששמו של המשחק הוא "אל קאלסיקו" ולא "סופר קלאסיקו". אם יש משהו שמעורר בחילה יותר מצעקנות זו בורות שמתגאה בעצמה.

יומן ספרדי (3): ואם הקלאסיקו לא היה קיים?
לא על הקלאסיקו לבדו

92 Comments

שלו 16 באפריל 2011

נכון.

גיל 16 באפריל 2011

עם כל ההתלהבות של 4 משחקים בפחות מחודש נראה לי שזה מחזה שיחזור על עצמו בגירסה זו או אחרת בשנים הקרובות. עם חוסר היריבות בליגה סביר שיפגשו שום בגביע המלך וגם באירופה.

תום 16 באפריל 2011

אהבתי את האופרה שניגנו במערכת הכריזה.

צור שפי 17 באפריל 2011

מנגנים את זה לפני כל משחק של מדריד. החלק האחרון, כשהקבוצות עולות למגרש, הוא המנון הקבוצה Hala Madrid. מבוצע על ידי האוהד פלאסידו דומינגו.

גיל מזימבבואה 16 באפריל 2011

את האמת לא מענינים אותי כל המשחקים הגדולים שיוניטד או ברזיל לא מעורבות בהם.
אני הולך לסרט, ניתראה בסופר קלאסיקו יוניטד נגד ניקאסל.

שלו 17 באפריל 2011

אני הלכתי לישון…
הרגשה זהה.

ייספר אולסן 16 באפריל 2011

רונן נראה לי שערוץ הספורט עלו על עץ מיתוגי שהם לא יכולים להרשות לעצמם לרדת ממנו. צ'רלטון לעומתם פשוט נהנים לדחוף את המפלצת שיצרו המתחרים שלהם הישר לתוך הגרון.

מנחם לס 16 באפריל 2011

אם יש ביניכם מישהו שמבין קצת כדורגל, אולי הוא יוכל לעזור לי: האם משהו עלול לקרות במשחק הזה, או שזה ימשיך להיות משחק באמצע המגרש, שעמומון מלא שחקנים "פצועים" שקמים תוך דקה? כי אני יכול ללמוד 'קבלה' בזמן שאני מבזבז על המשחק.

טוב, אתןלעוד עשר דקות לעבור, ואם השעמומון ימשיך, אני פותח את "הזוהר" או הולך לישון.
וטאגב, ראיתם איך הפייסרס נתנו במתנה משחק לבולס? (יותר נכון גריינג'ר שניסה בסוף לנצח בעצמו עם זריקות מטורפות, והרס כל מה שהנסבורו בנה)?

מנחם לס 16 באפריל 2011

טוב, בשניות האחרונות של המחצית הראשונה סוף-סוף קרה משהו.

rondi 17 באפריל 2011

מנחם אתה חבר!

rondi 17 באפריל 2011

התכוונתי חסר…

נעל קרועה 16 באפריל 2011

מחצית
1-היה פנדל
2-ההגנה של בארסה נהדרת
3-פפה בקישור הרג את בארסה

מנחם לס 16 באפריל 2011

לפי הריפלייס אולי המשחק די טוב אחרי הכל.

דניאל 16 באפריל 2011

בינתיים האמת, המשחק מצוין. בארסה מעצבנים את ריאל עם ההחזקת כדור הלא נגמרת שלהם, וריאל פשוט יוצאת להתקפות במהירות שיא, כל אחד שם יוצא להתקפות (פפה מוביל מתפרצות ממש טוב) – מעניין אם זאת אסטרטגיה של מוריניו, לצאת ממש מהר להתקפות כדי להקטין את הסיכויים שברצלונה יחטפו חזרה את הכדור.

אזי 16 באפריל 2011

אני חושב שסדרות בכדורגל זה פחות טוב.
ההבדל בסדרה הוא שאתה יכול ללמוד את היריב ממשחק למשחק ולרוב מהלימוד משפרים את ההגנה ולא את ההתקפה.
בכדורסל זה מענייין, כי בכדורסל הגנה מובילה להתקפה. זה משחק של פוזשנים.
בכדורגל לדעתי פשוט היכולת ההתקפית של שתי הקבוצות תרד והמשחקים יהפכו לשיעמומון במרכז השדה.
הבעיה לדעתי בסדרה הזו, היא שבגלל שזו לא סדרה מתוכננת, ממשחק למשחק המתח של השחקנים ירד. הדבר יעבור לטובת בארסה (שנשארה פרה קדושה רק בערוץ הספורט) כי היא מכונה.
הם גם ככה עובדים בלי מתח.
מצד שני, בסדרה, היתרון לדעתי הולך לטובת מוריניו שהוא טקטיקן גדול, כמעט מאמן כדורסל. ובכדורסל, סדרה זה אחלה

אזי 16 באפריל 2011

2 נקודות
1. מעניינים אותי אחוזי אחזקת הכדור בשליש ההתקפי. לדעתי הפוכים לאחוזי אחזקת הכדור בכלל המגרש
2. מצלמת העכביש הזה היא דבר מדהים! מכאן נשאר רק להרכיב מצלמות על השחקנים.

נ.ב.
מישהו רואה את המשחק בתלת מימד? שווה משהו?

סאביסביץ' 17 באפריל 2011

אני שונא את בארסה, אבל אני מודה שזה השיפוט הכי מדרידיסטי שראיתי בחיי, לא מבין איך פפה נשאר עד סוף המשחק, אין שחקן בבארסה שלא הרגיש את רגליו. אם מוריניו מצליח לצאת כשידו על העליונה מהסדרה המטורפת הזאת (גביע + עלייה לגמר האלופות), הוא ראוי להיות יורשו של פרגי.

אזי 17 באפריל 2011

נראה כאילו פפה למד בלמות אצל פויול.
לוקח או את הכדור או את הרגל. לא יוצאים בידיים ריקות

חכם בדיעבד 17 באפריל 2011

אני אקנה מחר את המארקה. אחרי ההצגה שנתן אתמול במסיבת העיתונאים שלא היתה, וההרכב ההגנתי שהעלה עד ההרחקה, מעניין מה יאמרו על מוריניו.יש מישהו שיכול להסביר לי את האיש הזה ואת הכדורגל הדי מעצבן שלו? (אוהדי מדריד, נא לא לקפוץ, לא השוותי לבארסה, ולא אומר שבארסה לא יכולה לעצבן)
וחוצמזה השופט המגורז הזה הוא זוועה.

שבוע טוב

אזי 17 באפריל 2011

תשמע, ברצלונה היא קבוצה עם השיטה הכי טובה בעולם.
בכל משחק אחר בעולם, אתה יכול לבוא עם השיטה שלך ולקוות שהיא מספיק טובה כדי לכבוש יותר מהיריב.
מול ברצלונה לא. היא תכבוש יותר!
מול ברצלונה אין ברירה אלא קודם לעצור אותה ורק אז לשחק.
אף פעם לא אהבתי את המשחק של מוריניו, אבל אי אפשר להתווכח שהוא המאמן עם אחוזי ההצלחה הכי גבוהים מולה

גפן 17 באפריל 2011

למוריניו יש מאזן שלילי נגד בארסה

כמאמן צלסי ב 6 משחקים מול בארסה – 2 הפסדים,2 תיקו,2 נצחונות
כמאמן אינטר ב 4 משחקים מול בארסה – 2 הפסדים,תיקו,וניצחון
כמאמן ריאל ב 2 משחקים מול בארסה – הפסד (5-0) ותיקו

סה"כ מוריניו כמאמן נפגש מול בארסה 12 פעם –
5 הפסדים
4 תיקו
3 נצחונות

אזי 17 באפריל 2011

לא אמרתי מאזן חיובי
אמרתי שיש לו את המאזן הכי טוב (מכל שאר המאמנים)
אם אני לא טועה, בכמה שנים האחרונות בצ'מפיונס, או שמוריניו מדיח את ברסה, או שהיא לוקחת את התואר

דורפן 17 באפריל 2011

פרגוסון עם 2 ניצחונות, 2 הפסדים ו-4 תיקו עם בארסה ביונייטד.

פראליה 17 באפריל 2011

בהנחה שלא קראת את אחד מהספרים עליו תסתפק בתכנית עליו שמשודרת בצ'ארלטון, היא תיתן לך כמה תשובות בעניין.

חכם בדיעבד 17 באפריל 2011

יש את זה ברשת למי שלא גר בארץ?

אריאל ש 17 באפריל 2011

שלוש תובנות יש לי מהמשחק.
1. מסי לא פחות ערס מרונלדו.
2. כשהמכונה של ברצלונה תקועה, היחידים שמתפקדים הם מסי ווייה.
3. מוריניו משקשק מברצלונה השנה. במשחק שהוא חייב לנצח בו הוא עולה עם הרכב הגנתי ובלי שום רעיון טקטי יוצא דופן. השחקנים היום חילצו תיקו למרות מוריניו ולא בזכותו.

צור שפי 17 באפריל 2011

ראינו אותו משחק? וייה היה חושך מוחלט.

אריאל ש 17 באפריל 2011

ראינו אותו, הוא כל הזמן נע עם קו ההגנה של מדריד ודרש את הכדור, וגם סחט פנדל (מהמוצדקים). אני לא טוען שהוא היה טוב, גם מסי לא היה ממש טוב, אלא שהוא השתדל ולא נעלם. אם כבר אפשר לשאול אם מישהו ראה את אינייסטה במשחק.

rondi 17 באפריל 2011

וייה שאני זוכר היה גומר את המשחק אתמול עם שלושער…

גפן 17 באפריל 2011

משחק מוזר

1 – לפני המשחק די ידעתי שהמשחק הזה יסתיים בתיקו.
מוריניו וריאל יעצרו את הדימום שהתבטא ב5 הפסדים רצופים לברצלונה,ברצלונה יסתפקו בתיקו שישאיר את הפער על 8 נקודות

2 – להפתעתי (או שלא) מוריניו פתח עם 7 שחקני הגנה שכללו 3 קשרים דפנסיביים שעמדו בשני קוי הגנה. דווקא הפיגור וההרחקה אילצו את מוריניו לבצע חילופיים כפויים ושינוי טקטיקה,ששיפרו את מדריד.

3 – היה יפה לראות את ההבדל בטקטיקה בין שתי הקבוצות.ברצלונה עם הנעת הכדור הרגילה,על גבול האובססית,עם מעל 70% החזקת כדור במשחק חוץ מול ריאל.
ריאל משחקת סגור וצפוף בהגנה אבל שהכדור אצלה היא דוחפת את הכדור מהר למעלה

4 – מבחינת מצבים לכיבוש, שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים קורצים,ברצלונה כתוצאת מהנעת כדור וריאל בעיקר ממצבים נייחים.
שני השערים בפנדלים,מסי בשערו ה8 מול ריאל ושערו הראשון מול מוריניו,ורונלדו בשערו הראשון מול ברצלונה בקריירה.

5 – פנדלים.דווקא הפנדל הראשון על וייה שלא נשרק היה נראה לי הפנדל הכי ברור בכל המשחק(כולל ה2 שנשרקו) . מה שכן,אם מה שנשרק זה פנדל לריאל,אז זה גם צהוב שני לאלבס ואדום. מוריניו בטוח יתלונן במסיבת העיתונאים : )

6 – פויול חזר היום לשחק אחרי 3 חודשי פציעה.איתו ובלעדיו ההגנה של ברצלונה זה משהו אחר לחלוטין.עם נוסיף למשוואה את אבידאל שסיים את העונה, זו תהיה מכה קשה אם היום פויול סיים את העונה סופית.

קדימה לגמר הגביע ביום רביעי.משחק סופר חשוב!

אזי 17 באפריל 2011

היה מדהים לראות את המנהיגות של פויול כשנפצע ואיך כל שחקני השדה של ריאל עלו אליו לרגל לקבל ברכה
ה'וואמוס' שלו בקטלוניה כנראה מקביל לשרוך אדום בכותל

YB 17 באפריל 2011

גם אני מאוד אוהב את רעיון הסדרות כדי להכריע עונות כדורגל. זה חייב להיות בליגת האלופות ואולי גם ניתן לחשוב על זה בליגות מקומיות.

נעל קרועה 17 באפריל 2011

1-הכי חשוב זה לכמה זמן פיול פצוע
2-וויה הופך להיות בארבטוב
3-רונאלדו חייב להפסיק לבעוט את כל העונשין בריאל
4-פפה היה הכי טוב במגרש היום
5-הרקורד של השופט הזה עד המשחק היום,נתן לריאל 10 פנדלים ולבארסה רק 1 (לא זוכר בכמה משחקים)
6-תיקו תוצאה מעולה לבארסה,אבל במבט על הסידרה שמגיעה,נדמה לי שמוריניו ניצח הערב

הופ 17 באפריל 2011

המשחק היום היה מאוד חשוב לדעתי כי הוא הגיע אחרי המשחק ההוא וקבע איך ריאל מגיעה למפגשים הקרובים. בהתאם מוריניו לקח אותו במלוא הרצינות והרוויח הרבה נקודות לקראת המפגשים הבאים, פסיכולוגית (החזיר את הביטחון לשחקנים שלו) וטקטית (בלי לשחק בונקר הוא כמעט שיתק את ברצלונה – בשיתוף פעולה לא מובן שלה).
אם יש משחק פחות חשוב בכל הסדרה הזו אז לדעתי דווקא המשחק השלישי הוא המשחק הזה. כי הוא היחיד שאפשר אחריו לתקן.

טל 17 באפריל 2011

תוצאה מצוינת לברצלונה. מכוון שאין מצב שהיא תנצח את ריאל תשע פעמים רצוף (או ארבע פעמים בשלושה שבועות) טוב שהתיקו הגיע במשחק שהבטיח מעשית לברצלונה את האליפות וגם זה רק בגלל השופט (כרגיל במשחקים של קבוצות של מוריניו מול ברצלונה).

אם קבוצה עם תקציב של 500 מיליון יורו, שהוציאה 350 מיליון יורו על רכש בשנתיים מרגישה מעודדת אחרי תיקו ביתי שלא הגיע לה ושהוציא אותה רשמית ממאבק האליפות, המצב טוב.

אביאל 17 באפריל 2011

לכל אנשי החזקת הכדור, זה יופי והכל, אבל מול צ'לסי לפני שנתיים, מול אינטר בשנה שעברה והיום מול ריאל זה לא ממש הועיל, ריאל שיחקה לדעתי היום בדיוק כמו אינטר במפגש הראשון, שני קווי הגנה ומתפרצות, ראינו היום את היכולת של רונאלדו להתמודד עם שלושה-ארבעה שחקנים שתוקפים אותו באותו הזמן והוא עשה את זה מעולה לאורך המשחק.

פנדלים, אלביול בטעות קשה, לדעתי היה מגע של אלבס, אבל זה פנדל קצת גבולי.

גווארדיולה (כמו במשחק הראשון מול ארסנל) החליש את הקבוצה עם החילופים.

טל – 350 מיליון על רכש בשנתיים ? נראה לי שקצת הגזמת, נכון התוצאה גרועה לריאל ונוחה לברצלונה, אבל מן הצד השני היא הוכיחה אחרי המשחק הקודם שלריאל יש סיכוי מול ברצלונה, אל תשכח שגם אם ריאל היתה מנצחת זה לא היה משנה את הטבלה יותר מדי ושאנחנו בתוך סדרה של משחקים בתקופה קצרה, אז לא הייתי ממהר להסיק מסקנות, גם זו לא חוכמה גדולה לבוא "ולרדת" על ריאל מול ברצלונה הנוכחית.

בתור אוהד ריאל, בהחלט יצאתי מעודד מהמשחק הזה לאור התוצאות בשנים האחרונות, תגיד מה שתגיד על רכש ותקציב.

טל 17 באפריל 2011

למה לא הועיל? ריאל ניצחה? ריאל במשחק ביתי שבו היא הייתה חייבת ניצחון, הייתה עדיפה?

לכל סגנון יש יתרונות וחסרונות, במובן הזה זה די משחק סכום אפס. גם במימוש השיטה, לכל קבוצה יש ימים יותר טובים או פחות טובים. אבל אם משחק כזה נחשב ל"הוכחה" לחסרונתיה של השיטה, המצב של ברצלונה מצוין.

ברק 17 באפריל 2011

אם במשחק בית של ריאל, כשהיא חייבת ניצחון כדי איך שהוא להשאר בתמונה לאליפותֿ, ברסה שולטת במגרש כאילו מדובר במשחק של אלמריה בקמפ נואו, ריאל משווה בקושי מפנדל מפוקפק (בלשון המעטה), ועדיין כל אוהדי ריאל חוגגים כאילו לקחו אליפות, המצב של ריאל באמת קשה.
מה יש בדיוק לחגוג כאן אם אתה אוהד ריאל? נשגב מבינתי.

אז כן, נעצר רצף הנצחונות של ברסה, אז מה? האם אחרי המשחק הזה נעצרה הדומיננטיות של ברסה? האם מישהו בעקבות המשחק הזה חושב שברסה פחות פייבוריטית במפגשים החשובים הבאים?
לי נראה שהחגיגות של אוהדי מדריד הן פשוט הזויות.
בקושי 1:1, בברנבאו. עם מוריניו, כשויאה חושך מצריים. עם ברסה שבאמת לא נתנה את הכל (ולא היתה צריכה לתת את הכל). זה נצחון זה?

בני תבורי 17 באפריל 2011

נכון מאוד.

avigol 17 באפריל 2011

הקלאסיקו האמיתי שוחק היום באבז'אנדה בואנוס איירס

אביאל 17 באפריל 2011

טל – כמו בחיים, ככה בכדורגל, העניין לא מסתכם בשלוש נקודות במירוץ שנראה אבוד גם ככה, כתבתי והסברתי שזו סדרה וזו אחרי הכל תוצאה טובה מנטלית לשחקני ריאל אחרי התבוסות בשנים האחרונות ובתחילת העונה בפרט, תגיד מה שתגיד.

וכן ריאל לדעתי היתה הרבה יותר קרובה לנצחון מאשר ברצלונה היום, שתי ההחטאות מנגיחה, שני מטר מול השער הם לא דברים שחוזרים על עצמם, שלא נדבר על הבעיטה החופשית של רונאלדו שכמה סנטימטרים ימינה והיה שער.

ומשהו לגבי התוצאה, אם ברביעי זו התוצאה בסיכום המשחק, אז מגיעים לפנדלים, שם לשום קבוצה (אולי חוץ נבחרת גרמניה :) ) אין יתרון משמעותי, אני חושב שמוריניו ישמח להכרעות כאלה מאשר להתמודד מול המשחק של ברצלונה.

וכן לברצלונה החזקת הכדור לא הועילה, לא לפני שלוש שנים מול יונייטד, השופט העלה אותו לפני שנתיים מול צ'לסי ובשנה שעברה זה גם לא תרם לברצלונה מול אינטר, מה שכן, זה תרם לברצלונה בגמר מול היונייטד אחרי השער של אטו, ככה שלפי המשחקים החשובים באמת שהיו לברצלונה בשנים האחרונות (ולא בליגה הספרדית) עניין האחוזים לא בדיוק תרם לה.

אביאל 17 באפריל 2011

ברק – זה נדמה כאילו אתה לא קורא מה רשמתי, כתבתי שלדעתי המשחק הזה לא היה משנה בכלל למאבק האליפות, כתבתי שלתוצאה הזו יש אפקט מנטלי על שחקני ריאל (ויכול להיות מאוד שאני יתבדה יום רביעי) שרגילים בשנתיים וחצי האחרונות לחטוף מברצלונה, לא כתבתי ששמחתי מהתוצאה, כתבתי שיצאתי מעודד מהתוצאה.
סביר להניח שהדומיננטיות של ברצלונה לא תיגמר גם אם היא היתה מפסידה בכל ארבעת המשחקים מול ריאל, בכדורגל בכלל ובליגה, גביע וליגת האלופות יש הרבה יותר מדי משתנים בשביל להצליח ולברצלונה הנוכחית, בעיקר בגלל השיטה והשחקנים שיכולים ליישם אותה בצורה מקסימלית בתקופה הזו, ארבע משחקים לא משנים יותר מדי, גם אם יהיו הדחות, אני מאמין שהם ישחקו באותה צורה גם בשנה הבאה.

עצם העובדה שאתה כותב שברצלונה לא נתנה הכל מעורר קצת גיחוך, מה זה בדיוק לא "נתנה" הכל ? היא יכלה לשים עוד שערים ולא היה בא לה ? יכול להיות שלא התחבר לה המשחק כמו שהיא רגילה ויכול להיות שריאל היא זו שגרמה לה להראות ככה. ככה שבכל אופן לא הבנתי את העניין הזה של "לא נתנה הכל", אם יש דבר כזה בכלל בספורט, אז זו בעיה של הקבוצה שעושה את זה ולא של הקבוצה השניה. בכלל עולה לי פה הרושם מצד כמה אנשים שברצלונה בגלל שהיא קבוצה טובה יותר מריאל ראויה לנצחון ושהצדק יצא לאור אם היא תנצח, אם יש תיקו או הפסד זה לא צודק וריאל ואוהדיה צריכים להתבייש בתיקו, אני בתור אוהד ריאל, בתקופה זו חותם על תיקו בשלושת המשחקים הבאים (בתנאי שתיקו במסגרת ליגת האלופות לא יעיף את ריאל בגלל שערי חוץ), כי כמו שכתבתי בפנדלים, הסיכווים מתאזנים ועם קאסיס בשער אני בכלל ירגיש בטחון.

ברק 17 באפריל 2011

לא נתנה הכל כלומר, להערכתי, היות וזה לא המשחק הכי חשוב עבור ברסה, לא חושב שמנטלית השחקנים יכלו לתת את הכל כדי לנצח. יש קטע שברגעים באמת מכריעים, יש את היכולת להתעלות נוספת.
שחקנים גדולים יודעים להתעלות קצת יותר, לתת אפילו יותר מה 100 אחוז (זה בא על חשבון משחקים אחרים, זה חייב לבוא על חשבון משהו).

לדעתי, ברסה לא היתה במקום הזה (מצד שני, אולי גם ריאל, אבל אני חושב שבגלל שזה משחק בית והשנים האחרונות, הגיוני היה לצפות מהם ליותר לחימה יחסית לברסה).

זה בסדר להיות אוהד ריאל (למרות שזה מוזר בעיני לאהוד את הפאשיסטים, זה לגטימי :)), זה בסדר להיות נגד ברסה (גם כשזה כבר ממש מוגזם עד כדי מופרך, כמו גם חלק מהפסטיבלים של חלק מהעיתונות בארץ, לטובת ברסה), אני עדיין חושב שאם זה מוגדר כניצחון של ריאל, המצב של ריאל לא טוב.

אני לא מאמין שריאל, על כל מה שהמועדון הזה מסמל (המון חרא בעיני, אבל גם כדורגל התקפי, אסתטי ושחצני משהו), יכולה וצריכה להרשות לעצמה, עם קבוצת המיליונים וכמות הכשרון הבלתי נדלה במועדון, לגנוב 1:1 (התוצאה עצמה די מוצדקת, שער השיוויון היה שוד לאור הזרקורים של השופט), לשחק כאלמריה בקמפ נואו. זה פשוט לא מסתדר.

אני לא מסכים עם אלו שחושבים שהכדורגל של ברסה כל כך מושלם עד כדי כך שאי אפשר לעצור אותו גם בכדורגל קלאסי של ריאל מדריד (דהיינו לא קרב חפירות בהגנה).
אפילו היום, לפרקים בחצי השני, ראינו שריאל יכולה לשחק כדורגל טוב (ועוד ב 10 שחקנים) ולהיות עדיפה על ברסה.

מוריניו הוא מאמן גדול, אבל עוד יותר מכך איש תקשורת גדול. כשהוא העיף את ברסה עם אינטר, כל העולם דיבר על הגאונות שלו. אנשים לא שמו לב שלאינטר היתה קבוצה יוצאת מן הכלל, עם כשרון אדיר. זה שהיא עברה את ברסה בכדורגל הגנתי, כאילו היתה הפועל יהוד בימיה הטובים, היה נראה לכולם טבעי, הרי מה היא יכולה לעשות מול ברסה עם השחקנים הנהדרים שלה, אבל כשאתה בודק אילו שחקנים היו למוריניו, אי אפשר להגיד שלא היה לו הרכב של שחקנים נפלאים שמסוגלים להרבה יותר ממה שהם הציגו.

כנ"ל עכשיו, הוא משיג 1:1 בברנבאו וכולם יוצאים מכליהם. הלו, הוא מאמן של ריאל מדריד, קבוצה עם כוכבים יוצאים מן הכלל בכל עמדה, שאם אתה משווה 1 ל 1 היא יכולה לכל הפחות לתת פייט טוב לברסה.
זה לא שאין לו שחקנים טובים והוא בא עם איזה פורטו אלמונית ויכול מקסימום לגנוב תיקו…

יואב 17 באפריל 2011

ברצלונה היא הכי גדולה בצורה שהיא משחקת(הרבה יותר מהולנד ואייקס לשם העניין, וזה ממש לא פיתוח של מה שהכתומים שיחקו, זה שונה לגמרי).היא מביאה את זה לשלמות.כשברצלונה רוצה, הכדור אצלה כמה שבא לה.
מקווה שזה לא חילול קודש אבל אותי זה קצת משעמם.לא תמיד, לא כשברצלונה הולכת לעומק עם מטרה(ואז זה מרהיב)אבל ברוב הזמן.
עניין של טעם וסטייל.אתה פשוט מתפלל שהיריב לא יאבד את הכדור מהר על מנת שתוכל להימנע מהקדימה,אחורה, אחורה, קדימה, אחורה והחזקת כדור לשם החזקת הכדור.אני באמת לא מנסה להיות קטנוני-ברצלונה היא קבוצה מופלאה שמוציאה לפועל את הטוב ביותר שסך יכולותיה המופלאות מאפשרות ובוודאי שמחשבה מוקדמת קיבצה את אוסף השחקנים הנהדרים והספציפים האלה.
אני אוהב את זה ישיר, מהיר, להגיע לרחבת היריב במהירות האפשרית, דרך האגפים ואני גם לא מתנגד להרמה או שתיים מהאגף כשאפשר.
זה רק עניין של טעם.

דורפן 17 באפריל 2011

זה בוודאי פיתוח של מה שעשו ההולנדים. ברצלונה בעצמה אומרת את זה וקרויף בעצמו אומר את זה.

טל 17 באפריל 2011

נכון שבעיקרון זה ענין של טעם, אבל אם יונייטד הייתה מציגה משחק כזה בחוץ, מול יריבה חזקה אבל פחות חזקה מריאל (טוטנהאם כזו), אנשים פה היו מהללים את המשחק שלה.

בניגוד למה שמנחם לס חושב כנראה (תוצאה של צפייה מרובת שנים בענפים אמריקאיים משעממים) זה ממש לא מובן מאליו להגיע למשחק חוץ מול קבוצת הפוזשן מספר 2 בטיבה בעולם ולהחזיק בכדור יותר מ70 אחוז מהזמן. אם זה היה כל כך פשוט ("להתמסר במחצית המגרש" כפי שהגדירו את זה פה) עוד קבוצות היו עושות את זה. וידיץ ואברה או קרבליו וראמוס לא יכולים להתמסר במרכז המגרש?

דורפן 17 באפריל 2011

התיקו סביר לריאל רק לאור הנסיבות – עשרה שחקנים.

השידור בישראל, עם כל האירוע מסביב והתלת המימד והאולפן עם הפסל של מייקל ג'ורדן והחידות על ההיסטוריה של התל מימד והשדרים שאומרים קלאסיקו כי נותר להם כבוד מקצועי, לצד הפרומואים שאומרים סופר קלאסיקו – היה אחד מאירועי הטלוויזיה הגרוטסקים ביותר שראיתי השנה. לא רק בספורט, בהכל. וכולל ערוץ הריאליטי ההונגרי והתכנית "גמילה מסמים לסלבריטאים"

כסיפוביץ 17 באפריל 2011

יש לינק לערוץ ההונגרי?
נשמע לי משהו יותר מוצלח ממערכון מיתולוגי בארץ נהדרת

אזי 17 באפריל 2011

אבל איזה יופי היתה המחווה לסינמה פרדיסו עם השידור המגוכך של ארבל וכהן על המסך בקולנוע :-)

שי 17 באפריל 2011

באמת מה זה היה הדבר המוזר הזה עם מייקל ג'ורדן ועוד מספר 32???

כסיפוביץ 17 באפריל 2011

יואב זה בסדר.
אתה נמצא בחברה טובה.
אם גם מנחם השתעמם לו 40 ומשהו דקות ואני גם שטפתי כלים תוך כדי המשחק אז יש לנו אותו טעם.
יש את האנשים שרוצים לראות משחק דינמי בין 2 קבוצות. משחק שבו הקבוצה הטובה בעולם לא רואה דבר חוץ מהשער של היריבה.
אבל יש אותנו ויש את אלה שאוהבים להעתיק סטטיסטיקות מויקיפדיה….

טל 17 באפריל 2011

מענין. האם יונייטד של העונות האחרונות עונה אצלך להגדרה של "קבוצה שלא רואה דבר מלבד השער של היריבה"?

זה החלק שבו אני אמור לכתוב שסגנון משחק זה ענין סובייקטיבי (ובעיקרון זה נכון), אבל אף חובב כדורגל סביר לא יכול לטעון שהמשחק של ברצלונה (להבדיל מהמשחק של ספרד במונדיאל) על פני זמן (לא במשחק ספציפי) הוא לא משחק מלהיב, צר לי. מי שטוען כהכללה את זה לא אוהב כדורגל.

אגב, גם אתמול ברצלונה ייצרה חמישה-שישה מצבים מצוינים במחץ חוץ שהיא הייתה צריכה בו תיקו. כמה מצבים יונייטד יצרה, למשל, במשחק החוץ מול צ'לסי?

כסיפוביץ 17 באפריל 2011

אני לא חושב שיש מישהו שטוען שברצלונה לא מלהיבה כקבוצה. אל נא תטעה בזה.
המציאות [בצורה סובייקטיבית כמובן] היא שיש המון רגעים מתים במשחק מולה וברסה היא אלופה ב"להרוג" את המשחק עם עוד כמה מסירות לרוחב.

טל 17 באפריל 2011

אחוז גדול של "רגעים מתים" זה אחד המאפיינים הגדולים של הספורט (הנפלא לדעתי) המכונה כדורגל. אם אתה מחפש ספורט בלי "רגעים מתים" תרשה לי להמליץ לך על פוטבול אוסטרלי. או משהו.

כסיפוביץ 17 באפריל 2011

אתה עונה בלי קשר
בנוסף אף אחד לא השווה את מנצסטר לברצלונה אז רד מהעץ הזה.
תקרא, תבין על מה הביקורת ואז תשתדל לענות בלי לשלוח אנשים לשם או לשם בבקשה.

טל 17 באפריל 2011

טענת שבמשחקים של ברצלונה "יש הרבה רגעים מתים". במשחק אתמול (שאני מסכים שלא יכנס להיסטוריה של המפגשים של שתי הקבוצות) היו משהו כמו עשרה מצבים לשתי הקבוצות. בסנדרטים של משחק כדורגל ברמה הזו, זה לא מעט. בסנדרטים של מפגשי צמרת בפרמיירליג בעונות האחרונות, זה משחק סופר פתוח / של הפקרות הגנתית.

אני לא מכיר משחק כדורגל בלי רגעים מתים. אני לא מכיר קבוצה שבכל משחק מגיעה לעשרה מצבים, מול היריבות הכי חזקות שיש בכדורגל העולמי, במשחקי חוץ.

ובוודאי שיונייטד קשורה. לא ישירות, אבל בהחלט בהקשר של השיח פה. שיונייטד משחקת בסטמפורד ברדיג', מגיעה למצב אחד במשחק שלם (ומבקיעה אותו) מהללים פה את ההופעה שלה (בצדק, במידה רבה). שברצלונה מגיעה לברנבאו במשחק שתיקו טוב לה, שולטת באופן מוחלט במרכז המגרש, מגיעה לחמישה-שישה מצבים מצוינים, כותבים שהמשחק שלה "משעמם".

כאוהד יונייטד, אני לא מצפה שתשמח בהישגים של ברצלונה, כפי שאתה שמח בהישגים של יונייטד. אבל להציג את המשחק של ברצלונה כ"משעמם" ביחס למשהו שמקובל בכדורגל העולמי היום, זה מגוחך, צר לי.

מנחם לס 17 באפריל 2011

הסתכלתי עד הסוף, ובמחצית השנייה היה יותר מעניין, אני מודה. אבל כל השטויות של "החזקת כדור ברצלונה 74%, ריאל 26%" הן כל כך מטעות! מחזיקים כדור בחצי המגרש עם 3-4 דקות של מסירות הלוך ושוב, וזה "שליטה בכדור"?

אני יודע שמסי שחקן גאון שעושה דברים שרולאנדו בחיים לא מסוגל לעשות, אבל הוא חייב שחקנים מצויינים לידו. רונלדו פשוט מסוכן כל הזמן. אם אני מביא חיזוק למכבי חיפה, אני בוחר ברונלדו לפני מסי.

פראליה 17 באפריל 2011

יש אנשים שמודדים כדורגל במונחים של פוזשן, מאני-טיים ומאצ'-אפ, זה כ"כ לא רלוונטי ולא כדורגל. כן, ברצלונה, כמה שהיא גדולה ומלהיבה היא הקבוצה שמאפשרת לך לעשות מקסימום דברים תוך כדי משחק בלי להפסיד כלום על הדשא.

אלעד אחד 17 באפריל 2011

דורפן,
לשאלתך, אני גם חושב כמו אזי שסדרות זה טוב לכדורסל בגלל ההתאמות שניתן לעשות בין משחק למשחק. גם בפוטבול זה יכול היה להיות מעניין אם זה לא היה יוצר יותר מדי עומס על השחקנים.
דווקא בכדורגל, זה ייצור שעמום (לדעתי). כדורגל הוא משחק פשוט יותר והוא צריך להתנקז ל-90 דקות שבהן נותנים את המקסימום. אני דווקא הייתי מוריד את שיטת הבית-חוץ בגביעים למיניהם (כולל האלופות), ועובר לשיטה של משחק אחד, במגרש נייטרלי או בהגרלה של הביתיות, שבו הכל יכול לקרות. לדעתי זה יצמצם את האפשרות של קבוצות 'גדולות' לנוח במשחקים מסויימים בשביל להביא את ההכרעה אליהם הביתה (מישהו אמר יונייטד?), ובאפן כללי יצור יותר מתח.

גיל מזימבבואה 17 באפריל 2011

מנחם תאמין לי לך לסרט טוב עם האישה (אכן בזימבבואה יש יופי של בתי קולנוע) תחזור תיראה את ההילייטס ולא תיתרגז על "אחזקת כדור".
ובהכל אשם יוהן קרויף שלא מפסיקים להאדיר אותו כאן. לדעתי האיש ששינה ותרם הכי הרבה לכדורגל בכל תקופותיו הוא בכלל אלכס פרגסון, אני מקווה שזה שיירש אותו (אני מת שזה יהיה סולשיאר, אבל ניראה לי מוריניו) ימשיך את אותו הקו.

rondi 17 באפריל 2011

לדעתי יש לאוהדי ריאל סיבה לצאת מעודדים מהמשחק.

יש לריאל קבוצה שמתאימה בדיוק לצורת המשחק של בארסה. הכדור יכול להיות גם 90% מהזמן ברגליים של הקטלונים כי המהירות שבה יוצאת ריאל להתקפה היא מדהימה. בניגוד לאינטר של מוריניו ששיחקה חזק בשליש המגרש שלה והתקיפה עם שניים וחצי שחקנים, לריאל יש חמישה-שישה שחקנים לטסים להתקפה בכל פעם שנחטף כדור. זה גם הופך כל החזקה בכדור של ריאל למסוכנת, וגם מפעיל הרבה יותר לחץ על משחק המסירות של בארסה שהיה אתמול שמרני מתמיד.

בארסה זכתה מעשית באליפות והיא שווה עוד תואר אחד לפחות. בשנה שעברה פפ הפסיד בקרב מול מוריניו בגלל תיזמון. לאף אחד לא היה ספק מי הקבוצה הטובה יותר אבל בסדרה של ארבעה משחקים ביניהן מוריניו ידע לכוון את הניצחון למשחק הכי חשוב. לריאל יש יכולת לדעתי להביס את ברצלונה במשחק נתון, וברור לי שכל הביצים של מוריניו מכוונת לסל אחד. מצד שני, אנחנו כבר יודעים שלבארסה יש את היכולת להביס את ריאל בכל משחק נתון…

טל המנצ'סטרי 17 באפריל 2011

אני רואה את זה "כניצחון" מוראלי של ריאל מדריד.

לא חושב שמישהו שם חשב וגם לפני המשחק על אפשרות לזכייה באליפות המקומית ושגם ניצחון לא היה משנה זאת. כן היה חשוב להם שם להחזיר קצת את הכבוד ולאחר ההשפלה במשחק הקודם ובכלל,סוף סוף מבחינתם לתת פייט אמיתי מול ברצלונה ולא עוד משחק חד צדדי והם השיגו זאת.
זה חשוב מאוד לקראת יום רביעי וגמר הגביע הספרדי,זה חשוב עוד יותר לקראת חצי גמר האלופות.
השד נראה פחות נורא וגם בגלל שהם הצליחו להשוות עם עשרה שחקנים(לטעמי לא היה פנדל)וזה לא היה רחוק מלגנוב ניצחון גם כן.

למורניו יש עכשיו יותר מאיפה לקחת חומר במישור הפסיכולגי.

נעל קרועה 17 באפריל 2011

שוב נחשפה החולשה של גרדיואלה כמאמן שלעולם לא משנה את מערך הקבוצה
רבאק,יש לך משחק חוץ קשה ואתה צריך רק תיקו,תעשה למוריניו ,מוריניו,תתבצר בהגנה ותן לריאל להגיע 30 מטר מהשער שלך,וותר על וויה ותן למסי ואניסטה לשחק על מתפרצות,קייטה במקום וויה,גרדיולה כרגיל נכנס עם הקיר בראש

mirage 17 באפריל 2011

"גרדיולה כרגיל נכנס עם הקיר בראש" LOL

חכם בדיעבד 17 באפריל 2011

את זה אף פעם לא הבנתי. או שהמאמן של הקבוצה שלך מבין בכדורגל, ואז יש הצדקה במה שהוא עושה, אפילו אם אתה לא מבין את הסיבה, או שכל אוהד ממוצע מבין יותר טוב מהמאמן של הקבוצה שהוא אוהד, אפילו שהלז הביא אותה להישגים, איך לומר, מעניינים למדי.

דודו 17 באפריל 2011

1. ברצלונה מגיעה לשלב הזה של העונה במצב הרבה פחות טוב מאשר מדריד. בלי פויול ובלי אבידל ובלי חלוץ שיכול לעשות שינוי וכאשר ויה לא מסוגר להבקיע ואפילו יהייה שטראובר בשער של היריבה ועם פדרו שחוזר אחרי זמן מה בחוץ. מה שמשאיר את התלות ההתקפית כמעט לגמרי אצל מסי.

2. ריאל באה לעצור רצף של הפסדים, באל גזירה מקמנמן שאל למה הם צריכים לחכות לפיגור ו 10 שחקנים בשביל לשחק ככה במשחק בית ולמה הם כ"כ מבסוטים? שאלה מעניינת.

3. ריאל שילמה את הפציעות שלה במהלך העונה : המחיר -אליפות.
היתרון -רעננות רבה יותר במאני טיים.

4. מוריניו בכיין גדול? יש מצב, ויש מצב שהוא פשוט אחד שעושה הכל על מנת לנצח. חודשים הוא בוכה על שיפוט לטובת בארסה ואז מקבל במתנה פנדל (ולמרות זאת אין לי מושג מה עבר לאלבס בראש כשהוא החליט לגלוש? מה כבר מרסקלו יעשה מהזויות הזו ברבע שניה?) .
מסקנה? צריך להמשיך ולטחון את העניין הזה של שופטים מוטים, הנה עכשיו הוא טוען שאלביול שבסה"כ נגע בכדור ביד, דחף את ויה וסייים בחניקה לא היה אמור להיות מורחק.

טל 17 באפריל 2011

1. לכושר של וייה במשחקים האחרונים אין שום משמעות בעייני. אתה יכול להבטיח שהוא לא יבקיע עד סוף העונה?

נכון שלריאל יש יותר אופציות מהספסל.

2. ריאל לא חיכתה לכלום, ברצלונה כמו שקורה לה לא פעם במשחקי חוץ, הורידה הילוך אחרי הגול.

3. ברצלונה לא סבלה מפציעות פחות מריאל. ריאל לא תזכה באליפות כי היא קבוצה פחות טובה שהציגה כדורגל הרבה פחות טוב. לתלות את האובדן הסופי האליפות (שישה משחקים לסיום העונה!) בפציעות, זה מגוחך. אגב, אתמול הובטח סופית שמוריניו לא יגיע למספר הנקודות של פלגריני בעונה שעברה וזה שנותרו לריאל משחקי חוץ בולנסיה, ויאריאל וסביליה.

4. צודק לגבי מוריניו. להבדיל מהבכיינות של ונגר למשל (שאצלו יש תחושה שהיא מונעת משכנוע עצמי עמוק) אצל מוריניו הכל הצגה. עמוק בפנים הוא יודע שהשופט (שוב) הציל אותו אתמול, הוא פשוט מנסה להשיג יתרון למשחקים הבאים.

דודו 17 באפריל 2011

1. הכושר של ויה כמו אצל חלוצים ישתנה כנראה ברגע בו יבקיע.
זה קטע מדהים, לא קשור אם אתה ויה או ליאור אסולין, לא הבקעת 3-4 משחקים ואתה עושה את הפעולות הרבה פחות חדות, הרבה פחות בטוחות.
כנראה ששער אחד ישחרר. השאלה היא מתי? כמו שאנחנו למדים ממקרה טורס לפעמים זה מתמהמה עד מאוד.

2. חושב שברצלונה סבלה מפחות פציעות קריטיות מאשר ריאל, אני מדבר על מספר שבועות בלי רונלדו שלא לדבר על חודשים בלי היגוואין וקאקה. היתרון בצד השני הוא שעכשיו במאני טיים של העונה מדובר בשחקנים הרבה יותר רעננים ועם הרבה יותר אפשרויות.
מה שכן? בארסה סובלת מפציעות[מחלות רבות מידי באותה עמדה.
בעיית הבלם שליד פיקה, כמו גם ההסטה של בוסקטס לעמדת הבלם, גרמה לי ביחוד השבת לשאול איפה אתה יא יא יא ? מעדיף אותו על מסצטרנו וקייטה ביחד.

3. לא אתפלא אם במשחק הבא מוריניו יעלה עם הרכב לחלוטין שונה, כזה שיכלול שניים מהשלושה היגואין,קאקה ואוזיל ואולי יגרום לברצלונה להיות מוכנה למלחמה הקודמת. לבארסה אין הרבה אופציות למשחק, אולי לשים את אדריאנו כמגן ימני ואת אלבס כקשר ימני.

זיזו 17 באפריל 2011

פפה היה מדהים.

שני אלמנטים בהתקפה של התקפת ריאל שלבארסה אין תשובה אליהם, מהירות וכדורי גובה.

החולשה של ברצלונה בכדורי גובה מפתיעה מאוד, כל הרמה של ריאל הייתה חצי גול.

אני מקווה שרונאלדו שבר את המחסום הפסיכולוגי שלו עם בארסה.

טל 17 באפריל 2011

כדורי גובה זה המקום שבו החיסרון של אבידאל מאד משמעותי. לא חושב שריאל ייצרה אתמול מצב אחד שלא מכדור נייח.

לברצלונה יש תדמית של קבוצה נמוכה. אבל לא תמיד שמו לב, שלצד הגמדים, היו שם תמיד חמישה-שישה שחקנים בגובה מטר תשעים ומעלה (פיקה, בוסקטס / טורה, הנרי, זלטאן, אבידאל, קייטה לעיתים) ופויול שהוא נמוך יחסית לעמדה, אבל שחקן עם משחק ראש מצוין.

העזיבה של זלטאן והנרי פגעה בברצלונה מהבחינה הזו. והכניסה של מסצ'ראנו להרכב מנמיכה את הקבוצה עוד.

אביאל 17 באפריל 2011

ברק -אני מצטער מאוד אבל אני לא ממש מקבל ששחקני ברצלונה ועוד בהרכב עם כל כך הרבה שחקני בית שכולם חונכו על היריבות עם ריאל לא נותנים הכל, הם תמיד נותנים הכל נגד ריאל וראינו את התוצאות במפגשים של השנים האחרונות, מה עוד שנצחון משכנע של ברצלונה במשחק הזה היה יכול לגמור מנטלית את שחקני ריאל למשחקים הבאים.

וכן זה מעולה ובסדר להיות אוהד ריאל מדריד, הקבוצה המפוארת ביותר אי פעם בכדורגל המודרני להזכריך, עם הכי הרבה אוהדים בעולם, קבוצה שלא עוברת שש שנים את שלב שמינית גמר ליגת האלופות ועדיין שניים משלושת השחקנים הגדולים בעולם (לפני שנתיים) חותמים אצלה. מה הקשר בין ריאל מדריד של ימנו לפשיזם של פרנקו ? ועוד אתה ברק, אוהד בית"ר (כמוני) מעז בכלל להגיד משהו בכיוון הזה ?!

וכן זוכרים את הנצחון והדבר לא נכון רק לגבי אינטר בשנה שעברה, אלא לגבי אותה ברצלונה, שהיתה חוטפת רביעיה מצ'לסי לפני שנתיים ללא אותו שופט, אבל זוכרים את הגול של אנייסטה שהעלה אותם, בעוד שאת טעויות השיפוט שוכחים מהר מאוד. כן, ברור שריאל צריכה תמיד לשאוף לנצח ואף אחד מאיתנו לא צריך להסביר את זה למוריניו או לשחקני ריאל, אבל ראינו טוב מאוד מה קורה אם משחקים מול ברצלונה כמו שמשחקים נגד סראגוסה, חוטפים חמישיה, אז תגיד לי מה בדיוק עדיף ? והאשמה כאן לא נופלת על מוריניו.
להזכירך במשחק הראשון (שאנשים אוהבים מאוד לשכוח) אינטר כבשה שלושה שערים מול ברצלונה, כן, היא סגרה את השער ועשתה בונקר בעשרה שחקנים (אחרי התחזות של בוסקטס שהציץ עם העין למי ששכח) במשחק השני ובסוף היא עלתה וזה מה שחשוב, אף אחד לא היתה מדבר על ברצלונה במושגים של היום אם צ'לסי היתה מעיפה אותה וגם לא בטוח שגווראדיולה היה נשאר בקבוצה בלי לקחת שלוש שנים רצוף את ליגת האלופות, אחרי שברצלונה מציגה כזו יכולת. נכון ברצלונה משחקת בצורה מדהימה, לי אישית זה לא ממש משנה בכלל איך הם משחקים כי בתור אוהד ריאל מדריד אני רק רוצה שהם יפסידו ואין לי שום תפיסות "צדק" לגבי ברצלונה או צורת משחק כלשהי שעבורה היא אמורה לזכות בתארים, השיטה זו רק אמצעי ולא התחסדות של אוהדים לגבי "העיקר לשחק יפה ולהפסיד", כי זה פשוט לא מחזיק שמדובר בקבוצות בסדר גודל כזה, שבהן התארים הן הדבר החשוב.

חכם בדיעבד 17 באפריל 2011

לא יודע אם אתה מהדור שעוד קנה תקליטים בויניל. נראה לי שלא. את המונח תקליט שרוט אתה מכיר?

אסף 17 באפריל 2011

אביאל, אף אחד לא שוכח את טעויות השיפוט לטובת בארסה, אתה לא נותן לזה צ'אנס.

שלו 17 באפריל 2011

לא ראיתי את המשחק (וכנראה לאור התוצאה אני גם לא אראה),
הפרומו למשחק פשוט הרג אותי,
הבן אדם אחרי שלושה הפסדים ברצף (מכבי, רומא, יונייטד) אין טיפת רחמים?
לעניין השידור הייתי מוסיף שכמובן שידור בשלושה ממדים הוא דבר מאוד ישן, האמת מאז המצאת הטלוויזיה.
היה יותר נכון לציין שהשידור הוא בארבעה ממדים.
או לציין שהתמונה היא בשלושה ממדים.
קצת קטנוני, אבל בכל זאת אני את המרור לחג כבר אכלתי.

גלן חוזר למקורות 17 באפריל 2011

איזה יום ולילה.אימיילים, בלוגים טלפונים, סקייפ. התרגשות גדולה וזה אפילו לא הדבר האמיתי (שלא אתפלא אם לא יגיע).
אבל עכשיו העצב מכה. אולי בארץ ידעו קודם אבל לכאן זה איחר. מנו. מנו שלנו הלך לעולמו. אומרים לי אבי רן, צאנוב אוברוב. יש דרדקים עם אניימה. ראיתי אותם אבל בשיאו לא היה כמנו. עונת שיא של שוער ו10 גמדים כמו שהוא נתן בחיפה לא הייתה. הכל היה קצר ונפלא. תודה.

הופ 17 באפריל 2011

תודה גלן, קראתי עכשיו עליו קצת בזכותך. מרתק.

יואב 17 באפריל 2011

שוער ענק שקנייתו אז על ידי מכבי, שברה את השוק.
תרם רבות לאליפות של 79 יחד עם אבילה ז"ל.
יהי זכרו ברוך.

יואב 17 באפריל 2011

ולא נשכח את אבי ירושלמי שהשלים טריו הגנתי מהגדולים שהיו פה.

הופ 17 באפריל 2011

זה אחד הדברים שקראתי. קצר ויפה.
עוד דברים:
http://maccabi-haifafc.walla.co.il/?w=/3037/1815894
http://www.mhaifa.co.il/TheClub/Player.asp?id=190
וראיון איתו לפני שלוש שנים
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3636442,00.html
"אם אתה רוצה להצחיק את אלוהים, ספר לו על התוכניות שלך"

יואב 17 באפריל 2011

עזי,
נהדר.

אלי 17 באפריל 2011

ברצלונה בונה כאן מפלצת מדהימה ושמה ריאל. הרי ברור לכולם שחיבור כמו של ברצלונה של צ'אבי הוא הבלחה היסטורית חד פעמית, וריאל מדריד מתחזקת ברמה חסרת תקדים ע"מ להתחרות בקבוצה זו, כשצ'אבי יפרוש/יזדקן המכונה תתפרק והדבר היחיד שישאר זה קבוצה מפחידה של ריאל שלא תלויה בשום שחקן אינדווידואלי.
זה דומה להתחזקות של יונייטד 2006 שבאה כתוצאה מצ'לסי החזקה של מוריניו ומחזיקה מעמד מכך האינרציה עד עכשיו.

אבי 17 באפריל 2011

פחד

גלן 17 באפריל 2011

הופ-יסלחו לי אוהדי מכבי ת"א. איתם הוא היה גדול אבל כמו שנאמר עם חוליית הגנה טובה מלפנים. עיקר המיתוס זה בחיפה עם חבורה של שחקנים שהיו אחרי שיאם או לא מספיק טובים אז (שייע שוואגר, יוסי קרמר עולים לי בזכרון). אולי יש ביו טיוב את המשחק נגד ביתר בימק"א שבין השאר מנע מהם אליפות ב76. התאבדות אמיתית. קמיקזה.

הופ 17 באפריל 2011

אני כמובן לא ראיתי אותו, על שוואגר דווקא שמעתי אגדות ואת יוסי קרמר דווקא ראיתי ואני זוכר אותו כשחקן מצוין… כנראה לא בעונה הזו (קרמר באמת היה אז רק בן 18).
ביוטיוב אין כלום מחיפה של אותה שנה. הנה הצעה לערוץ 1: כמו שהם שולפים מהארכיונים את פסטיבלי הזמר לדורותיהם, שיתנו כל לילה איזה משחק מאז. יהיה נחמד ומעניין לראות קצת איך באמת שיחקו האנשים מאחורי השמות הגדולים (אחרי הלובינג של מנחם לס אני מת לראות את אמר).

הוא זידאן המקורי 17 באפריל 2011

"He who giveth, and he who taketh away"
ונגר חושב שטעויות שיפוט מגיעות רק לו.

איחולי הלבביים ביותר לליברפול, שהשנה החליטו לא לפתוח רגליים ליריבת יונייטד במירוץ לאליפות.

Asaf the Kop 17 באפריל 2011

A topical crying Man U Supporter comment. Bad looser

Asaf the Kop 17 באפריל 2011

topical = typical

גיל 17 באפריל 2011

איזה משחק מטורף בין ארסנל לליברפול. ארסנל כאלו נאיבים וטיפשים. אי אפשר להגדיר אותם אחרת אחרי הפנדל שהם ספגו.

אביאל 17 באפריל 2011

חכם בדיעבד – אמנם לא קניתי, אבל יש לי בבית אוסף יפה ששיך להורים, אף אחד מהם לא שרוט ממה שאני יודע.

אסף – אז אני רואה שאני עושה עבודה טובה בינתיים.

Comments closed