סיכום ביניים של תקופת הזוהר במנצ'סטר סיטי

ההתקפות על מנצ'סטר סיטי נכונות, מוצדקות, הגונות ובעיקר הכרחיות. לא בגלל שהם אנשים רעים. לא בגלל שהם מבזבזים יותר מאחרים. לא בגלל תחרות מסחרית הוגנת בכדורגל. יונייטד למשל חזרה השבוע על סיפור קיקו מאקדה עם שחקן צרפתי. ריאל מדריד חזרה על סיפור רונאלדו של הקיץ הקודם (לא הקיץ הזה) עם ריברי ואלונסו.

ההתקפות הללו נכונות טקטית. ובעיקר זה נכון להפנות את ההתקפות הללו על מרק יוז. יוז היה מאד רוצה את הסיטואציה הבאה: גם מאות מליונים לרכש וגם אפשרות להמשיך באווירה מקצועית שקטה, לקבל מחמאות אם סיטי תשפר את המיקום שלה במספר מקומות. כלומר לקבל את היחס של דייויד מוייס עם משאבים גדולים משל פרגוסון או אנצ'לוטי.

פרגוסון, בניטז, וונגר צודקים כשהם אומרים לו "ברוך הבא לאוקיאנוס". עם סוללת הכוכבים תקבל כמה פריבילגיות. ביקורת נוקבת על כל הפסד. ספקולציות לגבי מעמדך. כל מיני סיפורים שבהם במקרה מופיעות המלים מנצ'סטר סיטי וג'וזה מוריניו. כל מיני סיפורים מטעם הסוכנים של הסופרסטארים שלך שנשארו שני משחקים על הספסל. כלומר: תחרות בתנאים שווים למנג'רים האחרים.

בדיוק בגלל זה יוז הוא גם הכתובת הנכונה. כי הוא החוליה החלשה. היתרונות של מנצ'סטר סיטי ברורים: בעלים עשירים. החסרון המסורתי של מועדונים כאלו הוא בעלים עצבניים. צריך לשדר לשייחים מאבו דאבי שהם עושים צחוק מהעבודה. צריך לשדר להם שהם הוציאו הרבה כסף על שחקנים ונתנו אותם למנג'ר לא-מיוחד. צריך לשדר להם שהם צריכים להתערב בקבוצה ולקחת את העניינים לידיים.

מוריניו ואברמוביץ' עמדו בלחצים הללו שלוש שנים לפני שהחלו בהרס הפנימי. נראה כמה יצליחו השייחים ומרק יוז בעניין.

*

סיכום ביניים: מרק יוז הגיב אתמול להתקפות בכך שאולי מנג'רים אחרים תוקפים אותו כי הם לא הצליחו כשחקנים. טעות חמורה. כשאתה מזכיר קריירה כשחקן, שהסתיימה לפני יותר מעשור, אתה מדגיש שלא השגת דבר כמנג'ר. עוד מהלך מוזר של סיטי: כל שחקן שמוחתם – טבז, קולו טורה, אדבאיור – פתח מיד בהתקפה על המועדון הקודם שלו.

בעוד במקרה טבז אני מבין שלשחקן היו השגות אמיתיות, מקרה טורה ואדבאיור הוא חוצפה. שניהם שחקנים שאיש לא שמע עליהם לפני שארסן וונגר לקח אותם. הם צריכים להגיד עליו דברים נפלאים בכל הזדמנות. כמו שרונאלדו מדבר על פרגוסון מאז עבר למדריד.

שוב – שחקנים לא צריכים לשבח את המנג'ר שעשה אותם בגלל תודה או מחויבות מוסרית. אלא בכדי לשדר שהגיעו למועדון גדול. שהגיעו אליו בשמחה כי הצליחו במועדון קודם. ולא להצטייר כמי שמחפשים הסברים לכך שעברו קבוצה בגלל כסף.

הטבח בנחמני 28 - ראי לחברה הישראלית
הימורים לעונת 2009/10

No Comments

רועי שבא אחר-כך 3 באוגוסט 2009

היתה לי תחושה ש"ניוטון הית'" זה הנושא שמוקדש ליונייטד (כלומר, ל"כדורגל בעיר מנצ'סטר" ולא ל"דברים שקורים בעיר מנצ'סטר").

גלן 3 באוגוסט 2009

טוב, נגיב כדאי שלא יאמרו שאין לנו דעה.
הכל כמובן נכון אבל חסר משמעות קצת כי בעקומת ההידרדרות של הליגה לא השתנה השיפוע- רק יש פריקים חדשים עם קצת יותר
כסף והערכה עצמית גבוהה. הנקודה היחידה שקצת מעניינת זה שעדיין בטווח המאמנים עם יותר רזומה היה ניתן למצוא איזה תותח גדול יותר שהיה נכנע לכסף אפילו עם סכון להתערבות מבחוץ (מין אנצלוטי) אבל השייחים לא באמת התאמצו בכיוון וזה מעיד על 2 אפשרויות:
או שאין להם בכלל הבנה
או שהם הבינו משהו בסיסי מאד
ואגב רונלדו- שיגיד מה שהוא רוצה כעת אבל ברשימת הנזק לכדורגל האנגלי הוא בודאי חבר של כבוד כמו החברים שצויינו מעלה. גם אם יהלל את כלם עד מחר, החודש שאחרי היורו זה מה שיזכרו מההתנהגות שלו ולא מילות שבח כאילו או אחרות עכשיו.

דולב 3 באוגוסט 2009

לחשוב בגדול ולהתנהג כקטן.
יש הרבה כסף אבל הרכישות מעט תמוהות נוכך הקו הקידמי של השיטי.
אין ספק בכך שהמנג'ר הוא החוליה החלשה והעובדה שכולם מלכלכים על המועדון הקודם נראת לי קשורה בו.

רועי – מה אתה מנסה לומר?

גלן 3 באוגוסט 2009

רועי- כדורגל בעיר מנצסטר יש רק באיצטדיון של העיר מנצ'סטר. כל השאר זה ספור הפרברים.

רונן דורפן 3 באוגוסט 2009

גלן –
לגבי רונאלדו – בהתנהגות שלו הוא מועיל לריאל מדריד. וזה המועדון שהוא אמור להועיל לו כרגע.
לגבי מנג'רים – מנג'רים הם בממוצע יותר מנוסים וחמכים משחקנים. לכן הם לא קופצים על תפקידים כמו ריאל מדריד או סיטי ולאחרונה התרשמתי גם לא על צ'לסי. אפילו ונגר ובניטז, שמתקשים למצוא כמה גרושים לרכש – מבינים שעדיין עדיף להם להיות במקום בו נותנים להם לעבוד.

רועי – גאוגרפית ניוטון הית' קרובה כיום יותר לאיצטדיון של סיטי…

בני גלובינסקי 3 באוגוסט 2009

הייתי מופתע כשהשייח'ים השאירו את יוז. הייתי בטוח שדווקא יתחילו מלהחליף את המאמן. הדבר היחיד שהסיטי עשו נכון זה לקחת שחקנים שכבר מכירים את הפרמייר-ליג. השאר זה טעויות וטעויות קריטיות. יכולים רק לחלום על מקום רביעי. 

מאיר המקורי 3 באוגוסט 2009

לפי מה שאני מבין, קולו טורה ואדביור שוחררו כי היו שייכים לקליקה פנימית בחדר ההלבשה שוונגר לא אהב. לכן זה לא מפתיע שהם ייכנסו בקבוצה ובמאמן. ברור שהם צריכים להגיד תודה ולשתוק. אבל ברור גם שהם לא אינטליגנטים כמו הנרי וויירה.
הגרדיאן היום מהמר על ארסנל במקום חמישי (כלומר סיטי נכנסת לארבע הגדולות). מה שמזכיר לי את ההימורים כאן בבלוג לפני העונה שעברה – לא חושב שהיה פה מישהו שנתן לארסנל מעל מקום חמישי. ומילה אחרונה על ארסנל, נראה לפי משחקי החימום שוונגר הולך העונה על 3-3-4. מה יצא מזה לא ברור, אבל אני חושב שמגיעות לו מחמאות על התעוזה.

בעניין מרק יוז אני מסכים איתך בגדול. העובדה ששיחרר את אלאנו מעידה על הבינוניות שלו. אני לא רואה אותו מכניס אותם לארבע הגדולות.

רונן דורפן 3 באוגוסט 2009

טוב שכתבתי על כדורגל אנגלי – המגיבים הטובים ביותר חוזרים.
מאיר המקורי – בדיוק בגלל זה. הם צריכים להסביר למה עברו ממועדון גדול למועדון קטן יותר. הציבור תופס את זה ככסף. והתגובה שלהם לא משפרת את מעמדם. ורק תרשום בפניך: דעתי היא שארסנל תאבק על האליפות. את הרכש הגדול היא עשתה בזמן – ארשווין בפגרה הקודמת. הוא השתלב והוא שחקן טוב בשנות אור משחקנים שנרכשו בסכומים גבוהים פי חמש.

בני גלובינסקי 3 באוגוסט 2009

רונן – ארשבין ופברגאס יתקשו לסחוב קבוצה שלמה על הגב. אין להם חלוץ של 20 גולים בעונה, קשרים אחוריים חלשים והגנה מאוד מאוד מחוררת. אני לא רואה את השינוי הגדול בקצב צבירת הנקודות מהעונה שעברה כלומר יגרדו את ה-70. ועדיין לא עלו לאלופות.

רונן דורפן 3 באוגוסט 2009

בני גלובינסקי – דבריך נרשמו ותוייקו בתיקיה "דברים שהכותבים יידרשו לתת עליהם תשובות"

רונן 3 באוגוסט 2009

הבלון של הסיטי יתרסק בסופו של דבר עם יוז או בלעדיו פשוט כי זה דינם של פרויקטים עתירי מזומנים ואגו…
אני אישית לא רואה איך האגו של רוביניו ואדאביור מסתדר ביחד (גם טבז מתגלה כנקניק לא קטן…למרות שאני אישית אוהב אותו מאוד) וזה עוד לפני שמדברים על סנטה קרוז שחורר רשתות שנתיים רצוף נקנה ב17 מיליון ליש"ט והולך לעשות קורס ספסלים מתקדם.
יוז בטח ובטח שלא עוזר לכל הפארסה הזאת והוא באמת חוליה חלשה למרות ואולי בגלל שהוא תלמיד סורר של סר אלכס הגדול

אחד 3 באוגוסט 2009

ההתעסקות בסיטי מעידה כי הם הצליחו להגשים את המטרה הראשונה שלהם: להגיד לכל העולם שהם קיימים. אפילו הרכישה של רוביניו לא עשתה את זה לבדה, אבל עכשיו זה בהחלט קורה. זה שהם יתמודדו עם מתח ולחץ? זה ברור, הרי זה מה שהם רוצים כי זה מה שלהיות קבוצה גדולה אומר. האם בהצלחה או לא, זאת שאלה אחרת. גם אני, כפי שנכתב כאן, חשבתי שיגיע מאמן חדש בעיקר ההוא שכבר מת לחזור לאנגליה ואף אחד באיטליה לא סובל אותו. לדעתי זה יהיה צעד משמעותי עבורם, ואני רואה את זה קורה אחרי עוד כישלון איטלקי בגביע אירופה.

ולגבי הסיטי, אפילו הם לא האמינו שיילך להם כל כך טוב ובהתחמה של שני שחקנים ראויים ועוד כמה לא ראויים, פתאום כולם ידברו עליהם, אפילו אלה ממרומי השלוש אליפויות הרצופות שלהם.

גיא אלון 3 באוגוסט 2009

ללא ספק, תחושת אימה קלה השתלטה על הבלוג.
רק המחשבה על כך שאולי הסיטי יהפכו לקבוצת צמרת, או אפילו, ר"ל, אלופים…

רונן דורפן 3 באוגוסט 2009

גיא – אין ספק שאנחנו בתקופת השיא של סיטי. תקופת חלון ההעברות. הם צפויים לשלוט בחלון ההעברות כמה שנים ברציפות.

מאיר המקורי 3 באוגוסט 2009

רונן, רשמתי לפני. מה שאתה אומר זה מה שונגר אומר – ארשווין פלוס אדוארדו ורוזיצקי שהיו פצועים כמעט כל העונה הקודמת, הם על תקן שלוש הרכישות הגדולות לעונה הקרובה. גלובינסקי – הקאדר שממנו יבואו שלושת החלוצים כולל מבחינת ונגר את ון-פרסי, אדוארדו, ארשווין, וולקוט ומרקוס וולה, שיום אחד, אולי לא העונה, יהיה חלוץ ענק. אם הוא או אתה צודקים, אני לא בטוח.
אני חושב שמאבק על אליפות יכול להיות רק אם לא יהיו פציעות משמעותיות. ואי אפשר לסמוך על זה. כמו בעונות הקודמות, הסגל לא רחב כמו בשלושת הגדולות האחרות, לכן אני נזהר.

סוס זקן 3 באוגוסט 2009

What can be better than Man United, son?

Man City.

http://www.youtube.com/watch?v=EPZwMlkuiro&feature=related

אהוד 3 באוגוסט 2009

ארסנל יהיו יותר טובים ממה שמצפים, אבל זה בהנחה שפברגאס יחזור לכושר שלו מעונת 2007-2008. אם הוא משחק באותה רמה, ארסנל קבוצה שמתמודדת על האליפות. אם הוא לא, אז ארסנל לא יצליחו למחוק את הפיגור שהיה להם ממקום לליגת האלופות כמו שנה שעברה.

דנידין 3 באוגוסט 2009

אדוארדו דה סילבה הולך לתת עונה מהסרטים. ואן פרסי חתם על חוזה לחמש שנים אז מחויבות יש ופאברגאס רוצה את המקום שלו בנבחרת ספרד במונדיאל. ארסנל יהיו חזקים מאוד השנה….סתם תחושה.

Red Camel 3 באוגוסט 2009

דנידין- אם אתה מפרט למה אתה חושב שארסנל תהיה חזקה אז זאת לא "סתם תחושה"

דולב 3 באוגוסט 2009

לי יש תחושה שהשיטי יחזרו על ההופעה של טוטנהאם בעונה שעברה, כל המצב די דומה.

ארסנל תמיד נראים מאיימים אבל מספיק הפסד אחד שניים על מנת לערער לגמרי את המערכת. יש מצב שזה קורה.
אה, מי יהיה בהגנה? דג'ורו? ארסנל חייבת בלם רציני לצד גאלאס על מנת להיות קונטנדרית.

גיא אלון – יופי, גרמת לי לחשוב על זה, מרוצה? את מי אתה אוהד? כי במצב כזה, גם הקבוצה שלך תרד מקום אחד בדירוג.הלאכן?

ניינר 3 באוגוסט 2009

נדמה לי שהמגיבים הטובים קצת מיהרו להספיד את מארק יוז. העונה עדיין לא התחילה וספארקי עוד יכול להפתיע. בכל מקרה זו כנראה תערובת של WISHFUL THINKING ואימה מפני הסגל שמתגבש בסיטי .

רונן דורפן 3 באוגוסט 2009

ניינר – האם אתה מאתר רק אימה או ממש חרדות קיום עד כדי פוביות. אל תסתיר את האמת גם היא קשה.

רועי שבא אחר-כך 3 באוגוסט 2009

רונן, גם את התגובה הזו אתה יכול להכניס לתיקיית "דברים שהכותבים יידרשו לתת עליהם תשובות", וליצור אפילו תת-תיקייה עבור "שוטים שמתנבאים":
יש לי משום מה תחושה שהסיטי יהנו מעונה טובה, אבל שהיא לא תהיה מספיק טובה כדי להשתחל לארבע הגדולות. לוקח יותר משלושה חודשים של חלון העברות כדי להעמיד קבוצה, ועד שהם יתאפסו על עצמם, נהיה כבר בינואר. הם יסיימו את העונה במקום החמישי או השישי. לאור הציפיות שיוצר מסע הרכש הנוכחי שלהם, מקום חמישי-שישי עלול לגרום לאנשים להתייחס לאקספרימנט הזה של הסיטי כאל פלופ. אם בין מי שיפתחו את הגישה הזו נמצאים גם בעלי המאה והדעה של הסיטי, יש סיכוי שבקיץ הבא נראה שם תזזיתיות לא פחותה מזו שראינו שם השנה, וזה כמובן יקשה עליהם עוד יותר. אבל, מצד שני, אם תהיה להם קצת יותר סבלנות – יכול להיות שכל תרחישי האימה לפיהם הסיטי יהפכו לקבוצת צמרת יתגלו ככאלה שהקדימו את זמנם בשנה אחת בלבד.

דנידין 3 באוגוסט 2009

גמל אדום..זו עדיין תחושה כי יש כל כך הרבה משתנים שמשפיעים..הגנה, פציעות ועוד ועוד. ככה שזו עדיין סתם תחושה. בדיוק כמו שכל הדיון לגבי הסיטי הוא עניין של תחושה. לא ראינו אף משחק שלהם, אין לנו את העונה הקודמת של הסיטי שתיתן לנו אינדיקציה, בדיוק כמו שניינר אומר זה הכל עדיין באוויר.

ניינר 3 באוגוסט 2009

רונן, תגובתך מעידה על פוביית מנסיטי חמורה :). נראה לי שניצחון מוחץ בדרבי הקרוב הוא התרופה

רונן דורפן 3 באוגוסט 2009

ניינר – פוביית מנסיטי גרועה משפעת חזירים. כי לאף אחד מושג מה הם בדיוק עושים.

יואב 3 באוגוסט 2009

וונגר לא גמר את הרכש.רכישות לקישור האחורי ולהגנה שווים ריצה לאליפות של ארסנל. החלק הקידמי שלה לא נופל ואף עולה על רוב הקבוצות ביבשת.וכישלון-מחשל ומבגר(ראו דוגמת יונייטד של טרום האליפויות האחרונות).
מצידי שהאגדות הטרחניות של- סיטי זאת הקבוצה של מנצ'סטר יכולות להמשך לעד. זה אומר שהבאנר בסטראפורד אנד ימשיך להחליף מספרים ואין התקדמות משמעותית מיקצועית.כמו שזה נראה, גם זה לא לאורך זמן…

ניינר 3 באוגוסט 2009

בינתיים שימו את מבטחכם בספארקי ותקוו שהוא יפיל את הסיטי כמו שצופה הדעה הרווחת בפוסט זה.

אביאל 3 באוגוסט 2009

ניינר – חוץ מרוביניו וטבז אין כל כך מי לפחד ואם רוביניו ימשיך כמו בשנה שעברה הוא יחפש קבוצה בשנה הבאה.
אדביור בעיקר דורש כדורים ואין קשרים ברמה גבוהה בסיטי במיוחד אחרי השחרור התמוהה של אלאנו, אם הוא פותח בהרכב של נבחרת ברזיל אני חושב שהוא ראוי לקבוצה כמו הסיטי.
גם לדעתי יוז הוא החוליה החדשה כאן ולתלות תקוות בקולה טורה של השנתיים האחרונות בנוסף לטל בן חיים כחוליית הגנה זה קצת לא מציאותי.
בקשר לארסנל ממה שראיתי ממשחקי ההכנה למינהם צומחים שם כמה שחקני התקפה מרשימים כמו ולה, ראמזי וווילשיר ככה שיש על מה לסמוך לעתיד ובהחלט אפשר להסתדר עם פאברגאס/ארשבין/ואן פרסי שיובילו.

אנונימוס 3 באוגוסט 2009

אני נעלב בשם הכותבים הקודמים!

נוסטרדמוס 3 באוגוסט 2009

אני מציע פוסט שבו בעל הבלוג והמגיבים ירשמו תחזיות לשנה הבאה לגבי מקומות 1-4 בליגה האנגלית וחצאי גמר ליגת האלופות

יהיה מעניין ומצחיק לראות איך כל הכותבים פה אוכלים את כובעיהם כבר לקראת אפריל מאי….:)

ובתור הנביא הראשי אני אתחיל:
אנגליה- 1)צ'לסי 2)יונייטד 3)לוזרפול 4)ארסנל

ליגת האלופות-יונייטד,ברצלונה,ריאל מדריד,אינטר

*במידה והקבוצות הנ"ל ייפגשו בשלבים יותר מוקדמים בליגת האלופות,נוריד כובע אחד ממכסת הכובעים שייאכלו כותבי הנבואות

נ.ב. אני מצטער על רוח השטות,אחרי שבוע כל כך עצוב ומלא שנאה על המגרש ומחוצה לו אני חושב שפוסט כזה יזכיר לנו את הטוב שבעולם שלנו
(וכן,אפילו,אני נוסטרדמוס שחוזה את העתיד,הוא בחור קצת רומנטיקן ונאיבי)

אורי 3 באוגוסט 2009

בשמחה.

אנגליה-1. ליברפול 2. צ'לסי 3. יונייטד 4. סיטי

אלופות-בארסה, ליברפול, צ'לסי, יובנטוס.

אביאל 3 באוגוסט 2009

אני אוהב תחזיות…

אנגליה – 1.צ'לסי 2.יונייטד 3.ארסנל 4.ליברפול – ליברפול רק נחלשה השנה לדעתי וארסנל תפתיע.

אלופות – זה קצת קשה, ברצלונה, צ'לסי, ליברפול ואני מתלבט בין היונייטד לריאל ליובה לאינטר אז אני ילך על ריאל כי אני אוהד אותה.

עוז 3 באוגוסט 2009

אנגליה: 1. ליברפול. 2. צ'לסי. 3. מנצ'סטר. 4. יונייטד
אלופות: באירן, בארסה, יובנטוס, אינטר

רונן דורפן 3 באוגוסט 2009

טוב – אני אצטרף. 1. יונייטד. 2. ארסנל. 3. ליברפול. 4. וילה
אלופת אירופה תהיה באיירן.

רועי שבא אחר-כך 3 באוגוסט 2009

אנגליה: 1. יונייטד. 2. צ'לסי. 3. ארסנל. 4. ליברפול.
צ'מפיונס: בארסה, ריאל, ליברפול, באיירן.

כסיפוביץ 3 באוגוסט 2009

1. יונייטד
2. ליברפול
3. ארסנל
4. אסטון וילה (מצטער רונן, אני חשבתי עליהם קודם…)

אלופות – ברצלונה, אינטר, וזהו בעצם.

הקורא 3 באוגוסט 2009

גם אני: 1. יונייטד 2. ליברפול 3. ארסנל 4. צ'לסי 5. סיטי

אחד 3 באוגוסט 2009

הקבוצה שהכי הייתי שמח לראות ברביעייה היא וילה, אך אני חושש שאין סיכוי כי הם ישחקו באופ"א ואין להם סגל מספיק. ולדעתי הצ'אנס הגדול ביותר של סיטי לגבור על ארסנל (או צ'לסי) בריצה לרביעייה זה כי הם לא משחקים באירופה, ואילו בארסנל כל רגלי הזכוכית יחטפו פה ושם מדינאמו קייב והמבורג למיניהן.

על אף שאני נגד נבואות, אני חושב שסיטי ייכנסו לרביעייה העונה. לא עם המאמן הנוכחי.

ארנון 3 באוגוסט 2009

שיעור ראשון בקורס לפאראדוכסים:
ההימור שלי הוא שאף אחד לא יהמר על ארסנל, והיא בכל זאת תזכה.
אחריה ליברפול, יונייטד, צ'לסי.

באירופה – האיטלקיות עדין לא מוכנות. ליברפול וצ'לסי יתקוטטו ברבע, והמנצחת תצטרף לארסנל, לבאירן ולבארסה.

אינשאללה.

סוס זקן 3 באוגוסט 2009

פרמיירשיפ: 1. צ'לסי 2. ליברפול 3. יונייטד 4. סיטי
אלופות: בארסה, ריאל, אינטר, צ'לסי

מאיר המקורי 3 באוגוסט 2009

דולב – ההגנה של ארסנל התחזקה בתומאס ורמלן מאייקס, בחור הולנדי בעל רגל שמאל חזקה בעשרה מיליון פאונד. כמו כן, אם לחרוג לרגע מהכלל של רונן שלא מדברים על ספקולציות, יש דיבור חזק על קאמבק של ויירה. אם זה יקרה, תישאל השאלה עם ויירה ופברגס יסתדרו יחד. אני מעריך שכן, ויירה יחזיק יותר מאחור, פברגס ייצור יותר קדימה.

לענייננו:
1. צ'לסי
2. ליברפול
3. ארסנל
4. מנצ'סטר יונייטד

אני חייב לומר שאני די נדהם מהמיקומים שארסנל מקבלת פה בהימורים. במיוחד לעומת שנה שעברה (אם למישהו יש כוח, שימצא את הלינק הישיר לפוסט. בזיכרון שלי ארסנל לא התברגה אפילו למקום הרביעי באף אחד מההימורים). אני תוהה אם זה היה נראה אחרת אם רונן לא היה כותב שלדעתו ארסנל תיאבק על האליפות בתגובה 8, ובמקום זה רושם את אחת הירידות היותר אופייניות שלו על הקבוצה. נראה לי שעם כל הדעתנות שמסתובבת פה, רונן די משפיע על הלך הרוחות.

מה שנקרא, בהצלחה למנחשים.

נוסטרדמוס 3 באוגוסט 2009

אני מחכה בקוצר רוח להצעות של יואב,זיזו,עזי,גלן וכל הקבועים

עוז 3 באוגוסט 2009

אחרי שהימר נכונה על יונייטד בשלוש השנים האחרונות – אפשר להגיד שיש לו מושג.
מצד שני, רונן ממשיך להמר על יונייטד…

השאלה לגבי יונייטד היא אם הם יביאו רכש משמעותי או לא. דיברו היום על דויד סילבה וסרחיו אגוארו – איתם זה סיפור אחר.

אני חושב שארסנל תשחק כדורגל יפה ומאוד רוצה לראות את ארשבין ואדוארדו משחקים ביחד, אבל אני לא רואה אותה מצליחה העונה.

סימנטוב 3 באוגוסט 2009

זה משהו אחד ליצור רעש והייפ הם בטוח יצליחו יותר, השאלה היא ההתנהלות – האם הם לא יסתחררו מכל הספינים, מוטב להם להתרכז בעצמם, שנה אחרי שנה (המשכיות) זאת לא הדרך בה בונים חומה.

בצ'לסקי יש ליצני חצר ויש מלך שלא מסתכל בראי. יהיה מענין לראות איך יתנהל חדר ההלבשה שהשחקנים יודעים שהכתר לא על ראשו יוז של (או כל נסיך אחר).

1 חומוס
2 טחינה
3 צ,פס
4 סלט

ספיידרמן בקיבוץ 3 באוגוסט 2009

אני איני מתכוון להמר כמו יתר המגיבים פה. לעומת זאת, אחלוק אתכם בשמחה את התחזית שלי:יונייטד תזכה באליפות ובצ'מפיונז. רוני שחקן השנה, ואנדרסון יבקיע הרבה גולים. או כפי שעלי היה נוהג לנסח זאת:
נפרק אותם

ואם זה לא היה ברור – לגבי שאר המקומות: מה זה משנה? כמו שלא זוכרים מי היה הסגן של בר כוכבא, אני לא חוזה מי תהיה הסגנית של היונייטד. תייקו היכן שתרצו.

זיגי (היחיד) 3 באוגוסט 2009

והנה אני:
1.יונייטד
2.צ'לסי
3.ארסנל
4.סיטי
אלופות:
יונייטד, ברצלונה, יובנטוס וצ'לסי
יש לי מיליון כובעים לכל מי שיצטרך

אופיר 3 באוגוסט 2009

רונן, פוסט מבריק, אבל באיירן…??!!

בקשר לסיטי, עם כל אסופת השחקנים-שנכשלו-בקבוצות-אחרות שהם הביאו, מי בדיוק אמור להיות שם המנהיג? טבז? הרי הוא אוהב להיות מס' 2. רוביניו? נו באמת… אדבאיור? טורה? אני מתבייש שהשניים האלו אי-פעם שיחקו בארסנל,ומברך את ארסן על שיחרורם, מה גם שאף אחד מהם לא מנהיג ולחלוטין אין להם אופי של ווינרים.

לגבי ארסנל, עם כל חיבתי לשחקנים הקטנים והטכנים שארסן אוהב כל כך, עוד לא הבנתי מי בדיוק הבן-זונה המכוער בקישור האחורי שיבריח את חלוצי היריבות, ומי יהיה לארשבין מה שווילטורד היה להנרי (וולה? הלוואי!). בלי האלמנטים הקריטיים האלה קבוצות כמו צ'לסי ימשיכו להתחרע עלינו. אני הראשון לברך את וונגר על מדיניות ה"בואו נוריד את הראש בזמן שכולם מתפרעים וניתן להם לפשוט רגל" שלו, אבל הגיע הזמן להחזיר את האגרסיביות למערכת. בימים הגדולים של תחילת העשור אפילו ברגקאמפ ידע לתת מרפק כמו שצריך כשזה התבקש.

יואב 3 באוגוסט 2009

מאיר המקורי,
הפסקה השניה שלך קצת מזלזלת בשאר הכותבים וכאוהד ארסנל(אם אני לא טועה)ראוי שתאמין בה יותר.אם ארסנל תוסיף ברזל לקבוצה,יש לה סיכוי.כרגע זה עוד מרגיש רך הגנתית(והבלם החדש הוא עדיין בחזקת סימן שאלה).
ורק בגלל שנוסטרדמוס ביקש יפה-כל מה שספיידרמן חזה(אולי בארבטוב שחקן העונה?).

סימנטוב 3 באוגוסט 2009

יואב ב עוד לא אבדה תקוותנו יש מצב

ויכסלפיש 3 באוגוסט 2009

אותי לא מעניין מי תיקח אליפות,מבחינתי פולהאם לגיטימית ואפילו האל סיטי, ואם אפשר בית"ר שמשון תגיע לגמר הגביע

וברצינות: כל עוד אלה לא צ'לסי ואבו דאבי סיטי, אין לי העדפה בין יונייטד ליברפול וארסנל, למרות שאת שתי האחרונות אהדתי בשנות ה-80 וה-90 בהתאמה

ליגת האלופות: רק באיירן ובארסה מעוררות בי אהדה, ריאל צ'לסי ומילאן מעוררות אנטי

ויכסלפיש 4 באוגוסט 2009

ובתשובה לשאלה המתבקשת: אני מעדיף את אבו דאבי סיטי על צ'לסי, כי האחרונה הרימה את ראשה המכוער יותר מדי פעמים, ולאוהדי הסיטי אולי מגיע לשמוח אחרי 42 שנה

גלן 4 באוגוסט 2009

שימו לב- צלסי עשו איזה עשר עשרים טעויות בשנים האחרונות ועדיין חלק נכבד פה מהמרים עליהם כאלופים ומיעוט (מכובד מכובד ) בלבד לא שם אותם ברביעיה הראשונה. זה קצת אומר שברמת ההישגים להגיד שהכסף הגדול וחוסר החזון נועדו להכשל לא נתפס עדיין כמדוייק לפחות פה.

ההימור העיקרי שלי-שיהיה קצת יותר חרא של כדורגל.

רונן: מעבר לזה בניגוד נניח לאברמוביץ, לא ראיתי אצלם פניקה כ"כ גדולה ממאורעות השנה שעברה כך שמנג'ר תותח היה אפשר למצוא אם ממש היו מתאמצים.

יואב- בדר"כ אנחנו נמנעים אחד מהשני אבל רוחי טובה ולכן אומר: זה כמובן בא מהומור ירוד שהוא למעשה נשקנו היחידי או יותר נכון הנאתנו ב 41 השנים האחרונות שכן בין סיטי להישגיות יחודית מעולם לא היה קשר חזק. אומר ככה אני לא ממש מתפלא שחצי מכותבי סדרת הטלביזיה הכי גאונית שאני ראיתי (משפחת רויאל)הם אוהדי סיטי. זאת למעשה תמצית העניין, הנאות קטנות בין איי שעמום.
אם זה היה תלוי בי סיטי גם היו נשארים קטנים לעת עתה. כל העסק הזה דיי מגוחך גם אם יבואו מיליון אליפויות. ועוד אחדאם היו שואלים אותי, אז החלום כמובן להפנות את תקציב העל לשחקנים בריטיים בלבד, אבל תותחים בלבד יעני 100 מיליון דולר על רוני ו 99 מיליון על גרארד ואח"כ לאמר למחריבי הכדורגל הבריטי כמו מיסייה ואנגר שהגלובליזציה בתחת שלי.

הימור: יונייטד. ליברפול, סיטי, ארסנל

תומר חרוב 4 באוגוסט 2009

מאיר, אני ניטרלי אבל תמיד מאמין גדול בונגר(אתה יכול לשאול את אביעד) אבל מצד שני אני גם מאמין בבניטס(אני יודע שאני מרים פה להנחתות)ולכן ההימור שלי הוא כזה:
1.ליברפול
2.ארסנל
3.יונייטד
4.וילה
הסיבה שצ'לסי בחוץ היא אנצ'לוטי,הוא לא ממש הוכיח שהוא מאמן ליגה ברמה גבוהה,באיטלקית זה מספיק בדרך כלל למקום באלופות אבל באנגליה המצב קצת יותר מסובך.
ליגת האלופות: ארסנל,צ'לסי,יובה ובארסה. ריאל ופלגריני המסכן יעופו בשמינית מול יובה או באיירן.

יואב 4 באוגוסט 2009

גלן,
מקבל, מוקיר ומעריך.כבר כתבתי כאן בעבר, שינאת סיטי לא מפעמת בי. כנראה בגלל שאני לא מקומי.ומעט אוהדי הסיטי שאני מכיר-ניחנים בטונות של הומור.
מה כן יעשה לך את זה אצל סיטי(מלבד חלום האנגלים)?מה החזון שלך והאם אליפות לא תרגש אותך?

Old timer 4 באוגוסט 2009

For Arsenal to win the title they will need to win 15-18 points more than they won last year. I expect that they will be better but that's a big leap and I don’t see that happening. I doubt whether City can make it into the top 4 for the same reason, they will have to win 20 more points. The only team that I can remember how did a similar leap is Liverpool of 2005 who jumped from 58 points to 82 points, but that was in Benitez's second year and most of the changes were made the year before that.

I will be irrational this time. Therefore, I refuse to bet.

יוסי מזרחי 4 באוגוסט 2009

יונייטד במקום הקבוע.
ארסנל ברביעיה,
סיטי בחוץ,
אסטון וילה מתמודדת,אברטון -אפשרות לא פראית.
הסדר בין העוקבות,לא חשוב

יוסי מזרחי 4 באוגוסט 2009

באשר לאירופה: יונייטד בארסה צלסי ובאירן .

עומרי 4 באוגוסט 2009

טוב הימורים אני אוהב אבל קודם כל רונן- בחייאת רבאק, באיירן?!
זה מזכיר את ההימורים שנדב יעקובי אוהב לעשות. טוב, בערך, הוא בכל זאת הימר על סביליה פעם.

יש לי בעיה עם האלופה האנגלית הבאה- אני סבור שיונייטד תתקשה מאוד להגן שוב על התואר. למעשה אני מתקשה להאמין שזה אפשרי עם הסגל הנוכחי. ליברפול וגם ארסנל נראות לי בחירה הרבה יותר הגיונית מאשר להמר על זכיה רביעית ברציפות של קבוצה שאיבדה את השחקן הטוב בתולדותיה ואת שחקן הספסל הכי חשוב שלה וחלקים חשובים שלה מהעונה שעברה הזדקנו בשנה (גיגס, ואן דר סאר, אפילו פרדיננד.)

ועכשיו אדמיין שחיי תלויים בהימור נכון על האלופה האנגלית, נניח עם גיליוטינה ענקית שמאיימת להשתחרר אי-שם במאי:

1. יונייטד
2. ארסנל
3. ליברפול
4.צ'לסי

אינטר אלופת אירופה. תיאוריית יואינג במיטבה.

ריאל לפחות בחצי הגמר.

IDO 4 באוגוסט 2009

1. ליברפול
2. ארסנל
3. צלסי
4. אברטון

גיזרו ושימרו!

בני גלובינסקי 4 באוגוסט 2009

1. יונייטד
2. צ'לסי
3. ליברפול
4. אברטון

פיינל פור אלופות: ליברפול, צ'לסי, באיירן, ברצלונה

יואב 4 באוגוסט 2009

עומרי, התרגשתי. רק כח ההרתעה של פרגי דיבר מהתגובה שלך. אני גם זוכר שלא תמיד זה עבד. כמו שכתבת, יונייטד איבדה חלקים משמעותים מגופה וסימני השאלה בקשר לשחקנים שיקפצו מדרגה, הם רבים. אתגר עצום.

ערן קאלימי 4 באוגוסט 2009

1. אינטר
2. יובה.
3. פאלרמו.
4. רומא.

בצ'מפיונס:

חצאי הגמר יערבו את באיירן, ארסנל, מנצ'סטר, וריאל. להערכתי זה של ריאל, אבל תלוי בסדר משחקי חצי הגמר כמובן.

בליגת העל של ארצם של צ'וסר ופוש ספייס:

1. צ'לסי.
2. מנצ'סטר יו.
3. ליברפול.
4. וילה/אברטון (נטיה חזקה לוילה, אבל אני אוהד אברטון וגראהם שארפ, אז לא יכולתי שלא להזכיר אותם).

לגבי ארסנל, בסגל הנוכחי יש יותר מידי חורים/משתנים לא ידועין לדעתי. אם באמת יהיה להם איזה בלם מחורע סטייל אדאמס (מי יודע אולי אחד מבין דג'ורו/ורמאלן/סנדרוס יתברר ככזה) ויותר עוצמה פיזית בקישור האחורי אז הם ייתנו פייט רציני על האליפות, ולהערכתי אף יהיו המועמדים העיקריים לקחת אותה. אם לא יהיה זה המצב, ומכיוון שכרגע הוא אינו כך אז זו התייחסותי, אז מקומות 6-9 נראה לי הימור הגיוני לגבי הוונגרים.
אגב, ההימורים שלי לגבי יובה היו נועזים יותר אם אשכרה היו מגנים לקבוצה הזו, כי דה צ'ליה הוא חמוד, אבל מחליף אין לו, ובצד ימין אין שום דבר שמזכיר תמיכה התקפית, אם כי גריגרה הוא שחקן הגנה מעולה. ברמת ההרכב הפותח, זו קבוצה בטופ האירופי הגבוה ביותר כבר עכשיו לטעמי.

יוני 4 באוגוסט 2009

בשביל הספורט – 1. ליברפול. 2. מניו.3. ארסנל. 4. סיטי. בצ'לסי יהיה שמח…

צ'מפיונס – ריאל, ליברפול, בארסה, וקבוצה מפתיעה (לא אנגליה או ספרדיה לא באיירן ולא אינטר)

רחמנ א ליצנ 4 באוגוסט 2009

1. ליברפול (אוהד זה אוהד)
2. מנצ'סטר (הפחד עדיין פה)
3. צ'לסי
4. ארסנל

למרות הכל אני חושב שהמסורת (ולפחות בעשור הזה, זה משהו שגם לצ'לסקי יש) והנסיון ישחקו תפקיד מכריע. נראה לי שכולן ישיגו פחות נקודות מהעונות האחרונות ו היכולת להתמודד עם הלחץ תשחק תפקיד מרכזי, יותר מעוד או פחות שחקן.

אירופה
באיירן (שאיפה), ליברפול (אם יש משהו שבניטז מבין בו), צ'לסי (כוח זה כוח) ברצלונה/ריאל/מנצסטר (אני מוכן לאכל כובעים בשביל שלושתם אם שאר הרשימה שלי נכון)

גלן 4 באוגוסט 2009

יואב:אני יכול לדבר רק בשמי- אין לאליפות קוסמופוליטית כזאת ממש משמעות והפנטזיה הבריטית שלי במקרה הטוב מדגדגת את הצמרת.אני לא כזה נואש.

דוד מירושלים 4 באוגוסט 2009

קאלימי, לכרוך את צ'וסר ופוש ספייס באותו משפט, העלית חיוך על פני…

אביעד 4 באוגוסט 2009

1. יונייטד 2. ליברפול 3. צ'לסי 4. ארסנל. את ההימור על הצ'מפיונס אין בכלל טעם לתת. חצי מהסיפור זה עניין של הגרלה.
אני לא יכול להמר נגד היונייטד, זה פשוט מרגיש לא נכון :)
מאיר המקורי, התבקשתי ואני יכול לתמוך בזה – תומר אכן מעריך מאוד את וונגר!
איך שאני רואה את זה, ארסנל איבדה 2 שחקני הרכב וכרגע התחליף להם הוא התחליף הרגיל של וונגר בשנים האחרונות – רכש אלמוני ושחקנים צעירים. מ-2004 השיטה הזאת לא הביאה אליפות. מה השתנה עכשיו? הסגל של ארסנל עדיין צעיר ולא מנוסה ועדיין לא עמוק.
לגבי הסיטי, שחקנים שתוקפים את המנג'ר הקודם שלהם, הם לעיתים די קרובות גם בעלי אגו די גדול (והם תוקפים כי פגעו להם באגו). לסיטי יש כרגע 3 כאלה ומעניין לראות איך הם יסתדרו ביניהם.

אריאל 4 באוגוסט 2009

1. ליברפול
2. ליברפול
3. ליברפול
4. ליברפול

עכשיו, זה אוהד!

jakob 4 באוגוסט 2009

1.צ´לסי
2.ליברפול
3.מנצ´סטר
4.יונייטד

צמפיונס ליג-ליברפול

פילוסוף רדום 4 באוגוסט 2009

אריאל לקחת לי את המילים מהפה…

אני מהמר על
4 סיטי – זה מקום שנקבע בד"כ הראלי של סיום העונה, עד אז הם או יתרסקו או יתרוממו – אני מהמר על יתרוממו (אחרי שיביאו את אברם בתור מחליץ ליוז).

3. ארסנל – ארשבין ינווט לטוב ולרע, במשחקים מול הגדולות הוא יקרוס.

2. מאניו – אי אפשר לרמות את כולם כל הזמן – השופטים יבינו שהם לא יכולים לקבוע אליפויות (פנדל מפוקפק מול טוטנהם כדוגמא) וזה מה שהזקן יצליח להוציא מהסגל הנחלש שלו.

1.ליברפול – התחזקנו בשני איטלקים אתם שוכחים – דוסנה הלך, ואקוולני יבוא אם צ'אבי הולך.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

פילוסוף ואריאל – מהכל חייבים לעשות צחוק? מנהלים דיון רציני. אני לא אומר שיונייטד תהיה בוודאות האלופה. למעשה בעשר השנים שנותרו לפרגי אני מעריך שלא ייקח יותר מ-8-9 אליפויות נוספות. אין לי בעיה שאנשים יהמרו על בירמינגהאם, פולהאם, אפילו בלקבורן בוודאי יש לה סיכוי. אבל ליברפול???? מספיק עם החוסר רצינות הזה.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

הודעה חשובה: ההימורים מופסקים בזאת! חשבתי על זאת קצת. הרעיון של נוסטרדאמוס מצויין, אבל עד פתיחת העונה יהיו עוד העברות. אז בשבוע לפני פתיחת העונה אפרסם פוסט הימורים קצר – מי שירצה יוכל לשנות – ויהיו עוד כמה הימורים בנוסף!

יונתן 4 באוגוסט 2009

ההנחה של אוהדי יונייטד שקבוצתם לא יכולה לשחק כדורגל דל יותר מכפי ששחקה בעונה שעברה ת-ת-ב-ד-ה
לפרגוסון נוח להסיט את הדיון בסגל האפרורי שלו אל מחוזות הסיטי אבל שוועת האוהדים אל מול תצוגות הנפל תתחיל מהר יותר מכפי שהוא סבור

אריאל 4 באוגוסט 2009

בפעם שעברה שבא מישהו עם הרבה כסף וקנה מכל הבא ליד הוא לקח שתי אליפויות מהידיים של מנצ'סטר. אם לא הייתי יודע אחרת הייתי אומר שהם מ-פ-ח-ד-י-ם.

אביעד 4 באוגוסט 2009

פילוסוף רדום, אהבתי את הקטנה על השופטים. זה היה עובד יותר יפה אילולא באותה שבת בה קיבלנו את הפנדל מול טוטנהאם, ליברפול קיבלה 2 גולים + כרטיס אדום במתנה מול האל…

אורי 4 באוגוסט 2009

אגב לדעתי כדאי לקחת בחשבון את טוטנהאם, דווקא בגלל שהשנה הם לא עושים רעש ומסע רכש מפואר.

ניינר 4 באוגוסט 2009

אריאל, רונן ושאר אוהדי יונייטד כאן לא אוהבים שמזכירים להם שהם בפחד משתק מאימת מנסיטי.

אביעד 4 באוגוסט 2009

ניינר, פחד משתק. בקושי הצלחתי להגיע למקלדת ולכתוב.
אריאל, מביך, לא? מישהו עם הרבה כסף בא וקנה מכל הבא ליד וזכה בשתי אליפויות ועכשיו יכולים לבוא כמה שייחים ולעשות אותו דבר, אבל ליברפול? עד עכשיו לא ממש מסוגלת…

נוסטרדמוס 4 באוגוסט 2009

רונן קבל אישור על דחיית התחזיות
אני אכן מנבא פוסט בנושא לפני תחילת העונה

גיא אלון 4 באוגוסט 2009

זה עתה קניתי לי כרטיסים לטוטנהאם – ליברפול במחזור הפתיחה.

יואב 4 באוגוסט 2009

"שוועת האוהדים".מקווה שהאולטראס לא יתפרע מידי.
אביעד,
השופטים אכן אשמים באיבוד הנקודות המאסיבי באנפילד(והוצאת לא מעט אדומים ליריבות ליברפול שהובילו עליה במשחקים).
גלן,
יש חומר מקומי לא רע בכלל בסיטי(אירלנד שחקן נהדר, ריצ'ארדס, פיליפס,הארט השוער שהושאל)ואקדמיה מהטובות באנגליה.השאלה כמה נפח יהיה לזה בסיטי המתחדשת.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

גיא אלון – איחולי. המאבק על גביע אופ"א מתחיל כבר במחזור הראשון.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

אריאל – הדחקה היא לא דרך להתמודדות עם בעיות. הרי ברור שהבעיה העיקרית בסיטי היא לליברפול וארסנל. החולשה של צ'לסי וארסנל אפשרה לליברפול לגנוב זמנית מקום שני. אבל למעשה היא קבוצה שנאבקת באופן מסורתי עם אברטון ולפעמים ארסנל על המקום הרביעי. ההצטרפות של וילה וסיטי למאבק על המקום הרביעי היא חדשות רעות לליברפול. וגם חדשות טובות ליונייטד. קבוצה נוספת בדרג הבינוני תאפשר ליונייטד לפתוח פער מוקדם יותר העונה.

יונתן – העלית נושא מעניין לדיון. האם יונייטד תיקח את האליפות ה-19 עם כדורגל סוחף ואטרקטיבי או תיקח את האליפות הרביעית ברציפות דווקא עם כדורגל פונקציונלי כמו בשנה שעברה. השתלבות מהירה של מאקדה, ואלנסיה ואוברטן – וגם ברבטוב במידה מסויימת – אכן יביאו אכן לכדורגל יפה יותר. אחרת זה יהיה הכדורגל האכזרי של השנה האחרונה. מכל מקום – אוהדי ליברפול, כמו אוהדי יונייטד, אכן יתגעגעו לשערים של רונאלדו. שערי האליפות של מייקל אואן יהיו הרבה פחות נעימים לעין (יונייטד) וללב (ליברפול).

שלו, (רומא, עכשיו בארץ הקודש) 4 באוגוסט 2009

רונן אקוילאני ב פ.צ.מרסיסייד תגובתך, האם נכון שהסכום עומד על 30 מיליון יורו !?!?!
בני תבורי – מה אתה אומר ?

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

שלו – אני אומר שאתה מאבד נקודה בחידון הבא על עיסוק בספקולציה, בניגוד מוחלט לתקנון.

gdana 4 באוגוסט 2009

טוב מכיוון שנתבקשנו לא לפרסם יותר תחזיות לליגה, אסתפק בתחזית הרכישות הבאות של ארסנל: שוער ארגנטינאי מבטיח בן 16, מגן שמאלי שוויצרי ממוצא ממוצא ברזילאי בן 15 (הרי צריך לפחות 10 מגנים שמאליים במועדון בין הגילאים 15-20), שני קשרים התקפיים/חלוצים נסוגים "וונדרקידס" ברזילאים בני 15ו-16 ולסיום עוד שוער מבטיח הולנדי בן פחות מ-20 מניוקאסל (אפשר לפנות לאתר youngguns לדיווחים המדויקים). זה ככה גם במועדונים אחרים? נראה שארסנל הפכו לעסק להשבחת שחקנים לכל דבר, ושכחו מה המטרה העיקרית של מועדון כדורגל גדול ושאפתן. נורא מרגיז.

אם, במקרה, ארסנל תרכוש בלם וקשר הורס חזקים, ולשם שינוי לא תהיינה פציעות משמעותיות וארוכות לשחקני מפתח, יש לארסנל סיכויים טובים לאליפות ולעניות דעתי היא תהיה הקבוצה האטרקטיבית וגם האפקטיבית בליגה (עם עליה משמעותית בניצול המצבים לעומת שנים קודמות, בעיקר בזכות ארשאבין ואדוארדו). אבל זה אם גדול.

ובליגת האלופות – לא תחזית אלא שאיפה – ריאל מדריד עפה בשמינית גמר כרגיל בעקבות מפגש מרובה שערים נגד יונייטד (עם שלושה פנדלים לא מוצדקים שנשרקים לטובת רונלדו). ברצלונה מחזירה טובה ליונייטד בהשפלה של ליברפול ברבע גמר עם שלישייה של איברהימוביץ' באנפילד.

שלו, (רומא, עכשיו בארץ הקודש) 4 באוגוסט 2009

הבנתי

אריאל 4 באוגוסט 2009

הממ, רונן, הדחקה, הדחקה, תזכיר לי מה זה?
הא, בעצם אני יודע מה זה הדחקה. נגיד, 4-1?

אביעד 4 באוגוסט 2009

אריאל. זה סוג של הדחקה. עוד סוג יהיה… הממ.. "20 שנה בלי אליפות"?

גמאני 4 באוגוסט 2009

איך היה אוברטן במשחקי ההכנה?

גמאני 4 באוגוסט 2009

הדחקה-"ניצחנו 4-1 ולא זכינו באף תואר כלומר הייתה לנו עונה מדהימה"

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

אריאל – כן,כן… זה היה בשבוע בו זכיתם באליפות המוסרית או בשבוע בו הוכתרתם הקבוצה הטובה באירופה? ביחד עם עליה לגביע אירופה זה לא סוג של טרבל?

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

גמאני – אוברטן עוד לא שיחק בגלל פציעה

Yair 4 באוגוסט 2009

רונן, לא לזלזל בליברפול, בכל זאת – Champions of Christmas.

אריאל 4 באוגוסט 2009

דווקא אני חשבתי יותר בכיוון – השחקן היחיד שהיה שווה משהו אצלנו הלך אבל אנחנו משכנעים את עצמנו שווין רוני יכול להיות עמוד התווך של הקבוצה, שמייקל אואן יישאר בריא ושברבטוב יהפוך פתאום לשחקן.

old timer 4 באוגוסט 2009

The "temporary weakness" theory does not explain the six points won against ManU. As to Arsenal, while they may have finished above liverpool in four of the last five years, they never crossed that 83 point mark so in order to pass liverpool (all other variables being the same) they will have to recreate their form from six years ago. I just don't see that happen. So, Arsenal being temporarily weak cannot explain it. Chelsea, however, is a different story, but even with Chelsea while your analysis was true, it missed the more significant conclusion. Chelsea's temporary weakness allowed ManU to steal three titles. With basic managerial stability at the bridge neither ManU nor liverpool would have had a chance. The fact that City is becoming the next Chelsea is bad news for ManU, more than anyone else. They may win a title every once in a while but its two decades of dominance are over.

אביעד 4 באוגוסט 2009

אריאל, לא משהו דומה יותר ל"כשקבוצה אחרת מחזיקה שחקן בכוח אז היא מביישת את הסמל, כשאנחנו עושים את זה מדובר בצדק"?
או אולי משהו בסגנון "אנחנו חושבים שלאלופה יש רק שחקן ששווה משהו ובכ"ז לא הצלחנו לקחת לה את האליפות עם הסגל המדהים שלנו"?

אביעד 4 באוגוסט 2009

אולד טיימר, אם נתייחס לשנייה לשני הנצחונות על יונייטד כאל מקריות מוחלטת (הנחה לא בהכרח נכונה אם כי בהחלט סבירה) אז גם ליברפול לא הייתה חוצה את קו 83 הנק'.
ובאשר לצ'לסי, ייתכן שאתה צודק. אבל לאחר 6 שנות בעלותו של אברמוביץ', להסיק שהשנתיים בהן הם לקחו אליפות הן הסטנדרט ושאר האליפויות היו "theirs to lose" זה קצת מוגזם.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

אריאל – אל תאבד תקווה! אם לא למדת מהעזיבה של קנטונה, שמייכל, בקהאם, קין, ואן ניסטלרוי ורונאלדו. אולי תלמד כשמאקדה יעזוב עוד 7-8 שנים.

נוסטלגי 4 באוגוסט 2009

מה עם איזה פוסט אודות קאנטונה לרגל יציאת סרטו החדש???

1966 was a great year for english football
eric cantona was born!!!!

Old timer 4 באוגוסט 2009

Aviad

The reason I'm saying this is statitsic. United never won the points Chelsea won when Roman's head was screwed together. When United won it was superbly managed, while Chelsea was a managerial mess. Cleaning up the managerial act, putting a top football person in place and giving him time to work is (despite everything)relatively an easy thing to do. Crossing the 90 point mark without the privilege of having the best player in the world in your team, when your other competitors are at the top of their game, is something that United never did. It is a much bigger task that what Chelsea and City are facing.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

נוסטלגי – הייתי מאד שמח. אבל אין לי שום רצון לדון בבמאי אנטישמי שחוסם בגופו סרטים ישראלים מלהופיע בפסטיבלים. בקנטונה עוד נדון עם השנים כהנה וכהנה

אריאל 4 באוגוסט 2009

"אם נתייחס לשנייה לשני הנצחונות על יונייטד כאל מקריות מוחלטת" – I rest my case

רועי מ(זה שבא קודם) 4 באוגוסט 2009

רונן
הרסת לי את ההימור
אבל בכל מקרה הייתי עדיין מתקשה לתת הימור כי למרות זה שריאל מדריד רוצה את צ'אבי הגדול וגם זה שהוא רוצה לעזוב זה עוד לא אומר שזה יקרה. הם יצטרכו בשביל זה לשלם מה שהם לא רוצים.
אם הוא נשאר והוא יתן עונה גדולה הוא חייב בשביל דרום אפריקה. אנחנו בהחלט במקום לזכות. מצד שני אם יעזוב תלוי מי יגיע.
אני מקווה שיונייטד יקחו מקום שני אחד מתחתנו רק שלא יאמרו שהייתה להם עונה בינונית. זה צריך להיות מתוק בכלל מקרה אבל גם כואב יותר לורודים.

Old timer 4 באוגוסט 2009

Aviad

I saw your comment to Ariel and I'm confused. Wasn't the perception last year that but for two (maybe three) players no Liverpool player is worthy of a ManU jersey?

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

אולד טיימר – בתקופת מוריניו לא הייתה שום בעיה בניהול של צ'לסי. אדם אחד קבע את כל ענייני הקבוצה הראשונה.

אריאל – בהגדרת המטרות של מנצ'סטר יונייטד לא כתוב "אליפות ושני ניצחונות על ליברפול". אני מבין את הבלבול – כי בדרך כלל זה באמת המצב – אבל המטרה עצמה היא "אליפות ונחמד אם מנצחים את ליברפול".

אריאל 4 באוגוסט 2009

רונן – באף אחד מהם מנצ'סטר לא היתה תלויה כמו שהיא היתה תלויה ברונאלדו. למעשה, אף אחד מהם לא היה השחקן הטוב בעולם בזמנו, אולי אחד או שניים מהם (אני מניח שקנטונה ו-ואן ניסטלרוי) היו מהחמישה הטובים בעולם באותו זמן.

כשירות לציבור, הנה הגדרה מויקיפדיה:
הדחקה היא מנגנון הגנה נפשי שעליו מצביעה הפסיכולוגיה כאחראי לסילוקם של זיכרונות, רגשות, דחפים או מחשבות מן המודע אל התת מודע בשל איומם על האני (האגו).

ההדחקה היא מנגנון חזק ויעיל מאוד, המאפשר לשלוט בדחפים חזקים שמנגנוני הגנה אחרים אינם מצליחים לשלוט בהם. הדחקה נעשית באופן חד-פעמי, אך בהמשך ישנה השקעה מתמדת של אנרגיה נפשית הנדרשת לשמירת התכנים במצבם המודחק, כיוון שהם ממשיכים לפעול בלא-מודע. רמז לקיומם של חוויות, רגשות, ומחשבות מודחקות אלו ניתן לגלות באמצעות חלומות, פליטות פה ופליטות קולמוס. הדחקה היא מנגנון יעיל אך מסוכן, שכן הניתוק מן האני של חלקים שלמים מחיי הנפש, הרגש והיצר עלול לפגוע קשה בשלומה של האישיות ולהוות בסיס ליצירת מחלות נפש והגבלה בתפיסת המציאות.

אני במקומכם הייתי מתחיל לדאוג לביטוח הרפואי שלי

אריאל 4 באוגוסט 2009

מה שיפה אצל אוהדי מנצ'סטר זה שאם אתה יודע על איזה כפתורים ללחוץ, אתה תמיד תצליח להדליק אותם. אפילו הבודדים בינהם שיש להם חוש הומור עצמי (נגיד, רונן) באיזשהו שלב יאבדו את זה ויתחילו לענות לך ברצינות.
נו, אוהדי הצלחות, למה אפשר לצפות?

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

אריאל –
איש אינו מתיימר להבין יותר מאוהדי ליברפול בהדחקות באמצעות חלומות.

לגבי מי עזב את מנצ'סטר יונייטד ולמספר האליפויות שליברפול זכתה בהם בעקבות העזיבות הללו – אני מפנה אותך לטקסט המדוייק מאד של עמיחי שלו ביום העזיבה של רונאלדו.

מתוך וויקיפדיה – לקט מטקסטים שונים:

כשני שלישים מאליפויות הפרמייר נלקחו על ידי קבוצות שנוהלו על ידי אלכס פרגוסון.

בבדיקה עם משרדי הליגה התברר כי אליפות הליגה האנגלית לעונת 2009-2010 תוענק לקבוצה שתצבור הכי הרבה נקודות ליגה.

כך שאינני מודאג.

סוס זקן 4 באוגוסט 2009

לאריאל – אם יורשה לי לחלוק על הדיאגנוזה, הפציינט אינו סובל מהדחקה אלא מהכחשה – מנגנון הגנה המאפשר לתוכן לא מודע לעלות למודעות, בתנאי שהוא מלווה בטענה המציינת שהתוכן אינו נכון. הכחשה משמשת הן להתגוננות מפני איומים חיצוניים והן מפני רגשות מכאיבים הנובעים מבפנים.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

סוס זקן. האם הכינוי שלך לא יומרני? כמה זקן אתה כבר יכול להיות אם אתה מאמין שפרגוסון ויונייטד גמורים?
אריאל. הפתרון האמיתי לבעיותיה של ליברפול הוא ביטול חודש מאי.

אריאל 4 באוגוסט 2009

"כך שאינני מודאג" – גם זאת סוג של הכחשה (ותודה על התיקון, סוס זקן). אני לא מכיר אוהד כדורגל שלא מודאג ממצב הקבוצה שלו. אפילו אוהד מכבי תל אביב בכדורסל מודאג כשהקבוצה שלו מובילה ב-40 הפרש במחצית.

סוס זקן 4 באוגוסט 2009

הפציינט השני, אגב, סובל משגעון גדלות – תסמין (סימפטום) או התנהגות אבנורמלית המאופיינת במחשבות שווא על עליונות וכוח רב שיש לאדם. במצב זה האדם מייחס לעצמו תכונות אומניפוטנטיות או גאונות בתחום כלשהו, אשר אינן קיימות בו.

אריאל 4 באוגוסט 2009

סוס זקן – פה אתה טועה באבחנה. אם כבר, מחלת הנפש של אוהדי ליברפול היא מאניה-דיפרסיה..

סוס זקן 4 באוגוסט 2009

למותר לציין שאוהדי קבוצת עילית אמיתית מסויימת (זו שזכתה עד כה 6 פעמים בגביע קטלוניה) יכולים להסתכל בחיוך אירוני ומתוך בריאות נפשית שאין דומה לה בהתקוטטות הילדותית.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

אריאל – רק המאניה היא הפרעה נפשית. הדיפרסיה מוצדקת לגמרי.
סוס זקן – יריבתה העירונית של אספניול בבעיה כלשהי. גם כשהם זוכים בטרבל הם בטוחים שקבוצה קסטיליאנית כלשהי דפקה אותם איכשהו.

סוס זקן 4 באוגוסט 2009

Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you

Old timer 4 באוגוסט 2009

Ronen you are right for two of the three morinho seasons. The ones in which the won the title. I just proves my point.

Aviad:

אם נתייחס לשנייה לשני הנצחונות על יונייטד כאל מקריות מוחלטת

I don't think you can, regadless of whether or not they were completely accidental. Every team, I assume have its shares of chance victories over the course of the season. Over a season it tends to offest itself. I'm pretty sure I can find games in each of Arsenal's season in which they won by accident.

For purposes of our analysis "fuxim nechshavim". You cannot analyze it otherwise.

יואב 4 באוגוסט 2009

אולד טיימר,
הכל יכל להיות נכון מלבד העובדה שצלסי מכניסה שלושה שחקנים לאחד עשרה של יונייטד-לאמפארד, אסיין, דרוגבה(בשלוש שנים האחרונות).אני חושב שלקבוצה שיש לה את רוני, רונאלדו, ריו וידיץ ופרגי, יש את הכי הרבה סיכוי. זה גם הוכח כנכון.
ואלו קבוצות בדיוק היו בשיאן כשהיא לקחה את האליפויות? אלו היו שנתיים בינוניות של חילוף משמרות אצל ארסנל ויונייטד(עזבו-וורון, סתאם, רוד, קינו, רוד, בארטז, בקהאם) וליברפול סתם היתה בינונית כהרגלה בעשורים האחרונים.
רגשי הנחיתות הגלומים ב-"ניצחנו אתכם פעמיים" הן עצומים ומסבים לי עונג רב.איך נפלו גיבורים(קצת כמו מכבי שחוגגת תיקו בדרבי).

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

אולד טיימר – בנוגע לדיון שלך עם אביעד. נדמה לי שאתה מפספס את עניין המזל.
אם יונייטד הייתה מנצחת פעמיים את ליברפול, וזוכה באליפות בהפרש של ארבע נקודות, אפשר היה לדבר על אלמנט של מזל. כי אז מספיק שהייתה טעות בפנדל, או סתם הניצחון היה בניגוד למהלך המשחק, והאליפות הייתה יכולה לעבור מיד ליד.
אז אין פה טענה שליברפול ניצחה בניגוד להתרחשויות בשדה. אבל האליפות הושגה ללא מזל. יונייטד אכן הפסידה לליברפול שני משחקים. וצברה רק נקודה מול ארסנל וארבע מול צ'לסי. אבל היא "יישרה" את הסטטסיטיקה ל85-90 נקודות עם יכולת יציבה.
אם תבדוק במה שתי הקבוצות יכולות לשפר את מעמדן בשנה הקרובה. יונייטד יכולה, ביום טוב, מזל או יכולת, לצבור עד כדי 12 נקודות יותר במאבק הישיר מול ליברפול (לעבור ממינוס שש לפלוס שש). יום טוב, מזל, וחצי מהפער הזה נמחק. לעומת זאת יונייטד הובילה על ליברפול 85-72 בצבירת נקודות מול הקבוצות מחוץ לארבע הראשונות. סטטיסטית זה הרבה יותר קשה למחיקה.

אביעד 4 באוגוסט 2009

אריאל, אני מת על סתירות – אם נגיב לך ברצינות אזי אנחנו נעדרי הומור עצמי, לא נגיב או נגיב בהומור אז אנחנו מזלזלים. בהתאם, אם נגיד משהו רע על ליברפול/סיטי/צ'לסי וכד' אז אנחנו מפחדים, אם לא נגיב או נגיב בהומור אז אנחנו מתנשאים. אז את הטענות שיש לך נגד היונייטד ואוהדיה אתה יכול לאפסן בארון הגביעים באנפילד – נראה לי שנוצר שם המון מקום שלא תכננו שייווצר במהלך 20 השנים האחרונות :)
אולד טיימר, הביטוי "מקריות מוחלטת" מהווה טעות שלי, זו לא הייתה הכוונה שלי. מה שהתכוונתי אליו היה יותר בכיוון של סטייה או חריגה סטטיסטית. כלומר, ליברפול חצתה את קו ה-83 נק' שהזכרת וחלפה על פני ארסנל וצ'לסי רק בעונה בה אירעה לפחות חריגה סטטיסטית בולטת אחת (אתה יכול לבחור אחת מהשתיים – 6 נק' מיונייטד או 14 מ-18 נק' מול יונייטד/ארסנל/צ'לסי). קבוצות טובות מליברפול של שנה שעברה לא השיגו את אחד או אפילו את שני הנתונים הללו. וגם בעונה כזאת ליברפול לא עברה את היונייטד.
לגבי צ'לסי, אתה יכול להסתכל על זה גם אחרת – צ'לסי זכתה באליפות אך ורק בעונות בהן מנצ'סטר הייתה בתהליך בנייה וחילופי דורות (העברת הלפיד לרונאלדו ורוני), ניתן בקלות לומר שצ'לסי חצתה את רף 90 הנק' רק בשנים בהן יריבותיה הגדולות ביותר היו בעיצומו של תהליך בניה מחדש. ברגע שמנצ'סטר התייצבה, היא חלפה על פני צ'לסי. יש כאלה שיטענו זאת גם לגבי ליברפול בעונה האחרונה (אני מבחינתי לא החלטתי סופית בנושא הזה). it's all in the prespective.

Old timer 4 באוגוסט 2009

Lets get it straight. ManU was a worthy champion. It did not win becuase it was lucky. I never said that. What I did say is that the relative weakness of the other teams is not an explanation for Liverpool's season last year becuase of the points' tally. Just as United was a worthy champion, Liverpool was a worthy runner-up. Liverpool's improvement is steady and consistent.

As to the other part of my response, I don't think that Chelsea winning the title with 95 and 91 point as opposed to United's best team ever (according to Fergie) never making it above 90 point is a fact that you can discount. It tells you something about the teams' potential. Fergie is great with making the best of what he has, but if that's true, it also means that there is little he can do better.

I think that Chelsea's room for improvment is the greatest. It will "only" have to do what it already did. Not an easy think to do but something which is clrealy doable. United has nver done that.

Yoav I think that also answers your comment. Even the best United ever did not win 91 point, so the fact that Chelsea was playing a mediocare ManU is irrelevant.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

אולד טיימר – אני שייך לאיזה אולד סקול שמאמין במאמנים. אנצ'לוטי לא הראה שום יציבות כמאמן ליגה בשנים האחרונות. אין לי שום סיבה שהוא יבוא לליגה חדשה וייקח 90 נקודות. זה לא אומר שיונייטד תיקח 90. אבל אני בכלל בספק אם יהיה צורך ביותר מ82-83 נקודות השנה.
מרבים לשאול "מי יבקיע את השערים של רונאלדו". אבל זו לא השאלה הנכונה. מטבע הדברים חלוקה של שערים היא תוצאה של טקטיקה וחלוקת אחריות. צריך לשאול "כמה נקודות רונאלדו הביא שלא היו זוכים בהן בלעדיו". אני חושב שזה משהו כמו 10 נקודות (שזה המון לשחקן יחיד). אם יפסידו את כולן, יהיה קשה לזכות בתואר.
אבל מצד שני ההגנה המחישה שהיא רק צריכה התקפה של 68 שערים בכדי להביא אליפות. אז אם לא תהיה החלשות הגנתית משמעותית יהיה קשה מאד להוציא מיונייטד את התואר.

יואב 4 באוגוסט 2009

אולד טיימר,
כתבת שיונייטד לא חצתה את תשעים הנקודות ללא השחקן הטוב בעולם כשהיריבות בשיאן. עובדתית-היריבות לא היו בשיאן אבל בוודאי שזה לא מוריד מהישגה של צלסי(אגב בטראבל, צלסי וארסנל היו שם עד שלושה מחזורים לסוף כמו גם לפני שנתיים.יונייטד בהחלט לקחה אליפויות מול מקבוצות בכושר מצויין).
יונייטד לקחה תשעים נקודות עם כדורגל פחות מרהיב מהשנתיים שקדמו כך שלא הייתי נכנס לעניין הנקודות מידי. בדינמיקה של עונה, לפעמים אתה יכול להוריד את הרגל מהדוושה ולפעמים לא.
קשה לי לראות את אותה צלסי משחזרת את מספר הנקודות שלה באליפויות רק! כי קוראים לה צלסי. שחקנים מתבגרים, חלקם עזבו, חלקם רק נרכשו.בדיוק כמו שאני לא מצפה שארסנל תעבור עונה ללא הפסד רק כי פעם היא עשתה את זה.

אביעד 4 באוגוסט 2009

אולד טיימר, אתה לא יכול להתעלם במשוואת צ'לסי שלך מיכולתה של שאר הליגה. מצב בו צ'לסי השיגה 95 נק' בשנים בו היו מולה 3 קבוצות צמרת נוספות, כולן רחוק משיאן/בבנייה מחדש אינו זהה למצב בו יש מולה כעת 3 קבוצות צמרת, עוד אחת ששואפת להיות כזאת ועוד שתיים שמזנבות בצמרת.
לגבי מנצ'סטר וליברפול – האחת אלופה ראויה והשנייה סגנית ראויה. אין ספק. השאלה היא מה מהדברים שהפכו אותן לראויות למקומן בשנה שעברה ניתן לשחזר, מה יתדרדר ומה ניתן לשפר.

גמאני 4 באוגוסט 2009

אולד טיימר-Fergie is great with making the best of what he has, but if that's true, it also means that there is little he can do better
אל תשכח שיש שחקנים מסויימים שהיכולת שלהם משתנה בשנה מסויימת יחסית לשנה שעברה.אם מסתכלים על הדברים הצורה חיובית ואופטימית אפשר לומר ששחקנים צעירים יעשו קפיצת מדרגה-מה שאומר שלפרגי יהיה יותר עם מה לעבוד לעומת השנה שעברה
אגב לא חסרים כאלה-אנדרסון ונאני,שהבנתי שתורגל באופן קבוע במשחקי הכנה,אוואנס והפרחים היותר צעירים וולבק מאקדה טוסיץ' וגיבסון שלא לדבר על האחים דה סילבה
חוץ מזה וולנסיה
מה גם שכנראה ששיטת המשחק תשתנה אז מה שאפשר להוציא משתנה-לא נהייה יותר או פחות טוב,פשוט משתנה

Old timer 4 באוגוסט 2009

You are right and in that regard my argument was a long term one. I did not say that ManU will not win a title every now and then, but that it will not be as dominant as it was in the last two decades. With respect to next year, I think that team with the best chance is the team that undergoes the least amount of changes. With all due respect to Xabi, Ronaldo's absence should make a greater impact. It should also impact the willingness of other team to try to beat United (instead of spending half their energy to take Ronaldo out of the game( and I expect United's defense to face more pressure than it faced last year playing against teams that didn't even tried to beat them. I'm sure United will overcome Ronaldo's absence but not necessarily this season.

Next year, particularily if all you will need to win is 82-83 points, United is anything but a sure winner.

ראשיד 4 באוגוסט 2009

רונן, אתה קטלני היום :)

מאיר המקורי 4 באוגוסט 2009

רונן – אם אני לא טועה, חלון ההעברות מסתיים בחצות ביום האחרון של אוגוסט, שזה אחרי ארבעה מחזורים. אז מתי אתה רוצה לערוך את פוסט ההימורים – רגע לפני שריקת הפתיחה? רגע אחרי סגירת החלון?
דעתי היא – עכשיו זמן טוב כמו כל זמן.

רונן דורפן 4 באוגוסט 2009

מאיר – זה יהיה יומיים-שלושה לפני פתיחת הליגה. אמנם חלון ההעברות משמעותי – אבל לא הגיוני לתת לקבוצות לשחק כמה משחקים. גם יש קוראים שחוזרים לבלוג רק לפני הכדורגל האנגלי. אז הם לא ישימו לב לדיון האחרון.
ההימורים מושעים וייערכו ביום רביעי לפני פתיחת הליגה האנגלית.

אביעד 5 באוגוסט 2009

רונאלדו היה יותר משמעותי ליונייטד משאלונסו לליברפול. אבל בעוד לפרגוסון הייתה ככל הנראה שנה שלמה לחשוב על איך הוא מתמודד עם העזיבה של רונאלדו ואת כל משחקי ההכנה בשביל לתרגל את הקבוצה, את השינוי בטקטיקה ואת החיבור עם השחקנים החדשים, לליברפול עדיין אין מחליף לאלונסו (שהיה מאוד משמעותי בהצלחה של שנה שעברה) וגם בהנחה שאחד כזה יבוא בימים הקרובים, עדיין הוא יצטרך להסתגל לקבוצה (והקבוצה אליו) ואולי גם לכדורגל האנגלי ורוב ההרצה הזאת תעשה בתוך העונה עצמה ולא בהכנות לה.
כמו כן, מעניין אם סוסיאדד תנסה לקחת נתח מסכום ההעברה. סעיף ה 20% ממכירה עתידית שנכלל בהסכם הרכישה של אלונסו בידי ליברפול אמנם תם באמצע יולי, אבל בהתחשב בעובדה שהסעיף היה תקף לארבע שנים ואלונסו נמכר שבועיים לאחר שהוא פג ועוד לקבוצה שרצתה את אלונסו וניהלה מו"מ לגביו מזה חודש לפחות, הרי שלא בלתי סביר להניח שהבאסקים יעלו דרישה (או אף תביעה) בנושא. 6 מיליון יורו לא הולכים ברגל…

S&M 6 באוגוסט 2009

אם השיחים היו קוראים את הפוסט הזה, ואם הוא יכול להיחשב כפוסט שמייצג את הלך הרוח אצל אוהדי יונייטד, הם היו מחככים ידיים בהנאה – אוהדי יונייטד בפאניקה.

אני לא מבין מאיפה הגיעה הפאניקה הזו. כאילו שאם הם ישפכו כסף על שחקני דרג שני, הם יגיעו למשהו. הם לא יגיעו לכלום. במחזור 10 יוז כבר יהיה מובטל.

Comments closed