היום סוף סוף…. זה לא באמת התחיל

הייתה מחצית ראשונה טובה מאד לשלב הזה של העונה והיכולת של נאני היא חדשות טובות. אבל אני קצת סקפטי לגבי העובדה שהנעת הכדור נראתה כל כך טובה. רוני וברבטוב הם קומפיוטרים שרואים טוב מאד מה קורה במגרש ואם שניהם במגרש ביחד יונייטד תמיד תניע כדור מצויין וחכם. אבל הם צריכים להוכיח שזה לא בא על חשבון המחץ ברחבה.

בקבוצה כמו יונייטד צריך לשחק השוער שמטפל טוב יותר בכדור ברגליים. אלו היו החדשות הרעות באמת היחידות מהמשחק הזה.

חוץ מזה ראיתי בפאב מישהו שלבש חולצת שוער של יונייטד. נדמה לי שזו הפעם הראשונה בחיים שראיתי מבוגר, לא ילד, לבוש בחולצת שוער של קבוצה.

וזה מה שכתבתי לפני המשחק:

טוב, יש לנו היום בעצם מין פתיחת עונה כזו. אבל מהנסיון האישי אני חושב שהמפעל שאני ממשיך לקרוא לו מגן הצדקה, בעצם הופך את הימים האחרונים לציפיה לעונה למעיקים עוד יותר. מדובר במין טיזינג בלתי נסבל. עשרות אלפי צופים, הרכבים נורמלים, הקבוצות על המגרש זכו בתארים משמעותיים, אבל על מי אנחנו עובדים?

אני אפילו לא יודע מה להסיק מהחלטות ההרכב של היום. האם פוסטר הוא המספר 2 ושוער העתיד באופן סופי? נדמה לי שכן. האם נאני ופארק הם הקיצונים הפותחים של יונייטד במשחקים הגדולים יותר? נדמה לי שלא. האם גיגס וסקולס הם באופן עקרוני מחליפים? נדמה לי שכן. התחושה שלי שקאריק, אנדרסון ופלטשר ייאבקו על העמדות בהרכב אבל יתומרנו בין המגרש ליציע. תחושה אחרת שלי היא שהצעיר הראשון שיקבל דקות משמעותיות הוא לאו דווקא מאקדה אלא דארן גיבסון.

אבל השאלה העיקרית היא ברבטוב. היום הוא פותח עם רוני. מבחינת הגיל, המזג, הציפיות אואן הוא סופר-סאב אידיאלי. אבל אואן-רוני נראה לי שילוב חלוצים טבעי יותר מברבטוב-רוני. מעניין איך הדבר הזה יתפתח. וכאמור, היום לא נקבל תשובה אמיתית לעניין! סתם עוד תחושות לא מבוססות! כי זה רק מגן הצדקה המעצבן.
*
משהו שאני מבקש לפתיחת העונה הזו. מנצ'סטר יונייטד מאד יקרה ללבי ולכן תופסת מקום מאד מרכזי בבלוג הזה. ומטבע הדברים הדיון בה – בעדה או נגדה – הוא אינטנסיבי. ולכן, למרות שאין לי בעיה עם "אוף טופיק" אנא השתדלו להגביל את הדיון ביונייטד, ליגה אנגלית וכיוצא באלו בפוסטים שעוסקים בה או בכדורגל אנגלי ואירופי. כשיש משחקים אז לרוב יש שני משחקים בשבוע – ואיש לא ייפגע מכך.

ספורטאים - צאו מהארון בבקשה!
חושו יהודים.... בקשת עזרה במחקר. וגם ספר מתנה!

No Comments

קורא אדוק 9 באוגוסט 2009

ראשון!!!!

עוד עונה של הבלוג העברי הכי טוב ברשת

רונן שלא תעז להפסיק!!! אי-פעם!!!
וכן זה איום,שלא תגלה ראש של סוס מת במיטה בהונגריה…:)

חברי הטוב משכבר הימים 9 באוגוסט 2009

טוב, בינתיים זה נראה טוב. אף אחד לא לוקח על עצמו את הקבוצה, אבל המכונה עובדת. פוסטר קצת מפוזר. גלורי!!!

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

חכמה גדולה להתנבא אחרי 40 דקות, אבל אם ככה יונייטד נראית מול אחת היריבות העיקריות שלה, ביום הראשון של העונה, אז אולי באמת אפשר להסתדר יופי בלי רונאלדו. אני מרוצה.

Yair 9 באוגוסט 2009

לא רק שזו לא חוכמה גדולה, זה פשוט אסור, אני לא זוכר אם זה רשום בתנ"ך או במשנה אבל פשוט אסור להתייחס למגן הקהילה/צדקה כלמשחק רשמי או ככזה שאומר משהו על העונה שבאה אחריו, ובמצבים מסויימים זה אפילו מביא מזל רע.

אני גם אשמח אם יירגעו שם עם הכדורים אחורה לפוסטר, זה לא ואן דר סאר חברים!!

יוסי מזרחי 9 באוגוסט 2009

מחצית,
מעודד ומלא תקוות.

יוסי מזרחי 9 באוגוסט 2009

חלק ב' של הדברים-הגיע הזמן להודעה כז.

דולב 9 באוגוסט 2009

אחלה שער ויופי של תנועה במגרש.
עד כה זה נראה טוב וכל ההרכב משנה שעברה, כאילו בא לומר שהם הביאו את ההישג ולכן הרוויחו את הזכות לפתוח. או שלא.

עוז 9 באוגוסט 2009

כוחה של שושלת. גם אם יונייטד תנושל מתוארה העונה (אם היתה מועמדת לעשות את זה היא כנראה היתה מצליחה, אבל אף אחת עדיין לא הרימה את ראשה) היא תעשה את זה בכבוד. אני עדיין מהמר על המקום הרביעי ליונייטד, אבל מכין גם את הכובע כי הרבה דברים יצטרכו לקרות בשביל שתגיע עד לשם.

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

יאיר,
אני דווקא אופטימיסט חסר תקנה (עד שזה מגיע לפנדלים). צר לי, אני לא יכול שלא להתייחס אל המשחק הזה כאל משחק רשמי. כמו שרונן ציין, הקבוצות עולות בהרכבים חזקים. זה לא האאודי-קאפ. ובטח שזו לא אליפות העולם לקבוצות. זה משחק אמיתי על תואר אמיתי.

Yair 9 באוגוסט 2009

דולב, חוץ מההשמטה של ולנסיה שיכולה אולי, בנסיבות מרחיקות לכת, להחשב מפתיעה, לא ציפיתי שיהיו שחקנים בהרכב שלא היו בשנה שעברה (נשאר רק אואן בעצם לא?).
מה שכן, רונאלדו אפילו לא בסגל, כאילו בא לומר, מספיק עם השמועות על מעבר לריאל או שלא תשחק.

א. 9 באוגוסט 2009

את יונייטד של העונה יהיה קל יותר לאהוב.
גם משום שהיא מתחילה את העונה במובן מסוים כאנדרדוג ובעיקר בגלל שהאיש שיצר כל כך הרבה אנטגוניזם (כולל בקרב אוהדי יונייטד) איננו.
אין יותר צילומי תקריב של פניו בשלל הבעות,אין צלילות,אין נפילות תאטרליות,אין את "אני ואני ואני".
הקישור של יונייטד נותר אפרורי באופן יוצא דופן לקבוצה בסדר גודל שכזה ועוד יגיעו ימים בהם לחץ של היריב יותיר את פלטשר וקאריק ופארק חסרי אונים אבל מנגד יונייטד תהיה קבוצה ורוני יהיה מנהיגה.
לא ברור איך וינסנט אניימה שהוא שוער הרבה הרבה הרבה יותר טוב מפוסטר תקוע בהפועל ופוסטר הוא השוער השני או השלישי ובעיקר המביך של יונייטד.

Yair 9 באוגוסט 2009

רועי גם אני אופטימיסט, פשוט כי האופציה האחרת מדכאת אותי… תשאל את כל מכריי, אני מדבר על יונייטד שמשחקת יותר קבוצתי וביותר כיף מהיום שרונאלדו עזב, שלא לדבר על זה שהרבה יותר כיף לקלל שחקנים שצוללים עכשיו.

אני רק אומר שהמשחק הזה לא קובע הרבה לגבי יחסי הכוחות בין שתי הקבוצות.

דוד מירושלים 9 באוגוסט 2009

יאיר, אם אני לא טועה זה במשנה.

Yair 9 באוגוסט 2009

א. ההשוואה שעשית פה בין השוערים אומרת יותר עליך מאשר על שניהם, אתה לא מפרשן/משדר בצ'ארלטון במקרה נכון? כי זה בדיוק הסגנון שם…

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

יאיר,
לעניין תגובה 10 והמלפפונים – LOL.
לעניין תגובה 12 (וגם לעניין מה שא' אומר בתגובה 11) – למה הוא היה צריך לעזוב כדי שנקלל שחקנים שצוללים? אפשר היה לקלל אותו. תשאל את כל מכריי ואת אשתי, אני מקלל אותו כבר שלוש עונות. עם כל ההערכה המקצועית, איך אפשר לסבול את האיש?

יואב 9 באוגוסט 2009

לכן אניימה משחק מול ארבעת אלפים צופים. זה הגיוני לגמרי. לשחק מול החלוצים הנפלאים של ליגת העל, זאת אינדיקציה מצויינת. אניימה שוער מצויין אגב.

Yair 9 באוגוסט 2009

לא מקללים שחקנים שלובשים את החולצה רועי, לפחות לא בציבור, אבל זה בהחלט היה מביך לפעמים.
אני לא מתבייש להודות שאהבתי אותו, אם כי פחות אחרי הקיץ הקודם.

Yair 9 באוגוסט 2009

טוב פוסטר לא עוזר למאבק הצודק למענו בבלוג… אבל אני עדיין עומד מאחורי דבריי.

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

מקללים, יאיר, מקללים חופשי. חסינות זה לח"כים, לא לשחקני כדורגל. נכון, אני לא אחבר שירים בגנותו ולא אצעק בוז כשהוא מקבל את הכדור, אבל כל פעם שהוא צולל, ייפלט לי איזה גידוף.

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

מה קרה לנאני? השידור שאני רואה הוא, משום מה, בטורקית.

אביעד 9 באוגוסט 2009

א. השער נראה לטעמי כמו עבירה על פוסטר.
ב. מי שראה את המשחק מול ולנסיה ביום רביעי יכול להבין טוב מאוד למה אנטוניו ולנסיה בחוץ היום. הוא פשוט עדיין לא בכושר ל-90 דקות ובטח שלא בכושר ל-2 משחקים בשבוע. צריך לזכור שבגלל ענייני אשרת עבודה הוא התחיל את העונה מאוחר יותר מהשאר וייקח לו עוד שבוע שבועיים להיכנס לכושר משחק מלא.

Yair 9 באוגוסט 2009

רועי, כנראה נפצע בכתף לפי החבישה העצמית, לא אמרו בדיוק מה…

אביעד 9 באוגוסט 2009

ג. בקבוצה פוסט רונאלדו, כאשר כל הווינגרים בסגל עושים הגנה (טוב יותר או פחות), אני לא כ"כ בטוח שיש מקום לג'י סון פארק. הוא נוראי!

Yair 9 באוגוסט 2009

וואו, צ'לסי ממש מתעלה על עצמה כאן, איזו קבוצה דוחה.
כריס פוי גם בכושר שיא.

אביעד 9 באוגוסט 2009

יאיר, כושר שיא לא מתחיל אפילו לתאר את זה. העיקר שאברה קיבל צהוב.

סמוראי 9 באוגוסט 2009

אני לא מכיר ממש את פוסטר וגם לא יודע מה קורה איתו במשחק היום, אבל כבר הרבה זמן קשה לי להבין מדוע יושבי הבלוג מתייחסים לבן פוסטר כ"שוער העתיד" של היונייטד, ונדמה שבאופן כללי ישנה התייחסות אליו באנגליה בתור שוער העתיד של הנבחרת.

מדובר בשוער בן 26 עם ניסיון של עונה אחת בפריימר ליג (מקום אחרון בווטפורד). בגילם של ריינה וצ'ך, לא ילד בן 20. ואני לא צריך להזכיר מה עשה השוער הנוכחי של היונייטד עד גיל 26…

Mr. Kate 9 באוגוסט 2009

שעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעער.
גול יפה מאוד. מסירה גאונית של גיגס בין כל האוסף הכחול הזה. מאוד טוב לרוני, מאוד טוב. בדיוק חשבתי שהמפעל הזה הוא מפעל לחלוצים.
אבל רואים שאואן צריך עדיין שיפצור. בשיאו הוא היה מתחמק מהתיקול של קראבליו אל עבר השער.

אביעד 9 באוגוסט 2009

כשהשופט דפוק, אז עד הסוף…

Yair 9 באוגוסט 2009

טוב זה היה סיום נאה.
סמוראי, יכול להיות שתרצה לבדוק מה ואיפה עשה ואן דר סאר בין העונה ההיא באיאקס לבין ההגעה ביונייטד.
ואיך דיברו עליו לפני שפרגי הימר עליו.
בן פוסטר הוא שוער מצויין, ברמה של שוער ראשון במנצ'סטר יונייטד? הזמן יגיד.

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

שער יפה. ואני אסתפק בזה, כדי לא להעלות ליאיר את לחץ הדם :)

Yair 9 באוגוסט 2009

רועי מבחינתי 2-2 זה מצויין, הצדק נעשה.
לא ממש אכפת לי מה יקרה בפנדלים עכשיו, רק כלכך רציתי שצ'לסי לא ינצחו בגלל הגול ההוא.

אביעד 9 באוגוסט 2009

סמוראי, אל תשכח שבן פוסטר הגיע ליונייטד כשואן דר סאר עדיין שם (אף אחד מאלו שהזכרת לא היה צריך להילחם על מקומו בגיל 23-24 מול שוער בכזו רמה) ושהוא איבד קרוב לשנתיים מתוך הארבע האחרונות (במצטבר), מלבד פציעות. אחרי העונה בווטפורד, היו לפחות 4-5 קבוצות פרמייר ליג שרצו לקחת אותו בהשאלה כשוער ראשון, אבל הוא נפצע בברך ונעדר כמעט כל העונה. גם בעונה האחרונה הוא פספס חצי עונה בגלל 2 פציעות.
אגב, בעונה ההיא בווטפורד הוא היה אחד השוערים הטובים בליגה ובהיות קבוצתו מקום אחרון, הוא נאלץ להראות את כישוריו פעמים רבות.
אגב, אני חושב שכרגע בהיעדרו של ואן דר סאר, מנצ'סטר היא בטח היחידה בליגה ששני השוערים הראשונים שלה ספגו שער משוער הקבוצה היריבה בבעיטה של 80+ מ'. לפוסטר זה קרה בווטפורד (מול טוטנהאם) ולקושצ'אק זה קרה בנבחרת פולין (מול קולומביה נדמה לי).

Yair 9 באוגוסט 2009

מזל טוב למחזיקת מגן הקהילה לשנת 2009…

ראינו מקבץ פנדלים מזעזע במיוחד מצד היונייטד בשבועיים האחרונים, כנראה שאת המזל שלנו בדו קרב מהנקודה הלבנה גמרנו בערב ההוא במוסקבה.

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

אני מבין שבין הדברים שיונייטד רוצה להראות שהיא יכולה לעשות בלי רונאלדו זה גם לזלזל בפנדלים. הבעיטות של גיגס ואברה היו מבישות.

ניר 9 באוגוסט 2009

עכשיו צ'לסי נזכרו לנצח את מנצ'סטר בפנדלים…(בטח שרף בטוח שהפעם הם ניצחו כי גרנט לא מאמן אותם)

אביעד 9 באוגוסט 2009

מזל טוב לצ'לסי.
אנחנו צריכים (1) אימונים בפנדלים ו(2) להרחיק את אברה מהנקודה הלבנה מהר ורחוק ככל האפשר.

א. 9 באוגוסט 2009

המסקנה מהמשחק : צ'לסי טובה ובעיקר חזקה מיונייטד

סימנטוב 9 באוגוסט 2009

מה זה היה הפנדל של אברה?

Yair 9 באוגוסט 2009

א. מחזק את דבריך ואפילו מוסיף, שמהמשחק של היום אפשר בקלות להסיק שיונייטד תתחרה על המקום ה5 מול הסיטי.

Mr. Kate 9 באוגוסט 2009

גם צ'לסי מנצחים. גם רוני כובש. איזה יום שמח לי היום… אהבתי את המחווה הקטנה של דקו עבור סלומון קאלו בסוף. ואיזה פנדל הוא בעט, פנדל של ווינר. לעומת אברה שבעט בשביל ללכת כבר הביתה. האם אתם מכירים עוד מפעלים בהם קופצים עלה הארכה ועוברים ישר לפנדלים?

Yair 9 באוגוסט 2009

מר קייט – במשחקי ידידות…

מש"ל.

א. 9 באוגוסט 2009

Yair –
הנה השוואה אחרת שפחות תרגיז אותך :
אניימה באופן ברור טוב מדודו אוואט אבל זה משחק בליגה הספרדית ואניימה עדיין (והדגש על עדיין) משחק בליגת העל.

אריאל 9 באוגוסט 2009

מנצ'סטר לא משהו.
לדעתי הגול של רוני היה בנבדל (קטן מאוד אבל נבדל).
הטענות של מנצ'סטר על הגול בזמן שאברה היה פצוע לא מוצדקות כי גם הם התקיפו כשהוא שכב על הדשא.
cmon arsenal

Yair 9 באוגוסט 2009

אז בוא וספר לי למה אניימה, המכונה יאשין השחור, עדיין משחק בליגת העל בעוד דודו אוואט כבר כמה שנים משחק בספרד?

לא שאני חושב שאתה טועה, פשוט לא אכפת לי מספיק בכדי להביע דעה.

ויכסלפיש 9 באוגוסט 2009

פוסטר? מקסימום נער פוסטר

עוד לא הבנתי מה גורם לשחקנים לבעוט פנדל שטוח כשברור שהסיכוי שחצי גובה או חזק וגבוה ייכנס גבוה בהרבה, פאננקה 76' יש רק אחד.

אביעד 9 באוגוסט 2009

אריאל, אסור לשופט לתת למשחק לרוץ אחרי פגיעת ראש. מדובר בשופט ש-5 דקות לפני כן עצר התקפה של היונייטד בגלל שבאלאק נפגע בצלעות תוך כדי ביצוע עבירה על אברה, ולקינוח לא שרק לעבירה (אלא הורה לצ'לס להחזיר את הכדור ליונייטד, בו הו) ואפילו לא חייב את באלאק לצאת. אז אחרי כל אלה, לתת לצ'לסי לצאת למתפרצת כזאת, זו שגיאה חמורה בלי קשר למה היונייטד עשתה. אתה רשאי להוסיף לזה את הצהוב שאברה קיבל על תיקול נקי על באלאק.
לגבי ה"לא משהו", זה עדיין טוב יותר מאיך שאליברפול והסיטי נראו במשחקי הידידות שלהן (את ארסנל לא ראיתי).
לגבי הגול של רוני, אני חושב שאתה צודק והוא היה באופסייד.

טל 9 באוגוסט 2009

סיכום המשחק: ליונייטד בהחלט יש קבוצה אבל אין כל כך שחקנים.

אם מהחומר הזה פרגוסון יצליח לייצר אליפות, צריך להעביר את יונייטד לליגה הספרדית.

יוסי מזרחי 9 באוגוסט 2009

מה שמרגיז במופע של כריס פוי (וואלה פוי) הוא שהמרפק המכוון של הגרמני(והאסוציאציה במקום) היה מול עיניו. הוא ראה ולא הגיב ועל רקע הקמפיין "רספקט לשופטים" שהוא אחד המובילים שלו, זה היה פשע.זה היה לא ספורטיבי וזה ירדוף אותו גם הלאה.
מעבר לכך, היתה הופעה לא רעה שלנו,ואם זו צלסי החזקה בהרכב מלא, יש לי מעט פחות דאגות להמשך העונה.
פארק- לא מתאים ובודאי לא להרכב ראשון כאשר אין שחקן שנותן נוכחות של שניים,כמו מספר 7 של העונה שעברה.
פלטשר בהופעה יפה ועם פוסטר נצטרך קצת סבלנות והיא להערכתי תשתלם.

יואב 9 באוגוסט 2009

ראיתי רק את המחצית הראשונה ומאד נהנתי. גם נגד ולנסיה וגם היום, יונייטד יוצרת מצבים, דינמית, קבוצתית מאד. ימים מוקדמים אבל מעודדים. בקשר לפוסטר, אם פרגי רואה בו פוטינציאל לאפודה מספר אחד ביונייטד, אז אני בטח אתן לו את הזמן הדרוש. המחיר על אניימה לא אמור להרתיע רוכשים מהדרג השני. בנתיים זה לא קורה.

אביאל 9 באוגוסט 2009

Yair – יש לכם צוללן ישן/חדש בקבוצה וגם הוא פורטוגלי שמשחק באגף.

אביעד – די להתבכיין יש עשרות משחקי בהיסטוריה של יונייטד שעשיתם דברים לא פחות ספורטיביים, זכורה לי איזה בעיטת עונשין בשמינית או רבע גמר ליגת האלופות לפני שנתיים מול אחת הצרפתיות ואם תראה את ההילוך החוזר של באלאק ואברה, תשים לב שאכן היתה עבירה אבל באלאק דחף אותו ואברה יש תפס את הראש כדי שזה יראה הרבה יותר חמור והיי אתם כבשתם היום בנבדל ועוד בדקה ה90 ולפני פנדלים, זה דווקא אמור היה לתת לכם פוש חזק יותר בפנדלים.

אני קצת מתחיל לפחד מאנצ'לוטי, למה איבנוביץ' פתח ? ועוד מול שחקנים מהירים באגף שמאל כמו נאני ואברה הם פשוט עשו לו קרקס והוא בכלל לא מגן ימני.

ואם כבר נחישות אז היום קראו לה קרבליו.

בכל מקרה מחמאה ליונייטד – אם היינו מעמידים בכמעט כל עמדה שחקן מול שחקן מול צ'לסי, צ'לסי היתה כמעט מתעלה או שווה ברמה ואכן קישור אפור מאוד של פלטשר וקאריק והנחישות האדירה של פארק פשוט עושים את זה, הבעיה תיהיה כאשר תתחרו מול קבוצה יותר מתגוננת ותצטרכו יותר יצירתיות אז מול האל/וויגאן ודומותיה יהיה המבחן הגדול שלכם.

בכל מקרה איזה כייף להתחיל את העונה עם נצחון על היונייטד.

אביאל 9 באוגוסט 2009

ובראבטוב בהחלט נראה טוב.

יוסי מזרחי – דווקא לפארק היתה מחצית ראשונה טובה מאוד לדעתי, בשנייה פחות או יותר כמו כל היונייטד הוא היה פחות טוב ולא צריך להגזים איתו.

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

אכן, מעודד. נדמה לי שבשנים האחרונות לקח ליונייטד כמה מחזורים טובים להיכנס לפורמה. אם אני לא טועה, עונת 2007-08 היתה עם הפתיחה הגרועה ביותר של יונייטד בכך-וכך שנים. כלומר, יונייטד היא לא קבוצה של אוגוסט-ספטמבר-אוקטובר. כלומר, מה שראינו היום זה יונייטד שלפני השיפור הגדול. כלומר, הכל, פלוס-מינוס, בסדר. חוץ מעניין הפנדלים. זה היה

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

סליחה, אנטר מוקדם. "זה היה מביש". זהו. סיימתי.

רועי שבא אחר-כך 9 באוגוסט 2009

רונן,
כשחיפשנו לפני כמה חודשים חולצת יונייטד לאשתי היא התעקשה על ואן-דר-סאר. לא מצאנו, אז קנינו לה רוני, אבל בכל זאת.

אביעד 9 באוגוסט 2009

אביאל, מה הקשר בין המשחק מול ליל בצ'מפיונס לפני כמעט 3 שנים לבין המשחק היום? תיכף תגיד לי שאחרי מה שהשופט עשה לצ'לסי בחצי גמר הצ'מפיונס אז מגיע לצ'לסי וויתורים מהשופטים… היום מייקל באלאק נתן מרפק לפנים של אברה (שום הצגה ושום נעליים) והשופט נתן למשחק להימשך. גם אתה מודה שהייתה עבירה.
רק דבר קטן – כשאתה מתלונן בבלוג על השיפוט הביזיוני שהיה בצ'מפיונס נגד צ'לסי זה בסדר, אבל כשמישהו אחר מתלונן על טעות שיפוט שהלכה לטובת צ'לסי זו התבכיינות?

יואב 9 באוגוסט 2009

רונן,
צודק.הנעת הכדור של יונייטד בחצי הראשון היתה נהדרת. היתה רק קבוצה אחת על המגרש ושוער ענק שלקח שלושה כדורים גדולים.
בשביל עוד אופציה התקפית ומחץ הייתי מתפתה להביא את סלבה.שחקן שמאלי טבעי, טכני, רואה משחק ומוסר מצויין שיכול לשחק באגף, בקישור ומאחורי החלוץ.
יש לי הרבה ציפיות מבארבטוב לאור המשחקים האחרונים…

Yair 9 באוגוסט 2009

נאני פרק את הכתף וייעדר "for a while" ע"פ פרגי, משהו על זה שהוא לא הצליח להחזיר אותה למקום…

אביאל, אני לא חושב שהוא צוללן וגם אם כן הוא לא בליגה של רונאלדו ואפילו לא דרוגבה.

טל 9 באוגוסט 2009

ליונייטד חסרה יצירתיות. כולם עובדים קשה, כולם עושים את מה שפרגוסון אומר להם, כולם משחקים בשביל הקבוצה. אבל כמעט אף אחד לא מסוגל לעשות מהלכים לא צפויים ברמות הגבוהות (וב"מהלכים לא צפויים" הכוונה היא לא לשטויות של פוסטר). אפילו רוני, הוא שחקן הרבה פחות יעיל מול צפיפות.

המסירה של גיגס, שחקן בדימדומי הקריירה שלו שלא עשה כמעט שום דבר ב15 הדקות שהוא שיחק, בדקה ה90, בזמן שליטה מוחלטת של צ'לסי, שהמשחק כבר נראה גמור, מדגימה את החשיבות העצומה של שחקנים מהסוג הזה. הבעיה של יונייטד היא שגיגס היום לא יכול לתת 90 דקות ברמה הזו, בטח לא לאורך עונה כל כך ארוכה.

רונן דורפן 9 באוגוסט 2009

אנשים – שאלה קטנה. האם בשנים קודמות המסקנות שלכם ממשחק מגן הצדקה היו חותכות ומדוייקות והצביעו בצורה מושלמת על מה שיתרחש בליגה? האם מישהו מכם זוכר משחק מגן צדקה שהצביע במשהו על הליגה? האם בעצם מישהו זוכר משחק מגן צדקה?

אביאל 9 באוגוסט 2009

אביעד – לא אמרתי שמגיע או לא מגיע, אמרתי שזה קורה לכולם וכולם וגם יונייטד עושה את זה ושלפתי ישר דוגמה שהיתה לי בראש ותודה כמובן על החידוד.

עם כל הכבוד לשוד השיפוטי שהיה בחצי הגמר מול ברצלונה אם זה היה קורה ליונייטד זה היה מוזכר בכל פוסט בהקשר של יונייטד, כל מה שעשיתי היה להגיד שזה קורה במשחקים.

בקשר לבאלאק vs אברה, אני מוכן לשבת איתך על בירה ולצפות בהילוך החוזר 20 פעם והמפסיד משלם, הקלטתי את המשחק ועברתי על זה עם אבא שלי שטען כמוך.

Yair – נאני בהחלט סוג של צוללן כמובן שלא כמו רונאלדו אבל זה גובר עם הבטחון העצמי, בקשר לדרוגבה במקרים שלו הרבה יותר קשה להחליט זה תמיד קורה מול בלמים כמו וידיץ'/פרדיננד/פויול שהם פיזיים מאוד והרבה מאוד עבירות יכולות להישרק לכאן או לכאן בבקשה לא להשוות לרונאלדו שפשוט תעשה חיפוש בYouTube ותראה שחקן שיכול לזכות באוסקר ובתקווה בתור אוהד ריאל אני מקווה שהשנה הוא קצת ישתנה אם כי קשה לי להאמין שזה יקרה.

Yair 9 באוגוסט 2009

רונן כפי שציינתי מוקדם יותר, זה אסור.
אבל אנשים הנפיקו תחזיות מדוייקות עד 2 ספרות אחרי הנקודה ביום שרונאלדו עזב, ושינו אותן בהתאם עם כל רכש שהגיע, או שלא.
אז בטח ובטח שאחרי משחק ידידות מנופח נגד אחת מהיריבות לצמרת, זאת אמרת יריבות לצמרת של מנצ'סטר סיטי וליברפול, יונייטד וארסנל נאבקות על המקום הרביעי.

אביאל 9 באוגוסט 2009

רונן – אני דווקא זוכר את זה שלפני שנתיים מול צ'לסי, היה משחק צמוד 1-1 אם אני לא טועה והיו גם פנדלים בסוף שיונייטד ניצחה בהם, די מזכיר את אותה עונה לא ? צמוד צמוד בליגה ונצחון בפנדלים בגמר ליגת האלופות, דומה קצת לא ? :)

Yair 9 באוגוסט 2009

אביאל אני לא מתכוון להתווכח על דרוגבה, וגם לא על רונאלדו, כי כמו שאני זוכר עם האחרון זה די קשה לראות דברים כשהשחקן משחק בקבוצתך, זכותך להגן עליו, גם על רונאלדו הגנו לפעמים (ואני כולל פה את עצמי).
רק אציין שדרוגבה הוא כנראה החלוץ החזק בליגה (את זה אמר וידיץ' לא אני) וכמות הפעמים שהוא נופל לרצפה היא פתאטית, רונאלדו בד"כ התמודד עם אותם שחקני כמוהו.

יואב 9 באוגוסט 2009

רונן,
זה חותך רק שיונייטד מפסידה.
טל,
אני דווקא זוכר את הדאבל פס של בארבטוב ופארק שחתך לגמרי את ההגנה והשילוב של בארבטוב , רוני ופארק בהחמצה שלו.אלה היו פעולות יצירתיות, מפתיעות וברמות הכי גבוהות.
אלו ימים מוקדמים ועדיין לא ראינו את ולנסיה, מקאדה, אואן, וולבק משתלבים.גם את תוצאות משחקי האימון של הגדולות האחרות אתמול(הפסדים של ליברפול וארסנל לאתלטיקו וולנסיה)צריך לקחת בפורפורמיות הנכונות.

טל 9 באוגוסט 2009

תקנו אותי אם אני טועה, אבל רונן עצמו הכתיר את באיירן לאולפת אירופה (גם) על סמך מה שהוא ראה ממנה בטורניר ידידות ועוד הרבה פחות חשוב ממשחק על "מגן הצדקה".

אנשים פה לא עובדים על חיסון לסרטן, הם בסך הכל דנים על ספורט, שזו אגב, בדיוק מטרת הבלוג.

שלא יובן לא נכון, מותר לחלוק על הניתוחים והתחזיות לגופו של ענין, אבל לעשות דה לגטימציה לעצם הדיון על משחק כדורגל בבלוג שזו בדיוק המטרה שלו????

יואב 9 באוגוסט 2009

בקשר לדרוגבה, ממש לא קשה להחליט.צוללן כמו כל האחרים ובגלל עוצמתו,זה לפעמים נראה מגוחך יותר.

רונן דורפן 9 באוגוסט 2009

טל – רק לתקן אותך לחלוטין. הימרתי על באיירן בגלל הרקורד של ואן חאל על פני כמעט שני עשורים של כדורגל והתאמתו למועדון. בלי שום קשר למשחקים שראיתי.

טל 9 באוגוסט 2009

יואב, זה נכון, אבל זה מעט מידי ובעיקר בלט שברגע שהמשחק התבלגן, צ'לסי (אחרי מחצית ראשונה מצוינת של יונייטד) עברה לשלוט, בגלל היתרון האישי של השחקנים שלה. זה לא ביונייטד משחקים רוני גפני שירן ייני, אבל מאד בלט הפער בכישרון האישי בין השחקנים שלה לאלו של צ'לסי ברוב העמדות, בעיקר בחלק הקידמי.

אם פרגוסון לא יביא עוד כוכב על לחלק הקידמי, יונייטד תהיה תלויה כמעט לחלוטין במשחק הקבוצתי. מצד שני, אולי דווקא עזיבתו של רונאלדו תגרום לכך שקבוצות יחששו ממנה פחות ויפתחו את המשחק יותר מה יתן לשחקנים שלה יותר שטח. מה שכמעט בטוח- מול הגנות צפופות יהיה לה יותר קשה מאשר בעונה שעברה.

רועי מ(זה שבא קודם) 9 באוגוסט 2009

אז איך היה המשחק? שכחתי מזה בכלל?
הבנתי שהורודים הפסידו.

יואב 9 באוגוסט 2009

עוד תובנה מציקה,
יונייטד תלויה מאד ברוני. אולי מידי ולמרות שהיא תמיד היתה תלויה בו ברמה מסויימת, היום, הוא פשוט חסר תחליף…

רונן דורפן 9 באוגוסט 2009

אביאל – למה שאתה מתאר יש הסבר נפלא: מקריות. ממש כמו שהעובדה שתוצאת משחק אלוף האלופים של אקוואדור ב-1944 שיקפה את אשר עתיד לקרות באותה שנה בגביע הליגה.
לעומת זאת ברצלונה גמורה! לא ברור איך קבוצה שסיימה בתיקו מול קבוצה מקסיקנית עם שם של בקבוק וויסקי באמת חושבת שהיא תצליח לאיים על ריאל והרכש הנפלא שלה. ומי שאשם זה גווארדיולה. השתן עלה לו לראש. חוץ מאיברהימוביץ הוא לא הביא שום חיזוק והוא לא קלט את השאננות שהשתלטה על מסי.

יואב 9 באוגוסט 2009

טל,
אני ממש לא רואה הבדלים בכישרון לטובת צלסי.אני רואה מסה, פיזיות וקבוצה שרצה יפה כמה שנים ביחד. בדיוק כמו שראיתי אותם בשלוש שנים האחרונות.יש להם את היתרונות הידועים שלהם במרכז לעומת משחק אגפים לא גדול(יחסית כמובן).
אבל אתה צודק בעניין ההגנות הצפופות. על זה יונייטד תיפול או תקום.יונייטד לקחה חמש משמונה עשרה מול הגדולות בעונה שעברה אבל פיצחה בונקרים של קבוצות קטנות יותר, באחוזים מטורפים(בעיקר בבית).פחות מטרידה אותי ההתמודדות מול הגדולות כי אני בטוח שיונייטד תצבור מולן יותר מחמש נקודות.

המסביר 9 באוגוסט 2009

רונן זה לא שלאנשים יש כל כך הרבה דברים חותכים אחרי משחק שהוא ספק מקצועני ספק ידידותי,זה פשוט שעונת המלפפונים הרגה אותנו…. :) ואנחנו חמים לאקשן ומשחקים

ויכסלפיש 9 באוגוסט 2009

מה זה התוספת השחורה לחולצה האדומה של היונייטד? מי הגה אותה ולמה?

יואב 9 באוגוסט 2009

ויכסלפיש,
זאת אמורה להיות חולצת מחווה לגביע הראשון שיונייטד לקחה בוומבלי, לפני מאה שנה.לא דומה בכלל למקור ומכוער מאד מאד.

דוד מירושלים 9 באוגוסט 2009

ויכסלפיש, הבנתי שמדובר באיזו מחווה לקבוצה הראשונה של מנצ'סטר יונייטד ששיחקה במדים עם V‏ ‏על החולצה או משהו כזה…

רונן, שיחקתי פעם כדורגל בעיר העתיקה בירושלים, והיה איתי בקבוצה מישהו עם חולצת השוער של אתלטיק בילבאו!

רונן דורפן 9 באוגוסט 2009

המסביר – זו הסיבה שאני שונא את מגן הצדקה

אמיר 9 באוגוסט 2009

שלום לכולם,
כבעבר המשחק היום לא יכול להצביע מי תחייך בסוף העונה,הוא יכול לתת רק כמה אינדיקציות:
1.זו תיהיה היונייטד היותר קבוצתית שנראה בפרספקטיבה של כמעט עשור.
2.רוני וברבה חייבים להפנים שהפנומן כבר איננו,באופי הם ממש כמו בוני משחק…אנחנו רוצים
אותם יותר אגרסיביים ועם הפנים לשער……אם תיפול לו ההזדמנות פרגי יהיה בשוק עבור חלוץ!
3.עם וידה אדווין ווסלי בריא גם השנה תיהיה לנו הגנת ברזל!אברה נהדר,אבל מה לא ולפנדלים?
4.פוסטר לא יהיה שוער העתיד של היונייטד כי פשוט אין לו את זה!ממש לא היה צורך במשחק
של היום כדיי להבין,כבר בשנה הבאה יתחיל החיפוש אחר המחליף של ההולנדי הענק.
5.מסכים עם רונן,אני מזהה בגיבסון תכונות מסויימות שהיו בבקס,מסירה נקיה,בעיטה חזקה
ומדוייקת ברמה גבוהה ביותר,חייבים לתת לו דקות.
6.וצלסי…כן שוב היא משעממת..אבל עדיין מאוזנת בכל חלקי המגרש ע"מ להתמודד על התואר.

סימנטוב 9 באוגוסט 2009

אברה אנחנו נסתדר רק אל תבעט לנו את הפנדלים

מחפש משמעות בהפסד אבל מה לעשות זאת רק ההתחלה. הפסדים יכול לעשות לנו טוב (לפי מסורת הסר).
אם יש דילמה לגבי פוסטר אז כנראה שזה לא זה, הקרירה שלו במניו על המוזאניים בשבועות הקרובים 

אביאל 9 באוגוסט 2009

רונן – בהחלט מקריות, סתם זה קפץ לי לראש והיה נראה כתחזית מדויקת, אני מוכן שהשנה זה יהיה ההפך.

בקשר לאברה והפנדל – זאת קצת קיצוניות להגיד מה לו ולפנדלים, כמעט לכל שחקן זה קורה אז כבר לפסול אותו מפנדלים ? זאת קצת הסקת מסקנות נמהרת.

בכל מקרה, ההגנה של צ'לסי קצת נראתה לי חסרת בטחון, הרבה איבודים שטותיים, קצת מציק.

אביעד 9 באוגוסט 2009

אביאל – אברה בעט היום פנדל נוראי. לפני שבוע וחצי הוא בעט פנדל לא פחות נוראי מול באיירן. זו אינדיקציה מספיקה.
ואני מוכן להתפשר איתך על הילוך חוזר אחד, 20 בירות והעלות חצי חצי, הולך?

אביאל 9 באוגוסט 2009

אביעד – לאוהדי יונייטד בהחלט יש דרך לצאת מהתערבויות אבל יאללה נלך על זה.

:)

ספיידרמן בקיבוץ 9 באוגוסט 2009

לדעתי אתם מפספסים פה משהו ביחס לחשיבות של מגן הצדקה. לא מדובר במשחק שמיועד לקבוצות אלא במשחק הכנה עבור האוהדים. להכניס את האשה חזרה למסגרת, לתרגל קצת כסיסת צפורנים, קללות ופיצוח גרעינים, להכין תירוצים וטענות קיפוח. להרגיל את הבוסים שביום א' חותכים מוקדם "כי יש תור לרופא". ברוח ימינו – לרענן את מאגר הלינקים לצפיה חינם. וחשוב מכל – לגבש תזות מוכנות מראש שישמשו אותנו לאורך העונה – זה ככה, ההוא ככה,אתם יודעים.
מלבד זאת, לגופו של ענין: היונייטד קופחה באופן מעצבן, למפרד שנוא במיוחד וטרי גם. הגול של רוני היה קלאסה אמיתית, וגם ההתנהגות שלו אחרי השער היתה מעודדת. ומלבד זאת לכולם ברור שאם אנדרסון, המוציא לפועל שלנו בבעיטות חופשיות, היה משחק – לא היה לצ'לסי סיכוי.

ספיידרמן בקיבוץ 9 באוגוסט 2009

ההתנהגות של רוני אחרי השער – התכוונתי לשני של צ'לסקי כמובן.

עומרי 9 באוגוסט 2009

צ'לסי תהיה שוב גורם שאין להתעלם ממנו בשלבים המאוחרים של הצקמפיונס ליג. עם כזה מרכז מגרש הם מתחילים כל משחק עם משקולת על רגלי הצד השני.
לליגה ספק אם זה יספיק לאיום אמיתי על התואר אבל ימים יגידו.

ויכסלפיש 10 באוגוסט 2009

תודה לדוד ויואב על המידע אבל זה בטח לא קרה לפני 100 שנה כי גמר הגביע הראשון בוומבלי היה 1923 בין בולטון לווסטהאם

רונן דורפן 10 באוגוסט 2009

ויכסלפיש – למה שלא תלך לאתר http://www.google.com תגיד ששלחו אותך מכאן והם יעזרו לך למצוא את התשובה…

גיל בטורונטו 10 באוגוסט 2009

רונן, אני חושב שההבדל הוא שבעבר לא היה לך בלוג ולכן לא הייתה לאנשים הזדמנות לברבר הרבה על משחק חסר חשיבות כזה. מזל שלפחות לא מכחידים עצים בשביל כל מה שנכתב על כל משחק..

יואב 10 באוגוסט 2009

ויכסלפיש,
וומבלי -טעות.
ציון מאה שנה לזכיה בגביע הראשון שלה, עם חולצה שאמורה להזכיר את החולצה ההיא-נכון.

gdana 10 באוגוסט 2009

מה שמוזר בעניין ה-V בחולצות של יונייטד זה שאולי זה מוצג כמחווה לחולצות לפני 100 שנה, אבל בפועל זה נראה בדיוק כמו הקו החדש של נייק (וי איז פור ויקטורי), שאפשר היה לראותו בין השאר בטרננינגים של שתי הקבוצות בגמר ליגת האלופות במאי (היה משהו מגוחך בדמיון של מדי שתי הקבוצות). גם רפאל נדאל מקדם את הקו הזה… קצת יותר מדי נייק במדים האלו. כמה תמונות להבהרת הנקודה:
http://www.footy-boots.com/wp-content/uploads/2009/05/ronaldo_070.jpg

http://limitedhype.com/wp-content/uploads/2009/03/10_03_2009_0454063001236637376_rankin-550×360-494×323.jpg

http://blogs.nbcsports.com/home/v_is_for.jpg

יוני 10 באוגוסט 2009

רונן, הלינק שצירפת, בדקת אותו קודם?

מאיר המקורי 10 באוגוסט 2009

רונן – שונא? למה לשנוא? לפעמים אלה משחקים לא טובים אבל אתמול היתה אחלה פתיחה לעונה: קצב, איכות, גולים, דרמה ופנדלים. מה יש פה לשנוא? בקשר לשאלה שלך אם זה מרמז משהו על ההמשך, אז תמיד היה נהוג לחשוב שזכיה בגביע הזה היא קללה לאליפות – במשך שנים מי שלקחה אותו לא זכתה באליפות. אבל בשנתיים האחרונות… ועוד בפנדלים… נראה לי שגיבשתי את ההימור שלי לפוסט ההימורים הממשמש.

יואב 10 באוגוסט 2009

נייק זה איכס. מקנא ביריבות העירוניות שלי שמשחקות ביומברו…

אביאל 10 באוגוסט 2009

יואב – אם אני לא טועה נייק קנו את יומברו, ככה שבטח גם זה יבלע עוד מעט.

יואב 10 באוגוסט 2009

אביאל,
אני מת על יומברו. זאת החברה לייצר תלבושות כדורגל(תלבושת הטראבל היתה אחת הטובות של יונייטד איי פעם). אני חושב שהם באמת נקנו ולכן יש להם יותר תקציב כדי להלביש את סיטי.אם אני לא טועה, הם גם יושבים במנצ'סטר…

Comments closed