ארסנל. המעט שאפשר להגיד ב-2-8

יונייטד הרגה קבוצה שהגיעה ככל הנראה לסיומה


szólj hozzá: Ma U 1-0 Ars

יונייטד שיחקה מצויין ולפרקים גם מעולה בהתקפה. הדבר שאני אומר על יונייטד: היא משחקת מרהיב. אני באמת לא בטוח שטוב מיריבותיה בצמרת ואולי אפילו זה לא יספיק לתואר. אבל היא מכוונת למשהו גבוה מאד ולכן כאוהד אני דווקא אהיה סלחני אם לא יושגו השנה תארים. הרגע האהוב עלי הוא בוידאו – האסיסט של אנדרסון. כל מה שקורה מ-0-2 והלאה הוא חסר משמעות.

אבל אני לא מרגיש שניצחנו פה יריבה מהרמה הגבוהה. למגרש נשלחה קבוצה של ארסנל כדי להאכל על ידי אריות. בשעות הקרובות נראה אם וונגר יתפטר. חברי ואוהד ארסנל אוריאל דסקל כתב היום על מחליפים אפשריים לוונגר. אני רק מקווה לדבר אחד. שארסנל לא תזוז מהמורשת שלו. שיביאו את דניס ברגקאמפ. שיביאו מישהו לתקן ולא להרוס.

אם הייתי כותב עכשיו סטטוס פייסבוק ולא פוסט הייתי כותב:
"בספרד לא משלמים לשחקנים שחוטפים ככה".

אולי יונייטד תברח לליגה ואולי יהיה מאבק צמוד בסיטי וצ'לסי ואולי חוסר הנסיון של יונייטד יפגע כאן. אפשר לקחת עמדה מוסרית של חלק מאוהדי ברצלונה כלפי ריאל מדריד: שהקבוצה של יונייטד היא הרבה יותר בנייה עצמית והקבוצות שלהם הם רכש נטו. אבל זה לא רציני ולא נכון לעתיד הכדורגל. כבר כתבתי לא פעם על היתרון שיש לקבוצות גדולות כשהן בונות. גם ארסנל בנתה וזה הושמד. למרות שבמקרה שלה, עם העושר שיש לה, לא בטוח שזה היה מתחייב. הכדורגל האירופי צריך ליגה עליונה. אני לא מדבר על רענון של ליגת האלופות. אלא פשוט על ליגה אירופית.

משבת לשבת עם פוסטים כמו ריאל (חוץ) לפני".

וזה נכתב לפני המשחק שנדמה שזה מזמן:

כמה שהקבוצה הנוכחית נראית מבטיחה מבחינת הכדורגל שהיא משחקת דבר אחד צריך לקחת בחשבון. יהיו לה כמה כשלונות ואפילו בקרוב. המחשבה שאפשר לבנות קבוצה אינטגרלית וצעירה בלי שום תקלות או מה שקוראים בעיתוני הספורט "שכר לימוד" היא קצת נאיווית.

אחד הדברים שאני אוהב בגישה של יונייטד העונה הוא שמסתמן הרכב ראשון. בשנתיים-שלוש הקודמות הייתה מין רוטציה קבועה כשלקראת סיום העונה הסתמן הרכב ראשון למשחקים הגדולים יותר. כך שמידה מסויימת היריבות הכתיבו את ההרכב.

יש כמה משתנים בהרכב הזה. אני לא חושב שוולבק ממוקם לפני צ'יצ'ריטו וההעדפה שלו בינתיים נבעה מפציעה. וגם בעמדות הבלמים סביר מאד שוידיץ' לא איבד את מקומו. לגבי פרדיננד אני פחות משוכנע.

אבל העניין שמכתיב באמת את הסגנון של קבוצה הוא קישור. ונראה קלרבלי אנדרסון בהחלט מועדפים קונצפטואלית על קאריק, אולי גיגס ופארק, וגם פלטשר שישוב. והם מכתיבים את הכל. כדורגל של פוזשן והעדפה של ניידות על קשיחות. את הכוכבים המעוטרים שלנו – גיגס, קאריק, מייקל אואן – אפשר להציג בפני אוהדי הקבוצות שהגרלנו במפעל המצחיק גביע אירופה.

אם גיגס ופארק, בעלי היסטוריה מפוארת מול היריב הספציפי הזה, יפתחו היום על הספסל אהיה משוכנע לגבי כוון הקבוצה.

*

התמונה שבחרתי – וגם הוידאו מתחת הם על משחק שהכי עיצב אותי כאוהד יונייטד למרות שהפסדנו בו. הקשבנו למשחק ברדיו ישן שלקח לו חצי דקה להתחמם ולהתחיל לשדר. וכשפיגרנו במחצית 0-2 סבא שלי אמר לי שיונייטד תחזור כי היא תמיד חוזרת.

הוא לא היה כזה אוהד כדורגל וכנראה רצה בעיקר לנחם אותי על התבוסה המסתמנת. אבל באותו יום הבנתי סופית שיונייטד תמיד חוזרת. ולכן אני אופטימי גם לקראת ביקורה של הקבוצה הבכירה של עיר הבירה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

דה באזר בפייסבוק

soccer debate בפייסבוק

9 שניות ומשהו: פוסט חי הקצר בהיסטוריה
דו"ח אוגוסט. ווין רוני

150 Comments

שרבל 28 באוגוסט 2011

סיטי אוף ברבה? או טוטנהאם הכפו לפרוצות?

שרבל 28 באוגוסט 2011

סיטי אוף ברסה*

שרבל 28 באוגוסט 2011

מהתחלה ….
סיטי אוף ברסה או שטוטנהאם הפכו לפרוצות?

גלן 28 באוגוסט 2011

לא היה לכם ירדן 3 או 6 שם. אני זוכר את המשחק לייב. איזה אושר. מעניין שהבת שלי נולדה באותו תאריך. נאה.

גלן 28 באוגוסט 2011

ולמרות שהתעדכנתי בתוצאה אני ממשיך בחרם. רק תקצירי משחקים. לא לייב

יוסי מזרחי 28 באוגוסט 2011

חרם?

גלן 28 באוגוסט 2011

כן. חרם על ה EPL בפרט והכדורגל הארופאי בכללותו. אני מרגיש אפילו נח שזה בעמדה שהייתי יכול להנות ממנה ואין לי תרוץ שהקבוצה שלי לא רצה. ממש לא מצליח לי להנות. אני לא משתגע על ליגה ארופאית כמו שרונן מחייב והמלה מהפכה צריכה ליפול גם בכדורגל אבל אולי באמת אין ברירה.

יוסי מזרחי 28 באוגוסט 2011

חרם מקצועי זה בסדר
לרגע חשבתי שזה חרם צרכני כנגד אחד מערוצי הספורט.

גיל שלי 28 באוגוסט 2011

אני זוכר את השידור אצל דודה שלי בbbc. שחקתי מול בן דוד שלי במשחק הגביע האנגלי, משחק קלפים עם קוביות, עד היום אני זוכר את השילוב. גילוי נאות, לא אוהד יונייטד

גלן 28 באוגוסט 2011

ויש מצב טוב שארסנל וטוטנהם נצמדות זאת לזאת בטבלה היום.

יונתן 28 באוגוסט 2011

למישהו אולי יש לינק לשידור (ואולי אפילו בסופקאסט?)? תודה.

אריאל ש 28 באוגוסט 2011

משעשע, זה גם המשחק שקיבע אותי סופית כאוהד יונייטד.

כמה שנים אחר כך התחלתי לתהות מה היה קורה אם המשחק היה מתפתח הפוך, האם הייתי הופך לאוהד ארסנל? קשה לי להאמין. הקבוצה השניה שחיבבתי אז היתה פורסט של קלאף וגם איפסוויץ' היתה אטרקטיבית. ארסנל ולידס היו שתי הקבוצות שתעבתי במיוחד עקב סגנון משחק קשוח על גבול הברוטלי.

אביעד 28 באוגוסט 2011

יופי של מחצית, חבל על השאננות בסוף…

Danny - Long Island 28 באוגוסט 2011

i hope that we are NOT done yet

ניינר 28 באוגוסט 2011

רונן, מי לדעתך יותר גרועה-ארסנל או ספרס?
בקצב הזה לונדון לא תהיה על מפת ליגת האלופות בעונה הבאה

דורפן 28 באוגוסט 2011

מכיוון שצ'לסי מלונדון אני לא רואה את זה קורה. טוטנהאם תתאושש לדעתי מהר מארסנל.

צור שפי 28 באוגוסט 2011

על מה שקורה היום בין מנצ'סטר ולונדון (בהנחה סבירה שארסנל לא תפתיע, אנחנו במחצית) היו צריכים לכתוב ספר בשם "בין שתי ערים". חבל שהכותרת הזו כבר תפוסה.

ניינר 28 באוגוסט 2011

אני לא רואה את צ'לסי נדחפת לטופ 4

Mr. Kate 28 באוגוסט 2011

איזה קבוצה אתה רואה שמצליחה לדחוק אותה מהטופ 4? בהנחה שארסנל לא תצליח להגיע לשם, אז חוץ מליברפול…טוטנהאם? אסטון וילה? אולי ניוקאסל? בקיצור, קשה לי להאמין שמהטופ 2 יצליחו לדחוק אותה.

ניינר 28 באוגוסט 2011

אתה צודק, אני סתם מבואס…לפחות עכשיו אני רגוע שארסנל אכן יותר עלובה מספרס

דורון 28 באוגוסט 2011

בקצב הזה יקרא לזה ״מאה שערים״…

רובי 28 באוגוסט 2011

לראות ולא להאמין שזה מה שנשאר מארסנל.

קורא אדוק 28 באוגוסט 2011

אני דואג לשלומו של לווינטל…

גפן 28 באוגוסט 2011

איפה תומר חרוב שצריך אותו?

שיקליד לנו עוד קצת שארסן ונגר המאמן הכי שפוי בכדורגל

תומר חרוב 28 באוגוסט 2011

הוא שפוי, זה העולם משוגע:)

אופיר 28 באוגוסט 2011

אני אהיה מאוד מופתע אם ונגר לא יתפטריפוטר אחרי המשחק הזה.

מאשקה 28 באוגוסט 2011

7:2 למנ. יונטד דקה 84 זה אמיתי ?
כן, כן, שלוש שער לרוני
אלה משחק.
איפה שלומית גיא כשצריך אותה לניתוח המשחק ? :)

נינו 28 באוגוסט 2011

וואו. מה זה הדבר הזה.
נראה כמו הגנה של משחק אימון.
ורק אני חושב שלא היה פנדל בשער השביעי? (לא שזה משנה)

גפן 28 באוגוסט 2011

7 – 2 ליונייטד על ארסנל דקה 80
5 – 1 לסיטי בחוץ על טוטנהאם

ואתם עוד צוחקים על הליגה הספרדית..

ארסנל וטוטנהאם שתי קבוצות שדורפן קורא להן קונטנדריות בגלל שיש להן תקציב גבוה..

סיכוומון:
יונייטד סופר חזקה.אם היא לא לוקחת מעל 90 נקודות העונה,פרגי צריך להתפטר : )
סיטי עם סילבה,נאסרי וקון מתחילה להראות סימנים שאולי בכל זאת ליונייטד יש יריבה
טוטנהאם וארסנל פתטיות

דורפן 28 באוגוסט 2011

גפן – הספרדית עדיין מקדימה. כשאנגליה עוברת לחוסר תחרותיות ספרד עברה לשביתה….

אבל יותר ברצינות – הליגה האירופית צריכה להתחיל מחר. זה לא רציני

גמאני 28 באוגוסט 2011

מי שעושה סיכומון לפני ה1 בספטמבר שלא יתפלא אם יאלץ לאכול כובעון במאי

יוסי מזרחי 28 באוגוסט 2011

צודק.

גפן 28 באוגוסט 2011

8 – 2

לול

אוי ונגר אוי

אביעד 28 באוגוסט 2011

וואו. אין מילים. אני לא כ"כ יודע אם לתת מחמאות לצעירי היונייטד או לקטול את אלו של ארסנל. כואב על ארסן ונגר והראיונות שהוא צריך להעניק עכשיו לעיתונות.

קירקגור 28 באוגוסט 2011

דרך מאוד נחמדה לפתוח את העונה. איזה רעב מהנה.

השלונגובונג האחרון 28 באוגוסט 2011

עכשיו אני יכול להגיד שראיתי פורנו-נקרופיליה..

מקמנמן 28 באוגוסט 2011

5:1 לסיטי, 8:2 ליונייטד… מנצ'סטר היא ממש עיר של כדורגל, כמעט כמו פתח-תקווה.

דני - Long Island 28 באוגוסט 2011

נראה לי שזאת רק ההתחלה של קבוצה גדולה (בדרך)

נינו 28 באוגוסט 2011

אגב, רק ניצחון בהפרש של 6 שערים היה מעלה את יונייטד לראש הטבלה אחרי הניצחון של סיטי. ותנחשו מה – הסר השיג את זה.

ומה שמטריד אותי (בשיא הרצינות) זה שצ'יצ'ריטו לא כבש אפילו שער אחד מתוך השמינייה

אביאל 28 באוגוסט 2011

ניינר – אתה צריך בהחלט להיות מוטרד מטוטנהאם, להזכירך, ארסנל לא שיחקה עם שלוש מארבע הקבועים בהגנה, בלי שני הקשרים המרכזים שלה ובלי ג'רבניו, טוטנהאם למעט בעיה של קישור מרכזי (ויש את אדלסטון וליברמור) שחסר את סנדרו היו נראים לי בהרכב די מלא.

ניינר 28 באוגוסט 2011

אביאל, אני לא מוטרד, אני מודאג. הגמד הקרואטי פירק אותנו מבפנים. מקווה שסנדרו יחזור מהר ואדבאיור ישתלב בהקדם אבל כן, אנחנו עלובים כמעט כמו ארסנל

YB 28 באוגוסט 2011

משחק 10. וויין רוני, לא מאהובי בעל הבלוג, שוב מוכיח כי הוא כמה וכמה רמות מעל כל חבריו. דורפן, אנא להכיר בגדולה היסטורית. אני גם מתרגש ממנה וכאוהד יונייטד, הייתי מצפה שגם אתה תתרגש. אבל לפחות להכיר בגדולה ההיסטורית של רוני. ולציין אותה (כמעט) בכל פעם שאתה כותב על יוניייטד. זה כמו לכתוב על שיקגו בולס בגדולתה ובקושי להתייחס לג'ורדן (אולי קצת הגזמתי, אבל זה פחות או יותר הרעיון).

טל 28 באוגוסט 2011

נאני שחקן יותר טוב מרוני. מה שכן, הוא בהחלט עדיף על פאטו.

קורא 28 באוגוסט 2011

נאני אולי טכני יותר מרוני אבל בטוח לא שחקן גדול ממנו. ההבדל היה ניכר היום, כשבאותה סיטואציה רוני מסר לו אסיסט לגול ולא היה אנוכי כשיכל לבעוט, וכשנאני היה באותה סיטואציה הוא בעט וסתם החמיץ בטיפשות. את זה אי אפשר ללמד.

יוסי מזרחי 28 באוגוסט 2011

צרות של עשירים.
נאני וירטואוז יותר מרוני,אבל בהרבה מרכיבים של המשחק ,רוני עדיף עליו

חואניטו 28 באוגוסט 2011

רוני הרבה יותר טוב מנאני.
בכל מקרה, הוא כוכב על, גם במונחים היסטוריים.
אם הוא לא יעבור קבוצה ולא יעבור פציעות רציניות, הוא יהיה הכובש המוביל של היונייטד בכל הזמנים, בכל המסגרות:

1. סר בובי צ'רלטון – 249.
2. דניס לאו – 237.
3. ג'ק ראולי – 211.
4. דניס ויולט – 179.
5. ג'ורג' בסט – 179.
6. ג'ו ספנס – 168.
7. מארק יוז – 163.
8. ראיין גיגס – 159.
9. ווין רוני – 152.
10. רוד ואן ניסטלרוי – 150.
11. פול סקולס – 150.

כלומר, במשחק היום, רוני נכנס לטבלת טופ 10 הכובשים המובילים של יונייטד.
עוד אנקדוטה קטנה:
רוני כבש מול ארסנל את שער הבכורה שלו בפרמייר ליג,
רוני כבש מול ארסנל את השער ה-100 שלו בפרמייר ליג,
רוני כבש מול ארסנל את השער שהכניס אותו לטבלת האגדות הנ"ל.

152 שערים ב-326 משחקים במדי יונייטד בכל המסגרות.
מה הלאה?

אבי 28 באוגוסט 2011

מקום 6 השנה כמעט מובטח, ויש סיכוי סביר ל-4 :)

אביאל 28 באוגוסט 2011

והווארד ווב מוכיח שוב פעם כמה הוא שופט גרוע, תגמור את המשחק בלי תוספת זמן…

צור שפי 29 באוגוסט 2011

ולהפסיד את השמיני (הנפלא) של יאנג? זה מה שמצאת נגד ווב?

ליאב 28 באוגוסט 2011

רשמים לאחר המשחק:
האמת שבערך בדקה ה-15 די הבנתי להיכן הרוח נושבת (ואני לא מדבר על הוריקן "איירין"..) וזה לא נראה טוב בכלל מצד ארסנל. התחושה בשבוע האחרון הייתה שזו הולכת להיות מפלה שאין כמותה ו-ונגר גם דאג להכניס את הקבוצה שלו לתחושה כזו (אולי מתוך חשיבה שזה יגרום להם לדרבון). כאוהד יונייטד, קצת חבל לי על היריבה הנהדרת שלנו. איכשהו, המחשבה על ארסנל כקבוצה ללא יומרות במקביל להתחמשות של סיטי על חשבונה (טורה, קלישי ועכשיו נסרי) בתוספת לכתו של פברגאס, זה בערך השמדתה של הקבוצה הזו. אני חושב שהרגע שמסמל יותר מכל את ההיחלשות של הקבוצה הזו היה ביציאתו של ואן פרסי והעברת סרט הקפטן לרוזיצקי – שחקן ש"מבלה" על מיטת בית החולים/ הספסל.. זה השחקן השני בוותיקותו? די ברור שונגר לא יתפטר עכשיו, אבל במצב של היום, סיכויי הקבוצה להעפיל לליגת האלופות כה נמוכים שכבר עכשיו אפשר לומר שהקיץ הבא הולך להיות מעניין בצפון לונדון.

טל 28 באוגוסט 2011

האמת? התצוגה של סיטי הייתה הרבה יותר מרשימה, מכוון שהם שיחקו מול קבוצות כדורגל (אומנם בינונית, אבל עדיין קבוצה) בחוץ, בעוד יונייטד שיחקו מול קבוצת תחתית ששיחקה במערך פתוח כאילו היא אייאקס של שנות ה70.

אם זה ימשך ככה, יש מצב לאליפות. בעיקר התצוגות של סיטי ממחישות כמה טבס שחקן מוגבל בכל דבר שלא נוגע להבקעת שערים. אווגרו נמצא שלושה שבועות עם הקבוצה, נאסרי יומיים וכבר היא הרבה יותר מחוברת וקבוצתית משהיא אי פעם הייתה עם טבס האוברייטד.

סיטי מזכירה היום את ברצלונה של לפני שלוש שנים: שחקנים סופר טכנים וקטני קומה מקדימה (חוץ מדזקו, שיותר מהכל נהנה ממה שאחרים יוצרים לו) וחבורה של סוסי בר מאחורה. אתגר רציני מאד, מאד ליונייטד. למרות המאמן. אגוורו וסילבה הם רוצחים ונאסרי יראה הרבה יותר טוב עם שחקנים ברמה הזו לצידו.

amit pros 28 באוגוסט 2011

טל,אתה צודק ברוב דבריך,אם נעזוב לרגע את עניין טבז,אבל רק דבר אחד.
היה מאוד משמח אם רנדאפ היה מחליט ,שאולי נגד קבוצה כמו סיטי,כדאי לעלות עם קשר,שנניח מסוגל לזכות בכדור אמצע.הרעיון לעלות עם שלושה קשרים התקפיים שבקושי עושים הגנה הוא התאבדות נגד קוצה כמו הסיטי.
ואנחנו הבאנו את דאונינג,ויונייטד הביאו את יאנג.כמה מפתיע…יאנג לדעתי היום הוא השחקן האנגלי השני הכי טוב אחרי רוני.

ניינר 28 באוגוסט 2011

סנדרו היה מאד חסר. איתו זה לא היה קורה

טל 28 באוגוסט 2011

לעניות דעתי היכולת של השחקנים של יונייטד עומדת בראש ובראשונה לזכותו של המאמן, יותר מאשר לכישרון האישי שלהם. הרי רוב השחקנים הללו שיחקו לפני שנה-שנתיים בקבוצות תחתית בפרמיירליג. חלקם שיחקו בקיץ בנבחרת האנגלית האיומה באליפות אירופה עד גיל 21.

מבחינת שמות ורזומה, אין בכלל פורפורציה לשחקנים שהביאו סיטי.

ריקי רומא 28 באוגוסט 2011

האם יכול להיות שהשתלת השיער של ווין רוני העניקה לו כוחות על?
וברצינות עכשיו המשחק הזה מסמל עבורי סוף עידן בארסנל

רונן נא לתת ללוינטל שבוע חופש כואב לי על הבחור

גפן 28 באוגוסט 2011

חייבים ליגה אירופית!
רק שזה לא יקרה עד 2014 לפחות,כי יש לקבוצות הסכם מול אופ"א (או שאני טועה שיש הסכם עד 2014?)

וליונייטד יש יריבה אחת,סיטי,וגם זה בספק.

דורפן 28 באוגוסט 2011

ויחד עם זאת ומשהסכמנו על זאת – לארסנל אין שום תירוץ שיש לאוסאסונות או לברומיצ'ים של העולם. 60000 צופים בכרטיסים היקרים בעולם ומסורת. היא צריכה להיות אחת מאלו בצד העשיר. נחיתות כזו מול יונייטד עם התקציב שיש להם לא אמורה לקרות.

גפן 28 באוגוסט 2011

אני ריאלי,מארסנל נשאר רק השם.

את הנזקים שונגר עשה בעונות האחרונות לארסנל,ייקחו כמה שנים טובת לארסנל בכדי לשקם את השם והמוניטין.

ציפיתי שנספוג חמישיה,לא שמיניה..

גלן 28 באוגוסט 2011

אני נשברתי כמו שכתבתי עכשיו ליוסי למטה. רונן טחן את המח עם ליגה אירופאית כבר שנים. אני לא משתגע על זה אבל באין שום אלטרנטיבה זה כנראה הרע במיעוטו.

גפן 28 באוגוסט 2011

ליגה אירופית זה מעולה

שבארסה,ריאל,יונייטד,סיטי,צ'לסי,מילאן,אינטר,פורטו(38 נצחונות ב41 משחקי ליגה ב2011),באיירן וכדומה יצאו לחופשה של לפחות שנה,שנתיים מהליגות המקומיות וישחקו אחת מול השניה לפחות 4 משחקים בעונה.במתכונת הנוכחית יונייטד נפגשת מול בארסה פעם בשנה,גג פעמיים,ויש שנים שהן לא נפגשות בכלל.

אחרת ולנסיה וליברפול לא יקחו אליפות גם עוד 20 שנה

Asaf the Kop 28 באוגוסט 2011

אל תדאג לליברפול.

גפן 28 באוגוסט 2011

באיזו שנה לקחתם בפעם אחרונה אליפות?

Asaf the Kop 28 באוגוסט 2011

וזה קשור ?

תתעסק בארסנל.

amit pros 28 באוגוסט 2011

ומתי אתם תיקחו פעם הבאה…?

דורפן 28 באוגוסט 2011

כל מי שמתדיין בנימוס רשאי להתעסק בכל קבוצה שהוא חפץ

Asaf the Kop 28 באוגוסט 2011

אדרבא, שיתעסקו ביום שכזה בליברפול.

כל מה שעוזר להם להשכיח את הכאב מקובל עלי…

גפן 28 באוגוסט 2011

קופ

כתבת לא לדאוג לליברפול,אז הבאתי לך יותר מ 20 סיבות טובות,למה כן.

עמית

אליפות לארסנל? לפחות 5-6-7 עונות מהיום שבו ונגר ילך הביתה(כולי תקווה שאחרי היום הוא יתייאש וילך,למרות שאני לא בונה על זה).

כל עוד פרגי על הקוים ביונייטד,לא הייתי בונה על אליפות של קבוצה אנגלית שהבעלים שלה לא אוליגרך או שייח'

Asaf the Kop 28 באוגוסט 2011

גפן,

שיעור קטן בהיסטוריה: ליונייטד היו כמדומני 25 סיבות מהסוג שמנית והם בכל זאת הפכו לאימפריה.

ליונייטד יש עבר מפואר והווה מבטיח.
לליברפול יש עבר מפואר ועתיד מבטיח.

לארסנל ?

גפן 28 באוגוסט 2011

קופ

לליברפול יש רק היסטוריה.גם לארסנל.

על איזה עתיד מבטיח בליברפול אתה מקליד בדיוק?אתם רחוקים מרחק שנות אור מיונייטד ופרגי.תתרכז בינתיים במקום 4 באנגליה.זה המקס' שלכם בעונות הקרובות.

מצטער שאני מפריע לך בחלומות.

Asaf the Kop 28 באוגוסט 2011

גפן,

אני חוזר למשפט הראשון שלי:

אל תדאג לליברפול (היא לא עשויה מהחומר של ארסנל).

יואב 28 באוגוסט 2011

רוני,
משחקו הטוב ביותר בקאריירה(תצוגה ברמת רונאלדו ומסי).הוא פשוט לא טעה.
סמולינג,
העוצמה הפיזית שהוא מביא לאגף מעוררת מחשבה.
יאנג,
משלב בתוכו את החבילה השלמה שפרגי מחפש. ברק, קבוצתי ועובד קשה. שחקן פרגוסוני קלאסי.
ארסנל,
גם הנוער שלה לא אמור להתבזות כך.היום היה הארוע המכונן של הקונספציה השגויה של וונגר שעולם הכדורגל מדבר עליו כבר שנים. ארסנל היא ממש הנגטיב של יונייטד.
פרגי,
הפגין אצילות וכבוד לוונגר ולא השתולל במהלך הקרנבל.לא בטוח שזה היה מתקיים הפוך.
יונייטד,
פשוט וואו.

B. Goren 28 באוגוסט 2011

בשבוע הבא ארסנל בקרב תחתית מול סוונסי.

אביאל 28 באוגוסט 2011

דורפן – בשורה התחתונה, היום מי שמתנהג כמו ונגר, יש שיגידו קמצן ויש שיגידו מחושב סופו הוא כזה, עם כל ההישגים והמחמאות. לארסנל יש את הכלים הכלכליים ואת המאמן להיות כמו היונייטד, קבוצה שמשלבת צעירים וקונה רכש מדויק שצריך, זה מצחיק שארסנל בכלל התמודדה עד היום בזירה האירופית, כאשר השחקן היה היקר ביותר שהיא קנתה עלה פחות מהבלם הרביעי של היונייטד, כאשר מציעים לנאסרי משכורת כפולה מה כבר אפשרות לצפות ? ויתר הדוגמאות. הנהלת ארסנל וונגר צריכים לעשות חושבים ומהר, לפתוח את הארנק ולעשות משהו, כי עם כל הכבוד להרכב הנוכחי (גם שיחזרו הפצועים והמורחקים) אין לו סיכוי להתמודד על התואר ויהיה לו קשה מאוד מאוד לסיים גם רביעי. אז אולי אחרי הכל, היו צריכים למכור לאוסימינוב אחוזים ולא לבחור האמריקאי.

דרך אגב, הרווחים שהיו אצל ארסנל בשנים האחרונות, הם מחולקים לבעלי המניות ? או נשארים בתוך החברה ?

גלן 28 באוגוסט 2011

אני עדיין בעד משהו "הלאמתי" . תקרת שכר, 6+5 לפחות לכמה שנים. כל מצב שיוצא מכלל שליטה דורש קאונטר אטק מסיבי. מצד שני יגידו לי שמיליוני אסייתים ופריירים שמשלמים אלפים לא טועים.

יקיר 28 באוגוסט 2011

בעיניי אין היום כדורגל מסעיר, מלהיב ומהנה יותר מהכדורגל של פרגוסון.
זה פנטסטי לראות איך כל משחק השחקנים שלו עולים באמוק, בטירוף, כאילו רודפים אחריהם.

נראה כאילו פרגוסון עומד באימונים עם שוקר וצועק: "!!faster!! faster!! faster" ומי שלא מספיק תזזיתי מקבל טיזזז..

אני חושב שרוני הוא המוסר הכי טוב היום בפרמייר ליג, אחרי שפברגאס עזב.

מעניין מה יהיה עם ונגר

גפן 28 באוגוסט 2011

טוב,הדבר האמיתי התחיל

מדריד מול סראגוסה בחוץ

4 – 1 למדריד,רונאלדו לפחות שער אחד

אשמח לטעות..

קורא 28 באוגוסט 2011

מה שאותי קצת מדאיג, ואת זה אני אומר בתור אוהד יונייטד, היא סיטואציה שבה ארסנל תמצא את עצמה כמו קבוצות בריטיות גדולות אחרות לשעבר, לידס ואפילו ווימבלדון, נעלמת מהמפה. שנתיים גרועות בלי ליגת האלופות והפער יהפך לבלתי ניתן לגישור עבורה.

יוסי מזרחי 28 באוגוסט 2011

זה לא יקרה ,עם או בלי וונגר.
הסטירה של היום תעורר אותם,רק שיקח זמן לתקן.

לירן שבתאי 28 באוגוסט 2011

הגול של נאני, שהתחיל מהקרן של יונייטד! עם מסירות בין אבנס! ליאנג ברחבה עד לשער של נאני, פשוט אחד הגולים היותר יפים שראיתי ביונייטד.
והקורה של רוני בהקפצה, כבר שהכדור היה באוויר ראיתי את הפרסומת של נייקי והדיסולב בין הגול הזה לגול הגדול של קאנטונה.

חג שמח שדים אדומים!

שלו 28 באוגוסט 2011

הרבה נכתב כאן כתגובה למשחק וזה בסדר, אבל כמו שפרגי אמר פעם (בהשאלה) עוד יום בהיסטוריה של ארסנל…

ההצעה לליגה אירופאית נשמעת באוזני כמו היתר לפשע (ואני לא משתמש בדוגמה יותר חריפה) בו ניצור ליגה של עשרים הגדולות ונחריב את כל הליגות המקומיות, את כל הספורט המקומי את הכלכלה סביב המוצר המקומי.
ניצור עשרים קבוצות שיקנו אחת מהשנייה שחקנים ב 300 מיליון יורו, ימכרו כרטיסים הכי זולים ב 200€, זה פתרון.
אני נגד באופן מוחלט.
צריך ללכת אחורה למקורות.

רן 28 באוגוסט 2011

זה נכון, אבל כבר היום יש בעולם רק ליגה אנגלית וליגה גרמנית. אין עוד אף ליגה שמעניינת מישהו מלבד אוהדים שרופים של הקבוצות.

כדורגל קבוצות פשט את הרגל. כמו שאמרתי היום לאוהד טוטנהאם מאוכזב אחרי המשחק: אין לו שום סיבה לקחת את ההפסד קשה. ממילא אם כמה שחקנים של טוטנהאם ישתפרו יותר מדי, הם מייד ירכשו על ידי סיטי.

גיא אלון 28 באוגוסט 2011

רונן, "המורשת של ארסנל" ?
אתה אולי מתכוון למורשת של וונגר.
לארסנל שאני זוכר מילדותי היתה מורשת אחרת

אריאל ש 28 באוגוסט 2011

אחת אפס בבית, תיקו בחוץ: -)

שחר 28 באוגוסט 2011

שלו – איך?
האם הקבוצות הגדולות יסכימו לוותר על כוחן? ולהסכים לכללים חדשים,תקרת שכר,חלוקה גדולה יותר של הכספים הנכנסים מליגת האלופות?
מס פנימי פרוגרסיבי על הקבוצות החזקות שנהנות מכספים רבים של ספונסרים לטובת קבוצות חלשות יותר?
חלוקה הוגנת של כספים הנכנסים כתוצאה ממכירת מרצ'ינדייס?
תשלום משמעותי לקבוצות שמאבדות שחקנים צעירים לקבוצות החזקות לאורך שנים בהתאם למספר הופעות בקבוצה החזקה?
כל אלה הם דוגמאות לרעיונות יפים שהסיכוי שלהם להתממש נמוך מים המלח.

שלו 28 באוגוסט 2011

קודם כל ביטול ליגת האלופות וחזרה לגביע אירופה לאלופות.
החזרת גביע אופ"א וגביע אירופה למחזיקות גביע.
כל כסף שהוא הכנסה ישירה בגלל השתתפות בליגה (כמו טלוויזיה או פרסום הליגה) חלוקה מסויימת שווה לכולם וכל השאר על דירוג.
הגבלת שכר.
הגבלת סגל.
אם עשר קבוצות באירופה רוצות לפרוש סבבה, נמשיך בלעדיהן. שיעשו ליגה סקוטית בינן לבין עצמן.
הן חיות מהליגה המקומית ולכן לא יעזבו כל כך מהר…
אני עם בקרמן (מדיון אחר), הלאמה.

דורפן 28 באוגוסט 2011

שלו – הבעיה שזה לא יקרה. זה לא התהליך הטבעי. ואי אפשר להלאים כי אלו לא נכסים ששייכים למדינה.

אם הדברים נעשים שלא בג'ונגל הם יכולים להעשות נכון. הליגה האירופית תתבסס על חלוקת הכנסות וכן – היא תהיה מאד יקרה.

בארצות הברית הערים הקטנות והפחות עשירות נהנות ממיינור ליג בייסבול וספורט מכללות תחרותית ויפה בצד הליגות המקצועניות.

הגישה של להמשיך במצב הקיים תביא לגיחוך של הליגות בכל המדינות – או לחילופין למצב בו הליגה האנגלית תהפוך לכל כך עשירה שהיא תהפוך לליגה האירופית הזו. גם אם שתי קבוצות ספרדיות תתקיימנה בנפרד כמעצמות. מי שקנה העונה את כוכבי הקבוצות הספרדית – אתלטיקו וואלנסיה – היו קבוצות אנגליות.

גפן 28 באוגוסט 2011

אגוארו הגיע לאנגליה כי אתלטיקו בחיים לא הייתה מוכרת אותו לריאל,שרצתה אותו מאוד.בארסה יכלה להביא את אגוארו אבל לא רצתה,אז הוא הגיע לכסף של השייח' מהסיטי.אם אתלטיקו הייתה מוכנה למכור לריאל,או בארסה הייתה מעוניינת באגוארו, הוא היה נשאר בספרד.

מאטה (שחקן בית של ריאל) לא היה מבוקש לא בבארסה ולא בריאל,ולכן הגיע לכסף של האוליגרך.
גם סילבה הגיע לסיטי מאותה סיבה.אם ססק וקאקה יושבים בספסלי בארסה וריאל איפה יהיה מקום למאטה וסילבה?

לא קיימת קבוצה באנגליה ששחקן כוכב ספרדי היה מעדיף אותה על פני הצעה מבארסה או ריאל.

טל 28 באוגוסט 2011

זה בחיים לא יקרה כי השחקנים הגדולים בעולם (שרובם לטינים) לא מעונינים בדרך כלל לשחק באנגליה.

כמו שטען גפן, אגוורו או סילבה הגיעו בגלל נסיבות מאד, מאד יחודיות. אחד המאפיינים הבולטים של השנים האחרונות היה דווקא ריקון הפרמיירליג מכוכבים. מזל של הליגה האנגלית שאתלטיקו התעקשה לא למכור את אגוורו בתוך הליגה, כך שאנגליה הרוויחה שחקן עצום ברמה שבדרך לא מגיע לליגה הזו.

שלו 28 באוגוסט 2011

גם מאיטליה קנו השנה הרבה שחקנים מספרד (נכון שלגבי אלו שהיה מאבק כספי מול האנגליות, האיטלקיות וויתרו מיד).
אולי הקבוצות הספרדיות הבינו שעבור מאבק על המקום השלישי לא צריך שחקנים כל כך יקרים.
ואם כל קבוצה מקזזת את ההפסדים מול ריאל ובארסה נשארת ליגה תחרותית על שני כרטיסים לליגת האלופות.
הראשון אוטומטי והשני דרך מוקדמות.
עצוב.
אני לא חושב שבאנגליה הפתיחה מעידה על ההמשך, קבוצות יתחזקו וקבוצות יחלשו.
לא נראה לי שהתוצאות האחרונות מאפיינות.

טל 28 באוגוסט 2011

אה??

איזה שחקנים הגיעו? בוז'אן קרקיץ'? אנחאל? אוסבאלדו?? פורלאן אולי יגיע, אבל כתחליף לאטו, בגילו, זה יותר מעיד על אינטר מאשר על אתלטיקו.

באותה מידה זאפטה עבר מאודינזה לויאריאל שלא לדבר על הכוכב הגדול בליגה בעונה שעברה שעבר לספרד ושחקנים שהגיעו מליגות אחרות. מבחינת שחקנים שהגיעו / עזבו, איטליה לא מתקרבת לספרד. וזה לפני שדנים בהבדלים העצומים ברמת הכישרון המקומי שמייצרת כל מדינה.

יחסית לאחד (שלטענתו) לא רואה כדורגל ספרדי, יש לך דעות מאד מוצקות עליו.

ההבדל היחידי בין אנגליה לספרד הוא ששם יש שלוש מועמדות לאליפות לעומת שתיים, אבל רמה פחות גבוהה. ארסנל (במצבה), ליברפול וטוטנהאם לא עדיפות בכלום על קבוצות הצמרת בספרד, גם לא מבחינת סגל. די עם השקר המגוחך הזה.

דורפן 28 באוגוסט 2011

לקבוצות המגוחכות שמנית יש שלוש הופעות בגמר הצ'מפיונס ליג מאז 2005. ועוד כמה חצאי גמר וכולן הגיעו לרבע.

עכשיו כשנרגעתי קצת – אלכס פרגוסון התראיין ואמר שארסנל הייתה בלי שמונה שחקנים – בנוסף למי שנמכרו. אני לא חושב שהגיוני לחטוף שמיניה, אבל ריאל חטפה שישיה בקלאסיקו.

קבוצות בלי חושים הגנתיים כשהן נופלות לאמבוש זה יכול להגמר רע.

טל 28 באוגוסט 2011

כן, רק חבל שהשחקנים ובילו אותם להישגים הללו כבר לא משחקים שם. במילים אחרות, מה הקשר בין ארסנל או ליברפול הנוכחיות לקבוצות שהגיעו להישגים הללו?
וולנסיה הגיעה פעמיים רצוף לגמר ליגת האלופות. נפלא. זה טיעון רלבנטי לדיון?

ועם כל הכבוד, אתה לא יכול להשוות את יונייטד הנוכחית לברצלונה. גם לא את ריאל ההיא (על כל בעיותיה), לארסנל הנוכחית. בריאל ההיא שיחקו שחקנים כמו רובן, סניידר, היגואין, פפה, ראמוס, קסיאס, ואן דר וארט, מרסלו, הונטלאר. לא ברמה של ריאל הנוכחית, אבל סגל שלא נופל מזה של אף קבוצת פרמיירליג היום. אפילו אוברייטד מטורף כמו דיארה עולה בכמה דרגות על כל מה שיש לארסנל היום בעמדה שלו.

דורפן 28 באוגוסט 2011

הסגל של ארסנל היום (לא היום במובן כרגע – היום במובן מי שהיו כשירים למשחק) אולי לא נשאר ליגה. על הספסל לא הייתה הופעת פרמייר ליג אחת.

טל 28 באוגוסט 2011

אגב, לא טענתי שהקבוצות ההלו מגוכחות. הן קבוצות טובות (ארסנל בהרכב החזקה שלה, לא בהרכב ששיחק היום). הן לא יותר טובות מבחינת סגל (חיבור נראה בהמשך העונה) מקבוצות הצמרת הספרדיות.

שסילבה, ביחד עם וויה, מטה, בנגה ועוד שורה ארוכה של שחקנים מצוינים, לא נכנסו לטופ 4 בספרד (רק לפני שלוש שנים, עונה שהבלוג העביר בירידה על רמתה של הליגה הספרדית בהשוואה לפרמיירליג) התייחסתם לולנסיה כקבוצה שלא ראויה להשוואה עם אסטון וילה. פתאום שהוא מגיע לאנגליה הוא "וורלד קלאס". נו.

דורפן 28 באוגוסט 2011

כל החישובים שלך – כאילו הקבוצה שחטפה 2-6 הייתה טובה מזו שחטפה 2-8 בגלל שהיריבה יותר חזקה – אין להם אחיזה. כשיש רעידת אדמה מספר ההרוגים תלוי מאד במזל.

שמות הם טובים עד השער השלישי במשחק. כמה טוב היה ליאו מסי בהפסד 1-6 של ארגנטינה – או אפילו ב-0-4 מול גרמניה? לא במיוחד. אני לא בא לרדת עליו. פשוט שום משחק כדורגל בין קבוצות גדולות לא אמור להגמר בשמיניה. ושחקנים מהסוג הזה לא רגילים לשחק בפיגור של חמישה שערים ולאיש אין מושג איך הם יגיבו.

באופן אירוני כשבלקבורן סופגת שער חמישי באולד טראפורד היא ממשיכה לשחק בערך כמו ששיחקה בשער הראשון. כי זו לא היה מחוץ לספקטרום של השחקנים שלה שדבר כזה עלול לקרות.

תבוסות זה עולם אחר מכדורגל רגיל.

טל 28 באוגוסט 2011

שגם משחק בין שתי קבוצות צמרת, כאשר יש פערי רמות הוא יכול להיגמר בתבוסה.

שוב, לדעתי המשחק של סיטי מול טוטנהאם הוא דוגמה יותר טובה מכוון שם שתי הקבוצות שיחקו בהרכבים מלאים יחסית (OK,סנדרו לא היה, אבל חיסור אחד זה סביר), המשחק היה משחק חוץ מבחינת סיטי ופערי האיכות היו עצומים.

כל ההנחה ש"הגנה אנגלית קשוחה" יכולה להתמודד עם כישרון עילאי כמו שיש לסיטי בחלק הקידמי, הנפצה לחלוטין. ההנחה שפלגמט כמו דוסון יכול לעצור את אגוורו התבררה כבדיחה לא מצחיקה. ברור שבמשחק נתון זה יכול לקרות, אבל זה תלוי לחלוטין בסיטי כקבוצה ובשחקנים שלה ברמה האישית. וסיטי היא קבוצה שיש לה שחקן אחד (אגוורו, כפרה עליו) שעולה בהרכב בברצלונה. אז איך אפשר להתלונן על קבוצות בליגה הספרדית שלא מצליחות להתמודד עם רמה כזו של כישרון?

טל 28 באוגוסט 2011

רוצה לומר, בהשוואה טופ של הכדורגל האירופאי, טוטנהאם היא לא באמת קבוצת צמרת. שקבוצה כמו סיטי, עם הכלים שלה, באה לשחק, אין לה מה למכור.

אדום עתיק 28 באוגוסט 2011

טל, נראה לי שאתה סימנת את המטרה (הליגה הספרדית טובה מהאנגלית) הרבה לפני שבחנת את העובדות. לדעתי שתי הליגות חולות, רק שבאנגליה קיימים מספר יסודות מרסנים שבספרד אינם קיימים ולכן שם המצב חמור שבעתיים. אני חושב שהשחקן והקבוצה הטובים בעולם משחקים בספרד, אך הליגה המעניינת (סובייקטיבית)והתחרותית יותר היא האנגלית. באשר לרמה הכללית, לדעתי אתה טועה אבל זהו ויכוח עקר. בכל מקרה יהיה מעניין לשמוע ממך איזה דברים צריכה הליגה הספרדית לאמץ מזו האנגלית. אגב אני אוהד יונייטד שנהנה מהטכניקה של רוני, יאנג ונאני אבל לא ממש שמח מההתעללות היום בארסנל – זה כמו להיות אוהד חיפה ששמח על הניצחון במשחק שלא שינה כלום על קבוצת המילואים של יונייטד…

גפן 28 באוגוסט 2011

אדום עתיק

ליונייטד המשחק מול חיפה באמת לא קבע כלום אבל בהרכב ה"מילואים שיחקו =גארי נוויל, ריו פרדיננד, ג`ון אושיי, מייקל סילבסטרה, פיל נוויל, פול סקולס, דייגו פורלאן,אולה גונאר סולשאייר.

בהרכב של ארסנל היום פתחו 6-7-8 שחקני הרכב ראשון.

ככה שאתם יכולים להנות מההשפלה היום על ארסנל.די עם ההלקאה העצמית,בטח אחרי שפרגי אמר בעצמו שאם יונייטד רק היו רוצים התוצאה היום הייתה נגמרת בדו ספרתי…

טל 28 באוגוסט 2011

אדום, אתה מתבלבל בין סיבה ומסובב.

הליגה האנגלית, בנוקדת הזמן הנוכחית, יותר "תחרותית" כי ברצלונה לא משחקת שם. אם היא הייתה משחקת, היא הייתה מאד לא תחרותית, אפילו יותר מספרד (כי באנגליה אין קבוצה ברמה של ריאל שתדחוף אותה) כי האליפות הייתה סגורה כבר בכריסמס.

היתרון המובנה היחידי שיש באנגליה על ספרד זה כסף חיצוני של נסיכות נפט ואוליגרך. כל הדיבורים על חלוקת זכויות שידור וכו' הן אחיזת עיניים. אין שום קשר בין היכולת של סיטי להעמיד קבוצה בסדר הגודל הזה וחלוקת זכויות שידור ושאר הממבו ג'מבו הזה.

דורפן 28 באוגוסט 2011

מה שכן – למרות הבטחון הרב – הן לא לוקחות סיכונים ריאל ובארסה. אחרי הדיבורים של שנה שעברה שיתנו כמה לירות לאחרות הן ירדו מזה די מהר. ליתר בטחון. הן ממילא הכי טובות – אז למה לבזבז זמן בלבדוק מה האחרות היו עושות עם קצת כסף?

ועוד הערה: סיטי עוד לא התחרו באליפות. הם משחקים טוב לראשונה באוגוסט. זה עוד לא נחשב מרוץ אליפות. שיא הנקודות שלהם הוא בינתיים 71.

דורפן 28 באוגוסט 2011

אתה מייחס יותר מדי לחומר שחקנים ולכלים. יש קבוצות מחורבנות מאד באיטליה עם כלים וטוטנהאם ניצחה אותן בליגת האלופות במשחק קובעים. אם פיל ג'ונס היה נשאר בבלקבורן הוא היה היה בוק אנגלי. כרגע זה די נראה שהוא יכול לשחק בכל קבוצה בעולם. לא שהוא יותר טוב מהקיים בכל אחת – אבל הוא לא יהווה איזשהי בעיה שתפגע בהן ובתוך כמה שנים יגידו "בין החמישה בעולם". קבוצות אנגליות תמיד התבססו יותר על גיבוש מאשר דריבל של השחקנים שלהם. בזה אין כל דבר חדש. זה היה נכון גם כשהן זכו בגביעי אירופה.

טל 28 באוגוסט 2011

רונן, אתה מנתח את האתמול במקום את המחר.

אין שום דרך של קבוצה אנגלית ממוצעת להתמודד עם הכלים שיש לסיטי. זו רמה אחרת לחלוטין של כישרון וטכניקה מכל נקודת התייחסות שיש לך מהעבר. היום גם אין אווירת טרור במגרשים או משטחי דשא מחורבנים שיכולים לסגור פערי איכות כאלה.

הדבר היחידי שיכול לסגור אותם זה פציעות. למרות הסגל עמוק של סיטי, פציעה של סילבה או עליה של טבז להרכב בגלל חיסרון של אחד החלוצים והם יחזרו להיות הקבוצה של העונה שעברה.

הם לא ינצחו כל המשחק, אבל בלי פציעות משמעותיות הם יסיימו עונה עם 90 נקודות בלי בעיות.

דורפן 28 באוגוסט 2011

אין דרך ליונייטד גם להתמודד עם הכלים הללו. או אפילו עם צ'לסי. כי בסך הכל יונייטד קנתה שחקנים מוילה ובלקבורן והחזירה שחקנים מסנדרלנד מוויגן. אבל מה… היא תתמודד.

ואני בטוח שאם יהיה משבר בסיטי המנהיגות והאחדות של השחקנים ובעיקר הנאמנות שלהם זה לזה יסייעו להם בתקופות הקשות. כי הרי קונים את כל התכונות הללו בכסף.

טל 28 באוגוסט 2011

ליונייטד בוודאי שיש כלים וגם לצ'לסי. לא צריך להגזים.

אבל יכולת ההתמודדות של יונייטד היא לא קנה מידה ליכולת ההתמודדות של הקבוצות מרמת הטוטנהאם ומטה.

מה שלא הערכת נכון (לעניות דעתי כמובן) בתחילת העונה, זה עד כמה אגוורו שחקן יותר טוב מטבז. לא רק בקטע של יכולת כיבוש (בזה הם די שווים, עם יתרון לאגוורו ביכולת האישית), אלא בעיקר ביכולת לשחק עבור הקבוצה. הוא נותן לסיטי מימד של יכולת הכיבוש של טבז + יכולת יצור עבור שחקנים אחרים של סילבה. הוא סוג של רוני, רק יותר יפה ועם דריבל הרבה יותר טוב (ומסירה ארוכה פחות טובה).

דורפן 29 באוגוסט 2011

השאלה לגבי סיטי היא מנהיגות. כי משבר יהיה וגשם יירד בחורף ופציעות יהיו. ועד עכשיו כשזה קרה הקבוצה התקפלה. השנה היא התחזקה אבל מצד שני קיבלה בית אלופות קשה בהרבה מיריבותיה. מנצ'יני הוא לא המנהיג הזה. אם יהיה קשה הוא יחפש לשמור על הג'וב שלו.

אגוארו? למה אם הוא כזה שחקן הוא נתן לאתלטיקו להדרדר למקומות כמו 7-9 בטבלה?

נאסרי? הוא כבר הראה מה הוא עושה אם קשה.

אני לא אומר שזה לא יכול לקרות. יאיא טורה הוא מנהיג ואני מרגיש את זה גם בקומפני. אבל מנהיגות במשבר עוד אף אחד לא הראה שם. אז הם לא יקחו 71 השנה, אבל 80 לא יספיקו לאליפות.

בצ'לסי יש הרבה מנהיגים מוכחים, הבעיה שצריך להפחית להם מזמן המשחק ונראה איך הם יגיבו.

טל 29 באוגוסט 2011

ההערכה שלי שיונייטד ייענו לאתגר ויעשו גם הם 90 נקודות. לא יודע, קשה לי להאמין שבליגה של 38 מחזורים קבוצה של מנצ'יני תנצח קבוצה של פרגוסון.

צ'לסי? ברור שהם קבוצה חזקה, אבל אם תשים לב הם קצת מאבדים את הDNA שלהם מאז ימיי מוריניו: עוצמה, גודל ופיזיות במרכז המגרש. באלק למשל, לא היה הצלחה מקצועית אדירה אבל הוא הגדיר במהות שלו שחקן של צ'לסי. מאטה – מודריץ' (אם יגיע)- רמירז הם שחקנים נהדרים, אבל זה מרכז שדה של ליגה ספרדית במימדים שלו ולדעתי גם לא שחקנים שיכולים להוביל קבוצה לאליפות פרמיירליג באיכות שלהם. הוותיקים בוודאי כבר לא יכולים לעשות את זה.

זה יהיה בין שתי המנצ'סטריות וסביר שיונייטד יקחו בפוטו פיניש.

יואב 29 באוגוסט 2011

טל,
רוני לא יפה? ליכלכת. אלן דלון ממש. והבלורית….

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2011

שימו לב למחמאה , אגוארו הוא סוג של רוני,רק עם דריבל טוב יותר ויפה יותר.
טל:
קודם כל -תודה. (בשם רוני).
ועל פאנטיות לא נדבר כאן והיום. לא מדברים על חבל בבית התלוי.

עזי 28 באוגוסט 2011

שלו – אני אומר וכותב את זה שנים. אבל אין לזה סיכוי.

דורפן 28 באוגוסט 2011

עזי – אבל מכיוון שגם אני תאורטית בצד שלכם, אבל מגיע למסקנה שעל הקיים עדיפה ליגה אירופית, מה המסקנה שלך?

שלו 28 באוגוסט 2011

רונן ליגה אירופאית זה צעד קדימה כשאתה על סף תהום.
היא תגמור את הליגות המקומיות וגרוע מכך תגמור את הליגות הבינוניות באירופה.
אני יכול לראות בליגה הזאת שש אנגליות ארבע חמש גרמניות אולי שלוש צרפתיות ושלוש אטלקיות שלוש ספרדיות ופורטוגלית אחת.
כל השאר שממה.

ניב שטנדל 29 באוגוסט 2011

שלו, אני משונאי היורוליג, אבל אני לא בטוח שלא הייתי מעדיף לראות את מכבי אורזת את המזוודות ונוסעת לבלות אצל ג'ורדי, ומשאירה לנו ליגה עם עניין במקום תבוסות של ארבעים הפרש ושיטות לוזוניות לגניבת אליפויות. כך שאני בכלל לא בטוח שזה יגמור את הליגות המקומיות. אולי זה בדיוק מה שיציל אותן.

י גלילי 28 באוגוסט 2011

ליבי ליבי על אוהדי ארסנל. תמיד נזכר בfever pitch ותוהה מה עם הורנבי וחבריו עכשיו..
מסכים עם רונן: קבוצה כמו ארסנל לא יכולה להראות ככה ללא ועם קשר לתוצאה.
 

שחר 28 באוגוסט 2011

אכן,הם לא יעזבו כל כך מהר,השאלה מי ימנע מהם להמשיך ולהרוויח בצורה קיצונית כל כך, אפילו בספרד שבה הפער בחלוקת זכויות השידור הוא הגדול ביותר,אין הסכמה בין הקבוצות שסובלות מכך על דרכי פעולה אפקטיביים.
והממשלות עצמן מנועות מבחינה חוקית להתערב בגלל חשש מסנקציות של התאחדות הכדורגל הבין לאומית.

גפן 28 באוגוסט 2011

סראגוסה 0 – ריאל 6

והתוצאה עוד לא משקפת.רונאלדו עם 3 גולים

גפן 28 באוגוסט 2011

ארסנל לא ספגה 8 שערים במשחק ליגה מאז שנת 1898

זה פאקינג קרה לאחרונה במאה ה 19

דורפן 28 באוגוסט 2011

גפן – זה מזכיר לי משפט של אחת הקבוצות הפחות טובות שאני אוהד – השיקגו קאבס.

the fact we had a bad century does not mean we are a bad team

מאה שנה בלי שמיניה ואתם ממהרים להגיד שההגנה התייצבה?

אלי(המקורי) 28 באוגוסט 2011

גיליתי סתירה לוגית פנימית כבר במשפט הראשון (משהו בקשר לזה שנצחנו קבוצה). כמו שאני מכיר את עלי מוהר הוא היה אומר שלא פרקנו אותם כי הם היו מפורקים מלכתחילה.
והתמיהה הקבועה שלי על וונגר מחריפה, למה אתה לא פותח את הכיס כילי, זה אפילו לא הכסף שלך!
כמאמן עם שחקנים טובים אני לא חושב שיש רבים טובים יותר ממנו.
אחח איפה הימים של קין ווירה, אז עוד היית יכול להתענג מ6-1 אמיתי.. 

טל 12 28 באוגוסט 2011

אי שם בלונדון אוהד ארסנל החל לכתוב את ספרו "געגועי לצ'ארלי ניקולאס"

YB 28 באוגוסט 2011

יואב- ממש לא משחק מושלם של רוני. הוא מסר כמה מסירות לא מדויקות וגם לא ביצע יותר מדי מהלכים מבריקים (למרות שהיו לו כמה). הוא מסוגל להרבה יותר. דורפן, מה עם כמה מילות אהבה לעילוי העילויים?

יואב 28 באוגוסט 2011

הופעה מושלמת ומאד בוגרת בעיני. הכל היה במינון הנכון ורגוע.
בישול, שלושער, משקוף מרגש סטייל קאנטונה, יצירת מצבים לאחרים, פירגון, גיוון(משחק ראש, בעיטות עונשין מושלמות), עבד קשה ונראה שהוא נהנה מאד.
אני מסכים איתך שהוא מסוגל ליותר.
כשרוני עושה הכנה טובה, נטולת פציעות/טורנירים/קישקושי חוזה, ככה זה נראה(כמו לפני שנתיים).  

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2011

שנאמר, הכל יחסי ותלוי נקודת השקפה.
אני מסתפק ברוני שיתן ממוצע כזה לאורך העונה, וזה לא יהיה "מושלם".

אלי(המקורי) 28 באוגוסט 2011

רגע, מה שפרגוסון עשה העונה זה בעצם מה שוונגר מנסה לעשות כבר 5 עונות לא?

אלי(המקורי) 28 באוגוסט 2011

ועדכון מהטוויטר של פירס מורגן: הבן אדם במצב רוח התאבדותי.

YB 28 באוגוסט 2011

יואב- גם בעונה שעברה, למרות כל ענייני החוזה והעובדה שהיה עם רגל וחצי בחוץ, עדיין הייתה לרוני עונה כבירה. זה בעיני אחד מגדולי הישגיו של פרגוסון שהחליט והצליח להשאיר את רוני ביונייטד.

יואב 28 באוגוסט 2011

YB
החצי השני שלה-מסכים.

אחד שלא נעים לו 28 באוגוסט 2011

כשראיתי תהימור של דורפן לליגה לא האמנתי על מספר השערים שהימר עליו עכשיו אני מתחיל לחלום…

אסף רביץ 29 באוגוסט 2011

גם אני בעד ליגה אירופית כבר הרבה שנים, היתרונות חשובים יותר מהחסרונות. אבל אם לא, לפחות שיעשו משהו עם הליגות- אני מציע להקטין ל-12-14 קבוצות ולעבור לשיטה של שני סיבובים, חלוקה לפלייאוף עליון ותחתון ושני סיבובים נוספים בפלייאופים. ככה יהיו יותר מפגשים בין הגדולות, בעיקר בחלקים המכריעים של העונה.

עוד מסקנה מהמחזור הזה ופתיחת העונה הזאת היא שארבע הגדולות הנוכחיות באירופה- שתי הספרדיות ושתי המנצ'סטריות, מציגות אתגרים התקפיים שלאף הגנה אין כרגע פתרון עבורם, כולל שלהן עצמן (ראו התוצאות בסופרקאפים). לא יפתיע אותי אם גם בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות נראה תוצאות שמזכירות בעיקר את מונדיאל 54', כולל במשחקים בין הגדולות. מהבחינה הזאת, זאת הולכת להיות עונה מרתקת.

גפן 29 באוגוסט 2011

יפה כתבת

אני מניח שאתה אותו אסף רביץ שכותב על NBA ?
במידה וכן,הרשה לי לתת לך מחמאה.
מבחינתי לפחות,אתה וערן סורוקה,שני העיתונאים היחידים בישראל ששווים קריאה בכל מה שנוגע לסיקור NBA בישראל

YB 29 באוגוסט 2011

יונייטד עדיין צריכה חלוץ נוסף. לא ברור לי מדוע לא מכרה את ברבה לפ.ס.ז'. לא ברור לי מדוע עם הכסף שהיה מגיע (ועוד קצת) אינה רכשה את פאטו. עכשיו כשוולבק פצוע אני לא חושב שניתן להסתפק ברוני וצ'יצ'ריטו (אני לא סופר את ברבה, וגם פרגוסון לא ממש). כדי להתמודד מול בארסה וריאל צריך הרבה יותר שחקני וורלד קלאס (הרבה זה כמובן יחסי, כי אין רבים כאלה. אבל ליונייטד יש רק שניים- רוני באופן מובהק, נאני חלקית). לכן פאטו חייב היה להיות השלישי.
שוב, לא בהכרח כדי לזכות באליפות הפרמייר ליג- בשביל זה מה שיש ליונייטד ככל הנראה יספיק. אבל אסור לשכוח איך נראתה מול בארסה. לדעתי היא גם יותר חלשה מריאל. גם בליגה יהיה קשה מאוד מול הסיטי המתחדשת-האיכותית ואולי גם מול צ'לסי. גם הטיעון כי יונייטד לא רוכשת סופרסטארים מוכנים לא מקובל עלי כי עובדה שהיא רכשה את ברבה (ולא הצליחה) ואת אשלי יאנג (ושם כן הצליחה). גם בעבר רכשה לא מעט סופרסטארים מוכחים (ורון, ובמובן מסוים אפילו ואן ניסטלרוי). אז פאטו הוא הסופרסטאר המוכן שיונייטד הייתה צריכה ללכת עליו. אין כאן כמעט סיכון. כולה ברבה ועוד קצת כסף.

דורפן 29 באוגוסט 2011

פאטו זה פיקציה שהמצאת. אני מצפה ממך לסגת מהעמדה הזו. וולבק פצוע וצ'יצ'ריטו ישחק וגם ברבטוב ישחק.

גפן 29 באוגוסט 2011

הם רדפו אחרי סאנצ'ז,אבל הוא רצה רק לבארסה…

יונייטד צריכה כמה שחקנים להשתוות לבארסה.
אני הייתי מתחיל דווקא עם שחקן "גרזן" באמצע.פפה הכי תפור ליונייטד,ואם לא פפה,גם סניידר בא טוב (למרות שסניידר לא גרזן אמיתי,אלא שחקן התקפי יותר)

אלי(המקורי) 29 באוגוסט 2011

אפשר להשתמש בג׳ונס כגרזן/האתלט שבאמצע לעת מצוא.

איש 29 באוגוסט 2011

המנטרה הזו של פאטו לא תהפוך אותו למתאים ליונייטד. הוא לא נחוץ וגם לא וורלד קלאס.
צ'יצ'ריטו לא פתח היום בגלל הכושר המעולה של וולבק, כמו שברבטוב ירד לספסל בעונה שעברה בגלל הכושר המעולה של צ'יצ'ריטו. והמשחק הבא רק בעוד שבועיים, כך שגם אם וולבק ייעדר זה כנראה לא יהיה ליותר ממשחק אחד.

תושב חוזר (אבו צ'יצ'ריטה) 29 באוגוסט 2011

אגב הדיון הזה – מה קרורה עם קיקו מאקדה?

אלי(המקורי) 29 באוגוסט 2011

ליונייטד לא חסר פאטו. לברצלונה חסר ג׳וזפה רוסי.

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2011

פאטו, טוב בדיון כזה עם משיכה כמעט אוטומטית לבארסה ולספרד, יש מקום לאיזכור של פאטו.

ניב שטנדל 29 באוגוסט 2011

האירוניה הגדולה היום היא שיונייטד ניצחה במתכונת ונגר משופרת. קבוצה צעירה, טכנית, משוחררת, תוססת. כל המחמאות שבדר"כ מרעיפים על ארסנל בשליש הראשון של העונה ושל אירופה.
אגב, המרוויחה הגדולה פה היא כנראה נבחרת אנגליה.

מקמנמן 29 באוגוסט 2011

אני חושב שמוקדם לקפוץ למסקנות אחרי 2 מחזורים. את העונה הקודמת צ'לסי פתחה מעולה עם 2 שישיות אם אני לא טועה, אחרי זה המשיכה עם רצף הנצחונות, אבל פתאום נכנסה לחודשיים נוראיים בלי שום הסבר מיוחד, ולא התאוששה ממנו עד סוף העונה (היה שם גם הפסד ביתי 3:0 לסנדרלנד, לא מובן לחלוטין). אני חושב שזה קרה בגלל שלאברמוביץ אין טיפה של סבלנות, אם אני לא טועה הרצף הרע שלהם התחיל כשאברמוביץ העיף את ריי ווילקינס, והביא איש מטעמו. עוד טעות ענקית הייתה לפטר את אנצ'לוטי, שההלטה להביא אותו לצ'לסי הייתה ההחלטה הטובה הראשונה שלו מאז שהוא הביא את מוריניו.

בכל מקרה, אני לא מאמין שיונייטד וסיטי ימשיכו להבקיע כ"כ הרבה שערים. ההגנות היריבות יתייצבו וילמדו שחקנים כמו אגוארו, ליונייטד וסיטי תהיה מתישהו ירידה בכושר, יהיו פציעות, יהיו מגרשים שקשה לשחק עליהם כדורגל חיובי בחורף, יהיה עומס ורוטציה מתבקשת בגלל ליגת האלופות. לעומת זאת בספרד אני מאמין שברסה וריאל ימשיכו עם החמישיות והשישיות כל העונה, כמו שהיה בעונה הקודמת.

לגבי ארסנל – באמת חוסר מזל להגיע למשחק עם יונייטד אחרי שססק ונאסרי עזבו, ושחקנים חשובים כמו ורמאלן, סנייה, ווישלשיר, ג'רביניו וכמה אחרים פצועים/מורחקים. אבל האשמה היא על וונגר – גם עם סגל מלא הוא יכול להילחם עם ליברפול על המקום הרביעי במקרה הטוב. הוא חייב לפתוח את הארנק ויש להם כסף כרגע – אם הוא רוצה את קאקא אז שיקנה אותו ולא ינסה להשאיל – המחיר שלו לא כזה גבוה. נשראו להם רק 3 ימים להביא שחקנים.

אני לא יודע אם הגיע הזמן לליגה אירופית – מה שאפשר לעשות זה להחזיר את שלב הבתים השני של ליגת האלופות – שם באמת יהיה הכדורגל המעניין, בניגוד לשלב הבתים הראשון המשעמם והצפוי. בכדי להוריד קצת את העומס מהשחקנים אפשר להקטין את הליגות המקומיות ל-18 קבוצות, ואז יתווספו רק 2 משחקים ללוח השנה.

בקשר לתחרותיות – אני חושב שהליגה האנגלית יותר תחרותית מהספרדית – גם בגלל שברסה וריאל נמצאות בליגה משל עצמן אבל גם בגלל שאני חושב שלקבוצות האנגליות יש גישה אחרת – לוחמה חסרת פשרות, רוב קבוצות אמצע והתחתית הטבלה מאמינות שבבית הן מסוגלות לנצח כל קבוצה, ולהציא לפחות תיקו בחוץ מול רוב הקבוצות. לא תמיד זה עובד, אבל לראייה קבוצות הצמרת באנגליה מאבדות יותר נקודות בעונה מאשר ברסה וריאל, ואין טעם להיכנס לוויכוח מה היה קורה אם הן היו משחקות באנגליה כי הן לא.

עוד משהו – איזה בדיחה זה ההוריקן איירין, קראתי שמחר היו. אס. אופן מתוכנן להתחיל בזמן, סתם עשו רעש מקצת גשם ורוחות.

אלי(המקורי) 29 באוגוסט 2011

למה לעזאזל ששחקן כמו קאקה יסכים לבוא לארסנל?
ונגר אמר שהם קרובים להחתים חלוץ, אבל הם מחפשים גם בלם (קאהיל?) וקשר. הוא הוסיף שזה לא הוא לבד אלא צוות של 20 איש מסייע לו בזה. אני תמיד אומר שוונגר גאון, רק יש לו הצתה מאוחרת, כמו בעניין אלמוניה. 

אלי(המקורי) 29 באוגוסט 2011

בעניין ההוריקן, תמיד עדיף הכנה מוגזמת מחוסר הכנה.

אביאל 29 באוגוסט 2011

טל – מסכים בהחלט לגבי הטענה של צ'לסי, הקישור של לאמפרד-באלאק-אסיין היה היחיד בינתיים (למעט אינטר ומוריניו) שהצליח לעצור את ברצלונה הנוכחית. זו גם לדעתי האבדה הגדולה של צ'לסי בעונה שעברה, באלאק, ששיחק מאחור יותר, אבל עדיין היה באלאק, שנלחם ורודף וצועק וזה חסר מאוד לצ'לסי, שאחרי הפציעות של אסיין ולאמפרד (שאיבדו את החדות שהיתה להם) נותרו עם רמירז ומיקל, שאמנם הם אחלה שחקנים, אבל הם לא מזכירים את העניין.
בקשר למאטה, אתמול הוא נכנס לשחק במקום מאלודה, אני אישית ציפיתי לראות אותו יותר בקישור במקום לאמפרד או רמירז ופחות במשבצת של מאלודה שעושה עבודה טובה.

אבי 29 באוגוסט 2011

הסיקי שיושב במעבר נראה בסיום קופץ משולהב עם צעיף ביד. ולחבר שלו טורבן אדום. דעו לכם שהסיקים הם עם עצור מאד. לא מדובר בהינדים או מוסלמים.

אלי(המקורי) 29 באוגוסט 2011

איך פרגוסון הסתחבק איתו שבוע שעבר.. מה הסיפור שלו?

YB 29 באוגוסט 2011

דורפן- אני חושש שצ'יצ'ריטו קצת אוברייטד (ואולי לא בקצת). וברבה- אפילו פרגוסון, האיש שהוציא עליו סכום עתק מופרך, בקושי משתמש בו. אני אוהב את וולבק (אבל גם הוא פצוע ועדיין מאוד צעיר). לכן תצטרכו עוד חלוץ. יש גבול גם ליכולת הפלאית של רוני.

אביעד 29 באוגוסט 2011

הבנתי. צ'צ'אריטו, עם 20+ גולים בעונת הבכורה שלו באירופה הוא (מאוד) אוברייטד. פאטו, עם 57 גולים ב-4 עונות (כלומר, בממוצע, חצי מהכמות העונתית שצ'צ'אריטו נתן אשתקד) הוא "וורלד קלאס".
פאטו אף פעם לא הבקיע בעונה יותר מ-20 גולים, שזה משהו שגם ברבאטוב וגם הרננדז עשו אשתקד. פאטו חלוץ טוב, אבל מבין השלישייה, הוא זה שאוברייטד.

הוא זידאן המקורי 29 באוגוסט 2011

"מאז שג'ורג' בסט רדף אחרי מיסי תבל לא היה באנגליה כזה שגעון לכיבושים".
– סנדיי טיימס (לא זוכר את שם הסופר, זה היה מזמן)

Comments closed