צ'לסי. מזל וחיות אחרות

צ'לסי חשפה ליקויים. אבל יונייטד חשפה שיניים

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

1. האמת שחיכיתי לסטירת לחי. לא בגלל שאננות אלא בגלל שזה נראה לי טבעי בתהליך ההתקדמות של הרכב צעיר. ואם הסתירה מגיעה בדמות משחק בו יונייטד מנצחת 1-3 את צ'לסי אז המצב לא נורא בכלל. ואם אפילו אדון דני מרפי המנוול ואדון פרננדו טורס מביאים תועלת למערכת אז משהו כאן בסדר.

אבל יש לזה סיבה שגם קשורה ליונייטד. הבטחון בקבוצה מפעפע. היא יכולה כרגע לדחוף שלושה-ארבעה שערים בכל משחק והיא יודעת את זה. וגם היריב יודע את זה. צ'לסי חשפה ליקויים אבל כשיונייטד חושפת שיניים היא מפחידה.

2. נאני עצום. והשער שלו היה סופר-דופר-עצום.

3. ג'ונס עצום. לפני כמה שנים ראיתי בנשיונאל גאוגרפיק סרט שדי המחיש לי את העוצמה של פיל. פיל בדגש. היה רעב באיזה אזור של אפריקה ורוב החיות שמהווים את מזונם של האריות נדדו משם. ולעדר אריות לא היה מזון ובצר להם התקיפו פילה שעמדה לצד אגם קטן ושתתה.

רוב החיות בטבע די מודאגות כשיש התקפת אריות. אבל הפילה הזו פשוט הורידה מכת חדק על הראש של אחת הלביאות והלביאה מתה בתוך עשר דקות. הרגה אותה כאילו הייתה יתוש.

והנמשל? קטע במחצית הראשונה בה ג'ונס סילק מעליו ג'ון טרי. בניגוד לרוי קין אני לא מאמין שפיל ג'ונס אפילו יהיה שחקן מלוכלך בקריירה שלו. הוא יסתובב באיצטדיון וכולם ידאגו להיות לפחות שני מטרים ממנו.

4. רוני לא היה עצום, פספס פנדל ופגע מקרוב בקורה – אבל הבקיע. בדיוק כפי שהוא מבקיע את הגולים שלו השנה: עומד קצת מאחור קורא את הבלגן ומגיע בכדי לסדר אותו.

הרגע המרשים מבחינתי היה ממש בסיום כשיכול היה להבקיע ומסר לברבטוב.זה היה מהלך של מנהיג שמבין שצריך את כולם על הסיפון.

5. מוקדם יותר השבוע כתבתי על האפשרות שפנדלים ושערים ייבחנו אוטומטית על ידי שופט טלוויזיה. מה היינו מקבלים פה? דיון וכנראה פסילה של השער של סמולינג. דיון וכנראה פסילה של הפנדל המוחמץ של רוני, אבל ללא כרטיס של נאני שנפל מהתיקול. ואולי פנדל ליונייטד מאוחר יותר. גם במהלך הטיפול בצ'יצ'ריטו אפשר היה אולי לבדוק אם היה פה פנדל – וכנראה לא לתת אותו. בקיצור אני לא ראיתי שום בזבוז זמן.

מלבד בזבוז הזמן בנסיון להציע לפיפ"א משהו כל כך הגיוני.

וזה נכתב לפני המשחק:

אם היו אומרים לאוהד מנצ'סטר יונייטד רק לפני 3-4 שהקבוצה תפגוש את צ'לסי בלי וידיץ', פרדיננד (אולי ישחק בכל זאת) ולצורך העניין גם אדווין ואן דר סאר, זה היה נשמע כמו ביג דיל מאד מאד גדול. המציאות היא פיל ג'ונס. תגיד להוא להיות בלם, להוא להיות שוער. פיל ג'ונס משחק?

הרבה יותר חסר לי קלברלי. שחקן עם שלושה משחקי ליגה שלמים שבסוף העונה שעברה עוד היה בוויגן. השחקנים הכאילו טבעיים להחליף אותו הם פלטשר וקאריק. אבל אחרי שראינו את האלסטיות המושלמת בשלישיה קלברלי-רוני-אנדרסון השניים הללו משדרים קצת סטטיות. לכן באיזשהו מקום הייתי רוצה שפרגוסון יילך דווקא עם פארק לצד אנדרסון בקישור. זה ישמר את העקרון העתיק שלא הולכים למשחק גדול בלי פארק.

ואם לא הוא אז פוגבה!

*

אנדרש וילאש בואש, מנג'ר צ'לסי, אמר שהמשחק אינו משחק מפתח. הוא מאד צודק. זה משחק סופר מסקרן לגבי ההתפתחות של מנצ'סטר יונייטד וגם לגבי ההתפתחות של צ'לסי. צל'סי מינתה מאמן מבטיח בן 33. זו חתיכת הצהרה.
ההצהרה הזו עברה די בשקט כי הציבור נרעש מהכסף שהוציאה סיטי. אבל התהליך בצ'לסי של רענון הסגל תוך כדי התמודדות בצמרת הוא רציני הרבה יותר.

דה באזר בפייסבוק

זה יהיה קצר, אני מבטיח
פרוביני, טרקיניו פרוביני

148 Comments

אוסטרלי (קורא אדוק פסיבי) 18 בספטמבר 2011

יש חשש שנשמטו כמה מילים אולי התמונה עלתה עליהם, בכל אופן כמה משפטים בפסקה הראשונה נראים סתומים.

אבי 18 בספטמבר 2011

נכון.

עוז 18 בספטמבר 2011

אני חושב שהוא התכוון שגם אם ואן דר סאר כבר לא בגזרה ווידיץ' פצוע – כשיש את ג'ונס זה פחות משנה.
אז שזה יהיה שוער.. וההוא יהיה בלם.. העיקר – פיל ג'ונס משחק?

עופר 18 בספטמבר 2011

אני מת לראות את פוגבה בהרכב היום. כישרון עצום.

אריק 18 בספטמבר 2011

אם כבר אמרת פיל ג'ונס, הייתי שם את הקפטן לעתיד ליד אנדרסון ובימין את סמולינג. אוואנס וריו בלמים. הוא היה קשר אחורי בבלקבורן והיה מעולה. יש לי תחושה של איבוד נקודות ראשונות. אפשר לדון בכל העמדות אבל איש המפתח שעחיו יקום ויפול הוא רוני. אגב במסיבת עיתונאים פרגי ציין ששבעה כדורים שדה חאה הוציא נגד בולטון הסתיימו בתוך הרחבה, יש תפקיד חדש בכדורגל שוער/רכז.

נגבי מצוי 18 בספטמבר 2011

חבל שקלברלי פצוע. בעונה שעברה יונייטד עשו מה שהם רוצים במרכז המגרש, וזה עם גיגס וקאריק… קלברלי ואנדרסון יכלו לעשות יותר. ואני מאמין שאם לא היה נפצע מול בולטון, איזה ענק כחול היה עושה את העבודה היום.

אופיר 18 בספטמבר 2011

כמה עצוב שארסנל במצב כל כך עלוב שאין לי טעם לאחל לשני הצדדים בהצלחה.

כיוון שכך, אני מאחל ליונייטד בהצלחה מכל הלב מול המועדון שנולד (מחדש) בחטא.

פרנקו 18 בספטמבר 2011

שחקן עם שלושה שחקני ליגה שלמים?
אני מניח "שלושה משחקי ליגה שלמים"

אריק 18 בספטמבר 2011

רונן, פוגבה לא בסגל הוא ישחק ביום שלישי

שלו 18 בספטמבר 2011

המשחק אינו משחק מפתח כל עוד יגמר בתוצאה נורמלית לאחד הצדדים,
לדעתי הגבול עובר ב 0-3 לא משנה עבור מי.
תוצאה כזאת היא אומנם תמרור אזהרה, אבל לא סוף העולם.
עבור צ'לסי המשחק הוא הזדמנות לבדוק את כוחה, בעיקר בגלל שזה משחק חוץ, אבל את האליפות מתחילים לקחת בינואר.
עבור הקבוצה המאוחדת של מנצ'סטר זה עוד יום בהיסטוריה וככה צריך לחשוב.
יום עבודה במשרד שמתגמל אותך מאוד יפה על המאמץ שלך.
***
אתמול היה משחק במילאנו, משחק שבעבר היה גורם לאגודת ספורט רומא לחזור הביתה עם מחמאות ובלי נקודות.
הכסף בקופת האגודה הבין לאומית של מילאנו כנראה נגמר ולכן השופט לא יכל ממש לתת את המשחק (למרות שהוא משך אותו ממש לתוך זמן הפציעות, ומאוד השתדל לא לתת אדום ללוסיו).
הדבר המשעשע בשידור היה שהבן של קשטן תירץ את אי מתן האדום שלוסיו "קצת" איטי ולכן בעט לשוער רומא בראש, ושהוא לא אשם בזה שהוא "אחר" למפגש עם הכדור.
רומא מתחילה לקבל צורה (מספר שבועות בחוץ לאוסבלדו לא יזיקו), ההבנה ששילוב שחקנים חדשים תוך כדי ריצה כנראה הגיע לאוזנו של לואיס הנריקה, וגם השמועה שטוטי זה השחקן הכי טוב שיש לו, טוטי זה ביום בינוני עדיין העמיד מספר פעמים את אוסבלדו מול שוער.
****
הודעה לכל מאמני רומא:
כשאתם בונים הרכב, יש מספר שחקנים שסביבם כדי להתחיל.
טוטי, פרוטה, דה-רוסי, פיזארו.
עכשיו תחשבו על שחקנים משלימים, אבל זה עמודה השדרה.
מי שלא מבין דבר פשוט כזה יכול להיות שגיא כהן.

אבי 18 בספטמבר 2011

גם אני רוצה להתקבל לגדוד מגני השפה! איפה נרשמים? :)

יוסי מזרחי 18 בספטמבר 2011

"מי שלא מבין פשוט דבר כזה יכול להיות שגיא כהן"

שלו,
מתי למדת לקלל??

שלו 18 בספטמבר 2011

בבת-ים, בילדות.

אביעד 18 בספטמבר 2011

אני די משוכנע שריו ישחק, אחרת הוא היה נוסע לליסבון. אם הוא ואברה בפנים, מעניין מי מבין שלישיית הצעירים יפנה מקום בהגנה…

אביעד 18 בספטמבר 2011

טוב, אז לא…

אלי(המקורי) 18 בספטמבר 2011

כרגיל מעולה, ח״ח על הרמיזה לד"ר ג'קיל ומר הייד, המצוין גם הוא.

שי 18 בספטמבר 2011

מישהו יודע על תחליף לרשות השידור (myp2p.eu כמובן….)?
או קישור איכותי למשחק הזה (בשביל sopcast)?

תודה רבה!!!

אבי 18 בספטמבר 2011

יש קישור בשם "רשות השידור" בדף הזה.

אבי 18 בספטמבר 2011

אופס! זה עבד לי לפני שעה וחצי…

אריק 18 בספטמבר 2011

פלטשר?????? למה????

Danny - Long Island 18 בספטמבר 2011

OMG

יוסי מזרחי 18 בספטמבר 2011

לאריק.
פלטשר למה, ? פלטשר ככה.

וחוץ מזה הכל בסדר. שגרה.

אריק 18 בספטמבר 2011

לא גרם נזק… גם לא הועיל במיוחד

עוז 18 בספטמבר 2011

רמירז פשוט טיפש, אנלקה מצויין, ההגנה של היונייטד קצת רכה הפעם. נאני ממש מתסכל את אשלי קול.

אסף רביץ 18 בספטמבר 2011

אחרי 19 שנה, סוף סוך יריב ראוי לרוני רוזנטל

גיל 18 בספטמבר 2011

משחק ביזארי לחלוטין. שיפוט גרוע, וטורס עם החמצה לפנתיאון. דה גאייה אגב השאיר את מנצ'סטר במשחק, ובכל זאת יהיה נחמד אם הפצועים בהגנה יחזרו.

קורא 18 בספטמבר 2011

יונייטד הוכיחה שוב שהיא קבוצה ורסטילית, שבנוסף למשחק התקפה שוטף (בעיקר מול קבוצות במקומות 5-20) היא יודעת להתבנקר כמו שצריך. ציציריטו בנגיעה הראשונה בכדור נפצע, איזה באד לאק…

אביאל 18 בספטמבר 2011

הפסד שכולו רווח לצ'לסי, אני חושב שצ'לסי של בואש הוכיחה היום לעצמה שהיא יכולה בהחלט להתמודד על התואר מול יונייטד והסיטי. זה בהחלט יכול היה להיות משחק החזרה של טורס, נקווה שרק ימשיך כמו היום.

ואני עדיין לא מאמין על ההחמצה שלו (וגם של רמירז).

נ.ב.

כרגיל יונייטד מקבלת את עזרת השופט, גול מנבדל כל כך ברור, לא היה שום פנדל על נאני.

אביעד 18 בספטמבר 2011

נבדל כ"כ "ברור" שהיה צריך בערך 5 הילוכים חוזרים להוכיח אותו. ולמה לא היה פנדל על נאני? בוסינגווה בבירור פגע לו ברגל ולא בכדור.

גיל 18 בספטמבר 2011

אם לא היה פנדל על נאני אז למה השחקן המכשיל קיבל צהוב? זו החלטה ביזארית ביותר. גם היו כמה נגיעות יד שהשופט התעלם מהן.

אביעד 18 בספטמבר 2011

אגב, בשני הביקורים האחרונים של צ'לסי באולד טראפורד היו טעויות שיפוט דווקא לטובתה. אז למה "כרגיל" היונייטד מקבלת את עזרת השופט?

ניק 18 בספטמבר 2011

כמיטב המסורת במשחקים של השניים, יש מלא טעויות שיפוט, רק שהפעם זה גם הלך למנצסטר.. אולי לא היה פנדל על נאני אבל בטח שהיה על הרננדס, ועוד השופט נתן לו צהוב אז כן הייתה עבירה לדעתו אז איך אין פנדל??

LOL 18 בספטמבר 2011

נצחון של 3-1 ועדיין תחושה של אכזבה מסויימת לנוכח היכולת.
החולשה של יונייטד היתה המשך טבעי למשחק נגד בנפיקה.
מרכז הקישור של יונייטד היה זוועתי : אנדרסון חזר לסורו לאחר כמה שבועות מצויינים (כולל שלל איבודי כדור) ופלטשר נשאר פלטשר – שחקן סתמי ואפור שאין במשחק שלו אפילו לא אלמנט אחד שמצדיק את היותו שחקן הרכב ראשון.קאריק שהחליף את אנדרסון הוכיח פעם נוספת מה החשיבות של קלברלי (כמו גם של ג׳ונס וסמולינג) למשחק של יונייטד בזכות הדינמיות,המהירות ובעיקר הרצון לנוע קדימה עם הכדור ובלעדיו,דבר שמנוגד לאופיים של פלטשר וקאריק.
אברה ממשיך במגמת הדעיכה שלו (הגנתית ובעיקר התקפית) ואוונס הבהיר פעם נוספת שהוא לא מספיק טוב לרמה הזו.
 יום בינוני של רוני,יאנג ונאני שזקוקים לפתרון מהיר של פרגי בעמדת המחליף לקלברלי עד שזה ישוב.אני דבק בהצעה שלי שג׳ונס יהיה המחליף.

כוכב עליון 18 בספטמבר 2011

לפחות 5 שחקנים צריך להעיף, לפחות! מה זה היכולת הזאת? בושה!

יוסי מזרחי 18 בספטמבר 2011

העיקר שלא נרד ליגה.

אריק 18 בספטמבר 2011

אני מאמין ש40 נקודות יספיקו כדי להישאר

אביעד 18 בספטמבר 2011

משחק בינוני ומטה של רוב הקבוצה למעט ארבעה – דה חאה, אברה, ג'ונס ונאני.
אני מקווה שזו תהיה הדרך החדשה של אברה אחרי עונה לא כ"כ טובה.
פיל ג'ונס לוחם אמיתי והגול של נאני היה לא פחות ממדהים.

מנחם לס 18 בספטמבר 2011

Run to TV! Huge fight between Novak and Del Petro first set

גיל 18 בספטמבר 2011

מנחם, את מי מעניין טניס עכשיו? יש פוטבול!

יואב 18 בספטמבר 2011

מאז מוריניו צלסי לא נראתה כל כך טוב באולד טראפורד. קבוצה מצויינת שתיהיה שם עד הסוף.
היא פשוט פגשה קבוצה שהכל נכנס לה(הגול השלישי הוא דוגמה מפוארת).
רונן כתב על ההבדל של מאני מהספסל לנאני בהרכב. פער מדהים. הוא היה עוצר נשימה היום וסיפק את הסכנה הקבועה לצלסי.
מסכים עם אביעד בקשר למצטיינים. ג׳ונס סנסציוני.
מחזור חמישי ואנחנו עם מאזן בית מושלם אחרי צלסי , ארסנל וטוטנהאם. נייס.

אביאל 18 בספטמבר 2011

אביעד – אל תיתמם לי, בכל משחק כדורגל חשוב שמובקע גול מנבדל יש חמישה הילוכים חוזרים, גם אם הנבדל הוא של עשרה מטרים ומאשרים אותו יש הרבה הילוכים חוזרים. הקטע הוא שאני לא ראיתי נבדל מהסוג הזה של בעיטה חופשית שהוא קל מאוד לקוון כי קל הרבה יותר לראות מתי הכדור נבעט.
בוסינגווה פגע לו ברגל ובכדור באותו זמן, אני יחפש לינק וישים.
וכן השיפוט הוא לטובת יונייטד לאורך הרבה מאוד שנים, אם אתה מתעלם מזה אז או שאתה פשוט משוחד או שסתם מדובר בצביעות. בקשר לשני המשחקים האחרונים באולד טרפורד, הגול של טרי היה מעבירה שאפשר להתווכח עליה בדיוק כמו שאפשר להתווכח על העבירה של בוסינגווה היום על יאנג בשער הראשון, שלא נדבר על הפנדל הברור שאברה עשה על רמירז ברבע גמר ליגת האלופות, אז אני יכול להביא לך על כל דוגמא שלך שלוש נגדיות שמדובר ביונייטד.

דורפן 18 בספטמבר 2011

ברור שאתה יכול. כי אתה אוהד צ'לסי. אבל עיתון אנגלי שמאד לא אוהב את יונייטד בדק את זה לאחרונה. והשינוי העיקרי בטבלת הליגה של השנתיים האחרונות אם לא היו טעויות מרכזיות היה שצ'לסי הייתה מסיימת 2 במקום 1 לפני שנתיים ו-3 לבמקום 2 בעונה שעברה.

אז יש קיפוח נורא מזה.

k_700 18 בספטמבר 2011

ילד אני אביא לך דוגמאות מנגד לקיפוח של יונייטד נגד צ'לסי.

לפני שנתיים קופחנו בשני המשחקים נגדם.
נבדל בשער של דרוגבה במשחק בסוף העונה ועוד שער מפנדל שלא היה ובכלל זה על קצה המזלג.

אין מה להתחיל לחפש ולעשות השוואות.
לדעתי הספק נבדל הזה לא הכריע את המשחק ובטח שלא השפיע על התוצאה.
בטח לא במשחק שצ'לסי מגיעה ל-20 בעיטות לשער, מבקיעה ומחטיאה.

ודורפן, לא הבנתי למה כתבת שכנראה גם הפנדל שנאני סחט היה צריך להיות מבוטל.

השריקה הזאת לדעתי נכונה.

דורפן 18 בספטמבר 2011

גבולי. בכל מקרה הוא הוחמץ.

לעומת זאת הפגיעה של אשלי קול על צ'יצ'ריטו – צריכה להיות פנדל. זה לא משנה אם המשחק חי או לא. אם נתנו צהוב איך אין פאול ופנדל?

k_700 18 בספטמבר 2011

לא יודע ואני חושב שגם לדאוד אין תשובה משמעית.

בכלל נראה שבאיזשהו שלב הוא דאוד נכנס קצת לשוק.

אביעד 18 בספטמבר 2011

האמת היא שאם נלך 5 שנים אחורה אז נגלה שבמפגשים בין 2 הקבוצות דווקא היונייטד קופחה (אם תרצה פירוט, רק תגיד).
ההבדל המשמעותי שאני ראיתי הוא כזה – בחלק לא קטן מהמקרים בהם היונייטד קופחה, היא גם ניצחה למרות זאת. לא זוכר שום משחק ביניהן בחמש השנים האחרונות בו צ'לסי נפגעה מהשיפוט יותר מהיונייטד ובכ"ז ניצחה.
ולגבי 2 המשחקים האחרונים באולד טראפורד – האמת היא שכשכתבתי את זה אז שכחתי ממשחק ליגת האלופות ביניהן. אבל נורא נוח להתעלם לך למשל מהנבדל העצום של דרוגבה לפני שנתיים או היד המושטת לשחקים של למפארד אשתקד.
בוא נסכם את זה ככה – ברור שכאוהד צ'לסי אתה חושב שקבוצתך המקופחת בדיוק כמו שכאוהד יונייטד טבעי שאני אחשוב שקבוצתי קופחה. אבל די מעצבן אותי שאתה קורא לי משוחד או צבוע ובאותה נשימה אתה מתעלם מהמקרים שלא נוח לך להיזכר בהם.

כסיפוביץ 18 בספטמבר 2011

נו טוף…
עוד ליגה נגמרה כבר באוקטובר

תומר ש 18 בספטמבר 2011

איזו הגזמה

כסיפוביץ 18 בספטמבר 2011

אם הייתי רוצה להגזים הייתי כותב ספטמבר

k_700 18 בספטמבר 2011

מעניין אם גם שנה שעברה אמרת את זה, על צ'לסי….

למרות איך שזה נראה אני חושב שיהיה מאבק משולש בין יונייטד-סיטי-צ'לסי.

כוכב עליון 18 בספטמבר 2011

בטח, פתחנו פער של קרוב ל 6 משחקים,יאללה נתמקד בקרליינג קאפ ביום שלישי

אביאל 18 בספטמבר 2011

אביעד – לא התכוונתי לפגוע או משהו כזה בכל מקרה לך ולדורפן, תשאל כל אוהד של כדורגל אנגלי וכמעט כל פרשן של הליגה ותראה בדיוק כמה יונייטד מקבלת עזרה מהשופטים, לא רק נגד הגדולות אלא בעיקר במשחקים מול הקטנות.
בקשר לגול של דרוגבה בנבדל מלפני שנתיים, חמש דקות אחרי זה מאקדה כובש שער עם היד ועל זה אני בדיוק מדבר שהנבדל של דרוגבה היא עובדה ידועה אבל את היד של מאקדה כולם שוכחים.

דורפן – הסתכלתי על מה שפירשנו לא מזמן, לא ראיתי בדיוק פירוט על מה הורידו ומה, תחקיר עיתונאי מאוד לא מפורט ומאוד פתוח לפרשנות, הרי לא נכנסו בו קרנות, עבירות, בעיטות חופשיות וכרטיסים שלא נשלפו ושהובילו לשערים. 

בקשר לעבירה על הרננדס, אני לא בטוח אבל אולי בגלל שהכדור כבר היה מחוץ למגרש שאשלי קול פגע בו היא הסיבה לצהוב ללא כרטיס, אבל אני מניח שצריך לבדוק בחוקים.

אריק 19 בספטמבר 2011

"צריך לבדוק בחוקים" "מחוץ לתחומי המגרש". מה שעובד בשבילך. הקנאה מעוורת. דווקא באתרים האנגלים לא ראיתי כמעט אוהדי צלסי מתבכיינים, הם אמרו שהנצחון ראוי ושהיה כיף של משחק.

דורפן 18 בספטמבר 2011

אביאל – זה תחקיר לא פחות רציני מאשר שאתה אומר "שׁאתה יכול להביא שלוש דוגמאות לעומת אחת". וגם מאשים מי שלא מקבל את התחקיר שלך בצביעות.

אל תשכח שתחקיר כזה בהכרח מוטה נגד מי שצברה הכי הרבה ניצחונות. כי לא נחשבים בו טעויות שיפוט כשאתה מנצח. השריקות והשיפוט מאוזנים לחלוטין. וברור שהקבוצות שמקבלות הכי הרבה פנדלים לא מוצדקים הן אלו שנכנסות הכי הרבה לרחבה. וגם לוקחים להן הכי הרבה פנדלים – רק שזה פחות מורגש כי הן מנצחות יותר.

והיום השגיאה הכי חמורה היא שליונייטד לא ניתן פנדל שני. כי שגיאה של ראיה היא שגיאה של ראייה – זו שגיאה של פרשנות. איך אפשר בדיוק לתת צהוב לשחקן ולא לתת עבירה? זה פשוט לא הגיוני. איך יכול להיות צהוב בלי פנדל?

אז בוא נגיד ככה: השגיאות נגד צ'לסי היו כאלו שהשופט לא ראה היטב. השגיאה בעד צ'לסי הייתה פשוט החלטה מטופשת של השופט שכן ראה. אז הוא כנראה לא קיבל כסף מיונייטד.

סימנטוב 18 בספטמבר 2011

בקשר למסירה של רוני לברבטוב יש לו את זה כבר זמן מה, הוא כבר הרבה זמן הוא מברך מודה למבשל אחרי שהוא כובש.
ג'ונס ממשיך להדהים הבחור סיים תוכן שנה שעברה…
הגול המרשים של נאני חשוב כ"כ יש לי תחושה שהוא מרגיש צריך לספק הסחורה ולמחוק את הספק לגביו

דורפן 18 בספטמבר 2011

יש לך מידע שהוא סיים תיכון?

סימנטוב 18 בספטמבר 2011

:)

Nir 18 בספטמבר 2011

Nani was unstoppable. Phil Jones was good, but together with Evans was not secure enough. Torres passed free too many times)
Fletcher did better than I expected.
We were lucky, Chelsea missed great chances (Torres and Ramires).
Berbatov did well to keep the ball in the last 20 min.
Chelsea played well but had even more Shaky defense.

שלו 18 בספטמבר 2011

אני מרגיש שיש ליונייטד עוד כל כך הרבה תחומים להשתפר, ועדיין היא עשתה פירוק והרכבה לקבוצה השנייה באנגליה.
צ׳לסי נתנה משחק חזק, לא הכי טוב שלה אבל שיחקה טוב ועדיין הפסידה.
אני לא יודע כמה אגדת הסיטי תחזיק מעמד במרוץ, לדעתי החוסר במאמן ייפגע בהם בסופו של דבר וגם הגעגועים של טבז למשפחתו.
צ׳לסי תסבול השנה מהזדקנות הסגל, אולי טוטנהאם בכל זאת תפתיעה ותתברג ברביעיה, יחד עם היונייטד וליברפול וצ׳לסי.

איש 18 בספטמבר 2011

טבז הביא את משפחתו לאנגליה. השייחים יביאו לו בקרוב גם את מזג האויר וכמה עבריינים מהשכונה שלו לפני שיתחיל להתגעגע.

יוסי מזרחי 19 בספטמבר 2011

שלו,
מה איכפת לך מה יקרה מהמקום השני ומטה? שיסתדרן בינחן.

אבישי 18 בספטמבר 2011

באמת זוועה היונייטד האלה, לא הגיע להם בשום אופן הניצחון, זה רק כי הליגה האנגלית נחלשה וכמובן כי צ'לסי פיטרה את אברם.

העניין הוא שיונייטד השתפרה בכל כך הרבה פרמטרים מאז השנה שעברה (לחץ, מהירות, החזקת כדור, וויין רוני) שגם במשחק כזה שהיא מחזיקה פחות בכדור והיריבה שלה מגיעה ללא מעט הזדמנויות, היא נותנת 3:1, אחרי מחצית של 3:0 עגול. אני טוען שהעובדה שיונייטד הייתה ביום רע, רק ממחישה כמה הנצחון הזה מוחץ, כי אם יונייטד הייתה ביום סביר, זה היה נגמר איפשהו בין ארסנל לבולטון.
בסופו של דבר יונייטד עוברת שינוי קונספציה והופכת לקבוצה שיוצרת מצבים מהחזקת כדור, משחק מסירות וחילופי מקום אבל עדיין אין לה עומק שמתאים לסגנון החדש, בגלל זה עם פלטשר (שעוד יכול לחזור לכושר ולהשתלב) וקאריק ששיחקו היום זה דמה יותר לשנה שעברה והיה פחות אינטנסיבי. וזה הספיק רק ל-3:1 על צ'לסי. באמת נורא. אגב, גם צ'יצ'ריטו פחות מתאים לשיטה החדשה מוולבק, שיודע לתפעל את הכדור יותר טוב מהמקסיקני החביב, וגם עם ברבטוב הנעת הכדור נראת טוב יותר למרות שלא היה זמן להתרשם מהתכליתיות שלה.
בקיצור, יש היום ליונייטד את האפשרות לגוון בין הקבוצה האפורה משנה שעברה שאיכזבה עם אליפות וסגנות בצ'מפיונס ובין הקבוצה שנראית כמו הדבר הכי מרענן באירופה בארבעת השבועות האחרונים.

גיל 18 בספטמבר 2011

אין לצ'לסי מה לבוא בטענות לשופט. השיפוט היום היה גרוע לשני הצדדים אבל צ'לסי הם אלו שהחמיצו המון. אגב השחקנים שלהם לא התלוננו יותר מדי (מלבד טרי).

אריק 19 בספטמבר 2011

גם האוהדים באנגליה לא. זה רק צופי ערוץ הספורט המקומיים

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 18 בספטמבר 2011

איזה משחק מבדר. כמה צחוקים ושיגועים. ההחמצה של טורס גרמה לכך שלא יצחקו על רוני שנפל על התחת בפוזה מטופשת במיוחד (וברצינות – אני שונא שהוא בועט פנדלים ומתחיל את הריצה כל כך מהצד. זה תמיד נראה לי די רע). שמתם לב בהחמצה של טורס, שהוא לא סתם עובר את השוער אלא עושה לו הטעיה מסחררת ממש עם הרגל מעל הכדור ואז חותך – וכל זאת כדי להחמיץ במימדים רוזנטליים! היה יכול בקלות להיגמר חמש – ארבע לטובתנו (כמובן).
נאני עצום. כשהוא טוב הוא עושה טרור ממש. התחיל עם מועמד לשער העונה, בישל גול (בטעות) בומבה למשקוף ופנדל. מה רע.

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 18 בספטמבר 2011

וכמובן שעניני המזל די שטותיים. ברור שההחמצה של טורס היא הרבה מזל, במובן זה שהיא תקרה פעם במלוין הזדמנויות בערך, אבל באותה מידה זה היה חוסר מזל שהמשחק לא היה קבור וגמור כבר בפנדל או במשקוף של נאני. אז: זה לא מזל זה סר אלכס!

טל המנצ'סטרי 18 בספטמבר 2011

רוני דווקא פישל במסירה לבארבטוב, הכוונה טובה ומבורכת אבל הטאץ' במקרה הזה היה קלוקל, יותר מדי ימינה ובארבטוב לא הצליח לייצב את עצמו כמו שצריך, לא נורא.

אוונס במשחק נהדר, במיוחד במחצית הראשונה, הגנתית כל תיקול היה בינגו,
גם הוליך כדור עם ביטחון וחילק כמה כדורים ארוכים מדוייקים וחכמים.

אברה עושה רושם חוזר לעצמו, פעלן וטוב.

ג'ונס זה סמולינג של העונה שעברה

ולנסיה כמגן ימני זה מרגש ועובד מעולה, כמו גם בכמה מקרים בעונה שעברה

הטיפול והטכניקה של נאני בכדור על שטח קטן, היכולת שלו להשתלט ולהוריד לעצמו את הכדור מהחזה בנוחות לרגל וגם כשנמצא על הקו ומקבל כדור גובה וכששחקן לוחץ אותו זה משהו נדיר, תמיד עושים השוואה בינו לבין רונאלדו, בקטע הזה נאני לוקח אותו בגדול.

אשלי יאנג עם בישול נוסף, ההימור הכי בטוח להצלחה לפני העונה, באנקר מארץ הבאנקרים.

רואים עבודה בצ'לסי, לאחר שנים שמנגרים שם נהנו מהאדים שמוריניו השאיר, סוף סוף טביעת יד של מנג'ר חדש וזו היתה צ'לסי חזקה, טובה היום באולד -טראפורד ולמרות ההפסד.
גם אם לא תהיה אליפות העונה, הם בדרך הנכונה.

שלו 18 בספטמבר 2011

חגיגה של קוואני ונאפולי, על מילאן נאמר כבר חולצות יפות.
גם על שגיא כהן כבא נאמר, אפילו לאבי מלר נגמרה הסבלנות.

גפן 18 בספטמבר 2011

מזל טוב ליונייטד ולאוהדיה בדה באזר על האליפות ה 13 ב 20 שנה האחרונות,וכמו כן ה 5 ב 6 העונות האחרונות באנגליה.

אריק 19 בספטמבר 2011

ווווואהו לאן אתה רץ? אני דווקא שוקל ברצינות לשים כמה גרושים על צ'לסי. מי שמתחיל ככה לא לוקח לרוב.

אביאל 18 בספטמבר 2011

דורפן – באמת חוכמה גדולה לעשות השוואה בין מה שאני כותב כאן לבין תחקיר בעיתון מכובד, מה בכלל הקשר ? וכן זה ידוע וברור שיונייטד נהנת מטעויות שיפוט לאורך השנים.
בינתיים על כל דוגמא שניתנה כאן בהקשר של צ'לסי ניתנו גם דוגמאות הפוכות והעבודות מדברות בעד עצמן, גול בדקה השביעית מנבדל ברור, פנדל גבולי בהחלט על נאני, בקשר לעבירה של אשלי קול על הרננדס, לדעתי השופט נתן צהוב ולא פנדל כנראה בגלל שהעבירה נעשתה לאחר שהכדור יצא מהמגרש, אבל כמו שכתבתי צריך לבדוק מה קורה בעניין הזה, אחרת באמת אין סיבה לכרטיס בלי פנדל.
ובקיצור לגבי התחקיר, הוא תחקיר עיתונאי שלא לוקח בחשבון הרבה מאוד פרמטרים שכן צריכים לקחת ושכן חשובים לאותן סטטיסטיקות ולכן הוא לא בדיוק מדגים שום דבר.

שלו – אני רואה שהנצחון של יונייטד גרם לך לשכוח מהרביעיה שטוטנהאם נתנה בקלות יתרה לליברפול שאותה אתה מדרג הרבה לפני הסיטי שאיבדה נקודות בעיקר בגלל שכמו שכתבת, אין לה מישהו על הקווים, אבל מכאן להגיד שדווקא ליברפול וטוטנהאם יהיו אלה שיהיו שם למעלה זה רחוק מאוד.

ועכשיו גם ריאל הפסידו והפועל ת"א ניצחו, יום כדורגל שחור ביותר.

יואב 18 בספטמבר 2011

אבל מכבי ניצחה כך שזה יום מושלם.
מעייף לדבר על טעויות שיפוט. צלסי שיחקה נהדר, החמיצה המון ופגשה קבוצה בזון.
אנחנו רק בספטמבר. הכל רק התחיל.

גיל 18 בספטמבר 2011

ידוע וברור והעובדות מדברות בעד עצמן, אם זה כך, אז למה זה לא ידוע וברור לכל כך הרבה אנשים? באותה מידה אפשר להפוך את המשפט ולומר שכל מי שלא אוהד יונייטד שונא אותה ולכן הם מדגישים כל טעות לטובתה כשמתעלמים מטעויות נגדה. בדיוק כמו שאמרת שאפשר למצוא על כל דוגמא משהו הפוך אז איך אפשר להכריע בלי תחקיר מעמיק?

אביאל 18 בספטמבר 2011

דרך אגב – אני זוכר שהראו את זה במשחק, אבל רק פעם אחת ועכשיו אני קורא בכמה אתרים, שגם נאני היה בנבדל בגול שלו, הוא חזר מנבדל כדי לקבל את הכדור, אבל עדיין לא מצאתי לינק, כך ששוב יש כאן עוד טעות שיפוט, אבל נו מה זה כבר משנה ?!

k_700 18 בספטמבר 2011

כן מה זה חשוב באמת ששופט נותן צהוב על עבירה ברחבה ולא נותן פנדל.

מתי עוד פעם ראינו דבר כזה?

ועדיין לא חושב שהטעויות שיפוט של דאוד הן מה שקבעו את התוצאה.

המנצחת ניצחה בזכות ולא בחסד.
צ'לסי גם כן יצרה לעצמה מלא מצמבים ויכולה לבוא בטענות רק לעצמה שלא כבשה מהם יותר משער אחד.

משחק נהדר, קצב נהדר, אווירה נהדרת ביום מדהים של משחקים(טוטנהאם נותנת רבייעיה לליברפול, אנחנו מנצחים את צ'לסי, סנדרלנד מתעללת בסטוק, פולהאם חוזרת מפיגור 2 מול סיטי בדרך לשיוויון אדיר) שמוכיח שוב שהפריימרליג עדיין הליגה הטובה ביבשת.

לילה טוב לכולם.

אביעד 18 בספטמבר 2011

אני זוכר שהראו במשחק שהיה קו אחד. אבל אם הגענו עד לנקודה שבה הגול של נאני הוא כביכול בגלל טעות שיפוט, אז באמת אין מה לומר.

YB 18 בספטמבר 2011

אין צורך לנסות למצוא הסבר או סיבה לכל תופעה. כשרוני מסר לברבאטוב זה היה: 1. כי הוא מנהיג שרוצה להעלות את כולם לסיפון. 2. כי הוא שחקן לא אנוכי במובהק שאולי חשב שברבה בעמדה יותר טובה. 3. שניהם.
אני מאמין דווקא באופציה 2 כיוון שרוני אף פעם לא היה אנוכי. אולי יש בו גם יכולת מנהיגות אבל אני עדיין לא חזיתי בזאת (ספק אם לי או לכל אחד אחר שאינו נמצא בקבוצה יש יכולת לדעת דבר כזה). המסקנה: אין צורך למצוא סיבות שיכולות להיות נכונות או לא נכונות באותה הסבירות.

טל 18 בספטמבר 2011

וילש בואש מאמן עצום. עם חומר שלא מתקרב למה שהיה לקודמיו (לאן הגענו אם פאקינג חואן מאטה הוא השחקן הכי איכותי של צ'לסי) במחצית הראשונה הם עשו בית ספר ליונייטד ברמה של ראיתי הרבה זמן באולד טרפורד. אבל נגד אלילת המזל אין מה לעשות.

בכדורגל יש נטיה לנתח את התוצאה במקום את המשחק וכתוצאה מכך, לעשות רציונליזציה של האירועים בדיעבד. האמת היא שזו תוצאה שלא קשורה לכלום (דקה 35 היה 10-1 לטובת צ'לסי בבעיטות לשער) וכל השאר שטויות. איך אומר פעם סקוי זקן? פוטבול, בלודי הל.

דבר אחד מקצועי כן אפשר להגיד על צ'לסי הנוכחית: היא איבדה את הDNA שלה מאז תקופת מוריניו-העוצמה הפיזית האדירה, בעיקר במרכז המגרש. מאטה, רמירז ומירלאש זה מרכז שדה נהדר, אבל של ליגה ספרדית. רוצה לומר, זו קבוצה שהרבה יותר כיף לראות, אבל גם יותר נחמד לשחק מולה. בימי מוריניו היה בא איזה ביריון ושובר לנאני את הפיקה בברך לפני שהוא בועט, בעוד בצ'לסי הנוכחית מאטה עקב אחריו בענין תוך נקיטת מדיניות אי התערבות. על הגולים האחרים אין מה להרחיב.

סיטי? עם כל הכדורגל הנהדר שהקבוצה הזו הציגה עד היום, ברגע ראשון של לחץ המאמן האיטלקי שבו השתלט על מנצ'יני (הוציא את סילבה ביתרן והכניס את זאבלטה, אחת ההחלטות ההזויות שראיתי אי פעם מאמן מקבל). לפחות אגוורו ממשיך לעשות חיים.

לסיכום: הסגל של סיטי עם המאמן של צ'לסי היה זוכה באליפות.

טל 18 בספטמבר 2011

לגבי ההגנה הצעירה של יונייטד: אני דווקא חושב שהחיסרון של צמד הבלמים הוותיקים מורגש מאד. (מלבד גמר האלופות) מזמן לא ראיתי קבוצות מגיעות לכל כך הרבה מצבים נגד יונייטד כפי שהגיעו צ'לסי ובנפיקה בשני המשחקים האחרונים.

אגב, אפילו במשחק נגד ארסנל ההגנה של יונייטד הייתה חלשה מאד (גם כל עוד המשחק היה "חי").

אריק 19 בספטמבר 2011

10- 1 בגול הראשון, 11-2 בגול השני 14-3 בגול השלישי. בלתי מתקבל על הדעת

כוכב עליון 19 בספטמבר 2011

יותר פשוט מבחינת סיטי לקחת את הסגל של יונייטד עם המאמן של יונייטד, לשנות את צבע החולצה והנה יש להם אליפות

טל 18 בספטמבר 2011

ובפינת ה"אמרתי לכם" השבועית: הקריסה של ליברפול.

אני מכבד את דעתו של דורפן, גם במקרים שאני לא מסכים איתו לחלוטין, אבל לא ברור איך הוא הגיע למסקנה (וכתוצאה מכך, לסחוף אחריו את בלוג) שלקנות שחקנים בינוניים ב100 מיליון פאונד, לשחרר את השחקן המצטיין שלך בעונה שעברה ולא לטפל בכלל בנקודות התקופה של הקבוצה (הגנה למשל), זה מתכון להצלחה.

דורפן 18 בספטמבר 2011

לא שאינני אומר שלא הימרתי עליהם. אבל מיראלש שוחרר אחרי התחזיות – וזה אכן טרף הרבה קלפים. יחד עם זאת הם יתאוששו.

אבי 18 בספטמבר 2011

מסך עשן נהדר, השלוש שלילות במשפט הראשון (ממוצא של שלילה כל שתי מילים)! :)

טל 18 בספטמבר 2011

הקטע הוא שהשחרור של מיראלש נבע מכך שהם בכלל לא בנו עליו (אתה לא משחרר שחקן שאתה בונה עליו בשעה האחרונה של חלון ההעברות).

יתאוששו? הם לא יהיו קבוצת תחתית וסביר שהם יהיו בטופ 6, אבל מקום שני הם בטח לא יהיו. ואם טוטנהאם לא יעשו שטויות, הם גם לא יהיו במאבק על מקום רביעי. וזה פשוט ביזיון לקבוצה שהוציאה בשני החלונות האחרונים יותר 100 מיליון פאונד וכתוספת, קיבלה במתנה עונה מהגיהנום של ארסנל.

דורפן 18 בספטמבר 2011

אנחנו נראה. הם הוכיחו שהם יכולים להכנס לרצף. צ'לסי עברו שני חורפים קשים (גם בעונת האליפות) והתגובה שלהם הייתה להפוך את הקבוצה לעוד יותר לטינית ועוד פחות אנגלית.

ולאור השדרוג שטוטנהאם עשו בסוף החלוף – פרקר, אדבאיור בנוסף לכך שמודריץ נשאר (מה שמוכיח שארסנל לא היו חייבים לשחרר את נאסרי- אפשר להגיד לשחקן לכבד חוזה) – זה לא כל כך בושה לסיים אחריהם.

בסך הכל טוטנהאם הרוויחו מהפתיחה הגרועה. הפסד גבוה באולד טראפורד הוא לא אסון. והתבוסה הביתית לסיטי שכנעה את ההנהלה הקמצנית להתחזק מאד. ובסך הכל אלו כל הנקודות שהם שמטו – נקודות שממילא כמעט כולם ישמטו.

טל 18 בספטמבר 2011

לא בושה? הם הוציאו מעל 100 מיליון פאונד!

כמה טוטנהאם הוציאו?

דורפן 18 בספטמבר 2011

לטוטנהאם יש סגל התקפי חזק מאד והם בצמרת כמה שנים. הכי חושב – בפארקר ואבדאיור הם קנו כוח מוכח בליגה האנגלית. לא אנשים שאולי ישתלבו. וצריך לזכור שגם מודריץ לא שיחק נגד סיטי.

הדרוג הסופי יושפע מהשאלה אם יונייטד תברח. אם היא תברח – תהיה לזה השפעה הרבה יותר הרסנית בסיטי ובצ'לסי. כל עוד הן במרוץ אליפוות הן טובות יותר מליברפול וטוטנהאם.

מעניין אותי אם אובדן הנקודות של סיטי קשור לליגת האלופות. אבל הם נראו די לא טובים כבר נגד נאפולי. נראה לי שזו תהיה תבנית אצלם – כשהולך טוב הם יבקיעו הרבה אבל לעתים קרובות לא יילך טוב.

טל 19 בספטמבר 2011

להפך, הטעות של ליברפול הייתה שהם הביאו "שחקנים מוכחים בליגה האנגלית", במקום להביא את השחקנים הכי טובים שכסף יכול לקנות. כאילו שהוביל את בלקפול לירידת ליגה, לתת חצי עונה טובה בניקאסל או לשמור על שנים של יציבות בינונית באסטון וילה, זה יותר טוב מלהיבחר לשחקן העונה בליגה הספרדית בגיל 19 (אגוורו) או להיות שחקן נבחרת ספרד (סילבה ומאטה).

אדבאיור הוא לא רכישה טובה בגלל שהוא "מוכח בליגה האנגלית", הוא פשוט חלוץ מצוין, נקודה (כנראה עם בעית אופי).

מודריץ' שיחק נגד סיטי.

לפחות אתה מסכים איתי שאגוורו שחקן גדול?

טל 19 בספטמבר 2011

לגבי הליגה, אני חוזר על מה שכתבתי בתחזית פתיחת העונה:

סרחיו קון אגוורו יהיה שחקן העונה.

אין מצב שקבוצה שמאמן מנצ'יני תנצח לאורך ליגה של 38 מחזורים קבוצה שמאמן פרגוסון.

ליברפול תהיה אכזבת העונה.

השינוי היחידי מהתחזית המקורית שלי הוא שארסנל לא תסיים בטופ 4, אלא טוטנהאם.

אריק 19 בספטמבר 2011

אחרי מכירת ברבאטוב דניאל לוי החליט שהוא לא מוכר לקבוצות שמתחרות עם טוטנהם שחקנים בעיקר לא לסיטי. אם ארסנל היו עושים את אותה החלטה הכל היה נראה אחרת.

טל 19 בספטמבר 2011

הקטע עם נאסרי הוא שנשארה לו רק שנה אחת בחוזה: אם הם לא היו מוכרים אותו הם היו מאבדים אותו שנה הבאה בחינם. על נאסרי קבוצה לא אנגלית לא הייתה משלמת 24 מיליון פאונד כאשר שנה הבאה היא יכולה להשיג אותו בחינם, כך שלא הייתה להם באמת אופציה אחרת חוץ מלמכור אותו בתוך הליגה.

כידוע, הם התעקשו לא למכור אותו ספציפית ליונייטד שהייתה כנראה ההאופציה הראשונה שלו.

amit pros 19 בספטמבר 2011

טל
בוא נמתין אולי למשחק ו ליברפול תסיים 11 שחקנים ותפסיד 4 -0 ,ואז נדבר על קריסה.
לי קשר אני מסכים איתך שהשחרור של מיראלש הוא שערורייה.
אל הבאנו מגן שמאלי טוב מאוד,הבאנו בלם,שני המגיניםהימניים פצועים.
אולי להביא עוד 17 בלמים?
ואגב סיפור קארול כבר ידוע מזמן.לירפול דרשה מצ'לסי 15 מיליון פאונד יותר ממה שקארול יעלה.לכן סיפור ה"הוציאה 100 מיליון פאונד"הוא לא ממש מדויק.מה עוד שרק על מיראלש וטורס ובאבל ליברפול הכניסה בערך 73 מיליון.קצת שונה למשל מריאל שונה שחקנים ב250 מיליון יורו ומוכרת 15 או מהסיטי.
וכן גם דאונינג מעצבן….אבל מוקדם מאוד לשפוט.
מזל שנתנו לרייקארד קצת זמן והביאו לו את דווידס,אחרת איפה הייתה ברצלונה היום?

טל 19 בספטמבר 2011

עמית, ראית את המשחק בדיוק כמוני. ליברפול לא עשו כלום גם באחד עשר שחקנים (תקן אותי אם אני טועה, לקראת סוף המחצית היו להם אפס בעיטות לשער לעומת 11 בעיטות של טוטנהאם). נכון, בלי ההרחקות זה לא היה נגמר 4-0, אלא 2-0. הדבר הכי גרוע שליברפול יכולים לעשות זה להיתלות בהרחקות, כי זה הרבה יותר עמוק מזה ובלי הכרה בבעיה לא יגיע הפיתרון. חוץ מזה שחוסר האחריות של אדם שהביא להרחקה, הוא בעיה בפני עצמה ובעיקר שמדובר במישהו שאתה מצפה ממנו להיות מנהיג הקבוצה במרכז המגרש ולגלות קור רוח ואחריות.

בלם? ליברפול הביא שחקן צעיר כנראה יהיה בלום מצוין בעתיד, במצב שבו היא צריכה בלם היום.

דלגליש הוא מאמן מצוין ואישיות כדורגל דגולה, אבל מדיניות רכישת השחקנים שלו הקיץ הייתה הזויה. אנחנו לא בשנות ה80 ומה שהיה רלבנטי אז (מדיניות שהביאה לליברפול שחקנים כמו בארנס או בירדסלי) לא רלבנטי היום. בפרמיירליג, גישה של רכישת שחקנים בריטים במחירים מופקעים לא הוכיחה את עצמה כבר יותר מעשור.

ותאמין לי שאני לא כותב את הדברים מתוך אנטי לליברפול.
כאוהד אובייקטיבי, הרבה יותר מענין לראות מאבק על אליפות הליגה בין ליברפול ליונייטד מכל מאבק אחר. וכאוהד ברצלונה, הרבה יותר מענין להיפגש באלופות עם ליברפול (או יובנטוס) מאשר את שחטאר דונייצק או כל מיני פיקציות ששממונות בפטרו דולארים. זה ניתוח אמיתי לדברים כפי שאני רואה אותם.

amit pros 19 בספטמבר 2011

בוא נתחיל מזה שאתה צודק,ליברפול נראתה היום איום ונורא.אבל,ועד כמה שהייתי שמח להביא את אגווארו,מאטה,קאאני,פריירה סניידר,ועוד שלל שחקנים שהיו עולים הרבה מאוד כסף,נשאלת השאלה למה בכלל צריך להביא שחקנים מוכחים היום?אני אישית בודאי מעדיף את מסי,אבל אם הבעלים של ליברפול בעצמם בונים על מקום רביעי,ולשם הם מכוונים,למה צריך לשים 200 מיליון פאונד ולשלם משכורות כמו צ'לסי כדי להתמודד?בוא נתחיל להתמודד על מקום רביעי,בינתיים נראה מה יצא ומי יצא מהשחקנים הצעירים,כולל קואטס ,ואז נמשיך קדימה.אני משוכנע שלכשהבעלים יצטרכו לשים 30 מיליון על שחקן שיהיה ערך מוסף,הם ישימו.בינתיים לנסות להתחרות עם היונייטד ועם סיטי גם עם 100 מיליון פאונד זה בדיחה.להזכיר לך שתיהן קבוצות ששחקנים ששווים של 20 ו30 מיליון יושבים על הספסל כדרך קבע.

אלי(המקורי) 19 בספטמבר 2011

כרגיל אתה משמיט פרטים שלא נוחים לתאוריה שלך, ליברפול שיחקה היום עם 9 שחקנים!

טל 19 בספטמבר 2011

תקן אותי אם טועה, אבל ליברפול לא התחילה את המשחק עם תשעה שחקנים. יותר מכך, עד ההרחקה של אדם, המשחק היה חד צדדי לחלוטין (ליברפול לא בעטה לשער ב30 הדקות הראשונות). אין ויכוח שבלי ההרחקות זה לא היה נגמר 4-0, אבל אם זה מה שמנחם אותך..

אגב הרחקות, בלי שארסנל הייתה יורדת לשערה לשחקנים, גם את המשחק הזה ספק אם ליברפול הייתה מנצחת.

אבל העיקר שאני משמיט פרטים. נו.

אביאל 18 בספטמבר 2011

k_700 – אם היית טורח לקרוא את מה שכתבתי קודם בקשר לצהוב של אשלי קול אולי העניין היה קצת יותר מסתדר לך, בכל מקרה, כמו שכתבתי צריך לבדוק את העניין, אני מניח שיש משהו שמאפשר את זה, אחרת אין סיכוי שהוא היה מוציא סתם צהוב ככה.

דווקא דאוד לא אשם כאן, הקוון, אותו הקוון פעמיים לא ראה נבדלים וזה עניין שבהחלט יכול להכריע משחקים, מעניין אם העניין היה הפוך, האם גם אז היו מתקבלים שני נבדלים שהובילו לשערים בשאט נפש שכזאת.

טל – לא צריך להגזים, אם מיקל ואסיין בריא מרכז השדה של צ'לסי הרבה יותר מפחיד, צ'לסי הוציאה קשר (לאמפרד) והכניסה חלוץ ומהלך המשחק היה יחסית זהה, יונייטד כמעט לא תוקפת דרך האמצע, במיוחד שקלברלי פצוע, אני עדיין חושב שלצ'לסי יש הגנה מעולה, במחצית הראשונה היתה טעות אחת, בגול של נאני שלא סגרו אותו בזמן, במחצית השניה כבר כולם רצו למעלה והפקירו את ההגנה וכך גם מספר המצבים של יונייטד עלה. בקשר לשינוי בצ'לסי, אני מניח שהוא הגיע בעיקר בעקבות הרצון של אברמוביץ' לכדורגל יותר מהנה, בכל מקרה, בתור אוהד צ'לסי זה היה המשחק היחיד העונה שבו הציגה חיבור כזה, בשאר המשחקים היא שיחקה בצורה יעילה, שהיה צריך תקפו וכבשו לרוב, היום צ'לסי שיחקה בצורה הרבה יותר טובה, בעיקר תודות לטורס, מאטה, מאירלש ובמחצית השניה עם הכניסה של אנלקה. דרוגבה היה חסר, לסטאריידג' רעדו הרגליים רוב המשחק.
הערה לגבי בואש, לא היתה ברורה לי ההצבה של לוקקו באגף ימין, הוא היה נראה חסר אונים שם, מאלודה היה עדיף בהרבה לדעתי וגם הייתי שמח לראות את לואיז כבלם ואת איבנוביץ' כמגן ימני, שם הוא היה מצוין בעונת הדאבל.

דורפן 18 בספטמבר 2011

הבנתי – זו פארודיה על מוריניו. נאני רץ שלושים מטר עם הכדור, עבר שני שחקנים ובעט מ-25 מטר לחיבורים. אבל השחקנים היו עדיין המומים מזריקת חוץ חוקי שהגיעה להם בדקה ה-12.

טל 18 בספטמבר 2011

תבדיל בין ההגנה עצמה (במובן של החוליה האחורית) לבין משחק ההגנה של הקבוצה. ההגנה של צ'לסי עדיין טובה מאד (פחות מעבר) ועוד תשתפר שדוד לואיז יחזור לענינים. מצד שני, משחק ההגנה עצמו הרבה פחות טוב. אתה יודע, סגנון משחק בכדורגל זה סוג של משחק סכום אפס: רווח במקום אחד, בא על חשבון הפסד במקום אחר. שאתה מביא שחקנים כמו מאטה, מיראלש ורמירז, אתה מרוויח טכניקה, דינמיות ויצירתיות, אבל מפסיד עוצמה במרכז המגרש.

אסיין יכול להיות הפיתרון, רק שהשאלה היא אם אחרי כל כך הרבה פצעיות הוא יכול לחזור אפילו ל80 אחוז מהיכולת שאפיינה אותו בעבר. ספק גדול. יש עוד פיתרון אפשרי והוא לשחק עם דוד לואיז כקשר אחורי. יש לו את כל התכונות לכך ויותר מכל שחקן אחר של צ'לסי היום, הוא משלב עוצמה פיזית ויכולת טכנית.

אביאל 18 בספטמבר 2011

דורפן – תעשה לי טובה, אם תיתן תגובה מחוכמת זה לא אומר כלום, כמו שכתבתי אני עדיין לא בטוח שהיה נבדל ואני פשוט עוד לא מוצא הילוך חוזר נורמלי, אבל אם היה נבדל אז שום התחכמות כזאת לא תעזור לעניין, זה גול לא חוקי, עוד אחד לאוסף.

טל – כן אסיין הוא בדיוק השחקן לכך, אבל ראו כבר בעונה שעברה שהפציעות השפיעו מאוד, בעיקר בהגעה לכדור מול שחקן, דבר שאסיין היה מצטיין בו, דיי התפוגג, כנ"ל לגבי לאמפרד ועוד עם השחרור של באלאק בסוף העונה שעברה, החליש לחלוטין את הקישור שעצר בערך כל קבוצה. יש גם רומאו שהגיע מברצלונה ואמור להיות דמוי בוסקטס ואם הוא אכן יממש את הפוטנציאל זה יכול לפתור לצ'לסי בעיה אחת. בקשר ללואיז בקישור האחורי, אם אני לא טועה הוא התחיל לשחק ככקשר אחורי ועשה את זה כמה בבנפיקה, הוא נתן משחק מעולה מול לברקוזן אבל היום נשאר על הספסל. עוד נקודת אור לגבי צ'לסי היא העובדה שדרוגבה, אסיין, אלכס, קאלו ומאקקרן נשארו מחוץ לסגל (השניים הראשונים בשל פציעות) מוכיחות שיש לצ'לסי סגל עמוק מאוד להתמודדות הארוכה של הפריימר ליג.

דורפן 18 בספטמבר 2011

אביאל – אני בהחלט מבין לחלוטין איך אתה מגיע לפי שלוש טעויות שיפוט לרעת צ'לסי. זו הייתה אחת הפארודיות הכי מצחיקות על תלונות שיפוט שקראתי. מזכיר קצת את הישראלי בבלגיה שהחל במהלך שסחט החוץ שהוצא לשוער שנבעט לחצי השני ושם השתלט עליו חלוץ שעבר ארבעה שחקנים והבקיע.

אבל אל תתייאש. חפש את טעות השיפוט. יכול להיות שדה חיאה גם החזיק בכדור 6.2 שניות בתחילת המהלך.

אריק 19 בספטמבר 2011

למה אוהדי יונייטד משחיתים זמן בלענות על טעיות שיפוט? מילא מאוהדי וויגאן/וולבס/ווסט ברומ אבל אוהדי ליברפול/צלסי/סיטי? הם מקבלים יחס זהה (וכן, גם מועדף) ב-80% מהמשחקים

k_700 19 בספטמבר 2011

עזוב דורפן זה ויכוח שלא יגמר עם ילדים שנוח להם לזכור מה שהם רוצים.

הרי כל טמבל מבין שכולם זוכים לטעויות שיפוט ונפגעים מכך.

זה גלגל מסתובב שלא יגמר.

עוד מעט הוא גם יאשים את הרננדז שנכנס בסטופקס של אשלי קול ולמעשה המקסיקני היה צריך לראות אדום.

שוב זה לא יגמר בואו נמשיך הלאה.

יואב 19 בספטמבר 2011

ארבעה נצחונות רצופים של יונייטד על צלסי ועדיין מתעסקים פה בטעויות שיפוט(היו לא מעט כאלה לטובת צלסי מול יונייטד בשנים האחרונות).היו רצפים כאלה לצלסי בעבר ועכשיו זה רצף של יונייטד.
המשחק היה נפלא מידי בשביל לרכז את כל הדיון על זה.
אגב, נהנתי מאד מטוטנהאם היום.שילוב יפה מתפתח בין דפו לאדבאיור.

ניינר 19 בספטמבר 2011

ספרס נראו נהדר היום והדבר הכי משמח היתה התגובה של מודריץ אחרי הגול שלו. הוא ממש יצא מדעתו ואני מקווה שהוא ימשיך להיות מחוייב כפי שנראה היום. כשסנדרו יחזור יהיה קשה מאד לנצח אותנו

אביעד 19 בספטמבר 2011

טוטנהאם הניעו כדור יפה היום. רק בלי קילר אינסטינקט. 3 מהגולים באו רק אחרי האדום השני. למעשה, חוץ מההחמצה של דפו (הייתי אומר "מזעזעת" אבל אחרי טורס צריך להיכנס לפרופורציות), בין הגול של מודריץ' לאדום של סקרטל, טוטנהאם לא יצרה כמעט כלום. אם טוטנהאם רוצה באמת להוציא משהו מהעונה הזאת, היא חייבת להיות הרבה יותר תכליתית.

דורפן 19 בספטמבר 2011

אגוארו שחקן מצויין. נכון לעכשיו רקורד הווינריות הוא כזה:

עם הקבוצה שהיא עם הסגל השלישי או הרביעי בספרד הוא מסיים שביעי ותשיעי. זה לא הוא אשם, זו ההנהלה, המאמן, המסורת וכנראה הלוזריות של דיאגו פורלאן.

עם נבחרת ארגנטינה עם רמת כשרון אינסופית הוא כושל סדרתי. זה לא הוא, זה מסי, זה מראדונה זה השד יודע מי.

גם עכשיו אני מאתר ממך שזה יהיה המאמן שימנע ממנו הצלחה. אני מקווה שאתה צודק.

קצת כמו הבחורה היפיפיה עם האופי המשגע שתמיד מתחתנת גרוע.

אז בוא נראה שהוא עושה משהו במאני טיים. (אולי ביטוי לא טוב כי מאני טיים בסיטי זה הרגע בו אתה נרכש)

חוץ מזה אל תשפוט את נושא ההתאמה לאנגליה לפני החורף. זה כל העניין בקונספציה הזו. גם נושא הכשלון של וצ'רלי אדם בלקפול הוא מוגזם. היה להם תקציב אפסי. ניבאו להם 10 נקודות. הוא שחקן התקפה והם הבקיעו 55 שערים. חלק עצום מהם בזכותו. פארקר ירד ליגה עם קבוצה הרבה יותר טובה. והירידות שנה שעברה היו עם מספר יוצא דופן גבוה של נקודות.

טל 19 בספטמבר 2011

בחייך, הרי הרקורד הצעירים הנהדרים (בלי ציניות) של יונייטד עד העונה כולל מאבק על הישארות בליגה וכישלון מחפיר עם הנבחרת הצעירה. רוצה לומר, אל תזלזל בגורמים כמו מאמן או מועדון (לא במובן היכולת של השחקן- אגוורו תמיד היה מצוין- אלא של הצלחה קבוצתית).

מנצ'יני לא יכשיל את אישית אגוורו שמינוס פציעות, יעשה מספרים מטורפים, אלא את הקבוצה שלו. היום הוא עלה לה בשתי נקודות ראשונות. גם אל תפתח אנטי לאגוורו בגלל האהדה שלי אליו (מספיק שהוא שחקן סיטי), כי הוא באמת שחקן אדיר שגם טוב מאד לפרמיירליג כליגה.

דורפן 19 בספטמבר 2011

כן – אבל למה אז צ'רלי אדם הוא גרוע כי הוא ירד ליגה עם קבוצה שנקברה עוד לפני העונה? בבלקפול מכל המקומות שחקן חייב להצליח?

טל 19 בספטמבר 2011

צ'ארלי אדם הוא לא שחקן גרוע. מבחינת המחיר ששולם עליו, הוא גם היה הרכישה הכי סבירה של לברפול (יחד עם אנריקה). הבעיה היא שהוא לא מספיק טוב כדי להוביל את ליברפול למקומות שהמסורת והכסף שהושקע שם, מכוונים אליהם.

הצעירים של יונייטד הם שחקנים משלימים. בליברפול לקחו חבורה של שחקנים מקבוצות תחתית, השקיע בהם סכומים הזויים ובנו את הקבוצה עליהם.

חוץ מזה, שמעבר לטיעונים עקרוניים יש גם מציאות שהיא הגיל ורמת הכישרון שיש לשחקן. לפיל ג'ונס וסמולינג, למרות שהם שיחקו בקבוצת תחתית, יש כנראה כישרון עצום. לאדם אין.

אביעד 19 בספטמבר 2011

טל – ליברפול הייתה פחות טובה מטוטנהאם גם ב-11 שחקנים, אבל המשחק שם נגמר רק בהרחקה של סקרטל. לקרוס ב-9 שחקנים זה לא קריסה משמעותית.
אגב, כשאתה מבקר את ליברפול בנוגע לרכש, צריך לחשוב גם על עוד משהו – את מי הם כן יכלו להביא. אגוארו למשל הוא שחקן שאני משוכנע לחלוטין שהיה מחוץ להישג ידם. לא בגלל דמי ההעברה אלא בגלל השכר. אני מסכים לחלוטין שהנדרסון וקארול הגיעו בסכומים מוגזמים. אבל אם הם לא קונים את שני אלו, אני לא יודע את מי הם כן יכלו להביא.
רונן – אני לא חושב שאפשר להשוות בין מקרה טוטנהאם ומודריץ' לארסנל עם נאסרי. אם מודריץ' היה נמצא שנה לפני תום החוזה בקיץ ואז דורש לעזוב, אז היית רואה אותו משחק היום במדים של צ'לסי. לחלופין, אם נאסרי היה דורש לעזוב אחרי שחתם על חוזה ארוך טווח בקיץ לפני כן, הוא עדיין היה היום בארסנל.

טל 19 בספטמבר 2011

הם יכלו להביא את אדביור למשל. אפילו את פלקאו או עדן האזרד. ראבק, אתה באמת חושב שלא היו להם אופציות יותר טובות מ85 מיליון פאונד על קארול, הנדרסון, דאוניג ואדם?

אביעד 19 בספטמבר 2011

את פלקאו אולי. את עדן הזארד לא כי ליל לא הסכימה לשחרר אותו וכנראה שגם לא את אדבאיור בגלל השכר העצום שלו – טוטנהאם הצליחה כי חיכתה כמעט עד סוף החלון וגם ככה אני לא יודע מי נשבר שם, האם סיטי משתתפת בחלק מהשכר שלו או שטוטנהאם לקחה את השכר שלו כולו על עצמה.
מה שכן, אני מסכים איתך שהם פישלו בנושא של ההגנה.

טל 19 בספטמבר 2011

ליל לא הסכימה לשחרר אותו בימים האחרונים של החלון. לא בטוח שהם היו מסרבים להצעה מפלצתית בתחילת הקיץ. לאדבאיור יש שכר עצום שמתאזן עם זה שהעלות הכרטיס שלו היא נמוכה יחסית ליכולת שלו (דובר על 24 מיליון יורו).

אפשר להתווכח עד מחר על שמות ספציפיים, בשורה התחתונה, ברור לחלוטין שליברפול השיגה ב85 מיליון פאונד שחקנים ברמה שהיא הייתה יכול להשיג ב25 מיליון יורו.

דורפן 19 בספטמבר 2011

ליברפול הייתה גרועה מאד אבל ממש לא קרסה – גם אם התוצאה באופן מוזר לא הייתה בלתי-מוצדקת. להיפך בהרחקה השניה דלגליש מיד עשה מהלך נכון – והוריד את כל מי שסחבו צהוב אחד (כולל סוארש) ומזער את הנזקים. מספר השערים שאתה סופג ב-9 נגד 11 הוא לא רלוונטי כל כך.

טל 19 בספטמבר 2011

"They know how to provoke, to simulate, to waste time and not give the ball. This is also football and our players do not like these things. No one does it better than Levante in this league".

There are players on our team who cannot get used to the dirty part of football, who are not comfortable with it

ז. מוריניו. 18 בסטפטמבר 2011.

אין מילים. האיש העלה את המושג צביעות לדרגת אומנות.

דורפן 19 בספטמבר 2011

דווקא צפיתי במשחק וריאל נראו זוועה.

טל 19 בספטמבר 2011

זה לא הקטע של היכולת. לכל קבוצה יש משחקים פחות טובים לאורך עונה ובינינו, אי אפשר לשחק טוב בלבנטה (אם אתה זוכר, בעונה שעברה כתבת פוסט על היכולת המאכזבת של רונאלדו אחרי 0-0 נגדה באותה איצטדיון וגם ברצלונה לא ניצחו שם). זו החוצפה לבקר קבוצה עם תקציב של שחקן ספסל בריאל מדריד, כאשר אדון מוריניו נוקט באותן שיטות בדיוק עם הקבוצות היקרות ביותר בהיסטוריה של הכדורגל. יש בו סוג של חוסר כבוד בסיסי למהות המשחק.

דבר שאני מעריך אצל גווארדיולה זה שהוא מעולם לא מתעסק באיך היריב משחק, בטח לא שמדובר בקבוצות הקטנות שזה מה שיש להן.

אביאל 19 בספטמבר 2011

דורפן – קל מאוד לצחוק ולהנות שמנצחים, אני זוכר בדיוק את הרמיזות שלך לגבי השיפוט האירופאי שמתאים יותר ליונייטד מאשר לצ'לסי, כאשר היה מדובר בשיפוט האנגלי (אחרי משחק אחד, בו השופט לא הרחיק את לואיז) זה היה טוב לצ'לסי, כנראה שעכשיו זה גם טוב ליונייטד, אבל אז זה היה טבעי להתלונן, היום שהוא היה לטובת יונייטד אז אסור להגיד כלום וזו פארודיה, הרי אם ההצעה שלך לגבי השינויים במשחק היתה יוצאת לפועל, ליונייטד היו נפסלים כנראה שני שערים היום (או לפחות אחד).

ודרך אגב, מה העניין עם אגוארו ? האם רוני היה מציג את אותה היכולת באתלטיקו מדריד ? האם רוני כזה גדול בנבחרת אנגליה ? בקופה האחרון הוא היה כמעט היה היחיד שתיפקד בארגנטינה, בינתיים הוא כבש שמונה שערים בחמישה משחקים בליגה האנגלית, עם היכולת שהוא מציג הוא שווה כל יורו שהוציאו עליו (במיוחד אם משווים אותו לרכישות גרנדוזיות אחרות של הסיטי או של קבוצות אחרות). ואתה לא יכול להימנע מהעובדה שמנצ'יני הוא מאמן פחדן, ראינו את זה לפני שנתיים במשחק על העליה לליגת האלופות מול טוטנהאם, ראינו את זה כאשר הוא עלה לשחק מול סוואנסי בדיוק כמו שהוא עלה לשחק מול יונייטד (במגן הקהילה) עם שלושה קשרים אחוריים וגם ראו את זה היום בחילוף.

דורפן 19 בספטמבר 2011

אביאל – כי בניגוד לנסיון להכתיר את אגוארו לשחקן שיציל את הליגה האנגלית, לי הייתה המון ביקורת על רוני כשלא הצליח.

כי כרגע הליגה מתנהלת על פי חוקים מסויימים. ואם אתה רוצה את האמת -תחזיק חזק – אם טלוויזיה הייתה מעורבת בהחלטות השינוי המהותי היחיד הוא שליונייטד הייתה עוד אליפות על חשבון צ'לסי. כי חוץ מהעדות שלך "לדעתי פי שלוש החלטות לטובת יונייטד מצ'לסי" והנסיון המגניב שלך לשייך את צ'לסי לקבוצות הקטנות שנדפקות – יש מי שבאמת בדק את העניין עם אשכרא עובדות (עובדות זה דברים שקרו באמת).

מי שבאמת רימא אתמול, לא קיבל החלטת שיפוט של מזל, היה אשלי קול שניסה לשבור לשחקן רגל. ההסבר של וילאש בואש שהודה שזו עבירת אדום "היה מתוסכל מהחלטות שיפוט קודמות". אם אתה באמת רוצה ללמוד משהו על רוח הגינות של קבוצה: אם הקוון עושה טעות גבולית בנבדל זה די הגיוני לנסות לשבור רגל לשחקן יריב 80 דקות אחר כך.

לך לדקה ה2:20 של הוידאו ותלמד משהו על רוח צ'לסי מהמאמן המבריק עם ה-200 אי קיו במסיבת עיתונאים רגועה אחרי שכולם התקלחו. יש לוילאש בואש מזל גדול שהוא מאמן של קבוצה שלא ממש מעניינת את התקשורת כי אלו מהדברים הכי מחפירים שמישהו אמר בתקופה האחרונה. אבל ימשיכו להתעסק בזה שפרגוסון אמר למראיינת בגסות "שהשאלות שלה קטנוניות"

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/villas-boas-unhappy-with-officials-after-chelsea-defeat-utd-15425495/

פשוט מדהים ובלתי נתפש ובושה לכדורגל שהוא אומר דברים כאלו. אבל זו צ'לסי – אם בחדר ההנהלה כולם תוקעים אחד לשני סכינים בגב מה זה כבר בריאות של שחקן יריב?

יואב 19 בספטמבר 2011

פורלאן הציג יכולת כזאת במדריד(וגם בויאריאל) אז אני מניח שגם רוני יכול.

טל 19 בספטמבר 2011

ברמה האישית הוא היה מציג יכולת מצוינת, אבל ספק גדול אם הקבוצה הייתה מצליחה יותר. וזאת הייתה הנקודה של דורפן.

אגב, אתלטיקו עם אגוורו הצליחה יותר מאתלטיקו עם טורס שגם ברמה האישית לא התקרב ליכולת שהציג שם הארגנטינאי. זה מעולם לא הפריע לאנשים להכתיר את טורס "לחלוץ הטוב בעולם" אחרי עונה אחת טובה באנגליה. אבל שמדובר באגוורו הישגי הקבוצה הקודמת שלו מוזכרים כמשהו שאמור להעלות שאלות לגבי היכולת שלו.

אגוורו הבקיע שמונה שערים בפחות מארבעה משחקים בפועל (בלי לבעוט פנדלים ואפילו בעיטות חופשיות). רק בכדי לשים את הדברים בקונטקטס, לואיס סוארס המהולל עומד על מאזן של שישה שערים בתשעה עשר משחקים בליגה האנגלית. ספק אם בהיסטוריה של הפרמיירליג, היה שחקן שהציג מאזן כזה במשחקים הראשונים שלו.

יואב 19 בספטמבר 2011

רוד שבר את שיא ההבקעות במשחקים רצופים בעונתו הראשונה.
אין לך ויכוח איתי על אכותו של אגוארו. תגובתי כוונה לאביאל ולהשוואה הדימיונית שערך. אני מאלה שמאמינים שכשרונו של רוני מספיק לכל ליגה.

יואב 19 בספטמבר 2011

איכותו

דורפן 19 בספטמבר 2011

ההערכות – "אם היה לסיטי מאמן" – נגועות בחוסר הבנה בפסיכולוגיה ופוליטיקה. אם היה לסיטי בעלי בית שמבינים את חשיבות תפקיד המאמן, אז לא היו להם בעלי בית שמוציאים מיליארד דולר על שחקנים. אין מצב כזה של חצי אגו מניאק. ברלוסקוני היה כזה לתקופה, אולי כי היה עסוק בלהפוך לראש ממשלה אז לא הציק לקאפלו וסאקי, אבל זה עבר לו.

איש 19 בספטמבר 2011

אביאל- מספיק עם הוונגריות

גלן 19 בספטמבר 2011

טוב אין לי שום מושג מה קורה במונופול או דואופול שמתרחש בארופא חוץ מזה שאני פשוט לא זוכר יותר מדי מועמדות לאליפות במיליון שנה האחרונות חוץ מצלסי ואולי סיטי עכשיו. בקוצר כל מי שמבקר אותם חייב לי איזה דוגמא אחרת עם קבלות .
אבל אני בדרכים מוגאס אחרי אחד מאותם ארועי ספורט חלומיים בשבילי כצופה לייב בבתוליות שלהם. ולכלם: כל מי שימשיך לדבר איתי על מני פאקיו יקבל את התשובה הבאה
פאק יו!
והטייגרס אחרי עשרים ומשהו שנה אלופים והליונס קונטנדרים עם צניעות ונחישות וסטפורד בריא וכבר נוטר דם זה היסטוריה לילדים ובאקייז וספרטנס הפסידו. אני על זמן שאול ויודע את זה.  

דורפן 19 בספטמבר 2011

מייוות'ר לא רק פחדן. גם רמאי

גלן 19 בספטמבר 2011

פאק יו .
לגיטימי אומרים המומחים וגם גלן.

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 19 בספטמבר 2011

ואני אומר לגיטימי או לא הוא פחדן עלוב.

שחר 19 בספטמבר 2011

משחק שני רצוף שמנסים לשבור רגל של שחקן יונייטד ומקבלים על זה צהוב בקושי

רונן דורפן 19 בספטמבר 2011

אלן האנסן נתן שלושה סנט מעניינים על וילאש בואש. הוא אמר שהוא פתח ב-4-3-3 עם שלושה קשרים התקפיים, אז הוא נראה טוב בהתקפה אבל הפקיר את ההגנה להתקפה הכי טובה בליגה כשהיא בכושר לא רע במיוחד. רואים את זה קצת בנסיון הלא ממש רציני של מאטה לתקל את נאני בדרך לשער השני.

טל 19 בספטמבר 2011

לעניות דעתי זו דוגמה לניתוח בדיעבד.

הרי במחצית הראשונה יונייטד לא הגיעו להמון מצבים. למעשה הם לא הגיעו למצבים בכלל. הגול הראשון היה במצב נייח (ולא היה צריך להיחשב), לא סיטואציה שקשורה לכמות הקשרים ההתקפיים. הגול השלישי היה (חוסר) מזל נטו. בגול השני היה למערך חלק, אבל שמנסים לשחק התקפי, צריך לקבל את האפשרות ששחקנים גדולים יעשו מהלכים גדולים. זה לא שנאני הגיע לבד מול השוער.

במחצית השני, שצ'לסי ניסתה עוד יותר התקפי, אז יונייטד התחילה להגיע להזדמנויות. וזה הפרדקוס במשחק הזה: היכולת של צ'לסי (בהגנה ובכלל) הייתה הרבה יותר טובה דווקא במחצית שבה היא ספגה שלושה שערים ולא בזו שהיא כאילו ניצחה.

וילש בואש מאמן אדיר. והתעזוה והיצירתיות שלו מתבלטות יותר בהשוואה לפחדנות והמקובעות של מנצ'יני.

אביאל 19 בספטמבר 2011

דורפן – כרגיל אתה לא עונה לעניין, אתה קורא לטענות שיפוט עניין של קבוצות קטנות ? תראה לי עוד מישהו (טוב אולי חוץ מונגר) שמשתווה לפרגסון בבכייה ובתקיפת שופטים לאחר משחק, הוא בעצמו היה מורחק כמה משחקים בשנה שעברה אחרי שתקף שופטים על החלטות נגדו.
אתה מדבר בכלל על ברוטליות של שחקנים ? אתה שנים כאן בבלוג מתפלל ליום שיקום היורש של רוי קין, שהוא סמל לאלימות ולברוטליות במשחקי כדורגל, כמה פעמים היללת את הברוטליות של וידיץ' על המגרש ? אז די עם הדיבורים, אשלי קול עשה עבירה קשה ואכן הגיע לו אדום, המניעים והסיבות לא חשובים במיוחד, המאמן מגן על השחקנים שלו בתשובות האלה וכן זה עדיף מאשר ההתחכמויות של פרגסון והדיבור המתנשא לשדרנים.
בקשר לאגוארו, שאלתי ברצינות מה הבעיה איתו ? בינתיים כמו שכתבתי הוא שווה כל יורו שהסיטי שילמה עליו, מה זה משנה מה הוא עשה באתלטיקו מדריד או בנבחרת ארגנטינה ? כרגע הוא תורם לסיטי וזה בהחלט נראה שהוא ימשיך ככה, האם לא היית מתלהב ממנו אם הוא היה מציג את אותה היכולת ביונייטד ?

אביעד – לדעתי ונגר היה צריך להשאיר את נאסרי גם אם הוא היה הולך בחינם בשנה הבאה, מהסיבה הפשוטה מאוד שכל המהלך התרחש בסוף עונה בנוסף לכך שאם נאסרי היה נשאר בקבוצה, הסיכוי של ארסנל לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה היה עולה וגם הסיכוי לליגת האלופות היה גובר, מה גם שזה היה מראה לשחקנים אחרים מה המשמעות של לכבד חוזה בארסנל. בכללי עדיף לארסנל לוותר על הסכום שהם קיבלו מהסיטי, כי במילא במצבם הנוכחי ההפסדים שלהם הולכים להיות מאוזנים או גבוהים יותר אל מול המכירה של נאסרי וזאת כתוצאה מהשחרור שלו ומהחוסר שלו בניהול המשחק שלו בארסנל שמורגש היטב.

אביעד 19 בספטמבר 2011

לגבי נאסרי יש עוד פקטור שאולי השפיע (וזה נטו ניחוש שלי) – פברגאס לא עשה טוב לארסנל אשתקד. לא היה טוב לקבוצה שהקפטן שלה, השחקן החשוב ביותר שלה, הוא שחקן שרוצה לעוף משם. זה משהו שעבד ליונייטד עם רונאלדו אבל לא עבד לארסנל עם ססק. ייתכן שונגר פשוט לא רצה שיחזור של זה. שנה שלמה להחזיק בסגל שחקן שרוצה ללכת.
ואגב, מעבר לכך שהתגובה של וילאש בואש מטופשת, היא בעיניי לא הגנה טובה במיוחד על השחקן שלו. כשמאמן מגונן על שחקן, אולי עדיף שלא לטעון שהשחקן שלו לא היה מסוגל לשלוט בעצמו (למשל תגובה בסגנון "אשלי קול הלך לכדור בניסיון למנוע שער ולא הייתה כוונת זדון" או שטות מעין זו).

יואב 19 בספטמבר 2011

אביעד,
להבדל בין מקרה רונאלדו/ססק קוראים ניהול אנשים.פרגי הוציא מרונאלדו עונה אחרונה של מעל 30 שערים, אליפות וגמר ליגת אלופות.
ונגר, שבוע לפני עזיבת ססק ונאסרי עוד טען שיש סיכוי שהם ישארו.
הגישה של נאסרי(ושל ססק) היתה אמורה להילקח בחשבון כבר בשבוע הראשון של הפגרה(כדי להביא מחליפים ראויים)ולא בסוף חלון שבו אתה מסתפק ביוסי וארטטה. הרי כל שבוע של נאסרי באמירויות זה הפסד כסף שלו.
יונייטד מכרה את רונאלדו ממש בתחילת הפגרה בהודעה לאקונית לתקשורת.

דורפן 19 בספטמבר 2011

אביאל – עולמם של השדרנים קשה כמו של צ'לסי או אולי אף יותר? נראה שכולם סובלים מהרשעות של מנצ'סטר יונייטד בעולמנו זה.

אגב, לא זוכר שאימנתי את מנצ'סטר יונייטד ונדרשתי לנסיונות של שחקנים שלי לפצוע במכוון. אתה כנראה לא מבין את ההבדל בין מנג'ר של שחקנים, שחקן בצ'מפיונשיפ מנג'ר ואוהד. אבל אנחנו בעולם שבו שחקנים כמו וידיץ' מפריעים לצ'לסי לפתח את הכדורגל האלגנטי והמעודן שתמיד אפיין אותה.

עולם בה טעות בראיה של קוון היא קיפוח מגמתי. אבל מצב בו השופט ראה פגיעה ברחבה ושלף צהוב בלי לשרוק לעבירה ופנדל – כשהעובדות לפניו – הם לא קיפוח מגמתי. השופט פשוט שכח שפגיעה היא גם פאול ולא כרטיס צהוב.

אביאל 19 בספטמבר 2011

דורפן – כמו שכבר כתבתי מספיק לדעתי כאן, יש חריגה בכמות ההטבות שיונייטד זוכה לה מצד השופטים, לא אני כאוהד צ'לסי שאכן זכתה לשתיים כאלה במשחק אתמול מדבר, אלא משהו שכל אוהד כדורגל אנגלי יודע טוב מאוד, שיש שיפוט לטובת יונייטד וכן הרבה בגלל פרגסון שמדבר על שופטים בלי בושה אחרי משחק ושנענש על זה הרבה מאוד פעמים בלי שזה בכלל יפריע לו.

בקשר לעבירה על הרננדס, שוב, כמו שכתבתי, לא הגיוני במיוחד לתת צהוב בלי לתת פנדל במקרה הזה ואני מניח שדאוד לא המציא חוק חדש באותו הרגע, אני מניח וכמו שכתבתי צריך לבדוק (לצערי אין לי בדיוק את הכלים לבדוק) שכנראה בגלל שהכדור יצא קודם את תחומי המגרש אז לא מדובר בפנדל אבל כן בכרטיס צהוב, אחרת הסיטואציה לא נראת לי הגיונית בכלל.

ובכלל, אתה אוהב מאוד לדבר גבוהה גבוהה, אבל שמדובר בעניין יונייטד הכללים משתנים, אשלי קול הוא רוצח אבל רוי קין הוא סוג של אלוהים, אין מה לדבר על החלטות של שופט אבל פרגסון יודע לבכות כמה ומתי שצריך וכולל במשחקים נגד צ'לסי, כמה שהוא התלונן על כך שלא הרחיקו את לואיז וכמה התלוננו כאן בבלוג על אותה טעות שיפוט שהיא הרבה פחות קריטית משני שערים בנבדל ומצטער מאוד, לקרוא לנבדל של סמולינג גבולי זו היתממות לשמה, לקוון הרבה יותר קל לתפוס נבדל בסיטואציה כזאת וסמולינג עמד בצורה ברורה בנבדל.

דורפן 19 בספטמבר 2011

אולי נעביר את הדיון לשלב העובדות ולא "כל אוהד אנגלי יודע"? מה העובדות שיש לך על הקיפוח לטובת מנצ'סטר יונייטד? כי כמו שנכתב פה די מזמן – נעשתה בדיקה על ידי העיתונות האנגלית. הקבוצה שברור הייתה יותר ברת מזל מטעויות שיפוט היא צ'לסי. הנבדל של סמולינג היה בערך 4.5 מטר פחות מהנבדל של דרוגבה בשער האליפות שלו. (4.5 מטר זה אורך של אוטו די גדול – זה בערך המרחק שדרוגבה היה בנבדל). וגם השער של סמולינג , כשיש עונה שלמה לפנינו, בערך פי 5000 פחות חשוב מהשער ההוא. כמו גם העבירה של ג'ון טרי במשחק הראשון.

אם אין לך עובדות (כלומר דברים שנמדדו באמת ושקרו באמת), אז נסתפק בכך.

אביעד 20 בספטמבר 2011

אביאל, לגבי "כל אוהד אנגלי יודע", דוגמא קטנה – בשנה שעברה יונייטד התארחה בבלקפול ובפיגור 2:0 הייתה טענה לפנדל לטובת בלקפול בשל היתקלות בין וארני לרפאל. השופט לא שרק. היונייטד ניצחה 3:2. אחרי המשחק הולוואי והתקשורת האנגלית הטילו הרבה מהאשמה על השופט.
שבוע אח"כ היונייטד אירחה את אסטון וילה. במצב יתרון ליונייטד אירעה בדיוק אותה היתקלות, הפעם ברחבת היריב, בין נאני לריצ'ארד דאן. גם כאן השופט לא שרק. רק שכאן אף אחד לא תקף את השופט, כי היונייטד ניצחה ולכן לא ניזוקה וכי זה באמת היה מקרה גבולי.
הבנת את הנקודה? או שצריך עוד דוגמאות?
כל טעות שיפוט לזכות היונייטד זוכה להבלטה, רוב הטעויות נגדה מוצנעות (כי לרוב היא מנצחת למרות זאת וכי אף אחד לא ממש מתעניין כשהפייבוריט מקופח) ופתאום "כל אוהד אנגלי יודע וכו'".

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 19 בספטמבר 2011

צריך גם להודות שעם כל ההתלהבות מג'ונס – השער של טורס הגיע כתוצאה מתרדמה עמוקה שלו

Comments closed