ליברפול. האופטימיסט

הבלוגר מגלה למה הוא בלוגר ולא סקורר

המשחק הזה מילא אותי בפסימיות עוד לפני תחילתו. למשל כשהוולשים הפסידו 8-9 לצרפתים הרגשתי שאין צדק בעולם.

למשל כשריו פרדיננד אמר באמצע השבוע שצריך להפסיק לתת לליברפול גולים רכים, ידעתי שיהיו גול רך. עבירה מיותרת ואז, משחק 4000 ברציפות שכדור עונשין של ליברפול מטייל דרך החומה של יונייטד. למרות שלזכותו של פרדיננד ייאמר שבסך הכל הוא גרם להגנה להיראות קצת יותר מאורגנת.

התקפה לא הייתה ליונייטד במשחק הזה. אין פה יותר מדי סודות – את הכדורגל הטוב לפני חודש שיחקו קלברלי-אנדרסון-רוני-נאני. כשיש כוכבים על המגרש אשלי יאנג יודע לבחור נהדר את הפעולות שלו – אבל הוא רחוק מלהיות מי שיסחוב התקפה. אין לי מושג לגבי כל הסיבות לבחירת ההרכב הזה. לאף אחד אין מושג איך שחקנים חוזרים ממחויבויות בינלאומיות. לי הייתה תחושה שהמשחק יורד לעדיפות שלישית, כי בגלל התקלה מול באזל יש משחק ליגת אלופות שרצוי לנצח אותו – גם אם זה עדיין לא קריטי.

ככל שעברו הדקות הפכתי פסימי יותר. ואמרתי לעצמי שאם רוצים לשמר איזשהי המשכיות בקישור אולי כדאי לזרוק את פוגבה ומוריסון למערכה כמה שיותר מהר. ושוב שמתי לב שנאני כמחליף זה לא נאני של ההרכב.

אבל צ'יצ'ריטו. הוא תמיד אופטימי! לכן אני בלוגר והוא סקורר.

נ.ב. ליברפול ייצרה מעט מאד מול הרכב מאד משני של יונייטד. היו לה יותר מצבים אבל זה נראה לי כמו משחק בו יונייטד הייתה יוצאת עם תיקו גם בסטוק או אסטון וילה או וולבס. המשחק בכללו אכזב. לשתי הקבוצות יש חלק באכזבה הזו, אבל האמת? בעיקר אשמה פיפ"א. היא החליטה שכמה פעמים בשנה קבוצות לא יתאמנו שבועיים.

וזה נכתב לפני המשחק:

אין ספק שהמשחק היום והדרבי הביתי בשבוע הבא יוכיחו המון דברים ויביא להרבה מסקנות. אבל האמת היא שליברפול ניצחה את המשחק הזה בשלוש השנים הקודמות – וכמות התועלת שצמחה לה מהעניין דומה לכמות הנזק שהיא גרמה ליונייטד. נכון שטכנית יונייטד איבדה את האליפות בנקודה לפני שנתיים – אבל המשחק היה בתחילת העונה ואפשר להצביע על הרבה משחקים הרבה יותר מרכזיים באובדן האליפות ההיא. אז בדומה, המשחק היום הוא יותר דו"ח מצב מאשר מכריע.

מה באמת מכריע? אחרי המשחק מול סיטי יונייטד נכנסת לתקופה של כ-10-12 משחקים רצופים מול קבוצות חלשות ובינוניות. כבר כשראיתי את לוח המשחקים אמרתי לעצמי – אם יונייטד לא תהיה בפיגור משמעותי במחזור העשירי המצב יהיה טוב.

אני משוכנע שיהיה משחק מאד קשה. שליברפול תתקוף את החולשות הספציפיות של יונייטד – בלבול בהגנה ומרכז שדה לא פיזי ושוער לא מנוסה. אני חושש מסוארז וגם מהפיזיות של הקישור שלהם. למרות שנדמה לי שגם ההגנה של ליברפול קצת סטטית ולכן אני מקווה שיונייטד תפתח עם דני וולבק. זה מחייב משחק טוב מהוותיקים והמנוסים. בעיקר מפיל ג'ונס.

אני חייב להגיד שאני מתמלא הנאה גדולה מכך שאחד מבעלי ליברפול, לברון ג'יימס, יגיע היום לאיצטדיון לצפות בקבוצתו. הוא כבר קיבל חולצה מספר 6 ואני מקווה שיקבל הזדמנות לדבר אל השחקנים.

דה באזר בפייסבוק

לפני באר שבע, עדיין במכבי תל אביב
זמן של מספרים (יונייטד בבית)

91 Comments

רן 15 באוקטובר 2011

כנראה שלברון לא יבוא לדבר על ווינריות בהפסקה.

אהוד 15 באוקטובר 2011

אגרסיביות, אגרסיביות, אגרסיביות. יונייטד הפסידה את שני הביקורים הקודמים שלה באנפילד בגלל רכות, אותה סיבה שהיא הפסידה בסטמפורד ברידג' שנה שעברה. בטווח הארוך, כנראה שאין לזה משמעות, אלא אם כן היא תפסיד גם שבוע הבא לסיטי והעונה, שהליגה האנגלית עושה קולות של ליגה ספרדית, זה יכול להיות בעייתי. מבחינת תועלת לליברפול (כאוהד), האושר של לנצח את פרגוסון שווה כל כך הרבה, גם אם אין רווח לטווח ארוך כמו בד"כ.

יונתן 15 באוקטובר 2011

אהבתי שכתבת ״מחייב משחק טוב מהוותיקים והמנוסים. בעיקר מפיל ג׳ונס״ הבחור נותן תחושה שהוא כבר שנים שם.

כך או כך זה משחק של win win , אם יפסידו אז לא נורא כל כך כי בכל זאת אנפילד ואם ינצחו דחיפה מוראלית אדירה קדימה.

מה שבטוח יהיה מעניין

שודד 15 באוקטובר 2011

נקווה שנשנה היום את המאזן האיום מהשנים האחרונות באנפילד,
רוני הוא איש המפתח לדעתי.

דורפן, איפה ניתן לראות את המשחק באינטרנט ?- (נראה לי שחסמו כל מיני ערוצים לאחרונה)

אהוד 15 באוקטובר 2011

http://www.splive.com יש בד"כ דברים פתוחים

רן 15 באוקטובר 2011

רוני על הספסל

שודד 15 באוקטובר 2011

רב תודות חברים

ארנון 15 באוקטובר 2011

כאוהד ארסנל,
אמרו לי,
שזהו משחק צמרת, שאינו אמור לענין אוהד קבוצת תחתית.

האופטימיסט הזהיר שבי,
אומר לי לתמוך ביונייטד,
כי ליברפול היא יריבתנו
למאבק על המקום הרביעי.

אבל אני,
אני ריאלי,
חושב רק על המקום הראשון,
וכמה הוא רחוק מקבוצתי.
לכן – קדימה ליברפול!

נעל 15 באוקטובר 2011

למה יוניטד שהיא קבוצה הרבה יותר טובה מתפרקת כל שנה מול ליברפול בחוץ?

אביעד 15 באוקטובר 2011

על הנייר, אגרסיביות לא אמורה להיות בעיה של ההרכב הנבחר. בטח במרכז קישור של ג'ונס ופלטשר.
הדאגה העיקרית שלי היא וויין רוני. אם הוא לא כשיר מנטלית לפתוח, למה הוא על הספסל?

Shukrman 15 באוקטובר 2011

סיכום רפואי למחצית:
חייבים לכרות לו אחת , כי שתי רגליים זה נטל תעסוקתי כבד מדי על פלטשר

מנחם לס 15 באוקטובר 2011

איך חומה פותחת חור גדול יותר משאש 'ה-BIG HOLE"? איך דבר כזה אפשרי בכלל אצל מקצוענים? להסתובב עם התחת לכדור שטוח מרוב פחד או לך תדע מה גרם לחןמה להיפתח?

מנחם לס 15 באוקטובר 2011

סוף-סוף משחק כדורגל!

LOL 15 באוקטובר 2011

פרגי בא לגנוב נקודה באנפילד וזה הצליח לו.
הידד לפרגי.
יונייטד במגמת דעיכה מובהקת וכבר אי אפשר להתעלם מכך ולתרץ תירוצים.
זה החל ברגע שפרגי החליט לא לעלות לכל משחק,בליגה ובאירופה,עם ההרכב החזק ביותר האפשרי,דבר שמתחייב לבטח בפתיחת העונה.

אביעד 15 באוקטובר 2011

על דעיכה אפשר היה לדבר אם היינו עולים בהרכב הכי חזק ואז נראים ככה. עם יד על הלב, כשראית את ההרכב, באמת ציפית לתצוגה התקפית מזהירה?

Shukrman 15 באוקטובר 2011

משחק פנטסטי של ה-"חיה" .. פחות של גיגס ,פלטשר ופארק.
פרגסון פתח עם ההרכב שהפסיד / סיים בתיקו ,ברוב משחקי החוץ של השנה שעברה.. ממה הוא ציפה?? חוץ מזה שעה שריינה לא נגע בכדור ,הייתה אמורה להפיל כמה אסימונים לגבי יעילותו של אותו הרכב אצל הבוס

מה שחשוב: בלתי מנוצחים!

שודד 15 באוקטובר 2011

חייב לומר שעד שחטפנו את הגול נראינו רע מאד.
לפחות תובנה חיובית מהמשחק… פרגי שוב פגע והביא חתיכת שוער :)

טל 15 באוקטובר 2011

לדעתי הרבה יותר קל לדה חאה ברמה המנטלית עם המשחקים שבהם קבוצות תוקפות את יונייטד, מאשר המשחקים שבהם מגיעים פעם ב20 דקות לשער שלו. זה לא מקרי שהיכולת שלו השתפרה דווקא כאשר משחק ההגנה של יונייטד נחלש..

צור שפי 16 באוקטובר 2011

נכון. באתלטיקו לא היתה לו הגנה בכלל והרבה פעמים הוא נאלץ לשחק ככה במשך רוב המשחק.

טל 15 באוקטובר 2011

נדיר מאד לכתוב את זה, אבל לעניות דעתי זו הייתה אחת מתצוגות האימון החלשות שראינו פרגוסון בשנים האחרונות, לפחות במשחק גדול:

– הרכז הזוי. אני לא מבטל את המצב המנטלי של רוני או העייפות של נאני, אבל עובדה שסוארז שיחק (והוא היה צריך לטוס מדרום אמריקה, לא דנמרק) וראינו בעבר שחקנים משחקים במצבים מנטליים לא פחות קשים מזה שבו נמצא רוני היום. חוץ מזה, אם 25 דקות הוא יכול לשחק, אז למה לא 90?

– חילופים מאד מאוחרים (נטיה שבלטה אצלו גם בגמר האלופות) ובגלל הסיטואציה (פיגור) גם אובד התקפיים, מה שחשף את הקבוצה שלו בעשר הדקות האחרונות.

– כבוד מאד מוגזם לליברפול. עם כל הכדורגל ההתקפי הנהדר שראינו מיונייטד העונה, בשתי ההזדמנויות הראשונות של משחקים קשים בחוץ (בנפיקה וליברפול), ראינו חזרה לסגנון הזהיר מאד שראינו בעונות הקודמות.

מצד שני, התוצאה טובה, אז מה יש לדבר?

יוסי מזרחי 15 באוקטובר 2011

הפלא ופלא, אני מסכים איתך.

גיל 15 באוקטובר 2011

משחק לא טוב של יונייטד שפתאום דומה לקבוצה משנה שעברה שמתחילה ממש לשחק אחרי פיגור. לא מובן לי למה לא להעלות את ההרכב החזק ביותר שיש לך במשחק נגד היריבה המושבעת. המשחקים באירופה לא תירוץ. התוצאה טובה אבל יש עוד מקום לשיפור שמן הסתם יגיע.

אביעד 15 באוקטובר 2011

ההרגשה היא שבאנו לקחת נקודה וזה מה שנגמר.
אני מניח שההרכב הושפע לא רק מפגרת הנבחרות אלא גם מהפאשלה מול באזל. יש משחק באלופות באמצע השבוע שהיונייטד חייבת בו ניצחון ואחרי זה הדרבי של מנצ'סטר. התחושה שלי היא שההרכב הושפע מכך 0בייחוד אי ההכללה של אנדרסון ונאני), פרגוסון בצדק או לא בצדק, העדיף להמר על המשחק היחיד שהוא יכול להרשות לעצמו להפסיד.
טל, התחושה שלי היא שרוני לא פתח בגלל מצב מנטלי (לפני המשחק גם אני הבעתי תהיה למה הוא על הספסל אם הוא לא כשיר להרכב) אלא כי לאור המכה שחטף אתמול, פרגוסון העדיף להוריד את הזרקורים ממנו ולתת לו להירגע. לאור היכרותנו עם רוני, זה לא בלתי סביר.

נעל 15 באוקטובר 2011

נו מה פרגוסון שידר לשחקנים שלו היום
המשבר נמשך,הבטחון העצמי שלנו ברצפה ,ובאגרסביות נוציא את הנקודות
לי זה נראה שהוא עומד לעשות לקבוצה מה שהוא עשה לברבאטוב
בהצלחה חבוב

גיל 15 באוקטובר 2011

העיקר שלקחנו עוד נקודה שתעזור לנו להנצל מירידה בסוף העונה.

כוכב עליון 15 באוקטובר 2011

לא ירדנו ליגה כבר ב 19 העונות האחרונות?

גמאני 15 באוקטובר 2011

עכשיו,אחרי שכבודו איחל בהצלחה,אני בטוח שסר אלכס פרגוסון ישנה את דרכיו הכושלות ויבצע תפנית אדירה בקריירת האימון הבינונית שלו

כוכב עליון 15 באוקטובר 2011

לא ברור לי איך מאברדין הוא לא עבר ישר לקילמרנוק

נעל 15 באוקטובר 2011

שמישהו יזכיר לי,מתי היה הנצחון האחרון של יוניטד?

גמאני 15 באוקטובר 2011

במשחק שלפני ליברפול-ניצחון 2-0 על נוריץ'………טוב לך?

נעל 15 באוקטובר 2011

אופס
בילבלו אותי כל הכישלונות באירופה
ניצחון אחד ב 4 משחקים?

גמאני 15 באוקטובר 2011

אולי מה שבלבל אותך זה 12 האליפויות ב18 שנים והעובדה שיונייטד השוותה השנה את הפתיחה הטובה ביותר שלה

אביעד 15 באוקטובר 2011

"גול רך" זה הגרסה העכשוית ל"גול לא מחוייב המציאות"? מנקודת המבט של הקבוצה הסופגת, כמעט כל גול זה גול רך…

יואבי 15 באוקטובר 2011

צ׳יצ׳ריטו הוא סוג של סקילאצ׳י,בינתיים זה עובד,מעניין כמה זמן זה יחזיק.

כוכב עליון 15 באוקטובר 2011

צ'יצ'ריטו הוא סוג של סולשיאר, זה החזיק 9 שנים כולל איזה שער זניח בקאמפ נואו, קניתי

יואבי 15 באוקטובר 2011

הגזמת! צ׳יצ׳ריטו לא יחתום קבע בצבא המחליפים של פרגי,זה לא מה שאביו מתכנן לו.

נעל 15 באוקטובר 2011

פעם גם אני חשבתי כך
כנראה הוא יותר טרזגה או קלוזה

שלו 15 באוקטובר 2011

איך, אבל באמת איך הוולשים הצליחה להפסיד את המשחק.
כמה פנדלים אפשר להחטיא?
גיגס בתור מחווה עשה בור בחומה וזה אפילו בלי התרגיל הידועה של ליברפול להפריע בקצה החומה.
דה חה לוקח שלושה שערים של 100% גם זה משהו.

נעל 15 באוקטובר 2011

מחצית בסיטי
בלי סילבה אגורו נאסרי ד"אקו משחקים נהדר
בלואטלי בטירוף,ודה יונג מראה שוב מי הקשר האחורי הטוב באנגליה

אמיר 15 באוקטובר 2011

גם אני חשבתי בתחילת המשחק שההרכב הזוי וכל שחקני הספסל של יונייטד טובים יותר מ6 שחקנים שהיו בהרכב, מנגד לשמוע את ההסברים של פרגסון להרכב לפני המשחק: "בפעם הקודמת היינו רכים מידי בתחילת המשחק וחטפנו בראש"… מראים לך כאוהד שאולי אנחנו מבינים בכדורגל ובפיפא בפלייסטישן היינו מרכיבים כמובן את ההרכב החזק ביותר שיכול להיות, אבל מנג'רים של הקבוצה שמשחקת הכי הרבה משחקים בעולם (הרבה יותר מברצלונה שלא באמת משחקת בכל הכח בחצי ממשחקי הליגה ובטוח שלא בגביעים המקומים) ולכן הוא גם המנג'ר הכי מצליח בעידן המודרני.
בסופו של דבר הרכב שני של היונייטד הוציא תיקו במשחק חוץ אולי הכי קשה שיש להם בעונה מול הרכב ראשון מלא של ליברפול.
יצא גאון פרגסון אין מה להגיד…

אמיר 15 באוקטובר 2011

אמיר – שמי אמיר ואני מגיב כאן כבר כמה שנים תחת השם….אחד מאיתנו צריך יהיה לשנות אז שמור לי את זכות הראשונים ותשנה במעט….תודה…

יואב 15 באוקטובר 2011

אתה כנראה האמיר החיובי. כבר מגיע השני….

אמיר 15 באוקטובר 2011

יואב – לשמוע את זה ממך זו מחמאה! הנה הגעתי…האמיר המקורי!

יואב 15 באוקטובר 2011

אני מחכה לך בכל סוף משחק(:
הפעם הביקורת על פרגי מוצדקת למרות שאני יכול לגרד סיבות מקלות.
זה עדיין היה המשחק השקול ביותר שיונייטד נתנה באנפילד מזה הרבה זמן כולל בכמה ניצחונות.
השיקולים שלו בוודאי נסמכים על ידע שאין לי ואם זאת, רוני ונאני חייבים לפתוח במשחק יוקרתי שכזה לעניות דעתי.
את הנקודה הוא הרוויח ביושר(תוצאה הוגנת בסופו של דבר)ונקווה להתקדמות. המשחק ברומניה(אני רחוק מלזלזל בהם) הוא קריטי. גם הדרבי.הרכבת ממשיכה הלאה.

אמיר 15 באוקטובר 2011

רק מכיוון שחיכית….לטעמי ואני מחזיק בדעה זו זמן רב יונייטד(נניח כאחת מחמש הגדולות ביבשת)אינה קבוצה שאמורה לשנות מערך(כל עוד כולם כשירים..)ולהתכונן טאקטית ליריבה עד כדיי הושבת הצוות המוביל על הספסל.
זו לא הפעם הראשונה שהסר נוקט בפעולות הטאקטיות הלא מובנות הללו כגון משחק עם חלוץ בודד.
איני זוכר למשל את בארסה נוקטת בפעולות שכאלו ומתכוננת טאקטית ליריב…..
היריב צריך להתכונן אל הויניטד בית וחוץ ולא להיפך….

אביעד 15 באוקטובר 2011

אני גם זוכר את ברצלונה חוטפת בראש כי לא שינתה מערך. אני גם זוכר את ארסנל מגיעה מוקדם יותר השנה לאולד טראפורד עם גישת "לא משנים מערך ויהי מה" וזה נגמר רע עבורם.
בכל מקרה, ביקורת על אי ההכללה של נאני ואנדרסון היא דבר אחד. רוני זה דבר אחר. לפני שבוע קאפלו הימר על המצב המנטלי שלו וזה נגמר רע…

יואב 15 באוקטובר 2011

נקודה טובה.
ההרכב התמוה והמבאס של פרגי בסך הכל הצליח לעצור את ההתלהבות הביתית של ליברפול(שניצחה אותנו עם קבוצות נחותות בהרבה). גם הגנה כל צמד הבלמים שלנו(שלמרות שהיו סולידיים הם לא בחירות ראשונות כמה שמוזר להגיד את זה על ריו) נלקחה בחשבון. גם במשחקים המרהיבים של תחילת העונה יונייטד היתה מאד חשופה.
פרגי פספס בכמה שניות כי אדם צלל וגיגסי שבר את החומה בנאיביות. כל המשחק התעסק בשאלת העיתוי של פרגי.
ג׳ונס- דווקא לא במשחק גדול שלו זאת ההזדמנות להגיד שמדובר בשחקן סנסציוני.
דה חיאה- סימן וי על אנפילד ועל הקופ במחצית נהדרת.
ליברפול- טובה יותר בלשבש את היריב מאשר בעבר אבל התקפית היא עדיין מוגבלת ובעלת רעיונות מועטים באיך להכתיב קצב ובעלת כח התקפי מוגבל וידוע מראש.
דלגליש-חילוף אחד. כנראה שתיקו בייתי היק

יואב 15 באוקטובר 2011

הספיק לו למרות הצהוב של אברה וריו וזמינותו של בלאמי.
הכל בסדר גמור!

טל 12 15 באוקטובר 2011

ליברפול חייבים להתחבר בהתקפה.סטיבי יכנס לכושר כבר במהלך המשחקים הקרובים ואז יהיה יותר טוב,אני מקווה.

התוצאה הזו מאכזבת בעיקר בגלל ההרכב של יונייטד.תמיד היה קשה מולם,גם בשנות ה 80 ותיקו מול יונייטד זה לא נורא,אבל החלק הקדמי של ליברפול לא מספיק טוב,זה ברור.

לגבי ניהול המשחק של קני,אהבתי את החילוף של לוקאס בהנדרסון ולא אהבתי לראות את קאוט משחק אחרי הדקה ה 70.היה צריך לבצע חילוף עם קארול,לדעתי.

אני אשמח אם דאונינג ישחק כל המשחק כמו שהוא שיחק מהדקה ה 80.

ייספר אולסן 15 באוקטובר 2011

מי שאכזב אותי קצת היום זה כריס סמולינג. איבד מלא כדורים, כדרר יותר מדי, התקשה מול התקפת הקבוצה האפורה שממול. הוא בלם נהדר, אבל כמגן תמיד נראה לי שאחד מתאומי דה סילבה אפקטיבי יותר. חבל שבין סמולינג, פיל ג'ונס ואנטוניו ולנסיה שנכנסו לרוטציה על תפקיד המגן הימני, התאומים טיפה נעלמו (אני יודע שרפאל פצוע, אבל מה עם פאביו?).

אביעד 15 באוקטובר 2011

פאביו פשוט לא היה טוב מספיק במשחקים שבהם כן שיחק. בשנה שעברה, כששיחק טוב מספיק הוא קיבל את המקום בהרכב, השנה הוא טרם הציג יכולת דומה. אגב, רפאל חזר לאימונים מלאים ואני מניח שבקרוב יחזור לשחק…

קורא 15 באוקטובר 2011

אפשר להגיד על פרגוסון, גם אם הוא מאמן ענק, שבמשחק אחד ספציפי ההרכב שלו היה לא נכון. או נאני או רוני היו צריכים להיות בהרכב, או שניהם.

אביעד 15 באוקטובר 2011

זה היה הימור שהסתיים בתיקו. אם היונייטד עם רוני ונאני בהרכב תנצח את 2 המשחקים הקרובים, אולי נסתכל על ההימור הזה אחרת…

קורא 16 באוקטובר 2011

השאלה היא למה יש תפיסה לפיה המשחק הזה לא חשוב כמו המשחק נגד הסיטי, הרי נצחון במשחק הזה שווה אותן שלוש נקודות כמו במשחק הבא. אני דווקא חושב שההימור היה צריך להיות הפוך, על המשחק הזה להמר על ניצחון שהוא יותר קל, ובמשחק מול הסיטי להמר על התיקו.

דורפן 16 באוקטובר 2011

לא מקבל כל כך את הגישה – אבל יש לך טעות מתמטית קטנה. אם נכון לעכשיו נראה שסיטי תתמודד על האליפות וליברפול לא אז ניצחון על סיטי שווה 6 נקודות ותיקו מולה שווה 0. לעומת זאת ניצחון על ליברפול שווה 3 ותיקו שווה 1.

אופיר 15 באוקטובר 2011

אז הסיטי הם ה-real deal או שזה יתפוגג מעצמו בקרוב?

בני תבורי 15 באוקטובר 2011

יהיה מעניין לראות.

יאיר 15 באוקטובר 2011

הסיטי לא יתפוגגו לשום מקום. בסוף, הכסף מדבר. לוקח שנה, שנתיים, שלוש גג. ואגב, זו לא סיבה לשנוא אותה השנה….

יאיר

עורך http://allsportil.co.il

אריאל 15 באוקטובר 2011

וכמו בהרבה מקרים בעבר, פרגי מציב הרכב פחדני ולצערי הוא לא שילם את המחיר היום. יש לסקוטי הזה הרבה מאוד זכויות – הוא מטפח שחקנים נהדר ויש לו יכולת להשרות על הקבוצה שלו מנטליות מדהימה אבל יש נ' אחד שחייבים לזקוף לזכותו – הפחדנות. לא פעם ראשונה ולא שניה וגם לא שלישית שרואים את פרגוסון מעלה הרכב פחדני או עושה חילוף פחדני או סתם גורם לשחקנים שלו לשחק בונקר במשחק שאין שום סיבה שהם לא ייקחו. מצחיק איך ליברפול בקושי מפחידה מישהו היום, רק את פרגוסון היא ממשיכה להפחיד

יואב 15 באוקטובר 2011

ממש פסגת הפחד. 19.
הרבה זכויות זה האנדרסטייטמנט של המאה בהקשרו. אני מסכים שהוא לא רע.

אריאל 15 באוקטובר 2011

את מה שפרגוסון עשה אי אפשר לקחת ממנו. וגם את מה שהוא לא עשה.

יואב 15 באוקטובר 2011

נשארו לו עוד כמה שנים, אולי הוא עוד יצליח.

אביעד 16 באוקטובר 2011

אריאל, אני לא יודע מה ההגדרה שלך לפחדנות, אבל לטעמי, להעלות הרכב ללא 2 השחקנים הכי טובים שלך לא יכול להחשב כ"פחדנות". אפשר לטעון שפרגוסון הגזים היום עם הרוטציה, אבל לא פחדנות.
פחדנות הייתה להעלות את רוני ונאני ולשחק על תיקו…

הוא זידאן המקורי 15 באוקטובר 2011

מזל שהכדור לא פגע בגיגס, אחרת היה נורא כואב לו והוא היה בוכה.

mrs rooney 15 באוקטובר 2011

חבר'ה השועל הזקן איכזב ובגדול.במקום 3 נקודות קלילות באמתחתנו,מול ליברפול אפרורית וחלשה, אנחנו מוצאים את עצמנובעמדת נחיתות מול שיטי השנואה . פרגי תתעורר!
למרות חוקי הבלוג ובצורה עדינה ,פלטשר ופארק מיצו את יכולתם ובצורה בוטה יותר הייתי שולחת אותם לאסטון ווילה עם החבר החדש שלהם אשלי יאנג!

תומר ש 16 באוקטובר 2011

מסכים לגבי פארק.
לגבי פלטשר ובטח שיאנג לא

טל המנצ'סטרי 15 באוקטובר 2011

יונייטד בשנים האחרונות הגיעה לאנפילד ולא שיחקה טוב, גם בעונות שבה ניצחה 1-0 קטן
ב 3 העונות האחרונות יונייטד הפסידה את המשחקים ועוד לפני שספגה כי טאקטית ועל הדשא ליברפול היתה טובה בהרבה, היום לאחר כמה עונות טובות יונייטד עשתה לזה סטופ ברוב דקות המשחק, בטח במחצית הראשונה.
מעבר להיסטוריה האחרונה באנפילד והמשחקים הלא משכנעים של יונייטד באנפילד ובלי קשר לתוצאה, מתחילת העונה יונייטד שיחקה פתוח מדי, זה גרם לה לקבל יותר מדי שערים ולקבוצות אחרות להגיע ליותר מדי הזדמנויות מולה, פרגי התחיל בעבודה לעשות לזה סוף והעבודה הזו התחילה היום. מחצית ראשונה יונייטד חנקה את ליברפול, החזיקה יותר בכדור באיזורים הנכונים ולמעט ההזדמנות של סוארז וגם זה מכדור ירוי שפגע באוונס ליברפול לא הגיע לשום מצב.
התוכנית המקורית היתה שבאיזור הדקה 60-65 פרגי יכניס את הג'וקרים סטייל רוני/נאני ואז לשנות את קצב וסגנון המשחק ולכיוון 3 נקודות ועד הסוף, נאני כבר עמד להכנס עוד לפני השער של גרארד, גם רוני, גיגס ששבר את החומה הרס את התוכנית ומשם יונייטד היתה צריכה לרדוף אחרי שער שיוויון, גם זה הגיע.
בסך הכל תוצאת תיקו הוגנת וטובה ליונייטד, אנחנו עדיין משנים הרכב הגנתי כל משחק ובגלל הפציעות, זה פוגע, גם עבר שבוע לא קל על רוני (לפי דברי פרגי) וגם זה היה איזה פאק לא צפוי(או שבעצם כן)
אבל באנפילד עם הרכב משני מול ההרכב הבכיר יותר של ליברפול, לא נפלנו מהם, התוכנית עבדה כמו שצריך עד השער שהגיע משום מקום.

עכשיו עם הפנים לרומניה

גיל 15 באוקטובר 2011

אני חושב שאתה צודק. עם כל ההנאה מהפתיחה המדהימה של מנצ'סטר אי אפשר להתעלם מהבעיות בהגנה ופרגוסון רוצה קצת יותר איזון. גם הוא יודע שאי אפשר לתת שבת אחרי שבת הצגות של שישיות ושמיניות ועדיף שהוא יעשה משהו ביוזמתו במקום להגיב אחרי שזה מפסיק לעבוד.

גפן 15 באוקטובר 2011

השחקנים של ליברפול צריכים להיות מאוד מוכשרים בכדי להצליח להחמיץ חמישה שערים בטוחים (ספרתי החמצה אחר החמצה) בחמש הדקות האחרונות.

having said that ,כל תיקו של יונייטד חושף כאן מספר תגובות טרוליות אודות פרגי.עצוב.

זיזו 16 באוקטובר 2011

חרא משחק.

פרגי עשה disservice לפיל ג'ונס בצורה שהשתמש בו.

צ'יצ'ריטו.

הדבר החיובי היחיד שמנצ'סטר יכולה לקחת מהמשחק הזה זה שג'ררד הבקיע.

matipool 16 באוקטובר 2011

זיזו – אפשר הסבר למשפט האחרון ?

דורפן 16 באוקטובר 2011

גפן – אבל אתה חייב להבין את המבקרים. אל תשכח שמדובר ביריב עם סגל שנקנה ברק כמאתיים מליון יורו, מועדון עם מסורת של בקושי מאה שנה, רק חמש אליפויות אירופה ו-18 אליפויות לאומיות ואיצטדיון ביתי מלא לא יותר מחצי מאה והמאמן שלהם לא הוביל יותר משתי קבוצות לאליפות. אסור לקבוצה שמכבדת את עצמה לעשות תיקו חוץ במקום כזה.

אריאל 16 באוקטובר 2011

כן, ובל נשכח שמי שבא לשם היתה רק קבוצה עם שלוש אליפויות אירופה, 19 אליפויות לאומיות, 4 מ-5 האליפויות האחרונות, ביקרה בגמר גביע אירופה 3 מ-4 השנים האחרונות ורק לפני חודש הכניסה שמיניה לארסנל והתהדרה בכדורגל היפה והשוטף באירופה.
אני נותן את הקרדיט לפרגוסון כשמגיע, אבל ההרכב שהוא העלה אתמול היה הרכב ציני לגמרי, כזה שלא בא לנצח את המשחק. כשזה מגיע מבלקבורן זה מקובל כשזה מגיע מאלופת אנגליה הגאה זה מעליב

אריאל ש 16 באוקטובר 2011

אני מודה שכשראיתי את ההרכב נדהמתי אבל אז נזכרתי שפרגוסון כבר שנים חוזר על המנטרה שאליפות באנגליה לוקחים בחג המולד. עד חג המולד הוא פחות או יותר נותן לכולם לשחק עם כולם וקובע הרכב שיספיק לשלב הבתים בליגת האלופות וישאר במרחק נגיעה לפחות עד דצמבר.

החיובי במשחק – סמולינג ודה-חאה, אברה מתחיל לחזור לעצמו, פיל ג'ונס.
השלילי במשחק – וולבק מתחיל להראות סימנים של דיוה מוקדם מדי ומוסר רק למי שהוא בטוח שיחזיר לו מיד, פרדיננד מזדקן ושוכח איך לשים גוף, אנחנו יודעים איזה משחק יהיה כבר לפי ההרכב שפרגוסון בוחר וזה אומר שגם היריבה יודעת. הבעיה עם ההרכב שפרגוסון שם הוא לא חוסר כשרון אלא חוסר ניצוץ.

דורפן 16 באוקטובר 2011

אריאל – אתה יכול לפנות לפיפ"א. כרגע היו רוב השחקנים שלא שיחקו בפעילות בינלאומית, באמצע השבוע יש גביע אלופות. שחקנים הם בני אדם וכנראה שלא סוחבים כל כך הרבה.

אתה יודע: במשחק המפורסם כשגיגס כבש נגד ארסנל – הוא ובקהאם לא היו בהרכב בחצי גמר הגביע. במשחק העונה בו יונייטד הפסידה לצ'לסי של גרנט – כריסטיאנו רונאלדו בריא ובכושר שיא לא פתח. אני שונא את הרוטציה: אבל האמת אין לי פתרון להציע עבורה במצב הנוכחי. למרות שלמתלוננים יש פתרון: אם היו קונים את סניידר ונאסרי ועוד חלוץ ועוד מגן תוקף, אז הייתה פחות בעיה.

ייתכן שהיית רוצה שהוא יתעדף את המשחק מול ליברפול על הקבוצה הרומנית – אבל זו תוצאה של התוצאה מול באזל. אם הוא יודח מאירופה ספק אם המתלוננים כאן היו זוכרים שהוא ניצח 1-2 את ליברפול – כי הדרישה שלהם היא באופן בסיסי ההרכב הכי חזק בכל משחק וניצחון גבוה. ואז הם היו שולפים את המנטרה של "מה שמספיק לאנגליה לא מספיק לאירופה".

למה ליברפול פתחה בהרכב הכי חזק? אולי המשחק יותר חשוב לה (לא היסטורית, נקודתית), אולי שחקניה רעננים יותר, אולי כי אין לה אירופה. אולי הכושר הגופני יותר טוב.

אריאל 16 באוקטובר 2011

מצטער, לא תשכנע אותי שזה לא היה הרכב פחדני. לא רק השחקנים שלא עלו (אפשר לחשוב שסוארז לא שיחק השבוע בצד השני של העולם) אלא גם איך הם ישבו על המגרש. יונייטד באה להוציא תיקו באנפילד ולצערי היא לא שילמה על זה מחיר.

matipool 16 באוקטובר 2011

קצת מצחיק ( שלא לומר הזוי ) שחלק גדול מאוהדי יונייטד כאן טוענים שהנקודה הזו מגיעה לה .
יצויין לטובה גפן שהזכיר את מה שקרה בדקות האחרונות . שתי הצלות נפלאות של דה חאה ( קויט והנדרסון ) , הצלה מדהימה של רוני שעלה עם סוארז לכדור נגיחה בתיבת החמש והצליח להרחיק ( מה הוא עשה שם לעזאזל ? )ועוד נגיחה של הנדרסון מעל המשקוף וסקרטל שלצערי לא יודע להוריד את הגוף כשהוא בועט מהאויר .
כל זה בחמש דקות האחרונות בלבד .
חבל חבל חבל . תחושה של הפסד . מקווה מאד שלא נצטער על 2 הנקודות הללו בסוף העונה ( במסגרת המאבק על המקום הרביעי ) .

דורפן 16 באוקטובר 2011

אריאל – אני התייחסתי לתלונות של אוהדי יונייטד, לא לאיך שיונייטד שיחקה, היא שיחקה גרוע. אתה חושב שאם יונייטד הייתה משחק פתוח ומפסידה 2-3 מישהו מהם היה אומר "יופי של משחק"? הם היו נזכרים בווסלי סניידר, שנמצא עם הסגל של אינטר מתחת לקו האדום באיטליה.

סוארז אין לו משחק באמצע השבוע או שהוא חזק יותר גופנית או שלאי השיתוף של רוני היו סיבות אחרות (הגיוני כי הוא לא שיחק ביום רביעי שעבר)

אריאל 16 באוקטובר 2011

אני חושב שאם יונייטד היתה משחקת פתוח עם השחקנים הטובים שלה, היא כנראה היתה מנצחת 3-2, כי ההגנה של ליברפול היום זה ממש לא אטרקציה. מה עוד שגם עם ההרכב הזה יונייטד לא היתה רחוקה מלחטוף שלישיה. יונייטד באה לעשות בונקר, נקודה.

אריאל 16 באוקטובר 2011

שלא לדבר על זה שעם לברון במגרש יונייטד בכלל היתה חייבת ללכת על ניצחון

אביאל 16 באוקטובר 2011

חייב להצטרף לmatipool בתהייה הפשוטה מאוד, איך לעזאזאל הגיע ליונייטד התיקו הזה ? הגיע לה להפסיד לאור ההחמצות הרבות של ליברפול ואני לא חושב שיש על זה יותר מדי ויכוח.

הסיטי דווקא הפתיעו אותי, חשבתי שמנצ'יני ידבוק לעד באותו הרכב, אבל גם בלי נאסרי-אגוארו-סילבה-ד'זקו סיטי נתנו משחק טוב מאוד והפכו אותו מאפשרות לאיבוד נקודות למשחק די קליל, הרבה גם בעזרת בלוטלי שהראה שאם הראש היה עובד בסדר היינו מקבלים שחקן שנהנה ממנו להרבה שנים.

עפר ויקסלבאום 16 באוקטובר 2011

"למרות שנדמה לי שגם ההגנה של ליברפול קצת סטטית ולכן אני מקווה שיונייטד תפתח עם דני וולבק. זה מחייב משחק טוב מהוותיקים והמנוסים. בעיקר מפיל ג'ונס."
:-)

יואב 16 באוקטובר 2011

עצם העובדה שליברפול ייצרה מצבים כאשר יונייטד הימרה בפיגור, מוכיח שיונייטד עד כה השנה, חשופה מאד(מכל מיני סיבות) ולמישנה הזהירות היתה הצדקה. פרגי יודע מצויין את יתרונותיו וחולשותיו. ועד שלא יתגבש קו אחורי קבוע(כולל קישור) ניאלץ לתמרן בין הרצון להתקיף לבין אחריות הגנתית. עד עכשיו, זה אחד על חשבון השני.

גפן 16 באוקטובר 2011

פרגי לא מנהל משחק בודד כלשהו בתחילת אוקטובר,הוא מנהל עונה שלמה.

הוא הוכיח את זה פעם אחר פעם ב 12 מתוך 19 השנים האחרונות,מה עוד שבלפחות מחצי תארי האליפויות,ליונייטד לא היה אפילו את הסגל הטוב בליגה.

כן,בדיעבד (וזו מילת המפתח כאן,בדיעבד) ניהול המשחק של פרגי אתמול היה שגוי.רק מה,אם למישהו בעולם הכדורגל מגיע קרדיט,אזי זה לפרגי.

גפן 16 באוקטובר 2011

ארסנל מגרדת ניצחון ביתי על סנדרלנד מצמד של ואן פרסי.

רק חבל שבקיץ הקרוב (שנה לפני תום חוזהו) ההולנדי יתעופף לנו לכיוון ריאל מדריד-מחצ'קלה-סיטי, והצרפתי על הקווים לא יבין למה עוד כוכב בורח לו ולנו…

טל 16 באוקטובר 2011

משחקי היום באיטליה: שישה משחקים, חמש פעמים אפס-אפס. רק קבוצה אחת מתוך 12 כבשה.

כדורגל איטלקי, בלאדי הל.

דורפן 16 באוקטובר 2011

זה נפלא. הגעתי לתובנה לפני כמה ימים שהקבוצה שתוריד את ברצלונה מגדולתה תהיה קבוצה איטלקית. פשוט כי הפתרונות הטקטיים תמיד באים בסופו של דבר מאיטליה. רק שאני לא בטוח שזה יהיה יותר מדי מהנה

ניק 16 באוקטובר 2011

מילאן כבר הצליחה לעשות את זה.. ברסה עם 97 אחוזי שליטה בכדור הגיע לבערך מצב וחצי ממשחק פתוח נגדה…

טל 16 באוקטובר 2011

רק שלהבדיל מהמצב בשנות ה90, לדעתי זה הרבה יותר חולשת ההתקפות מחוזקן של ההגנות. אתה לא רואה שבאירופה קשה במיוחד לקבוצות נגד ההגנות האיטלקיות.

ומילאן לא "הצליחה לעשות את זה". זה היה משחק קל מאד לברצלונה עם שליטה מוחלטת לא מעט הזדמנויות, בין החצי דקה מהפתיחה לדקה 92. משחק של 3-0 שנגמר 2-2. זה חלק מהמשחק, אבל לא צריך לבנות עך תיאוריות.

זיזו 16 באוקטובר 2011

matipool
ג'ררד הוא סמל ושריד לתקופה שליברפול מקווה להשתחרר ממנה.

המעמד שלו כפרנצ'ייז פלייר הוא סנדל לכל הקבוצה.

אני לא מאשים את האוהדים שאוהבים אותו ובטח שלו אותו בנאמנותו אבל משהו בנישואים המאושרים האלו מחזיק את המועדון במקום.

סוארז היה אתמול ברמה מעל המשחק.
הטענות שזה בגלל מנוחה או משהו אחר הם קישקוש, הוא פשוט שחקן על אבל עדיין אתה מסתכל על פתיחת העונה של ליברפול ואתה מרגיש שעם כל השדרוגים (אדמס, איזה רכש!!!)… לפעמים ליברפול חוזרת להיות ליברפול (ולא כמחמאה).

Comments closed