הוא כנראה יותר טוב מבליצ'יק (יומן אליפות של הניינרס)

מה שג'ים הרבאו עושה כאן הוא בלתי סביר

photo: monica's dad. cc license

 

אין לי מושג מה הרבאו עושה. כמובן מוטיבציה, אמונה והגנה. אבל מה שהוא עושה בהתקפה זו אלכימיה. הווסט קוסט אופנס, כשקווטרבק גאון מסר לרצים, זה פרימיטיבי בטירוף לעומת מה שקורה כאן. עוד לא ראיתי מימי קבוצה מבססת משחק ריצה מלא מהלכים גדולים כשאין לה איום מסירה. אבל כשהניינרס עלו ליתרון 15-13 הסתכלתי על הממוצעים – 9.6 למהלך ריצה. 3.7 למהלך מסירה. זה לא השתנה בהרבה עד הסיום.

מה שהרבאו עושה כאן הוא מין נס ספורטיבי. משהו כמו לפרוץ בונקר בכדורגל בלי קיצונים. או לשבור אזורית בכדורסל בלי קלעים. זה שאני לא מבין בפוטבול מספיק כדי להבין – זה ברור. אני לא חושב שיש מישהו שמבין. אפילו המצאתי שם להתקפה הזו: ווסט קוסט אלכמי.

אני כבר לא כל כך מוטרד מהסיכוי להשיג את אנדרו לאק. כמובן שהמאזן לא יאפשר להשיג אותו – אבל עדיין יש אפשרות – אם אינדיאנפוליס תסיים אחרונה. אבל כמו שזה נראה עכשיו כל קווטרבק סביר ישפר את הניינרס ויהפוך אותה לקונטנדרית. אפילו איזה קווטרבק ווישבון מהמכללות שיוסיף איום ריצה.

ואז סמית הוא השחיל את הטאצ'דאון המנצח. כי גם תרנגול עיוור וכו'. ועם קווטרבק רייטינג שלילי – אוקיי זה היה בסוף איזה 60 – המאזן הוא 1-5 וכולל טאטוא של טמפה, ניצחון בסינסי שפתאום הוא פחות טריוויאלי, ניצחון בפילי שהוא תמיד שווה משהו ועכשיו חיסול המאזן המושלם של דטרויט. בדטרויט. עם חמישה סאקס. והמגה-טרון או איך שקוראים לו? אפס טאצ'דאונים היום.

אז עזבו אתכם מהקווטרבק של 2012. אולי כדאי לחפש איזה אחד סביר בשוק ל-2011.

הבהרה: כותרת סדרת הפוסטים הזו נועדה להיות בדיחה.

בא לי לבכות. הוא כנראה יותר טוב מבליצ'יק (כמאמן).

*

יש גם עיצוב חדש

דה באזר בפייסבוק

על סטטיסטיקה ופרשנות ספורט בצפון אמריקה
יומן האליפות של הג'איינטס - הקווטרבק כמנהל השקעות

57 Comments

גלן 16 באוקטובר 2011

בדיחה ? אני לא מבסוט. איזה סוף שבוע איום ונורא. אבל אני רואה בזה שעור בענווה. הגנת ריצה שברור שאינה מספיק טובה. צריך לעבוד על זה ולקוות ל 10-6 וקצת מזל.

גיל שלי 16 באוקטובר 2011

אני עוד זוכר אותו כקפטן קאם בק של הקולטס. גם הגנה לא רעה הוא בונה שם. תהנו

גלן 16 באוקטובר 2011

וגם לכם תרמנו את סופר מריו. איזה רסיבר….

גיל שלי 17 באוקטובר 2011

אכן אנו מודים לכם מקרב לב. היה עדיף אם הייתם טורחים להכשיר אותו טיפה יותר טוב לליגה, לקח הרבה זמן ללמד אותו להיות הרסיבר שהוא היום

גלן 16 באוקטובר 2011

אתה חושב שהוא יותר טוב מפרגסון? לפי התגובות אתמול זה נו בריינר. אני רק רוצה בכל זאת להזכיר שהוא גאוות מישיגן. אולי השחקן השני או השלישי הכי אהוב בעשורים האחרונים אחרי דזמונד ווודסון 

אריאל 16 באוקטובר 2011

מה עם בראיין גריסי? :-)

גלן 16 באוקטובר 2011

תשמע בו הטביע את המונח איש- מישיגן. הארבו למד בתיכון באן ארבור והמשיך בה. הוא תוצר המקום וחי אותו. הוא מאד אהוד למרות שגם הייתה לו ביקורת מתוך אהבה על עניינים שונים במוסד.  

ריקי רומא 16 באוקטובר 2011

רונן אני קרוב לוודאי מבין הרבה פחות ממך בפוטבול (ובספורט בכלל)
אבל יש משהו די כיפי בעובדה שבעונה שבה מספר ה-QB שזורק 400 למשחק הוא שערורייתי והחוקים נוטים בפירוש לטובת משחק המסירה
פתאום אתה רואה אולד סקול ומשחק ריצה שמנצח לבדו משחקים
ואולי אלכס סמית' פשוט עשה עסקה עם השטן

גיל 16 באוקטובר 2011

תשמע, אלכס סמית לא היה טוב היום אבל חלק מהאשמה גם של הרסיברים שלו. הם שמטו כמה כדורים שלפחות אחד מהם היה צריך להיות ט"ד. מה שכן, הם מוכיחים שעם הגנת ברזל אפשר להגיע רחוק בליגה הזו.

גלן 16 באוקטובר 2011

נכון. אבל אני בכל זאת מגייס תרוץ קשטן-גרנטי זה אחרי mnf

גיל 16 באוקטובר 2011

שבוע קשה עבר על כוחותיך גלן, משתתף בצערך.

אריאל 16 באוקטובר 2011

היום, בחדר כושר, ראיתי סרט שלם בערוץ ההיסטוריה שמספר למה חייזרים כבר היו בכדור הארץ ואפילו מראה עדויות מאוד משכנעות שהם פיצצו בה פצצות גרעיניות. אני רואה את הסרט, רואה את ה-נאט-קייס אחד אחד מציגים את הראיות שלהם, יודע שהם טועים אבל אין לי שום דרך לסתור אותם.
ככה אני מרגיש מול הניינרס של השנה

אפריים 16 באוקטובר 2011

לא אוהב את העיצוב החדש.
מצטער.
מה שמציק זה בעיקר הכתב הקטן של הפוסטים.
גם הצבע ברקע קצת מוזר אבל יכול להיות שזה כבר בגלל שאני איש של הרגלים.

גלן 16 באוקטובר 2011

בהחלט אם כי מלא גאווה על הטייגרס. ממישיגן לא ציפיתי לנס והיום אכזבה מרה באמת.

אורי הברווז 16 באוקטובר 2011

ג'ים הרבאו הוא מאמן טוב אבל הוא (סליחה על הביטוי) זבל של בן אדם. מספיק לראות מה קרה לפני כמה דקות עם ג'ים שוורץ המאמן של דטרויט ליונס, בן אדם בלי קלאס.

גיל 16 באוקטובר 2011

הוא לא עשה שום דבר רע. דווקא המאמן של דטרויט הוא זה שדחף אותו וגרם לכל המהומה.

אורי הברווז 17 באוקטובר 2011

יש קוד התנהגות בין מאמנים, במיוחד למאמן רוקי

גיל 17 באוקטובר 2011

ויש גם דבר שנקרא פרופורציות. כולם מדברים על זה פה כאילו הלכו שם מכות. סתם דחיפה קטנה ורדיפה אחרי ניצחון אמוציונלי. לפעמים הורג אותי השטויות שאנשים בליבוי התקשורת מתעסקים בהם.

אורי הברווז 17 באוקטובר 2011

השתמשתי בזה בתור דוגמה, אני עדיין חושב שהרבאו יכול היה להיות עם הרבה יותר קלאס, במיוחד במקום עם הרבה טינה כמו דטרויט (הקבוצות עשויות להפגש בהמשך).
אני עוקב אחריו מסטנפורד, פשוט לא בן אדם נעים במיוחד אבל אם זה מה שיביא לו את התהילה, שיהיה לו לבריאות. אני רק מקווה שזה לא ושהניינרס יקבלו בראש.

ריקי רומא 16 באוקטובר 2011

רונן מה שם הערכת נושא (theme) הקודמת?
היא מתאימה לי בול לאתר שאני בונה

דורפן 17 באוקטובר 2011

היא ערכב שיצרנו בתרגום ערכה מwoothemes. אם תפנה אלי במייל אוכל להפנות אותך למתרגם שלה אורי צציק

מנחם לס 16 באוקטובר 2011

רונן, ביליציק לא ביליצ'יק, גם הנייינרס וגם הליונס שיחקו פוטבול תת-רמה. חכה כשהן תפגושנה קבוצות רציניות.

גיל 16 באוקטובר 2011

למה תת רמה? ההגנות היו טובות מאוד. אני מסכים ששהתקפות לא היו משהו היום.

מנחם לס 16 באוקטובר 2011

אני לא יודע מה קרה בסוף עם שני המאמנים, אבל אנשי בטחון היו צריכים להפריד בין מאמן דטרויט לניינרס, כשמאמן דטרויט הוא התוקף. כנראה הרבאו אמר לו משהו כשהשניים ניפגשו אחרי המשחק.

בני תבורי 17 באוקטובר 2011

הוא אמר לו: "אז מה, בנית על הנבואות של מנחםק'ה?"

גלן 16 באוקטובר 2011

גיל יותר מדי פנלטיס . חוסר משמעת והתקפות חד מיימדיות. משחק חלש אבל יש מנצחת ברורה. 

תום 16 באוקטובר 2011

רונן, מעולם לא חשבתי שתתנהג כמו אחרון הפאנבויז שממהרים להכתיר מלך חדש בלי שום סימוכין (*שיעול* אחד מהלו"זים היותר קלים העונה *שיעול*).

גיל 17 באוקטובר 2011

למה קל? פילדלפיה וסינסנטי זה לא קל, ולנצח את אחת משתי הקבוצות הבלתי מנוצחות בליגה בבית שלה זה הישג מרשים ביותר.

דורפן 17 באוקטובר 2011

תום ידידי – שלוש מחמשת הניצחונות של הניינרס על קבוצות עם מאזן חיובי. שני האחרים על קבוצות שהן 2-2 אם לא כוללים את ההפסד לניינרס. 48-3 על טמפה והפסד ראשון לדטרויט – אין פה מקריות. אין פה מועמדת לאליפות – אבל למאמן שהגיע בשביתה לסגל איום ונורא – זה פנטסטי.

יובל (אחר) 16 באוקטובר 2011

איזה קווטרבק לדעתך בדיוק יהיה פנוי ב-2011? אולי הם צריכים ללכת להביא מישהו לגמרי מבחוץ, סוג של קורט וורנר כזה.

rondi 17 באוקטובר 2011

אני יכול לחשוב על QB גדול אחר שלא יוותר על אף הזדמנות לחזרה מפרישה…:)

קסיוס קליי 17 באוקטובר 2011

בולטימור נגד גרין ביי בסופרבול?…

אני ממש לא רוצה להגיד גרין ביי אבל הם נראים לי מושלמים מדי.

mnm 17 באוקטובר 2011

2 דקות אחרונות מהסרטים של בריידי, או אולי פרק מסדרה כי הוא עושה את זה כל כך פעמים.

אפריים 17 באוקטובר 2011

מזכיר לי את הדרך שדורפן תיאר לפני כמה זמן את הנרי.
בקלות. ללא מאמץ. בנון-שלנט.

ניינר 17 באוקטובר 2011

זה אמיתי מה שקורה עם הניינרס? אני לא מבין מה קורה פה! מה שבטוח זה שהרבו גאון וכרגע המועמד מס' אחד לתואר מאמן העונה. אח, אם רק היה לנו ק"ב נורמלי השמיים הם הגבול.

הקומיש 17 באוקטובר 2011

קסיוס זה בדיוק מה שהימרתי תחילת שנה.הפאקרס שלי נראים פירסט קלאאס

עומרי 17 באוקטובר 2011

All due respect
להשוות את הרבאו אחרי 6 משחקים לאלכימאי הגדול בתולדות הליגה?
לא רציני.
או שזה גם בדיחה.

בריידי היום במשחק חלש ואפילו קצת מטריד. וגם הדרייב האחרון לא ישכיח זאת. קו ההתקפה של הפאטס קורס יותר מדי ועוד לא הגענו למחצית הדרך. אני אישית לא זוכר מערך של שני TE שפועל בצורה אפקטיבית כ"כ. מוזר. מה שכן ההגנה לחצה היום את רומו מצוין ועבדה טוב נגד הריצה.

דורפן 17 באוקטובר 2011

אלכימיה זה להפיק זהב מכלום. לא הייתי מכנה את הסגלים שבנה בליצ'יק בניו אינגלנד ככאלו.

עומרי 17 באוקטובר 2011

אלכימיה זה לשחק עם חומרים וליצור מהם דברים בלתי צפויים.
בכל אופן, לניינרס יש סגל טוב. פרנק גור הוא רץ קלאס A-
יש שם קו התקפה אולי הטוב בליגה, כמו שציינת
קרבטרי תופס ברמה מאוד גבוהה למרות שפתח את העונה עם פציעה ובצורה לא טובה. וזה בלי לדבר על ההגנה שמלאה בפליימייקרס.

לגבי אלכס סמית- לצד הגינוי שבלדבוק בו לאורך יותר מדי שנים מאז דראפט 2005, העניין בכל זאת נושא פרי- כלומר, נראה לי שכמעט כל קווטרבק יראה שיפור אחרי 5 עונות פלוס באותו המועדון כקווטרבק פותח, גיב אור טייק כמה משחקים

אני לא מפחית מהישגו- הוא עושה דברים נהדרים במועדון שאיבד תקווה. הם עשויים לעשות דברים יפים גם בפלייאוף.

אבל בליצ'יק זה מאמן שכבר 3 פעמים המציא את ההתקפה שלו מחדש. אולי יותר. שבמשך שנים השתמש בחבר'ה כמו טרוי בראון, רודני הריסון וקווין פולק באינספור ווריאציות.
שבחר בשנה שעברה שני טייטאנדס והפך אותם לטאנדם כמעט בלתי ניתן לעצירה לעיתים.
נכון שהוא כבר מעבר לשיא וחטא גם בחטא הגאווה לא פעם בצורה שעלתה לדעתי לפחות באליפות אחת. וכן, הוא עשה את הכל עם קווטרבק טופ-5 בכל הזמנים. אבל בכל זאת. תן להרבאו לפחות להשיג שבוע מנוחה בפלייאוף עם הניינרס האלה.

דורפן 17 באוקטובר 2011

בדוק במילון. אלכימיה זה ליצור דברים בלתי אפשריים. בליצ'יק הוא בהחלט כימאי, לא אלכימאי.

עומרי 17 באוקטובר 2011

בדקתי בויקי לפני שעניתי.. עכשיו בדקתי שוב ואתה צודק.
אבל לא לגבי זה שלהארבו אין כלום, יש לו סגל טוב אחרי שנים על גבי שנים של בחירות גבוהות. הוא מאמן מצוין בליגה שמלאה במאמנים לא טובים מספיק. ברור שהוא ביסס שם אופי ואמונה וזה דבר גדול לניינרס.

אריאל 17 באוקטובר 2011

מצחיק אותי איך פתאום אנשים מסבירים את ההצלחה של הניינרס בזה שבעצם יש להם שחקנים טובים. פתאום אפילו כל ק"ב יראה שיפור אחרי חמש עונות (בוא נשאל את קייל בולר או וינס יאנג מה יש להם להגיד על זה). אם יש להם כאלו שחקנים טובים, איך הם לא ניצחו עד עכשיו?
מצד שני, לא צריך להסחף, שישה משחקים לתוך הליגה. ג'וש מקדניאלס עשה 6-0 בדנבר לפני שנתיים, כולל ניצחון על ניו אינגלנד, עם קייל אורטון, איפה הוא היום?

עומרי 17 באוקטובר 2011

הניינרס נתנו עונה סבירה בשנה שעברה. הם לא באו משום מקום כמו דטרויט. בכל אופן- לא מתכוון להפחית מהעבודה המעולה של הארבו- אבל דורפן טען שהוא עולה על בליצ'ק על בסיס פתיחת העונה הזו וזו הגזמה פראית כמעט כמו זה שהוא בחר את ולנסיה לקחת את אליפות ספרד בסקר פייסבוק לא מזמן :)
וינס יאנג הוא לא דוגמא טובה לטענה שלך משום שמעורבים בסיפור שלו עניינים שמחוץ למגרש כמו התמוטטות עצבים.

אריאל 17 באוקטובר 2011

עומרי, אתה באמת חושב שחסר דוגמאות? רקס גרוסמן, דיוויד קאר, ג'ואי הארינגטון, ראיין ליף, אקילי סמית, טים קאוץ' – וזה ככה בלי לחשוב יותר מדי.
ברור שרונן נסחף עם ההשואה לביליצ'ק, אני לא חושב שזה היה לגמרי ברצינות. אבל לא הייתי אומר שסמית' השתפר במשהו, פשוט הארבו דואג שהוא לא יעשה יותר מדי. ואני לא יודע על איזה עונה סבירה אתה מדבר בשנה שעברה – הם פתחו את העונה 0-5, פיטרו מאמן באמצע העונה וסיימו עם מאזן שלילי בבית הכי גרוע בליגה.

עומרי 17 באוקטובר 2011

לפחות דייויד קאר מבין אלה שהבאת הוא אחד שיכל להיות בסיטואציה מנצחת בתפקיד בראד ג'ונסון או דילפר. הוא סבל מסיטוציה מעצבנת במיוחד ביוסטון לאורך שנים.
לגבי העונה של הניינרס- התבלבלתי עם טמפה. משום מה זכרתי עשרה ניצחונות ופאתי פלייאוף.

בני תבורי 17 באוקטובר 2011

קו התקפה הטוב בליגה? אפילו כאוהד אני חושב שזו הגזמה. פרנק גור אמנם רץ מעולם אחר, אבל משחק המסירות תקוע בגלל סמית'. הוא הססן, חסר ביטחון ולא מדוייק. אני לא רואה אותו הופך למשהו יותר מידי חיובי.

גיל 17 באוקטובר 2011

בסופו של דבר צריך לזכור שבליגה הזו כל שנה יהיו לפחות 2-3 קבוצות שהיו עם מאזן גרוע ופתאום יתחילו לנצח. זה כי המשחק רנדומלי במידה ובעיקר בגלל שהליגה בנויה לאזן בין הקבוצות. נראה מה יהיה המאזן שלהם בסוף השנה ומה שחשוב, מה יקרה שנה הבאה.

מולי 17 באוקטובר 2011

שלום רונן

העיצוב החדש יפה מאוד ויזואלית, אך מה שחבל הוא שנעלמו הקישורים לפוסט הקודם ולפוסט הבא.
זה גורם לעוד הקלקה והמתנה – וחבל.

D! במולדת 17 באוקטובר 2011

אם כי אני עדיין מתלבט בקשר לדעתי לגבי העיצוב (יש משהו ברקע הככה שאני אוהב) יש קישורים בצד לכל הפוסטים האחרונים.

ולצוות – כל הכבוד על איך שאתם ממשיכים להשתדרג ולחפש. שהשנה תמישך ככה..

עומר 17 באוקטובר 2011

הדוגמה של דנבר שפתחו 6-0 עם מקדניאלס קצת מטרידה.
הניינרס לא רעים אבל אחרי שראיתי את כל המשחקים שלהם השנה אני לא חושב שהם טובים כמו המאזן שלהם. המרכיב המרכזי בהצלחה של הארבו בינתיים זה הגנה מצוינת (שלא הוא זה שבנה או מאמן אותה). גם לא מעט מזל והפנטר הטוב בליגה (אתמול דטרויט התחילו כמה פעמים את הדרייב מתוך ה10 יארד שלהם).
קו ההתקפה היה איום במשחקים הראשונים והשתפר מאז אבל הוא עדיין ממוצע ביותר. עדיין שום דבר לא מסביר איך הם מנצחים את המשחקים האלה, עם אלכס סמית שאחראי על המסירות. אתמול הוא שוב היה אלכס סמית הישן שלא יכול לפגוע ברסיבר פנוי גם אם החיים שלו תלויים בזה ורק את המסירה המכריעה בדאון רביעי הוא השחיל על המילימטר. אין הסבר לזה.

אריאל 17 באוקטובר 2011

ההסבר הוא לטעמי שבפוטבול יש אלמנט רנדומליות מאוד מאוד גדול. כשההבדלים בין הקבוצות לא כל כך גדולים, האלמנט הזה נכנס לפעולה ביתר שאת והתוצאה היא מה שאנחנו רואים.
צריך לזכור – בפוטבול יש 16 משחקים בשנה, שזאת פשוט דגימה סטטיסטית קטנה מדי. זה לא 82 כמו ב-NBA ובטח לא 162 כמו בבייסבול. ולכן, ההבדל בין קבוצת 6-10 ל-10-6 בתוספת הרנדומליות הוא קטן מאוד.
תוסיף לזה את הפגרה הקצרה שגרמה לכך שחלק מהקבוצות לא הגיעו מוכנות לעונה (האיגלס זאת דוגמא טובה) ותקבל את מה שאנחנו רואים.
לא שאני בא להגיד שהניינרס הם קבוצה רעה, חלילה, או שהם קבוצה של 6 ניצחונות בעונה – הם קבוצה בינונית בליגה היום שעם קצת מזל, רנדומליות וכן – גם אימון טוב – נמצאים בעמדה טובה.

גיל 17 באוקטובר 2011

אגב, איך לא מזכירים כמעט את רוג'רס שהגדולה שלו כל כך בולטת. אם ירצה הוא יוכל לשבור כמה וכמה שיאי מסירה, כולל שיא הט"ד של בריידי.

עומרי 18 באוקטובר 2011

רוג'רס בהחלט משחק כמו QB בפיק והשיא של בריידי הוא שיא שעושה רושם כשביר בהתרחשות מסויימת. בכל זאת, אני מאוד מאוד אופתע אם הוא יהיה זה שישבור אותו. לא חושב שזה קיים בו.

גיל 18 באוקטובר 2011

זה מה שאמרו על בריידי ביחס לשיא של מאנינג..

עומרי 18 באוקטובר 2011

צודק. האמת שבריידי היה עם 16 בסיום המחזור השישי בעונה ההיא, לעומת 17 של רוג'רס. למעשה, הוא עם 16 גם במחזור השישי בעונה הנוכחית.
מה שכן, הייתה לו, וגם למאנינג, סוללת תופסים יותר חד-פעמית. לא שרודג'רס יכול להתלונן עם הסוללה הטובה בליגה בלי ספק כמעט.

גיל 18 באוקטובר 2011

בגלל זה ההישג של רוג'רס מרשים הרבה יותר. משחק שעבר הוא מסר ל12 תופסים, זה משהו, נו, בלתי נתפס :-)

Sooner 18 באוקטובר 2011

חבל שאי אפשר גם לקחת אליפות וגם לקחת את אנדרו לאק בשנה הבאה. הוא והארבו היו מסתדרים נהדר ביחד. נסתפק רק באליפות. אחת של הניינרס ואחת נוספת של אוקלהומה השנה, ובשנה הבאה אפילו הקאבס יקחו אחת. זו השנה של סן פרנסיסקו? זו השנה שלי

Comments closed