תבוסה מהסוג הראשון

יש תבוסות שהן בושה איומה. ויש תבוסות של "עוד יום בהיסטוריה" - זו הייתה יותר מהסוג השני

תבוסות מתחלקות לשתי קבוצות עיקריות.

יש את קבוצת "עוד יום בהיסטוריה" ויש את קבוצת "כלימה ובושה ומבוכה". זו הייתה יותר תבוסה מהסוג הראשון. יריבה שהיא כרגע יותר טובה, משחק שקול, פיגור 0-1 לא הכי מתחייב מיחסי הכוחות, אבל אז פיגור שחקן, נסיון לתקוף בפיגור שחקן, וככה זה נגמר. זה דומה לתבוסה 1-4 – שספגנו לפני כמה שנים מליברפול. שבירה הייתה ב-5-6 הדקות האחרונות, סיטי הייתה מפחידה בדקות הללו ויונייטד הייתה צריכה להגיב אחרת. אבל התגובה לכל המצבים קודם לכן הייתה די טבעית וסבירה.

אז כן, סיטי יותר טובה כרגע אבל אנחנו באוקטובר. יש כמה בעיות במנצ'סטר יונייטד – אבל אני לא חושב שהן לא בטיפול. נכון שהדרך הנכונה לבנות קבוצה היא תוך כדי זכיה באליפות בהפרש עצום מול קבוצות מאד חזקות – אותן צריך להביס גם בעשרה שחקנים – אבל לפחות מנצ'סטר יונייטד לא מספיק טובה בכדי לעשות זאת. סיטי מצאה סוף סוף תלכיד וזהות ושחקנים טובים רבים יש לה – ונדמה לי שהליגה האנגלית נכנסת לעידן "שלוש גדולות" אמיתי. וצריך להלחם כדי להשיג דברים.

סדרות כמו 19 ניצחונות בית רצופים או סדרות ארוכות אחרות מסתיימות לא פעם בצורה כזו. כי אם המשחקים הצמודים המומנטום לרוב ממשיך. הנזק בנקודות הוא אמיתי. אבל יונייטד תתמודד על האליפות השנה והיא מועמדת מאד רצינית לזכות בה.

וזה נכתב לפני המשחק

היום בטקסט לקראת המשחק בעיתון התייחסתי במשהו למהפכה אותה עוברת יונייטד. לגבי הכדורגל הדרך מאד ארוכה עדיין. העונה הזו הפיקה כמה תצוגות נפלאות של כדורגל צירופים – אבל גם כדורגל שטחים לא מעט פעמים. הזהות שתגבש הקבוצה הזו עוד לא ברורה. אבל מבחינה אחת המהפכה היא משמעותית יותר: בפיל ג'ונס, קלברלי, וולבק – ועם נוסיף אליהם את סמולינג וגם את רפאל ופאביו שנמצאים במנצ'סטר מילדותם – יונייטד יצרה דור מקומי חדש.

ייתכן מאד שזה דור שכנראה תיפול בחלקו המשימה הלא פשוטה לסחוב את הקבוצה אחרי אלכס פרגוסון. במבט ראשון יש בהם הכל: לוחמים, שחקנים טכניים יותר, סקורר. אבל גם כאן הדרך לא קצרה והיא כוללת צלקות קרב. וזו החשיבות העיקרית של המשחק היום. אם באמת השנים הקרובות יעמדו בסימן סיטי מול יונייטד על ההגמוניה בכדורגל האנגלי – עם או בלי צ'לסי כצלע שלישית – אז היום הדור הזה מתחיל את דרכו…. הממ.. נראה את ההרכבים.

מנצ'סטר סיטי נמצאת במרחק חלק חסר אחרון למעמד קונטנדרית. מנהיגות. לא מי שעושים בית ספר לאסטון וילה. מי שהולכים לגשר, לאולד טראפורד, למינכן, לספרד – ומוציאים את התוצאות שם. מי שמתעלים. והיא עשתה צעד גדול לכוון אתור המנהיג הזה: החליטה שקרלוס טבז זה לא יהיה.

ההתפתחות האחרונה בסאגה שלו: הוא כתב מכתב להנהלת סיטי ואמר שההשעיה שלו "היא הפרה של זכויות אדם". היש מוטיבציה יותר גדולה מזו לפני משחק חשוב – היריבה מפרה זכויות אדם!

דה באזר בפייסבוק

יום התהילה. פאקינג תהילה
איפה הייתם ב-23 באוקטובר 2011?

211 Comments

אביעד 23 באוקטובר 2011

השאלה היא האם מהיום הדור המקומי הזה ייצא עטור תהילה או עטור צלקות.
אגב, בפסקה השניה יש תחושה כאילו חסר משהו בסוף המשפט "אז היום הדור הזה."…

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

לפני רגע שלחתי את זה לפוסט על הראגבי:

23. אוק', 2011 ב – 13:54#

קוס אעמאק האמריקאים. חשבתי שהמשחק היום ברוגבי ב-4 אחה"צ שלנו הוא LIVE (כל כך שמחתי שלא חשבתי על הבדלי השעות). היתה לי תכנית שלמה:

8:30 בבוקר- (הכל זמנים שלנו) – סיטי נגד יונייטד.

1:30 – אני באיצטדיון מיאמי דולפין לחזות בטים טיבו

4:00 – ראגבי. חוזה בלאונג' העתונאים באיצטדיון ובחצי טס הביתה (ביום ראשון אני עושה זאת ב-50 -60 דקות), מפסיד איזה 20 דקות, לא נורא.

8:00 בערב: קרדינלס בריינג'רס.

עכשיו:

1. אני יודע את התוצאה

2. יודע שהיה משחק חלש

אז ההחלטה:

1. מקליטים, ואחרי הדולפינס – ברונקוס אוכלים משהו בליטל הוואנה (לא רחוק מהאיצטדיון) וחוזרים בנינוחות הביתה.

החשש: אף מילה באתר על סיטי – יונייטד, אז אולי גם זה משחק מוקלט?

ההפתעה: פתאום קפץ עוד פוסט של רונן ואני יודע שעוד חצי שעה יש לי כדורגל. אז מילא הראגבי. ממילא אני לא 'מרגיש' את המשחק.

אריק 23 באוקטובר 2011

הולכים לקבל היום בראש, בבית, בדרבי. היחידי שיכול להציל אותנו זה מנציני הפחדן משנה שעברה. אם הוא יעלה התקפי עם סילבה נסרי אגוארו ודזקו תהיה בעיה.

אריק 23 באוקטובר 2011

Told u so. you can fool some of the ppl some of the …time

יהויכין פנדלוביץ' 24 באוקטובר 2011

סחתיין.

אביאל 23 באוקטובר 2011

ההרכב של הסיטי : הארטס, ריצ'רדס, קומפני, לסקוט וקלישי, טורה בארי מילנר סילבה, בלטולי ואגוארו – נאסרי פצוע ?

יונייטד : דה חאה, סמולינג, פרדיננד, אבנס ואברה, אנדרסון, פלטשר, יאנג, רוני ווולבק ולשאלה – איפה ג'ונס ?

בהצלחה לשתי הקבוצות, תיקו שלוש ישמח אותי מאוד, בתודה אוהד צ'לסי.

יניר 23 באוקטובר 2011

הפרה של זכויות אדם זה חמור מאד, ראו מה קורה למפירים אחרים של זכויות אדם- קדאפי,אסד ומובארק.

אני מציע לקרלוס טבס להקים אוהל מחאה, לפנות לאמנסטי ואולי אפילו לשבות רעב.

אל תישבר! לחם על עקרונותיך! העם איתך ( או לפחות 450 הסוכנים שלך שחיים על חשבונך)

סימנטוב 23 באוקטובר 2011

LOL

נקו 23 באוקטובר 2011

איפה אפשר למצוא שידור און-ליין?

סימנטוב 23 באוקטובר 2011

לי זה עובד…
http://www.sportlemon.tv/

נקו 23 באוקטובר 2011

תודה! אנסה

כסיפוביץ 23 באוקטובר 2011

יש לינק משובח לצפייה?

תומר חרוב 23 באוקטובר 2011

10:25- קרלוס טבס יצא לסיור על אופניו.
11:00- קרלוס טבס אכל ארוחת בוקר.
12:00- קרוב משפחה של קרלוס טבס מספר שבתקופת יונייטד הוא ניזון בעיקר מפיש אנד צ'יפס ואילו בתקופת סיטי הוא אכל בעיקר חומוס, או תפריט אבו דאבי ליתר דיוק.

גמאני 23 באוקטובר 2011

13:00-טבז חושף שלאחר שיחרורו מיונייטד הוא פעל בחשאי להביא לשחרורו של הארגריבס,הוא גם הצהיר שיפעל לשחרורו שנית כשיעזוב את שטח מנצ'סטר סופית

אביאל 23 באוקטובר 2011

טעות מספר אחת של מנצ׳יני – להציב את קלישי מול נאני, הוא היה רק צריך לראות את המשחקים של יונייטד מול ארסנל בשנים האחרונות כדי להבין כמה זו טעות.

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

מסר זה מכוון רק לרציניים שבכם שבאמת מבינים כדורגל: אם אני המנג'ר של יונייטד, רוני משחק אצלי מרכז שדה.

אזי 23 באוקטובר 2011

כבר כמה שנים שפרגוסון לא בטוח עדיין איפה הוא אמור לשחק…
לפעמים הוא באמת משחק מרכז שדה…

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

דבר נוסף: איזה רעיון אידיוטי להושיב שחקני ספסל על כסאות נוחים כמו משלמי הכרטיסים היקרים ביותר באיצטדיון (שלי נראה כמו איצטדיון די גדול של קבוצת DIVISION II בפוטבול מכללות)? למי מתחשק להיכנס למשחק ולהתלכלך כשיושבים על כסאות כאלה? בקרוב כנראה נראה אותם על כורסאות שאפשר להשכיב…

אצלי שחקני ספסל? שיישבו על ספסל עם ממוסמר, כך שלא יוכלו לחכות לרגע שאכניס אותם למשחק.

פאקו 23 באוקטובר 2011

הזכרת את הפרק ההוא של סיינפלד, בו ג'ורג' מביא למאבטח בחנות כיסא נדנדה (ואח"כ הוא נרדם בו ושודדים את החנות)…

אביעד 23 באוקטובר 2011

הדבר הכי מטריד במחצית הזאת, אפילו יותר מהתוצאה, הוא שנראה שמי שמובילה עושה זאת כי היא רוצה יותר.

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

אביעד, ההגיון שלך הוא ממני והלאה: אז זה מטריד אותך, שהמובילה רוצה יותר, וטובה יותר? (אל תשים לב לזה שיונייטד מחזיקה בכדור 55% מהזמן? למי זה איכפת. בוודאי לא למובילה). כל אוהד כדורגל אמיתי היה רק מעריך זאת!

אייל 23 באוקטובר 2011

אני מניח שזה מטריד אותו כאוהד יונייטד, לא מנקודת-ראות ספורטיבית עקרונית…

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

מאיפה הסילווה הזה? ברזילאי? הוא השחקן המסוכן מכולם.

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

מסירה אחת של רוני שווה את הכל. היה צריך להיות שער. פרגוסון יושב ולועס מסטיק כמו פרה ולא מבין מה הולך עם הקבוצה שלו.

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

פרגוסון קרא אותי ושם את רוני במרכז המגרש ומייד קורים דברים. אוקיי, כתבתי מספיק להיום.

הופ 23 באוקטובר 2011

דווקא מעניין השילוב הזה של פוסט של דורפן לפני ואחרי, ובאמצע בלוג חי של לס.
סילבה הוא ספרדי.

עמיר 23 באוקטובר 2011

2-0 לתכולים. כמה מרענן.

קורא 23 באוקטובר 2011

הבלוף עובד מול נוריץ' וגלאץ, לא מול קבוצות חדשות. חודש יונייטד לא נתנה משחק טוב.
עם זאת ברור שאסור להספיד את הסר

קורא 23 באוקטובר 2011

חדשות=חזקות (וליברפול לצערי, עדיין לא בקריטריון)

LOL 23 באוקטובר 2011

הקבוצה הטובה יותר והמוכשרת יותר ניצחה ובצדק.
יונייטד המשיכה לשחק ביכולת שמאפיינת אותה בשבעה שמונה משחקים האחרונים בליגה ובאירופה.
החולשה היא תוצאה של היכולת הירודה של רוני ונאני שבלעדיהם (ובכושר מצויין) אין ליונייטד מה להציע וגם של סגל שאין בו את האיכות הנדרשת לרמות הגבוהות.
מרכז שדה שבו משחקים אנדרסון ופלטשר לא יכול לתת מענה לקבוצות יריבות ברמה של סיטי.
מעניין אם פרגי עדיין סבור שההחלטה שלו שלא להחתים את סניידר היתה ההחלטה הנכונה.
ללא רכש בינואר קשה לראות את יונייטד מתמודדת עם סיטי וצ׳לסי על האליפות.

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

האם סמיר נסרה בן דוד?

SILVA היום הוא קוסם. בכל נגיעה שלו יש MAGIC. האם הוא ברזילאי?

יואבי 23 באוקטובר 2011

ספרדי

דולבסקי 23 באוקטובר 2011

ג'וני אוונס לא ברמה של בלם ביונייטד!
לפלצ'ר אין מה להציע בסטנדרטים הגבוהים! ורק סיימתי לכתוב את המשפט ונחשו מי מבקיע את שער חייו!?
ינואר הולך להיות משמעותי למנצ'סטר – הסר לא ישב על הגדר…

אריאל 23 באוקטובר 2011

אז כמה זמן לוקח עד שאוהדי יונייטד מתחילים לבכות על הכסף של הסיטי?

ויינר 23 באוקטובר 2011

קודם הם צריכים למחוק את כל מה שכתבו על כך שעם כסף לא מנצחים.
אולי זה לא קורה מיד, אולי כמו שדורפן אומר, הפנטזיציה או המנג'ריזציה של הכדורגל לא עובדת, אבל זה רק בטווח הקצר. וגם אם השנה הסיטי לא יזכו, אז שנה הבאה…

דולבסקי 23 באוקטובר 2011

תגיד, אחרי צ'לסי והשיטי אתה מתכוון גם לאהוד את אנז'י מחצ'אקלה? נראה לי שלהם יש הכי הרבה כסף…

גם את הנשים שלך אתה אוהב אחרי ניתוח פלסטי?

אריאל 23 באוקטובר 2011

אני לא אוהד לא של צ'לסי ולא של סיטי, אני שונא את יונייטד. ואני אוהב לראות אותה מפסידה, בטח בשיטה שלה ואחרי שהיא סיפרה לנו סיפורים שזה לא הכסף, זה רק הסר הגאון.

ויינר 23 באוקטובר 2011

כל מילה בסלע.
אבל תכף יגידו שזה עוד יום בהיסטוריה של יונייטד.

כוכב עליון 23 באוקטובר 2011

אריאל,כמה חבל שרגעי ההנאה בחייך כל כך ספורים, מתי נהנית ככה? תן לי לנחש ב 5-0 של ניו קאסל, רגע אבל מי לקחה אליפות באותה שנה? תגיד כמה אליפויות יש לקבוצת שונאי יונייטד בפרמייר ליג?

אריאל 23 באוקטובר 2011

השאלה היא כמה אתה נהנה מהאליפויות שלך. אני אקח את רגעי ההנאה המעטים שלי על אנחות הרווחה של אוהדי ההצלחות של היונייטד בסוף העונה

גיל 23 באוקטובר 2011

דווקא בגלל משחקים כאלו ההנאה גדולה יותר. הרי אתה זה שטוען שאין בכלל תחרות אז כשסוף סוף יש תחרות וצריך להתמודד איתה ברצינות זה רק מגדיל את ההנאה מהתארים.

כוכב עליון 23 באוקטובר 2011

דיון לא ממש מעמיק ובכל זאת, ביום כזה למה צריך להתעמק? אוהדי הצלחות הם אלו שנוספו לצ'לסי ועכשיו לסיטי, להגיד לאוהד שבכל זאת עבר אלו 15 שנים עד האליפות הראשונה זה מגוחך, מצד שני קצת משעמם רק לשנוא ,לא? ובכל זאת שיבושם לך

אריאל 23 באוקטובר 2011

אפילו את רגעי ההנאה אתה רוצה לקחת לי? באמת? אני לא רק שונא אבל חלק מלהיות אוהד זה כן – להנות מהפסדים של היריבות. יש חוצפה גדולה לאוהדי יונייטד לנסות להגיד לי לא להנות מזה שהקבוצה שלהם מפסידה. ונסיים במשפט אחד קצר
כואב, הא?

כוכב עליון 23 באוקטובר 2011

אריאל,שמחה לאיד זה דבר נפלא, בתחילת הדיון הצגת את העצמך לא אוהד אף אחת, רק שונא יונייטד, אם אתה אוהד ליברפול למשל אין לי ספק שאתה אמור לחגוג ביום כזה, ולסיכום כואב אבל הרבה פחות מאשר לך ברוב הזמן..ושוב, נפגש במאי

פאקו 23 באוקטובר 2011

פשוט לא מאמין למראה אזניי…

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

ה קהל זה של יונייטד? אתה לא עוזב מגרש ב-4-1. אתה נשאר עם הקבוצה שלך עד הסוף ולא נותן לה לסבול לבד, ועוד להיליבה ביציאה מהמגרש. ואז ב-5-1 כבר חצי איצטדיון היה ריק. זה קהל זה? זה חרא.

Danny - Long Island 23 באוקטובר 2011

like

איתן בקרמן 23 באוקטובר 2011

מסכים ביותר.

יהויכין פנדלוביץ' 24 באוקטובר 2011

קהל הבית של מנצ'סטר יונייטד הוא נורא – תיירים, זרים, טרמפיסטים מכל העולם שבאים להצטלם. רוי קין קרא להם "קהל של סדנביצים" : at home they have a few drinks and probably the prawn sandwiches, and they don't realise what's going on out on the pitch.

קהל החוץ שלה הוא מהטובים והתומכים שיש, ובהתחשב בסטנדרטים הבריטיים- זה הרבה מאוד.

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

מעניין כמה יישארו כשיהיה 7-1!

אביעד 23 באוקטובר 2011

יש ימים של 8:2 ויש ימים של 1:6. ההתפרקות בתוספת הזמן הייתה מבישה.

LOL 23 באוקטובר 2011

זה לא ״עוד יום בהיסטוריה״ של יונייטד.
זה יום שייזכר עוד שנים ארוכות במהלך העשור הקרוב.
אוהדי ליברפול לא הבינו בזמן אמת שהאימפריה האדירה שלהם הגיעה אל קיצה.
יתכן שהערב הבלתי נשכח הזה מסמן את קץ האימפריה האדומה ותחילתה של אימפריה תכולה באנגליה ואולי גם באירופה.

כוכב עליון 23 באוקטובר 2011

תגיד כמה זמן אתה אוהד כדורגל אנגלי אם בכלל? עוד למדת לחכות למאי?

גיל 23 באוקטובר 2011

כבר שמענו את הדיבורים הללו במשך עשור. בוא נעשה עסק, אתה תכתוב פוסט מתנצל בשמך האמיתי כשיונייטד תזכה באליפות, הולך? משום מה כל המשמיצים האנונימיים מתחבאים אחרי כל אליפות כשאין להם מה לומר.

דורפן 23 באוקטובר 2011

LOL – אני זוכר הסבר מלומד – אולי שלך? איך ה-1-4 של ליברפול מסמן מהפך אמיתי

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

זז לפוטבול במיאמי נגד טיבו במצב רוח מעולה ביותר!

מנחם לס 23 באוקטובר 2011

דבר אחרון מ-"הזקן והספורט" לצעיר רונן דורפן: לטובתך, אל תתחיל לנתח ולהסביר מה קרה. פשוט עבור הלאה לנושא הבא.

טל 23 באוקטובר 2011

חוסר האחריות של שחקני יונייטד הפכה תוצאה לא נעימה אבל סבירה לאור התפתחות המשחק, לבושה שתיזכר לדיראון לעולם. מה אתם רצים למעלה ב3-1 בדקה 88 בעשרה שחקנים??? פשוט הפקרות.

מזלם שדזקו אפס, אחרת זה היה נגמר ב8.

והקטע שסיטי אפילו לא כאלה גדולים (כפי שאפשר לראות באירופה).

lbk 23 באוקטובר 2011

המשחק הזה חשף את כל החולשות של יונייטד: אברה הפך למגן בדיחה, רוב הגולים מגיעים מהצד שלו. פרדיננד גמר את הסוס. אוונס שוב מראה שהוא לא בלם לרמות האלו. מרכז קישור אנמי וחלש. כל אירופה יודעת שיש ליונייטד מרכז קישור חלש, היום מנצ'יני ניצל זאת היטב. סיטי חיסלו את יונייטד בעיקר במימד הפיזיות. הסיום היה פשוט בושה. התגובה של LOL מפחידה אותי כי אני חושב שהוא צודק…

נאור 23 באוקטובר 2011

איתך בכל מילה.אברה זאת פיקציה כבר כמה עונות אנדרסון זה בזבוז של כסף הוא לא יודע למסור ולא לבעוט ולחשוב שהוא אמור להחליף את סקולסי.. פלטשר מעולם לא היה שחקן אך חיפה על זה בהרבה לחימה היום גם זה כבר קשה לו ולגבי אוונס אין מה לאמר.עד שנפטרנו מבראון עכשיו אנחנו תקועים איתו. פרגי פישל כשלא מצא/גידל מחליפים ראוים לסקולס וקינו.גם קאריק מוגבל מאוד התקפית

יואבי 23 באוקטובר 2011

אני בשוק,לא האמנתי שאראה את זה בימי חיי..אני מרגיש כמו חייל של הצאר שרואה את נפוליאון נמלט על סוסו,כמו עבד שחור שקיבל את חירותו,כמו צנחן בכותל..וואו

טל 23 באוקטובר 2011

רונן,

אני ממש לא בטוח שסיטי יותר טובים. זה משחק שהתפתח בצורה מסוימת ואם ישחקו אותו מחר יכול להתפתח אחרת.

מבחינה היסטורית המשחק הזה דומה ל6-2 של ברצלונה (אולי יותר גדול מבחינת הנדירות שלו), אבל להבדיל מהמשחק ההוא, הוא לא מבטא את הפערים האמיתיים. חבל מבחינת יונייטד ששני השערים האחרונים הפכו למשהו שהוא יותר מ"עוד יום בהיסטוריה".

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

נכון.

ויינר 23 באוקטובר 2011

אני חושב שהיום הליגה האנגלית הוכיחה למה היא תחרותית יותר ועדיפה מן הליגה הספרדית. יהיה מאבק מעניין עד סוף העונה.

טל 23 באוקטובר 2011

אה?? אתה מודע לזה שתוצאות חד צדדיות במפגשים בין שתי המובילות זה מאפיין של הליגה הספרדית בשנים האחרונות?

אגב, המספרים המטורפים שסיטי מעמידה באנגליה, מעלים את השאלה מה ברצלונה וריאל (קבוצות שעולות עליה בהרבה) היו עושות שם, אבל לא ניכנס לזה היום.

ויינר 23 באוקטובר 2011

נכון, אבל התוצאה הפעם הגיעה מהצד הלא צפוי. זה לא כמו שמנצ'סטר נתנתה שמינייה לארסנל. זה אומר שיש לפחות 3 קבוצות חזקות השנה באנגליה. ברור ששלושתן חלשות משתי הגדולות בספרד, אבל בספרד יהיו רק 2 גדולות לכל טווח זמן נראה לעין.

טל 23 באוקטובר 2011

כן, רק שסיטי היא לא בדיוק דוגמה להתפתחות הדרגתית או לבניה נכונה של קבוצה, נכון? כך שכל הקטע של ה"לא צפוי" לא רלבנטי פה.

מאות מיליונים של פטרו דולרים יכולים להפוך כל קבוצה, בכל ליגה, למעצמה.

ויינר 23 באוקטובר 2011

נכון. ואני אשמח גם אם מלאגה או כל קבוצה אחרת בליגה הספרדית תהפוך למעצמה באמצעות כסף מעסקי נפט. אני חושב שהפייר פליי היא שיטה שרק מנסה לשמור על המועדונים הגדולים.

קורא אדוק 23 באוקטובר 2011

כל מה שחשבתי עליו בגול הראשון של בלוטלי כשהוא לא חגג והרים והראה את החולצה עם הכיתוב ״why always me" זה אותו גול מפורסם של קאנטונה מול סנדרלנד כשהוא עומד ונותן לקהל להעריך את הגאונות שלו .

הרבה זמן לא ריגש אותי ככה שחקן. אחד האהובים עליי

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

זה הזמן של כל שונאי יונייטד לצאת ולהתאורר.
תבוסה ניצחת זה תאור נכון. מי שחשב שבלי מרכז שדה משמעותי נוכל למשוך הלאה, הבין היום טוב מאוד מה משמעותה של שאננות.
סיטי ניצלה כל חולשה של יונייטד ובעיקר את ההרחקה המוצדקת,כדי לקבוע כמה אמיתות חדשות.
שלוש השערים האחרונים,היו צריכים להמנע אבל, במקרה של היום לא היה מי שיתן את ההוראות המתאימות.
אין לי ספק,שנצא מהמשבר אבל התוצאה הזו תרחף באויר הרבה זמן, גם אחרי סיום העונה הזו והתואר ה-20 שלנו.
יש ימים קשים, זה היה הקשה מכולם אבל יש מחר והוא יהיה טוב יותר. אחרי הכל, חריגות סטטיסטיות הן לא יותר מחריגות, גם ליוניטד וגם לסיטי.
עכשיו מוקדם לניתוח יסודי, אבל על פני הדברים, אברה ואנדרסון צריכים להיות מודאגים מאוד.
ויש הרבה כסף שיושב סתם על הספסל. כנראה שהבעיטה לפנים שקיבלנו, תהפוך את הכספים האלה לשחקן מרכז שדה ואולי שניים.
מגן שמאלי יבוא כנראה מהספסל.

ניב שטנדל 23 באוקטובר 2011

טוב, ברור מי יחטוף היום את הנעל בחדר ההלבשה. העבירה של אוונס שערורייתית. גם ההפקרות של ריו באחד השערים, גם לאברה היה משחק חסר אחריות. ואני גם חושב שזו היתה טעות להשאיר את פלטשר להחזיק לבד את האמצע ולא את אנדרסון. הוא לא מסוגל לזה. גם העובדה שפרגי ויתר על חילוף שלישי כדי להכניס כוחות חדשים תמוהה.
התבוסה כואבת, אבל כמו שכתבת, לא צריך לצאת מפרופורציות. זה מחיר המשחק שהתפתח. קבוצת תחתית היתה יורדת פה בחצי, יונייטד לא יכולה לא להגיב. זה החלק הפחות נורא.
אני עדיין חושב שהבעיה הכי גדולה של יונייטד, לעומת זו שפתחה את העונה, היא קלברלי. אין לו גיבוי.

הוא זידאן המקורי 23 באוקטובר 2011

יונייטד יחתימו את יואב זיו כשחקן חיזוק.

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

ניב,
פלטשר עולה על אנדרסון במרבית התכונות שעושות מישהו לשחקן יונייטד.
חוץ מזה הוא לא פחות יעיל (יעיל), מאנדרסון שאיבד את הצפון.
ולא בגלל הגול.

ניב שטנדל 23 באוקטובר 2011

אני לא בטוח בכלל. למרות שהוא יותר יונייטדי, ולוחם, אני חושב שזה גדול עליו היום. גם על אנדרסון, אגב, אבל הוא אתלט טוב יותר, אז אם שחקן אחד באמצע, אני מעדיף את אנדרסון. למעשה, אני מעדיף את פיל ג׳ונס, אני חושב שזה היה החילוף הנכון יותר.

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

בשאלה בין אנדרסון לפלטשר אין שום שאלה.
פלטשר לא יהיה כוכב ענק אבל גם לא נדנדה כמו אנדרסון. מפםלטשר תקבל תמיד מקסימום יכולת,ואני מנטרל את תקופת הווירוס המסתורי.
להניח שאנדרסון יהיה הציר במרכז השדה זו (היתה ?)הנחה פראית.

יואבי 23 באוקטובר 2011

לא צריך להשתגע! אני אוהד ליברפול ולמרות שמפתה מאד לשמוח לאיד,אני מציע לכולם להרגע,משחקים כאלה יכולים להיגמר גם כך,בניית המתח המטורף לפני המשחק יכולה לעבוד לכל כיוון,הפסיכולוגיה במשחקים כאלה היא אחרת לגמרי,יש מצב סביר מאד שאפילו תשפיע בצורה הפוכה על שתי הקבוצות,ירידת מתח קטלנית בסיטי,ואיסוף מחדש
ביונייטד,בהתחשב ברקורד והמסורת של שתי הקבוצות,אני עדיין מהמר על יונייטד.

נינו 23 באוקטובר 2011

איזה יום עצוב, יא אללה. להפסיד ככה לשכנים הרועשים סיטי, ועוד בבית.
ונכון שנורא מפתה להאשים את אוונס, אבל כמעט כל השחקנים של יונייטד הסריחו היום את המגרש – במחצית הראשונה בדקות הטובות היה צריך להתחיל מטווח. וההתפרקות בסוף לא מוצדקת גם ב-10 שחקנים.
לא חושב שמייבש שיער רגיל יספיק. מצד שני, אם מישהו יכול להרים את החבורה הזו מהקרשים זה הסר (עוד יום בהיסטוריה הארוכה וכו').
עצוב לי מאוד

LOL 23 באוקטובר 2011

מי שסבור שתוצאת המשחק לא משקפת את פערי היכולות,הפוטנציאל,הכישרון ולא פחות חשוב מכך הממון והאפשרות לרכוש כל שחקן איכותי בשוק שמעוניין להגיע לסיטי – חי בהכחשה.
ראינו תבוסות בעבר ונגד קבוצות שלכאורה נאבקו עם יונייטד על האליפות.
סיטי איננה ניוקאסל,צ׳לסי או ליברפול.
סיטי היא יריבה שכמותה יונייטד טרם פגשה בגלל השילוב בין הסגל האיכותי והכסף הגדול שימשיך לזרום (בניגוד למהלך שביצע אברמוביץ׳ וקטע את האפשרות של צ׳לסי לייצר שושלת שתשלוט לאורך שנים בכדורגל האנגלי).

טל 23 באוקטובר 2011

יש הבדל בין הפוטנציאל של סיטי להאבק לאורך זמן (פה אני מסכים איתך במאה אחוז) לבין הפערים בהקשר ליכולת של הקבוצות היום. המשחק היום לא מבטא את הפערים האמיתיים. היו פה שילוב נדיר של גול מיקרי בהתקפה היחידה של סיטי במחצי הראשונה, האדום בתחילת השניה וההפקרות של שחקנים יונייטד בדקות האחרונות. הכל חלק מהמשחק, אבל לא אומר כלום על הפערים בין הקבוצות.

שרבל 23 באוקטובר 2011

אתה מדבר שטויות

דורפן 23 באוקטובר 2011

הוא מדייק מאד. סיטי הייתה טובה יותר – כי גם לנצל מצבים זה כדורגל. אבל התוצאה היא תוצאה של אותה מנטליות בגללה יונייטד חוזרת המון פעמים מ0-2. היא מתקיפה בכדי לנסות לחזור למשחק.

טל 23 באוקטובר 2011

זה היה נכון עד ל4-1. לאחר מכן זו סתם הייתה הפקרות. ולהזכריך, דזקו החמיץ שלושה מצבים בטוחים בדקות האחרונות. מזלכם שמנצ'יני הוריד את אגוארו..

בשורה התחתונה, יכול להיות שקיצוניות התוצאה תעבוד לטוב יונייטד בטווח הארוך, כי הבעיות נמצאות על השולחן, גלויות לעיניי כל. ושוב, סיטי ממש לא קבוצה כל כך גדולה. שיונייטד היו ב11 שחקנים הם לא חיברו שתי מסירות. האליפות רחוקה מלהיות מוכרעת.

שרבל 23 באוקטובר 2011

אל דאגה הכישרון יהפוך מתישהו לעיוורון ולעוד כמה טבסים על הספסל

דורפן 23 באוקטובר 2011

מעניין שגם הקבוצה שניצחה היום זרקה את טבז לספסל …

פליקס 23 באוקטובר 2011

חתיכת שעון מעורר קיבלו היונייטד היום. תבוסה היסטורית ממש. אך, מדובר בתבוסה שתשפר את יונייטד ותחשל אותה לקראת המשך העונה.

בנוסף, אני ממש לא מקנא באוונס, הוא הולך לעבור סדרת חינוך… במילואים.

ניינר 23 באוקטובר 2011

דויד סילבה הוא בינתיים השחקן מס' 1 בליגה השנה. האם יש קשר לאיך שסיטי נראתה היום לעובדה שמנציני העלים את טבס ואת הבלגן שהוא יוצר סביבו?

גיל מזימבבואה 23 באוקטובר 2011

עכשיו בא לי לבכות, אחרי זה כבר ניראה.

אביאל 23 באוקטובר 2011

LOL – הירידה בצ'לסי הגיעה דווקא אחרי שהגיעו שני שחקני טופ קלאס עם רקורד מוכח, באלאק ושבצ'נקו, אני לא בטוח לגבי הכיסים כמו לגבי זה שהמאמנים שהגיעו די הסתפקו בסגל הקיים והרבה פעמים דיי בצדק. אני מניח שאם סיטי תיקח אליפות או תסיים במקום השני, לא נראה איזה רכש פרוע בעונה הבאה, שחקן שניים ולרוב בעמדות חלשות.

אביאל 23 באוקטובר 2011

ניינר – סילבה היה מדהים היום, בלי טעות אחת. ובמקרה של טבס זה בדיוק מה שחשבתי ששחקני הסיטי חגגו את השערים, שהוא גרם להם להעריך קצת יותר מנציני שסוף סוף הפסיק לוותר לבחור.

טל 23 באוקטובר 2011

אגב סילבה, ההצטיינות שלו בסיטי מעלה נושא די מדהים והוא חוסר הכבוד שמקבלים השחקנים הספרדים. לא בהשוואה לשחקנים אנגלים דווקא (שם ההייפ הוא של התקשורת המקומית והאוהדים האנגלים וזה טיבעי וקיים בכל מדינה), אלא לשחקנים ברזילאים וארגנטינאים.

למרות ההצלחות של הקבוצות, ההנבחרת הבוגרת והנבחרות הצעירות (ספרד היא אלפות אירופה גם עד גיל 19 וגם עד גיל 21), לשחקנים ספרדים אין ההילה שיש לשחקנים ארגנטינאים או ברזילאים. אף אחד לא היה חולם לשלם על שחקן ספרדי לא מברצלונה וריאל או "לא מוכח בפרמיירליג", 40 מיליון יורו ויותר. הסכומים ששולמו על מאטה וסילבה (פחות מ30 מיליון) נתפסו כמוגזמים מאד בשעתו ורבים הימרו עליהם כפלופ.

עזבו את ויכוחי הליגות, מבחינת ייצור שחקנים הגיע שספרד תקבל את הכבוד כמספר 1 בעולם היום. להזיכרכם, סילבה הוא אפילו לא שחקן הרכב בנבחרת ספרד, בטח לא בתפקיד הטיבעי שלו, בזמן שלוקאס עולה בהרכב נבחרת ברזיל.

שי בריק 23 באוקטובר 2011

אחרי תוצאה כזו, נותרה רק מילה אחת לומר לאוהדי היונייטד:
BEL16VE

זיגי (היחיד) 23 באוקטובר 2011

We never die!
זה כל מה שיש לי להגיב. נתראה שוב בכריסמס ובמאי.

אריק 23 באוקטובר 2011

כשהספרס ישלימו את המשחקים שלהם נהיה מקום 4 במירוץ התלת ראשי של רונן

גיא אלון 23 באוקטובר 2011

אין מה להתרגש.
כמאמר רבנו (פיני) גרשון : כשהולכים לישון עם ילדים, מתעוררים לפעמים רטובים

בני תבורי 23 באוקטובר 2011

אני מקווה שאני לא מקלקל את החגיגה, אבל אני חושב שהמשחק הזה הוא בדיוק מהסוג של עוד יום בהיסטוריה. התוצאה של המשחק מלמדת רק על כך שהסיטי היו טובים יותר מיונייטד היום. זה בהחלט מרשים ומעורר קנאה באוהדי הסיטי וסיבה למסיבה, אבל תוצאת המשחק אינה פער האיכות בין הקבוצות ואני בטוח שמנציני יודע את זה יותר טוב מכולם.

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

בני,
זה לא עוד יום בהיסטוריה אלא רגע מכונן.
לפחות לסיטי.
נכון שההרחקה השפיעה,ונכון שב-11 שחקנים סיטי לא עמדה מול יונייטד ונכון שהתוצאה אכזרית כי היא גם מחיר של הפקרות אבל זה רגע מכונן כי הסיטי יגידו לעצמם אנחנו יכולים.(אני רק מקוה שהם יגיעו לאותו מקום שבו מצוי האיש שעשה מה מטבע לשון…).
זה רגע מכונן כי סיר אלכס הבין מצוין שמה שהוא חשב שמספיק, זה עוד לא זה, ומשם תבוא לנו הישועה…

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

שעשה מה צריך להיות עשה מזה

טל 23 באוקטובר 2011

יוסי,

בהקשר של סיטי, תבדיל בין האוהדים והשחקנים והמאמן. לגבי האוהדים אתה צודק. השחקנים והמאמן? ברור שזה נותן להם ביטחון, אבל לא צריך להפריז במשמעות של זה מכוון שהם מלכתחילה לא נושאים עליהם 35 שנה של צלקות וכשלונות וגם לא את הפחד המובנה והחיים בצילה של יונייטד.

בלי הגזמה, אני בכלל לא בטוח שאגוארו ידע על קיומה של קבוצה בשם מנצ'סטר סיטי לפני שנתיים.

במילים אחרות, לשחקנים מראש היה ביטחון. הם מבחינתם משחקים במועדון שאמור להתחרות ולזכות בתארים.

אמיר 23 באוקטובר 2011

יוסי – צר לי אבל זה גם רגע סופר מכונן ליונייטד,השדים לא רגילים למפלות שכאלו ולא אתה אני או הסר מסוגלים לדעת כיצד זה ישפיע על שאר העונה.
אני ואתה גם לא יודעים מה הסר הבין או לא,עובדה שאתה הבנת כבר לפני שנתיים שליונייטד אין מרכז שדה אמצעי וזה נמשך גם היום….אז היכן הלמידה..?
כמו כן היכן הלמידה משלושת השבועות האחרונים שאנחנו נראים "פח" מול כל מי ששיחקנו מולו.?
סורי,כמו שאתה נראה מול באזל ונוריץ ככה אתה נראה בדרבי!

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

נכון. היכולת היום היא המשך לתקופה האחרונה.
לצערי, הכשל במציאת פתרון למרכז השדה הוא כשל מתמשך אבל באותה נשימה צריך להיות הוגנים ולזכור את כל ההצלחות שמסביב.
להערכתי, מה שקרה היום יתן אותותיו בינואר .

ניב שטנדל 23 באוקטובר 2011

אפרופו עוד יום בהיסטוריה: פרגי אמר שזה ההפסד הכי גרוע בהיסטוריה של המועדון. אז כנראה לא ״עוד יום בהיסטוריה״.

נעל 23 באוקטובר 2011

ביום שכזה שואלים 2 שאלות
1-האם התבוסה הזו היתה צפויה
2-האם פרגוסון הוא וונגר משופר
תשובות
ב 5-6 משחקים אחרונים של יוניטד ראינו קבוצה שמשחקת רע מאוד,מול מול פריאירים כמו נורי"ץ הוציאו נצחון ,בפורטוגל ומול ליברפול וגראץ סחטו תיקו,תכלס הכתובת היתה על הקיר
כמו וונגר גם פרגוסון לא הפנים את השינוים שעוברים הסיטי וצ"לסי,הוא ידע על הבעיה בקישור,אך העדיף להשקיע בעוד קיצוני בקבוצה שמשופעת בהם,הוא רצה לחסוך ולא לשם לסניידר משכורת כמו של רוני ,אבל את ברבטוב הוא מייבש על הספסל ולא מוכר ומשלם לו משכורת
ולא נשכח שדוד סילבה העדיף את יוניטד על הסיטי ופרגוסון נפנף אותו
תארו לכם את יאיה טורה או סילבה בקישור של יוניטד ,זה בדיוק מה שהיה חסר להם היום ,יוניטד היא לא קבוצה עניה ובהחלט יכלה לממן את זה

זה כל הסיפור חברים

דולבסקי 23 באוקטובר 2011

כשאני קורא את התגובות שלך אני שואל 2 שאלות:
1. האם שמעת על מושג שנקרא: עובדות. כשאתה טוען דברים כדאי להתייחס למציאות כפי שאדם רציונלי יעשה.
במידה ואתה חי בלה-לה לנד אני מתנצל אם הפרעתי…
2. אני מבין שאתה צופה בכל המשחקים של היונייטד – אתה מבין שאתה אחד מאלו שמשלם משכורות לשחקנים ולקבוצה וזה אומר שאתה שותף להצלחתה האדירה של הקבוצה – איך זה גורם לך להרגיש?

Z 23 באוקטובר 2011

היתרון בתבוסה הוא בכך שהצעירים תמיד צריכים מתישהו לקבל את הסטירה שלהם. לפחות פעם אחת. ואין סטירה מצלצלת יותר מתסריט שכזה!
ראתי אנמיות כבר בדקות הראשונות עם המסירות אחורנית. וזו הייתה יותר התנשאות מאשר פחדנות. אולי הסר הכניס בלי כוונה אותה (ההתנשאות) בעצמו לשחקנים עם ההתטאויות בשנים האחרונות והוא אף ידע את זה לפני המשחק. קורה. כולם קיבלו שיעור היום.

אביאל 23 באוקטובר 2011

עזבו הכל, לכו לראות את כריס פוי נותן את המשחק לQPR, שוב צ'לסי ודיי כרגיל מקופחים באופן מעורר מחלוקת.

קורא 23 באוקטובר 2011

אני מזכיר את זה שלפני שבוע כולם פה דיברו על ניהול כוחות ועל זה שזה בסדר לאבד נקודות בליברפול לקראת המשחק החשוב בליגת האלופות והמשחק מול הסיטי. אני כתבתי כבר אז שאת הנקודות שאפשר לקחת צריך לקחת באותו זמן, וששלושת הנקודות מול ליברפול שוות ערך לשלוש הנקודות של המשחק היום. מתוך תשע נקודות שהיו חשובות ליונייטד היא השיגה ארבע, כשהיא יכלה להשיג שש עם הרכב יותר נכון של פרגוסון מול ליברפול. גם מנג'ר גדול עושה טעויות.

גיל 23 באוקטובר 2011

זה לא ממש משנה, ביכולת הזו התוצאה נגד ליברפול לא הייתה שונה. אם זה אכן היה ההימור של פרגוסון אז הוא היה סביר. לא שופטים החלטה רק לפי התוצאה אלא גם לפי הסבירות שלה. בסופו של דבר, פרגוסון מתכנן לעונה שלמה ונראה מה יקרה בסוף.

סימנטוב 23 באוקטובר 2011

אצל הסר נגד ה'קטנות' יונייטד בד"כ לוקחים יותר נקודות מהיריבות, רק מה כיום יש עוד כמה קבוצות עקביות והמשחקים בין הגדולות יותר קריטיים מבעבר, האם בתחילת העונה היינו קונים 10 נקודות נגד הגדולות בסיבוב הראשון? אני חושב שכן
פלצ'ר, קאריק, אוונס הם שחקני סגל אם הם משחקים במשחק חשוב (מתוך בחירה ולא מתוך הכרח) זה… לא טוב (הם לא כ"כ רחוקים מלהיות שחקני סנדרלנד).
אוונס לא היה מגיע לנ.ב.א יש לו הגנה נוראית בפוסט… הוא משחק טוב עם הגב לשער :(

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

ועוד מילה על אוונס.
.
כולם "שוחטים" אותו בגלל ההרחקה,אבל זה עוול משווע.
קודם כי זה קורה גם לבלמים טובים ממנו.
דבר שני, המהלך התחיל בתפיסה של באלוטאלי והמשיך בתפיסה של אוונס,זה חלק מהמשחק,ומי שירצה למצא הקלות לאוונס,כמוני, שיחפש את הקשר האחורי שחסר לפני אוונס משם מתחילות הצרות, את זה הבינו בסיטי (ובעוד קבוצות), והמבחר שלהם בקישור יחד עם יתרון פיזי ברור הם חלק מהסיפור.
"ללכת"על אוונס זו טיפשות לשמה, חוץ מחוסר הגינות.

בני תבורי 23 באוקטובר 2011

נכון יוסי, גם אני תהיתי איך בלוטאלי מגיע בקלות כזאת לאחד על אחד עם אוונס. בלי כל קשר, כדאי שאוונס יפנים ששער חובה הוא לא מצדה וגם אם חלוץ עבר אותך לאחד על אחד מול השוער, זה מצב רע, אבל עדיף על עבירה טפשית שגוררת הרחקה ונזק רב יותר.

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

נכון,אבל לך ותתנהג כך ברגעי אמת.
האינסטינקט כאן מהיר יותר מהשכל.

ניב שטנדל 23 באוקטובר 2011

מה שבני אמר (לגבי הנזק). יש מצבים מאוד קונקרטיים שבהם שווה לאבד שחקן כדי למנוע גול. זה לא היה המקרה.
מסכים שלהשאיר את באלוטלי לבד בריצה על אוונס זו התאבדות, אבל התפקיד של אוונס הוא להמנע מעימות כזה, שבו הוא בטוח מפסיד. באמת היה חסר החיפוי עליו. והעבירה מאוד מאוד טפשית, גם באופן שבו ביצע אותה. הקרדיט היחיד הוא שלפחות היה לא שכל לעשות את זה מחוץ לרחבה.

S&M 23 באוקטובר 2011

רונן, אתה נותן לעצמך הנחות. זה ממש לא עוד יום בהיסטוריה. זו קריסה שתהיה לה השפעה גדולה בטווח הקצר והבינוני (לא הארוך, כי לארוך היונייטד תפתח את הארנק ותתחזק).
לא ראיתי את המשחק, אבל אני מסיק את זה מהדקות שבהן היונייטד ספגה (התחלה ובעיקר סוף). התפרקות מהסוג של הדקות האחרונות, שבהן הובקעו 3 שערים נוספים, זה משהו שממוטט ומשאיר חרדה קיומית למשחקים הבאים. במחי משחק אחד, היונייטד הפכה לאנדרדוג, ואני לא רואה איך השחקנים הצעירים שלה יוצאים מהמצב הזה ומביאים אליפות.

אריאל, אני מבין איך אפשר להיות אוהד של קבוצה, אפילו רק אוהד הצלחות, אבל אני לא מבין איך אפשר להיות רק שונא של קבוצה בלי להיות אוהד של אחרת. ניראה לי שזה כמו הומופוב, שהוא קצת הומו מודחק. אז זה בסדר, אתה יכול להוציא את הגופייה של יונייטד מהארון.

דורפן 23 באוקטובר 2011

אני בספק אם תתנצל – אינני יודע אם הוא הומו בארון – אבל אריאל הוא אוהד ליברפול ולעולם לא מסתיר זאת.

S&M 23 באוקטובר 2011

מעולם לא הייתה לי בעיה להתנצל. הוא לא הציג עצמו כאוהד ליברפול. להפך, הוא אמר – אני לא אוהד אף קבוצה, אלא רק שונא יונייטד.

ועניין ההומו בארון לא בא כדי להעליב או לרמוז משהו לגביו. סתם בדיחה שיש בה גרעין של אמת (אומרים שהומופובים הם באמת הומואים מודחקים. "לא שיש בזה משהו רע"…).

אריאל 23 באוקטובר 2011

לא אמרתי שאני לא אוהד אף קבוצה, אמרתי שאני לא אוהד סיטי ולא צ'לסי. נכון שאולי בספר של אנשים מסוימים זה לא משאיר מקום לאף קבוצה אבל כן, יש שם עוד כאלו

דולבסקי 24 באוקטובר 2011

S&M – ואני לא מבין איך אדם שלא ראה את המשחק יש לו את החוצפה לבוא ולומר מה צריך לתקן ומה לא בסדר. תפתח בלוג אם פשוט בא לך לכתוב…

ולגבי הביקורת עצמה – מתגובתך אני מבין שאתה מכיר די טוב מצב של תבוסות אבל זה לא בהכרח שסר פרגוסון יגיב כמוך או רואה את הדברים כמוך. יש לו טיפה ניסיון בתחום הזה…

אפי 23 באוקטובר 2011

איך אתה מקל על עצמך, דורפן. "עוד יום בהסטוריה", "יונייטד הייתה צריכה להגיב אחרת". גם בטקסט שלך היום בעיתון, אתה כ"כ מתקשה לפרגן לסיטי. 70 אחוז מהקטע אתה שוב שוחק לעייפה את הסיפור של הרכש, ולא שוכח להטיל ספק בסיום, בשאלה: "האם זה יחזיק מעמד?" ומה עם מילה טובה על החבורה המופלאה של מאנצ'יני?
הרי זו הפתיחה הטובה ביותר בהיסטוריה של המועדון, 8 נצחונות מתוך 9 משחקים, 33(!!!)שערים עד עכשיו, ממוצע של 3.6 שערים למשחק(!) מקום ראשון בליגה, ואם לא די בכך, אז היום הגיע הנוקאאוט ליונייטד וההתבססות בפסגה.
הרכש המקולל של מאנצ'יני עושה נפלאות מתחילת העונה. ראית איזה עקבים? איזו משחק של נגיעה אחת? איזה פירוק? ועוד מול מי? למה אתה לא כותב על זה? למה אתה רק מייחס את זה לפיגור שחקן של יונייטד?
כנראה שאתה יותר מדיי פגוע. לא נורא, זה זה יעבור לך.

דורפן 23 באוקטובר 2011

אני תוהה מה יש במשחק הזה כדורגל – יחסית לראגבי או ספורט אמריקאי או כדורסל או אתלטיקה – שרק בכדורגל יש לנו את היצורים הללו שרק צצים בזמן הפסדים קשים ונורא מתביישים לדבר בימים אחרים. יש כנראה אלמנט נחות במשחק הזה.

אפי 23 באוקטובר 2011

א. התארחתי כאן גם בפוסטים קודמים ואני מאד אוהב את הבלוג הזה.
ב. אני קורא ולא תמיד מגיב. בטח לא מתבייש.
ג. חבל שאתה לא מגיב לעניין, גם למי שלא נחשב טוקבקיסט הבית.

דורפן 23 באוקטובר 2011

כשלא תשלב גסות רוח בתגובות שלך תקבל תגובות לעניין

אפי 24 באוקטובר 2011

למה גסות רוח? אמרתי שאתה מקל על עצמך, והתקוממתי נגד זה שאתה לא מפרגן לסיטי, לא רק מאז שנפתחה העונה, אלא גם אחרי ניצחון מרהיב שכזה. מתנצל על המשפט האחרון (יש פה אנשים שכותבים דברים הרבה יותר גרועים..).

דורפן 24 באוקטובר 2011

לא בא לי לדבר אם אנשים שכותבים ככה. בא לי לדבר רק אם אנשים שלא מעליבים אפילו קצת – מצליחים לכתוב משפט מההתחלה עד הסוף בלי שום עלבון. קשה אבל אפשרי. זה בלוג פרטי. תקבל חזרה את מה ששילמת בתוספת ריבית והצמדה.

גיל 23 באוקטובר 2011

אתה היחיד שלא הגבת פה לעניין. כל התגובה שלך היא לגופו של כותב שבשחצנות ופחדנות אתה אומר לו מה לכתוב ואחרי זה זה עוד מעז לנתח אותו פסיכולוגית. אני במקום רונן הייתי פחות סבלני לתגובות כאלו ופשוט מוחק אותן.

גיל 23 באוקטובר 2011

כן, זה יעבור בעוד אליפות, ואיפה תהיה אתה בשביל להגיב?

S&M 23 באוקטובר 2011

אגב, התגובה של פרגוסון מדהימה. לא מטאטא כלום, מדבר בהגיון, לא מטריף את המערכת, לא שובר כלים. סתם הוא מספר אחד כל כך הרבה שנים?

אביאל 23 באוקטובר 2011

דורפן – זה בדיוק הבעיה עם רוב אוהדי הכדורגל בעולם, רובם מתנקזים למשחק אחד בשבוע מקסימום, אוהדים את ברצלונה ומלגלגים על אוהדים שחיים כל משחק כל דקה וכל מהלך במשחק ואז שמגיעה תבוסה הם צוהלים כאילו אין מחר.

טל המנצ'סטרי 23 באוקטובר 2011

יוסי מזרחי

יש לי בעיה (לא אשמה) עם הרכות שבה אוונס הפסיד לבאלוטלי במאבק,
זה בסדר שחלוץ גובר על בלם אבל אם כבר להפסיד במאבק אז לפחות עם איזו כתף ולתת גוף ולא כמו אוויר שמצריך לאחר מכן לתפוס עם הידיים ואז לא להשאיר לשופט שום ברירה.
יש לי בעיה עם אוונס שלא מצליח להתנער מאיזו טעות אחת לפחות בכל משחק, גם במשחקים טובים ואגב, המחצית הראשונה שלו היתה טובה.
יש רגע שאתה חייב שעקומת הלמידה שלך תבוא לידי ביטוי וביותר יציבות, זה עדיין לא קורה איתו וזה מאכזב ומדאיג גם יחד.

זה עוד יום בהיסטוריה של יונייטד אבל אחד הימים המשפילים ביותר, מה שמעצבן הוא שאנחנו חפרנו לעצמנו את בור ההשפלה עם ההפקרות בדקות הסיום, יש חן גדול בעובדה שאנחנו קבוצה שתמיד מאמינה ותמיד מנסה עד הסוף וזה הביא לנו המון רגעי נחת והצלחה שחזרנו מהבור בסטייל מבצעים של המוסד בעורף האוייב אבל ופרגי ציין זאת לאחר המשחק, יש רגעים שהשכל הישר חייב לגבור על הרגש והיו מספיק שחקנים מנוסים היום על הדשא והוא כיוון לאברה וריו פרדיננד שבמצב של 3-1 ו 4-1 היו חייבים לתת הוראה של להסתגר ברחבה ולסיים את המשחק עם הפסד אבל ביותר כבוד ובטח לא להגיע למצב שכזה.

לו ההשפלה הזו היתה מגיעה בשלב מתקדם יותר של העונה הייתי חושש שזה היה הרסני מדי( עיין ערך ארסנל), בגלל שיש עוד מספיק זמן של כדורגל(אנחנו אפילו לא בחצי העונה) אז אפשר שהדברים יתפוצצו גם לטובה. לו זה היה רק הפסד, כואב אבל לא משפיל אז יכול להיות שזה לא היה גורם לזעזוע אלא להמשך סוג של שאננות ושאננות מסוכנת
אז וגם ביום קשה שכזה, אני מנסה לראות את האור והחיוב שאפשר לקחת מיום שחור שכזה, ההשפלה הזו לא תעבור בשתיקה אצל פרגוסון ורק טוב יכול לצאת מזה.

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

טל יקירי.
לא הייתי יכול לנסח את הדברים טוב יותר. אני לא מנקה את אוונס וזוכר גם זוכר משחקים אחרים שלו,טובים יותר וטובים פחות.הענין הוא שלא צריך לתלות בו את כל הצרות (הנוכחיות ) שלנו.
באשר לחוסן פיזי, אל תדרוך על היבלת, מפני שככל הנראה היא אותה יבלת שמכאיבה לך…

באחת המתגובות הקודמות שלי,אמרתי שאנדרסון ואברה צריכים להיות מודאגים. עכשיו לאחר צפיה חוזרת בחלקים מהמשחק,(מה לעשות, אני מזוכיסט ירושלמי ידוע..) אני חושב שהם צריכים להיות מודאגים מאוד מאוד.

גפן 23 באוקטובר 2011

עוד יום בהיסטוריה של יונייטד? Are You Kidding Me?

בפעם האחרונה שיונייטד קיבלה שישיה,בבית,מהסיטי,הייתה ב 1926,זה לפני 85 שנה,כן?!

http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/10/23/2724816/manchester-uniteds-sir-alex-ferguson-admits-6-1-hammering-by

פרגי אמר,לא אני.

אליפות במאי או לא,זה לא באמת משנה.המשחק היום היה הכי גרוע בהיסטוריה המפוארת של פרגי ויונייטד.

דולבסקי 24 באוקטובר 2011

גפן – "עוד יום בהיסטוריה של יונייטד?" זה ענין של גישה למשחק.
דבר שלוזר חמוץ כמוך לא יכול להבין!

גפן 24 באוקטובר 2011

טרול

דורפן 24 באוקטובר 2011

נכון. דולבסקי. אם אתה לא מסוגל לשכנע בלי להעליב עדיף לחסוך את ההשתתפות שלך. אנחנו נסתדר

גפן 24 באוקטובר 2011

רונן

אני לא באמת נעלב מדמויות וירטואליות…

בעניין "עוד יום בהיסטוריה"נשאלת השאלה איפה הגבול?כלומר באיזו תוצאה מסתיימת הקלישאה הזו של "עוד יום בהיסטוריה" ?

האם גם הפסד ביתי בתוצאה דימיונית של 0 – 10 ,היה עדיין נכנס לאותה קטגוריה?

למה הרוב כאן נאחזים במשפט של פרגי שנאמר לפני למעלה מעשור,ומתעלמים לחלוטין ממה שפרגי אמר רק אתמול (כבר הוספתי לינק למעלה) ?

דורפן 24 באוקטובר 2011

גפן – לפני כמה שבועות יונייטד הביסה 2-8 את ארסנל ואתה אמרת, כאוהד ארסנל, שזהו – צריך להפטר מוונגר מהשחקנים וכו'. עוד יום בהיסטוריה – איך שאני רואה את זה – זה יום שבאמת ייחרט בהיסטוריה אבל אין סיבה לשנות בגללו את מסלול הדברים. הקבוצה עוברת הצערה ושינוי סגנון משחק וקרתה על הדרך תבוסה. מהסוג שאפיינה אותה לא פעם בימים של סקולס-גיגס-בקהאם שכולם מתגעגעים אליהם.

חמש הדקות האחרונות היו ליקוי מאורות גדול. השוותי

מול בארסה – דקה 89 פיגור 1-3. פיגור גדול מאד במצבי הבקעה וכל זה ב-11 מול 11.

מול סיטי דקה 89. פיגור 1-3. מצבי ההבקעה שקולים יחסית (סיטי הרבה יותר חדה וקטלנית – אין מכחיש) והכל קרה ב-10 מול 11 לאחר מחצית ראשונה שקולה.

אז התחושה שלי היא לא התחושה שהייתה לך אחרי ארסנל – שצריך שינוי גורף וכללי בכל מה שעושים. צריך להשתפר. אולי למלא איזה חוסר בשחקן. שלושה שחקני הגנה ששיחקו לא צריכים להיות בהרכב – אבל שלושת אלו שצריכים להיות במקומם – וידיץ', ג'ונס, רפאל/פאביו – נמצאים בקבוצה. הקישור נראה מצויין עם קלברלי ורע מאד בלעדיו. כנראה שצריך עוד שחקן מסוגו.

גפן 24 באוקטובר 2011

אני אמרתי עוד בעונה שעברה שונגר גמר את הסוס,וצריך ללכת הביתה.לא הייתי צריך את ההשפלה ביונייטד כדי לאמת את מחשבותיי.ולשחקנים של ארסנל באותו משחק אין לי שום תלונות,זה מה שאותם שחקנים שווים.השחקנים של יונייטד לא שווים שישיה בבית,מהסיטי,אבל זה כבר דיון אחר.

לא אמרתי אתמול לרגע שבעקבות ההשפלה הביתית של יונייטד צריך לפטר מאמן או להחליף שחקנים.אמרתי ששישיה,בבית,מול היריבה העירונית והשנואה זה הכל חוץ מעוד יום בהיסטוריה.
למזלי,פרגי אפילו חיזק את דעתי במילותיו שלו.

ולסיום שים לב,בפעם האחרונה שארסנל ספגה שמיניה עד אותו משחק היה לפני יותר ממאה שנה,איפשהו במאה ה19.בפעם האחרונה שיונייטד ספגה שישיה בבית,מהסיטי,הייתה לפני 85 שנה.
רוצה לומר,התבוסות הללו הן ממש לא עוד יום בהיסטוריה.אלה תבוסות והשפלות היסטוריות שאוהדים ועיתונאים ידברו עליהן גם בעוד 100 שנה,כמו שבימינו אנו מציינים מתי לאחרונה הייתה תוצאה כמו של אתמול או כמו באותו 8 – 2 .

ניב שטנדל 23 באוקטובר 2011

מה שמפחיד פה הוא שנביאי לא נבהלו. לא הסתגרו, לא שמרו על תוצאה. הם דרסו. פתיחת הליגה, במשחקים קלים יחסית, הביאה אותם היום למצב שבו הם מלאי ביטחון כמו באלוטלי אחרי סטנגה בשכונה. בהתחשב בפוטנציאל, זה מדאיג.

אבי 23 באוקטובר 2011

מדוייק. מה שמרגיז באוונס זה לא התפיסה, כמו ההפסד הרך לבלוטלי שבא מעמדת נחיתות. לגבי המחצית הראשונה: גם בשער הראשון הוא היה תקוע מבולבל באמצע הרחבה.

מדאיג: בכל השערים אברה לא היה בעמדה שלו בהגנה! כמו בשער הראשון בגמר האלופות בו ליווה את מסי לאמצע, והשאיר את השמאל חשוף לגמרי.

אבי 23 באוקטובר 2011

ה"מדוייק" כוון לטל המנצ'סטרי.

טל המנצ'סטרי 23 באוקטובר 2011

גפן

היו עונות שגם קיבלנו 6 מסאות'המטון ו 5 מצ'לסי ו 5 מניוקאסל ו 4 מליברפול ותנחש מה, זכינו באליפות באותן עונות אז כן ולמרות הכל, עוד יום בהיסטוריה של יונייטד, יום שחור אבל בסך הכל מחזור ליגה בתחילת העונה, איפה סופרים את הכסף אתה בוודאי יודע.

וכן, זה אולי היום/תוצאה הגרועה ביותר של פרגי ביונייטד,
אישית, הייתי מושפל כמעט באותה מידה שברצלונה עשתה לנו בית ספר 4-0 בנואו קאמפ ב 94, אז עלינו עם הרכב טלאים והיום היינו עם עשרה שחקנים למשחק כל המחצית השנייה אבל ההשפלה היא השפלה,קורה, התגברנו אז, נתגבר גם היום. ביום שלישי קרב אימתנים, משחק חוץ באולדרשוט, פרגי אמר שוידיץ' קרוב לוודאי יחזור להרכב.

גפן 23 באוקטובר 2011

אין שום קשר אם יונייטד תתעשת מהמשחק הזה או לא.

התוצאה היום אפילו לא בכיוון של להיכנס לקטגורייה של "עוד יום בהיסטוריה"

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2011

בסדר.

אמיר 23 באוקטובר 2011

רונן – לצערי אתה לא רואה את התמונה הגדולה למרות שכמעט תמיד אתה מנתח בצורה מופלאה את מה שאנו רואים מהיונייטד.
זה לא עוד יום בהיסטוריה של היונייטד!לא יודע מה הסר יאמר אבל מול ניוקאסל ביום ההוא זה היה נכון כי היא היתה פשוט קבוצה נהדרת שפירקה אותנו כשהיונייטד במלוא כוחה….
היום לא פירקו אותנו אלא התפרקנו וזה כל ההבדל כי סיטי לא היתה כזאת גדולה,זה רגע מכונן מהסוג הרע שאין אף אחד כולל הסר שיכול לומר כעת כיצד היונייטד תגיב אילו כקבוצה.
בגדול הסר הפסיד את המשחק! ציוות לא נכון של ההרכב הראשון לפחות בחלק ההגנתי בו ברור לכל מהמשחקים האחרונים שריו ואברה נמצאים בתקופת שפל גדולה ביותר.
וכמובן יש את החלק של כל השאר כקבוצה,אני לא זוכר יונייטד כה חסרת אחריות שמרשה ליריב שלושה שערים בפחות מעשר דקות.
כמו כן היכן הפקת הלקחים משלושת השבועות האחרונים..?כמו שאתה נראה מול באזל ונוריץ ככה אתה נראה בדרבי!

דורפן 23 באוקטובר 2011

ואני חושב שמנצ'סטר סיטי היום יותר חזקה מניוקאסל של קיגן. אבל אולי אני לא רואה טוב

טל המנצ'סטרי 23 באוקטובר 2011

גפן

אז לאיזו קטגוריה אתה מכניס אותה? מלחמת עולם שלישית? חורבן בית שלישי? מלחמת יום כיפור? מה?

גפן 23 באוקטובר 2011

כל משחק,של כל קבוצה,בכל ענף,הוא עוד יום בהיסטוריה.

המשחק היום ספציפית נכנס לקטגוריה של אחד הימים הכי שחורים בהיסטוריה של יונייטד,והיום הכי שחור בהיסטוריה של פרגי.

חוץ מזה לא קרה כלום,זה רק ספורט.אפשר להמשיך הלאה.

טל 23 באוקטובר 2011

לעניות דעתי הלא קובעת, זה אכן ההפסד המשפיל ביותר בהיסטוריה של יונייטד. מהסיבות הבאות:

1. זה דרבי.

2. זה היה בבית. כל ההפסדים המשפילים שהוזכרו היו בחוץ.

3. זו קבוצה חזקה של יונייטד. אולי לא חזקה כמו הקבוצה של ימי רונאלדו, אבל הרבה יותר חזקה מזו של אמצע שנות ה90 ובטח מזו של סוף שנות ה80.

4. זה היה מאבק ישיר על המקום הראשון, לא סתם משחק ליגה וגם לא במפגש ביתרון 10 נקודות בראש הטבלה (המצב לפני המפגש ההוא מול לליברפול).

5. מאד, מאד לא אופייני ליוניטד להתפרק ככה. זה לא קרה בגמר האלופות האחרון שבו יונייטד נראתה כמו קבוצה עד הדקה ה90, זה גם לא קרה ה4-1 מול ליברפול (שם פשוט היה ניצול מצבים מקסימלי).

שוב, אם דזקו לא היה כזה אפס, יונייטד הייתה חוטפת שמיניה.

6. סיטי ממש לא כאלה גדולים. אחרי המשחק יתייחסו לסיטי כמו לאיזה מפלצת שליונייטד לא היה כלים להתמודד מולה. שטויות. זה אותו הרכב של השנה שעברה, עם אגוארו במקום טבז. זו אותה קבוצה שלא נראית כמו כלום באירופה.

סילבה ואגארו הם שחקנים נפלאים, שניים משלושת הטובים בפרמיירליג (השלישי הוא רוני). ועדיין, כצמד רוני ונאני קרובים להתאזן איתם. מילנר, לסקוט, ריצ'ארדס, בלוטלי, בארי וחבריהם הם יותר טובים ממה שיש ליונייטד? אלה שחקנים שיונייטד, קבוצה שהסתכלה בעיניים לזידאן ורונאלדו, צריכה לחשוש מהם?

קבוצות פחות טובות של יונייטד לא נראו ככה מול צ'לסי של מורניו או ארסנל של הנרי, קבוצות טובות מסיטי של היום.

בהקשר של היריבות העירונית, זה משחק שיזכר לדורות, לצד המשחק שבו סיטי הורידה את יונייטד. עוד 100 ידברו אוהדי סיטי על ה6-1 על יונייטד.
בהקשר של מאבק האליפות, הסיפור רחוק רחוק מלהיות גמור ויכול שזו בדיוק הסטירת לחי שיונייטד הייתה צריכה. נורות האזהרה היו קיימות גם לפני המשחק הזה. האמת? המשחק מול צ'לסי במחצית הראשונה היה הרבה יותר חד צדדי, פשוט הם החמיצו ויונייטד הבקיעה בכל התקפה.

גפן 23 באוקטובר 2011

מסכים איתך כמעט בהכל.

רק לגבי הסיטי,סילבה השתפר משמעותית מהעונה שעברה.הוא לבדו יכול להיות ההבדל השנה.

טל 23 באוקטובר 2011

אני לא חושב שהוא השתפר כשחקן (והוא היה השחקן המצטיין של סיטי כבר בעונה שעברה). מעל לכל העונה הם משחקים יותר התקפי, כך שהוא יכול לבטא יותר את היכולות שלו.

גפן 23 באוקטובר 2011

שנה שעברה טבז הסרטן היה השחקן הכי טוב של הסיטי.

שוב,אני חולק עליך.סילבה השתפר משמעותית השנה.העונה עוד לא התחילה וכבר הוא הגיע למספרים שלו משנה שעברה.
אני זוקף את השיפור המשמעותי גם לטובת סילבה, וגם למאמנים שלו.
השנה גם מאנצ'יני בסיטי וגם דל בוסקה בנבחרת הוציאו אותו מהאגף, וכעת הוא משחק חופשי על המגרש (הוא נמצא איפה שבא לו).את התוצאות רואים בשטח.

אגב,סילבה כבר שחקן פותח בהרכב של נבחרת ספרד.

דורפן 23 באוקטובר 2011

כן – והוא יגרום להם להראות הרבה יותר טוב מאשר במונדיאל. הוא יהיה מעין תחליף – אמנם שונה – "לחסרונו" של מסי מההרכב שמבוסס על ברצלונה

גפן 23 באוקטובר 2011

רונן

בדיוק.
סילבה בנבחרת ספרד במשחקים האחרונים שיחק על המשבצת של מסי בבארסה.בדיוק הדלק שהיה חסר לנבחרת ספרד שהשוו אותה לבארסה והחיסרון של מסי.

ספרד כיום הרבה יותר טובה מהנבחרת שלקחה יורו ב 2008 וקצת יותר טובה מהנבחרת שלקחה מונדיאל ב 2010.כמובן שזה לא מבטיח לה כלום ביורו הקרוב.במשחק נוקאאוט אחד הכל אפשרי.

טל 23 באוקטובר 2011

סילבה שכולם בריאים והמשחק חשוב הוא לא שחקן פותח של נבחרת ספרד. הוא היה בחלק מהיורו, אבל דל בוסקה מאמין בהרכב עם שני קשרים אחוריים.

אם יעברו למערך יותר התקפי (כלומר אלונסו ירד לספסל), זה יהיה בינו לבין פאברגאס ופה יש לסילבה יתרון בגלל שהוא יותר מגוון מבחינת התפקידים שהוא יכול למלא.

דורפן 23 באוקטובר 2011

אני חושב שיתרונו הגדול של סילבה הוא שהוא פחות סבלני מצ'אבי ואיניאסטה. ספרד צריכה שחקן אחד פחות סבלני

טל 23 באוקטובר 2011

גפן, "המשחק האחרון" היה משחק משחק חסר חשיבות מול סקוטלנד שאינייסטה ופאברגאס היו פצועים וטורס, פדרו ומאטה לא שיחקו משיקולי רוטציה. לא ממש קנה מידה למשהו.

למעשה לא מזמן סילבה ערך שיחה עם דל בוסקה והתלונן שהוא לא מקבל הזדמנויות. הוא גם דיבר על זה בתקשורת.

האמת שבספרד לא סופרים שחקנים מחוץ לליגה. מילא סילבה (יש להם שחקנים יותר טובים ממנו בעמדה שלו), אבל מדהים שמגן מצוין כמו חוזה אמריקה לא מקבל זימון לעמדה הכי חלשה בנבחרת.

גפן 23 באוקטובר 2011

טל

סילבה לקח את המקום של פדרו.
ואם דל בוסקה יפתח עם ססק במקום אלונסו,אז בכלל תהיה חגיגה.

oz 23 באוקטובר 2011

מסכים עם רוב מה שאמרת, אולי התבוסה הגרועה ביותר של יונייטד – אבל מה אתה רוצה מדזקו?
הבנאדם נכנס ל-20 דקות, כבש פעמיים ובישל לסילבה. נכון, הוא
גם החמיץ שתי הזדמנויות נהדרות, אבל אני לא מכיר חלוץ עם 100% הצלחה.
הוא נותן לסיטי עוד סקורר ואחת הסיבות שהם יכולים סוף סוף להיפטר מטבז.

הסיטי לא יכולה להתלונן על שיעור ניצול ההזדמנות שלה – אם כבר, זה היה צריך להיות יותר כמו 3-0. עד הדקות האחרונות, הם הבקיעו 3 שערים מ-4 בעיטות או משהו כזה.

long time listener 23 באוקטובר 2011

לא יודע מה איתכם, אבל זה הזמן לשים כסף על אליפות ליונייטד. תגובה אמוציונאלית של סוכנויות ההימורים העלתה את היחס ל-3-1 וזה שווה הימור.

אמיר 23 באוקטובר 2011

זה יום הסיטורי כי הוא לעד יישאר הסמל לרגע שבו הכסף של הסיטי פרע את השטר, דבר שהיה חייב לקרות מתישהו אפילו אם למאמן קוראים מנצ'יני ויעניק לסיטי את השליטה בפרמיירליג בשנים הקרובות.

דבר חשוב נוסף: המשחק הזה, יותר משהוא תזכורת לחשיבות של כסף בכדורגל, הוא תזכורת נוספת למרכיב הכי חשוב בקבוצה מצליחה היום: כשרון טכני. זאת הסיבה שבארסה שולטת בכדורגל כבר כמה שנים וזאת הסיבה האמיתית שהיונייטד הפסידו היום. סילבה, אגווארו, באלוטלי, טורה ונסרי פשוט נוגעים נכון יותר ויצרתי יותר בכדור הכדורגל מכל שחקן ביונייטד למעט נאני בימים יפים יותר. אפילו לרוני אין את זה באמת. לא כמו שיש לסילבה. טאצ'. זה יותר חשוב ממאמן (מנציני הבינוני מול הסר) וזה יותר חשוב ממסורת. זה כדורגל.

דורפן 23 באוקטובר 2011

אני מסכים שזה יום חשוב מעין כמוהו לסיטי.

המרכיב הכי חשוב בברצלונה הוא הגיבוש וההתאמה. אין להם יותר כשרון טכני משהיה בריאל של עידן זידאן שנכשלה טוטאלית.

איתן בקרמן 23 באוקטובר 2011

לדעתי נגמר עידן. פעמיים.
מנצ'סטר יונייטד הוא המועדון הכי אובר-רייטד בעולם. בכל שנותיה הגדולות, עם פרגי הגאון, הם לקחו פעמיים את ליגת האלופות. מאז הנס של 1999 זה פעם אחת.

נכון שהסיטי הוא מועדון של מפלצתיות כלכלית, אבל העומק שלו בכדורגל האנגלי, שלא כמו במודעות העולמית, דומה לשל היונייטד. היסטורית אין שום סיבה שההגמוניה לא תעבור לסיטי והיונייטד תצנח יחסית.

כל זה כמובן נגזרת של הליגה האנגלית, שייצרה כמה מועדונים מצוינים בשנים האחרונות, אבל גם היא בסופו של דבר אוברייטד. היא הפופולרית בעולם, אבל לרוב לא הטובה מכולן.

מה שהקפיץ את הכדורגל האנגלי הוא חדירת הבינלאומיות, אבל הכדורגל האנגלי בפני עצמו, כפי שהמשחק מתפתח, לא יכול לעמוד מול הכדורגל הלטיני. נחמד שיש שחקני בית טובים, אבל הם לא יכולים לתת פייט אמיתי לבתי היצור של ספרד, איטליה, גרמניה, צרפת, ארגנטינה וברזיל (רואים את הערכת-היתר בכל מונדיאל, לא במקרה אנגליה הגיעה פעם אחת בהיסטוריה לגמר מונדיאל, כשאירחה אותו).

מצד שני, הליגה האיטלקית חוזרת ביג טיים, המעצמות באות מספרד, הגרמנית מתעצמת (ואני גם הייתי קונה אופציות על הליגה של ברזיל).

בקיצור, היום הזה מסמל את סוף הבלון של יונייטד. זה לא שהיא תתרסק, אבל אבל היא תחזור להיות מה שהיא באמת: אחד מעשרת המועדונים הגדולים. לא יותר מזה.

(או שלא)

דורפן 23 באוקטובר 2011

בקרמן – לא פעמיים -לפחות ארבע

נגמר עידן באיירן בגרמניה – היא הפסידה להאנובר

נגמר עידן מסי – הוא החטיא פנדל מכריע

בקיצור… נגמר השבוע. לפחות כאן באירופה

איתן בקרמן 23 באוקטובר 2011

דורפן, היום ה ו כ ח שנגמר עידן. חח.
לא סתם כתבתי את הסוגריים בסוף, ברור לי שזאת יכולה לצאת תיאוריה מופרכת, אבל אני די מאמין בה. אז חשבתי זאת הזדמנות טובה לעצבן אותך. מה שכן, אתה חותם על המשפט "מנצ'סטר יונייטד היא ו/או תהיה אחת מחמש הקבוצות הגדולות בעשור הקרוב"? (וזה בלי לספור את קורינתיאנס)

דורפן 23 באוקטובר 2011

אתה מתאר שתי תופעות סותרות. אם כסף ידבר – יונייטד בוודאי תהיה אחת הקבוצות הגדולות בעולם.

בני תבורי 24 באוקטובר 2011

אחרי הסיטי

טל 23 באוקטובר 2011

רונן, זה מה שכתבתי לך אחרי המשחקים הגדולים של יונייטד ורוני בתחילת העונה: בעידן האינטרנט, שבו כל משחק מנותח למוות, משחק ליגה (היסטורי ככל שיהיה בתוצאה שלו) הוא יותר חשוב במדידת עוצמה של קבוצה מארבע אליפויות בחמש שנים ושלוש גמרי אלופות בארבע שנים. בדיוק כפי ששתי שלישיות של רוני מול קבוצות מפורקות שווי ערך לכל מה שהשיגו צ'אבי ואיניסטה בשנים האחרונות.

טוב שלא היה אינטרנט ב74. תאר לך מה היה כותבים על נבחרת ברזיל והבלוף שהתגלה..

דורפן 23 באוקטובר 2011

טל – ווין רוני השיג הרבה יותר מאשר שני שלושערים בתחילת העונה. וחוץ משחקנים ששיחקו בברצלונה הוא השיג יותר מכל אחד בכדורגל קבוצתי. כן… הוא היה שני לרונאלדו. כן… צ'אבי ואיניאסטה שניים למסי.

טל 23 באוקטובר 2011

צ'אבי ואינייסטה זכו בתארים הכי גדולים בלי מסי, אל תשכח את זה. לא משנה, לא נפתח את הנושא שוב. הכוונה שלי לא הייתה שרוני לא עשה כלום לפני המשחקים הטובים שלו בפתיחת העונה, אלא ששניים-שלושה משחקים גדולים בפתיחת עונה לא הם מה שעושה שחקן לגדול משחקן אחר. דברים צרכים להימדד לאורך זמן ובמשחקים הגדולים באמת.

דורפן 23 באוקטובר 2011

נכון – אני הייתי הראשון לקטול אותו הרבה פעמים. והוא עשה הרבה דברים בזמן אמת. הוא אפילו הבקיע שער שוויון בגמר האירופי האחרון. הוא הבקיע בחצאי גמר במשחקי אליפות. ודבר פחות חשוב – אבל שגם ישחק לזכותו בסיכום הקריירה – יש לו כמות גדולה של שערים מדהימים.

המקום בו אתה טועה לגביו הוא שתמיד אתה משווה אותו לסקוררים. והוא שחקן אול אראונד – שעושה הכל בצורה מאד טובה

amit pros 23 באוקטובר 2011

אם כל השמחה וכל הרצון לרדת על יונייטד,זה בסופו של דבר משחק אחד.לא משפיע ולא נעליים.אנחנו במחזור תשיעי.עוד נראה בכמה משחקים ביחד ישחקו סילבה ואגוארו ביחד.אין חוכמות ,ונגר פרק את האמצע מול יונטייד וקיבל 8 ,פרגוסון עשה אותו הדבר וקיבל 6.ניפגש עוד חודשיים
שליברפול תהיה ראשונה…:)

amit pros 23 באוקטובר 2011

עם ולא אם….

hadar balsam 23 באוקטובר 2011

קבוצות גדולות קמות גם מתבוסות גדולות ויונייטד יקומו מזה ומהר ומעבר לקלישאות
התוצאה משקרת אך מהדהדת ומכוננת לסיטי הפסד 3-1 היה ראלי לאור ההתפתחויות האמיתיות
3 גולים ב3 דקות אחרונות זה התפרקות שממש לא מאפיינת את יונייטד.
הרבה מדברים על הקישור של יונייטד אני מתחילת השנה מדבר על הגנה
מאד חדירה ישנה קלות בהגעת מצבים מולנו מנוריץ ועד ווסט ברומיץ .. ולא מעט משחקים לא ספגנו שערים יותר בנס
לצערי אברה לא טוב מתחילת השנה חדיר מאד ואיבד את יכולת ההתקפה שהיתה הצד החזק שלו והוא לטעמי החוליה החלשה והקבועה בהגנה ששאר שחקני ההגנה משתתפים ברוטציה המשחקים והתפקידים לפעמים יותר מדי

גיל 23 באוקטובר 2011

אני נדהם כל פעם מחדש מהקיצוניות של הקבוצות. אחרי ההצגות בתחילת העונה היונייטד היו בלתי עצירים ומועמדים להדיח את ברצלונה מכס אלופה אירופה. ניצחון היסטורי של 8-2 נתפס כמשהו שמעיד על עליונות מוחלטת. כמה משחקים גרועים ותבוסה היום ופתאום מדברים על יונייטד במונחים של חורבן בית שלישי. אף אחד פה לא הציע לפטר את פרגוסון? בדיוק כמו שהניצחון על ארסנל היה חריגה בגלל הפציעות שם, גם ההפסד פה לא ממש משקף את יחסי הכוחות. ולכל אלו שחושבים שסיטי יהיו אימפריה מעתה ועד עולם, לא למדתם מהמקרה של צ'לסי? כשהם לקחו שתי אליפויות ברציפות כולם חשבו שזהו זה, יונייטד כבר איבדו את זה וההגמוניה עברה לקבוצה אחרת.

ואגב, בעיניי ההפסד הוא דווקא התפתחות חיובית בהסתכלות כללית. כולם כל הזמן טוענים שהליגה היא מועדון סגור, אז הנה, קבוצה שבאה משום מקום הופכת למתמודדת רצינית על התואר. אז נכון שצריך כסף גדול וזה לא מגיע מסתם בנייה הדרגתית, ועדיין יש מתח ועניין. איפה זה ואיפה הליגה הספרדית שם הכל צפוי?

דורפן 23 באוקטובר 2011

טוב… אם גם גרין ביי מפסידה אז אני באמת לא הולך לקחת את ההפסד קשה מדי…

גפן 24 באוקטובר 2011

לא לא לא

ארון רוג'רס עם עוד משחק לפנתיאון
בינתיים עם 20 מ 23 ,305 יארד ו 3 TD שנותרו עוד 25 דקות…

יאיר 23 באוקטובר 2011

כמו שלא מכתירים אחרי 8:2 , אין מה להתאבל כאן. פרגוסון כבר אמר בעבר " זהו עוד יום בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד " .

יאיר

עורך allsportil.co.il

נעל 23 באוקטובר 2011

והכותרת הנפלאה בסאן
six and the city

שלו 23 באוקטובר 2011

דבר ראשון מגיע כל הכבוד לסיטי, צריך גם לדעת לקחת והם באו לקחת.
ברור שהסיטי כדי לבנות קבוצה צריכים לשלם יותר, אבל הכסף לא משחק, לדעתי מרגע שהם השתחררו מטבז הם התחברו לקבוצה.
סה"כ יש שם שחקני כדורגל לא שמות (ולכן בוויכוח צ'אבי-אינייסטה מול מסי אני תמיד בצד של צ'אבי-אינייסטה).

הדרך לאליפות עוד רחוקה, צריך לבדוק כל שבוע את הברגים של בלוטלי, יש מה לעשות.
הסר כנראה מבין שאין לו על מי לסמוך בהגנה. יש שחקנים טובים שנותנים משחקים גדולים, אבל אין רבעייה הגנתית שאתה יכול לסמוך אליה שכל משחק תתן מינימום מסוים. חלק פחות מדי נסיון אחרים נשאר להם רק הניסיון, אין עקביות או ליתר דיוק יציבות. אני מניח שכאשר יהיה רעיון איך לפתור את הפלונטר הזה פרגסון ירוץ איתו.

במקומות אחרים בעולם, יש גם ליגות ורומא למרות התחלה גרוע (ורגילה) של העונה, כבר מרחק נגיעה מהפסגה, כיוון שאני לא מאמין שלאציו אודינזה וקליארי יכולות לרוץ עד הסוף, בעצם המרחק מהטוענת לכתר "הזקנה" מהעיר טורינו לא כל כך רחוק. ויובה בועטת בדלי בכל הכוח. יש השבוע מחזור אמצע לא קל לרומא (משחק בגנואה שבו היא נוטה להפסיד) והוא יהיה מבחן נוסף לקבוצה החדשה. יש מפגש ראש בראש בנאפולי עם אודינזה, והסיציליאנים מקטניה באים לאולימפיקו לפגוש את לאציו. יש גם משחק מקדים של הטוסקאנים מפירנצה בטורינו נגד הקבוצה השנייה הכי אהודה בעיר. בליגה השנייה מספר קבוצות אהובות נלחמות על החזרה לליגה הראשונה כאשר טורינו הגדולה מובילה, ופדובה עיר הולדתו של הנסיך המגורש מהקבוצה השנייה הכי אהודה בטורינו עוקבת אחריה, מחזיקים אצבעות לליבורנו מעוז השמאל באיטליה שתשתפר ותתברג בצמרת ולאסקולי פיצ'נו שתשרוד.

כן, יש גם מוליכה חדשה לליגה המקומית שלנו.

דורפן 24 באוקטובר 2011

גפן – טוב, אז אני כן אקח קשה את התבוסה בדרבי. הדבר הטפשי שאתמול אמרתי למישהו שעם אקדח לרכה אני מוכן לקחת הפסד בדרבי אם ניו זילנד תיקח את הגביע. אז קיבלתי ניצחון ניו זילנדי מקרי בנקודה ותבוסה היסטורית בדרבי

גיל 24 באוקטובר 2011

או, אז עכשיו הכל מובן. אתה לא יודע שאסור לעשות עיסקאות כאלו?

תומר חרוב 24 באוקטובר 2011

אז מה יגיד גלן? הוא קיבל ניצחון בדרבי, הפסד לניו זילנד, הפסד לקרית שמונה והפסד לטקסס ריינג'רס(אוהד שלהם, לא?)…מזל שריאן אדמס בריא ושלם.

תומר חרוב 24 באוקטובר 2011

הפסד של הטקסס ריינג'רס.

גלן 24 באוקטובר 2011

תומר אני כמובן בעד הטייגרס תמיד אבל האמת שיש לי חיבה לטקסס. בסדרה הזאת. אני שמח על הדרבי אבל כפי שהבהרתי אני ממשיך בחרם על שידורי כדורגל לייב. רק לראות בתקציר את אולד טרפורד מתרוקן לפני הסיום בדרבי (וזאת לא קבוצה שהולכת לרדתליגה) הבהיר לי כמה הכדורגל האנגלי הסתאב ( והיה נוח לי לחשוב שזה יונייטד אבל זה כלם). בכל מקרה ביום המתיש הזה הייתי בליונס פלקונס כך שבשורה התחתונה אכזבה מהמאמץ ויותר מזה מהיכולת והנפילה לממדים הטבעיים. זה גם המשחק היחידי שלי שמתוכנן השנה אז חבל כפליים. אני לא מבין בראגבי אבל קראתי קצת את הלאקיפ און ליין והגישה שם כמו של רונן- הרואיות ולכן אני רק מצטער על זה שלא ראיתי את המשחק.

גלן 24 באוקטובר 2011

חוץ מזה שהריינגרס ניצחו….

בנג׳י 24 באוקטובר 2011

אני מצטרף לדעת אלה שראו בתבוסה הזאת יותר ״תבוסה מהסוג השני״. יונייטד הושפלה במשחק עונה בבית, בדרבי, בתוצאה שעבור סר אלכס היא חסרת תקדים. אולי היא תתגבר על כך (אולי לא) אבל משהו קרה היום – בפעם הראשונה הבטתי ביונייטד והיא נראתה לי פשוט אומללה ולא מסוגלת אפילו לתת פייט ליריבה שטובה ממנה בהרבה. קל לחשוב ששני השערים האחרונים נבעו מנטייה טבעית של שחקני יונייטד לתקףבכל מחיר, אבל אני ראיתי בזה יותר קריסת מערכות כוללת. לא צריך לשלול את האפשרות הזאת, גם מי שאוהד את הקבוצה. אגב, כמו כל משבר הוא עשוי גם להטיב עם מי שעובר אותו – אלוהי הכדורגל נסתרים. כשם שסיטי היתה יכולה לקחת דחיפה דרמטית עד לאליפת גם אם הייתה מסיימת היום בתיקו, כך גם התבוסה היום יכולה בדיעבד לדחוף דווקא את סר אלכס ויונייטד. אבל נכון להיום, סיטי נראית רמה מעל לליגה. 

דורפן 24 באוקטובר 2011

בנג'י – בפעם הראשונה? המשחק הזה היה הרבה יותר שקול מגמר האלופות. בדקה ה-89 היה שוויון בבעיטות למסגרת בין שתי הקבוצות. יונייטד גם הובילה בקרנות והחזקת כדור. סטטיסטיקה כמובן קצת משקרת – זה לא מייפה את התוצאה – אבל זה כן מספר את מה שהתרחש. סיטי דפקה את יונייטד במתפרצות מול עשרה שחקנים. התוצאה בדקה ה-89 הייתה משקפת. והקריסה שאחר כך בלתי נסלחת. אבל היא הייתה קריסה של חמש דקות.

דורפן 24 באוקטובר 2011

גפן -רוג'רס אולי ינצח – אבל המשחק לפנתאון הוא של פונדר

גפן 24 באוקטובר 2011

רוג'רס כל משחק מפסיק לשחק שהפקרס מובילה ביותר משני פוזיישן.זה ככה מתחילת העונה.המספרים שלו נגמרים ברבע השלישי.

פונדר חמוד,בטח למשחק ראשון בקריירה כ QB פותח.

ריקי רומא 24 באוקטובר 2011

יונייטד היא לא ארסנל
כך שהיום הזה לא באמת משנה במרוץ לאליפות

עם זאת.. כן, זה עוד יום בהיסטוריה אבל זה גם יום שאפילו עוד 10 שנים כשתשאל חובב כדורגל אנגלי איפה היית ב6-1 ? הוא יידע לספר לך.

סילבה תענוג ככל שאני רואה אותו יותר אני יותר מסכים עם טל
לגבי ספרד כחממה מספר אחד לגידול שחקנים
ב א ל ו ט ל י !- אם מישהו יצליח לסדר לו את הברגים… לאאאא זה לא יקרה אבל עדיין מבחינת יכולת – וורלד קלאס.

בינתיים : מנצ'סטר כחולה

TOON ARMY

גפן 24 באוקטובר 2011

רונן

קח הכל בקלות אמיגו.בסך הכל עוד יום בהיסטוריה של תופעת דורפן.
שום דבר ששוט ג'יימסון או פייסל קטן לא מסדר.

אגב,הפקרס הפסיקו לשחק וכמעט הפסידו.לא שזה באמת היה מנחם אותך.

גלן 24 באוקטובר 2011

מה באמת עם יומן. האליפות של הניינרס. זה היופי בפוטבול לא משחקים ועדיין משפרים עמדות. באמת היומרנות במרדף אחרי הפקרס מעוררת כבוד אבל כמוהליונס חייב להיות לזה סוף . סבוב ראשון , איזה ראש בראש עם האיגלס או הקאובויז ומשם ישר למנוחת החורף.

בר דלס 24 באוקטובר 2011

1. כבר בשנה שעברה יצא לי לא אחת לעבור על ההרכב של יונייטד ולא להבין איך זו נחשבת אחת הגדולות באירופה, שהרי כנראה באף עמדה שם לא מצאתי שחקן שאני אכניס להרכב של 11 הטובים בעולם.

2. רגע. שלא יובן לא נכון. הסעיף הקודם הוא קודם כל הצעדה לפרגוסון כמנג'ר, כזה שבנה שלם כ"כ גדול מסכום חלקיו.

3. ולמרות הכל, ראינו בשנה שעברה את יונייטד ניגפת הגמר מול ברצלונה, תולדה של פערי האיכות בין הקבוצות (לדעתי מדריד היתה טובה יותר מיונניטד בשנה שעברה. אני לא בטוח שהיא היום לא טובה מבארסה. אבל זה עניין אחר). למה? כי לפעמים, ביחוד כשקבוצה גאה כמו יונייטד באה לשחק על מנת לנצח ולא לנסות לעקוץ תוך שימוש בכל מיני מילים כמו טקטיקה פערי האיכות מכריעים.

4. לסיטי יש אמנם כסף. והמון. אבל אי אפשר שלא להעריך אותם על מה שעשו כבר לפני שנה שנתיים. יא יא טורה ודוד סילבה זה בסיס של קבוצה, כזה שמעניק לך קישור חזק מחד ויצירתי מאידך. שניהם היו מהאנדרטים בכדורגל העולמי. לדעתי השחרור של טורה היתה הטעות הכי גדולה של גוארדיולה (ביחוד לאור ההבאה של מצסטרנו ).
על מה שעשו שם בשנה השעברה (ושחקנים כמו דג'קו הם בעיקר תוספת חביבה) הוסיפו השנה את אגוארו.
עכשיו טבס שהההגעה שלו לסיטי סייעה להביא שחקנים אחרים כיוון שמלבד כסף גדול שחקנים כאלו רוצים לשחק עם שחקנים טובים ליידם, עכשיו הוא והפרצופים שלו מיותרים. אפשר לשגר חזרה לקורינתיאס או למי שרק יסכים לשלם מספיק. אולי אפילו אצל מראדונה.

5. וכל ההקדמה הארוכה הזו באה להגיד שמבחינת חומר שחקנים סיטי עדיפה על יוניטד ובהרבה. זה לא אומר הרבה לגבי האליפות הזו. אולי אפילו לא לגבי השנה שנתיים הבאות.
כי כאמור ליונטד יש בוס שיודע להפוך את השלם לגדול בהרבה מסכום חלקיו, יודע לזהות את הנאנים והכריסטיאנואים כשהם עולים מליון יורו.
אח"כ? אללה קרים. והמפרץ מפוצץ בשיחים עם יותר מידי כסף.

אריק 24 באוקטובר 2011

רונן אני לא מסכים לגמרי עם הקביעה שלך,רק העתיד יספר אם פרגי יעשה את ההתאמות וירים את הקבוצה וזה יהיה רק עוד יום בהיסטוריה. יןנייטד וזה מגוחך להגיד את זה , לנרות האליפות וגמר הצ'מפיונס שיחקה רע בעונה שעברה עם אמצע רך שגובה על ידי הלוחם הסרבבי המהולל. בלעדיו יש רכות איומה והמשחק לא זורם, השאלה היא איך פרגי פותר את בעיית מרכז המגרש, אני רואה אוצנו מפסידים בגודיסון במשחק הבא לצערי (חזיתי גם את אתמול, ראה תגובה 3) ואני לא כזה פסימי בדרך כלל. יכול להיות שזאת תהיה ברכה במסווה

avigol 24 באוקטובר 2011

רונן,שאלה
למה ג'ונס לא פתח אתמול?
בדיעבד ברור שזה יותר קל לומר הוא היה חסר,אבל באמת ראינו שהוא שחקן יוצא דופן.
לדעתי הסיטי רק תלך ותשתפר,מה שיהפוך אותם למועמדת הכי ברורה לזכות באליפות,אני מרגיש שמגיעה מין שושלת קצרה של 3-4 שנים של אליפויות רצופות וחצי גמר ליגת אלופות,כמו צ'לסי של ז'וזה.
סילבה מדהים,המסירה שלו לגול השישי היא משהו שראוי להתעכב עליו….

דורפן 24 באוקטובר 2011

גפן – יש הבדל גדול בין "איזשהי שמיניה" לבין "שישיה מסיטי בבית" כי כשאתה מצמצם את הדיון אז ייתכן שגם לא ספגו מעולם חמישיה מוילה בבית או כל מיני נתונים כאלו. השפלות בסדר הגודל הזה אני זוכר גם זוכר. 0-6 מאיפסוויץ', 0-5 מאברטון, 0-5 מ…. מנצ'סטר סיטי, וגם מצ'לסי ומניוקאסל (שלושת האחרונים עידן פרגוסון כמו גם 3-6 מסאות'המפטון). אז כן – עד אתמול דיברו על ה-0-5 מסיטי (ואגב חטפנו מהם בשנות האלפיים גם 1-4 כשהם קבוצה הרבה הרבה יותר חלשה מעכשיו) אז עכשיו ידברו על ה-1-6. עד שיהיה משהו אחר לדבר עליו…

אריק 24 באוקטובר 2011

מאוד מקווה שהצדק איתך. אני באמת לא מתיימר לדעת מה צופן העתיד אבל בהחלט יכול להיות שהקבוצה לא מספיק טובה, יש לה בעיה בשלוש עמדות חשובות וזאת בעיה. כמו שאמרתי אולי זאת ברכה במסווה. אתה מאוד בטוח בתחזית שלך ואני מקווה שאתה צודק, אחרי בכל פרגי כבר עשה את זה קודם מצד שני לא לעולם חוסן והגיל מתישהו גובה מחיר.

שמוליק 24 באוקטובר 2011

איזה באסה לכם אוהדי יונייטד הישראלים. בחרתם לאהוד את הקבוצה הכי חזקה באנגליה ואופס, היא הושפלה בביתה 6-1 על ידי היריבה העירונית. עוד לא מאוחר לעבור לאהוד את סיטי כי כנראה שהיא הקבוצה הכי חזקה באנגליה היום.

גפן 24 באוקטובר 2011

שמוליק ההודעה שלך רלוונטית רק אם אתה מתחייב לחזור לכאן במאי ולהוריד את הכובע בפני פרגי ויונייטד במקרה שהם יזכו באליפות בסופו של דבר.

אחרת זו סתם עוד תגובה טרולית,ומתגרה, לכמה אוהדי יונייטד עם יד קלה על המקלדת.

יואב 24 באוקטובר 2011

שמוליק,
איזה כיף זה לעשות הכללות, לקשקש סטיגמות יד שניה, לחיות בעולם של שחור ולבן.
אני מאמין שתבוסה כזאת רק מחברת יותר את האוהד לקבוצה. אני מכיר לא מעט שזה בדיוק מה שזה עשה להם. היינו שם כשהיה רע, הכל בסדר. אל תדאג לנו.

גיל 24 באוקטובר 2011

כלומר אתה מעביר את האהדה שלך לפי מי שמנצח? אכן אוהד מאוד נאמן אתה.

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2011

וואלה שמוליק, אתה מגדיר מחדש את משמעות המונח טיפשות.
אנחנו כן אוהדים את הקבוצה החזקה ביותר באנגליה,את זו עם הבסיס וההישגים שעליהם יכולות היריבות שלנו לחלום, וכואבת לנו מאוד התבוסה של אתמול, והדרך שבה הצלחנו להשפיל את עצמנו, ומתוך כל אלה, אנחנו מחוברים לקבוצה שלנו יותר, ונהיה שם ואיתה ,גם כשטמבלים (ט בפתח)כמוך יעלמו .

סימנטוב 24 באוקטובר 2011

בדיחה לא? אין מצב שכתבת את זה ברצינות

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2011

שום בדיחה סימנטוב, שום בדיחה.
כסף סופרים במדרגות וגם תרנגול עיור מוצא גרגירים. כך גם סיטי של אתמול,אבל יונייטד אתה יודע, זה אתמול היום ומחר.

גפן 24 באוקטובר 2011

הייתי עונה לך,אבל טל עשה את זה כבר מצויין בשבילי בתגובה מספר 68.

אולי תפסיק להתייחס למה שאני כותב,ותקרא או תקשיב שוב למה שפרגי אמר אתמול? : )

וסתם בקטנה,בספרד ה 5 – 0 שבארסה נתנה אשתקד לריאל דווקא כן נכנסת להגדרה של עוד יום בהיסטוריה.רק משום שבהיסטוריה הקטנה בינהן היו כבר תבוסות כאלה על ימין ועל שמאל.רק בעשרים השנה האחרונות אני זוכר כמה כאלו לכל צד.

שזה קורה ליונייטד מול סיטי פעם ב 85 שנה,זה מקבל משמעות אחרת.

cookie-monster 24 באוקטובר 2011

די ברור שהחשיבות של התוצאה הזו היא הרבה יותר לסיטי ולא ליונייטד.
אוהדי יונייטד יכולים לקחת את זה כתבוסה היסטורית או כסתם עוד יום אבל בשורה התחתונה זה בכלל לא רלוונטי.

מה שכן רלוונטי זה איך סיטי תיקח את הנצחון. אמונה חיובית להמשך הדרך או גמגום תחת הלחצים ?

לי אישית נראה שהדרך שהם עשו היתה הדרגתית מספיק כדי לשהתגובה תהיה חיובית.

איש 24 באוקטובר 2011

כמה דיבורים על "הדרך" שסיטי עשתה. יש עוד 29 מחזורים (וגם גביע וליגת האלופות), יהיו עוד שינויי מומנט ופציעות והרחקות. בעונה הקודמת צ'לסי דרסה את הליגה והובילה על יונייטד ב- 5 נקודות אחרי 9 מחזורים וכולם דיברו על זה שהיא הולכת לסגור את האליפות בדצמבר, איך זה נגמר בסוף…
ולחובבי הסטטיסטיקה- גם בשתי האליפויות שלפני זה (2007/8, 2008/9) היו למנצ'סטר יונייטד 5 נק' פחות מלמוליכה אחרי 9 מחזורים.

טל המנצ'סטרי 24 באוקטובר 2011

רוצי שמוליק קורא לך…

עופר קדוש 25 באוקטובר 2011

דורפן -לא היה 5-0 לסיטי. זה היה 5-1 לסיטי במיין רואד 89. עם שער מדהים של מארק יוז שמחקת , אגב גם הפעם כבשתם במצב 3-0 ושוב שער יפה , אם כי היו לנו שערים ממהלכים להתמוגג !! אין לי ספק בכלל שאתם תילחמו על התואר עד הסוף , קבוצה מהירה וכמובן את רוח המועדון שגרם לי לשקשק ב3-1 ,

6-1. ! אפילו במונית השחורה נכנסים רק 5 , קין במיין רואד , קנטונה , גיגס. גארי נוויל , השופט הרביעי , מייק אוון. הדוחה , ואחרון חביב המנגר המריר שלכם , על כל הדרבים והתסכולים. והשופטים הרעים 6-1. 24-10-2011.

C.t.i.d

Comments closed