סוף חלום המונדיאל (כאן בבודפשט)

טוב, אני מבין שנבחרת ישראל תעורר הרבה אמוציות בימים הקרובים. אבל לי ייקח זמן לאסוף את הנשימה. שבדיה הובילה רוב המשחק במשחק המכריע מול ההונגרים פה, אבל ההונגרים איכשהו שרדו עליונות שבדית. לא שליטה אבל עליונות. הביצוע של כדורים נייחים והארגון הטקטי היו של נבחרת שהיא מעפילה סדרתית.


אבל אז כמו שלפעמים קורה ההונגרים קיבלו פנדל והשוו. והמשחק נפתח לגמרי כי שתי הנבחרות חשבו שתיקו לא טוב להן.  ובשניות הסיום ממש ההונגרים כמעט כבשו במתפרצת. איכשהו השבדים הרחיקו. איכשהו הכדור הגיע לזלטן שפחות או יותר התנגש בשוער. אבל מתוך ההתנגשות הכדור המשיך פנימה. ו-45 אלף צופים השתתקו בשניה.

ואחרי עשר שניות הקהל ההונגרי קם והריע לנבחרת שלו.

*

האמת שביום רביעי הם מארחים את פורטוגל כשיש להם בכל זאת עדיין איזשהו סיכוי. ואם הונגריה לא תפסיד גם קירוש ורונאלדו יצטרפו אל הבלתי נוסעים למונדיאל. אז בזמן שאני כותב זלטן מתראיין לטלוויזיה השבדית מול אלף שבדים שמריעים לו.


עוד נבחרת שהקהל הדרום אפריקאי לא יזכה לראות היא ישראלי. חבל לי על קשטן כי תמיד זיהיתי אצלו הגינות מסויימת בדרך העבודה שלו. אבל אני חוזר על מה שכתבתי 78920 פעמים: מעולם לא שמעתי על נבחרת קטנה שעשתה קפיצה בינלאומית גדולה בלי מאמנים זרים.


סתם בשביל הפרוטוקול.

מראדונה ומסי
תפסיקו לרדת על קשטן. מראדונה הסקוטי. ככה זה קלאדזה. וקצת אופטימיות לעתיד.

No Comments

גיל 5 בספטמבר 2009

ברוס ארינה וארה"ב זה נחשב?

michaly 5 בספטמבר 2009

מישהו חשב שהנבחרת שלנו תגיע למונדיאל? ברור שלא, ואם ככה מוטב היה לגמור עם זה היום ולא למשוך את תקוות השווא הזאת.

רונן דורפן 5 בספטמבר 2009

גיל – ארצות הברית הביאה את בורה מילוטינוביץ את קרלוש קירוש לתפקיד אחראי על קידום הכדורגל. חוץ מהעובדה שהיא מעפילה מאזור קל מאד ושהיא מדינה טיפה שונה מישראל.

david 6 בספטמבר 2009

i dont think that :honduras,costa rica and mexico are any easy teams .

דותן 5 בספטמבר 2009

קודם כל להוציא את גרנט שעשה משהו מאוד חריג בקנה מידה ישראלי – נבחרת ישראל היא בית קברות למאמנים!

מעבר לזה – לא יודע למה, אבל קשטן הצליח ממש מזמן להוציא לי את כל החשק מהנבחרת, כל ההתנהלות שלו משדרת התחשבנות וקטנוניות ובאיזה שהוא מקום יצא כל החשק.

אני ראיתי במגרש משחקים בתקופות של שרף/נילסן וגרנט – ובקמפיין הנוכחי לא רק שלא חשבתי לקנות כרטיס – גם בטלביזיה העדפתי לראות טניס מניו יורק…

די שילך כבר!

אילן 6 בספטמבר 2009

גם אני טרחתי הרבה שנים להגיע לרמת גן.
ואילו הקמפיין הזה לא רק הוציא את החשק אלא הגעתי למצב שראיתי הישרדות, ורק בהפסקות פרסומות זיפזפתי.

סימנטוב 5 בספטמבר 2009

הלך לנו הדירוג בפיפא! מעולם להינו מדורגים כ"כ גבוה, בלדי הל!!

מה שכן יש לנו טקטיקה מהפכנית בנבחרת והיא לשחק מבלי שאף שחקן יכנס לרחבה

גיל 5 בספטמבר 2009

ברור, סתם צחקתי. אני מסכים איתך לחלוטין. אולי עכשיו, כשברור לגמרי שזה הבית הכי קל שאנחנו יכולים אי פעם לקבל ודווקא בו נכשלנו כישלון כל כך מהדהד, יפסיקו אם האמירות הללו לפני כל מוקדמות שהמטרה היא לעלות ואי עלייה היא כישלון. הייתי רוצה לראות מישהו שאומר שאנחנו בונים נבחרת לעוד 6 או 8 שנים אבל כמובן שזה לא יקרה. הבעייה המרכזית עם המאמנים הישראלים כשהם מגיעים לנבחרת שהם פשוט פחדנים ומשחקים בונקרים מסריחים.

אלי 7 בספטמבר 2009

צודק, זו עוד סיבה להביא אנשי מקצוע זרים.

martzianno 5 בספטמבר 2009

זהו…
באמת שניסיתי…
באתי לקראתם, הגנתי על הכדורגל הנרפה שלהם ואפילו ביקשתי שייתנו צ'אנס למאמן (למרות שחשבתי שהוא סוס מת) – אבל לא עוד!!!
אני מודיע היום על פרישה מנבחרת ישראל.

אשקול את חזרתי תחת מאמן זר.

עומרי 5 בספטמבר 2009

מה עם הולנד?
הם הרי היו נבחרת שולית באירופה עד תחילת שנות השבעים ועשו את הקפיצה עם מיכלס.

אריה 5 בספטמבר 2009

קשטן הוא תבנית נוף הכדורגל הישראלי: שום קשר למציאות, מזמן שחקנים שלא משחקים בקבוצות שלהם ושכח את אלה שבכושר הכי טוב. יאללה עוברים לספורט אמיתי מיום שני נראה נבחרת ישראלית אחרת.

עומרי 5 בספטמבר 2009

מאמן זר זה קונספט שלא מתאים לתרבות הספורט כאן. זה נועד להיכשל מראש.
יש מאמנים ישראלים שיכולים לעשות עבודה טובה, לדעתי יש מקום להמר על מישהו צעיר יחסית שהנבחרת עשויה להוות מקפצה בשבילו במקום הקו המוכר של מאמנים שבעים כמו שרף, גרנט וקשטן.

מישהו כמו גיא לוי למשל.

רונן דורפן 5 בספטמבר 2009

עומרי – אפילו הדוגמא ההזויה הזו (כשתזהה איזה מיכלס בישראל תגיד לי…) היא לא מדוייקת. ויק בקינגהאם הניח את היסודות לאייאקס הגדולה. מיכלס למד המון ממנו והמון מהמאמנים ההונגרים. שמצידם היום מנסים להתקדם עם מאמן הולנדי…

שלו רומא 5 בספטמבר 2009

רונן אני חושב שההבדל הגדול הוא שבהונגריה חשובה גם הדרך,
לכן הקהל קם והריע (ועדיין יש לה סיכוי סביר).
אצלנו 20 דקות לפני הסוף כבר צעקו התפטר התפטר.
הכדורגל שלנו עצוב וציני.
צריך לשחק עם שחקנים שמשחקים באירופה,
אחר כך כאלה שיכולים לצאת לשם.
אין מקום לחשבונות אישיים עם שחקנים בנבחרת,
כל עוד זה באמת לא ברמה העליונה.
קטן שיחק לא רע, בניון זה אחד שמשנה משחק בנגיעה.
וכן לאור העובדה שאין לנו את סר אלכס הבא בארץ או קפלו לצורך העניין,
צריך להתחנן למישהו שיבוא ויציל אותנו מעצמנו.

utopian fragments 5 בספטמבר 2009

before the problem of the coach, there is the problem with most of players, with the football management and the culture.
like in anything else in our life here – we want it quick – tomorrow we might die.
there is no space for a foreigner manager (that is what we need)and no time. no one to build the right frame, not in the national level and not in the clubs level.
no vision since herzel

מאזוול הילבילי 6 בספטמבר 2009

סרקו קאטנץ' הפך את סלובניה מנבחרת של מקום אחרון בבית המוקדמות לנבחרת שמעפילה ליורו (ומשחקת היטב) ומונדיאל (ומתפרקת). לפני שאתה מציין את הרקע היוגוסלבי המפואר – סלובניה כמעט ולא היתה שותפה לו. קטאנץ' עצמו הוא אחד הסלובנים הבודדים ששיחק בנבחרת יוגוסלביה

יוסי מזרחי 6 בספטמבר 2009

מי שמתפלא על התוצאה והמשמעות, עושה שקר בנפשו.
לכולנו היה ברור שאין לנו מה למכור ושאנחנו משקרים את עצמנו (כמו בעוד כמה נושאים לאומיים).
אין כאן ליגה ,אין כאן כבוד למקצוע, ליריב ,בעצם לכלום. חוץ מהפועל ת"א ומכבי חיפה מתנהל כל הכדורגל כאן בסוג של מזבלה והמיץ שלה, ואני למי שלא יודע, אוהד את בית"ר ויודע איך היא התנהלה(ואולי לנו יש עוד סיכוי להבריא ,מה שאין לנבחרת)
בליגה שמרשה לעצמה להכליל חמישה זרים שחלקם הגדול הוא סתם צחוק מהעבודה,וזה על חשבון נוער ולרצות לבנות יסודות ומאגר שחקנים, ובמערך ניהולי שממנה ומתמנה על פי שיקולים פוליטיים זה מה שמקבלים.
להגיד את האמת, שמחתי שלא נעלה. אתם מתארים לעצמכם לאיה פסגות של דימוי עצמי שקרי ומזויף היינו מביאים את ה"כדורגל" בארץ,אילו היינו עולים למונדיאל?

utopian fragments 6 בספטמבר 2009

where can i get live glimpse from the peer game on the net?

and for the topic here – i am listening now to the old recording from Cohen's last visit – a must for better understanding of our situation…

אסף לוץ 6 בספטמבר 2009

לעומת רונן שתמיד זיהה הגינות מסוימת אצל קשטן, אומר שגיא כהן בערוץ הספורט שהצהרת קשטן להמשיך בתפקיד עד תום החוזה ולא להתפטר היא שוד הקופה הציבורית. עוד הוסיף ואמר שחילוף בניון היה הטלת האחריות ההפסד על בניון, והזכיר גם התנהלות דומה בהפועל חיפה עם טל בנין.

אביאל 6 בספטמבר 2009

איזה מונדיאל יהיה ?! בלי פורטוגל כנראה וגם צרפת שאלוהים בבקשה יעזור להבין למה המאמן המשוגע (מצטער אין לי מילה אחרת) נשאר עדין ?!?! לא ייאמן פשוט, צרפת עם אחד הסגלים הטובים בעולם פשוט לא יכולים לעשות כלום, לא מובן לי פשוט לא מובן.

וקרלוס קירוש צריך כבר להבין שהוא לא צריך להיות מאמן, הוא צריך להיות עוזר מאמן או תפקיד אחר.

שלו רומא 6 בספטמבר 2009

אסף – שגיא כהן לא יכול לדבר על שוד הקופה הציבורית,
לדעתי רמת ההבנה שלו בכדורגל, אני אעצור כאן.
הוא נותן להתאחדות מספיק זמן לחשוב מי יחליף אותו,
זה אפילו ג'נטלמני.
אם יעזוב מחר ההתאחדות תצטרך למנות משהו מהר,
ככה עד יוני 2010 באמת אין מה למהר, יחשבו וימנו משהו שהוא מעבר לשיא,
אבל זה כבר עניין אחר.

ליאור 6 בספטמבר 2009

מילא הייתה למידה מההפסד הזה. אבל ברור שלא תהיה. קשטן ילך, יבוא בונקריסט חדש שיפחד על הג'וב שלו וילך על תיקו בכל מחיר. התקווה היחידה שלי לאיזה שינוי היא העובדה ששום נשאר המאמן היחידי שלא קיבל את עדיין את הנבחרת ע"ח העסקנים בטענה שמגיע לו. ואפילו אם הוא יקבל, אני מאמין שהוא יהיה עדיף על כל קודמיו, ולפחות יפתח גישה חיובית בנבחרת. גרנט וקשטן פשוט הרגו את החדווה, והעלו על נס את מבחן התוצאה, חלק כלחץ של התקשורת וההתאחדות, אך עדיין הורידו את הכדורגל הישראלי למקומות אפלים.
אם כולם מסכימים שלהעפיל זה לא אופציה, למה לא לשחק על היתרון היחסי שלך שהוא התקפה? שחקנים גרועים מקבלים הרכב, הטובים בחוץ, ותמיד משחקים על תיקו. חבל, דווקא לדעתי הדור הזה יכול להגיע למשהו, הם לא כ"כ גרועים כמו שמנסים לצייר אותם, הם פשוט נפלו על מאמנים שלמדו על מקצועם כשהשטאזי התחיל את דרכו.

אלי 6 בספטמבר 2009

קובי קון ונבחרת שוויץ

Yair 6 בספטמבר 2009

דרור קשטן, לוזון ולאחרונה גם יוסי בניון (בלי קשר להתנהגות בחילוף היום) מעוררים בעיקר אנטגוניזם שמיתרגם לשריקות הבוז ששמענו היום וחוסר אכפתיות במקרה הטוב או שנאה במקרה הרע, לנבחרת ישראל.
במקום להיות עצוב או מבואס או להביע כל רגש שהוא שאני חושב שאמור לצוץ אצלי בגלל שהנבחרת הפסידה ואיבדה כל סיכוי לעלות, בא לי רק למצוא מישהו שמוכן לעמת את מר אבי לוזון עם מה שהוא אמר עם כניסתו לתפקיד ולאחר ששמע את הגרלת הבתים.

ונקודה "מקצועית", נבחרת ישראל משחקת כדי לא לספוג שער כבר משהו כמו 3-4 קדנציות, אין מה להתפלא כשאנחנו מגיעים למשחק בו אנחנו צריכים לנצח אבל לא מסוגלים לשים גול גם אם חיינו תלויים בזה.

ליאור 6 בספטמבר 2009

ורונן – אני מסכים עם המגיבים האחרים פה שמאמן זר פשוט לא יצליח פה, ישתו לו את הדם.
וגם אם כן – עד כמה מאמן נבחרת יכול באמת להשפיע? הוא קובע את הטקטיקה ואת השחקנים, אבל ממש לקדם שחקנים ונבחרת? לא נראה לי שזה אפשרי באמת

אסף לוץ 6 בספטמבר 2009

שלו, שסיני ימשיך לבד עד סוף הקמפיין, מה כבר יכול לקרות?

Yair 6 בספטמבר 2009

מצידי ששורה אובארוב יאמן עד סוף הקמפיין.
הבעיה האמיתית היא שאת העומד בראש ההתחאדות לכדורגל לא באמת מעניין הכדורגל הישראלי, או במקרה הטוב הוא נמצא אצלו במקום השני בסדר העדיפויות.

רונן דורפן 6 בספטמבר 2009

אסף – אולי תחליף את הכינוי שלך. אין כל כך חשק להתדיין עם מישהו שבוחר בכינוי וולגרי. יש לך דווקא מה להגיד ותאמין לי ישימו לב אליך גם עם כינוי אחר. אתה יכול להיות הבן של ג'ודי לוץ. או לוץ דומברובסקי. או לוץ אודק.

אלי, מאזוול הילי – נו סליחה. גם נפאל עשתה קפיצה עם מאמן מקומי וגם שכחתי את הקפיצה של פרגוואי בשנות העשרים. ואגב – לגבי קובי קון זו לא לא הייתה שום קפיצה. רוי הודג'סון הוא זה שלקח אותם ראשון לטורנירים בעשורים האחרונים.

ליאור – זה באמת לא עניין לי אם נתקדם. אבל למה שמאמן שלקח אליפויות בישראל יעלה מבית שיש בו מאמן שלקח את היורו ומאמן שלקח את הצ'מפיונס פעמיים. האם מאמן הוא תפקיד כל כך חסר חשיבות?

רונן דורפן 6 בספטמבר 2009

שלו – להונגריה אין כבר סיכוי סביר, אבל אתה צודק. זה קהל במדינה שלרוב חוזרת מהמשחקים האולימפיים עם 5-8 מדליות זהב ומצטיינת בכמה ענפי ספורט. וגם הייתה פעם מעצמת כדורגל. הוא מבין שהפסד לשבדיה אחרי מאמץ גדול הוא לא בושה.

סופרפלי 6 בספטמבר 2009

לי כן חבל על ההפסד ואני כן עצוב, למרות שכבר שנים אין לי ציפיות מהנבחרת, לא מבין הרבה בכדורגל, אבל מזהה פחדנים, וקשטן הוא פחדן, כמו שחקנים רבים בנבחרת, חבל.
אני מקווה שיביאו מאמן זר או את אייל ברקוביץ'. אבל זה יהיה שום או גרנט, שיחזרו לאותה דרך משעממת ומחורבנת.
ראיתי את המשחק עם חבר, בירות ופיצוחים והכל וניסינו להיזכר מתי ראינו משחק כל כך משעמם, זה היה המשחק הקודם של הנבחרת.

שלו רומא 6 בספטמבר 2009

יאיר – רעיון בכלל לא רע, הוא היה ברמות הכי גבוהות.
(לפני שבא לארץ).
אסף – משה סיני, בחיים לא חשבתי שיש אפילו אפשרות תאורטית לזה,
והינה היא אפילו הכי הגיונית עכשיו.
אני אוהד מכבי אז הדבר היחידי שאני יכול להגיד לזכותו זה שהוא הרס את הפועל.
וזה הרי לא באמת תומך באיש.
האמת לא חשוב מי יהיה עד סוף הקמפיין מאמן,
וחוזים עם מאמנים צריך לקיים, אז לפחות מגיע לו פיצויים.
העניין כמו שאמרו לפני הוא משהו שיבנה תשתית.
יוסי מזרחי – האמת שבשבועות האחרונים אני קצת מבולבל.
ראיתי את מ. חיפה עולה לליגת האלופות עם שחקנים ישראלים, ומשחקת לא רע.
ראיתי את המשחק מ. ת"א – הפועל פ"ת,
מחצית אחת מכבי שיחקה טוב ובשנייה פ"ת שיחקה לא רע בכלל,
כלומר היו שם שחקנים שהזכירו את אותו משחק שמשוחק באירופה.
אני מסכים עם הקביעות שלך על המסביב,
גם ביתר מחזיקים שניים שלושה שחקנים לא רעים,
כלומר יש מאיפה להתחיל, צריך רק להתחיל.

רונן דורפן 6 בספטמבר 2009

אגב – לינקים למשחק של שחר פאר אפשר למצוא כאן:
http://www.fromsport.com/p-18639.html

תושב חוזר 6 בספטמבר 2009

אכן חציר העם, ונבחרתו אף גרוע מזה.
סוף הולם לקמפיין שהצליח להיות אף כושל ובעיקר מאוס גם מקודמיו.
צריך להיות הוגנים ולציין כי המשחק היה צריך להיגמר בהפרש של שניים שלושה שערים – לזכות הלטבים.. היו לפחות שלושה מקרים שמספר 9 שלהם השאיר כדור לשחקן במצב של גול ברחבה, ולא עשו מזה כלום. בהתחשב בזה שישראל החזיקה כדור בערך 65 אחוז מהזמן זה די עצוב. באותו ענין, ההגנה שלנו חלשה גם במונחים ישראלים – אמנם בן-חיים חסר, אבל אני חושב שאף לא אחד מצמד הבלמים או המגינים היה משתלב בהרכב בימי בנאדו, גרשון חרזי. ולא שאפשר היה לבחור אחרים. גם הקישור האחורי באותו מצב פחות או יותר. אולי זו הסיבה ששחקני ההתקפה שלנו משוכנעים שהם כל כך טובים יותר מהלטבים, או כמו שהגאון בניון קורא להם מ"נבחרת כמו לטביה". הם פשוט לא רגילים לשחק נגד מגינים שאשכרה קופצים לכדור קרן.
אם כבר בניון: קמפיין חלש (נוסף), משחק גרוע ולקינוח עוד יש לו טענות. הוא לא טוב מספיק להנהיג נבחרת אפורה ומוגבלת למשהו שעולה על הישגי ישראל, וכנראה שאין לו מספיק אופי וקלאסה להתמודד עם זה. כל זה ניחא, אבל מה שמכעיס זה התחושה שהוא "גיבור על חלשים". הרי ברור שקשטן הוא נחלת העבר, אז הוא מרשה לעצמו לעשות סצינות. לא לענין. (אגב, גם אתם התעצבנתם מההתיחסות הבלתי פוסקת של השדרים ל"פרשת בניון". כמה אפשר לנפח (א)הבלים…המונח תקרית או ארוע כבר לא מספיק?)

utopian fragments 6 בספטמבר 2009

thank you ronen

ויכסלפיש 6 בספטמבר 2009

לצערי אני חייב להודות שקשטן בנבחרת גרוע יותר מקודמו בתפקיד, שאולי גם יחליף אותו, ואותו מאמן (שמקורב לפרשן ששמו הוזכר פה) היה גם כן בלתי נסבל..

אבל קשטן קבע תקדים של מאמן בעידן האירופאי שהקמפיין השני שלו גרוע יותר מהראשון. הנבחרת הצטרפה לביצה המגעילה שרק מכבי חיפה והפועל ת"א אינו שייכות לה.

מאז פינלנד ב-93' ועד היום הפסדנו ברמת גן משחקים רשמיים רק לספרד דנמרק וקרואטיה, וביציע העיתונות דיברו על ההפסד הזה בנשימה אחת עם דרום וייטנאם ב-64'.

בנוגע לטענת המאמן הזר במדינות מתפתחות, לדעתי נורבגיה של אגיל אולסן (98' 2000) היא דוגמה נגדית מדויקת, אבל זה החריג המעיד על הכלל ומאמן זר הוא תנאי הכרחי להתקדמות. אם סלאבן ביליץ ירצה לאמן פה, אולי נעלה על איזושהי דרך

ניינר 6 בספטמבר 2009

השאלה הנשאלת היא מתי אבי לוזון הנכבד יפנה את כסאו. האם הוא חף מאחריות? הוא מינה וגיבה את קשטן, הצליח להשניא את הנבחרת על אנשים רבים, מדרדר את הכדורגל הישראלי לתהום, ועוד מתפלא מדוע כולם מיחחלים לכשלונו. "על אפכם ועל חתמכם נגיע למונדיאל" הצהיר מר לוזון. ובכן, היום התפוצצה סופית בועת "אנחנו נהיה במונדיאל". לא הזמן להניח את המפתחות ולפטור אותנו מעונשך? ראיתי את המשחק היום ואני מודה-שמחתי שהפסדנו כי זה מה שמגיע לנבחרת שמנוהלת על ידי לוזון וקשטן.

שלו רומא 6 בספטמבר 2009

הועדה המסדרת מודיעה כי רשימת המאמנים שמגיע להם נגמרה,
וכנראה ימצאו מאמן אמיתי לקמפיין הבא,
אלה אם יצחק שום יחליט שהוא ראוי, והחבר שלו יסדר לו את המשרה.
אם זה צריך להיות מאמן ישראלי אני מציע את יוסי מזרחי,
גם שוער ענק, גם אישיות וגם עם ביצים.

ויכסלפיש 6 בספטמבר 2009

שכחתי שאגיל אולסן אימן את נורבגיה גם ב-94' ובמוקדמות הדיח את הנבחרת של גראהם טיילור, כלומר אנגליה.

ניינר, אני לא שמח שהפסדנו וגם לא מצטער כי זה מה שאנחנו שווים. שינוי בנבחרת יבוא אחרי שיגיעו 500 צופים ללוקסמבורג ו/או מולדובה והספונסרים לא יהיו הייסנס ואדידס אלא "גרוטאות טוביה"
ו"יוחנן הסנדלר"…

רונן דורפן 6 בספטמבר 2009

ויכלספיש – ההתעמקות בסטטיסטיקות של מי בדיוק היה המאמן הנורבגי כשעלו או לא עלו זה ממש לא העניין. נורבגיה הביאה המון מאמנים אנגלים לאמן בגילאים הצעירים בשנות השמונים.

עידו 6 בספטמבר 2009

אני מודה ומתוודה שספקתי כפיים בהנאה לנוכח המפגש של הכדור הלטבי עם הרשת (לא אני לא עוכר ישראל ! ההפך, הדברים נאמרים ממקום של כאב ספורטיבי)והבלוף הזה שנקרא כדורגל ישראלי מגתגלה במלוא הדרו.
מקווה שסופסוף יתאפשר תהליך הריפוי של הנבחרת, שיתחיל במינוי מאמן זר.
החשש שמתגנב לירכתי המוח,שמדינה(תקשורות, אוהדים,מאמנים ישראלים ושלמה שרף אחד) קסנופובית לא תאפשר דבר כזה ותפעל ככל יכולתה למנוע את ביצוע הדברים הללו.

ד"ר א. 6 בספטמבר 2009

רונן (37) –

אם אתה עובר לדבר על מאמני נוער, הרי שהשאלה אחרת לגמרי. מאמן חוץ יבוא עם משׂכורת טובה. אחרת לא יבוא.
משׂכורת טובה למאמן נוער חוץ פירושה משׂכורת סבירה למאמן נוער מקומי.
זה לא עניין של build it and they will come. זה עניין של השקעה בחינוך. משקיעים, מקבלים תוצאות.

מבקר המדינה 6 בספטמבר 2009

ומה עם הנבחרת שהפסדנו לה היום?
מאמן זר אחד (אנגלי) בתקופה של הנבחרת העצמאית שבא והלך לפני שהם עלו ליורו 2004, עם מסורת כדורגל אפסית מימי ברית המועצות (כדורסל תמיד היה ענף מצליח יותר שם, יעיד אבא של אורי כהן מינץ), ליגה מקומית חלשה יותר מליגת העלק, ובנוסף קרוב לאפס שחקנים שמשחקים בליגות משמעותיות בחו"ל.
מה נשאר להם, הנבחרות החזקה והחלשה בבית והמתחרה על העלייה נגדם בחוץ? אני אומר שהם עולים. לא יכולה להיות השפלה גדולה בשבילנו מזו, ולכן זה פשוט חייב לקרות.
נראה מה נבחרת הכדורסל תעשה בפולין, אבל מרגע שהבנתי מאמצע העונה שעברה איך הולכת להראות כאן הליגה, ותוסיפו לזה עוד קמפיין כושל שקיבל חותמת סופית היום היה ברור לי דבר אחד:שאם הכדורסל לא הולך לנצל את השפל שאליו הולך ליפול הכדורגל בשנים הקרובות ולעקוף אותו בכל הפרמטרים האפשריים, אפשר לסגור את שני הענפים.

utopian fragments 6 בספטמבר 2009

kuznezuva don't play so good. peer plays very positive. maybe.

but this show the different, where in a single player game we can get somewhere. with hard work and consistency and insistence
while in the football.. well.. there is a need for a larger group , working together. i guess reaching the quarter in a grandslam once in while would be like getting to a big tournament once in a while, we canot ask for more..

סמוראי 6 בספטמבר 2009

היה משהו מאוד יפה במשחק בין פורטוגל לדנמרק.
אחרי השער של פורטוגל מקרן, השוער תפס את הכדור וכמה שחקנים של פורטוגל הקיפו אותו ולקחו ממנו את הכדור. השוער ניצל את זה כדי להשתטח על הדשא במטרה להדביק להם איזה כרטיס, אבל השופט נתן לו כרטיס צהוב בעודו מתפתל ועושה פרצופים של אידיוט.
לפעמים אנחנו רואים צהובים על התחזויות ברחבה, אבל תענוג לראות צהוב גם על התחזות כזו. חשבתי שהשופט גם יוריד לו איזה כאפה, הוא כנראה שכח.

לון 6 בספטמבר 2009

לדעתי חשוב לזכור שהנבחרת כשלה כשמכבי חיפה העפילה לליגת האלופות עם הרכב מרובה ישראלים, חלקם צעירים מאוד.

הנבחרת התקדמה מאוד בימי גרנט. הסגנון היה לא יפה, אבל בהחלט התקדמנו. הגיע קשטן במקומו, ובכל שנה הנבחרת נעשתה גרועה יותר. ההפסד היום הוא חזרה הרבה שנים לאחור.

אופיו של קשטן בעייתי לא פחות מזה של גרנט. הוא לא זימן שחקנים על רקע התחשבנות, והוא נקמן לא קטן.

אני מסכים שמאמן זר יכול לשפר את הנבחרת, אבל גם מאמן מקומי יכול היה להוציא הרבה יותר מהנבחרת הנוכחית.

גיל 6 בספטמבר 2009

יום ספורט ענק. ברזיל עושה ברחבה של ארגנטינה מה שהיא רוצה, רודיק מפסיד במשחק אפי נוסף לאמריקאי שהוא שרוך, מלאני אודין בת 17 מעיפה את שראפובה (מי אמר שאין עתיד לטניס האמריקאי?), מכללות מתחילים היום, יש גולף, העולם כמרקחה.

martzianno 6 בספטמבר 2009

קשטן תמורת מראדונה!

S&M 6 בספטמבר 2009

גם מאמן זר לא יעזור לישראל להגיע למונדיאל. צריך שחקנים זרים בשביל זה. אין פה בכלל כדורגל, רק טייקונים שגרמו לאשליה שיש כאן משהו. לא מבין מאיפה היומרה והיוהרה הזו. מילא.

ויכסלפיש 6 בספטמבר 2009

אני גם מניח שלישראל יש מוניטין מפוקפק באירופה בעניין קליטת מאמנים זרים (מתיאוס, פרננדז, ארדילס, אוהרין נילסן וכו'), מה שמוריד אוטומטית את הסיכוי שמישהו ברמה גם ירצה לבוא לפה. על מאמני נוער זרים בבלל לא חושבים פה ולמה שיבואו אם מה שמחכה להם הם מתקני אימון מזוויעים וחמולות קולניות שדואגות לטאלנטים.

יוסי מזרחי 6 בספטמבר 2009

רק שינוי עמוק בתפיסת העולם יביא לתוצאות וגם אלה, בטווח בינוני וארוך.

שינוי כזה שיכלול קביעה שאינה ניתנת לשינוי, לצימצום ולשינוי של מבנה הליגות, לפחות לעשר שנים, הורדת מספר הזרים לשניים שלושה מקסימום,וגם לאלה, קביעת סף מעבר (כמו משחקי נבחרת או בליגה מקצוענית) חובת קיום ליגות מילואים ומחלקות נוער ,עם מאמנים מקצועיים -חצי ממאמני הנוער בבית"ר של היום (כ-20 קבוצות ילדים) הם חסרי כל השכלה בתחום כמו מורים להתעמלות וכדומה- ועוד כמה צעדים שתכליתם העלאה עיקבית וניתנת למדידה של הישגים מקצועיים.כל אלה יכולים ליצור תשתית ברמת הליגה שתביא להצלחות ברמת הנבחרת.

עד כאן מדור המד"ב.

לאף אחד אין יכולת לבצע שינוי יסודי כזה בעיקר בגלל שיטות הניהול שמתאימות לבולשביזים המשולב עם תכמנות (בעברית תיקנית הביטוי הוא רמאות).
מי שרוצה דוגמא למה צריך להיות שיסתכל על מכבי בכדורסל, לפני 10-15 שנים.שם ,בצד מגרעות ידועות, היה ניהול מקצועי וזה הביא להישגים שהיו.

תנוח עליכם דעתכם, זה לא יקרה ,כי אנחנו כעם, לא רוצים לפתור בעיות יסוד כמעט בשום תחום,ואולי רק כאשר הרפובליקה הישראלית הראשונה (זו של היום) תסיים את דרכה ותפנה את מקומה לרפובליקה השניה, יחולו שינויים וגם בתחום הספורט. זה יקרה בעתיד הנראה לעיין (למי שיש ראיה טובה), ועד אז אני כאזרח פרטי אאלץ להסתפק בעוד עשר אליפויות של היונייטד,ואחרי הכל , זה מה שחשוב, הלא כן ???

גיל 6 בספטמבר 2009

הכדורגל בסך הכל מייצג נאמנה את החברה שלנו. יוסי מזרחי צודק, אין שום שינוי יסודי כי המונח תכנון לטווח ארוך לא קיים בלקסיקון הישראלי. למה שעסקן זה או אחר ירצה לתכנן משהו שיניב תוצאות בעוד 10 או 20 שנה והוא לא יהיה שם כשזה יקרה? הרי יש כל כך הרבה בעיות שדורשות תיכנון לטווח ארוך כמו רכבת תחתית אבל אף אחד לא עושה כלום.

ויכסלפיש 6 בספטמבר 2009

מה זה מייצג נאמנה את החברה? הוא מייצג נאמנה את החלקים השליליים והחובבניים/שכונתיים/עסקניים/ מאניים-דיפרסיביים כאן, והשינוי הגדול בהשוואה לעבר אינו ירידה ברמה אלא ההצטרפות לאירופה וגילוי הפער העצום. הרי פעם חשבו שניצחון ידידותי על ליברפול או אייאקס (ד"ש לחיים סילבס) הוא הישג עצום.

מצד שני יש ענפים שמייצגים את החלקים החיוביים. עם כל הכבוד לספורטאי העבר רק מ-92' יש פה מדליות אולימפיות, השייט והג'ודו מביאים מדליות ופה ושם יש הצלחות נקודתיות.

בהקשר אחר, ארגנטינה תהיה במונדיאל משתי סיבות. אורוגוואי קולומביה ואקוודור אינן עדיפות עליה ויש יותר מדי אינטרסנטים שיגרמו לה לעלות לשם.

יוני 6 בספטמבר 2009

יוסי, אתה חושב שהרפובליקה השנייה תהיה טובה מהראשונה? בכנות, הייתי שמח שתתאר אותה ומתי היא תעלה. זה יכול לנסוך בי אופטימיות, כמובן בהקשר רחב יותר מכדורגל..

רונן, חבל שאין תצוגה מקדימה של התגובות כמו בפורמט הקודם.

ד"ר א. 6 בספטמבר 2009

יוסי מזרחי, יוני –

אנחנו לא צרפת כאן, לא צריך למנות רפובליקות. צריך לתקן מהיסוד הרבה מאד דברים.
עובדים על זה.

למי שלא מכיר, אני ממליץ למשל על אתר
"עבודה שחורה" – http://www.blacklabor.org
שמעודד מעורבות הציבור בשלטון דרך קשר עם ח"כים והתפקדות למפלגות (כל המפלגות, אגב), ובכלל מהווה מקור טוב להתעדכן בו במאבקים חברתיים שונים המתנהלים מסביב (ויש המון!).

עוד המלצה, למי שמרגיש/ה חסר/ת-אונים מול מעסיק גדול וחזק – ארגון "כח לעובדים" : http://www.workers.org.il

אני לא מבטיח ששני הארגונים הנ"ל ישפרו את הכדורגל בישׂראל, אבל הם עובדים קשה מאד כדי לשפר את החברה באופן כללי.

Yair N 6 בספטמבר 2009

Should learn from Australia, bring a Dutch coach and even more important a Dutch Technical Director.

Yair N 6 בספטמבר 2009

I am talking about Israel in comment 53 not Hungary.

שלו רומא 6 בספטמבר 2009

הסיכום שלי למשחק (ארגנטינה – ברזיל):
ארגנטינה שיחקה מצוין, ברזיל שיחקה רע,
ועדיין 1-3 לברזיל, בארגנטינה.
ובאמת, כמה נבחרות יכולות להשאיר את רונלדינו מחוץ לסגל, את אדריאנו על הספסל,
כל זה בהקשר לכך שנכתב בזמן הקונפדרציות שלספרד יש סגל יותר טוב.
ארגנטינה תעלה למונדיאל כי למרות מראדונה היא עדיין בין 32 הטבות בעולם,
וכאשר יש 4 עולות אוטומטית מדרום אמריקה,
ועוד אחת דרך פלייאוף הזוי מול אוקיאניה,
ארגנטינה תהיה אחת מהן.
דרך אגב ישראל היא לא אחת מאותן 32,
לדעתי גם לא בין ה 50.
ואני די בטוח שלא הייתה יכולה לעלות דרך אף יבשת אחרת אפילו,
גם לא צפון אמריקה או אסיה.

בני תבורי 6 בספטמבר 2009

סופרפליי,
אתה בטח צוחק. להביא את ברקוביץ', שחקן ענק בעברו, מופרע ואישיות מעוררת מחלוקת זה משהו כמו להביא לנבחרת ארגנטינה שחקן ענק בעברו, מופרע ואישיות מעוררת מחלוקת. נדמה לך שאלברמן וכיאל יצליחו לעשות בשביל ברקוביץ' את מה שמסי ומאסצ'רנו לא הצליחו לעשות בשביל מרדונה? הפתרונות ההזויים האלה טובים לפליטונים במסיבת סיום העונה, לא למציאות. אני מפנה אותך לדבריו של יוסי מזרחי, בערך שמונה תגובות ago, שפרט למשפט ההזוי האחרון שבה, הוא צודק לחלוטין.

שלו רומא 6 בספטמבר 2009

בני – לפחות אחרי ברקוביץ באמת יהיה צריך להתחיל מההתחלה.

רובי פאולר האמיתי 6 בספטמבר 2009

אני רוצה להעלות לדיון רציני את האופציה של ברקוביץ בתור מאמן נבחרת. בוא נתחיל מלמה לא: היו לנו מאמנים אמיתיים, עלאק, וכולם כשלו, הרעיון שמי שלוקח אליפות מול הפועל עכו יביא אותנו למונדיאל יותר מופרך מלתת את הנבחרת לשחקן עבר מוצלח במיוחד שאין לו גרם נסיון. השיטה המקובלת לא עובדת כבר 40 שנות מדבר, את הידינק או קפאלו לא נביא לפה, אז בוא נהמר, ואם להמר אז עד הסוף. ברקוביץ אולי דרעק לא קטן מבחינת האישיות, אבל לפחות זה בחוץ, אצל גרנט וקשטן להיות דרעק זה חלק מפורמולה שמוסתרת היטב. ברקוביץ אינטליגנטי, מבין את המשחק, בדרכו האקצנטרית יש לו גישה לבני אדם, הוא מסוגל להסביר לשחקנים מה לעשות על המגרש, והם יבינו, אי אפשר להתווכח על כך שיש לו מלא נשמה, ובאופן כמעט אירוני, הבנאדם מת, אבל מת על הנבחרת, ויותר מזה, מדובר בחלום חייו. מקסימום נגמר רביעי בבית אחרי לטביה, וואו, ביג דיל. אני שכנעתי את עצמי, עכשיו אתם. (ולדרדק שמכנה עצמו לאחרונה מעל דפים אלה רובי פאולר, חבוב, איפה היית כשפאולר הסניף קוים בדרבי מול אברטון, תרד מהקו…)

Amir A 6 בספטמבר 2009

כדי להצליח מה שצריך זה פשוט לרצות ללמוד. ברגע שהראש של הכדורגלן הישראלי יסתדר והוא יתחיל לחשוב שעוד יש לו דבר או שניים ללמוד כדי להתקדם אז לא תהיה לו בעיה עם מאמן זר או עם לא יודע מה. כל כך פשוט.

ולרובי פאולר האמיתי – למנות לתפקיד מאמן הנבחרת אדם שהורשע בתקיפה ואיומים של מאמן קבוצת כדורגל – עכשיו, זו חשיבה מחוץ לקופסא !! חשוב לזכור שהתפקיד של מאמן הנבחרת הוא לא רק לומר לשחקנים איפה לעמוד במערך זה או אחר. זה גם תפקיד חינוכי.

שלו רומא 6 בספטמבר 2009

רובי פאולר האמיתי – מעבר למה שנכתב על ברקוביץ',
אני לא בטוח שהוא מבין בכדורגל בצורה שיצליח להסביר איך לשחק.
הרבה דברים שבשבילו זה מובן מעליו, לא ברורים לשחקנים,
איך לסגור, איך למסור, לאיפה לרוץ.
וזה שהוא רוצה, ומת על הנבחרת, יש עוד מס' מיליונים שרוצים גם כן,
ועשרות אלפים שלעומתו גם קונים כרטיס למשחקים,
אז מה הם יכולים לאמן?
היה פה כבר נילסן שהוא איש מקצוע אמיתי,
הבעיה היא שהוא שם לנו מראה מול הפנים.
לא חסרים אנשי מקצוע שהיו שמחים לבוא לארץ.
דרך אגב ספאלטי מובטל.

ויכסלפיש 6 בספטמבר 2009

שלו, שינו את הכללים וזה לא אוקיאניה אלא החמישית בדרום אמריקה נגד הרביעית בצפון/מרכז אמריקה דהיינו הונדורס/ארה"ב/מכסיקו/קוסטה ריקה.

לא ראיתי את המשחק אבל שמתי לב שמראדונה עלה עם חמישה שחקני ליגה מקומית (שוער שני בלמים דטולו וורון) לעומת אחד (מגן שמאלי אנדרה סנטוס) בהרכב של ברזיל, וזה אומר הרבה על הפחד או חוסר היכולת שלו להפיק תוצאות מכוכבי ארגנטינה האירופאים, שכל פעם מועמדים לזכייה במונדיאל ונעצרים לכל המאוחר ברבע הגמר.

אייל ברקוביץ' מנסה לנצל את כוחו התקשורתי, שנובע בעיקר מקרבתו רמת השנים לשלמה שרף, כדי לתפוס ג'וב ועצם מועמדותו היא בעיני זלזול באינטליגנציה וחשיבה מעוותת

ויכסלפיש 6 בספטמבר 2009

מקרבתו רמת השנים = רבת השנים

יוני 6 בספטמבר 2009

שלו, מאמן נבחרת לא אמור ללמד לאן לרוץ ואיך לסגור ולמסור. זה יותר בכיוון של מאמן נערים. מאמן נבחרת אמור להכין נבחרת למשחקים ספציפיים 10 פעמים בשנה מקס', להכין מערך ספציפי ולבחור שחקנים ספציפיים. מאמן נבחרת אמור לקבל שחקנים מוכנים שיודעים לבצע פעולות בסיסיות כמו הרמה תוך כדי ריצה.

פתאום חשבתי שאם נגזר עלינו להיכשל שוב ושוב, לפחות נהנה מזה כמו בימי שרף מרובי השערים והכשרון (וגם הזונות והכשלון). ולכן אני לא שולל את ברקוביץ' שהורשע בפלילים.

ד"ר, תודה על הלינקים. מקווה לעשות בהם שימוש.

רונן דורפן 6 בספטמבר 2009

אני רוצה להוסיף שני סנט אמריקאי (שזה בערך שמונה גרוש) לדיון במינוי אפשרי של ברקוביץ. נדמה לי שהשיטה של "מאמן צעיר כריזמטי, שחקן עבר גדול, שמעורר השראה בשחקנים" נוסתה במדינות שתנאי הפתיחה היו כאלו:
בגרמניה, הולנד, ארגנטינה, אפילו קרואטיה אומרים לעצמם "ממילא השחקנים שלנו משחקים במועדונים הגדולים, עם המאמנים והתנאים הכי טובים, אי אפשר ללמד אותם כלום בנבחרת. גם לא צריך". זה לא המצב עם נבחרת ישראל.

שלו רומא 6 בספטמבר 2009

ויכלפיש – תודה על העדכון, וורון היה די טוב, גם זנטי.
הבעיה המרכזית של ארגנטינה הייתה שהם פחות פיזיים,
שמתי לב בכל כדור גובה הברזיליים היו חצי מטר מעל ההגנה הארגנטינאית.
בתחילת המשחק הייתה לי תחושה שברזיל עושה גול בכל רגע שבא לה.
היא לא הייתה רחוקה ל 3-0 משלושה כדורים נייחים ב 35 דקות הראשונות.
יוני – נכון הוא לא אמור ללמד את כל מה שרשמת,
הוא צריך להיות לפחות בן-אדם, ובזה ברקוביץ' מתקשה,
הוא מזלזל בכל מה שמסביבו, הוא הועזב ממספר קבוצות בגלל אופיו,
ולדעתי לא סיים באף מקום בצורה הגונה.
אני חושב שיש הרבה כדורגלני עבר יותר מתאימים ממנו – מלמיליאן, יוסי מזרחי, טל בנין אנשי עבודה קשה ולא שחצנים.
זה אולי טוב לרייטינג של הטלויזיה זה לא טוב לנבחרת.
בקשר לחלק הראשון,
אנחנו לא יכולים להתעלם מהעובדה ששחקני הנבחרת לא יודעים לעשות זאת,
וזה מה שיש וצריך לדעת להסתדר עם זה.
צריך לבנות צוות, שיעבוד עם כל רצועות הגילאים,
צריך מאמן שישרה על האגודות דרך עבודה,
שינהל את הכדורגל בארץ ברמה המקצועית,
שיעביר סמינרים ויבדוק איך קבוצות מעבירות אימונים ולא לבוגרים, לנוער ולילדים.
בקיצור צריך ניהול חיצוני לכל מה שקרוי כדורגל ישראלי,
חברה מקצועית שתאשר חוזים, מגרשים, תוכנית עבודה בסיסית, הכשרה של מאמנים.

עזי 6 בספטמבר 2009

וייכסלפיש – דאטולו משחק בנאפולי, אני מתפלא שאתה לא יודע את זה ואנדרה סנטוס בפנרבחצ'ה. ארגנטינה שיחקה עם ארבעה שחקנים מקומים (ושישה בין ה-18), אבל זה בגלל פציעות בסגל המקורי של דייגו היו 19 שחקנים אירופים, חוץ מזה שבברזיל ישבו על הספסל כמה וכמה מקומיים. זה לא העניין, דייגו פשוט לא מתאים. חוץ מזה שהנבחרות הכי גדולות של ברזיל, אפילו זו של סקולארי ב-2002 שולבו תמיד שחקנים שמשחקים בברזיל.

ויכסלפיש 6 בספטמבר 2009

תודה על התיקון עזי, הוטעיתי ע"י SOCCERNET. ב-2002 סקולארי אכן הפתיע עם קלברסון וג'ילברטו סילבה וגם מרקוס השוער ואפילו ז'וניניו פאוליסטה כבר חזר הביתה ממידלסבורו. הפעם ישבו על הספסל השוער ויקטור בלם מירנדה ואדריאנו

אם ברזיל מצליחה להעמיד הרכב ממיטב הליגיונרים, וארגנטינה משחקת ללא כמה מהשמות הנוצצים, סביר להניח שדייגו לוקה בכישורי בחירת השחקנים שלו, ולטענות שאני קורא "איפה קמביאסו ואיפה היגואין וליסנדרו לופז" וכו' יש בסיס, ואני אחגוג אם הם לא יעלו למונדיאל.

עזי 6 בספטמבר 2009

גם אני אחגוג, אבל קמביאסו היה בסגל ונפצע במשחק של אינטר כמה ימים לפני, מה לעשות. גם אני הייתי מזמין את היגואין אבל שיש לך את מסי, טבס, קון אגוארו ודייגו מיליטו כחלוצים זה לא מופרך לא להזמיםן את לופס או את היגואין (ודאטולו שמוזמן בגלל שהוא מנאפולי בסופו של דבר היה האיש שכבש לארגנטינה בשני המשחקים האחרונים). הבעיה היא האישיות של המאמן, ולא בחירת השחקנים, בדיוק כמו שהבחירות המופרכות של קשטן באלברמן וגולן להרכב אינם הבעיה אלא כל ההתנהלות של הכדורגל הישראלי.

כסיפוביץ 6 בספטמבר 2009

אני לא יודע אם מישהו העיר על כך אבל מעבר לפינה שוויץ עם היצפלד הראתה מאיפה משתינה הפרה באלפים.
לפתוח קמפיין עם הפסד ללוקסמבורג, ואובדן יתרון 2-0 מול ישראל, להתעשת ולהוציא 6 נקודות מיון זו בדיוק דוגמא לכל מה שחסר כאן.
או שאולי בעצם זה מזג האויר שאשם במצב?

יפתח 6 בספטמבר 2009

עזי מעיר על זה באופן קבוע בעיתון.
רונן, על איזה מאמן זר אתה ממליץ?

רונן דורפן 6 בספטמבר 2009

יפתח – אין לי שם ספיציפי. העניין המרכזי הוא מנדט. שזה כולל גם את הנבחרות הצעירות וגם מספר קמפיינים.

איתי 7 בספטמבר 2009

aviluzon.tops.co.il

אביעד 7 בספטמבר 2009

עזי, מרטין פלרמו היה בסגל. לא מוגזם לטעון שאולי היה עדיף להזמין את היגואין במקומו?
חוץ מזה, ברשימת החלוצים שמנית יש רק סקורר אחד (מיליטו) ועוד אחד ששכחת (ליסנדרו לופז) והשאר יותר בסגנון של חלוץ שני.
אם הייתי צריך לבחור מאמן, זה היה רוני לוי. היסודיות שלו, הידע איך להכין קבוצה ואיך להעמיד אותה מתאימים לנבחרת ולעומת זאת החולשות שלו (לא מאמין בנוער, לא מבריק עם זרים) פחות יבואו לידי ביטוי. אסור לשכוח שאלמלא טעויות אנוש של שחקנים (דוידוביץ', ארבייטמן, גרייב), הוא היה מגיע לליגת האלופות ב 2003/4 (רוזנבורג) והיה לו סיכוי לא רע (2004/5). אבל אולי זה יהיה רק כוסות רוח למת…

מבקר המדינה 7 בספטמבר 2009

אביעד, היה לחיפה קצת קשה להגיע לליגת באלופות ב-2003/04-היא בכלל לא זכתה באליפות. מה שקרה מול רוזנבורג (קרי, הבונקר המביש של רוני לוי, שקבוצתו כבשה שני שערים עם עשרה שחקנים-עוד מאמן פחדן שאנחנו יודעים לייצר כל כך טוב) קרה עונה מאוחר יותר.

Comments closed