קווינס פארק ריינג'רס. כמעט כמעט סיימנו

נסיעה לאולד טראפורד ביום של כמעט-כמעט אליפות

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

szólj hozzá: c,2-08;[Matchhighlight.com]

השופט מוכשל שלוש פעמים בהחלטת הפנדל ליונייטד. שראיתי אותה רק עכשיו באינטרנט.

ראשית, על ידי הקוון. שהיה איום ונורא כל המשחק. מרגע שהקוון לא נותן את הנבדל השופט קובע לפי מראה עיניים. זווית הראיה של הנבדל היא של הקוון – לא השופט.

שנית, על ידי פיפ"א שלא מאפשרת שימוש במצלמות טלוויזיה בשיפוט. מישהו כתב כאן בדיונים שאין היום יותר טעויות מבעבר אלא רק יותר טלוויזיה. זה לא משנה: הטלוויזיה מכתיבה את תחושת הצדק.

ושלישית, על ידי החוקים שמחייבים אותו להרחיק מגן שגרם לפנדל. אגב – הייתה לאחרונה הצבעה על זה בוועדת השיפוט של פיפ"א. והוחלט לא לבטל את החוק המטופש של אדום+פנדל. זה למעשה הדבר הכי מקומם בכל הסיטואציה. העניינים האחרים הם טעויות ושמרנות. פה יש חוק שבאופן מפורש לא ממלא את מטרתו. המגן לא השיג שום יתרון בכך שהוא נתן ליריבה פנדל. ובאופן אירוני נותנים את האדום פחות על הכשלות ציניות מחוץ לרחבה – כי לכאורה המצב פחות מסוכן.

*

זה היה מזל ממש בלתי נחוץ – כי ק.פ.ר הייתה כל כך איומה שקשה לי להאמין שהייתה שורדת אפילו עוד רבע שעה. פרגוסון שידר יפה לשחקניו שזה עוד לא גמור. התוצאה הייתה כפולה: מצד אחד יונייטד הייתה מאד קשוחה ולא נתנה ליריבה לפתח דבר תוך שהיא מפעילה מכבש על הרחבה. מצד שני הייתה עצבנות של שחקנים שלא הבקיעו ממצבים בהם הם חייבים להבקיע.

*

ומבחינה אישית, לראות את סקולס משחק ככה ומבקיע ככה באולד טראפורד, היה שווה נסיעה ארוכה מאד (שהצריכה השכמה בשלוש בבוקר!).

ועוד שני עדכונים:

במגרש החניה מישהו ביגואר שואל אותי אם לא אכפת לי לחנות את האוטו שלי פחות עקום… באמת השארתי לו ממש מעט מקום לפתוח את הדלת, יצאתי וחניתי שוב בצורה מוצלחת יותר. הוא יצא מהאוטו ואמר לי תודה: דיון דבלין האגדי!

ויונייטד כמעט הבטיחה את זה. בעיקר בגלל שיש לה יריבה חסרת חוט שדרה.

וזה נכתב לפני המשחק:

בפעם הלא ראשונה העונה הפוסט ממשחקה של מנצ'סטר יונייטד לא יתעדכן ממש עם הסיום – אך היום הסיבה היא ראויה! פוסט הפרה-משחק הזה נכתב עבורכם בתחנת דרכים עם תחנת דלק ובית קפה כבר לא כל כך רחוק ממנצ'סטר בדרכי למשחק. וכאן שותים קפה בצוותא האוהדים שמגיעים מלונדון, שנראה שרובם תומכי יונייטד ומיעוטם קווינס-פארק-ריינג'רס. התנגחויות ויריבות כמובן אין משום שברוח הכדורגל של ימינו הן אמנם באותה דיוויזיה אבל לא באותה ליגה. ואני דווקא זוכר 4-1 שהנחיתו על יונייטד פעם ביום השנה החדשה באולד-טראפורד, בעונת האליפות הראשונה של פרגוסון.

לגבי המשחק: סקולס יפעיל ויפעיל את הקיצונים עד שההגנה שלהם תיפול. אולי בדקה החמישית ואולי כשהשעון יראה 88:28. יונייטד חייבת את הניצחון הזה כי הוא באמת יכול להעמיד את סיטי עם הגב אל הקיר באמירויות.

*

ועכשיו לנושא העיקרי של הפוסט: שמו של המתנגד.

כידוע לכם יש בעולם הספורט כמה שמות שאינם משקפים ממש את טיב הקבוצה. אחד המקרים המפורסמים היא קבוצה יוטה ג'אז. דוגמאות אחרות הן אולדהאם אתלטיק, הפועל תל אביב ולאחרונה התברר לנו שגם ניו אורלינס סיינטס. מנצ'סטר יונייטד לעומת זאת – און דה מאני. חדשות השעה במנצ'סטר הוא ששחקן נוער של סיטי נצפה מעודד את יונייטד במשחק ליגה!

אבל קשה לחשוב על שם חביב יותר – ציני אבל טוב לב – כמו קווינס פארק ריינג'רס. הם הסיירים הגיבורים, אבל לא של ערבות אריזונה, לא של מעבר הקייבר, לא של האמזונס, אלא בסך הכל של קווינס פארק. פארק לונדוני נחמד עם כמה ילדים שאוכלים פיש אנד צ'יפס ואולי כמה ברווזים וברבורים בתוך בריכות קטנות לא יותר גדולות משלולית. תמיד רחשתי להם חיבה. בגלל שקיר אחד של המגרש שלהם נושק לבית ספר וכי שם שיחק השחקן היהודי המפורסם לזרוס בשנות הששים.

נקווה שנשאיר את זה בגדר הקומי, לא הטרגי ואפילו לא הדרמטי בבקשה.

ליגת שוקי ההון: חשיבות הכאב (וצרות העתיד של בארסה וריאל)
הטיפש האמיתי בסיפור

169 Comments

אריק 8 באפריל 2012

יוטה גאז קטן על פונה וורירס. זוכר את המשחק ההוא הוא גרם לי לחשוב ששוב זה לא יקרה והאליפות תברח, היה שם מישהו ששם שלושער.
אני רוצה טעות שיפוט לטובת יונייטד, רק בשביל לראות את התגובה של אביאל, אחרי השלושה האחרונים של צ'לסי…

בני תבורי 8 באפריל 2012

השער הראשון של צ'לסי אתמול זה לא טעות שיפוט, זה כשל ערכי.

עזי 8 באפריל 2012

מעניין מה זה אומר על השער הראשון של מניונייטד היום

יוסי מזרחי 8 באפריל 2012

טעות חמורה ביותר של הקוון שהכשיל את לי מייסון. טעות איומה.

בני תבורי 8 באפריל 2012

עזי,
בשער של צ'לסי היו חמישה שחקנים בנבדל, וזה מהם שהיה הכי בנבדל, כבש את השער. ולא, אני לא אוהד יונייטד.

אביאל 9 באפריל 2012

בני רק איבנוביץ' היה בנבדל שמירלש הגביה את הכדור.

אריאל גרייזס 8 באפריל 2012

אני תמיד חיבבתי אותם בזכות דוד פיזנטי. חוץ מזה, ידעתם שאם כותבים דוד פיזנטי בגוגל, ההשלמה האוטומטית כותבת "דוד פיזנטי חומוס"?

אביעד 8 באפריל 2012

אבל רק בעברית…

אשך טמיר המקורי 8 באפריל 2012

במילה אחת: לז פרדיננד

אביעד 8 באפריל 2012

והיום זה ריו ואנטון :)

ניצן נ. 8 באפריל 2012

יפה. החזרת אותי למנג'ר 94.

אשך טמיר המקורי 8 באפריל 2012

:)

עופר פרוסנר 8 באפריל 2012

לופטוס רואד, האיצטדיון של קפ"ר, הוא אחד האיצטדיונים הכיפיים ביותר לראות בהם משחק כדורגל בפרמייר ליג – אתה יושב על המגרש ממש, הכל צמוד וקטן, ויש תחושה נורא כיפית. והאוכל מחוץ לאיצטדיון הוא אחד הנוראיים שאכלתי אי פעם – מה שגם תורם בצורה כלשהיא לחוויה.

בני תבורי 9 באפריל 2012

האצטדיון הראשון בו ראיתי כדורגל באנגליה.

א.לוי 8 באפריל 2012

יונייטד מקום ראשון במסירות שהגיעו ליעדן לאחר שפול סקולס הצטרף..לפני זה היינו במקום השישי!!. וולנסיה צריך להיות שחקן העונה.ולנצח את ק.פ.ר היום

ייספר אולסן 8 באפריל 2012

עד כמה שמבאס לי לומר זאת, שחקן העונה הוא רובין ואן פרסי. ובואו נקווה שהיום הוא יוכיח לנו בדיוק למה מגיע לו התואר

רועיש 8 באפריל 2012

רונן רק שתדע שאם לא מנצחים היום, ניתן לייחס זאת רק לביקור שלך….

סימנטוב 8 באפריל 2012

אין פרסומות שעולות על הסטרימינג, אין שדרן שחופר בראש, לא מוזר לראות את המשחק באיצטדיון?

אלעד 8 באפריל 2012

ניו אורלינס סיינטס.. לייק

rondi 8 באפריל 2012

גם יובנטוס (נעורים) ו'הגברת הזקנה' אף פעם לא באמת הסתדר…

אופיר 8 באפריל 2012

הרגת אותי אם קווינס פארק ריינג'רס…

הלוואי שננצח את שיטי היום ונעניק לכם את התואר.

אופיר 8 באפריל 2012

אגב, מעניין איך בפרק זמן קצר כל כך קבוצה שלכאורה לא אמור להיות לאוהדי ארסנל שום grudge כלפיה הצליחה להפוך לשנואה כל כך (לפחות עלי).

למה בדיוק הם חשבו שלקחת מאיתנו שחקנים שלא השיגו כלום יביא להם תואר?

כוכב עליון 8 באפריל 2012

נדמה לי שההפסד 4-1 לקפר היה ב 1.1.92 בעונת הפסד האליפות ללידס

סם בלאק 8 באפריל 2012

ומאז קפר לא נצחו את יונייטד (באותה עונה לידס זכתה באליפות)

איש 8 באפריל 2012

אופיר- אל תחמיאו לעצמכם כל כך. אם תנצחו היום בסה"כ תעזרו בהקדמת סיום המרוץ לאליפות, לא תעניקו לנו את התואר.

אופיר 8 באפריל 2012

אולי לא תיאורטית אבל מעשית זה יהיה סוף הסיפור (למרות שגם בלי זה הסיפור גמור).

אופיר 8 באפריל 2012

השופט הזה לוקח בדקה ה-14 את תואר "תצוגת השיפוט המזעזעת של העונה".
נבדל + פנדל שגוי + הרחקה מטומטמת = לא לתת לו לשפוט יותר לעולם.

אוהדי יונייטד, מה אומרים על מתנה יפה כזו…? ת ו ד ה

אריק 8 באפריל 2012

מה יהיה עם שיפוט באמצעות מצלמות. זה פשוט דפוק

טל 8 באפריל 2012

ענק. "שיפוט באמצעות מצלמות". אתה מבינים את הצביעות? מבחינתו של אריק, שריקה לפאול ברור של נסטה היא תוצאה של קונספירציה בעוד שריקה לפנדל לטובת יונייטד + אדום, כאשר אין פאול שלא לדבר על זה שהיה נבדל של מטר, זה בגלל ש"אין מצלמות".

לך תשתה משהו מתוק, אולי זה יכהה את "תחושת החמיצות".

אריק 8 באפריל 2012

אל תיתתם זה בדיוק אותו סוג של "טעויות שיפוט" כמו שאסף כתב, שהם גועל נפש. ההבדל שבמשחק של ברצלונה היה צורך להקפיא פריימים כדי לראות עם הכדור היה במגרש, פה מספיק 3 שניות של שופט עם מצלמות, נבדל ויאללה להמשיך לשחק. וכן בניגוד לך לי זה ביאס את המשחק.

טל 8 באפריל 2012

"אותו סוג פאול". בדיוק אותו סוג. המקרה הראשון הוא משיכה ברורה ומתמשכת עם שתיי ידיים בחולצה של שחקן יריב. השני הוא שריקה לפנדל+ אדום, על מצב של נבדל של מטר, כאשר בכל מקרה לא היה פאול. ממש, ממש אותו דבר.

בעולם המציאות, ההבדל הוא ששריקה אחת היא נכונה (או לפחות לגטימית) והשניה היא שערוריה. אבל למה להפריע לך לבנות עולם מציאות חלופי?

ניק 8 באפריל 2012

טל צא מזה!!! תפסיק להבעיר את הכובע על הראש שלך בלחפש כל שנייה איפה היונייטד נהנית מהשופטים

טל 8 באפריל 2012

הפוך גוטה, אני בדרך כלל נמנע מלהיכנס לויכוחי השופטים בפרמיירליג.

הפעם, לאור השריקה השערורתית מצד אחד והצביעות המדהימה שמפגינים אוהדי יונייטד מסויימים (אתה ואריק למשל) מצד שני, קשה להתאפק. עולם שבו שריקות נכונות (כמו נגד נסטה) מוצגות כשערוריה ושריקות כמו היום מוסברות ב"טעויות אנוש".

כי צביעות היא כידוע ערך נעלה.

ניק 9 באפריל 2012

טעויות אנוש קורות ויקראו…
לטעויות אנוש שקורות 4 שנים רצוף במצבים מאוד מסויימים יש שם אחר..
בכל מקרה בדיונים על ברסה דיברנו על ברסה, אז אולי בדיונים על היונייטד נדבר על היונייטד??

טל 9 באפריל 2012

אתה אמיתי? זו לא הייתה טעות בכלל, לעומת נבדל של מטר ופאול שלא היה.

השיפוט במפגשים מול מילאן (שני פנדלים ברורים במשחק הראשון), אינטר (גול באופסייד לאינטר וגול חוקי שלא אושר) וארסנל (גול חוקי שנפסל ולפחות פנדל אחד שלא ניתן) היה ברובו לרעת ברצלונה. אני חוזר: רוב השריקות הגדולות, רוב הטעויות הבולטות, היו נגדה. זה שיצורים כמוך בוחרים להתעלם מזה והופכים שריקה נכונה לשערוריית שיפוט, לא ישנה את ההמציאות.

ותאמין שיש יש זיכרון מצוין. לא כדאי לך שאני אתחיל להזכיר שורה ארוכה של טעויות לטובת יונייטד. כן, אבל זה "טעויות אנוש", נכון?

ניק 9 באפריל 2012

טל אתה משעמם אותי.. כל פעם תרשום את אותם דברים וכל פעם אני יגיד לך שזה שאתה חושב שהגול של בוג'אן היה חוקי לא הופך אותו לכזה.. אני לא חושב ככה…
וכנל לגבי רוב הדוגמאות האחרות שלך….
אבל אני כותב את זה כבר פעם שלישית או רביעית.. נראה לי מיותר קצת.. אתה תחשוב שדופקים את ברסה ואני יחשוב שעוזרים לברסה.. וכן- תמשיך לדחוף את יונייטד לדיונים על ברסה, כי אם אוהד של היונייטד טוען שיש שיפוט לטובת ברסה והיונייטד בעצמה נהנית מדי פעם מטעויות שיפוט אז אין לנו זכות לדבר…
גם את זה שמענו

אופיר 8 באפריל 2012

רבאק, יונייטד היתה מנצחת את המשחק הזה 3:0 גם ככה, למה צריך לצפות עכשיו בזבל חסר ערך ספורטיבי 75 דקות?

צור שפי 8 באפריל 2012

אווירת סוף קורס כאן. הזיכרון שלי מ-QPR (חוץ מפיזנטי והחומוס כמובן) זה שבשלב מסויים הם היו המועדון הראשון (והאחרון?) שעבר לשחק על דשא סינטטי. לא זוכר איך זה נגמר אבל יש לי תחושה שמישהו כבר יעזור לי.

רועיש 8 באפריל 2012

האחרון בטוח לא כי גם רד בול זלצבורג משחקים על סינטטי

אופיר 8 באפריל 2012

בשיא הרצינות עכשיו, אין לי שום דבר נגד היונייטד ואני לא איש של קונספירציות ולא חושב שמישהו משמן שופטים וכו', אבל אתם יכולים לדמיין שופט באנגליה משאיר את פרגוסון עם 10 שחקנים ופנדל נגדו בדקה ה-14?

אביעד 8 באפריל 2012

אתה זוכר מקרה בו זה היה אמור לקרות ולא קרה?

אופיר 8 באפריל 2012

היום זה היה אמור לקרות ל-QPR? האם זה קרה?
אל תתמם בבקשה, אתה יודע מצוין שיש איפה ואיפה בדברים האלה והגדולות כמעט חסינות.

אביעד 8 באפריל 2012

מה שאני מנסה להגיד זה שיש לך מספיק להתלונן עליו בקשר לשיפוט והפאשלה היום מבלי לשלב תלונה על שופט שלא טעה.

אופיר 8 באפריל 2012

מסכים. אני רק חושב שהנזק היה קטן יותר אם הטעויות היו נופלות לצדדים שונים ומקזזות זו את זו. באנגליה יונייטד הם הבוס וגורמים לשופטים לחרבן במכנסיים.

אביעד 8 באפריל 2012

"יונייטד הם הבוס"? האמת היא שאף פעם לא הבנתי את הטיעון הזה.
אני יכול להבין למה בדיוק שופטים טועים לעיתים יותר תכופות לטובת הקבוצות הגדולות. אבל אני באמת שלא מצליח להבין את טיעוני "השופטים מפחדים מפרגוסון" ו"יונייטד שולטים בשופטים". איך בדיוק זה עובד? השופט מפחד שפרגוסון יצע עליו אבל לא מפחד מיול או פוליס?

דודו פ. 8 באפריל 2012

נורא מפתיע. החלטת שופט מזעזעת לטובת פרגוסון. כמה פאתטי המשחק הזה יכול להיות לפעמים

אופיר 8 באפריל 2012

אביעד, ענין של סיכוי מול סיכון. טעויות נגד יונייטד יזכו לתגובה חריפה יותר מאשר טעויות בעדה. כמובן שאני לא טוען שהשופט מתכנן לו מראש אסטרטגיה כזו לפני המשחק אבל תחת הלחץ במשחק זה בודאי משחק תפקיד. טעות נגד QPR תקבל חשיפה קטנה בהרבה בהתאם למס' האוהדים שלהם אל מול מס' אוהדי יונייטד.

אביעד 8 באפריל 2012

זה ברור. זה שיקול שקיים גם לגבי ליברפול, ארסנל, צ'לסי וכו'. אבל לא תשמע הרבה "השופטים בעד הגדולות" אלא "השופטים בעד יונייטד" (על שלל הוריאציות השונות). כמה אנחנו מתערבים שעל הטעות של לי מייסון אתה תשמע הרבה יותר ביקורת מאשר הטעויות של הקוון אתמול במשחק מול צ'לסי?

אופיר 8 באפריל 2012

ליברפול – אתה כנראה צודק. צ'לסי – לא להרבה אנשים אכפת מהם, אז זה די מובן.

בנוסף, ככל שאתה מתמודד על תארים גדולים יותר הטעויות נתפסות כמכריעות יותר.

אביעד 8 באפריל 2012

אז שים לב למשהו – הטעות היום היא בעלת חשיבות לשתי קבוצות במירוץ האליפות ולמס' קבוצות בתחתית.
הטעויות אצל צ'לסי אתמול בעלות חשיבות למירוץ למקומות 3-4 (שכולל 4 קבוצות) ולאותן קבוצות תחתית.
אז מה בעל השפעה יותר מכריעה?

אופיר 8 באפריל 2012

עניין של השקפה. לי כאוהד ארסנל עדיף שלא תיעשנה טעויות לטובת צ'לסי, אבל יותר אנשים צופים במשחק היום ומגלים בו ענין.

יוסי מזרחי 8 באפריל 2012

אביעד.
זה טיעון חלש ובדיעבד.
שתי הטעויות הן ברמת בזיון ומי בקבוצות המעורבות לא משנה.

אביעד 8 באפריל 2012

יוסי – מה ההבדל?
חוץ מזה, מעולם לא אמרתי שהטעות היא לא ביזיון. רק ציינתי שהגדרה כמו שאופיר השתמש בה בהתחלה "הגדולות נהנות…" נכונה לאין שיעור יותר מהצהרה נוסח "יונייטד היא הבוס…".

בני תבורי 8 באפריל 2012

אביעד,
ליברפול? ליברפול??? אחלה חוש הומור. בטח ראית גם את המשחק אתמול…

אריק 8 באפריל 2012

תזמון לא מוצלח…

אביעד 8 באפריל 2012

בני, האמת שלא יצא לי :) אבל בעיני ייקח עוד ה-מ-ו-ן זמן בשביל למחוק את ליברפול מהרשימה.

תומר ש 8 באפריל 2012

אופיר, לדעי במצב הנוכחי שופט שעושה טעות לטובת יונייטד מקבל עלייהום אוטומאטי מכל קצוות הממלכה, יתוייג כאוהד יונייטד מילדות וכו'. לעומתו שופט שישרוק טעות נגד יונייטד והדבר ישכח במהרה.

אופיר 8 באפריל 2012

יכול להיות, ויכול להיות שאני טועה והכל אקראי. בין כה וכה אני לא זוכר החלטה שיפוטית שגילמה בתוכה כל כך הרבה טעויות.

הגיע הזמן לאסור על שופטים לתת פנדל + אדום.

טל 8 באפריל 2012

הקטע הוא שברגע שהוא שרק לפאול, הוא חייב היה לתת אדום.

לדעתי, יש הגיון בחוק הזה, מכוון שהוא מונע משחקנים לבצע את ה"פאולים המקצועיים", בעיקר מחוץ לרחבה, במצב ששחקן עומד להגיע מול השוער.

בלי סכנה של קבלת אדום, מה בעצם מונע משחקן להכשיל את היריב מחוץ לרחבה במצב כזה?

רוצה לומר, החוק הוא טוב, הבעיה פה הייתה שהשופט טעה. אפשר להסתובב מסביב לנקודה כמה שרוצים, בשורה התחתונה היה פה נבדל של מטר וצלילה ברורה של יאנג. יש גבול כמה אפשר להסיר אחריות מהשופט לטעויות שלו.

אביעד 8 באפריל 2012

הנפילה היא נטו על ההנחיות לשופטים. ההנחייה שניתנה לשופטים היא שבמקרה של עבירה שבה הקורבן לא נפל, אלא המשיך לשחק, לא שורקים. היה משחק של בלקפול בשנה שעברה שבו הייתה עבירה ברחבה על איאן איבט שלא נשרקה וכשהוא בא בטענות לשופט, השופט ענה לו שאם היה נופל, היה מקבל שריקה. בתנאים האלה, איזה סיבה יש ליאנג לא ליפול? לא הייתה דחיפה רצינית, אבל הייתה דחיפה.

אביעד 8 באפריל 2012

אופיר, איסור על פנדל + אדום הוא בעל הגיון רק בסיטואציות מסוימות. מצב של אחד על אחד מול שוער הוא לדעתי בעל אחוזי הצלחה יותר גבוהים משל פנדל.

The dude 8 באפריל 2012

Ask Rafael…

אביעד 8 באפריל 2012

או שתשאל את ליברפול לגבי הפנדלים. אף אחד מהמצבים הוא לא 100%.

red sox 8 באפריל 2012

פעם היה "מדען" שטען שלג'ורדן עדיף סטטיסטית לקלוע ליי-אפ ולא להטביע. הטענה שלך לגבי פנדלים עומדת על אותה משבצת בערך.

פנדל+אדום לא צריכה להיות אופציה שקיימת בכדורגל.

אביעד 8 באפריל 2012

red sox – החוק של פנדל + אדום לא באה לאזן סטטיסטיקה אלא הסטטיסטיקה היא כלי עזר. החוק בא למנוע מצב בו משתלם למגן לעשות עבירה בכל מקרה של מצב הבקעה וודאי כי לא כל פנדל ייכנס.
אם אתה מחפש מקבילה בכדורסל – עבירה במתכוון (או שאיך שלא קוראים לזה היום) שבמקום 2 נק' נותנת לך שתי זריקות + וכדור מהצד.
הדוגמא שהבאת של ג'ורדן דווקא מצדדת במקרה ההפוך. אתה לא רוצה לראות את ג'ורדן עושה ליי אפ אלא מטביע. במקביל, אתה רוצה לראות בכדורגל שחקנים מבקיעים כחלק מהשטף במשחק ולא מפנדלים בעקבות עבירות שנועדו לעצור שער.
בהחלט יש מקום לצמצם את החוק של פנדל + אדום, אבל לא לבטל אותו לגמרי.

red sox 8 באפריל 2012

המצב שבו עבירה מונעת מצב הבקעה שהוא ודאי יותר מפנדל הוא איפשהו בגבול שבין נדיר ביותר ללא ריאלי. בהתאם, כמעט לעולם לא ישתלם למגן להכשיל שחקן ברחבה. העונש של שער-כמעט-ודאי + הרחקה הוא פשוט חמור מדי ולא פרופורציונאלי לעבירה שעליה הוא ניתן.

שיהיה ברור – אין לי שום בעיה עם הרחקה של שחקן על עבירה מחוץ לרחבה שמנעה מצב-כמעט-ודאי לכיבוש שער. אבל לתת גם פנדל וגם אדום זו סנקציה שהמשמעות שלה ברוב המקרים היא אחת: סוף המשחק.

אביעד 8 באפריל 2012

red sox – אתה יוצא מנקודת ההנחה שמהות העונש היא תיקון עוול, להחזיר את המצב לקדמותו אלמלא העבירה. ולא כך הדבר. מטרת העונש היא לגרום לשחקנים להימנע מביצוע עבירה במצב כיבוש וודאי של היריב כי זה לא משתלם. כמו שאמרתי, המצב הנוכחי מצריך עדכון של החוק, אבל זה מצריך מתן שיקול דעת לשופט וכמו שרונן ציין, זה לא יקרה.

יואב 8 באפריל 2012

אני סומך על החושים של סקולסי. אם צריך למסור לולנסיה כל המשחק או לנסות לאיים מרחוק-אז זה מה שצריך לעשות. אין שחקן בליגה הזאת שמבין טוב יותר את המשחק וקורא כל כל טוב את היריב.
כשגיגסי נכנס הוא משדרג מיידית את קבלת ההחלטות.
אבנס בגלישה גדולה, מנע מבוכה מהמצב היחידי של קפר.
יונייטד לא סוגרת משחקים מוקדם(והיום היתה לה הזדמנות גדולה לזה) ויש עוד הרבה כדורגל לשחק ומקומות להחליק. למעשה, הפיניש כבר יהיה מול קבוצות טובות שישאלו שאלות.

אריק 8 באפריל 2012

לא יאומן כל החלטה קריטית של השופטים היום היא שגויה. הפנדל, הגול של דני, עבירה על ולנסיה ברחבה, בלוטלי… מחריד. וידאו עכשיו

אביאל 8 באפריל 2012

אריק – יש כאן סוג של אירוניה, בסוף העונה אני יעבור על כל הפוסטים ואני יבדוק בכמה משחקים השופטים עזרו ליונייטד, זה לא מתקרב לאף קבוצה, אצל ברצלונה זה בשלבים המאוחרים בליגת האלופות אצל יונייטד זה שבוע אחרי שבוע אחרי שבוע.

בקשר לצ'לסי, אני בניגוד לאוהדי יונייטד כאן בבלוג שמדגימים זאת טוב טוב בתגובות כאן לפחות לא מתכחש לכך שיש מגמה לטובת הגדולות, כן צ'לסי קיבלה מתנה במשחק הראשון בליסבון וגם אתמול, לעומת זאת יוסי מזרחי, אביעד ויואב יסבירו לך טוב טוב עם המון נימוקים שונים ומשונים לגבי אותן טעויות, יסבירו לך דברים על זה שהקוונים הם בני אדם וכולם טועים והטעויות מאוזנות בין כל הקבוצות, רק תדמיין מה היה קורה אם ההפך היה קורה לטובת סיטי (או צ'לסי בעונות הקודמות) ותדמיין את כמות ההתבכיינויות כאן, בדיוק כמו שהם קוראים לאליפות של צ'לסי גניבה בגלל נבדל של דרוגבה, בעוד שחמש דקות לאחר מכן מקאדה כבש שער עם היד.

אתמול גם לא נשרק פנדל ברור לטובתה של צ'לסי דרך אגב ובכלל השיפוט באנגליה הוא בדיחה אחת גרועה, ארבע נגיעות יד אתמול בשלושה משחקים וכלום, ידיים מושטות באוויר ופגיעה ישירה של הכדור באמצע היד וכלום, היום באלוטלי כמעט שובר את סונג וכלום, אז אטנקינסון, ווב וחבריהם הם בדיחה גדולה, מצלמות לא מצלמות. אז חמישה משחקים בהם צפיתי, בכל אחד מהם טעות קריטית שיכולה להרוס לקבוצה כזו או אחרת עונה שלמה.

אביעד 8 באפריל 2012

אביאל, תעבור על כל הפוסטים, בכיף. תמצא שם בעיקר תלונות שלך על השיפוט, בין אם היו ובין אם לא. מעניין שלא ראיתי אותך מוחה בתוקף על זה שנגד פולהאם לא נשרק פנדל במחצית הראשונה מנגיעת יד של קלי, או שהנלי מבלקבורן לא הורחק אחרי מרפק לפנים של סקולס. אבל היי, העיקר שהשופטים עוזרים ליונייטד שבוע אחרי שבוע.
התגובות שלך על השיפוט סובלות רובן ככולן מאותו מאפיין – כל טעות לטובת היונייטד משוייכת אצלך לקבוצה של טעויות שיפוט לטובתה, כשבמקביל כל טעות כנגד היונייטד אתה רואה בנפרד ואז שם בצד כלא חשובה מול כלל הטעויות לטובתה. מחקרים שמדברים על מקבצי טעות כלליים? אלו לא נספרים אצלך.
ונכון, אתה צדיק טהור שלא מתכחש לטעויות לטובת צ'לסי, רק משייך אותם ל"טעויות נגד הגדולות". אבל טעויות לטובת היונייטד? זה לא בקבוצה הזאת. זה בקבוצה של טעויות ענקיות לטובת כוחות האופל שמשפיעות על כלל היקום.
אגב, היה אוהד של ארסנל שבדק ומצא שהסיטי הרוויחו השנה 9 נק' מטעויות שיפוט. הכי הרבה בליגה.

אביעד 8 באפריל 2012

לגבי השורה האחרונה – לא השנה אלא שנה שעברה. לפי אותו בחור, צ'לסי הרוויחה נקודה מהשיפוט והיונייטד 3. עכשיו, תאמין לו או לא, לא בדיוק יש כאן בסיס להצהרות נוסח השופטים עוזרים ליונייטד "שבוע אחרי שבוע אחרי שבוע".

אריק 8 באפריל 2012

טעויות לטובת צלסי וכאלה לא חסר ראה השלושה האחרונים מקוטלגים אצל אביאל כטעויות קטנות וחמודות בתום לב

אריק 8 באפריל 2012

אני יודע של תסכים איתי ולא אכפת לי, אני חושב שההחלטה פגעה היום ביונייטד שהתחילה טוב יותר משעזרה לה. זה היה בדקה ה13 במצב של שוויון ושליטה מוחלטת

טל 8 באפריל 2012

כמי שהוא לא צד בענין ויכחי השיפוט בפרמיירליג, אני יכול להגיד לך שאביעד (למרות אי ההסכמה שלנו בלא מעט נושאים) או יואב, מאוזנים הרבה יותר ממך.

הם לפחות מסוגלים להודות בקיומן של טעויות לרעת הקבוצה שלהם. אתה לעומת זאת, מתעלם לחלוטין מטעויות שלא משרתות את האג'נדה שלך. דוגמה? לשיטתך, שני פנדלים ברורים שלא ניתנו לברצלונה במשחק הראשון מול מילאן הם עיוות פחות גדול מפנדל של (נניח לצורך הדיון) של 50/50, שניתן לה במשחק השני. למה? לך הפיתרונים.

אביעד לפחות מתכתב עם המציאות, גם אני לא מסכים תמיד עם המסקנה שלו.

אביעד 8 באפריל 2012

אני ממסגר את המשפט האחרון ומראה לאשתי. שתראה שלא רק אני חושב ככה :)

טל 8 באפריל 2012

זאת אמת יותר ברורה מהפנדל על פויול (כלומר לכולם חוץ מאביאל).

אריק 8 באפריל 2012

טל בפעם האחרונה, הפנדל שניתן לברצלונה פגע בה יותר מבמילאן. וזה נכון גם היום לגבי היונייטד. לברסה הגיע פנדל במילאן וזה לא משנה הגיע לה לעלות – היא הרבה יותר טובה. התזמון של השריקה היה מחריד ומנע מאיתנו משחק הרבה יותר מעניין (בדומה להיום). ברור שלשופט כבן אנוש קשה יותר מול 76000 באולד טרפורד או 90000 בנואו קאמפ. הבעיה היא עם שריקות מופרכות שהורסות את המשחק. מתי הכחשתי טעיות לטובת יונייטד?

טל 8 באפריל 2012

אתה ממשיך לא להבין את ההבדל: השריקה לטובת ברצלונה הייתה מוצדקת. השריקה לטובת יונייטד, לא.

אני לא נכנס לויכוח מי משתי הקבוצות נהנית / נפגעת יותר משיפוט לאורך זמן (בהחלט היו טעויות לרעת יונייטד לאורך השנים. למשל נגד ניקאסל בבית העונה. למשל נגד פורטו ב2004, טעות שמוריניו לא נוהג להזכיר. למשל במשחק הליגה בסטמפורד ברידג' בעונה שעברה), במקרה המסוים מאד הזה, ההשוואה לא במקום.

עוד דבר. תפקיד השופט הוא לא להרוס או לא הרוס את המשחק. תפקידו לקחת את השריקה הנכונה. אם השחקן של יונייטד לא היה באופסייד ואכן הייתה נעבירת עליו עבירה, השריקה הייתה מוצדקת, גם אם היא הייתה הורסת את הסיכוי הקלוש מלכתחילה שך QPR להוציא משהו מהמשחק. הבעיה במקרה הזה לא הייתה שהוא הרס את הסיכוי של QPR, אלא שהוא קיבל החלטה לא נכונה.

תומר חרוב 8 באפריל 2012

אני יודע שהשאלה הזו עלולה ללכת לאיבוד בין הויכוחים על שופטים אבל בכל זאת. יש ליהודי מק.פ.ר קשר ללזרוס חולון?

יוני 8 באפריל 2012

גם אני חשבתי על זה… נקווה שדורפן ימצא אותנו…

דורפן 8 באפריל 2012

לא… אין לו

יואב 8 באפריל 2012

אביאל,
בבקשה ממך, בלי שקרים וסילופים. ברכתי כאן בבלוג את צלסי על האליפות שלה-בזמן אמת. אלופה ראויה.
כי אני מקבל את זה שיכולת ומאמץ של עונה שלמה לא יכולה להיפסל בגלל טעות כזאת או אחרת. אז חלאס שקרים.
אני לא מתכחש לטעויות לטובתי לפעמים, אני פשוט לא מנהל מסע צלב טיפשי בנושא.

השיפוט בסוף השבוע הזה(ולא רק) היה נוראי. צלסי נהנתה(אגב, גם הפנדל מול בנפיקה היה המצאה מוחלטת) מנבדל שגם מסין היו רואים וליברפול קופחה קשות(כמה פנדלים וכדור שעבר את הקו).

דימה -YNWA 8 באפריל 2012

אין דברים כאלה מחזור כזה של שיפוט בזיוני לא ראיתי הרבה זמן. כמעט בכל המשחקים שבהם היו מעורבות קבוצות צמרת היו החלטות שיפוט שערורייתיות. כמו שכבר רונן וכל אוהדי היונייטד פה חוזרים ואומרים "זה מתקזז בסוף", אז אני אומר בולשיט. נמאס עם כל הכבוד לטעויות שהיו לטובת צ'לסי ולרעת ליברפול אתמול, הטעות שהייתה היום במשחק של יונייטד מקוממת פי מאה בערך מסיבה אחת פשוטה, הקבוצות האלה לא רצות לאליפות! גם ככה רוב הסיכויים שהייתם גונבים איזה גול מסריח בסופו של דבר. התוצאה הסופית הייתה זהה אבל למה לגמור את המשחק מבחינה ספורטיבית בדקה 14 ? מה לא היה שם ? נבדל, פאול שלא היה, הצגה של אשלי יאנג. על זה אני מדבר, שופט עם ביצים היה מוציא צהוב ליאנג על התחזות תיאתראלית. אפילו הסקוטי המזדקן לא היה מתלונן. אבל למה ששופט בכלל יקח את הסיכוי של לשרוק לרעת יונייטד אם אפשר לתת פנדל ואדום מעמדת נבדל לטובתם ? באותה מידה הוא יכל לשרוק לסיום המשחק אחרי הפנדל.

פשוט בזיון! כבר עדיף להביא שופטים מקפריסין, לפחות הם לא מעורים בפוליטיקות המסריחות של ההתאחדות ולא מפחדים (עדיין) מפרגוסון. ואל תבואו ותגידו שפסלו גול חוקי של וולבק כי בשלב הזה לא היה כבר ערך ספורטיבי למשחק.

אחרי ששפכתי את מה שהיה לי לומר, רונן ושאר אוהדי היונייטד מוזמנים "לעוף" עלי… :)

אריק 8 באפריל 2012

אכן ביזיון. אני מניח שבלוטלי לא הורחק בגלל הפחד מפרגי

אביעד 8 באפריל 2012

דימה, סתם שאלה – אתה לא חושב שהקבוצה שתסיים בחוץ מחוץ לטופ 4 מבין ארסנל, טוטנהאם וצ'לסי תחטוף מכה כלכלית עצומה? בעידן הפייר פליי, אתה לא חושב שלנושא הזה עלולה להיות השפעה יותר גדולה מאשר ההבדל בין מקום 1 ו-2 באנגליה?
עכשיו תסביר לי איך טעות שיפוט שעלולה להיות קריטית לסיום במקום רביעי מקוממת פי 100 פחות.
בנוסף, אני אשמח שתסביר לי איך טעות שיפוט אחת בדקה 14 במשחק חוץ בו ק.פ.ר לא עברה את החצי כמעט, יותר משמעותית ומקוממת משני נבדלים בדקות 62 ו-92 שלא ניתנו לויגאן כשזה נוגע למירוץ על הירידה.
הסיבה היחידה שהטעות היום מקוממת מאשר אתמול ושלא מקומם אותך בכלל שנגד באלוטלי אפילו לא נשרק פאול כשהוא כמעט שבר לסונג את הרגל, זה כי אתה כנראה מחבב את היונייטד "קצת פחות" משאתה מחבב את סיטי וצ'לסי.

אביאל 8 באפריל 2012

אריק – איפה הן בדיוק מקוטלגות כקטנות ? כתבתי שצ'לסי עלתה לחצי הגמר בליגת האלופות (אצל לוינטל) בלי יכולת ועם עזרה מהשופטים. אתמול אמנם היה נבדל אבל גם הגיע לצ'לסי פנדל ברור בנגיעת יד.

יואב – לצערי אני לא בדיוק זוכר מי כל הזמן מדבר על גניבת האליפות בנבדל של דרוגבה, אני לא זוכר אם זה אתה או אביעד וזה גם לא ממש משנה, עובדה שעלתה טענה כזאת.

ובאופן כללי – יונייטד זוכה במתנות מהשופטים ולאורך שנים, כמו שכתבתי בויכוח עם טל על ברצלונה, אם זה ידוע בקרב כלל האוהדים, ידוע שפרגסון שוחט שופטים ורב עם ההתאחדות כמו ששום מאמן לא מעז לעשות וזהו. זה לא גורע מהאופי ומהיכולת של יונייטד לאורך השנים, רק נקודה שחורה, לקבוצות אחרות באנגליה אין את זה, לא לצ'לסי, לא לארסנל, לא לסיטי, לא לליברפול ולא לאף אחת אחרת, רק ליונייטד. לטענה שגם יונייטד חוטפת מהשופטים, לא באותה כמות, אני בטח שלא צריך לכתוב על זה, אוהדי יונייטד מוזמנים והם גם עושים את זה כאן שזה קורה, תבדקו את הפוסטים של ההפסדים או איבוד הנקודות העונה ובעונות הקודמות.

והנה שוב בלוטלי מוכיח שהוא השחקן הטיפש בעולם, שמנצ'יני הוא מאמן אפסי שמחזיר את טבז לסגל (שימו לב לתוצאות של הסיטי מאז), שהוא מחליף את נאסרי בקולרוב ושהוא מוציא את אגוארו ומכניס את טבז שהוא חייב נצחון, אם הוא ישאר מאמן הסיטי זו בהחלט תיהיה הפתעה גדולה.

דימה -YNWA 8 באפריל 2012

מודה באשמה! אני לא "מחבב פחות", אני מתעב (אם הייתה לי מילה יותר חזקה מלתעב אז כנראה שהייתי משתמש בה) אותם.
תשאל את עצמך למה? בדיוק בגלל שערוריות כאלה! כל המורשת שלכם מושרשת על אליפויות שניתנו לכם על מגש של כסף ע"י טעויות שיפוט.

אני אומר את זה שוב קבוצה גדולה לא צריכה לנצח בעזרת השופט אלא למרות השופט!

אני לא מתעצבן על הטעויות נגד צ'לסי כי בעוד מספר שנים אף אחד לא יזכור מי סיימה במקומות 3-7, אבל כן יזכרו מי לקחה אליפות.
למזלכם גם ישכחו את זה שכרגיל האליפות הוכרעה ע"י האנשים עם המשרוקית.

נ.ב מזל טוב על האליפות…

כוכב עליון 8 באפריל 2012

אתה פתטי שזה קצת עצוב…וביום כזה שמח לא שווה להיות עצוב..האליפות הוכרעה כרגיל ע"י שופטים, משעשע, אם זה מה שיעזור לך להרדם בלילה, לילה אחרי לילה, במשך 21 שנה, אני איתך, כל האליפויות שלנו ניתנו ע"י השופטים.אגב, כל האליפויות של ליברפול בשנות ה 70 ו ה 80 היו בגלל השופטים, אני זוכר איך שמעתי את הטעויות שבת אחרי שבת בבי בי סי..

יוסי מזרחי 8 באפריל 2012

שני אקמול, דימה, והכל יעבור לך.

אביעד 8 באפריל 2012

דימה, אתה באמת רוצה לחזור לדיון הקודם? כי אני אחזור על המהות – אתה טוען ש"כל המורשת שלכם מושרשת על אליפויות שניתנו לכם על מגש של כסף ע"י טעויות שיפוט" וש "שכרגיל האליפות הוכרעה ע"י האנשים עם המשרוקית". לא טענה חדשה ולא כזו שלא שמעתי בעבר. רק דבר אחד קטנטן שכחת לצרף. גיבוי. לא גיבית את הדיון הזה בכלום מלבד (סלח לי) הרבה אוויר חם.
הנה בדיון הנוכחי – אתמול צ'לסי כבשה 2 גולים בנבדל אבל זה לא מעניין אותך. בשבועיים האחרונים סיטי נהנתה משתי שגיאות חמורות (פנדל שלא היה מול סנדרלנד, אדום שלא נשלף לבלוטלי), אבל מבחינתך זה לא משמעותי לאליפות אבל ברגע שיש טעות לטובת היונייטד, נסגר מבחינתך הסיפור, זה השופט שאחראי להכל! זה לא נראה לך טיפה בעייתי לכתוב הצהרות כ"כ ריקות מתוכן?
תכל'ס, עובדות בשטח – גם יונייטד וגם סיטי נהנו מ-2 טעויות שיפוט כ"א ב-3 המחזורים האחרונים. היונייטד יצאה מהמשחקים עם הטעויות עם 6 נק'. סיטי יצאה עם נקודה אחת. ואתה רוצה להגיד לי שהשופט אחראי?

אריק 8 באפריל 2012

בניגוד לאביאל שגם מגזים בטירוף אבל נשאר שפוי, הטיעונים של דימה באמת לא מצריכים תגובה. אפשר סתם להנות מהתסכול של אוהדי ליברפול מבוגו שממלאים את כל האתרים גם באנגליה. זה לא היה כיף אם הם לא היו. אר יו ווטצינג מרסיסייד?

פרנק למפרד 8 באפריל 2012

במקום לקרוא לעצמך "לא תצעדי לבדה" תקרא לעצמך "לא מסתכל במראה"

לליברפול יש תואר אחד חשוב בעשור הזה. היא השיגה אותו כי ניצחה את צ'לסי בכדור שנעצר חצי מטר לפני קו השער ומישהו החליט שזה גול.

אז בבקשה לך תמחוק את גביע אירופה הזה שגנבתם מאיתנו.

דורון א 8 באפריל 2012

זה מתקרב. דימה, טישיו?

יואב 8 באפריל 2012

אביאל,
אני הזכרתי את הנבדל של דרוגבה כתשובה לטעויות שנעשות נגד יונייטד. האליפות של צלסי היתה סופר לגיטימית וראויה.
דימה,
״כל המורשת של יונייטד מבוססת בלה בלה בלה״ כמה נמוך אפשר לרדת? זה מעבר לחוסר מושג או קנאה זה פשוט משפט שמראה חוסר כבוד למשחק שאתה בטח מתיימר לאהוב. אדם שמזלזל ומבטל מסורת מפוארת של השני, לא ראוי לאהוד מועדון מפואר כמו ליברפול. סליחה, אתה בעצם לא ראוי למשחק בכלל.

יוסי מזרחי 8 באפריל 2012

יואב,
לא חבל לך על הזמן?
עדיף לסרוג גרביים מאשר להתווכח עם הודעות מוקלטות.
אגב, אתה עסוק עם דימה, ואולי לא שמת לב, זה נגמר היום.

יואב 8 באפריל 2012

"עדיף לסרוג גרביים מאשר להתווכח עם הודעות מוקלטות"-עצום(((:

יוסי מזרחי 8 באפריל 2012

הצעת תיקון למשפט האחרון של קטע הסיכום:
"ליריבה שאין ליונייטד, אין חוט שידרה".

אבו ציצריטה מהבלקברי 8 באפריל 2012

תענוג לקרוא את היבבות על השיפוט. המשיכו כך. מי שחושב שיונייטד לא היו לוקחים את המשחק הזה, מתעלם משנות הדור של סר אלכס במועדון. שבעה משחקים לסוף, הכל על הכף -אין מצב שיונייטד לא מנצחים בבית משחק כזה. כמעט כמעט סיימנו, אבל כבר עכשיו זו אחת העונות היותר מרשימות של הסר )של הסר, לא הקבוצה( שאני זוכר

אריק 8 באפריל 2012

קצת קל מדי…

דורפן 8 באפריל 2012

אתה לא משעממים את עצמכם עם דיוני השיפוט?

מי שלא חושב שיש קנוניה מאורגנת – צריך לתמוך בטכנולוגיה וזהו.

מי שחושב שיש קנוניה – הוא די דביל שהוא ממשיך לצפות בכדורגל.

א. חייבים מצלמות.

ב. טעות השיפוט החמורה לזכות יונייטד הייתה יכולה להשרק רק לטובתה ולא לטובת ק.פ.ר מהסיבה הפשוטה: כל המשחק התנהל בתוך הרחבה של ק.פ.ר

רועי רוטמן 8 באפריל 2012

תסלחו לי, הויכוחים על השיפוט לא מעניינים אותי. אני יודע דבר אחד. לפני 16 שנה לא ידעתי הרבה על הליגה האנגלית וחשבתי שהכדורגל מתחיל בבלומפילד ונגמר בקריית אליעזר (ואולי עם גיחות לסן-סירו). ואז התחלתי, לא זוכר למה, לקרוא גם את הדיווחים על כדורגל אירופאי במדור הספורט של "הארץ". ראיתי שם טבלה של איזו ליגה מאיזה אי נידח בצפון מערב אירופה. מוליכת הליגה הזו היתה ניוקאסל יונייטד, ובמקום השני דורגה קבוצה בשם מנצ'סטר יונייטד. הפער היה גדול, איזה 10-12 נקודות, ואני אמרתי לעצמי שאני חייב לבחור באנדרדוגית (כאמור, לא ידעתי כלום). ואז ראיתי את האנדרדוגית מצמקת לאט לאט את הפער הכאילו בלתי אפשרי הזה, ובסוף זוכה באליפות. זה הסיפור שנמצא בבסיס האהדה שלי ליונייטד, ולכן העונה הזו כל כך יפה בעיני. נזכה או לא נזכה בסוף באליפות, זה היה מסוג הפייטים שבגללו ילדים מתחילים לאהוד קבוצות.

עזי 8 באפריל 2012

עוד חטא שחטאתי.

רועי רוטמן 8 באפריל 2012

אדם צריך לחשוב מראש על השלכותיהם השליליות של מעשיו.

גיל 8 באפריל 2012

לא נמאסו הויכוחים על השיפוט? יש כמה מגמות פסיכולוגיות שאנשים לא שמים אליהן לב. מהיות הבלוג בלוג של יונייטד, כל משחק שלה עובר תחת זכוכית מגדלת (בעיקר אלו ששונאים אותה). לא בעייה למצוא טעויות שיפוט במשחקים אחרים רק שמי בכלל בודק אותם בצורה שיטתית?

אני מסכים אם אלו שאומרים שהקבוצות הגדולות זוכות ליותר שריקות. היום במשחק של הסיטי, פנדל ברור והרחקה לא נשרקו במחצית הראשונה וסיטי נהנתה מההפקר. אני תוהה אגב, אם זו החותמת האחרונה שארסנל כבר לא בליגה של הגדולות.

מה שרונן אומר נכון. ברגע שכל המשחק מתנהל בחצי המגרש של היריבה סביר שאם יהיו טעויות הן לרעת הקבוצה המתגוננת. עד ההרחקה והפנדל היו משהו כמו 5 הכשלות ובעיטות חופשיות נגד ק.פ.ר. אף אחד לא התלונן שהן נבעו משגיאות. אז אולי ההחלטה על פנדל לא מוצדקת אבל במכבש שמנצ'סטר עשתה הספק הלך לטובתה בגלל האירועים הקודמים. בסופו של דבר, לא הטעויות הכריעו את המשחקים היום אז לבכיינות אין תקומה.

אבו ציצריטה מהבלקברי 8 באפריל 2012

גיל אני משער שלא ירבו לדון בהחלטות שהלכו לטובת סיטי מסיבה אחת שולית – הם ממילא הפסידו:-) ….אני עד עכשיו מתבאס כשאני נזכר בהחמצה של טוטנהם בזמן פציעות מול סיטי, שדקה אחריה נכבש השער לסיטי. אני מקווה שעוד הרבה פעמים הטעויות לטובתנו יזכרו להרבה זמן מהסיבה הזו, ולטובת יריבינו ישכחו מהסיבה ההפוכה!

גיל 8 באפריל 2012

אבל זו בדיוק הנקודה, כשההחלטה לא משפיעה על המשחק זוכרים אותה (חוץ מכמובן במקרה של יונייטד שיזכרו אותה גם אם לא השפיעה על התוצאה הסופית כמו היום).

יואב מקטמון 8 באפריל 2012

מה עושים עם ההתקפה שלנו? צ'יצ'אריטו סקורר עצום אבל חלש מאד מחוץ לרחבה. וולבק משחק יפה, קדימה ומהר, אבל לא תכליתי וחד מספיק. רוני מעדיף לעזור לסקולס בניהול המשחק. יאנג חותך יותר מדי לאמצע ועושה שם פקק תנועה.
התקפה אחרי התקפה הכדור הולך ימינה לולנסיה ומקוים לטוב. נגד קבוצות התחתית זה עוד עובד איכשהו, לא נראה לי שזה מספיק ליותר מזה.
אז מה עושים? מחכים לנאני שיחזור ויחזק את צד שמאל? נותנים לקלברלי יותר זמן משחק? (יש בו משהו שגורם לי לאהוב אותו מאד, עוד לפני שהוא עשה משהו משמעותי במיוחד). מצטיידים בעוד חלוץ בקיץ?
לפרגי הפתרונים.
בינתיים נשאר לנו "רק" לשמוח באליפות ההולכת ומתקרבת, אליפות ראויה מאין כמותה, אחת האליפויות המרשימות ביותר שלנו!!!
נ.ב.
דורפן, איך אני מקנא בך, כבר 14 שנה מאז הביקור האחרון שלי באולד טראפורד…

קורא 8 באפריל 2012

זה הספיק נגד 18 קבוצות מרכז טבלה – תחתית (ביכולת של השנה) ועוד קבוצה מפלסטיק נטולת אופי ומאמן. רק תדאגו שפרגוסון לא יילך ותהיה לכם עוד אחת בשנה הבאה.

יוסי מזרחי 8 באפריל 2012

הוא לא הולך ויהיו עוד כמה בשנים הבאות.

קורא 9 באפריל 2012

אשריכם

S&M 8 באפריל 2012

הוויכוחים על השיפוט וההטייה לטובת קבוצה זו או אחרת, הם כל כך פאתטיים, שזה מביך שבאתר כל כך מוצלח, שאתה יכול למצוא בו פנינים על סף השירה, יהיו "דיונים" כאלה.

לגבי האליפות – אחרי שהסיטי התרסקו, והיונייטד הפגינו חוסן מדהים נוכח העדיפות האיכותית הבולטת של הסיטי רוב העונה, אני מת שהסיטי תנצח בדרבי 8-0. מגיע לקבוצת אינסטנט של מיליונרים לאכול את הלב. ואני בכלל לא בטוח שזה יזיז להם. הכי מתאים להם השיר Money For Nothing.

ח'דר 8 באפריל 2012

6 מחזורים לסיום- הפער עומד על 8 נק' לטובת היונייטד.
אם התוצאות היו הפוכות- הפסד של האדומים וניצחון של התכולים- הפער היה עומד על 2 נק' בלבד והמומנטום עובר -כנראה- לטובת הסיטי שתארח את הדרבי בסוף החודש.
אבל, בכדורגל כמו בכדורגל, כסף קונה כמעט הכל, רק כמעט… וזה המצב של הסיטי כבר שנתיים. הניסיון במאבקי אליפות שיש לסיטיזנס נמצא אצל האחים טורה ושני הפרחחים- טבס ובאלוטלי. הסיטי קבוצה הרבה יותר מבריקה מהיונייטד של העונה. אבל, מבחינת ניסיון- השדים האדומים אוכלים אותם בלי מלח!!! כדי שהתבשיל יהיה מושלם- פרגי החזיר בינואר את המאסטרו סקולסי, כדי להוסיף עוד ניסיון לסגל המנוסה אך האפור של האדומים.
הנדוניה שהביא אתו הג'ינג'י הייתה בצורת שער אליפות היום מול החבורה הסימפטית של QPR!!!

אופיר 8 באפריל 2012

רונן, 100% הסכמה עם כל מילה שהוספת למעלה.

חוץ מזה התאהבתי בארטטה ואני רק יכול להצטער שלא הגיע אלינו מוקדם יותר בקריירה במקום ססק. שחקן שמעריך את ההזדמנות לשחק בארסנל ולא פרימדונה שבורחת מאחריות.

אדם 8 באפריל 2012

זו הולכת להיות האליפות הכי כייפית של יונייטדית מהבחינה האישית.. עוד במינוס 7 התערבתי עם אנשים שאנחנו לוקחים את האליפות בהפרש 9…(אני מקווה באמת שנסיים בהפרש כזה משכנע).. לא היה לי מושג איך עושים את זה.. פשוט סמכתי על פרגי.. מס' 1 בכל הזמנים.

אדם 8 באפריל 2012

יונייטד*

זיגי (היחיד) 8 באפריל 2012

די כבר, נודניקים. יש אליפות (כנראה) ואליפות לא מוכרעת במשחק אחד, היא מוכרעת לאורך עונה שלמה (העונה הכי טובה שלנו מבחינת צבירת נקודות). אופסייד פה או פנדל שם מכריע רק במשחק האחרון של העונה. במקום לחגוג את נצחון הדרך הקשה על גלקטיקת הבזק אתם מתקטננים על שיפוט. המשחקים היום הראו למי יש את המרכיב המנטלי שאיתו לוקחים אליפות. גלורי גלורי.

סימנטוב 8 באפריל 2012

באמת עונה מרגשת פרגי והצוות הם הMVP. גיבורי העונה הם גם אותם שחקני הכינור המשני קאריק השקט היעיל והחכם, אוונס המחוסן כמה סגירות וחיפויים יש לו העונה, רפאל נכנס לנעלים של עצמו… והילד דה חאה מרגש. הנעת הכדור בשבועות האחרונים נהדרת (טוב זה קל יותר שיש את סקולס,גיגס,קאריק).

פשוט אדום 8 באפריל 2012

טל נראה לי שאם שגיא כהן שומע אותך הוא אומר שאתה פלספן וחרטטן…שגיא כהן…

טל 8 באפריל 2012

אם איציק זוהר היה קורא אותך, הוא היה טוען שאתה אידיוט..איציק זוהר…

אבו ציצריטה מהבלקברי 8 באפריל 2012

אני זוכר את הבכי והנהי כאן בבלוג בינואר, כשהרכישה היחידה היתה סקולסי. כמה לגלוג וציניות נשפכו על המהלך, שהיום ברור לכל עד כמה הוא משמעותי בכך שיונייטד נמצאת היום במרחק נגיעה מהתואר

גיל 8 באפריל 2012

עזוב זה, איפה נעלמו כל אותם טרולים כמו נעל או LOL שחגגו על כל הפסד וצחקו על יונייטד? משום מה לא שומעים מהם. זה רק מראה כמה עלובים אנשים שלא עומדים מאחורי הדברים שלהם ומתחבאים כשהאמת אחרת ממה שהיו רוצים.

אדם 8 באפריל 2012

עזוב זה, אני זוכר כמה אוהדי יונייטד פה שהתלוננו על מצב הקבוצה בתחילת העונה.. מה שמצחיק שגם בעונה הבאה נשמע את אותם התבכיינויות..
אז במידה והאליפות כבר בכיס (טפו טפו טפו).. ועם חצי עונה בלי וידיץ' ופלטשר, אולי סוף כל סוף מישהו יכול לתת קרדיט למרכז הקישור האנמי של יונייטד שמביא אליפות רביעית בחמש שנים? לג'וני אבאנס?

אופיר 8 באפריל 2012

אני צופה בריאל-ואלנסיה ואני חייב להגיד שאני לא מכיר שחקן אחד בסגל של ואלנסיה אבל המאמן של ואלנסיה (שבטח תפסיד בסוף) גאון כדורגל.

ח'דר 8 באפריל 2012

אופיר, שים לב למספר 4 של העטלפים. קוראים לו Adil Rami – בלם בן 26, אחד הטובים באירופה. שחקן נוסף שאני לא יודע מה הסיבה לכך שלא פתח בהרכב הוא רוברטו סולדאדו, מספר 9, חלוץ מרכזי בן 26, כבש העונה 26 שערים ב-43 משחקים; אשתקד כבש 25 שערים ב-44 משחקים. מדובר בחלוץ הספרדי הטוב ביותר בליגה הספרדית (דויד וייה מושבת העונה).

אופיר 8 באפריל 2012

תודה ח'דר!
טינו קוסטה שהרגע הפציץ את האמא של המשקוף גם נראה כמו שחקן עם attitude.

אמרי עושה בית ספר למוריניו, מכתיב את קצב המשחק לחלוטין ומתסכל סגל של מאות מיליוני יורו עם חבורת ילדים. מוריניו האוברייטד שכח כבר מזמן מה זה לא לקבל כל שחקן שאתה דורש מההנהלה
(או הבוס האוליגרך). תן למאמן אמיתי כמו אמרי תקציבים כאלה (או אפילו סגל כמו שהיה לבניטז בואלנסיה) והשמיים הם הגבול.

טל 8 באפריל 2012

אופיר,

לולנסיה יש סגל שחקנים מצוין, אחד הטובים באירופה. אנשים לא מבינים את זה עד ששחקנים עוזבים ורואים את היכולת שלהם במקומות אחרים (תחשוב שקבוצה שכללה את וייה, סילבה ומטה, לא נכנסה לטופ 4 בספרד). להבדיל מקבוצות ספרדיות אחרות (כמו בילבאו או אתלטיקו), גם אין להם בעיית עומק. ה-בעיה שלהם בשנים האחרונות היא האופי: הם פשוט לא מצליחים לנצח את המשחקים הגדולים והם פשוט לוזרים שלא ברא השטן. דוגמה מוקצנת של ארסנל.

תחשוב שבסגל המלא שלהם, שחקן כמו טינו קוסטה הוא אפילו לא שחקן הרכב (זו המשבצת של אבר באנגה).

במילים אחרות, אם אמרי זה מישהו שאתה חושב עליו כמחליף לונגר, אז תדע שזו רק דוגמה יותר מוקצנת של המקור.

אופיר 8 באפריל 2012

טל, אני לוקח את המילה שלך כאן בתור אחד שצופה בליגה הבפרדית בקביעות, פרט לדבר אחד: אני לא מחזיק מחואן מטה ביג דיל.

לגבי ונגר, אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא העמיד קבוצה בצורה טקטית בהצלחה מול קבוצה עדיפה מבחינה התקפית כפי שאמרי עשה היום, אבל הנתונים של ולנסיה העונה (נקודות, יחס שערים) רחוקים מלהרשים כך שאני מניח שזה לאו דוקא משחק מייצג.

אריק 8 באפריל 2012

אני לא רוצה להיכנס שוב לעניין השיפוט, רק להוסיף קישור מעניין
http://www.debatabledecisions.com/tables

נגבי מצוי 9 באפריל 2012

קצת שובר את המיתוס של "קבוצות גדולות נהנות מהשיפוט" …

S&M 9 באפריל 2012

אריק, תרומה יפה. תודה. ;-)

אופיר 8 באפריל 2012

ואלנסיה גדולים. הרפש המדרידיסטי יאלץ לירוק דם בשביל האליפות.

אביעד 8 באפריל 2012

שני דברים קטנים:
1. המתקפה של מאנצ'יני על באלוטלי מרגישה לי קצת כאילו מאנצ'יני מחפש להרחיק אשמה מעצמו?
2. דני פארחו לא נראה כמו אייל גולסה?

טל 8 באפריל 2012

היה ברור מהדקה העשירת בערך, שבלוטלי הולך לקבל אדום (מדברים הרבה על הכניסה שלו, הייתה לו שם גם בעיטה אחרי השריקה בדקות הראשונות שחייבה צהוב). למה מנצ'יני לא ניצל את המתנה שהוא קיבל מהשופט ולא החליף אותו בהפסקה, רק הוא יודע.

אופיר 8 באפריל 2012

אתה פוגע בול. מאנצ'יני לא מפסיק להתבכיין עליו ולא מפסיק להרכיב אותו.

S&M 9 באפריל 2012

המתקפה של מאנצ'יני על באלוטלי צריכה הייתה לעלות לו במשרה באופן מיידי. לו אני בעלים, לא הייתי מחזיק אותו עוד רגע בתפקיד (וגם ככה זה גדול עליו).

מאנצ'יני הוריד את הערך של השחקן בעשרות אחוזים, הצהיר שהוא מת להיפטר ממנו ולמכור אותו בכל מחיר, מה שאומר הפסד על ההשקעה. אין לו שום כבוד לכסף שנשפך שם. וזה שהבעלים לא זרק אותו עדיין, אומר שגם לו אין ערך לכסף של עצמו.

קצת מעליב שמנג'ר ברמה כזו מתמודד על האליפות מול ענקים כמו המנג'רים של שאר קבוצות הצמרת.

יוסי מזרחי 9 באפריל 2012

s&m
הדברים נאמרו מתוך תיסכול עמוק, ואסור לשפוט אדם בשעת צערו.
באשר לענין הכסף, זה הדבר האחרון שמענין את ה"בעלים" של סיטי.מעבר לזה, מי שיקח את באלוטלי על שלל בעיות המשמעת יהיה מי שמבין שישלם תרתי משמע.
אני לא בטוח שהמתקפות על רמתו של מאנציני כמנג'ר הן בעלות ערך אמיתי.
האיש בנה בסיטי תלכיד מצוין ככל שניתן לקנות בכסף,את מה שלא ניתן להביא בתקציבים לא מוגבלים, לא היה מביא איתו שום אדם אחר,גם לא מוריניו.
.
למען האמת, האחד שהיה יכול להוסיף להם עובד בצד השני של העיר. עובד אמרתי? נכון יהיה להגיד שהאיש הזה מנהל בית חינוך, מפעל היי-טק, גוף מחקר וביצוע הטוב מסוגו בעולם בתחום עיסוקו ואפשר להוסיף עוד.
.
אבל זה בדיוק מה שלא ניתן לקנות בפטרו-דולר או בשווה ערך אחר.
.
לכן, מנציני,לטעמי עשה את המקסימום בתנאים הנתונים.
אם טעה, זה בענין החזרת טבז,אבל אולי ההחלטה "הוצעה" לו על ידי הבעלים. מענין אותי ברמה התיאורטית מה היה עושה סיר אלכס עם באלוטלי. הרי יצא לו לטפל בכמה משוגעים במהלך הקרירה.חלקם הלכו איתו והצליחו וחלקם,(ע"ע ראבל מוריסון),נעלמו.

אביעד 9 באפריל 2012

יוסי, אם המתקפה על באלוטלי הייתה תקרית מבודדת, אז אולי הייתי יכול לקנות את "בשעת צערו". אבל זו הפעם השלישית ב-10 הימים האחרונים בה מאנצ'יני משתלח בבאלוטלי. בתווך היו שני משחקים ובשניהם באלוטלי פתח. זו מתקפה גסה על שחקן שנועדה להסיט את האש ממאנצ'יני עצמו.
לפני המשחק מול סנדרלנד מאנצ'יני טען שאי אפשר לסמוך על באלוטלי ובכ"ז העלה אותו בהרכב. אחרי המשחק הוא אמר שרצה להחליף אותו אחרי 5 דקות כשבפועל, באלוטלי שיחק 90 דקות. זה כמובן גם לא מנע ממאנצ'יני להעלות אותו בהרכב אתמול. כמובן גם שלולא הצהוב השני שלו, באלוטלי היה מסיים אתמול את מלוא 90 הדקות וזאת למרות שאחרי השריקה מאנצ'יני הביע זעזוע מההתנהגות שלו עד להצהרות "הוא לא ישחק עבורנו יותר השנה" ו"נמכור אותו", מה שכמובן לא מסביר איך הוא לא החליף אותו ולמה כשכבר נכנס טבז כמחליף זה היה דווקא במקום אגוארו.

יוסי מזרחי 9 באפריל 2012

אביעד, יש משהו בדברים,אני מוכרח להודות.

יואב 9 באפריל 2012

אביעד,
רק בהקשר החילוף אתמול-אגוארו נראה כמו כלום אתמול.להשאיר אותו על הדשא(בהנחה שאתה עושה חילוף) ולהוציא את באלוטלי-מנוגד לכל היגיון מקצועי.
כמובן שבשלב הזה במשחק, אולי עדיף לשחק עם שלושתם אבל אם בחרת להוציא חלוץ ולשמור על המערך-באלוטלי היה חייב להישאר(היחידי שעוד ניסה וסיכן את ארסנל וסחט עבירות במקומות מסוכנים).

אביאל 9 באפריל 2012

טל – תגיד לי אתה עושה צחוק ? כתבתי כאן שרק במשחקים האחרונים צ'לסי עלתה שלב בליגת האלופות הודות לטעויות שיפוט ואתמול היה שער מנבדל, איפה בדיוק מתקיים המשפט שלך "הם לפחות מסוגלים להודות בקיומן של טעויות לרעת הקבוצה שלהם".

נמשיך לכך שאתה כותב כאן שוב ושוב את אותה בדיחה שצ'לסי לא הגיע פנדלים מול ברצלונה ושהכל בכלל איזה יצירה של מעצבי דעת הקהל ברשות לוינטל אז תחסוך לי את ההתחסדויות הכאילו אובייקטיביות שלך.

הויכוח כאן הוא לגבי טעות שופט פה ולשם אלא למגמות, כולם יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל יונייטד (שנה אחרי שנה בליגה) וברצלונה (בשנים האחרונות בליגת האלופות) זוכות לטובת השופטים וזו כבר מגמה וזה בדיוק ההבדל, מספיק לראות כאן בדה באזר את כמות הדיונים סביב הנושאים האלה, את הדיבורים של השדרנים והעיתונאים בעולם. מספיק לראות שאריק כותב "אני רוצה טעות שיפוט לטובת יונייטד, רק בשביל לראות את התגובה של אביאל, אחרי השלושה האחרונים של צ'לסי…" והוא מקבל טעות שיפוט חמורה מאוד, אדום ופנדל ממצב שבכלל אי ספק לגביו, שאין בכלל מקום להשוואה למקרים של צ'לסי, כי הרחקה ופנדל זה לגמור את המשחק.

אביאל 9 באפריל 2012

אביעד – אם אני לא טועה רק בשער של איבנוביץ' היה נבדל, ומנצ'יני הוא מאמן בדיחה, אחרי שהוא החזיר את טבז זה באמת הסוף שלו בעיני השחקנים, באלוטלי עשה יותר מדי צרות ואפשר לחשוב שבאמת כל כך חסרים לסיטי חלוצים שהוא חייב להיות תלוי בשני הדבילים האלה, היה יכול להעיף אותם בינואר ולהביא אחד נורמלי שמקשיב למאמן שלו ומתנהג כמו בן אדם.

אריק – אני מאוד מחבב את חלוקת הציונים שלך ואת האבחנות הפסיכוטריות העמוקות שאתה עורך לכאלה שמנסים ליצור דיון ולא סתם לזרוק הערות מתחכמות.

דורפן – אף אחד לא טוען שיש קנוניה שבה כוחות נסתרים רוצים בטובת יונייטד, רוצים רק שיפוט אחיד, רוצים שהשופט לא יחשוב מה יקרה לו בדרך לחדר ההלבשה שפרגסון ירק עליו מרוב צרחות מבלי לחשוש, שלא ישב במסיבת עיתונאים ויגיד ששופט כזה או אחר לא צריך לשפוט יותר כדורגל ויתר ההיסטוריה של פרגסון עם השופטים ועם ההתאחדות האנגלית.

יוסי מזרחי 9 באפריל 2012

אביאל.
החלק השלישי על סיר אלכס מוריד את רמת הטיעונים שלך לריצפה.

אביעד 9 באפריל 2012

לפי ההילוך החוזר שאני ראיתי, מאטה היה בנבדל בגול השלישי. אבל נלך לשיטתך ו"רק" איבנוביץ' היה באופסייד – זה הופך את התקרית הזאת לבסדר בעוד הטעות של אתמול מזעזעת?
כל השטויות שאתה כותב על מגמה פשוט מהוות התעלמות מבדחת מהעובדות בשטח. העובדות לפיהן צ'לסי היקרה שלך זוכה כבר שנים בדיוק אותה "עזרה" שהיונייטד מקבלת. ההבדל היחיד הוא לא בכמויות אלא בהתייחסות שלך. טעות לטובת צ'לסי=תקרית מבודדת שבכלל קיזזה טעות מאסיבית שהייתה לרעת צ'לסי במשחק הזה. טעות לטובת יונייטד=מגמה שמצטרפת לעשרות אלפי טעויות לטובתם משחר האנושות.
לגבי החלק השלישי שכתבת – זו חייבת להיות אחת האבחנות הכי תלושות מהמציאות שביצעת. אתה באמת חושב שהשופטים מפחדים שפרגוסון יצעק עליהם ולכן שופטים לטובת היונייטד? כאילו, באמת?
הרשה לי לשאול – איפה אתה חי?
רק לפני שבוע ראינו את פיל דאוד יורד לחדר ההלבשה אחרי המשחק של סיטי וסנדרלנד כשמאנצ'יני צועק לו באוזן. וילאש בואש ודלגליש הודו שהלכו לשופטים אחרי משחקים השנה להתלונן על השיפוט. נראה לך שהם התלוננו בנוסח של "אדוני הנכבד, באתי להביע מורת רוחי ממספר החלטות שאדוני הנכבד ביצע היום"?
אפילו היריב אתמול, מארק יוז, לא ידוע בתור המנג'ר הרגוע שמעולם לא מתייחס לשופטים.
אז מדוע בדיוק לטעמך השופטים מפחדים מפרגוסון ולא מהאחרים? איזו סיבה בדיוק יש לזה?

רונן דורפן 9 באפריל 2012

אביאל -הבעיה שלך היא שהניתוח של הדברים הוא כזה. אם יונייטד מקבלת פנדל ביתי לא מוצדק דקה 15 – במשחק אותו הייתה מנצחת ממילא די בוודאות ולעומת זאת סיטי במשחק מכריע מבחינתה משאירים לה שחקן על הדשא דקה 30 אז ישהיה חייב להיות מורחק – שיש מגמה בעד יונייטד. יש מצב ששתי קבוצות קיבלו החלטת שיפוט סופר אוהדת – אבל אחת ניצחה משחק כדורגל והשניה הפסידה.

הקוון שאתמול לא הניף דגל ובדיעבד גרם לכל הפארסה פסל השנה שער ניצחון חוקי של צ'יצ'ריטו דקה 92. אז הוא מפחד מפרגוסון?

הדיונים הללו משעממים אותי אבל יש פסיכולוגים שתמורת כסף מוכנים לדון בתאוריות הקונספירציה הללו.

אריק 9 באפריל 2012

האמת שלי הטבלה שראיתי הם כנראה מפחדים מטוני פוליס והאמת שבצדק.

שחר 9 באפריל 2012

פרגיסון המנהל הגדול בהיסטוריה של הכדורגל בניהול אנשים.
תמיד נדמה שהיונייטד גדולה מסך חלקייה.
חבל שנותר לו מעט שנים יחסית,בנתיים אני נהנה כל שנה מרוח הצוות שיש בקבוצה ,גם עם יש כישלונות מדי פעם.
שחר

אריק 9 באפריל 2012

ראיתי משחק ליגה ספרדית כמעט לראשונה השנה, וההבדל באיכויות פשוט עצוב. ברור לי שזה היה משחק טוב במיוחד אבל מאוד התרשמתי מעבר לטכניקה גם מההבנה הטקטי וגם מההגנות (ראמי!!) והשיפוט.
אני מאוד מקווה שלמרות האליפות פרגי לא ישכח איך נראנו עד חולקה החולצה מס' 18 במשחק הגביע מול הסיטי. יונייטד דייקה פחות במסירות מסוואנסי ושרואים את ולנסיה, רואים כמה יש לשפר. אז קרדיט לאוואנס (ולריו! כולם שוכחים), אבל צריך בלם. ומעל הכל צריך מוסרים טובים במרכז והם צריכים לבוא מספרד, יש גם בעיה בחוד. אסור להסתנוור מהתואר שסקולסי סידר לנו (לא ראיתי שמייחסים את הכושר של ולנסיה לסקולס, וזה טעות כי עד שהוא חזר ולנסיה לא קיבל כדורים) שחקן קישור אחד "ספרדי" באופיו בן 37 לא יספיק שנה הבאה.

קורא 9 באפריל 2012

ריאל -ולנסיה בהחלט היה אחד ממשחקי ה-0:0 הטובים שהיו. עדות לכך היא העובדה שאחרי כל אירוע לקח הרבה זמן לשידור החוזר כי המשחק פשוט לא נעצר.
אה, ויהיה עניין במירוץ לאליפות עד הסוף.

אריק 9 באפריל 2012

כשאני חושב על זה גם השיפור ביכולת של דה חאה ואוואנס הגיע אחרי שיונייטד הפסיקה להעביר את הכדור ליריבה בכל מסירה שנייה (כלומר כשסקולס חזר). רק מדגיש את הצורך במוסרים טובים, קלברלי אולי הוא חלק מהפתרון אבל לא יספיק לבד.

אביעד 9 באפריל 2012

אריק, לדעתי ההשפעה הכי גדולה של סקולס היא לא ביכולת המסירה שלו אלא בשקט שלו. וזה לא קשור ליכולת "ספרדית". כששחקנים צעירים רואים במרכז הקישור שחקן שמתנהל בצורה רגועה ולא נלחץ בקלות, הם מקבלים ביטחון.

אריק 9 באפריל 2012

זה גם וגם. כשאתה רואה קבוצות ספרדיות אפילו ולנסיה ובילבאו שומרות על הכדור אתה מבין למה סקולס מוערך יותר בספרד מבאנגליה. הרעיון הוא לשחק פשוט מצד לצד מסירות קצרות באחוזים גבוהים וכך לשלוט במשחק, וגם למסור למקומות הנכונים בהתקפה לשטחים פתוחים, בגלל זה ולנסיה פורח מאז שסקולס חזר הוא כל הזמן מחפש אותו בזמן הנכון ובמקום הנכון. כשאתה שישי בליגה באחוזי דיוק במסירה ההגנה שלך בלחץ, כשאתה ראשון כולם רגועים. וזה סקולס ובגלל זה בשבילי (וגם בשביל אחד בובי צ'רלטון) הוא גדול שחקני יונייטד מאז שאני צופה כי המשמעות שלו היא הגדולה ביותר. ואגב הוא השאיר את בקבוק השמפניה לשחקן המצטיין אצל המראיין ולא בא לקחת אותו אתמול אחרי המשחק, זה פשוט לא מעניין אותו.

יואב 9 באפריל 2012

פרגי אמר פעם שאם הם היו רוצים להביך ולעבוד על סקולסי אחרי משחקים הם היו אומרים לו שסקאי רוצה לראיין אותו(:

אביאל 9 באפריל 2012

אביעד – תגיד אתה רציני ? איפה כתבתי שהאופסייד של איבנוביץ' היה בסדר ? אמרתי שהיה צריך לפסול את השער. בקשר ליונייטד מול קבוצות אחרות – זו דעתי וזו דעה נפוצה בקרב אוהדי כדורגל, תכנס 100 אוהדי כדורגל מכל הקבוצות ותראה שישאלו לגבי מה הקבוצה שמקבלת עזרה מהשופטים יונייטד תקבל את מירב הקולות.

כן כולם עצבניים על השופטים, הם עושים את זה באופן חד פעמי, פרגסון עושה את זה כבר למעלה מ20 שנה, הוא עושה שימוש ברזומה ובכוח שלו, עובדה שהוא יושב במסיבות עיתונאים ותוקף שופטים כמו שאף אחד לא עושה.

דורפן – כמו שכבר כתבתי כל הגדולות זוכות לטובת השופטים, יונייטד הרבה מעל כולם. בקשר לפסיכולוג, אני משתדל להימנע מהם ולהוציא את התסכולים כאן בבלוג.

אביעד 9 באפריל 2012

בכלל לא הקטנת. רק שהטעות של איבנוביץ' היא חלק מ"טעות לפה ושם" והטעות של יאנג היא חלק ממגמה של שבוע אחרי שבוע. אבל זו לא הקטנה ולא הקצנה. ראיה מפוכחת. אמרתי לך את כבר – כשאתה מסתכל על כל טעות נגד היונייטד (או כל טעות לטובת צ'לסי או לטובת סיטי לצורך העניין) כאל טעות נפרדת ולא בעלת חשיבות כחלק מכלול ובמקביל מסתכל על טעות לטובת היונייטד כחלק ממכלול ענקי, אז מאוד קל לראות מגמה.
ואין לי באמת מה להגיד על טיעון "אם תכנס 100 אוהדי כדורגל". זו טענה עובדתית מנצחת שאי אפשר לעקוף. טיעון בנוי לתפארת.
ובקשר לפרגוסון – בסדר. אצל שאר המנג'רים זה "חד פעמי". הם עושים את זה באופן חד פעמי אחת לשבועיים. טול קורה מבין עיניך.

אדם 9 באפריל 2012

אביאל אתה טועה ומטעה בהרבה מהנקודות שהצגת כאן.
רפא בניטז, סם אלרדייס, מארק יוז, ארסן ונגר, טוני פוליס, קני דלגליש ובעצם כמעט כל מאמן פרמיירליג שהיה ב-5 השנים האחרונות (למעט אולי קרלו אנצ'לוטי שבאמת לא שמעתי אותו פעם אחת מתלונן על שיפוט) כולם התלוננו כנגד שופטים.. מי היחיד שקיבל עונש לא פרופורציונלי של 5 משחקי הרחקה בשלבי הסיום של העונה הקודמת? ניחשת נכון- סר אלכס פרגוסון.

יצא לי לראות שחקני מקללים מול המצלמה אחרי הבקעת שער, לפחות איזה 200 פעם, מי היחיד שנענש בשלושה משחקי הכרעה ועוד בשלבים הקריטיים של העונה הקודמת? גם ניחשת נכון, ויין רוני.

"הבעיה" במנצ'סטר יונייטד היא שמדובר במועדון המתוקשר ביותר בבריטניה אם לא באירופה, כל פיפץ שמוציא סר אלכס פרגוסון בודאי ובודאי שראוי ליותר תשומת לב מאנשי כדורגל אחרים, דוגמא לכך כשפרגי אמר בעונה שעברה שהשיבוץ של הוארד ויב למשחק העונה בין יונייטד לצ'לסי היה ראוי כל עולם הכדורגל קפץ על כך שפרגי מנסה "להשפיע" על השופט.. רק שני צדיקים בסדום היו אז שהיגנו על פרגי, קרלו אנצ'לוטי וארסן ונגר, שני היריבים שלו בצמרת.

אנשים כמוך עושים רצח אופי לסר אלכס פרגוסון שהוא אחד הג'נטלמנים האחרונים שנשארו בעולם הכדורגל, והשנאה שלך למנצ'סטר יונייטד צריכה להיות נבדלת מהשמצות שווא.

אביעד 9 באפריל 2012

אדם, למיטב זכרוני מסיבת העיתונאים ההיא לפני צ'לסי הייתה אחת הפאשלות הגולות של התאחדות משופעת בפאשלות כאלו. פרגוסון אכן אמר שהמינוי של ווב "ראוי" והוא קיבל זימון לדין כי דיבר על שופט לפני המשחק. אבל בדיוק באותה מסיבת עיתונאים, גם אנצ'לוטי אמר בדיוק את אותו הדבר ובמפתיע הוא לא זומן לדין. לקח להתאחדות כמה ימים להבין את הפאשלה עד שבסוף גם פרגוסון וגם אנצ'לוטי לא הועמדו לדין אלא קיבלו אזהרה.
אבל העיקר שלפרגוסון יש כוח שלאחרים אין בהתאחדות.

אדם 9 באפריל 2012

אני חושש שהסיפור שלך לא מדוייק… כי למיטב זכרוני אמרו לאנצ'לוטי " מה דעתך על זה שפרגי אמר שהמינוי של הוארד ווב הוא ראוי, והאם זה אומר שפרגי מנסה להשפיע על השיפוט".. אנצ'לוטי וונגר אמרו דברים באותה רוח, שלא צריך לעשות סערה בכוס מים מכל דבר.

אם לפרגי היה כוח בהתאחדות קאנטונה לא היה מורחק ל-8 חודשים, פרדיננד ל-9 חודשים, פרגי עצמו לא היה מורחק מ-5 משחקים על דברים שאמר נגד השופט שגם אז אנצ'לוטי אמר שהעונש היה מוגזם ולא פרופורציונלי, שלא לדבר על ההרחקה המטומטמת של רוני בגלל שהוא שיחרר קללה אחרי הבקעת שער..
כל אחד שטרח לבדוק את התיאוריה הזו נוכח לדעת שיונייטד לאו דווקא נהנת הכי הרבה משיפוט (מישהו שם פה לינק ממש מעניין בנושא זה), להיפך היא נמצאת בתחתית הטבלה בעניין הזה.. גם בטבלת הפנדלים שנשרקו לטובתה/נגדה בבית יונייטד נמצאת באמצע הטבלה מבין קבוצות הפרמיירליג, כך שהטיעונים שלך מאד חלשים ולא מגובים במציאות.. אם כבר, יונייטד באמת treated like shit ע"י ההתאחדות, כמו שפרגי אמר בתחילת העונה.

יואב 9 באפריל 2012

אדם,
תוסיף לזה את העונש שגארי קיבל(לא זוכר אם הרחקה או קנס) על נישוק הסמל, שלושים מטר משער האורחים מליברפול, לאחר שער הניצחון של ריו בדקה ה90. כאילו שזה קרה מעולם. מדהים פשוט.
ואת הרחקת סקולסי ורוני על ידי ההתאחדות האנגלית בגלל שהם פאקינג הורחקו מטורניר אמסטרדם!!!
מה אומר לך, ההתאחדות אדומה אש!

יואב 9 באפריל 2012

אביאל,
מעניין שהקבוצות "שנהנות משיפוט"(יונייטד וברצלונה) הן היריבות הישירות לך לתארים.
אני חושב שאתה פשוט אדם לא מפרגן.
בסופו של יום, כשהעשן מתפזר לאחר ההתמודדות, מותר לפרגן ולהעריך את מה שאתה רואה. זאת לא פחיתות כבוד.לא היתה לי בעיה לברך את צלסי אחרי אליפות ראויה.
אני לא מת על ברצלונה אבל אין לי שום בעיה(לאחר שהפסדתי להם בשני גמרים) לכתוב שהם באמת רמה אחרת.

אדם 9 באפריל 2012

סתם סיפור אוף טופיק.. אני מכיר חבר שלמד משפטים בלונדון בתחילת שנות התשעים בתקופה של הסכמי אוסלו.. במוסד בו למד הקימו מין עמותה שקראו לה "חברי פלסטין וישראל" (לא סגור על השם).. חברי העמותה שלחו מכתבי הזמנה ל-20 מאמני הפרמיירליג ליום הפתיחה של העמותה. היחיד שהגיע מכל המאמנים דאז היה סר אלכס פרגוסון, מלווה בניקי באט ופול סקולס :).

שחר 9 באפריל 2012

אדם-סיפור ענק,איזה דמות

יואב 9 באפריל 2012

יוסי מזרחי,
מסכים איתך לגמרי בעניין מאנצ'יני.לפטר כי מעדת בשלבים האחרונים של התמודדות על אליפות(אם וכאשר, חמסה חמסה חמסה) זאת לא סיבה מספיקה בעיני. מי שצריך להחליט שם צריך לבחון עם היתה התקדמות, מה החזון והתוכניות לעתיד והאם מאנצ'יני הניח את היסודות לקבוצה חזקה שתרוץ חזק בשנים הקרובות.
מהתרשמותי השיטחית-הוא עשה שם עבודה טובה ויצר קבוצת כדורגל מאד חזקה שלא משחקת כדורגל מיקרי.אם הוא טעה פה ושם בחילופים, ברוטציות(או בחוסר רוטציות) או באמירה כזאת או אחרת לתקשורת-לא אסון. אלו בדיוק הדברים שניתן ללמוד מהם ולתקן.
גם מאמנים, כמו שחקנים, צריכים להתנסות ולצבור ניסיון. בטח בפרמיירליג, בטח מול יונייטד האלופה המכהנת ופרגי החד פעמי.
גם פרגי היה הפיבוריט ב92- והפסיד את האליפות ללידס.גם הוא למד ולו עוד היה ניסיון מוכח באי הבריטי.
כסף? מאנצ'יני עשה קבוצה חזקה מאד בכסף הזה(לעומת פרוייקטים גלאקטיים שנכשלו בבסיס). הכסף לא מבטיח אליפות, הוא נותן לך סיכוי טוב להתמודד עליה. וזה בדיוק מה שהוא עשה.
סיטי פה ולהרבה זמן, חשוב לזכור את זה.

אביאל 9 באפריל 2012

אביעד – אף פעם לא כתבתי משהו נגד יונייטד באופן ישיר ולא כתבתי שהתארים שלה הם מעשה רמייה או משהו בסגנון, כתבתי ואני חושב שדיי בצדק (מספר הדיונים בנושא מוכיחים את זה) שהשיפוט מוטה לטובת יונייטד בצורה מובהקת יותר מאשר לקבוצות אחרות בפריימר ליג, דוגמאות לשם ולפה לא משנות שום דבר.

אדם – גם לא צריך להפוך את פרגסון לאיזה קדוש מעונה, שהוא מנצח הוא מחייך ושהוא מפסיד הוא עצבני ומתנהג בצורה מגעילה כמו כולם, הוא רודה בשדרני טלווזיה, בעיתונאים ובהתאחדות האנגלית ופועל לטובת האינטרסים שלו (לא שזה משהו רע) ולא צריך להפוך אותו לקדוש.

יואב – אני לא בדיוק מבין למה הפכת אותי ללא מפרגן ? פעם כתבתי משהו בגנות האופי של יונייטד ? משהו נגד צורת המשחק שלה, אפילו שהחמאתי כאן פעם על האופי ועל המזל שהולך לטובת יונייטד תקפו אותי. גם לגבי ברצלונה, יש לי הרבה מאוד מחמאות אליה, רק שיש כמה נקודות שחורות בדרך לתארים, אותה צדקנות והרדיפה אחריה הם הדבר המעצבן, יונייטד לדעתי תיקח את האליפות השנה ובצדק, אני גם האחרון שחורץ תוצאות ותארים, עובדה שמעולם לא כתבתי כאן בניגוד להרבה מאוד אנשים שהאליפות ביידים של הסיטי או לחלופין של ריאל, אני משתדל להתנהג כמה שיותר כאוהד אובייקטיבי, אבל אל תצפה שאני יטען נגד הקבוצות שאני אוהד, עם זאת בניגוד להרבה אוהדים כאן שמתנהגים בצדקנות לגבי הקבוצות שלהם אני משתדל לא להיות כזה, תראה את ההודעה הראשונה של אריק כאן, זה כל כך אירוני שזה כבר בדיחה אחת גדולה.

אריק 9 באפריל 2012

הבדיחה על חשבונך ועל חשבון תיאוריית הקונספריציה שלך שכצפוי לא איכזבת והופעת כאן עם ההודעה המוקלטת הקבועה שלך

יואב 9 באפריל 2012

אביאל,
מקבל.
בכל מקרה, אני חושב שבכל זכיה באליפות אפשר למצוא שריקות במחלוקת וגם קצת מזל.

אביעד 9 באפריל 2012

אביאל – אם אתה חושב שהשיפוט לטובת היונייטד "בצורה מובהקת יותר" כשההוכחות שלך הם "תכנס 100 אוהדים" ולא שום דבר מעבר לזה, ודוגמאות "לפה ולשם" לא רלבנטיות בעינך, אז אין הרבה שניתן לעשות בעניין. מה שאתה בעצם אומר זה שאתה מאמין במה שאתה רוצה להאמין וזהו. כל מה שאני יכול לעשות זה לבקש שתסתכל על מה שקורה באותה דרך לשני הצדדים ולא להמשיך לפרק צד אחד למקרים קטנים ולא חשובים ולחבר את הצד השני לכוח גדול ומאיים.

הופמן 10 באפריל 2012

אביאל – רק לגבי "מספר הדיונים בנושא": הוא לא מוכיח כלום מעבר לזה שיונייטד היא קבוצה גדולה. אם סטוק היתה מועדון על כבר עשרות שנים, רוב הדיונים יעסקו בה ובטעויות השיפוטיות "לטובתה".
(גם עם כל השאר אני לא מסכים אבל האחרים עושים עבודה טובה)

איתמר 10 באפריל 2012

טור מצויין של גארי נוויל בנושא הצלילות ותרבות הכדורגל המשתנה באנגליה

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2126567/Gary-Neville-Andy-Carrolls-dive-laugh–zero-tolerance-wont-ground.html

Comments closed