סיפורו של רונאלדו

לאליפות הספרדית הזו יש משמעות במעמדו ההיסטורי

In כללי

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

כפי שמסי עולה על רונאלדו בהרבה תחומים, יש גם דברים שכריסטיאנו רונאלדו עשה וליונל מסי לא.

למשל להצליח בקבוצות מאד שונות ובליגות מאד שונות.

למשל להפוך את מאזני הכוחות בליגה מסויימת – בעיקר בזכות עצמו. את האליפויות שלו באנגליה או ספרד אין לתאר כמקרה מראדונה בנאפולי. אבל שלוש אליפויות באנגליה ואחת בספרד לא היו מושגות בלעדיו בשנים בהן הושגו.

למשל לעמוד בתג מחיר מטורף שמישהו שם עליו.

לאליפות הספרדית הזו יש משמעות במעמדו ההיסטורי.

116 Comments

אופיר 21 באפריל 2012

אין ספק שריאל מדריד עשו את זה בסטייל. ברצלונה נראית מזעזע במאני-טיים של העונה והאחריות היא על גווארדיולה.

אופיר 21 באפריל 2012

אין לי שןם דבר בעד ברצלונה, אבל עוד פחות מזה אני אוהב לראות את ריאל חוגגת.

נקווה שמקאו או קיפסאנג יעשו מחר בלונדון משהו מיוחד כדי לשפר את הטעם הרע בפה.

דורפן 21 באפריל 2012

בדיוק מה שהרגשתי. עם כל פסטיבל ברצלונה, עם הסימפטיה לרונאלדו ולמוריניו, חשבתי שאשמח לראות את ריאל מנצחת. ולא!

ירון 22 באפריל 2012

מזעזע? לא צריך להגזים – להזכירך הקבוצה נצחה 11 משחקי ליגה רצופים, וגם בהפסד לצ'לסי שלטה במשחק והיתה יותר טובה.
היום באמת היו יחסית חלשים אבל עדיין היה משחק די שקול עם פחות או יותר שוויון בהזדמנויות.

לא חכמה להעביר ביקורת על גוואדיולה, שבאמת בנה את אחת הקבוצות הגדולות בהסטוריה עם כמות מטורפת של תארים ב-4 שנים.
אבל מסכים שהוא חטא השנה מעט בזחיחות/שאננות – המחשבה שאם בארסה שולטת בכדור בכל משחק התוצאה כבר תסדר לטובתה. מה שחסר לבארסה השנה זה א. עומק בסגל – כמה שחקנים נופלים מהרגליים, וייה בחוץ, צ'אבי ואלכסיס משחקים פצועים ואין להם מחליפים מספיק טובים, ב. חלוץ ברמה עולמית – בשנים האחרונות היה את אטו, איברה (למרות שנחשב אכזבה) ווייה שנתנו מנה יפה של שערים.
השנה לפחות ברגע שוייה נפצע היו חייבים להביא חלוץ אבל האמינו שיהיה בסדר – בפועל פרט למסי אין גולר שיתרגם בעקביות את השליטה במגרש לשערים

יניר 21 באפריל 2012

נצחון המאמן הטוב מהשניים והמחשה לחשיבות המאמן הכדורגל

עומרי 21 באפריל 2012

תעשה טובה…

דורפן 21 באפריל 2012

לייק

אודי 21 באפריל 2012

הייתה עבודה טקטית מדהימה של כל שחקני ריאל היום. מוריניו יצא ענק! שוב…

יואב 21 באפריל 2012

רונאלדו רונאלדו רונאלדו.
איזה מפלצת כדורגל גידל הסר.

ריאל באה לנצח היום. אבל על אמת.

אני חושב שהליגה האנגלית מאתגרת בעיקר בעניין הכשירות לאורך זמן ולוח המשחקים הצפוף.
רונאלדו עבר את זה עם צבעים בוהקים, חיוך וחגיגת שער שמצביעה על שרירי רגלו.
מפלצת!!!

עומרי 21 באפריל 2012

אני חושב שהאליפות הראשונה שלו ביונייטד מושגת עם שחקן התקפה אחר במעמדו בעולם באותה עת, נניח קאקה. נניח איברהימוביץ.
גם לגבי השלישית אני לא בטוח.

עופר 21 באפריל 2012

הכל נכון.
רונאלדו שחקן ענק, ולא ניכנס כאן להשוואות עם מסי.
אבל תגידו את האמת, הוא לא מגעיל אתכם? עם כל הפוזות, הפרצופים, היהירות וכו'.
אותי הוא מגעיל, ולמעשה הוא ומוריניו הם הסיבה שאני לא אוהב את ריאל העכשווית.
רונאלדו הוא השחקן הכי טוב בעולם שלא הייתי רוצה בקבוצה שלי.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

עמרי,
אותי הוא לא מגעיל.
כל אחד ומאפיני התנהגות משלו, ובמקרה של רונאלדו, שהוא הטוב בעולם בשמונה השנים האחרונות, בשקלול של כשרון/וורסטיליות/הישגים לא רק בקבוצה שבנויה סביבו ובעוד מדדים, אוביקטיביים וסוביקטיבים, אני כן הייתי רוצה אחד כמותו אצלי. אם היה נשאר בבית הספר של אלכס פרגוסון, הוא היה טוב עוד יותר.

זאביק 24 באפריל 2012

זה ההבדל בין כבשים לזאבים. הכבש חשוב לו הטפל הפוזות והפרצופים והזאב התכלס התוצאות והתארים. מוריניו מאמן ענק ולא פחות מזה פסיכולוג. איך אחרי כל הפרובוקציות עבר יותר מחודשיים לא מתראיין ושולח את העוזר לעיתונות !? ורונאלדו הוא בחור צעיר שצריך לעמוד בלחץ אדיר מכל הכיוונים ועומד בזה כמעט לבד. ומסי מוכיח לכל המבקרים שמחוץ לברצלונה או לחילופין כשברצלונה לא במיטבה הוא נעלם.

הופמן 25 באפריל 2012

יש עוד כמה חיות בעולם.

אילן 21 באפריל 2012

רונן, מאז שרונלדו הגיע לספרד, הוא הצליח פעם אחת להופיע במשחק של מאני טיים במסגרת כלשהי, וגם זה בעקבות מסירה טובה של חבר לקבוצה. זה היה היום. לא עקבתי אחריו כששיחק ביונייטד, האם שם כן הצליח להופיע למשחקים חשובים?

אדם 21 באפריל 2012

אילן-
עונת 08/09 צמד מול אסטון וילה אחרי פיגור 2-0 בדרך ל-3-2
צמד מול טוטנהאם מפיגור 2-0 בדרך ל-5-2
צמד מול ארסנל בחצי הגמר
שער העונה מול פורטו ברבע שהעלה את יונייטד לחצי
שער בשמינית ב-2-0 על אינטר של מוריניו

עונת 07/08 שערים נגד ארסנל וליברפול בליגה
שער בגמר מול צ'לסי, מול רומא ברבע, מול ליון בשמינית וזה רק מה שאני עכשיו זוכר על רגל אחת עם עין אחת ישנה..
רונאלדו שחקן ללא פחד שכמעט תמיד הגיע למשחקים גדולים, הטיעונים נגדו שהוא נעלם במשחקים לא חשובים היא מופרכת..
מה? להבקיע שלושער מול אתלטיקו כשריאל רחוקה רק נקודה מברסה זה לא נקרא להופיע במשחק גדול למשל?

יואב 21 באפריל 2012

אילן,
אתה באמת חושב שאיכפת לו איך המשחק מוגדר?
כל מה שאדם ואוסיף –
שערים בגמר גביע הליגה ובגמר הגביע האנגלי.
עופר,
לא רק שלא מגעיל אלא שהוא מצביע על שרירי הרגל כשהוא חוגג שער-אפילו מרגש!

ליבר מהאייפון 22 באפריל 2012

רק לתקן: מול אסטון וילה הוא כבש את השער הראשון במשחק בבעיטה לא ישירה מתוך הרחבה והובלנו בזכותו 1-0 אח״כ וילה הפכו את התוצאה ורונאלדו השווה בסוף בא מקאדה והביא אליפות. אז לא היה במשחק מצב בו וילה הובילה 2-0

אביאל 22 באפריל 2012

את הגול בגמר הגביע הספרדי בשנה שעברה שכחת ? והשער של רונאלדו לא היה פשוט בכלל היום, הרבה טכניקה והם הטעייה קטנה קצת לפני הבעיטה.

matipool 22 באפריל 2012

לולא רונאלדו ואם ליונייטד היה שחקן אחר במקומו שהוא "סתם שחקן מצוין" , אין לי ספק שליברפול הייתה לוקחת סוף סוף אליפות בעונות 2008/2009 שהייתה עונת שיא של ג'רארד וטורס . הבעייה הייתה שלרונאלדו הייתה עונת שיא + .

קורא אדוק 21 באפריל 2012

מנוי לספורט חמש HD- 60 שקל
אלכוהול ופיצוחים- 80 שקל
התמונה של כריסטיאנו משתיק את הקאמפ נואו אחרי הגול -priceless

יואב 21 באפריל 2012

ביג לייק קורא אדוק.

זאביק 24 באפריל 2012

ענק !! גם רונאלדו וגם התגובה הזו. תרגום בגוף הסרט לרונאלדו : " כולם להרגע, אני פה. לא לדאוג"

דורפן 21 באפריל 2012

אילן – בוודאי שלא. בגמר האלופות כדור פגע בו בראש בדיוק כשקפץ גבוה ונכנס. בחצי גמר האלופות שנה אחר כך לא שמו לב שהוא בעט עונשין מ-40 מטר שנכנס. כפי שהכריע גם את רבע הגמר בבעיטה מ-40 מטר. וזה שאחראי על הצ'קים בריאל מדריד כתב בטעות 80 מליון במקום 8 שסוכם.בסך הכל כשיונייטד עברה שבעה סיבובים רצופים באירופה במשך שנתיים – רק באחד לא הבקיע. כל השערים נפלו כמובן מבלי שהופיע ובזכות חבר לקבוצה.

בגדול הגישה שלך מבטאת את צורת המחשבה הדי מקובלת לפיה בקבוצה המנצחת כולם מהטובים בהיסטוריה ובקבוצה המפסידה כולם לא הופיעו כי המשחק היה במאני טיים. ייתכן גם שזה בא מנטיה לא להגיד אפילו מילה טובה על שחקן שניצח כשאינך מרוצה מהתוצאה.

ולפי דבריך אתה גם לא עוקב אחריו העונה בריאל מדריד. הדרבי מול אתלטיקה. לא היה מאני טיים?

חברי הטוב משכבר הימים 21 באפריל 2012

רונן, כמובן שאתה צודק, אבל אני חושב שבשיח הציבורי, רונאלדו לא נתפס כאחד שמגיע במאני טיים, ומה לעשות שמעמד היסטורי מושפע הרבה פעמים מהצורה שהציבור תופס את השחקן.
אבל בהחלט יתכן שהגול היום יעזור לשנות את הצורה שבה הוא נתפס.

עופר פרוסנר 22 באפריל 2012

באיזה שיח ציבורי כריסטיאנו לא נתפס כאחד שמגיע במאני טיים? אולי אני לא מבין כדורגל, אבל כריסטיאנו לקח כמעט בעצמו אליפות ביונייטד.

בוא נעשה תרגיל מחשבתי רגע: יש לו 109 שערים מאז שהגיע לריאל, אותם הוא הבקיע ב-97 משחקים. גם אם נניח שמישהו החליט שלמשחקי מאני טיים (כמה כאלה יש? חמישה בעונה?) כריסטיאנו לא מגיע – כמות השערים שלו לכל הפחות אמורה להראות שהוא נתן תרומה יפה מאוד לכך שריאל מצליחה בכלל להגיע למצב בו היא משחקת במאני טיים – אחרי שבליגה בארסה לא ראתה אותה ממטר במשך תקופה לא קצרה, ואת הפיאסקואים שלה בליגת האלופות כולנו זוכרים.

ירון 22 באפריל 2012

איזה שחקן של משחקים גדולים? בסה"כ הבקיע בקלאסיקו שער אחד שזה פחות מהממוצע שלו בליגה – הופעה בינונית בסטנדרטים שלו ..

צור שפי 22 באפריל 2012

Like

עופר פרוסנר 22 באפריל 2012

:)

ניקו 22 באפריל 2012

מצד שני הוא שיחק מול קבוצה הכי בלה בלה משהו טובה, משהו היסטוריה.
הוא שיחק נגד קבוצה שאוהבת להחזיק בכדור לנצח (וסתם! על פי כמות המסירות) ולהתמסר פי כמה יותר מאשר להבקיע!
הייתי אומר שזה הופעה בסדר פלוס יחסית לתנאי משחק שצויינו הנ"ל וגם שזה המצב הראשון והיחיד האמיתי שהיה לו שהוא תירגם לגול.

אריק 22 באפריל 2012

ביג לייק

שלומי 21 באפריל 2012

איפה הדוק? קרו כל כך הרבה דברים אתמול (הווארד גמר עונה, גמר אולימפיאדה) סן אנטוןניו השפילה את הלייקרס, ואיפה מנחם לס?

דורפן 21 באפריל 2012

לדעתי אתה צריך לדרוש את כספך בחזרה ממנו. שיחזיר לך את המנוי. באיזו חוצפה הוא יוצא לחופשה

MOBY 21 באפריל 2012

מלך ומוריניו סוגר את המרוץ למאמן המעוטר בזמננו והפיכת קבוצות לוזריות לכאלו שיכולות מאמן האלף הנוכחי כרגע.

אורי 21 באפריל 2012

קורא אדוק. נפלא.

טל בן יהודה 21 באפריל 2012

האליפות הזו של ריאל קצת מזכירה לי סיטואציה שקורית לפעמים שאני משחק כדורסל עם החברים.

כשאתה משחק עם חברה ו"מרכיבים כוחות" כל שבוע, מדי פעם יוצאת איזו קבוצה שלמרות שלא מדובר במקבץ השחקנים הטוב ביותר, הם משחקים מצוין ביחד ויותר טובים מכל קבוצה אחרת באותו הערב. אז הם מנצחים משחק, ועוד משחק ועוד משחק (בעוד הקבוצה השנייה ממשיכה להתחלף עם אל שיושבים בצד).

באיזה שהוא שלב, הקבוצה שעוד לא הפסידה ונשארה על המגרש לאורך כל הערב נהיית קצת עייפה, קצת שבעה, קצת "מתחיל להיות מאוחר, כבר 22:30?" – בעוד הקבוצה שממולם מתוסכלת מההפסדים ומשחקת חזק יותר. בסופו של דבר, ההפסד היחיד הזה יגיע לפני שכולם יתפזרו הביתה.

הייתי בשני הצדדים האלה, ואני אומר בכנות שאותו ניצחון שמגיע בסוף הערב – הרבה פחות מספק. אתה יודע שניצחת אותם רק בגלל שהם כבר שבעים ועייפים – וכל עוד הם היו רעננים ושיחקו ב"פול גז" במהלך כל הערב, הם פתחו לך ת'תחת.

אני לא ספורטאי מקצועני, ושחקני ריאל כנראה יחגגו בגדול וישמחו ויהיו מסופקים כאילו אין מחר. אבל אני חושב שגם הם יודעים – שאם העונה הזו הייתה מתרחשת לפני שנתיים, ברצלונה כבר הייתה אלופה לפני 10 מחזורים. רונלדו לא רונלדו, מוריניו או לא מוריניו.

*לפני שכולם יניחו שאני אוהד ברצלונה, ולא מסוגל לפרגן או להחמיא לריאל, רק אציין שחוץ מגמר ליגת האלופות – אני לא עוקב אחרי כדורגל אירופאי. צפיתי רק ב-10 דקות האחרונות של המשחק – וגם זה בגלל שלא היה משהו יותר טוב לראות בטלוויזיה.

יואב 22 באפריל 2012

״אם זה היה מתרחש לפני שנתיים״? משפט ממש מוזר. חבל שפארקר, ניקולה ושאראס לא שיחקו בסדרה האחרונה מול פאו.

avigol 22 באפריל 2012

תתמיד במה שאתה טוב בו, וזה לא כדורגל…..:)

דורפן 22 באפריל 2012

ואתה בבקשה אל תתמיד בתגובות לא מנומסות. אם יש דבר שאני מתעב זה מגיבים בעילום שם מגיבים בגסות למי שמתדיינים בשמם.

יבור 22 באפריל 2012

למה זה מעצבן אותך? ואם אותו בחור היה מגיב בשמו זה היה פחות פוגעני?
למה להתייחס לגופו של כותב ולא לגופו של נכתב?

דורפן 22 באפריל 2012

יבור – זהו שלא. כשאדם הוא חשוף בשמו הוא מתנהג כמו בנאדם ולא כמו חוליגן. אין פה אנשים שמגיבים בשמם ומתנהגים בגסות

avigol 22 באפריל 2012

אביגול זה קצת דומה לבאטיגול, אני מעריץ גדול שלו. שמי האמיתי אבי בן דוד, לדעתי יש קשר לכינוי… אם הייתי לא מנומס אני מתנצל.
לא עלה בדעתי בשום שלב שאני בעצם מגיב בעילום שם. דרך אגב יש הרבה כאלו באתר הנפלא הזה.

אבי בן דוד avigoal 22 באפריל 2012

רונן, בשבילך.

הופמן 22 באפריל 2012

טב"י – לייק. מכיר היטב את הסיטואציה.

עופר פרוסנר 22 באפריל 2012

שמע טל, אני כל כך לא מסכים איתך (אבל זה לא מפתיע). אליפות זו אליפות. וברצלונה עדיין המועמדת מספר 1 לקחת את הצ'מפיונס ליג, והיא עדיין הקבוצה הכי טובה בעולם, ככל הנראה.

יניב 2 ביוני 2012

היית מת יחתיכת אוהד ברצלונה מסריח לך לך

טל בן יהודה 22 באפריל 2012

יואב,
התכוונתי "לפני שנתיים" לא מבחינת סגל השחקנים אלא יותר מבחינת המצב המנטאלי שלהם ורצף האליפויות שעדיין לא התרחש.

אביגול,
אני בן אדם של "חצי הכוס המלאה" ומאמין שמסתתרת שם מחמאה על הכתיבה שלי על מכבי ת"א וכדורסל. תודה.

עופר,
לא מפתיע ששנינו (שוב) לא מסכימים, אבל לפחות אנחנו יודעים שאני צודק. אבל כן, אליפות זו אליפות. פשוט זו ההרגשה שאני מקבל מהזכייה הזו.

אזי 22 באפריל 2012

גדול..
מכיר את המצב, אבל אני לא חושב שזה דומה,
כי כל עונה מתחילה מחדש.
בשכונה אין אליפות.. יש משחקים..
בספורט מקצועני יש תארים.

לפי מה שאתה כותב, גליל וחולון לא נהנו מהאלפויות שלהן כי הן יודעות שזה כי מכבי לא היו במיטבם..

אבל אין ספק, שאם שנה הבאה ברצלונה תחזור לגדולה שלה, או אולי אפילו אם ריאל תפסיד לבארסה בגמר האלופות, אז הם יבינו שהאליפות והקלסיקו השנה היו מקריים לגמרי..

דורי גיל 21 באפריל 2012

שחקן ענק. התפללתי כל המשחק שריאל יתקפו ויקחו את המשחק הזה בסערה, כי בארסה לא הייתה שם. שיראו שהם שווים (הרבה) יותר מהקטנצ'יו והמתפרצות. הם נתנו להם עוד לחזור ובמזל, או בשכל, הצליחו לעקוץ אותם בזמן הכי נכון שיש. העונה הזו עדיין לא נגמרה עבור בארסה ואני מקווה ששתי הקבוצות הללו עוד יפגשו שוב. אני רווי באנטגוניזם כלפי ריאל ומוריניו, אבל אלו היו שלוש שנים מדהימות ובלתי נתפסות עבור בארסה ואי אפשר לנצח הכל כל הזמן. הגיע לריאל הפעם. הם רצו את זה יותר.

אד הורטון 21 באפריל 2012

הערב לקראת שמונה, כשהגיס שאל אותי אם אני מצטרף לצפייה המשותפת באה ההארה- אני בעד ריאל. נהניתי לראות את ברצלונה דורסת את אירופה, התענגתי על מסי וייגעתי את מוחי בשאלה האם הם הגדולים בהיסטוריה, אבל הערב זה הגיע לנקודה בה האוכל עולה לך בגרון ואתה אומר די (למען שלמות התמונה- אין בי גרם של אהדה מיוחדת למדריד, למוריניו ובטח שלא לרונאלדו שדי מגעיל אותי כאדם). אולי זה ריבוי טעויות השיפוט, אולי תופעת העדר, אולי ההתגייסות התקשורתית, אבל כשרונאלדו שם את השני, צעקתי יש גדול.

עירן 21 באפריל 2012

הורטון, אי אפשר לכתוב זאת טוב יותר. כשונא מוריניו (לפחות עד שיגיע לא.ט.) וריאל, מצאתי עצמי להפתעתי שמח בשער של ריאל. הסיבות שאמרת (שמעתם את השידור הנורא של ארבל, כאילו יש רק קבוצה אחת המשחקת נגד עצמה בלבד ?) הן כנראה הסיבה לכך.
פרשתי מהעדר. העשב בשולי המרעה מתוק יותר.

אייל 21 באפריל 2012

אגב, זו הולכת להיות בסך הכל הפעם השלישית בתולדות הליגה הספרדית שבה קבוצה שסופגת הפסד ביתי בקלאסיקו מצליחה לזכות באליפות. הפעמים הקודמות היו בעונות 28/29 (ברצלונה – שכמו ריאל השנה, ניצחה בחוץ גם היא בקלאסיקו השני) ו-75/76 (ריאל מדריד – שהפסידה באותה עונה פעמיים לברצלונה).

אביאל 22 באפריל 2012

טל בן יהודה – אני לא יודע מה יותר מוזר אצלך, זה שאתה לא רואה בכלל כדורגל אירופאי ובכל זאת בוחר לטעון דברים כאלה או זה שאתה אוהד מכבי ת"א בכדורסל ומנסה להפחית את עוצמת השמחה בהחגיגות של הפועל ירושלים שהם גונבים פה ושם תואר ממכבי לאורך השנים ושמחים כאילו הם אלופי העולם.

טל בן יהודה 22 באפריל 2012

אין ספק ש"זה שאני לא רואה בכלל כדורגל אירופאי ובכל זאת בוחר לטעון דברים כאלה".

יובל (אחר) 22 באפריל 2012

פרפקטו בסיאטל!

גיל 22 באפריל 2012

ברצלונה נראים היום ובכלל, במשחקים האחרונים מאוד עייפים, שבעים, לא מדויקים, אפילו משועממים. היה היום משחק לא רע ולפחות לא היו התחזויות וצלילות כמו ברוב המשחקים ביניהן. רונאלדו הוא שחקן על כי הקבוצה לא נבנית סביבו. בניגוד לברלצונה שם מסי הוא השחקן הכי טוב אבל בקבוצה מתואמת שמתאימה לו כמו כפפה ליד, רונאלדו משחק עם גמדים ביחס אליו. אם היו לו שחקנים קרובים אליו ברמה או ששיתוף הפעולה כמו של מסי אז הוא והקבוצה היו מצליחים אפילו יותר.

אלפורטנייו 22 באפריל 2012

מסכים עם ההתחלה, אבל להגיד שמסביב לרונאלדו יש גמדים, באמת.
כדי להיאבק במפלצת שהפכה ברצלונה, נרכשה נבחרת שאר העולם. הקישור של מה שנשאר מאלופת העולם (אלונסו) ונבחרת גרמניה, מיטב החלוצים מצרפת וארגנטינה, ההגנה של פורטוגל, וקאקא – קאקא! – במותרות להתייבש על הספסל. אני בספק אם יש שחקן כלשהו בנבחרת העולם, למעט וויין רוני, שלא נקנה ע"י ריאל. אולי אגוארו (ואיפה הוא היה מוצא מקום עכשיו?), וגם הוא יגיע כנראה בעונה הקרובה.

IDO 22 באפריל 2012

אני גם חושב שיש אייפות החומר בבארסה.
וכמו טב״י זה נראה כמו גניבת נצחון רגע לפני שהקבוצה מתחלפת.

רונאלדו – יש לו הזכות להיות מאומן על ידי 2 הטובים בעסק, והוא ממשיך להשתפר , השנה הוא עשה קפיצת דרך בהבנת המשחק.
אני מקווה מאד שפורטוגל תיקח את התואר בזכותו כי הוא כמו הגדולים ביותר יכול לשים גול בכל רגע נתון

ניקו 22 באפריל 2012

ומכל מרחק! (כמעט)

מנחם לס 22 באפריל 2012

רונן, תודה שענית לשלומי הזה במקומי.

אבל מאחר והוא שאל על דווייט האוארד, אזב אמצע האוקיאנוס קפץ לי בראש רעיון: עכשיו שדווייט האוארד אינו בין 20 האחרוננים בסגכ, ולמרכוס אלדרידג´ פצוע, למה לא להכניס את אנטוני דייויס מקנטקי לנבחרת ללונדון?

מה יש? אם כריסטיאן לייטנר היה טוב בתור שחקן מכללה לנבחרת החלום של 1992, אנטוני דייויס בוודאי ובוודאי טוב אף הוא, במיוחד שזה נעשה התפקיד הנחות ביותר שיש לאמריקאים נגד הספרדים!

גיל 22 באפריל 2012

צודק, דיוויס יהיה תוספת טובה.

שניר 22 באפריל 2012

רעיון לא רע בכלל!

מנחם לס 22 באפריל 2012

במשחק כחלק מחגיגות 100 השנה לפנויי, הרד סוקס הובילו ב-9 רנס נגד היאנקיס, שקרעו אותם ב-15 ראנס רצופים! וזה ביום החגיגה. הקללה של הבמבינו עדיין חייה וקיימת.

גיל 22 באפריל 2012

מנחם, החגיגות היו אתמול וגם אז הרד סוקס הפסידו. אגב, היית צריך לראות את הקריעה של הספרס אתמול, חגיגה לעיניים.

מנחם לס 22 באפריל 2012

ראיתי את התוצאה של הספארס. לא האמנתי.

CoachMG 22 באפריל 2012

מנחם כאוהד יאנקיס אני כל כך מאושר מהקאמבק הזה שהם עשו. איזה כיף להרוס את סופ"ש החגיגות.
וזה גם ביום שבו מושג PERFECT GAME בפעם ה- 21 בתולדות הליגה. איזה יום לבייסבול.

CoachMG 22 באפריל 2012

ריאל הראתה את הדרך הנכונה לשחק נגד ברצלונה. למרות אחוזי החזקה בכדור מוגזמים לא הורגש שברצלונה טובה יותר על המגרש וריאל אף בעטו יותר למסגרת ולטעמי השער השני של ריאל היה קרוב יותר משער נוסף של ברצלונה. כאוהד ריאל אני שמח מן הסתם על הניצחון אבל שמח יותר מהדרך והשקט שהתוצאה הושגה בו.

אילן 22 באפריל 2012

רונן, הוא שחקן עצום בפני עצמו, בלי קשר לקבוצה בה הוא משחק. אין לזה קשר למנצחים ומפסידים, זו הייתה שאלה כנה, שדרשה תשובה כנה. מכיוון שעבר זמן מאז הגיע לריאל, ומשחק מול אתלטיקו (אחת הקבוצות הבכירות הרמוסות ביותר באירופה בחמש השנים האחרונות) זו לא פונקציה לשחקן עם היכולות שלו.

ליגה לוקחים במעל שלושים משחקים, ושחקן שנותן תפוקה כמוהו במהלך ליגה, לוקח אליפויות. בין זה לבין להיות שחקן שמגיע למשחקים גדולים, שזו קטגוריה נפרדת, יש מרחק.

בסך הכל של הקריירה שלו, במשחקים הקריטיים, הוא לא שם. זה לא מוריד מכבודו, אבל אתה כתבת על מעמדו ההיסטורי. אז עם לטובת ההיסטוריה, גם זה צריך להיכנס בפנים. יש לו עוד זמן, אולי הוא מתבגר סוף סוף.

יואב 22 באפריל 2012

התעלמת מרשימת המשחקים הגדולים שהוא ״הואיל״ בטובו להגיע ה
זה כל כך חסר יסוד לטעון את זה וכנראה חסר ידיעה. עשה שיעורי בית חבר לפני שאתה מצהיר משהו שלא מחזיק ממש כלום.

אריק 22 באפריל 2012

אם כל אוהדי יונייטד קפצו פה מהטענה המוזרה הזאת, זה אומר דרשני…

אילן 22 באפריל 2012

ובקשר למילה טובה, ריאל ניצחו בגלל פעולה אישית של המוסר ושל רונלדו. בתוך התקפה מהירה, הם הביאו לידי ביטוי יכולות אישיות, בתוך ים של משחק טקטי או בסך הכל תלוש. בארסה הפסידה כי המשחק הקבוצתי שלה מתחיל לבוא על חשבון האינדיבידואליות של שחקניה. זה עשוי להיות סוף של עידן עבורה, והאירוניה ראויה אחרי משחק שלם בו הקבוצה שיחקה טוב ושלטה, ואף שחקן לא יכל לצאת מהמסגרת כדי לשים גול. אפילו הגול נכבש במאמץ אדיר לאחר שלוש החטאות של חוסר ביטחון ובהלה.

יואב 22 באפריל 2012

כל כך הרבה מסקנות ממשחק אחד?
ברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם. זה בוודאי לא ישתנה עד הקיץ.
היא כנראה תגמור בלי תואר(לא עוברת את צלסי) וזה לא ישנה כלום באיכות שלה.

גיל 22 באפריל 2012

ושום דבר לגבי הגול עצמו? הזווית קשה, בתנועה כשיש לך רק שבריר שנייה לבעוט, זה משהו שלא הולך ברגל. רוב מי שהיה במצבו היה בועט החוצה. ואם כבר מדברים על מסירות, אם היו מוסרים לו כמו שצריך הוא היה מבקיע לפחות עוד גול אחד. חמש דקות אחרי הגול בנזמה הלך עם הראש בקיר במקום למסור לו.

יואב 22 באפריל 2012

גיל,
ושום דבר על התנועה והרצון והיצר להיות שם בסופה של המסירה?
הסיומת היתה מושלמת אבל אולי זה מה שאתה מצפה מאחד משני השחקנים הגדולים של דורו ובכלל.זה כמו שאני מדליק עוד סיגריה בפרקטיקה.
הוא שם באש, הוא מעולם לא ברח ממנה.לכן הוא נדיר, לכן הוא מפלצת- בגלל התנועה. וגם בגלל היכולת לבצע מושלם כשצריך.
אבל לך תשכנע חסרי מושג שהוא לא מגיע למשחקים גדולים.מבחינתם אין לו עבר בכלל עד שהוא שיחק מול ברצלונה. זה מגוחך בעבר ובטח בהווה.

גיל 22 באפריל 2012

זה באמת חסר תקנה אבל אני רק אומר שהבעיטה עצמה נראית מאוד פשוטה אבל אני משוכנע שרוב החלוצים היו בועטים מעל השער במקרה כזה (מסי היה לוקח עוד צעד ומקפיץ מעל לשוער).

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

גיל ויואב.
הגדרתם שוב את רונאלדו.

מנחם לס 22 באפריל 2012

ארה"ב ללא סנטר!!!

אנדרו ביינום הודיע היום שהוא החליט לעבור ניתוח בברכו בגרמניה, ואפילו אם יוזמן לשחק במנבחרת, הוא ייאלף לדחות את הבקשה כי "יותר חשוב לי לרפא את ברכי ואז לנוח את שארית הקיץ". נבחרת ארה"ב תשחק בלונדון ללא סנטר. דווייט סנטר עבר ניתוח גב, למרכוס אלדרידג´ עבר ניתוח, ועכשיו ביינום.

זה משאיר את טייסון צ´נדלר כסנטר היחיד, ואז חייבים ללכת לאנשים כמו גרג מונרו, ג´אבל מגי, רוי היברט, או דמרכוס קאזן. הם לא סנטרים השווים לשחק עם נבחרת ארה"ב.

ביינום החליט לעבור אותו סוג של ניתוח שקובי עבר בגרמניה (וגם טייגר וודס ורפאל נדאל עברו אותה פרוצדורה), הנקרא "פלאזמה ריץ´ פלייטלייטס טרפי, ובו מחזירים למנותח את דמו-הוא כשה-PLATELES "ניזרקים החוצה" מהדם בסיבוב צנטריפוגלי, ואז מוחזרים לחולה.

"PLATELE" (´טסית דם) לא נחשב כעירוי דם. זאת השתלת גוף זר. אם לחולה מוחזרים ´טיסות הדם´ שלו עצמו, ההחלמה הרבה יותר מהירה.

אבל ביינום כבר אמר שאפילו אם יהיה מוכן לשחק עד האולימפיאדה, אז א. הוא לא ניתבקש, ו-ב. אפילו אם יתבקש הוא יסרב, כי הוא מעדיף לנוח הקיץ.

גיל 22 באפריל 2012

אגב, גם בנבחרת הנשים גריינר לא תשחק, היא הוציאה עצמה מהנבחרת.

מנחם לס 22 באפריל 2012

גיל, אני כלל לא בטוח שהיא היתה עושה את הנבחרת.

מאשקה 22 באפריל 2012

כמה אפשר לראות את ברצלונה מנצחת ומנצחת ?
כמה אפשר לראות כל ילד שני בישראל לובש חולצה של ברצלונה ?
שמחה שריאל ניצחו ויקחו אליפות, (אפילו שהם הקבוצה של פרנקו).
שמחה בשביל רונאלדו, הוא שחקן נפלא.

צור שפי 22 באפריל 2012

מדריד היא הקבוצה של פרנקו רק אצל אנשים שחיים במכונת זמן.

אלפורטנייו 22 באפריל 2012

וכמו שתינוקות באזבי לא היו אלא אגדה, וכמו שנבחרת גרמניה תמיד מפסידה בפנדלים או בדקה ה-90, וכמו שמכבי עלית-אלקטרה היא לוזרית אומללה שלא מפתה שחקנים בפיצות, וכו'. ביטלת את פרנקו, אין לך די.אן.איי של הליגה הספרדית. אין לך קסטיליה מול האוטונומיות, אין לך דיכוי אלים ואיסור לדבר בשפה המקומית, אין לך קרויף מביא למותו של פרנקו במדריד רק לפני 40 שנה, אפילו אחרי תפיסת השטחים כאן, ואין לך אתוס של סיוע זר לכתישת קטלוניה – פריטי מאצ' מה שקורה בכדורגל הספרדי היום.

איתן 22 באפריל 2012

ההתקפות על חוסר המושג של אילן שפיקפק ביכולות המאני טיים של רונלדו הן לא במקום. בלי להתווכח ולהמעיט מהמספרים ומהיכולות המדהימות אפשר לראות שמול ברצלונה לרונלדו יש בעיה תמידית והוא הרבה פחות טוב (כמו רוב השחקנים בעולם). גם במשחק אתמול הוא הסתבך כמה פעמים בריצות מטופשות על הקוו ואיבד כדורים. זה קורה לו במיוחד כשהוא רואה מולו את פויול ואז נכנס ללחץ ומאבד את הטיימינג.
הגול אתמול שבר נאחס ארוך מולם והיה ביצוע מושלם, כולל הריצה קדימה והסימון לאוזיל לאן למסור, אבל אני חושב שהיה בעיקר טעות של ואלדז שיצא רע ואיפשר לו לעבור אותו בקלילות ולבעוט לשער ריק. אם ואלדז היה נישאר על הקוו וסוגר פינה, ונותן לרונלדו להתמודד עם המגן שרץ אחריו ולבעוט מזווית קשה אני חושב שרונלדו לא היה מצליח לשים את הגול הזה.

חננאל 22 באפריל 2012

איתן,
אתמול כריסטיאנו כבש את שערו ה-6 מול ברצלונה. לא מכיר את הסטטיסטיקה המדוייקת, אבל אני בטוח שאין עוד הרבה שחקנים בהיסטוריה, ובטח בשנים האחרונות, עם נתון כזה.
קצת פרופורציות.

עופר 22 באפריל 2012

עוד נקודה – ההבדל בין השוערים.
ואלדז אשם בשער הראשון (יצא טיפה, חזר, והדף גרוע), ויש לו חלק גם בשער השני (יציאה טפשית).
קסיאס – שהוא השחקן שאני הכי אהוב בריאל – לא עשה טעויות

קורא אדוק 22 באפריל 2012

עופר מה שהזוי זה שיש אוהדי בארסה שאני מכיר שאשכרה חושבים שהם באותה רמה או שואלדס טוב מאיקר
בעיניי פשוט מביך להשוות ביניהם

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

בדרך כלל, על פני הרבה שנים אחורה, אני מעדיף את ברצלונה על ריאל.
בשנים האחרונות ועם איבוד הפרופורציות ובלי להוריד גרם מההערכה לברצלונה של ארבע השנים האחרונות, אני מרגיש טוב עם הנצחון של ריאל.
מעבר לנצחון עצמו, זה היה משחק שהוכיח, שניתן לעמוד מול שיטת המשחק של בארסה ואפילו להיות יותר יעילים ולנצח.אחרי הכל, ריאל לא גנבה ניצחון.היא ניצחה בצדק כמעט בכל הפרמטרים למעט "החזקת הכדור". יש למשחק הזה משמעויות להמשך. ההגמוניה הברורה של ברצלונה הסתימה,והיא תמשיך להיות קבוצה אדירה אבל לא בלתי ניתנת לעצירה והסיפורים על עיפות או פציעות הם בחלקם תירוצים.
אישית, אף פעם לא אהבתי את השיטה שבה משחקים כדורגל שבו מניעת הכדור מהיריב הוא מרכז הפילוסופיה. אני מעדיף משחק שוטף,מהיר ודו צדדי כמו הכדורגל שראיתי הרבה שנים אחורה אצל היונייטד ובהרבה מקומות אחרים.באיירן נגד ריאל זו דוגמא יפה.
ענין של טעם.

אריאל ש 22 באפריל 2012

לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר :-)

אריק 22 באפריל 2012

אההה פוסט. אני כן הצלחתי לשמוח בגלל כל מה שקראתי על מוריניו ורונלדו השבוע

אריק 22 באפריל 2012

אחלה

דורון 22 באפריל 2012

לא נהניתי מהמשחק. מקווה שבסופר קלאסיקו יהיה קצת יותר מהירות, מצבים – ולא רק ניסיונות למסירות אינסופיות מול הגנה מושלמת

דורון 22 באפריל 2012

ב"סופר קלאסיקו" של אנגליה, כוונתי. בשבוע הבא…

גיל 22 באפריל 2012

אין דבר כזה סופר קלאסיקו.

כסיפוביץ 22 באפריל 2012

רק בארגנטינה…

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

אין במנצסטר סופר קלאסיקו.
בשביל שיהיה, צריכות להיות שתי קבוצות גדולות עם מסורת ועבר עמוס הישגים.
במנצסטר ,בדקתי, יש רק אחת.
בדקתי גם בסביבה, ולדעתי, וויגן, בולטון ואפילו (בהשאלה) השתיים מליברפול לא עונות על הנדרש.
אכן כן,יש עוד קבוצה במנצסטר, עם בעלים העשירים ביותר בעולם הכדורגל ,עד להפיכה הקרובה או עד שימאס מהצעצוע(ע"ע אברמוביץ).
ועם זאת, לפעמים גם פיל סובל מעקיצות של יתוש, ראה חבורת הלוחמים של וויגן לפני שבועיים, אבל זה בגדר היוצא מן הכלל המוכיח את הכלל.

דורפן 22 באפריל 2012

הקבוצות בליברפול לא עונות על הנדרש…. לאט לך.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

קיבלתי את ההערה.

קורא 22 באפריל 2012

רונאלדו שחקן אדיר – אבל מדהים לראות את פרשנות התוצאה. חבל שריאל (נכון, לא הייתי בעדה) קבוצה עם יכולות התקפיות אדירות שהולכת לשבור השנה את שיא השרים לעונה בליגה מנצחת בגישה של קבוצת תחתית (עם גניבת גול מקרית ומהלך אחד גדול). בזבוזי זמן נוראים ובונקר – התגלמות של אינטר מלפני שנתיים – מחצית שניה היתה 20 דקות נטו. מסכים גם שאתמול, אחרי הרבה זמן שזה לא בלט ראו הבדל בין השוערים.
מגיעה להם האליפות – הדרך והסגנון של אתמול היו בעיני דוחות (בהתייחס לסגל השחקנים שביצע אותו)- אבל מי יזכור את זה…

דורפן 22 באפריל 2012

אני חייב לציין שיש כאן שיאים חדשים של אי הערכה מינימלית ליריב שניצח.

ההשוואה לאינטר לפני שנתיים מופרכת לחלוטין. לריאל היו יותר בעיטות למסגרת אתמול ומצבים לא פחות איכותיים.

מה שברצלונה עושה בדרך כלל – ויתור על הרבה מאד אלמנטים – קיצונים, בעיטה מרחוק, בלם שני, סקורר טבעי שני – בכדי לשלוט בכדור, פשוט לא עבד אתמול.

שלו 22 באפריל 2012

אני רחוק מלהיות אוהד אינטר,
אבל יש גבול לאיך שאפשר להציג את ההיסטוריה.
אינטר – בארסה היה משחק חצי גמר ליגת האלופות בשיטת בית וחוץ.
במשחק הראשון אינטר נתנה הצגה שבסתימה בניצחון 3 – 1.
במשחק השני הורחק להם שחקן והם היו צריכים לשמור על פער של שני שערים, מתוך ידיעה שגנבת שער חוץ סוגר את העניין.
עכשיו החברה האלה אולי מעצבנים, אבל טיפשים הם לא.
יכול להיות שהיו טעויות שיפוט, יכול להיות שפסלו שערים חוקיים.
אבל האמת היא שאינטר גם פירקה את בארסה במשחק הראשון,
עובדה שרבים מאוהדי הכדורגל שוכחים.
או ליתר דיוק מנסים לשכוח.
בעצם אינטר הפגינה יכולת אדירה גם בהתקפה וגם בהגנה ואת זה צריך להפנים.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

מדויק.

rondi 22 באפריל 2012

בתור אוהד ברצלונה אני נאלץ להסכים בהכנעה…

הופמן 22 באפריל 2012

+1
ברכות לאוהדי ריאל.

rondi 22 באפריל 2012

-1 לגביי הברכות…( :

כסיפוביץ 22 באפריל 2012

משהו די דפוק בכל הקלאסיקו הזה.
ריאל משחקת כמו חטאפה [בונקר ומתפרצות] וזאת כדי להשיג ניצחון על ברסה.
אז גם קאזאן היא אחת הגדולות. ודי מטאו הוא אחד הגדולים בעולם.
ריאל ביירן היה משחק באלף רמות מעל המשחק אתמול כי שם שחקנים במחיר של מטוסי קרב באו לשחק כדורגל.
אתמול 2 קבוצות עם תקציב של מדינה לא שיחקו כדורגל גדול והפתרונות של כל קבוצה היו 700 מסירות לאחת ובונקר לשנייה.

כל כך רוצה לראות את ביירן-צ'לסי בגמר. רק ככה יהיה משחק נורמלי

הופמן 22 באפריל 2012

ועכשיו אחרי הברכות – אני מחכה לשמוע את אלה שקבעו שאם ברצלונה לא תוביל, השופט כבר ידאג לכך שהיא תנצח.
באופן מוזר לא קראתי בשום מקום ולו משפט אחד על השער הראשון של ריאל ושאלת חוקיותו. משום מה נדמה לי שאם בארסה היו מבקיעים מספק נבדל, כבר היינו קוראים (לא בבלוג הזה) כמה זה היה צפוי שהשופט יכריע.
במילים אחרות – "המיוחד" מפעיל כבר שנתיים לחץ על השופטים, בבכי, בתלונות, בהחרמות וברמזים. בשורה התחתונה: ברגע האמת, זה עבד. גאון.
(דעתי האישית היא שהיה ספק נבדל, ובמקרה כזה הולכים עם ההתקפה).

אמיר 22 באפריל 2012

יש כאן וגם במקומות אחרים אנשים שהספורט היחיד שהם עושים זה לעלות במעלית!
חבורה של קנאים צריי עיין שלא יודעים לפרגן כשהם רואים את אחד השחקנים היותר טובים ששיחקו אי פעם את המשחק.
מה מפריע לכם קנאים קטנים..?:
החיוך המתריס..?
הגל בשיער..?
המליונים בבנק..?
היפיפיות שעוברות בחדר השינה שלו.?
התנועה היחידה המגיעה לכל אלו זו אותה תנועת ההשתקה שקיבלו אתמול 100,000 קטאלונים.
ריאל המועדון מתועב בעיני אבל כל עוד הפנומן הפורטוגלי נמצא שם אני תמיד יהיה בעדו ובעד הקבוצה אותה הוא מייצג כל עוד זה לא מול היונייטד.
תמיד אזכור לו בתודה את רגעי האושר שהוא העניק לי במשך השנים שלו באולד טראפורד קשישא.

כסיפוביץ 22 באפריל 2012

לא ראיתי שמישהו כתב כאן משהו רע על רונאלדו…

אמיר 22 באפריל 2012

סתם חוסר פרגון כללי עם ניסיון להמעיט מגדולתו…

קירקגור 22 באפריל 2012

בואנה, בדקתי והרונאלדו הזה שאתם מדברים עליו חם-אש, מאיפה הוא הגיע?

zed 24 באפריל 2012

מוריניו חתום על פירוק השיטה של ברסה.
וזה מאוד מתסכל אם אתה אוהד ברסה…

אז השיטה שלהם מהפנטת וטיקיטאקה וסופרלטיבים מכאן ועד בוסקטס, אבל תחשבו איך זה נראה מהצד השני.
נגיד חטאפה, באים אנשים בוגרים שכל החיים שלהם התרכזו בכדורגל, ומה שהם רואים זה 70+ אחוזי החזקה בכדור, ושליטה מוחלטת במה שקורה במגרש, זה מעצבן ומתסכל ומכעיס והרבה מילים רעות.
אז אולי לראות את זה על המסך זה מגניב, אבל לדעת שאתה הולך להיות פיון של פפ במשחק שלו נגדך, ואתה נוסע לקאמפ נואו רק כדי להפסיד ולצאת עם הזנב למטה.
אז אם אתה לוזר, אתה אומר אין מה לעשות ומסי השחקן הכי גדול בהיסטוריה ואתה מהופנט ומסונוור, (ומסתבר שזו גם סוג של מחלה מדבקת ההערצה והנחיתיות הזו, כי היגואין וקסיאס נדבקו ממנה)

אבל אם אתה ווינר, אתה נלחם.
ובמלחמה אתה לא לוקח שבויים, אז מוריניו שחצן וארוגנטי ונרקסיסט ומעצבן, אבל זה הדרך היחידה להתמודד עם התמימות הצבועה המתחסדת והקדושה של פפ.
אתה אוסף שמות כמו חמוריניו ובונקריניו (109) ומה לא בעצם, אבל אתה ווינר, וההיסטוריה תזכור אותך.

עם אינטר הוא עשה את זה ובקלאסיקו האחרון, ולדעתי, מה שפטר צ'ך אמר "התייעצנו עם מוריניו איך להתגונן נגד ברסה", הוא התכוון בשיא הרצינות, וזה אפילו בא מיוזמתו של מוריניו עצמו.

ממתי צ'לסי יודעת לשחק?? ועוד ככה? ועוד נגד ברסה?? וכשדי-מתיאו על הקווים…
הכל מצביע על מוריניו.

ורונאלדו אחרי הכל הוא מוטציה של כדורגל, גם מסי.
אבל לרונאלדו יש פער אדיר בתחום המנטלי, כי מסי לא יתפקד ביום רע, ורונאלדו כל מה שהוא צריך זו הזדמנות קורצת.

dfdg 25 באפריל 2012

לדעתי כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הטוב בכל הזמנים ,יודע לסדר התקפות מצוינות ,לכבוש בסטייל והוא יודע להחזיק את הקבוצה גם ברגעים הכי קשים. בניגוד למסי שהוא שחקן טוב ויודע לכבוש אך ללא אינייסטה וצ'אבי שמסדרים לו כל התקפה הוא עוד שחקן רגיל.

גבי 26 באפריל 2012

הוא גדול. אני חושב שמה שהוא עשה ביחד אם ריאל היה גדול!
הוא יודע להציל את קבוצתו (ריאל מדריד) גם כשהיא במצב קשה אומנם לכבוש מהנקודה הוא ממש לא יודע! גם בחופשיות הוא די גרוע העונה.
הוא כובש, מבשל, עושה תנועה, מנהל משחק וכדומה בלי הפסקה ובסטייל!

הוא הרבה אבל הרבה יותר טוב ממסי, בלי צ'אבי ואנייסטה ופברגס הוא לא היה משחק בביטחון וברמה שכזאת.
כמובן שרונאלדו הוא היחידי בריאל מדריד אבל לא שכמו מסי; אוזיל, קידירה, די מאריה, קאקה, ואלונסו, ולפעמים האמית אנטילופ ומרסלו וקונטראו וארבלואה וקייחון הם לא בונים לא את כל ההתקפות!!!

גבי 26 באפריל 2012

תיקון: כמובן שרונאלדו לא הוא היחידי בריאל מדריד אבל לא שכמו מסי; אוזיל, קידירה, די מאריה, קאקה, ואלונסו, ולפעמים האמית אנטילופ ומרסלו וקונטראו וארבלואה וקייחון הם לא בונים לא את כל ההתקפות!!!

איתי 18 במאי 2012

אין ספק עונה מדהימה של ריאל ומה שהביא לאליפות בעיקר הנצחום בקאפ נואו על ברצלונה וגם רצץ הנצחונות המדהים של ריאל

איתי 18 במאי 2012

וגם מוריניו יצא ענק!!! כולם הימרו שברסה תיקח את ליגת האלופות והליגה הספרדית אבל היא לא זכתה בכלום מהם מה שעוד נשאר לה זה הגביע הספרדי מול בילבאו

Comments closed