אברטון. התאבדות המונית!

הבעיות ההגנתיות הקשות פגשו את יונייטד קצת לפני הקיץ

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

לפעמים נדמה לך שאתה בורח מבעיות ובסוף הן באות ומדביקות אותך. רגע אחרי שהיית צריך לכלות ליתרון 2-5 ולהפוך אותן לבעיות קיץ במקום בעיות אביב. היתרון במרוץ האליפות נזרק לפח בתצוגה הגנתית שאני מסרב לכנות אותה רק הפקרות של השחקנים ששיחקו. היא נבעה מבעיות שקיימות תקופה ארוכה – אין ליונייטד אגפים הגנתיים. בגלל זה המגרש מאד רחב נגדה.

שני השערים הראשונים אמנם היו מבריקים בביצוע שלהם – אבל קשורים לכך שפטריס אברה פשוט נותן ליריבים להגביה באופן חופשי מהאגף שלו. ושני השערים האחרים נובעים מהחולשה של יונייטד מול הנעת כדור. לא של ברצלונה ולא של בילבאו. גם נגד זו של באזל ושל אברטון החדשות הרעות – גם סיטי יודעת מה לעשות כדי לפרוץ את ההגנה הזו.

דויד דה חיאה לא אשם בדבר וגם ההתקפה לא אשמה בדבר. להיפך – הם התקווה המרכזית של יונייטד בשבוע הבא. בהרבה מצבים במשחק היה לה את קור הרוח להפוך את התוצאה וגם לבסס את היתרון. כשנראה היה שיונייטד תנצח התכוונתי לשבח מאד את נאני. הבעיה המרכזית ההתקפית של יונייטד היא ששני השחקנים יוצרי המצבים שלה הם קיצונים ימניים. ונאני מסוגל לשחק בשמאל אבל זה יותר קשה לו. הוא יצר מאגף שמאל את שלושת השערים הראשונים.

נ.ב. יש לשמור על רוח ספורטיבית, להתעודד ולא להתלונן על רמת העניין. יש להאחז במשפטים כמו "כדי לקחת אליפות צריך ללכת למגרש של סיטי ולקחת אותה שם".

*

וזה נכתב לפני המשחק:
זה המשחק שיקבע אם המשחק באיצטדיון על שם חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות – שהוא ביתה של הקבוצה האמיתית של מנצ'סטר ואוהדי הכדורגל האמיתיים בה – יכריע את האליפות. ההצעה שלי לסדר היום היא להמנע מכך ולפעול בהתאם לתחזית: כלומר לפרק אותם! כלומר את אברטון היום באולד טראפורד. המשחק הבודד הוא כוחה של הסיטי העונה. העונה כולה היא כוחה של יונייטד.

אברטון לרוב איננה נותנת ליונייטד משחק קל אבל את המשחק באולד טראפורד יונייטד כמעט תמיד מנצחת. כי אברטון זה כדורגל שיונייטד מכירה. כדורגל די דומה לשלה. זו אמורה להיות הסיבה שיונייטד מועמדת באליפות. לא שהקבוצה של אוהדי הכדורגל האמיתיים של מנצ'סטר פחות טובה. אלא שכוכביה קצת פחות רגילים לליגה האנגלית. הם קצת הסתבכו בכל מיני אמבושים.

אני תוהה – באמת תוהה – אם שחקן כמו סילבה או כמו אגוארו יודע שאברטון זה משחק חוץ יותר קשה מאשר אסטון וילה? או "שׁבבולטון צריך להזהר כי הם שונאים את יונייטד באופן מיוחד". עד כמה שחקנים זרים יודעים את מה שיודעים אוהדים במשך השנים?

למשל שצריך להזהר מהבעיטות של הגיבסון הזה (שאני מבין את הרצון פשוט למכור אותו ולא לראות אותו יותר, אבל אולי היה צריך להתחיל בהשאלה עד סיום העונה?).

הצמח הטורף
אפרופו ההשוואה של לוזון לבונדסליגה

136 Comments

א.לוי 22 באפריל 2012

האוהדים האמיתיים??

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

של חברת התעופה של איחוד האמירויות.
לזה התכוון רונן.

אריק 22 באפריל 2012

בדיוק חשבתי לעצמי שיש משחק קצת יותר חשוב היום מהדרבי ההוא בחצי האי האיברי. יש לי תחושה שנצחון היום יסגור את הסיפור ולכן יהיה קשה במיוחד, אבל הנצחון להערכתי יושג. חמסה חמסה חמסה.

עפר ויקסלבאום 22 באפריל 2012

בכל עמדה על המגרש השחקן של יונייטד עדיף על פני המתחרה מאברטון.
ללא לייטון ביינס הנפלא, ומאחר והמשחק לא בגודיסון פארק, יונייטד צריכה לנצח.

רועי רוטמן 22 באפריל 2012

מישהו יכול לסייע בלינק לצפייה במשחק? רצוי כזה שלא דורש התקנת תוכנות דוגמת סופקאסט וכו'. תודה.

ייספר אולסן 22 באפריל 2012

פה יש שלל לינקים וזה גם מתעדכן תוך כדי. עובד גם ממשרדים

http://www.ronaldo7.net/live/manchester-united-vs/watch-manchester-united-live-stream.html

הופמן 22 באפריל 2012

רועי בספורטלמון יש כמה קישורים שלא דורשים סופקאסט
http://www.sportlemon.tv/c-1.html
נסה את זה למשל
http://www.sportlemon.tv/v-2/18/194/v-399478.html

רועי רוטמן 22 באפריל 2012

תודה לשניכם.

טימי 22 באפריל 2012

x2 תרשום! לדעתי זה 2 הקבוצות הכי טובות מחודש ינואר. לא נעשה לכם חיים קלים. שיהיה קצת מתח..

טימי 22 באפריל 2012

הימור למחצית כן :-)..

טימי 22 באפריל 2012

ומסתבר שגם לסיום..
איזה סיום נפלא! קצת מתח לליגה

אריק 22 באפריל 2012

אין לאף אחד מהקוראים של הבלוג הזה עניין במתח בליגה, זה עניין מיותר שעדיף לא לחוות אותו.

אופיר 22 באפריל 2012

לי יש! לצופה האובייקטיבי והלא מעורב רגשית זה גן עדן…!

דורפן 22 באפריל 2012

אופיר – מכיוון שלא נשארו הרבה אובייקטיבים לגבי יונייטד – אני שמח בשמחתך! :-)

אופיר 22 באפריל 2012

רונן, האמת היא שאני מעדיף את יונייטד קלות, אבל עדיין יכול להנות מתחרות טובה.

דורפן 22 באפריל 2012

אינני יכול לחשוב על סיבה הגיונית אחת לאוהד כדורגל לא להיות מרוצה מהמצב – אלא אם הוא אוהד יונייטד.

אמיר 22 באפריל 2012

ורק כי פיספסתי את הפוסט הקודם על הפורטוגלי:

יש כאן וגם במקומות אחרים אנשים שהספורט היחיד שהם עושים זה לעלות במעלית!
חבורה של קנאים צריי עיין שלא יודעים לפרגן כשהם רואים את אחד השחקנים היותר טובים ששיחקו אי פעם את המשחק.
מה מפריע לכם קנאים קטנים..?:
החיוך המתריס..?
הגל בשיער..?
המליונים בבנק..?
היפיפיות שעוברות בחדר השינה שלו.?
התנועה היחידה המגיעה לכל אלו זו אותה תנועת ההשתקה שקיבלו אתמול 100,000 קטאלונים.
ריאל המועדון מתועב בעיני אבל כל עוד הפנומן הפורטוגלי נמצא שם אני תמיד יהיה בעדו ובעד הקבוצה אותה הוא מייצג כל עוד זה לא מול היונייטד.
תמיד אזכור לו בתודה את רגעי האושר שהוא העניק לי במשך השנים שלו באולד טראפורד קשישא

ניר 22 באפריל 2012

מבחינתי זה היפהפיות שעוברות בחדר השינה שלו. שיזרוק עצם המנאייק!

א.לוי 22 באפריל 2012

אתה צודק…ודרך אגב אני עדיין נתקל גם באוהדי יונייטד ששונאים את בקהאם..קנאה-טיפשות

עמית 22 באפריל 2012

ובינתיים וולבק עם גול אליפות…

אופיר 22 באפריל 2012

משחק השנה בפרמיירליג, שכונה מוחלטת.

קובי 22 באפריל 2012

הבלוף של ההגנה,קישור אחורי ,הכל יצא החוצה.
והאמת שבעונה כזו זה היה ביזיון אם הם היו לוקחים אליפות.

תומר ש 22 באפריל 2012

לא מתאים לנו…

אריק 22 באפריל 2012

לא מגיע לקבוצה הזאת שום תואר וזה בדיוק מה שהיא תקבל

א.לוי 22 באפריל 2012

קטסטרופה. בראשות רפאל .פשאלה שלו כבר עלתה לנו בהדחה לא מוצדקת מליגת האלופות מול ביירן.לא ברור מה פרגי עדיין מוצא בו ..

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

הפעם אין לאן לברוח.
כשלון חמור בקריאת המשחק בניהול ובשימוש בחילופים.
שוב באה קבוצה סופר בינונית,ומחסלת אותנו עם מרכז שדה ששולט במהלכים. להוביל פעמיים ביתרון של שני שערים ולהביא מזה רק נקודה ,לא מול ברצלונה או ריאל, מול קבוצה אנגלית טיפוסית ,ולקבל רביעיה שכולה ממרכז הרחבה, אפשר רק כשחושבים שסקולס וקאריק יכולים להחזיק מעמד מול שלושה קשרים פיזיים שמונים וארבע דקות.
לא לעבות את המרכז כשמובילים בשני גולים רבע שעה לסיום. ולהכניס אתגונס בארבע ארבע?? ציצריטו דקה ורבע לסיום? כשלון זה ביטוי עדין ולא ממצה.

אריק 22 באפריל 2012

וזה בעדינות.

קירקגור 22 באפריל 2012

מצפון שקט אין בכוחו לגרום לחיים להיות מעניינים.

יואב 22 באפריל 2012

הלב נשבר.
זה של סיטי להפסיד עכשיו.

Danny-Long Island 22 באפריל 2012

העונה התחילה כרגע, עונה קצרה אמנם אבל עם מתח אדיר. נקווה לעונה טובה….

אביעד 22 באפריל 2012

מאניה דפרסיה למישהו מהמגיבים?

קובי 22 באפריל 2012

לא,פשוט הלם מרמת קבלת ההחלטות וניהול המשחק של פרגוסון

אביעד 22 באפריל 2012

לא. מאניה דיפרסיה. כשהקבוצה מנצחת זה שירי הלל, כשהיא מפסידה או עושה תיקו זה אבל וביזיון. התגובה שלך למשל הרגה אותי. שלושת רבעי עונה ג'וני אוואנס משחק מצויין ואחרי משחק אחד גרוע בחצי שנה אתה לא מבין איך פרגוסון "ממשיך להתעקש עליו". חלאס. קצת פרופורציות.

קובי 22 באפריל 2012

במילה אחת : אבנס, במחצית השניה 3 הגולים שלו, פלאיני עשה לו קרקס, אבל פרגוסון ממשיך להתעקש עליו.

רמוס 22 באפריל 2012

מויס ניצל את החולשות הידועות – קישור אחורי ומגינים שלא יודעים להגן. אני לא מבין מה עושים העוזרים של פרגי? מדוע הם לא צועקים לו באוזן תאשה חילוף הגנתי המערכות קורסות. טוב, אני עצבני והמום לקבל רביעייה בבית בצורה כזאת ! האם מויס מחליף ראוי ?

אריק 22 באפריל 2012

חו"ח מויס. צריך מישהו לא בריטי ועם עוזרים לא בריטים

תומר ש 22 באפריל 2012

אני ממש לא מסכים עם חלק מכם. יונייטד היום היתה בדרגה מעל אברטון.כל הגולים שלה הגיעו כנגד מהלך המשחק. אני חושב שב4-2 הייתה שאננות בקבוצה שרק ריו ורוני הבינו אותה ומשם נבעו שני השערים המהירים. מזכיר את ה3-3 משנה שעברה עם אותה קבוצה.

וזה גם לא בידיים של סיטי. אני לא יודע למה חלק מכם לוקחים כמבון מאליו שנבוא לסיטי ונפסיד. כבר נצחנו אותם שם השנה ותיקו גם תיהיה תוצאה מצויינת.

אני דווקא מאוד מרוצה מהמשחק. פרגי ידאג להוציא את השאננות המקוללת הזו מהשחקנים

יואב 22 באפריל 2012

המשחק היום היה משחק העונה. חשוב יותר מהדרבי.עם התחושה הזאת אני הסתובבתי כל השבוע.
כנראה שהם לא.יונייטד שיחקה בחצי הראשון בקצב של ליגה ישראלית. ללא דחיפות, ללא מהירות בנונשאלנטיות מרגיזה.
לאבד יתרון מבטיח כזה בבית ויתרון של 8 נקודוות, שישה מחזורים לסוף-לא זוכר איך זה מרגיש בכלל.
מויס הכניס חלוצים ופרגי פשוט לא הגיב.עשר דקות לסיום, עוד קשר במקום חלוץ, להרוג את המשחק בהנעת כדור והתגוננות חכמה-נראה לי בסיסי.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

יואב, אין לידו מישהו בעל שיעור קומה שיכול להניע אותו לשינויים.
זה מאז שקיירוש עזב. בכל בעיה שמצריכה יציאה מהקופסא הוא לבד(והוא הבוס שיכול היה להביא כמעט כל עוזר )ובכל כניסה כזו ללופ,אני יודע שאנחנו בבעיה.
זה קורה כשעולים נגד וויגן כאילו שאין יריב.זה קורה כשלא משנים אחרי חצי שעה של קטסטרופה,לא שינוי פנימי ולא חילופים וחיזוק חולשה.
אני טיפוס אופטימי מטבעי,ואני אומר לך, שאני מאוד לא רגוע מפני שמנציני ניצח את פרגוסון בצד הטקטי במשחק הגביע שהיה אצל הכוויתים. הוא יצא משלוש אפס לשלוש שתיים בעשרה שחקנים והיה לא פחות טוב בגלל קריאת משחק נכונה. אני מאוד לא רגוע.

יואב 22 באפריל 2012

יוסי,
לא חושב שצריך עוזר זר כדי לנהל משחק ביתי מול אברטון עם יתרון מבטיח.
פרגי היה שם כבר מאות פעמים.
בוודאי שלא רגוע.ההפך הגמור אפילו.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

יואב,
היא הנותנת.
נכון שלא צריך עוזר מול אברטון כשמובילים פעמיים. צריך באופן כללי מישהו בעל שיעור קומה כבר הרבה זמן.
אני לא רוצה לזרות מלח על הפצעים שלך ושלי אבל יש יותר מעשר מקרים של השנה האחרונה שבהם עוזר דומיננטי שדעתו חשובה לסיר אלכס היתה משנה את התמונה מצד לצד.
ועכשיו צריך לחכות שמונה ימים.שרק נחזיק מעמד.

יואב 23 באפריל 2012

יוסי,
את הטראבל לקחת עם מקלארן כעוזר.לא פאר היצירה.
עוזר דומיננטי זה אחלה אבל קשה לי לקבל את העובדה שאחד הגדולים שהענף הזה ידע-חייב עוזר כדי להצליח.
מעבר לזה, אנחנו לא ממש יודעים מהי תרומתו של פילן.אולי זה עובד מצויין איתו?

יואב 23 באפריל 2012

חוזר בי בעניין מקלארן. היתה לו משמעות גדולה.

אופיר 22 באפריל 2012

יאללה אוהדי יונייטד: האשמות, קינות, שירי אבל ותוגה…

תומר ש 22 באפריל 2012

האמת שאני נדהם לראות את זה… אני אוהד יונייטד וכמובן שאני מאוכזב מהריפיון ההגנתי, אבל מהתגובות פה נראה שראינו משחק אחר

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

אופיר ותומר. בלי פטריוטיזים ובלי הצגות. מותר גם להגיד את האמת והאמת של היום היא קודרת.

אביעד 22 באפריל 2012

האמת של היום היא שנמאס. נמאס מתגובות כאלה של "האמת היא קודרת". נמאס מתגובות של "ביזיון". די כבר.
הייתה פאשלה רצינית, הלכו 2 נקודות קריטיות. אולי בסוף לא נזכה באליפות. אבל קצת פרופורציות.
האמת לא "קודרת". האמת היא שיש לנו אחלה בסיס ואחלה מנג'ר שהוכיח כבר אינספור פעמים שהוא יודע להוציא את המיטב ממה שיש ולשפר את מה שצריך. אם זאת אמת קודרת בשבילך אז חבל.

גיל 22 באפריל 2012

יוסי, לפי התגובה שלך נשמע כאילו מנצ'סטר הפסידה 4:0 היום, קצת פרופורציות. ניצחון שבוע הבא והמירוץ גמור.

אריק 22 באפריל 2012

יונייטד זרקה שתי נקודות לפח בבית כשהם היו עמוק בכיס בשאננות שקבוצה רצינית לא יכולה להציג. תאמינו לי שיוסי יודע שיש בסיס טוב ומנגר מצויין. אבל זה לא שווה כלום בלי תואר. תשאלו בקופ

גיל 22 באפריל 2012

נכון, הם קבוצה לא רצינית בכלל. רק מובילים את הטבלה בהפרש שלוש נקודות 3 מחזורים לסיום. מעניין מה נחשב אצלך לקבוצה רצינית, וההשוואות לקופ פשוט מופרכות בכל קנה מידה.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

גיל.
התגובה שלי פרופורציונלית
. אני בעסק הזה מספיק זמן וראיתי כמעט הכל. אני לא מתלהם וכדאי להתעמת עם הדברים ולא עם עצם מתיחת הביקורת, כל זמן שהיא סבירה ובעלת בסיס. השאר-חבל על הזמן.

גיל 22 באפריל 2012

מה בדיוק קודר בלהוליך את הליגה ב3 נקודות 3 מחזורים לסיום? יש כאן חוסר פרופורציה קיצוני. מהתגובות פה אפשר לחשוב שיונייטד עומדים לרדת ליגה.

אריק 22 באפריל 2012

מצטער גיל 83 נקודות זה יופי ולהוביל בשלוש זה גם יופי, כמו שאמרתי כולנו יודעים כמה יונייטד טובה, ועדיין לזרוק שלוש שתי נקודות לפח בפניקה מוגזמת ומיותרת בלי טיפת קור רוח לקראת סוף אפריל, זה לא רציני.

גיל 22 באפריל 2012

אני מודה שיש לי מעט סימפטיה למישהו שאומר "לא רציני" כאילו מנצ'סטר חייבים לו משהו. גם האמירות לגבי פניקה וחוסר קור רוח כאילו מנצ'סטר לא כבשה רביעייה היום הן בדיחה. הם גם לא זרקו 3 אלא שניים אבל התפיסה כאילו הנקודות הן משהו שמובטח למנצ'סטר (ועוד בבית, שומו שמיים!) בלי לשחק את המשחק היא מוזרה בלשון המעטה. היה משחק טוב ושווה ערך, מנצ'סטר תקפה היטב אבל ההגנה הייתה גרועה. בסך הכל משחק סביר גם אם התוצאה לא הכי טובה, אבל זה לא מצדיק אמירות על חורבן.

אריק 22 באפריל 2012

הסימפטיה שלך נורא מעניינת אותי. ושוב תשלח לי שאלון אני אמלא ותראה אם אני עומד בתנאי הסף שלך.

אביעד 22 באפריל 2012

יוסי, תקרא את התגובות שלך שוב.
עכשיו תסתכל על הטבלה.
עכשיו תחשוב על 2 דברים:
1. היונייטד מובילה וגורלה בידיה.
2. המקום הכי גרוע בו ניתן לסיים הוא מקום 2.
עכשיו, לאור זאת: מה קודר פה?

יוסי מזרחי 22 באפריל 2012

אביעד.
מובילה וגורלה בידה.
הכל נכון ועדיין לפני שבועיים היינו עם שמונה ביד וגורלנו היה יותר בידנו.
ועל השאלה השניה אני לא רוצה לענות ואני מתפלא איך אתה שואל.
.
ועוד.
אני לא צריך לקרא שוב את תגובות שלי. אני מעיד על עצמי, ואפשר לבדוק, שגם כשאני מעביר ביקורת, היא תמיד עינינית.ישנן שתיים שלוש נקודות עקרוניות שאני מדבר עליהן המון זמן. אולי אני טועה אבל אני עיקבי ולא משנה תפיסות ועמדות כמו אחרים שמשתתפים כאן. אני גם לא מחפש לטמון ראש בחול וכשיש מקום להגיד דברים אני אומר. ומי שחושב שמה שקרה היום זה מקרי, אני חושב שהוא טועה. מותר לי.

גלעד בלום 22 באפריל 2012

כאוהד אובייקטיבי שהתרנגולים שלו חירבו את העונה בחודש האחרון הנה חמשת הסנטים שלי:

1)לא מבין מה רפאל עושה בהרכב,הוא לא מגן,אם היה מגן היה מכסה אינסטינקטיבית את פינאר בגול הרביעי,זו טעות בסיסית.

2)השחקן עם הכי הרבה איי קיו כדורגלני ביונייטד הוא פול סקולס,בלעדיו אתם סתם קבוצת מרכז טבלה אפילו שהוא בן מאה.

3)מתוך עשרים משחקים באולד טרפורד אברטון תיקח אולי אחד או שניים מיונייטד,תיקו אחד אולי,היה פה צרוף מקרים אדיר.

4)וולבק חלוץ גדול.

5)ילובץ גם,תן לי אותו בספרס.

6)כמו שהיום הזה התחיל(מילאן בקושי הוציאה נקודה בבית מול בולוניה) לא בטוח שסיטי מנצחים בוולבס.

7)אחלה סיום עונה.

8)אף פעם לא נעים לשחק מול שחקן שגדל ביונייטד(נוויל נראה כמו רוצח היום)

כסיפוביץ 22 באפריל 2012

מה שבטוח שהיום היה משחק כדורגל נפלא!!
וזה בניגוד למשחק המפומפם אתמול.

חאג' 22 באפריל 2012

ואני עדיין תוהה לעצמי אם ליברפול ממש מתעקשת להיות הכי עלובה בסופו של יום?

הלך גם המקום השביעי.

אבי 23 באפריל 2012

מזכיר!

גיל מזימבבואה 22 באפריל 2012

איזה ברוך, לא נורא צריך לנצח את הסיטי שבוע הבא ויהיה בסדר. גם אם לא קיבלנו מיוניטד עונה מדהימה. בלי הרבה כישרון, אבל הם קבוצה אמיתית.
מה עם קאקא? הייתי מביא אותו ליוניטד שנה הבאה.

תומר חרוב 22 באפריל 2012

מעניין אם יונייטד תשחק על תיקו בשבוע הבא או שתלך על ניצחון. תיקו תהיה תוצאה מספיק טובה אבל לאור הרפיון ההגנתי שאתם מדברים עליו(מאז בילבאו לא ראיתי את יונייטד) אז אולי עדיף ללכת על ההתקפה.

אמיר 22 באפריל 2012

אני קורא את התגובות של הסר ומתעצבן עוד יותר,"אני לא מאמין שספגנו ארבעה שערים בטראפורד" "הגנו בצורה מחפירה".
ואני שואל מי זה המנגר שנותן לילדון הברזילאי(אין לו הרכב באפועל ניקוסיה!)להיות המגן הימני המוביל שלו..?
מי זה שקפא 90 דקות וניהל את המשחק בצורה בזיונית..?
מי זה שכבר אחריי השער השני לא השכיל לחזק את ההגנה או הקישור הדפנסיבי..?
מי זה ששכח את האגדה הוולשית אחד ראיין גיגס על הספסל,ראיין בפנים בדקה השמונים וכל העשר דקות האחרונות היו נראות אחרת.
חברים זה הולך להיות יום שני קשה מאוד,הלגיון הערבי מתודלק כרגע בבנזין באוקטן גבוה ביותר,אני לא רואה מצב שאנו לא סופגים אלא נרד לבונקר בסגנון אינטר בקמפ נואו…
זה נכון שגורלנו עדיין ברגלנו אבל זה נראה שנתון יותר ברגלים של המגפייז שיארחו את הסיטי למשחק שיכריע את האליפות!

גיל 22 באפריל 2012

למה קשה מאוד? אני מוכן להמר כבר עכשיו שיונייטד לא מפסידים את המשחק. ראיתי את המשחק של הסיטי והם ממש לא הלהיבו בלשון המעטה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. ההגנה שלהם חדירה ולדעתי יהיה משחק רב שערים שיסתיים בתיקו. גם אם יפסידו, הסיטי עוד צריכים לשחק בניוקאסל.

גלן 22 באפריל 2012

מעניין הכינוי הזה ליגיון ערבי שהוא התקדמות מכינויים קודמים כמו הכנופייה מהמדבר שראיתי פה. בכל מקרה באספקט ההיסטורי זה בודאי מעניין ואנקדוטלי את חובבי הכדורגל. המפקד הראשון של ה,ליגיון הערבי' היה אחד עם השם (באמת) ג'רארד פיק(ה). מאז שמעתי שגרדיולה הספיק להוריד אותו לספסל.

בכל מקרה אני בניגוד לכם מאמין גם בעניין של "שטח מתחת לעקומה". בטח יש לכם סיבה לסבול שאני עדיין לא בטוח שירדתי לעומקה (עם 3 נקודות הפרש ניקאסל ושאר מרעין בישין) אבל עיון בפוסטים כאן מעלה את האפשרות שבניגוד להגיון אינכם שבעי רצון כלל וכלל. מה הכיף לא להיות מרוצה (אנדרסטייטמנט) חצי שנה פלוס בשביל חודש אחד?

גיל 22 באפריל 2012

נכון מאוד. זה נשמע כמו אוהדי הצלחות שאליפות שהיא לא 30 הפרש נחשבת לאסון.

אריק 22 באפריל 2012

אני מבין שיש שומר סף חדש למועדון האוהדים של יונייטד.

גיל 22 באפריל 2012

לא שומר סף אבל סולד מאוהדי הצלחות כמוך. עבורך, המועדון הוא איזה שירות שאם הוא לא ממלא אחרי תנאים מסוימים אז הוא לא רציני ואולי צריך להחליף אותו במועדון אחר שכן יהיה רציני מספיק לדרישות שלך. אז בז לאוהדים כאלו ואפילו חושב שלא יהיה נזק גדול מדי אם יונייטד לא יזכו באליפות השנה או כמה שנים טובות רק כדי לנער אוהדים מהסוג הזה.

אריק 22 באפריל 2012

כשהייתי בגילך לפני עשור בערך נראה לי הפסקתי להתווכח על מידת האהדהלקבוצה זה כ"כ פאטתי שזה עצוב

גיל 22 באפריל 2012

אה, אני מבין שלומר "לא רציני" זו ביקורת עניינית ולגיטימית, אבל כמשבקרים את צורת האהדה שלך אז פתאום זה לא לגיטימי? חוץ מזה, תלמד קצת תרבות דיון כי התגובות שלך גסות רוח.

עירן 22 באפריל 2012

שמע, גיל, זה לא ייאמן.

מידת היהירות שלך בתגובות שלך לאוהדי יונייטד (אתה גם ? אני לא בטוח שהבנתי) היא קצת מעל הסביר בעיניי.
אני לא בטוח שאתה במעמד של לשפוט את "מידת האהדה" של אחרים המגיבים כאן ליונייטד.
אולי, לשיטתך, אתה כן, אך יותר מכל זה מעיד על נכונות משפט הפתיחה שלי.
לא כל מי שמעביר ביקורת על משחק הוא "אוהד הצלחות" ואני בכלל לא יורד לעומקו של ההגיון המונח בבסיס הטענה הזו (אם הוא מונח שם, אני לא מצאתי).
אפשר לאהוד קבוצה, לבכות על גודל הזדמנות ענקית שהוחמצה להבטיח אליפות גם בשנה כזו ולאהוב בכל מאודך את הקבוצה בכל מצב, לא רק בהצלחות.
בכל מקרה, אני מקווה שאעבור את הסלקציה בכניסה למועדון האוהדים על פתחו הפקדת עצמך לשמור. זרוק לי שם איזו מילה טובה…

דורפן 22 באפריל 2012

נסה לנהל את הויכוח הלגיטימי עם גיל תחת שם משתמש אחד

עירן 22 באפריל 2012

דורפן – גם אתה ?

איך אתם לא מצליחים לדבר עם אנשים בגובה שווה מבלי שהדברים שלהם יהוו בסיס למתן ציונים שלכם ?
התגובה שלי למעלה היא הראשונה שלי על הפוסט הזה. אני מגיב תמיד רק בשמי זה וראה התגובות למנחם לס בטורים שלו או לבורוביץ.
נדמה לי שפעם גם התכתבת איתי בפייסבוק ויכולת לראות מי אני.
אני מודה, עם זאת, בהכנעה רבה, שהמונח של אריק כאן על "שומר סף" בכניסה למועדון האוהדים מצא חן בעיניי ואני מקווה שהוא לא כועס שהשתמשתי בו.
בכל זאת, התנצלותך מתקבלת מראש.

אריק 22 באפריל 2012

סליחה? מאיפה המסקנות האלו? דווקא גיל משמיע את כל הדברים שהוא קרא אותך כותב בלי שום מחשבה עצמאית

עירן 22 באפריל 2012

אגב, דורפן, מה ההגיון, לשיטתך, בשינוי השם דווקא לאחר העלאת תגובות רבות כאן לפוסט שלך ?? האם לדעתך גיל כותב טוב מדי כדי שמאן דהוא יחליף זהויות כדי להתווכח איתו ? אני לא בטוח שאני יכול להסכים למסקנה הזו שלך, אם היא הסיבה למה שכתבת.

עירן 22 באפריל 2012

דורפן – אחד אחרון.
שים שלב שאני משתמש הרבה יותרא טוב בסימני פיסוק מאריק. תן לי את הקרדיט הזה לפחות.

דורפן 22 באפריל 2012

עירן – מוזרים בעיני המקרים בהם הסיכוי הקטנטן לIP דומה קורה במקרים של הסכמה נדירה. אבל ייתכן שזו רק מקריות, ואם זה המקרה קבל את התנצלותי הכנה.

עירן 22 באפריל 2012

דורפן – האמת, לא הבנתי. מה זה ip דומה ? למה, לשיטתך, באתר שלך צריך לעשות מאמץ כזה "לשנות זהויות" כשהבמה המאד מכובדת שייסדת נותנת אפשרות, באמת ייחודית כאן, לשיח וויכוחים כאלו, הנובעים מאהבת ספורט כנה ?
למה אתה חושב שאני לא יכול לטעון בשמי ואריק בשמו ולהסכים בינינו שהציונים שגיל נותן למידת האהדה ליונייטד אינם במקומם ?
לך הפתרונים אבל, כאמור, התנצלותך מתקבלת וראוי שתמנע מ"גיחות" שיפוטיות כאלו כאן. זה באמת לא מוסיף להחלפת הדעות המאד מאד מכובדת כאן.

גיל 22 באפריל 2012

עירן, או אריק או מי שלא תהיה. מוזר בעיניי שאתה תוקף אותי שאני נותן ציונים לאוהדים אבל לך אין בעייה לתת ציונים ולהשתמש בהערות מזלזלות כלפי הקבוצה. כנראה שיש לך בעייה של חוסר יכולת לקבל ביקורת. גם להמציא טיעוני קש ואז לתקוף אותם לא בדיוק מחזק את העמדה שלך. ממליץ לך לקרוא שוב את הדברים שלי כי נראה לי שלא הבנת אותם.

עירן 22 באפריל 2012

"אוהדי הצלחות" לא אני אמרתי. נדמה לי….

אריק 23 באפריל 2012

עירן. אין לי בעיה עם השימוש בביטוי שומר סף. מה שכן אני תוהה מאיפה אתה ואמיר (גם הוא הואשם?) פורצים לרשת המוצפנת שלי וגונבים לי את ה-IP, ואיך אתם יודעים היכן אני גר, זה קצת מלחיץ.

אמיר 22 באפריל 2012

אריק צודק אתה סתם חצוף במקרה הטוב או במקרה הרע אחד שלא יודע לקבל שלאחרים יש דעה שונה וגם היא לגיטימית.
יש כאן אנשים שהם אוהדיי היונייטד עוד כנראה לפני שלמדת קרוא וכתוב וידעת להבחין בין צלחת במטבח לבין צלחת של אליפות.

אריק 22 באפריל 2012

רגע אמיר איסה ip יש לך?

גיל 22 באפריל 2012

כמובן שכל התגובות האנונימיות הגסות רוח מגיעות במקרה פה..הממ..תלמד קצת נימוסים מי שלא תהיה, ואם קשה לך להבחין בין ביקורות לגיטימיות להתקפות גסות רוח אז אני באמת לא יכול לעזור לך. אכן טיעון מאוד רציונלי זה להביא את עניין הגיל. איך אומרים, הפוסל במומו פוסל.

אריק 23 באפריל 2012

מה זאת אומרת אנונימיות? אתה לא אנונימי? אולי עלינו על משהו?

red sox 22 באפריל 2012

האם העולם הבין היום סוף סוף את שאני טוען מזמן – שמרוואן פלאיני הוא שחקן ברמות הגבוהות ביותר, ממש מהטופ שבשחקני הליגה? כמה שחקנים יש באנגליה שמשלבים גובה כזה, טכניקה כזו ויכולת ורסטילית לשחק במגוון תפקידים כזה?
אל תנסו לספור. אין. לא ברור מה הוא מחפש עדיין בטופיס (מלבד ההזדמנות לשחק ממש קרוב לקבוצה גדולה כמובן).

בני תבורי 22 באפריל 2012

נכון מאוד.

אביעד 22 באפריל 2012

אני מסכים עם כל מה שאמרת על פלאיני בהסתייגות אחת, והיא גם הגורם מדוע לא שמענו שהוא על הכוונת של מועדונים גדולים – היציבות. פלאיני מופיע לעבודה פעם כן ושלוש פעמים לא, ואז 4 משחקים טובים ואחד רע וכו' וכו'…

אריק 22 באפריל 2012

אני מאמין שניוקאסל בכל מקרה יחזירו (אם יאבד, ולצערי יאבד) את היתרון ליונייטד, ואז נגד סנדרלנד במחזור האחרון יוכרע הסיפור.
ת'כלס פרגי צודק בזה שיונייטד תמימסבכים לעצמם…

אריק 22 באפריל 2012

תמיד מסבכים. למה אי אפשר לקרוא לפני שליחה בגלקסי?

אמיר 22 באפריל 2012

הסטורית זה נכון שליונייטד יש כבר מספיק שנים שהם "מתאבדים" ואז ברגע האחרון נזכרים שהם תאביי חיים…
אני לא הייתי בונה במקומך על סנדרלנד,קבוצה קשה ועיקשת שבבית שלה ללא שום מחוייבות למקום כלשהו בטבלה תשחק ע"מ להראות את הפר פליי האנגלי ותמרר לנו את החיים….
זכור כמה קשה הלך לנו בוויגן במחזור האחרון לפניי כמה עונות,הרגליים שיקשקו לנו והזדקקנו לפנדל ע"מ להתחיל ולנשום לרווחה…

אריק 22 באפריל 2012

אמרתי יוכרע… לטוב או לרע…

דורפן 22 באפריל 2012

גלן – הכינוי "לגיון ערבי" נגוע לדעתי בחוסר הערכה לתעשיה הבריטית (אני מקווה שלא בקסנופוביה). התעשיה העיקרית של בריטניה והסיבה לעושרה היא השתלטות על אוצרות הטבע של מדינות אחרות תחת מסווה של שלטון כאילו מקומי. מבחינה זו סיטי ממומנים בכסף בריטי מסורתי לחלוטין.

גלן 22 באפריל 2012

בהחלט.

גלן 22 באפריל 2012

ואגב למה סוקרטס דווקא? הוא לא התאבד

רוני 23 באפריל 2012

הוא יכול היה לברוח, אם זכרוני אינו מטעה אותי. אם כי אכן זו לא 'התאבדות' במובן הקלאסי של המילה. מה זה משנה, העיקר שהתמונה דרמטית :)

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 22 באפריל 2012

אללה יוסתור איי אם טו אולד פור דיס שיט. ארבע שתיים עשר דקות לסוף, למה לא יכולים, כמו שקראתי אצל תבורי "לפרדסים". אין לי לב לזה יותר
"

מנחם לס 22 באפריל 2012

מהאנייה איפהשהוא במרכז אמריקה: לפעמים אני צריך לצבוט את עורי כדי שאאמין בעצמי את גודל ההבנה שלי בכדורסל: כתבתי וכתבתי וכתבתי שכרמלו וסטודמטאייר חייבים לקלוע 55 נק' יחד לפחות (ולא חשוב באיזו קומבינציה) ואז הניקס תנצח כל קבוצה. היום במשחק שאטלנטה רצתה מ-א-ד לנצח, והיא אחת מקבוצות הבית החזקות ביותר ב-NBA, הניקס ניצחו אותם בנקודב 113-112 (למרות שיפוט איום ממש נגדם!) כשכרמלו קולע 39, ואמארה 22, כולל חסימה אדירה על ג'אש סמית ממש בטבעת עם 0:01 טיקים. הבעייה הגדולה שלי עכשיו היא שלפי מה שנראה, הסיבוב הראשון יפגיש אותם עם מיאמי. לא ארצה להסתכל על הסיבוב הראשון ביניהם.

ובקשר ליונייטד, לי את את הדיעה שלי על פרגוסון.

מנחם לס 22 באפריל 2012

אגב, כרמלו לקח גם 10 ריב' וסטודמאייר 12 (ושמרו אישית נהדר). מי שינסה לדבר עוד פעם על חוסר ההגנה שלהם, יהיה לו עסק איתי. וגיל, אם לךא קראת את התגובה שלי על הענקית מביילור שהחליטה לא לשחק עבור נבחרת ארה"ב, היא לא היתה עושה את הנבחרת אפילו אם רצתה.

אופיר 22 באפריל 2012

מל, ראית את מה שארטסט (AKA שלום עולמי) עשה הרגע…?
תגיד, איך אפשר גם לעשות הגנה חבל"ז וגם לחטוף 112 נקודות על הראש?

מנחם לס 22 באפריל 2012

rth,h
ראיתי

אופיר 22 באפריל 2012

ברגע שהארדן יקבל מעמד רשמי ב-OKC כמס' 2 של דוראנט (במקום ווסטברוק, מר 1 מ-8) אני לא רואה סיבה שהם לא יקחו אליפות. פשוט שחקן מצוין.

מנחם לס 22 באפריל 2012

קובי לא הרבה יותר טוב עם 2 מ-9

אופיר 22 באפריל 2012

בחיי, הממבה סוס מת, לא פחות!

ראית איך הוא דחף לדוראנט אצבע לעין ודוראנט – עם כל מראה הילד הטוב – השיב לו כגמולו התקפה אחת אחרי…? Attitude baby! :-)

קורא אדוק 23 באפריל 2012

סוס מת אמרת? השתיק את כולם ברבע האחרון ובהארכות
#blackmamba

רמי פורטלנד 23 באפריל 2012

הממבה סוס מת?!?!?!? לא יודע איך תיגמר ההארכה,אבל בחיי שזאת תגובה ברמה נמוכה להגיד משהו כזה על שחקן ענק שכזה.
ולגביי אוקלהומה,הארדן הוא באמת שחקן מצוין,אבל ווסטברוק הוא אחד מ3-4 הרכזים הטובים בליגה ובלעדיו הם לא יילכו לשומקום.

דורפן 23 באפריל 2012

קודם כל לייק… ובנוסף ווסטברוק פסיכופת

יבור 23 באפריל 2012

מנחם – אמרת 55 והם קלעו 61 וניצחו בנקודה. נראה שהם חייבים 60 לפחות…

jk 23 באפריל 2012

ואני מצטט: "לפעמים אני צריך לצבוט את עורי כדי שאאמין בעצמי את גודל ההבנה שלי בכדורסל: כתבתי וכתבתי וכתבתי שכרמלו וסטודמטאייר חייבים לקלוע 55 נק' יחד לפחות (ולא חשוב באיזו קומבינציה) ואז הניקס תנצח כל קבוצה"
לס, כמעט כל קבוצה שהיו לה צמד סופרסטארים שקולעים 55 נק' משותפות תנצח את רוב המשחקים שלה. הבעיה היחידה היא היכולת לעשות את זה באופן עקבי, בלי להחמיץ משחקים ובלי להיכנס למשחקי כבוד.
לצערי, אני לא רואה את כרמלו ואמארה ממשיכים את האידליה הזאת.
בנוסף, אם ברצונך לבסס את הבנתך בכדורסל על נתוניו של משחק בודד, אז מה תגיד על ההגנה? אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה בשבועות האחרונים חטפה 112 נק' וניצחה ממש בשיניים.
כמו שזה נראה, ממש לא בטוח שכרמלו ואמארה הם שני שחקני ההגנה הגדולים שאתה עושה מהם (עם כל הכבוד לשתי החסימות של אמארה, אין ספק שזה מצטלם יפה, קצת יותר מסתם להזיז רגליים בהגנה).

אריק 23 באפריל 2012

"שני השערים הראשונים אמנם היו מבריקים בביצוע שלהם – אבל קשורים לכך שפטריס אברה פשוט נותן ליריבים להגביה באופן חופשי מהאגף שלו."
רק נקודה אחת, אברה אכן בשנה לא טובה, אבל אם היברט המגן הימני הוא שמגביה כדורים לרחבה, הרי שהאחריות היא לא של אברה שהלך עם מקפדן (בגול השני, לא זוכר עם מי בראשון) אלא של מי שאמור ללוות את מגן היריבה כשהוא עולה להתקפה קרי – נאני.

תומר ש 23 באפריל 2012

נכון

אריאל גרייזס 23 באפריל 2012

אין ספק, שווה שהיונייטד לא תנצח כל שבוע רק בשביל לראות את האוהדים שלה אוכלים אחד את השני בלי מלח ככה. לא רוצה לדעת מה יקרה כשהם יפסידו

יואב 23 באפריל 2012

אחח, ההנאות הקטנות של החיים.

גיל 23 באפריל 2012

הבעייה היא שיש אנשים שרואים באהדה לקבוצה כאילו היא מוצר והם לקוחות. ברגע שהמוצר לא מוצא חן בעיניהם או הקבוצה לא משיגה את התוצאה הרצויה אז מבחינתם ניתן לבזות אותו, לקלל את המנג'ר והשחקנים, ולהשתמש בשפה גסת רוח כלפי הקבוצה וכלפי כל מי שמעז להציב בפניהם מראה. מאוהדים כאלו אני סולד. כמובן שמבחינתם אסור לבקר אוהדים ומי שעושה את זה זוכה למטח קללות וניבולי פה אבל להם מותר לומר מה שהם רוצים נגד הקבוצה. אכן צביעות במיטבה.

עירן 23 באפריל 2012

דורפן ו/או גיל – חשבתי היום על דבריכם בעניין "הזהויות" ופתאום הבליחה בי המחשבה שעליתם על משהו שאני לא.
ראשית – גיל, מה זה עניין האנונימיות בו האשמת אותי ? הלא הזדהיתי בשמי (הנכון והיחיד הידוע לי) ומכיוון שלא אהבתי את הכיוון של דורפן על ה – ip (מי זה ? מה זה ?) גם הזדהיתי בפניו בפייסבוק. אז נבחת על העץ הלא נכון.
שנית – אולי באמת עליתם על משהו וכל עניין שכפול/שינוי "הזהות" הזה נועד, אולי לשיטתכם, לתת תהודה גדולה יותר לרעיון שמישהו חושב/כותב אותו ? אם כך – מודה שאולי זו שיטה טובה אך אז אולי צריך להשליך זאת עליכם ולחשוב שבאורח פלא העליתם בו זמנית את שאלת "הזהויות" הזו כאילו אתם אחד ? יתמה השואל.
סתם מחשבה שחלפה בראשי בדרך לי-ם הבוקר וסליחה מראש.

עירן 23 באפריל 2012

גיל, לא ראיתי שמישהו ביזה או קילל, אלא אם אתה קורא כך להעברת ביקורת לגיטימית על טיב ניהול המשחק והחילופים וטיב המגינים (בעיקר) של הקבוצה (אגב, ראית שגם דורפן ביקר את אברה ?). אני לא בטוח כלל שאתה במעמד של לנתח את מידת האהדה של אחרים לקבוצה ולכן לא אתווכח איתך על ההערה הזו שלך לגבי מוצר צריכה, למעט הטענה שזו מופרכות ברמה הבסיסית שלה.

גיל 23 באפריל 2012

עירן, יש הבדל בין ביקורת לגיטימית שגם אני שותף לה לבין טענות כמו "זה לא רציני" שמנצ'סטר מאבדת יתרון של שני גולים כאילו הם חייבים לנו משהו. ואני עומד מאחורי דעתי שיש כאלו שרואים בקבוצה מוצר צריכה ושהאהדה אליה משתנה כתלות בהצלחה או כישלון. הרי ברור שלקבוצות מנצחות יש פתאום אוהדים שאף אחד לא שמע על קיומם, וכשהם לא טובים הם נעלמים (ע"ע ברצלונה למשל).

דורפן 23 באפריל 2012

גיל אני לא חושב שמישהו כתב קבוצה לא רצינית. אני חושב שנכתב קבוצה רצינית (כלומר מנצ'סטר יונייטד) אסור לה כך וכך וכך….

לא בדיוק שמתי לב לטענות. אבל בין היתר אסור שאברטון תתפוס יום גדול ותוציא לפועל לפחות שני שערים מאד קשים.

עירן 23 באפריל 2012

אבל איך אתה מנכס לעצמך את היכולת לאפיין מי הוא מי מבין שאר האוהדים ? למה "לא רציני" בעיניך מצביע על "אוהדי הצלחות" ? אי אפשר לטעון שקבוצה הרצה לאליפות בקרב לא פשוט לא יכולה לחטוף שני שערים בסיום, כשהכל מונח על הכף וזו התנהלות לא רצינית מצדה, מבלי להתפס בעיניך כאוהד הרואה בקבוצה מוצר צריכה ?

אם אתה קורא כאן את התגובות של יוסי מזרחי ואריק, אני מניח שאתה אמור להבין שזה לא המקרה אצלם.

בכלל, הזכות שלקחת לעצמך למדוד בנייר לקמוס משלך את מידת האהדה של אחרים שמה אותך במקום לא מוצלח בויכוח כאן.
וזה מבלי להתייחס לכיוון הלא ממש רציני שפנית אליו בשאלת "הזהויות" אתמול…

גיל 23 באפריל 2012

רונן, זהו בדיוק, יש אנשים שחושבים שמנצ'סטר משחקים נגד אוויר ולא נגד קבוצה שרוצה להבקיע נגדה..

מצטער עירן, כשאוהדים מתייחסים לקבוצה כאילו היא חייבת להם משהו, ואם היא לא משיגה אותו אז היא לא רצינית בעיניהם, אלו אוהדים בזויים בעיניי.

אה, ואני לא במקום מוצלח כשאני מבקר אחרים אבל כשמישהו כותב בשפה מכוערת על המנג'ר והשחקנים אז זה לגיטימי, אכן צביעות במיטבה.

עירן 23 באפריל 2012

גיל, קטונתי. אתה לא מצליח להפנים וממשיך להתעלם מהעובדות שלפניך.

מחד, אתה חוזר על טענות דורפן. מאידך, אתה לא שם לב שלפוסט קוראים "התאבדות המונית". שאברה מבוקר קשות ולשחקני ההגנה מיוחסת הפקרות, לא פחות. היינו, דופו עצמו ביקר ובצדק.

אז שוב בלבלתם אותי.

אגב, לא ראיתי שפה מכוערת (וכאן השאלה לאיזה שפה אתה מייחס "התאבדות המונית", "הפקרות" וכו'?) כאן אלא יותר התנהלות לא ממש מלבבת שלך בייחוס לאחרים "אנונימיות" ככסות לדעותיהם.

גיל 24 באפריל 2012

עירן, אנא, אל תטיף לי מוסר כשאתה ממשיך לקרוא באופן מאוד סלקטיבי את הדברים שנאמרו פה על ידי ועל ידי אחרים. הדברים שנאמרו בתגובות מאוד ברורים ואתה בוחר להתעלם מהם.

יוסי מזרחי 24 באפריל 2012

לגיל.
לאט לך כשאתה קורא לאנשים בוויכוח שמתנהל "אנשים בזויים". זו עלולה להיות רמה של בזיון בפני עצמה.
באופן עקרוני, אני לא רואה תגובות חריפות ולא ראויות או על סף ניבול פה, ואם ישנן כאלה הרי הן יוצאות דופן.
ביקורת על הקבוצה,ו/או על המנג'ר היא לגיטימית ולא בגלל שמישהו חייב לי משהו, (למרות שאני משוכנע שסיר אלכס פותח את הבוקר בקריאה ועיון בנאמר כאן) אלא כי זו תכלית החלפת דיעות.
וחוץ מזה, חג שמח לך ולכל החברים,אוהדי הקבוצה הנכונה או כאלה שיש להם לאן לשאוף.

יוסי מזרחי 24 באפריל 2012

אריאל,
קצת מאוחר בגלל תקלה כנראה באתר.
אל נא תתבלבל.
אנחנו לא אוכלים זה את זה אלא מקיימים דיונים קשים ונוקבים, כמעט הרי עולם,וזאת מנקודת מוצא של קבוצה שתיקו אצלה נתפס כתקלה חמורה ומקום שני-אסון.
היית רוצה להתחלף איתנו אבל זה לא פשוט.

אריאל גרייזס 24 באפריל 2012

יוסי, תהיה בטוח בדבר אחד – אין שום מצב בעולם שהייתי רוצה להתחלף איתכם. אני לא רואה שום כיף במצב שבו אליפות מביאה איתה הקלה ולא שמחה, מצב שבו כל תיקו הוא אסון.
אתה רוצה לשמוע את האמת – וזאת באמת האמת – אני בעיקר מרחם עליכם. אלו לא חיים לאוהד ספורט להיות כל הזמן בעד הפייבוריט.

כוכב עליון 24 באפריל 2012

אריאל, אז אני מניח שבשנות ה 70-80 לא אהדת את ליברפול, נכון? אני צובט את עצמי, איזה כיף אני ער, אוהד של ליברפול כותב את זה..היה שווה לסבול ילדות ללא תארים כדי להגיע הלום

אריאל גרייזס 24 באפריל 2012

ברור שבשנות השמונים כן, הייתי ילד. מה ילד מבין. אבל גם הייתי אוהד של מכבי תל אביב והיום אני לא, כי זה פשוט לא כיף ולא מעניין יותר.

יוסי מזרחי 24 באפריל 2012

אריאל,
הגדרת חלק מההבדל.
אתה אוהד "ספורט" ואנחנו אוהדי יונייטד.
ובאמת שאתה לא צריך להתאמץ(על אף שאני מודה על הכוונות הטובות) אנחנו לא צריכים רחמים.טוב לנו בעמדה הנחותה של פייבוריטים לנצח.

יואב 24 באפריל 2012

אריאל ״יודע הכל״,
אין הקלה בניצחון או זכייה. יש שמחה עצומה וטהורה. אל תתיימר לדעת משהו אחר.

עירן 23 באפריל 2012

דורפן – לא אתה כתבת את זה: "ושני השערים האחרים נובעים מהחולשה של יונייטד מול הנעת כדור. לא של ברצלונה ולא של בילבאו. גם נגד זו של באזל ושל אברטון החדשות הרעות – גם סיטי יודעת מה לעשות כדי לפרוץ את ההגנה הזו."
כי זה הועתק מהפוסט שלך.

אז עכשיו אני מבולבל – או שיש חולשה של יונייטד מול הנעת כדור, גם מול קבוצה שאינה בילבאו או ברצלונה, או שאברטון תפסו יום גדול והוציאו לפועל שני שערים קשים ואז אולי זה לאו דווקא קשור לחולשה של יונייטד ?
זו הצרה של ציניות עודפת אולי…

עירן 23 באפריל 2012

בסוף המשפט הראשון היה אמור להיות סימן שאלה.

יואב 24 באפריל 2012

יונייטד שברה לנו את הלב אתמול(וזה חלק מחייו של אוהד) ואנשים הגיבו מיד אחרי, חמים וטעונים. זה אנושי. אתמול, הייתי בעיקר עצוב ואחרים היו עצבניים -כל אחד מגיב אחרת.
אני מבין ומזדהה עם הרעיון הכללי של גיל.
אין בעיה לבקר את חוסר ניהול המשחק של פרגי אתמול -למשל. לא היה לו יום טוב במשרד, קרה, קורה ויקרה. זה יותר עניין הטון.

zed 24 באפריל 2012

מוריניו חתום על פירוק השיטה של ברסה.
וזה מאוד מתסכל אם אתה אוהד ברסה…

אז השיטה שלהם מהפנטת וטיקיטאקה וסופרלטיבים מכאן ועד בוסקטס, אבל תחשבו איך זה נראה מהצד השני.
נגיד חטאפה, באים אנשים בוגרים שכל החיים שלהם התרכזו בכדורגל, ומה שהם רואים זה 70+ אחוזי החזקה בכדור, ושליטה מוחלטת במה שקורה במגרש, זה מעצבן ומתסכל ומכעיס והרבה מילים רעות.
אז אולי לראות את זה על המסך זה מגניב, אבל לדעת שאתה הולך להיות פיון של פפ במשחק שלו נגדך, ואתה נוסע לקאמפ נואו רק כדי להפסיד ולצאת עם הזנב למטה.
אז אם אתה לוזר, אתה אומר אין מה לעשות ומסי השחקן הכי גדול בהיסטוריה ואתה מהופנט ומסונוור, (ומסתבר שזו גם סוג של מחלה מדבקת ההערצה והנחיתיות הזו, כי היגואין וקסיאס נדבקו ממנה)

אבל אם אתה ווינר, אתה נלחם.
ובמלחמה אתה לא לוקח שבויים, אז מוריניו שחצן וארוגנטי ונרקסיסט ומעצבן, אבל זה הדרך היחידה להתמודד עם התמימות הצבועה המתחסדת והקדושה של פפ.
אתה אוסף שמות כמו חמוריניו ובונקריניו (109) ומה לא בעצם, אבל אתה ווינר, וההיסטוריה תזכור אותך.

עם אינטר הוא עשה את זה ובקלאסיקו האחרון, ולדעתי, מה שפטר צ'ך אמר "התייעצנו עם מוריניו איך להתגונן נגד ברסה", הוא התכוון בשיא הרצינות, וזה אפילו בא מיוזמתו של מוריניו עצמו.

ממתי צ'לסי יודעת לשחק?? ועוד ככה? ועוד נגד ברסה?? וכשדי-מתיאו על הקווים…
הכל מצביע על מוריניו.

ורונאלדו אחרי הכל הוא מוטציה של כדורגל, גם מסי.
אבל לרונאלדו יש פער אדיר בתחום המנטלי, כי מסי לא יתפקד ביום רע, ורונאלדו כל מה שהוא צריך זו הזדמנות קורצת.

zed 24 באפריל 2012

טעות באשכול…

Comments closed