גמר האלופות. יומו של דרוגבה

צ'לסי זרמה עם התחושות. התחושות שלי למען השם!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ציור: satoshi goto

1. תורת הפנדלים הכללית אומרת גרמניה. תורת הפנדלים הפרטית אומרת שהחטאה במשחק היא סימן להפסד בדו-קרב. מה הכריע כאן? אולי חוסר המזל המפורסם של טוטנהאם הוטספור התערב בנעשה?

2. טוב, הייתי בעד דרוגבה עוד לפני חצי הגמר מול ברצלונה. אז הסיום הזה טוב לי. אני חי איתו. אני גם שמרני ביחסי לגרמניה.

3. וגם עבור צ'ך. שאולי הוא לא דמות אנושית כמו דרוגבה. אבל הוא מהשוערים הדגולים בהיסטוריה המודרנית.

4. ועבור הרווי לואיס – שלא ראיתי שנים – אבל היה נשיא או אולי יו"ר של מועדון אוהדי צ'לסי קטן בישראל, הרבה לפני שרומן אברמוביץ' שדד את כספי העם הרוסי. כפי שכתבתי לפני שבוע על סיטי: האוהד הפשוט לא אחראי למי מחזיק בקבוצת הכדורגל שלו.

5. וכאוהד יונייטד, שׁהיה בצד המפסיד של רולטה לפני שבוע, הדרמות של העונה הן סיבה לחיוך. ואין לי תחושה -לפחות כרגע – שהכסף הגדול מנצח – כשהתארים הם מין רולטה כזו.

6. וכי אין לי בעיה עם בונקרים – כשהם לא מלוכלכים.

7. וגם עבור דמות פשוטה של רוברטו די מתאו. שבאמת נלקח מאחרי הצאן וניתנה לו הזדמנות חייו, ועכשיו, כך נדמה לי, מספר הזכיות שלו בגביע האלופות דומה לזה של רינוס מיכלס.

ולחשוב שרק לפני שנה נדמה היה שברצלונה הכניסה קצת הגיון וסיבתיות למשחק הזה!

*

וזה נכתב לפני המשחק

אני אלך לגמרי עם התחושות שלי. לא משאיר לעצמי פתח יציאה. אם התוצאה לא תהיה כפי שחשבתי זה משום שתחושותי כשלו. והתחושה שלי היא שצ'לסי תפתיע ותנצח היום. כלומר תפתיע את באיירן – אבל לא את תחושותי.

וזה למה? כי בבסיס של הבסיס היא קבוצת כדורגל יותר טובה בעיני (לא בהרבה אבל במשהו). וכל הגמר הוא משחק קצת יוצא דופן בענף "הכנה למשחק כדורגל בודד במשך חודש שלם". כל החולשות הברורות של הקבוצות הללו – חוסר יציבות כל העונה וכדורגל גרוע בחלקים לא קטנים ממנה – מתבטלות היום. כפי שהתבטלו עבור מילאן מול ליברפול (וגם מול יונייטד בחצי הגמר) ב-2007. וגם עבור ריאל מדריד ב-2000 מול ואלנסיה. וובעוד כמה מקרים בהן לקבוצות טובות היו עונות גרועות אבל שלבי הכרעה טובים באלופות.

התחושה שלי היא שזה גם לא משנה אם באיירן מעט חזקה מצ'לסי או להיפך. אלה שבדרך כלל אתה משלם מחיר על פייבוריטיות. בתמורה הפייבוריט אמור להיות הטוב יותר. התחושה שלי שבאיירן לא מקבלת פיצוי על הפייבוריטיות הזו.

יש הרבה חיסורים בשתי הקבוצות אבל התחושה שלי היא שג'ון טרי לא מאד יחסר לצ'לסי היום. תחושתי לגבי הכדורגלן הזה היא כזאת: הוא שחקן נפלא במדיניות השיפוט הקצת אלימה של הכדורגל האנגלי. ובאירופה הוא פחות יעיל ולפעמים גם תקלה שמחכה להתרחש. התקלה הזו קרתה מול ברצלונה רק שחבריו תיקנו את המצב. בכלל עדיף לצ'לסי נראטיב הקבוצה הצנועה כנגד כל הסיכויים מאשר שסיפורו של ג'ון טרי עם ההחלקה במוסקבה יהיה במרכז.

נ.ב. התחושה שלי – שליגת האלופות צריכה לבוא אחרי העונה הרגילה בליגות עם קבוצות שהצטיינו באותה עונה – מתחזקת. ליגות מקומיות של 16 קבוצות. אחר כך חודשיים פסטיבל ליגת אלופות רציף. זה עדיף לתחושתי. אבל לא קשורה למשחק היום.

התחושה שלי היא שבאסטיאן שוויינשטייגר הוא שחקן מצויין אבל לא מה שעושים ממנו. כאילו ייעודו הוא להוביל את באיירן לזכיה באלופות ואת גרמניה לגביע גדול. אני לא חש שזה מגיע לו יותר מבאלאק למשל שלא עשה זאת. נכון שהדברים האלו הם לא עניין של מגיע או לא מגיע. אין לי תחושה שהוא יתפרץ במשחק גדול.

תחושתי היא שהנבואה ניתנה לשוטים אבל למי ניתנה התחושה? לרגישים?

התחושה שלי היא שהביתיות לא תשפיע. מזמן לא הייתה קבוצה ביתית בגמר אירופאי אבל לדעתי יש בזה גם אלמנט לא הכי נוח. כי בסיטואציה הזו אחוז קהל החוץ הוא גבוה מבכל משחק כדורגל נורמלי ויש את הספונסרים של אופ"א ופתאום אתה במצב לא הכי ביתי בבית שלך ממש. תחושה לא נוחה. אני חש.

והתחושה שלי לגבי למאפרד ודרוגבה היא שכן. ולגבי אריאן רובן לא.

בשבילו
אגדה בכחול

130 Comments

עומרי 19 במאי 2012

צ'לסי הדיחה את ברצלונה. בארבע הזכיות האחרונות היית צריך להיות ברצלונה או להדיח את ברצלונה כדי לזכות. הרצף הזה יימשך הלילה.
לבאיירן יש מורחקיםפצועים לא פחות חשובים.

דורפן 19 במאי 2012

זו בהחלט תחושה מקצועית ביותר!

עומרי 19 במאי 2012

התחושה מוזרה – כי לאורך השנים התרכזתי בלא לסבול את הקבוצה הזו. אבל הם גרעין באמת יוצא דופן שלא זכה במספיק תארים משום שנתקל בקבוצות היסטוריות בליגה ובאירופה.

תואר היום נותן לדרוגבה יתרון בקרב השחקן הגדול שאינו מסירונאלדורונאלדיניו

כפיר 19 במאי 2012

ממה שאני מכיר אותך, ואני מכיר די טוב, התחושה שלי היא שאתה טועה. לא משנה מה התחושה שלך אבל התחושה שלי הפוכה, וזה לא כדי לרדת עליך.
אני זוכר שסמכתי על התחושה שלך בגמר 2009 ואכלתי קש וגם לפני שנה היית מאוד אופטימי לגבי הסיכויים של הפרגוסונס לנצח 2-1 ממזרי ואיכשהו קצת נדבקתי בזה וגם התאכזבתי קשות.
היום אני די בטוח שבאיירן מנצחת אבל כמו שרונן אמר, הפער לא כל כך גדול.
בכל מקרה אני כמובן מקווה שתהחושה שלי תיכשל ולאמפרד יניף את הגביע הקדוש.

עומרי 19 במאי 2012

צ'לסיבוסטון – אין סיכום יפה יותר לגיבורי הספורט ילידי סוף שנות השבעים.

אבי בן דוד avigoal 19 במאי 2012

אני כבר מזה זמן מה, פשוט בטוח שצ'לסי מנצחת היום. הרגשה ותולו.
מקווה שיהיה משחק מהנה לצפייה, יצא לי לצפות השבוע בגמר של 2008, שכחתי איזה משחק מדהים זה היה. ובאמת שממש ממש ממש בא לי שדרוגבה יניף את הגביע. אם יש מגיע בכדורגל…..

נינו 19 במאי 2012

שיהיה כתוב – מהמר על 2-1 לבאיירן, שער ניצחון של קרוס או מולר. למרות חיבתי לדי-מתיאו והשתאותי מהפלא הזה שנקרא דרוגבה, לא הגיוני שטורס יניף יותר מגביע אחד פעם בשנתיים, והוא כבר מיצה את שלו.

מבחינה טקטית, אני גם חושב שלמרות ההיעדרויות, באיירן ערוכה להתמודד בצורה טובה עם מרכז השדה של צ'לסי וגם עם המתפרצות. וגםף נוייר ייתן משחק שיא.
יאללה, שיתחיל כבר
(ושווסטהאם תעלה בפלייאוף שמתחיל עוד חצי שעה)

אשך טמיר המקורי 19 במאי 2012

איתך, 2-1 לבאיירן

אדם 19 במאי 2012

גם בי התחושה כי הגביע הוא של צ'לסי.

ובנוגע לשוייני, הייעוד שלו הוא להפסיד היום בגמר, להגיע ליונייטד ולהצעיד אותה לעוד גביע אירופי.
אבל אולי זה סתם בגלל שאני ממש רוצה לראות אותו לובש אדום. הוא החוליה החסרה!

הקומיש 19 במאי 2012

צודק!
העברתי את שוויני ליונייטד תמורת קאריק ושני הברזילאים המגנים בפיפא מנג'ר ומאז אנחנו בלתי עצירים!

שמגג 20 במאי 2012

מילים כדורבנות

ניינר 19 במאי 2012

אנחנו, אוהדי טוטנהאם, חולקים על תחושותיך רונן ומאמינים בבאוארים החסונים שיעשו את העבודה

אבי בן דוד avigoal 19 במאי 2012

הערה: זו הליגה היחידה בה האלופה לה הצליחה להגן על התואר, מה שהופך אותה לדעתי לליגה הקשה ביותר לזכייה, וגם לתחרותית ביותר.

ניתאי 19 במאי 2012

ליגה?

אבי בן דוד avigoal 19 במאי 2012

ליגת האלופות, בהחלט אפשר להתווכח על זה…. אבל שוב, אף אלופה לא הצליחה להגן על התואר שלה, עם זה אי אפשר להתווכח.

ניתאי 19 במאי 2012

ואחת הסיבות הן שזו לא ליגה (כן, אפשר להתווכח גם על זה)

הופמן 19 במאי 2012

גם אני עם צ'לסי. קבוצה שנואה שהפכה לאנדרדוג מעורר סימפטיה. מגיע להם. בטח לדרוגבה העצום.
(הנבואה: 0:3 ירוק!)

תומר חרוב 19 במאי 2012

תחושתי היא שהחיסרון המשמעותי ביותר בשתי הקבוצות היום הוא חסרונו של רמירז. אני מבין את העניין הזה של מגיע לדרוגבה וגם שותף לתחושה זו אבל תחושתי היא שלפיליפ לאם מגיע לא פחות ואשמח לראות אותו מניף גביע גם כן. בסופו של דבר לא כל כך איכפת לי, אני רק שמח שהגמר הוא לא בארסה-ריאל.

רועי מ 19 במאי 2012

אני הולך עם התחושה שהייתה לי לפני משחקי חצי הגמר מינכן.
התחשוה שלי הייתה באיירן מול צ'לסקי . מקווה שהתחושה שלי כמו ב 2005 לא תיפגע .
קדימה רובן.
פשוט לא אוהב את הקבצות האנגליות האחרות חוץ מליברפול. יש קצת נניאטרליות. כמו הספרס ועורבי הנחלים אבל בכללי נגד.

גיל 19 במאי 2012

3:1 לביירן.

באבא ימים 19 במאי 2012

שונא גרמנים (ואין לי שום דבר נגד ערבים).

שמרלינג 19 במאי 2012

התחושה שלי לגבי היקום שלנו הוא שהעתיד עוד לא נכתב ולכן כל תוצאה אפשרית והיא גם תנומק על ידי טובי הפרשנים. גמר שקול, אין לדעת. כנראה שיהיו גרעינים ובירה.

דורון (אחר) 19 במאי 2012

אני מסכים עם שמרלינג ותומר חרוב

גיל מזימבבואה 19 במאי 2012

אני עדיין ביום ראשון שעבר, לא משתחרר ולכן המשחק הזה בכלל לא מעניין אותי.
אבל מכיוון שבשתי הקבוצות אין אף שחקן שהייתי קם בשבילו באמצע הלילה זה עלול להיות משחק מרתק.
בכל זאת ניראה לי שאעדיף סרט טוב על פני הקינאה באוהדי צ'לסי אם הם יזכו.

יוסי מזרחי 19 במאי 2012

גיל,
אל תגיד לי שכבר יום שני…..

אנטון פרדיננד 19 במאי 2012

אני מזה מת שצ'לסי ינצחו, שום דבר לא ישמח אותי יותר מלראות את החבר הטוב שלי טרי מניף את גביע האלופות. איזה מזל שליברפול בכלל לא שם, תארו לכם את סוארז הגזען בגמר…

גלן 19 במאי 2012

תחושתי שהיינקס טוב מדי מתאו עם קבוצות לא אלופות שלוקחות את הצמפיונס.

גלן 19 במאי 2012

והוא גם ניצח אז איטלקי. הכל חרטוט. תחושתי בייארן. אני לא זוכר שום גמר שהייתי נגדם חוץ מזה של פורטו. ונגד אנגליות זה שתיים אחת וצריך להשוות. כמו שעזי יעיד, היה רצוי שופט צרפתי אבל הביאו אחר.

ניק 19 במאי 2012

2-1 לצלסי.. שער נצחון של טורס

צור שפי 19 במאי 2012

אם יש מגיע אז צ׳לסי, בגלל שדרוגבה על המגרש ובגלל שטרי לא. אם זה היה הפוך הייתי מעדיף את Rובן, Rיברי ושאר הגRמנים.

אביעד 19 במאי 2012

אני מבין את הקטע של "מגיע לדרוגבה", אבל לא מגיע לטוטנהאם שעבודה של עונה שלמה תלך לפח.

ויכסלפיש 19 במאי 2012

לא החלטתי אם אני מעדיף ניצחון של באיירן במשחק או בפנדלים עם החצמצות של דרוגבה ולמפרד

יניר 19 במאי 2012

3:0 לבאיירן.
ללא רמירז,עם מאמן שעושה את מה שהשחקנים שלו רוצים ובלי יכולת מנטלית לחזור מפיגור

דורון 19 במאי 2012

בלי יכולת מנטלית לחזור מפיגור?

נגיד מ0:2 בעשרה שחקנים בברצלונה?

יניר 20 במאי 2012

איזה תבוסה, לא הייתי יכול להיות רחוק יותר……

דורפן 20 במאי 2012

עוד יום בהיסטוריה הארוכה של יניר. החיים ממשיכים

אופיר 19 במאי 2012

מת, מת, מת שבאיירן תקח! קדימה אריאן!

ערן פריזנט 19 במאי 2012

מסכים לחלוטין עם השיטה שהצעת, רונן.

משחקי הליגה יהפכו משמעותיים יותר בשיטה הזו. ואשכרה הקבוצות הטובות של השנה יבחנו. שנה הבאה נראה דורטמונד מצולקת, מונפלייה גידמת ואייקאס עם רטייה על העין.

וגם בלי קשר לשינויים בסגל שצפויים לכל האלופות הללו, עונת הכדורגל כל כך ארוכה שקבוצות משתנות בה בתוך העונה, לרוב לקראת סופה מתעצבת דמות של העונה כולה. בשנה שאחרי הקבוצה משתנה. לחיוב או לשלילה, אבל היא לא אותה קבוצה של העונה שעברה.

אז למה שלא נבחון עד כמה הקבוצות האלה טובות, כאן ועכשיו? ובצורה מרוכזת מבחינת לוח זמנים. רק אלופות. בלי משחקי צ'מפיונס בין משחקי גביע ליגה וכל מיני רוטציות וחישובים. הרכב ראשון מול הרכב ראשון.

בשיטה הקיימת אין תחרותיות, יש רנדומליות. האקראיות של המשחקים והיריבות משנים את התוצאה. זה לא מד כוח, זה מד משהו. לא ברור מה. לפעמים זה פוגע(בארסה- מנצ'סטר, באיירן- אינטר). לפעמים זה כזה.

השיטה הנוכחית מייצגת אולי איזה רוח של העונות האחרונות. צ'לסי אכן הקבוצה השנייה החזקה באנגליה ב5 השנים האחרונות. באיירן בוודאי ראשונה בגרמניה. רק שלעונה הנוכחית זה לא ממש תופס.

דבר ללאמפה

דורון 19 במאי 2012

אכן הנבואה ניתנה לשוטים, וגם לכמה שותים.

2:2 אחרי 120 דקות.

שויינשטייגר כובש את הפנדל המכריע ומשלים את החודש הגרוע בתולדות ניחושי בעל הבלוג

דורון 19 במאי 2012

כשאני מנחס, אני מנחס עד הסוף

אלעד 19 במאי 2012

צדקת. איך ידעת ששויינשטייגר בועט אחרון לבאיירן?

גיל 19 במאי 2012

גמר האלופות, פדרר-דג'וקוביץ' ועוד מעט הספרס -קליפרס, מה עושים?

גיל 19 במאי 2012

ויסלח לי גלן אבל הוקי זה כבר יותר מדי.

יונתן 19 במאי 2012

זפזופ בסדר עדיפויות הבא ( אצלי לפחות):
צמפיונז
אנ בי איי
טניס

גל ד 19 במאי 2012

בשביל ספרס קליפרס תוכל למצוא טורנט יותר מאוחר אם אתה סתם רוצה ליהנות מהתקפת התנועה של פופ. אתה הרי יודע איך זה ייגמר.

גיל 20 במאי 2012

בשביל זה יש DVR.

גל ד 20 במאי 2012

שידרו את זה? חשבתי שמסרבים לשדר את ס"א בארץ.

רון מהכפר 19 במאי 2012

לינק בבקשה…?

גלן 19 במאי 2012

היה לנו טוטל פוטבול וטיקי טאקה. איך תקרא המורשת של דימתאו?
אני זורם עם רונן. אולי שיטת גרייהאונד על שם האוטובוסים?

mnm 19 במאי 2012

מתוך 10 גרמנים נותנים להולנדי לבעוט פנדל, ועוד למחמיצן כרוני במאני טיים.

דורון 19 במאי 2012

אריאן רובן הוא גדול הצ'וקרים בעת החדשה

אבל כמויות המזל של צ'לסי הן בלתי נתפסות בכלל.

גלן 19 במאי 2012

איך כל הנאחס בעולם מתרכז בהולנד?

אביעד 19 במאי 2012

במקום בו אנשים רגילים סופרים כבשים, אריאן רובן סופר החמצות מכריעות?

דורון 19 במאי 2012

פיליפ לאהם כוכב עליון (נכתב בדקה 114)

אלעד 19 במאי 2012

שירים את היד כל מי שידע במאה אחוז שרובן מחמיץ את הפנדל… אני לא מבין איך הם ממשיכים לתת לו לבעוט את הבעיטות המכריעות?

mnm 19 במאי 2012

כל הזין בפנדלים, הולנדים.

גלן 19 במאי 2012

נשברתי. אני עובר לצד של צלסי.

גלן 19 במאי 2012

יש ימים שרובן סה עלבון לאינטיליגנציה שלי. לא צריך להיות אייל משומר בשביל זה

גלן 19 במאי 2012

אני מזכיר לכם את נחברחם שלי הרומאים שחיכו עם סירי הפסטה עד שגרובלר הגיע. נראה מה יהיה עם הנקניקיות והבירה

גלן 19 במאי 2012

עכשיו טני מצטער שטרי לא משחק

גלן 19 במאי 2012

רונן איזה מניות אמרת לקנות? אחד לאחד

תום 19 במאי 2012

זה היה כתוב בכוכבים.

גלן 19 במאי 2012

סכום שלי גועל נפש מתוק

תום 19 במאי 2012

אשתו/חברתו של אברמוביץ' ממש יפה.

רמי 19 במאי 2012

דורפן, אתה גאון!

עופר 19 במאי 2012

הכדורגל ההגנתי של צ'לסי ניצח את הכדורגל ההתקפי של בארסה/באיירן. עכשיו רק צריך לקוות שזה לא יהיה הסגנון השולט ביורו.

אבל בחיי שאני לא מבין את זה, קבוצה של מיליונים עושה 5 התקפות בערך בשלושה משחקים (בארסה ובאיירן), ומבקיעה 4 שערים.

מה היה קורה אם הם היו עושים 10 התקפות?

גלן 19 במאי 2012

אני מודה שאני מעכל סאגות כאלו יותר טוב בחצאי גמר כמו הולנד איטליה או ברסה אינטר. בגמר זה נראה לי פחות פוליטיקלי קורקט. אבל מזל טוב צלסי ואוהדיה כאן.

עופר 19 במאי 2012

בכל מקרה, כמו אחרי הניצחון על בארסה, אני לא חושב שאפשר לבנות תיאוריות על המשחק הזה.

הרי אם רובן היה מכניס את הפנדל בהארכה, צ'לסי היו יוצאים קטנים.
בדיוק כמו שאם בארסה היתה מנצלת שליש מההזדמנויות שלה במשחקים מול צ'לסי (במיוחד הראשון), הזדמנויות שאת חלקן אני מכניס, פויול היה מניף היום את הגביע.

יש פה אלמנט מקריות, שנמשך באופן בלתי-מקרי כבר שלושה משחקים.

קורא 20 במאי 2012

אלמנט המקריות נמשך מרבע הגמר.
המשחק היחידי בשלבי הנוקאאוט שצ'לסי יזמה והראתה בשלבים בולטים דומיננטיות ולא פסיביות הוא בגומלין מול נאפולי שהיא היתה צריכה את הגולים.
לא יפה לאוהד הנייטרלי אבל לגיטימי.

הופמן 19 במאי 2012

גם רובן החטיא פנדל, גם דרוגבה ניצח את המשחק הזה. שתי ציפורים במכה.

גלן 19 במאי 2012

רבאק 16 שנה לא הייתה מחזיקה חדשה. כמה הצלחנו לקלקל את הכדורגל מאז…

תום 19 במאי 2012

למה הגועל נפש של הענקת הגביע ביציע נמשך? זה כל כך משדר פטרונות והתנשאות. עוד סיבה לשנוא את פלטיני.

אסף רביץ 19 במאי 2012

גיבור טראגי גרמני. וחשבתי שכבר ראיתי הכל

פליקס 19 במאי 2012

כבר יותר מעשור שהגרמנים הם גיבורים טראגיים, הם מפסידים בכל גמר בעשר השנים האחרונות.. מקווה ביורו הסיפור הזה יגמר..

סימנטוב 19 במאי 2012

לא נהנתי מהמשחק נהנתי מהמתח זה טיבעו של גמר. שווינשטייגר היה יהיר בפנדל ומנגד לפי איך שדרוגבה בא לפנדל לא היה לי ספק. שמח לאלה שאני מכיר (בראשם בן דוד וחבר ילדות שרוטים כמו שצריך)

גודיונסן 19 במאי 2012

אני חשבתי ששווינשטייגר היה פשוט לחוץ אש. הייתי די בטוח שהוא מחמיץ.

פאלאסיו 20 במאי 2012

שווינשטייגר פשוט כבר לא אותו בן אדם מאז ששגיא כהן קרא לו שוונסי

דורון 19 במאי 2012

מה אבי לוזון לחש לדרוגבה?

ישמור השם

mayhem 20 במאי 2012

דרוגבה מסיים חוזה..

אולי מנסים לפתות אותו למכבי פ"ת?

יוסי מזרחי 19 במאי 2012

קייהיל?! , קייהיל, לעגו כמה פרופסורים בעיני עצמם, כשצלסי ידעה לסגור פינה חלשה, ועוד בחלון של ינואר.
שחקן של 7 מליון לירות, החזיק היום את צלסי על פני המים, בתצוגה של בלם שתיזכר להרבה מאוד זמן.
קייהיל.

גלן 19 במאי 2012

יש משהו בזה

אריק 20 במאי 2012

כן יוסי הכי קל היה ללעוג לנו שכתבנו פה שחייבים ללכת עליו. אבל עכשיו מי זוכר?

פליקס 19 במאי 2012

לא מבין את באיירן.. איצטדיון מלא בגרמנים ונתנו להולנדי לבעוט את הפנדל?!

גלן 19 במאי 2012

לא הוא לא לחש ישמור השם. נראה לי שהוא לחש לו שיזהר מאברמוביץ, אשכנזי

יונתן 20 במאי 2012

גרמנים מפסידים בפנדלים בבית. אולי המאיה ידעו על מה הם מדברים בכל זאת

גודיונסן 20 במאי 2012

אחרי תשע שנים של מירוץ אחר הגביע, אנחת רווחה. ואוו. זה לא היה קל בכלל, ובטח שלא צפוי.

מצטער עבור כל אלה שסבלו מהמשחק. גם אני הייתי מעדיף משחק טוב יותר של צ'לסי.

די מתאו ניחן בחושים מאד חדים לטקטיקה ובגאונות בשימוש בסגל. מגיע לו חוזה. עם מה שהראה אני חושב שאפשר לבנות אותו לאורך שנים. לא בדיוק הסגנון של רומן, אבל אולי עכשיו עם גביע בארון הוא יירגע ויפסיק להחליף מאמנים כמו גרביים. בסופו של דבר צ'לסי גדולה ממנו.

רובי פאולר האמיתית 20 במאי 2012

יש גרמניה אחרת!!!

איתן 20 במאי 2012

lol

קורא אדוק 20 במאי 2012

כל כך שמחתי עבור דרוגבה

סימנטוב 20 במאי 2012

משחק נוק אאוט אין מקום לרומנטיקה ואסתטיקה ואין מה להאשים צ'לסקי זה לא התעמלות אומנותית ולא שחיה צורנית

גיל 20 במאי 2012

עכשיו תסבירו לי למה לא לערוך משחק חוזר עוד 4 ימים במקום פנדלים. במצב כזה כל המורחקים היו חוזרים והיה אחלה משחק. מכל הבחינות זה טוב. יותר מתח, יותר צודק, יותר כסף לכולם.

אדם 20 במאי 2012

כי אי אפשר לבנות מתח מסביב למשחק ואז להגיד, אה, בואו נעשה עוד אחד. זה לא מחזיק מים.

גיל 20 במאי 2012

למה לא? יש הרבה מתח במשחק הזה כי אם הוא מוכרע יש לך זוכה בגביע.

איתי 20 במאי 2012

התמונה של דרוגבה מחבק את רובן היא תמונת השנה בכדורגל. רגע מזוקק של ספורט.

דביר 20 במאי 2012

שמרני ביחסי לגרמנים. אתה ענק

חנן הגנן 20 במאי 2012

מישהו שם למעלה פשוט החליט שצ'לסי לוקחים את האלופות השנה. גם בצמד המשחקים מול בארסה היה משהו על טבעי. רבאק, לבארסה היה פנדל שהוחמץ ועוד 3 קורות בשני משחקים, וצ'לסי כבשו 3 שערים מ-4 מצבים (וכולם בתוספת זמן!). צ'לסי אמנם נלחמו כמו אריות גם בחצי וגם היום, אבל בכל מהלך סביר של העניינים הם היו מפסידים את שלושת המשחקים הללו. ודרוגבה הבן זונה הביא במו רגליו, מרפקיו וציפורניו 80% מהגביע הזה. כמה שאני שונא את הכלב הווינר הזה…

אבל היה עוד משהו שעזר להביא את הגביע הזה ללונדון: רובן. או ליתר דיוק האמון הבלתי מוצדק של היינקס ברובן. כבר ממונדיאל 2006 אני טוען שרובן הוא אוברייטד בענק. יש לו את היכולת הטכנית, יש לו את המהירות, יש לו בעיטה לא מושלמת אבל מספיק טובה. אבל אין לו את זה שם למעלה בקופסה. שחקן לא חכם, לא קבוצתי ובעיקר קורס מנטלית תחץ לחץ קל עד מתון. זה פשוט מדהים איך בבאיירן עדיין נותנים לו לבעוט את כל הקרנות והכדורים החופשיים (נסו להיזכר באחד/אחת טובה היום), ובסוף גם פנדל קריטי, אחרי הפנדל ההוא שהוא החטיא ושהפסיד להם את האליפות. על מה ולמה הוא ממשיך לקבל את כל הקרדיט הזה?

בסביבות דקה 75 כבר אפשר היה לראות שרובן לחוץ ולא מתפקד. את ואן-בויטן, אחרי הגול של מולר, היה צריך להכניס במקום רובן, לא במקום מולר. אז מישהו אחר היה בועט את הפנדל בהארכה ואולי לא היינו מגיעים בכלל לפנדלים. אבל בעצם ההוא שם למעלה היה מסדר לצ'לסי שוויון שני (ושלישי ורביעי, אם היה צריך).

אביאל 20 במאי 2012

סוף סוף, אחרי השער שלא היה לליברפול, אחרי פנדלים, אחרי ההחלקה של טרי ואחרי השופט הנוורווגי.

נראה לי שזה היום המאושר בחיי, כל כך מגיע לותיקים וגם לחדשים שידעו להשתלב תחת די מתאו ופשוט לא להיכנע, אני עדיין בהלם שצ'לסי לקחה, יקח לי קצת זמן לקלוט.

והלב עם שווינשטייגר, להאם ורובן, בהחלט היו יכולים להיות אלופים ראויים, נקווה שזכייה של גרמניה ביורו תפצה לחלק מהם.

הופמן 20 במאי 2012

ברכות אביאל, ופראליה וכל השאר

סופרפלי 20 במאי 2012

ברכות

אריק 20 במאי 2012

מברוק. מגיע ללאמפרד ודרוגבה.

matipool 20 במאי 2012

אביאל – ברכות על הזכייה , אבל מספיק לבכות על השער ההוא של ליברפול .
אם השופט לא היה מאשר שער , ליברפול הייתה מקבלת פנדל וצ'ך ( שאז היה השוער הכי טוב בעולם בקלות ) היה מורחק .
חוץ מזה , מהכיוון השני – אל תשכח את העצמי הטפשי של ריסה בדקה ה-91 שהעלה את אברם לגמר .

אביאל 20 במאי 2012

תודה לכולם

matipool – אתה יודע איך זה דברים כאלה, קשה להשתחרר :)

אביאל 20 במאי 2012

הופמן – תודה

ודרך אגב, איש המשחק שלי יחד עם דרוגבה הוא אובי מיקל, המשחקים מול ברצלונה והיום, אין מילים.

אוזגוד 20 במאי 2012

בוקר טוב לאביאל וליתר הברי המזל מנציג הדור הקודם.

ערן 20 במאי 2012

אני לא חושב שמספיק נתנו לדורפן את הקרדיט על הגאונות בניחוש. דורפן – אתה גאון!

אלפורטנייו 20 במאי 2012

אם מוריניו הוא "מיוחד", איך קוראים לדי מטאו?
שעשה עם צ'לסי את מה שה"מיוחד" לא הצליח? עם חצי הרכב? במגרש הביתי של היריבה? ואחרי שהוא מדיח בחצי את הקבוצה הטובה בעולם, את מחזיקת גביע העולם בכבודה – ואחרי פיגור, וב-10 שחקנים?
זה סופר-דופר-מיוחד, סגנו של אלוהים לפחות.
או
שדי מטאו, כמו מוריניו, הוא לא חייזר מעולם אחר. אנשים ממהרים לקשור כתרים מופלגים, ובפרשנות בדיעבד כמובן. תכלס? בטורנירי גביע יש כ"כ הרבה מקום למקריות ומזל טהור, וצ'לסי – מקום 6 באנגליה ודי בצדק – סחטה את הבלוטה הזו עד הסוף. זו האמת, לאקראיות, לסדר המשחקים ולסתם פוקסים יש משקל עצום בקביעת הזוכה ובקביעה מי "המיוחד" התורן.
ובפעם הבאה שמישהו יגיד, למשל, "אבל מסי לא יהיה גדול באמת עד שיזכה במונדיאל", צריך לזכור: בטורניר נוקאאוט, צריך המון. המון. המון. מזל.

דורפן 20 במאי 2012

מוריניו הוא לא המיוחד בגלל תארים. הוא מיוחד כי הקבוצות שלו כמעט תמיד מאד חזקות ומלוכדות ותחרותיות. בגביעים יש המון מזל.

מסי לא צריך לזכות במונדאיל. הוא כן "צריך" לשחק טוב בנבחרת.

ניקו 20 במאי 2012

ולעבור קבוצה אם לא, ליגה….

אלי (המקורי) 20 במאי 2012

מסכים לגבי חוזק הקבוצות של מוריניו ולכידותן. את התארים הוא צריך בשביל שהוא ישאר עם קבוצות…

דנידין 20 במאי 2012

אני מצטער זה באמת לא לעניין להנות מסבלו של אחר אבל לראות גרמנים בוכים ככה…עשה לי את היום.

סימנטוב 20 במאי 2012

ברכות לאביאל
enjoy!

אביאל 20 במאי 2012

תודה !

דורפן 20 במאי 2012

ועכשיו…. תפסיק לחשוד בקונספירציות. צא לבלות. תראה עולם. תתחתן. החיים יפים!

בני תבורי 20 במאי 2012

תתחתן? אתה בטוח?

שמעון כסאח 20 במאי 2012

ברוח ימי אליפות העולם בשחמט האלו:

היה לנו פה מט-עזר, באיירן מתחילה ועושה הכל על-מנת להפסיד.

ניינר 20 במאי 2012

ואללה רונן, בשביל הארווי לואיס! זה איכשהו עוזר לי לספוג את מה שקרה לספרס עם הניצחון של צ'לסי

צור שפי 20 במאי 2012

אושר צרוף. גם בגלל התוצאה ועוד יותר בגלל הדרך. המלך דידייה ה-1 רספקט, חברים, רספקט!

rondi 20 במאי 2012

רוברטו די-מתאו האיש הכי קול על פני כדור הארץ!

ארז N 20 במאי 2012

+1

גיל מזימבבואה 20 במאי 2012

טוב אחרי שראיתי את המשחק המוקלט (לא ידעתי את התוצאה..) ניראה לי שאפשר לאפסן את כל התאוריות על הגרמנים.
ב – 99 הוציאו את מתיאוס חטפו שני שערים, אתמול הוציאו את מולר חטפו שניים, מה הם לא לומדים?
רובן (קורה שמחמיצים פנדל) הרג את גומז במשחק הזה, למה הוא פעם אחת לא מסר לו?, מישהוא זוכר מסירת רוחב אחת של רובן למרכז? כל הזמן פורץ למרכז ובועט לשמיים.
אבל כל הכבוד למתיאו, מאז שהוא לקח את הקבוצה הכל יסתדר (בגביעים). אם אברמוביץ' לא מחתים אותו עוד היום אז אני באמת לא יודע מה עובר לו בראש.
שמחתי בשביל דרוגבה, אני לא אוהב את האישיות שלו בתור שחקן, והוא שחקן ענק אבל מה שהוא עושה למען חוף השנהב מכפר לו על הכל.

בני תבורי 20 במאי 2012

היום של דרוגבה הוא גם היום של טרי.

יואב 20 במאי 2012

ברכות לאביאל ולכל אוהדי הבלוז. גביע האלופות הראשון שנוסע ללונדון-כבוד!
שמחתי בשביל דרוגבה ובשביל חבר יקר שלי שנקרא צלסי.

רונן,
פוסט מופתי.

סימנטוב 20 במאי 2012

יש מצב שהוא גר בקיבוץ ליד ים המלך?

סימנטוב 20 במאי 2012

ים המלח… בלאדי הל ים ארוך… (אם כן פגשתי אותו היום בהלוויה)

יואב 20 במאי 2012

צלסי גר בהרצליה.

אביאל 20 במאי 2012

תודה רבה יואב.

אריק 20 במאי 2012

האזרד ביונייטד?

דנרוב 21 במאי 2012

סחטיין על דורפן.

באשר לדרוגבה, אם רובן היה מבקיע את הפנדל, זה היה גמר הצ'מפיונס השני(!) שהוא (דרוגבה) היה מחרב לבלוז…

ליאב 23 במאי 2012

הדבר הכי מדהים לגבי השחקן הזה הוא שאם בוחנים עקביות מבחינת כמות השערים שהכניס בכל עונה, המספרים שלו לא מרשימים במיוחד לאורך השנים בצ'לסי, אבל מנגד אם מסתכלים בטבלת הזכיות של צ'לסי – זה פשוט מדהים לגלות שמאז שהגיע לקבוצה כל הגביעים שזכתה הקבוצה היו בעקבות שערי ניצחון שלו. דרוגבה הוא ווינר ענק. חבל שלא ראינו אותו משחק גם בליגות אחרות, הוא יכול היה להיות מדהים בליגה האיטלקית, הגובה והחוזק שלו יכלו לשים אותו אחד מול אחד מול הווינר הכי גדול שם בעשור האחרון – איברהימוביץ' (למרות השוני בצורת המשחק שלהם).

דנרוב 24 במאי 2012

ווינר ענק, אין ספק, אבל אני, הקטן, הייתי שם כוכבית קטנה.

בגמר הצ'מפיונס לפני 3 שנים, הוא האשם העיקרי בהפסד, לדעתי. האדום הטפשי שקיבל והצורה בה הפקיר את הקבוצה היו מחפירים.
אילולא הכרטיס האדום, הוא, ולא טרי שהחליק (קרה כבר לגדולים מטרי), היה בועט את הפנדל האחרון.

גם לפני שבוע, העבירה הלא חכמה שביצע ברחבה, וגרמה לפנדל, בזמן ההארכה, עלולה היתה לעלות לצ'לסי בגביע. למזלם של הבלוז (ושל דרוגבה) רובן לא הבקיע ודרוגבה עשה את שלו בפנדלים.

Comments closed