לברוניזם (פרק 75947). דברים שחשוב להגיד לפני 0-4

לברון התמודד עם הפחדים והקשיים הפסיכלוגיים והתגבר עליהם. אולי מאוחר מדי

לברון ג'יימס הולך להפסיד את גמר האן.בי.איי  השלישי בקריירה שלו. זה יקרה לא כי יש לו בעיה או כי הוא נחנק אלא כי האוקלהומה סיטי ת'אנדר טובים בהרבה מהמיאמי היט. אולי גם אפשר יהיה להגיד משהו על הקריירות שלו ושל קווין דוראנט – שהם שחקנים פחות או יותר שווים ברמתם – לא נתווכח על ניואנסים – אלא שלברון צמח תחת הלחץ ודוראנט מתחת לרדאר.

 

לכן חשוב להגיד שבפלייאוף הזה הוא התגבר על השדים והרוחות של העבר מקליבלנד ומהסדרה מול דאלאס. הוא שחקן ראוי לMVP שלו – שחקן שמשתלט על סדרות פלייאוף באופן רציף ברגע המתאים – ואולי יזדמן לו לחטוף איזו אליפות אחת בתקופת שושלת אוקלהומה. ייתכן גם שסיים את הגדילה שלו לשחקן ווינר באמת מאוחר מדי.

ההימור שלי לגמר: 0-4 אוקלהומה.

***

"דה באזר" בפייסבוק

בגיל שבע קיבלתי מתנה: אירלנד / אורגד רז
סלח לי, לברון (כמה חיכית לזה)

69 Comments

אזי 10 ביוני 2012

4-0 לאוקלוהומה?!
משנתיים שאני קורא אותך, אני יודע שאתה לא כותב דברים סתם בשביל להתריס.. אז אני מניח שאתה באמת חושב שלברון ג'יימס, דווין וייד וכריס בוש לא שווים אפילו משחק אחד נגד אוקלוהמה.

הלייקס ניצחו אותם פעם אחת.
סאן אנטוניו פעמיים.
ומיאמי לא ינצחו אפילו משחק אחד?!

OKC בשש
או מיאמי בשבע

דורפן 10 ביוני 2012

אני חושב שמיאמי קבוצה חלשה בהרבה. איזשהי קרבה ברמת השחקנים המובילים – מהשחקן הרביעי ומטה יתרון תהומי לאוקלהומה.

טל בן יהודה 10 ביוני 2012

קודם כל, אני חושב שמדובר בפרק 75948… הרגשתי צורך לתקן זאת.

דבר שני, במשך כל הסדרה מול בוסטון, רציתי להגיד משהו שקצת פחדתי מהעליהום שאני עלול לקבל ונמנעתי מכך. אבל ביום שישי, כשסטיבן איי סמית' אמר בדיוק את מה שחשבתי, הבנתי שאני לא לבד.

הסדרה הזאת הייתה כל כך מרשימה לדעתי כי למעט המשחק השביעי, לברון שיחק עם קבוצה שהייתה גרועה יותר מהקבוצה בקליבלנד ממנה ברח כשיכל. וויד היה פשוט זוועתי, בוש בקושי שיחק, ומשם והלאה: מילר, האסלם, טוריאף, אנטוני, האוורד…? אלה שמות נרדפים למו וויליאמס, וואראז'או, דלונטה ווסט, זי-בו וכו'… יכולית רק לרחם על ג'יימס שהוא משחק עם חבורה של גוויות.

לכן, אני מסכים איתך רונן שמיאמי קבוצה חלשה בהרבה. אבל לא כל כך מסכים עם הניבוי של הסוויפ. חושב שמיאמי יקחו לפחות 2.

שיהיה לכולנו גמר שמח.

yaron 10 ביוני 2012

אוקלוהומה בחמש נשמע הגיוני יותר גם למי שחושב שמיאמי קבוצה חלשה בהרבה.
כתבתי את זה כבר באחד הבלוגים הקודמים שלך, אבל אני חושב שלברון אחראי למצבו יותר מכל אחד אחר. מהתיכון הוא מנהל את הקריירה שלו דיי בעצמו, ובצורה מוחצנת. חוסר הנסיון שלו גרם לו לחשוב שכדי לקחת אליפות הוא צריך טריו כדוגמאת בוסטון, ועל זה הוא שם את הדגש. הטעות שלו היתה שלא הבין שהדבר החשוב ביותר בייחוד במקרה שלו הוא המאמן ורק לאחר מכן הטריו, כתבתי גם שאם הוא היה מבין זאת הוא היה מתרכז בהחלפת בראון עוד בקליוולנד ולא בטוח שהיה עובר למיאמי.

עומרי 10 ביוני 2012

אני חושד שלברון עושה את זה:
1. הוא אנדרדוג לא מוצדק, שזה סוג האנדרדוג הכי טוב

2. אין להם, חוזר, אין להם, חוזר, אין להם, מי שישמור עליו

3. מיאמי שומרים פרימטר ברמה מאוד גבוהה. לאוק' אין איך להשמיד אותם איפה שהם חלשים

כך או כך, הוא רמה אחת מעל דוראנט. אול דיו ריספקט כמו שאומרים.
בהגנה הוא ליגה אחרת לגמרי.

סוס מעץ 10 ביוני 2012

מסכים עם עומרי
אני חושב שלברון הולך לנצח הפעם,
לפני שאוקלהומה משתלטים על הליגה.

רון 10 ביוני 2012

תחזית אמיצה מאוד דורפן..
יש סיכוי שהרגש שלך כלפי לברון ואוקלמומה עולה על השכל הישר??

דורפן 10 ביוני 2012

אין לי שום רגש לאוקלהומה וכלפי לברון יש לי מאז אמצע השנה רגשות חיוביים. אני רוצה שיזכה באליפות

ניצן פלד 10 ביוני 2012

אה, נו – אז זה סתם נאחס הפוך… :)

גלן בפריס 10 ביוני 2012

לקראת הגמר. אני מתרגש כמו שמזמן לא הייתי בארוע ספורט. גמר ראשון שלי בטורניר גדול. ואני לא חובב טניס פנטי.מתאים לי שדהבאזר מתרכז בלברון. לעידן הזהב בטניס נשארו עוד כמה חודשים ואתם מתעסקים בלברון? שומו שמיים. זהו יום היסטורי לכל כיוון ןאתם מתעסקים עם לברון??

ועכשיו גמרתי לראות תקציר של הקרב. אני מקבל את חוות הדעת מבחוץ. יותר מגוחך כנראה מהבדיחות פקאיו-מרקז רק ששם היו שתיים. איזה כיף. אני והאסיר מספר XXXXX בכלא בנבדה נרים כוסית היום (אני אלך על איזה בורדו טוב והוא בטח על מיי ברז). לראות את הפנים המכורכמות של בוב ארום זה כבר סימן ליום טוב.
גו נדאל!!!!!!!!

גיל שלי 10 ביוני 2012

לייק

הקומיש 10 ביוני 2012

מיאמי יגנבו את המשחק השני אוקלוהמה את הרביעי ומי שינצח את החמישי ייקח את הסדרה בשבע.מחכה כבר לרגעים שלברון ינסה לשמור על דוראנט ויבין שאפשר רק לנסות
אגב ההתפתחות של דוראנט הייתה לגמרי מתחת לרדר הוא לא הגיע למכללות בתור פרוספקט מטורף וגם שהתחיל לשים 30 נקודות למשחק בלונגהורן עדין כל אמריקה דיברה על אודן.
פורטלנד אוי פורטלנד

יעקב נקש 10 ביוני 2012

יותם חבל…

הארכיון 10 ביוני 2012

נסיון לתפוס הימור לא ריאלי בהרגשת הרגע.
סוויפ? לא יהיה. 1-4? אפשרי. 2-4? התוצאה הריאלית, 3-4? קלאסיקה לדורות. ניצחון למיאמי בסדרה? רק 2-4 נראה אפשרי.
בכל מקרה ההימור שלי לפני תחילת העונה (!!!- לא הפלייאוף) היה גמר בין מיאמי נגד OKC כשמיאמי זוכה באליפות. היום הייתי מהמר על דוראנט, אבל אם נביא גרוע שכמותי הצליח להמר עד כאן כמו שצריך אז לא הייתי מספיד את מיאמי שכן הכל פתוח.
נ.ב
יש לי תחושה שבוש הולך להיות אקס פקטור רציני בסדרה, מה שיביא אותנו למינימום 6 משחקים. ווסטברוק הולך להחריב כמה משחקים לדוראנט ועל זה אני בונה

דורפן 10 ביוני 2012

אני מרגיש שזו תחרות הוגנת. אני המרתי 4-0 לאוקלהומה. אתה 4-1 או 4-2 או 4-3 או 2-4 למיאמי. אתה בטוח שאתה לא רוצה לסייג זאת?

הארכיון 10 ביוני 2012

אני לא מהמר על הסדרה אם לא הבנת.
2-4 אוקלהומה אם היו מכריחים אותי להמר.

ד"ר א 10 ביוני 2012

עכשיו כשהסעלטיקס התפרקו ברבע האחרון, נותר רק לקוות שאתה צודק.

אזי 10 ביוני 2012

הסעלטיקס זה יותר דומה לטשולנעט או לקרעפלעאך?

הקורא בפוסטים 10 ביוני 2012

:)

פרננדס 10 ביוני 2012

4-2 למיאמי.
אולי תתפתח לנו שושלת יריבות חדשה בין ההיט לתאנדרס.
למרות שעם 2 כוכבי הפרווה האלה קשה לי להאמין שזה יקרה…

סiox 10 ביוני 2012

לדעתי הולכת להיות סדרה צמודה מאוד, ומיאמי אוקלהומה יהפכו לסלטיקס/לייקרס של העשור הזה

חלפס 10 ביוני 2012

יאללה 4-0 ל OKC. או 4-3. העיקר שלברון יפסיד.

גלן בפריס 10 ביוני 2012

הצנזורה הצרפתית הזאת היא משהו בלתי נסבל. שלחתי עכשיו ממרחבי מונפארנס יונה ברקיע עם הודעה לעולם "הפיצו הפיצו. יש היום גמר היסטורי. גמר היסטורי.בודאי ארוע הספורט ההיסטורי לשבוע זה". נקווה שרובספייר ורוד לייבר לא יתפסו אותה לפני קו מאז'ינו.
טוב אני שורף זמן. אולי אחזור בפרק 74948 עד 74955 .

בני תבורי 10 ביוני 2012

נו באמת גלן, "הפיצו הפיצו" בעידן ה "כנסו כנסו"?, ואתה מתפלא על הצנזורה?

סiox 10 ביוני 2012

lol

אריק ג 10 ביוני 2012

לא מאמין שמיאמי מתפרקת ככה.
אני אפילו חושב שהיא יכולה לגנוב אחד משני המשחקים הראשונים.
מה שכן, עדיין התחושה היא שאוקלהומה לוקחת את הסדרה ב6-7 משחקים.

martzianno 10 ביוני 2012

אוקלהומה ב-6.
יחד עם זאת לא מרגיש שאוקלהומה הולכת להיות שושלת.
הלוואי שכן.
אבל נראה לי שבאיזשהו שלב יעלה השתן למישהו לראש (ווסטברוק) והחבילה תתפרק.

לברון? – הוא עשה כלכך הרבה טעויות תדמיתיות, שרק אם ייקח 13 אליפויות ברצף, אולי – אולי – יצליח לתקן.

אביאל 10 ביוני 2012

גלן – הקנאה כנראה גורמת לחוסר ההתייחסות, תהנה ועל אף שהספורטאי האהוב עלי (אחרי דרוגבה) הוא פדרר, אני היום עם נאדל.

גיא רוזן 10 ביוני 2012

מיאמי ב-6. לאוקלהומה בעיות מאצ' אפ מול מיאמי. איבקה וספלושה ששינו את הסדרה מול סאן אנטוניו, ייתקלו בבעיה מול מיאמי. איבקה ייאלץ לצאת מהצבע בעקבות כריס בוש ולספלושה, בעל ייתרון פיזי מול רוב הגארדים ומספרי 3 בליגה (שיבש לחלוטין את שטף המשחק של סאן אנטוניו עם הגנה מדהימה על ג'ינובילי ממשחק 3 אחרי שכמעט לא שיחק ב-2 המשחקים הראשונים) נחיתות פיזית ניכרת מול לברון.

היסטורית, קבוצות בהנהגת לברון מפסידות לקבוצות עם סנטר שמצטיין בעזרה הגנתית הצבע ובכיסוי טוב של הפיק אנד רול (צ'נדלר ב-2011, האוורד ב-2009).

דפ"ר 10 ביוני 2012

D-FENSE
ההגנה של מיאמי תנצח את הסידרה
2:4 מיאמי

ברוך שפינוזה 10 ביוני 2012

דורפן, כמה כסף היית מוכן להשקיע בהימור שלך.? (אני שואל ברצינות)

דורפן 10 ביוני 2012

בהנחה שאקבל שער הוגן – 20-40 שקלים שזה מה שאני משקיע בהימורים באופן רגיל

ברוך שפינוזה 10 ביוני 2012

זו תשובה מתחמקת, תנסה לענות לי ברצינות. נניח שאתה סוג של ג'וקר כזה. שמכור להימורים. אתה יודע מה, למה הלכתי רחוק. נניח שאתה אייל גולן (: אתה באמת תשקיע כסף על הסוויפ ל-OKC?הרי 99% שתפסיד.

בקיצור דורפן, אני לא באמת חושב שאתה מאמין בהימור שלך. רשמת 4-0 בשביל כותרת שתמשוך את העין. וזה עבד לך. (:

לפחות עלי זה עבד.

ברוך שפינוזה 10 ביוני 2012

של* OKC

דורפן 10 ביוני 2012

לא ידידי – זו לא תשובה מתחמקת ונכשלת בהבנתך.
אני חושב שזו תהיה התוצאה ואני חושב שאוקלהומה תיקח 4-5 מ-8 האליפויות הבאות.

אלה מה? אני כנראה לא מספיק יהיר או אדיוט כדי לחשוב שאני יודע לנחש תוצאות בספורט באופן אמין. כמובן שכל תוצאה היא אפשרית בליגה שמנוהלת בהגיון עם שוויוניות בסיסית בתנאי הפתיחה של הקבוצות.

מלבד זאת – הכל תלוי במחיר. אם אתה חושב שהסיכוי ל-0-4 ו-1-4 זהה -אתה לוקח את זה עם השער היותר טוב

סתם אחד 10 ביוני 2012

דורפן, אבל זה בדיוק מה ששפינוזה טען.
אתה לא חושב שהסיכוי ל4-0 ו4-1 זהה, כי אחרת לא היית אומר שייגמר 4-0.
כך שלא משנה מה השער אתה עדיין צריך להמר על 4-0.
אגב, בעונה הסדירה הן נפרדו ב1-1…

קוביכאבלמייקר (אורי המקורי) 10 ביוני 2012

בסיפורי אוריג'ין של גיבורי על, תמיד יש את הרגע בו הגיבור מבין את העוצמה האמיתית שלו ואיך להשתמש בה. זה מה שקורה עכשיו ללברון. הוא מתחיל להאמין. מיאמי בשביעי.

צביקה 10 ביוני 2012

זה יתחיל 2-0, ויחזור לאוקלהומה 3-2 לOKC. משם הכל יכול להיות. או 4-2 או 4-3 הירואי שאז הכל על המשחק האחרון ואי אפשר לנבא.

צביקה 10 ביוני 2012

בכל מקרה אנחנו הולכים להתענג בסדרה הזאת. מכיוון שבסך הכל אלו קבוצות חדשות, אז מלבד ה"שנאה" לג'יימס שהופכת אצל רבים לרספקט גדול אחרי הסדרות האחרונות, אז אין משקעים הסטוריים שהיו אילו זה היה לייקרס, או שיקגו או בוסטון, ופשוט כולם יכולים לפרגן לכדורסל של ענקים. מישהו זוכר סידרה עם כאלו קליברים? אפילו בעשור של לייקרס/בוסטון עם קארים, מג'יק ובירד, וורת'י ופאריש ומקהייל, אני לא בטוח שהיה יותר כשרון על המגרש מאשר בשתי הקבוצות שיש לנו עכשיו.

matipool 10 ביוני 2012

הגזמת לגמרי .
איך אפשר להשוות בין היריבות והכישרון שהיו בסלטיקס ובלייקרס של האייטיז לסדרה הנוכחית ?!

אלון זנדר 10 ביוני 2012

גלן – רולאן גארוס זה טניס, לא? זה הספורט הזה בו מקיימים איזה אירוע ריצה לשניים לפני האירוע המרכזי – בו נותנים תמיד איזשהו פרס לדז'וקוביץ'?

יוני 10 ביוני 2012

אני לא מבין אנשים שרוצים שאעבוד ביום שיש גם את נובאק-נדאל, ספרד-איטליה וקרואטיה אירלנד.

ולא מבין את הצנזור הצרפתי. ממתי עובדים ביום א'?

Tal 10 ביוני 2012

אני חושב שהאקס פאקטור בסדרה הזו יהיה ראסל ווסטברוק. לטובת מיאמי.

עד עכשיו הוא עושה עבודה נפלאה בפלייאוף ומשחק בפחות טיפשות ואנוכיות מהרגלו, אבל משום שתואר MVP הוא כניראה לא ייקח לעולם, רק תואר MVP של סדרת גמר יקדם את המאבק האובססיבי שלו להכרה כשחקן טופ 5 בליגה (כפי שהוא רואה את עצמו ללא ספק).

לדעתי ווסטברוק יידה זריקות כמויות סיטונאיות ויאבד אינספור כדורים, ומיאמי (קבוצת הגנה עילאית) תלחץ בדיוק איפה שכואב.

אני מהמר על 4-2 למיאמי, למרות שאובייקטיבית, אני חושב שאוקלוהומה עדיפה בהרבה.

גיא רוזן 10 ביוני 2012

האליפות השנה תהיה הראשונה מאז האליפות האחרונה של שיקגו ב-98 שלאלופה אין שחקן פנים דומיננטי.

2011- צ'נדלר, נוביצקי
2010- ביינום, גאסול
2009- אודם, גאסול
2008- גארנט
2007- דאנקן
2006- שאקיל
2005- דאנקן
2004- האחים וואלס
2003- רובינסון, דאנקן
2002- שאקיל
2001- שאקיל
2000- שאקיל
1999- רובינסון, דאנקן

האליפות השנה תוכרע ע"י הקבוצה שתצליח לשלוט בצבע. השיפור בקליעה מהפוסט של לברון (הן בכמות הזריקות והן באחוזי הקליעה)והיכולת של וויד לחדור לצבע יכריעו את הסדרה לטובת מיאמי.

עומרי 10 ביוני 2012

ניתוח מעניין.

בליקי 10 ביוני 2012

כבר אמרו לפניי, מיאמי בוודאי שווה ניצחון או שניים בסדרה הזו. אבל אני מסכים שזו האליפות הראשונה מני רבות של התאנדר.

כסיפוביץ 10 ביוני 2012

אני אלך נגד הזרם ויהמר ל- 4:1 או 4:2 לבחורים מפלורידה.
זה רק בגלל מיץ התפוזים

אופיר 10 ביוני 2012

גלן, עם כל הכבוד הראוי – אתה על סמים…?
נדאל לוקח את זה בשלוש מערכות חלקות. אפילו זיעה לא תהיה שם.
מצטער בשבילך שגמר הגראנד-סלאם הראשון שלך יהיה אנטי-קליימטי.

רונן, זו חתיכת תחזית אמיצה.
אני דווקא כן מרגיש משהו (חיובי מאוד) כלפי אוקלהומה וחושש שמיאמי הולכים לקחת את זה ב-5 או ב-6. אולי זה האופי שלי שגורם לי להנמיך ציפיות כדי לא להתאכזב אבל נראה לי שלברון ג'יימס נמצא כאן בשליחות, שהסדרה הזו תהיה street-ball בין לברון ווייד לשלישיה של OKC, ושבסוג המשחק הזה לברון גדול עליהם.

חננאל 10 ביוני 2012

לא בטוח מה תחזית אמיצה (והזויה לדעתי) יותר –
סוויפ של OKC או נדאל בשלוש מערכות.

השמח בחלקו 10 ביוני 2012

הברקים ב 5 . כל מי שמדבר על ההגנה של מיאמי כנראה על סמי הזיה קשים נראה אותם מתמודדים עם הזריזות של דוראנט את ווסטבורק והקשיחות של איבאקה את פרקינס

השמח בחלקו 10 ביוני 2012

אה כמעט שכחתי את האקס פקטור של הברקים . ה ג'יימס האמיתי שהולך להשפיע על הסדרה והשחקן השישי של העונה אבל אחד משלושת הווינרים הגדולים – ג'יימס פאקינג הארדן . אגב אם הוא לא יחדש חוזה באוקלהומה לא בטוח שתהיה שושלת

רוני 10 ביוני 2012

די להספיד את לברון! אין דרך לעצור אותו והוא הולך לעשות מה שהוא רק רוצה על המגרש הבעיה היא שוויד משחק בצורה זוועתית בפלייאוף הנוכחי ומכאן נובע היתרון של אוקלהומה אבל אם וויד יפגין את היכולת של הגמר בשנה שעברה לאוקלהומה אין סיכוי לקחת יותר ממשחק שניים.לדעתי 4-2 למיאמי כאשר בוש הולך להיות האקס פקטור ולהכריע משחקים ובדרך הוא גם הולך לשתק את להתעלל בפרקינס התקפית.

רועי מ 10 ביוני 2012

רונן אני מקווה שזה יהיה בסוף נכון

אבל נראה לי למרותש אני לא כל כך רואה את המשחקים אלא רק קטעים שזה יסתיים ב 4-2 או 4-2 לטנדר.

דוץ 10 ביוני 2012

הלוואי שאתה צודק! אם היה חותם בשיקגו לפני שנתיים הייתה לו כבר טבעת בשנה שעברה (שיקגו עם לברון היו משמידים את מיאמי וקורעים את דלאס). מגיע לו על שחצנות "7 אליפויות ב-7 שנים" – מצידי שלא יזכה אליפות לעולם!

גיל 10 ביוני 2012

אני חושב שאתה צודק ואני מתפלא שאחרים לא רואים את זה. המזרח השנה היה חלש להחריד וכל הקבוצות שם היו לא יציבות. לפעמים משחקות טוב ולפעמים לא. בגמר, אוקלהומה ינצלו כל חולשה של מיאמי ולמיאמי אין תשובה לכוח האש שלהם. אין למיאמי שום סיכוי לנצח בחוץ והמגרש הביתי שלהם לא ממש בייתי. מיאמי אולי יקחו משחק אחד אבל לא יותר מזה.

rondi 10 ביוני 2012

כל השנה אני חוזר ואומר שהעונה הזו של מיאמי מתחילה בסדרת הגמר.

אני חייב לציין שעד עכשיו המעקב שלך אחרי נקודות הציון של הלברוניזם מדויק ביותר.

אני גם מבין למה אתה מהמר כמו שאתה מהמר משום שבאמת יש תחושה שמשהו באמת טוב מתבשל באוקלהומה.

באופן אישי, אני מרגיש שזו התפאורה המושלמת לגאולה של מי שאני באופו אישי מחשיב לאחד מחמשת השחקנים הכי טובים שראיתי (במקרה הגרוע. מייקל, בירד ומג'יק הם שלושת הבאנקרים).

הנטייה לחשוב שמאחורי השחקן השלישי OKC עדיפה בכישרון היא מוטעית לחלוטין. אני חושב שהסדרה הזו תראה גם את זה.

ההימור שלי – 4:2 מיאמי

אופיר 10 ביוני 2012

חננאל, נדאל ב-3 זו לא תחזית אמיצה, זו התחזית העצובה והבנאלית.

אריק ג 10 ביוני 2012

קצת עצוב לראות את ההבדל ברמה בין התגובות באתר לתגובות שמגיעות מהפייס…

אופיר 10 ביוני 2012

מה שבאמת עצוב הוא שהתגובות מהפייסבוק מייצגות באופן הרבה יותר מהימן את האוכלוסיה במדינה (בעולם?).

אביעד 10 ביוני 2012

בכל נקודת משבר בסדרה הזאת, לברון יישען על משחקים 6 ו-7 מול הסלטיקס. בכל נקודת משבר, OKC תישען על מעבר מפיגור 2:0 לניצחון 4:2 מול קבוצה מעולה כמו הספרס. תנצח מי שתאמין יותר.
הימרתי מתחילת העונה על מיאמי. ההימור נשאר. מיאמי ב-6 או 7.

יונתן 10 ביוני 2012

אוק ב 5 או 6. לא יהיה סוויפ. לברון לבד שווה משחק אחד

איתן 10 ביוני 2012

מיאמי ב- 4, סתם.. אין לי מושג, הכול יכול לקרות, אבל אני רוצה שמיאמי תיקח בשביל לברון אחרי השחיטה שעבר פה בדה באזר. דורנט עוד יזכה בכמה אליפויות.

יואב בורוביץ' 10 ביוני 2012

הימור אמיץ.
מסכים ש-OKC טובה ממיאמי ברמת הכשרון המצטבר בקבוצה- וגם לא במעט. אבל אם לברון ישחק כמו השחקן הטוב ביותר בסדרה (ובעולם) אז אולי מיאמי בכל זאת תוכל למתוח את OKC. אם גם ווייד ישחק כמו השחקן ה-3-4 הטוב בעולם (כפי שהוא יכול להיות אבל לרוב הוא לא) אז מיאמי כבר עם יותר מ-50% לנצח.
לכן אני לא מסכים עם ההימור של דורפן.
ההימור שלי (ואני רוצה לטעות): 4- 3 OKC.
תבלו.

קסיוס קליי 10 ביוני 2012

4-0 נשמע לי קצת תלוש מהמציאות.
מיאמי קבוצה יותר טובה מבוסטון ועדיין נגמר רק 4-3.
בוסטון לא כאלה גדולים כמו שעשו מהם, זו קבוצה די מוגבלת לרמות הגבוהות.

מיאמי לא תושפל 4 פעמים רצוף זה פשוט לא תסריט ריאלי.
זה משחק הרבה יותר שווה ממה שאנשים נוטים לחשוב ויותר מדי מזלזלים במיאמי.
מהאריות הם הפכו לנמושה בין רגע??

אני גם לא קונה את זה שאוק' יהיו שושלת.
אי אפשר לדעת איך הדינמיקה של הדברים בתוך הקבוצה יתפתחו.
כלומר כפי שנאמר כאן עשרות פעמים, מישהו ירצה לקבל שכר יותר גבוה ובצדק.
ואני לא מדבר על הסופארסטארים אלא על השחקנים המשלימים שעושים את ההבדל כמו הארדן ואיבקה. וזה לא שהם רודפי בצע, פשוט בעידן תקרת השכר זו כמעט הברירה היחידה ברמה הזו.

שנית, ברגע שקבוצה עולה לטופ לא חסר אנשים שיילחמו בה בכוח כדי להוריד אותם.
זה נחמד להיות כוח עולה, אבל הקבוצות מתייחסות אחרת לכוח שולט. הם יעשו הכול כדי להפיל.

שלישית, ירידת מתח. כמו שקורה לכולן.

גיא רוזן 10 ביוני 2012

מה שההיסטוריה מספרת. הסדרה הקרובה בין מיאמי לאוקלהומה תפגיש לראשונה מאז 98 MVP נגד MVP RUNNER UP (מספר 2 בהצבעה ל-MVP).

ב-98 שיקאגו וג'ורדון ה-MVP ניצחו בגמר את יוטה וקארל מאלון,ה-RUNNER UP.

לאורך היסטוריית ה-NBA גמר שכזה התרחש 12 פעמים:
98' ג'ורדן (שיקאגו)MVP מנצח את מאלון (יוטה)RUNNER UP
97' מאלון (יוטה) מפסיד לג'ורדון (שיקאגו)
92' ג'ורדן (שיקאגו) מנצח את דרקסלר (פורטלנד)
91' ג'ורדן (שיקאגו) מנצח את מאג'יק ג'ונסון (לייקרס)
85' בירד (בוסטון) מנצח את מאג'יק (לייקרס)
80' עבדול ג'אבר(לייקרס) מנצח את ג'וליאס ארווין (פילדלפיה)
70' וויליס ריד (ניו יורק) מנצח את ג'רי ווסט (לייקרס)
67' צ'מברלין (פילדלפיה) מנצח את ת'רומונד (סאן פרנסיסקו)
63' ראסל (בוסטון) מנצח את ביילור (לייקרס)
61' ראסל (בוסטון) מנצח את בוב פטיט (סנט לואיס הוקס)
57' בוב קוזי (בוסטון) מנצח את בוב פטיט (סנט לואיס)

מה אנחנו לומדים? ב-12 מפגשי MVP VS. RUNNER UP ב-11 פעם ה- MVP מנצח. בפעם היחידה שה-MVP הפסיד זה ב-97 כאשר קארל מאלון זכה ב-MVP בגלל שנמאס לתקשורת לחלק פרסים לג'ורדון, ה-MVP האמיתי של אותה עונה.
להיזהר כאשר מהמרים נגד ה-MVP מול ה- RUNNER UP

נקודה מעניינת אחרונה הוא שזו הפעם הראשונה ששני השחקנים הטובים ב-NBA משחקים על אותה עמדה, Small forward , מסיימים מקומות ראשון ושני במרוץ ל-MVP ונפגשים בגמר ה-NBA.

שייהיה לנו גמר שלא יאכזב את הציפיות.

גיא רוזן 11 ביוני 2012

דרך אגב, המאזן הכולל של זוכי MVP בגמר בעונת זכייתם הוא 20 נצחונות מול 8 הפסדים.

Cabrio 11 ביוני 2012

אובייקטיבית, ביננו –

כריש בוש – קנדריק פרקינס
שיין באטייה – סרג' איבקה
לברון ג'יימס – קווין דוראנט
דווין וויד – ג'יימס הארדן
מריו צ'אלמרס – ראסל ווסטברוק

אני לא רואה כאן שום דבר מעבר לתיקו מוחלט. ואם כן – היתרון הוא אצל מיאמי. אתם יודעים מה? למה קל? השחקנים של מיאמי הרבה יותר מנוסים ומוכחים מאילה של אוקלהומה. ואם הכל צמוד – אני נוטה ללכת עם הניסיון…. בואו נראה. סדרה מרתקת תהיה, זה בטוח.

קסיוס קליי 11 ביוני 2012

גם אני חושב שאם כבר היתרון הקטן הוא אצל מיאמי.
הם באים חדים מאוד.

חוץ מזה, לברון נראה כמו שמצפים ממנו וזה מפחיד.

אם לא יהיו תקלות זו תהיה אחת הסדרות הגדולות.

יוסי 22 ביוני 2012

היית קרוב. לא 4-0, אבל 4-1 זה כמעט אותו הדבר. מי שחשב שאתה סתם מתבטא בידענות גם כשאתה מבין מעט מאוד, צריך עכשיו לאכול את הכובע שלו.

Comments closed