יורו (10). כמעט בלי מלים

כנראה משחקו החשוב ביותר

 

 

יש לי הרבה מאד שעות רונאלדו. מהרגע שעלה כמחליף אותו יום מול בולטון. אני מרשה לעצמי להגיד שזה כנראה היה משחקו החשוב ביותר.

ליגת שוקי ההון: הקרב מגיע לסיבובים האחרונים
כתם כתום

86 Comments

גיל 17 ביוני 2012

אכן, ובמיוחד אחרי הפספוסים המחרידים שלו במשחק הקודם. איתו בכושר שיא פורטוגל יכולה להגיע לגמר.

אלי 18 ביוני 2012

כריסטיאנו רונאלדו באחד מ-5 המשחקים הטובים בקריירה שלו ! יש לו משחק אדיר מול ארסנל בחצי גמר הצ'מפיונס עם צמד ובישול לפארק שהעלה את יונייטד לגמר שני ברציפות באמירויות .

משחק מול אסטון וילה עם שער נדיר בעקב ו-3 בישולים כולל אחד בעקב לרוני .

עוד משחק גדול היה העונה עם שלושער ובישול בדרבי נגד אתלטיקו בקלדרון במשחק שריאל התקשתה מאוד מול אתלטיקו וכריסטיאנו ניצח לבד את המשחק .

והיום מול סגנית אלופת העולם ביום הולדת בנו בן השנתיים במשחק של לחיות או לחדול רבע גמר או הדחה משפילה מהיורו כבר בבתים כריסטיאנו אחרי כל הביקורות המוגזמות והקנאה מצד התקשורת נותן צמד ומאיים על השער 12 פעמים!
משחק ענק של רונאלדו ואולי תצוגת היחיד הטובה ביותר שראיתי מכדורגלן כלשהו בטורניר נבחרות!

yaron 18 ביוני 2012

קצת נסחפנו לא? אני מת על רונאלדו והמשחק אתמוחל היה דבש, א ב ל מאחר והיריבה היתה הולנד, אני חושב שההתלהבות מוצדקת. גם מספרד נגד אירלנד נהניתי, אבל שוב, זאת אירלנד. אם אראה את פורטוגל משחקת כך נגד ספרד או גרמניה אפשר יהיה לעבור לשימוש בסופרלטיבים.

בליקי 17 ביוני 2012

קטן עליו.

משחק יפהפה של פורטוגל, מאוד בוגר. הדרך לחצי הגמר מול ספרד סלולה.

עומרי 17 ביוני 2012

אתה זה שטוען שכדורגל המועדונים עקף מזמן את הנבחרות ברמה ובחשיבות. אז איך ניתן לקבוע ששחקן ששיחק פעמיים בגמר ליגת האלופות ובקלאסיקו מכריע בו לקח אליפות לקבוצה (אולי) הגדולה בהיסטוריה שיחק את משחקו החשוב ביותר בשלב הבתים ביורו?

אריאל גרייזס 17 ביוני 2012

כי לכדורגל נבחרות יש עדיין חשיבות עצומה. והחשיבות היא ביכולת של היחיד להשתלב בקבוצה שהוא לא מכיר ועדיין להתבלט (ראה ערך מסי בארגנטינה).
לא יודע אם זה משחקו החשוב ביותר, בכל זאת הוא עשה דברים, גם בכדורגל הנבחרות, אבל הוא בהחלט הראה עמידה בלחץ שמעט מאוד שחקנים יכולים לעשות ולקח ברגליים שלו את הנבחרת לרבע גמר

דורפן 17 ביוני 2012

קודם כל – אני חושב שהאליפות הזו נכון לעכשיו היא קו פרשת מים מאד חשוב בחזרת כדורגל הנבחרות. היא פשוט אליפות פנומנלית. ושנית – אתה חוטא כאן בסטטיסטיקה. הוא הבקיע את שער הניצחון בקלאסיקו. הוא לא סחב על הגב את ריאל מדריד להופעת ענק. אל תשווה בין היכולת בשני המשחקים.

גיל 17 ביוני 2012

האמת היא שגם היורו הקודם היה מצוין עם נבחרות חזקות. אז אולי הבעייה במונדיאלים דווקא? אני חושש שעם המעבר ל24 קבוצות הרמה ביורו תרד משמעותית.

עומרי 17 ביוני 2012

אני חושב שהוא היה יוצא מהכלל בקלאסיקו האחרון. והשער שם הוא אולי הגדול בקריירה שלו. אבל אני מבין את הנקודה.

yaron 18 ביוני 2012

אני מאוד מקווה שאתה צודק. האליפות נפלאה בינתיים ומרגישה כמו ליגת האלופות של נבחרות אירופה.
אני גם לא כ"כ מתרגש מהמעבר ל-24 נבחרות. אירופה גדלה באופן משמעותי מבחינת מס המדינות, ואם בשלב המוקדם נראה קבוצות כמו שוויץ בלגיה ו… ישראל חחח אז מה רע?

דורפן 18 ביוני 2012

אני חושש מה-24. יש 24 נבחרות ראויות אבל יהיו פחות מפגשים בין גדולות.

ישראל תתקשה מאד להעפיל גם ליורו של 24 – מלבד אירלנד כל נבחרות הטורניר הזה משמעותית טובות ממנה (וגם אירלנד קצת – בואו לא נשכח את הבית בו הם משחקים) ומבין הלא משחקות אפשר בקלות למצוא 8 עדיפות: תורכיה, סרביה, רומניה, שוויץ, בלגיה, בוסניה, סלובניה, סלובקיה, בולגריה, סקוטלנד אנחנו כבר ב-10. מונטנגרו ומקדוניה לא זניחות גם כן. אנחנו גם לא עולים על חלק הבלטיות, יש שיפור אצל רסיסי ברית המועצות אחרים, יש נבחרות כמו ווילס או נורבגיה שלא נעבור בקלות.

הסכנה של ישראל ביורו תגיע יותר כשהוא יעבור ל-32 נבחרות.

yaron 18 ביוני 2012

בגלל זה כתבתי "ו… ישראל חחח" יותר משאלת לב מהערכה רצינית. בתור אופטימיסט חסר תקנה, אני דווקא רואה את גוטמן עושה את הבלתי יאומן, אבל זה תלוי קודם בכך שלא ייתלו אותו על עץ בכיכר העיר אחרי (תוך כדי) הכשלון הדיי צפוי במוקדמות המונדיאל.

גיל 17 ביוני 2012

הרמה כן אבל לא החשיבות. מה לעשות שזוכה ביורו או בגביע העולם זכורה יותר מאלופת מדינה או אלופת אירופה בשנה ספציפית?

אלעד 17 ביוני 2012

לא הייתי נסחף, מאותה סיבה שלא צריך להיסחף אם טורס כבש צמד מול אירלנד. עד כדי כך הולנד (=ההגנה של הולנד) הייתה מחרידה.

אריאל גרייזס 17 ביוני 2012

אכן. כמה רעש עשו מהחטאה וחצי.
אבל הכי כיף לראות את ההולנדים הולכים הביתה ככה. קבוצה אופרטיוניסטית מגעילה שבנו מסביבה כל כך הרבה תיאוריות אחרי מונדיאל שכולו מזל. שחקן התקפה וחצי טובים, עוד רובן אחד שמשום מה אנשים חושבים שהוא שחקן טוב כשהם מבלבלים בין כשרון לאיכות וכל השאר כלום מכלום. היו שלום ותודה על הדגים

אמיר 17 ביוני 2012

התקשורת בעולם ובארץ מגעילה , אחרי משחק אחד לא טוב ולמרות שהקבוצה שלך מנצחת כבר מכריזים שאתה אפס , ושנייה אחר כך אתה כובש צמד , מנצח את אחת הנבחרות הטובות בעולם ואתה מלך וכולם משום מה מופתעים .
ממה יש להיות מופתעים ? רונאלדו כבר הוכיח שהוא ענק ממזמן .

קורא אדוק 17 ביוני 2012

בהתאם לרוח הפוסט אקצר:

השחקן הטוב בעולם

עומרי 17 ביוני 2012

די, הויכוח הזה מת, קאפוט, עונה של 73 שערים שעוקבת 3 בלון ד'אור רצופים ו5 שנים ברצף בחצי גמר הצ'מפיונס עם שני גביעי אלופות בתווך ו3 אליפויות רצופות סגרו אותו.

רונאלדו לא חייב להיות יותר טוב ממסי, שהוא אחד מ-10 הגדולים בכל הזמנים, כדי להיות ענק. ההשוואה הזו פוגעת גם בו ומוציאה אותו מאיזון. לא שמעת את מסי אי פעם אומר חצי מילה רעה או מביע חוסר פירגון על כריסטיאנו. ככה זה כשאתה מספר 1.

אמיר 17 ביוני 2012

מה קשור מה שאמרת בסוף על מי שהכי טוב , מצידי שהשחקן יהיה זבל ייקלל את כל העולם ואשתו הוא עדיין יישפט רק על פי הביצועים על המגרש.
וגם ההצהרה המפגרת הזאתי שמסי הוא אחד מ-10 הגדולים בכל הזמנים ?? דבר איתי בסוף הקריירה שלו .

עומרי 18 ביוני 2012

זה לא הקללות -זה חוסר הביטחון. רונאלדו יודע טוב מאוד את מה שאתם מסרבים להפנים.

קורא אדוק 17 ביוני 2012

שנדבר על הישגים?

דבר איתי כשמסי יעשה משהו בלי צ׳אבי ואינייסטה בהרכב
דבר איתי כשמסי יקח אליפות בשתי ליגות שונות בתור השחקן הטוב בקבוצה עם סגל שונה ותנאי משחק שונים לחלוטין

ושלא נדבר על הבזיון שלו בקופה אמריקה האחרון עם נבחרת שכוללת חלק התקפי מטורף פשוט.

הוויכוח הזה הוא לעניות דעתי עניין של טעם וריח ואני בצד של כריסטיאנו. כל אחד ודעתו,וגם את שלך אני מכבד :-)

עומרי 18 ביוני 2012

לא זכור לי שרונאלדו עזב את יונייטד לטובת נאפולי. הוא הלך למועדון הכדורגל העשיר והבזבזני בעולם, נכון ל2009. והשנה לקח סוף סוף תואר משמעותי בלי ויין רוני לצידו.

כן, מסי כשל בנבחרת, אבל כריסטיאנו לא לקח את פורטוגל רחוק יותר, ועליו לא כפו את פאקינג מראדונה כמאמן.

מסי לא ייקח אליפות בשתי ליגות שונות סתם משום שאין לו אגו מנופח ורצון 'לקחת את הכישרון שלו' כמאמר לברון למקום אחר. גם אם יפרוש מחר הוא יהיה אחד השחקן המעוטר ביותר ב-20 השנים האחרונות ויותר.

יואב 18 ביוני 2012

לא ידעתי שהציפיות מארגנטינה דומות לציפיות מפורטוגל. חידשת לי. דייגו הונחת? נשמע אסוני מאד.
העיקר שואן פרסי בבית עם אפס נקודות ולא מוזכר באותה נשימה. או כל מיני המצאות אחרות מהנבחרת הכתומה.

סתם אחד 18 ביוני 2012

תגיד כמה שטויות אתה יכול לרשום בתגובה אחת?………..
דבר ראשון זה נכון שמסי מצליח למצות את מלוא הפטנציאל שלו כשצ'אבי ואנייסטה לידו אבל גם בארגנטינה הוא מראה את אותם ביכולות בדיוק ואפילו יותר, רק ילדים בני שתיים עשרה חושבים ששחקנים טובים זה רק גולים…כל הקופה כולל המונדיאל האחרון מסי שיחק כפליימקר בנה לגמרי לבד את ההתקפות של הנבחרת למעשה הוא היה הצ'אבי של ארגנטינה.
ודבר שני לא משנה כמה כישרון יש בהתקפה אם החלק האחורי פח הקבוצה בסוף תפסיד למישהי בדרך לתואר ודי במתפרצת אחת במשחק….ואת זה כל חובב כדורגל אמור לדעת….רונאלדו שחקן גדול אין ספק אבל מסי פשוט נמצא בפלנטה אחרת מבחינת כישרון ויכולת…וזה לא משנה כמה שערים אחד מהם מבקיע זה פשוט שאלה של מי יותר תורם לקבוצה וסטסטית מסי תורם פי כמה יותר מכריסטיאנו ואת זה גם אתה יכול לבדוק……ודרך אגב רונאלדו במדריד משחק כמו שהוא משחק בגלל שחקנים כמו אוזיל בדיוק כמו שלמסי יש את צאבי ואת זה כל העולם ראה במשחק בין פורטוגל לגרמניה…ראית אחד על אחד מי מהם יותר משפיע על המשחק ש הקבוצה שלו

ניקו 18 ביוני 2012

סתם אחד- סלח לי אבל יש לך כישלון לוגי פה. אם יש לך את ההגנה הכי טובה ביהסטוריה פשוט בלתי חדירה לחלוטין והתקפה פח המקסימום שאתה תגיע אליו יהיה 0:0 לעומת ההיפך האפשרויות שלך בלתי מוגבלות…
כמו שאמר אמר רוברטו קארלוס פעם (זה איפה שאני תקלתי לראשונה במשפט) ההגנה הכי טובה זו ההתקפה. (סמלי משהו)

צ'יבורשקה 18 ביוני 2012

מתי נדבר על הקבוצה הטובה בעולם?

יוסי מזרחי 18 ביוני 2012

ואני מצטרף לדברים.

יוסי מזרחי 18 ביוני 2012

לדברים של עמרי כמובן.

ניקו 18 ביוני 2012

עומרי- 73 שערים כשאר כל מסי הוא הגולר היחיד בקבוצה וכל הסיומת של הפוטנציאל של בארסה עובר דרכו. לשם השוואה באותו המצב רונאלדו עם מעל 100 שערים.
בלאן ד'אור וחציי גמר ברצלונה לא מסי, סליחה צ'אבי ואינייסטה…שלא נוצצים מספיק לכן הפרסים האישיים לא אצלם… ובשביל כל הנ"ל לא יהיה אקטואלי ויפתח קייס אמיתי למסי נא לעבור מקום. חוץ מיזה אם תשים לב מסי מקבל פאולים על שטויות לעומתו לרונאלדו נכנסים ברגליים כבר שנים בלי שריקות. מעניין עם מסי היה היום כבר עם כיסא גלגלים באותו הקצב.
באשר לכישלונות בנבחרת, רונאלדו נתן אתמול תצוגה מול סגנית אלופת עולם, סיים כסגן עם פורטוגל ביורו 2004, וחצי גמר במונדיאל 2006. ואם ניקח את בהתחשבות שנבחרות דרום אמריקאיות הן פח לעומת אריות אירופה למעט בודדות. הייתי אומר איפה רונאלדו ואיפה מסי?!

אודי 17 ביוני 2012

היום בצהריים חבר אמר לי שרונאלדו לא מגיע למשחקים גדולים.
אני רק גיחכתי וחיכיתי לערב.
אוי הוא הגיע גם הגיע!

איתן 17 ביוני 2012

עד הגול הוא היה עסוק בעצמו ושיחק רע. הגול שבר לו את הנאחס. מאותו רגע הוא חזר לעצמו. אחרי 2 דקות טיל מ 30 מ' שכמעט נכנס. אמרתי לבן שלי שהוא הולך להבקיע עוד אחד, הוא היה יכול להבקיע גם עוד 3. הולך להיות מעניין נגד הצ'כים.
התפעלתי מואן דר וארט, לא ראיתי אותו קודם מספיק. איזה טכניקה נהדרת. הגול ברגל שמאל ואח"כ ממצב דומה רק בצד השני של ה – 16 ברגל ימין לקורה.

סימנטוב 17 ביוני 2012

אליפות נהדרת אבל בוא ונחכה לשלב הנוק אאוט

גיל 17 ביוני 2012

כן, זו גם התחושה שלי. אף אחד בסופו של דבר לא זוכר משחקים מהשלבים המוקדמים ונקווה שלא יהיו בונקרים עכשיו.

רפי רחמים 17 ביוני 2012

פורטוגל בשבילי היא ההפתעה הכי גדולה ביורו
הם הרבה יותר מאשר קבוצה של רונאלדו ונאני
אחלה שחקנים יש שם
לא נראה לי ההצ"כים יעצרו אותם
ההחטאה של נאני מדהימה ועוד מהכנה נהדרת של רונאלדו,נראה שיש הרבה עוינות בינהם
אצל הולנד 3 משחקים של רובן ללא פעולה אחת טובה,לפחות הסתים הוויכוח לגבי מי יותר טוב רובן או סנידר

יואב בורוביץ' 17 ביוני 2012

למה לצאת מפרופורציות אחרי משחק אחד?
אם רונאלדו יהיה חלש במשחק הבא ופורטוגל תודח אז מה משמעות המשחק היום? וגם אם תודח בחצי הגמר והוא לא יהיה טוב אין למשחק היום משמעות רבה?
כל שחקן, ובוודאי גדולי עולם כמו רונאלדו, חייבים לבחון על פני תקופה ארוכה. והרקורד שלו לאחר 8 שנות נבחרת הוא לא מספיק טוב. זה לא דבר שמשחק אחד יכול למחוק.

ויכסלפיש 17 ביוני 2012

לייק, רקורד של קו יורד, מגמר 2004 עד שמינית 2010

כסיפוביץ 18 ביוני 2012

בדיוק רב

פאלאסיו 17 ביוני 2012

מסכים לגמרי. כמו שנאמר יש חשיבות להראות את היכולת לא רק בקבוצת כוכבים מתואמת שבנויה סביבך אלא בנבחרת. אגב, גם מסי משתפר בנבחרת בזמן האחרון.
מעבר לגולים, 2 פעולות שלו הראו שהוא פשוט ברמה אחרת: טיל אדיר מהמקום שאיתן הזכיר פה, אבל לדעתי יותר מ-30 מטר ועצירת כדור מופלאה מבעיטת שוער. שהחיינו לראות אותו משחק.

אני 17 ביוני 2012

מוזר שאתה בכלל לא מתייחס לקבוצה ההולנדית… עד לחילוף של המאמן ההולנדי כל התקפה של פורטוגל הייתה בעדיפות של לפחות שחקן אחד, אחרי החילוף ההזוי זה כבר היה כל התקפה חמש פורטוגלים מול שלוש הולנדים.

יואב 17 ביוני 2012

רונאלדו רונאלדו רונאלדו. נאני נאני נאני.
ההולנדים(המגעילים חייב לציין) לא מעמידים מאצ׳ אפ לזה גם אם מאד נחמד לחשוב שכן. כן, ההגנה ההולנדית היא שערורייה אבל פפה שיחק בנבחרת השניה. הם כל כך אובר. חלוץ שאף גדולה לא נוגעת בו ולא משנה הממוצע שלו, קשר שאיבד את מקומו בקבוצה השלישית בלונדון, קשר שלא נתן משחק טוב כבר שנה וחצי. על הקישור האחורי(ואן בומל? באמת? בשיאו הוא לא היה מספיק טוב) לא צריך להרחיב. אז נשארנו עם ואן פרסי. גם ארסנל.
רובן? ההשוואה לנאני מחמיאה לו מידי אז לרונאלדו?
זה היה משחק שהגדיר שוב(למי שהיה צריך) מי הוא רונאלדו. זה היה משחק שאמור להגדיר לפרגי שאת נאני מוציאים מאולד טראפורד רק עם אלונקה.

אבל אולי לא. היריב היה חלש מידי. צריך לבחון את זה מול יריבות חזקות יותר.

יואב 18 ביוני 2012

נ.ב
ניתן לחסוך את הוויכוח מסי-רונאלדו. בשלב הזה לפחות. זה רק שלב הבתים. יהיו מספיק הזדמנויות אחרות. לא התעייפתם כבר?
פורטוגל עשתה צחוק מהוונקרים השחצנים. הם פגשו מישהו שגדול עליהם בכמה מספרים(ושחצן כמוהם).
אחלה יום.
קאמן דני בוי.

צ'יבורשקה 18 ביוני 2012

תראו הכול כאן נזיל,אבל בכל הכנות לא חשבתי שפורטוגל תראה כל כך טוב בבית הזה, וכן הייתה לי דעה צינית מראש לגבי התרומה של רונלדו לנבחרת פורטוגל.
אני יכול לומר שבמשחק הזה אני מוריד בפני הבחור את הכובע,איזו להבה מתפרצת באגפים המסכנים של ההולנדים,+ שתי קורות+ מסירה מתוחכמת ומתחכמת לנאני,שעשה בעצמו עבודה ראויה יש לציין שלא כהרגלו.
מה יהיה בהמשך? ברור שהפסד לצ'כיה ישכיח הרבה מן העבודה הטובה של רונלדו במשחק הזה בפרטי ובטורניר בכלל,כםי שציין בורוביץ',ככה שכל שנותר לנו הוא להיות צנועים ומאופקים ולחכות עם סכינים בכיסים למקרה חירום.

ועוד קצת על נזילות,מה אתם אומרים על החילוף של מארויק?
מצד אחד אומץ,מצד שני חוסר ברירה,מצד אחד תרגיל טקטי מבריק עם פוטנציאל ללקיחת כל קופת הקרדיט על ניצחון הולנדי אופציונלי,מצד שני תרגיל טיפשי שחושף את שני השדונים בצדדים.

-ועוד

xxx 18 ביוני 2012

דווקא היום, למרות 2 גולים + בישול לנאני (החטאה מדהימה), לא משחק גדול של רונלאדו, לדעתי…
לא דומה למשחקי ענק של מסי, למשחק הקלאסיקו של רונלאדיניו (ה3-0) ואפילו לא לאליפות של רונלאדו ביונייטד.
משחק טוב, השפיע רבות, אבל מכאן ועד משחק ענק? משחקו הטוב בקריירה? שם אותו במקום אחר בחשיבות ההיסטורית? לקח קבוצה על הגב?
קצת מוזגם ויוצא מפרופורציות.

צ'יבורשקה 18 ביוני 2012

היי בחור תקשיב רגע,אתה נזרק לכיוונים זרים ולעולמות מקבילים,
דורפן דיבר על משחקו החשוב ביותר של רונלדו.

איקס על מסי ועל רונלדיניו.

איקס על אליפותשל מנצ'סטר-משחק בודד.

עכשיו הכוונה היא מבחינה אישית-והתפיסה של עולם הכדורגל אותו,לפני ואחרי המשחק,האם זה השתנה? אפשר להתווכח לכאן ולכאן,אבל אין ספק שהמשחק הגברי,המסוכן,היצרי מצד אחד ומלא אחריות כלפי נבחרתו מצד שני תרמו רבות לדימויו של רונלדו כשחקן של פורטוגל,שחקן של נבחרת,שחקן של מדינה,לכל אלה יש חשיבות גדולה מבחינה אישית לשחקן.
עכשיו בוא נראה לאן הוא יוביל את פורטוגל? האם זאת הייתה הופעה חד פעמית? או כניסה של רונלדו למועדון של ההיסטוריה.

פשוט אדום 18 ביוני 2012

לגמרי איתך

יואב 18 ביוני 2012

ההחמצה של נאני קריטית להתערבות מול הסקאוזרים. קריטית!

סימנטוב 18 ביוני 2012

LOL

matipool 18 ביוני 2012

אין לכם מה לדאוג בהקשר הזה .
מחר רוני מחליף את קארול בהרכב . מי בדיוק יכול לכבוש לסקאוזרים ? קארול מהספסל ? ג'רארד שכמעט ולא מגיע להתקפה ? ג'ונסון שיש יותר סיכוי שיבקיע שער עצמי ?
צריך לכלול את טורס בספירה של הסקאוזרים בשביל שיהיה טעם להתערבות .

אביאל 18 ביוני 2012

לא ראיתי את המשחק (אירוע משפחתי) אבל מה שהכי הצחיק אותי ביומיים האחרונים היו הדיבורים של ההולנדים על כך שהם צריכים טובה מגרמניה שתנצח את דנמרק, עם כל כך הרבה בטחון שהם הולכים לנצח את פורטוגל.

אריאל גרייזס – אני לא יודע מה הרדיפה הזאת שלך אחרי רובן, אבל אני חושב שהוא בהרכב הפותח (כקיצוני) בכל קבוצה בעולם, שכחת את הדאבל עם באיירן ואת ההגעה לגמר בשנה אחת ואת גמר המונדיאל שהוא היה השחקן הטוב ביותר גם בבאיירן וגם בנבחרת, לא מבין את הזלזול הזה, משחקן שלקח אליפות באנגליה, בספרד ובגרמניה כשחקן הרכב וכאחד הכוכבים של כל קבוצה בה הוא שיחק. אני מעריך הרבה יותר שחקן שיש לו את האומץ לבעוט פנדל בגמר האלופות אחרי שהוא החמיץ אחד שלושה שבועות קודם במשחק העונה בליגה.

יואב 18 ביוני 2012

אני לא בטוח שהוא בהרכב הפותח של יונייטד. אולי באחרות.
רובן לא גיבור טראגי כי הוא מחמיץ את הפנדלים. הוא קצת טמבל שהוא לא מוותר על ״התענוג ״ כדי להגדיל את הסיכויים של הקבוצה שלו לנצח. אגב, הוא לא היה בין חמשת בועטי הפנדלים בחצי הגמר ובגמר.
הוא שחקן נהדר. זה ברור. לא היסטורי.

סימנטוב 18 ביוני 2012

שחקנים נולדו ותוכנתו למצבים האלה אפשר לראות בזה טוב, אם הוא היה מוותר היו קוראים לוזר

סימנטוב 18 ביוני 2012

"אני מעריך הרבה יותר שחקן שיש לו את האומץ לבעוט פנדל בגמר האלופות אחרי שהוא החמיץ אחד שלושה שבועות קודם במשחק העונה בליגה"
– בדיוק.

אריאל גרייזס 18 ביוני 2012

כמו הרבה אנשים פה, אתה מתבלבל וחושב שמדובר בטניס. זה ספורט קבוצתי וזה ששחקן היה בקבוצה שלקחה אליפות לא אומר שהוא לקח אליפות. זה מזכיר לי שאנשים פה בחרו את ווסלי סניידר – שחקן נחמד שכבש חמישה שערים ובישל ארבעה – לשחקן השנה שלהם כי הוא במקרה היה באינטר שלקחה טרבל ובהולנד שהגיעה לגמר המונדיאל עם מזל נטו.

הבעיה שלי עם רובן היא פשוטה – הוא שחקן אוברייטד בטירוף. והוא בטוח שהוא הכי טוב בעולם. כשהוא היה שחקן משלים בקבוצה טובה – כמו בצ'לסי או בריאל, הקבוצות הצליחו. כשהוא הפך לשחקן המרכזי, הקבוצות הסתמכו עליו – ותמיד נפלו. אין בין ההצלחה של באיירן להגיע לגמר ליגת האלופות השנה ולרובן דבר וחצי דבר. אם כבר, הוא עשה הכל כדי לקלקל את זה. העובדה היא שכבר שנתיים עם רובן באיירן נופלת למקום השני למרות שיש לה תקציב פי שתיים מדורטמונד. וגם באליפות הזאת הוא היה כלום מכלום.
וואלה, יש לו ביצים לקחת פנדלים למרות שהוא החטיא חמישה לפני כן. אתה מוזמן להעריך את זה, אני קורא לזה טפשות. איך אמר פעם מישהו – לעשות את אותה פעולה שוב ושוב ולצפות לתוצאה שונה זה ההגדרה של שגעון

פולדש 18 ביוני 2012

אריאל, אפשר להעביר הרבה ביקורת על רובן, משלל כיוונים שונים, אבל לומר שלא היה לו דבר וחצי דבר עם ההעפלה של באיירן לגמר האלופות? שהוא עשה הכל כדי לקלקל את זה? אתה קצת מתאים את המציאות לתיאוריה שלך… במציאות שאני חוויתי, רובן כבש בגומלין מול מנצ'סטר את אחד מהשערים היפים ביותר באותה עונה והעלה את באיירן לחצי הגמר.

IDO 18 ביוני 2012

דורפן, בכמה שונה נבחרת פורטוגל בלי קירוש?

דורפן 18 ביוני 2012

אני מתקשה לשים את האצבע על הסיבות לכשלון של קירוש. אחרי הכל – הוא אימן בהצלחה גדולה את רונאלדו וגם את נאני ביונייטד. זה כנראה משהו מהדברים שאנחנו לא רואים – בחדר ההלבשה – ופחות בבחירת הרכבים ומערכים במגרש.

יוסי מזרחי 18 ביוני 2012

תגיד רונן, קיירוש פנוי ??
סתם,סתם.

יואב 18 ביוני 2012

אבל עם הביטחון שלך יורד והחמצת(וגם הפנדל בברנבאו היה מאד גבולי ולאחר ההחמצה מול דורטמונט) , וואלה, העניין לא קם ועומד עליך. אני מעריך את זה שהוא בחר לבעוט שוב אבל הוא לא גיבור טראגי. קצת טמבל שלא ראה מעבר לעצמו. ואתה גם צודק, הוא תוכנת לרגע הזה. מה קורה שהרגע הזה כבר עבר?
לאן נעלמה מיומנות הפנדלים הספציפית בעבר בה דניס ארווין בעט פנדלים בקבוצה שהיו בה קאנטונה(שגם בעט לא מעט), יוז ועוד?
או סלימן במכבי(;

יואב 18 ביוני 2012

כוון לסימנטוב.

סימנטוב 18 ביוני 2012

האצבע צריכה להיות מכוונת לכיוון המאמן הוא צריך לווסת ולנווט כל שחקן רוצה את התהילה בדרכו, זה לא התפקיד של רובן להפסיק לרצות.

רמי פורטלנד 18 ביוני 2012

מומחי הפנדלים-רונן כתב על זה טור לא מזמן כ"כ ,שהיום אצל הרבה קבוצות יבעט אחד הכוכבים ולא רק מטעמי אחוזי הצלחה גדולים יותר.

אלפורטנייו 18 ביוני 2012

שני השערים של רונלדו לא קבעו דבר.
גם ב-1:0 להולנד, פורטוגל היתה מעפילה לשלב הבא, בעקבות ההפסד של דנמרק.

דורפן 18 ביוני 2012

דווקא לא. ב-0-1 להולנד ו-1-2 לגרמניה דווקא דנמרק היא המעפילה. כי אז היה שובר שוויון משולש – שוויון בין דנמרק לפורטוגל, שובר השוויון הבא הפרש שערים – שוויון. ושובר השוויון הבא מי הבקיע יותר.

אלפורטנייו 18 ביוני 2012

לא. שובר השוויון הראשון הוא נצחון/הפסד במשחק בין הקבוצות השוות. ופורטוגל הרי ניצחה את דנמרק. בדיוק כמו שובר השווין בין רוסיה (שאמנם הבקיעה יותר) ליוון (שניצחה את רוסיה, וזה מה שקובע).

דורפן 18 ביוני 2012

זה לא היה דומה לרוסיה יוון כי במצב שתיארת יש שבירת שוויון בין שלוש – גם הולנד בתמונה. וזה מה שאומרים פה בחדר העיתונות אנשים שנראים כמי שיודעים.

דנמרק ופורטוגל עם הפרש שערים 3-3 בפנימי מקדימות את הולנד. אבל לא משתמשים שוב ביחס הפנימי ביניהן – כי לא משתמשים באותו שובר שוויון פעמיים – אלא הולכים למשחק מול גרמניה. אם היה נשאר 0-1 להולנד ו-1-2 לגרמניה דנמרק עולה בזכות הפרש שערים 5-4 לעומת 4-3.
אם הפרש השערים הוא זהה בועטים פנדלים אם הקבוצות באותו מגרש והולכים לדרוג אופ"א אם הן לא.

טל המנצ'סטרי 18 ביוני 2012

יואב

אל תשכח את בן ציון פנקס מהפועל ראשון לציון, גם הוא היה נחשב בזמנו לאחד מבועטי הפנדלים הטובים שיש…

אני חושב שזו הגזמה לגבי כנראה משחקו החשוב ביותר של רונאלדו,
בשלב הבא הרי זה יכול להיות עוד אחת מכנראה משחקו החשוב ביותר וכן הלאה.
היה עליו לחץ ואחרי 2 משחקים ראשונים לא מרשימים, חלשים אבל גם אם לא היה כובש אתמול או נותן משחק נהדר, זה היה משנה משהו ממי שהוא, ממה שהשיג עד כה?
הוא חי מהלחץ הזה, זה הלחם והחמאה, זה מוציא ממנו ומכמותו את הטוב ביותר.
אני לא יודע למה לחלק יש נטייה להרים על הכתפיים בקלות ובאותה הקלות לזרוק לכלבים כשהולך קצת פחות טוב.
חייב לציין את נאני לטובה גם כן, למרות החטאה איומה, הוא היה הטוב במשחק של פורטוגל נגד דנמרק וגם אתמול נתן תצוגה טובה מאוד.

נ.ב
מחר אולי משחקו החשוב ביותר של ויין רוני :-)

דורפן 18 ביוני 2012

טל – בדיוק אם יצליח במשחקים הבאים זה משחקו החשוב ביותר. ברור שהגמר חשוב מחצי הגמר וכו' – אבל זה עשוי להיות משחק השינוי עבורו אולי בדרך לתת טורניר שעושה צדק עם יכולתו. אם באמת יודח בשלב הבא אז זה סתם יהיה משחק טוב.

נועם 18 ביוני 2012

עם כל ההשתפכות פה על פורטוגל, חסרו אתמול 4 ס"מ לבעיטה של ואן דר וארט כדי לסיים את המשחק בשוויון.

פורטוגל שיחקה אתמול מצויין, אבל היא עדין פגיעה בחלק האחורי (בעיקר בצד של קונטראו ואלבש החלש), והחלוץ המרכזי שלה לא עולה גם בהרכב של נבחרת ישראל.

אגב, בלי לגרוע מהמשחק המצויין של רונאלדו אתמול, אם מסי משחק מול ההגנה ההולנדית הוא מבקיע גם רביעייה.

אמיר המקורי 18 ביוני 2012

נאלצתי להוסיף לשמי(את המקורי)מאחר וכל בקשותיי מהמגיב אמיר (שהצטרף לבלוג כמה שנים טובות אחריי)לשנות במעט את שלו לא צלחו.
אין לי רצון להיות מקושר לתגובות שאיני שותף להן.
לעניינו וכמו שרונן ציין לשעות רבות של הפנומן הפורטוגלי נחשפנו אוהדי יונייטד,אני אישית רוצה בטובתו(כל עוד לא מתנגשת בטובת היונייטד)בכל מקום בו הוא יופיע.
רק אנשים קטנים שלא יודעים להעריך כלום שלא לומר לפרגן ושהספורט היחיד בו הם עוסקים הוא פיצוח גרעינים מול המקלט יכולים להעביר ביקורת על אחד משני הכדורגלנים הטובים בעולם בחמש השנים האחרונות ולבטח אחד שייזכר בסוף הקריירה שלו בין הטובים אי פעם.
רונאלדו לא חייב להוכיח שום דבר נוסף לאף אחד,שיוכיחו המבקרים שהם בכלל מבינים את המשחק עם הכדור העגול הזה.

אגממון 18 ביוני 2012

משחק מעורר השתאות של רונאלדו. הופעת כוכב נדירה
כמות הספרינטים הסילוניים שהוא עשה אתמול במשחק היא לא נתפסת
ראיתי אותו אולי בעוד 3 משחקים כאלו. אולי

אביאל 18 ביוני 2012

אריאל גרייזס – אתה קצת סותר את עצמך כאן, מצד אחד אתה חושב שאנחנו רואים טניס, מצד שני אתה מזלזל בבחירה של סניידר (אני גם בחרתי בו אז) כשחקן השנה בעוד שהנבחר הקבוע (מאז שהמתכונת השתנתה והפכה לבדיחה) הוא מסי, בעיקר בגלל שהוא כובש הרבה. סניידר היה בדיוק זה שלא צריך סטטיסטיקה אישית כדי להוביל את הקבוצה שלו ואת הנבחרת שלו לשיאים שכוללים טראבל היסטורי באחת הקבוצות הלוזריות בזירה האירופית, הוא היה הרוח של אינטר וזה שתמיד דחף קדימה (ראו את זה גם במשחקים של הולנד ביורו השנה, שנדמה היה שרק לו אכפת).

בקשר לרובן, אתה מתעלם מזה שהוא כמעט לבדו הביא את באיירן לפני שלוש שנים לדאבל בגרמניה ולגמר ליגת האלופות והיה יחד עם סניידר הכוכב של הנבחרת בטורניר (למרות שהוא שיחק פצוע). ושאלה, האם ראית את כל המשחקים של באיירן העונה ? אני פיספסתי אולי ארבעה, רובן נתו עונה טובה מאוד, אמנם הוא לא היה שחקן השנה אבל הוא שיחק טוב מאוד ותרם הרבה.
אני לא יודע על מה אתה מדבר, רובן ממש לא היה שולי לא בצ'לסי ולא בריאל, אמנם הוא היה פצוע דיי הרבה אבל שהוא שיחק הוא תרם המון לשתי הקבוצות וכמו שציינתי הוא תרם ותורם לא פחות לנבחרת ההולנדית, אני בוחן שחקנים לאורך זמן ולאורך העונה, זה שהוא החמיץ פנדל מול דורטמונד ומול צ'לסי זה כל כך נורא ? גם רונאלדו החמיץ פנדל מול צ'לסי בגמר האלופות, פנדל שללא ההחלקה של טרי היה מביא את הגביע לצ'לסי, רונאלדו גם החמיץ מול אותה באיירן בחצי הגמר השנה. ומה עם מסי ? גם הוא החטיא השנה לא מעט ובמצבים לא פחות חשובים, כמו מול סביליה ומול צ'לסי, הראשון היה משאיר את ברצלונה חזק במירוץ לאליפות והשני היה סוגר סופית את העניין מול צ'לסי.
זה שלרובן יש אופי חרא פוגע בעיקר בו, אבל להפוך אותו לאוברייטד, ממש לא, שוב לדעתי, כל קבוצה היתה לוקחת אותו היום להרכב הפותח מבחינת יכולת.

דורפן 18 ביוני 2012

אני חושב "שׁכל קבוצה לוקחת אותו להרכב" זו הגדרה נכונה. אבל נוטים להעריך אותו כיותר מזה. אני פשוט חושב שיש לו קצת פחות מדי טריקים – וכשלומדים אותו הוא עובר ליגה ולתקופה מככב גם שם

קורא 18 ביוני 2012

היה משחק טוב מאד לרונאלדו החל מהגול, אבל חוסר התיאום בהגנה ההולנדית (שהביא גם לשני הגולים היפים של גומז) אפשר לו את החופש להציג את הכישורים האלה, וצריך את מבחן הזמן.
הייתי אומר יכול להיות ציון דרך/נק' מפנה ולא "הכי…" (כמו ללברון במשחק 4 מול אינדיאנה).
רונן, בקשר למה שכתבת בעיתון – מסכים איתך שפורטוגל יודעת "להכות חזרה", אבל רק במשחק הזה במחצית השניה היא נתנה סימן טוב לנבחרת מרשימה – יזמה ושלטה גם שהיא לא חייבת להבקיע. לא קרה בשניים וחצי המשחקים הראשונים (למרות שיש לה את היכולת להיות דומיננטית).
אולי המחצית השנייה היא זו שתיתן לפורטוגל את ההבנה והאמונה שהיא יכולה להיות נבחרת גדולה ולא פאסיבית עם רגשי נחיתות כמו שראינו בשמונה השנים האחרונות

אביעד 18 ביוני 2012

רובן הוא אוברייטד ענקי אם מתייחסים אליו כאל אחד השחקנים הטובים בעולם ואנדרייטד ענקי אם נתייחס אליו כאל עוד שחקן טוב. הוא איפשהו באמצע – שחקן טוב מאוד/מצויין שהיה פותח בהרכב ברוב הקבוצות הגדולות אבל לא באמת יכול להוביל אף קבוצה גדולה.
רונאלדו היה ענק אתמול. אבל משום מה, מה שבלט לי אתמול היה עניין ואן דר וארט. מזמן לא ראיתי כזו התנהלות מכוערת משחקן מוביל. שחקן מוביל שמבקר את המאמן בתקשורת כי המאמן "העז" להחליט שהוא על הספסל וכשהוא מקבל סוף סוף הזדמנות בהרכב, הוא מחרב את המשחק.
נכון, ואן דר וארט כבש אתמול. ובעט לקורה כשהסיפור היה די גמור. אבל הוא גם "הסביר" מצויין מדוע ואן מארוויק בחר עד כה לפתוח עם ואן בומל ודה יונג ולמה ואן מארוויק צדק – ההגנה ההולנדית היא לא ממש טובה. לא פרסונלית ולא כיחידה אחת. בשביל לחפות על הליקויים האלו נדרשים שני קשרים עם נטייה דפנסיבית ובמצב כזה הולנד צריכה לקבל תפוקה התקפית שמסתמכת בעיקר על ארבעה שחקנים (2 קיצוניים, קשר התקפי/חלוץ וחלוץ חוד). אתמול הולנד הייתה זקוקה לניצחון בהפרש שני שערים ולכן ואן מארוויק הלך על הרכב התקפי. במצב הזה הייתי מצפה ששחקן שהתרעם מול התקשורת כי הוא לא בהרכב ואפילו אשכרה קיבל את סרט הקפטן, ייתן את הנשמה, יתרום להתקפה ובמקביל גם יעזור לחפות על הליקויים ההגנתיים. לא ראיתי דבר וחצי דבר מזה. וזה הסיפור של הולנד – שחקנים שחושבים שמגיע להם, אבל חס וחלילה שיצדיקו את מה שהם חושבים.

D! בארץ הקודש 18 ביוני 2012

אני אתרום את השנקל שלי בקשר לרובן

באופן אישי אני חושב שהוא שחקן ענק. לא היסטורי, לא הטוב בעולם. סתם ענק.
הבעיה היחידה שלי היא עם הביקורת עליו היא שהוא לא עושה כלום. זה פשוט לא נכון. מי שרואה אותו משחק רואה שחקן עם תשוקה אדירה, שעובד קשה מאד ויורד לסגור יותר מהקרדיט שנראה שנותנים לו. נכון, הוא מניף ידיים כמו ילדה קטנה כל הזמן, הוא עושה פרצופים מגוחכים למצער אבל אין בין זה והעבודה שהוא עושה כלום.
לעניות דעתי הוא גם פחות אנוכי ממה שעושים ממנו. הוא מוסר הרבה, הוא פותח את המגרש עם התנועה שלו על הקו. אבל זה רק איך שאני רואה את המשחק. גדולים ממני פה רואים משהו אחר אז אולי אני דפוק.

נועם 18 ביוני 2012

לגמרי מסכים איתך. יש למעט מאד שחקנים את התשוקה והמחוייבות של רובן למשחק. הוא פייטר לא קטן, ובכל הזדמנות הוא פותח מבערים.

גלן 18 ביוני 2012

רונן: סליחה על הביקורת הקשה אבל לדעתי האומנותית הלא משוחדת, הגם שהיא חובבנית, מדובר בציור מכוער במיוחד של בחור לא מכוער בכלל. מין "הילד הבוכה" עם ג'ל בשיער ובלי דמעות ובכלל לא ילד. אין איזה איור יותר יפה?
בטח עוד תגלו לי שזה איזה ציור של Anselm Kiefer או מישהו מפורסם אחר אבל אני לא אוהב כלל וכלל!

כסיפוביץ 18 ביוני 2012

אכן ציור מזעזע.
לא יותר מזעזע מן העובדה שהאדון עלה עם תסרוקת שונה למחצית השנייה מאשר בפתיחת המשחק.

פשוט אדום 18 ביוני 2012

מה, גם אתה קורא באתר one?

כסיפוביץ 19 ביוני 2012

מזה אתר One?
אי אפשר שלא לשים לב לבוהק מהג'ל במחצית השנייה

יוסי מזרחי 18 ביוני 2012

המשחק החשוב בחייו או עוד אחד בסדרה?
יש שאומרים שהמשחק החשוב בחייו (במובן של משמעותו לגבי הקרירה) היה מול בולטון כשעלה לשחק בפעם הראשונה אצלנו.

yaron 18 ביוני 2012

אני היחיד שהתמוגג מהפרשנות של ניר קלינגר???
סוף סוף פרשן אמיתי (לא הנמכתי את הווליום!) שגם צפה בזמן אמת את המפלה של הולנד ברגע שעברה לשחק עם שלושה בלמים.

פשוט אדום 18 ביוני 2012

כן נראה לי שאתה היחידי, אותי הוא די מאכזב ומעצבן

yaron 18 ביוני 2012

יפה, שים לב איך דואגים לי בשידורי הספורט. בוחרים פרשן שיתאים אך ורק לי ולעזאזל שאר הצופים :-)

D! בארץ הקודש 18 ביוני 2012

like

לשניכם

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 18 ביוני 2012

זו היתה קליניקה לכדורגל של רונאלדו. משחק מרהיב ששידרג את הרמה של כל השחקנים שאיתו. עשו יותר מדי רעש אחרי כמה החמצות והיה לי ברור שהסטטיסטיקה הזו תתייישר, אבל האופן שבו הוא הוציא להורג את הקוף הזה על הגב היה מרהיב ממש

Comments closed