קבוצה עם פילוסופיה (סוף הלינסאניטי)

הניקס הם קבוצה שלא יכולה לשאת את המחשבה שהאוהדים קצת נהנים

תראו. הביטו.

לדבר על הניקס בין הקבוצות שיתמודדו על אליפות הNBA בכדורסל באיזשהו טווח נראה לעין זה באמת בזבוז זמן. משום מה הדיון בפוסט הקודם בעניין הלך לכוון של "סיכויי הניקס". על מה ולמה בדיוק?

על אליפות הNBA מתמודדות קבוצות שמחוייבות לכדורסל מעולה. בראש הארגון עומד לרוב בעלים אמבציוזי ומחוייב ומאד חכם (בענייני כדורסל). הארגון מוצא אנשי מפתח מעולים, מאמנים או שחקנים, ואז מחוייב להם שנים. ארגונים כאלו למשל לא מחוייבים במשך שנים למנהל כושל שגם מטריד מינית ומסבך אותם בתביעות. ואפילו בין הארגונים החזקים שיודעים איך להתחרות, יש הרבה קבוצות שרק מגיעות לסיבוב שני בפלייאוף. תראו את הלייקרס בשנתיים האחרונות. ככה זה. הNBA הוא עסק סופר תחרותי. רק המעולים שבמעולים, ואפילו לא כל אלו, זוכים בו.

הניקס לצורך העניין לא שייכים. הם קבוצה שפלייאוף עבורם הוא הישג. ואם הם לא מודחים בסוויפ זו סיבה לסטנדינג אוביישן של דקות ארוכות באיצטדיון. זה המצב בדור הזה וברוב הדורות. פעם פט ריילי שינה את זה לתקופה אבל הוא עזב. אז כל הדיון אם מויישה או חיימקה הם פוינט גארד יותר מתאים לקבוצה קונטנדרית – לא רלוונטי כאן. אין בסיס, אין מסד ואין טפחות להתמודדות על אליפות. אין מישהו אחד שאתה אומר עליו "הבנזונה יודע איך עושים את זה".

אבל גם לקבוצה לא קונטנדרית יכול להיות קו. עקרונות מנחים. פילוסופיה. לפעמים זה סגנון מסויים. לפעמים קבוצות הן כר מעולה לצעירים להתפתח. ואצל הניקס זה פשוט. אם יש משהו שאחרי הרבה שנים משמח מדי פעם את הקהל, גורם לו קצת נחת, מעלה קצת חיוכים. אז להפסיק את זה מהר.

ג'רמי לין שוחרר.

הניסוי הגדול ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי
סוף הסאגה: האגו ניצח את ההגיון

87 Comments

גיל 18 ביולי 2012

ויותר מזה, דיווחים מאתמול מראים שהם בעצם די הראו לו את הדרך החוצה ושהוא לא רצה לחזור. הם הדליפו שהם לא היו מרוצים מזה שעם 85% בריאות הוא לא רצה לשחק בסוף העונה, וגם היחסים בינו לוודסון וכרמלו הם לא משהו.

אגב, יש להם פילוסופיה ברורה, כל שנתיים לפרק קבוצה שמראה ניצנים של הצלחה ויש לה הבטחה לעתיד ולמלא אותה בשחקנים ותיקים/כאלו עם חוזים מופרכים או סתם אגואיסטים.

amitpros 18 ביולי 2012

אתה צודק
אני כבר נואשתי מלנסות להבין מה לעזאזל עובר בראש של מקבלי ההחלטות בניקס.אפילו טיפת הגיון אין שם.לא ברור.

חלפס 18 ביולי 2012

איך באמת קבוצת הכדורסל של ניו יורק פאקינג סיטי הפכה להיות כל כך מביכה בכל אספקט?

דורפן 18 ביולי 2012

לא ברור. אבל דברים הולכים להשתנות. יש את הנטס והם ישתפרו במהירות

יובל (אחר) 18 ביולי 2012

ברוקלין זה לא ניו-יורק!

דודג'רס 55 לנצח.

Danny - Long Island 18 ביולי 2012

Brooklyn is New York, Big Time

דורפן 18 ביולי 2012

דני – כבר אמרתי לך – זה יהיה כמו הלייקרס והקליפרס. רק שהניקס הולכים להיות הקליפרס.

Captain beefheart 18 ביולי 2012

ברור שברוקלין זה לא ניו יורק. איפשהו רשום שמדובר בעירייה אחת אבל תכלס זה יקום נפרד. ברוקלינאי אמיתי בחיים לא יגיד ״אני מניו יורק״ אלא ״אני מברוקלין״ . מאיפה אתה בלונג איילנד שלא קלטת את זה?

יריב 18 ביולי 2012

אני מכיר כמה ברוקלינאים שכששאלתי אותם מאין הם ענו ניו יורק. אני לא מכיר אף אחד שאמר ברוקלין. אולי אם הייתי שואל את השאלה בניו יורק ולא בישראל היתה תשובה שונה (או אולי הייתי מקבל שם של רחוב, מי יודע?)

תומר חרוב 18 ביולי 2012

כשאתה כותב על נבחרת אנגליה ועל הניקס יש לך גישה ישירה לעצם הצחוק שלי.

דורפן 18 ביולי 2012

כל מה שיש לי להגיד הוא שהלוואי שהייתי שונא את הניקס כפי שאני שונא את אנגליה. זה היה מקל עלי מאד

matipool 18 ביולי 2012

קצת דיסוננס הקטע של השנאה שלך לאנגליה מול האהבה לשחקני יונייטד שחלקם מייצגים את אותה נבחרת אנגליה .

Erez 18 ביולי 2012

דווקא הרבה פעמים אוהדים של קבוצה כועסים על הנבחרת ש"אם רק היו משתמשים בשחקנים שלנו כמו שצריך, במקום לבזות אותם".

שי 18 ביולי 2012

איזה קבוצה מוזרה!!! וטיפשה

אריאל גרייזס 18 ביולי 2012

אני לא יודע למה אתה אומר שהניקס לא גורמים נחת לקהל – הם עושים את זה לכולם, חוץ מלאוהדים שלהם. אם הם לא היו קיימים היה צריך להמציא אותם.
האמת, לפעמים הקבוצה הזאת מזכירה את הסרטים על הבעלים שמנסה להרוס בכוונה את הקבוצה (יש כזה סרט בייסבול "מייג'ור ליג", עם צ'רלי שין – דווקא לא רע), רק שבסרטים האלו איכשהו השחקנים הנחותים מצליחים לנצח למרות מה שהבעלים עושים – אצל הניקס זה הפוך. כאילו כל החלטה ניהולית שהם לוקחים היא אידיוטית. אני מנסה להזכר בהחתמה האחרונה הנכונה של הקבוצה הזאת ונראה לי שצריך ללכת בערך עד פטריק יואינג בשביל זה..

אריק ג 18 ביולי 2012

אלן יוסטון ולטרל ספריוול :)

rondi 18 ביולי 2012

לא צריך ללכת רחוק. צ'אנדלר החתמה מעולה!

דורפן 18 ביולי 2012

זה לא הוגן מה שאתה עושה עם יואינג. כל העולם אמר יואינג – אפילו כינו את הדראפט פטריק יואינג לוטרי. לא נתנו להם שום אפשרות לטעות

kush 18 ביולי 2012

תנסו לשים בצד את התופעה הביזרית שנקראת הניקס (פרופורציה הפוכה בין הצלחה לכמות כתבות).

מה אתם חושבים על יוסטון של העונה הקרובה? כמה רחוק יכול ללכת רויס וויט בהנחה סבירה שיוסטון ישכילו להצמיד לו פסיכולוג צמוד?

idanaz 18 ביולי 2012

הניקס דומה מאוד למכבי בכדורגל הכי הרבה הייפ מסביב אבל בלי שום קבלות כל עונה מסיימות מקום 7-8 פשוט ביזיון , אבל כמו מישהו שאמר מעליי אם הן לא היו קיימות היו צריכים להמציא אותם …

kush 18 ביולי 2012

אבל ביקשתי תגובות על יוסטון! :)

קסיוס קליי 18 ביולי 2012

יוסטון יוכלו לעשות המון בלאגן.
הם יתנו ללין לשחק כמו שהוא יודע ולהריץ את ההתקפה איך שבא לו.
חמישייה של:
לין
מרטין
צ'נדלר פרסונס
רויס וויט
עומר אשיק

הם אולי יוכלו להתגנב למקום ה 8 עם ההתלהבות וכמה החתמות חכמות בהמשך.
חוץ ממרטין כל החוזים שלהם מאוד מאוד נמוכים.
הם לגמרי מתחת לתקרה והם בטוחים ביכולת שלהם לקלוט עוד סופרסטאר אחד או שניים.
אם לא הקיץ הזה אז קיץ הבא.
בכל מקרה הם יריצו את השנה את הבסיס לעונה הבאה.

צור שפי 18 ביולי 2012

רק שזה נמשך הרבה הרבה הרבה יותר זמן ממכבי.

yaron 19 ביולי 2012

בתור אוהד של שתי הקבוצות, הלואי והניקס היו נותנים לאוהדים את רגעי הנחת שמכבי תא מספקת לנו. אם הניקס היו לןקחים אליפות פעם בעשר שנים הם היו אחת הקבוצות הכי אהודות בעולם הספורט.

אדם בן דוד 18 ביולי 2012

אתה צודק. וזה כואב. הניקס ומרלין אוטי (יש סיכוי שהיא שוב צצה תחת דגל מיקרונזיה אולי?) הצליחו לשבור לי את הלב כל פעם מחדש. איך זה שבמקום להשקיע את הכסף בזיק המזיק לא שמו עדיין לג'קסון בוחטיה ויד חופשית לאיזה עשר שנים? מה שלא ברור הוא, זה איך עם ליגה שיש בה תקרת שכר- וחוזה בניקס שווה לפחות 20% יותר מכל בכל מקום אחר (השוק הכי גדול בעולם בערך) הם לא מליחים לעשות משהו. צריך באמת כשרון מיוחד.

אני 18 ביולי 2012

ואיפה דיוויד לי איפה…
למה לשחרר כל שחקן צעיר חמש דקות אחרי שמראה ניצוצות.
הוא הגיע לממוצעים של דאבל-דאבל ועף…

ליאון 18 ביולי 2012

כאוהד ניקס מושבע, אני מסכים עם כל מילה, כי זה פשוט נכון. ואיך אומרים? האמת באמת באמת כואבת.

יואב בורוביץ' 18 ביולי 2012

דורפן- פוסט מצוין.
אבל אני חושב שבמקרה של לין גם התקשורת צריכה לעשות חשבון נפש. הרי תיארו אותו כ"איש השווה מיליארדים", בוננזה שיווקית בכל העולם, וכו'.
והנה- הניקס, הקבוצה של ניו יורק וזו שהכי נהנתה מהלינסאניטי, לא מוכנה להחתים אותו בחוזה שהוא הרבה פחות מחוזה מקסימום.
אז שוב התקשורת יצאה מפרופורציה, ניפחה והגזימה, בכל המשמעויות שהיא ייחסה לג'רמי לין.
היא כמובן תעשה זאת שוב ושוב במקרים הבאים של הסיפורים יוצאי הדופן.

גיא 18 ביולי 2012

העובדה שהניקס לא החתימו אותו לא אומרת שהוא לא בוננזה שיווקית.

עוד החלטה הזויה בשורה של החלטות גרועות בלתי נגמרות

דורפן 18 ביולי 2012

כן – בורוביץ – מאיפה הבאת את זה? העובדה שהם שחררו את דייויד לי אומרת שהוא שחקן גרוע? האמת היא שאם הניקס ויתרו על שירותיך זה סימן שכנראה יש בך משהו. פיל ג'קסון אמר כבר די ברורות – זה מקום ששומר נפשו ירחק ממנו.

יואב בורוביץ' 18 ביולי 2012

דורפן- אין קשר לניקס. הטענה שלי היא נגד התקשורת שעושה הייפ מטורף על כל דבר בלי פרופורציה למציאות או ליכולת האמיתית. גם אם זו טעות של הניקס, עדיין הם בחרו לא להחתים שחקן בהרבה פחות מחוזה מקסימום. וזה שחקן שהתקשורת כתבה שהוא יכול להיות שוות 200-300 מיליון דולר לפרנצ'ייז ולמניה של ה-MSG וכל החרטא הזאת.
בלי קשר- ברור שאני חושב שזו טעות לא להחתים את לין. אבל אני לא משוכנע שזו טעות גדולה. קודם כל מבחינה כלכלית, אני סומך על אנשי הכספים של הניקס שהם יודעים יותר מאיתנו על המשמעות הכלכלית של לין. ומבחינת כדורסל, אני באמת לא בטוח שהוא שווה את כל הכסף הזה.
ולמרות כל אלו, אני הייתי מחתים אותו- בגלל שהוא בכל זאת הראה פוטנציאל, והוא הלהיב את בסיס האוהדים, וכן יש לו פוטנציאל שיווק בינ"ל- אבל ממש לא בטוח שזו ההחלטה הנכונה במסגרת תקרת השכר הנוכחית של הקבוצה שהיא נוראית, והניקס כמובן יצרו זאת לעצמם.

יואב בורוביץ' 18 ביולי 2012

ועוד משהו: לא מבין למה אתה מתלהב מדייויד לי? סתם שחקן נחמד ותו לא.

אבא של נועם 18 ביולי 2012

ברור
גם לין וגם לי לבנים

אורן 18 ביולי 2012

מודה – מסכים (חלקית) עם בורוביץ'. פעם ראשונה אולי.
הבעיה היא שלא משנה מה הניקס יעשו, הם יצאו רע. תמיד.
מצד אחד – אם הם היו מחתימים את לין, היו אומרים שהם שוב מבזבזים יותר מדי כסף וחונקים את התקציב לשנים הבאות, כמו תמיד. אבל כשהם לא מחתימים אותו אז זה מה שהם מקבלים.

תכלס? הבעיה היחידה שלהם היא שהם לא סגרו איתו ברגע שיכלו, ואז הוא לא היה מקבל את ההצעה של יוסטון, סוג של ALL IN שאילצה את הניקס להתקפל.

ולסיום – איך לא מתייחסים לכך שיוסטון דפקה את הניקס והשאירה אותה ללא יותר מדי ברירות? אשמח לפוסט/דעה בנושא!

דורפן 18 ביולי 2012

דריל מארי עשה בית ספר לג'יימס דולאן זה כמו שמייק טייסון מכה זקנה ברחוב

גיל 18 ביולי 2012

היי, היי, טייסון מעביר זקנות את הכביש לא מכה אותן.

צור שפי 18 ביולי 2012

הבעיה שהוא מעביר אותן רק כשהן לא רוצות לעבור.

מנחם לס 18 ביולי 2012

אה, עכשיו דורפן גילה לי משהו חדש שלא ידעתי אחרי 50 שנה של אהדת ניקס אמיתית(ואגב, מי שמאמין לדורפן שהוא אוהד ניקס שייערב לו): בעלי הקבוצה ומנהליה שונאים אותה ועושים הכל – כולל ויתור על לין – כדי להרע לה ולאוהדיה (ורוב הגולשים אוכלים את השטויות הללו של דורפן)

בעז 18 ביולי 2012

מצחיק שבנאדם שבמקביל אוהד יריבה מושבעת כמו מיאמי ואת השחקן שדן את הניקס לעוד עשור של חוסר חשיבות (לברון) מחשיב את עצמו לאוהד ניקס יותר גדול ממישהו.

אבא של נועם 18 ביולי 2012

אתה באמת מגן על ההחלטות של דולאן?

ברוס לי 18 ביולי 2012

טוב שאתה אומר למי להאמין. אולי תגבה את זה באיזה סיפור על ידידך ווילט לצד אחיך מג'יק עם ידידיך קרויף, פטרנו, דייל ארנהרדט, מוחמד עלי, פרייזר ובר כוכבא במסיבה של מייקל לכבוד טייגר. ובדיוק כשביל ראסל הביא את הבירה ואמר "ווטס אפ מנחם?" בה ג'יימס דולאן וסיפר כמה הוא אוהב את הניקס.

ברווז 18 ביולי 2012

הוא בכלל לא היה במסיבה הזו…

לא הייתה לו אקרדיטציה :)

וברצינות מנחם- זרקו אותך מהדלת, נכנסת מהחלון, אבל כבר נגמרים לך החלונות להיכנס בהם ולהשמיץ את בעלי הבית… אולי די?

ג'מיין 18 ביולי 2012

ברוס לי – לא מנומס, אבל ממש מצחיק!

yaron 19 ביולי 2012

מנחם, אין דבר כזה אוהד ניקס אמיתי שהוא גם אוהד את מיאמי היט. פשוט אין.
זה כמו לאהוד את הג'טס והדולפין במקביל, או אחת אחרי השניה. אלה דברים שפשוט לא קיימים.
אלה יריביות ברמה של הפועל נגד מכבי ת"א

יואב דובינסקי 18 ביולי 2012

ואני לתומי חשבתי שהם הביאו את ג'יסון קיד כדי שיהיה המנטור של ג'רמי לין ויהפוך אותו מרכז טוב לסופרסטאר ולעתיד של הפרנצ'ייז. כנראה שאני באמת לא מבין שום דבר.

אלעד 18 ביולי 2012

בוא נקווה שבזמן הקצר מאז שקיד הגיע ועד שהניקס החליטו לא להשוות, לין כן למד משהו – למשל שאפשר לשתות ולנהוג!!

yaron 19 ביולי 2012

מה שמעלה את השאלה כמה חכם היה ג'רמי לין בהחלטה שלו…
הניקס הביאו לו את אחד המנטורים הכי טובים שאפשר להעלות על הדעת ותכננו לאפשר ללין להפוך לרכז אמיתי. אז עכשיו לין יהיה פותח ביוסטון וקרוב לודאי שגם יקלע 20-30 בלילה, אבל האם זה יהפוך אותו לרכז לגיטימי בקבוצת פלייאוף?

יעקב ניו יורק 18 ביולי 2012

מכיוון שאין ולו מליץ יושר אחד מני אלף כאן על הניקס בתור אוהד אני יקח לעצמי את תואר הדובר לכמה דקות…
די ברור לכולם שהניקס עשו כמה וכמה טעויות המשך השנים רובם המכריע אבל לא היו בכוונה תחילה !! ואני יסביר אחת לאחת: די ברור שבדרך שיוסטון הגישה את ההצעה על גרמי לין לא היה כל דרך להשוות את זה! זה באמת מגוחך לשלם עליו 50 מיליון דולר בעונה השלישית וטוב ככל שיהיה צריך לזכור שהתחליף האמיתי זה פלאטון שהשיג ממוצעים של אולסטאר כשיחק כאן והיה לו גם שיתוף פעולה נהדר אם סטדומאייר [ שאז קלע 30 פלוס במשך איזה 8 משחקים!] ככה שלא יכול להיות הבדל כל כך עצום בין פלאטון לגרמי לין אז על אחת כמה וכמה שהם לא היו צריכים להשוות ובאמת הם לא הישוו…
לגבי טענות כמו דויד לי הבחירה הייתה בינו לבין סטדומייר וכל אחד מבין את האיכויות שאמרה מוסיף כך שזה לא היה טעות כל כך אלא צעד הכרחי
ואחרי שפינו את כל המקום להגעה של לברון הוא לא הגיע! מה אפשר לעשות אי אפשר להכריח אותו לבוא…
אז מבין כל השחקנים שנישארו בליגה שיכולת להביא ברור שכרמלו היה הבחירה הכי טובה… כמובן שהוא עלה במחיר כבד מאד אבל בלי לדעת מה היה קורה בבלאגן של השביתה זה היה מחיר הכרחי לשלם…
ואתם עוד תופתעו כי איך שהמזרח נראה כרגע לניקס יש סיכוי לא רע בכלל להגיע לגמר המזרח.. זה שיש את מיאמי לא יעזור לך כל הכסף בעולפ לא תצליח לבנות קבוצה יותר טובה בעד כל סכום בעולם!

גיל 18 ביולי 2012

הם יכלו להחתים אותו על החוזה של יוסטון ולעשות עליו טרייד בעונה הבאה או בעונה שלאחריה ואז לחסוך את כל הבלגן עם הכסף.

yaron 19 ביולי 2012

אף אחד לא היה לוקח את החוזה שלו אלא אם היה באמת הופך לכוכב (רכז פותח לגיטימי בקבוצת פלייאוף)

Tal 18 ביולי 2012

פוסט מדוייק.

איך אפשר להחליף את אחד הסיפורים הטובים בספורט האמריקאי בעשור האחרון ברכז עגלגל וחסר השראה כמו ריימונד פלטון?

פשוט יריקה (בפעם המי יודע כמה) בפרצופם של האוהדים.

Dannn - Long Island 18 ביולי 2012

הניהול הכושל התחיל עוד בימי אל ביאנקי, התאוששות לא נראת באופק.

תיקו תיקו 18 ביולי 2012

עושה רושם שהפוסטים הנוגעים לניקס נכתבים בעיקר בכדי לאפשר לאוהדי כדורסל מן השורה להרגיש חכמים הרבה יותר מאדם משפיע ובעל אמצעים כדולאן.

שיהיה – זה צורך לגיטימי ודולן באמת עשה המון שטויות. אבל במקרה הזה הניקס עשו בשכל. לין הוא סיפור תקשורתי נהדר ושחקן לא רע בכלל. אבל לא יותר מזה. הוא יכול היה להיות שחקן שישי מצוין אך לא בסכומים הללו. זה לא שחקן שיכול להוביל קונטנדרית לעתיד.

ולגבי הדה-לגיטימציה של האפשרות של הניקס להיות קונטנדרית בגלגול הנוכחי – יכול להיות שזה נכון ויכול להיות שלא – נדע בעוד שתי עונות. אבל לדעתי המחויבות של הקבוצה לאוהדיה צריכה לבוא לידי ביטוי בנ-ס-י-ו-ן להעמיד קונטנדרית, גם אם הסיכויים נגדה. ואת זה לא ניתן היה להשיג עם החוזה המשודרג של לין.

לוותר על כך מראש בכדי לספק לחובבי הרומנטיקה את סיפור הסינדרלה של לין, זו החלטה לא מקצועית, לא ראויה ומפסידנית לדעתי.

ואגב, לויתור על לין (שאני מחבב למדי) צד חיובי נוסף: סוף לאינספור משחקי המילים המייגעים על שמו.

יוסי מהאבטיחים 18 ביולי 2012

אני איתך לגמרי. בסה"כ סיפור חביב על שחקן חביב שנקלע לסיטואציה מושלמת עבורו. עם כל הכבוד, יש לא מעט סיפורים כאלו בליגה לאורך השנים, והבעיה האמיתית היא באוהדי הניקס המסכנים שאמללו להם את החיים עד כדי כך שהם רואים אפילו בשחקן סביר כמו לין את התשובה לסבלם המתמשך.
כולי תקוה שהמועדון הזה ישחזר ימים עברו, ואני מסכים שעם הקאדר הנוכחי אין באמת סיכוי לעשות את זה, אבל לין הוא בטח לא התשובה האמיתית לבעיה

דורפן 18 ביולי 2012

ידידי. הדבר הכי אלמנטרי שמועדון ספורט עושה זה לשמור על השחקנים שהקהל שלו אוהב. אף אחד לא ביקש אליפויות. אליפות עם כרמלו אנטוני (כן,,,סירקיוז) זה דבר והיפוכו. לא יקרה ואף אחד לא מבקש את זה אפילו. הקהל נהנה חצי עונה – מה כל כך כאב לאנטוני ודולאן בזה.

אופיר 18 ביולי 2012

מדויק, כל מילה!

כרגע לין זו ספקולציה בלבד. לשלם על ספקולציה כל כך הרבה כסף רק בשביל הבאז התקשורתי זו החלטה פופוליסטית.

אסף 18 ביולי 2012

עשור שלם שאני מפתח נוגדני "לא אכפת לי" לכל מה שהניקס עושים. בונה לאט לאט חומה של אפאתיות, מוריד את הציפיות וקוטע כל שביב של תקווה עוד לפני שהוא מתפתח.
אז איך זה שאני מרגיש היום כמו ילד שאמא שלו אמרה לו שהיא לא אוהבת אותו?

יעקב ניו יורק 18 ביולי 2012

אז אני רואה שהתעלמתם בציניות מההערות.. כל ה"מבינים"…

דורפן 18 ביולי 2012

התשובה ליוסי מהאביטיחים נובעת גם כאן. קבוצה לא נותנת את השחקן האהוב ביותר על הקהל. זה א-ב של ספורט

אופיר 18 ביולי 2012

ובכל זאת, רונן, איפה עובר הגבול?
מה המחיר שממנו והלאה אומרים: "זהו, יותר מזה אני לא משלם עבור שחקן ששיחק 20 משחקים ב-NBA"?

גם ארסנל אומרת בקרוב "להתראות" לואן-פרסי וגם יונייטד כמעט ועשתה את זה עם רוני. קורה לפעמים ששחקן תופס תחת וצריך לנער אותו ואולי גם להתנער ממנו.

יוסי מהאבטיחים 19 ביולי 2012

נראה לי שכולם צריכים לקחת נשימה גדולה ולהרגע.
הקהל של הניקס, עם כל הכבוד, ישחט את לין יחד עם שאר הקבוצה מיד כשהקבוצה תתחיל לקרטע. מישהו מוכן לשים כסף שלין הוא מה שיעזור לקבוצה לא לקרטע? כולם יודעים מה גורל הניקס כשאמארה וכרמלו בריאים בקבוצה הזו.
ממתי בדיוק הפך הבחור למשיח של הניקס? כולה נתן כמה משחקים מצויינים (לצד כמה משחקים פחות מוצלחים) לאורך פחות מחצי עונה. מכאן ועד ל"שחקן של 20-30 בעונה"?
מישהו היה צריך לומר את האמת- עם כל הכבוד לו, הוא פשוט לא שווה את הכסף שהניקס היו צריכים לשלם לו. והעובדה שהבחור החביב הזה הפך לפתע לתקווה הגדולה צריכה להיות תמרור אזהרה גם לאוהדים עצמם, ולא רק לבעלים.
לדעתי היה סיכוי יותר מסביר שבעוד שנתיים דורפן היה מפרסם פוסט על הפלופים הגדולים של הניקס, והיה נכלל שם אחד שמוריד לניקס 15 מליון באותה עונה (לא כולל את עשרות מליוני מס המותרות).
כדורסל מקצועני הוא כבר מזמן מעבר לרק ספורט. קבוצה יכולה בכיף לוותר על השחקן האהוב על אוהדיה אם צריך לשלם לו משכורת של סופרסטאר, ואפאחד לא באמת חושב שהוא שווה את זה. הדיון היה עוד איכשהו שווה משהו אם היינו מדברים על פרנצ'ייז פלייר, אבל לין? בחייאת..

rondi 18 ביולי 2012

קודם כל, אין לי שום ספק באהדה של דורפן לניקס. כל פוסט מזוכיזם טהור, ועדיין אתה לא מצליח לעמוד בפיתוי…( :

יש יצר הרס עצמי בניקס והמקור שלו הוא כאמור ג'יימס דולאן. תחתיו לא יכול להתפתח שום תהליך כי משום מה הוא תמיד פורש רגע לפני השיא. זה לא נכון שלא התחילו שם תהליכים חיוביים, אבל בכל פעם שהדברים מתחילים להתחבר דולאן חושב כבר שני צעדים קדימה והורס הכל.

בשורה התחתונה ההחלטה היחידה הנבונה של דולאן בעשור האחרון לפחות היתה ההחתמה של דוני וולש לתקן את הנזקים של אייזאה. וולש הצליח בזמן קצר להפוך את הניקס מקבוצה מפוצצת בחוזים מטופשים למועמדת המובילה לקלוט את היהלום הכי נוצץ בליגה, סביב בסיס צעיר, זול וכשרוני. אחרי שלברון החליט לקחת את הכישורים שלו לסאות' ביץ' וולש רצה להמשיך לעבוד, אבל דולאן העדיף להחליף את הכל (וולש, ד'אנטוני, גלינארי, לי ועוד ועוד) בכרמלו באנתוני.

אנתוני הוא כמובן לא לברון ג'יימס ולא דוראנט, והוא לא השחקן שיסחוב על כתפיו קבוצה כל הדרך לטבעת, אבל הוא לגמריי פול פירס שבשלב כזה או אחר ליד שחקן/ים דומיננטי/ם ישים את חותמו על סדרות פלייאוף. גם אם הוא לא שחקן ששווה להרוס הכל כדי לבנות סביבו, הוא שחקן על שכל מאמן שפוי היה רוצה בקבוצה שלו (ע"ע ששבסקי).

אין מה לעשות. קבוצות NBA נבחנות בסופו של דבר בשטרות שהם מחזיקים ולא בכסף הקטן.

נ.ב – אני מוכן להתערב גם שהקבוצה החזקה ב-NYC השנה תהיה הניקס, וגם שב-LA זו תהיה הקליפרס.

בר שושני 18 ביולי 2012

כתב יפה מאוד ביל סימונס, "הספורטס גאי", בטוויטר שלו:

"אחרי שהניקס כבשו את השוק האסיאתי עם לין, הם הלכו על ריימונד פלטון במטרה לזכות בשוק של האנשים השמנים".

פלטון, בשיאו, הוא רכז מחליף בינוני. ושיאו היה לפני שנתיים ו-15 קילו בערך.

מאור 18 ביולי 2012

וואו כמה שטויות בפוסט אחד..
אולי לך מר דורפן 50 מיליון באים בקלות אבל כנראה שזה לא המצב אצל כולם וגרמי לין לא שווה את הכסף הזה.
תגיד לי אתה רציני שאמרת שקבוצת ספורט צריכה להקשיב לאוהדים??מי הם האוהדים,אנשים שניזונים מהתקשורת שמנפחת כל דבר.
זו החלטה בוגרת ומעוררת כבוד של הניקס שהחליטה לא להקשיב לתקשורת ולכל האינטרסנטים בשקל ולהחתים פוינט גארד שלא עשה עוד כלום על חוזה מפלצתי.
אני מוכן להצערב עם מי שרוצה שהנתונים של פלטון יהיו טובים משל ליו העונה, בכלל הוא מאבד כדורים סדרתי לא כזה אתלט ובסך הכל ניצל וואקום מסוים כדי להתבלט.
(בשיא הרצינות.. אני לא יודע אם אני מביא אותו למכבי אם יש לי את האפשרות)

אסף 18 ביולי 2012

כל דולר שנכנס לקופה של הניקס מגיע מהאוהדים.

עזיז לייט 19 ביולי 2012

גם במנצ'סטר יונייטד הכסף מגיע מהאוהדים, אבל את ההחלטות מקבל פרגי.
החלטות כאלה צריכות להתקבל על בסיס מקצועי/כלכלי, לא על בסיס גחמות של עמך.

שניר 18 ביולי 2012

דורפן אני באמת לא מבין על מה המהומה.
אפשר לחשוב שמדובר בכריס פול או דרון וויליאמס.
הבנאדם לא יודע ללכת שמאלה , מאבד כדורים סדרתי , לא יכול לשמור עליך , עליי או על גיל גרינגרוז , בפעם היחידה שסימנו אותו הוא הושמד , ולא ע"י ווסטברוקרוזפולרונדוווייד ,
אלא ע"י מאריו צ'אלמרס.
הוא הוכיח שהוא יכול לשים נקודות על הלוח ,אבל בקבוצה שבה יש את מלו ואמארה זה הפוינט גארד שאתה רוצה ? הוא יכול להריץ קבוצה כמו פוינט גארד אמיתי ?
ובשביל זה תשלם 15 מיליון בעונה שאתה כבר משלם לארבעה שחקנים בלבד 65 מיליון דולר ?
זה ישים את הניקס עם יותר מ 20 מיליון מעל התקרה , ובהסכם הקיבוצי החדש קבוצה שחרגה בארבעת מחמשת השנים האחרונות מהתקרה (ד"ש לאייזאה) משלמת המון , זה יצא יותר מ 60 מיליון דולר מס.
בשביל ג'רמי לין ?!?!

דורפן 18 ביולי 2012

המהומה היא שאיתו הניקס שיחקה יפה. ניצחה! כולם התאמצו בהגנה.ולא הסתכלו על כרמלו זורק פיידאווי מ-8 מטר בדרך ל-13 מ-35 ו-31 נקודות בעוד הפסד. או אולי הישועה תבוא משחקן שמתגאה בכינוי "סטאט" שמסמל את סדר העדיפויות שלו.

הבעיה היא שאני לא משחק פנטזי. אם הייתי משחק פנטזי הייתי מת על כרמלו. אני בודק כמה נקודות קלעה הקבוצה שאני אוהד וכמה קלעה הקבוצה שניה. אוהד אולד סקול

ניצן נ. 18 ביולי 2012

אחלה טור על פברואר המופלא עם לין
http://yourmandevine.com/post/27436534838/in-the-middle-of-february-i-had-just-accepted-an

אופיר 18 ביולי 2012

קדימה, לחזור למקום ממנו הגעת: http://one.co.il/

דורפן 18 ביולי 2012

אופיר – ממש אין צורך שתטריח את עצמך בלהגיב לאלו. הם נמחקים ונחסמים והכל מסתדר לבדו

קסיוס קליי 18 ביולי 2012

איזה סיפור עצוב זה.
הניקס רצו מאוד את לין.
לין מאוד רצה לשח בניקס.
רק בדרך ניקסית במיוחד הוא סיים ביוסטון!!

הפיצוץ הבלתי נמנע החל בזה שהניקס לא רצו בינתיים לדבר עם לין על המשך החוזה. הם ידעו שכל הצעה שתבוא הם יוכלו להשוות והוא יישאר אצלם.
אמרו לו- לך תחפש את החוזה אנחנו כבר נשווה אותו..
והוא הלך ומצא. בינתיים הניקס הצהירו שהם ישוו כל הצעה עד למיליארד דולר! ממש אנשי עסקים קשוחים!…
אז מיליארד זה לא היה אבל 2 עונות תמימות של 5 מיליון ועונה שלישית של 15 מיליון דולר!

הניקס עשו חשבון פשוט. אוקיי, אנחנו רוצים את הבחור אבל המשמעות של 15 מיליון דולר בעונה השלישית עם כמות החוזים שעל הניקס לכבד היא מס מותרות של עוד בערך 20 מיליון דולר.
כלומר הם יצטרכו לשלם עליו 35 מיליון בעונה השלישית.

כל העסק הפך לעיסה אחת מבולגנת שהניקס בכלל לא רצו להגיע לשם.
הם מאוד רוצים את לין. מבחינה מקצועית וגם מבחינה שיווקית.
הוא זרח במועדון הזה ושם אותם על המפה מבחינה חיובית.
זה פשוט לא היה יכול להימשך אחרת.

אבל הניקס כמו הניקס ימצאו לפשל גם עם זה.
הבושה שהם היו צריכים לשאת והגאווה שהיו צריכים לאכול הייתה גדולה מדי לכן העדיפו לא להשוות.

האם לין שווה כזה חוזה מגוחך? לחלוטין לא!
האם הניקס היו צריכים בכל זאת להשוות? לחלוטין כן!

עם או בלי לין הניקס זו סתם עוד קבוצה. הם לא הולכים לשום מקום עם ניהול כזה מחורפן אז לפחות שיהיה הייפ, שתהיה תקווה.
מבחינה מקצועית לין עדיין שווה 2 עונות של 5 מיליון כל אחת.
ומה יהיה בעונה האחרונה?
נו, לא הבנו שלא חסרות הפראייריות שהיו לוקחות אותו?!?!?

דורפן 18 ביולי 2012

בורוביץ – גם אחרים – הטעות באי החתמת לין היא מוראלית. מועדון שהיה בשפל, שהכרטיסים שלו נזרקו כמו בזבל ברחובות (בשני הביקורים הלפני הקודמים שלי בניו יורק קיבלתי כרטיסים מתנה בלי הגבלה מכל מי שמכיר עוזר זבן בסופרמרקט) פתאום הלהיב את אוהדיו. אתה יכול לראות ג'רי באס קוטע מומנטום כזה?

בקבוצות פנטזי ליג לא צריך מומנטום. שם מחברים את מספר האסיסטים של הרכז עם הריבאונדים של הפורוורדים והנקודות של הסנטר ויש לך את ערך הקבוצה.

בלינדר 18 ביולי 2012

רק להוסיף למה שדורפן אמר – ב2009 כרטיסים לניקס נמכרו באתרי האוהדים ב10-15 דולר. בהרבה משחקים הגארדן היה חצי מלא כשרוב האוהדים היו תיירים. הייתי בעונה שנה במספר משחקים כשהיחיד שבו הגארדן היה יחסית מלא היה המשחק מול סקרמנטו וזה בעיקר בזכות הקהילה היהודית שבאה בהמוניה לראות את כספי (המשחק הוכרז כערב מורשת יהודית). שאר האוהדים באותו ערב היו ברובם תיירים איטלקים שבאו לראות גאלינרי (עוד שחקן שהאוהדים נורא אהבו וגם הוא כבר לא כאן).

אלעד 18 ביולי 2012

וכשהרכז שלך בן 39, הפורוורד משחק בחוץ, והסנטר עם אורינטציה הגנתית, אז אפילו קבוצת פנטזי טובה לא הצלחת לבנות

yaron 19 ביולי 2012

מה שמעלה את השאלה – איך זה שאף קבוצה חוץ מיוסטון לא ניסתה להביא אותו ???
שחקן שאתם טוענים שהוא רכז פותח לגיטימי בקבוצת פלייאוף עם ערך נוסף שיווקי עצום, ועדיין אף GM לא ניסה להחתים אותו.
אם דולאן כזה אידיוט אז חצי מהבעלים והמנהלים בליגה הזאת אידיוטים.
לא רק שפיספסו אותו בפעם הראשונה אלא שהם מוותרים עליו שוב כשאפשר להביא אותו במחיר סביר (לטענתכם)

תומר הוותיק 18 ביולי 2012

דורפן, למענך, אתה חייב לראות את הקליפ הזה על המעבר שלו ליוסטון, משתתף בצערך אבל למי שלא אוהד את הניקס זה פשוט קורע מצחוק
http://www.youtube.com/watch?v=t45jqsVSJWI

נ.ב

אני אדביק את זה גם אצל גיל שלי, הוא צריך לראות את זה גם :-)

אבי 19 ביולי 2012

גדול :)

jk 18 ביולי 2012

ב- NBA לוקחים אליפות באמצעות סופרסטארים. ג'רמי לין הוא לא סופרסטאר ולכן הנהלת הניקס (שנקלעה לפינה) נאלצה לותר עליו. הוא פשוט לא שווה את החוזה שהציעו לו, וסעיף השנה השלישית של דריל מורי תקע את הניקס.
אבל שוב, בסופו של דבר ב-NBA קבוצה קמה ונופלת על הסופרסטארים שלה, על השחקנים שמרויחים 20 מיליון דולר, אבל מנצחים משחקים חשובים. לאורך שנים הניקס לא החתימו סופרסטאר בעל ערך. הם הפסידו בכל המאבקים על הכוכבים האמיתיים של הליגה (הרבה לפני לברון ג'יימס) וחוזים מופרכים כמו שקיבל אלן יוסטון הם רק דוגמא אחת לזה.
כרגע הניקס תקועים עם כרמלו ואמארה, שזה נחמד, אבל ממש לא מספיק. לין לא היה מביא את הניקס להיות קונטנדרית, אלא מקסימום קבוצה קצת יותר סימפטית. סימפטיה לא שווה את הכסף ששילמו לו. ליוסטון היא כן שווה, כי שם הקבוצה לא קבורה תחת חוזים מופרכים ויש עם מה לבנות.
דולאן המשיך את המסורת של החתמת כוכבי משנה, ולא כוכבי על. בגלל זה הניקס לא הולכים לשום מקום ולין לא היה משנה את זה.
לין הוא לא הסיפור פה, אלא היכולת של הניקס להמר שוב ושוב על הסוסים הלא נכונים. לא ברור כבר אם מדובר בהחלטות שגויות, או שכוכבי הליגה פשוט לא מעוניינים להגיע לניקס. עד שזה לא ישתנה והכוכבים יהיו מוכנים להגיע לשם (אחת לכמה שנים, כשנפתח חלון בסופו של איזה חוזה מופרך), הניקס לא יגיעו לשום מקום.

יגאל 19 ביולי 2012

מסכים עם הרוב, חוץ מעניין אלן יוסטון.
מדובר בניק היחיד בעשרים השנים האחרונות שאשכרה היה שווה את הכסף.
קודם כל שחקן ענק, אחד הווינרים הגדולים של תחילת שנות האלפיים.
שנית כל (ואולי חשוב יותר) רוב משכורתו שולמה ע"י הביטוח :)

yaron 19 ביולי 2012

מה שמצחיק זה שאף אחד לא בוחן את ה"חכמה" של לין בכל המהלך הגאוני שלו. מישהו כאן שאל את עצמו כמה כסף לין הולך להפסיד בשנים הבאות בשביל כמה מיליונים שיקבל בעוד שלוש שנים?
כתבתי כאן שאם לין רצה לעבור ליוסטון אז הוא שיחק את הקלפים שלו יפה מאוד, אבל שאם הוא רצה להישאר בניו יורק הוא אכל אותה, והנה קיבלתי אישור למחשבות שלי מלין בעצמו:
http://sportsillustrated.cnn.com/2012/basketball/nba/07/18/jeremy-lin-exclusive/index.html?eref=sihp&sct=hp_t11_a0

Tal 19 ביולי 2012

שאלה למביני דבר: האם לניקס בשלב הזה הזכות להשוות הצעות בלבד, או שהם רשאים להציע הצעות משל עצמם?

אם מותר להם להציע הצעות גם כן, אני לא מבין מדוע שינוי התנאים של לין סיבך עבורם את העניינים – הם יכלו להציע את אותם הסכומים רק בפריסה נוחה יותר עבורם (וגם עבור לין – שכר היום יותר שווה מאותו השכר בעוד שנתיים)..

roei034 19 ביולי 2012

דורפן- התפקיד של ההנהלה זה לעשות את מה שהקהל צריך ולא מה שהקהל רוצה או אוהב.ודרך אגב הדבר שהקהל אוהב הכי הרבה זה נצחונות.ברגע שהניקס ירוצו יותר משנה שעברה אז גם הקהל יהיה מבסוט. מבחינה פיננסית אין ספק שהם עשו שיקול נכון.מבחינה מקצועית לא בטוח,אבל למרות זאת הם הביאו את גיסון קיד ופלטון שהעמיד רק ב2011-10 ממוצעים טובים משל לין בניקס. לין שיחק מספר משחקים מצומצם.פלטון כבר שנים מעמיד דאבל פיגרס. ולמרות כל זה אני גם חושב שמקצועי לין עדיף אבל ההנהלה מזהרה נזקים.פה ההנהלה של הניקס לא נכשלה.

רמי פורטלנד 20 ביולי 2012

אוהדע ניקס מאוכזבים-אתם מוזמנים לעבור לאהוד את יוסטון.עם לין בפוינט ואשיק בסנטר,יש להם אחלה עתיד.

בחיי,איזה ביג-דיל משחקן בינוני במקרה הטוב.אולי אני צריך לכתוב טורים על איך שיקאגו משחררת את סי.ג'יי ווטסון…

אביעד 20 ביולי 2012

רק אני חושב שדווקא סעיף השנה השלישית של לין דווקא טוב לניקס? 5 מליון בעונה לשנתיים זה חוזה סביר אם לין נכשל ואם הוא מצליח זו מציאה. 15 מליון לעונה השלישית (ששווים כמעט 40 על מס המותרות) נשמע המון אם הוא נכשל אבל בשלב הזה ליון הוא חוזה נגמר שמהווה נכס טריידים די טוב.
חוץ מזה, קבוצה שנתנה 100 מליון לאמארה בלי ביטוח להסכם באמת שלא יכולה לדבר על "שיקולים כלכליים" על ג'רמי לין.
בסופו של יום, זו עוד החלטה שעושה את מלו מרוצה וכנראה שזו המטרה הראשית של הניקס כרגע. ממש בשורה חיובית – מלו בתור האיש שמנסים לרצות, בדיוק מה שכל אוהד חולם עליו.

yaron 22 ביולי 2012

כתבתי כאן בעבר שאם לין רצה לעבור ליוסטון אז הוא שיחק את הקלפים שלו יפה, אבל אם הוא רצה להמשיך בנירס הוא אכל אותה
אתמול לין בעצמו נתן לי תשובה לשאלה. יש דברים בגו:
http://sportsillustrated.cnn.com/2012/basketball/nba/07/18/jeremy-lin-exclusive/index.html?eref=sihp&sct=hp_t11_a0

מה שמעלה עוד כמה שאלות:
איך זה שאף אחד לא בוחן את ההגיון בהחלטה ה"גאונית" של לין
הוא יכל לקבל במה בניו יורק, כולל המנטור הכי טוב שאפשר להעלות על הדעת, וכולל בונוס שיווקי שהוא לא יקבל ביוסטון. לין הולך להפסיד הרבה מאוד כסף בשנתיים הקרובות בתמורה לכמה מיליונים בעוד שלוש שנים.
נכון, ביוסטון הוא יפתח ואולי גם יקלע 20-30 בלילה, אבל האם זה יהפוך אותו לרכז פותח לגיטימי בקבוצת פלייאוף?
והשאלה המעניינת מכולן: איך זה שאף בעלים / GM לא ממש התעניין או ניסה להביא את לין לקבוצה שלו? אם דולן אידיוט אז כנראה שלפחות חצי מהבעלים / GM בליגה אידיוטים…
פספסו אותו בפעם הראשונה ועכשיו מוותרים עליו כשאפשר להביא אותו במחיר סביר (לטענתכם)

Comments closed