האיכשהו ניצחון על גלטסראי

יונייטד צריכה כוכבים בכושר


M0100G by ourmatch

פתיח טארים לא איבד את זה, והיום הוא נתן תכנית טקטית שמאד הקשתה על יונייטד. וגם המיט אלטינטופ. שזה משמח כי הוא עוד שחקן שיצא בחיים מתקופה רעה בריאל מדריד. אלטינטופ, סניידר, רובן, ואן דר וארט – קאקה, אתה שם לב?

אם היה איזשהו יום שממחיש את הגיחוך והעליבות ברעיון שופטי הרחבה – זה היה היום – במספר גדול של לא-פנדלים. אני בעד שמרנות בשיפוט, אבל פעמיים הרגשתי שהגיע לגלטסראי פנדל וגם ליונייטד הגיע עוד אחד.

יונייטד הייתה לא טובה, עד שהבינה שהיא לא כל כך טובה ואז היא השתפרה. אם אפשר יהיה לקבל בחזרה את פלטשר הישן הוא עשוי להביא תועלת יותר גדולה מקאריק. קאריק הבקיע היום והוא שחקן ששיניתי את דעתי לגביו עשרות פעמים. שש שנים וקצת לתוך הקריירה שלו ביונייטד אני עדיין לא בטוח איך אני שופט אותו.

הדבר שיונייטד צריכה עכשיו הוא כמה כוכבים בכושר טוב. בגלל זה אני מופתע שבאטנר לא המשיך אבל אולי הוא מיועד לאנפילד.

הניצחון הזה היה מכוער אבל עשוי להיות חשוב מאד.

וזה נכתב לפני המשחק:

אני די בטוח בשני עניינים.

א. שהליגה חשובה העונה לפרגוסון הרבה יותר מאירופה. הוא נוטה לתעדף את אירופה רק אחרי אליפויות רצופות והחזרת האליפות מול סגל בעוצמתה של מנצ'סטר סיטי זו משימה לא קטנה.

ב. שא. זו החלטה נכונה כי ליונייטד אין סיכויים טובים במיוחד באירופה השנה. ברצלונה היא ממילא פייבוריטית כבדה ככל שניתן להיות (בערך פיפטי-פיפטי נגד כל שאר היבשת). ובמצב בו ייתכן מאד שהליגה הספרדית הסתיימה כבר בספטמבר ייתכן שברצלונה מועמדת עוד יותר כבדה, ולהחלטה "להעדיף את אירופה" אין ממילא כיסוי. כלומר תמיד ניתן לזכות בגביע – צ'לסי זכתה בו בשנה שעברה – אבל לא ניתן כרגע להתקרב לרמתה של ברצלונה.

ההחלטות הללו היו ברורות לי מרגע שנרכש רובין ואן פרסי, ולא, נניח, שני שחקני מרכז שדה מעולים. והן גם הגיוניות. אירופה היא מפעל של 13 משחקים במקרה הטוב ביותר ובכל מקרה זוכים בו בחלק השני של העונה. זה לא רציני לקבוצה לרכז לשם מאמצים – אלא אם אליפות ארצה היא טריוויאלית עבורה.

משאמרנו את זה אסור לזלזל בכלל במאזן הנזק והתועלת שבאירופה. הסתבכות שם תחייב הרכבים חזקים שיפגעו בהרכבי סוף השבוע. ויכולים להוות מכה מוראלית מאד קשה – כפי שקרה בשנה שעברה. ולעומת זאת עליה קלה משלב הבתים תיתן לקבוצה עוד כמה משחקי הרצה. ואז אם הקבוצה תהפוך חזקה עד לפברואר… אתם יודעים… זה בסך הכל טורניר נוקאאוט.

*

אני מקווה שלינדנגארד ימשיך בשער. דויד דה חיאה צריך להבין ששכר לימוד משלמים על רוקים. סופמורים משלמים את שכר הלימוד שלהם מכיסם.

ניקי פאואל הפך בכמה דקות שחקן שמתחשק לראות עוד קצת ממנו. ומכיוון שברור שלא ישחק באנפילד – נקווה שישחק היום.

ליגת שוקי ההון: הולכים על כל הקופה
ערב טראומתי בליגת האלופות

61 Comments

אריק 19 בספטמבר 2012

ראיתי את גמר הפלייאוף של הליגה השלישית שנה שעברה בגלל שרציתי לראות מי זה ניק פאוול. בדקה העשרים התקשרתי לחבר אוהד יונייטד לספר בהתרגשות על ילד בן 18 שמבקיע בגמר גול נהדר כשהוא מעביר כדור מרגל לרגל ובועט מחוץ לרחבה. אני לא יודע כמה אנשים מכירים את הליגות הנמוכות באנגליה וכמה קשה לילד מוכשר ככל שיהיה להוות גורם כל כך חשוב ולעלות קבוצה ליגה במו רגליו. לא היה לי שום ספק שהוא לא יתרגש יותר מדי מהופעה ראשונה באולד טרפורד. פאוול הוא מאד raw יש לו הרבה מה לשפר בעיקר במסירה אבל יש לו אופי שמתאים מאוד ליונייטד. מהרבה בחינות יש לו יותר סיכוי להיות גורם מרכזי מאשר לקלברלי

גלעד 19 בספטמבר 2012

בלי קשר – מה עם פוסט על אליפות ה-T20 בסרי לנקה? אפגניסטן נראית כמו נבחרת מאוד מעניינת לעשות עליה פוסט.

גיל 19 בספטמבר 2012

איפה הימים שמשחק נגד גלטאסריי היה מעניין מישהו וגם היה מלחמת עולם. חוץ מזה, לא הבנתי את המשפט על השוער. למה שלא יהיה שוער קבוע בליגה ובאירופה? האם אתה מתכוון שבגלל שהוא עשה טעויות שנה שעברה הוא לא יכול לעמוד בשער היום?

שלו 19 בספטמבר 2012

בליגה יש יותר מקום לתקן טעויות באלופות פחות, אני חושב שזה מוגזם לראות בבארסה כמועמדת כל כך ברורה,
זה תלוי איך היא תגיע להצלבה, מי יהיה פצוע, נגד מי תוגרל.
היא עדיפה על כל יריבה עכשיו, אבל אנחנו בספטמבר והאלופות מתחילה באמת בפברואר.
ואחת הסיבות שהיא הודחה שנה שעברה, היא חוסר במשחקים תחרותיים.
כך שאם העונה בספרד באמת בפני סיום זה יהיה הרבה יותר גרוע עבורה מבשנה שעברה.

סימנטוב 19 בספטמבר 2012

מסכים עם כל מילה!

אחד מפה ומשם 19 בספטמבר 2012

מאיפה אתה מקריץ את השטות על חוסר משחקים תחרותיים?

הם שיחקו אינספור משחקים מול ריאל ומילאן, הם משחקים בליגה הכי חזקה באירופה. להפך, הם הודחו בגלל שדחפו להם את המשחק מול ריאל מדריד בין שני חצאי הגמר ושבגלל התחרות מול ריאל לאורך העונה, הם לא יכלו לתת לשחקנים מנוחה.

אם העונה בספרד תוכרע מוקדם הם יוכלו לעשות רוטציות ולהגיע טריים לשלבים המכריעים של העונה, בפעם הראשונה מזה הרבה מאד זמן.

ניקו 20 בספטמבר 2012

ברוך הבא לליגה נורמלית ברמה עולמית, שבה יש יותר משני משחקי ליגה קשים בעונה! אז שמו לה את אחד מהם באמצע איזה משהו אוי יו יואי….

אחד מפה ומשם 20 בספטמבר 2012

אתה טוען שהליגה האנגלית יותר קשה מהספרדית?

הקושי של יונייטד לא נובע מחוזק הליגה האנגלית אלא מהרמה שלה כקבוצה. ליונייטד הנוכחית גם משחק מול גאלטאראיי קשה. מתברר שהרבה יותר ממשחק מול וויגאן.

גיל 20 בספטמבר 2012

וודאי שהליגה האנגלית קשה יותר. היא הרבה יותר פיסית והרבה יותר תחרותית.

משה 20 בספטמבר 2012

הליגה האנגלית תחרותית מהספרדית כעובדה, זו אפילו לא שאלה. בעוד כשיונייטד מפסידה לאברטון זה אפשרי וטבעי הפסד של ריאל לסיביליה הוא רעידת אדמה. צ'לסי וארסנל הן מועמדות סבירות לזכייה בליגת האלופות, אחת מהן היא גם האלופה, האם הייתה שם שקל על זכיה של ולנסיה או מאלאגה ?

MG 20 בספטמבר 2012

אחד, אתה רציני לגבי חצי גמר האלופות?
ברסה הפסידה במשחק החוץ (וזה קרה לפני המשחק מול ריאל).
במשחק הבית הם הובילו 2-0, לצ'לסי הורחק הקפטן (שהוא מעוז ההגנה) וברסה החטיאו פנדל. הם יכולים לבוא בטענות אך ורק לעצמם.
אל תתלה את הדחתם במשחק נגד ריאל. גם צ'לסי שיחקה באותו סופ"ש.

אריק 19 בספטמבר 2012

אני לגמרי איתך עם לינדאגרד, סופסוף היתה תחושה של שקט מכיוון השוער… חבל שהוד רוממותו חושב אחרת.

סימנטוב 19 בספטמבר 2012

כנראה שדה חאה עולה כי ביום ראשון הוא לא יעלה (כנ"ל אברה)

זן נדיר 19 בספטמבר 2012

הייתי בטוח שיהיה סעיף ב׳ לסעיף ב׳…

יוסי מזרחי 19 בספטמבר 2012

אני לא ההיתי רץ (כמו אלה מערוץ 5) למסקנה שבארסה כבר לקחה,שזה מה שמשתמע מהדברים.
אחרי מה שריאל הראתה אתמול, כדאי לחכות.
וחוץ מריאל יש עוד אחרות שלא ישלחו את הנקודות לקאמפ נואו בדואר.
סבלנות לא הזיקה אף פעם.

אבישי 19 בספטמבר 2012

הסגנון של יונייטד נראה קצת מיושן ביחס לשאיפות שלה ובטח שביחס לסגל שלה. ההגנה לא לוחצת ובהתקפה מעיפים את הכדור מהר מדי, גבוה מדי ולא מספיק מדוייק. זה אמנם מספיק נגד השמרנות הבריטית אבל קבוצות אירופאיות מהדרגים הבינוניים לא קונות את זה. כל פעם שיונייטד מחזיקה כדור קורים דברים טובים, למה לא לעשות את זה יותר?

בני תבורי 19 בספטמבר 2012

סליחה, אבל גם מאיסלנד ראיתי שליונייטד הגיע רק פנדל אחד, זה שהיא לא קיבלה. זה שכן, בדיוק כמו זה מהמשחק האחרון שלכם בליגה – לא היה ולא נברא.

ערן קאלימי 19 בספטמבר 2012

למה צפית ביונייטד ולא בקבוצה שאתה אשכרה אוהב? ועוד מאיסלנד?

ללא קשר, אני רוצה גמר יונייטד-יובה, בשביל הנקמה. מה שאומר שכנראה אראה את יובה חוטפת בשמינית שתי רביעיות מאנדרלכט.

תומר חרוב 19 בספטמבר 2012

אבל היה נהדר היום. במחצית השניה יובה הייתה פשוט רמה אחת מעל צ'לסי. אני לא אוהב את הרכות של ג'ובינקו ובטח לא את זה שהוא לוקח כדורים חופשיים וקרנות וגם בונוצ'י עצבן אותי(אולי עדיף את לוסיו). אבל כל השאר היו נהדרים.

ערן קאלימי 19 בספטמבר 2012

קייליני היה עצום היום. ואני רק מצטער שאובי מיקל לא אצלנו, בדיוק כזה דבר מפלצתי ופיזי אנחנו צריכים שישחרר את הקשרים שלנו יותר.

אחד מפה ומשם 19 בספטמבר 2012

אם תשאל את אוהדי צ'לסי, חלקם הגדול יסכימו לקחת אותו על הגב לאיטליה. השחקן הכי שנוא עליהם..

לדעתי ליובה חסרים שני דברים בשביל להפוך לקבוצה גדולה באמת: חלוץ ברמה גבוהה ואולי עוד קצת יצירתיות בקישור מלבד פירלו.

יובה קבוצה שקשה מאד לנצח אבל הם יותר מידי מועדים לתיקויים מיותרים מול קבוצות שסוגרות משחק.

Red Angus 19 בספטמבר 2012

אתה רציני לגבי אובי מיקל?? אני לא מאמין שהוא עדיין משחק בצ'לסי הוא פשוט לא מתאים לרמות האלה אין לו נוכחות פיזית יוצאת דופן והתקפית הוא מאוד פושר, אחד השחקנים היותר פרווה שיצא לי לראות ברמות הגבוהות…

וקייליני באמת היה ענק…

אחד מפה ומשם 20 בספטמבר 2012

הקטע עם אובי מיקל שמאמנים בצ'לסי ממשיכים להתחלף והוא נשאר באזור ההרכב. אז אולי בכל זאת יש בו משהו שרק מאמנים (וערן) רואים.

ערן קאלימי 20 בספטמבר 2012

אובי מיקל זה הכלאה בין הפינס של מרקטו מטארצי לכוח העצום של מרטסקר, רק בעמדת הקשר. איך אפשר לא לאהוב אותו?

פראליה 20 בספטמבר 2012

אובי-מיקל שחקן מאד חכם שמכסה שטח ענק על המגרש ומשתפר כל שנה בהבנת המשחק שלו, מסוג השחקנים שמבחינים בגדולה שלהם רק כשהם כבר לא בקבוצה, אפרופו שחקנים שעשו קריירה אחרי שיצאו מריאל מדריד..

יואבי 20 בספטמבר 2012

תומר,זאת לא רק רכות כל החזרה שלו ליובה היא פוליטית נטו,האוהדים חולים עליו,ואחרי העזיבה של דל פיירו ההנהלה היתה חייבת להחזיר אותו,זר לא יבין זאת,אני מסכים שהוא תופס מקום של שחקן ברמה גבוהה יותר כמו קאקא למשל,לגבי חלוץ,יהיה חייב לנחות אחד כזה בינואר,ווצ׳יניץ׳ הוא לא ממש,קייליני ובופון כרגיל תענוג!! גם וידאל אסמואה ומרקיזיו.

אמנון 21 בספטמבר 2012

מדהים איך קבוצה עם 4 חלוצי מהטופ יכולה לבקש עוד ועוד. מה, מאטרי לא מספיק?
מה שבאמת חסר ליובה, וזה יישמע מצחיק, זה נסיון אירופאי. עבר הרבה מאוד זמן מאז שביקרו בנוק-אאוט והם יצטרכו להתרגל לכך שתיקו הוא לפעמים הפסד.

גיל 19 בספטמבר 2012

היו שני פנדלים שהגיעו לה והיא לא קיבלה. אחד בנגיעת יד ברחבה במחצית הראשונה והשנייה כששופט הרחבה מסתכל לשמיים.

גיל 19 בספטמבר 2012

אם אתה אוהד נייטרלי (ואחד כזה לא בנמצא כשזה נוגע ליונייטד) אז המשחקים שלהם מאוד מלהיבים. יש אירועים בשני הצדדים ומשחקים די פתוחים. מצד אחד, לא הייתי מתפלא אם המשחק הזה היה נגמר ב4:0 ליונייטד אם הייתה קצת יותר חדות בהתקפה, ומצד שני בקלות זה גם יכל להיות איזה 2:2.

נראה שהשחקנים קצת עצבניים, קצת לא מאופסים, אבל דווקא אני די אופטימי כי הם מגיעים להמון מצבים.

ושמישהו יעבוד איתם על פנדלים כי זה כבר די ביזיון מה שקורה. במיוחד כל התאטרליות לפני הבעיטה במקום לתת טיל.

אבו צ׳יצ׳ריטה 20 בספטמבר 2012

לפחות הגול היה יפה עד מאד.
מישהו יכול להסביר את חידת נאני? התקרה של היכולת שלו לדעתי גבוהה מכל שחקן אחר ביונייטד, ואיכשהו זה לא מתממש לעולם. ודאי לא באופן עקבי. הפנדל היום לא קשור לזה, אבל היה בו משהו סמלי ביחס לקריירה שלו. אין שום סיבה שהוא לא יגמור כל עונה עם מעל חמישה עשר בישולים ושערים

אדום עתיק 20 בספטמבר 2012

אמנם נאני החמיץ פנדל אבל מסר לפחות שלוש מסירות גאוניות לגול שאברה וצ'יצ'ריטו החמיצו פעם אחר פעם, עשו עליו פנדל שלא נשרק וחילץ הרבה כדורים. אפילו כשהוא טוב הוא אנדר-רייטד…

אמיר המקורי 20 בספטמבר 2012

פעם:

גדולים יותר מפאתיח טארים לא היו מצליחים להקשות על הינייטד!

קבוצות כמו גלא היו בפיגור 2 כבר בשערי האולד טראפורד מהכבוד/פחד מהאימפריה!

ליונייטד היה בועט פנדלים ידוע וקבוע ולא כל שחקן היה רץ לבעוט כמו אחרון שחקני השכונה!

היו כאן כוכבים שהיו בכושר רוב הזמן ולא לפי תקופות ומצביי רוח.

הייתה שם קבוצה גאה לוחמת ומוכשרת ברמות לא כמו הסגל הבינוני הזה שללא ספק הינו החלש ביותר בכל שנות יונייטד בפרמייר.

פעם היה כיף לשבת ולראות משחק של היונייטד!!!

פעם…………………….

גיל 20 בספטמבר 2012

אמיר, זה די שטויות מה שאתה כותב. על סמך מה בדיוק קבעת שהסגל הזה החלש ביותר של יונייטד? שנה שעברה אם סגל חלש יותר (בלי שחקן העונה באנגליה וגרמניה) ועם הרבה פציעות, הם השיגו מספר נקודות שמבטיח להם אליפות כמעט בכל שנה. גם בשנות השיא קבוצות הוציאו לפעמים תוצאות טובות נגד יונייטד באנגליה, כולל למשל איזה 3:3 נגד גלטאסריי ב93. זה בסך הכל משחק אחד שאותו מנצ'סטר ניצחה וגם החמיצה הרבה, ולסגל הזה יש פוטנציאל גדול להצליח. הרבה שחקנים חדשים ותחילת העונה, לא צריך להתרגש יותר מדי.

אמיר המקורי 20 בספטמבר 2012

גיל- זו דעתך ואני כמובן לא מסכים איתה אבל לא חושב שאתה כותב שטוייות! אני מצפה שאם אתה עונה לי בעתיד תוריד את המילה שטויות!

גיל 20 בספטמבר 2012

אמיר, לא התכוונתי לפגוע אבל כשמישהו כותב דיעה כאילו היא עובדה, זה בהגדרה לא יכול להיות נכון. אם היית כותב שזו דעתך אז ניחא, אבל לכתוב שללא ספק זה הסגל הכי חלש? זה הרי ברור שזה לא נכון אלא אם כן תתן הגדרה למה זה חלש לדעתך.

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2012

אמיר, כרגיל אתה מקצין וחורג מפרופורציות.
ארבע ההערות הראשונות נכונות במהותן, כמובן לדעתי, אבל החמישית מוציאה הכל מפרופורציה.
מה שהיה אתמול, הוא שניצחנו משחק שהיה צריך לנצח, בלי לשחק כדורגל אמיתי ויציב.
לגבי נאני, הוא אכן כישרון יוצא דופן אבל נתון למצבי רוח ולא יציב עד כדי כך, שוולנסיה שולט בצד ימין,המועדף על נאני בלי עוררין ובמידה מסוימת עם הערכת יתר של היכולות שלו.
אני לא מתפלא שסיר אלכס מוכן לשחרר אותו, אם ימצא מחליף מתאים(והוא לא ימצא, לא לפחות איך שהענינים האלה מתגלגלים אצלנו). אתמול היו שני נאני. אחד בינוני מאוד לפני הפנדל, ואחד משתפר והולך אחרי הפנדל. באמצע היה שחקן לחוץ וחסר בטחון.פנדליסט לא רע בכלל שלא ידע מה לעשות עם ההזדמנות. אבל אצל נאני לפני הפנדל, הלחץ ניצח.

מה ששונה אצל יונייטד בשנים האחרונות, היא העובדה שהיום היריבות משחקות עם מעט מאוד פחד, כאשר מה שאיפיין אותנו בתקופה שלפני היא הדורסנות וחוסר המעצורים בכל הופעה ובכל מסגרת.
בכל מקרה ההערה על סגל חלש לא נכונה ולמעט עמדה אחת אני חושב שאנחנו מצויידים טוב. נשאר רק להוציא מהכח אל הפועל…..

יעקב 20 בספטמבר 2012

עמדה אחת?
מגן שמאלי
קשר מרכזי
מגן ימני
בלם
קיצוני אחד בלבד בכושר כבר קרוב לשנה(ולנסיה)
חצי הרכב צריך להחליף ,בעיקר

אמיר המקורי 20 בספטמבר 2012

יוסי – זו הנקודה שאנו לא רואים את היציאה אל הפועל! כביכול יש כוח(וזה משקר)אבל תאמין לי ראיתי את כל הסגלים וההרכבים הראשונים בעשרים השנה שחלפו(וגם יותר…)וזה סגל חלש שלא יביא את הינייטד חזרה לימים הגדולים ואני לא מכוון רק לתארים אלא גם להנאה צרופה מהצפייה!
לפני שאתנ עונה תעבור שוב על כל הסגל ותחשוב,תעשה גם את הניפויים ההכרחיים של שחקנים שאוטוטו מסיימים קריירה ותבין.

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2012

OK אמיר.
בשער, שניים שכל אחד מהם יכול להיות שוער ראשון.
מגנים:
בשמאל אברה שלקראת סיום הדרך, ובוטנר שישתלב יותר ויותר. בטווח הבינוני נצטרך מתחרה לבוטנר.
בימין, רפאל.זה מה שיהיה וזה לא רע.מחליפים פוטנציאלים,סמולינג,וולנסיה וגונס,בסדר הזה.
במרכז ההגנה: סמולינג,וגונס שני בלמי העתיד שלנו ושל אנגליה,בהיכון להחלפת השניים שישחקו מתוך השלושה. ווידיץ ריו ואבנס. כאן מתקרב לסוף הקרירה רק ריו ויש כיסוי מתאים,בתקוה שפעם יהיו כולם בריאים.
בהתקפה, רוני ואן פרסי ציציריטו ודני וולבק. מצבנו מצוין לשנתיים שלוש הבאות.
במרכז, סקולס בעונה האחרונה באמת. גם ראיין גיגס, ושניהם יחנכו את קאגווה, פלטשר, ופאוול שלדעתי ישחק הרבה מאוד. מקאריק נקבל לפחות עוד שנתיים טובות ואולי והלואי שגם מפלטשר.
אנדרסון יכניס כסף לקופה כנראה בינואר.
וזה מה שיש באמצע
לא כללתי את נאני,וולנסיה ויאנג מפני שהם גם חלוצים וגם קשרים (לתפיסתי,פשוט קיצוניים,בימין ובשמאל)ומשלושתם יש עוד כמה שנים קדימה,אולי עם מחליף לנאני אם יעזוב.
.
מסקנתי היא שחסר לנו משהו במרכז של האמצע. שם,בכדורגל המודרני נחתכים הענינים, וחיזוק מאסיבי של מישהו שכבר מבושל,יסגור הרבה פינות גם בחיזוק החלק האחורי שיפסיק לראות טילת לפניו כשאנחנו במגננה.בחלומי אני רואה אחד שיתחיל לצעוק לדרבן ולעודד כבר במינהרה כמו שהיה עושה הצדיק הידוע רוי קין שכולם נשאו איליו עיניים כשהיה צריך להזכיר איזו חולצה הם לובשים.
לכן,מה שכתבתי מקודם, תקף לדעתי ולא צריך להבהל.

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2012

תיקון
יחנכו את קאגווה קלברלי ופאוול, פלטשר יכול להיות בקבוצת החונכים.

קורא 20 בספטמבר 2012

אמיר, תפסיק להגיד שהמלך עירום, עוד יגלו את זה בטעות

אמיר המקורי 20 בספטמבר 2012

:)

אסף THE KOP 20 בספטמבר 2012

אחרי שראיתי את המשחק באולד-טראפורד, הגעתי למסקנה – לא צריך שופטים בכלל !!

אני לא צוחק, למה צריך את האנשים בשחור ? במה הם מועילים ?
הם לא רואים פנדלים ממרחק של 2 מטר, הם כן רואים פנדלים שלא היו ולא נבראו. הם לא רואים הכשלות מאחור, הם לא מזהים מי השחקן שבעט החוצה, הם טועים בנבדלים… בשביל מה צריך אותם אם הם לא יודעים לשפוט ?

אפשר לוותר עליהם ולעבור לשיטה שעובדת זה עשרות בשנים, השיטה של השכונה: השחקנים מחליטים !

כן, זה נשמע מהפכני או חובבני, אבל עובדה שזה עובד יום-יום במאות אלפי מגרשי כדורגל ברחבי העולם. קבוצות משחקות אחת נגד השניה ללא שופט, עניינים שבמחלוקת מגיעים לפיתרון לאחר מסכת ויכוחים קצרה והופה – חוזרים לשחק.
אז נכון – מדי פעם אחת הקבוצות תכריז שהיא יורדת מהמגרש, תבעט את הכדור לשיחים והמשחק יפוצץ, אבל היי – באופן שבו אנשי המשרוקית שופטים היום, גם ככה משחקים רבים לא מגיעים לסיומם החוקי.

פשוט אדום 20 בספטמבר 2012

אני הבנתי את זה כבר באנגליה- אוקראינה ביורו עם הכדור שטרי הוציא מהשער

Z 20 בספטמבר 2012

במשחקים שכונתיים יש הרבה יותר גולים ולפעמים 'נותנים' פנדל כשבטוחים בתוצאה של המשחק…

יואב מקטמון 20 בספטמבר 2012

כמה הערות ברשותכם:
1) סקולס לא יכול לשחק שני משחקים ברצף, בהפרש של ארבעה ימים. אין לו כח לזוז, והוא לא עוזר להתקפה או להגנה, רק מסתובב סביב עיגול האמצע. מה שגורם ללחץ על שחקני ההגנה שנאלצים להעיף כדורים למעלה ולדלילות בחלק ההתקפי.
2) מבחינה אישית, משחק ההגנה של יונייטד סביר (למרות הירידה הדרסטית בכושר של וידיץ), אבל ברמה הקבוצתית – משחק ההגנה מתחת לכל ביקורת. חוסר לחץ, פאסיביות ובאופן כללי מתן תחושה ליריבה שאפשר להגיע לשער בלי הרבה בעיות.
3) קגאווה לא חלוץ שני, ולון פרסי קשה לשחק כחלוץ בודד. ההצטרפות של שאר השחקנים להתקפה דלילה וספוראדית. מספר המצבים שהגענו אליהם כשצ'יצ'ריטו ווולבק שיחקו יחד היה גדול בהרבה מאשר ב – 75 הדקות הראשונות.
4) ואי אפשר לסיים בלי התייחסות לאחת ההחלטות המשונות ביותר שלפרגי מאז ומעולם. רוטציה בין השוערים??? ובתירוץ שאין להם ניסיון של ואן דר סאר??? אני ממש לא מצליח להבין את זה. לדעתי הוא מרגיש שהוא טעה עם דה חאה אבל לא מוכן להודות בכך.
אני דווקא חושב שדה חאה מצוין ושהוא ראוי להיות השוער הראשון, אבל הנקודה היא ששוער חייב ביטחון ויציבות, שלא לדבר על תיאום עם ההגנה, ואת אלו אתה לא משיג דרך רוטציה משונה כזו.

שד אדום אדום 20 בספטמבר 2012

בתור מי שרואה את כל משחקי הקבוצה גם משחקי ידידות והכנה לפי דעתי הבעיה של הקבוצה זה פשוט התיישנות וחוסר עוצמה במרכז השדה וההגנה. בשום קבוצה אחרת בעולם אין מרכז שדה כזה שנוי במחלוקת ואני יסביר:
4 שנים שאדון אנדרסון מהלך לו במרכז השדה עם עודף משקל מסירות לא מדוייקות ומשחק פזיז ולא מסודר למה דווקא בשנה החמישית ואחרי כ"כ הרבה פציעות הוא יהפוך להיות השחקן שפרגי חשב ששילם עליו 18 מיליון לישט?
6 שנים שמייקל קאריק משחק ברוב משחקי העונה נכון שהוא תורם לסדר ושקט אבל להיות בטופ העולמי זה כבר לא מספיק רק תראו את הקישור של סיטי עם יאיא טורה
דארן פלטשר חוזר ממחלה ממשוכת ואני שואל האם זה האיש שיצעיד אותנו קדימה? שחקן שבטופ שלו היה רץ המון מבקיע 3 שערים בעונה וכי חשוב בשביל פרגי הוא סקוטי…
ראיין גיגס ופול סקולס שני אגדות חיות עם איכויות בלתי רגילות שלי יש זכות לראות אותם עדיין משחקים בעונתם האחרונה הביקורת היחידה שיש לי ששני השחקנים האלה לא יכולים להיות עמוד התווך של הקישור כל העונה
נשארנו עם ניק פאוול ויקירי טום קלברלי שני שחקנים מוכשרים צעירים שיתנו המון ליונייטד בשנים הבאות עם יכולות טכניות נפלאות ובהחלט ראויים ללבוש את החולצה
אבל אני שואל את עצמי שאני משווה בין הקישור הזה לריאל (חדירה אלונסו אסיין דיארה קאייחון) בארסה (בוסקטס פברגאס סונג אלקנטרה צאבי מסצ'רנו) סיטי (יאיא טורה חאבי מרטינז דה יונג גק רודוול גארת בארי גיימס מילנר)
אחרי שראינו מה מרכז השדה של קבוצות כמו באזל בילבאו אברטון וקבוצות נוספות עשו לקישור העייף וחסר האגרסיביות שלנו במהלך השנה שעברה מה כבר יכול להיות שונה השנה?

גלעד 20 בספטמבר 2012

לגבי שופטי הרחבה. אני לא מבין מה הם עושים שם. לא יצא לי עדיין לראות משחק בו השופטים הללו השפיעו על החלטה כלשהי. אני דווקא לא בעד שמרנות בשיפוט. אני חושב שאם יש אפשרות להיעזר בטכנולוגיה – שיעשו את זה. בטניס זו הצלחה כבירה, וגם בקריקט, ב-NFL, NHL, NBA. אני חושב שעדיף שהמשחק יתעכב עוד כמה שניות וייעשה צדק מאשר שיהיו לנו מקרים של למפארד ודני אלבס ועוד כהנה וכהנה. הרי גם כך בכדורגל, הכדור נמצא במשחק פעיל בערך שליש מהזמן.

MG 20 בספטמבר 2012

גלעד, לגבי טכנולוגיה בכדורגל (בתקווה שלא יתפתח דיון בנושא, כי כבר טחנו את זה פה 700 פעמים) – אני בעד כל מה שיכול להיות אוטומטי (חיישן שיתריע שהכדור עבר את קו השער במלוא היקפו), אבל לא דברים שיעצרו את שטף המשחק, כיוון שהדינאמיות של המשחק היא אחת הסיבות לכך שהוא הכי פופולרי בעולם.
לעניין שופט הרחבה – למיטב ידיעתי (ויכול מאד להיות שאני טועה) אסור לו לסמן לשופט הראשי, אלא רק לדבר דרך המיקרופון. רוצה לומר, שלצופה אין כל דרך לדעת האם וכיצד הוא השפיע על החלטת שיפוט כזו או אחרת.

גלעד 20 בספטמבר 2012

אני לא חושב שהדינאמיות של המשחק היא הסיבה לפופולריות שלו – וגם אם כן, עצירה של המשחק לשם קביעת החלטה הרת גורל שיכולה לשנות את תוצאת המשחק ואפילו לקבוע את המשך העונה או הטורניר או ווטאבר – היא מחיר קטנטן ששווה לשלם. שלא לדבר על תוספת בידורית – המתח שלפני קבלת ההחלטה. קח את ההוק-איי בטניס או בקריקט ותבין על מה אני מדבר. בכל מקרה – אני לא חושב שזה צריך להיעשות בכל מהלך, וגם כאן יש לקבוע לקבוצה שני צ'אלנג'ים שגויים במחצית לכל היותר. כמו כן, יש לאפשר את סיום המהלך (בין אם השופט שרק לנבדל או לא, למשל) ורק אז לעצור את המשחק. כלומר אם קבוצה הבקיעה שער ממצב של ספק נבדל – אזי לקבוצת ההגנה תהיה אפשרות לקרוא תיגר על ההחלטה. אם הקבוצה לא הבקיעה אזי בכל מקרה אין בכך צורך. אני לא חושב שמדובר פה בהשמדת המשחק אלא בשימור הצדק בו.

גיל 20 בספטמבר 2012

כנראה שיש בעיית תעסוקה בפיפ"א ורצו לתת לאנשים עבודה קלה שלא צריך לעשות בה כלום.

גיל מזימבבואה 20 בספטמבר 2012

אני אהיה האופטימי….
יוניטד היא כמו קסיוס קליי עוקצת ב – 7 דקות טובות (מעולות!!) ובשאר הדקות היא רוקדת (מרחפת).
רונן, את התרומה של קאריק קשה מאד להעריך מהטלויזיה, צריך לראות אותו מהמגרש ולהבין כמה השחקן הזה חשוב על המגרש.
קאריק, רוני ווידיץ' (בזמנו זה היה גם פלטשר) זה השחקנים היחידים ביוניטד שהם לא משחקים אני טוען שחסרונם מורגש.

אליאור 20 בספטמבר 2012

איזה כיף!!! סוף סוף, כיאה לסגל שלה – יונייטד היא הקבוצה השלישית או אפילו רביעית באנגליה, ובאירופה היא בכלל לא פקטור. גם אתמול היא ניצחה בקושי, ניצחון שלא הגיע לה, ובכל מקרה אף אחד לא באמת סופר אותה כמועמדת לקחת את הגביע עם האזניים הגדולות העונה.
בליגה – כמו שנאמר אפילו כאן – יש לה את הסגל השלישי בטיבו, אולי אפילו הרביעי, וספק אם השם בלבד יספיק לעוד עונה של ניצחונות-לא-ראויים והטבות והקלות בלתי נסבלות ובלתי נסלחות מהשופטים.
החל מסוף שנות ה-90, לא האמנתי שאני אזכה לראות את התמוטטות האימפריה הכי מגעילה בהיסטוריה, והנה, זה קורה, ממש לנגד עיני…
איזה כיף.

כוכב עליון 20 בספטמבר 2012

או שכתבת בציניות שאפילו דורפן יהיה גאה בך או שאני אמור לרחם עלייך, אימפריה נפלה? תזכור את השיר אימפריות נופלות לאט, מאד לאט באימפריה שבחרת לצפות לנפילתה..

אליאור 20 בספטמבר 2012

אני בכלל לא ציני, ובטח שאין לך סיבה לרחם עליי.
אם כבר, אתה זה שכנראה צריך להשלים עם זה שיונייטד של פעם כבר לא, שניצחונות בלי כדורגל גם כבר לא, ושאף אחד לא סופר את הקבוצה שלך מחוץ לאנגליה. נכון, בליגה האנגלית ה"תחרותית" עדיין יש משמעות לשם "יונייטד", וקבוצות ושופטים עדיין רועדים מסר פרגי, אבל באירופה, כמו שראינו בבאזל בשנה שעברה, הבלוף כבר התגלה. נכון, זה ייקח עוד זמן, ואולי אפילו איזה תואר אחד-שניים, אבל השיא של הפרבולה כבר מאחורינו. ככה אני מקווה, ובטח שאני לא היחיד.
שלטון הטרור של פרגי והקבוצות המגעילות שלו, בדרך לפוג מהעולם.
ואמרו אמן.

כוכב עליון 20 בספטמבר 2012

ננסה לנהל דיון לגבי זה, למרות שאתה מונע רק מרגשות לגבי זה, הרי יונייטד היא בעיקר אימפריה אנגלית (אף פעם לא באמת שלטנו באירופה) אז איך אתה מסיק מאיבוד אליפות בשניה האחרונה אחרי 4 אליפויות בתוך 5 שנים את נפילת האימפריה? שוב, זה הגיוני שאתה מייחל לכך (ואני מקווה שעוד רבים וטובים כי זה רק מדד להצלחה),אבל מכאן ועד הגשמת משאלותייך המרחק רב, רב מאד. לא יודע מה זה "סופר" אבל בטוח שגם אמרת את זה ב 2006 כשיונייטד לא עברה את שלב הבתים ואחר כך נאלצת לראות 3 גמרים.

אריק 20 בספטמבר 2012

שש השנים האחרונות כולל זאת האחרונה, היו הטובות ביותר של יונייטד מאז ומעולם לא רק מבחינת תארים והופעות בגמר אלא גם מבחינת נקודות הליגה והכיבושים, אכן האימפריה מתרסקת.

יוסי מזרחי 21 בספטמבר 2012

כוכב עליון, אריק ואחרים,
למה אתם נגררים להגיב לכל אחד שפורק לחצים ומספר לכם על שאיפותיו בחיים? זה אתר ליברלי,ואפשר לכתוב כאן הכל ,רצוי בישוב הדעת,אבל אין חובה לענות לכל אחד, ובפועל, לתת לו משקל.

אריק 20 בספטמבר 2012

יוסי. אני איתך לגבי העמדה היחידה שיש לנו בעיה איתה. תן למלעגים ללעג, רק הטבלה סופרת נקודות והיא ספרה 89 כאלו שנה שעברה. החסרון האמיתי היחיד של יונייטד זה באמצע. אם רוי קין היה כולם היו נראים אחרת. שים את יא יא ביונייטד והיא מועמדת בכירה לאלופות. אחרי הכל קאגוה רוני וואן פרסי זה די נחמד מקדימה, והקיצוניים סבירים, (הייתי שמח אם השמועות על איסקו היו ממתמשות, בנתיים הן לא והוא מוציא את עצמו מטווח המחירים שלנו עם פתיחת עונה פנטסטית) ההגנה נראית רע בגלל הקישור ובגלל הילד הספרדי המפוחד (והמוכשר בטירוף) שעומד מאחוריה. יש לנו חמישה בלמים סבירים פלוס פלוס. רפאל בסדר גמור וגם צד שמאל לא כזה נורא אם בוטנר (זה U הולנדית נשמעות – בוטנר) יהיה סביר. הבעיה שהקישור לא מגן על ההגנה, נאני וולנסיה לא מצמצמים מהר מספיק לאחור וסקולס יש רק אחד אבל לחזור להגנה במהירות כבר קשה לו. בקיצור רק קאריק ממש תמיד שם כדי לעזור (השחקן הכי חשוב וגם הכי טוב שלנו העונה) וזה לא מספיק.

גלעד בלום 20 בספטמבר 2012

כאוהד אוביקטיבי שרואה את יונייטד כבר שנים הקבוצה של אתמול נראית קצת יותר חלשה ואנמית מבעבר אבל זה בלי רוני(איפה גיגס?) ואנחנו בתחילת העונה.לדעתי אתם צריכים מישהו דחוף במרכז השדה,מישהו שיעשה 20-30 פעולות פשוטות או חצי מסובכות אבל עם אחוזי הצלחה גדולים ועם קבלת החלטות נכונה,מישהו כמו מודריץ או צ'אבי,בקיצור קשר בונה משחק שיעזור לכם להחזיק בכדור,בחצי הראשון קבוצה טורכית באה לטראפורד הישן ומחזיקה בכדור 61 אחוזים מהזמן??רוי קין כבר היה מקצץ איזה טורכי קטן וצועק על סקולס שייקח פיקוד במרכז…מצד שני זה היה יכול להיגמר עם 4-5 חתיכות ואז כל הטור היה נראה אחרת,לגבי דה חיאה-הוא היה מצוין,שניהם טובים,יש מיליון משחקים,נראה ששניהם ישחקו,למה לא?

Comments closed