תקרת זכוכית

הניקס יצליחו כמידת הכוכבות של כרמלו אנטוני. שזה לא בצמרת הגבוהה באמת

משהו חיובי. אנחנו במארס ויש באזזזז מסויים בגארדן. עוד משהו חיובי – הניקס קבוצה סוג ב'. הם היו לפני כמה שנים סוג ז'.

הבעיה היא שאני מסתכל על הגילאים ואיכות הכוכבים ואומר לעצמי: הקבוצה הזו שיותר גרועה משמעותית ממיאמי תדעך לפני מיאמי.

והבעיה שאני מסתכל ושואל את עצמי איפה אפשר להשתפר ולא רואה. כרמלו יהפוך לשחקן ברמתם של לברון או דוראנט? אני לא חושב. אולי ישתלט על סדרת פלייאוף של סבוב ראשון. בנס על סדרת סבוב שני. אני מסתכל על איך ג'יימס הארדן לקח את השדרוג שלו העונה ואני מקנא גם ביוסטון (אני לא נכנס לעניין ג'רמי לין).

אבל באופן כללי אני חושב כך: כשהפרנצ'ייז פלייר שלך הוא סווינגמן אתה תצליח כמידת הכוכבות שלו. כשהוא רכז אז כל מיני שחקנים אחרים יכולים פתאום לפרוץ. יוצא שאני מקנא גם בקליפרס ובנטס. הניקס לדעתי בתקרת הזכוכית.

אופטימיות ומשבר (סופו של עידן?)
הדרבי האחרון בקרית אליעזר ואני

48 Comments

red sox 3 במרץ 2013

כל שנה במארס יש באזז בגארדן – טורניר הביג איסט או-טו-טו מתחיל… המתחרה היחיד עם היו-אס אופן על תואר "השבוע הכי שווה בשנה להיות בניו יורק".

עופר פרוסנר 4 במרץ 2013

טוב, זה טורניר הביג איסט השווה האחרון, לא?

אלון 4 במרץ 2013

טורניר הביג איסט הבא יהיה בותיקן כי הביג איסט הפך לליגה של קתולים.

קסיוס קליי 3 במרץ 2013

אולי עוד כמה שנים של כשלונות יהפכו אותו לשחקן מאוזן יותר.

חוץ מזה שצריך להגביל את כמות הזריקות של סמית' לעשר.
הבן אדם הוא מתכון להשמדה עצמית.

זה נחמד שאמרה עולה מספסל אבל זה לא יעבוד לאורך זמן.
20 מיליון דולר לעונה לא עולים מהספסל.
אז או טרייד או שיכריחו אותו לעשות הגנה בחמישייה.

עומרי 3 במרץ 2013

שישלחו את אמארה בעד 2-3 חוזים לא טובים ובחירת לוטרי מוגנת טופ-5 או טופ-7.

דורפן 3 במרץ 2013

ומי בדיוק ייקח אותו?

red sox 4 במרץ 2013

למה שלא תנסו להציע אותו למכבי תמורת ניק קיינר-מדלי ואלון שטיין?

עומרי 3 במרץ 2013

רונן, לפחות תסייג ותודה שאתה לא סובל את כרמלו פרטנית כבר כמה שנים…
זו לא בושה להפסיד לסלבדור וזו לא פחיתות מעמד להות פחות טוב מלברון. הניקס לא שווים אליפות עם אף שחקן אחר בליגה, חוזר- אף שחקן, במקום כרמלו כרגע, פרט ללברון.
הם כן שווים גמר מזרח למרות שיהיו להם מאבקים קשים בדרך לשם וממש לא בטוח שיצלחו קבוצות כמו שיקגו או בוסטון

דורפן 3 במרץ 2013

אהה… הפסקתי לא לסבול אותו. התברר לי שהוא מימן את הסרט הדוקומנטרי הנפלא על מייק טייסון. אז אני בשלום איתו.

וזה בדיוק מה שאני אומר. אם הכוכב שלך הוא גם המוציא לפועל – אז או שיש לך לברון (ואין לך) – או שעדיף רכז וקונצפט קבוצתי.

עומרי 4 במרץ 2013

אבל מתי קבוצה מבוססת רכז לקחה אליפות?
זה לא קרה עידנים.
מה, עם כריס פול ונניח קארון באטלר במקום כרמלו וקיד הניקס מצליחים יותר?
לא נראה לי.
הקבוצה הנוכחית שווה איום לא רע על התואר בשנים מתות כמו 2005, 2006, 2010

מה לעשות שאנחנו נמצאים בתווך של 2 קבוצות על שלא ישאירו פירורים?

דורפן 4 במרץ 2013

קבוצות מאוזנות שלא משחקות חצי מגרש על הסופרסטאר היו סן אנטוניו, דטרויט (זו של לארי בראון). מיאמי יש לציין מחזיקים שני סויינגמנים אדירים.

עומרי 4 במרץ 2013

דטרויט ובוסטון הן דוגמא לקבוצות מאוזנות שלקחו אליפות של לכידות קבוצתית, הגנה, ניסיון וחוכמה.

סן אנטוניו זה רק בכאילו משום שהיא מבוססת על שחקן טופ-8 בהיסטוריה. סגנון המשחק שלה היה יותר קבוצתי באליפויות אבל בסופו של דבר זה לזכות בלוטו.

אגב יש לינק לסרט על טייסון?

דורפן 4 במרץ 2013

בתשלום זה נמצא כאן: http://www.vudu.com/movies/#!overview/162334/Tyson

ובפיראטי אפשר למצוא בטורנטים

עומרי 4 במרץ 2013

זה אתר מעולה, לא הכרתי
תודה

אלעד 4 במרץ 2013

עומרי, לא נראה לי שהבעיה של הניקס זה אוקלהומה ומיאמי. יש עוד לפחות 8 קבוצות שגוברות עליהם במאבקי פלייאוף. זו לא קונטנדרית בשום שנה שאני זוכר, גרועה ככל שתהיה

martzianno 4 במרץ 2013

כריס פול אכן שחקן פנטסטי, אבל אין מה לקנא בקליפרס, יעברו סיבוב ראשון וייפרדו יפה. בנטס בטח אין מה לקנא.
אם לקנא אז בספרס – הרכז הכי טוב ביי פאר.

אלון 4 במרץ 2013

שנה הבאה הניקס גומרים אחרי קליבלנד.

איציק 4 במרץ 2013

מה, קליבלנד הולכים להשתפר כל-כך :-)

אלון 4 במרץ 2013

גם זה וגם ירידה של הניקס.

גיל 4 במרץ 2013

הבעייה של הניקס היא שהם בונים קבוצות לטווח הקצר ובגלל זה הם נתקעים בלי שום השג בטווח הארוך. ובכלל, הקבוצה שתעשה למיאמי הכי צרות בפלייאוף במזרח היא אינדיאנה, הספרס של המזרח.

שניר 4 במרץ 2013

הבעיה של אינדיאנה , להבדיל מהספרס , זה משחק ההתקפה.
הם ירביצו להיט ויתנו להם יופי של מאצ'אפס ואולי היברט יציק להם מתחת לסלים , אבל ההגנה החונקת של ההיט בפלייאוף בשילוב עם הקושי של הפייסרס לשים נקודות על הלוח יסגרו את הסיפור.

גיל 4 במרץ 2013

עם החזרה של גריינג'ר לכושר אני לא חושב שתהיה להם בעייה בהתקפה.

ניצן נ. 4 במרץ 2013

לפחות על הניקס מישהו כותב. לצערי המצב של הסיקסרס כל כך גרוע שהיא לא רואה את התקרה. הפנים רק למטה.

אלעד 4 במרץ 2013

מסכים בצער. וכל מי שנתנו בטרייד העגום על ביינום פורח בקבוצתו החדשה.

אלון 4 במרץ 2013

אלעד, אני הייתי אופטימי אבל אתה צדקת. נראה שהסיקסרס גמורים להרבה שנים.

זעירא 4 במרץ 2013

אני מסכים שהם בתקרת הזכוכית שלהם, וגמר מזר יהיה הישג נאה, אבל אני חושב שהם דווקא כן יכולים לבנות לטווח הארוך. להביא רכז במקום קיד (אם הוא פורש) ברמה סבירה, מחליף ראוי לצנדלר מהספסל במקום שרשרת גבוהיים שלא רואים מגרש, ואולי לבנות על קופלנד שנתן תפוקות מאוד יפות שאמרה היה פצוע. בעוד 2 עונות שוב נגיעות קטנות והתאמות, וזה יהיה לטווח ארוך, גם אם זה אומר רק גמר מזרח או גמר NBA. גם אוהד ניקס כמוני, לא באמת מאמין שכרמלו יכול לקחת קבוצה לבד לאליפות.

c web 4 במרץ 2013

הקבוצות המצליחות בליגה מבוססות על 2-3 סופרסטארים כמו במיאמי באוקלהומה ובקליפרס כאשר הספרס הם תופעת טבע של סופרסטארים שמשחקים קבוצתי להפליא ואותם מנסים לחקות ממפיס והפייסרס.
הניקס מנסים להיות קבוצה של סופרסטארים אבל בפועל רק כרמלו הוא באמת ברמה כזאת והם בנו על כך שלברון יגיע ובסוף אפילו דרון וויליאמס לא הגיע.
כל ההייפ סביב הניקס הוא רק ביחס לכמה גרועים שהם היו בשנים הקודמות ובגלל ששוכחים עד כמה המזרח נחלש אז המקום השלישי שלהם במזרח גורם לחשוב שהם קבוצת צמרת. בפועל הם, אטלנטה, שיקאגו בלי רוז ובוסטון לא ינצחו אף קבוצה בטופ 8 במערב ואולי אפילו בטופ 12
התקרת זכוכית היא של כל קבוצות המזרח והיא גמר המזרח בו מישהי תפסיד למיאמי

גיל שלי 4 במרץ 2013

צ'נדלר הוא סופר סטאר ושווה כל אגורה שמשקיעים בו.
אמרה באמת מוסר יפה מאוד, ואפילו עמד כמה פעמים במקום הנכון בפיק אנד רול של לברון (מסתבר שהם לומדים משהו באימונים), אבל הסטטיסטיקה המדהימה שלו מאתמול זה ריבאונד 1.
דיוויד לי לוקח במשחקים כאלה לפחות 10 ריבאונדים.
זה שלא השתמשו באמנסטי כדי להשתחרר מהחוזה שלו זה פשע נגד האנושות או לכל הפחות פשע כנגד כל אוהדי הניקס.
טוב שהמשיכו עם הפשע של לוותר על לין בקיץ אחרי כן.
שיהיה ברור, אין לי טענות לגרונוולד שעדין לא קיבל חוזה, הפשעים האלה הם פרי מוחו של דולאן (בהנחה שלכל אדם יש מח בקודקוד

שוגר דדי 4 במרץ 2013

הבעיה של הניקס היא שכרמלו פשוט לא מספיק. הוא בכל זאת לא לברון או דוראנט. אלו שלידו או מאכזבים ביחס לציפייה מהם (סטודומאייר) או מבוגרים מדי (פחות או יותר כל השאר). הצ׳אנס היחיד שלהם לשבור את תקרת הזכוכית הוא התעלות בלתי צפויה של שחקן ספסל אלמוני (סטייל ג׳רמי לין) או זכייה בבינגו בדראפט (סטייל קובי בראיינט בבחירה 13).

אלון רייכמן 4 במרץ 2013

הצרה של הניקס היא שהם שמו את כל הביצים שלהם על קבוצה לטווח הקצר, אבל גם זה לא מספיק לשלבים הסופיים או כדי להתחרות בקבוצות הטובות באמת. אחרי שדור בית האבות יפנה את מקומו יהיה מעניין לראות מה קורה שם.

יואב מקטמון 4 במרץ 2013

לא קשור לדיון כאן, אבל הרגע קראתי כתבה מעניינת על מחקר שנערך באנגליה על הסיכוי הגבוה מאד של כדורגלן מקצועני לפשוט רגל אחרי פרישתו.
מעניין ודי מדהים בעיני.
שווה קריאה ודיון נפרד, לא?
http://espnfc.com/news/story/_/id/1362310/survey:-majority-of-players-will-go-broke?cc=4716

עומרי 4 במרץ 2013

חפש את הסרט BROKE מסדרת 30 על 30 של ESPN

Yavor 4 במרץ 2013

גיך שלי

הם לא יכולים לעשות אמנסטי פעם נוספת, אחרי שנפטרו בטמטום מבילאפס.
וצודק מי שכתב שאין (כמעט) סיכוי לקחת אליפות כשרכז הוא הכוכב שלך. גם הספרס לקחו אליפויות כשפארקר עוד לא היה כל כך דומיננטי, וגם בוסטון עם רונדו. בילאפס הוא באמת יוצא דופן, אבל קשה באמת לקרוא לו סופרסטאר בקבוצה ההיא

Yavor 4 במרץ 2013

*גיל שלי

גיל שלי 4 במרץ 2013

הטמטום היה לעשות אמנסטי לבילאפס שהיה לו חוזה לשנה, ולא לאמרה עם החוזה שלו לעוד ארבע שנים באותו זמן

יריב 4 במרץ 2013

פארקר היה ה MVP של הגמר באליפות האחרונה של הספרס. בכלל, מאז שהפרס (MVP של הגמר) הומצא (43 שנים) היו 8 זכיות של רכזים. בהתחשב בזה שלא לכל הקבוצות האלופות יש רכז, הייתי אומר שזה די הרבה.

c web 4 במרץ 2013

לפי ספירה שלי זה 5 רכזים(דניס ג'ונסון היה קלעי כאשר הוא זכה עם סיאטל) ומאז ג'ו ג'ו וייט ב 76 היו רק 3 רכזים שזכו ב MVP.
3 רכזים ב 36 שנה? זה לא כזה הרבה.

אלון 4 במרץ 2013

הלידה השתנתה והפכה ליגה של רכזים. עד אייברסון אף רכז לא נבחר ראשון בדראפט והיום כולם הולכים על רכזים.

יריב 4 במרץ 2013

8 זכיות, לא 8 זוכים, אך נראה שאתה צודק ואכן מדובר ב 7 זכיות. 3 רכזים ב 36 שנים זה תפוחים לתפוזים. או 5 זכיות רכזים מתוך 36 כוללות, או 3 רכזים מתוך 21 זוכים. בכל מקרה, אם הסיכוי היה שווה על העמדות השונות ובכל קבוצה היה רכז אחד היית מצפה למעט פחות מחמישית (בגלל שנקודת ההתחלה נבחרה באופן מכוון להקטין את המספר הזה), בפועל אתה מקבל שביעית. (דוגמאות לקבוצות בלי רכז כלל: מיאמי (שתיהן), הלייקרס עם ברייאנט (גם עם שאקיל וגם עם גאסול), שיקגו (כל ה 6) ואני מניח שיש עוד).

עומרי 5 במרץ 2013

לקבוצות שציינת היה רכז – רק לא דומיננטי בהיררכיה..
בכל אופן MVP של הגמר זה פרס שבעייתי לקבוע מסמרות על פיו. לאורך ההיסטוריה שחקנים שמעולם לא היו אפילו קרובים לדיון על MVP זכו בו באופן מוצדק בשל התעלות של שבועיים.

יריב 5 במרץ 2013

אם ב"רכז" אתה מתכוון "זה שהתפקיד שלו לכדרר לעבר החצי השני" אז אולי. עם זאת, אני לא חושב שזו הגדרה סבירה של המונח. בדרך כלל מדברים על תפקיד הרכז כמי שמרכז את משחק ההתקפה, ובכמחצית הקבוצות האלו נראה שמי שהיה קרוב ביותר להגדרה הזו זכה בMVP (זיהוי הרכז במצב כזה הוא לא חד משמעי, אבל ב6 מ11 הקבוצות האלו ה MVP של הגמר היה השחקן שהוביל את הקבוצה באסיסטים בפלייאוף).

יריב 5 במרץ 2013

אגב, הכנסתי את הNVP של הגמר פשוט בגלל שמדובר באליפויות. לכאורה, זה המדד הטוב ביותר לזהות השחקן המוביל של האלופה (חוץ מב 69, כשהפרס ניתן לשחקן מהקבוצה שהפסידה בגמר).

איציק 4 במרץ 2013

לא נעים להגיד אבל… אמרתי לכם!!!
לפני מספר חודשים היה פוסט מהלל את הניקס וכתבתי שזו חבורת זקנים. חלקם טובים אבל לא יכולים משוך עונה. את כרמלו אף פעם לא אהבתי אבל השנה הוא שונה לטובה אך לא מספיק. אני לא יודע מי יושב בהנהלת הניקס ומציע הצאות ששחקנים בדרך למחלקה הגריאטרית יעברו בניקס. אני מאוד אוהב את קיד וגם העונה הוא טוב, אבל בגילו הוא לא יכול למשוך עונה 35 דקות למשחק ובטח לא בפליי אוף. הביאו לא מחליף זקן, ארגנטינאי מאירופה ללא ניסיון NBA. סטאס טוב בהתקפה, אבל כמו ניקי גאליס
0ואף גרוע מזה), על כל סל בהתקפה מקבל שני סלים בהגנה. מי שלא בונה תוכנית להחביא אותו בהגנה שלא יחזיק אותו (האמת בכסף הזה, מי יקח אותו). צאנדלר טוב, אבל בייחד את הצריכים את מייק דאנטוני כדי שזה יהיה כישלון סופי.

אמנון 4 במרץ 2013

אתה אמנם צדוק בניתוח המיידי שלך, אבל לטעמי הניקס בונים עכשיו מורשת קרב. מעט קבוצות יכולות לעבור מטאמורפזה מלאה בזמן קצר, והניקס היו במצב נוראי עד לפני כמה שנים.
אז נכון שאליפות עם כרמלו לא תהייה, אבל היסודות לאליפות עם הכוכב הבא, כמועדון ענק מפאקינג ניו יורק, נבנים ברגעים אלו ממש. השאלה אם יצליחו לממש אותם.

roei034 4 במרץ 2013

יכולת לומר קבוצה פחות טובה ממיאמי ולא גרועה משמעותית כי שתי הקבוצות הללו מצוינות. . הניקס משחקים ממש טוב העונה ושידרגו עצמם. כרמלו פחות טוב מלברון שהוא הכי טוב כרגע בעולם. פלטון העלה את הרמה שלו וגם גיאר סמית נותן עונה מעולה.

מנחם לס 4 במרץ 2013

רונן, הכל שטויות עכשיו, כשדניס רודמן יביא שלום לעולם ופרוק הנשק הגרעיני, כי הוא ונשיא צפון קוריאה קים ג'אנג און הפכו לחברים הכי טובים.

דורפן 4 במרץ 2013

מנחם – היו שנים שהייתי שם עשר דולר על אליפות של הניקס. כיום אני שם אותם על שלום עולמי ומעבר סוחף של האנושות לטבעונות.

מנחם לס 4 במרץ 2013

בעזרת השם, דניס רודמן יכול גם להביא לטבעונות! הבנאדם עושה בית ספר לצ'ארלס בארקלי!

Comments closed