ריאל (בית). אין מה לעשות

יש דברים שההסבר שלהם פשוט

הופעה גדולה של יונייטד. יותר מדי חוסר מזל.

וזה נכתב לפני המשחק:

פרגוסון הפתיע טקטית במדריד – אבל בואו לא נעשה מזה יותר מדי. בעיקר היה שם יום ענק של שוער. ועניין שער החוץ? זה לא הולך להגמר 0-0 (ואיזה כיף אם אצא אדיוט במשפט הזה). אם יש ליונייטד יתרון הוא בכך שהיא הביאה את ההתמודדות למשחק בודד באולד טראפורד. אבל מהנקודה הזו זה תלוי באומץ ובתושיה של השחקנים. האם ריאל תבהל ממשחק חוץ? היא ניצחה אחד בברצלונה לפני שבוע.

ברקע יהיו שני אירועים אמוציונלים. המשחק האלף של גיגס והמשחק הראשון של רונאלדו כיריב באולד טראפורד. אולי שני הפרוייקטים המוצלחים בקריירה של פרגוסון. גיגס מבחינה טוטאלית, רונאלדו מבחינה נקודתית. אני מאד אוהב את העובדה שהקהל של יונייטד לא רואה ברונאלדו בוגד ולא עסוק בהתבכיינות על כך שהוא עזב.

יהיה חבל אם יונייטד לא תעבור. כי אם בתחילת העונה יונייטד לא מתאימה כל כך להתמודדות על שני התארים הגדולים – עכשיו זה אחרת. אין קבוצה אירופאית שתיקח את הגביע הזה מתוך דומיננטיות מוחלטת על כל יריב. אומץ כבר אמרנו?

אין שום דרך להפחית מחשיבות המשחק הזה. יונייטד תזכה באליפות אנגליה. ניצחון על ריאל יציב אותה שוב בין הקבוצות הטובות בעולם. לריאל מדריד רק אליפות אירופה יכולה להגדיר את הקדנציה של מוריניו כמוצלחת. אין לי מושג אם פרגוסון צריך קיצונים טבעיים, או קישור מחזיק כדור, או חיפוי על המגינים או את צ'יצ'ריטו כדי לתקוף את חולשות ריאל מדריד. הוא צריך את מי שיתפקדו במשחק בגודל כזה. 

מכבי תל אביב ושאלת השחקנים הצעירים
למה? אין לי מושג (אחרי יוניטד - ריאל)

193 Comments

אבישי 5 במרץ 2013

רונן, יש בעיה עם הטקסט. הוא קצר מדי ויש עוד יותר משעה עד שיתחיל המשחק. איך לעזאזל מעבירים את הזמן עד המשחק?!

אריק 5 במרץ 2013

+1

udi 5 במרץ 2013

יאללה לא יכול לחכות יותר!
יש לי הרגשה של 1-1 ופנדלים.

כוכב עליון 5 במרץ 2013

הדרך היחידה שאני רואה שאנחנו עולים זה נצחון 2-1 בלבד. לא ריאלי שלא נספוג. לא הגיוני שנבקיע שלושה. 2-1 בלבד.

כוכב עליון 5 במרץ 2013

ועוד משהו אחד .DO OR DIE ראשון של דה חאה בצ'מפיונס. זכרונות קשים מהאוורד ומוריניו. מוזר.מוזר. יאללה שיהיה בהצלחה…

א.לוי 5 במרץ 2013

לצערי אני רואה 2-2

ניינר 5 במרץ 2013

סומך עליכם שתשימו את החותמת הסופית על שלוש השנים הכושלות של החמור בריאל

זורק מילה 5 במרץ 2013

איזה הרכב מוזר של פרגי

רוני בספסל,גיגס ונאני ב 11

De Gea, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra, Carrick, Cleverley, Giggs, Nani, Welbeck and Van Persie

גיל 5 במרץ 2013

אני חושש שהתיקו רב השערים שנמנע מהמשחק הקודם יגיע כעת. אבל אולי ואן פרסי יהיה חד אחרי כמה משחקים שקצת פספס ואז זה יגמר באיזה 4:1 גדול.

אריק 5 במרץ 2013

אני מוטרד משניים – RVP ודה חאה. זה משחק קלאסי לדה חאה ליפול בו, מאוד מקווה בשבילו ובעיקר בשבילנו שזה לא יקרה. ון פרסי בירידה, לדעתי הוא לא רגיל לשחק כדורגל בעל משמעות בשלב הזה של העונה, זה השלב בו העובדה בו הגיע מארגון שרב הזמן היה כושל וכנוע יכול להכשיל אותו. על מי אפשר לסמוך? על קאריק, וולבק, רוני ואני חושב שקאגווה אני נזכר בגמר הגביע הגרמני שנה שעברה… קאגווה יודע לנצח משחקים כאלה. יהיה קשה. מאוד.

המעריך הלאומי 5 במרץ 2013

חברים קצת עובדות יבשות
1-שחקני ריאל הרבה יותר טובים ללא וויכוח
2-מה שמוריניו עשה ב 10 שנות אימון ,פרגי לא עשה עד היום ולא יעשה עוד 100 שנות אימון
מוריניו לא רואה פרגי ממטר
80% שריאל מבקיעה הערב לפחות פעם אחת,יוניטד יוכלו להבקיע פעמים הערב?לא סביר

אבאלה 5 במרץ 2013

אני תוהה האם שווה להתייחס לגיבוב שטויות מפגר שכזה (מה שמוריניו עשה ב10 שנים פרגי לא עשה..)

אופיר 5 במרץ 2013

מי הדביל התורן? ברוך הבא!

מנחם לס 5 במרץ 2013

ריאל תנצח עם שער בודד, והלייקרס יפסידו בת'אנדר בספרות כפולות.

אבאלה 5 במרץ 2013

אני לא מאמין שרוני לא פותח, זה נשמע מטורף במשחק כזה.. למישהו יש הסבר (פציעה, אנס את הנכדים של פרגי?)

ומה לעזאזל נאני עושה בהרכב. אם הוא פעם אחת יתעצל לעשות הגנה צריך יהיה לפטר אותו. אחרי כ"כ הרבה בזיונות הוא מקבל צ'אנס בהרכב על חשבון יאנג, ואלנסיה, ורוני !!!

אריק 5 במרץ 2013

טוב ברכות לריאל מדריד, אין ליונייטד שום סיכוי שבעולם לנצח בהרכב המטופש הזה

wazza 5 במרץ 2013

אריק איזה תגובה לא לעניין, לא מתאים לך

אריק 5 במרץ 2013

נאני????

בן אדום 6 במרץ 2013

נאני יכול לתת משחקים טובים כשהוא רוצה.. שחקן עם טכניקה מדהימה, ואם אפשר להתייחס לזה אחרי המשחק, בדיעבד, גם עשה עבודה טובה מאוד.. עד לאותה הרחקה

ליבר מהאייפון 5 במרץ 2013

החלטתי שלא מפחדים!
ריאל מדריד במשחק על כל הקופה באולד טראפורד – שהם יפחדו אנחנו מנצ׳סטר יונייטד. אנחנו לא מפחדים מאף אחד!

קורא אדוק 5 במרץ 2013

שלוש אחת לאחת הקבוצות

המעריך הלאומי 5 במרץ 2013

יוניטד לא שיכת לצמרת הכי גבוהה של הכדורגל העולמי
במעדון חברים
בארסה
מינכן
ריאל מדריד

אופיר 5 במרץ 2013

רונן, יש אפשרות לחסום קופים עם מקלדת?

זורק מילה 5 במרץ 2013

בינתיים אתה הטרול כאן.מה הוא כבר כתב בכדי שתכנה אותו קוף?

אופיר 5 במרץ 2013

קרא את כל הפוסטים שלו, הבנאדם כאן לצורך פרובוקציה (אבל אולי אתה מזדהה עם זה?).

אופיר 5 במרץ 2013

מוזר שהמנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה על הספסל במשחק כל כך גדול כשהאליפות כבר סגורה. מקווה בשבילכם שלא תצטערו על זה ושתמצאו דרך להדיח את החלאות.

D! בארץ הקודש 5 במרץ 2013

אם פרגוסון מנצח ככה הוא יוצא גאון ענק..
לא יקרה..

ג'וני 5 במרץ 2013

הכדורגל באירופה פח.

מי שרוצה לצפות בספורט איכותי שפשוט יצפה במשחק N.B.A .

אבאלה 5 במרץ 2013

וואוו תודה איך לא חשבתי על זה עד עכשיו, זהו אני מכבה את הטלוויזיה

אמנון 5 במרץ 2013

על איזה משחק טנקינג אתה ממליץ, בובקאטס נגד קאבלירס או קינגס נגד הורנטס?

זורק מילה 5 במרץ 2013

ליונייטד נשארו 45 דקות לא לספוג..

אבאלה 5 במרץ 2013

מחצית :

בינתיים נראה טוב, קורה, הזדמנות של וולבק מריבאונד של רובין

כמו במדריד, ההזדמנויות של יונייטד יותר טובות

גיגס לא יכול לשמור 90 דקות את הקו קונטראו רונאלדו, רוני ייכנס

רפאל בינתיים טוב, אבל זה נראה כאילו דריבל לא נכון שהוא ילחליט לעשות בהגנה יעלה לנו במשחק

נאני מפתיע לטובה

שי הדור הבא 5 במרץ 2013

בינתיים נראה טוב! (טפו טפ חמסה חמסה)

כל החברה נותנים משחק אמיץ.

גיל 5 במרץ 2013

עוד מחצית כזאת ועברנו.

המעריך הלאומי 5 במרץ 2013

מוריניו שואל כמו כולנו
למה נפסל גול חוקי למהדרין של היגוואין?

אופיר 5 במרץ 2013

חבר'ה, אני רץ מלינק ללינק ולא מצליח לצפות באופן רציף. יש למישהו לינק איכותי בשבילי?

D! בארץ הקודש 5 במרץ 2013

לצערי יש לינק סביר רק בעברית (כל הסטריםטורנט סטאפ לא עובד לי)

http://qball26.cbox.ws/

שים מיוט

אופיר 5 במרץ 2013

מלך, תודה.

בר שושני 5 במרץ 2013

http://www.firstrow1.eu/watch/172951/3/watch-manchester-united-vs-real-madrid.html

זה יותר טוב – כדאי גם לשמור את האתר, יש שם את רוב המשחקים מהליגות הבכירות באירופה.

אופיר 5 במרץ 2013

וואו! תודה!

א.לוי 5 במרץ 2013

יאללה שיגמר ככה :-)

זורק מילה 5 במרץ 2013

אדום?????????????????

אבאלה 5 במרץ 2013

מה

מה

מה

מה

WTF

שמישהו יתנקש בשופט הזה

אבאלה 5 במרץ 2013

איכס

זה ממש נראה כאילו מישהו לחש לו באוזניה שעדיף לאנשים למעלה שריאל תעלה

אבאלה 5 במרץ 2013

יונייטד לא תחזיק ככה 35 דקות, זה פשוט גועל נפש

זורק מילה 5 במרץ 2013

אין מצב שריאל לא שמה פה גול בחצי שעה.שוכבים להם בתוך הרחבה.

השופט גמר את ההתמודדות.

אבאלה 5 במרץ 2013

איזה גועל, מוריניו גם יודע, אני לא חושב שהוא רוצה לנצח ככה

זה בדיוק מה שהשופטים עשו לו כשהוא שיחק מול ברסה

אבאלה 5 במרץ 2013

מה הם שמחים זה כ"כ מגעיל, איזה שופט אפס

אבאלה 5 במרץ 2013

יונייטד שיחקה כ"כ חכם וכ"כ טוב עד האדום, וואי אני כ"כ עצבני זה כ"כ מלוכלך

אריק 5 במרץ 2013

אני נטשתי. איכס

עירן 5 במרץ 2013

טוב, לפחות אשתי מרוצה. מהדקה ה- 57 הספקתי לרוקן את המדיח, למלא אותו מחדש ולהפעילו, לטאטא ולסגור את חשבונות פברואר…

נורא ואיום.

תiמר 5 במרץ 2013

ההחלטה של פרגוסון לא לעלות עם רוני היא באמת ההחלטה הכי הזויה שראיתי
ממאמן בעשרים שנה שאני רואה כדורגל.
בחייים לא הייתי יותר המום מטעות שיפוט. איזה גועל
נפש. איזה שערורייה. כשיונייטד הובילה הייתי
עצבני על ההחלטה של השופט. עכשיו אני פשוט
עצוב ומתוסכל. אם יונייטד לא עוברים שלב אני
סיימתי עם ליגת האלופות

איתי 5 במרץ 2013

טוב, השופט בן זונה. מבחינתי ניצחנו.

Martzianno 5 במרץ 2013

יש לכם פשוט קבוצה ענקית. אין לתאר עד כמה.
ליגת האלופות זה פשוט מפעל דוחה.
אני שוקל ברצינות לא להמשיך לצפות בפארסה הזאת.

אופיר 5 במרץ 2013

+1

אריק 5 במרץ 2013

אנחנו סאקרים של ספורט מטומטם. חלאס!

תiמר 5 במרץ 2013

והיחידי שיותר שערורייתי מפרגוסון ומהשופט זה שגיא כהן שכיביתי את הטלוויזיה בגללו

אבאלה 5 במרץ 2013

אני מאוכזב וכועס ברמות שקשה לתאר. אסור שאף ספורט יראה ככה.

מצד שני אני כ"כ גאה ביונייטד, אחרי האדום המגעיל הזה, ושני שערים שגומרים את המשחק, יונייטד תוקפת, נלחמת, הקהל מוחא כפיים לואן פרסי שהוא גולש לכדור אבוד ליד הקו.

כל מי שחושב לבקר את פרגוסון אדיוט, בדיוק כמו מלך האדיוטים יורם ארבל. כל מה שפרגוסון עשה עבד כמו קסם. נאני (שאני הראשון בשונאיו) אחראי בחוכמתו (מי היה מאמין) לגול.

וולבק היה מעולה. קלברלי סגר מושלם. ריאל לא הגיעה למצבים. צריך להצדיע ליונייטד על המשחק שלה היום. בלי דייגו לופז אולי אפילו היינו עולים למרות השופט המושחט הזה.

אריק 5 במרץ 2013

אדיוט מי שעולה בלי רוני למשחק כזה. לא אף אחד אחר.

אבאלה 5 במרץ 2013

גם לי זה לא נראה הגיוני לעלות בלי רוני למשחק, כפי שכתבתי פה לפני המשחק… אבל… עובדה שזה עבד!!

זה פשוט עבד, אז על מה יש להתווכח. פרגוסון כרגיל צדק.

בן אדום 6 במרץ 2013

הוא באמת צדק, אבל הוא היה צריך לעשות את החילוף לרוני כבר אחרי האדום.. הוא באמת הפתיע עם הרכב מוזר, אבל הוא משך את זה יותר מידי זמן.. תארו לכם את ההתקפות המדהימות של ואן פרסי & רוני בחצי שעה בין ההרחקה לסיום?.. היינו יכולים לעקוץ ולא להיעקץ..
חבל… כל כך מעצבן

כוכב עליון 5 במרץ 2013

אריק, גם אני לא מבין את עניין רוני, אבל עדיין הובלנו 1-0 עד ההרחקה וריאל הגיעה לרבע מצב. להגיד שזה שרוני לא שיחק הפסדנו זה טיפשי במקרה הטוב. רוני לא שיחק כשרפאל הורחק נגד באיירן? שיחקנו כמו שצריך בהתחשב, אני גם גאה בשחקנים על הרוח ב 10 דקות האחרונות. חוץ מזה אין לי מה להגיד. אה כן, גועל נפש

זורק מילה 5 במרץ 2013

שוד של השופט הכריע את המשחק.ריאל כבר הייתה עמוק בקבר.אבל זה לא שפרמייר ליג השופטים אף פעם לא טועים,כן?

ניק 5 במרץ 2013

הם טועים.. והרבה.. ההבדל שהם טועים לרעת כל הקבוצות ולא לטובת קבוצה אחת מסויימתעיר מסויימת כמו שקורה באירופה- מה שכן לא משנה איזה שטות השופט יעשה בברסה-מילאן(והוא יעשה), זה יתגמד מול הדבר המגוחך הזה

זורק מילה 5 במרץ 2013

אף אנגלית לא ברבע גמר,מתי זה קרה לאחרונה?

אבי 5 במרץ 2013

בא להקיא.

סימנטוב 5 במרץ 2013

הדלי שלי כבר מלא…

המעריך הלאומי 5 במרץ 2013

איזה עשרה ימים למוריניו
מחץ את בארסה פעמים וזרק את יוניטד מהאלופות
המאמן הכי גדול בכל הזמנים

דן 5 במרץ 2013

הכי מלוכלך בכל הזמנים, כל הקריירה שלו בנויה על טעויות שיפוט, להזכיר לך את הפעם הראשונה שלו באולד טרפורד… אם השופט לא פוסל שער חוקי של סקולס אף אחד לא יודע מי זה מוריניו היום.

גיל 5 במרץ 2013

מנצ'סטר בהרכבה הנוכחי תהיה עוד קבוצה גדולה ואולי אפילו היסטורית, אבל כרגע היא לא. קבוצה גדולה לא מתפרקת ככה אחרי הרחקה גם אם היא לא מוצדקת. שילמדו מאינטר ושאר האיטלקיות איך להתעשת אחרי הרחקה.

קבוצות מעולות גם צריכות למצוא את הרשת ביחס גבוה יותר ממה שהיה בשני המשחקים האחרונים (כן, ואן פרסי אני מדבר עליך). במקרה הזה רונאלדו הוא האבטיפוס. גם במשחק גרוע למדי שלו הוא את הגול שלו נותן.

איתי 6 במרץ 2013

יונייטד התפרקה? נראה לי שהיא הגיעה ליותר הזדמנויות מריאל גם אחרי ההרחקה. לא יודע מה איתך, אבל לי הם גרמו הרבה גאווה היום. נגד באיירן, שהייתה פחות טובה ממה שריאל היום (באיירן של לפני שנתיים כמובן) הייתה התרפסות הרבה יותר רצינית. היום יונייטד נלחמה. היו כמה דקות של הלם, אבל היא התעשתה והשחקנים שיחקו כמו גברים.

גיל 6 במרץ 2013

ב10 הדקות שהיא ספגה שני גולים היא התפרקה וזה אסור שיקרה. אחרי זה לא חכמה להגיע להזדמנויות כשריאל נסוגה והיא יודעת שמנצ'סטר צריכה שני גולים לעלות.

צור שפי 6 במרץ 2013

מסכים לגמרי עם גיל. עשר הדקות שאחרי ההרחקה (הבלתי מוצדקת) היו דקות של הלם והתפרקות, גם של הקבוצה אבל עוד יותר של סר אלכס. אחר כך מדריד עשו שגיאה טקטית חמורה והלכו אחורה ויונייטד באמת היו נפלאים בקטע הזה אבל דייגו לופז היה נפלא יותר.

אבאלה 5 במרץ 2013

יצא גבר מוריניו, the best team lost

אבאלה 5 במרץ 2013

מה חדשות הספורט עכשיו – לי קורזיץ ?! כוס אמא שלך אלי אילדיס, גם כן "לא בטוח שההחלטה של השופט שגויה", באמת, זה לא כי אתה אוהד ליברפול.

עירן 5 במרץ 2013

אילדיס: "עבירה מסוכנת מאד"…
המלומד זוהר: "רואים שנאני בודק אם מתקרב שחקן לפני העבירה…"
יעקבי טען שריאל היתה יותר טובה אחרי הגול שחטפה וההרחקה לא הכריעה. אז מלר הזכיר כי עברו רק 8 דקות בין האירועים… ניאנדרטלי לחלוטין.

אבאלה 5 במרץ 2013

לי זה ממש מזכיר את האפולוגטיקה של ערוץ הספורט אחרי השער המושחט של אינייסטה מול צ'לסי, כשכל העולם רצה את ברסה בגמר.

matipool 6 במרץ 2013

אבאלה – אני מבין את העצבים . אתם צודקים לחלוטין אבל זו כבר פעם שנייה שאתה כותב "מושחט" ובגלל שאין לך טעויות כתיב אחרות , אני מרשה לעצמי לתקן – "מושחת" ( ואתה צודק בשתי הפעמים ).

אריק ג 5 במרץ 2013

החלטות שיפוט…לא הגיע הזמן לאפשר להם לראות בטלוויזיה לפני קבלת החלטה כזאת?

חצי מיליארד דולר רצים על הדשא ובסוף אידיוט שנתנו לו משרוקית מחליט את התוצאה.

wazza 5 במרץ 2013

קודם כל אני חושב שגם פרגוסון אשם אז אני כנראה אדיוט, גם ב10 שחקנים אפשר לשחק כדורגל ושוב פרגוסון הגיב מאוחר להרחקה כמו ב2010

הלוחש לסוסים 5 במרץ 2013

שאלה שברור לי שהתשובה היא לא אבל בכל זאת- האם אפשר לתבוע את איגוד השופטים/ פיפא? הרי זה הפסד של עשרות מיליוני שקלים ליונייטד, והכל בגלל טעות השיפוט השערורייתית.

זה מדהים איך כל שנה קבוצה ספרדית נתקעת בשמינית גמר ופתאום השופט עוזר (לפני שנתיים- צהוב שני לואן פרסי על שבעט את הכדור אחרי שהשופט שרק- כשארסנל בשוויון שמספיק להם לעלייה, שנה שעברה- בארסה מקבלת פנדל על רבע נגיעה על מסי ברחבה- כשמילאן בשוויון שמספיק לעלייה, והשנה זה). יש לי תחושה עזה שבעוד הרבה שנים יגלו שהייתה פה קנונייה (אבל אולי זה סתם מתוך שנאה לשופט על זה שהרס לי את הערב).

יונייטד שיחקו מושלם! ממש נהדר, היו מסוכנים לא פחות מריאל, ועצרו את רונאלדו ואוזיל לחלוטין! מודריץ' נכנס כקשר נוסף ופשוט ליונייטד לא היה מה לעשות נגד זה.

לא התלהבתי מהעצירות של דייגו לופז- רובם היו עצירות של בעיטות/ נגיחות שהיו למרכז השער.

"עוד תראה, עוד תראה כמה טוב יהיה, בשנה בשנה הבאה…"(עוד עד שיגיע שופט פרו ספרדי)

אבאלה 5 במרץ 2013

והגול של אינייסטה מול צ'לסי במשחק המושחט ההוא שהתחיל את רצף הבחילות הזה

צור שפי 6 במרץ 2013

אבאל׳ה – מושחת, לא מושחט.

הגאון מקלדרון 5 במרץ 2013

פשוט גועל נפש, אני לא אוהד לא של ריאל ולא של יונייטד, אבל השופט הזה פשוט מגעיל… איפה הוא רואה פה אדום, הרס את המשחק, יכול להיות שהרס גם את המפעל, וסיכוי של 40 אחוז שלקח ליונייטד גביע אירוםה, כי פשוט הרגה א תריאל מדריד…
אני כל כך מאוכזב.

איתמר 5 במרץ 2013

וולבק לא חלוץ ולא יהיה חלוץ בעתיד.
גורלו יהיה כגורלו של אושיי ששיחק בכמה וכמה תפקידים ובכולם היה בינוני.
ואן פרסי בדעיכה ומזלה של יונייטד שהפער בליגה כה גדול.
עצוב שהרננדז לא זכה לדקת משחק נגד ריאל מדריד ולא אתפלא אם הוא בדרך החוצה לקבוצה שבה הוא יוכל לשחק.
בדקות שבהן הסתמן בונקר של יונייטד ונדרש שינוי פרגי לא הגיב.
לרגע לא חשבתי שזו קבוצה עם פוטנציאל לטרבל.

אופיר 5 במרץ 2013

גבר, אתה אוהד ולכןאתה מדבר עכשיו מהרגש. תן לי, כאוהד ארסנל, לתאר לך את המציאות כפי שהיא

הפסדתם היום משחק שהיה בשליטתכם (במובן שהוא התנהל כפי שרציתם) בגלל טעות שיפוט חמורה, לקבוצה שמתנהלת ללא שום אחריות כלכלית או מגבלה תקציבית ואיבדה מזמן כל ענין בליגה המקומית, שבה יש לה 50% לניצחון בכל שנה.
אתם מובילים את הליגה ב-12 נקודות, באחת העונות המרשימות שנראו באנגליה, עם סגל לא מאוד נוצץ, אבל עם המנג'ר הגדול בתולדות המשחק.
נתתם היום משחק ענק, ואם אחרי המשחק הראשון עוד חשבתי שריאל איכותית יותר (חוכמה גדולה, בלי בקרה תקציבית), עכשיו אני חושב אחרת לגמרי.

שורה תחתונה: מותר להתבאס, אבל יש לך כל כך הרבה על מה לשמוח… האמן לי – כמי שרואה את ונגר מוריד את המועדון שלו למצולות.

אבאלה 5 במרץ 2013

צודק

אריק ג 5 במרץ 2013

תודה אופיר.

בן אדום 6 במרץ 2013

תגובה מדהימה.. סחתיין.. הייתי צריך את העידוד הזה ברגעים אלו

matipool 6 במרץ 2013

אופיר – גם מהזוית של אוהד ליברפול , אתה צודק בכל מילה .

עידן. 5 במרץ 2013

כאוהד ליברפול אי אפשר לחשוב בי באהדה יתרה למנצסטר אבל מה שהשופט עשה לכם היום גרם אפילו לי לרחם עליכם.

זה לא רק האדום ההזוי (שמתם לב שאפילו שחקני ריאל לא רצו לשופט בדרישה לכרטיס?), אלא גם שני פנדלים די ברורים שלא נשרקו לטובת היוניטד.

matipool 6 במרץ 2013

+1

ראול 5 במרץ 2013

1. שופט אידיוט. שיחזור לליגה הטורקית.
2. לאחר ההרחקה לא היה ערך ספורטיבי למשחק.
3. ריאל ברבע. מה אכפת לי…

קורא אדוק 5 במרץ 2013

קלעת בול

גודיונסן 5 במרץ 2013

אין החלטה יותר מגעילה בכדורגל מאדום מיותר. יותר מפסילת שער חוקי. יותר מפנדל שלא היה. יותר מנבדל ברור.

מוצדק, לא מוצדק – זה לא העניין. השאלה היא אם האדום היה נחוץ.

בתור אוהד צ'לסי אני מצר על ההחלטה של השופט. באותה מידה גם לא הייתי מרחיק את טרי בעונה שעברה, למרות שהברכיה כנראה היתה. זה פשוט הורס את המשחק. לא מדובר על משהו מסוכן. עדיף לתת צהוב, השחקן נזהר, המשחק נרגע, אבל בסוף הצופים נשארים עם עוד כדורגל ולא זמן גארבג'.

D! בארץ הקודש 5 במרץ 2013

+1

יוסי מזרחי 5 במרץ 2013

עכיו כל אחד יתרום תובנה משלו ואני לא יוצא דופן.
עם 11 שחקנים, המשחק היה נגמר בהפרש של יותר משניים לטובתנו. דה חאה נגע בכדור בפעם הראשונה בדקה ה 25 וכל אחזקת הכדור והשליטה של ריאל היו אופטיים ולא מהותיים.
הייתי מצפה לתגובה יותר מהירה בחילופים אחרי ההרחקה, כשעוד היה
1:0 אבל בך הכל אין במה להתבייש,להיפך.
באשר לשופט, הוא היה בערך כמו שני השדרים. ואין עלבון גדול מזה.

אריק 5 במרץ 2013

.למה אתם לא רואין Itv איכות hd ובחינם.

גל דגון 5 במרץ 2013

הטענות לשופט מוצדקות, אבל חייבים לציין שבעולם יש ווינרים ויש לוזרים ובשני המשחקים יונייטד היו בצד הלא נכון של המשוואה.

העבירה של נאני הגיעה אחרי שריאל התחילו ללחוץ על הגז ונראה היה שזה רק עניין של זמן עד שיונייטד תחטוף.

Yair 5 במרץ 2013

תודה שגיא

barakbl 5 במרץ 2013

האנגלים תמיד (בהכללה) אלו שמתנגדים להכנסת אמצעים מתקדמים לקבלת החלטות שיפוט.
מנצ'סטר נהנינת כמעט קבועה מטעויות שיפוט לטובתה.

מהבחינות האלה, יש כאן סוג של צדק פואטי.

יחד עם זאת, כאוהד אובייקטיבי (אני שונא את ריאל רק קצת יותר ממה שאני שונא את מנצ'סטר) אי אפשר שלא להתעצבן ממה שקרה כאן הערב.
פעם אחר פעם אנחנו נתקלים בהחלטות תמוהות של שופטים (לאוו דווקא הפעם, לפחות האדום יכול להראות ככזה לפחות בהילוך הראשון) מה שגורם לך לחשוב שאולי כל השמועות וכל הדיבורים על מכירת משחקים הם המציאות והאם באמת כל הענף כל כך מושחת.

רק כדי לבער את נגע השחיתות כדאי לשלב אמצעים טכנולוגיים. זה יקשה מאוד על שופטים לבצע מניפולוציות בוטות מדי (וזה גם משהו).

סה"כ היה משחק לא רע, שחבל שכזו עננה רובצת מאחוריו.

דורפן 5 במרץ 2013

מה שאתה אומר לא נכון – ובפרמייר ליג מחכים כבר שלוש שנים לאישור טכנולוגיה בחוקה. אתה אולי מתכוון לוועדת השיפוט של פיפ"א – לא יודע מה מאזן הכוחות שם – אבל זה לבטח לא דעת הפרמייר ליג.

חמציץ 6 במרץ 2013

בוועדת החוקה (לא שיפוט) של פיפ"א יש 8 חברים. 4 מבריטניה (מסיבות היסטוריות) ו-4 משאר העולם.

תומר ש 5 במרץ 2013

מאז השער שנפסל ללמפארד מול גרמניה האנגלים לחלוטין בעד טכנולוגיה.

כוכב עליון 5 במרץ 2013

פששש, הייתי בטוח שיגיע יותר מהר הודעות מסוג יונייטד נהנים בדרך כלל מטעויות שיפוט

בר שושני 5 במרץ 2013

יונייטד היתה שווה עוד שער (אלמלא יום גדול של השוער של ריאל היא היתה משיגה אותו). ואז, כשצריך רק שער אחד, באולד טראפורד, בעונה כזאת… אללה הוא אכבר.

הרגע הזכירו בשידור שהשופט הזה שפט גם את ספרד-פורטוגל לא מזמן, ושהפורטוגלים ביקשו בנחרצות לפסול אותו. הטיעון שלהם? הוא מקורב להתאחדות הכדורגל…. הספרדית.

אריק 5 במרץ 2013

הבעיה עם ההחלטה של רוני זה שהעונה לא נגמרה ויש גם עוד עונה, אני במקומו לוקח את הרגליים ומסתלק למקום שייה לי בו מקום במשחקים הגדולים בהרכב. רוי קין אמר בשידור (בזמן שהתעקשתם לראות את שגיא כהן) שהכתובת על הקיר ושהוא בדרך החוצה

אבאלה 5 במרץ 2013

קין לאחרונה אומר המון שטויות, לא בטוח שזאת אחת מהן. אני מקווה שכן.

אבאלה 5 במרץ 2013

קין גם אמר שהאדום היה מוצדק…

wazza 6 במרץ 2013

הוא יודע משהו על עבירות מסוכנות…

Yair 5 במרץ 2013

מוריניו התבלבל קצת בסוף המשחק ובמקום TV interview יצא לו Job interview,

oren shur 5 במרץ 2013

:)

D! בארץ הקודש 5 במרץ 2013

זה לא היה נראה טוב בכלל, גודינסון (53) אמר את זה יפה.

אבל זו לא סיבה להתפרק ככה.

בתור אוהד ליברפול אני מצטרף לשאר ה-לא אוהדי מנצ'סטר פה – יש לכם אחלה של קבוצה. תהנו מזה שאתם יכולים לקלל אחרי משחק כזה בשלב כזה.

SAMI 5 במרץ 2013

אדום שערורייתי. אבל איפה היה פרגי להגיב לשינוי מיידית? לממוריניו לקח בדיוק שלושים שניות להגיב עם חילוף בול.

כסיפוביץ 5 במרץ 2013

מוריניו סיכם את המשחק הכי טוב.
משחק ענק של לופז!

טרנטה 5 במרץ 2013

אדום 100%. בעיטת קראטה בזינוק לעבר החזה של השחקן. זה שלא ראה אותו זה לא משנה.
תאשימו רק את נאני. כיאה לתואר המחייב ״אלוף העולם נגד קבוצות חלשות״ נאני ייתן עכשיו הצגה נגד ישראל.
ולסיכום: לשמוע אוהדי מנצ׳סטר בוכים על שופט זה משעשע.

אבישי 5 במרץ 2013

אולי המשחק הטוב ביותר של יונייטד העונה. הילדים (רפאל, קלברלי, וולבק וגיגס) היו נהדרים, המשמעת הטקטית וגם הרוח והתעוזה שהגיעו לקראת הסיום. ובאמת אין מה לעשות, מול ריאל מדריד 10 שחקנים זו שמיכה קצרה מדי. כמה נהניתי, כמה מתסכל.

אריק ג 5 במרץ 2013

לייק לגיגס :)

שינג׳י 5 במרץ 2013

בשנייה שפורסם ההרכב עם רוני בחוץ התגובה האינסטקטיבית
שלי הייתה כמו אל עוד מאמן נבחרת ליצן שמנסה במשחק הכי
חשוב את קוזוקין בהופעת בכורה או אלרועי כהן כמגן.. אבל
במחזבה שנייה אמרתי לעצמי זה פרגי,הוא יודע משהו בכדורגל.
ואכן התכנית שלו פעלה מושלם.. ועדיין לא עוזבת אותי המחשבה
שעם המחץ של רוני בדקות הטובות שלנו יכלנו לגמור את המשחק
הרבה לפני שהליצן התורכי נכנס לפעולה.

Danny - Long Island 5 במרץ 2013

Proud to be a Man u fan, we got a great team with great spirit, Let's move on and win the rest

אמיר המקורי 5 במרץ 2013

צדק פואטי לא היה כאן היום!! גם אז כשמוריניו עוד לא היה המיוחד פורטו עברה את היונייטד בזכות שלישיית שופטים רוסית מטורפת(בדיוק כמו הטורקי היום)שפסלה ליונייטד שער חוקי 100% של סקולסי.
אישור השער היה מעמיד את התוצאה על שתיים אפס וסוגר את המשחק.
לבסוף למוריניו היה את המזל עם השער ההוא בדקה התשעים שקבע שוויון ועלייה של פורטו.

הארכיון 5 במרץ 2013

גילוי נאות-אני אוהד ריאל. תובנות: האדום במבט ראשון- נראה מוצדק. בהילוכים חוזרים- הייתי מוציא צהוב. לא נהניתי מריאל- אבל אפשר להבין כמה קשה להגיע לשיא 3 פעמים בשבוע. דבר אחד אני לא מבין- שיצאתי מהמפגש בחצי הגמר לפני שנתיים שאלמלא האדום של פפה לבארסה לא היה מה למכור, אנשים ברברו ולא הבינו למה אני מרגיש תחושת גועל וקבס על השיפוט. אז אני נורא שמח שיש אנשים שמבינים היום מה עבר עלינו ועל אוהדי צלסי וארסנל בשנים האחרונות. יש ימים מהכדורגל במתכונתו הנוכחית מוציא את החשק.

אמיר המקורי 5 במרץ 2013

ועוד אחת לסיום,אמנם היונייטד עמדה טוב שיחקה את תוכנית המשחק שלה היטב עד להחלטה המטורפת של הטורקי,אבל….אתה לא מקריב את אחד משניי הכוכבים שלך על מזבח הטקטיקה וזה מה שהסר עשה היום עם רוני.
העיתונות האנגלית לא תעשה מזה כותרות כי זה הסר,אם זה היה קורה עם מנגר אחר היא הייתה עושה מזה מחר מטעמים!
ההחלטה עוד יותר מוזרה כי רוני הוא סופר שחקן קבוצתי שיודע לשחק עבור הקבוצה בכל מקום במגרש,אתם רואים את מוריניו משאיר את רונאלדו בחוץ במשחק שכזה?!

דורפן 5 במרץ 2013

אלא אם יש משהו לא ידוע (כמו פציעה קלה שאתה יודע שהוא כשיר לשלושים דקות) אני חושב שזה סימן שהוא לא מאמין בו. בצדק או לא – זו באמת החלטה של סוף הדרך של רוני ביונייטד.

טל המנצ'סטרי 6 במרץ 2013

אני חושב שזו הגזמה, לגבי סוף הדרך של רוני ביונייטד.
שפת הגוף של רוני, גם כשהגיע לאיצטדיון, בחימום על הדשא וכשנכנס למגרש לא העידו על איזו סערת רגשות, להיפך, הוא היה מחוייך כולו.
במשחק הראשון פרגוסון הקריב אותו(בפעם המי יודע כמה) למען זה שאחרים ישחקו בתפקידים שלהם וכשאין להם את יכולת הגיוון כמו שלו לשחק בכמה מקומות.
אולי הפעם העדיף לשמור אותו למקרה הצורך ובתפקיד המתאים לו הכי הרבה.
אני מאמין שאת הסיבה לספסול רוני שמע מפרגוסון מספיק זמן לפני תחילת המשחק, אולי אפילו אתמול ופרגי יודע להיות משכנע כשהוא צריך.
שורה תחתונה, ההחלטה עבדה כי שיחקנו נהדר גם בלעדיו,
היה מקום להכניס אותו קודם לכן, לאחר ההרחקה ולא רק לאחר הפיגור.

גיל 6 במרץ 2013

לא יודע. תמיד דיברו על פרגוסון שהוא לא מתאים את עצמו ליריבות באירופה ובעיקר משחק יותר זהיר, והנה בשני משחקים הוא הוכיח שהוא התאים עצמו בול ליריבה ועלה עליה. סביר להניח שנגד יריבה אחרת בשלב הבא רוני היה פותח.

Yair 6 במרץ 2013

מה זאת אומרת "אתה לא מקריב…" מי החליט על החוק הזה? אמיר המקורי? כמה שנים אתה מאמן כדורגל?
אלכס פרגוסון הלך על זה וזה הצליח לו עד שהחלטת שיפוט שינתה את המשחק וייתרה את הדיון, אם נאני לא מורחק ורוני נכנס בדקה ה65 וכובש את השני של יונייטד גם היית כותב את הדברים האלה?
אני ראיתי את מוריניו אומר שהקבוצה הטובה ביותר עד ההרחקה הפסידה, אז אולי הסקוטי המוזר הזה מבין משהו ?

טל המנצ'סטרי 5 במרץ 2013

אתה רוצה לדבר על וולבק שפעם שנייה נגד ריאל מדריד היה חתיכת שפן שיצא מכובע הקוסם והערב העלים לגמרי את אלונסו.
אתה רוצה לדבר על זה שרונאלדו במחצית הראשונה פעמיים בעט בעיטות תסכול מרחוק ורק בכדי שנזכור כי הוא על המגרש.
אתה רוצה לדבר על גיגס שממשיך לרוץ כמו איילה גם מאגף ימין וגם במשחק ה 1000 בקריירה.
אתה רוצה לדבר על יונייטד שסתמה את הפה לכל אלה שמדברים על פערים עצומים בינה לבין שאר הגדולות ביבשת.
אתה רוצה לדבר לדבר על כדורגל אבל לא יכול, כי פעם נוספת הגיע שופט ודופק אותך.
אין לי בעיה לעוף גם מטעויות שיפוט, שתהיה נגיעת יד שופט ראה או לא ראה, שיהיה פנדל או נבדל גבולי אבל לא באדום ישיר וכשכל האיצטדיון להוציא את השופט ראה כי במקרה החמור ביותר זה צהוב ומי שקצת מבין כדורגל יודע שנאני בסך הכל ניסה לעצור כדור גובה וכשהיה עם הגב לשחקו שהגיח מאחוריו.
מוריניו אמר את כל הדברים "הנכונים" לאחר המשחק כי הוא רוצה יום אחד להיות המנג'ר של יונייטד, במקרה היום הדברים הללו באמת נכונים…
גאה בקבוצה שגם לאחר ההרחקה המשיכה לשחק כדורגל, לתקוף ולהגיע ללא מעט מצבים קורצים.
גאה בקהל שעודד לאורך כל המשחק ובמיוחד בסיום, לכן למרות המועקה על הלב, זה יום גדול למועדון הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד, מצד אלו שמשחקים על הדשא ואלו שמועדדים מהיציע,
המועדון הגדול והמרגש ביותר בעולם!
בדרך לחגוג אליפות מספר 20 ובתקווה שנשלים דאבל, כבר יותר מדי שנים לא זכינו בגביע האנגלי, הגיע הזמן להחזיר גם את התואר הזה שזכינו בו יותר מכל אחת אחרת למקום הראוי לו.

יוסי מזרחי 6 במרץ 2013

לגזור ולשמור.

מנחם לס 5 במרץ 2013

1 האדום היה די מוצדק. לא טעות דראסטית. אפשר להתווכח לכאן ולכאן.
2. פרגוסון – שאני טוען שהוא זקן מדי ואיבד את זה כבר שנתיים או שלוש (מאז שהתחלתי לכתוב בדהבאזר) אשם בהפסד בזה שלא העלה את רוני. מהרגע שהוא ניכנס בדקה ה-70 כל משחק יונייטד השתנה, והוא עצמו היה מסוכן ביותר. מה גיגס עשה? היה די בסדר, ובעט שתי קרנות די טובות. רוני היה מכניס טרוף הרבה יותר גדול.

Yair 6 במרץ 2013

מה שיפה שתי הנקודות, ואני באמת אומר את זה עם כל הכבוד הראוי, מתחברות יחד לכדי ההבנה שאולי עדיף שתמשיך בכדורסל

מנחם לס 6 במרץ 2013

ואני חשבתי שרק בכדורסל אין לגולשי דהבאזר מושג.

גל דגון 6 במרץ 2013

יחסית לחוסר ההבנה שלו בכדורסל זה דווקא בסדר.

טל המנצ'סטרי 6 במרץ 2013

בוא נתווכח לכאן או לכאן.

נאני היה עם הגב לשחקן שעשה תנועה מאחוריו, כלומר לא יכול היה לראות אותו.
נאני ניסה לעצור כדור גובה לגיטימי שהורחק לכיוון שלו.
במקרה הקיצוני זה צהוב, אדום ישיר…בדיחה עצובה.
לגבי פרגוסון "הזקן שאיבד את זה", אחרי ההופעה הטאקטית של יונייטד עד להרחקה הייתי אומר שמישהו אחר איבד את זה, וזה לא פרגוסון.

ג'וני בראבו 6 במרץ 2013

זה מגעיל שבגלל השופטים, אחרי משחק שהיה אמור להיות גדול אנחנו מתעסקים בדברים האלה.
אבל נאני כן ראה את ארבלואה.

http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=398&docID=138782&lang=HE

בשניה ה13-14 בלינק, רואים שהוא מגניב מבט תוך כדי שהוא מתחיל לרוץ אל הכדור, ויודע שארבלואה רץ אל הכדור גם כן.

אז היה פה משחק מסוכן (ממש לא ברמה של דה יונג, אבל היה), והוא גם לא היה בלתי מכוון.
טעות פזיזה של שחקן לא חכם במיוחד, שפתח במקום רוני.

בכל מקרה, קיוויתי שריאל תנצח fair and square ולא ככה..

אבאלה 6 במרץ 2013

אהה, מנחם טוען שפרגוסון איבד את זה ועוד במשך שנתיים כבר. איך לא שמעתי על זה..

ואני רואה חדשות הספורט.

פרגוסון בהחלט איבד את זה, והעונה באנגליה זו הוכחה חיה, הרי להיות בשלב זה של העונה עם שיא נקודות ו12 הפרש ממקום שני, לך הביתה פרגי.

חיים 6 במרץ 2013

אתה מדבר על זקנים?הגמל לא רואה א. הדבשת שלו.

ליבר מהאייפון 6 במרץ 2013

פשוט באסה.
אם רוני לא פצוע או חולה זה פשוט לא מובן.
אני חושב שזה סוף הדרך שלו איתנו. כל כך חבל

מנחם לס 6 במרץ 2013

סוף סוף אחד שמבין.

יואב 6 במרץ 2013

כמות הדבילים. .חסרי המושג והמטונפים הרגילים.
יונייטד לא עלתה כי ככה החליטו. היתה טובה יותר ביי פאר ומתה בכבוד!

ניקו 6 במרץ 2013

טוב כמה עובדות ועניינים.
– כבוד לפרגי על האומץ והצלחה בהחלטה המוזרה לגבי ספסול רוני. אני חושב שהוא ידע שזה יגמר ככל הניראה ב 1-1 ואז להכניס את האחד השחקנים יצירתיים והלוחמים לקראת סוף מחצית שנייה להארכה- בגיבוי עוד שפן, יפני.

– השופט התורכי במו ידיו העיף את יונייטד. עבירה כן. משחק מסוכן כן. צהוב אולי-לפי החוק היבש כן. אדום ללא שום ספק לא!!!. לא הייתה פגיעה מכוונת של נאני מפני שהוא רץ לקבל כדור ולא ראה את ארבלואה שנכנס ברגל של נאני לא פחות מזה. ובנוסף היה לו מלא זמן להתייעץ ולחשוב על כל האספקטים וההשפעה של האדום על המשחק המרתק הזה.

– פנדל ברור על אברה לא נשרק. כן אומנם הוא כניראה היה בדרך לנפילה בין כה וכה אבל בעיטה ברגל ללא כדור זה פאול- פנדל.

– אחרי ההרחקה היה ברור שגול ריאל נותנים. כמה שקיוויתי שזה יהיה קרוב לסוף משחק על מנת ללכת להארכה ושם אפשר לסדר את השורות ואף להבקיע. במיקרה הכי גרוע פנדלים.

– באופן כללי זה היה כל כך משחק לפנתיאון התהילה של יונייטד. ריאל שלטו אבל על סרק. יונייטד היו יותר מסוכנים. עשר דקות לסיום, שיוויון, ויונייטד היו דוחפים עוד אחד להעפלה.

– בפינת האקסטרה כמה מעצבן זידאן! בגללו ריאל הצליחה לקבל את וראן ולא היונייטד. כן הוא עשה היום טעות של טירון. כמו שרפאל עשה נגד באיירן. אבל זה ללא ספק הולך להיות הבלם הגדול ביותר על הדשא בעוד כמה שנים.

– קטנה לאוהדי יונייטד. מי שרוצה ליראות את רונאלדו חוזר הביתה. הסיכויים גדלים אם הוא יזכה באלופות. שכן לא נותר לו שום אתגר בליגה הספרדית. (כל התארים בכיס)

– למי ששם לב לדברים ברקע מתנהל לו משחק מעניין. שני מאמנים גדולים מנהלים מאבק על מנת לאמן ביונייטד. גוארדיולה ומוריניו.
האחד ויתר על סכומים אדירים מצ'לסי וסיטי על מנת לא להיפסל לאימון יונייטד וחתם כמה שיותר רחוק בגרמניה. השני שאני מחזיק יותר ממנו, על פי הקבלות, אם כי לא אוהב את שניהם מחמיא בראיונות על מנת להוסיף עוד כמה נקודות לסיכוי קבלה. בכל מיקרה את הטיקי טאקה ששניהם ישאירו מחוץ לאולד טראפורד!

– ולסיכום עזבו מסי, עזבו רונאלדו- שאני ועוד לפחות 74 אלף אנשים מתים עליו.
היה היום על מגרש ילד, בן 40 עוד מעט, רץ כל המשחק ברמה הזאת נגד ריאל מדריד. אני רוצה ליראות את שני הנ"ל בלי רישום פנסיוני בגיל הזה….

גיל 6 במרץ 2013

לא ידעתי שמנצ'סטר מחפשת מאמן. בכל מקרה, כתבו לא מזמן שהסיכויים של מוריניו להגיע ליונייטד בעתיד קלושים. הוא מפלג מדי, מרוכז בעצמו ולא נשאר בשום מקום יותר מ3 שנים.

ניקו 6 במרץ 2013

היא לא אבל אתה יודע פרגי לא בן 20. אז הספקוצליות רצות כבר עכשיו. וזה למה פפ חתם יחסית לטווח ארוך בבאיירן כי אני לא חושב שמישהו מהמר שפרגי יפרוש ב – 5 שנים הבאות.

גיל 6 במרץ 2013

עוד 5 שנים אלוהים גדול וכרגע אין שום מירוץ. מישהו חשב שפפ יהיה מאמן מוביל לפני 5 שנים? מי יודע מה יהיה בעתיד?

ניקו 6 במרץ 2013

אני גם חושב שבאיירן מבחן לפפ. אבל מבחן קל יחסית בגלל התהליכים שקוראים שם כבר הגיבוש ההתבוססות על נוער. גם בבארסה הוא לא בנה קבוצה מאפס מה שפרגי עשה כבר כמה פעמים.

מנחם לס 6 במרץ 2013

אני לתומי חשבתי שגולשי דהבאזר לא מבינים רק כדורסל.

גיל 6 במרץ 2013

למה זה טוב להשמיץ גולשים פה שלא חושבים כמוך?

ניקו 6 במרץ 2013

מנחם פרט, נמק והסבר…

יואב 6 במרץ 2013

היה כאן שוד. מתוכנן או לא- פחות משנה.
יוניעטד טובה ומחוייבת יותר. זב כדורגל , בהצלחה!

גל דגון 6 במרץ 2013

מנחם הוא טרול מצוי. הוא היה טרול כשהיה לו פה טור, והוא עוד יותר טרול עכשיו. אין מה להתייחס אליו.

יוסי מזרחי 6 במרץ 2013

באמת שניסיתי להתאפק,אבל יש גבול לכל דבר.
מר לס, יש הבדל מהותי בין לא להבין ובין מצב שבו הטיפש מתגאה בטיפשותו.
קצת לא נעים אבל אתה מביא את חוסר ההבנה לכלל שלמות.

איש 6 במרץ 2013

הקבוצה הטובה יותר ניצחה אתמול.
מכיוון שכבר אין לה עניין בליגה היא יכולה להתרכז בליגת האלופות ואולי אפילו לזכות.
קדימה דורטמונד.

שי 6 במרץ 2013

לייק ענק, הבעיה היחידה, דקה 20-30 בגומלין מול קבוצות הרשע הספרדיות, דורטמונד במצב לעלות וכולם יודעים איך זה נגמר, אדום לגצה או משהו בסגנון

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

מסקנות מהיום של אחרי:
בסיכום שני המשחקים נתנה הופעות גדולות מול קבוצה יותר טובה עם סגל יותר טוב ועם הכוכבים הגדולים על הכדור הזה.

1.משחק ראשון כולם דיברו על דה-חא שהציל את יונייטד מתבוסה ואתמול היה זה לופז שהציל את ריאל.

2.השופט הרס את העובדה שאי אפשר לדעת מי אתמול היה מסיים את המשחק בניצחון במשחק של 11-11.

3. אפשר להתווכח שנה אם האדום מוצדק או לא על פי החוק היבש, ומה שבטוח ששיקול דעת לא היה כאן. שופט בכיר היה כנראה מבין את גודל המעמד.

4. פרגסון אתמול טעה ובגדול ברגע הכי קריטי במשחק וזו עובדה קיימת. מודריץ שינה את כל המשחק ותוך דקה גרם למהפך בעוד פרגסון נשאר קפוא והיה חייב להכניס את רוני לאמצע לעזור לקאריק וצ'יצריטו לטוס למתפרצות עם יאנג, וון פרסי.
האיחור הלא ברור בהכנסה של רוני לא נתנה ליונייטד הרבה כוחות לדייק מול השער בסוף.

5. הופעה הירואית של לופז שאם היו קוראים לו קסיאס אז הוא היה מקבל גם פוסט על ההופעה.

6. ואן פרסי אתמול היה יכול להעלות עצמו מדרגה אבל היה חלש להחריד דווקא שרוני לא נמצא ולא היה מי שייקח את ההתקפה של יונייטד על כתפיו.
כל ההתקפה אתמול הייתה על הפנים…

7. פאקינג ראיין גיגס. לא יאומן שבגיל 40 הוא נותן 70 דקות בקצב הזה מול הקישור של ריאל.

8. פורצה מילאן!

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

והנה לינק למי שחושב שרגל בגובה 7 מטר בכדורגל לא נחשב למשחק מסוכן על פי החוק היבש.
הבעיה שחוק יבש וחוסר שיקול דעת זוהי ההגדרה של אופ"א,פיפ"א וכל שאר הירקות.

http://farm9.staticflickr.com/8112/8532533146_dd91fce7f4_o.gif

גל דגון 6 במרץ 2013

העפתי מבט בחוקה כדי להיות בטוח, וגם לפי החוק היבש זה צהוב, זה עונה להגדרה של reckless.

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

אני גם הייתי מוציא צהוב אבל כמה שופטים אתמול והיום אמרו שזה מקרה גבולי לעיני השופט שאין לו הילוכים חוזרים.
המוזר שהיו לו 3 דקות להפעיל שיקול דעת.

איברהימוביץ חטף אדום לפני שבועיים על הרמת רגל לאזור הברך, וזה הגיע לו.

שוב. השופט לא אשם.
הוא לא ראה גם פנדל לריאל מנגיעת יד של רפאל או פנדל על וולבק.

אין לו את הכלים להחליט בזמן אמת ובלחץ הזה החלטות נכונות במאה אחוז. רק לשופטים הטובים ביותר יש את זה וחבל שאף אחד מהם לא נראה אתמול במנצ'סטר.

להאשים רק את אדון בלאטר.

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

וכמובן במקרה הרמת רגל גבוהה השופט יכול להחליט האם היה כאן משחק מסוכן ברמה של פגעיה גופנית חמורה [כמעט שבר לארבלואה את הצלעות]
ולהחמיר עם הצהוב לאדום.

השופט לא יודע לאן נאני הסתכל בזמן המרוץ לכדור אלא מה שנחרט לו במוח זה את הרגל של נאני נכנס לארבלואה בצלעות.

יוסי מזרחי 6 במרץ 2013

כסיפוביץ, אתה משתמש במטר של לס? זה עוד בסדר יחסית, אבל להעזר בהגיון שלו? לכלכת.

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

יוסי
קודם כל אני אדם לא הגיוני [כך אומרת אשתי] וכבר מזמן לא קורא תגובות של לס.
כתבתי שאני לא הייתי מוציא אדום כשופט אבל יש להם שם בפיפא את החוק היבש ולא ברורה לי ההחלטה של השופט חוץ מהמראה הבא שנחרט לו בראש.
http://farm9.staticflickr.com/8112/8532533146_dd91fce7f4_o.gif

יוסי מזרחי 6 במרץ 2013

יפה.

אריק 6 במרץ 2013

בסוף נאני כן הרס את המשחק בטיפשותו, וההחלטה המטומטמת להעדיף שחקן שלא זכה בתואר שבע שנים על אחד שהביא הרבה כאלה, היתה מטומטמת גם. לא היה לי כמעט ספק שון פרסי לא יבקיע היום. חבל אני די בטוי שרוני ובעיקר שינג'י כן היו עושים את זה.

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

+4

ראול 6 במרץ 2013

17X17 = 289 (ארבלואה כפול נאני)

אדום מוצדק (בגימטריה) = 251

לכן אני חושב שזה היה 'אדום מוצבק'.

אבישי 6 במרץ 2013

מוקדם עדיין להפרד מרוני, ואני לא חושב שמדובר באי אמון, יותר בהרכב טקטי שמנצל את הרוחב של אולד טראפורד כדי לפתוח את מרכז השדה של ריאל ומותאם יותר הגנתית. לראייה, גיגס תופקד באגף ימין ושיתק את קונטראו, נאני היה יחסית טוב בשמאל מול ארבלואה הפחות התקפי והמהירות של וולבק עזרה גם בלחץ על מרכז השדה וגם היוותה איום במתפרצת מהירה.
אולי אפילו מדובר באמון מוגזם ביכולת שלו להכנס באיזור הדקה ה-60 (יחד עם קגאווה) מול ריאל עייפה ומתוסכלת יותר כדי לסגור עניינים. זו לא יותר הקרבה טקטית מלתת לו להתרוצץ 70 דקות באגף ולהוציא אותו בלי אוויר. אבל כשהתוכניות נטרפות כמו שנטרפו, הכל הופך להיות בדיעבד.
בנוסף, קשה להאשים את פרגוסון בתגובה מאוחרת להרחקה כי כדי להכניס שחקן צריך גם להוציא שחקן ועד השלב הזה כל השחקנים, אולי חוץ מנאני שכבר הורחק, היו ראויים להמשיך גם מבחינת יכולת וגם מבחינה טקטית.

אריק 6 במרץ 2013

נאני היה גרוע, תקע את ההתקפה, לא ירד להגנה, דקה לפני שהורחק השאיר את היגוואין לבד לגמרי. אפר לחגןג את המסירה הלא מדוייקת שהפכה לשער, אבל לפתוח איתו לפני קאגווה/יאנג/רוני זאת פשוט טעות. ון פרסי הרג אותנו כבר במדריד, הוא בירידה ולא חד, למה הוא פותח ולא רוני? כתבתי פה ואצל בני לפני המשחק שהוא לא מבין שהוא בארסנל וביונייטד משחקים עד מאי

גיל 6 במרץ 2013

ואן פרסי לא הרג שום דבר. הוא החטיא הרבה זה נכון אבל אי אפשר לומר שהוא בירידה חדה כי בלתי אפשרי לשמור על כושר כמו שלו עונה שלמה. מצבה של יונייטד היה מצוין איתו. מה שהרג את יונייטד זו התגובה להרחקה שהייתה היסטרית ועלתה בשני שערים. כשהם התעשתו אז זה היה כבר מעט מדי ומאוחר מדי.

אריק 6 במרץ 2013

גיל אני לחלוטין מסכים איתך על התגובה להרחקה. לגבי ון פרסי מבחינתי וולבק הוכיח בשני המשחקים מול ריאל וג'ונס בראשון שיש להם את הד.נ.א של יונייטד, רוני מוכיח את זה שנים. ון פרסי?

גיל 6 במרץ 2013

זו עונה ראשונה של ואן פרסי עם מנצ'סטר וגם הוא לא היה כזה גרוע בשני המשחקים. בשורה התחתונה, כולם החמיצו בצורה סדרתית במשחקים הללו כך שזו אשמת כולם.

אביעד 6 במרץ 2013

נאני היה נפלא. תנועה נכונה, חיפוי הגנתי בסה"כ טוב (חוץ מפעם אחת שאיבד את ארבלואה) ואיום התקפי. "השאיר את היגואין לבד"? אולי זה אני, אבל קצת לא ברור לי איך אפשר להאשים את הקיצוני השמאלי בכך שלא סגר כביכול את חלוץ היריבה. ואן פרסי? בכושר לא טוב. בוא נשרוף אותו!! לא נסמוך עליו, ישר לזרוק לספסל. הוא הרי "לא מבין" ושחקנים חייבים להגיע ליונייטד עם "ההבנה" הזאת אחרת הם בחוץ, אין דבר כזה "ללמוד". בחייאת אריק, קצת פרופורציות.
אגב, במדריד, ואן פרסי "בירידה ולא חד" לבדו השתלט על כדורים קשים מול מגן-שניים ועשה מהן התקפות מסוכנות. הוא שיחק שם את תפקיד חלוץ החוד הבודד בצורה נפלאה והחמיץ. קורה.

אריק 6 במרץ 2013

מצטער אביעד, אין לי סבלנות רבה מדי לשכירי חרב בטח כשהם לא מספקים את הסחורה במאני טיים ועל חשבון שחקן שמספק את הסחורה כבר תשע שנים. נאני לא היה נפלא רחוק מזה, ואם אברה מלווה את קאקא לכיוון האמצע הקשר אמור לחפות וריו ווידה כמעט איבדו את הקול שהם צרחו לו לצאת שמאלה. כל כדור שמגיע אליו נעצר, אפשר להגיד שהוא ההפך מקאגווה – חסר קור רוח, לא מהיר החלטה, ולא משחרר כדור בזמן, כשפרגי בחר בנאני וון פרסי גורלה של יונייטד נחרץ, וכתבתי את זה לפני המשחק. זה לא מוריד מזה שוולקבק וגיגס תופקדו באופן מבריק שנתן ליונייטד יתרון בשדה, אם לא סרחיו ראמוס יונייטד לא מבקיעה אתמול גם לא ב11 שחקנים.

דורפן 6 במרץ 2013

רוני מספק את הסחורה מול יריבות ברמה הזו כבר תשע שנים?

אריק 6 במרץ 2013

כשהוא מתופקד כחלוץ? כן! מעניין אותי מה אתה חושב על ההופעה של נאני, אגב ועל אי שיתופו של קאגווה.

דורפן 6 במרץ 2013

הפתיע אותי שלא שותף קגאווה. כי דווקא לו יש לו היסטוריה טובה מאד במשחקים חשובים. אבל ההיסטוריה הזו היא לא ביונייטד – אז כנראה שהיא לא קיבלה מספיק משקל.

לגבי נאני. פרגוסון החליט טקטית על שני קיצונים טבעיים. השניים שנבחרו הגיוניים – לואלנסיה ויאנג נדמה לי שאין אפילו שערים העונה. הפעולה הגדולה של נאני בשער הייתה חטיפת הכדור. הוא היה חסר מזל עם ההרחקה וכואב לי עליו.

במקום להתעסק בשחקנים יש מראה עיניים. יונייטד הגיעה למשחק מול ריאל והייתה יותר טובה. בדרך כלל זה מספיק. אתמול לא. התגובה להרחקה הייתה לא טובה כי יונייטד לא טובה בזה. זו בעיה שצריך לתקן.

baaaaaaa 6 במרץ 2013

אני דווקא חושב שנאני היה בכלל רע, אבל מסכים לגמרי לגבי ואן פרסי – לוזר, לוזר, לוזר ועוד פעם לוזר. הרומנטיקה על השתלטויות על כדורים ועבודה טקטית אין פה שום ערך, כי הוא חלוץ ובמבחן התוצאה חלוץ צריך לשים את הכדור בשער – וואן פרסי לא עשה את זה לא אתמול ולא במפגש הראשון (ההחמצה שלו עוד לא יוצאת לי מהראש).
מישהו אמר שכבר שנים שואן פרסי משחק כאילו העונה נגמרה במרץ. הרי גם בשנה שעברה, בעונת השיא שלו בארסנל, הוא נחלש משמעותית לקראת סוף העונה, וכך גם השנה. הבחור פשוט לא מופיע למשחקים גדולים, בנבחרת הולנד הוא בפועל כלום ושום דבר. שחקן אדיר ששידרג אותנו – אבל עדיין לוזר.
ורוני תמיד מספק את הסחורה, תמיד – מול באיירן, מול בארסה, מול צ'לסי. אמנם הוא לא תמיד כובש, אבל בניגוד לואן פרסי – זו לא המשימה הבלעדית שלו.

אביעד 6 במרץ 2013

מלבד משחק אחד מול ברצלונה בגמר 2009, וויין רוני תמיד שיחק במשחקים הגדולים כחלוץ. לפעמים סיפק את הסחורה ולפעמים לא.
אז יוצא שאני לא מבין שני דברים:
1. למה בסדר לשפוט את רוני לא רק על בסיס גולים (תפיסה שאני מסכים איתה) אבל ואן פרסי זה רק על גולים? ואן פרסי הוא לא שחקן רק של גולים והתרומה שלו למשחק היא יותר מזה.
2. איך זה הגיוני לקרוא לשחקן "לוזר" כי לא כבש שני משחקים מול ריאל מדריד? איך זה הגיוני לשכוח שהוא כבש שער ניצחון העונה באנפילד ובאתיחאד, שהוא כבש גם נגד צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם?
בניתם תיאוריה של "שחקן שמגיע מארסנל לא יודע איך זה לשחק במרץ" ובמחי 90 דקות כבר הוכחתם אותה לעצמכם באופן ודאי ומוחלט. נשמע לי מוגזם.

אביעד 6 במרץ 2013

אין לי בעיה עם זה שאתה קורא לואן פרסי שכיר חרב, אבל אחרי סאגת החוזה של לפני שנתיים, זה בדיוק גם וויין רוני. אז לפי אותו משקל – רוני לא סיפק את הסחורה במדריד אז לא אמורה להיות לך בעיה עם זה שואן פרסי פתח לפניו.
אגב, אם ההגדרה שלך ל"סבלנות" היא משחק אחד, אז כנראה שאף שחקן ביונייטד לא היה עומד בזה.
לגבי נאני – אם קאקא נכנס לאמצע יחד עם אברה והיגואין חותך שמאלה, אז מי שצריך לכסות אותו זה אחד הבלמים ולא נאני. להתלונן על נאני שלא כיסה את היגואין זה לחפש את נאני.
רונן – לגבי "תגובה להרחקה" ו"בעיה שצריך לתקן" – לא בדיוק בעיה שקל לתקן. לא קרה כבר שנה וחצי :)

דורפן 6 במרץ 2013

הרחקה לא קרתה אבל צריך ללמוד להניע כדור כטקטיקה הגנתית

אריק 6 במרץ 2013

ראה תגובה של BAAAA (WTF)

אריק 6 במרץ 2013

ולגבי נאני, מצטער, לא סובל אותו, בטח לא במשחקים גדולים כשווינר כמו קאגווה מתייבש בצד, למה להביאו אותו בעצם? בשביל נוריץ?

אבו צ׳יצ׳ריטה 6 במרץ 2013

המשחק נגד ווסטהאם הולך להיות המשחק הכי חשוב של העונה

רוקט 88.2 6 במרץ 2013

בתור אוהד של ליברפול וברצלונה הייתה לי התלבטות לא קלה אתמול. בסופו של דבר (וגם בתחילתו) הייתי בעד מנצ'סטר ולו רק בגלל שכמעט אף פעם לא יוצא לנו לראות שחקן בהופעתו האלף. ועוד איזה שחקן. זה פשוט לא יאומן. אם יש שחקן שאי פעם רציתי בקבוצה שאני אוהב (חוץ מקווין ג'ונסון) הרי שזה רייאן גיגס.
גם בתור אוהד ליברפול, אני מאחל לעצמי ולכולנו עוד כמה שנות גיגס. פשוט תופעה.

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

דרך אגב.
את הגול השני של ריאל גם 20 שחקנים של יונייטד לא היו עוצרים.

אביעד 6 במרץ 2013

או שאולי הימצאות שחקן נוסף באגף שמאל של היונייטד (נאני, אהמ אהמ) הייתה מקשה על ריאל לתקוף מהצד הזה, כמו שקרה ב-55 הדקות שלפני ההרחקה?
20 שחקנים של היונייטד? לא יודע. נסתפק ב-11 :)

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

רק להבהרה אני חושב שיונייטד אתמול נתנה הופעה הרואית בהתחשב בהרכבים ובמומנטום שריאל הגיעה אחרי 2 ניצחונות על ברסה.
פרגסון הוציא את השפן שלו בגאונות.

עדין הגול השני של ריאל היה אחרי ההתקפה היפה ביותר עם מסירות בשש עשרה [נאני בחיים לא היה מגיע לעצור את היגואין].

וכמובן המסירה של גיגס בדקות הראשונות לפנתאון.

באמת היה לי חבל על יונייטד אתמול כי רציתי אותם מול מילאן בגמר…

אביעד 6 במרץ 2013

נאני לא צריך "לעצור" את היגואין. זה הכל עניין של תגובת שרשרת. אם נאני על המגרש אז מוריניו לא היה מרשה לעצמו לוותר על ארבלואה לטובת מודריץ' וזה אומר שריאל הייתה מתקשה הרבה יותר "למתוח" את ההגנה. במצב הזה, לאוזיל לא היה בכלל שטח להכניס כזה כדור להיגואין.

אביעד 6 במרץ 2013

האדום לנאני זו החלטה נוראית, אבל שק"ד שופט שלא קשור לטכנולוגיה וככזאת, אין מה לעשות, לפעמים איתך ולפעמים נגדך.
ההחלטה לספסל את רוני היא סוף הדרך עבורו רק אם הוא יחליט שזה סוף הדרך. עד לפני שבועיים היה נדמה שנאני גמר ביונייטד ואתמול הוא היה בהרכב, את האמון של פרגוסון אפשר לקנות בחזרה וזה תלוי רק בוויין רוני אם הוא רוצה.

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

הראיון של רונאלדו אחרי המשחק היה מרגש. מאוד כאב לו על היונייטד.
יש שם בן אדם מאחורי הג'ל.

אריק 6 במרץ 2013

לא קונה את זה. רדנאפ אמר יפה אם אתה כל כך אוהב את יונייטד והאוהדים היית נשאר.

כסיפוביץ 6 במרץ 2013

כל הראיון היה על החוויה להיכנס שוב לאולד טראפורד ולא על חזרה ליונייטד.
ראו שהאיש התרגש…

רדנאפ זה ההוא עם העלמות מס לא?

אריק 6 במרץ 2013

לא האחיין ששיחק בקבוצה ההיא.

baaaaaaa 6 במרץ 2013

אני חושב שאפשר לסכם את תרומתו של השופט למשחק כך: ריאל לא עלתה רק בזכות ההחלטה שלו, אך יונייטד הודחה בעיקר בגללה.

שרבל 6 במרץ 2013

רונן אני יש לי את הספר שלך על ענייני ספורט ויש לך שם פרק על שערוריות שיפוט , במהדורה הבא תכניס את מה שקרא אתמול בבקשה. פשוט בושה

Comments closed