צ'לסי בגשר. הצלסו!

הצלה אדירה של צ'ך. והעונה הסתיימה. (נ.ב בהצלחה)

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

טוב. זהו. הסתיימה העונה בראשון באפריל. מספר התארים הוגדר. והתואר האחד שנלקח הוא זה בו מרכיב המזל הוא הקטן ביותר. יש סיכוי טוב מאד שיונייטד גם תקבע כל מיני שיאי ליגה.

העונה הייתה טובה – האליפות הוחזרה. ההדחה מאירופה הייתה במשחק חזק מול ריאל מדריד. ההדחה מהגביע היום נבעה מהחמצות, הצלסו של פיטר צ'ך ושער פנומנלי של דמבה בה. למרות שקשה לומר שלצ'לסי לא הגיע לנצח את המשחק הזה. היא גם שיחקה טוב יחסית.

יונייטד לעולם לא נמצאת בעונת בנייה ולעולם לא בעונת אי-בנייה – זה סוד כוחה. אני תמיד חושב שהכנה טובה לעונה, רכש מוקדם, מנוחה לשחקנים, הם חשובים לעונה שאחריה. אז הנה הורווחו עוד חודשיים פגרה עם משחקי הכנה ממש טובים: כאלו שחשובים ברובם ליריבות. כי הליגה האנגלית די הסתדרה למאבק מטורף על הירידה והמקומות לאלופות. רק יונייטד לא שותפה.

וזה נכתב לפני המשחק:

fa_cup

אחד ההישגים המדהימים של יונייטד בשבע השנים האחרונות הוא שהיא הייתה רלוונטית לאליפות בכל דקה של כל עונה. ואחד הדברים היפים בהישג הזה שכמעט בכל הזמן הייתה גם יריבה רלוונטית לתואר. את שתי האליפויות שלא זכתה בהם הפסידה במחזור האחרון. ב-2007 זכתה עם שני מחזורים לסיום, ב-2008 במחזור הסיום, ב-2009 מחזור לסיום וב-2011 מחזור לסיום.

כשהחלה העונה הזה היה נדמה שהחזרת האליפות מסיטי תהיה משימה קשה ביותר, ושבאיצטדיון שהחליף את זה עם עמודי התאורה הגבוהים יש קבוצה של 85-90 נקודות באופן קבוע. והתחושה הייתה שגם הרכש של יונייטד – ואן פרסי מכוון למטרה הזו. אבל אז בערך באמצע העונה נראה היה שיונייטד תוכל להתרכז במהלך אירופאי. ואז באה ההדחה מול ריאל שלדעתי די הוציאה את הרוח ממפרשי העונה הזו. יונייטד לא בנויה ולא אוהבת הופעות ראווה. אבל אוהבת לריב באפריל ובמאי.

נותר הגביע האנגלי – ודאבל הוא בהחלט מטרה ראויה – אבל במשחקים האחרונים נראה שהכושר הטוב שהקבוצה נכנסה אליו לקראת ריאל מדריד נשחק. בעיקר נשחק מוראלית. ולכן אני די חושש מהמשחק היום. יונייטד לא נראתה טוב לרגע מאז ההרחקה של נאני מול ריאל. הפסד היום יעמיק את הדכדוך – גם אם רבים רבים היו חפצים בצרותיה של יונייטד.

בצ'לסי היו שמועות השבוע שאברמוביץ' נעצר על ידי הFBI. שזה הבדל מאד יסודי מיונייטד – ששם החשש הוא שבעלי הבית ייעצרו על ידי רשות לניירות ערך או משהו כזה. אבל בנימה יותר רצינית מעניין כמה המשחק היום מעניין את צ'לסי. רפא בניטז בוודאי ירצה לעזוב את הגשר עם תואר – הוא בתמונה גם לליגה אירופאית.

אלא שאם באמת יש סיכום בין צ'לסי למוריניו – שאלו שמועות לא פחות חזקות – מעניין איך ייראה הסיכום הזה אם צ'לסי לא תהיה בליגת האלופות – והחשש לכך הוא מהותי לגמרי (להזכירכם גם שנה שעברה היא לא עלתה לאלופות דרך הליגה). אולי יפנו לפפ גווארדיולה שפרוייקט הבניה שהוא אמור להוציא לפועל בבאיירן הופך מפוקפק מרגע לרגע.

זו נראית לי הנקמה המושלמת של בניטז – לקחת שני גביעים ולהשאיר לאברמוביץ' קבוצה מחוץ לליגת האלופות.

מה אנחנו, שחיה צורנית? / שחר דמרי
אחיזת עיניים

131 Comments

אביאל 1 באפריל 2013

זה בדיוק הפחד הכי גדול שלי בתור אוהד צ׳לסי, כל ההתנהלות עם בניטז פשוט דחפה אותו לכך וראו את זה בצורה ברורה מול סאותמפטון בשבת. בכל מקרה נצחון על יונייטד בגביע תמיד יכול להמתיק את הגלולה למרות שאני מעדיף להפסיד את הגביע ולסיים בין ארבע הראשונות.

ג'וני 1 באפריל 2013

אין כדורגל באנגליה !
כולם שם מהבעלים ועד האפסנאים הם שכירי חרב רודפי כסף ופרסום.
מעמדו של הכדורגלן האנגלי נשחק למרות שמבחינה פוטנציאלית הוא כישרוני ולכן נבחרת אנגליה לא מגיעה לכלום ושום דבר מעבר להעפיל לטורניר גדול שזה לא בעיה שאתה פוגש במוקדמות נבחרות נחותות כמו ישראל סן מרינו או מולדובה .

המלוח 1 באפריל 2013

שמע ג'וני, קראתי קצת את התגובות שלך בפוסטים על כדורסל ונדהמתי מכך שאתה מסוגל לדבר לעניין, אפילו מאוד לעניין, גם אם לא תמיד הסכמתי איתך.
למה אתה מתעקש להיות נודניק ולעצבן (ואני חושב שאתה מבין שאתה מעצבן) בפוסטים על כדורגל?

ג'וני 1 באפריל 2013

כתבתי משהו שלא נכון גם הפעם?
איך זה קשור לעובדה שהכדורגל באנגליה זה רק זרים ולזה שאני מעצבן?
עם עובדות לא מתווכחים
אני מביא את המציאות כמו שהיא ולא מביא דעה אישית.

המלוח 1 באפריל 2013

ג'וני, אתה מיתמם.
אולי בתגובה הספציפית הזו דיברת על עובדות (כמובן שגם הן אינן חד משמעיות כמו שאתה מציג, אבל ניחא), אך כמעט בכל תגובותיך לפוסטים על כדורגל כל מה שאתה עושה הוא להצהיר שכדורגל הוא ענף שולי שלא מעניין אף אחד בארץ. וזו, ידידי, לגמרי דעתך האישית.

ג'וני 1 באפריל 2013

מפני שכדורגל חובבני כמו שלנו לא מקבל חשיפהה ויחס בשום מקום בעולם ולעומת זאת אצלנו הוא בראש הכותרות כאילו שאנחנו מעצמת כדורגל לכל דבר שבכל העולם עוקבים אחריה למרות שבמציאות מדובר בענף קטן וזניח לכל דבר שלא קורה בו כלום.
כדורגל בארץ זה כמו הכדוריד והכדורעף רק ההבדל שהתקשורת משווקת ודוחפת בכח את הכדורגל ללא סיבה ודווקא זה שהכדורגל לא מתקדם למרות שלא חסר בו חשיפה וכסף זה מוכיח כמה הענף לא מעניין איש.
אם הכדוריד סתם לדוגמא היה מקבל חצי מהכסף והחשיפה שהכדורגל מקבל הוא היה הרבה יותר מצליח ומעניין ממה שהוא עכשיו.

דורפן 1 באפריל 2013

דווקא בכדורסל – שהוא די שולי באירופה – אנחנו אחת המדינות שיש בהן הרבה כסף (יחסית לאחרות) – כך שבאופן יחסי הכדורסל בנקודת פתיחה יותר טובה. רמת השחקנים שלנו מאד לא טובה. הייצוג בליגה הטובה בעולם אפסי, הייצוג בקבוצות הטובות באירופה אפסי – ואפילו הייצג במכבי תל אביב עלוב.
אז בפשטות אולי הטענה היא שבכדורסל עדיף להשקיע כי התחרות באירופה פחות קשה. אבל זה לא בגלל שהכדורסלן הישראלי טוב מהכדורגלן. שניהם לא טובים במיוחד.

אופיר 1 באפריל 2013

למעשה הכדורגלן הישראלי מקצוען פי כמה מהכדורסלן הישראלי. לא מפתיע, בהתחשב בזה שהכדורגל מספיק פופולארי בשביל להתפרנס ממנו.

סימנטוב 1 באפריל 2013

לפחות מעמדו של סגן נשיא סנדרלנד לשעבר לא נשחק

גודיונסן 1 באפריל 2013

לצערי נראה שצ'לסי לא נהנתה מהפגרה, קשה לחשוב על שחקן שחוזר באווירה ווינרית ממנה (מצטער, יוסי). המומנטום לפני היה חיובי ונעצר לגמרי מול הסיינטס במשחק עלוב ממש.

האמת צ'לסי לא החליטה אם היא בכלל רוצה את הגביע הזה, השחקנים למעשה ויתרו עליו עד שבא הקאמבק היפה מול יונייטד די במזל, ועכשיו תקועים עם 3 פרוייקטים שאף אחד לא באמת "עושה להם את זה".

אני מסכים שהחשוב ביותר הוא מקום 4.

ליאור 2 באפריל 2013

*תיקון: מקום שלישי זו המטרה בליגה, מקום רביעי מוביל למוקדמות והם פחות מתים על זה.
אבל בקשר למומנטום, קשה להתעלם מהעובדה שצ'לסי היא הקבוצה שמשחקת הכי הרבה משחקים העונה באירופה (ואולי אפילו ביי-פאר) ומתחרה על כל אחד מהם. מלא טיסות, מלא משחקים וגם פיטורי מאמן שפשוט לא התאים לתחילת העונה.
תחשוב על זה. הם התחרו ב:
-ליגה האנגלית (38 משחקים)
-ליגת האלופות (6 משחקים וטיסות למקומות מרוחקים)
-הליגה האירופית (

ליאור 2 באפריל 2013

המשך:
-הליגה האירופית(6, כרגע אולי יהיה 10 כולל טיסות למקומות מאוד רחוקים)
-הגביע האנגלי (בערך 10, כולל מפגש חוזר או 2 – נראה)
-גביע הליגה האנגלי (הגיעה עד חצי הגמר, בערך 5 משחקים כולל אחד נגד יונייטד שגרר הארכה)
-סופר-קאפ אירופי ומגן הקהילה (2, לא הרבה)
-גביע העולם לקבוצות (2 משחקים, אבל באמצע העונה וטיסות ממש ארוכות שדחו מחזורים בליגה)
זה יוצא סביבות 70 משחקים בעונה (!) והיו מלא טיסות באמצע. קשה לשחק כדורגל ככה כשהיא משחקת בערך 15-20 משחקים יותר מקבוצה רגילה.

אבאלה 1 באפריל 2013

לפפ יש מוניטין מנופח הרבה מעבר למידה. הוא רכב על גבם של מסי וצ'אבי והוכתר עקב כך למאמן מבוקש.
הוא חכם מדי מכדי לבוא לצ'לסי, הוא ייכשל שם וימית לעצמו את כל הקרדיט הלא מוצדק שצבר. בדיוק כמו וילאש בואש, למרות שהקרדיט שלו היה יותר מוצדק בהרבה.

בן אדום 1 באפריל 2013

תגובה לענין.. אבל נצטרך לחכות עם פפ ולראות.. אי אפשר באמת לדעת את היכולות שלו עד שיגיע לקבוצה שצריכה את היכולות שלו..

זורק מילה 1 באפריל 2013

תגובה ממש לא לעניין

שפפ הגיע לבארסה היא הייתה אחרי שתי עונות ללא שום תואר שב 2008 היא סיימה במקום הרביעי בפער 18 נקודות מהמקום הראשון.

אז נכון שהיו לו שחקנים בטופ,אבל פפ אחראי לא פחות ממסי ל 14 תארים בארבע עונות.

בן אדום 2 באפריל 2013

גם קבוצה מפוצצת כוכבים צריכה מאמן טוב, אחרת הכל מתפרק.
לפפ יש יכולות מדהימות שאף אחד לא יכול להתכחש להם, אך הענין שדובר פה הוא על יכולות מסוג אחר.
איך לוקחים קבוצת תחתית למשל, או קבוצה בינונית ובונים ממנה איפריה?
איך לקחת שחקן בינוני ולהפוך אותו לכוכב?
איך לנצח קבוצה שהיא יותר טובה ממך?
כל אלה שאלות שפפ לא כל כך התמודד איתם, וזה יהיה מענין לראות כשיגיע לקבוצה שצריכה יכולות כאלה.
אני לא אומר שאין לו אותם, אני אומר שהוא צריך להראות אותם.

מקווה שהצלחתי להעביר את כוונתי.

אבאלה 2 באפריל 2013

הוא אחראי הרבה הרבה פחות ממסי ומצ'אבי ומאינייסטה, פויול, אלבס, אבידל, פדרו וכו'

אופיר 1 באפריל 2013

בהצלחה לשני הצדדים!

וברצינות, צ'לסי שתי נקודות עלינו בטבלה, והיא וטוטנהאם צריכות עדיין להפגש – מה גם ששתיהן עדיין ב- Europa League.
לכן, מה שאני באמת באמת רוצה הוא משחק ארוך ומתיש עם הארכה ופנדלים, כדי להתיש את גוזלי כספי העם הרוסי.

מצד שני, אולי עדיף שיונייטד פשוט תדרוס אותם, כדי להעמיק את המשבר בצ'לסי בין השחקנים, הבעלים, המאמן והקהל.

ליבר מהאייפון 1 באפריל 2013

מה הסיפור עם רוני?
הוא נפצע בנבחרת או משהו כזה?! למה הוא לא על הספסל אפילו?

אבאלה 1 באפריל 2013

שאלה שמדאיגה את כולנו (בהנחה שהוא לא פצוע כמובן)

סימנטוב 1 באפריל 2013

פצוע

שרון רזניק 1 באפריל 2013

"פרוייקט הבניה שהוא אמור להוציא לפועל בבאיירן הופך מפוקפק מרגע לרגע"

למה אתה מתכוון, רונן?

אופיר 1 באפריל 2013

שאין צורך לבנות יותר, הכל כבר בנוי לתלפיות?

ליבר מהאייפון 1 באפריל 2013

Rooney is out with a groin injuery

ליבר מהאייפון 1 באפריל 2013

ההחלטה של פפ ללכת למינכן נראית עוד יותר פחדנית מרגע לרגע.
מה יש לו לחפש שם? איזה אתגר? עוד ליגה שמראש ידוע שהאליפות בכיס שלו…
בליגת האלופות הם באופן קבוע בשלבים המתקדמים.
היה חייב ללכת לפרמיירליג.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

באיירן מינכן זכו בפחות אליפויות מיונייטד ב21 השנים האחרונות, כך שאני יכול רק להניח שגם פרגוסון הוא "פחדן שלא מחפש אתגרים". למשל, למה שלא יחליף את מוריניו בריאל וינסה להתמודד עם ברצלונה לאורך ליגה? זה הרי הרבה יותר קשה מהאתגרים שיש לו בפרמיירליג. היגיון שלך.

האמת היא שבאיירן זה אחד המועדונים הגדולים והמכובדים בעולם ולאמן שם זה כבוד הרבה יותר גדול מלאמן בפיקציות של שייחים ואוליגרכים. אוי השחצנות האנגלופילית.

אופיר 1 באפריל 2013

אהבתי את ה-"פיקציות של שייחים ואוליגרכים". אין דרך טובה יותר לכנות את שתי המגעילות של הפרמיירליג.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

זה כל כך שחצני לטעון שלאמן בבאיירן מינכן (ובבונדסליגה) זה לא אתגר, ובסיטי או צ'לסי (ובפרמיירליג) כן. על פי ההגיון שלפיו ככל שהקבוצה פחות טובה כך האתגר גדול יותר, גדולי המאמנים בכלל צריכים לבוא לאמן בישראל. לקחת אליפות אירופה עם מכבי חיפה זה באמת יהיה הישג מטורף.

אפשר לחשוב שמוריניו לא בוחר תמיד את הקבוצה הכי עשירה בכל ליגה שבה הוא מאמן. אגב, הוא גם רצה לבוא לברצלונה, הם פשוט העדיפו את גווארדיולה עליו.

המאמנים הגדולים והמבוססים בעולם מאמנים בקבוצות הגדולות בעולם. ככה זה עובד.

אבאלה 1 באפריל 2013

ברור שלקחת את ההגיון לקצה יוצר מצב אבסורדי..

אבל זו פשוט עובדה – לאמן את צ'לסי ולהתחרות ביונייטד, סיטי, וכו' או לקחת את סיטי ולהתחרות ביונייטד, צ'לסי וכו' זה יותר מאתגר מלאמן את באיירן ולהתחרות במקרה הקיצוני בדורטמונד בעונה טובה.

כל זה לא אומר שהוא לא עושה את הבחירה הנכונה, במקרה זו גם הבחירה הכי קלה.

זורק מילה 1 באפריל 2013

אם פפ היה בוחר בבחירה הקלה הוא לא היה עוזב מלכתחילה את בארסה שיש לו בידיים קבוצה היסטורית ומסי היסטורי.בחירה קלה זה להישאר שנה אחר שנה בקבוצה הכי מצליחה והכי טובה בליגה כלשהי ואני לא בא לעקוץ את פרגי שהוא לדעתי המאמן הטוב אי פעם.

אני מסכים עם תוהה,פפ עשה בשכל שלא הלך לסיטי או צ'לסי

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

לאמן בשאלקה ולהתחרות בבאיירן ודורטמונד זה יותר קשה מלאמן את יונייטד ולהתחרות בצ'לסי וסיטי. לאמן את אתלטיקו מדריד ולהתחרות בשתי הגדולות בספרד זה בכלל הרבה יותר קשה. במציאות הנוכחית, אפילו לאמן את ריאל מדריד ולהתחרות בברצלונה זה הרבה יותר קשה. למה לא דורשים מפרגוסון להחליף קבוצה?

יעקב נקש 2 באפריל 2013

כי פרגוסון בנה את מנצ'סטר שאתה מכיר היום ואת כל מה שהיא מייצגת ופפ האופורטוניסט החמוד הזה, קיבל לידיים מוצר מוגמר. לצורך העניין, גם שייע "פייפינבוים" היה יכול לעמוד שם על הקווים, לעזאזל, אפילו אני, הייתי צועק להם: "תמשיכו לעשות אותו דבר שעשיתם עד עכשיו"
בחיית ראבאק עשיתם את פפ הזה מאמן יאללה כבר נודניקים, וכן, ללכת לליגה שיש בה סוג של אפס תחרות על האליפות (מישהי אמר ספרד?) זה צעד פחדני בדיוק כמו אם היה הולך לכווית או דובאי כל קבוצה שהייתה קונה שם את הליגה.
לבוא לאנגליה, איטליה ולנסות לקחת אליפות מול 3-4 מתחרות ולהראות שיטה, זה חברים, יותר מדי זיעה על הצווארון של החליפה המהודרת של נער הפוסטר הזה.

נ.ב.
חבל, כשחקן מאוד אהבתי והערכתי אותו, זאת הייתה בארסה אחרת, גברית יותר, בכיינית פחות ופפ בלט שם בנחישות שלו. חבל שהתרכך כמאמן, אולי זה לא לכולם.
ותגידו מה שתגידו, זכה מה זכה, אתם טרמפיסטים שיעודדו את פסז' ומילאן שתחזור (כי זאת מילאן), מבחינתי כל הגביעים של בארסה תחת פפ אפשר לארוז יפה ולשלוח לרייקארד…

ליאור 2 באפריל 2013

זה לא העניין. כשאתה רואה כמה קבוצות טובות (לא מכבי חיפה) בדמויות של צ'לסי, מילאן, סיטי ועוד, קשה להגיד שלא העדפת לראות אותו לוקח קבוצה שהיא קצת פחות ממושלמת ורצית לבחון את היכולות האמיתיות של פפ. זה פשוט מאכזב.
זה גם לא כאילו אמרנו לפפ להתחיל לאמן בסנדרלנד, כל הקבוצות אליהן הוצע זכו כבר בליגת האלופות (חוץ מארסנל וסיטי) וכל שנה נחשות לקבוצות עלית בליגה שלהן ובאירופה ונראה שבלי ברצלונה, כל אחת מהן כבר הייתה זוכה מתישהו בליגת האלופות שוב (או בפעם הראשונה במקרה של ארסנל וסיטי).
זה הרבה יותר מאוכזב מפפ מאשר כועס עליו. מוריניו הלך לאינטר והצליח איתה באירופה וחשבנו שגם פפ יכול לקחת קבוצה שהיא לא מועמדת לזכייה בכל רגע (שוב, מילאן, אינטר, ארסנל, סיטי – יש לבחור).

תומר ש 1 באפריל 2013

שוב עולים בעשרה שחקנים. לא מצפה שננצח את המשחק.

Yair 1 באפריל 2013

חשבתי דווקא שהוא היה לא רע בעמדת המגן הימני (מדברים על ולנסיה כן?), נאני לעומת זאת ממש ממש מתסכל

אריק 1 באפריל 2013

נאני זה סיפור עצוב, משהו שם לא מסתדר.

סימנטוב 1 באפריל 2013

כן מתסכל אבל… הוא נע ורוצה את הכדור, הוא מקבל את הכדור במקומות נכוניםטובים על המגרש, החלודה יורדת… מי יודע
וולבק נהדר היום

נח 1 באפריל 2013

החלק שמשמח אותי בהרכב הוא ג'ונס כקשר אחורי.
ולנסיה כמגן(העונה…) יכול להיות יעיל (מאד אפילו). במצב בו רפאל פצוע אני חושב שהוא אופציה נכונה.

ליאב 1 באפריל 2013

לא מצליח להבין למה פרגוסון פתח עם הציוות של וולבק-הרננדס..

ליאור 2 באפריל 2013

כי רוני פצוע אז הוא חייב לפתוח עם וולבק (שיהיה מאחורי החלוץ) והוא אמר על צ'יצ'אריטו "שפשוט הולך לו נגד צ'לסי". אני גם מנחש שהוא רצה לתת לו קצת מנוחה (ל-ואן פרסי).

אריק 1 באפריל 2013

עוד דוגמא לכך שאם אנחנו שולחים השנה מועמד להתמודד עם סוארז על שחקן השנה, זה מייקל קאריק, לא ון פרסי.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

אני לא חושב שחקן מקבוצה שלא איימה בשום שלב, אפילו על מקום בטופ 4, יכול להיות שחקן העונה. זה כמו להיות מלך הסלים בקבוצה שלא מעפילה לפלייאוף- נחמד אבל מה הפואנטה?

Yair 1 באפריל 2013

זה תואר בלי פואנטה, ככה שזה מתאים

דורפן 1 באפריל 2013

אם הוא משחק טוב יותר משאר שחקני הליגה אז למה לא?

הטענה שאם היה כזה גדול היה מוביל את קבוצתו למקום יותר גבוה נבדקת בהישגים בינתיים של שני השחקנים הגדולים בעולם בנבחרות הלאומית שלהם.

על זכיה באליפות מעניקים מדליית אליפות – ושחקן השנה זה תואר צדדי שאם מישהו היטיב מאד לשחק אין סיבה שלא יזכה. למשל – אם שוער קבוצת תחתית משאיר את קבוצתו זה קצת יותר מאשר אם שוער נבחרת זוכה באליפות עם קבוצה שרוב הזמן תוקפת.

אופיר 1 באפריל 2013

עקיצה לואלדז?
צודק…

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

נראה לי שצריך להיות שם איזשהו מרכיב של הצלחה קבוצתית ולו ביחס לתקציב / סגל / ציפיות מוקדמות. לא בהכרח אליפות, אבל משהו.
בייל למשל, מוביל את הקבוצה שלו למקום יותר גבוה ממה שהסגל או התקציב שלה שווה.

על פי ההגיון שלך, ג'ורדן היה צריך לזכות בMVP, בכל עונה שלו בליגה מאז העונה השלישית.

דורפן 1 באפריל 2013

האמת שבהחלט כן. נראה לי שכל עונה בה ג'ורדן לא היה אם.וי.פי הייתה מן החכמות של הגוף הבוחר. ואחר כך הסברים שמישהו עשה "את חבריו טובים יותר" – למרות שאני זוכר עונה בה דייויד רובינסון שיפר את קבוצתו ב-32 ניצחונות – אז אולי פה ושם לא.

אריק 1 באפריל 2013

אני חושב שכדי לראות שסוארז שחקן השנה בליגה דרושות שתי עיניים, לא יותר.

אבאלה 1 באפריל 2013

אני מסכים איתך, גם לדעתי הוא הכי טוב השנה באנגליה, אחריו בייל ושניהם בפער לא קטן על שאר השחקנים.

רק חבל שהוא שחקן מאוד מלוכלך. מאוד מקשה לאהוב אותו.

matipool 1 באפריל 2013

אין סיכוי שסוארז יזכה במשאל השחקנים . לא בגלל שלא מגיע לו , אלא בגלל האנטי אליו .
השחקנים יבחרו בבייל כנראה ואצל העיתונאים זה יהיה צמוד בינו לבייל .
גם העובדה שטוטנהאם מצליחה יותר ותחרותית יותר , תעזור לבחירה בבייל .

ליאור 2 באפריל 2013

לפני שנתיים סקוט פארקר (שחקן ווסטהאם שירדה ליגה) נבחר לשחקן העונה ככה שזה לא קשור…

אופיר 1 באפריל 2013

איזה ביצוע אדיר של חלוץ רחבה קלאסי.
כרגיל מול יונייטד, דמבה בה לעבודה.

wazza 1 באפריל 2013

מלר זה אתה?

אופיר 1 באפריל 2013

לקבל משכורת (גבוהה!) על צפייה בכדורגל…?! הלוואי!

אריק 1 באפריל 2013

אני בטוח שקאגווה לא יכול להיות יותר גרוע מקלברלי היום, כלום לא מצליח לו. כדאי להחליף…

אופיר 1 באפריל 2013

החשיבות של רוני ליונייטד היא משהו שאי אפשר להפריז לגביו.
לא להאמין שחלקכם דיברתם על פרידה ממנו כאופציה.

אריק 1 באפריל 2013

ברור. נכתבו פה פואמות על למה רוני לא חשוב ולמה הסמרטוט ההולנדי שנעלם תמיד כשצריך. צריך לפתוח לפניו. רציתי שנעוף היום כשון פרסי נכנס. כדי שהנקודה תובהר ולאף אחד למעלה בחלונות הגבוהים לא יתבלבל ויחשוב שאפשר לוותר על רוני בשביל חלוץ טוב שנעלם כצריך. מלך שערי הולנד במוקדמות לא כבש כמעט אף שער בטורניר עצמו, שלא לדבר על ארסנל.

אופיר 1 באפריל 2013

אריק, אני מבין את היציאה מהפרופורציות בהתחשב במשחק העלוב שהצגתם ובאבדן של התואר הכי סנטימנטלי לאוהבי הכדורגל האנגלי (בלי ציניות, אני ביניהם), אבל אני חושב שאתה מחמיר מדי עם ואן פרסי.

הבאתם חלוץ ליגה מוכח במחיר סביר במונחים שהאוליגרכיה כפתה על כולנו, וקיבלתם ממנו את מה שהוא היה אמור לספק: אליפות הפרמיירליג, הליגה שאליה סגנון המשחק שלו מותאם כמו כפפה. צריך לזכור גם שהוא הפך לחלוץ מטרה רק בשנתיים האחרונות, ולא נולד עם "אף לשערים" כמו צ'יצ'ריטו, למשל. אם צריכות להיות לך טענות למישהו זה אולי פרגוסון, שהזניח גם השנה את הקישור היצירתי. אם רוני משחק הוא מפצה על זה איכשהו.

כמובן שבראייה היסטורית רוני רמה מעל ואן פרסי. מצד שני, לא שילמתם על ואן פרסי סכום שמשלמים על שחקן היסטורי בימינו.

דורפן 1 באפריל 2013

נדמה לי שהמשחק היום התקיים בגלל שער מדהים של ואן פרסי בזמן פציעות מתישהו במאה ה-19

תומר ש 1 באפריל 2013

אמת. חאלס עם הבבל"ט. ואן פרסי ענק.

אריק 1 באפריל 2013

כן רונן, כי זה היה במסגרת החלק של העונה בו ון פרסי משחק כדורגל, החלק בו לרב לא מוכרע כלום.
אופיר – חלוץ מעולה, אבל לא הביא שום אליפות, תרם את חלקו אבל לא צריך להסחף גם לכיוון הזה.
ברור שאני מגזים, אבל מה לעשות – אני עדיין חושב שהיינו מחכים למשחק מול גאלא עם רוני במקום ון פרסי.

שי 1 באפריל 2013

האליפות המוקדמת רשומה על שמו של ואן-פרסי. הוא תרם חלק עצום, במיוחד אם חושבים על ההשפעה המורלית.

אבאלה 1 באפריל 2013

ברור שאי אפשר לוותר על רוני לטובת ואן פרסי, אפילו אם השיקול הוא רק גיל. ולדעתי גם אם השיקול הוא רק איכות.

רוני הוא בדיוק ההגדרה לאי ריפלייסאבל.

אריק 1 באפריל 2013

חבל שפרגי לא חשב כמוך לפני מדריד באולד טרפורד.

אופיר 1 באפריל 2013

אני נוכח עכשיו לגלות שכל ה- 1-0 הקטנים של יונייטד מהזמן האחרון הם לא תוצאה של זלזול אלא עקרות אמיתית.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

הוא לא לוזר, אבל גם בתקופתו בארסנל, גם בהולנד וגם העונה ביונייטד, ואן פרסי לא בדיוק מוכיח את עצמו כשחקן של משחקים גדולים.

אופיר 1 באפריל 2013

אני לא כל כך מאמין במושג הזה "שחקן של משחקים גדולים". לדעתי אם ייבדקו את זה סטטיסטית יפריכו את זה כמו שעשו לתאוריית "היד החמה".

ואן פרסי חלש כל החצי השני של העונה. ההיחלשות הזו אפיינה אותו גם בעונת השיא שלו בשנה שעברה, וההפתעה האמיתית היתה אם פתאום משום מקום הוא היה נותן היום משחק גדול.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

הוא לא היה צריך לתת משחק גדול, הוא היה צריך לנצל מצב אחד מצוין בדקות המכריעות. כל שחקן מחמיץ פה ושם ברגעים מכריעים, אבל אצל ואן פרסי זה מוטיב חוזר בונות האחרונות- גם מול מילאן בעונה שעברה, גם במדי הולנד, גם מול ריאל.

דורפן 1 באפריל 2013

ואן פרסי הבקיע את השער שהכריע את עונת הליגה. בדקה ה-90. ובאותו משחק שער ניצחון של סיטי ממש היה באוויר.

אריק 1 באפריל 2013

כן הוא בעט לחומה כדור שלוזר גדול הרבה יותר ממנו הסיט לרשת.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

אני לא מזלזל בגול עם דיפלקשן בסיבוב הראשון, אבל בסך הכל יחסית לשם שנהיה לו, הוא די מאכזב בשנתיים האחרונות (גם במדי הנבחרת) ברגעי ההכרעה.

מישהו שלא מעטים רואים בו את ה"הלוץ הטוב בעולם", אמור להימדד בסטנדרטים שמתאימים למעמד הזה.

ליאור 2 באפריל 2013

זה עוד תואר או תכונה שלא באמת אפשר להעניק (באופן פיזי) או למדוד. זה פשוט לחשוב על ואן פרסי ולראות שבמשחקים גדולים קשה למצוא אותו. תכונה שכן קיימת היא ווינריות, לתת עוד אחרי שהמשחק נראה אבוד, לתת עוד 20 % אחרי 85 דקות שמסתיימות בתוצאה לא מספקת לדעת לא להתרגש כשאתה מול השוער במשחק בין ארסנל למילאן (למשל). גם במונדיאל האחרון (שבו הולנד מאוד הצליחה) לא ראיתי אותו עושה יותר מדי, שלא לדבר על הגמר…
לא סתם אינייסטה הוא זה שהעלה את ברצלונה לגמר וכבש בגמר נגד הולנד. לא סתם סולשיאר הוא אותו אחד שהבקיע מול ליברפול בגמר הגביע ונגד באיירן בגמר האלופות (בשנת 99 כמובן) ולא סתם מיקי ברקוביץ' תמיד יישאר הווינר האולטימטיבי של הכדורסל הישראלי – יש לאנשים האלה משהו שכנראה ל-ואן פרסי אין.

אסף כלשהו 2 באפריל 2013

סולשאר הבקיע מול ליברפול בשמינית גמר הגביע, באנפילד. זה שזה עשה את זה פחות כואב.

כל הביקורת כאן על ואן פרסי היא מוצדקת, ורק בגלל שהוא הרגיל אותנו לסטנדרטים מסויימים. אם היה נשאר אותו שחקן חביב של עד לפני שנתיים, אף אחד לא היה יוצא עליו כמו שיצאו עליו כאן.
מה לעשות, עם ההצלחה גם מגיעה זכוכית המגדלת.

אסף כלשהו 2 באפריל 2013

לא שזה עשה את זה פחות כואב*

אריק 1 באפריל 2013

מזל שיונייטד הבטיחה אליפות לפני שרובין "אוגוסט-פברואר" ון פרסי סיים את העונה. העיקר שהוא פתח לפני רוני מול ריאל. לוזר מקבוצה של לוזרים

אביאל 1 באפריל 2013

אריק – מוכן לקחת אותו לצ׳לסי תמורת טורס, הולך ?

אריק 1 באפריל 2013

זה בדיוק זה! צ'לסי הזיזה את דרוגבה בשביל טורס אני ממש לא רוצה לראות את זה קורה אצלנו. וכן אני יודע שון פרסי הרבה יותר טוב ובכל זאת.

זורק מילה 1 באפריל 2013

בשנה הבאה טורס בדרך הבטוחה חזרה לאתלטיקו מדריד שפלקאו יעשה את הדרך ההפוכה

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

למה לאתלטיקו מדריד לוותר על פלקאו עבור פגר כמו טורס שגם בשיאו לא היה חלוץ גדול מידי בכדורגל הספרדי?

אופיר 1 באפריל 2013

אני מניח שלא טורס עצמו, אלא התוספת של ה-60 מיליון יורו שתגיע יחד איתו…

זורק מילה 1 באפריל 2013

כי בספרד לכל שחקן יש סעיץ יציאה בחוזה ולפלקאו יש סעיף בסך 60 מיליון יורו…אם צ'לסי מוכנה לשלם,והיא מוכנה,ואם פלקאו רוצה ללכת אתלטיקו לא יכולה לעשות כלום

טורס שחקן גמור,אבל הוא יהיה פרס ניחומים לקהל הקנאי של אתלטיקו

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

בלי לעשות מחקר בנושא, אני מניח שמרבית הקהל הקנאי של אתלטיקו רוצה לראות את הקבוצה שלו ממשיכה להצליח ולהתקדם ולא משמשת כבית אבות לשחקני בית שעזבו את הקבוצה מרצונם.

חוץ מזה שלפחות אני קראתי שפלקאו לא מעונין לבוא לצ'לסי:

http://www.marca.com/2013/03/21/en/football/spanish_football/1363852005.html

זורק מילה 1 באפריל 2013

זה לא שיביאו את טורס כמחליף של פלקאו,יביאו את טורס ועוד חלוץ תותח בדיוק כפי שהביאו את פלקאו כמחליף של אגוארו.

אני קורא כל יום את העיתונים בספרד ופלקאו כל יום אומר שהוא רק רוצה להישאר באתלטיקו ולא לעזוב לצ'לסי,סיטי,ריאל וכדומה…קשקוש בלבוש.בסוף העונה פלקאו יעזוב לאחת מהקבוצות הללו ,כנראה צ'לסי שתביא עוד שלל כוכבים לפי הדרישות של המאמן הבא מוריניו (הכרזה רשמית רק שריאל תזכה בצ'מפיונס או תודח מהמפעל)

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

ראשית זו לא הצהרה לתקשורת אלא דיווח על מה שהוא אמר להנהלת הקבוצה. שנית, לא כתוב שהוא נשאר, כתוב שהוא אמר שספציפית לצ'לסי הוא לא רוצה לעבור. אני לא כותב שזה שזה מאה אחוז נכון, אבל זה בטח יותר אמין מהדיווחים בצהובונים באנגליה.

אני גם מאד אופתע אם מוריניו יגע לצ'לסי, בטח אם היא לא תשחק באלופות ובטח ובטח שלוקחים בחשבון שמהלך כזה משמעותו שהוא מוותר על אפשרות לאמן את יונייטד בעתיד הנראה לעין.

לדעתי אתה מייחס חשיבות גדולה הרבה יותר מידי לדיווחים ב"דיילי מייל" ודומיו. אל תייחס. בכלל.

זורק מילה 1 באפריל 2013

אני בכלל לא קורא צהובונים אנגליים,אני קורא כמה פעמים ביום את המארקה,אס,ספורטו אל מונדו הספרדים.

השם הכי חם להחליף את פלקאו באתלטיקו זה גקסון מרטינז מפורטו שיש לו עונת פריצה פנומנלית.כרגיל הכל ספקולציות לגבי מוריניו,פלקאו,אגוארו,בייל,ניימאר וכדומה.בסוף העונה נהיה יותר חכמים.

ליאב 1 באפריל 2013

זהו, נגמרה העונה. רק עוד מטרה אחת לנגד עינינו – הדרבי. אפשר להתחיל את תוכניות הרכש לעונה הבאה. מייחל להפנמה של פרגוסון שמקלברלי ו-וולבק כבר לא ייצאו שחקנים.

אריק 1 באפריל 2013

וולבק בישל גול שצ'ך אכשהו לקח, הוא היה הכי טוב נגד ריאל מדריד ויש בו משהו שתורם לקבוצה יותר ממה שנראה. לגבי קלברלי המושבעים עדיין בחוץ כמו שאומרים. הבעיה היום היתה בעיקר החלוצים קלברלי ונאני.

תומר ש 1 באפריל 2013

וולבק וקלברלי לא שחקנים? הלוואי וכל שנה נקבל 2 כאלה מהנוער.

ליאב 1 באפריל 2013

שחקן כמו וולבק היה משמעותי ביונייטד של סוף שנות ה-90. הוא לא מספיק טוב בחלק הקדמי והתרומה שלו לא מרשימה. מעריך הרבה יותר את התרומה של הרננדס. נאני שחקן טוב, אבל כשהוא במגמת "מחוץ לסגל – ספל – הרכב" וחוזר חלילה, אי אפשר לצפות ממנו לעקביות. כמו שכתבתי, קלברלי לא שחקן

תומר ש 1 באפריל 2013

קלברלי שחקן ועוד יהיה שחקן מעולה. קיצוני הוא לא ושם הוא שיחק את רוב המשחק. וולבק גם הוא לא קיצוני אבל הוא היה גדול היום וכמו מול ריאל השחקן הכי טוב. הבעיות שלו מול השער הן מנטליות לחלוטין וזה יעבור.

אני חולה על צ'יצ'ריטו אבל אני מעדיף את וולבק בהרכב על פניו בכל יום.

ליאור 2 באפריל 2013

אני לא מצליח לראות איך וולבק תורם וגם כשהם לא משחקים איתו הם טובים. הוא שיחק רק כי רוני פצוע, ואם רוני יונייטד כנראה הייתה עוברת את צ'לסי (לדעתי לפחות. היא בטוח הייתה נראית יותר טוב).

אבאלה 2 באפריל 2013

גם כשברצלונה לא משחקת עם אלבס, פויול ואבידל הם עדיין טובים…

נכון, רוני יותר טוב מוולבק – זה ברור לכולם…

ובכל זאת וולבק שחקן מאוד טוב ויכול להיות יהיה עוד יותר טוב

אבאלה 2 באפריל 2013

וגם קלברלי עד כה בעונה מעולה ולדעתי יהפוך לשחקן מצוין (לא, לא לסקולס, סקולס זה חד פעמי)

אריק 1 באפריל 2013

אתה ממהר עם קלברלי, הוא התקדם השנה אבל עדיין סובל מלא מעט משחקי חושך. הוא צעיר לתפקיד – דרושה כאן סבלנות. לשחקני בית צריך שתהיה אפילו יותר סבלנות.

זורק מילה 1 באפריל 2013

ארסנל אהובתי לא לוזרים מאז התואר האחרון בגביע אי שם לפני שבע עונות סתם קבוצה חלשה יחסית בטח בהשוואה לטים פרגי ולקבוצות של שייח'ים ואוליגרכים.

רק אל תהיה עצוב מעונה שמסיימת עם "רק" עוד אליפות יונייטדית מה עוד שכנראה יונייטד בדרך לשבור את שיא נקודות בכל הזמנים באנגליה.

זורק מילה 1 באפריל 2013

מיועד לאריק

אריק 1 באפריל 2013

לא עצוב. הגביע לא מעניין אותי. רק לוחם את מלחמתו של רוני להכרה :)

אבאלה 1 באפריל 2013

לא צריך להילחם, רוני כבר מוכר, מי שלא מבין את גדולתו – לא מבין כדורגל.

אריק 1 באפריל 2013

היה פה במקום בו אנחנו עומדים פוסט ובו הסבר למה רוני לא טוב במשחקים מכריעים ולמה כתוצאה מכך (פאוזה… אתה יושב?) ון פרסי הועדף עליו.
מאז אני שמח כל פעם שההפך הגמור מוכח.

יוסי מזרחי 1 באפריל 2013

שום דבר חדש לא למדנו היום. נכון שנאני הוא מיסתורין ואפילו בעיה מחמירה, אבל גם עם 41.8 מעלות חום הוא עדיף על וולנסיה בצד ימין והחילוף העצוב הזה שהזיז את גונס מהמרכז כדי לפנות את וולנסיה להתקפה,(אחרי הכל היום 1 באפריל,לא לשכוח)ועל חשבון נאני שהיה גם הוא גרוע אבל ממנו יכול להתחיל או להמשיך או לסיים מהלך התקפי, החילוף ההוא מסביר את הכל.
חצי ראשון סביר בהחלט, עם יתרון קטן שלנו, לא הצליח לשנות את הכתובת על הקיר,שהתחילה בפתיחת החצי השני במנצסטר. קריאת משחק נכונה ותגובות נכונות למצבים משתנים ולחילופים נכונים, היא חלק מהקרב שרק חלק ממנו משוחק על המגרש.
בסך הכל? מגיע לצלסי, הם פחות טובים מיונייטד, הם פיגרו בחוץ 2:0במחצית,והם ניצחו בבית בשיניים.

תומר ש 1 באפריל 2013

כרגיל ולצערי, אני מסכים עם כל מילה של יוסי.

אביאל 1 באפריל 2013

בשיניים ? אמנם הצלה מדהימה של צ׳ך אבל צ׳לסי הגיעה עשר פעמים לפחות לרחבה של יונייטד וביזבזה מצבים בטוחים, לא הייתי קורא לזה בשיניים. צ׳לסי היתה טובה יותר היום וניצחה בצדק ולא בשיניים.

אופיר 1 באפריל 2013

מסכים, צ'לסי שיחקה היום כמו שקבוצה עם חומר השחקנים שלה אמורה לשחק והגיע לה לנצח. אני עדיין מציץ מדי פעם ליקום המקביל שבו החתמנו את מאטה ולא את ז'רביניו…

דורפן 1 באפריל 2013

זה היה בשיניים. ואם יונייטד הייתה מנצחת זה גם היה בשיניים. אמנם אנחנו בענף בו השיטה הכלכלית אמורה למנוע את זה – אבל התקיים היום משחק כדורגל שקול.

תומר ש 1 באפריל 2013

צ'לסי עשתה גול מדהים מכלום. כל השאר היו זימזומים של בעיטות מרחוק של הטרידו את דה חאה. זה היה בשניים ולו בגלל העובדה שצ'ך מנע הארכה.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

היה גם מצב מצוין להאזר, אבל האמת היא שלמרות היתרון בשדה של צ'לסי בחצי השני, שני המצבים הטובים באמת היו של יונייטד (הררננדז וואן פרסי).

אסף כלשהו 2 באפריל 2013

צ'לסי לא קבוצה פחות טובה מיונייטד, רק פחות יציבה.

תיקון- צ'לסי כקבוצה שלמה אולי פחות טובה מיונייטד כי יציבות זה חלק מהמכלול שעושה קבוצה (והוא מה שעושה את יונייטד כבר שני עשורים למה שהיא), אבל באחת על אחת, כשצ'לסי מתכוננת ובאה מפוקסת- היא לא יכולה להיחשב כפחות טובה מיונייטד.
לראייה- שלושה משחקים עד כה העונה בין שתי הקבוצות, ניצחון לכל קבוצה ותיקו אחד, כשהניצחון של יונייטד הושג אחרי שלצ'לסי הורחקו שני שחקנים (בלי להיכנס לדיון על טיב האדום של טורס).

יוסי מזרחי 3 באפריל 2013

אכן ראיה.

דורפן 1 באפריל 2013

גווארדיולה בוודאי צודק שהוא לא הלך לצ'לסי – המועדון הכי מחפיר בעולם ביחס למאמנים.

אבל המצב שלו בבאיירן קצת מוזר. הוא חתם שם כשהתחושה הייתה שהם מתקשים להדביק את דורטמונד. הוא עלול למצוא עצמו אחרי עונה היסטורית. למרות שצריך לזכור – נכון שבאיירן ניצחה 2-9 השבוע אבל היא כמעט הודחה בצורה איומה על ידי ארסנל

זורק מילה 1 באפריל 2013

המבחן של פפ בבאיירן יהיה רק הגביע עם האוזניים הגדולות.

עוד אליפות פחות אליפות מזה כבר לא מתרגשים שם,הם רוצים תואר אירפאי בטח אחרי שלא זכו בו יותר מעשור והפסידו בשני גמרים בעונות האחרונות.

מה שכן,אם באיירן תיקח השנה את הצ'מפיונס פפ יהיה בבעיה…

רוק אנד רול 1 באפריל 2013

1- האם באתלטיקו יסכימו לשלם 10 מיליון יורו עבור טורס?
2-לא יודע אם הזאר עלה 30 או 40 מיליון יורו,הוא לא שווה את זה
3-מהשלישיה מאטה,הזאר,אוסקר רק מאטה שווה את הכסף
4-הברזילאי שצ"לסי באמת צריכה הוא לואקס מורה שסירב ליוניטד ,ומשחק בפס"ז
5-אין ליוניטד שום שחקן שמתקרב לרמה של רוני,מכירה שלו פשוט תהיה אסון לקבוצה
6-האם זה נכון ששחקני צ"לסי עלו בערך כפול משחקני יוניטד?
7-הסר מוצא מיים מסלע,פשוט כך

גיל מזימבבואה 1 באפריל 2013

צריך להיות הוגנים עם ואן פרסי, הוא לא שיחק בשבת ולהיכנס בפיגור דקה 70 זה משימה קשה, עד שנכנסים למשחק כבר צ'לסי עברו לביזבוזי זמן.
לדעתי יאנג היה צריך להיכנס לפני גיגס. היפסדנו את המרכז ברגע שג'ונס עבר למגן.
מעבר להכל ואן פרסי שחקן ענק וחבל שניזכור ממנו העונה את ההחמצות מול מדריד ומול צ'לסי, לדעתי הוא וקאריק היו השחקנים הכי טובים שלנו העונה.

תומר ש 1 באפריל 2013

מעצבן. יונייטד פתחה פער מספיק גדול בשביל לרוץ חזק גם בצ'מפיונס וגם בגביע. אני חושב שכמו שצריך לתת לפרגוסון את הקרדיט על הפער הזה כך ניתן גם לבקר אותו על ההדחות. ה2-2 במשחק הקודם מול צ'לסי הוא לחלוטין עליו. מול ריאל היתה החלטה בזיונית של השופט, אבל פרגוסון יכול היה להגיב מהר יותר וטוב יותר. קבוצות כבר עברו שלב בצ'מפיונס בעשרה שחקנים. מעצבן.

יוסי מזרחי 1 באפריל 2013

עכשיו ואן פרסי אשם? קצת רצינות לא תזיק לאף אחד. יש ירידה בכושר וזה חלק מהחיים אבל כדאי להמנע מלכתוב דברים שבעוד 9 חודשים יוכלו לשמש כבדיחות.
.
קלברלי? מי מצפה משחקן שמשחק בתפקיד זר לחלוטין כמו קיצוני שמאלי לענינינו לזרוח? אולי פרגוסון, אלא שהציוות שלו היום היה למטרה טקטית,ואותה הוא עשה לא רע. נכון שהסטה שלו למרכז השדה במקום גונס והכנסה של קיצוני שמאלי אמיתי כמו יאנג היתה יכולה להיות מהלך מועיל, אבל, שוב, היום אחד באפריל וגם לי מותר לכתוב ולחשוב דברי הבל.
הוא בסדר גמור לפעמים פחות טוב אבל הוא חלק מהעתיד וגם כאן לא תזיק קצת סבלנות.
.
דני וולבק-הוא כבר סקורר של 30 בעונה לא יהיה אבל הוא לטעמי ציר מאוד מרכזי ומה שהוא מביא למשחק הקבוצתי לא נמדד בגולים.
.
כדאי לגלות סבלנות איפה שעשוי לצמוח דשא ולא במקומות שמהם לא יצא דבר.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2013

על פי ההגיון של לחכות תשעה חודשים, אפשר לבטל את כל הקונספט של הבולג. אתה יודע, אנשים מנתחים את מה שקרה עד היום, תמיד יש סיכוי שהעתיד יוכח שהם טועים. לפחות באינטרנט הדברים שאתה כותב נשמרים לדורות הבאים, כך שההיסטוריה תוכל לתשפוט מי צדק.

קלברלי שחקן טוב, אנגלי ושחקן בית. בראיה עתידית, הוא לא שחקן שצריך להיות באנקר בהרכב של יונייטד לאורך שנים. דווקא אצל וולבק האפ סייד יותר גדול לדעתי, לפחות במובן שיותר הגיוני ששחקן ישפר את יכולת ההבקעה שלו מאשר את היכולת הטכנית שלו.

יוסי מזרחי 1 באפריל 2013

אתה טועה טעות בסיסית שמקרינה על הכל.
חכו תשעה חודשים בא להזכיר שיש עוד עונה שאמצעיתה יהיה בערך אז, ואותו ואן פרסי יתן כנראה את אותה התפוקה ומי שקוטל אותו היום וכמעט מוותר עליו יעמוד במצב משונה כשהוא יבוא להסביר למה הגול הזה או המהלך ההוא הביא לשובר שויון ולאליפות נוספת. זה לא בא בשום אופן למנוע וויכוחים ודעות שונות אלא למתן כמה התלהמויות.
.
מי אמר ומתי, שקלברלי הוא בנקר בהרכב היום או בעתיד??הוא שחקן סגל לגיטימי כבר היום.
.
אני מאמין שוולבק יתן יותר ויותר גולים בהמשך, אולי לא כמו רוני אבל כמו שרינגהאם (לזקנים שבתוכינו). וזו תהיה עיסקה מצויינת לשני הצדדים.
.
ולמגיב מלמטה, BAAAAAAA אני קונה אותו לעוד ארבע עונות כמו השנה. ושיפסיק לשחק במחזור 25, כמו השנה, עשינו עסק??

baaaaaaa 1 באפריל 2013

אין ספק שהוא נתן השנה תפוקה נהדרת, ויחד עם קאריק (ורוני, כשהיה כשיר) הוא הגורם המרכזי לאליפות הקרבה ובאה. אלא שקשה להחזיק שחקן בסדר גודל כזה בקבוצה מבלי למצב אותו כסטאר ההתקפי שלך לאורך כל העונה, והרי הבחור פשוט נחלש משמעותית בשליש האחרון (לפחות) באופן שיטתי. הבעיה היא שלקראת סוף העונה מגיעים המשחקים ה"גדולים" (נדיר לראות הכרעה של האליפות כ"כ הרבה זמן לפני הסוף), והסטאר שלך יהיה על המגרש כי הוא סטאר – אבל זה פשוט לא אפקטיבי, כי הוא לא עושה את מה שהוא צריך לעשות.

baaaaaaa 1 באפריל 2013

ואן פרסי לא אשם בהדחה, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדות שרודפות אותו בכל עונה, בכל קבוצה ובנבחרת: החמצות מכריעות במשחקים הגדולים מול היריבות מהרמה הגבוהה ביותר, פעם אחר פעם.

אמיר המקורי 1 באפריל 2013

הנה כמה תובנות קצרות על היום ועל בכלל:

ליונייטד לא הגיע לנצח היום ללא קשר להצלה של צ'ך,משחק דיי עלוב של האדומים!

לא מבין את הסר! העונה גמורה!אז מה כל החישובים הטאקטיים מי ישחק בשבת ומי ישחק ביום שני..? למה לא לשחק כדורגל יפה ושוטף עם ההרכב הכי חזק ויצירתי שלך?!

היו לסר עשר שנים(היום ראיין בן 40 וסקולסי נושק ל…)אבל לא הצלחנו להביא אף שחקן יצירתי לקישור,בגיל 40 גיגסי הוא עדיין התקווה השלמה של כל אוהד יונייטד לפס גאוני שיפתח את ההגנה.
אהה כן…היה אחד כריסטיאנו אבל זה היה מזמן……………..

יש כמה שחקנים שחייבים לקבל לגביהם החלטה הקיץ!הסר דוחה את הקץ אבל זה חייב לקרות עכשיו! ואלו שמות:

לואיס נאני – כישרון אדיר שמעולם לא הבשיל!הפצעות גאוניות לעיתים רחוקות מידי.

אנטוניו ולנסיה – מעולם לא היה מספיק טוב להימנות על שורת הקיצונים האגדית של השדים האדומים,שחקן עם מהירות והרבה מאוד מוגבלויות.

אנדרסון – הבטחה צעירה שמעולם לא הבשילה,כבר לא יהיה השחקן שחשבו שיכול להיות,לא תורם מאום.

LBK 1 באפריל 2013

אני קורא את התגובות של האנשים הטובים כאן ולא מבין…בפשטות, אם קלברלי ווולבק הם שחקני העתיד שלנו, אז העתיד, לא נראה טוב. שני שחקנים בינוניים. מזכיר לי את ההתעקשות של פרגוסון על שחקנים בינוניים במשך שנים שלא יצא מהם כלום. ניקי באט, סילבסטרה, פורצ'ן, ווס בראון (הבלם/מגן הכי גרוע בעולם!!! היחיד שראיתי שקופץ יותר נמוך מהגובה שלו) ועוד…
משהו שאף אחד לא כתב – כרגיל, כשיונייטד באים לשחק טקטי, הם מפסידים.
לא נורא – תמיד יש את השנה הבאה :-)

אבאלה 1 באפריל 2013

נראה לי שאף אחד לא כתב את זה כי זה שטויות.
יונייטד שיחקה טקטית מול ריאל בברנבאו והוציאה 1-1 שהיה אמור להיות נצחון (ההחמצה הגדולה של ואן פרסי)
היא שיחקה טקטית מול צ'לסי ומול סיטי העונה בליגה וניצחה אותם.
(אם זה לא מובן עד עכשיו לשחק טקטית לא סותר לשחק התקפי, זה תלוי במשחק).
וזה רק העונה. אם אתה זוכר בעונה שעברנו את ברסה עם ה1-0 של סקולס זה היה משחק סופר טקטי וסגור.
כמובן שיש משחקים שבהם יונייטד טקטית הגנתית מאוד ומפסידה.
לפעמים ככה ולפעמים אחרת. אין לי סטטיסטיקה מחושבת אבל לי בכלליות נראה שכשיונייטד מגיעה למשחק גדול בחוץ מול קבוצה גדולה היא לפעמים חייבת לשחק הגנתי וסגור.

LBK 1 באפריל 2013

את צ'לסי ניצחנו השנה הרבה בזכות האיש עם המשרוקית, המשחק הלך לגמרי נגדנו עד ההרחקה (ההזויה) של טורס.
אתה באמת מזכיר את הניצחון מול ברסה לפני 5 שנים?? נכון, אז היינו קבוצה טקטית טובה (ומשעממת טילים).
אני יכול להביא לך לפחות 10 דוגמאות מ-3 השנים האחרונות ל"שטויות" שכתבתי.
אבל אין ויכוח, הדעות שלנו מובנות

אבאלה 2 באפריל 2013

מה שאתה עושה זו פשוט טעות בהבנה סטטיסטית (זה המינוח הכי טוב שמצאתי לזה)

יונייטד באה טקטית הגנתית רק למשחקים מול גדולות – מן הסתם משחקים מול גדולות הם יותר קשים – משחקים יותר קשים מנצחים בהסתברות נמוכה יותר באופן טבעי – ולכן הסיבה לתוצאות לא טובות (באופן יחסי לשאר המשחקים) במשחקים בהם יונייטד היא "טקטית" היא כי יונייטד טקטית רק במשחקים קשים.

בקיצור הסיבה היא היריבה לא ה"טקטיקה".

טל המנצ'סטרי 1 באפריל 2013

אגף שמאל לא זר לקלברלי, הוא שיחק שם כשהיה מושאל לוויגן וווטפורד בעבר, הוא גם שיחק שם כשהיה בקבוצת המילואים של יונייטד (גם באמצע)

תוכנית משחק ומערך שעבדו ללא דופי במחצית הראשונה, שלטנו והיינו טובים יותר.
בדומה למשחק נגד ריאל מדריד, הכל דפק כמו שעון ועד לרגע ששינה את המשחק, נגד מדריד היה זה השופט, היום השער המוקדם של צ'לסי בפתיחת המחצית השנייה.
וולבק הרוויח ביושר את ההרכב כי הוא בתקופה מצויינת וגם היום בחלק הראשון של המשחק היה מהבולטים לטובה, יחד עם קאריק וג'ונס ששלטו בנקודה הכי רכה שלנו, מרכז השדה.
הרננדז היה צריך לקבל דקות משחק, יש לו רקורד נהדר מול צ'לסי ובעוד ואן פרסי בכושר ירוד ולא חד מול השער בחודשיים האחרונים.
רפאל פצוע, וידיץ' ככל הנראה פצוע ורוני נאמר לפני המשחק פצוע.
אם לא השער המוקדם סביר להניח שהיינו רואים משחק דומה עד לאפשרות לנסות ולשבור את שובר השיוויון בדמות הכנסה של ואן פרסי (רענן יותר), השער המוקדם של צ'לסי שהגיע משום מקום שינה את התמונה.
אנחנו היינו צריכים לרדוף אחריהם וביום רע של מי שהיה צריך לתת תוצרת התקפית ולקחת אחריות ואני מדבר בעיקר על נאני וגם אברה מאגף שמאל וכשקלברלי סבל מהחולשה של הצרפתי גם כן.
זה לא הצליח, אני חושב שהיה אפשר להכניס את גיגס לאגף או את יאנג ומוקדם יותר ואת קלברלי למרכז השדה, יכול להיות שהצהוב שקיבל גרם לזה שפרגוסון העדיף להוציא אותו לגמרי.
ולנסיה, כמגן היה סולידי, אנחנו יודעים שזו עונה רעה שלו וכשעלה לאחר מכן לעמדת הקיצוני החולי של העונה שוב בא לידי ביטוי.
שורה תחתונה, צ'לסי, הקלפים שלה וכשהיא היתה לשחק עם היד, עבדו טוב יותר, שער אחד גדול ועוד כמה חצאי הזדמנויות כשיונייטד החלה לחפש בכוח את שער השיוויון.
יונייטד מצידה ולאחר השער איבדה את הכיוון, המערך הראשוני שהצליח גרר יותר מדי שינויים וגם סבלנו מיום רע של כמה שחקנים, כשזה קורה במשחק גביע אין אפשרות לתקן.
מחזיק אצבעות לוויגאן בהמשך דרכה העונה בגביע האנגלי.

גיל 1 באפריל 2013

יוסי מזרחי, כל מילה בסלע לגבי ואן פרסי. מצחיק שאנשים מפילים עליו כל מיני בעיות מהעבר שאולי היו לא אבל לא רלוונטיות ליונייטד. הוא שיחק פחות מעונה עם יונייטד וכבר אשם? ואן פרסי נתן תפוקה אדירה לשחקן בשנה הראשונה שלו והלוואי על כל שחקן חדש שלנו השתלבות כזו. אפשר רק להשוות להשתלבות הבעייתית של ברבטוב.

יואב בורוביץ' 1 באפריל 2013

בלי רוני זה לא כיף

גיל 1 באפריל 2013

כתבתי כמה תגובות שלא עלו משום מה, יש איזו בעייה באתר?

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 1 באפריל 2013

אפשר להוציא את השחקן מארסנל, אבל קשה להוציא את ארסנל מהשחקן. עונת הבכורה של ואן פרסי ביונייטד טובה עד מאד, אבל לא באופן דרמטי מהעונה הטובה של ברבטוב (שבה סיים כמלך השערים ולקחנו אליפות). אני בכוונה מעט מקצין עם הדוגמה, לפני שתתנפלו עלי, כדי להמחיש את הנקודה. היתה לו הזדמנות לעונה היסטורית, והוא החמיץ אותה במו רגליו במדריד וגם היום. אז הוא "רק" בין הגורמים המכריעים לאליפות שבדרך (באיזה מקום הפער הגדול מקטין את תחושת ההישג שיש בכך). הרי בסך הכל, העונה הזו של ואן פרסי טובה פחות מקודמתה מבחינה אישית, והיא תסתיים עם אליפות כי הוא אצל פרגוסון ולא אצל ונגר.
ואם כבר בענייני רכש עסקינן – משחקן העונה בגרמניה ציפיתי לגדולות ונצורות, לא למחליף בלתי משפיע. נקווה שעונת הבכורה הדלה היא רק שכר הלימוד וההסתגלות

גיל 3 באפריל 2013

יה אללה, פרפקט גיים נהרס בחובט האחרון לדרביש, כמה חבל.

Comments closed