על מינוי מוייס

יונייטד מינתה את מי שמבין לחלוטין איך היא חושבת

אני חושב על שתי הקבוצות האדירות האחרונות בהיסטוריה של אירופה. באיירן מינכן  וברצלונה. שתיהן מינו קצת לפני תקופת הזוהר הנוכחית שלהן מאמן שלאו דווקא היה מאמן השעה. גווארדיולה כלל לא אימן קבוצת בוגרים אמיתית (אלא את ברצלונה B) והיינקס עשה קריירה של נווד עם הרבה הצלחות ומעט כשלונות. אבל גווארדיולה היה איש ברצלונה בדמו והיינקס אמנם לא שחקן בבאיירן אבל מאמנה בעבר ואיש כדורגל גרמני קלאסי ששיחק בנבחרות מילר ובקנבאואר והאנס.

ועל כך אמרה לי ידידה בודפשטית עם האינטיליגנציה השמורה לנשים: "אני לא מאמינה באהבה או באנשים מושלמים. אני מאמינה בכימיה".

קראתי אתמול במהלך טיסה בספר שכתב ג'יימס קורבט על ההיסטוריה של אברטון. מסתבר שאבא של דייויד מוייס היה מאמן קבוצת נוער בשם דראמצ'מפל אמאטורס שהוציאה שחקנים מקצוענים רבים. ובין היתר שיחק אצלו צעיר בשם אלכס פרגוסון וצעיר אחר בשם קני דלגליש. ובתקופה שהספר נכתב והסופר מראיין את מוייס האב מתגורר בביתו והוא מין אוטוריטה עבורו על כדורגל.

ודברים החלו להתחבר לי: ציינתי היום בעיתון כי מוייס הוא מגלזגו – כמו באזבי וכמו פרגוסון. אז זו לא סתם טריוויה. הוא בא מאסכולת האימון ואסכולת הניהול של גלזגו. לא איש יונייטד אלא חשוב מזה: מי שבאמת מבין איך היא חושבת. מה הקהילה המיידית שלה – אוהדי האיצטדיון והעיר – מצפים ממנה. ומהו שחקן מנצ'סטר יונייטד. כאילו המלך עייף וירד מכסאו ושלחו ושאלו "מי הבכיר מבני גלזגו הישנה? הוא יהיה היורש".

 

הוא ישמור את הצביון.

 

את האפשרות לאמן שחקנים טובים בהרבה, ולפעול עם כספים רבים יותר להגשמת תכניותיו, יונייטד תיתן לו.

 

זו כימיה שאני מאמין בה.

 

מנוסה ומוצלח
רגע אחד - גיא הרלינג

140 Comments

בני תבורי 9 במאי 2013

זו הבחירה הכי גרועה שיונייטד יכלה לעשות. בשביל אוהד ליברפול.

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

בני,כמו תמיד:
תמציתי ותכליתי.

אריק 9 במאי 2013

הפוך גוטה הפוך. אתם תסיימו לפני יונייטד שנה הבאה.
זה גדול עליו בעשרות מספרים והוא הולך להתרסק. רוני כבר בעקש לעזוב. ורונאלדו לא יגיע

אביאל 9 במאי 2013

אריק – קצת אמונה (אני לא מאמין שאני צריך להגיד את זה לאוהד יונייטד).

בני תבורי 9 במאי 2013

אריק,
דחוף פגישה לחומוס, אתה מאבד את זה וצריך תמיכה.

אריק 9 במאי 2013

היה לי יום קשה אתמול. בנוסך קמתי עם פרגי והלכתי לישון עם מויס. זה הפך את היום לעוד יותר קשה. אבל גם באופן רגוע יותר, נותן למויס שמונה חודשים

איתמר 9 במאי 2013

הוא הוחתם ל-6 עונות. אז בין אם אתה אוהב את זה או לא, כנראה שגם בעוד שמונה חודשים הוא עדיין יהיה מאמן יונייטד. כנראה שגם אם נסיים את העונה הקרובה אחרי ליברפול, בסופה מויס עדיין יהיה מאמן יונייטד. כנראה שגם אם רוני ילך, ורונלדו יסרב להגיע רק בגלל אלמוניותו של המאמן, עדיין מויס יהיה מאמן יונייטד. למען האמת, הדבר היחיד שאפשר להיות בטוחים בו לשנים הקרובות הוא שדייויד מויס הוא מאמן יונייטד. הבורסה תעלה ותרד, עונות שנה יתחלפו אבל דיוויד מויס ישאר מאמן יונייטד. למה? כי ככה זה במנצ'סטר יונייטד. ובגלל זה אנחנו אוהבים את הקבוצה הזו.

Danny - Long Island 9 במאי 2013

Like

אביעד 10 במאי 2013

אולי באמת ליברפול תסיים לפני יונייטד, לך תדע.
אבל הנה עובדה – דייויד מוייס, כמה שלא תרד עליו, יסיים עם אברטון השנה לפני ליברפול בטבלה.

dtnsgl 9 במאי 2013

בשביל העיר ליברפול כולה

dtnsgl 9 במאי 2013

ואני אוסיף גם שאברטון לא רק תאבד מנג'ר ענק עבורה שעושה ניסים ונפלאות, היא אפילו לא תקבל פיצוי כי הוא מסיים חוזה!

דורפן 9 במאי 2013

מעניין אם אברטון תהמר על סולשיאר

S&M 9 במאי 2013

יונייטד צריכה להמר עליו. ואם לא עליו, אז על יוצא יונייטד אחר.

אלון רייכמן 9 במאי 2013

בני, כנראה שזה כל כך נכון…
בכל אופן, בעיניי הרבה יותר מגיע לו מאשר למוריניו.
מה גם, שמויס, בניגוד למוריניו, יישאר לטווח ארוך, אם וכאשר.

טימי 9 במאי 2013

הבחירה הכי גרועה שיונייטד יכולה לעשות בשביל אוהד אברטון. מה שהוא עשה אצלינו זה פשוט נס. קבוצה שפיל נוויל הוא המגן שלה..

7even 9 במאי 2013

אני חושב שמעל הכל מאמן יונייטד, באשר הוא, צריך קלאסה והבנה של המסורת האנגלית.
לפרגי היה את זה בכמויות, למוייס גם יש את זה.
למוריניו וקלופ, עם כל הכבוד עדיין אין, וכנראה כבר לא יהיה.

מוריניו וכל האחרים שהוזכרו יחד איתו לא בנויים לאמן במועדון 30 שנה, הם גם לא משדרים את זה.

איציק 9 במאי 2013

זו נראת לי כימיה מאולצת ויותר יד רוחצת יד. אני לא יודע האם מוייס הוא מאמן ראוי או לא, אבל אם הסיבות הן אלו שכתבת אז אלו סיבות לא ראויות.
העובדה שבובקה הוא שיאן העולם במוט לא סיבה מספיק טובה לקחת את הבן שלו לנבחרת הנבחרת האתלטיקה (והוא בכלל שחקן טניס נראה לי). כדי להוביל מועדון פאר צריך שלאיש יהיה ידע ולא פחות, אופי מתאים לכך. כדי לאמן קבוצה ספציפית, צריך כניראה גם אופי המותאם לכך (מאמן שיצליח ביובנטוס לא בהכרח יצליח בברצלונה ולהיפך). אולי למוייס יש את השילוב של ידע, אופי והתאמה לקבוצה, אך עובדות היותו מגלזגו ואבא שלו מאמנו של פרגסון אינן מהתכונות הרלונטיות.
במחשבה שניה, נראה לי שהפוסט הזה נכתב בציניות הראויה, ואם כן, שאפו גדול.

אבישי 9 במאי 2013

מי שאומר שמוייס לא לקח תארים לא מדייק – הוא פשוט לקח לאחרים את התואר. כל הקבוצות שהפסידו אליפות בשנים האחרונות באנגליה איבדו נקודות משמעותיות מול אברטון. ובכלל, אברטון הייתה מוקש מסורתי עבור הקבוצות הגדולות – מה שאומר שהבחור יודע טקטיקה. מעניין יהיה לראות אותו מיישם את זה במועדון גדול יותר בסדר גודל אחד לפחות.

אלי 9 במאי 2013

מאיפה אתה לוקח את הנתונים שלך?
השנה יונייטד לקחו אליפות בהליכה בלי קשר לתוצאה נגד קבוצה מסוימת.
שנה שעברה סיטי לקחה 3 נקודות מאברטון ויונייטד 4, ולמרות זאת סיטי זכו באליפות בהפרש שערים!!! כלומר ההיפך מהטענה שלך.

גיל 9 במאי 2013

השאלה היא אם רוצים מישהו שישמור את הציביון כי איך שאני רואה את זה, מישהו עם היסטוריה ורקע דומים לפרגוסון עומדים בפני משימה בלתי אפשרית כי תמיד ישוו אותם אליו והוא תמיד יצא חיוור. אולי עדיף לקחת מישהו אחר שיתן כיוון וסגנון שונה מפרגוסון כדי שזה לא יהיה בר השוואה. לדעתי יש סכנה שהמותג יפגע ואז תהיה פחות התלהבות של שחקנים לבוא ליונייטד.

עומרי 9 במאי 2013

שוב, פרגוסון התגורר בביתו של מויס הילד?

רומן 9 במאי 2013

למה לא מוריניו?

דורפן 9 במאי 2013

שמת לב מה קורה בריאל מדריד אחרי שנה אחת לא מוצלחת?

אביאל 9 במאי 2013

דורפן – ריאל זאת ריאל, לצערי זאת תרבות כדורגל אחרת מאשר יונייטד, במיוחד בכל הקשור לניהול הקבוצה ולתפקידמעמד המאמן.

דורפן 9 במאי 2013

אוקיי. עזוב את ריאל. הוא לוקח אליפות אירופה באינטר? מה הדבר הבא שמעניין אותו? האתגר האישי שלו. "הוא השיג את מה שהוא שואף אליו באיטליה". אני מכבד את זה אבל הנה דברים שהוא לא שואף אליהם:

לגדל שחקנים משלב מוקדם בקריירה
לחדש קבוצה ולבנות כל הזמן מחדש

לכן מאמן ענק. לא מתאים לבית ספרנו

אביאל 9 במאי 2013

ואולי הוא יודע שבאינטר או בריאל לא יהיה לו את האפשרויות לדברים האלה ודווקא ביונייטד כן, אתה כתבת לקראת המשחק מול צ'לסי שלהרגשתך מוריניו מגיע לצ'לסי כדי להישאר לתקופה ארוכה יותר. אולי אחרי שהוא לקח אליפויות בפורטוגל, ספרד, איטליה ואנגליה הוא רוצה לנסות משהו אחר.

ואני מאוד לא אובייקטיבי כאן, מוריניו ביונייטד זה סיוט אחד גדול בשבילי, אבל אני אם הייתי אוהד יונייטד לא הייתי פוסל אותו בכזאת נחרצות.

דורפן 9 במאי 2013

לא הייתי פוסל אותו אם היה מגיע. אבל נראה שדברים הסתדרו בדרך הכי נכונה. גם עבור מוייס שלא קיבל צ'אנס אמיתי להראות את יכולתו

אריק 9 במאי 2013

טעות היסטורית, שתעלה בהרבה שנים שחונות. מוריניו הוא המועמד היחיד האפשרי להחליף את פרגוסון. אני לא אוהב אותו במיוחד אבל הטראק רקורד שלו אדיר. שחקני כדורגל בעידן המסריח הזה לא יתנו כבוד למאמן שזכה בפחות (אפס עגול) תארים מהם והם גם לא יעמדו בשורה לשחק אצלו.
מויס ברמות האלה הוא נובדי לא פחות ולא יותר. לפעמים אני המום מכמה אנשים לא מבינים את הספורט הזה. ברור לי לגמרי מה הולך לקרות ונפגש בו שנה הבאה כשליברפול מעלינו בטבלה כדי לקרוא תגובה לבלוג שאומרת "אמרתי לכם" חכן ותראו.

גיל 9 במאי 2013

ואם יקרה הפוך, אתה תבוא ותודה שטעית או שסתם תעלם?

אריק 9 במאי 2013

א. אין סיכוי שאני טועה במקרה הזה תפקח עיניים ותראה כמה זה ברור.
ב. אשמח להודות שטעיתי, אבל שוב זה לא יקרה.

גיל 9 במאי 2013

נכון, אתה הקטן יודע יותר טוב מפרגוסון וכל הפרשנים. בכלל עשו טעות שלא מינו אותך למנג'ר עם ידע כזה.

אריק 9 במאי 2013

גיל, תנשום. בוא נחכה ונראה.

גיל 9 במאי 2013

אכן נחכה ונראה. לקבוע בנחרצות על בסיס אפס עובדות זה לא חכם.

אריק 9 במאי 2013

ראית את אברטון משחקת? טוני פוליס לעשירים, סליחה מעמד הביניים לא יותר.

גיל 9 במאי 2013

ראית את השחקנים של מנצ'סטר? אה, אלו לא אותם שחקנים אז אי אפשר להשוות.

אריק 22 באפריל 2014

גיל, כל מילה!

ליבר 9 במאי 2013

בלי גזענות – אני לא חושב שקלופ יכול להגיע ליונייטד. עם כל ההיסטוריה של היונייטד והכדורגל האנגלי אני פשוט לא מצליח לראות מאמן גרמני יושב בכסא הנהג באולד טראפורד.

אני גם לא מצליח לראות מאמן ספרדי או פורטוגזי בתפקיד שכזה.

מבחינתי היחידים שמתאמים הם מוייס או סולשיאר.
הייתי מעדיף לראות את אולה אבל מוייס הוא אופציה מצויינת. ובאופן כללי אנחנו סומכים על הסיר כבר 27 שנה אז מי אנחנו שנפקפק בהחלטתו לגבי מחליפו

דורפן 9 במאי 2013

זה לא עניין של מוצא. הנה וונגר ממשיך הרבה שנים בארסנל והרבה מהן גם היו טובות. זה מי שמתחבר לזה. אבל פפ אפילו בתוך קבוצת נעוריו הרגיש שהוא מיצא את עצמו אחרי תקופה ואולי לא עניין אותו להתעסק עם החידוש המתמיד של הקבוצה. זו צורת חשיבה אחרת – לכן, כמו עם מוריניו, מאמן ענק וכנראה לא מתאים (ובכל מקרה חתום במקום אחר).

ליבר 9 במאי 2013

דווקא במקרה של מאמן גרמני אני כן חושב שזה עניין של מוצא.
אני פשוט לא מסוגל לדמיין את זה קורה.

גיל מזימבבואה 9 במאי 2013

לי בכלל ניראה שהבעיה עם מוייס היא וויין רוני, יש קצת דם רע, ואין כימיה בכלל.
בהנחה שרוני נישאר.

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

גיל,
זו בהחלט נקודת זמן שבה הקלישאה, שאין שחקן שגדול מהמועדון, תיבחן.

בני תבורי 9 במאי 2013

בדיוק!

אדם 9 במאי 2013

בדיוק המחשבות שלי!
ועם כל אהבתי אל רוני, ואיך שכעסתי כשפרגי דוחק אותו מהקבוצה, כשקראתי על המינוי אמרתי מצטער רוני היה מדהים והצלחה במשך הדרך.
נ.ב מה שהראה לי שוב שפרגי יודע מה הוא עושה..

ליאור 10 במאי 2013

יוסי,
צודק אין חשקן גדול מהמועדון. אבל זה לא אומר שחייבים להתעלם מההיסטוריה של רוני ומויס. יכלו אולי לנסות להשלים ביניהם או משהו אם ידעו שפרגוסון יפרוש בסוף העונה וגם תסכים שאלי חוץ מ-ואן פרסי, אין ליונניטד שחקנים מספיק טובים בשביל להישאר בטופ שנה הבאה בהנחה שרוני לא יסתדר עם מויס.
למרות שצדק בעיקרון של הדבר, פרגוסון הוכיח נגד ריאל שאין שחקן גדול מהמועדוןמאמן (לתשומת ליבכם קסיאס וראמוס) אבל הוא גם הוכיח שיונייטד בלי רוני זה לא אותו דבר.
יכול להיות שמויס היה צריך להיות המאמן שאחרי המאמן-שאחרי-פרגוסון.

MCMANAMAN 9 במאי 2013

לא מבין את הבחירה במויס.
בסופו של יום הבחור כבר הרבה זמן מאמן וחוץ מיציבות אין בו שום דבר מיוחד. אני חושב שאפילו ה"יכולת" הזאת היא יותר בגלל הבעלים של אברטון.
אני לא חושב שמוריניו או קלופ מתאימים ליונייטד אבל סולשיאר דווקא כן. זה מזכיר את המינוי של פפ בברצלונה רק שלסולשיאר יש ניסיון באימון קבוצה בוגרת.
מויס מרגיש כמו חיקוי זול של פרגוסון

גיל 9 במאי 2013

סולשיאר זו בחירה קטסרופלית. עם כל הכבוד לליגה בנורבגיה, יונייטד זה עסק אחר לגמרי. זו אולי בחירה רומנטית אבל כזו שנדונה מראש לכישלון.

ליאור 10 במאי 2013

יכולת לכתוב את אותו דבר לפני 27 שנים על הליגה הסקוטית.

גיל 10 במאי 2013

ממש לא. כמו שרונן כתב לא פעם, הליגה הסקוטית הייתה חזקה מאוד והוציא אלופות אירופה וקבוצות שהגיעו רחוק באירופה כעניין שבשגרה. יותר מזה, פרגוסון היה מאמן מוכח שנישל את ההגמוניה של הקבוצות הגדולות בסקוטלנד, הישג יוצא דופן.

אריאל ש. 9 במאי 2013

יש! מרוואן פלאייני יהיה שלנו! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=kYd5NQwHSVs

יניב - אדום עולה 9 במאי 2013

בחירה פוליטית , מצוינת ומתוחכמת.
יורש שממשיך דרך ומסתדר עם הסר.

אם זה יעבוד – הרוח של היונייטד ניצחה ונמצאה הדרך לשלב את פרגוסון כמנטור במערכת , אם מינימום רעשים .

ואם לא , ויונייטד יצטרכו להתמודד אם מה שהם לא מתורגלים שזה החלפת מאמנים אז עדיף מישהו לא מוכר .

מאמנים כמו מוריניו או גווארדיולה אתה לא מפטר בקלות אם זה לא עובד.

יניר 9 במאי 2013

בחירה יוצאת דופן בחכמתה של מועדון שמעריך יציבות ומסורת.
מויס הוכיח שהוא מאמן למרחקים ארוכים שלא נע לפי טרנדים זמניים שצצים כל הזמן,
הוא יבנה תלכיד מעורב של רכש חכם , ותיקי הקבוצה וצעירים שגדלו במועדון ויעמוד בלחץ המטורף הקבוע שקיים במועדין על.
ומי שלא הצליח להבין את פרגוסון עם המבטא הסקוטי גם לא יצליח להבין את מויס. עוד נקודה חיובית

MCMANAMAN 9 במאי 2013

אני חושב שזה משהו שמוריניו כל כך רוצה וברור לו שאם והוא באמת בא זה בשביל להיות שם לפחות 5 שנים אם לא עשור.
אני חושב שאם והם באמת יחתימו אותו הוא יעשה ככל האפשר על מנת להחליף את פרגוסון בצורה הראויה ביותר. הוא לא יבוא לשם כמו שהוא בא לאינטר או לריאל.
אני חושב שהתקווה שלו הייתה שהוא יצליח לבנות משהו כזה בצ'לסי אבל לאברמוביץ' היו תוכניות אחרות…
חוצמזה מויס הוא מאמן שלא השיג הרבה בקריירה של מעל עשור. לבנות עליו להחליף מאמן שזכה ב 13 אליפויות ב 21 שנים האחרונות זה לא נכון.
בטח ובטח שהוא לא בא מבפנים. בניגוד לסולשיאר עליו פרגוסון כבר דיבר הרבה ומעריך אותו מאוד.

שי 9 במאי 2013

יש בדיוק דרך אחת בו מוריניו יכול להוכיח שהוא united worthy:
להמשיך בריאל.

MCMANAMAN 9 במאי 2013

מעניין
ועדיין זה סוג של סיכון לחכות לפעם הבאה שיונייטד יחפשו מנג'ר
לפי דעתי גם אם מויס יכשל בתפקיד הוא יישאר בו לפחות שנתיים או יותר.
בשביל מוריניו זה יותר מדי מכדי "לחכות" בריאל

S&M 9 במאי 2013

Like! ;-)

ליאור 10 במאי 2013

איך זה יוכיח את זה בדיוק? בריאל יש לו שחקנים שלא מכבדים את מעמד המאמן, ובדומה מאוד לאופי של ריאל (השחצנות, ההתנשאות), הם חושבים שהמאמן צריך להתאים את עצמו אליהם. ביונייטד רואים שגיגס, רוני ופרדיננד לא מתבכיינים ומתחילים מרד כל פעם שהם מושבים על הספסל כשהם חושבים שזה לא נכון.
רוני לא שיחק נגד ריאל ולא היה ניתן להבחין בהדל במשחק שלו אחי שחזר.

אריק החדש 9 במאי 2013

היתרון הראשון בהחתמת מוייס היא אי החתמתו של מוריניו.
נשמתי לרווחה .
מוייס מכיר יותר טוב מכל מאמן מחוץ לפרמייר ליג את הליגה ואת
יונייטד זה יקל עליו ועל הקבוצה.
השאלה הגדולה בעידן הנוכחי כמה זמן יתנו לו להוכיח את עצמו
והאם היותו המאמן הראשון שלאחר עידן הסר לא תמוטט אותו.
השאלה השניה מה יהיה עם רוני.
יונייטד היא מעל כל מאמן או שחקן אבל לשרוד בבת אחת חילופי
מאמן אגדתי ושחקן מרכזי שהוא גם סמל זה כבר בעיה קשה.
אני אופטימי.

ליאור 10 במאי 2013

אתה אופטימי כאוהד יונייטד או כאוהד ליברפולצ'לסיסיטי?
בחיים (שלי) לא חוויתי סימן שאלה כל כך גדול לגבי יונייטד וספק אם זה יקרה בעתיד. האם יונייטד פתאום תהפוך למועדון נורמלי שכל 5 שנים מחליף מאמן? אני חושב שמויס לא כל כך יצליח שם למען אמת, אבל מה אני יודע…

הנבל 9 במאי 2013

לא הבנתי מה סיפור הדם הרע בינו לבין רוני ולמה כל העיתונים מספרים על עזיבת רוני אם הוא מגיע??

הנבל 9 במאי 2013

אגב מצאתי סרטון משעשע על תגובת אוהדי יונייטד בעולם לידיעה:

http://youtu.be/w0NAJjUuS8o

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

אפילו כאן לא היה לאוהדי ליברפול מה להגיד…

דורפן 9 במאי 2013

מוייס תבע את רוני על שרוני כתב שהוא "גירש אותו מאברטון". מוייס זכה במשפט. וכל החלקים בפאזל מתחילים לפול למקום – רוני ופרגוסון יודעים כנראה תקופה שמוייס מגיע ולכן השמועות על עזיבתו.

רועי מ 9 במאי 2013

מוייס זאת בחירה טובה ליונייטד.
באברטון הוא עשה את המקסימום.
ואני לא רואה סיבה שרוני יעזוב את הקבוצה בגלל המאמן. עברו שנים ואנשים מתבגרים.

רועי מ 9 במאי 2013

כל כך קיוויתי שמוריניו יגיע ויחריב את חדר ההלבשה.
עכשיו זה לא יקרה

ג'ון מקינטייר 9 במאי 2013

המינוי הבא הוא מינוי ריבאונד. אחרי מערכת יחסים כל כך ארוכה, קשה להקשר שוב כל כך מהר.
מהמר על מערכת יחסים קצרה וסוערת עם מוריניו ורק אחר כך יגיע מישהו שמתאים לנישואים.

אריק החדש 9 במאי 2013

רונן
האם מה שאתה אומר בעצם שפרגוסון מעדיף שמוייס יגיע ליונייטד
גם במחיר עזיבתו של רוני?(בהנחה ברורה שהוא נתן את הסכמתו למנוי)
זה אותו פרגוסון שכולם שיבחו אותו על זה שידע למחול על כבודו
מול שחקן( פעם ראשונה ואחרונה )ולהשאיר אותו בקבוצה מכיוון שהבין שטובת הקבוצה מעל.
להזכירך בלי שום קשר לעונה הבאה הדיבורים התחילו מאי הכללתו של
רוני נגד ריאל(כנ"ל נגד צ'לסי) והחלפתו במשחקים בהם לא היה השחקן שהיית מחליף ראשון דהיינו שכולם התחילו לדבר כי חשבו שיש בעיה בין פרגוסון לרוני ולא בגלל הבאת מאמן אחר שלרוני יש בעיה איתו.
משהו לא מסתדר לי בזה ייתכן שלא הבנתי אותך .

דורפן 9 במאי 2013

ההשפעה על רוני הוא משהו שבכל הכבוד לא מתחשבים בו כשממנים מנג'ר – במיוחד כשבעליל מחפשים מנג'ר ל-10-15 עונות

נחשון שוחט 9 במאי 2013

זה רומנטי. וזה מעיד על קונסיסטנטיות ערכית (מקצועית ותרבותית). שתיהן כשלעצמן ראויות להערכה. האם זה יוכיח את עצמו תוצאתית? לך תדע. אבל זה מעביר מסר של רוח הקבוצה והייחוד שלה. יפה.

אריק החדש 9 במאי 2013

רונן
אם כך הבעיה היא בין רוני לבין מוייס.
למה פרגוסון הושיב את רוני על הספסל ?
מה זה נתן לו או הועיל בבעיה בין רוני למוייס?
לא מאמין שפרגוסון היה מקריב מלימטר של הצלחה העונה על
חשבון העתיד במשהו שלא קשור לבעיה בינו והקבוצה לבין רוני.
יש דברים שכנראה נדע עליהם בהמשך.( באם רוני יעזוב)
אם רוני רוצה להישאר מוייס מתנגד?

דורפן 9 במאי 2013

ברור שאין קשר.

לגבי המשחק נגד ריאל ברור שההחלטה הייתה מקצועית – גם אם מוטעית.
דני וולבק היה פנטסטי במדריד. כנראה ש-4-3-3 נראה לפרגוסון ופילן נועז מדי. אז רוני איבד את מקומו לוולבק. טעות או לא טעות – שום קשר למהלך עכשיו.

תוהה בדרכים 9 במאי 2013

מוריניו לא יכול להיות מאמן לטווח ארוך, פשוט כי האופי וסגנון האימון שלו מבוססים על יצירת אינספור מאבקים בינו לבין הסביבה. בשלב הראשון זה יכול לעבוד, ליצר אחדות בחדר ההלבשה כתוצאה של תחושת מצור ו"אנחנו נגד העולם". לאורך זמן, זה פשוט לא יכול לעבוד, שורף את השחקנים שלו, מייצר סביבת עבודה בלתי אפשרית ובקלאש נגד המועדון.
מה עוד שכל יצירת אווירת ה"אנחנו נגד העולם" נראית מופרכת שמיישמים אותה על קבוצות ממסד כמו ריאל או יונייטד.

מצד שני, בשלב הראשון שאחרי פרגוסון יונייטד בעיקר צריכה מאמן שיצליח, אפילו לטווח קצר. אחד כזה שישבור את הזיהוי המוחלט בין הצלחה של יונייטד ופרגוסון. לכן, מאמן כמו מוריניו לשנתיים-שלוש זה משהו שכן היה עשוי להתאים ליונייטד.

תוהה בדרכים 9 במאי 2013

עוד נקודה היא שאני לא בטוח שיונייטד בסגל הנוכחי שלה יכולה לשרוד מנג'ר לא מוצלח, כלומר לנצח המון גם שהחיבור הקבוצתי לא יעבוד.
לסיכום, לדעתי מוריניו היה המינוי הנכון, דווקא בגלל היכולת שלו להבטיח הצלחות (ולו יחסיות) בטווח קצר.

והאמת אני לא רואה קבוצה של מויס מנצחת קבוצה של מוריניו לאורך 38 מחזורי ליגה למרות שאני מאחל ליונייטד שזה יקרה.

קירקגור 9 במאי 2013

דורפן, אני מסכים עם הקביעה לגבי הסיפור של רוני ופרגי בעונה האחרונה, שסביר מאוד שהידיעה על בואו של מויס הייתה שם כבר קודם. וזה גם עוד נקודה למחשבה על פרישת הסר – הפרישה כמו גם מינוי מויס נעשו מתוך תכנון ומתוך אמונה שהוא משאיר את יונייטד בידיים שהוא סבור שהם הידיים הנכונות.

ועדיין, אתה הולך ברחוב ומרגיש משום מה שיש משהו מוזר בצעידתך, כאילו היא פחות נתמכת על ידי משהו.

חיפני לשעבר 9 במאי 2013

רוני לא יעזוב, כמו שכתבתי, זה יותר קשור למותג יונייטד מאשר למה שהוא באמת רוצה. יונייטד יחזיקו אותו בכל דרך. מה שכן, אם הוא יכופף להם בכל זאת את היד, אני מעריך שגארת בייל יגיע, או שחקן בריטי גדול אחר.

matipool 9 במאי 2013

חוץ מבייל , אין שחקן בריטי אחר כרגע שיכול להוות תחליף לרוני ביונייטד .

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

בלי להפחית כהוא זה מגארת בייל, הוא לא יכול להוות תחליף לרוני.
חיזוק משמעותי ביותר-כן וכן, אבל לא תחליף.
אצל רוני יש מפגש בין וורסטיליות יוצאת דופן ובין אישיות כדורגל עם מאפיינים שמיחדים אותו גם מטובים ממנו וגארת בייל הוא לא אחד כזה.

חיפני לשעבר 9 במאי 2013

אתה רואה שיקן בריטי אחר שהאוהדים יזדהו איתו? אני לא רואה שום דרך שבה יוותרו על פרגוסון ורוני בעונה אחת, זה יפגע במותג ובמכירות המון. איזה חולצות יקנו? של דה חאה? של ואן פרסי?

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

אני לא רוצה שרוני ילך. אם לא הובנתי נכון. אני מתנצל. אני רוצה שרוני ישאר. בראיתי את הדברים, אין לו תחליף.

חיפני לשעבר 9 במאי 2013

אני כמובן מסכים איתך שאין תחליף לרוני, אני מאוד מקווה שהוא יישאר, ואני גם מעריך שכך יהיה, לפחות לעונה הקרובה.

אריק החדש 9 במאי 2013

רונן
לרוני נגד ריאל מבחינתי היה מקום בהרכב לפני כל שחקן ( חוץ מעמדת השוער)
המחויבות הנסיון והכשרון של רוני עומדים ברמה אחת לפני כל שחקן בסגל הנוכחי.
אני בטוח שאם היו שואלים כל שחקן של יונייטד במשחק נגד ריאל מי השחקן שהוא רוצה שירוץ לצידו על הדשא התשובה הייתה רוני.
האם לדעתך רוני רוצה לעזוב בגלל העבר עם מוייס?
האם רוני רוצה להישאר מוייס מתנגד?
או שזה רצון כל הצדדים

דורפן 9 במאי 2013

כל שאני אומר שזו הייתה החלטה מקצועית. טובה או רעה – זה עניין לדיון. העובדה היא שהיטבו לשחק והובילו עד ההרחקה. אבל אלו מים תחת הגשר.

העבר עם מוייס עכשיו בעייתי מאד.

מוייס לדעתי לא יעיף אותו בפומבי ויסכים להשארותו – בסך הכל הוא לא ירצה שזה יהיה הצעד הראשון שלו.

רוני לדעתי רוצה לעזוב – פשוט כי הוא רוצה לנסות כדורגל אירופי. ויכול מאד להיות שזה טוב לו.

תוהה בדרכים 9 במאי 2013

ברור שזו החלטה מקצועית אבל גם די ברור שרוני לא מסתכל על זה ככה. שחקני כדורגל הם בני אדם (בהרבה מקרים פחות אינטיליגנטים מאלו שכותבים עליהם) וצריך להיות מאד תמים בשביל לחשוב שהם מעל תחושות טבעיות במצבים כאלו. כאשר אתה אחד משני הכוכבים הגדולים של הקבוצה, בשיא הקריירה שלך ואתה לא עולה בהרכב במשחק הכי גדול של הקבוצה העונה, האגו שלך יפגע אנושות.

משה 9 במאי 2013

לא יודע מה אתכם אבל אני בהכחשה לפחות שנה. פה לא מדובר בהחלפת מאמן. זו כבר קבוצה אחרת, היא בטח תנצח הרבה ואולי תזכה באליפות, אבל זה לא מרגיש אותו הדבר. הדבר הזה הבלתי נתפס, ההתנהגות שלו, מה שהוא יגיד, שפת הגוף שלו זה רבותי מנצסטר יונטייד, ולא גול כזה או אחר. השחקנים במנצסטר הם רק מדיום לדבר האמיתי שכל כך מרגש, גם בהפסדים והוא אלכס פרגנסון. אולי אין שחקן שגדול יותר מהמועדון אבל אני לא בטוח שיש משהו גדול יותר מפרגי

Danny - Long Island 9 במאי 2013

I would say: give the man a chance

אחד 9 במאי 2013

מזכירים כאן את מוריניו,קלופ,פפ….
משום מה אוהדי יונייטד בטוחים שהקבוצה שלהם נמצא במרכז עולם הכדורגל ושכל המאמנים המצליחים באירופה עומדים בשורה ורק מחכים שיצביעו עליהם בתור המאמן הבא של יונייטד.
אז לא, לאמן את יונייטד זה לא פסגת השאיפות של מאמני העלית ביבשת.

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

או, סוף סוף מישהו מאיר את עינינו באמירה עמוקה ומעוררת מחשבות.
.
אחרי הכל, מדובר בעוד מועדון, אחד מיני רבים ומה כל המהומה הזו?
.
אומר לכם "אחד" דברים נכוחים!!, מה ההבדל בין אותו מועדון נידח מירכתי מנצסטר לבין למשל הפועל בית מזמיל? כלום.
.
ממש כמו אחד.

אופיר 9 במאי 2013

יוסי, "אחד" צודק במובן מסוים – לחשוב שקלופ יעזוב מחר בבוקר את דורטמונד כי יונייטד ירצו אותו זו הערכה עצמית יתרה ותפיסה רעועה של המציאות.
ישראל, כמו כל הקולונות הבריטיות לשעבר, היא מדינה אנגלופילית, אבל בחלקים גדולים מן העולם (וגרמניה בראשם) אנגליה היא כלום ושום דבר.

אופיר 9 במאי 2013

*הקולוניות הבריטיות לשעבר*

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

אופיר.
השאלה שעלתה כאן היא לא מה יקרה כשיונייטד תקרא למישהו. אני לא חושב שאנשים רציניים יפרו חוזה רק כי יונייטד קראה.
.
והעובדה שאנחנו קולוניה במילואים, לא משפיעה על ההתיחסות שלי.ואני לא מסכים שבתחום הכדורגל ברמת המועדונים, אנגליה היא כלום.

אחד 9 במאי 2013

כן,זה בדיוק מה שאמרתי, שמוריניו צריך ללכת לאמן את הפועל בית מזמיל…

אין מחלוקת על כך שיונייטד מועדון גדול,אבל מוריניו ופפ כבר אימנו קבוצות לא פחות(ואף יותר) גדולות ממנה,אבל אוהדי יונייטד פה בארץ מתייחסים לתקופות האלו כמו מעין סטאז' שהם עברו בדרך לדבר האמיתי.

אני זוכר שאחרי שפפ חתם בבאיירן ל3 שנים, קראתי תיאוריות שמסבירות למה זו האסטרטגיה הכי טובה מבחינתו כדי שיוכל לרשת את פרגוסון בבוא הזמן(תיאוריות שהתנפצו אתמול).
עד כדי כך אוהדי יונייטד מחזיקים מהקבוצה שלהם, שהם חושבים שאימון של קבוצה כמו באיירן מינכן(ואני לא פוחד להגיד את זה – מועדון יותר גדול מיונייטד) הוא רק מילוי מקום לקראת יונייטד.

wazza 9 במאי 2013

אולי תיתן לנו קצת שקט בתקופה הלא פשוטה הזו??

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

אני מכבד אותך ואת דעותיך,ולא מסכים עם מרבית הנקודות.

באבא ימים 9 במאי 2013

I think the next two-three years will be critical. I don't see the fans and the owners giving Moyes the same time and patience the former owners gave Fergie. If Moyes does not survive the first three years, then ManU will lose its greatest asset – stability.

עמית זילברבוש 9 במאי 2013

תודה לך פרגוסון!
מוייס, מוריניו, סולשייאר – העיקר תעשו טובה, תביאו מישהו שנבין את האנגלית שלו למען השם!

סימנטוב 9 במאי 2013

LOL

אופיר 9 במאי 2013

אם למוריניו היו ביצים, הוא היה מתייצב מחר באברטון ולוקח על עצמו את האתגר של להפוך אותם לאימפריה. הא, שכחתי, באברטון הוא לא יקבל צ'ק פתוח, על מה חשבתי…?

יונייטד בחרו במנג'ר טוב בהרבה ממוריניו, וברכותיי לאוהדיה על כך.

תוהה בדרכים 9 במאי 2013

אני אחרון אוהדי מוריניו, אבל זו דמגוגיה. למה פרגוסון לא הלך לאמן באברטון לפני כמה שנים וניסה להפוך אותם לאימפריה? למה מויס לא עזב את אברטון והלך לאמן את ברייטון בניסיון להפוך אותם לכוח משמעותי?
הרי על פי הלוגיקה שלך לאמן את הפועל רמת גן דורש יותר אומץ מלאמן את ריאל מדריד.

האמת הפשוטה היא שכל עוד המניות שלך בעליה, באימון כדורגל, כמו בכל תחום אחר בחיים, אתה לא הולך אחורה. גג הצידה, במידה ואתה כבר נמצא בטופ.

"טוב בהרבה". נו.

אופיר 9 במאי 2013

מה היתה יונייטד כשפרגוסון הגיע לאמן אותה?

תוהה בדרכים 9 במאי 2013

המועדון הכי אהוד וגדול (או לפחות אחד משני הגדולים) באנגליה עם היסטוריה קרובה של אנדראצ'יבריות. אפשר לטעון שזה המצב האידאלי עבור מאמן.

בכל מקרה, יונייטד היוותה קידום אדיר מהמועדון הקודם שלו.

תוהה בדרכים 9 במאי 2013

או נאמץ את ההיגיון שלך: האם מאמן שהיה בוחר ביונייטד על פני ליברפול במצבה הנוכחי, הוא "פחדן"?

אופיר 9 במאי 2013

לא באמת התכוונתי שקיימת אפילו אפשרות היפותטית שמוריניו יגיע לאברטון, אבל הנה מועדונים מכובדים שהוא לא יגיע אליהם לעולם: דורטמונד, טוטנהאם, ארסנל, ליון, יובנטוס, ליברפול, ואתה יודע מה? גם יונייטד. אתה יודע למה? כי למועדונים האלה אין שייח'אוליגרךבנק שנותן אשראי בלתי מוגבל.

ותודה לאל על כך, מפני שהיום שבו השם שלו יושמע בהקשר של ארסנל הוא היום שבו אני מפסיק לאהוד את הקבוצה לצמיתות.

תוהה בדרכים 9 במאי 2013

אין שום סיבה למאמן שנמצא בטופ של המקצוע שלו ללכת לקבוצה כמו טוטנהאם. אתה לוקח עמדות עאלק עקרניות בדיון אינטרנטי ומנסה להשליך אותן על החיים האמיתיים. זה לא עובד ככה. בעולם האמיתי, שהדברים תלויים בך, או שאתה נשאר איפה שאתה נמצא, או שאתה הולך למקום יותר טוב. במקרה הקיצוני, אתה עושה מעבר רוחבי כאשר מרגיש שחיקה במקום שבו אתה נמצא כרגע.

להבדיל, באינטרנט, הכול הולך וכל מי שנמצא בטופ צריך ללכת למקום פחות טוב בשביל להוכיח את עצמו.

אופיר 9 במאי 2013

תוהה, בחיים האמיתיים לא חסרות דוגמאות לאנשים שעוזבים את גוגל או את מייקרוסופט לטובת סטארט אפ קטן, ולו רק בשביל הסיכוי להצליח בזכות עצמם ולא בזכות התאגיד.

Shutzi 9 במאי 2013

אין לי מושג מי מתאים להחליף את פרגסון, או אפילו מי אני רוצה שיחליף. זה קצת מבלבל כל הסיטואציה הזו, אבל יש לי שתי הערות ושאלה אחת לסיום:
1) מוייס הוא מנג׳ר שמצליח כבר שנים באברטון להפוך את השלם ליותר גדול מסך חלקיו, כמו שפרגסון עושה ביונייטד כבר שנים. מוייס הוא גם מנג׳ר שיאפשר השפעה מסויימת לפרגסון, שכאמור נשאר במועדון. אני לא יודע אם זה טוב או לא.
2) לא נראה לי שיונייטד הולכת להחליף סגנון או דרך, מה שכן היה קורה עם היה מגיע יורגן קלופ למשל.
3) מה הקטע עם סולסשייר? למה הוא כל-כך נחשב ומוזכר כמועמד ראוי? אני יודע שהוא אימן את קבוצת המילואים ולקח אליפות עם מולדה (אם כי העונה הולך לו הרבה פחות טוב, מקום אחרון עם 2 נקודות בלבד לאחר 7 משחקים), אבל משהו יכול להסביר לי את ההילה שמצויה סביבו בתור מאמן? ואני שואל את זה בלי שום כוונות רעות. אהבתי אותו מאוד בתור שחקן.

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

יש גם (…) כמה צדדים טובים ומבטיחים במינוי של מוייס.
.
למעשה, כל מי שבא אחרי סיר אלכס, יבחן מול הדמות הגדולה הזו.
גם אם היו מחתימים את מוריניו,קלופ או כל פיגורה אחרת השאלות וההשואות היו צפות ועולות.
הכל יגזר מאיך תראה בעונה הקרובה. למוייס יהיה לדעתי יתרון בכך שהקשר בינו לבין סיר אלכס יאפשר לו להנות מגב רחב ואולי מדמות מנטור, מה שלא יכול היה לקרות עם "דמות גדולה".
עוד ענין יגזר מאיך תיראה הקבוצה בעונה הקרובה. נניח שיגיע חיזוק חלומי בדמות רונאלדו (הגם שאני לא מאמין בזה)וגארת בייל. במקרה כזה זה לא יהיה מופרז להניח שתתוסף עוד צלחת לאוסף.
זה יחליק את המעבר? כן.
בסוף הדרך, יש שלד מצויין, ישנם צעירים מבטיחים וותיקים מוכחים,ועם חיזוק נכון בשתי נקודות תורפה,לוא דוקא שמות מפוצצים, יש לנו, איך להתבטא בעדינות, מה למכור, ויותר מכך.
.
דיויד מויס לא צנח מהשמיים ואיזה שהוא נסיון ומושג יש לו, ולכן,משתי הסיבות האלה, הכניסה שלו לתפקיד תהיה לדעתי טובה,ודאי טובה ממה שרואי השחורות מתארים כאן.
.
ומאחר שהחילופים היו צריכים להגיע מתי שהוא ובקרוב, טוב שהם נעשים במצב הנוכחי,בנקודת שיא, אחרי אליפות וכאשר סיר אלכס קובע את העיתוי ולא חלילה מובל החוצה.
הרי זה היה ברור שכל מחליף שהיה יכול להגיע, לא יכול ולא היה ממלא את החלל שנוצר אחרי שסבא אלכס זז הצידה.
טוב שהשינוי נעשה עכשיו כאשר ישנה פגרה לפנינו ויש זמן להתארגן.

סימנטוב 9 במאי 2013

מסכים עם כל מילה. יש לנו בוס חדש, הוא לא זקן השבט וזה מוזר מאוד.

סתמאחד 9 במאי 2013

מדוע שרונאלדו או בייל או שחקנים גדולים אחרים ירצו להגיע לקבוצה שאותה מאמן מויס – מאמן נטול תארים,נטול הצלחות באירופה,מאמן שאף קבוצה גדולה בסדר הגודל של יונייטד לא היתה מעלה על דעתה להחתימו,מאמן שלא ניצח דרבי באנפילד ???

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

סתאמחד.
אף אחת מההנחות שלך לא מבוססת על קרקע מוצקה.
שחקנים מגיעים לקבוצות בסדר הגודל הזה ,גם בגלל המועדון, גם כי הם מעריכים שיגיעו למיצוי מקצועי ואולי בגלל כסף.
נכון שלקבוצה עם סיר אלכס יש משיכה יותר גדולה אבל זה לא חזות הכל. ראה, עם ההבדלים המתבקשים, גם אחרי שמוריניו עזב את צלסי, עדיין היא מקור משיכה לטובים שבטובים.
.
ההישגים היחסיים של מויס באברטון, על המגבלות הכלכליות שלה ובליגה שיש בה ענקית כמו יונייטד ועוד כמה קבוצות עשירות פי 50 מאברטון, זה לא יוצא דופן שהוא לא זכה בתואר אליפות.
.
בעיני האוביקטיביות(…),אין עוד קבוצה בסדר הגודל שלנו.
ההנחה הזו שלך היא יותר אמונה מעובדה, וברצינות, היא לא רלוונטית ולו מפני שתהליך קבלת ההחלטות ביונייטד ,לא דומה לשום מקום אחר, ומה שיונייטד רואה עבורה כנכון, לא נמדד בשאלה 'האם מישהו אחר היה עושה את אותו הדבר'
.
ואני מסכים איתך, שהחיסרון הגדול ביותר שלו, הוא שלא ניצח באנפילד. ואני חושב שזה יתוקן מהר.

אריק 9 במאי 2013

אל תדאג הם לא יבואו.

גיל 9 במאי 2013

יוסי, כל מאמן שהיה מגיע אחרי פרגוסון היה מקבל גיבוי בהתחלה. עם זאת, מאמן עם סגנון שונה היה נמדד לדעתי פחות בהשוואה לפרגוסון אלא יותר בהשוואה לו עצמו. למשל, אם מוריניו היה מגיע וההישגים שלו היו נופלים משמעותית מאלו בקבוצות האחרות שהוא אימן אז הייתה בעייה. יכול להיות שמאמן כמו מויס יקבל יותר גיבוי אבל החשש שלי הוא ששחקנים לא בריטיים יהססו לבוא לשחק תחתיו ומנצ'סטר לא תהיה שחקן מרכזי בשוק ההעברות, מה שיכול להוביל לירידה משמעותית ביכולת.

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

גיל, אני לא מוטרד משחקנים שלא ירצו לבוא.
מעמד חזק בשוק ההעברות נגזר מכסף ומרצון להשקיע.
ליונייטד יש כסף גדול מאוד והרצון להשקיע יגזר מצרכים.וכשאלה יוגדרו, תראה שכמעט כל מי שנרצה יגיע. זה הכי פשוט שבעולם.

גיל 9 במאי 2013

אני חושב שכסף הוא לא הגורם היחיד שמשפיע על מעבר של שחקנים. יכול להיות שאני טועה אבל לדרך יש חשיבות גדולה. כמעט תמיד לקבוצה גדולה שמושכת שחקנים בכירים יש לא רק כיסים עמוקים אלא גם מאמן ידוע. במקרה הזה הלא ידוע גובר על הידוע ואני רואה שחקנים שיהססו לבוא.

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

גיל, קשה לבטל את הטיעון הזה,ועדיין, אין ממה לחשוש.לדעתי.

אחד שחושב אחרת 9 במאי 2013

השאלה היא האם מורניו המאמן הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל היה פנוי?
נניח שכן
האם היוניטד היתה מוכנה לעמוד בשכר שלו?
האם יוניטד היתה מוכנה לעמוד בדרישות הרכישה שלו?
אם כל התשובות הם חיוביות,אז כנראה יוניטד החמיצה הזדמנות להפוך ממעדון ענק באנגליה,למעדון ענק באירופה

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

1. מי קבע שהוא הגדול בהיסטוריה? אתה.
2. עמידה בשכר? ליונייטד אם היתה קוראת לו הוא היה בא בריצה, והשכר לא היה מהווה בעיה.
3. דרישות רכש? ללא שום ספק התשובה היא לא.
.
והערה לסדר.
כדאי להמנע מקביעות נחרצות כאילו היו עובדות מסוג: מועדון ענק באנגליה ומועדון ענק באירופה.
ברמת הדיעה האישית זה בסדר. לא יותר מזה.
ודעה אישית שלי: כמעט שאין מאמן בעולם שלא היה בא בריצה לתפקיד אם יונייטד היתה מציעה לו.
והכמעט הוא כדי להיות מנומס.

סימנטוב 9 במאי 2013

יוסי אתה נלחם (בסבלנות לא אופיינית…) בדעות סובייקטיביות להחריד. את התובנה והתבונה שמאחורי המינוי לא רוצים להבין אז מה הטעם.

יוסי מזרחי 9 במאי 2013

סימנטוב!!!
האם הבנתי נכון, שבמקרים אחרים אני חסר סבלנות??? הבהרות כאן ועכשיו…..

תומר ש 9 במאי 2013

יוסי אתה גדול, מעבר לדורפן אנחנו נכנסים גם בשביל הדעות שלך..

סימנטוב 9 במאי 2013

חכה קצת בסבלנות ותקבל הסבר :)

סימנטוב 9 במאי 2013

מצטרף לתומר ש

אבאלה 9 במאי 2013

נראה לי שזאת הבחירה הכי טובה בהרבה מכל שאר האפשרויות.

גיל 9 במאי 2013

חתם ל6 שנים מה שמראה, לפחות ברמה ההצהרתית שהוא הולך להשאר הרבה זמן.

סימנטוב 9 במאי 2013

"I’ve seen some appointments in the last two years which, for me, show the nature of the modern world – a populist, short term fix. Manchester United do not operate that way. They have an element of sense and they have always had that throughout the last 50 to 60 years.”
– Gary Neville

matipool 10 במאי 2013

נוויל וקארגר – דור הולך ונעלם .
לא נראה בעתיד הרבה שחקנים מהסוג הנ"ל .

אמיר המקורי 9 במאי 2013

חברים,

יש כאן מיגוון של דעות ונכון להיום הכול ספקולציות שיתבררו כנראה יותר מוקדם מכפי שאנו משערים כעת,בסופו של דבר זו תהיה הצלחה או כישלון כי במועדון בסדר הגודל של היונייטד זה לא יכול להיות אמצע שהוא בינוניות.
וזו בדיוק הנקודה,כישלון ומוייס יילך הבייתה מהר יותר מכפי שאנו משערים!הכדורגל של היום זה לא אותו המשחק ביום בו הסר התחיל לאמן וקיבל חבל ארוך ביותר של כשש שנים פלוס להביא תואר.
מישהו רואה את הגלייזרים נותנים למוייס לסכן את השקעתם ביונייטד,מי מכם חושב שבירקטוריון של השדים יקבלו בשלווה למשל שנתיים שחונות מתארים או ירידה בהכנסות מכל הסוגים כתוצאה מכך…

גיל 9 במאי 2013

כן, אני רואה שנותנים לו חבל ארוך. אם הוא מתמודד על האליפות וגומר מקום 2 או 3 אז זה לא יהיה מספיק טוב ויפטרו אותו? רק אם הם לא יהיו באירופה זו תהיה עילה לפיטורין בשנתיים הקרובות.

תומר חרוב 9 במאי 2013

הטעות שלך היא שאתה מניח ששנתיים שחונות מתארים תגרום לירידה בהכנסות. בסופו של דבר כל מה שיעניין אותם זה כמה כסף נכנס, התארים זה רק בונוס בשביל האוהדים.

אריק 9 במאי 2013

על מינוי מויס:
כשמט בזבי פרש הוא בחר ממש בעצמו, כמו פרגי, את ווילף מקגיניס – 30 שנה מאוחר יותר יונייטד זכתה שוב בתואר.
אז פרגי בחר אותו בעצמו – וואהו.
גם את קירוש ומקלארן הוא היה בוחר בזמן המתאים.

טל 9 במאי 2013

בגלל שלמאמנים שונים אין את אותם השחקנים בקבוצה קשה להשוות את יכולת ההצלחה שלהם. מי שטוען שרק תארים זה מדד פשוט לא מבין. סתם לדוגמא, נראה לכם שאם פרגוסון היה מאמן אברטון ב-8 שנים האחרונות ומוייס של מנצ'סטר אברטון היו לוקחים אליפות או גביע? ברור שלא. ולכן כשרוצים למדוד יכולת השפעה, הצלחה של מאמן יש פרמטר אחד לפיו כל המאמנים יכולים להימדד: הצלחה מעבר למצופה. זאת אומרת, שאם אברטון, עם חומר שחקנים ממוצע לפרמיירליג, נחשבת כבר שנים בתקופתו של מוייס לקבוצת צמרת (4-8) זו הצלחה מעבר למצופה. אם באיירן, ברצלונה, ריאל, מנצ'סטר יונייטד, פס"ז וכו' לוקחים אליפות זה מצופה מהם, יש להם את השחקנים הכי טובים בליגה שלהם כך שזאת לא תהיה הפתעה. אך אם הם לוקחים בנוסף עוד תואר (גביע, אלופות וכו') אפשר להגיד שזה כבר מעבר למצופה ויש לזקוף למאמן שלהם את יתרת הכבוד הראוי לו. כמובן שבמקרה שלהן ללא אליפות או אלופות זה כישלון. בקיצור, כל מאמן הוא מוצלח לפי הצלחתו היחסית ולכן מוייס הוא מאמן מתאים.

אביעד 10 במאי 2013

יש דבר אחד שמפספסים פה בקשר ל"האם מוייס ימשוך שחקנים ליונייטד" – אדן הזארד בחר בצ'לסי נטולת המאמן על פני היונייטד כי הם זכו בצ'מפיונס. לוקאס מורה בחר בסן ז'רמן ואנצ'לוטי על פני יונייטד ופרגוסון, כי טיאגו סילבה ולאונרדו אמרו לו.
שחקנים כבר מזמן לא בוחרים מועדון לפי השם של המנג'ר. המותג "מנצ'סטר יונייטד" חזק מספיק בשביל למשוך שחקנים, גם כשמוייס הוא המנג'ר.

ליבר 10 במאי 2013

יש לנו בוס חדש.
נאחל לו בהצלחה.
דווקא בגלל הפרישה של הסיר אני מרגיש עוד יותר חזק את אהדתי ליונייטד.
אני באמת מרגיש שבשנה הבאה הקבוצה תצטרך את על האוהדים מאחוריה. אפילו אותי בישראל הרחוקה…

לגבי רוני – הוא אכן שחקן גדול אבל בן אדם קטן… אם הוא עוזב עכשיו זה ממש מוריד לי ממנו. דווקא עכשיו שכולם צריכים להתאחד הוא בורח… לא שכחתי שהוא רצה לעבור כי היונייטד כבר לא תחרותית מספיק בשבילו. רק מלחשוב עליו אני מתעצבן. ןעכשיו גם הוא עושה משחקים בטוויטר כמו תינוק מגודל! שילך לבאיירן או פאריס נסתדר בלעדיו

ליבר 10 במאי 2013

*כל

תומר ש 10 במאי 2013

מסכים עם כל מילה לגבי רוני. מגעיל. סמל עלק.

גודיונסן 10 במאי 2013

מינוי מצויין. לא יודע עדיין איך ייתרגם לתארים אבל ישאיר את היציבות במערכת וזה מה שנותן ליונייטד את היתרון הכי גדול על יריבותיה לצמרת.

אלעד 11 במאי 2013

לפי התמונה אין ליונייטד מה לדאוג, כח קבוצה עם ג'יימס בונד על הקויים תצליח…בשירות הוד מלכותה!

matipool 11 במאי 2013

אלעד – ג'יימס בונד הנוכחי ( דניאל קרייג ) הוא אוהד שרוף של ליברפול …
אם ליברפול תצליח כמו בונד האחרון וכמו הביקורות המעולות שקרייג מקבל , העתיד מבטיח .

יוסי מזרחי 11 במאי 2013

סתם כך:
מאחר וג'ימס בונד האחרון אינו אותו ג'ימס בונד, תצטרך ליברפול, בהקבלה מתאימה, להיות לא אותה ליברפול.
וזה קצת קשה, בערך כמו ההבדל בין מציאות לקולנוע….

אלעד 11 במאי 2013

כח=כל

Comments closed