הזקן עכשיו שמח

יומה של אתלטיקו

Atletico Madrid Wallpaper

זה באמת לא הרגע להתייחס לאדום של רונאלדו. זה קורה.

17 שנים של סבל.

חוקי נייטרליות של כדורסל ישראלי. שופט שלא יודע לספור צהובים. ספרד זה באמת כדורגל-ממסד.

והזקן עכשיו שמח.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

הישראלי היפה
פספוס?

114 Comments

אופיר 18 במאי 2013

הזקן?

שמח שזו תהיה תמונת הסיום של האפיזודה הכושלת של מוריניו בריאל.

דורפן 18 במאי 2013

אתה כנראה לא מכיר את הפרסומות הקלאסיות של אתלטיקו. תסתכל בוידאו

אופיר 18 במאי 2013

יפה! אהבתי.

עונה גדולה של סימאונה. פלקאו רגוע מאוד בחצי השני של העונה, ונראה לי שהם יסתדרו גם בלעדיו (עם מחליף הולם).

זורק מילה 18 במאי 2013

אתלטיקו תמיד מביאים חלוץ ענק במקום חלוץ ענק שהולך,גם פלקאו נקנה בכסף שסיטי שילמה לאתלטיקו על אגוארו.

יש לי הרגשה שפלקאו יוחלף בחלוץ נוסף מקולומביה,וגם הוא כמו פלקאו יבוא מפורטו – ג'קסון מרטינז.

גיל 18 במאי 2013

היום הייתה הדגמה חיה למה הליגה הספרדית היא גועל נפש. איפה מה שהיה היום וגמר הגביע האנגלי? פשוט עולם אחר.

דורפן 18 במאי 2013

למה אתה אומר ככה? בגלל קטטה או שתיים? היום קם לתחיה הכדורגל הספרדי האנכריסטי הנהדר

גיל 18 במאי 2013

הקטטות זה עוד מילא אבל כל ההתחזויות וההתפתלויות וזה שהספסל של אתלטיקו זרק שני כדורים למגרש כדי להפריע לשחקן של ריאל להוציא את הכדור לקראת הסוף. תראה לי עוד ליגה שזה מתרחש.

גבר 18 במאי 2013

מה עם ליגה שבה הילד שמחזיר כדורים תופס את הכדור ולא נותן לשחקן היריבה להמשיך במשחק?

ושלא תבין אותי לא נכון אני תמיד בעד הכדורגל האנגלי אבל אני לא חושב שאתה יכול להכליל ככה…

גיל 18 במאי 2013

אכן דוחה, אבל זה נדיר מאוד באנגליה וקורה כל הזמן בספרד.

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

למה יש לי תחושה שאם היה מדובר במשחק אנגלי היית מספר על הלחימה, התשוקה, משחק ההגנה ההירואי, ניצחון האנדרדוג?

גיל 18 במאי 2013

ממש לא, אין לי מושג מאיפה הבאת את זה.

דורפן 18 במאי 2013

יש לי רעיון מעולה – בואו נעשה ויכוח ספרד-אנגליה עם איזה 100 תגובות. זה יכול להעביר יופי את הזמן עד הגמר הכל-גרמני…

זורק מילה 18 במאי 2013

לעומת נבחרת ספרד בכדורגל הנבחרות ובארסה בכדורגל הקבוצות,הגרמנים לא זכו בכלום מאז שנת 2001 גם ברמת הקבוצות וגם ברמת הנבחרות.שיהנו השנה…

זורק מילה 18 במאי 2013

היה גמר ענק מכל הבחינות

אבל עזוב, אין מה להתייחס לכל אנגלופיל עם רגשי נחיתות כאן בבלוג.

גיל 18 במאי 2013

מישהו דיבר על הכדורגל? אבל יפה שאתה קופץ ישר לדברים לא קשורים ועוד משמיץ כמו אידיוט בשביל להסיט את הדיון.

זורק מילה 18 במאי 2013

איך אופיר כתב לך במדוייק – הגמל לא רואה את הדבשת שלו

גיל 18 במאי 2013

ואתה ממשיך להגיב כמו טרול אידיוט ואני אחזור על זה כל עוד תמשיך להשמיץ בצורה דוחה פה.

זורק מילה 18 במאי 2013

תמשיך לקלל כמו ילדה…

גיל 18 במאי 2013

אני מאוד מקווה שיחסמו אותך מפה, אתה פשוט גועל נפש.

אופיר 18 במאי 2013

שמע, כואב לי בעיניים לראות את ההצגות, ההתנפלויות הבלתי פוסקות על השופט, זריקת חפצים מהקהל וכל זה. זה עושה אותי אנגלופיל?

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

אחרי שאתה רואה משחק כזה, שהיו בו יצרים ותשוקה מבעונה שלמה של פרמיירליג ובזה אתה מתמקד, אני חושב שכן.

זורק מילה 18 במאי 2013

אופיר אתה לא אנגלופיל…

זה היה דרבי,ועוד בשביל אתלטיקו זה היה משחק חוץ (מנפלאות הכדורגל הספרדי),אז ברור שיהיה משחק חם.

מה עוד שאתלטיקו לא ניצחה 14 שנה דרבי,רצית שבהארכה אחרי שהם מובילים הם לא יבזבזו זמן?ממתי נהיית חסיד אומות העולם?

אופיר 18 במאי 2013

אתה כנראה צודק, אם המשוואה היא שונא טלנובלות = אנגלופיל.
אני גם לא אוהב התנהגות של ערסים, למרות שהם "מלאים שמחת חיים" ויש להם "נשמה".

אופיר 18 במאי 2013

גפן, אין לי בעיה עם אתלטיקו, הם האנדרדוג. יש לי יותר בעיה עם ריאל שמתנהגים כאילו הם האנדרדוג. אבל כבר אמרנו, מוריניו התאמץ כל כך להפוך אותם לאנדרדוג, עד שהם אשכרה הפכו לכאלה…

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

באנגליה יש לא פחות טלנובלות ובעונה הבאה (בהנחה שמוריניו יחזור) יהיו אפילו יותר. השאלה היא במה אתה בוחר להתמקד. ואם אחרי משחק כזה, זה הדבר שבו אתה בוחר להתמקד, סימן שהגעת עם אג'נדה מהבית.

זורק מילה 18 במאי 2013

אופיר

מוזר שכל התלונות על הכדורגל הספרדי מצד חובבי הכדורגל האנגלי באו רק בשנים האחרונות לאחר 3 ניצחונות בגמרים של בארסה על 3 קבוצות אנגליות,ו 3 זכיות רצופות של נבחרת ספרד …

רוצה לומר,עד ההצלחה הספרדית לאנגליופילים לא היה בעיה עם הכדורגל הספרדי…

אופיר 18 במאי 2013

נהניתי מהמשחק עצמו, אני האחרון שיכחיש שמדובר בקבוצות ברמה גבוהה מאוד. הדרך שבה אתלטיקו דרסה את צ'לסי בסופר-קאפ בתחילת העונה הסירה אצלי כל ספק לגבי יחסי הכוחות בין העלית של שתי הליגות כרגע. ועדיין, אני לא משתגע מהתלהטות היצרים הזו, ואני לא חושב שהבאתי את האג'נדה הזו מהבית, כי כשהתחלתי לצפות במשחק לא חשבתי (נאיבי מצידי כנראה) שזה חייב יהיה להגיע לשם.

אביאל 18 במאי 2013

אופיר – תעבוד קצת על האנלוגיות שלך, זה שאתלטיקו מדריד דרסה את צ'לסי בתחילת העונה (במשחק לא באמת חשוב לצ'לסי ויוקרתי עבור אתלטיקו) זה לא סממן. אם נלך לפי הדרך שלך אפשר להגיד בדיוק ההפך אחרי שיונייטד היתה אמורה לעבור את ריאל בשמינית גמר ליגת האלופות.

אופיר 18 במאי 2013

אביאל, אתה יודע מה, אני אדייק: הקבוצה השלישית בטיבה בספרד דרסה את הקבוצה השלישית בטיבה באנגליה, ואני משוכנע שאלה הם הפערים, ולא מאמין ל-"יוקרתי לאלה, לא חשוב לאלה", שתי
הקבוצות לא נראו באותה הליגה, ואני לא אומר את זה כמליצה.

בין יונייטד לריאל הפערים קטנים יותר בגלל שהיתרון העצום של יונייטד בעמדת המאמן מבטל חלקית את היתרון העצום של ריאל בחומר השחקנים.

ליאור 18 במאי 2013

איך אפשר להשוות לפי משחק אחד שהתרחש בתחילת העונה? מאז צ'לסי החליפה מאמן, ושחקנים כמו הזארד ואוסקר הסתגלו יותר טוב לקבוצה.
אם אתה רוצה להשוות, אפשר להשוות גם בצמד המשחקים מול רובין קאזאן שאותה צ'לסי עברה, לעומת אתלטיקו.
צ'לסי אלופת הליגה האירופית לא בגלל מזל, אלא בזכות העובדה שהייתה הכי טובה (וגם בזכות הגרלה די נוחה).
הקבוצה השלישית בטיבה באנגליה? אני הייתי מברר את זה עם מנצ'יני.

אופיר 18 במאי 2013

מה יש לברר, הם מקום שלישי.

יש לך בכלל ספק שהליגה האנגלית כרגע במשבר איכות ברמת קבוצות הצמרת? ברור לי לגמרי שזה בר חלוף, אבל זה המצב כרגע. אתלטיקו מדריד קבוצה נהדרת (ומאומנת!) שהיתה מדברת חזק בצמרת האנגלית, ובשנה שעברה קיבלנו תצוגת תכלית של עליונות במפגשים בין בילבאו ליונייטד, וגם אז היה ברור לי שזה לא מקרי.

ליאור 18 במאי 2013

עכשיו אתה סתם מגזים. גם צ'לסי עברה את ברצלונה (הקבוצה הספרדית הכי טובה), וגם בשלב הבתים היא פירקה את ולנסיה 3:0 במשחק שהיה מאוד חשוב לשתי הקבוצות (אמרת שצ'לסי מקום שלישי באנגליה, לא?). גם מוריניו אמר שיונייטד היו יותר טובים מריאל בצמד המפגשים…אתה סתם מנסה למצוא קרבות בין ספרדים לאנגלים שבהם הספרדים ניצחו. אתה באמת חושב שבילבאו של שנה שעברה (שבאמת היו מרשימים) הייתה יותר טובה מיונייטד?
הליגה האגלית כן במשבר קבוצות צמרת, אבל הפער בין אתלטיקו לצ'לסי הוא לא 4:1, בדיוק כמו שהפער בין סיטי לריאל הוא לא 4:3 (בסיכום שני הפגשים). כל מה שניסיתי להגיד הוא שצ'לסי קבוצה יותר טובה מאתלטיקו ושמשחק אחד השנה לא באמת רובע משהו. רובין קאזאן ניצחה את אתלטיקו 2:0 בסן רמס – זה לא אומר כלום.

אופיר 18 במאי 2013

צ'לסי לא קבוצה טובה יותר מאתלטיקו, היא מועדון עשיר יותר מאתלטיקו, וככזה יש לה סגל עמוק יותר שמאפשר לה להתמודד בכמה מפעלים על פני עונה שלמה. הסגל הפותח של אתלטיקו טוב יותר ומאומן יותר (כרגע) מזה של צ'לסי, ואני משוכנע (אם כי זה לא ניתן להוכחה) שהם היו מנצחים אותם 5 פעמים מתוך 5 במפגשים ישירים העונה, אילו היו מתקיימים.

אתה כנראה אוהב להסתנוור מכסף ומשמות גדולים. מזכיר לי מקרה שבו הותרתי פעם ילד פעור פה אחרי שהסברתי לו שקורט קוביין, העשיר והמפורסם מהטלויזיה, הוא גיטריסט חרא.

ליאור 18 במאי 2013

אני מנחש שאתה אוהד אתלטיקו..
אם אתה באמת חושב שאתלטיקו תנצח במגרש ניטרלי את צ'לסי חמש מתוך חמש פעמים (ואי אפשר להוכיח את זה) כנראה שאנחנו פשוט נסכים על כך שאנחנו לא מסכימים.
זה גם לא משנה, כי שנה הבאה צ'לסי, כנראה, הולכת להתחזק מאוד עקב הגעתו של מוריניו והתווספותם של שחקנים עקב הצטרפותו של מוריניו. טורס גם כנראה בדרך החוצה, למרות שהוא היה לא רע העונה.

זורק מילה 18 במאי 2013

הכנופייה הפורטוגלית בראשות מוריניו ורונאלדו פירקה את ריאל סופית היום.

ניחא מוריניו שעשה זאת כל השנה…אבל רונאלדו?התנהגות של טירון.

מוריניו ב 3 עונות בריאל – אליפות 1 גביע 1 0 צ'מפיונס
רונאלדו ב 4 עונות בריאל – אליפות 1 גביע 1 0 צ'מפיונס

אם זו הצלחה,אני לא יוצא מה זה כישלון :)

ליאור 18 במאי 2013

אף אחד לא אמר שמוריניו הוא הצלחה. לגבי רונאלדו – זה כבר סיפור אחר.
רונאלדו בתקופה שלו בריאל היה השחקן הכי טוב בכל רגע נתון. מוריניו הוא זה שנקבע על פי הישגים, לא שחקן אחד בודד מתוך 11..(אפילו כשהשם שלו מתחרז עם שונאלדו)

זורק מילה 18 במאי 2013

רונאלדו מעולה בכל ארבע השנים שלו בריאל,ומבחינה מקצועית-אישית הוא הצלחה משגשגת בריאל,מבחינה קבוצתית הוא כישלון מהדהד עם אליפות אחת,
גביע אחד ואפס צ'מפיונס ליג עם ריאל בארבע שנים,וזה לא שאין שחקנים טובים לידו,להיפך,מבחינת סגל שחקנים לריאל יש את הסגל הכי טוב באירופה שעל כל עמדה יש 3 כוכבים.

ליאור 20 במאי 2013

אתה לא יכול לצפות מרונאלדו להיות המאמן של ריאל – זה תפקיד המאמן ;).

צור שפי 18 במאי 2013

יש יש יש

אופיר 18 במאי 2013

מברוק.

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

מלבד קלופ, אני חושב שסימואנה הוא המאמן המצטיין באירופה בשתי העונות האחרונות. הוא מאד אנדרייטד- מילה פופולרית בבלוג- אפילו בהשוואה למאמנים אחרים בספרד כמו פלגריני או ביילסה. לא יודע, אולי בגלל שהקבוצה שלו לא שיחקה בליגת האלופות ולא משחקת כדורגל התקפי. אני מזכיר שבעונה שעברה אתלטיקו מדריד זכתה בליגה האירופית עם ניצחון בכל המשחקים בשלבי הנוק אאוט, הישג שאני לא יודע אם יש לו תקדים.

והכי מרשים שהוא עושה עם אותו בסיס (כולל פלקאו) שלפני הגעתו היה מדורג בחלק התחתון של הטבלה. זה לא שהוא "בנה קבוצה בדמותו, הוא שינה את הקבוצה ב180 מעלות עם אותו סגל בדיוק.

מבחינת סגנון כמאמן הוא נראה כסוג של בניטס עם כריזמה. לא רק שהוא יודע להעמיד קבוצה מבחינה טקטית, הוא יודע לגרום לשחקנים להילחם עבורו.

מאמן ענק.

אביאל 18 במאי 2013

אני חושב שהמבחן הגדול של סימונה יהיה בשנה הבאה, לשחק גם בליגת האלופות וגם בליגה, אז הוא באמת יבחן. כמובן במידה והסגל לא יעבור שינויים גדולים מדי.

זורק מילה 18 במאי 2013

אין לאתלטיקו שום סיכוי בצ'מפיונס

אם הם יעברו את שלב הבתים זו תהיה סנסציה.

אביאל 18 במאי 2013

לא דיברתי דווקא ספציפית על לעבור את שלב הבתים, אלא לנהל קמפיין טוב בליגה (שהמטרה כמובן להגיע שוב בעונה הבאה לליגת האלופות) במקביל לליגת האלופות. בשנה שעברה הם זכו באופ"א אבל רק סיימו חמישי בליגה (אמנם צמודים למאלגה).

זורק מילה 18 במאי 2013

אוקיי,עם זה אני מסכים.הם חייבים לסיים בין ארבעת הראשונות בספרד כל שנה.

אתלטיקו יכולים לעבור את שלב הבתים בשנה הבאה,תלוי אם יהיו מדורגים בדירוג שני,ותלוי בהגרלה.מעשית,הם בגבול של להיות בין 16 הטובות באירופה בטח בהתחשב שיש להם כוכב אחד בקבוצה וגם הוא עוזב בקיץ,וכוכב אחד בהתהוות בשער שכנראה גם בקיץ יחזור לצ'לסי.

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

אתה רציני? העונה הזאת יש שש קבוצות באירופה יותר חזקות מהם במובהק (כקבוצה, לא בתקציב או ב"שמות"): שתי הגדולות בספרד וגרמניה, יובה ויונייטד. הם בוודאי קבוצה יותר חזקה מקבוצות דוגמת וולנסיה, שאלקה ודומותיהן שמגיעות כל עונה כמעט לנוק אאוט (שלא לדבר על קבוצות מתורכיה, סקוטלנד וקפריסין שגם משתחלות לשם לעיתים).

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

אתה רציני? הם קבוצה הרבה יותר חזקה ממאלגה שהייתה מרחק נס מלהגיע לחצי גמר (או מולנסיה שעברה בקלות את הבית המוקדם). יש להם גם דרוג גבוה מאד- על גבול להיות מדורגים ראשונים, כך שלא אמורה להיות להם הגרלה קשה במיוחד.

אביאל,

אל תשכח שבעונה שעברה שסימאונה הגיע רק אחרי חצי עונה שהקבוצה הייתה מדורגת בחלק התחתון.

זורק מילה 18 במאי 2013

למלאגה היו הרבה ניסים השנה במפעל האירופי,כולל הגרלה קלה במיוחד בשלב הבתים.

בוא נהיה רצינים מלאגה לא שווה מקום בחצי גמר צ'מפיונס השנה,גם אם היא הודחה בגלל שער הזוי וטעות שיפוט קטלנית בזמן פציעות.לראיה תראה איפה היא נמצאת השנה בליגה הספרדית.

באתלטיקו אין כוכבים,יש אחד וחצי כאלה שם,וגם הם עוזבים בקיץ הקרוב,כל היתר חבורה של לוחמים שזה בסדר אבל לא תמיד מספיק בשביל לעבור את שלב הבתים.

שוב,הכל תלוי בהגרלה בשלב הבתים.גם דורטמונד השנה דורגה מהמקום הרביעי ככה שהמקום השני של אתלטיקו בהגרלה לא מבטיח הגרלה קלילה

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

איזה ניסים היו למאלגה? להפך, השופט דפק אותם גם נגד פורטו (אישר גול לא חוקי במשחק הראשון ופסל גול חוקי במשחק השני) מה שייצר מאבק הרבה יותר צמוד ממה שהיה אמור להיות. הם לא היו בבית מוות, אבל גם לא בבית קל במיוחד. גם פורטו היא לא הגרלה נוחה במיוחד. ואתלטיקו כאמור קבוצה הרבה יותר חזקה.

הם בטח לא אחת מארבע הקבוצות הטובות באירופה, אבל עם הגרלה טובה וקצת מזל הם יכולים להגיע לחצי גמר, בדיוק כפי שהם יכולים לעוף בשמינית.

זורק מילה 18 במאי 2013

הנס של מלאגה היה בשלב הבתים,אל תשכח שהם דורגו מהמקום הרביעי וקיבלו בית קליל ביותר.

אין לי ויכוח איתך שאתלטיקו קבוצה טובה,זה לא תמיד מספיק לעבור את שלב הבתים.

בדבר אחד אני חוזר בי,זו לא תהיה סנסציה אם אתלטיקו תעפיל משלב הבתים,אבל זו גם לא תהיה סנסציה אם היא לא תעפיל..

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

בהנחה שהם לא יקבלו בית מוות ויעמידו קבוצה לפחות ברמה הנוכחית, זו תהיה סנצסציה רצינית אם הם לא יעברו בית מוקדם. אל תשכח שהם מינימום יהיו בדרג השני, ייתכן אפילו בדרג הראשון.

מאז הגעתו של סימאונה, הם ניצחו את ריאל מדריד בברנבאו במשחק על תואר, זכו בליגה האירופית בצורה הכי מרשימה שזכורה, שברו את שיא הניצחונות הרצופים במפעלים אירופאיים, פירקו את צ'לסי, הבטיחו מקום בטופ 3 בספרד אחרי חצי עונה. אתה כותב כאילו שהם איזה מאיורקה.

יש להם חסרונות (כמו שאתה מצפה מקבוצה של 120 מיליון יורו תקציב בהשוואה לקבוצה של חצי מיליארד), אבל כ"קבוצה" זו כנראה הקבוצה הכי חזקה מחוץ לטופ 2 שספרד העמידה מאז הימים הגדולים של לה קורוניה וולנסיה בתחילת העשור הקודם.
יש להם גם כמה צעירים סופר מוכשרים (קוקה ובעיקר אוליבר טורס) שאמורים לעדות התקדמות רצינית בעונות הקרובות. כמובן שיש שאלה מה הם יעשו עם הכסף שהם יקבלו על פלקאו, במידה והוא יימכר. לפחות ההיסטוריה הקרובה מראה שהם יודעים להחליף כוכבים.

זורק מילה 18 במאי 2013

אני לא רואה מצב שהם ידורגו מהמקום הראשון,צריכים לקרות יותר מדי דברים בצוותא כגון שארסנל ומילאן לא יגיעו ל32 האחרונות במפעל.

צ'מפיונס זו לא הליגה האירופית ובמפעל הזה אתלחטיקו תתקשה הרבה יותר,כמובן שוב הכל בהתאם להגרלה.

אני בניגוד אליך לא חושב שולנסיה של השנים האחרונות נחותה מאתלטיקו הנוכחית.לא ולנסיה של השנתיים שלוש האחרונות ובטח לא ולנסיה של לפני 4 עונות שבה עוד שיחקו וייה+דויד סילבה+מאטה.מה עוד שלולנסיה יש מסורת ארוכת שנים בצ'מפיונס לעבור את שלב הבתים,לאתלטיקו אין.

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

ברור שהם יתקשו יותר- אף אחד לא מצפה מהם לזכות כפי שהם בליגה האירופית- אבל לעבור בית מוקדם שהוא לא בית מוות הם אמורים, ובקלות. ועם הגרלה טובה גם להתקדם לא מעט.

בהשוואה לולנסיה, אתה מתייחס לשמות ולא ליכולת בפועל על המגרש. ולנסיה לא ניצחו משחק גדול 5-6 שנים. אתלטיקו תחת סימואנה ניצחו לא מעט משחקים גדולים, כולל ניצחון על ריאל בברנבאו במשחק על תואר. ולנסיה מעולם לא הבטיחו כל כך בקלות מקום בטופ 3,. ולנסיה מעולם לא הייתה הגנה ברמה שיש לאתלטיקו או מאמן כמו סימאונה. שמות כמו וייה, מאטה או סילבה זה נחמד, בפועל הם לא השיגו איתם כלום.

ובוודאי שהיום ולנסיה נחותים. הרי הם משחקים באותה ליגה ואתה רואה את זה על המגרש ובטבלה (גם בעונה שעברה הם היו מסיימים אחרי אתלטיקו במידה וסימאונה היה מאמן מתחילת השנה).

זורק מילה 18 במאי 2013

השנה בליגה הספרדית ולנסיה נחותה מאתלטיקו זו עובדה,יש טבלה.

אבל בצ'מפיונס יש עניין של מסורת,מה שיש לולנסיה בעונות האחרונות,ולאתלטיקו אין…יותר מזה ב 15 השנה האחרונות אתלטיקו הייתה בצ'מפיונס בסך הכל פעמיים..בשנה הבאה זו תהיה ההופעה השלישית שלה בעשור וחצי האחרון,זה מאזן עלוב למועדון השלישי בגודלו בספרד.

לגבי סימואנה,הוא מאמן מצויין,אבל מה שאתה כותב עליו נכתב אשתקד על ביילסה ותראה איפה בילבלאו השנה בליגה הספרדית.מאמן תמיד תלוי בשחקנים שלו,ולפעמים עזיבה של שחקן כוכב אחד כמו מארטינז בבילבאו או פ]לקאו באתלטיקו בשנה הבאה יכול לרסק קבוצה,ולאתלטיקו זה קורה המון ב 15 השנה האחרונות כולל מקומות 9,7,5 עם שחקנים כמו פורלן ואגוארו בשיאם.

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

אם אתה מתייחס לשנים האחרונות (ולא לתחילת המילניום) איזה מסורת יש לוולנסיה בליגת האלופות חוץ מלהגיע לשמינית ולעוף תוך מופע לוזריות?

אני לא נכנס לויכוח מה יהיה בעתיד כי אני לא יודע. אני כן כותב שאתלטיקו מדריד הנוכחית היא קבוצה הרבה יותר חזקה מקצועית ומנטלית מוולנסיה של השנים האחרונות. במידה והם יעמידו קבוצה ברמה דומה בעונה הבאה, יש לה סיכוי טוב מאד לעשות דברים יפים גם באלופות.

זורק מילה 18 במאי 2013

אני כותב על המסורת של ולנסיה לעבור את שלב הבתים בצ'מפיונס,כי כל הדיון מלכתחילה היה האם אתלטיקו תעבור את שלב הבתים או לא בשנה הבאה.

אני מאוד מקווה שאתה צודק לגבי אתלטיקו,אני יותר פסימי ממך.ואני מאוד מקווה (2) שולנסיה תסיים רביעית בליגה ולא סוסיאדד.אומנם סוסיאדד היא המרענן הרשמי של הליגה השנה,וקבוצה נפלאה,אבל בצ'מפיונס היא תהיה מדורגת ממקום רביעי ותעוף על אוטומט אולי אפילו לפני שלב הבתים,בשלב המוקדמות.לולנסיה פחות מגיע לסיים רביעית השנה בליגה,אבל באירופה לפחות היא מגיעה ל 16 האחרונות כמעט קבוע.

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

גם לדורטמונד לא הייתה מסורת בליגת האלופות בשנים האחרונות וגם לא למאלגה. לעבור שלב בתים (במידה ואתה לא בבית מוות) זה לא כזה סיפור ובטח פחות מסובך מלנצח את ריאל מדריד בברנבאו במשחק על תואר או לזכות בליגה האירופית תוך השגת ניצחונות בכל המשחקים בשלב הנוק אאוט. נאמר זאת כך- עם הגרלות כמו שהיו לוולנסיה בשנים האחרונות הם יעלו בלי בעיות.

זורק מילה 18 במאי 2013

המבחן הראשון שלהם יהיה בחלוץ הרכש שהם יביאו במקום פלקאו,הוא יהיה פחות טוב ממנו זה ברור לכולם,השאלה רק בכמה.

המבחן השני שלהם יהיה מול בארסה בצמד משחקים בסופר קאפ הספרדי,לפחות זה יהיה מרענן ולא שוב קלאסיקו כל תחילת עונה.

ולסיכום,לדעתי,אתה נותן יותר מדי משקל לניצחון היום של אתלטיקו.כן זה היה ניצחון בדרבי אחרי 14 שנה של השפלות,ועוד במשחק גמר בחוץ (הזוי),כן הביאו תואר אחרי 17 שנה,אבל עדיין זו הייתה עקיצה.אלמלא כל הקורות של ריאל והחמצות מסמרות שיער של היגוואין ואוזיל,גם המשחק הזה היה נגמר בעוד תבוסה של ריאל לאתלטיקו.זה היה משחק חד צדדי לחלוטין.

השפיץ של הנעל,וכדומה…

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

ראשית, למה סופר קופה הוא מבחן למשהו? את מי זה מענין בכלל (חוץ ממוריניו שיכול הציג את כ"תואר" מהעונה)?

שנית, מה הקשר "14 שנים של השפלות", הרי לא הקבוצה הנוכחית שיחקה בדרבים 14 שנה, נכון?

שלישית, כנראה ראינו משחק שונה. ריאל היו עדיפים במעט, אבל זה היה רחוק מאד מלהיות משחק חד צדדי וגם לאתלטיקו היו את החמישה-שישה מצבים שלה. בסך הכול ריאל הגיעו למשהו כמו שישה מצבים ב120 דקות, במשחק ביתי. רובם כתוצאה ממצבים נייחים.

אין טעם להיכנס לויכוח על העתיד, פשוט נכנסת לאיזה פינה עם הצהרה מופרכת על כך שהם "יצטרכו נס בשביל לעלות מהבית המוקדם" בזמן העובדות הן שקבוצות הרבה פחות טובות מהם עולות משם כל שנה בקלות (כולל כאלו שמשחקות איתם באותה ליגה).

גפן הגדול 18 במאי 2013

אתלטיקו אנסו אותם! אתלטיקו אנסו אותם!

אביאל 18 במאי 2013

אני מקווה שאתה צוחק, שלוש קורות, שני הצלות אדירות של קורטואה (הוא של צ'לסי דרך אגב וזה בכלל נראה שצ'לסי חיזקה השנה מלא קבוצות באירופה) ועוד עצירה מהקו, זה יותר מזל מאונס.

פליקס מגאת' 18 במאי 2013

אני חושב ש"דפקו" זה מונח מתאים יותר.

למפרד 18 במאי 2013

רונן – אשכרה ביקשת מהם לריב כמו תינוקות מפגרים והם הבינו שהם צריכים לריב כמו תינוקות מפגרים. יש פה אנשים עם 100 בהבנת הנקרא.

אביאל 18 במאי 2013

אני חושב שהשיפוט היום היה זוועתי, העיתונות והשופטים בספרד הכניסו טוב טוב למוריניו היום. בעוד שסימאונה עומד לפצוץ את הקוון ואת השופט הרביעי על כל שריקה נגד אתלטיקו, בפעם הראשונה שמוריניו קם (ואגב בצדק, אחרי לפחות חמש-שש פעמים של שריקות לא מוצדקות נגד ריאל) הוא מורחק.

המארקה, קאסיס, ראמוס, פפה ושאר השחקנים שפתחו את הפה עוד יתגעגעו לעוצמה של ריאל של מוריניו, קבוצה שבמשך שש שנים לא עברה את שמינית הגמר, לא זכתה בגביע שני עשורים והיתה נדרסת בכל פעם מחדש ע"י היריבה הגדולה שלה עוד תתגעגע למוריניו, מאמן שלא סופר עיתונאים וליצני חצר במדריד ולכן עולה על המוקד, אותם אלה שהורידו את ריאל מגדולתה למרות שהיא הקבוצה העשירה והחזקה בעולם בשביל אינטרסים טיפשיים, שכבר בקנדציה הקודמת של פרז העיפה מאמן עטור שבחים כמו דל בוסקה. כנראה שבתור אוהד ריאל שוב נתחיל לראות את השלבים המאוחרים ואת מאבקי האליפות מבחוץ.

ועוד מילה על השידור הפתטי של ניר לווין והעוד יותר גרוע אל אינשטיין – אינספור טעויות בשמות השחקנים (טוב לזה התרגלנו), לקרוא להרחקה של רונאלדו מוצדקת ?! ויותר מזה, גבי מאתלטיקו מקבל צהוב שני ואדום, השופט אומר לו לצאת החוצה ואינשטיין אומר שהשופט מוציא אותו כי יורד לו דם באף, פשוט לא ייאמן.

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

מוריניו קיבל את הקבוצה הכי יקרה בהיסטוריה של הכדורגל, כוח שאף מאמן בריאל לא קיבל מעולם ובסך הכל, נכשל. הוא בטח לא הקורבן פה.

PG4 18 במאי 2013

אביאל – אתה כנראה חווה סוג של 'תסמונת שטוקהולם.

ריאל היא מועדון אדיר שמוריניו, יותר מבארסה אי-פעם, הוריד לברכיים.

אביאל 18 במאי 2013

PG – אני בוחן עובדות, שש שנים בלי שמינית גמר עם מאמנים מהטופ העולמי, דומיננטיות מוחלטת של ברצלונה במשחקים הישירים ובליגה, מוריניו שינה את זה, רונאלדו תחתיו הכפיל את כמות השערים שלו, בנזמה תוך שנתיים כבש כמעט פי 10 מאשר בעונה הראשונה שלו, אוזיל הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם, ראמוס לבלם מהטופ ומעל לכל ריאל הפכה לקבוצה מפחידה, את זה אני בוחן. אני מסתכל אחורה ורואה למה ריאל הפכה תחת מוריניו (ונעזוב את השטויות של התקשורת שסוף סוף בא מאמן שלא נכנע להם במדריד), אני מסתכל קדימה ולא רואה תקווה, בטח לא עם אנצ׳לוטי, התקווה היחידה היא יואכים לב בשנה הבאה.

ליאור 18 במאי 2013

אני מסכים שעם אנצ'לוטי רונאלדו כנראה לא יהיה אותו דבר כמו שהיה עם מוריניו, אבל זה לא אומר שצריך לפסול אותו ישר על הסף. אני לא יודע כלום לגבי יוגי לב, אבל אני חושב שעם אנצ'לוטי ריאל יכולה לקחת אליפות וגם להתקדם באירופה (…שזה בערך מה שמוריניו עשה). אין יותר מדי מה להגיד עכשיו לגבי ריאל. אתה לא יכול לחזות את העתיד – במיוחד לא את של ריאל שאנחנו בכלל לא יודעים איזה שחקנים ישארויבואו או איזה מאמן יבוא.
נהיה יותר חכמים בקיץ.

PG4 18 במאי 2013

אביאל, כנראה שאנחנו מסתכלים על ריאל בצורה שונה, אם בשביל 6 שנים פחות מוצלחות (מתוך למעלה מ- 100 שנות קיום אדירות), אתה מוכן לשים את כל המדרידיסטה בצד ולתת למאמן זמני להשפיל לעפר את סמלי המועדון וערכיו.

אביאל 18 במאי 2013

PG4 – מוריניו לא השפיל, התקשורת הספרדית (כמו האיטלקית) שמונעות מאינטרסים פנימיים ושל בעלי עניין וברמה עלובה (וחוסר אובייקטיביות משווע) לא קיבלה את דרכי ההתנהגות של מוריניו, עובדה שבאנגליה הוא הסתדר טוב מאוד עם התקשורת.

לריאל מדריד, מעצם גדולתה יש סיאוב שנמשך מאז הכהונה הראשונה של פרז, המאמנים הם כלי משחק במדריד וככה לא בונים קבוצה (ראה יונייטד), מוריניו עוד עשה סדר וקידם את ריאל מבחינה מקצועית.

ראול 18 במאי 2013

אביאל – קלעת בול.
צודק בכל מילה!!!

amitpros 18 במאי 2013

משחק נהדר.בישול גאוני של פלקאו,קורטואה אדיר.וריאל מפסידה.
קשה לבקש יותר מגמר גביע.
ברכות חמות לאתלטיקו.הלוואי ויהיה להם צ'אנס בעונה הבאה לרוץ בצ'מפיונס עם הסגל הזה.

אסף כלשהו 18 במאי 2013

אתלטיקו ממש בנוייה בצלמו ובדמותו של סימאונה- קבוצה קשוחה ואינטליגנטית, וגם מעצבנת ומבזבזת זמן בטירוף. ממש אחד לאחד. בתור אוהד ארגנטינה, הערצתי את אל צ'ולו כשחקן, ואני מת שיגיע לנבחרת כמאמן.
שאפו ענקי על העמדת קבוצה שזכתה כבר בשני תארים בעונה וחצי, בטח יותר מכל מאמן שעבר בקבוצה מאז אנטיץ' (וסימאונה השחקן)…

יואב דובינסקי 18 במאי 2013

אהבתי חוקי נייטרליות של כדורסל ישראלי

Yair N 18 במאי 2013

They have the best ads :)

שלו 18 במאי 2013

עוד קבוצה השתחררה מטראומת נימני…

תומר חרוב 18 במאי 2013

מתי תורה של דרבי קאונטי?

תומאס נוימן 18 במאי 2013

שלו, קרעת אותי. תודה

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

El Turtle

יש טענה שכל שנה אוהדי אתלטיקו מעניקים תואר הזר הגרוע "על שם אבי נימני", אבל אני לא יודע אם זה סיפור אמיתי או אגדה אורבנית.

תוהה בדרכים 18 במאי 2013

למה שלא יודע, זה היה הכינוי של נימני שם- "הצב".

שי 18 במאי 2013

זה באמת נכון רק שהתואר נקראה el tourtoga

אסף כלשהו 18 במאי 2013

אבל צב בספרדית זה tortuga…
el turtle זה ספנגליש

סמי 18 במאי 2013

כתבה נהדרת.

בני תבורי 18 במאי 2013

אז כמה נגמר?

אריק 18 במאי 2013

עד לפה ניסיתי להבין ולא הצלחתי. כנראה שאתליטיקו ניצחו בהארכה ואז ביזבזו את הזמן עמו מצרים בגמר אליפות אפריקה.

PG4 18 במאי 2013

הפרסומת גדולה.

shohat 18 במאי 2013

+1

matipool 18 במאי 2013

ממש גדולה .

επτά 18 במאי 2013

אני רוצה רגע להתעכב על התגובה של גיל בנוגע ל"גועל נפש" עם הצלילות וההתחזויות. אני לא מאשים את גיל באנגלופיליות, אבל מה שהוא עשה הוא תופעה מאוד אנגלופילית והוא בעצמו עשה השוואה לגמר הגביע האנגלי ולכן ההתייחסות לאנגליה מתבקשת.

יש משהו שהבריטים מצטיינים בו וזה התנשאות תרבותית. כל מה שהם לא רגילים אליו הוא פרימיטיבי, מלוכלך ומגעיל, בעוד שהרגלים מקומיים לעולם יהיו לגיטימיים אם הם מושרשים מספיק בתרבות, לא משנה עד כמה שליליים הם יהיו (זה נפוץ אצל רוב התרבויות, אבל נדמה שהבריטים מקצינים מעט את התופעה).

תרבות הכדורגל הבריטים ציירה לעצמה תמונה מאוד מדויקת לגבי מה מלוכלך ומה לא, מה "פייר פליי" ומה לא, ולא מפתיע שכל מה שנהוג מסורתית בכדורגל הבריטי לא רק שלגיטימי אלא גם מעודדים אותו (גם אם שלילי ביותר), בעוד שתופעות מפוקפקות שהגיעו מחוץ לאי נחשבות לזוהמה שמטנפת את הכדורגל.

ואני אשאל – מה זה פייר פליי בכלל? האם לשחק בצורה מסוכנת ולתקל עם הפקקים למעלה באופן קבוע זה פייר פליי? האם הגישה הזאת של תיקולים בכל הכוח וכניסות ברגליים של שחקן יריב, ולעודד את הגישה הזאת תוך כדי תיוג של כל מי שלא מרגיש בנוח איתה כ"נמושה", זה פייר-פליי? האם לסכן לעמית למקצוע את הקריירה זה פייר-פליי? מסתבר שכן, כי זה הסגנון הבריטי. וידברו על תשוקה וגברים שנלחמים כמו שצריך. אבל כשאיזה לטיני יפול בתיאטרליות? הורסים את הכדורגל!

שתי התופעות שליליות וראויות לגינוי. הבעיה מתחילה ברגע שמגנים אחת ומאדירים תרבות כדורגל שמעודדת את השנייה כמעין קונטרה לאיך המשחק צריך להראות. להבא, תחשבו פעמיים לפני שאתה מביאים את הכדורגל האנגלי/בריטי כדוגמה לפייר-פליי טהור.

גבר 18 במאי 2013

מסכים לגמרי עם מה שאתה אומר…

מצד שני הכדורגל האנגלי הכי מעניין בעולם (או שיש לו את הסיקור הכי טוב בעולם?)

אסף כלשהו 18 במאי 2013

נכון כל כך! בגלל זה גם הם כל כך נרתעים מסוארס, סביב פרשת הנגרו ואח"כ הנשיכה.

ואת זה אומר חובב כדורגל אנגלי מושבע (לא אנגלופיל כי לא כל מי שמעדיף את הליגה האנגלית הוא אנגלופיל. זו קצת זילות של המילה. אני אוהד נבחרת ארגנטינה אז אני ארגנטינופיל?)

גיל 18 במאי 2013

על סמך מה אתה אומר שהסגנון הבריטי זה לפצוע אחרים בכוונה? זה חסר שחר. זה נכון שבאגנליה משחקים קשוח אבל לעיתים נדירות מנסים לפצוע שחקן בכוונה, וכשעושים את זה אז נענשים בחומרה.

ולשאלתך, פייר פליי זה לא לנסות לרמות את השופט ולבזבז זמן בצורה מגוחכת. באנגליה המשחק שוטף הרבה יותר ותאטרליות כמו בספרד לא תמצא בשום מקום אחר. כשאתה רואה משחק שנראה כמו תאטרון (ולא מוצלח במיוחד), אתה תוהה אם יש לשחקנים איזה שהוא כבוד בסיסי למשחק שהם משחקים. אגב, לא פלא שקבוצה של סימיונה מרוויחה הרחקה של שחקן שהורחק בצורה דומה למה שהוא עשה לבקהאם בזמנו.

επτά 18 במאי 2013

זה לא לפצוע אחרים בכוונה כמו שזה recklessness. וזה recklessness שנתמך ע"י הגישה הכללית של שחקו אגרסיבי, תהיו גברים וכנסו לתיקולים מתי שרק אפשר (וזה עוד יותר בולט כשיוצאים מהפרמייליג לצ'מפיונשיפ והליגות הנמוכות או לסקוטלנד).

וזה בדיוק על מה שאני מדבר. לטינים הם חסרי כבוד למשחק שאותו הם משחקים בעוד שהבריטים בסדר גמור. אתה לא יכול לבקר אחד ולהגן על השני. אי פעם שמעת טיפוס בריטי פרימיטיבי כמו רוי קין מדבר? מי שלא יורד לכניסות הוא "כוסית". וככל שההשפעה הקונטיננטלית יורדת ויש יותר פיגורות בריטיות מאצ'ואיסטיות מהסוג הישן כמו רוי קין שישפיעו על השחקנים, ככה אתה רואה את זה יותר. זה דיבור על קשיחות וגבריות כשבפועל זהו כיסוי למה שאני רואה בתור חוסר כבוד לעמיתים למקצוע. כשפפה ודומיו מתנהגים כמו בהמות ומרביצים בשחקנים ששוכבים על הדשא כשהכדור לא על המגרש ברור מאוד מי פה בהמת האדם. אבל כשראיין שואוקרוס נכנס בשחקנים בפראות ומרסק קרסוליים של שחקן יריב (סתם דוגמה), אפשר לגונן עליו ולטעון שזה חלק מהמשחק, ואז מתעלמים מהעובדה שהליכלוך של פפה גרם לחבלות קלות במקרה הכי גרוע וששואוקרוס גמר פוטנציאל של שחקן צעיר במקרה הטוב. זה פייר פליי זה? סטוק יוצאת דופן בפרמיירליג בעלת ההשפעות הקונטיננטליות, אבל קבוצות כמוה שבאות להרביץ ולגמור שחקנים יריבים יש בכל פינה בליגות הנמוכות, איפה שתרבות הכדורגל האמיתית באמת מתבטאת. זה הסגנון ובעיניי הוא לא פחות אנטי פייר פליי מאשר כל שחקני התיאטרון שמגיעים מחלק מהמדינות הלטיניות.

זה ללכת ולהגדיר חוקים שמגנים על עצמך ומגנים את מה ששונה ממך ואז ללכת ולהטיף לכולם על מה בסדר ומה לא בסדר. זה מה שחלק גדול מדי מתרבות ותקשורת הכדורגל הבריטית עושה וזה מגוחך בעיניי.

אופיר 18 במאי 2013

זו נקודה טובה מאוד.
ראמזי אמנם מתחיל להתאושש ולהראות ניצוצות מהפוטנציאל שהיה לו, אבל במשחק מול סטוק השנה (במחזור השני, נדמה לי) הקהל של סטוק אשכרה שרק בוז לראמזי, השחקן ששואוקרוס כמעט גמר לו את הקריירה. לראות ולא להאמין.

יש הרבה חלאות בכדורגל הבריטי, על המגרש ומחוצה לו, וחשוב לציין גם את זה לטובת האיזון.

גיל 18 במאי 2013

לא ממש הבנתי מה אתה מנסה לומר אבל לא חושב שבאנגליה זה reckless אלא פשוט משחק פיזי חסר פשרות. אני לא יכול לדבר על הליגות הנמוכות כי אני לא צופה בכדורגל שם אבל אני מדבר על משחקים של הליגות הבכירות. באנגליה למרות משחק פיסי קשוח יותר יש הרבה פחות תאטרליות ועצירות במשחק.

עוד אופיר אחד 18 במאי 2013

הרגע שמסכם מבחינתי את המשחק אתמול: פפה מתקרב לספסל של אתלטיקו כדי ללכת מכות עם מישהו. ואז רואה מולו את סימאונה ומתחיל ללכת אחורה, בתקווה שמישהו יעצור את סימאונה לפני שסימאונה יגיע אליו. ואז גם דייגו קוסטה וקאטה דיאז מצטרפים לסימאונה, ופפה מנסה עדיין להיראות קשוח בזמן שהוא ממשיך לסגת בפאניקה.

עם אופי כזה, לא פלא שאתלטיקו מצליחה סוף סוף לנצח דרבי (וגם הקורות תרמו את שלהן). סימאונה עושה עבודה סנסציונית, עם תקציב של 130 מיליון לעומת 517 של ריאל, ועוד אחרי שאתלטיקו איבדה בקיץ את דייגו, אחד השחקנים הכי חשובים שלה בעונה שעברה.

הניצחון של אתלטיקו אתמול היה התחלה של פיצוי על ההפסד של בנפיקה לצ'לסי, אבל זה לא מספיק. בשביל פיצוי הולם אני דורש גם ניצחון של בורוסיה דורטמונד בשבוע הבא!

אביאל 18 במאי 2013

נסה את עצמך בפוליטיקה, כאילו שפלקאו לא נקנה בסכום עתק, דורטמונד לא גנבה את רויס למנשנגלדאבך באמצע העונה, בקיצור התצדקות עם נוחיות, אותה תסמונת צדק מזויפת של המחאה החברתית.

ותתפלא קבוצות עם שליש תקציב של אתלטיקו ניתחו את ריאל, להם זה לא לקח 13 שנים.

עוד אופיר אחד 18 במאי 2013

עם מי אתה מתווכח ועל מה? מה הקשר לתסמונת צדק ולמחאה החברתית?

התקציב של ריאל: 517 מיליון יורו.
התקציב של אתלטיקו: 130 מיליון יורו.

מסקנה: ביחס לתקציב של אתלטיקו, סימאונה עושה עבודה מצוינת. מה הקשר לצדק ולמחאה חברתית?

אביאל 18 במאי 2013

הצגת את המשוואה ככה, העשירות והרעות צ׳לסי, ריאל ובאיירן נגד בנפיקה, אתלטיקו ודורטמונד. מה שבאתי להגיד הוא שכל הקבוצות בצד השני של המשוואה מתנהגות באותו אופן לקבוצות קטנות מהן, לא יותר מזה.

ריאל עם חדר הלבשה מפורר לחלוטין, בתוך סערה (כרגיל בריאל) בגביע עם חשיבות מועטה בספרד, הפסידה לאתלטיקו איאי הרבה מאוד שנים, אחרי שריאל אם מחמיצה שישה מצבים בטוחים להבקעה, אז יותר מזל מאופי בנוגע לאתלטיקו.

עוד אופיר אחד 18 במאי 2013

הדרך שבה אתה מציג את המשוואה מעידה על אופן המחשבה שלך, לא שלי. אני לא הזכרתי לא כסף ולא רוע. ההעדפה האישית שלי לא קשורה לכסף. היא קשורה לאוהדים. תראה את העידוד המרגש של אוהדי בנפיקה, אתלטיקו ודורטמונד, תשווה אותו לעידוד המשעמם במשחקים של צ'לסי, ובדרך כלל גם ריאל ובאיירן, ותדע איזה קבוצות מרגשות אותי ואיזה לא. אין לי שום דבר מיוחד נגד צ'לסי ובאיירן כמועדוני ספורט.

בנוסף, בתור חובב כדורגל נייטרלי, אני מחפש ריגושים. קבוצה שמנצחת קבוצה אחרת עם תקציב שהוא חמישית משלה, לא מרגשת אותי. קבוצה שהשחקנים שלה מתעלים ומנצחים שחקנים טובים יותר, כן מרגשת אותי.

גם אני, אם הייתי אוהד ריאל, הייתי מנסה לגמד את הניצחון הענק של אתלטיקו. אבל לא הייתי עושה את ריאל מסכנה בשביל זה, בטח אם רק כמה הודעות למעלה כתבת על העוצמה של ריאל של מוריניו. ובטח שלא הייתי כותב שלגביע יש חשיבות מועטה בספרד. זה היה נכון פעם, זה כבר לא נכון בשנים האחרונות. תבדוק את ממוצע הקהל בשלבים האחרונים שלו, תבדוק את ההתלהבות של אוהדי אתלטיקו, אתלטיק, סביליה ואחרות במשחקים, תבדוק את הקרבות בין ריאל לברסה בשנים קודמות, תבדוק את האווירה בגמרי הגביע, ותראה שהגביע דווקא חשוב מאוד.

זיו 18 במאי 2013

מישהו מזהה את השיר בסרטון?

זה נשמע כמו טום וויטס אבל אני לא מזהה את השיר, וגם לא מוצא אותו בחיפוש… וזה משגע אותי! :-)

שמעון רצאבי 18 במאי 2013

גם אותי, לא מצליח למצוא ואני חפשן גוגל לא רע.

דניאל 18 במאי 2013

אני רוצה להתייס לויכוח שהיה בהתחלה-בין ה"אנגלופילים" לבין אוהבי הליגה הספרדית. מודה באשמה אני בעצמי קצת אנגלופיל (לא רק בכדורגל בכל דבר) אבל כשאני מסתכל על הליגות באופן אובייקטיבי פשוט אין מה להשוות בניהן. אפשר להגיד הרבה דברים על הליגה האנגלית-שהיא פחוצ מעניינת מבעבר, מלאה בזרים וכו….ואני לא משווה קבוצות אנגליות לספרדיות מבחינת יכולת או טכניות, אלא הליגה כולה. עדיין רמת העניין, התחרות והתשוקה עולים בהרבה על הליגה הספרדית. אתם זוכרים את המחזור האחרון נה שעברה? ראיתם מה הולך בצ'מפיונשיפ השנה?? זה מטורף.

אופיר 18 במאי 2013

קבוצות אמצע הטבלה (וגם החלק התחתון) באנגליה הן גיהנום אמיתי ל-"גדולות", זה נכון, אבל זה נובע גם מדלילות בצד היצירתי אצל ארסנל וצ'לסי העונה.

במקרה של צ'לסי, הסגל שלה כל כך איכותי שאני צופה שעם חלוץ חדש בעונה הבאה הם יפרקו לליגה את הצורה. קשה לי לשים את הכסף על אף אחת אחרת כרגע.

זורק מילה 18 במאי 2013

אם הן גיהנום איך יונייטד וסיטי בשנה שעברו עשו 90 נקודות,והשנה יונייטד עם מעל 90 נקודות?

הכדורגל האנגלי נראה נהדר רק שקבוצות אנגליות משחקות אחת מול השניה,שהן יוצאות החוצה בארבע השנים האחרונות למפעלים האירופים האמת מתגלה.

אופיר 18 במאי 2013

אני מסכים, שים לב שדיברתי בפירוש רק על ארסנל וצ'לסי.
די ברור שחלה ירידה חדה ברמה של הגדולות באנגליה, וכבר כתבתי למעלה על המשחקים של צ'לסי מול אתלטיקו ושל יונייטד מול בילבאו.

מצב הקישור ההתקפי (וגם האחורי, במקרה של ארסנל) מעולם לא היה גרוע יותר באנגליה.

זורק מילה 18 במאי 2013

לא יודע מה עם אוהדי ארסנל אחרים כאן ובכלל,אבל לדעתי הדבר הכי טוב שיכול לקרות לארסנל זה שהיא לא תסיים בין ארבע הראשונות באנגליה…אני כותב את זה כאן כבר שלוש שנים רצוף,אז בהצלחה לטוטנהאם במחזור הסיום.

מקבוצה שרצה לאליפות כל שנה הפכנו לקבוצה שאליפות עבורה זה מקום בין ארבעת הראשונות ומקום בצ'מפיונס.רק כישלון בתחום הזה יכול להביא לזעזוע רציני במועדון שלנו מבחינת ריענון המטרות והחלטות ניהוליות ומקצועיות לגבי רכש.

עצוב שארסנל נהפכה ממועדון כדורגל למועדון נדל"ן עם כל מה שמשתמע מזה.

אופיר 18 במאי 2013

לי אין בעיה, יש לי סבלנות.
יש רגעים של תסכול, והייתי שמח לזכות במשהו מדי פעם, אבל אני שמח לאהוד מועדון אמיתי כמו ארסנל ולא אימפריית רשע כמו ריאל מדריד או צעצוע מפלסטיק כמו צ'לסי.

זורק מילה 18 במאי 2013

אני אוהד גם את ארסנל וגם את בארסה ורואה את שתי הליגות באופן שווה מבחינת כמות משחקים.

מבחינת רמת כדורגל באמת אי אפשר להשוות בינהן שהליגה הספרדית אוכלת את האנגלית,מבחינת אווירה תרבות וקהל האנגלית אוכלת את הספרדית.

וכל עניין של רמת עניין,תחרות ותשוקה הוא עניין סובייקטיבי לחלוטין,ככה שכל דיעה לגיטימית.

העובדה היחידה שראוייה לציון היא שהאנגלופילים "התנפלו" על הליגה הספרדית,ומרגישים צורך לרדת באופן קבוע על הליגה הספרדית באה רק אחרי ההצלחה האדירה של בארסה בצ'מפיונס,וההצלחה האדירה של נבחרת ספרד בשנים האחרונות,זה לבד אומר דרשני.עד אז לא הייתה להם שום בעיה עם הכדורגל הספרדי…

אדם 18 במאי 2013

"למישהו יש ספק שזו הליגה הכי זנותית באירופה?" – חוזה מריה דל נידו, הנשיא של סביליה.
בספרד יש 20 קבוצות, לא ברסה. בשנים האחרונות היו יותר הופעות של קבוצות אנגליות בגמר האלופות מאשר ברסה- יונייטד וצ'לסי הגיעו לשם, מספרד הגיעה רק ברסה. אם תרצה לחזור אחורה בזמן עד 2006, אז בתשע השנים האחרונות היו 8 הופעות של אנגליות בגמר (צ'לסי (2), יונייטד (3), ליברפול (2), ארסנל (1) ) מול 3 הופעות של קבוצה אחת בלבד מספרד (ברסה 3).

אני אחזור חזרה לציטוט מתחילת התגובה, היתרון הכי גדול של הפרמיירליג על הלה-ליגה היא החלוקה השווה בהכנסות של חוזי השידור, זה מה שעושה את הליגה האנגלית ליותר תחרותית ולקבוצות הפרמיירליג יותר בריאות מהבחינה הכלכלית מאשר המקבילות בספרד. ולפני שיקפוץ שוב הטיעון השחוק של הכסף – ריאל וברסה הן שתי הבזבזניות הכי גדולות באירופה בעשור האחרון, אי אפשר לברוח מזה, אצל צ'לסי וסיטי קשה קצת לעכל את זה כי אין להם את הבסיס הכלכלי של שתי הגדולות מספרד, אבל למרות זאת ריאל וברסה עדיין בזבזו הכי הרבה בעשור האחרון ואני די בטוח שאתלטיקו בזבזה על רכש לא פחות מארסנל..

matipool 18 במאי 2013

אדם – לייק .
היה גם איזה עניין עם מזוודות הכסף אבל אני לא זוכר בדיוק מי ומה .

גלן באיסטנבול 18 במאי 2013

אני החלטתי שיש תרבויות כדורגל יותר מעניינות (וגם מושחתות) בסוף השבוע הזה. לכן ויתרתי על ארוחת היוקרה הטורקית לה הוזמנתי במסגרת הכנס ואני בדרכי למשחק סיום העונה של האלופה הנכנסת הגאה. אהבתי משכבר הימים (הכל בגלל פרצוף התשעה באב שהם פעם גרמו לקנטונה) גלאטסאסריי! לכל מי שדואג- יש גם מחר ומחרתיים ארוחות ( ואני נשמע כמו לס) .

MOBY 18 במאי 2013

שישמח הזקן.
מזמן לא חגגתי גביע כך שהקנאה מכרסמת.

אחד שחושב אחרת 18 במאי 2013

התקופה של מוריניו בספרד זו הצלחה ענקית
ריאל שתמיד נשרה ב שמינית האלופות הגיעה 3 שנים רצופות לחצי הגמר
ריאל לקחה בשנה שעברה אליפות מהקבוצה הכי טובה בהיסטוריה
בהרכב הנוכחי ריאל היא קבוצה שרוב הקבוצות בעולם ימנעו מלהפגש איתה

Comments closed